- Komentari -
  1. Pravi sponzori ova dva kluba blizanca je - IT sektor u Srbiji.
    DA li ljudi u Srbiji znaju koliki je priliv po ovom osnovu u nasu zemlju?
    Da li su ljudi svesni koliko milijardi - ponovicu : MILIJARDI USD/EURA godisnje udje u Srbiju zbog srpskog intelekta?
    (djosa, 28. mart 2023 15:33)

    # Link komentara

  2. Normalno da nije palo s neba, finansirani su od samog osnivanja od narodnog novca i od 1945 su uspeli po jednom da budu prvaci evrope u fudbalu i kosarci. Uzalud bacene pare.
    (lee goldson, 28. mart 2023 12:44)

    # Link komentara

  3. I jedni i drugi su samo sredstvo za hipnotisanje masa kojima treba neprijatelj kojeg bi mrzeli i kolektiv koji ce im pomoci da se osete kao da su oni sami uspesni.

    To sto je Srbija jedina u Evropi koja ne samo da se hvali da skoro nikoga nije briga za sve druge klubove (osim za crveno i crno pakovanje istog proizvoda) i to sto je Srbija jedina koja ulaze milione (drugi su izgleda debili pa ne vide da im je bolje da imaju vecite sampione koji pronose slavu njihove zemlje?) nije uopste za pohvalu nego je pre za psihijatrijsko posmatranje - i coveka koji je doneo tu odluku i onih koji se toj odluci raduju.
    (zombiji, 28. mart 2023 01:20)

    # Link komentara

  4. Treba prvo da kaže koliko je novca dobio partizan od države od kad je on vlasti.Gde je jala za trening obećana pre 10 godina?
    (Mirnes šišić, 27. mart 2023 16:27)

    # Link komentara

  5. i treba da daš pare kad si nas unakazio zadnjih 15 godina ...
    (Nikola, 27. mart 2023 14:45)

    # Link komentara

  6. Naravno da je ne pristojno od strane navijača Partizana a taj isti Vučić im daje pare. Sramota!
    (Milos, 26. mart 2023 22:11)

    Ako svoje i batine pare daje ja mu se izvinjavam u ime navijača!
    (Monteri iz Jajca, 27. mart 2023 14:18)

    # Link komentara

  7. A sta to pravi zvezda?
    (Neobavesten, 27. mart 2023 12:14) Vec 10 godina stalni ucesnik EL.Padali su svi velikani i kod kuce i u gostima ! Igrali smo jednom TOP8,moglo je i bolje ali Boze moj.Ajmo o vama malo.Sta VI to pravite sa 7 Kamerunaca ? Imate najskuplji tim u istoriji,duzni ste 26 miliona i osvojili ste STA ? 9 godina ne znate za nijedan pehar osim kupa ,igrate solidno u El,nista specijalno a vec se sa vama pricati ne moze kao da ste osvojili ligu ! Nestace Kamerunci,nestace i pare ! I pazi,i dalje smo u mogucnosti da pariramo i siguran sam da cemo uzeti ABA ligu sto je dovoljno za ovu godinu..nerealno je ocekivati da osvojimo sve.Uvijek poletite ali uvijek i znamo kako zavrsi evo vec par godina.
    (Bijeli svijet, 27. mart 2023 13:37)

    # Link komentara

  8. Zvezdi jeste.
    (Bane, 27. mart 2023 13:03)

    # Link komentara

  9. Fudbal reprezentacija 29 na SP, klubovi nigde ih nema. Košarka jedina svetla tačka.Imamo 2 kluba, jedan trenutno malo bolje stoji na tabeli. Predsedniku smeta ovaj malo bolji, umesto da mu da podršku da tako nastavi. Predsednik mora da se izdigne iznad navijačkih strasti, bar na javnim nastupima. Privatno, pridruži se nama kao svaki navijač, navijaj, šalovi, zastave, petarde, provokativni komentar,.... i sl. Nema problema, budi jedan od nas.
    (View, 27. mart 2023 12:42)

    # Link komentara

  10. A sta to pravi zvezda?
    (Neobavesten, 27. mart 2023 12:14)

    # Link komentara

  11. Posle kažu SNS Partizan a ono svi panteri redom za precednika i stranku...
    (Zufer, 27. mart 2023 12:12)

    # Link komentara

  12. Srbiji treba zdrava nacija, a sport je način da nam deca budu zdrava
    (Rasa, 26. mart 2023 23:12)

    # Link komentara

  13. Sportisti su naš ponos i svaki vid pomoći znači njima , a i budućim generacijamaSportisti su naš ponos i svaki vid pomoći znači njima , a i budućim generacijama
    (Biba, 26. mart 2023 23:11)

    # Link komentara

  14. Mala zemlja, puno talenata, naporan rad i srpski inat dovode do rezultata
    (Ceca, 26. mart 2023 23:10)

    # Link komentara

  15. Ulaganje u sport podstiče omladinu da se bavi sportovima i budu zdravi
    (NENA, 26. mart 2023 23:09)

    # Link komentara

  16. Ulaganje u sport je ulaganje u našu decu
    (Bora, 26. mart 2023 23:08)

    # Link komentara

  17. Srbija je zemlja talenata, uz malo podsticaja i napornog rada postižu se vrhunski rezultati
    (Trsa, 26. mart 2023 23:08)

    # Link komentara

  18. Srbija može , omladina neka trenira , a država neka pomaže. To je formula uspeha
    (Vera, 26. mart 2023 23:07)

    # Link komentara

  19. Treba motivisati mlade da se bave sportom, nasa zemlja je osvojila mnogo medalja zahvaljujuci raznim podsticajima i nagradama.
    (Aca, 26. mart 2023 23:06)

    # Link komentara

  20. Svako uaganje u sport je veoma značajno za razvoj Srbije. Ulaže i u Partizan i u Zvezdu ali oni moraju to i da cene.
    (Uroš, 26. mart 2023 23:02)

    # Link komentara

  21. Naravno da nije u redu takvo ponasanje od strane navijaca, a taj isti Vucic um daje pare i ulaze u sport.
    (Tijana, 26. mart 2023 23:00)

    # Link komentara

  22. Navijači partizana nose kućno vaspitanje. To je grupa huligana koju treba kazniti po kratkom postupku
    (Meri, 26. mart 2023 22:58)

    # Link komentara

  23. Vučić dosta ulaze u sport i to je za svaku pohvalu
    (Vanja, 26. mart 2023 22:55)

    # Link komentara

  24. Svako ulaganje u sport je od velike važnosti za Srbiju!
    (Anka, 26. mart 2023 22:31)

    # Link komentara

  25. Porez je obavezan za sve gradjane Srbije,od toga niko ne moze biti izuzet!
    Činjenice su činjenice bez obzira za koga se navija...
    (MIki, 26. mart 2023 22:24)

    # Link komentara

  26. Navijati za Zvezdu ili Partizan je stvar izbora svakog čoveka tako i predsednika... Trebalo im je ukinuti sve t da ih naucite malo pameti!!
    (Kija, 26. mart 2023 22:22)

    # Link komentara

  27. Niko nije nedodirljiv, svi moraju da izmire svoja dugovanja, pa i veliki sportski klubovi. Da im nije Vučića ne bi igrali u Evropu i to im treba da bude jasno!
    (Aca, 26. mart 2023 22:21)

    # Link komentara

  28. Uopšte nema nikakve veze za koga predsednik navija, on samo iznosi činjenice... I u pravu je! Sramota za navijace Partizana!
    (Milos, 26. mart 2023 22:19)

    # Link komentara

  29. Naravno da je ne pristojno od strane navijača Partizana a taj isti Vučić im daje pare. Sramota!
    (Milos, 26. mart 2023 22:11)

    # Link komentara

  30. Srbija mnogo novca ulaže u sport što je za svaku pohvalu.
    (Danijela, 26. mart 2023 22:03)

    # Link komentara

  31. Naravno da nije, narod zna ko je zaduzen za te dugove!
    (Svetolik, 26. mart 2023 22:03)

    # Link komentara

  32. Država ulaže u sport jer naši sportisti postižu dobre rezultate, kako na domaćim takmičenjima, tako i na međunarodnim.
    (Jovan Stanić, 26. mart 2023 21:48)

    # Link komentara

  33. Srbija izdvaja velika ulaganja za sport pogotovo za fudbal I kosarku.
    (Riven, 26. mart 2023 21:43)

    # Link komentara

  34. Da država nije uložila u naše klubove bilo bi pitanje da li bi opstali
    (Jelena, 26. mart 2023 20:21)

    # Link komentara

  35. Uz pomoc drzave ova dva tima je na najbolji moguci nacin i predstavljaju,i samim tim daju svoj maksimum. Pomoc drzave im je u tom slucaju veoma znacajna!
    (Crnokosa, 26. mart 2023 19:57)

    # Link komentara

  36. Ma jok, ti si dao iz svog dzepa
    (Haha, 26. mart 2023 19:56)

    # Link komentara

  37. Rezultati Partizana ove godine u EL su fascinantni, ali ništa od toga ne bi bilo da nije pomoći Države!
    (aca, 26. mart 2023 19:22)

    # Link komentara

  38. Ulaganje u sport je od velikog značaja za razvoj Srbije!Klubovi na evro sceni predstavljaju Srbiju i to treba podrzati!
    (rile, 26. mart 2023 19:21)

    # Link komentara

  39. Veliki novac je drzava ulozila i u Zvezdu i u Partizan!
    (rade, 26. mart 2023 19:20)

    # Link komentara

  40. Podjednako se ulaže i u Partizan i u Zvezdu i svojim kvalitetom su visoko kotirani na tabeli.
    (kiki, 26. mart 2023 19:19)

    # Link komentara

  41. Svojim rezultatima veliki klubovi su pokazali da su u vrhu evropskog sporta, mora da postoji rešenje za ovu finansijsku situaciju.
    (miki, 26. mart 2023 19:18)

