- Komentari -
  1. ULEB EL osnovana 2000-te
    Igrali ste FIBA takmičenje. Ali dobio si gomilu lajkova od onih koji ništa ne znaju. Koji timovi su igrali tada. Huventud, Saragosa, Lotomatika, Paok,.... Kakvi su bili rosteri, budžeti? Timovi sa 3-4 amera i uglavnom koledž igrači. Retko ko je imao NBA igrača
    (Zvezda, 21. mart 2023 18:31)
    Ja sam neki dan napisao komentar o tupavim navijačima. Kakve veze ima kako se zvalo takmičenje? Partizan je bio prvak Evrope. Najbolji te godine u Evropi. Pobijedio Huventud koji je bio favorit i koji je imao strašan tim. Kakve veze ima koliko je bilo stranaca u ekipi? Tada su domaći igrači bili bolji od stranaca koji nam sada dolaze. Ja bih bio sretan da se Partizanu vrate Bogdanović i drugi. Tada bi harali Evropom. U to vrijeme Evropski igrači su tek počeli da idu u NBA. Da se sada vrate igrači koji su NBA, mnogi ovi stranci bi bili višak.
    (nbc, 22. mart 2023 17:05)

    # Link komentara

  2. Koji je četvrti F4?
    Može i ovako, statistika pokazuje da su skoro uvek loši, a ne pokazuje da se ponekada provuku. Sve same mudrosti.
    (onako, 21. mart 2023 20:32)

    1988
    1992
    1998
    2010

    Može i ovako, statistika pokazuje da pišeš puno ali glupo.
    (M4X, 21. mart 2023 22:37)
    Partizan je bio i 3 1981. kada su igrali Dalipagić i Slavnić.
    (nbc, 22. mart 2023 16:48)

    # Link komentara

  3. 800000 prije 10 godina je sada 1,2 miliona. Znači skoro 2,5 puta više.
    (Nbc, 21. mart 2023 18:40)

    Nije 2.5 nego 1.5 puta. Dva i po Hahaha
    (Dezurni smarac, 22. mart 2023 08:23)
    Baš si smarač. 2,5 puta više od onoga što je Partizan platio (500,000). Uključi malo mozak jer je priča bila poređenje plaćanja.
    (nbc, 22. mart 2023 16:46)

    # Link komentara

  4. 800000 prije 10 godina je sada 1,2 miliona. Znači skoro 2,5 puta više.
    (Nbc, 21. mart 2023 18:40)

    Nije 2.5 nego 1.5 puta. Dva i po Hahaha
    (Dezurni smarac, 22. mart 2023 08:23)

    # Link komentara

  5. Koja prica covece,ne volim zVEZDU
    (Nikola, 22. mart 2023 06:57)

    # Link komentara

  6. 1988
    1992
    1998
    2010

    Može i ovako, statistika pokazuje da pišeš puno ali glupo.
    (M4X, 21. mart 2023 22:37)
    A sada se računa sve, a ne samo od osnivanja EuroLeague? Da li se onda računaju Zvezdine Rolan Garos titule?
    A za ovo drugo može kako hoćeš. U tome i jeste poenta.
    (onako, 21. mart 2023 22:54)

    # Link komentara

  7. Koji je četvrti F4?
    Može i ovako, statistika pokazuje da su skoro uvek loši, a ne pokazuje da se ponekada provuku. Sve same mudrosti.
    (onako, 21. mart 2023 20:32)

    1988
    1992
    1998
    2010

    Može i ovako, statistika pokazuje da pišeš puno ali glupo.
    (M4X, 21. mart 2023 22:37)

    # Link komentara

  8. Bez blama
    (grobar, 21. mart 2023 22:12)

    # Link komentara

  9. I opet ima titulu i cetiri F4. Kad neko ume onda ume. A mudri ljudi su davno rekli, statistika je kao bikini, otrkiva dosta, ali ne pokazuje nista.
    (Tuba, 21. mart 2023 16:15)
    Koji je četvrti F4?
    Može i ovako, statistika pokazuje da su skoro uvek loši, a ne pokazuje da se ponekada provuku. Sve same mudrosti.
    (onako, 21. mart 2023 20:32)

    # Link komentara

  10. ULEB EL osnovana 2000-te
    Igrali ste FIBA takmičenje. Ali dobio si gomilu lajkova od onih koji ništa ne znaju. Koji timovi su igrali tada. Huventud, Saragosa, Lotomatika, Paok,.... Kakvi su bili rosteri, budžeti? Timovi sa 3-4 amera i uglavnom koledž igrači. Retko ko je imao NBA igrača
    (Zvezda, 21. mart 2023 18:31)

    Prvi Fajnal Four je odigran 1987-88. KK Partizan je učestvao na prvom, to je bitno jer i danas postoji fajanl four. Priznajem da je igricu prešla Jugoplastika sa 3 uzastopne titule, što je promenila ime najveća glupost i danas ima više titula od Barse 2. Partizan nacinom koji je osvoji titul , trojkom Djordjevica u poseldnjoj sekundi. Da se malo vratimo na evropsku košarku tad, najbitniji igrači u evropskim klubovima su bili belci, Kukoč, Radja ,Divac, Danilovic svi su otišli i igrali NBa. Razlika je u tome sto nisu svi odlazili sa 20 god, jer NBa potcenjivački gledala na igrače u Evropi. Bio je i onaj mekdolans turnir , prvo je Jugoplatika 89 izgubila od Denvera 135:129, ali dobro oni su bili tek 8 na zapadu. Onda NewYork 90 jedva Scavolini 119:115. I najbolje za kraj 91 Lejkersi finalisti NBA 116:114 protiv Huventuda. Okej možda su malo navlačile sudije, ali Huvetnud je bio timčina tih godina u Evropi.

    P.s Zbog čega ova panika kod cigana?,nije mi jasno priznaš poraz i ideš dalje?

    Ili su se svi pretvorili u Aleksu, KK Partizan nikad više na fajnal foru? :)))
    (no name, 21. mart 2023 20:27)

    # Link komentara

  11. Prva sezona Evrolige je bila 1991/92 i Partizan je prvi osvajac u istoriji tog takmicenja. Koliko boli ta cinjenica. A obzirom da si tu izneo neistinu, sta sa ovim brojevima dole? Treba neko da ti veruje, ali obavezno mora da te proverava. Evo ti jedan podatak od ove sezone. Partizan prvi put igra ovaj svemirski najtezi format EL i odmah je stigao, a presticice dosta ubedljivo najveci broj pibeda po sezone koje je Zvezda imala u ovih desetak neuspelih pokusaja ozbiljnog igranja EL. A sto se tice toga da je ovo najtezi format, nije ni blizu najtezeg. Kad svaku utakmicu moras na noz da igras, kao ranije, nema nista teze od toga. Ovde mozes komotno da fulas 6-7 utakmica i da budes konkurentan, tamo dve odigras slabije i dovidjenja.
    (Grrr, 21. mart 2023 17:27)
    Ok ako uračunamo i sezone 1991/1992 i 1995/1996, između su bile sankcije, Partizan ima 9-5 u grupi kada su bili prvaci Evrope i ispadanje u kvalifikacijama za grupu od Benfike u dve utakmice 1995/1996 (64-64 u Beogradu, 112-95 u Lisabonu uz 45 poena Santoša). Ovo slobodno proveri, pošto je jako teško za poverovati. A da su majstori da prođu grupu sa 50% pobeda ili manje, to je tačno samo ne znam koliko je za ponos. Posebno se ne uklapa u mitomaniju o haranju Evropom sa budžetom od 5 dinara.
    Takmičenje se zove EuroLeague, FIBA, pa ULEB, pa samo EuroLeague, od sezone 1996/1997. Pre toga se zvalo FIBA European League, a pre 1991/1992 se zvalo FIBA European Champions Cup.
    (onako, 21. mart 2023 20:25)

    # Link komentara

  12. Prva sezona Evrolige je bila 1991/92 i Partizan je prvi osvajac u istoriji tog takmicenja. Koliko boli ta cinjenica. A obzirom da si tu izneo neistinu, sta sa ovim brojevima dole? Treba neko da ti veruje, ali obavezno mora da te proverava. Evo ti jedan podatak od ove sezone. Partizan prvi put igra ovaj svemirski najtezi format EL i odmah je stigao, a presticice dosta ubedljivo najveci broj pibeda po sezone koje je Zvezda imala u ovih desetak neuspelih pokusaja ozbiljnog igranja EL. A sto se tice toga da je ovo najtezi format, nije ni blizu najtezeg. Kad svaku utakmicu moras na noz da igras, kao ranije, nema nista teze od toga. Ovde mozes komotno da fulas 6-7 utakmica i da budes konkurentan, tamo dve odigras slabije i dovidjenja.
    (Grrr, 21. mart 2023 17:27)

    ULEB EL osnovana 2000-te
    Igrali ste FIBA takmičenje. Ali dobio si gomilu lajkova od onih koji ništa ne znaju. Koji timovi su igrali tada. Huventud, Saragosa, Lotomatika, Paok,.... Kakvi su bili rosteri, budžeti? Timovi sa 3-4 amera i uglavnom koledž igrači. Retko ko je imao NBA igrača
    (Zvezda, 21. mart 2023 18:31)

    1991/92 sezona je prvo izdanje Evrolige. Sve ostalo su besmislice i izmisljotine. I sta ti to znaci. Hoces i Jugoplastikine i Cibonine titule da pljunes zato sto je bio samo jedan stranac...Ejvi Lester, zbog visine zvani "luster" koji je igrao za Jugoplastiku? Kakvo pljuvanje po kosarci. Gde ste vi bili da razorite konkurenciju? Nebitni kao i uvek, kao i sad kao i uvek sto cete biti.
    (Dalibor, 21. mart 2023 19:48)

    # Link komentara

  13. @Ajde reci nam koji su to silni igraci koji su stasali u KKP? Molim te! Pritom, nasa kosarka je verovatno na najnizim granama ikada bila u periodu od 2002 do 2010....
    (bvb, 21. mart 2023 14:46)

    Eurobasket 2009, Srbija osvojila srebro, glavni igraci na tom turniru bili Nenad Krstic i Novica Velickovic. Oni su verovatno stasali u gde, u Slogi iz Kraljeva!?

