- Komentari -

Partizan ekspresno demantovao Zvezdu

Košarkaški klub Partizan saopštio je da nije doneta nikakva nova odluka, te da na meču 12. kola Evrolige neće biti navijača Crvene zvezde.

Pošaljite komentar
  1. Da se ja pitam ja bih ih tako rasporedio da sede neizmenicno jedan do drugog huligan u crno-belom pa huligan u crveno-belom i da se lepo istrebe po ceni izbacivanja oba kluba iz evrolige. Onda bi valjda na sledecem derbiju mogao sa drugarom iz suprotnog tabora da odem i na miru da gledam utkmicu ne bitno dali je kosarka, fudbal, rukomet ili vaterpolo u pitanju
    (Metla bez drske, 8. decembar 2022 01:18)

    # Link komentara

  2. Ne bi Partizan branio navijacima cz ulazak al brate ukraste nam jedne god na oci pehar zajedno sa Simonovicem kako da vas pustimo i da se pravimo da je sve ok kako?
    (Igor, 8. decembar 2022 00:09)

    # Link komentara

  3. Da pokušam da ti otvorim oči prijatelju. Najmračnije doba srpske istorije je ovo trenutno, poslednjih 10 godina. A ko dominira u poslednjoj deceniji? Nema potrebe da te bilo ko demantuje, jednostavno sam si sebe...
    (davor, 7. decembar 2022 17:49)

    Mozes ti da pises sta god hoces, Srbija ima 3 najveca srebra za tih 10 godina. Postoji vreme koje se i na wiki strani nase reprezemtacije zove "susne godine" a to je vreme strahovlade DV i PD. Sve i da ovo nije zlatno doba srpske kosarke, sigurno nije najmracnije. Najmracnije je za vas jugoslavene...ali koga vi jos pa interesujete. Ovo malo dok vam na silu daju pare...i kraj
    (Mrgud, 7. decembar 2022 20:42)

    # Link komentara

  4. Citam komentare godinama i ne verujem svojim ocima...Zvezda nema veze sa kosarkom,Partizan institucija...budalastine obicne.Do 90. Zvezda je bila daaalleekoooo trofejniji klub od Partizana.Na Malom Kalisu je kosarka pocela da se igra u Srbiji braco...o profi i ostalima da ne pricamo.U najmracnijem dobu Srpske istorije jedan klub pocinje da dominira u svim sportovima,Partizan(crveni SPS partizan).Ajde me demantujte i recite sta od ovog nije tacno!?
    (Avatar, 07. decembar 2022 17:26)

    Da pokušam da ti otvorim oči prijatelju. Najmračnije doba srpske istorije je ovo trenutno, poslednjih 10 godina. A ko dominira u poslednjoj deceniji? Nema potrebe da te bilo ko demantuje, jednostavno sam si sebe...
    (davor, 7. decembar 2022 17:49)

    # Link komentara

  5. Citam komentare godinama i ne verujem svojim ocima...Zvezda nema veze sa kosarkom,Partizan institucija...budalastine obicne.Do 90. Zvezda je bila daaalleekoooo trofejniji klub od Partizana.Na Malom Kalisu je kosarka pocela da se igra u Srbiji braco...o profi i ostalima da ne pricamo.U najmracnijem dobu Srpske istorije jedan klub pocinje da dominira u svim sportovima,Partizan(crveni SPS partizan).Ajde me demantujte i recite sta od ovog nije tacno!?
    (Avatar, 07. decembar 2022 17:26)

    Najmracniji period srpske istorije je upravo taj u kome ste osvojili 10 uzastopnih titula na zemljanim terenima. Komunisticka bulumenta na celu sa Krcunom i Rankovicem je progonila i na prekim sudovima streljala najcestitiju srpsku decu dok su bilmezi na blatnjavim terenima ubacivali loptu u kos i po Albaniji igrali prijateljske utakmice sa dojucerasnjim fasistima. Za to vreme dok su najsrpskiji Srbi igrali lopte, oni bezvredni Srbi su u Jasenovcu prezivljavali golgotu u tom za Srbe najsvetlijem periodu. Eto za pocetak mali demanti ako budu hteli da objave. Mozemo i dalje o vasem postenju i o tom zlatnom periodu srpske istorije.
    (Perikle, 7. decembar 2022 17:46)

    # Link komentara

  6. Citam komentare godinama i ne verujem svojim ocima...Zvezda nema veze sa kosarkom,Partizan institucija...budalastine obicne.Do 90. Zvezda je bila daaalleekoooo trofejniji klub od Partizana.Na Malom Kalisu je kosarka pocela da se igra u Srbiji braco...o profi i ostalima da ne pricamo.U najmracnijem dobu Srpske istorije jedan klub pocinje da dominira u svim sportovima,Partizan(crveni SPS partizan).Ajde me demantujte i recite sta od ovog nije tacno!?
    (Avatar, 7. decembar 2022 17:26)

    # Link komentara

  7. I ja sam uzeo kartu...ne piše mi na čelu za koga navijam, ali unutra će se to itekako znati, i ne, nije Partizan. ? Razbi ih Zvezdo, tebe ludo volimo!
    (Cofi, 07. decembar 2022 16:06)

    Razbi?

