- Komentari -
  1. @iskreno


    Partizan Belgrade signed guard Kevin Punter to a two-year contract, the Serbian club announced. According to Eurohoops sources, Punter joined his new team on a three-million deal for the two years of his contract, which is the biggest deal ever in Serbian basketball.

    Ako vec kazes da ja izmisljam neke nove cifre,procitaj odlomak sa sajta Eurohoops. Sve strane novine su pisale o 3000000 eura,ne dolara. Mene bas briga koliko primaju igraci oba tima, ali mi nije jasno gde nadje tu sumu koju si nspisao,zato sam komentarisao...
    (Vuk, 22. mart 2023 20:27)
    SA SAJTA EUROHOOPS...??????
    (ZUFER, 23. mart 2023 09:33)

    # Link komentara

  2. Licenca 3M? Zvanično poverljiv podatak 500k€!
    Zašto lažeš?? Zašto? Zašto? Zašto?
    Zašto te nije sramota da lažeš? Zašto? Zašto? Zašto?
    (exel, 22. mart 2023 19:14)

    Majstore, ne piše se "exel", ali važno da si ti šaljiv.
    (PeraKojot, 22. mart 2023 22:26)

    U pravu si, piše se "PeraKojot". To je verovatno ispravno?
    (exel, 23. mart 2023 00:15)

    # Link komentara

  3. Neko je dobro rekao zakon ponude i potraznjae, uprava nudi igracima cifru u ugovoru i u isto vreme pravi potraznju od igraca.Ja tebi ti meni, biznis danas i uvek.
    (Znalac, 22. mart 2023 23:21)

    # Link komentara

  4. Javna je tajna da kada igrac potise ugovor na sumu kao naprimer Lesor u ovom primeru 500.000evra za sezonu, igrac nikada nedobija te sve pare nego najvise 80% te sume ili manje a ostalo uzimaju ti koji su obezbedili novac.I vukovi siti i sve koze na broju.Tako da nielozite sie da su to u celini pare igraca.
    (Znalac, 22. mart 2023 23:11)

    # Link komentara

  5. Licenca 3M? Zvanično poverljiv podatak 500k€!
    Zašto lažeš?? Zašto? Zašto? Zašto?
    Zašto te nije sramota da lažeš? Zašto? Zašto? Zašto?
    (exel, 22. mart 2023 19:14)

    Majstore, ne piše se "exel", ali važno da si ti šaljiv.
    (PeraKojot, 22. mart 2023 22:26)

    # Link komentara

  6. Eno iz Cibone demantovali Arapovica ali vidim to nikome nije zanimljivo da prenese u sred cele ove kampanje.
    (bvb, 22. mart 2023 17:48)

    Ti ko I tvoj klub,volis da slazes.
    Demantovao je bas onaj koji je optuzen da je uzeo lovu.
    I ne dizu Hrvati frku zato sto je CZ kupila EL od Cibone vec zato sto je taj lik pokrao tu lovu.
    (bombas, 22. mart 2023 20:36)

    # Link komentara

  7. A navijači se i dalje lože kao mladi majmuni
    (Zabranite kokošarku, 22. mart 2023 20:31)

    # Link komentara

  8. @iskreno


    Partizan Belgrade signed guard Kevin Punter to a two-year contract, the Serbian club announced. According to Eurohoops sources, Punter joined his new team on a three-million deal for the two years of his contract, which is the biggest deal ever in Serbian basketball.

    Ako vec kazes da ja izmisljam neke nove cifre,procitaj odlomak sa sajta Eurohoops. Sve strane novine su pisale o 3000000 eura,ne dolara. Mene bas briga koliko primaju igraci oba tima, ali mi nije jasno gde nadje tu sumu koju si nspisao,zato sam komentarisao...
    (Vuk, 22. mart 2023 20:27)

    # Link komentara

  9. Bili su Tepic, Bogi, Tripkovic i kompanija ali taj Partizan ne postoji vise. Nema vise crno belih, samo crnih.
    (Kg, 22. mart 2023 15:02)

    Avramovic, Smajlagic i Koprivica nisu po tvom ukusu izgleda?
    (Radijator, 22. mart 2023 16:03)

    Nisu ni Anđušić, Trifunović i Vukčević.

    Treba neko da javi i Papapetruu i Madaru da su "iz kraja", kao i Glasu i Brodzijanskom koji su van kluba, ali da znaju da su tamnoputi za ubuduće.
    (Šipovik, 22. mart 2023 17:36

    Treba neko i da im javi da su igraci partizana posto svi zajedno za jednu utakmicu sakupe minuta koliko i sam Panter za jednu cetvrtinu.
    (Kg, 22. mart 2023 20:16)

    # Link komentara

  10. Dakle, ispada da kamerunci iz ljubavi prema Zocu igraju za ban badava , za saku kikirikija, toliko ga vole da su i ostali u Euroligaskim ekipama stali u red da ih rumenko prozove i odobri pristupnicu KK lopatari. Bre franjevci, vi ste totalno izgubili kompas u glavi, kome jos vi prodajete maglu, uskoro ce biti tresak da necete znati gde se nalazite.
    (BG, 22. mart 2023 19:35)

    Da, da, samo se ti tome nadaj. Ti si vec odavno potresen, vidi se...
    (Zeljko Tomic, 22. mart 2023 20:09)

    # Link komentara

  11. Dakle, ispada da kamerunci iz ljubavi prema Zocu igraju za ban badava , za saku kikirikija, toliko ga vole da su i ostali u Euroligaskim ekipama stali u red da ih rumenko prozove i odobri pristupnicu KK lopatari. Bre franjevci, vi ste totalno izgubili kompas u glavi, kome jos vi prodajete maglu, uskoro ce biti tresak da necete znati gde se nalazite.
    (BG, 22. mart 2023 19:35)

    # Link komentara

  12. Ne, kriv vam je ON jer vam je dao pare za EL doveo najskupljeg trenera i kupio igrače sa F4, Barse, Fenera, Makabija...
    A vi mu i dalje skandirajte.
    (Dar mar, 22. mart 2023 17:30)

    Nemanja Nedović (Panathinaikos Athens)
    Hassan Martinx (Olympiacos Piraeus)
    John Holland (Frutti Extra Bursaspor)
    Dalibor Ilić (Igokea m:tel)
    Filip Petrušev (Anadolu Efes)
    Benjamin Bentil (Olimpia Milano)
    Jaylen Adams (Sidney Kings)
    Miroslav Raduljicaz
    Luca Vildoza (Milwaukee Bucks)
    Facundo Campazzo (Dallas Mavericks)
    (exel, 22. mart 2023 19:17)

    # Link komentara

  13. severnjak, ne znam ni ja zasto je tajna da Zeljko prima 2 miliona evra, da je dobio zemlju od drzave na Zlatiboru, da limar nije zalozio njivu, da licena za ovu sezonu kosta 3 miliona evra, da revizor nije imao podatke da sastavi godisnji izvestaj Partizana. Zasto? Zasto? Zasto?
    (umetnik za obradu neplemenitih metala, 22. mart 2023 17:44)