    Ako nisi znao, reprezentacija bere plodove klupskog rada tek nakon 7-8 godina, kada igraci koji sazre. Tako su u nasoj reprezentciji glavni igraci trenutno oni koji su ovde igrali pre 8-10 godina. Videces gde ce biti nasa reprezentacija za par godina kada se Jokic i Bogdanovic povuku!
    (navijac, 21. mart 2023 18:53)

    # Link komentara

  14. To je za 300hilj više od Partizana za ovu god što je dala država.A nema sumnje da je i tada zalegla ista.
    (Pedja, 21. mart 2023 15:53) # Link
    800000 prije 10 godina je sada 1,2 miliona. Znači skoro 2,5 puta više.
    (Nbc, 21. mart 2023 18:40)

    # Link komentara

  15. Prva sezona Evrolige je bila 1991/92 i Partizan je prvi osvajac u istoriji tog takmicenja. Koliko boli ta cinjenica. A obzirom da si tu izneo neistinu, sta sa ovim brojevima dole? Treba neko da ti veruje, ali obavezno mora da te proverava. Evo ti jedan podatak od ove sezone. Partizan prvi put igra ovaj svemirski najtezi format EL i odmah je stigao, a presticice dosta ubedljivo najveci broj pibeda po sezone koje je Zvezda imala u ovih desetak neuspelih pokusaja ozbiljnog igranja EL. A sto se tice toga da je ovo najtezi format, nije ni blizu najtezeg. Kad svaku utakmicu moras na noz da igras, kao ranije, nema nista teze od toga. Ovde mozes komotno da fulas 6-7 utakmica i da budes konkurentan, tamo dve odigras slabije i dovidjenja.
    (Grrr, 21. mart 2023 17:27)

    ULEB EL osnovana 2000-te
    Igrali ste FIBA takmičenje. Ali dobio si gomilu lajkova od onih koji ništa ne znaju. Koji timovi su igrali tada. Huventud, Saragosa, Lotomatika, Paok,.... Kakvi su bili rosteri, budžeti? Timovi sa 3-4 amera i uglavnom koledž igrači. Retko ko je imao NBA igrača
    (Zvezda, 21. mart 2023 18:31)

    # Link komentara

  16. Ja verujem da je to istina.
    (roarrr, 21. mart 2023 18:14)

    # Link komentara

  17. Od kako se igra takmičenje pod nazivom EuroLeague, bilo pod FIBA, ili ULEB, za sve godine igranja Partizan je u bilo kojoj gruonoj fazi takmičenja, pošto se igralo nekoliko krugova po grupnom sistemu, samo 3 puta imao pozitivan skor.
    U prvoj EuroLeague sezoni 1996/1997 je imao 6-4.
    2007/2008 je u prvoj grupi imao 6-8, pa u drugoj 4-2.
    2008/2009 je imao 5-5 u prvoj grupi, pa 4-2 u drugoj grupi.
    Još dva puta je imao podjednak broj pobeda i poraza: 2009/2010 5-5, pa 3/3 i 2010/2011 5/5.
    Što znači da je za sve godine igranja u EuroLeague, u svim grupama, u svim krugovima, Partizan samo 3 puta imao pozitivan odnos pobeda i poraza u nekoj grupi, a samo 7 puta nije imao negativan odnos pobeda i poraza.
    (onako, 21. mart 2023 15:46)

    Prva sezona Evrolige je bila 1991/92 i Partizan je prvi osvajac u istoriji tog takmicenja. Koliko boli ta cinjenica. A obzirom da si tu izneo neistinu, sta sa ovim brojevima dole? Treba neko da ti veruje, ali obavezno mora da te proverava. Evo ti jedan podatak od ove sezone. Partizan prvi put igra ovaj svemirski najtezi format EL i odmah je stigao, a presticice dosta ubedljivo najveci broj pibeda po sezone koje je Zvezda imala u ovih desetak neuspelih pokusaja ozbiljnog igranja EL. A sto se tice toga da je ovo najtezi format, nije ni blizu najtezeg. Kad svaku utakmicu moras na noz da igras, kao ranije, nema nista teze od toga. Ovde mozes komotno da fulas 6-7 utakmica i da budes konkurentan, tamo dve odigras slabije i dovidjenja.
    (Grrr, 21. mart 2023 17:27)

    # Link komentara

  18. Naslov kao da poseduju dokumenta, a tekst rekla-kazala i to posle 9 godina bas sad nasao da “otvara dusu”.
    Sto se tice ovih drugih kojima su puna usta nezasluzeno, nezasluzeno… samo neka pogledaju u svoje dvoriste. Pocevsi od tekuce sezone, pa do prethodnih kada su igrali EK sa 7-8 mesta ABA lige.
    Sto je najjace oni tripuju da limar vodi posteno klub i da muljaze nema kod njih jer oni su posteni rodjeni samo zato sto navijaju za odredjeni klub. Ovamo BAT udarao po usima godinama, finansijske izvestaje kriju bolje i duze od dokumenta UDBE, duguju milione za porez, nalaze kao neke njive pa prodaju… Da, da! Sve to bas zvuci legalno i posteno. Samo im se sada gleda kroz prste, znamo zasto i zbog koga, ali nece ni to doveka!
    (Srlle, 21. mart 2023 17:12)

    # Link komentara

  19. Sve je krenulo još 1955. kad je Hajduk bio prvak u fudbalu, ali je poslat da igra Srednjeevropski kup, a Partizan igrao prvi Kup šampiona. Kao, "pozvali" ih Francuzi, a Partizan bio peti...Očigledno su odavde pozvali Francuze, pa posle ovi njih...
    (Dušan, 21. mart 2023 16:04)

    Taj prvi Kup evropskih sampiona je igralo dosta klubova koji nisu bili prvaci svojih zemalja, sigurno nije Partizan bio jedini takav jer je to tada bilo prevashodno pozivno takmicenje, a pozvani su najcenjeniji, najpoznatiji i najatraktivniji klubovi svojih zemalja.
    (Zeljko Tomic, 21. mart 2023 16:55)

    # Link komentara

  20. E jos kad bi mogao i plasman u TOP 8 tako da se kupi.
    (Grk, 21. mart 2023 15:37)

    Nema potrebe? Oni se ne pale na Top 8?? Igraju da potvrde sebi da tamo ne mogu, da im je zagarantovano Top 16 a onda im je najbitnija ABA?
    (123, 21. mart 2023 16:47)

    # Link komentara

  21. A Partizan kupio prosle godine,a Cibona i ako je prodala,prosala je zato sto nisu imali kintu ni za jedno gostovanje.
    (Delija26, 21. mart 2023 16:24)

    # Link komentara

  22. Možda im mi prodano ove godine...
    (Gale grobar, 21. mart 2023 16:20)

    # Link komentara

  23. Ako je Ovo legalno I obe strane su dobrovoljno usle u Taj dil, sta je problem?
    (Roki, 21. mart 2023 12:36)

    Problem je u tome što je KK Partizan nepošteno kupio, a što je KK C.Zvezda kao stub srpstva kao oličenje poštenja kupila pošeteno i da je to neki Ostoja bez trofeja zamera. Vidiš Čovke odmah rekao to su budale i pod uticajem supstanici F8 nije lako ovih dana.