    # Link komentara

  42. Jel može neko da mi objasni kako nikom u ovoj zemlji nije bar malo čudno to kako je Zvezda za jedan dan platila 8 miliona evra poreza, navodno tako što je dobila bonuse od Uefe preko FSS (pritom bili su poslednji u grupi Lige Evrope jesenas). Dakle nikom nije sumnjivo to što je Zvezda dobila toliki novac od FSS-a samo par dana nakon što je tamo zasela nova garnitura inače bliska Zvezdi? Zanimljivo...
    (Mitros, 26. mart 2023 19:17)

    # Link komentara

  43. A, u, Ostoja... Svaka cast, toliki botovi na platnom spisku. Ima se, moze se :)
    Sad, salu na stranu, ponovicu ono sto uporno pisem vec poslednjih godinu dana, na razlicitim vestima o ovoj temi.
    Samo idioti bacaju tolike pare na kosarku.
    Poredjenja radi, najskuplji igrac KK Real Madrid, bio bi najjeftini igrac u 26 registrovanih igraca FK Real Madrid. Najskuplji igrac KK Barcelona, bio bi drugi najjeftiniji u 27 registrovanih igraca FK Barcelona.
    E, sad. Zamislite da Zvezda i Partizan u fudbalu imaju u timu 25-26 igraca koji su svi skuplji od Kampaca i Nedovica, ili Pantera i Egzuma sa druge strane?
    Plus, ne postoji niti jedan kosarkaski klub danas, izuzev mozda Asvela, u Evro ligi koji je pozitivan na kraju sezone. Svi imaju milionske gubitke. Zasto? Zato sto kosarka nije ni blizu po popularnosti fudbalu nigde u Evropi, a u mnogim bogatim zemljama, nije ni na drugom mestu po popularnosti.
    I na kraju, ja sam poreski obveznik, i ne zelim da se porez koji ja placam trosi na ovaj nacin. Nema nikakvog interesa Nis, Novi Sad, Kragujevac niti bilo koje drugo mesto u Srbiji, od ovoga. Ako oni nemaju, onda nema ni Srbija. Ako Beograd zeli da trosi pare na kosarku, radi promocije, nemam nista protiv.
    Isto, u daleko manjoj meri, vazi i za fudbal.
    (panadol, 26. mart 2023 19:07)

    # Link komentara

  44. Partizan da uđe u reprogram i plati milion od tih trideset kao KKCZBG. Ne razumem zašto oni mogu a mi ne možemo?
    (Liga šampiona, 26. mart 2023 11:39) Zvezda je sve to platila na rate ništa nije oprošteno samo na rate a vi???Nudjeno je i Partizanu isto to ali ste odbili a šta misliš zašto? Zato što onda ne bi mogli da muvate sa ugovorima vama su igrači prijavljeni na minimalac ostalo na ruke a to je kršenje poreske discipline razmislite uskoro treba da platite porez pa neće biti za plate Žoca i igrača a Bat kuca...
    (super, 26. mart 2023 18:53)

    # Link komentara

  45. Srpska omladina: Egzum, Lesor, Panter, Naneli, Papapetru
    (Vela, 26. mart 2023 16:57) # Link komentara
    Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

    Ledej, Madar..
    (urke, 26. mart 2023 17:44)

    Skroz si u pravu zato bolje sve za nase sumadince, reprezentativce Vajta, Adamsa, Bentila, Martina, Holanda, Ivanovica, Kampaca, Vildozu a i za trenera Ivanovica…pa na sve to jos 6 stranaca iz Fmp2.
    To sto vi svaki dan ponavljate lazi ne znaci da ce da postanu istinia. Vi nasli da pricate o strancima i porezima 🤣🤣😂
    (Ide gašenje opet, 26. mart 2023 18:53)

    # Link komentara

  46. Samo jedna digresija za Kampaca, 1.8 miliona je samo ugovor za ispostavice se pola godine, plus obestecenje RM 2,5. 4.3 MILIONA, najskuplje pojacanje u istoriji sporta u Srbiji, i sad neki navijaci iz predgrađa kao recimo ti, pricaju o budžetu Partizana.
    (Marko87, 26. mart 2023 16:08)
    100000 mesečno x 8 meseci toliko kou je ugovor to je rekao i vas Savić i to je jedina istina...ostalo možete da pišete i dodajte nule koliko hoćete! koliko Željko ima 3 miliona evra za sezonu AAA šta sad kažeš vredi ko cela Zvezdina postava!
    (super, 26. mart 2023 18:49)

    # Link komentara

  47. Pomenuti iznos od 1.8 miliona za praktično 1.5 sezonu je skandalozno veliki, potpuni promašaj i razbacivanje parama, pogotovo što se u junu 2022. pustila cela prva petorka i trener zbog navodnog nemanja istih.

    Sa druge strane preuveličavanjem već ogromnog iznosa od 1.8 na 4.3 miliona samo ispadate smešni pa vam na kraju neće niko verovsti ni u 1.8 miliona.

    Ali dobro, mi smo iz predgrađa, vi ste urbana gerila, gtr, odabrani soj, avangarda iz Prislonice. Ne razumemo mi to...
    (Flora od Šamroka, 26. mart 2023 16:45)

    Koga briga da li ces ti da verujes ili ne, on je SAMO ZA OVU SEZONU placen toliko, sve je tacno sto je covek napisao, ako ostane i naredne, platicete jos dva i po miliona evra. Mozes ti slobodno sebe do kraja sveta i veka da ubedjujes da nije tako, ali, to ne znaci da si u pravu.
    (Zeljko Tomic, 26. mart 2023 18:41)

    # Link komentara

  48. Još tri pobede u Euroligi i KK Partizan će imati za jednu sezonu više pobeda nego zvezda za 10 sezona... Ako je Predsednik mislio na to predstavljenje Srbije u Evropi to je živa istina......
    (Petar, 26. mart 2023 16:54)

    Čudna je ta matematika. Zvezdinih 13+12+10+11+11+16+12+10+4=99 pobeda u prethodnih 9 sezona (2018/19 nije igrala EL) je ipak manje od vaših 17 pobeda do sada ove sezone. Uz napomenu da se ove sezone igra nikad više utakmica - čak 34, do sada je najviše bilo 28, kada se igralo po grupama još manje.

    Nema veze, matematika nije briga na koju se obazirete. Ili beše realnost nije briga...?

    Fora je u rangu da ja napišem da je Obradović osvojio duplo više titula nego svi njegovi prethodnici na klupi Partizana u poslednjih 8 godina, po sistemu 2 puta ništa je ništa, matematika je jasna.

    Ovo pisanje Zvezda malim slovima hahaha pa koliko godina imaš klinjo? Kakva nezrelost...
    (Flora od Šamroka, 26. mart 2023 18:36)

    # Link komentara

  49. On vam je obezbedio top 8, to je jedina istina. Bolna, ali sta da se radi... A vi mislili da su vam ovi stranci došli tu iz ljubavi prema klubu. Ma, važi.
    (..., 26. mart 2023 17:31)

    Koliko treba jadan i isfrustriran da budes da ovako nesto napises, cak i pomislis. Kosarka se igra na terenu, a ne u kabinetima i saopstenjima. Kada te bolji pobedi, cestitas mu. Kada te bolji pobedi ne kukas na sudije. Kada ti se povredi igrac ne odlazes utakmicu, jer tako nipodastavas protivnika. Kada to shvatite, mozda ce vas neko u kosarkaskom svetu i postovati.
    (Derek, 26. mart 2023 18:03)

    Zasto vredjas coveka?
    Ako se igra na terenu, gde su vam trofeji 10 godina?
    Morali ste da dovede najskupljeg,najboljeg trenera...da, nemam problem da to kazem, i ubedljivo najskuplju.legiju stranaca ikada na ovim prostorima da bi mozda za dve godine osvojili jedan trofej.
    Zvezda, ovakva kakva je ima neki sistem, vi ga nemate, zato ste morali da istovarite sleper para da bi eventualno osvojili nesto.
    (urke, 26. mart 2023 18:36)

    # Link komentara

  50. On vam je obezbedio top 8, to je jedina istina. Bolna, ali sta da se radi... A vi mislili da su vam ovi stranci došli tu iz ljubavi prema klubu. Ma, važi.
    (..., 26. mart 2023 17:31)

    Koliko treba jadan i isfrustriran da budes da ovako nesto napises, cak i pomislis. Kosarka se igra na terenu, a ne u kabinetima i saopstenjima. Kada te bolji pobedi, cestitas mu. Kada te bolji pobedi ne kukas na sudije. Kada ti se povredi igrac ne odlazes utakmicu, jer tako nipodastavas protivnika. Kada to shvatite, mozda ce vas neko u kosarkaskom svetu i postovati.
    (Derek, 26. mart 2023 18:03)

    # Link komentara

  51. Ulaganje u sport je samo korist za jednu drzavu.
    (loko, 26. mart 2023 17:55)

    # Link komentara

  52. Zvezda igra zaista dobro. Veliko iznenađenje za sve u Evroligi je da su pronašli resurse da dovedu nove igrače. Neverovatno je plaćati 100.000 evra mesečno za igrača poput Kampaca u današnjoj evropskoj košarci, naročito za tim sa Balkana - izjavio je Zoran Savić za italijansku emisiju.
    (urke, 26. mart 2023 17:47)

    # Link komentara

  53. @Vela Vildoza,Kampaco,Bentil,Hasan,
    Holand, Ivanović N, Ivanović D. ...
    (matori, 26. mart 2023 17:45)

    # Link komentara

  54. Nikada nije promašaj davati pare na sport i omladinu. U omladini je budućnost ove zemlje!
    (Zoran zemun, 26. mart 2023 16:00)