    Razbih
    razbi
    razbi
    razbismo
    razbiste
    razbise
    (Nu, 7. decembar 2022 17:20)

    # Link komentara

  8. Sasa@. Ne shvatam zasto probas da spinujes i demantujes nesto sto nije tesko proveriti. Dule se ponosio time da je ucinio da derbi pocne da nam lici na grcke derbije. A do tada smo svi normalno kupovali karte i navijali i sa ove distance, bilo je daleko lepse nego sada.
    (Mirko, 7. decembar 2022 16:45)

    # Link komentara

  9. Ako vas u Areni bude pola od ovoga na komentarima,biće to pravo čudo!
    Poznati ste po svojoj hrabrosti sa one strane tastature
    (matori, 7. decembar 2022 16:22)

    # Link komentara

  10. Ovo je zavestanje Duska Vujosevica koji je prvi, jos devedesetih, zabranio dolazak zvezdinih navijaca pravdajuci to time sto ih bude 2/3 u dvorani i kada je njegov klub domacin. Govorio je kako Partizan nema ama bas nista od domacinstva kada u dvorani bude uvek vise navijaca Zvezde.
    (Mirko, 07. decembar 2022 15:44)

    Dule devedesetih nije trenirao Partizan, vec Zvezdu. U Partizanu je bio krajem 80' i od pocetka 2000'... Kad vec spinujes, spinuj kao vas doktor
    (Sasa, 7. decembar 2022 16:11)

    # Link komentara

  11. Навијачима Звезде који уђу у Арену желим сву срећу. Међутим, бојим се да ће то бити намештаљка око тих такозваних навијача и да ће партизановци све упирати прстом да су то навијачи Зведе наводно изазвали инцидент.
    То је склоп и менталитет навијача Партизана, а и самог Клуба. Своју немоћ преписују да их стално неко прогони и кињи.
    (Луле, 7. decembar 2022 16:09)

    # Link komentara

  12. Imam kartu ko može da mi zabrani da uđem u Arenu?
    (Siniša, 7. decembar 2022 13:40)

    Ne može niko ali ne možeš da udješ sa svojih 10 drugara(organizovano) delija noseći obeležja kluba. Kapiraš li sada?
    (PredragDrobnjak, 7. decembar 2022 16:06)

    # Link komentara

  13. I ja sam uzeo kartu...ne piše mi na čelu za koga navijam, ali unutra će se to itekako znati, i ne, nije Partizan. 😃 Razbi ih Zvezdo, tebe ludo volimo!
    (Cofi, 7. decembar 2022 16:06)

    # Link komentara

  14. Oba kluba izbaciti iz Evrolige dok se ne nauče pameti. Ovo treba da je praznik sporta u normalnoj državi, a ne debata da li voditi decu ili ne.
    (MrLakano, 7. decembar 2022 15:54)

    # Link komentara

  15. Ја имам карту и долазим да навијам за Звезду, па нека ме туку. Хоћемо ли доживети да живимо у нормалној земљи где могу слободно да навијам за свој клуб и не угрожавам никог? Важи за оба тима.
    (из искуства, 7. decembar 2022 15:52)

    # Link komentara

  16. Smarate vise, ali ozbiljno!
    (beograd_92, 7. decembar 2022 15:49)

    # Link komentara

  17. Ne bih otisao tamo ni da mi plate,da Partizan zaradjuje od moje karte…Ja i prosjaka prvo pitam za koga navija pa ako navija za Zvezdu dam mu novac a ako navija za Partizan pozelim mu dug zivot u siromastvu.Za takve nema mesta u Srbiji.Zagrebacka tvorevina koja parazitira skoro 80 godina u glavnom gradu Srbije.
    (Nemanja V., 7. decembar 2022 15:49)

    # Link komentara

  18. @Imam kartu ko može da mi zabrani da uđem u Arenu?
    (Siniša, 07. decembar 2022 13:40
    Uđi slobodno ko ti brani!!Samo ponesi šal i navijaj!!
    I pazi koji šal ćeš da poneseš!!
    (msi, 07. decembar 2022 14:23

    mene bi bio blam da nosim crno beli sal u zivotu.Nikad necu razumeti tu kolicinu mazohizma da navijad za Partizan
    (e, 7. decembar 2022 15:14)