    Sve je jasno i niko nikom ne treba da crta :))))
    (no name, 21. mart 2023 16:19)

    # Link komentara

  24. Od kako se igra takmičenje pod nazivom EuroLeague, bilo pod FIBA, ili ULEB, za sve godine igranja Partizan je u bilo kojoj gruonoj fazi takmičenja, pošto se igralo nekoliko krugova po grupnom sistemu, samo 3 puta imao pozitivan skor.
    U prvoj EuroLeague sezoni 1996/1997 je imao 6-4.
    2007/2008 je u prvoj grupi imao 6-8, pa u drugoj 4-2.
    2008/2009 je imao 5-5 u prvoj grupi, pa 4-2 u drugoj grupi.
    Još dva puta je imao podjednak broj pobeda i poraza: 2009/2010 5-5, pa 3/3 i 2010/2011 5/5.
    Što znači da je za sve godine igranja u EuroLeague, u svim grupama, u svim krugovima, Partizan samo 3 puta imao pozitivan odnos pobeda i poraza u nekoj grupi, a samo 7 puta nije imao negativan odnos pobeda i poraza.
    (onako, 21. mart 2023 15:46)

    I opet ima titulu i cetiri F4. Kad neko ume onda ume. A mudri ljudi su davno rekli, statistika je kao bikini, otrkiva dosta, ali ne pokazuje nista.
    (Tuba, 21. mart 2023 16:15)

    # Link komentara

  25. Ali ladno je stavio na ovo obaveštenje preko zvanične stranice tabelu evrolige na kojoj stoji da Partizan ima 15 pobeda i da je 9. Posle toga kreću napadi preko tvitera i ispravio je. To je boles’…
    (Goran Loznica, 21. mart 2023 16:14)

    # Link komentara

  26. Sve je krenulo još 1955. kad je Hajduk bio prvak u fudbalu, ali je poslat da igra Srednjeevropski kup, a Partizan igrao prvi Kup šampiona. Kao, "pozvali" ih Francuzi, a Partizan bio peti...Očigledno su odavde pozvali Francuze, pa posle ovi njih...
    (Dušan, 21. mart 2023 16:04)

    # Link komentara

  27. Spas sporta u Srbiji lezi u gasenju svih komunistickih klubova formiranih od 1945 na ovamo. Vracanju izvornih načela sportu kao u kraljevini, amaterska sportska drustva, sokolska sportka drustva....
    (sokolac, 21. mart 2023 15:59)

    # Link komentara

  28. To je za 300hilj više od Partizana za ovu god što je dala država.A nema sumnje da je i tada zalegla ista.
    (Pedja, 21. mart 2023 15:53)

    # Link komentara

  29. odavno je to rekao Aca Petrovic
    (nikola, 21. mart 2023 15:49)

    # Link komentara

  30. Ako je Ovo legalno I obe strane su dobrovoljno usle u Taj dil, sta je problem?
    (Roki, 21. mart 2023 12:36)

    Problem je sport i njegova suština.
    Konkretno u ovom slučaju nagrada za pobedu u sportskom nadmetanju je trebalo da bude učešće u najelitnijem košarkaškom takmičenju u Evropi ali jedan klub navikao da pošto poto mora da bude prvi, ne birajući sredstva kupovinom mesta je obesmislio sav sportski aspekt takmičenja.
    Ali verujem da vi zaista naviknuti kroz celu istoriju na otimanje, kupovinu i kradju ne vidite neki problem ovde.
    (Cinjenice, 21. mart 2023 15:48)

    # Link komentara

  31. Od kako se igra takmičenje pod nazivom EuroLeague, bilo pod FIBA, ili ULEB, za sve godine igranja Partizan je u bilo kojoj gruonoj fazi takmičenja, pošto se igralo nekoliko krugova po grupnom sistemu, samo 3 puta imao pozitivan skor.
    U prvoj EuroLeague sezoni 1996/1997 je imao 6-4.
    2007/2008 je u prvoj grupi imao 6-8, pa u drugoj 4-2.
    2008/2009 je imao 5-5 u prvoj grupi, pa 4-2 u drugoj grupi.
    Još dva puta je imao podjednak broj pobeda i poraza: 2009/2010 5-5, pa 3/3 i 2010/2011 5/5.
    Što znači da je za sve godine igranja u EuroLeague, u svim grupama, u svim krugovima, Partizan samo 3 puta imao pozitivan odnos pobeda i poraza u nekoj grupi, a samo 7 puta nije imao negativan odnos pobeda i poraza.
    (onako, 21. mart 2023 15:46)

    # Link komentara

  32. E jos kad bi mogao i plasman u TOP 8 tako da se kupi.
    (Grk, 21. mart 2023 15:37)

    # Link komentara

  33. @bvb nisi u pravu, jer je tada ABA liga imala 2 mesta, i bukvalno je liga birala koga ce da posalje- pa je tako bilo pravilo prvi na kraju ligaskog dela+po ednik ili finalista (ako je prvi ligaskog dela i pobednik), pa onda prekrseno pravilo zbog Igokea-e, itd.
    Sada je WC, tada je liga imala 2 mesta
    (zilijen, 21. mart 2023 15:27)

    # Link komentara

  34. као прво Цибона није могла ништа и никоме да нуди,као друго када је одустала ма њено место је упала екипа која је била најбоља у регуларном делу сезоне а то је Звезда
    (DžejAr65, 21. mart 2023 15:25)

    # Link komentara

  35. Ovo je izmisljotina.
    (garda, 21. mart 2023 15:25)

    # Link komentara

  36. @Alek ima toga i u Hrvatskoj, samo su oni odabrali fudbal kao prioritet
    (zilijen, 21. mart 2023 15:25)

    # Link komentara

  37. neko zaradi 7.000.000 samo od ulaznica od utakmica EL i ABA

    (gunđalo, 21. mart 2023 14:18)

    I plati zakup Arene 8.000.000...
    (Vojvoda Gavran, 21. mart 2023 15:22)

    # Link komentara

  38. Betonka, 21. mart 2023 14:16

    Naravno da se u Partizan uvek dolazilo samo zbog ucena, pa Zvezda je uvek bila veci klub a to se pogotovo moze reci za vaterpolo i kosarku. Druga stvar, kada je Zvezda kupovala u fudbalu sve zivo to nije bio taj primer, ovde je situacija bila "sasvim drugacija", Zvezda je bila magnet, simbol uspeha.
    Ne sramoti se ovakvim glupostima, imas izjavu Vujanica da je presao u Partizan zbog EL i daljeg napredka.Vujanic je MOGAO biti blizu najvecim, taj nivo nije dosegao, ne pravite od njega neku mega zvezdu, i drugo, mi ga nikada nismo svojatali.Ostale vase igrace koje si pominjao ne bi ni komentarisao, radi se o prosecnim igracima za nase okvire.
    (Dzeronimo, 21. mart 2023 15:17)

    # Link komentara

  39. Ovo je cista laz za koju bi doticni mogao da odgovara krivicno. Moze biti da je on placen da bas sada izjavi ovako nesto.
    (istina, 21. mart 2023 15:16)

    # Link komentara

  40. Ti što su stasali u Partizanu tada nisu ovoj državi doneli ništa, poslednje zlato 2002, poklapa se raspad košarke u državi sa početkom te dominacije.

    Tek kad su vas skembali počelo je vaskrsenje srpske košarke.
    (Betonka, 21. mart 2023 14:16)



    Reprezentacija u košarci :
    2014 srebro na svetskom
    2015 4 na evropskom
    2016 srebro na Olimpijadi
    2017 srebro na Evropskom

    ___…__

    2009 srebro na Evropskom
    2010 4 na svetskom

    Izgleda da smo opet ušli u sušu kao od 2002.

    P.s Jedini pravi uspeh je ovo na olimpijadi 2016 sa trenerom Djordjevićem :)))
    (no name, 21. mart 2023 15:14)

    # Link komentara

  41. patriotski nema sto, kupujemo sportska takmicenja, a prodajemo zemlju strancima, to je to
    (patrijota, 21. mart 2023 15:12)

    # Link komentara

  42. Moje jedino pitanje, a i ima i nema veze sa ovim. Zašto je Zvezda sve ove godine igrala Evroligu, kada je njen vlasnik pre neki dan izjavio da njima TOP8 nikada nije bio cilj...tačnije"nikada se nismo palili na final eight". Zašto onda uopšte igraš? Pusti neke druge koji će se stvarno takmičiti i koji imaju ciljeve....i mogu jednostavno. Vidiš da 10 godina ne možeš da se mrdneš, skontaš da nije to za tebe. Nađeš nešto što jeste za tebe.
    (Kaja, 21. mart 2023 15:12)

    # Link komentara

  43. Tipičan primer kako se u Srbiji državnim parama, znači novcem svih građana, kupuju igrači i održavaju veliki klubovi za razliku od Hrvatske gde se država očigledno preterano ne meša u sport već prepušta da se sami klubovi izbore sa svojim finansiranjem. Zato imamo situaciju da su u Srbiji blizanci zaštićeni ko beli medvedi ali toga u Evropi nema. Tako ćemo i mi jednog lepog dana (a možda i pre) kad uđemo u tu omraženu "jevropu", a dotle daj narodu hleba i igara samo da bude miran i poslušan...
    (Alek, 21. mart 2023 15:12)

    # Link komentara

  44. mene zanima da li je placen porez za tih 800k i zasto nije.
    (klasika, 21. mart 2023 15:10)

    # Link komentara

  45. Pa dobro svi znamo da je Partizan kupio mesto u Evroligi i to nije sporno...a sta je sad ovo postenjacine cija su usta bila puna postenja i Partizana
    (Koja, 21. mart 2023 15:07)

    # Link komentara

  46. Treba biti zesci specijalac i verovati da bi EL dozvolila da neko tako "prodaje" svoje mesto kako mu se cefne. Uostalom pa i sad imamo sistem WC gde EL odlucuje kome ce dati/prodati ucesce. Zar neko stvarno misli da bi se oni odrekli para i pustili Cibonu i Zvezdu da se tale? Zvezda je te sezone igrala EL jer je bila sledeca u nizu koja je to zasluzila jer je tu sezonu dominantno zavrsila u ligaskom delu na ubedljivo prvom mestu.
    (bvb, 21. mart 2023 15:05)

    # Link komentara

  47. zvezda je kupovala i utakmice i sad to radi
    (zole, 21. mart 2023 15:05)