    Srpska omladina: Egzum, Lesor, Panter, Naneli, Papapetru
    (Vela, 26. mart 2023 16:57) # Link komentara
    Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

    Ledej, Madar..
    (urke, 26. mart 2023 17:44)

    # Link komentara

  55. Srpska omladina: Egzum, Lesor, Panter, Naneli, Papapetru

    Још увек нису позвани у репрезентацију Србије...
    (Bajo moj, 26. mart 2023 17:37)

    # Link komentara

  56. On vam je obezbedio top 8, to je jedina istina. Bolna, ali sta da se radi... A vi mislili da su vam ovi stranci došli tu iz ljubavi prema klubu. Ma, važi.
    (..., 26. mart 2023 17:31)

    # Link komentara

  57. Pre cemo naći Jetija na Himalajima nego otkriti koliko Partizan placa svoje igrače i trenere. Neki njihovi treneri su pričali o nekakvoj ljubavi i stipendija a, sve dok ne stigne neka tužba. Onda se vidi da su u pitanju stotine hiljada evra po sezoni. Jos pamtim da ih je tužio Jaka Klobucar za 200 000evra po sezoni.. Ej Jaka pre 15 godina imao toliki ugovor, dok je Dule pričao o stipendijama i sarmicama..
    I sada Zoc i Savić rade iz "ljubavi" i nikada nećemo saznati koliko ta ljubav košta.
    (realan zvezdas, 26. mart 2023 17:22)

    # Link komentara

  58. Daje mnogo više KK i FK Zvezdi i opraštaju se dugovi, dve banke su zbog njih otišle u stečaj
    (Dj, 26. mart 2023 17:19)

    # Link komentara

  59. Nije mi jasno zašto bi država sve to trpela i zašto ne digne ruke od njih jer svejedno je kritikovana.
    (ana, 26. mart 2023 16:42)
    Zar mislis da vodeci ljudi u Partizanu i Zvezdi nisu tu uz amin drzave. Ili stvarno mislis da nisu politicki stavljeni na te funkcije? Onda ti je jasno zasto drzava trpi i tolerise. Drzava da pare,, ,drzavni ljudi" te pare i uzimaju,bogate se,a klubovi realno propadaju,tj dugovi im rastu. Dovoljno ti je da pogledas FSS.
    (navi, 26. mart 2023 17:17)

    # Link komentara

  60. Koliko je zapravo vama dobro, niste ni svesni toga! Dogovorite se 1.8mil ili 3.8mil!? Kampaco prima 100k mesecno! To je izjavio i vas sportski direktor! (Ako ne verujete, potrazite tu izjavu)
    Ali eto vi sve znate! Samo vase troskove cuvate kao zmija noge! Ko vas ne zna!
    (marko, 26. mart 2023 16:33)

    A dje ti je ta izjava,jesi to procitao na radio,Zna se da je dobio 1,8m za ovu godinu i to je jedina istina.
    (CisTo_OnAkO, 26. mart 2023 17:10)

    # Link komentara

  61. Наравно да није пало с неба . Да ти ниси шапнуо Жоцу и Ивановићу пар кључних ствари, па они би на дну Евролиге били. Е сад, није у реду што си више причао са овим из Црно-белог табора... Звезда те је чекала, чекала и промашила!
    (Cile, 26. mart 2023 17:03)

    # Link komentara

  62. Nikada nije promašaj davati pare na sport i omladinu. U omladini je budućnost ove zemlje!
    (Zoran zemun, 26. mart 2023 16:00)

    Srpska omladina: Egzum, Lesor, Panter, Naneli, Papapetru
    (Vela, 26. mart 2023 16:57)

    # Link komentara

  63. Još tri pobede u Euroligi i KK Partizan će imati za jednu sezonu više pobeda nego zvezda za 10 sezona... Ako je Predsednik mislio na to predstavljenje Srbije u Evropi to je živa istina......
    (Petar, 26. mart 2023 16:54)

    # Link komentara

  64. Ulaganjem u sport ukažemo u budućnost ,Podrska za drzavu da nastavi finansiranje sporta
    (Jela, 26. mart 2023 16:50)

    # Link komentara

  65. fss platio zvezdi porez da imaju za licencu inace bi im propala liga sampiona.
    (boki_rs, 26. mart 2023 12:01)

    Cim du Dzajic i Nedimovic(inace,veliki strucnjak za fudbal) dosli na celo FSS,zvezdani misteriozno nestao dug.Kao,platili od zarade od igara u ligi evrope.Pa kako samo oni dobise te pare? Novac od nagrada se isplacuje na kraju sezone,u junu.
    (Riki, 26. mart 2023 16:46)

    # Link komentara

  66. Samo jedna digresija za Kampaca, 1.8 miliona je samo ugovor za ispostavice se pola godine, plus obestecenje RM 2,5. 4.3 MILIONA, najskuplje pojacanje u istoriji sporta u Srbiji, i sad neki navijaci iz predgrađa kao recimo ti, pricaju o budžetu Partizana.
    (Marko87, 26. mart 2023 16:08)

    Ma kakvi 4.3m, 10 miliona za mesec dana. Neverovatno kako imate potrebu da već ogroman novac koji je dat na dvogodišnji ugovor uveličavate izmišljanjima da je to samo za ovu sezonu + nekakvo obeštećenje od 2.5 miliona.

    Pomenuti iznos od 1.8 miliona za praktično 1.5 sezonu je skandalozno veliki, potpuni promašaj i razbacivanje parama, pogotovo što se u junu 2022. pustila cela prva petorka i trener zbog navodnog nemanja istih.

    Sa druge strane preuveličavanjem već ogromnog iznosa od 1.8 na 4.3 miliona samo ispadate smešni pa vam na kraju neće niko verovsti ni u 1.8 miliona.

    Ali dobro, mi smo iz predgrađa, vi ste urbana gerila, gtr, odabrani soj, avangarda iz Prislonice. Ne razumemo mi to...
    (Flora od Šamroka, 26. mart 2023 16:45)

    # Link komentara

  67. Predsedniče, ako Vas samo naljute možete lagano da zatražite FK Partizanu da Vam isplate sav dug, a u tom slučaju FK Partizan ide samo u propast i gasi se klub!!! Treba da Vam stope ljube i svako jutro da Vas pozovu i požele Vam dobro jutro, a ne da pričaju takve gluposti!!!
    (peca, 26. mart 2023 16:44)

    # Link komentara

  68. Najbolji komentar jednog navijača Partizana ikada!!
    (Samo kažem, 26. mart 2023 15:24)

    Ako je to navijac Partizana,onda sam ja Majkl Džordan.
    (Riki, 26. mart 2023 16:22)

    A ja Medzik Dzonson.
    (Dezurni smarac, 26. mart 2023 16:44)

    # Link komentara

  69. Takva ustanova, toliko nagrada sponzora i da nisu u stanju da plate porez,pa gde im odlaze pare. A dug se samo gomila iz godine u godinu.
    (sava, 26. mart 2023 16:44)

    # Link komentara

  70. Navijači Partizana ne svi naravno ali velika većina pa zar mislite da ćete uvredljivim izrazima nauditi Vučiću?! Ako to mislite prevarili ste se ali porez morate platiti bez obzira na sve.
    (mina, 26. mart 2023 16:43)

    # Link komentara

  71. Večiti rivali godišnje od transfera, televizijskih prava, prodaje dresova, prodaje karata i uspeha u evropi prihoduju veliku količinu novca. Porez moraju da plate kao i svi ostali.
    (nina, 26. mart 2023 16:43)

    # Link komentara

  72. Pa ko im je napravio dygove...Gde su pare od igraca...a da politicari su u klubovima da bi pomogli.
    (pivke, 26. mart 2023 16:43)

    # Link komentara

  73. Neverovatnih 26 miliona evra FK i KK Partizan duguje državi na ime poreza. Pare od poreza su od vitalnog značaja za Srbiju i narod. Uskraćivanje plaćanja je nezakonito.
    (mile, 26. mart 2023 16:43)

    # Link komentara

  74. Niko nije nedodirljiv, svi moraju da izmire svoja dugovanja, pa i veliki sportski klubovi.
    (aca, 26. mart 2023 16:42)

    # Link komentara

  75. Nije mi jasno zašto bi država sve to trpela i zašto ne digne ruke od njih jer svejedno je kritikovana.
    (ana, 26. mart 2023 16:42)

    # Link komentara

  76. Samo jedna digresija za Kampaca, 1.8 miliona je samo ugovor za ispostavice se pola godine, plus obestecenje RM 2,5. 4.3 MILIONA, najskuplje pojacanje u istoriji sporta u Srbiji, i sad neki navijaci iz predgrađa kao recimo ti, pricaju o budžetu Partizana.
    (Marko87, 26. mart 2023 16:08)

    Kakvo obeštećenje Realu majke ti. Čovek dobio LOC od Denvera. Isto kao i Vildoza od Milvokija.
    (Ivan, 26. mart 2023 16:39)

    # Link komentara

  77. Daj bože nekog dobtog stranog sponzora pa da bežimo iz ove kaljuge.
    (View, 26. mart 2023 16:36)

    # Link komentara

  78. Ja koliko znam ko osvoji aba ligu igra evroligu, a ko ne osvoji aba ligu, a voleo bi da igra evroligu mora da plati....našim parama.
    (Čarapan, 26. mart 2023 16:36)

    # Link komentara

  79. Zvezdi su odnošeni koševi zbog dugova, gašena struja i topla voda, država joj nije plaćala licencu. Dok vi dovodite sve ove igrače u KK, država vam je platila nekoliko puta licence itd. O čemu ti pričaš?
    (kkkkk, 26. mart 2023 13:16)

    To mozda pre dolaska naprednjaka na vlast.Kad su oni dosli dug nestaje,oprastaju se dugovi kod banaka,dovode se igraci vredni milione eura.A za Partizan toga nema,zato sto je cilj unistiti Partizan.Sta se pravite da ne vidite.VK Partizan su unistili,najbolju vaterpolo skolu u evropi.Zato cemo sad i u vaterpolu pasti na niske grane.
    (Riki, 26. mart 2023 16:36)