    Licenca 3M? Zvanično poverljiv podatak 500k€!
    Zašto lažeš?? Zašto? Zašto? Zašto?
    Zašto te nije sramota da lažeš? Zašto? Zašto? Zašto?
    (exel, 22. mart 2023 19:14)

    # Link komentara

  14. Pre dolaska Vildoze i Kampaca, sa Adamsom... budzet Zvezde je bio 7,2 miliona, a kkp 17 miliona.

    Isti ti mediji objavili. Kako se tad niste javljali i sprdali?
    (ГМ, 22. mart 2023 19:04)

    # Link komentara

  15. Nemoj biti toliko siguran, misliš da je kapiten panatinaikosa koji je bio pod ugovorom, i to dobrim ugovorom, došao da igra za siću u tim koji igra EL prvi put posle 9 godina?
    (Capitano, 22. mart 2023 15:24)

    Da, mislim. Velika je privilegija raditi i saradjivati sa Obradovicem, covek je procenio da sa njim i Partizanom ima neke sanse da konacno nesto uradi u Evroligi.
    (Dezurni smarac, 22. mart 2023 18:42)

    # Link komentara

  16. Specijalizovani portal "Jurohups" objavio je da je Panter dobio najveći ugovor u istoriji srpske košarke.
    Crno-beli su saopštili da je potpisao ugovor na dve sezone, a prema informacijama ovog portala navodno je njegova plata za taj period 3 miliona evra.
    Ne izmislja covek nista vec je lepo napisano i objavljeno nakon njegovog dolaska u partizan,glupane.
    (Istina, 22. mart 2023 17:54)

    Jeste to je prva info koja je stigla a na koju ste se vi upecali kao muve na givno, kasnije je ispravljena i nisu evri već dolari.
    [link]
    (društvance iz predgrađa, 22. mart 2023 18:41)

    # Link komentara

  17. Bili su Tepic, Bogi, Tripkovic i kompanija ali taj Partizan ne postoji vise. Nema vise crno belih, samo crnih.
    (Kg, 22. mart 2023 15:02)

    Avramovic, Smajlagic i Koprivica nisu po tvom ukusu izgleda?
    (Radijator, 22. mart 2023 16:03)

    Sta si ti uporedio druze...
    (76er, 22. mart 2023 18:32)

    # Link komentara

  18. Lesor 600 000
    Naneli 800 000
    Ledej 800 000
    Exum 900 000
    Papapetru 1 000 000
    Panter 940 000 (2.4 miliona DOLARA za 2 sezone).
    Ovi ostali su u rasponu izmedju 250-400 000€.
    Za plate Partizan izdaja oko 7 100 000 €.
    E da pređemo na ove druge
    Kampaco 1 800 000 ( za 6 mjeseci)
    Nedović 1 200 000
    Vildoza 960 000
    Bentil 600 000,
    Hasan 600 000,
    Dobrić 500 000,
    Mitrović 500 000
    Holand 400 000,
    Raduljica 350 000,
    Ivanović 400 000,
    Ostalih 5 su na oko 250-300 000.
    Suma je 8 700 000 otprilike.

    Razlika je 1 600 000, Partizan placa stručni štab 400 000 više, tako da dolazimo do cifre od 1 200 000€, koju cz više plaća.

    Doviđenja, prijatno.
    (Lord, 22. mart 2023 13:28)

    S tim sto nisi izneo podatak koliko je uzeo bivsi play i bivsi trener u Zvezdi. U Partizanu je Brodzijanski imao tromesečni ugovor sigurno ne veliki i Gregor Glas kao mlad igrac. Punter ima 3000000$ (ne evra) za dve sezone

    Odakle ti ovi podaci?
    Smesno je.
    Avramovic i Smajlagic ne igraju ispod 500 hiljada.
    Naneli, Ledej, Panter, Papapetru, Exum i Zeljko Obradovic nemaju ispod milion.
    Zasto toliko lazete?
    Dobric i Ivanovic su 400 hiljada.
    (urke, 22. mart 2023 17:57)

    # Link komentara

  19. 2,5 miliona DOLARA za dve sezone. To su prenosile sve strane novine, a to što ti izmišljaš neke nove cifre još u evrima, to je druga priča. Ili možda jednostavno nisi upućen da je dolar slabiji u odnosu na evro...
    (iskreno, 22. mart 2023 16:39)

    Specijalizovani portal "Jurohups" objavio je da je Panter dobio najveći ugovor u istoriji srpske košarke.
    Crno-beli su saopštili da je potpisao ugovor na dve sezone, a prema informacijama ovog portala navodno je njegova plata za taj period 3 miliona evra.
    Ne izmislja covek nista vec je lepo napisano i objavljeno nakon njegovog dolaska u partizan,glupane.
    (Istina, 22. mart 2023 17:54)

    # Link komentara

  20. Jao ne, stize veceras novo saopstenje :( naravno, bez opcije da se komentarise :)
    (aca, 22. mart 2023 17:51)

    # Link komentara

  21. Eno iz Cibone demantovali Arapovica ali vidim to nikome nije zanimljivo da prenese u sred cele ove kampanje.
    (bvb, 22. mart 2023 17:48)

    # Link komentara

  22. Ne, kriv vam je ON jer vam je dao pare za EL doveo najskupljeg trenera i kupio igrače sa F4, Barse, Fenera, Makabija...
    A vi mu i dalje skandirajte.
    (Dar mar, 22. mart 2023 17:30)

    Tom ”nasem njemu” mozes da ostavljas komentare bar na neke vesti.
    (dzonivajsmiler, 22. mart 2023 17:47)

    # Link komentara

  23. Не разумем зашто се не објављују коментари који никог не вређају, а искрено има таквих који се објављују??
    Не разумем заиста….
    (зуке, 22. mart 2023 17:44)

    # Link komentara

  24. severnjak, ne znam ni ja zasto je tajna da Zeljko prima 2 miliona evra, da je dobio zemlju od drzave na Zlatiboru, da limar nije zalozio njivu, da licena za ovu sezonu kosta 3 miliona evra, da revizor nije imao podatke da sastavi godisnji izvestaj Partizana. Zasto? Zasto? Zasto?
    (umetnik za obradu neplemenitih metala, 22. mart 2023 17:44)

    # Link komentara

  25. Bili su Tepic, Bogi, Tripkovic i kompanija ali taj Partizan ne postoji vise. Nema vise crno belih, samo crnih.
    (Kg, 22. mart 2023 15:02)

    Avramovic, Smajlagic i Koprivica nisu po tvom ukusu izgleda?
    (Radijator, 22. mart 2023 16:03)

    Nisu ni Anđušić, Trifunović i Vukčević.