    # Link komentara

  48. @(Sundiata Gaines, 21. mart 2023 13:48)
    O čemu ti čoveče pišeš. Cedevita je u sezoni 14/15 igrala EL jer je to učešće izborila na terenu kao finalista, dva tima iz ABA lige su tarad imala prolaz prema EL. Tako da nije ni bilo potrebe Cedeviti nuditi nešto što je već zaslužila. Zvezda je kao poražena od Cibone u polufinalu a i prvoplasirani tim u ligaškom delu takmičenja dobio pozivnicu za učešće u EL jer je Cibona odustala zbog loših finansija. Da li je moguće da se niko ne seća da je Cedevita igrala te sezone u EL?
    (Zema, 21. mart 2023 15:04)

    # Link komentara

  49. neko zaradi 7.000.000 samo od ulaznica od utakmica EL i ABA

    Drugo, licenca EL je koštala 500.000, kakvih 3.000.000

    Pa nemamo mi 100.000.000 za rekreativno igranje košarke
    (gunđalo, 21. mart 2023 14:18)

    Od tih 7 mil. za ulaznice, nešto bi trebalo da pripada i Areni. Ili se to ne odnosi na sve?
    (Aca, 21. mart 2023 14:57)

    # Link komentara

  50. Drugo, licenca EL je koštala 500.000, kakvih 3.000.000

    Samoo 500k, pa šta se onda ubiše na terenu ko ce biti 1 u abi...
    (zex, 21. mart 2023 14:51)

    # Link komentara

  51. Nije Cedevita Olimpija izbacila Partizan te godine. To su tada bila dva kluba.
    (turista, 21. mart 2023 14:49)

    # Link komentara

  52. Po kojoj točno logici i nakon kojeg misaonog procesa si ti došao do zaključka da je sudjelovanje u Euroligi kojeg dobiva prvak ABA lige moglo biti ponuđeno timu koji je od prvaka ispao u polufinalu umjesto timu koji je od prvaka ispao u finalu? Zašto bi netko dao sudjelovanje Zvezdi umjesto Cedeviti? Po toj logici su ju mogli dati i Partizanu, jer je ispao od ekipe koju je Cibona izbacila u finalu.

    A prava istina je da je Cibona Zvezdi prodala. Isto kao što je činjenica da je grad Zagreb osigurao novce i dao ih na glasanje na gradskoj skupštini, koja je glasala za. Novci za igranje Eurolige su postojali, lopovi iz Cibone su uzeli Zvezdine pare jer su mogli to spremiti u džep i plakati da su na rubu bankrota i ne mogu igrati Euroligu.
    (Sundiata Gaines, 21. mart 2023 13:47)

    U pravu si za sve osim za to da Cedevita nije igrala EL u sezoni 2014/15, igrala je jer je trebalo da igraju oba finalista ABA lige u sezoni 13/14.
    (Zeljko Tomic, 21. mart 2023 14:48)

    # Link komentara

  53. Mogu da te podsetim koliko je samo reprezentativaca stasalo u Partizanu u tom periodu.. Mogu da te podsetim da su tada uglavnom igrali domaci mladi igraci, pojacani maksimum jednim strancem i to uglavnom anonimnim. Mogu da te podsetim da su budzeti Partizana tih godina bili od 1,5 do 2,5 miliona eura po sezoni. Dakle za tih 10 godina potroseno je oko 20 miliona eura, ali stasalo je gomila mladih igraca, koji su u narednoj deceniji doneli Srbiji nekoliko medalja! Reci mi, koji je to mladi igrac stasao u Zvezdi zadnjih godina, koji donosi ili ce doneti Srbiji medalje sa najvecih takmicenja!?
    (navijac, 21. mart 2023 12:40

    Ajde reci nam koji su to silni igraci koji su stasali u KKP? Molim te! Pritom, nasa kosarka je verovatno na najnizim granama ikada bila u periodu od 2002 do 2010, kada su nama patos brisale silne kosarkaske sile, svi se secamo kako nas je Vujosevic vodio onaj jedan turnir gde je zvao svoje pulene Avdalovica i Perovica...Pa onda izbacivanje Koturovica iz tima jer je vas general istipovao da mu je ovo privatan klub i zvao DJURU OSTOJICA...tiha jeza. I FMP i Hemofarm su dali mnogo vise igraca tih godina neko Zvezda i KKP. A to sto su budzeti bili manji je jedino i iskljucivo jer se u sportu mnogo manje para vrtelo nego danas. Tada je nezamislivo bilo platiti nekoga 500k po sezoni, a danas stranci ni ne razmisljaju sa manje od toga da dolaze. Pa u fubalu je 30 miliona evra bilo ludilo transfer danas anonimusi za te pare prelaze.
    (bvb, 21. mart 2023 14:46)

    # Link komentara

  54. 2014,pa ljudi sad je 2023.Pa nije ovo ko je ubio Kenedija pa je neka tajna koja se čuva.Sramota od nasih komunista i njihovih satelita.
    (Gaziiii Zvezdoooo mojaaaa, 21. mart 2023 14:42)

    # Link komentara

  55. i dalje je manje nego Partizanovo 3miliona.
    Ok i da jeste Partizan platio 3m a znate da nije.Nije ista vrednist pre 10 g i sad.Ronalado Brazilski je 2002 kostao kao sad Kampaco kao Suma i drugi.Nije ista vrednost druze sad i pre.
    (Olee, 21. mart 2023 14:41)

    # Link komentara

  56. pucate po šavovima... i bilo je vreme...
    (Igrajmo taj tango smrti, 21. mart 2023 14:40)

    # Link komentara

  57. Mogli su ladno da im uzmu 600 miliona evra, samo da su znali ....
    (Sponor, 21. mart 2023 14:36)

    # Link komentara

  58. I dalje manje od 3 miliona koliko je KKP platio za ovu.
    (bvb, 21. mart 2023 14:27)

    # Link komentara

  59. I partizan da zahvali Rusima...
    (delija, 21. mart 2023 14:26)

    # Link komentara

  60. Znam neke koji su sa 7-og mesta Aba lige otisli u Evrocup.. Tako daa... Psssst
    (Cika Miki, 21. mart 2023 14:22)

    # Link komentara

  61. Neko kupi igranje za 3 miliona. Inače još ne bi videli EL
    (NY, 21. mart 2023 13:11)

    neko zaradi 7.000.000 samo od ulaznica od utakmica EL i ABA

    Drugo, licenca EL je koštala 500.000, kakvih 3.000.000

    Pa nemamo mi 100.000.000 za rekreativno igranje košarke
    (gunđalo, 21. mart 2023 14:18)

    # Link komentara

  62. Ajd pošteno. Čak i da je istina ova laž koju je prosuo Franjo Arapović koji je trenutno niko i ništa u cro košarci, koja razlika je da država da Zvezdi da kupi od Cibone za manje para ili da država da Partizanu da kupi licencu prvo za EC a onda i za EL?
    (dosta spinovanja, 21. mart 2023 14:18)

    # Link komentara

  63. Bolje 800 000 nego 3 miliona.
    (Milica, 21. mart 2023 12:39)

    Nije tri miliona nego pola miliona, a 800k pre devet godina je kao sada cca dva miliona.
    (Dezurni smarac, 21. mart 2023 14:16)

    # Link komentara

  64. navijac, 21. mart 2023 12:40)

    Ti što su stasali u Partizanu tada nisu ovoj državi doneli ništa, poslednje zlato 2002, poklapa se raspad košarke u državi sa početkom te dominacije. Ko je to stasao u Partizanu a bitan je šraf reprezentacije bio sem Bogdana Bogdanovica, koji opet nije vaš nego još jedan otet igrač? Da nije možda Novica, Milutinov, Aleksa?
    Ili su ipak Teodosić i posle Jokić i Bogdan bili glavni?
    Zvezda je stvorila Miloša Vujanića, startnog pleja sa tog SP, al kao i mnogi po direktivi nateran da ode u Partizan. Tek kad su vas skembali počelo je vaskrsenje srpske košarke.
    (Betonka, 21. mart 2023 14:16)

    # Link komentara

  65. Ne bi oni kupili.Oni su zasluzili.Oni su najbolji tim u univerzumu.I najposteniji.
    (Milos, 21. mart 2023 14:14)

    # Link komentara

  66. Ovo je laž. Cibona nije mogla jer je bila u finansijskom kolapsu a i danas je. Crko Agrokor. I normalno je da je Zvezda kao poražena ušla u EL Ni tadašnji finalista Cedevita nije zbog finansija bio zainteresovan
    (Krle, 21. mart 2023 13:22)

    Normalno da je Zvezda usla, a nije normalno da je ostao Partizan ? Verovatno ni Partizan nije bio zainteresovan...
    (max, 21. mart 2023 14:14)

    # Link komentara

  67. To je poznata stvar i nije nista novo. CZ nije kupila titulu koju je osvojila Cibona. Ali je platila za ucesce u EL umesto Cibone koja je propadala kao klub . Isto je i Partizan platio ali manje. Ovi 800 Partizan 500 hiljada. Prema tome, glupo je kada neko komentarise sa ciljem omalovazavanja , da je Partizan platio za EL? Jeste ali je bio i pozvan?
    (ccc, 21. mart 2023 14:08)