    Mene bi bio blam da stavim crveno beli pa makar na sekund. Nikad necu razumeti tu kolicinu mazohizma, izabrane nesrece i poremacjaja licnosti da navija za Zvezdu.
    (ju ju, 7. decembar 2022 15:45)

    # Link komentara

  19. Ovo je zavestanje Duska Vujosevica koji je prvi, jos devedesetih, zabranio dolazak zvezdinih navijaca pravdajuci to time sto ih bude 2/3 u dvorani i kada je njegov klub domacin. Govorio je kako Partizan nema ama bas nista od domacinstva kada u dvorani bude uvek vise navijaca Zvezde.
    (Mirko, 7. decembar 2022 15:44)

    # Link komentara

  20. Najlicemerniji i najogavniji klub na svetu.Pre samo par nedelja su kukali na Barsu sto im nisu pustili navijace na utakmicu a sada oni ne dozvoljavaju gostujucim navijacima da kupe ulaznici,iako imaju pravo na odredjeni kontigent.
    (Istina, 7. decembar 2022 15:40)

    # Link komentara

  21. Mogao je Ostoja da prica sta hoce. Bitno je sta je rekla policija.
    (321, 7. decembar 2022 15:35)

    # Link komentara

  22. Cao, dolazimo...
    (mario, 7. decembar 2022 15:33)

    # Link komentara

  23. Imam kartu ko može da mi zabrani da uđem u Arenu?
    (Siniša, 07. decembar 2022 13:40
    Uđi slobodno ko ti brani!!Samo ponesi šal i navijaj!!
    I pazi koji šal ćeš da poneseš!!
    (msi, 07. decembar 2022 14:23)

    Najjači si preko tastature, nema dileme!
    (UjkaŽitko, 7. decembar 2022 15:32)

    # Link komentara

  24. Imam kartu ko može da mi zabrani da uđem u Arenu?
    (Siniša, 07. decembar 2022 13:40)


    Ja !
    (+41, 7. decembar 2022 15:29)

    # Link komentara

  25. Tako I treba bravo za instituciju Partizan a što se tiče druge strane ne zovu se oni džabe tako kako se zovu ....Ne bi ih pustio u halu NIKAD .
    (Džon Kurton, 7. decembar 2022 15:28)

    # Link komentara

  26. Srpski sport?
    Upitan je kad se poistovecuje sa Zvezdom.To rade nerazumne glave.To rade oni koji nikad nista dobro i mudro nisu uradili za srbe i Srbiju.
    Na tezi koja je stigla u sport jos odavno,izgubili smo mnogo stosta dobijenog.
    Zvezda je Srbija !To je poriv najprimitivnijih srba.
    Srbija je Radnik,Radnicki,Sloboda,Novi Pazar,Vojvofina,Spartak,Zvezda,Parizan…..
    Srbija je univerzalni sportski kolektiv ravnopravnih takmicara.
    Srbija nije bolja zbog jednog kluba.Srbija je bolja ako je svi njeninklubovi ljube i vole.Srbija nema mezimca niti mezimac ima Srbiju kao taoca.Srbija ima sport svih na jednak nacin.
    Kad se politicari maknu sa stadiona i iz sporta onda ce biti viteskog sporta.
    Huligani ne mogu biti glas razuma niti telali smisla.To jednostavno ne valja.
    Smisao je proizvod domacina i akademika zlatnog kova(to su oni koji imaju kredibilitet).
    (Djed Gavrilo, 7. decembar 2022 15:23)

    # Link komentara

  27. ne bih otisao ni da mi plate, da delim prostor sa nekim drustvenim otpadom i dilerima
    (ja sam crni carobnjaci, 7. decembar 2022 15:22)

    # Link komentara

  28. Jeste zaboravili da je posteni nebojsa poceo i prvi zabranio gostujucim navijacima dolazak?
    (polusvet, 7. decembar 2022 14:30)
    Da li si ti u ovu tvrdnju 100% siguran. Da bi baš Čova ili vaš general ?
    (Tex Willer, 7. decembar 2022 15:21)

    # Link komentara

  29. (ccc?, 07. decembar 2022 13:47)

    Ne izvrći činjenice. Ostoja je uživo na televiziji rekao da će biti odvojen sektor za goste. A isto tako je kritikovao Barselonu koja nije dozvolila gostujučim navijačima sa kartom da uđu, a oni to sad isto planiraju da urade.
    (Ilija Dukić, 7. decembar 2022 15:21)

    # Link komentara

  30. Kakvi licemeri, plakali su i suze ronili kad im je zabranjen ulaz u Blaugranu u Barseloni, sada isto to rade u svojoj hali. Nastavite da drhite gospodo, dolazimo.
    (Toma, 07. decembar 2022 14:27)