    # Link komentara

  80. Samo jedna digresija za Kampaca, 1.8 miliona je samo ugovor za ispostavice se pola godine, plus obestecenje RM 2,5. 4.3 MILIONA, najskuplje pojacanje u istoriji sporta u Srbiji, i sad neki navijaci iz predgrađa kao recimo ti, pricaju o budžetu Partizana.
    (Marko87, 26. mart 2023 16:08)

    Koliko je zapravo vama dobro, niste ni svesni toga! Dogovorite se 1.8mil ili 3.8mil!? Kampaco prima 100k mesecno! To je izjavio i vas sportski direktor! (Ako ne verujete, potrazite tu izjavu)
    Ali eto vi sve znate! Samo vase troskove cuvate kao zmija noge! Ko vas ne zna!
    (marko, 26. mart 2023 16:33)

    # Link komentara

  81. 10 godina se Partizan ponižava i u košarci i u fudbalu nikada na nižim granama i jedan uspeh u košarci briše sve ,neverovatno!
    (Neno, 26. mart 2023 16:32)

    # Link komentara

  82. Za Partizan ne brini. Oni su u jednoj polu sezoni odradili vise nego neki za 10 godina i 15 miliona bacenih.
    (JNA, 26. mart 2023 16:31)

    # Link komentara

  83. A sto se ne kaze da je zvezda imala 64 miliona vise prihoda koje je drzava usmerila ka njoj u zadnjih 10 godina ..samo istine radi ..da ne elaboriram zna predsednik to ..eto odakle partizanu veci dug ..
    (nenad, 26. mart 2023 16:29)

    # Link komentara

  84. A da nije malo i zbog struke?
    (Laki, 26. mart 2023 16:27)

    # Link komentara

  85. Ako je to tacno, onda ste zaboravili jednu jako bitnu klavzulu u toj prici, a to je da pare mora da ostaju u Srbiji i da se investira u srpske igrace, da glavu ulogu moraju da imaju domaci igraci, a ne tamo neki Panteri i Vildoze. Sta ima srpska kosarka od ovog uspeha Partizana? Realno nista, sem zadovoljstva partizanovih navijaca. Ili podelimo pasose strancima i eto onda smo sve resili.
    (sportdetective, 26. mart 2023 16:17)
    uuuu kako odmah cim je partizan usao u top 8 srbija nema nista od toga xaxaxaxa no no partizan nije smeo da bude nevaljao i da bude ispred zvezde u evroligi,bude li osvojio aba ugasice ga ko svecu vidim ja,pocelo je
    (nesa80, 26. mart 2023 16:26)

    # Link komentara

  86. Vucicu hvala ti. Ja sam partizanovac veliki i hvala ti sto si dao ovolike pare partizanu. Tek ce se saznati koliko su para dobili Savic i Obradovic. Bravo, znam da si zvezdas ali znam da simpatises partizan kao i tvoj brat.
    Bas si nam pomogao da odemo u top 8.
    Hvala ti predsednice od srca ziveo!
    (TARGET, 26. mart 2023 15:05)
    Najbolji komentar jednog navijača Partizana ikada!!
    (Samo kažem, 26. mart 2023 15:24)

    Ako je to navijac Partizana,onda sam ja Majkl Džordan.
    (Riki, 26. mart 2023 16:22)

    # Link komentara

  87. Ako je to tacno, onda ste zaboravili jednu jako bitnu klavzulu u toj prici, a to je da pare mora da ostaju u Srbiji i da se investira u srpske igrace, da glavu ulogu moraju da imaju domaci igraci, a ne tamo neki Panteri i Vildoze. Sta ima srpska kosarka od ovog uspeha Partizana? Realno nista, sem zadovoljstva partizanovih navijaca. Ili podelimo pasose strancima i eto onda smo sve resili.
    (sportdetective, 26. mart 2023 16:17)

    # Link komentara

  88. Изгледа да полако у историју одлази ФК Партизан.
    (S, 26. mart 2023 16:11)

    # Link komentara

  89. Na utakmicama KK Partizana nema više pogrdnog skandiranja predsedniku! Žeks umirio tribinu, a i rezultati! Ako Partizan ostvari neki uspeh biće hvala predsedniku!
    (cukce, 26. mart 2023 16:09)

    # Link komentara

  90. Šta konkretno Zvezda pravi? Ispali u Playoffu LŠ, bili zadnji u grupi drugorazrednog fudbalskog takmičenja, u košarci jedino što prave su rekordni transferi bez rezultatskog benefita i razmišljanja o Top8.
    (Sipaj, sipaj, sipaj, 26. mart 2023 12:36)

    Šta to pravi konkretno Partizan? Ispali od moćnog Šerifa u trećerazrednom kupu konfekcija, u ligi ih nije otresao samo ko nije hteo, na JNA poslednji put pobedili nekoga pre 100 godina, imaju minus 30 u odnosu na Zvezdu, da nije sklanjalica ne bi bili ni treći gde trenutno jesu. To "drugorazedno" takmičenje Liga Evrope je za njih nedostižno godinama, u grupu ne mogu da uđu, poslednji put pre 4 godine sa Savom. Zvezda do ove sezone 5 godina uzastopno igrala grupe jednog od 2 najjača takmičenja: 2 puta LŠ i 3 puta LE, sva tri puta dočekala proleće u LE. Partizan takav uspeh nema u poslednjih 30 godina ukupno.

    U košarci 10 godina bez titule, poneki kup, Obradović već drugu sezonu bez trofeja, izgubio prošle sezone kup, ABA, EC ispao od Alimpija, KLS pobegao sad opet izgubio kup posle +18. Nije mu bio dovoljan Panter, Ledej, Lesor, Madar, pa morala država da mu plati još i Egzuma, Nanelija, Papapetrua, najskuplji tim ikada na ovim prostorima.

    Zvezdina sezona u košarci jeste neuspeh i to veliki, pogotovo posle ludila sa Kampacom i 1.8 miliona koji se pominju, ali koje je to čudo napravio Obradović sa ovako skupim timom? Pa Vujošević je 3 puta igrao top 8 a Radonjić jednom sa 3 puta jeftinijim timovima.
    (Flora od Šamroka, 26. mart 2023 13:48)

    Samo jedna digresija za Kampaca, 1.8 miliona je samo ugovor za ispostavice se pola godine, plus obestecenje RM 2,5. 4.3 MILIONA, najskuplje pojacanje u istoriji sporta u Srbiji, i sad neki navijaci iz predgrađa kao recimo ti, pricaju o budžetu Partizana.
    (Marko87, 26. mart 2023 16:08)

    # Link komentara

  91. KKP ima sedmi budzet u EL, 23 miliona evra, sa tim parama bi i MZT usao u top 8.
    (bvb, 26. mart 2023 11:48)
    MZT bi možda ušao TOP8 ali FMP nikada.
    (terza1., 26. mart 2023 16:07)

    # Link komentara

  92. A gde su pare za Vojvodinu, Radnički?
    (os, 26. mart 2023 16:07)

    # Link komentara

  93. Nemoj više pomagati fk Partizan od tad drugo mesto je za nas nedostižno
    (Neno, 26. mart 2023 16:02)

    # Link komentara

  94. @Hoces sebi da pripises i f8,ne ne,nece ti uspeti!
    (Realno

    Pa i treba sebi da pripiše. Ako je on odobrio taj novac da država da partizanu i Zvezdi onda je njihov eventualni uspeh ustvari njegov uspeh. Da nije on dao pare da se dovede najbolji trener Evrope, i da se dovedu skupi i respektabilni igrači iz Evrolige, Evrokupa i NBA, te da se istom ne kupi učešće u Evroligi, partizan ne bi ni u Evrokupu igrao bitniju ulogu a ne ovo što sada radi u Evroligi.
    Zato, bilo bi lepo da makar jednom budete zahvalni i da pričate kako zaista stoje stvari a ne da obmanjujete sebe i druge.
    (zvezdaš, 26. mart 2023 16:01)

    # Link komentara

  95. Podrska za drzavu da nastavi finansiranje profesionalnog sporta kao i rekreativnog koji je vec ustaljen 10 god.
    (Kide, 26. mart 2023 16:01)

    # Link komentara

  96. Nikada nije promašaj davati pare na sport i omladinu. U omladini je budućnost ove zemlje!
    (Zoran zemun, 26. mart 2023 16:00)

    # Link komentara

  97. Pa nije, svojim košarkaškim znanjem si im pomogao!
    (ZliZo, 26. mart 2023 15:57)

    # Link komentara

  98. Plasi mecku sa resetom...ajde..neka nam ukine finansiranje i neka nas ugasi...svakako on odlucuje sta ce biti i kako ce biti...ovako su ovo samo prazne price.
    (Natocimo sampanj pice!, 26. mart 2023 15:56)

    # Link komentara

  99. Partizan i ko?
    (Tatko, 26. mart 2023 15:53)

    # Link komentara

  100. Oprostite a sta to pravi zvezda? Osam godina u evropi bez ikakvih rezultata…
    (Bane ns, 26. mart 2023 15:16)

    da te pitam. jeli fora da država da 50 miliona da bi se nešto osvojilo a onda taj tim nestane. Kako su prošli VK Bečej pa i VK CZ a tako će proći i VK Novi Beograd. Dobili ste samo za ovu sezonu više nego duplo od Zvezde, poreski dug koji ne plaćate. Jeli treba još para da bi ušli u F4 a tek da osvojite LS.
    (Marina, 26. mart 2023 15:48)

    # Link komentara

  101. Kako to da zvezda odjednom ima manji dug, svega 3 miliona? Gde su nestali oni silni milioni koje treba da vrati? Ne branim Partizan, i oni su u dugovima do guse, ali budimo realni.
    (Vlad, 26. mart 2023 15:46)