    # Link komentara

  68. Šta se pravite svi blesavi? Kao bilo je normalno jer je Cibona odustala. Nije Cibona odustala dok nije dobila pare od Zvezde. Da nije bilo tih para Cibona bi igrala Evro ligu. Da li bi je i završila nije uopšte bitno. Bitno je da je Zvezda korumpirala upravu i trenere Cibone da odustanu od takmičenja da bi Zvezda igrala. I ti bivši treneri i članovi uprave su tim parama sebi izgradili apartmane po Dalmaciji. To je smisao priče Arapovića. U tome je stvar slikari naivci.
    (sve milići od mačve, 21. mart 2023 14:07)

    # Link komentara

  69. Sve i da jesmo...
    Hvala :)))
    I nije bilo preskupo u tom slučaju!
    (Dachazvezda, 21. mart 2023 14:05)

    # Link komentara

  70. svi zajedno nemaju titula u staroj Jugi koliko Zvezda sama
    (Paja, 21. mart 2023 14:01)

    # Link komentara

  71. Sve tačno... Podseti nas samo na herojske nastupe Partizana u periodu 2000-2010 (da, onaj period kad ste čak i Zvezdi otimali Vujanića, Bogdanovića...). Kakve uspehe je Partizan imao protiv moćnih Prokoma, Zjelne gore, Budivelnika? Koliko puta prošli grupu a koliko puta završili sa 2-8, 3-7?
    Zvezda je makar tu prvu grupu prolazila uvek, jednom i drugu gde je zaustavio budući šampion.
    (Betonka, 21. mart 2023 12:12)

    To namerno do 2010. a tu godinu da ne spomenemo? 2007/2008 je bio u 8 najboljih. Eto taj fajnal for je veci uspeh nego bilo koji Zvezdin.

    I ne zamlacujte se. Bogdanovic nikad nije hteo za Zvezdu da igra koliko god ga oni vukli. Otisao je u Partizan jer je to hteo.
    (Pera85, 21. mart 2023 13:56)

    # Link komentara

  72. @Mogu da te podsetim koliko je samo reprezentativaca stasalo u Partizanu u tom periodu.. Mogu da te podsetim da su tada uglavnom igrali domaci mladi igraci, pojacani maksimum jednim strancem i to uglavnom anonimnim. Mogu da te podsetim da su budzeti Partizana tih godina bili od 1,5 do 2,5 miliona eura po sezoni. Dakle za tih 10 godina potroseno je oko 20 miliona eura, ali stasalo je gomila mladih igraca, koji su u narednoj deceniji doneli Srbiji nekoliko medalja! Reci mi, koji je to mladi igrac stasao u Zvezdi zadnjih godina, koji donosi ili ce doneti Srbiji medalje sa najvecih takmicenja!?
    (navijac, 21. mart 2023 12:40)


    Reprezentativci nisu stasavali u Partizanu nego su bili ucenjeni dolaskom u Partizan kako bi u toj reprezentaciji igrali: Tomašević, Vujanić, Milojević, Ostojić, Bogdanović......a neki su u reprezentaciji bili jedino zato što su igrali u Partizanu, KAKO BI SE ŠTO BOLJE PRODALI, pošto im je kvalitet bio diskutabilan: Tepić, Tripković, Avdalović, Vesa Petrović, Perović.....pa su se zato ti "uspesi" Partizana poklopili sa najgorim rezultatima reprezentacije, pod vodstvom trenera bez rominga!
    (Alba Graeca, 21. mart 2023 13:54)

    # Link komentara

  73. Prvo da Zvezda objasni volsebno brisanje duga od 16 miliona evra i mahinacije sa UPPR-om i Fmp-om svih ovih godina. Zatim da objasni odakle pare za silna pojacanja u poslednjih deset godina (visemilionski budzeti), zatim da objasni falsifikovane izvestaje zbog kojih je kaznjena od strane EL i kao slag na tortu da objasni volsebno dovodjenje Kampaca i ukupan transfer od preko 7 miliona samo za njega za sezonu i po, odakle pare za svo to bahacenje? Onda imate pravo da trazite objasnjenja od Partizana, do tada tisina!
    (Admiral, 21. mart 2023 13:49)

    # Link komentara

  74. Bila ova vest vec jednom. Sto se sada to pise opet, mislim da je prilicno jasno. Elem, nije tacna informacija, ne moze Cibona nista da proda. Cibona je odustala usled lose finansijske situacije, a Evroliga je onda to mesto ponudila Zvezdi kao timu kog je Cibona izbacila. Da je odustala Cedevita, nakon prelepog pogotka Nolana Smita, Evroligu bi igrao Partizan.
    (JT, 21. mart 2023 12:32)

    Prava logika, nema šta. Kao da ja kažem da se sad Argentina morala suspendirati iz bilo kojeg razloga na Svjetskom prvenstvu, da se titula prvaka ponudi Nizozemskoj, kao ekipi koju je Argentina izbacila, umjesto Francuskoj koja je igrala finale.

    Po kojoj točno logici i nakon kojeg misaonog procesa si ti došao do zaključka da je sudjelovanje u Euroligi kojeg dobiva prvak ABA lige moglo biti ponuđeno timu koji je od prvaka ispao u polufinalu umjesto timu koji je od prvaka ispao u finalu? Zašto bi netko dao sudjelovanje Zvezdi umjesto Cedeviti? Po toj logici su ju mogli dati i Partizanu, jer je ispao od ekipe koju je Cibona izbacila u finalu.

    A prava istina je da je Cibona Zvezdi prodala. Isto kao što je činjenica da je grad Zagreb osigurao novce i dao ih na glasanje na gradskoj skupštini, koja je glasala za. Novci za igranje Eurolige su postojali, lopovi iz Cibone su uzeli Zvezdine pare jer su mogli to spremiti u džep i plakati da su na rubu bankrota i ne mogu igrati Euroligu.
    (Sundiata Gaines, 21. mart 2023 13:48)

    # Link komentara

  75. Bila ova vest vec jednom. Sto se sada to pise opet, mislim da je prilicno jasno. Elem, nije tacna informacija, ne moze Cibona nista da proda. Cibona je odustala usled lose finansijske situacije, a Evroliga je onda to mesto ponudila Zvezdi kao timu kog je Cibona izbacila. Da je odustala Cedevita, nakon prelepog pogotka Nolana Smita, Evroligu bi igrao Partizan.
    (JT, 21. mart 2023 12:32)

    Prava logika, nema šta. Kao da ja kažem da se sad Argentina morala suspendirati iz bilo kojeg razloga na Svjetskom prvenstvu, da se titula prvaka ponudi Nizozemskoj, kao ekipi koju je Argentina izbacila, umjesto Francuskoj koja je igrala finale.

    Po kojoj točno logici i nakon kojeg misaonog procesa si ti došao do zaključka da je sudjelovanje u Euroligi kojeg dobiva prvak ABA lige moglo biti ponuđeno timu koji je od prvaka ispao u polufinalu umjesto timu koji je od prvaka ispao u finalu? Zašto bi netko dao sudjelovanje Zvezdi umjesto Cedeviti? Po toj logici su ju mogli dati i Partizanu, jer je ispao od ekipe koju je Cibona izbacila u finalu.

    A prava istina je da je Cibona Zvezdi prodala. Isto kao što je činjenica da je grad Zagreb osigurao novce i dao ih na glasanje na gradskoj skupštini, koja je glasala za. Novci za igranje Eurolige su postojali, lopovi iz Cibone su uzeli Zvezdine pare jer su mogli to spremiti u džep i plakati da su na rubu bankrota i ne mogu igrati Euroligu.
    (Sundiata Gaines, 21. mart 2023 13:47)

    # Link komentara

  76. Koja je cena Wild Carda kojeg je država kupila ove godine Partizanu...ako je manje od 800k onda je država bolje prošla nego Zvezda. Kolika je cena??
    (Top top topčina, 21. mart 2023 13:42)

    # Link komentara

  77. Da podsetim samo da je tada glavni sponzor Zvezde bila Idea (tada u vlasništvu Todorića), kao i Voli, u vlasništvu Bokana. Eto odakle pare....
    A sad zamislite da neki naš klub osvoji ABA ligu i da nema pare da učestvuje u Euroligi, a da recimo, naš MAXI da pare nekom hrvatskom klubu da može da kupi ulaznicu. Pa ovde bi bila revolucija! Takođe sam negde bio pročitao i pitanje novinara za Bokana, zašto sponzoriše Zvezdu kad nema nijedan market u Srbiji. Odgovor možete da predpostavite.....
    (ekonomista, 21. mart 2023 13:36)

    # Link komentara

  78. Po komentarima ispadaju Srbi nepošteni, a niko da okrivi Cibonu jer se prodala za 800k?
    (kr, 21. mart 2023 13:34)

    # Link komentara

  79. Pa ajde da vas malo podsetim.CZ je bila prva nakon ligaškog dela i omogućila i sebi i Partizanu praktično domaćinsvo protiv Cibone i Cedevite. E sada što smo bili glupi i mi i vi pa to nismo iskoristili naš problem. U EL su se zvanično plasirali CIB i CED. CZ je stekla pravo učešća u kvalifikacijama za popunu 1 mesta u EL.Nije bila lenja i dobila je domaćinsvo za taj turnir od 8 ekipa. Cibona je bila u žešćem finansijskom kanalu i bilo je izvesno da neće ni igrati EL. Čisto sumnjam u verodostojnost ove izjave ali ne tvrdim da nije nemoguće.Čini mi se da se radi o nekom njihovom medjusobnom prepucavanju.Ako se dobro sećam Cibona je tražila neke pare od države ali su je "otkačili kao malu ljutu". Dakle da nije CIB odustala CZ je imala i rezervnu varijantu za plasmam u EL kroz kvalifikacioni turnir na kome bi bila domaćin. Da li bi prošla ili ne nikada se saznati neće.
    (Tex Willer, 21. mart 2023 13:31)