    Upoređuješ neuporedivo !
    Au kako vas čekamo samo da znaš! Izvolite...
    (+41, 7. decembar 2022 15:21)

    # Link komentara

  31. Imam kartu ko može da mi zabrani da uđem u Arenu?
    (Siniša, 07. decembar 2022 13:40)
    Apsolutno NIKO TI NE ZABRANJUJE da uđeš u Arenu ali pošto ste vi malo da ne kažem šta pa ne možete da shvatite da je ZABRANJENO ORGANIZOVANO NAVIJANjE a ne prisustvo. Znaci nema transparenata, promene mesta i pre svega zamene teza kao što vas idol i sponzor radi.
    (Liga šampiona, 7. decembar 2022 15:19)

    # Link komentara

  32. Džaba vam sve. Ali ovoga puta, ako napravite bilo šta, žestoko će te biti kažnjeni od strane EL, dragi vajldkardsi. Zvezda ovo lagano dobija.
    (Mogul, 7. decembar 2022 15:17)

    # Link komentara

  33. Iz svakog ugla vreba Dragan Kojic Keba!!
    Bez zezanja, napravljena je uzasna situacija. Ostoja prvo kaze jedno, ovi kupe slobodne karte, a posle kaze drugo. Ovako su stvoreni uslovi da ce biti Zvezdinih navijaca a da niko ne zna gde ce biti. Problem u najavi za koji je jedini krivac Ostoja, koji nema hrabrosti da dozvoli jedan sektor navijacima Zvezde.
    Ali alibi je vec spreman, kao i kod trenera koji hoce da prica o kosarci jedino ako pobedi.
    (molina, 7. decembar 2022 15:16)

    # Link komentara

  34. Imam kartu ko može da mi zabrani da uđem u Arenu?
    (Siniša, 07. decembar 2022 13:40
    Uđi slobodno ko ti brani!!Samo ponesi šal i navijaj!!
    I pazi koji šal ćeš da poneseš!!
    (msi, 07. decembar 2022 14:23

    mene bi bio blam da nosim crno beli sal u zivotu.Nikad necu razumeti tu kolicinu mazohizma da navijad za Partizan
    (e, 7. decembar 2022 15:14)

    # Link komentara

  35. Jeste zaboravili da je posteni nebojsa poceo i prvi zabranio gostujucim navijacima dolazak?
    (polusvet, 07. decembar 2022 14:30)
    prvi je zabranio Vujosevic jer se uplasio za titulu tada,a pre njega se lepo.igrao derbi pola pola.Samo tako zao covek moze sve da upropasti.Trazio je prednost domaceg terena a dobili ste 8 godina mraka.
    tako da bolje cuti
    (est, 7. decembar 2022 15:13)

    # Link komentara

  36. Da su delije i grobari normalni navijaci podrzao bih da budu oba tabora u publici. Pa jel vide oni kakva sra*a redovno prave, ili su toliko nadrogirani da se posle nicega ne secaju?
    (vp, 7. decembar 2022 15:12)

    # Link komentara

  37. kakav derbi to je igokea
    (istina, 7. decembar 2022 15:10)

    # Link komentara

  38. Kada je Zvezda dozvolila navijacima Partizana ulazak? Da ne napominjem na konstantna vredjanja najveceg trenera u istoriji Evrope. Ne razumem zasto im Partizan ide uz dlaku, vecito udovoljava. Dok njihov predsednik, kada god ima priliku podstice anargiju i mrznju prema svetskom brendu kakav je Partizan. Uostalom, Zvezda i kosarka, je zaista smesno svima.
    (Matriks, 07. decembar 2022 14:28)

    ko je to njega vredjao u pioniru pre nedelju dana? a ti poslednjom rečenicom ne podstičes mržnju???
    (st??, 7. decembar 2022 15:09)

    # Link komentara

  39. organizovano se vode ovce , telad i stoka.
    (dragioki, 7. decembar 2022 15:08)

    # Link komentara

  40. Гробари, капије Арене се отварају сутра у 18.30. Нема чекања, сви у Арену одмах, да знају где су дошли, јер ће доћи сигурно. Један човек, њихов човек, одлучује све. Ајде Гробари!
    (Јам Дармар, 07. decembar 2022 13:36)
    Jedan čovek, njihov čovek...gde vi ljudi živite, kakve price pričate. Pa taj čovek vam je platio učešće u Evroligi.Zar ne bi bilo najnormalnije da sedimo jedni do drugih i zajedno navijamo, pa ko bude glasniji. A što se tiče sutrašnjeg meca, mi cemo taj mec da dobijemo.
    (Tormund, 7. decembar 2022 15:07)

    # Link komentara

  41. @Imam kartu ko može da mi zabrani da uđem u Arenu?
    (Siniša, 07. decembar 2022 13:40
    Uđi slobodno ko ti brani!!Samo ponesi šal i navijaj!!
    I pazi koji šal ćeš da poneseš!!