    Treba neko da javi i Papapetruu i Madaru da su "iz kraja", kao i Glasu i Brodzijanskom koji su van kluba, ali da znaju da su tamnoputi za ubuduće.
    (Šipovik, 22. mart 2023 17:36)

    # Link komentara

  26. Srbija čeka saopštenje!!! 100% je Partizan kriv!
    (baki, 22. mart 2023 13:18)

    Ne, kriv vam je ON jer vam je dao pare za EL doveo najskupljeg trenera i kupio igrače sa F4, Barse, Fenera, Makabija...
    A vi mu i dalje skandirajte.
    (Dar mar, 22. mart 2023 17:30)

    # Link komentara

  27. Da da, zar ti je stvarno neko poverovao da Nedovic ima vise od pantera, exuma, ledeya i papapetrua?
    (..., 22. mart 2023 14:28)

    što ne bi imao? odličan igrač. vildoza, kampaco i trener ivanović ne služe apsolutno ničemu ako nedović ne igra. ivanović je imao sreću da se nedović oporavio baš kad je on preuzeo tim.
    (znanje imanje, 22. mart 2023 17:28)

    # Link komentara

  28. A zasto je tajna da su plate Nanelija, Exuma, Ledeja i Papapetrua preko milion evra? Zasto je tajna da kapiten Panter ima 1,5 miliona evra platu?
    (umetnik za obradu neplemenitih metala, 22. mart 2023 16:59)

    Zasto je tajna da Kampaco prima 3 mil. evra, Holand 1 mil, Martin 1,5 mil, Bentil 1 mil, Dusko Ivanovic 850.000, Nedovic 1,5 mil? Zasto? Zasto? Zasto?
    (severnjak, 22. mart 2023 17:21)

    # Link komentara

  29. Realno, mozda bih malo vise ocekivao kada su Lessort i Petrusev u pitanju. Lessort zaradjuje 600k Eur, a ja sam ocekivao 700k-750k, dok Petrusev prema navodima ima 300k, a realnije mi je 350k-400k.

    Vildoza ocekivano skoro 1mil. Mislim da za njega cifra ima najvise smisla.
    (Razumnjive cifre, 22. mart 2023 13:33)



    Njihove godišnje plate su 10-mesečne ne 12-mesečne.
    (lupa, 22. mart 2023 17:21)

    # Link komentara

  30. Razlika je 1 600 000, Partizan placa stručni štab 400 000 više, tako da dolazimo do cifre od 1 200 000€, koju cz više plaća.

    Doviđenja, prijatno.
    (Lord, 22. mart 2023 13:28)

    nista smesnije do sada nisam video...da najbolji trener Evrope sa svojim strucnim stabom zaradjuje ukupno 400 hiljada evra
    (baki sine, 22. mart 2023 15:19)
    Hajde ne provaljuj se. Pročitaj šta je čovjek napisao. Stručni štab Partizanov je plaćen za 400,000 više od Zvezdinog. Gdje si ti pročitao da je plaćen 400,000?
    (nbc, 22. mart 2023 17:09)

    # Link komentara

  31. A zasto je tajna da su plate Nanelija, Exuma, Ledeja i Papapetrua preko milion evra? Zasto je tajna da kapiten Panter ima 1,5 miliona evra platu?
    (umetnik za obradu neplemenitih metala, 22. mart 2023 16:59)

    # Link komentara

  32. Kako to ne zna se koliko zarađuju,pa ima neka poreska uprava valjda u ovoj zemlji.Platili su valjda poreze i doprinose kao i svi mi ostali,ili možda ne.
    (Ms, 22. mart 2023 16:45)

    # Link komentara

  33. A ti se Srbine leči kod privatnika...jer kontam da im daju lovu od zdravstvenog osiguranja bar sudeći po tome kakvi su doktori u mom gradu...za svaku sitnicu idi kod privatnika ili naravno kod njega,ali u privatnu praksu.
    (bolji život, 22. mart 2023 16:42)

    # Link komentara

  34. Zanima me samo kako si dosao do toga da je Panterova plata 940000? Koliko se secam,cak su i strane novine pisale da ima oko 3000000 eura za dve sezone. Za ostale ne znam,a i ne zanima me,ali ovo mi bas nije jasno.
    (Vuk, 22. mart 2023 15:10)

    2,5 miliona DOLARA za dve sezone. To su prenosile sve strane novine, a to što ti izmišljaš neke nove cifre još u evrima, to je druga priča. Ili možda jednostavno nisi upućen da je dolar slabiji u odnosu na evro...
    (iskreno, 22. mart 2023 16:39)

    # Link komentara

  35. Lesor 600 000
    Naneli 800 000
    Ledej 800 000
    Exum 900 000
    Papapetru 1 000 000
    Panter 940 000 (2.4 miliona DOLARA za 2 sezone).
    Ovi ostali su u rasponu izmedju 250-400 000€.
    Za plate Partizan izdaja oko 7 100 000 €.
    E da pređemo na ove druge
    Kampaco 1 800 000 ( za 6 mjeseci)
    Nedović 1 200 000
    Vildoza 960 000
    Bentil 600 000,
    Hasan 600 000,
    Dobrić 500 000,
    Mitrović 500 000
    Holand 400 000,
    Raduljica 350 000,
    Ivanović 400 000,
    Ostalih 5 su na oko 250-300 000.
    Suma je 8 700 000 otprilike.

    Razlika je 1 600 000, Partizan placa stručni štab 400 000 više, tako da dolazimo do cifre od 1 200 000€, koju cz više plaća.

    Doviđenja, prijatno.
    (Lord, 22. mart 2023 13:28)

    S tim sto nisi izneo podatak koliko je uzeo bivsi play i bivsi trener u Zvezdi. U Partizanu je Brodzijanski imao tromesečni ugovor sigurno ne veliki i Gregor Glas kao mlad igrac. Punter ima 3000000$ (ne evra) za dve sezone.
    (Micko, 22. mart 2023 16:38)

    # Link komentara

  36. Očekujem oko slagalice jedno saopštenje, gde se naravno pominje partizan, i gde se tvrdi da ovo nije istina jer je tog dana padala kiša. Ne baš jako padala ali ispadala, što znaci da ovi lazu i da je partizan jako los i da će sve biti bolje kad dule vujošević ode.
    (herbert, 22. mart 2023 16:30)

    # Link komentara

  37. @Samo se zaboravlja da se u Zelezniku daje lova i na ruke,takozvani crni tokovi koje niko ziv ne moze da iskontrolise!
    (Dejan, 22. mart 2023 15:04)

    Jel to mislis na Obradovica koji je sam izjavio da nema ugovor sa Partizanom?
    (dodikovi limari, 22. mart 2023 16:24)

    # Link komentara

  38. Zavisi kako gledaš. Evroligu igraju najbolji košarkaši na tlu Evrope, neki rođeni ovde, a neki došli sa strane. Evroligu igra 18 klubova, svaki klub rotira 12 igrača. To znači da 12*18 = 216 najboljih košarkaša u Evropi igra i zarađuje dobro.