    # Link komentara

  102. Ok, slažem se za promociju države kroz ulaganja u sport ali mi nije jasno sledeće:
    1. Zašto se samo jednom klubu toleriše ogroman poreski dug?
    2. Zašto samo jedan klub samovoljno napušta domaće, srpsko takmičenje i to bez sankcija?
    3. Zašto samo navijači jednog kluba vređaju predsednika države?
    (Severnjača, 26. mart 2023 15:45)

    # Link komentara

  103. Država daje novac našim klubovima i to je nešto što bi svi trebalo da cene.
    (Iva, 26. mart 2023 15:41)

    # Link komentara

  104. Naravno da se ulaze u sport, i Partizan i Zvezda sada imaju sve uslove da igraju najbolje sto mogu! Predsednik Aleksandar Vucic ulaze ne samo u puteve, mostove, skole i vrtice, vec i u sport!
    (Mara, 26. mart 2023 15:41)

    # Link komentara

  105. Koliki lazov moras da budes da kazes da je DV imao 3x veci budzet od Radonjica.
    Hahahahahaha.
    Ko je prvi zadrzvao skuoe strance po 2 sezone, i ko je prvi doveo stranca iz nekog krem kluba?
    (Lord, 26. mart 2023 15:39)

    # Link komentara

  106. Drzava vise nego ikada pomaze i ulaze u nas sport
    (Nata, 26. mart 2023 15:36)

    # Link komentara

  107. Tako je, sport nije samo entuzijazam danas, kao što mnogi naivni misle! Danas je sport velika investicija!
    (Jovan B., 26. mart 2023 15:30)

    # Link komentara

  108. Konacno ulazete u pravi klub.
    (Sonsi Get, 26. mart 2023 15:28)

    # Link komentara

  109. Nikad se ne zna ali.. Osvojimo li 3 mesto u toj istoj euroligi bit ce da je on zaslužan.. A sto ga neko ne pita od novinara, zasto iste ne proda ako sme...
    (apostol, 26. mart 2023 15:28)

    # Link komentara

  110. A medalje donose sportisti u koje nije nista nije ulozeno (ili je ulozeno vrlo malo)... Gde je medalja od Zvezde ili Partizana ili u fudbalu, kosarci (ajde bilo ih je bar nesto)... Sta je sportovima vaterpolo, odbojka, rukomet, atletika, koliko oni dobijaju i kako prezivljavaju?
    (input011, 26. mart 2023 15:27)

    # Link komentara

  111. Drzava vise nego ikada pomaze nasem sportu i nasim sportistima
    (Mirko, 26. mart 2023 15:26)

    # Link komentara

  112. Je l neko misli da, evo recimo država Slovenija nije mogla da uloži novac u KK Olimpija, i da budu konkurentni u Euroligi. Pravo pitanje je kome treba takva promocija i ko i šta se tu zapravo promoviše, a sa čega se skreće pažnja dok se raja zabavlja košarkom.
    (Sterling Cooper, 26. mart 2023 15:07)


    Slovenija ulaze u zimske sportove..Kakva kosarka. Srbija nece valjda da ulaze u skokove ili skijanje?
    (111, 26. mart 2023 15:26)

    # Link komentara

  113. Zahvaljujući državi košarkaši Partizana i Zvezde ostvaruju dobre rezultate u Evropi jer imaju najveću finansijsku pomoć i sve benifite.
    (Cicinkira, 26. mart 2023 15:25)

    # Link komentara

  114. Vucicu hvala ti. Ja sam partizanovac veliki i hvala ti sto si dao ovolike pare partizanu. Tek ce se saznati koliko su para dobili Savic i Obradovic. Bravo, znam da si zvezdas ali znam da simpatises partizan kao i tvoj brat.
    Bas si nam pomogao da odemo u top 8.
    Hvala ti predsednice od srca ziveo!
    (TARGET, 26. mart 2023 15:05)
    Najbolji komentar jednog navijača Partizana ikada!!
    (Samo kažem, 26. mart 2023 15:24)

    # Link komentara

  115. Crvena Zvezda je 10godina imala najmanji budzet u evroligi,partizanov budzet ove godine je daleko od najmanjeg….cak ima veci i od sampiona ABA lige, eto koliko je drzava pomogla.
    (milan, 26. mart 2023 15:18)

    # Link komentara

  116. Oprostite a sta to pravi zvezda? Osam godina u evropi bez ikakvih rezultata…
    (Bane ns, 26. mart 2023 15:16)

    # Link komentara

  117. @Kakve sad pare...koliko znam u Partizanu se igra iz ljubavi.Hocete da kazete da Kamerunci igraju za pare?
    (Cika Miki, 26. mart 2023 13:18) # Link komentara

    Ali zato Argentinci igraju za po 12k dnevno.
    (Karaburac, 26. mart 2023 14:52)
    Tačno, u pravu ste i jedan i drugi. I možete li izvući neku poentu? Bitno je da se raja žari i pali, ko te pita burazeru...
    (Sterling Cooper, 26. mart 2023 15:16)

    # Link komentara

  118. Hoces sebi da pripises i f8,ne ne,nece ti uspeti!
    (Realno!, 26. mart 2023 14:36) # Link komentara

    Drzava vas gura, svidjalo vam se to ili ne..duplo vas gura..
    Trpa kintu, zmuri na ogroman poreski dug.
    (urke, 26. mart 2023 15:16)

    # Link komentara

  119. @Hoces sebi da pripises i f8,ne ne,nece ti uspeti!
    (Realno!, 26. mart 2023 14:36)
    Realno je ipak tako, nema potrebe za samozavaravanjem. Što se mene tiče, smanjio bi ta davanja na minimum minimuma neophodan samo za funkcionisanje kluba i jednim i drugim, pa ko voli nek izvoli.
    (@c72, 26. mart 2023 15:14)

    # Link komentara

  120. Upravi tako ulaganjem u sport i sportiste ulažemo u budućnost naše dece. Oni nas u svetu svakodnevno predstavljaju na najbolji mogući način.
    (Bojan, 26. mart 2023 15:11)

    # Link komentara

  121. Sta tacno pravi Zvezda? 13 mesto na tabeli je epski uspeh za predsednika.
    (Vlado, 26. mart 2023 15:10)

    # Link komentara

  122. Je l neko misli da, evo recimo država Slovenija nije mogla da uloži novac u KK Olimpija, i da budu konkurentni u Euroligi. Pravo pitanje je kome treba takva promocija i ko i šta se tu zapravo promoviše, a sa čega se skreće pažnja dok se raja zabavlja košarkom.
    (Sterling Cooper, 26. mart 2023 15:07)

    # Link komentara

  123. Vucicu hvala ti. Ja sam partizanovac veliki i hvala ti sto si dao ovolike pare partizanu. Tek ce se saznati koliko su para dobili Savic i Obradovic. Bravo, znam da si zvezdas ali znam da simpatises partizan kao i tvoj brat.
    Bas si nam pomogao da odemo u top 8.
    Hvala ti predsednice od srca ziveo!
    (TARGET, 26. mart 2023 15:05)

    # Link komentara

  124. Država na pravi način ulaze u srpski sport i naše sportiste. To pokazuju i rezultati koje iz godine u godinu ostvaruju predstavljaju nas u najboljem svetlu celom svetu.
    (Jana, 26. mart 2023 15:05)

    # Link komentara

  125. Predsenik je velikodusan i kada je sport u pitanju
    (Aleksa, 26. mart 2023 15:03)

    # Link komentara

  126. Mislim da su oba kluba prevrsila svaku meru ponašanja.
    (Kristina, 26. mart 2023 15:00)

    # Link komentara

  127. Država ulaze u sport, to se vidi po rezultatima
    (Cedomir, 26. mart 2023 14:58)

    # Link komentara

  128. Zaista je sramotno što veliki klubovi kao što su Partizan i Crvena zvezda, državi koja im je pomogla toliko duguju.
    (Viki, 26. mart 2023 14:58)

    # Link komentara

  129. Kakve sad pare...koliko znam u Partizanu se igra iz ljubavi.Hocete da kazete da Kamerunci igraju za pare?
    (Cika Miki, 26. mart 2023 13:18) # Link komentara

    Ali zato Argentinci igraju za po 12k dnevno.
    (Karaburac, 26. mart 2023 14:52)

    # Link komentara

  130. Veća ulaganja su dovela do odličnih rezultata košarkaša Zvezde i naročito Partizana koji će ući u top 8 Evrolige
    (Ivan, 26. mart 2023 14:48)

    # Link komentara

  131. Jel mogu ja da dugujem 26 milina dinara, makar?
    (Ajgor, 26. mart 2023 14:46)

    # Link komentara

  132. Mene zanima gde je onaj dug za koji je Terza rekao da ga ne pitaju vise
    (Deda mraz, 26. mart 2023 14:44)

    # Link komentara

  133. Na osnovu ulaganja već možemo da pretpostavimo da će na idućim OI biti još medalja
    (Ivan, 26. mart 2023 14:44)

    # Link komentara

  134. Manje od 3 miliona? Pa niko nije glup, Zvezda godinama dovodi skupa pojacanja i u kosarci i u fudbalu i sad ima manji poreski dug od Partizana koji je dovodio neuporedivo jeftinije igrace,kako da ne. Ta prica kao Zvezda platila porez, je za malu decu, odakle platila od kojih para kad ima ogromne dugove? To je uradjeno smisljeno, dali Zvezdi pare iz budzeta ili crnih fondova da kao plati porez, u stvari da vrati te iste pare, da bi ovako mogli da prozivaju Partizan i da ga u jednom trenutku sibnu u stecaj. Sta cete, Kk Partizan se otrgao kontroli, nije bilo planirano da presisa Zvezdu u EL odmah u prvoj sezoni a sujeta znamo koga ne moze to da istrpi i odmah se nalazi nacin da se to prekine. Uostalom ako Partizan nije placao porez tolike godine sto nije do sada pricao o tome negi se setio tek kad je Partizan neplanirano eksplodirao u EL?
    (Admiral, 26. mart 2023 14:42)