    Da neces mozda da ga bijes jer ima Zvezdin sal?
    (vec vidjeno, 7. decembar 2022 15:05)

    # Link komentara

  42. Umesto da se fokus stavi na meč koji ulazi u istoriju srpske i evropske košarke pažnja se poklanja nečemu što izlazi iz sportskih okvira. Nema više gospode u bilo kom segmentu društva,pa ni u sportu. Oni sa društvenog dna domogli su se vrha i zato postajemo "nezaštićeni svedoci" ovakvih dešavanja. Ovakve stvari,nažalost, gledaćemo i ubuduće mimo volje većine od nas. Neko pre dve hiljade godina reče nešto što je danas aktuelnije nego ikada - Blago gluvima kada dođu vremena bučnih.
    (Horhe Lorenco Braun, 7. decembar 2022 15:05)

    # Link komentara

  43. Tako je bre.Budimo sutra spremni na njihove provokacije ispred Arene i oko nje!!!!
    (Rade74, 7. decembar 2022 15:05)

    # Link komentara

  44. @Kada je Zvezda dozvolila navijacima Partizana ulazak? Da ne napominjem na konstantna vredjanja najveceg trenera u istoriji Evrope.

    A kada smo mi to vredjali Dudu Ivkovica!?
    (Lars, 7. decembar 2022 15:04)

    # Link komentara

  45. Jeste zaboravili da je posteni nebojsa poceo i prvi zabranio gostujucim navijacima dolazak?
    (polusvet, 7. decembar 2022 14:30)

    Neće biti. Pre će biti da je to uradio pošteni Danilović, onda kada je Zvezda počela da pristiže Partizan i da bude konkurentna.
    (Aca, 7. decembar 2022 15:01)

    # Link komentara

  46. Мартикс. Какви сте светски бренд мајкети. Дали можда што сте били друго лигаши или што сте променили име у партизан игокеја. Дали ти знаш да звезда има нај више титула у држави . Дали ти да су оснивачи српске кошарке су Звездине легенде Аца Николић Бора Станковић Геца Поповић жеравица. Дали те подсећа на ове још легенде звезде Симоновић Вучинић Славнић Капичић Ракочевић јуниор и сениор. срајиновић Живковић Јовановић Жижић Радовић Обрадовић Стојаковић Радмановић Прелевић Цветковић Томашевић Вујанић видачић Тарлаћ авдија. Тоје бренд сви скоро поникли у звезди
    (zdravko, 7. decembar 2022 15:00)

    # Link komentara

  47. Jeste zaboravili da je posteni nebojsa poceo i prvi zabranio gostujucim navijacima dolazak?
    (polusvet, 7. decembar 2022 14:30)

    Ово, једноставно, није тачно. Први је Партизан ускратио навијаче ККЦЗ доласка на дерби, у време тоталне доминације, значајно пре доласка Човића у клуб. Што се тиче АБА лиге, гостујући навијачи нису дозвољени по прописима самог такмичења.
    (Сигуран, 7. decembar 2022 15:00)

    # Link komentara

  48. Trebamo da ih docekamo kao ljude.I da hoćemo,to je nemoguće
    (Orka, 7. decembar 2022 14:58)

    # Link komentara

  49. Kada je Zvezda dozvolila navijacima Partizana ulazak? Da ne napominjem na konstantna vredjanja najveceg trenera u istoriji Evrope. Ne razumem zasto im Partizan ide uz dlaku, vecito udovoljava. Dok njihov predsednik, kada god ima priliku podstice anargiju i mrznju prema svetskom brendu kakav je Partizan. Uostalom, Zvezda i kosarka, je zaista smesno svima.
    (Matriks, 7. decembar 2022 14:28)

    - Ko o cemu... Oni o vredjanju sa tribina! #komedija
    (mmkay, 7. decembar 2022 14:57)

    # Link komentara

  50. Na mnogim utakmicama, bilo košarka ili fudbal, u Evropi ne možeš da kupiš ulaznicu bez članske karte kluba. Ako klub želi gostujuće navijače pošaljem ih određeni broj ulaznica i to je kraj.
    (View, 7. decembar 2022 14:57)