    Da li si ti među 216 najuspešnijih ljudi na teritoriji Evrope čime god da se baviš?
    (farmaceutska mafija III, 22. mart 2023 12:59)
    NAravno da nisam ali opet su to prevelike cifre pa nisu ovi izmislili struju ili lek za ne znam sta pa tolke pare da uzimaju
    (Samo kažem, 22. mart 2023 16:23)

    # Link komentara

  39. Zasto CZ i Partizan igraju u ligu gde nisu finansiski ravnopravni.
    Timovi sa dno tabele placaju svoje igrace sa 150.000 €, a one najbolje sa > od 200.000€.
    Kolko placaju Barsa i Real svoje najbolje igrace mesecno, > 400.000€.
    (ZORAN, 22. mart 2023 16:20)

    # Link komentara

  40. meni nije jasno sto se ljudi stalno raspravljaju o platama igraca ko babe na pijacu,ja od sebe nisam dao ni dinar ko i svi koji komentarisu a uzivam u kosarci.ljudi se raspravljaju ko da daju iz svog dzepa,pa bolje da obe ekipe imaju dobre igrace a ne da ih u evropi kanta ko stigne,e sad ko je dao pare mene se to ne tice.jedno je sigurno i to ne moze niko da porekne da zvezda u kosarci godinama ima budzet otprilike ko sad partizan,partizan je zadnje dve sezone ukljucen u to finansijsko kolo ali i zvezda je jos dobila love mimo toga za kampaca i vildozu kad su videli da su sastavili krs tim u pocetku,sad ko daje,koliko daje... pitaj boga ali zvezda ima godinama sigurno vise protekcija u svim sportovima i to samo onaj ko je zloban rece da nije tako.neka sad svako pokaze znanje na terenu sto se kosarke tice,sto se fudbala tice to nije ni za poredjenje jer je odnos novca 20 prema 1
    (nesa80, 22. mart 2023 16:15)

    # Link komentara

  41. To su 'ovozemaljske' cifre koje bi, po mom mišljenju, profesionalni sportisti gornje klase trebalo da imaju. Ali ugovori evropskih fudbalera, američkih košarkaša, milioni, avioni... to nikad neću razumeti. Jasno mi je kako, ali zašto, to ne znam.
    (UnrealEngine, 22. mart 2023 11:49)

    Ne znaš zašto? Ne znaš postulate ekonomije. Ponuda i potražnja. Ako imaš dovoljno novca i želiš najbolji proizvod onda ćeš ga platiti više nego što može neko drugi.
    (Thorvik, 22. mart 2023 16:14)

    # Link komentara

  42. A da otkru Pantera, Ledeja, Papetrua, Eksuma, a da i Obradoglua?
    (Devils, 22. mart 2023 16:07)

    # Link komentara

  43. dobric 500?
    on,mitrovic,lazic,ivanovic su u rasponu 250/300
    (mandrak, 22. mart 2023 16:05)

    # Link komentara

  44. Kakvi litvanci,kakvi bakraci...limarevi botovi znaju sve i najbolje za svakog igraca i to u cent i niko nema pravo da ne poveruje u njihovu istinu.Nijedan drugi covek nema uvid u ta primanja ali botovi imaju i sta oni napisu,to je tako,kao i svaka druga njihova istina,koja nema veze s mozgom i sa realnoscu.
    (Konstatacija, 22. mart 2023 16:04)

    # Link komentara

  45. Bili su Tepic, Bogi, Tripkovic i kompanija ali taj Partizan ne postoji vise. Nema vise crno belih, samo crnih.
    (Kg, 22. mart 2023 15:02)

    Avramovic, Smajlagic i Koprivica nisu po tvom ukusu izgleda?
    (Radijator, 22. mart 2023 16:03)

    # Link komentara

  46. @kg
    a u koga ulaze Zvezda, u Mitrovica, Markovica i Lazarevica? hahahahahaha
    Pa bas Partizan ulaze u srpske igrace samim tim sto ima Trifunovica, Koprivicu, Smailagica i Tristana.
    (laki, 22. mart 2023 15:34)

    # Link komentara

  47. nista smesnije do sada nisam video...da najbolji trener Evrope sa svojim strucnim stabom zaradjuje ukupno 400 hiljada evra
    (baki sine, 22. mart 2023 15:19)

    Mozda bi zaradjivao vise u Zvezdi ko ce ga znati.
    (Dragi, 22. mart 2023 15:29)

    # Link komentara

  48. Vildosa može da ide gde god hoće? Jedan od onih igrača koji ili nosi ekipu kad ga ide ili kanali za sve te pare kad ga ne ide, jednostavno čovek nema ručnu pa kad ne ide da promeni stil igre, ne on sve više forsira i upropaštava ekipu. Takav igrač Zvezdi ne treba. Tj imamo Nedovića koji je veoma sličan ali je ipak domaći igrač i zna ponekad da ukoči kad ga ne ide za razliku od ovoga. Kad je Vildosa došao ja sam iskreno bio oduševljen i stvarno je igrao odlično, ali u poslednje vreme je SKANDALOZAN prodaje bezbroj lopti i to direktno u ruke rivalu i to za sigurne poene iz kontre, očajan u odbrani gde igra na neki osećaj i predviđanje sa iskakanjem da preseče pas pa prečesto ispada totalno i to protivnici kažnjavaju, ma milion loših stvari uradi a to Zvezda jednostavno ne trpi. Da je Radonjić sad u Zvezdi on bi već bio na izlaznim vratima. Nama treba neko ko je siguran na lopti i ko poštuje loptu i svaki taj šut, skok i dobru odbranu ne upropasti svojom "ludom glavom". Volters na primer je prototip onog pleja koji nama treba uz Nedovića. Kampaco naravno, ali mislim da njega nećemo moći zadržati. Meni je samo krivo što nismo na onaj tim od prošle godine dodali Nedovića na primer i nekog rasnog centra. To bi bila šampionska ekipa na čelu sa Dejom.
    (Džoni, 22. mart 2023 15:28)

    # Link komentara

  49. @...
    A zasto ne bi primao vecu platu od svih njih,pa bolji je igrac od svih njih,sa vecom karijerom.Osim toga raspitaj se malo pa ces shvatiti da su nasi igraci skuplji od stranaca, i to poprilično.
    (kum žoržo, 22. mart 2023 15:25)

    # Link komentara

  50. Da da, zar ti je stvarno neko poverovao da Nedovic ima vise od pantera, exuma, ledeya i papapetrua?
    (..., 22. mart 2023 14:28)

    Od Papapetrua sigurno ima vise.
    (Dezurni smarac, 22. mart 2023 15:02)

    Nemoj biti toliko siguran, misliš da je kapiten panatinaikosa koji je bio pod ugovorom, i to dobrim ugovorom, došao da igra za siću u tim koji igra EL prvi put posle 9 godina?
    (Capitano, 22. mart 2023 15:24)