    # Link komentara

  80. Patek Phhilip vredi vise od tih 800 000€ , na Ostojinoj ruci.
    (Paja, 21. mart 2023 12:15)

    Piše se "patek philippe", a firma je Patek Philippe. Taj Ostojin PP Nautilus, od žutog zlata, vredi 259 995 dolara, a što se tiče ukusa, Ostoji svaka čast, "seljaci" nose "rolex" (pet-šest puta jeftiniji).
    (Viša klasa sata, 21. mart 2023 13:31)

    # Link komentara

  81. I to sve na grbači ovog naroda. Ne zna se ko je veći teret - Zvezda ili Partizan.
    (Nišlija, 21. mart 2023 12:00)

    Veruj mi zna se.U prvoj sezoni EL zvezda je imala 7 miliona budzet,Dule je Partizan odveo na F4 sa 2.5 miliona eura. Ko zna koliko je zvezda do sada potrosila zaista.Eeeejjj Ciboni 800k samo za ucesce,haos
    (Luke Babbit gravedigger, 21. mart 2023 13:28)

    # Link komentara

  82. Iskreno, mnoogo veći problem pd kupovine učešća u Evroligi od strane Zvezde, je taj što mi svi to godinama znamo a ćuti se ili ne želi ili ne sme da se priča! Ne bi ni sad pričali da nije ovig "prokletog" interneta i hajtek pa se sve sazna jer se mogu ćitati i pratiti starni mediji. Zaista mislim da je to voleki problem, mislim na ćutanje o tome a da se "frka digne" tek kad strani mediji to objave i potkrepe činjenicama i argumentima i mi se onda ovde "hvatamo za glavu" od "iznenađenja" pa i frapiranja, e to je veeeliki problem, opet ne toliki problem što se ćuti, već zašto se o tome ćuti i ko, kako i zašto "sugeriše" i "šuflira" medijaima da o tome ćute! Tako imamo da smo zahvaljujući argentinskoj, španskoj i italijanskoj štampi zapravo saznali da se Kampacao plaća 1.8 miliona za polusezonu i da nije tih "bezobraznih i bezobzirnih" argentinskih, španskih i italijanskih novinara koji svuda "zabadaju nos" mi bi ovde čitali da je Kampaco od malena nosio dres Zvezde i sanjao kako igra na Kališu. Sram da bude te strane medije, nisu oni svesni da postoje OZ zemlje koje još uvek žive u i sa bajkama!
    (noj,glava i pesak, 21. mart 2023 13:25)

    # Link komentara

  83. Ovo je laž. Cibona nije mogla jer je bila u finansijskom kolapsu a i danas je. Crko Agrokor. I normalno je da je Zvezda kao poražena ušla u EL Ni tadašnji finalista Cedevita nije zbog finansija bio zainteresovan
    (Krle, 21. mart 2023 13:22)

    # Link komentara

  84. Vidi ovih sto rade sa Hrvatima, cupaju hrvatski Klub iz govana.
    A nama nesto serum, kazu ljudi ko te napda sam sebe brani.
    A sad ticulica
    (Ko je ovde lud, 21. mart 2023 13:20)

    # Link komentara

  85. Fascinanto je to da niko ne postavlja pitanje legalnosti kupovine. Zašto se igra liga ako možeš da kupiš titulu.
    (Liga šampiona, 21. mart 2023 13:17)

    # Link komentara

  86. crvena zvezda???Zar taj klub postoji i bas me interesuje gde su njeni dugovi nestali???
    (Borti123, 21. mart 2023 13:14)

    # Link komentara

  87. Sve tačno... Podseti nas samo na herojske nastupe Partizana u periodu 2000-2010 (da, onaj period kad ste čak i Zvezdi otimali Vujanića, Bogdanovića...). Kakve uspehe je Partizan imao protiv moćnih Prokoma, Zjelne gore, Budivelnika? Koliko puta prošli grupu a koliko puta završili sa 2-8, 3-7? Zvezda je makar tu prvu grupu prolazila uvek, jednom i drugu gde je zaustavio budući šampion.
    (Betonka, 21. mart 2023 12:12)

    Šteta što se tad nisi rodio jer bi uživao u vrhunskoj košarci u Beogradu. Rezultati su bili:
    2006–07 Top 16
    2007–08 Playoffs (sadašni F8)
    2008–09 Playoffs (sadašnji F8)
    2009–10 Final Four ( četvrti u svojoj istoriji).
    Nadamo se i verujemo da će i sazona 2022 -23 opet biti najmanje Final Four. Kad sve sabereš, koliko god da smo platili učešće, vredelo je.
    (Vladimir, 21. mart 2023 13:11)

    # Link komentara

  88. Neko kupi igranje za 3 miliona. Inače još ne bi videli EL
    (NY, 21. mart 2023 13:11)

    # Link komentara

  89. @JT...nije uopste poenta ko je sta kupio i umesto koga...stvar je u tome da C.Zvezda konstanto pokusava da pravi imidz nekog viteskog i gospodskog kluba iako to nije...navodno stalno je neko protiv njih i ne da im se da dignu glavu..a u praksi sve suprotno..i to sve pocinje od kada ih je preuzeo jedan covek...pun licemerija ..koji bi zavadio dva oka u glavi. Nadam se da su mu dani odbrojani...pa da mozemo da se vratimo pravom rivalitetu i sportu.
    (Natocimo sampanj pice!, 21. mart 2023 13:10)

    # Link komentara

  90. Znači, nisu zaslužili na terenu, već im neko kupio ?
    (🙂, 21. mart 2023 13:08)

    # Link komentara

  91. Ništa više nije važno, mulj i blato svuda, nije važno ko koliko pobeda ima, miliona u budžetu za ovu, prošlu ili sledeću sezonu, važno ko će bolje prevariti, ko će imati svoje ljude na vlasti, koga guraju sudije, talenat, taktika, trener, igrači su sporedne stvari...tačku staviti na crno beli svet, staviti tačku na crveno beli svet, ugasiti onog drugog, da postoji samo jedan a i može biti samo jedan, nema viteštva, sportskog duha, samo koliko 0, 0 su postale merilo, a 0 je ništa osim ako ima neki broj ispred i još sestara iza te 0, sve je u nulama...i onda što nema naše dece u timovima nego samo stranci, pa ko ima više stranaca, koliko je domaćih igrača dalo koševa, na svaku pobedu buljuk "poraza", soliš trešnju pa se pitaš zašto sve ima bljutav ukus, i pobeda i trofej, a na čelu lopovi, Jude, spavači koji samo čekaju da otvore ambis malo za jedne pa malo za druge. Kad neko voli svoj klub kao tele sa dve glave, zato se i piše iz pakosti da će se pustiti Baskonija i Valensija, a nama drago što se pobiju posle utakmice...više, jače, udri, da ne ustane nikad...staviti tačku na sport u ovoj zemlji! Kupi, prodaj, zavadi, vladaj, zapakuj, prevari, ukradi, uništi...možda jednog dana ovo više ne bude na ceni, ali bi najbolje bilo da ništa u sportu nema cenu više!

    E slogo gde si?

    Živa li si Srbijo?
    (Zorz Vea, 21. mart 2023 13:03)

    # Link komentara

  92. Fina je to zarada na brzinu, bravo Cibosi. A to šta loše igrate, koga briga, ionako u Lepoj niko ne voli košarku još od smrti Dražena Petrovića. Tamo je nogomet svetinja.
    (Andertejker, 21. mart 2023 12:50)

    # Link komentara

  93. Cibona je bila pred gasenjem maltene, samo su se izvukli, za razliku od Cedevite jer ipak jedan hrvatski klub je morao da opstane
    (bgd011, 21. mart 2023 12:43)

    # Link komentara

  94. @Sve tačno... Podseti nas samo na herojske nastupe Partizana u periodu 2000-2010 (da, onaj period kad ste čak i Zvezdi otimali Vujanića, Bogdanovića...). Kakve uspehe je Partizan imao protiv moćnih Prokoma, Zjelne gore, Budivelnika? Koliko puta prošli grupu a koliko puta završili sa 2-8, 3-7?
    Zvezda je makar tu prvu grupu prolazila uvek, jednom i drugu gde je zaustavio budući šampion.
    (Betonka, 21. mart 2023 12:12)

    Mogu da te podsetim koliko je samo reprezentativaca stasalo u Partizanu u tom periodu.. Mogu da te podsetim da su tada uglavnom igrali domaci mladi igraci, pojacani maksimum jednim strancem i to uglavnom anonimnim. Mogu da te podsetim da su budzeti Partizana tih godina bili od 1,5 do 2,5 miliona eura po sezoni. Dakle za tih 10 godina potroseno je oko 20 miliona eura, ali stasalo je gomila mladih igraca, koji su u narednoj deceniji doneli Srbiji nekoliko medalja! Reci mi, koji je to mladi igrac stasao u Zvezdi zadnjih godina, koji donosi ili ce doneti Srbiji medalje sa najvecih takmicenja!?
    (navijac, 21. mart 2023 12:40)