    # Link komentara

  51. Partizan je prodao 11000 do 11500 pretplatnih karata. Preostalih 8000 do 9000 karata se najviše prodaje, možda se deli sponzorima i ko zna kome. I svi koji su kupili karte uci će da gledaju utakmicu. Da li je Partizan kriv sto nema organizovanih dolaska navijača Zvezde, rekoše sektor 400. Možda jeste. Nije Zvezda tražila od Partizana kontingent karata za svoje navijace. Navijači će se snaći kako znaju i umeju. Teško da će biti u jednom sektoru da grupno daju podršku svom timu. Ali će ih biti. Postavlja se pitanje da li su svi prisutni u areni navijači koji bodre svoj klub ili ima i tzv. navijaca koji prave haos na utakmicama. Ima ih uoba tabora, da ne kažem plemena. I ni jedan derbi proteklih 10 tak godina nije prošao bez tenzija. Poslednji derbi u Pioniru je pokazao sve frustracije tzv.navijaca jednog kluba. Bez da li je suđenje bilo loše, na arbitre se od strane navijača tog kluba vrši strahovit pritisak na sudije i protivniku ekipu koja god bila i koja u tom trenutku ugra ravnopravno sa šansom da pobedi.I na kraju sa li bi navijači Partizana dobili karte za meč protiv Zvezde da se kojim slučajem igra u Pioniru, a Zvezda domaćin utakmice.
    (Patriota, 7. decembar 2022 14:52)

    # Link komentara

  52. Jel Tegeltija pisao ovo saopštenje? Pitam za druga...
    (Dr Dulitl, 7. decembar 2022 14:52)

    # Link komentara

  53. Jeste zaboravili da je posteni nebojsa poceo i prvi zabranio gostujucim navijacima dolazak?
    (polusvet, 7. decembar 2022 14:30)

    Не можеш да заборавиш нешто што се није догодило.

    Бра'о за потпис и јасну само-идентификацију!
    (Алекса, 7. decembar 2022 14:51)

    # Link komentara

  54. Kako su nas pustili da uđemo u Barceloninu dvoranu, tako ćemo i mi njih u našu :)
    (SchonsonKD, 7. decembar 2022 14:50)

    # Link komentara

  55. Vi ste se bas pokazali pre neki dan, sta sada ocekujes?!
    Samo pisanje malim slovom ime najveceg rivala te u startu diskredituje za bilo kakvu objektivnu raspravu.
    (Dzeronimo)

    Ne znam na koju reč konkretno misliš. Ako misliš na pridev partizanov, pridevi se u srpskom jeziku još uvek pišu malim slovom.
    (Objektivan, 7. decembar 2022 14:49)

    # Link komentara

  56. Znaci kupim kartu, udjem u Arenu bez ikakvih rekvizita i ne smem da navijam za Zvezdu?
    (The Jenkins Factor, 7. decembar 2022 14:40)

    # Link komentara

  57. Hoce li doci glavni huligan u drzavi? Ako stigne na vreme.
    (Okrugli Baki, 7. decembar 2022 14:32)

    # Link komentara

  58. Jeste zaboravili da je posteni nebojsa poceo i prvi zabranio gostujucim navijacima dolazak?
    (polusvet, 7. decembar 2022 14:30)

    # Link komentara

  59. Гробари, капије Арене се отварају сутра у 18.30. Нема чекања, сви у Арену одмах, да знају где су дошли, јер ће доћи сигурно. Један човек, њихов човек, одлучује све. Ајде Гробари!

    Kako volim da vidim ovakvo loženje, ista priča već skoro celu poslednju deceniju. Ne kažem da ne možete da pobedite. No, nek' pobedi bolji.
    (Sneška, 7. decembar 2022 14:30)

    # Link komentara

  60. Kada je Zvezda dozvolila navijacima Partizana ulazak? Da ne napominjem na konstantna vredjanja najveceg trenera u istoriji Evrope. Ne razumem zasto im Partizan ide uz dlaku, vecito udovoljava. Dok njihov predsednik, kada god ima priliku podstice anargiju i mrznju prema svetskom brendu kakav je Partizan. Uostalom, Zvezda i kosarka, je zaista smesno svima.
    (Matriks, 7. decembar 2022 14:28)

    # Link komentara

  61. Kakvi licemeri, plakali su i suze ronili kad im je zabranjen ulaz u Blaugranu u Barseloni, sada isto to rade u svojoj hali. Nastavite da drhite gospodo, dolazimo.
    (Toma, 7. decembar 2022 14:27)

    # Link komentara

  62. Prosto neverovatno. Pa pre neki dan Ostoja na tv reče bez da ga je iko lupao po ušima da će omogućiti komšijama da budu na tribini 400 i sad ovo. Ne trebaju nam cigani, kad mi ciganišemo bolje od njih.
    (Deda, 7. decembar 2022 14:24)

    # Link komentara

  63. Imam kartu ko može da mi zabrani da uđem u Arenu?
    (Siniša, 07. decembar 2022 13:40
    Uđi slobodno ko ti brani!!Samo ponesi šal i navijaj!!
    I pazi koji šal ćeš da poneseš!!
    (msi, 7. decembar 2022 14:23)