    # Link komentara

  51. kg
    Koga je to CZ razvila od igrača?Lazića,Lazarevića(koji ne može zicer ubosti),Kuzmića(o kome je bespotrebno govoriti) i još jedna stvar toliko ste cinični a 3/4 tima su vam stranci i to skupi čak i za jedan Real
    (Bruks 021, 22. mart 2023 15:22)

    # Link komentara

  52. Lesor 600 000
    Naneli 800 000
    Ledej 800 000
    Exum 900 000
    Papapetru 1 000 000
    Panter 940 000 (2.4 miliona DOLARA za 2 sezone).
    Ovi ostali su u rasponu izmedju 250-400 000€.
    Za plate Partizan izdaja oko 7 100 000 €.
    E da pređemo na ove druge
    Kampaco 1 800 000 ( za 6 mjeseci)
    Nedović 1 200 000
    Vildoza 960 000
    Bentil 600 000,
    Hasan 600 000,
    Dobrić 500 000,
    Mitrović 500 000
    Holand 400 000,
    Raduljica 350 000,
    Ivanović 400 000,
    Ostalih 5 su na oko 250-300 000.
    Suma je 8 700 000 otprilike.

    Razlika je 1 600 000, Partizan placa stručni štab 400 000 više, tako da dolazimo do cifre od 1 200 000€, koju cz više plaća.

    Doviđenja, prijatno.
    (Lord, 22. mart 2023 13:28)

    nista smesnije do sada nisam video...da najbolji trener Evrope sa svojim strucnim stabom zaradjuje ukupno 400 hiljada evra
    (baki sine, 22. mart 2023 15:19)

    # Link komentara

  53. @Kg
    Dobre su vase opservacije. Samo bih dodao, kako god se posmatra sa ekonomske strane, oba kluba se finansiraju iz jednog istog centra politicke moci, tako da je sve izgubilo bilo kakav sportski smisao, dugorocno se nagomilavaju dugovi, reprezentacija propada, a gradjani sve siromasniji. Sam koncept kosarke kod nas nije dobar, a propustena je prilika pre 20 godina da se zastiti nas najtrofejniji sport. Ovo sada su samo posledice tadasnjih pogresnih odluka, a sve ce biti jos gore i gore.
    (Demar Derozan, 22. mart 2023 15:19)

    # Link komentara

  54. @vuk
    Ne lazi,Panter ima 2.5 miliona dolara za dve sezone,to je veliki broj stampi preneo. Momak je poprilično tacno izneo plate Partizanovih i Zvezdinih igrača,e sad sto se to ne poklapa sa gazdinim excel tabelicama i demagogijom koju prosipa po jutarnjim programima to je vec vas problem
    (kum žoržo, 22. mart 2023 15:17)

    # Link komentara

  55. Mene vise interesuju igraci koji prave razliku na klupi jer tu je navijanje najjace. Znaci Radulja,Kuzma,Holand,Martin,Ilic,Lebranko, bivsi peskirdzija Adams i Jovanovic sa celokupni stafom
    (A ovi drugi, 22. mart 2023 15:16)

    # Link komentara

  56. Lesor 600 000
    Naneli 800 000
    Ledej 800 000
    Exum 900 000
    Papapetru 1 000 000
    Panter 940 000 (2.4 miliona DOLARA za 2 sezone).
    Ovi ostali su u rasponu izmedju 250-400 000€.
    Za plate Partizan izdaja oko 7 100 000 €.
    E da pređemo na ove druge
    Kampaco 1 800 000 ( za 6 mjeseci)
    Nedović 1 200 000
    Vildoza 960 000
    Bentil 600 000,
    Hasan 600 000,
    Dobrić 500 000,
    Mitrović 500 000
    Holand 400 000,
    Raduljica 350 000,
    Ivanović 400 000,
    Ostalih 5 su na oko 250-300 000.
    Suma je 8 700 000 otprilike.

    Razlika je 1 600 000, Partizan placa stručni štab 400 000 više, tako da dolazimo do cifre od 1 200 000€, koju cz više plaća.

    Doviđenja, prijatno.
    (Lord, 22. mart 2023 13:28)


    Zanima me samo kako si dosao do toga da je Panterova plata 940000? Koliko se secam,cak su i strane novine pisale da ima oko 3000000 eura za dve sezone. Za ostale ne znam,a i ne zanima me,ali ovo mi bas nije jasno.
    (Vuk, 22. mart 2023 15:10)

    # Link komentara

  57. U redu, za koliko onda igra Exum, koji je u poslednjoj NBA sezoni igrao za 10 miliona?
    (76er, 22. mart 2023 13:00)

    Jel Vildoza imao tešku povredu i prekid karijere?
    (Radijator, 22. mart 2023 15:09)

    # Link komentara

  58. Samo se zaboravlja da se u Zelezniku daje lova i na ruke,takozvani crni tokovi koje niko ziv ne moze da iskontrolise!
    (Dejan, 22. mart 2023 15:04)

    # Link komentara

  59. Razlika je 1 600 000, Partizan placa stručni štab 400 000 više, tako da dolazimo do cifre od 1 200 000€, koju cz više plaća.

    Doviđenja, prijatno.
    (Lord, 22. mart 2023 13:28)

    Osim sto nisam kopirao celu poruku jer bi mi pukla memorija, jednu stvar zaboravljas. I to najvazniju. Sve te pare su pare drzabljanina srbije. Razlika je samo sto jedni ulazu u razvoj srpske kosarke a drugi u razvoj africke. Da se razumemo, nisam zvezdas, partizan je pre 10 godina bio taj koji je razvijao nase igrace. Ali sad reprezentacija ipak zavisi podosta od Zvezde. Od Lesora, Pantera i Ledaja nema vajde. Bili su Tepic, Bogi, Tripkovic i kompanija ali taj Partizan ne postoji vise. Nema vise crno belih, samo crnih.
    (Kg, 22. mart 2023 15:02)

    # Link komentara

  60. Da da, zar ti je stvarno neko poverovao da Nedovic ima vise od pantera, exuma, ledeya i papapetrua?
    (..., 22. mart 2023 14:28)

    Od Papapetrua sigurno ima vise.
    (Dezurni smarac, 22. mart 2023 15:02)

    # Link komentara

  61. samo kažem
    Zar godina nema 12 meseci,ili možda misliš dok je na godišnjem da ne prima platu
    (Bruks 021, 22. mart 2023 14:23)

    To da se plata ne prima za jul i avgust zna svako ko iole prati kosarku.
    (Dezurni smarac, 22. mart 2023 14:59)

    # Link komentara

  62. Ljudi alo, bili zvezdasi ili partizanovci drzava daje 50000 eura MJESECNO nekome da suta loptu na koš! A penzije 300 eura! Barsa, Real, OLY, neka daju koliko hoce to su privatni klubovi ovo su pare poreskih obveznika!
    (Slobo - BL, 22. mart 2023 14:57)