    # Link komentara

  135. Da bi država i dalje ulagala u Zvezdu i Partizan, moraju i Zvezda i Partizan da ulažu kroz porez u državu.
    (Predrag, 26. mart 2023 14:38)

    # Link komentara

  136. Vide se rezultati ulaganja i dovodjenja velikih imena SVAKA CAST
    (Miki, 26. mart 2023 14:38)

    # Link komentara

  137. Hoces sebi da pripises i f8,ne ne,nece ti uspeti!
    (Realno!, 26. mart 2023 14:36)

    # Link komentara

  138. Mislite da je sunce izasli jutros slucajno? Ne, drzava i rukovodstvo su ulizili ogroman napor u to da nas sunce od jutros obasja.
    (dr. Sigmund Freud, 26. mart 2023 14:35)

    # Link komentara

  139. Država je pomogla Partizanu da igra evroligu i šta je hvala ? To što ne plaćaju porez? Sramota uprava kluba.
    (Dragan, 26. mart 2023 14:30)

    # Link komentara

  140. Porez moraju da plate i “Zvezda” i “Patrizan” nema nikakvih praštanja za klubove!Privilegije nema!
    (Jana, 26. mart 2023 13:40) # Link komentara

    Sad mora a 2012 nije moralo. Oprastalo se i sakom i kapom, agro banka je zatvorena. U FK se nosilo torbama u ponoc.
    Bruka jedna.
    (Karaburac, 26. mart 2023 14:24)

    # Link komentara

  141. Porez moraju da plate i “Zvezda” i “Patrizan” nema nikakvih praštanja za klubove!Privilegije nema!
    (Jana, 26. mart 2023 13:40)


    Porez treba da placaju SVI . kao i velika preduzeca. A da li placaju? Informisi se..Za njih nikoga ne boli ali za KK Partizan..mnogo boli.?
    (321, 26. mart 2023 14:20)

    # Link komentara

  142. šta pravi zvezda? top 15?
    (pop, 26. mart 2023 14:15)

    # Link komentara

  143. bolje da ste te pare uložili u poljoprivredu ili stočarstvo,industriju.Šta mi obični ljudi imamo od toga,baš ništa,osim što gledamo tu sramotu na našim stadionima,a pojedinci zgrću milione.Ta zabava je na zapadu odavno privatizovana
    (1976, 26. mart 2023 14:14)

    # Link komentara

  144. Sramota je da neko toliko vređa Vučića koji ulaže u sport i trudi se da svima podjednako pomogne.
    (Miloš, 26. mart 2023 14:00)

    # Link komentara

  145. Ulaganje u sport se uvek višestruko isplatilo.
    (Bojan, 26. mart 2023 13:59)

    # Link komentara

  146. Srbija dosta ulaže u sport i pored svih dugovanja pojedinih sportskih klubova u Srbiji.
    (Vlada, 26. mart 2023 13:58)

    # Link komentara

  147. Predsednik Vucic je Sam rekao da je over godliness dao pare Partizanu I to je tacno.
    Ali Vucic zaboravlja da je od 2014 do 2020 godliness davao budget Partizanu oko 2 miliona I upravo zato je pored porastao.
    O fudbalu da ne pricamo I Gaspromu I novcu od 5,5 miliona pocev od 2011.godine.
    Gspodin Vucic treba da se pita zasto klub kome daje pare iz godliness u godinu nema nikakve regulate, nema representative.
    Ne treba da se buni zbog uvreda vec da Bude fer, iskren I posten kada daje izjave.
    (Cinik, 26. mart 2023 13:58)

    # Link komentara

  148. Ajde lepo da nam se objasni kako to da Zvezda od tolikog duznika spade "samo" na 3 miliona, cisto da i Partizan primeni isti metod i bice dobro svima.

    Sumnjam da bi to drzavi odgovaralo.
    Mozda i gresim.
    (Dijagnosticar, 26. mart 2023 13:57)

    # Link komentara

  149. Iza uspeha nasih sportista i sportskih klubova stoji nasa drzava.
    (Milica, 26. mart 2023 13:57)

    # Link komentara

  150. Srbija dosta ulaže u sport i pored svih dugovanja pojedinih sportskih klubova u Srbiji.
    (Vlada, 26. mart 2023 13:56)

    # Link komentara

  151. Sportisti su najbolji ambasadori nase zemlje u svetu i zbog toga je ulaganje u sport ulaganje u imidz nase zemlje u svetu.
    (Goran, 26. mart 2023 13:53)

    # Link komentara

  152. Naravno da nije palo, Vasim radom i zaslugama, svi dobijaju.
    (Maja, 26. mart 2023 13:53)

    # Link komentara

  153. Šta konkretno Zvezda pravi? Ispali u Playoffu LŠ, bili zadnji u grupi drugorazrednog fudbalskog takmičenja, u košarci jedino što prave su rekordni transferi bez rezultatskog benefita i razmišljanja o Top8.
    (Sipaj, sipaj, sipaj, 26. mart 2023 12:36)

    Šta to pravi konkretno Partizan? Ispali od moćnog Šerifa u trećerazrednom kupu konfekcija, u ligi ih nije otresao samo ko nije hteo, na JNA poslednji put pobedili nekoga pre 100 godina, imaju minus 30 u odnosu na Zvezdu, da nije sklanjalica ne bi bili ni treći gde trenutno jesu. To "drugorazedno" takmičenje Liga Evrope je za njih nedostižno godinama, u grupu ne mogu da uđu, poslednji put pre 4 godine sa Savom. Zvezda do ove sezone 5 godina uzastopno igrala grupe jednog od 2 najjača takmičenja: 2 puta LŠ i 3 puta LE, sva tri puta dočekala proleće u LE. Partizan takav uspeh nema u poslednjih 30 godina ukupno.

    U košarci 10 godina bez titule, poneki kup, Obradović već drugu sezonu bez trofeja, izgubio prošle sezone kup, ABA, EC ispao od Alimpija, KLS pobegao sad opet izgubio kup posle +18. Nije mu bio dovoljan Panter, Ledej, Lesor, Madar, pa morala država da mu plati još i Egzuma, Nanelija, Papapetrua, najskuplji tim ikada na ovim prostorima.

    Zvezdina sezona u košarci jeste neuspeh i to veliki, pogotovo posle ludila sa Kampacom i 1.8 miliona koji se pominju, ali koje je to čudo napravio Obradović sa ovako skupim timom? Pa Vujošević je 3 puta igrao top 8 a Radonjić jednom sa 3 puta jeftinijim timovima.
    (Flora od Šamroka, 26. mart 2023 13:48)

    # Link komentara

  154. puno para za malo muzike.
    (boban, 26. mart 2023 13:47)

    # Link komentara

  155. Bravo za trud i zalaganje za sport kao i za sve ostale stvari u državi! Svaka čast predsedniče!
    (Lil stej, 26. mart 2023 13:45)

    # Link komentara

  156. Hvala onda svima nama, sto smo dali pare u budžet…
    (P, 26. mart 2023 13:45)

    # Link komentara

  157. Када нема саопштења ту је он . Немој само да ми превише славе .
    (Igi, 26. mart 2023 13:44)

    # Link komentara

  158. Naravno da nije palo sa neba.
    (Slavica, 26. mart 2023 13:43)

    # Link komentara

  159. Porez moraju da plate i “Zvezda” i “Patrizan” nema nikakvih praštanja za klubove!Privilegije nema!
    (Jana, 26. mart 2023 13:40)

    # Link komentara

  160. @kkkkk
    To je bilo dok duh koji lebdi nije preuzeo vlast,a onda se desava cudo,dugovi nestaju i bankomat radi nemilice.U FK i KK je upumpano u poslednjoj deceniji sigurno preko 250milona eura!
    (kum žoržo, 26. mart 2023 13:37)

    # Link komentara

  161. Pa platiće kao što je platila Zvezda,u čemu je problem?Reprogram duga,umanjen za 50% kamate na dug.
    (Igor, 26. mart 2023 12:39)

    Kakvih 50 posto, sve im je bilo oprosteno, eventualno su morali da vrate samo dva i po posto.
    (Dezurni smarac, 26. mart 2023 13:35)

    # Link komentara

  162. Drzava mnogo pomaze Zvezdi i Partizanu kao nikad pre.
    (Pera, 26. mart 2023 13:34)

    # Link komentara

  163. Srbija ulaže u sport.
    (Joca, 26. mart 2023 13:34)

    # Link komentara

  164. Predsednik Vučić je izneo jednu istinu koju narod zaista treba da zna. Zato ga opozicija mrzi I vređa.
    (Tanja, 26. mart 2023 13:33)

    # Link komentara

  165. Tacno, s'tim da su ulaganja 100 puta veca u fudbalu a tu je odmer 80% za Zvezdu a 20% posto za Partizan.
    Da ne pricam da ste unistili najbolju skolu vatetpolo klub Partizan pa nam je buducnost za vaterpolo na klimavim nogama.
    Da ne zaboravimo dug fk Crvene Zvezde koji je bio blizu 50 miliona evra i koji je preko noci nestao.
    (sremac, 26. mart 2023 13:29)

    # Link komentara

  166. Sport je najbolji ambasador jedne drzave.
    (miki, 26. mart 2023 13:28)

    # Link komentara

  167. Podržka države je neophodna i svaka čast predsedniku koji podržava sport. Ulaganje u košarku je budućnost Srbije. Fudbal je već priča za sebe... Košarkaši Partizana opravdavaju svaki uložen dinar u taj klub.
    (Branislav, 26. mart 2023 13:28)