    # Link komentara

  64. Pričamo jedno pa drugo,ovo govorim ni 1% pristašama iako obožavam Zvezdu..gospodine Ostoja ako ste dozvolili ili rekli mogu gostujući navijači ne mozes u minut do 12 da menjas odluku,TACKA…znao si i ranije sto se beznadnosti ti e kakvo je stanje i koliko ste sposobni da po tim okolnostima organizujete utakmicu,onda nisi smeo da kažeš da mogu gostujući navijači i za kraj ne volim Partizan ali ta njihova mržnja prema Zvezdi je sa neverovati
    (Dragan Marković, 7. decembar 2022 14:19)

    # Link komentara

  65. Kako sablasno deluje ARENA u crnini.
    (miško, 7. decembar 2022 14:12)

    # Link komentara

  66. nije Ostoja na TV-u rekao da ce sektor 400 biti za delije?
    (mario, 07. decembar 2022 13:36)
    ma tako je ceo sektor 400,5000 mesta samo za vas.
    al ste vi umislili da ste bitni
    (bane, 7. decembar 2022 14:11)

    # Link komentara

  67. kakav derbi to je fmp
    (opusteno, 7. decembar 2022 14:11)

    # Link komentara

  68. Koji jedan covek? navijaci zvezde imaju kupljenu ulaznicu , a jedini problem je da im se omogući sektor gde nece biti u opasnosti da budu napadnuti.
    (sta pricas ti, 07. decembar 2022 13:51)

    Sto se mene tiče, a verujem i većine, navijač zvezde sa obeležjem može da sedi pored mene i da navija najnormalnije, ne vidim tu nista lose.
    (Sampion evrope 92, 7. decembar 2022 14:11)

    # Link komentara

  69. Imam kartu ko može da mi zabrani da uđem u Arenu?
    (Siniša, 07. decembar 2022 13:40)
    obican cuvar na ulazu moze iz x razloga da ti zabrani ulaz i da ti na blagajni uredno vrate pare
    (bane, 7. decembar 2022 14:10)

    # Link komentara

  70. Kakav strah među grobljem, hahaha… Drhtite, boleće…
    (Limar, hauba, čekić, 07. decembar 2022 13:49)

    U pravu si, i treba da je strah jer ovo nije vasa privatna liga gde radite sta hocete.Apsolutno sam za to da se zabrani ulazak gostujucim navijacima jer je strah od podvale necasnog na vidiku.Zato podanike legende iz predgradja treba ostaviti van hale.Ubedjen sam da niko od normalnih navijaca Zvezde nije ni pomislio da udje u halu.Ne radi se ovde o oukom pracenju meca i navijanju za svoje, zna se ko je glavni reziser svega sto sa sportom veze nema , evo vec 10 godina.
    (Dzeronimo, 7. decembar 2022 14:09)

    # Link komentara

  71. Postave se kamere u hali , i za svaki ubaceni predmet kazna 1000 - 2000 eur + krivicna odgovornost u zavisnosti od prekrsaja , i sve tako redom . I veoma brzo ce sve biti regulisano . Drugacije ne moze . Sve se to moze ako se zeli . A sve ove teorije saopstenja klubova i drzave su smesni , jer nekome ovo odgovara . A gospodo ako nije tako uvedite onda sankcionisanje i dokazite suprotno !!!
    (Nenad, 7. decembar 2022 14:09)

    # Link komentara

  72. Kakva ciganija i jedni i drugi. Najciganskiji narod na svetu. Sram vas bilo.
    (sasa, 07. decembar 2022 13:44)

    Amin.
    Kad nema drugih nacija na tapetu, onda se medjusobno glodjemo. Srbima ne treba neprijatelj, sami cemo se istrebiti.
    (Marko, 7. decembar 2022 14:08)

    # Link komentara

  73. Zvezdaši ako su toliko voljni da gledaju svoj tim bi prvo mogli da napune Pionir ove sezone ( koji je bio pun samo u derbiju protiv Partizana u ABA ligi ).
    (dane, 7. decembar 2022 14:04)

    # Link komentara

  74. A ovamo buka kada Barselona, ne dozvoli ulazak gostujucim navijacima. (sa ili bez karte)
    (marko, 7. decembar 2022 14:00)

    # Link komentara

  75. Ne slažem se da gostujući klub nije deo državnih struktura koji se bave bezbednošću. Baš suprotno! Njih su te strukture i osnovale i do dana današnjeg ih kontrolišu i usmeravaju prema sopstvenim potrebama. Oni su do sada već bili poznati kao Sluge (svakog) režima . Od Krcuna, preko Arkana do ovoga sada .
    (matori, 7. decembar 2022 13:59)

    # Link komentara

  76. na petoj tekmi jel su bili prisutni naijaci kkp.?
    (istina, 7. decembar 2022 13:58)