    # Link komentara

  63. Vildoza je drugu najplaceniji igrac posle Kampaca , vecu platu u Partizanu od njega imaju Panter , Ledej , Papapetru a o Eksumu i da ne pricamo , on ipak ima 7 sezona u NBA . A tek koliku platu ima najbolji evropski trener suvisno je i pominjati
    (chox, 22. mart 2023 14:49)

    # Link komentara

  64. Kad ce saopstenje, kasni.
    (goranac, 22. mart 2023 14:36)

    # Link komentara

  65. Mozda, ali je Lesor verovatno najjeftiniji stranac u Partizanu, dok je Vildoza medju top 2 placena igraca u Zvezdi.
    (chupavi, 22. mart 2023 12:57)


    Ispod njega su Naneli, Madar, Papapetru itd, imas na yt klip koji govori o ugovorima, jedina dva stranca koja su placenja po realnim trzisnim cenama su Panter i Ledej, svi ostali su ispod. A o Exumu nemam reci, covek odbio ogromnu ponudu iz Spanije da bi igrao sa Zeljkom ali eto posle dve godine sa Zeljkom sledeci ugovor ce mu biti NBA ponovo tako da nije sve u novcu kao u czvbgd. Pritom Partizan ce puno para zaraditi od prodaje ovoh igraca sve u svemu selekcija iz snova za ogranicen i mali budzet.
    (Holins, 22. mart 2023 14:35)

    # Link komentara

  66. @zelot
    Tako je prije sedam godina u sezoni 2020/2021 od Houston Rocketsa primio 9.6 miliona dolara
    (NBA, 22. mart 2023 14:31)

    # Link komentara

  67. Pa ovo nije tacno jer ako panter kao najskuplji od 1 500 000 ( to je racunica rekreativa sto cisto sumnjam da je tacna ) a ostali "kamerunci" imaju po 700 000 - 1 milion. Kako dodjose samo na cifru od 25 miliona? Spinovi ili lose ocene iz matematike? Jedino ako Uros trifunovic ima 15 miliona platu mozda se i dodje do te cifre
    (kaktus, 22. mart 2023 14:30)

    # Link komentara

  68. Lesor 600 000
    Naneli 800 000
    Ledej 800 000
    Exum 900 000
    Papapetru 1 000 000
    Panter 940 000 (2.4 miliona DOLARA za 2 sezone).
    Ovi ostali su u rasponu izmedju 250-400 000€.
    Za plate Partizan izdaja oko 7 100 000 €.
    E da pređemo na ove druge
    Kampaco 1 800 000 ( za 6 mjeseci)
    Nedović 1 200 000
    Vildoza 960 000
    Bentil 600 000,
    Hasan 600 000,
    Dobrić 500 000,
    Mitrović 500 000
    Holand 400 000,
    Raduljica 350 000,
    Ivanović 400 000,
    Ostalih 5 su na oko 250-300 000.
    Suma je 8 700 000 otprilike.

    Razlika je 1 600 000, Partizan placa stručni štab 400 000 više, tako da dolazimo do cifre od 1 200 000€, koju cz više plaća.

    Doviđenja, prijatno.
    (Lord, 22. mart 2023 13:28)

    Da da, zar ti je stvarno neko poverovao da Nedovic ima vise od pantera, exuma, ledeya i papapetrua?
    (..., 22. mart 2023 14:28)

    # Link komentara

  69. Ja sam bio ubeđen da vas samo Ataman mrzi,kad ono i zli litvanci
    (Bruks 021, 22. mart 2023 14:27)

    # Link komentara

  70. Ne razumem zašto Litvanci moraju da nam saopšte koliko ko zarađuje. Zar ne možemo mi to i sami? Sa jedne strane imamo kao neke Excel tabele (ko želi nek veruje u njih), dok sa druge strane imamo potpun mrak i tradicionalno izigravanje sirotinje (džaba vam novci).
    Ipak, čak ni EL ne spori da je Zvezda za sve ove godine učešća u tom takmičenju imala najmanji budžet (kao i ove sezone), ma koliko da je on iznosio. Za Partizan se ni ne naslućuje o kojoj je cifri reč, mada ko i malo bolje prati košarku lako može da zaključi da je ovo jako skup tim.
    Suština je da nažalost u savremenom sportu uspeh jako retko dolazi ako nema novca.
    (Sprewell, 22. mart 2023 14:24)

    # Link komentara

  71. samo kažem
    Zar godina nema 12 meseci,ili možda misliš dok je na godišnjem da ne prima platu
    (Bruks 021, 22. mart 2023 14:23)

    # Link komentara

  72. Ovo mi se cini cak kao realni brojevi. Petrusev i Lessort trazili novu sansu, Vildoza profitirao jer je Zvezdi ocajnicki trebalo pojacanje i jos usla u fight sa Baskoniom. Petrusev moze vise, ali ne mnogo vise ako ne popravi odbranu, to niko u EL nece tolerisati. Lessort sigurno vise, ali pitanje i da li ce negde drugde pruziti ove igre. Dobio je sansu od Zeljka, velikodusnu po broju minuta (i zbog povreda) i maestralno je iskoristio. To je tip igraca koji mora da ima pravo na gresku, pitanje je kako bi igrao kao back up centar. Vildoza, po meni, tesko moze dobiti vise od ovoga. I on kao Lessort trazi veliku minutazu i pravo na gresku, a to ce tesko dobiti u EL.

    Exum? Ako pogledate njegovu minutazu i statistiku iz prosle godine, videcete da je i on trazio novu sansu. I dobio je u Partizanu, dobio je loptu u ruke, sto nijr imao Barci. Exum i Martin imaju identicne brojeve u prosloj godini. Exum je dobio sansu, Martin nije, a mislim da bi se mogao (mnogo) bolje iskoristiti u Zvezdi.
    (Realan, 22. mart 2023 14:22)

    # Link komentara

  73. Mene interesuje koliku platu ima Miroslav
    (нероји сервер, 22. mart 2023 14:21)

    # Link komentara

  74. Kao babe neke svaki dan! Ko je koliko placen, ko je koliko potrosio na ovo ili ono, a da i jednima i drugima skines drzavne pare, mogli bi da priuste tim na nivou Borca. Dosadni ste bre vise!
    (Srlle, 22. mart 2023 14:18)

    # Link komentara

  75. Bas ce vildosa da igra za milion, a u nba izgrao za 5,5 miliona
    (zelot, 22. mart 2023 12:38)

    Egzum zvanicno imao nesto preko 9 mil

    Imao pre 7 godina
    (zelot, 22. mart 2023 14:15)

    # Link komentara

  76. Kažu Litvanci i da će napadnu Ruse... Samo da se svet strpi..
    (dure, 22. mart 2023 14:11)

    # Link komentara

  77. Lesor 600 000
    Naneli 800 000
    Ledej 800 000
    Exum 900 000
    Papapetru 1 000 000
    Panter 940 000 (2.4 miliona DOLARA za 2 sezone).
    Ovi ostali su u rasponu izmedju 250-400 000€.
    Za plate Partizan izdaja oko 7 100 000 €.
    E da pređemo na ove druge
    Kampaco 1 800 000 ( za 6 mjeseci)
    Nedović 1 200 000
    Vildoza 960 000
    Bentil 600 000,
    Hasan 600 000,
    Dobrić 500 000,
    Mitrović 500 000
    Holand 400 000,
    Raduljica 350 000,
    Ivanović 400 000,
    Ostalih 5 su na oko 250-300 000.
    Suma je 8 700 000 otprilike.