    # Link komentara

  95. Navijaci Partizana kao da ne shvataju da je ovaj trenutni uspeh samo posledica ogromnog novca koji je drzava ulozila da se kupe svi ovi stranci i najskuplji trener u Evropi.Sledece godine ako daju Metalcu iz Valjeva bice isto.
    (vladimir, 21. mart 2023 12:13)

    Da li shvatas da je apsolutno isto kod vas, kada niste imali uspeh, imali ste lovu da time obezbedite konstantnost ucesca u EL.Ovde se radi o jos (potencijalno) titula koje ne bi osvojili jer bi imali mnogo slabiji tim zbog neucesta u EL. Krenuli ste prljavo,napravili dva kluba, oterali Duleta...sledi vam davljenje u sopstvenom mulju.
    (Dzeronimo, 21. mart 2023 12:39)

    # Link komentara

  96. Bolje 800 000 nego 3 miliona.
    (Milica, 21. mart 2023 12:39)

    # Link komentara

  97. Odakle Zvezdi tolike pare u to vreme kad je stalno bila u dugovima i trebala je u drugu ligu da nije drzava dala pare. A sto nije drzava pomogla Partizan da bar otpise kamatu dok je Dule bio trener vec je bio uslov da Dule ode uzeo je mnogo titula
    (Zoran, 21. mart 2023 12:38)

    # Link komentara

  98. Ako je Ovo legalno I obe strane su dobrovoljno usle u Taj dil, sta je problem?
    (Roki, 21. mart 2023 12:36)

    # Link komentara

  99. Znači za 10 godina će mo saznati koliko je para vlada Srbije platila za kupovinu mesta u EL za Partizan.Samo što mi se čini da je to koštalo građane Srbije mnogo više od 800 000.Treba pomoći sportu i nemam ništa protiv toga,ali ne vidim interes Srpske košarke kada sve igraju stranci,šta će od toga dobiti Srpska košarka i reprezentacija?
    (D, 21. mart 2023 12:36)

    # Link komentara

  100. Bila ova vest vec jednom. Sto se sada to pise opet, mislim da je prilicno jasno. Elem, nije tacna informacija, ne moze Cibona nista da proda. Cibona je odustala usled lose finansijske situacije, a Evroliga je onda to mesto ponudila Zvezdi kao timu kog je Cibona izbacila. Da je odustala Cedevita, nakon prelepog pogotka Nolana Smita, Evroligu bi igrao Partizan.
    (JT, 21. mart 2023 12:32)

    # Link komentara

  101. Ako je ovo istina treba se ispitati kojim parama...i kako je to pravdano
    (Bojan, 21. mart 2023 11:43)

    Sad je najbitnije šta je bilo pre 9 godina, da to nije skretanje teme sa trenutnih dešavanja?!
    Kad smo kod ispitivanja finansija, prvo što treba proveriti jeste kk Partizan, odnosno finansije istog.
    Odakle pare za Obradovića, odakle pare za igrače jer taj klub nije imao gotovo nikakve prihode tih godina.
    Milion zašto i nijedan odgovor. Duguju i Bogu i narodu a pojačanja se dovode kao na traci i plaćaju ih šakom i kapom.
    Najmutniji i najprljaviji klub u regionu, drugi im plaćaju razne licence, drugi im kupuju učešće u EL, za sve se ima para samo ne smeš ni slučajno pitati ODAKLE VAM PARE?!
    (Licemer level max, 21. mart 2023 12:31)

    # Link komentara

  102. Eto ti sad...ko bi rekao. Blago je reći da sam neprijatno iznenađen.
    (Maza, 21. mart 2023 12:28)

    # Link komentara

  103. kakve ovo ima veze? Normalno je da ponude kupovinu mjesta prvom na tebeli a ne sedmoplasiranom.
    nije prvi ni jedini klub koji je odustao od nekog takmicenja. samo je problem jer se klub koji je otisao umjesto njih zove Zvezda.
    podsjeticu da u mnogim sportovima nisu igrali Ls jer nisu imali pare pa su odustajali. odbojka, rukoment itd...
    (sima strahota, 21. mart 2023 12:26)

    # Link komentara

  104. Kako kazu, svaki probelm se reši novcem. Ako ne može novcem, može sa mnogo novca.
    Ja, kao Partizanovac nemam problem sa ovim, tu se makar zna o čemu se radi.
    Problem je u nekim drugim načinima kojima se stizalo do rezultata i statusa.
    (Dr., 21. mart 2023 12:25)

    # Link komentara

  105. Patek Phhilip vredi vise od tih 800 000€ , na Ostojinoj ruci.
    (Paja, 21. mart 2023 12:15)

    # Link komentara

  106. Sport je na ovim prostorima oduvek bio leglo korupcije i kriminala,ništa novo nije rekao.Samo se imena menjaju a problemi ostaju i to se posle prenosi na reprezentaciju.
    (Lipovij, 21. mart 2023 12:15)

    # Link komentara

  107. (eto tako..., 21. mart 2023 11:32)

    Realno sve i da je tacno niko iz Srbije ako ima imalo obraza nece se buniti na ovo. Pogotovo vi iz Partizana. Nista bolji niste. Prema tome svi da se pokrijemo usima i da cutimo. Hrvatska koja realno ima vise para nece da sipa u bunar i finansira propale klubove, ako si sposoban igraj, samo kod nas se sipa i jos se raspravljamo ko je vise prosipao. Ludilo!
    (luk, 21. mart 2023 12:14)

    # Link komentara

  108. Pa normalno, nisu mogli Partizanu da prodaju, već onom ko bio prvi u regularnom delu jer to mesto vodilo u EL u slučaju da neko od finalista otkaže (a Cibona je bila u buli, nije imala državu iza sebe kao Partizan da je vadi iz bule)! Nego znali se šta jel te godine dat neki dinar i Nolanu Smitu za onu trojku!
    (cukce, 21. mart 2023 12:14)

    # Link komentara

  109. Navijaci Partizana kao da ne shvataju da je ovaj trenutni uspeh samo posledica ogromnog novca koji je drzava ulozila da se kupe svi ovi stranci i najskuplji trener u Evropi.Sledece godine ako daju Metalcu iz Valjeva bice isto.
    (vladimir, 21. mart 2023 12:13)

    # Link komentara

  110. 100 miliona eura ulozenih za 10 sezona rekreativnog ucesca...
    (navijac, 21. mart 2023 11:38)

    Sve tačno... Podseti nas samo na herojske nastupe Partizana u periodu 2000-2010 (da, onaj period kad ste čak i Zvezdi otimali Vujanića, Bogdanovića...). Kakve uspehe je Partizan imao protiv moćnih Prokoma, Zjelne gore, Budivelnika? Koliko puta prošli grupu a koliko puta završili sa 2-8, 3-7?
    Zvezda je makar tu prvu grupu prolazila uvek, jednom i drugu gde je zaustavio budući šampion.
    (Betonka, 21. mart 2023 12:12)

    # Link komentara

  111. Ovo se znalo još tada i nije mi jasno zašto se tek sada poteže. Cibona nije imala ni para ni ambicija a Zvezda je bila sledeća koja je po redu bila da igra ako Cibona odustane jer je bila prva u regularnom delu ABA. Cibona tražila lovu od Zvezde da joj plati da odustane i to se desilo, da nije Zvezda pitali bi sledećeg jer oni svakako nisu imali ambiciju da igraju EL u tom trenutku? U opšte ovde ne vidim problem? Ljudi hteli da zarade na svom uspehu i to je to. A to ko je smotao te pare to je već problem za Cibonu.
    (Džoni, 21. mart 2023 12:11)

    # Link komentara

  112. 100 miliona eura ulozenih za 10 sezona rekreativnog ucesca...
    (navijac, 21. mart 2023 11:38)
    Sad lepo podeli 100 na 10 i uporedi sa budzetom institucije ove sezone
    (Samo kažem, 21. mart 2023 12:09)

    # Link komentara

  113. niko ne spominje sta je partizan tada radio hemofarmu,jer mu se moglo,hemofarm je imao novac,a oartizan politicku moc,posle je to preuzela zvezda,a mi moze da se raspravljamo jos sto godina ili dok drzava,politika ne izadje iz naseg soirta.
    (peca, 21. mart 2023 12:09)

    # Link komentara

  114. A partizanu drzava kupila wild card za 3M evra
    (I partizani to znaju, 21. mart 2023 12:08)

    # Link komentara

  115. Zvezda je zaslužila da igra Evroligu,bila je ubedljivo prva.F4 je nepravedan oblik takmičenja,gde se ceo trud,trening,rezultat koji stvaras godinu dana se svodi na jednu utakmicu. Taj nepravedan sistem je već naredne sezone ukinut,i Zvezda je brisala patos kada se igra do 3 pobede.
    (Kosta, 21. mart 2023 12:08)

    # Link komentara

  116. Nije problem u onom ko je prodao, problem je sto plasman uopste i moze da se proda....problem je sto drzavni "amaterski"klub uopste kupuje plasman za drzavne pare...
    (trt, 21. mart 2023 12:08)