    # Link komentara

  168. Hvala Vucicu na svemu
    (Iva, 26. mart 2023 13:27)

    # Link komentara

  169. Nije, mi smo to platili
    (M., 26. mart 2023 13:26)

    # Link komentara

  170. Kakve sad pare...koliko znam u Partizanu se igra iz ljubavi.Hocete da kazete da Kamerunci igraju za pare?
    (Cika Miki, 26. mart 2023 13:18)

    # Link komentara

  171. A koliko miliona evra je vise dobila zvezda nego Partizan, koliko miliona duga je oprosteno zvezdi? Dajte potpune informacije.
    (Xman, 26. mart 2023 11:35)

    Zvezdi su odnošeni koševi zbog dugova, gašena struja i topla voda, država joj nije plaćala licencu. Dok vi dovodite sve ove igrače u KK, država vam je platila nekoliko puta licence itd. O čemu ti pričaš?
    (kkkkk, 26. mart 2023 13:16)

    # Link komentara

  172. Iz poslednje 2 rečenice vidi sve. Slika i prilika.
    (Top, 26. mart 2023 13:12)

    # Link komentara

  173. KKP ima sedmi budzet u EL, 23 miliona evra, sa tim parama bi i MZT usao u top 8.
    (bvb, 26. mart 2023 11:48)

    KK Crvena Zvezda ima budzet 42 miliona evra, sto je ubedljivo najvise u Evroligi. S obzirom da je ostvarila plasman tek u Top14, utoliko je njena katastrofa veca.
    (petkovic, 26. mart 2023 13:09)

    # Link komentara

  174. Istina je da Partizan počeo da pravi rezultate čim je dobio pare. Zvezda sve vreme dobija novac od države, a rezultata nigde.
    (EU nema alternativu, 26. mart 2023 13:04)

    # Link komentara

  175. Uvek kad lepo ide Partizanu u košarci,ovaj izadje i spomene porez.....
    (eeeeeee, 26. mart 2023 11:45)

    Navedi tacno kada je to bilo, odnosno kada je to lepo islo Partizanu, da nisu mozda nesto osvojili ( osim top 7 aba lige ).
    (Cubaka, 26. mart 2023 12:43)
    Vi osvajajte trofeje, mi cemo da jurimo f4. Moze?
    (Petar, 26. mart 2023 13:03)

    # Link komentara

  176. Sta to pravi Zvezda???
    (Micko AV, 26. mart 2023 13:01)

    # Link komentara

  177. Sta tacno pravi Zvezda?
    (Nemanja, 26. mart 2023 13:01)

    # Link komentara

  178. Drzava daje pare Zvezdi i Partizanu jer su to drzavni klubovi i onda ta ista drzava trazi od tih klubova da plati porez toj istoj drzavi
    Ne kontam zasto se tako radi
    Umesto fino das im milion i odmah im skines porez recimo 20% i ne das im milion nego 800.000 i to je to kazes ovih 20% je porez a ne das im ovi trose i onda nemaju da plate
    Ali glupo je da i placaju jer su to isto pare drzave i sve obrni okreni se vrti drzavni novac
    Poenta je sto neko krade taj novac zato ne placa porez
    (Danilo Perovic, 26. mart 2023 12:58)

    # Link komentara

  179. Izmedju ostalog, ja sam dao 250 evra za sezonsku KK Partizana, pa pored uzivanja i gledanja odlicnog tima sam i pomogao klubu da imam udela u budzetu.
    (anti-paradox, 26. mart 2023 12:51)

    # Link komentara

  180. A sta pravi Partizan? Osvojio nesto? Nekoliko pobjeda u Evroligi je ta ogromna razlika koju "pravi"? Ima budzet godinama ko Zvezda, jos dok je Trinkijeri bio. I sad vas malo krenulo i odma prica kao da ste osvojili nesto. Usli medju 8 i? Oce biti medalja za to?
    (mojnemenito, 26. mart 2023 11:53)

    Godinama kao Zvezda? O cemu ti druze pricas? Dok su za Partizan igrali razni Vitkovci,Ratkovice,Vrapci,Wilsoni, Robinsoni,Obradi Tomici i njima slicni C.Zvezda je dovodila Kinsija,Milera,Kalinica,Jovica,Mekela,Dzenkinsa Perperoglua i igrace iz EL.
    Tacno da uspon je poceo tek dolaskom Trinkijerija, ali i tada nisu dovedene bog zna kakve vedete evropske kosarke vec samo on kao trener da pokusa nesto da napravi sa igracima ispod radara NBA i EL, onda je dosla korona pa sunovrat opet sa Scepanovicem i Filipovskim.
    Dolazak Zeljka je pokrenuo sve, prvi put da Partizan ima veci budzet i bolje igrace posle 10 godina od C.Zvezde sto renomeom to i zasluzuje jer za razliku od nje ima 4 (cetiri) evropska trofeja.
    (Bosko, 26. mart 2023 12:49)

    # Link komentara

  181. zadnje mesto u grupama LE i 15 mesto u EL s jedne strane i proleće u LK i plasman u top 8 sa druge strane...a toliko je sebe i novca za Zvezdanu dao:)
    (MatijaBg, 26. mart 2023 12:47)

    # Link komentara

  182. Nemoj da mi ogadiš još i Partizan, molim te.
    (Shigman, 26. mart 2023 11:36)
    zar može biti gadniji nego što jeste makar posle franje tuđmana
    (slobinator, 26. mart 2023 12:47)

    # Link komentara

  183. Zašto Poreska uprava ne naplaćuje porez od svih? Zašto postoje privilegovani?
    (Vule, 26. mart 2023 12:46)

    # Link komentara

  184. Nije palo, platili smo pa gledamo
    (Slobodan, 26. mart 2023 11:17)

    Od tih para ne moze da se pokrije 20% poslovanja kluba.
    3 miliona eur je ogromna suma, a 26 miliona je katastrofa. Znas zasto je katastrofa? Zato sto malim firmama zavrću šiju za 10-20.000 DINARA duga.
    Slazem se da je sport najbolja promocija i podrzavam ulaganja u sport.
    Ali, ako ja kao drzava nekom dam pare, od poreza koji je drugi revnosno platio,i on se fura da je mnogo dobar i uspesan, neka plati lepo sve poreske obaveze. Ovako em ga placamo em nas krade.
    (Lane, 26. mart 2023 12:45)

    # Link komentara

  185. U koji FK je dovođen šeik? U kojem FK je bila ponoćna intervencija? Kome su banke brisale dugove? Koji FK je u prethodinih desetak godina dobio 50 miliona evra više?

    Koji KK je pozajmio ime i grb FMP-u, pa vratio samo 2,5% svojih dugova?
    (bez imalo srama, 26. mart 2023 12:44)

    # Link komentara

  186. Uvek kad lepo ide Partizanu u košarci,ovaj izadje i spomene porez.....
    (eeeeeee, 26. mart 2023 11:45)

    Navedi tacno kada je to bilo, odnosno kada je to lepo islo Partizanu, da nisu mozda nesto osvojili ( osim top 7 aba lige ).
    (Cubaka, 26. mart 2023 12:43)

    # Link komentara

  187. Dobiješ novac od države na poklon,i onda trebaš platiti porez na taj isti novac toj istoj državi...!?
    (markod, 26. mart 2023 12:42)

    # Link komentara

  188. mnogo jaka priča
    (tompus, 26. mart 2023 12:40)

    # Link komentara

  189. KKP ima sedmi budzet u EL, 23 miliona evra, sa tim parama bi i MZT usao u top 8.
    (bvb, 26. mart 2023 11:48)


    Daj neki link, nemoj pricati pausalno. Uostalom koga vi placate 1.8 milki za polusezonu?
    (...., 26. mart 2023 12:40)

    # Link komentara

  190. Uvek kad lepo ide Partizanu u košarci,ovaj izadje i spomene porez.....
    (eeeeeee, 26. mart 2023 11:45)

    Platite i sve ok.
    (Gordon Bennett, 26. mart 2023 12:10)
    Pa platiće kao što je platila Zvezda,u čemu je problem?Reprogram duga,umanjen za 50% kamate na dug.
    (Igor, 26. mart 2023 12:39)

    # Link komentara

  191. Pre skoro 40 godina zavrsio sam ekonomsku u Srbiji i posto tada nije bilo perspektive otisao sam iz Srbije. Nebitno. Bitno da i dan danas ne razumem porez. Drzava zivi od poreza, budzet se puni od poreza, akciza, dobrinosa itd. Radnik radi i zaradi bruto platu, od toga se odbija za penziono, zdravstveno osiguranje i plati se porez drzavi. Zašto? Penziono za penziju jedan dan, zdravstveno za lečenje ali porez???? Kupi radnik auto od toh para od kojih je drzava vec uzela porez i opet za auto mora da se plati porez, pa uz svaki racun, jeo, pio kafu, sok opet porez, kupis telefon, tv, motiku opet porez i u nedogled porez. E sad sta fudbalski ili kosarkaski klub proizvodi da bi platio porez? Zasto porez drzavi? Klub mora da plati igraca, igrac kad ode nekad se dobije nesto para al uglavnom ne.
    (fenomen, 26. mart 2023 12:38)

    # Link komentara

  192. Platite i sve ok.
    (Gordon Bennett, 26. mart 2023 12:10)

    mi bi i platili kad bi nam oprostili dugove kao vama ili kad bi imali duple papire kao vi...
    (...., 26. mart 2023 12:37)

    # Link komentara

  193. Šta konkretno Zvezda pravi? Ispali u Playoffu LŠ, bili zadnji u grupi drugorazrednog fudbalskog takmičenja, u košarci jedino što prave su rekordni transferi bez rezultatskog benefita i razmišljanja o Top8.
    (Sipaj, sipaj, sipaj, 26. mart 2023 12:36)