    Razlika je 1 600 000, Partizan placa stručni štab 400 000 više, tako da dolazimo do cifre od 1 200 000€, koju cz više plaća.

    Doviđenja, prijatno.
    (Lord, 22. mart 2023 13:28)

    Lep je gest sto Panter daje 200k godisnje Nedovicu po ovoj racunici..Nije tesko primetiti za koga pristrasno navijas
    (macconi, 22. mart 2023 14:10)

    # Link komentara

  78. Vildoza izgarao u NBA odigrao ukupno 0 minuta u regularnom dijelu sezone i cijelih 17 minuta u plejofu ali na ukupno 7 utakmica, što će reći prosjek mu je oko 2 minuta i 25 sekundi po meču. I nije mu plata bila 5.5 miliona nego je za dvije godine u NBA i ukupno 7 utakmica u plejofu zaradio 3.52 milona dolara.
    (NBA, 22. mart 2023 14:07)

    # Link komentara

  79. Mene zanima odakle i jednom i drugom klubu ovoliki novac
    (goran, 22. mart 2023 14:06)

    # Link komentara

  80. Mozda, ali je Lesor verovatno najjeftiniji stranac u Partizanu, dok je Vildoza medju top 2 placena igraca u Zvezdi.
    (chupavi, 22. mart 2023 12:57)

    E, sada ćemo to tvoje "verovatno" i "možda" uzeti kao NEOBORIVU ČINJENICU!
    Fali ti još samo neka eksel tabela iz kućne radionice da kompletiraš sliku.
    (Prazan sendvič, 22. mart 2023 13:48)

    # Link komentara

  81. Realno Lesor je najmanje plaćen od svih stranaca u Partizanu,to se znalo još prije. Egzum,Naneli,Panter i Ledej su plaćeniji od Lesora ali bitno je da konstantno se priča o Kampacu mada realno i mi smo ga prećerali sa Kampacom,vjerujem da mu je plata kao Lesoru i Ledeju zajedno.
    (ivan, 22. mart 2023 13:38)

    # Link komentara

  82. (farmaceutska mafija III, 22. mart 2023 12:59)


    prijatelju...svaka ti je ka u Njegosa ?
    (sladja, 22. mart 2023 13:37)

    # Link komentara

  83. Ako je plata Vildoze 80000 mesečno onda za 10 meseci to je manje od miliona, a kolika je plata Pantera, Ledeja, Exuma naravno i Kampaca. Ljudi inkasiraju za mesec dana ono što ja ne mogu da zaradim za celu godinu što je žalosno
    (Samo kažem, 22. mart 2023 12:06)

    Zavisi kako gledaš. Evroligu igraju najbolji košarkaši na tlu Evrope, neki rođeni ovde, a neki došli sa strane. Evroligu igra 18 klubova, svaki klub rotira 12 igrača. To znači da 12*18 = 216 najboljih košarkaša u Evropi igra i zarađuje dobro.

    Da li si ti među 216 najuspešnijih ljudi na teritoriji Evrope čime god da se baviš?
    (farmaceutska mafija III, 22. mart 2023 12:59)


    Lepo si mu rekao
    (Sonsi Get, 22. mart 2023 13:37)

    # Link komentara

  84. Mozda, ali je Lesor verovatno najjeftiniji stranac u Partizanu, dok je Vildoza medju top 2 placena igraca u Zvezdi.
    (chupavi, 22. mart 2023 12:57

    Raduljica igra za kikiriki i semenke.
    Zvezda ima isto jako skup tim, to sto su domaci govori u prilig, domaci igraci igraju u ABA samo sa dobrom platom inace idu van.
    (anti Rola, 22. mart 2023 13:35)

    # Link komentara

  85. Realno, mozda bih malo vise ocekivao kada su Lessort i Petrusev u pitanju. Lessort zaradjuje 600k Eur, a ja sam ocekivao 700k-750k, dok Petrusev prema navodima ima 300k, a realnije mi je 350k-400k.

    Vildoza ocekivano skoro 1mil. Mislim da za njega cifra ima najvise smisla.
    (Razumnjive cifre, 22. mart 2023 13:33)

    # Link komentara

  86. Mozda, ali je Lesor verovatno najjeftiniji stranac u Partizanu, dok je Vildoza medju top 2 placena igraca u Zvezdi.
    (chupavi, 22. mart 2023 12:57)

    Da li je tako... Kampaco je 1.8mio. Nedovic 1.2-1.4, Vildosa 1mio. Enigma su Hasan Martin, Bentil, Adams i Holand. Tu niko nike ispod 500.000 sigurno. Koliko je lipi Dusko uzeo? Sigurno ne manje od 1mio eur. Radulja je zabo bar 300.000 na bazi CV-a. Puno igraca imate. Veliki je to budzet.
    (Keynes, 22. mart 2023 13:28)

    # Link komentara

  87. Lesor 600 000
    Naneli 800 000
    Ledej 800 000
    Exum 900 000
    Papapetru 1 000 000
    Panter 940 000 (2.4 miliona DOLARA za 2 sezone).
    Ovi ostali su u rasponu izmedju 250-400 000€.
    Za plate Partizan izdaja oko 7 100 000 €.
    E da pređemo na ove druge
    Kampaco 1 800 000 ( za 6 mjeseci)
    Nedović 1 200 000
    Vildoza 960 000
    Bentil 600 000,
    Hasan 600 000,
    Dobrić 500 000,
    Mitrović 500 000
    Holand 400 000,
    Raduljica 350 000,
    Ivanović 400 000,
    Ostalih 5 su na oko 250-300 000.
    Suma je 8 700 000 otprilike.

    Razlika je 1 600 000, Partizan placa stručni štab 400 000 više, tako da dolazimo do cifre od 1 200 000€, koju cz više plaća.