    # Link komentara

  117. 100 miliona eura ulozenih za 10 sezona rekreativnog ucesca...
    (navijac, 21. mart 2023 11:38)
    Partizan 30 miliona za ove dve i to jedna EK, druga EL.
    (Cope, 21. mart 2023 12:07)

    # Link komentara

  118. Split, Partizan, Cibona. Giganti kosarke sa ovih prostora. Posle toga Zadar pa ostali nek se poredaju kako hoce.
    (djomla, 21. mart 2023 12:07)

    # Link komentara

  119. Sad će ovi što ne znaju šta će sa parama, a ne plaćaju obaveze da počnu da morališu...
    Drugari, i wild card košta, ne zanosite se...
    (pedja 71, 21. mart 2023 12:06)

    # Link komentara

  120. Zvezda je krajem 90-ih 2 puta izgubila po jedno mesto u EL za SRJ jer je bila posladnja na tabeli EL, a samo su za Divca platili preko milion dolara za 2 utakmice. Partizan je dva puta osvojio po mesto kroz Kup Saporta pa je posle bombardovanja opet izvisio jer su tada priznali trenutno stanje na tabeli, a posle korone nisu.
    (Perica, 21. mart 2023 12:05)

    # Link komentara

  121. Evo ih grobari, sve sad znaju, sve su proračunali, izgleda svi rade za Drzavnu bezbednost... Kod njih je sve pošteno i ovu pozivnicu za Evroligu su dobili besplatnu, platili Rusi.
    (Peđa knez, 21. mart 2023 12:05)

    # Link komentara

  122. sta je ovde sporno?? osvojili ABA ligu ali nisu imali novca za kotizaciju i igranje u Evroligi, prodali klubu koji to moze.. ne razumem cemu drama ovde?? kako Partizan ove godine igra Evroligu?? drzava nije dala 800 hiljada, nego 3 miliona...
    (шта би, 21. mart 2023 12:04)

    # Link komentara

  123. Ja sam Partizanovac, ali obzirom da većina klubova iz Evrolige istu ne igra jer su to ostvarili plasmanom, već zato što su to platili kroz svoje budžete (i ko zna kako još), meni ovo nije strašno. Mislim, svi smo znali da su te godine kupili mjesto u Evroligi, samo nismo znali cifru koju su platili.
    Da ne budemo previše licemjerni, ne znam koji Partizanovac ne bi volio da smo tada mi to uradili i imali još koju EL sezonu sa Duletom na čelu...
    (Ogi, 21. mart 2023 12:03)

    # Link komentara

  124. @100 miliona eura ulozenih za 10 sezona rekreativnog ucesca...


    Skoro sam naleteo na izjavu danilovica od pre 10 godina gde kaze kako je partizan sve pare koje dobija od grada i drzave zasluzio zbog svojih rezultata osvojenih aba liga domacih titula i kupova,a na osnovu cega je zvezda dobijala pare pita se on,pa sad isto da pitam i ja vas na osnovu cega vi dobijate isto ako ne i vise od zvezde kad ste uzeli jedan cipiripi kup za 10 godina,a trenutno imate zeljka na klupi najskupljeg evropskog trenere i 15+ miliona tim,a 7ma mesta osvajali u aba ligi,vas ko ne zna skupo bi vas platio
    (Opa Djurdjo, 21. mart 2023 12:03)

    # Link komentara

  125. Šta kmeči Arapović, neko je prodao i neko je to kupio, u čemu je problem posle 9 godina?
    (Domagoj Horvat, 21. mart 2023 11:44)

    Pazi ovako, 100 evra pre 9 godina i 100 evra danas nije isto. 800 hiljada pre 9 godina je danas skoro kao 2 miliona. Inflacija u čitavom svetu, novac izgubio vrednost. Prozivate Partizan za 500 hiljada, što je danas za tih 800 pre 9 godina prava sića. A sa druge strane, mi smo kupili legalno, a vi u koverti ispod stola, kao što uvek i poslujete!
    (voma, 21. mart 2023 12:03)

    # Link komentara

  126. isto toliko, nekih 100 miliona se ulozilo i u Partizan a uporno obecavaju da ce biti drugi..
    (шта би, 21. mart 2023 12:02)

    # Link komentara

  127. I to sve na grbači ovog naroda. Ne zna se ko je veći teret - Zvezda ili Partizan.
    (Nišlija, 21. mart 2023 12:00)

    # Link komentara

  128. sta je za bratske klubove 800k??? danas ja tebi, sutra ti meni...
    (11, 21. mart 2023 11:57)

    # Link komentara

  129. @Ako je ovo istina treba se ispitati kojim parama...i kako je to pravdano


    Pa ne treba nista ispitivati to znaju i ptice na grani istim onim parama kojima ste vi ove sezone kupili vase ucesce i istim onim parama sa kojima ste doveli zeljka i dali mu budzet 10+miliona,sve su to iste pare kao i ove za kampaca
    (krle, 21. mart 2023 11:56)

    # Link komentara

  130. 2011 oprošteno 25 miliona evra duga, kupljena učešća, doveli 150 stranaca za 10 godina, jednom samo u f8 evrolige? Državni projekat? Ma, nemoguće..
    (Gost iz Srbije, 21. mart 2023 11:51)

    # Link komentara

  131. U bre... mnogo je to para za rekreaciju...
    (Aleksandar, 21. mart 2023 11:48)

    # Link komentara

  132. Mafia...
    (mann, 21. mart 2023 11:48)

    # Link komentara

  133. Ako je ovo istina treba se ispitati kojim parama...i kako je to pravdano
    (Bojan, 21. mart 2023 11:47)

    # Link komentara

  134. To skupili od karata?
    (Velisav, 21. mart 2023 11:44)

    # Link komentara

  135. Šta kmeči Arapović, neko je prodao i neko je to kupio, u čemu je problem posle 9 godina?
    (Domagoj Horvat, 21. mart 2023 11:44)

    # Link komentara

  136. Ako je ovo istina treba se ispitati kojim parama...i kako je to pravdano
    (Bojan, 21. mart 2023 11:43)

    # Link komentara

  137. i to se naravno nije znalo sve ove godine? svake godine se pričalo ko se pošteno i zasluženo plasirao ali o ovome nije smelo da se priče? i sada je kao Partizan kupio svoje mesto, i to je sramota, a ovi drugi nikada nisu i ponosni su zbog toga? i šta sad? kupili mesto a nikada ih nije zanimao top 8. kupovali igrače za domaće prvenstvo i kup. ljudi, LJUDI, da li i dalje slepo verujete vašoj legendi?
    (vladon, 21. mart 2023 11:42)

    # Link komentara

  138. Ne bi ono to... Samo si tri puta tako usli
    (nbg, 21. mart 2023 11:41)

    # Link komentara

  139. 100 miliona eura ulozenih za 10 sezona rekreativnog ucesca...
    (navijac, 21. mart 2023 11:38)

    # Link komentara

  140. Auuuu....
    (Bizon, 21. mart 2023 11:38)

    # Link komentara

  141. Ma nemoguce oni su posteni
    (Xpoho, 21. mart 2023 11:35)

    # Link komentara

  142. Zvezda je klub koji je 3 puta otišao u EL, bez da to izbori na terenu. Pri tome ne mislim na pozivnice Evrolige, nego na mutne radnje.
    Kao što je na primer ova kupovina mesta od Cibone koja je herojski osvojila ABA ligu te godine.
    Ili miniranje Igokee, o čemu je svojevremeno pričao i veliki Zvezdaš Milan Dozet u više intervjua.
    Ali kako došlo, tako su i prošli, jedan top8 za sve ove godine, mizeran učinak.
    Glavni problem im je promena rukovodstva EL. I tu ne mislim na partizanovca Bodirogu, nego na Glikmana, čoveka koji je došao iz NBA i koji nije raspoložen za radnje iza kulisa, kao Bartolomeu svojevremeno.
    (eto tako..., 21. mart 2023 11:32)

    # Link komentara

  143. To je naša, ne Zvezdina, već srpska bruka. Ali, šta mi znamo...
    (Deki, 21. mart 2023 11:31)

    # Link komentara

  144. Ko zna koliko je tu love otislo. Trebalo je podmazati ljude iz Cibone, pa posle Cedevite i ABA lige da se to odradi. Na kraju ce to objaviti neko ko je izvisio u toj prici ili je dobio nedovoljno.
    (Balkanska posla, 21. mart 2023 11:30)

    # Link komentara

  145. haha pa sta je sad ? Eto na koji macin vi ivrate evroligu ? Premestanjem mesta iz nacionalne lige u Jadransku ( igraki ste kao drugoplasirani tim na Jadranu inace ne biste nikad pored Partizana bili orvak Srbije tih godina) , zatim odustajanjem/ kupovinom mesta od Cibone, odustajanjem Igokee, ponavljanjem sezone-korona virus i ostalo..
    (Mutimir, 21. mart 2023 11:28)

    # Link komentara

  146. Onaj koji ti prvi pridje i ponudi dogovor, taj je izdajnik.
    (Kum, 21. mart 2023 11:28)

    # Link komentara

  147. 2012. nisu regularno izborili Evrokup, 2013. nisu regularno izborili Evroligu, 2014. nisu regularno izborili Evroligu, 2020. nisu regularno izborili Evroligu - malo li je za samo 11 godina?
    (Pirotehnicar, 21. mart 2023 11:27)

    # Link komentara