    # Link komentara

  194. On ima da budžet za top 8 a oni se pale na to...
    (Kris Boš, 26. mart 2023 12:34)

    # Link komentara

  195. Napred Zvezdo ???????
    (делија, 26. mart 2023 12:33)

    # Link komentara

  196. Komentari Zvezdaša i Partizanovaca. Komedija. Odsustvo smisla i objektivnosti u kombinaciji sa predsednikom. Nikad ništa se ne menja.
    (ghostdog, 26. mart 2023 12:32)

    # Link komentara

  197. A sta pravi Partizan? Osvojio nesto? Nekoliko pobjeda u Evroligi je ta ogromna razlika koju "pravi"? Ima budzet godinama ko Zvezda, jos dok je Trinkijeri bio. I sad vas malo krenulo i odma prica kao da ste osvojili nesto. Usli medju 8 i? Oce biti medalja za to?
    (mojnemenito, 26. mart 2023 11:53) # Link komentara

    polako, sinovac, samo polako, ne izuvaj se pre broda. prvo plej of, pa fajnal for, pa maj mesec u kaunasu... samo strpljivo.
    (UnrealEngine, 26. mart 2023 12:29)

    # Link komentara

  198. Zvezda duguje manje od 3 miliona evra!Ha,ha,ha,h…a,ha,h a!
    (statuskan, 26. mart 2023 12:25)

    # Link komentara

  199. Šta to pravi Zvezda već 10 godina, top 15?!
    (Meres, 26. mart 2023 11:16)

    Šta to pravi Partizan već 10 godina, osvojili za to vreme cela 3 (i slovima tri) Kupa Radivoja Koraća, koja uzgred od poslednjeg novog poraza u tom Kupu tzv. navijači više ne smatraju za ozbiljnim takmičenjem.
    (Sića, 26. mart 2023 12:24)

    # Link komentara

  200. Obrisi suze mala moja....
    (punimlimenke, 26. mart 2023 12:24)

    # Link komentara

  201. Sta to pravi Zvezda!?
    (hm?, 26. mart 2023 12:20)

    # Link komentara

  202. A što onda ovi drugi nisu u top 8 ako već imaju takvu ekipu?
    (Vigel, 26. mart 2023 11:47)
    што онда ови први не освоје нешто
    (DžejAr65, 26. mart 2023 12:16)

    # Link komentara

  203. A sta je to partizan osvojio poslednjih deset godina? A da veciti prvak marta meseca!!!
    (Devils, 26. mart 2023 12:12)

    # Link komentara

  204. Uvek kad lepo ide Partizanu u košarci,ovaj izadje i spomene porez.....
    (eeeeeee, 26. mart 2023 11:45)

    Platite i sve ok.
    (Gordon Bennett, 26. mart 2023 12:10)

    # Link komentara

  205. "Mislite da je palo sa neba to što pravi Jokić?"
    (Gogi, 26. mart 2023 12:08)

    # Link komentara

  206. A što onda ovi drugi nisu u top 8 ako već imaju takvu ekipu?
    (Vigel, 26. mart 2023 11:47)

    Nemamo 25 miliona budžet, već tri puta manji, nemamo nekoga u bordu El da nam namešta žreb i sudije, niti para da mu plaćamo sina i vodamo po Beogradu. Zato jedan tim biva kažnjen tri meseca zbog neisplaćivanja igrača, drugi ima šest aktivnih tužbi pred BAT-om, duguje 9 miliona poreza i gura se onoliko koliko se Zvezda sputava.
    (Lajavi krelac, 26. mart 2023 12:07)

    # Link komentara

  207. Partizane napadaj!
    (građanin opasnih namera, 26. mart 2023 12:04)

    # Link komentara

  208. pa probaj da ne daš pa kad krenu skandiranja koja te bole
    (cirkus, 26. mart 2023 12:03)

    # Link komentara

  209. fss platio zvezdi porez da imaju za licencu inace bi im propala liga sampiona.
    (boki_rs, 26. mart 2023 12:01)

    # Link komentara

  210. Jeli to isto mesanje politike u sport?
    (djomla, 26. mart 2023 11:58)

    # Link komentara

  211. krivo mu,vidi se...
    (fmp, 26. mart 2023 11:56)

    # Link komentara

  212. Jel moguće da ih ovoliko boli ovo sve ?
    (Slavko Vrekic, 26. mart 2023 11:55)

    # Link komentara

  213. Sta pravi Zvezda? Igra rekreativno za veliku lovu..
    (navijac, 26. mart 2023 11:29)

    A sta pravi Partizan? Osvojio nesto? Nekoliko pobjeda u Evroligi je ta ogromna razlika koju "pravi"? Ima budzet godinama ko Zvezda, jos dok je Trinkijeri bio. I sad vas malo krenulo i odma prica kao da ste osvojili nesto. Usli medju 8 i? Oce biti medalja za to?
    (mojnemenito, 26. mart 2023 11:53)

    # Link komentara

  214. Nije palo sa neba, nego iz naših džepova. Svih nas, građana Srbije.
    Prema tome ne vidim ni najmanji razlog da se ovo pominje u tom tonu i da se neko kiti tuđim prijem (uspehom). Totalno nepotrebno.
    Ali dobro, valja ućariti još neki politički poen. Kao da ih nije dovoljno nagomilao proteklih 10 godina.
    (Srbin, 26. mart 2023 11:49)

    # Link komentara

  215. KKP ima sedmi budzet u EL, 23 miliona evra, sa tim parama bi i MZT usao u top 8.
    (bvb, 26. mart 2023 11:48)

    # Link komentara

  216. A što onda ovi drugi nisu u top 8 ako već imaju takvu ekipu?
    (Vigel, 26. mart 2023 11:47)

    # Link komentara

  217. o presveti ti zbog koga mi svi, nedostojni, postojimo....hvala ti.
    (..., 26. mart 2023 11:47)

    # Link komentara

  218. Uvek kad lepo ide Partizanu u košarci,ovaj izadje i spomene porez.....
    (eeeeeee, 26. mart 2023 11:45)

    # Link komentara

  219. Aj ovu Zvezdu mogu i da razumem, klub koji je dosta toga uradio u Evropi pa i osvojio i Svet i Evropu, vamo tamo dodje ona kao i neki brend, a opet i vecina Srbije i dijaspore navija za nju, isto tako Zvezda puni i svoj i tudje stadione, niko drugi to ne radi u Srbiji decenije unazad. I Zvezda duguje manje od 3 miliona eura za porez, a Partizan 26 miliona eura samo za porez. Pa od cega misli Partizan da plati samo taj porez?
    Dva blizanca, jedan ubav drugi gubav.
    (Slaninar, 26. mart 2023 11:41)

    # Link komentara

  220. Partizan da uđe u reprogram i plati milion od tih trideset kao KKCZBG. Ne razumem zašto oni mogu a mi ne možemo?
    (Liga šampiona, 26. mart 2023 11:39)

    # Link komentara

  221. Nemoj da mi ogadiš još i Partizan, molim te.
    (Shigman, 26. mart 2023 11:36)

    # Link komentara

  222. Šta to pravi Zvezda već 10 godina, top 15?!
    (Meres, 26. mart 2023 11:16)

    Izjavio je da fudbalski i košarkaški klub Partizan duguju državi 26 miliona evra na ime dospelih poreskih obaveza, a Crvena zvezda nešto manje od tri miliona evra.

    Pa sad pogledaj sta ko pravi. Vi ni porez ne placate drzavi, blizu ste 30 milki eura za porez. To je samo za porez. Gde ostalo?
    Vama katanac ne gine. Za taj novac ce se debelo odgovarati i pravdati. Katanac kao kuca.
    (kk, 26. mart 2023 11:36)

    # Link komentara

  223. A koliko miliona evra je vise dobila zvezda nego Partizan, koliko miliona duga je oprosteno zvezdi? Dajte potpune informacije.
    (Xman, 26. mart 2023 11:35)

    # Link komentara

  224. eto, radi se , nqpreduje se ... i onda je ON zasluzan i to nasim novcem mase...
    (bogdan, 26. mart 2023 11:34)

    # Link komentara

  225. Šta pravi zvezda?
    (sinan, 26. mart 2023 11:33)

    # Link komentara

  226. Sta pravi Zvezda? Igra rekreativno za veliku lovu..
    (navijac, 26. mart 2023 11:29)

    # Link komentara

  227. Ma ti si zasluzan. Zbog tvoje diplome.
    (NR, 26. mart 2023 11:28)

    # Link komentara

  228. Dzaja platio porez preko Nedimovića
    (Serdar, 26. mart 2023 11:28)

    # Link komentara

  229. Jaooo koliko ih boli sve ovo...
    A tek će da boli!
    Kao da je od svojih para dao.
    A sveo je KK pre par godina na ovo što je sad FK, bukvalno nam ugasio sportsko društvo.
    A na drugoj strani lica sa poternice promovisao u ugledne sportske radnike, sa sve nameštenim titulama...
    (Srđan Đumić, 26. mart 2023 11:25)

    # Link komentara

  230. Srbija izdvaja velika ulaganja za sport pogotovu za fudbal I kosarku.
    (Mici, 26. mart 2023 11:24)

    # Link komentara

  231. au zakuca lesor...
    (cirkus, 26. mart 2023 11:24)

    # Link komentara

  232. Ostoja javi se.
    (profesor, 26. mart 2023 11:21)

    # Link komentara

  233. Nije palo, platili smo pa gledamo
    (Slobodan, 26. mart 2023 11:17)

    # Link komentara

  234. ne placam vise porez! sram da vas bude. ko ste vi da uplacujete moj novac za vase politicke poene.
    (iskreno, 26. mart 2023 11:16)

    # Link komentara

  235. Šta to pravi Zvezda već 10 godina, top 15?!
    (Meres, 26. mart 2023 11:16)

    # Link komentara