    Doviđenja, prijatno.
    (Lord, 22. mart 2023 13:28)

    # Link komentara

  88. rođaci, samo... TBELA!
    (bre, 22. mart 2023 13:25)

    # Link komentara

  89. Bas ce vildosa da igra za milion, a u nba izgrao za 5,5 miliona
    (zelot, 22. mart 2023 12:38)

    Egzum zvanicno imao nesto preko 9m
    (vp, 22. mart 2023 13:23)

    # Link komentara

  90. Bas ce vildosa da igra za milion, a u nba izgrao za 5,5 miliona
    (zelot, 22. mart 2023 12:38)
    A za Exuma zna li se
    (Samo kažem, 22. mart 2023 13:20)

    # Link komentara

  91. Srbija čeka saopštenje!!! 100% je Partizan kriv!
    (baki, 22. mart 2023 13:18)

    # Link komentara

  92. Litvanci a ?
    (JPR, 22. mart 2023 13:08)

    # Link komentara

  93. Bas ce vildosa da igra za milion, a u nba izgrao za 5,5 miliona
    (zelot, 22. mart 2023 12:38)

    U redu, za koliko onda igra Exum, koji je u poslednjoj NBA sezoni igrao za 10 miliona?
    (76er, 22. mart 2023 13:00)

    # Link komentara

  94. Ako je plata Vildoze 80000 mesečno onda za 10 meseci to je manje od miliona, a kolika je plata Pantera, Ledeja, Exuma naravno i Kampaca. Ljudi inkasiraju za mesec dana ono što ja ne mogu da zaradim za celu godinu što je žalosno
    (Samo kažem, 22. mart 2023 12:06)

    Zavisi kako gledaš. Evroligu igraju najbolji košarkaši na tlu Evrope, neki rođeni ovde, a neki došli sa strane. Evroligu igra 18 klubova, svaki klub rotira 12 igrača. To znači da 12*18 = 216 najboljih košarkaša u Evropi igra i zarađuje dobro.

    Da li si ti među 216 najuspešnijih ljudi na teritoriji Evrope čime god da se baviš?
    (farmaceutska mafija III, 22. mart 2023 12:59)

    # Link komentara

  95. Mozda, ali je Lesor verovatno najjeftiniji stranac u Partizanu, dok je Vildoza medju top 2 placena igraca u Zvezdi.
    (chupavi, 22. mart 2023 12:57)

    # Link komentara

  96. Čekamo saopštenje...
    (zoki, 22. mart 2023 12:45)

    # Link komentara

  97. Bas ce vildosa da igra za milion, a u nba izgrao za 5,5 miliona
    (zelot, 22. mart 2023 12:38)

    # Link komentara

  98. Lažu dušmani :)
    (Neumorni ispravljač krive Drine, 22. mart 2023 12:30)

    # Link komentara

  99. Lesor ima 800.000 neto
    (Atomski budzet, 22. mart 2023 12:11)

    # Link komentara

  100. Za Lessort se znalo da ima izmedju 500-600k godišnje.

    Ako krenemo od pretpostavke da je dobar košarkaš koji pravi razliku u EL kosta 1m.

    Mislim da je njegov max 800k novi ugovor tj da ne zaslužuje više.

    Mnogo je napredovao, ali je tehnički siromašan,ledjna tehnika se svodi na guranje, lose gradi kos, prosečan sa poludistance, svoje nedostatke nedoknadjuje velikom željom i energijom, ali to nekad znaci i srljanje.

    Voleo bih da ostane, ali iako ode, takvih centara je lako naći.
    (Logs, 22. mart 2023 12:11)

    # Link komentara

  101. Lupetaju Litvanci, ja verujem čoviću , on najbolje zna sve , pa i plate svih igrača Partizana, za plate zvezdinih igrača ne verujem da zna......
    (Petar, 22. mart 2023 12:10)

    # Link komentara

  102. Ako je plata Vildoze 80000 mesečno onda za 10 meseci to je manje od miliona, a kolika je plata Pantera, Ledeja, Exuma naravno i Kampaca. Ljudi inkasiraju za mesec dana ono što ja ne mogu da zaradim za celu godinu što je žalosno
    (Samo kažem, 22. mart 2023 12:06)

    # Link komentara

  103. Ovo je jako lep pokazatelj koliko je Euroleague daleko od Nba.. Pa Bobi Marjanović za 1.5 minuta po utakmici zaradi 10x više od svih ovih sa spiska zajedno!
    (raks, 22. mart 2023 12:05)

    # Link komentara

  104. Bas volim sto poreski obveznici Srbije plaćaju ove ljude
    (super, 22. mart 2023 12:04)

    # Link komentara

  105. Brate, sta sam ja skolu ucio i sad gulim ceo zivot za prosecan stan i auto i, da kazem, pristojan koliko-toliko zivot. A sportisti to obrnu za mesec-dva-tri, neka je i godinu dana...
    (Programer, 22. mart 2023 12:03)

    # Link komentara

  106. nije ovo tacno, moj drug iz teretane zna da lesor prima bar milion godisnje
    (luka, 22. mart 2023 12:02)

    # Link komentara

  107. E gde živimo kada plate mora da otkiva neki tamo LItvanac. Treba da bude javno dok god su Zvezda i Partizan na budžetu države. Ima tu jako visokih plata a navijačkih debilizama poput ljubavi prema klubu nema ni u tragovima.
    (novinari i vi se potrudite!, 22. mart 2023 11:57)

    # Link komentara

  108. ti zivot koje pare
    (aaaaa, 22. mart 2023 11:55)

    # Link komentara

  109. Očekujemo saopštenje kako je plata Vildose u stvari manja, a plata Lesora mnogo veća.
    (Haris Brkić, 22. mart 2023 11:54)

    # Link komentara

  110. Nije tacno, Lesor ima 200 000 mesecno, a Vildosa igra za topli obrok
    (Bodiroga, 22. mart 2023 11:52)

    # Link komentara

  111. Petrušev 25K mesečno? Koje bacanje para!
    (matori, 22. mart 2023 11:51)

    # Link komentara

  112. Lesor i Petrusev kao jedan Vildoza. Zamislite koliko tek prima Kampaco. Mada verovatno lažu litvanci, samo je svetica i stub srpstva u pravu.
    (Liga šampiona, 22. mart 2023 11:51)

    # Link komentara

  113. Kampaco?
    Manje od Jokica smem da se klamim.
    (nesa, 22. mart 2023 11:51)

    # Link komentara

  114. To su 'ovozemaljske' cifre koje bi, po mom mišljenju, profesionalni sportisti gornje klase trebalo da imaju. Ali ugovori evropskih fudbalera, američkih košarkaša, milioni, avioni... to nikad neću razumeti. Jasno mi je kako, ali zašto, to ne znam.
    (UnrealEngine, 22. mart 2023 11:49)

    # Link komentara

  115. Ulanovas ima 174 hiljade mesecno, Dimsa 65, Hayes 80, Evans 100, Polonara 199. Gluposti ciste, evo ja sam napisao, kao da im gledam platni listic
    (Stefan, 22. mart 2023 11:46)

    # Link komentara

  116. Ako je ovo tačno za Vildosu 80.000 evra, onda mu treba precrtati jednu nulu.
    (kickers, 22. mart 2023 11:46)

    # Link komentara

  117. Opa, sad ce padne krivicna prijava..
    (navijac, 22. mart 2023 11:43)

    # Link komentara

  118. Ajmo rođaci, krenite sa komentarima...
    (Igor, 22. mart 2023 11:39)

    # Link komentara

  119. Vildoza povecanje plate??? Ahahahhahaha
    (Straight Outta München, 22. mart 2023 11:38)

    # Link komentara