    # Link komentara

  77. Gde idemo svi mi zajedno to niko ne u zna! Ne zna se ko je od koga luđi...pa ljudi, pre 2-3 kola je Barca imala sramnu odluku oko ne puštanja partizanovih navijača na utakmicu, govorim ovo kao Zvezdaš...umesto da budemo sad svi mi face pa da se organizuje utakmica sa navijačima oba kluba i to kao jedan od najljućih derbija današnjice, a sve bude u granicama dozvoljenog...jedino tako možemo da budemo jači od svih...ali izgleda da ćemo mi Srbi da napravimo veći cirkus nego Barca onomad...
    (Pirke, 07. decembar 2022 13:45)

    Vi ste se bas pokazali pre neki dan, sta sada ocekujes?!
    Samo pisanje malim slovom ime najveceg rivala te u startu diskredituje za bilo kakvu objektivnu raspravu.
    (Dzeronimo, 7. decembar 2022 13:55)

    # Link komentara

  78. Derbi bez tuče nije derbi.
    (Petar, 7. decembar 2022 13:52)

    # Link komentara

  79. КК Партизан тера мак на конац. Чему? Боље је да се гостујући навијачи одвоје, и тиме избегну проблеми. Овако помешани по трибинама, стварају се услови за зло.
    (Вања, 7. decembar 2022 13:52)

    # Link komentara

  80. ma ne treba dati nikako gostojucim navijacima i kad zvezda pravi nema da da grobarima ceo zivot neki neredi kad nauce da gledaju lepo onda ce da dobiju ,prvi derbi u sezoni odma neredi ma sramota unistise jedan lep sport
    (bart simpson, 7. decembar 2022 13:51)

    # Link komentara

  81. Гробари, капије Арене се отварају сутра у 18.30. Нема чекања, сви у Арену одмах, да знају где су дошли, јер ће доћи сигурно. Један човек, њихов човек, одлучује све. Ајде Гробари!
    (Јам Дармар, 07. decembar 2022 13:36)

    Koji jedan covek? navijaci zvezde imaju kupljenu ulaznicu , a jedini problem je da im se omogući sektor gde nece biti u opasnosti da budu napadnuti.
    (sta pricas ti, 7. decembar 2022 13:51)

    # Link komentara

  82. Kakav strah među grobljem, hahaha… Drhtite, boleće…
    (Limar, hauba, čekić, 7. decembar 2022 13:49)

    # Link komentara

  83. Ne moze Zvezda da donosi neke odluke i pise neka obavestenja u mecu u kom je Partizan domacin i ima odgovornost oko organizacije utakmice?? Sa tim Zvezda nema nikakve veze. Kada su oni domacini neka rade sta hoce a znamo sta rade. Za mene je to neverovatno, prvo ponasanje tog kluba i sta rade sada pred ovu utakmicu? To nema nikakve veze sa sportskim i sa fer plejom. Guraju se tamo gde im nije mesto sa ciljem stvaranja tenzije pred mec. A sa druge strane, vidimo da Obradovic poziva na fer ponasanje i navijanje i da se prica samo o kosarci?
    (ccc?, 7. decembar 2022 13:47)

    # Link komentara

  84. APEL: Ne vodite decu na ovu utakmicu.
    (Me, 7. decembar 2022 13:47)

    # Link komentara

  85. Drhtite miševi, 20-es hiljada stiže…
    (Pijani milioner, 7. decembar 2022 13:47)

    # Link komentara

  86. Navijac sam Zvezde ali dabogda izbacili i jedan i drugi klub iz evrolige kad ste takvi nikakvi.Umjesto da svi zajedno radite na smirivanju tenzija, vi radite suprotno.Tacno ce se to i desiti jer huligani cekaju da izbace iz sebe frustracije stecene posle utakmice sa svajcarskom.Niko ne razmislja razumno nego stiti svoje licne interese sto ce se manifestovati na umiranje jedinog sporta sa kojim smo koliko toliko konkurentni u svijetu.
    (Kjotor, 7. decembar 2022 13:47)

    # Link komentara

  87. Gde idemo svi mi zajedno to niko ne u zna! Ne zna se ko je od koga luđi...pa ljudi, pre 2-3 kola je Barca imala sramnu odluku oko ne puštanja partizanovih navijača na utakmicu, govorim ovo kao Zvezdaš...umesto da budemo sad svi mi face pa da se organizuje utakmica sa navijačima oba kluba i to kao jedan od najljućih derbija današnjice, a sve bude u granicama dozvoljenog...jedino tako možemo da budemo jači od svih...ali izgleda da ćemo mi Srbi da napravimo veći cirkus nego Barca onomad...
    (Pirke, 7. decembar 2022 13:45)

    # Link komentara

  88. Jadnici! Daće Bog da izgubite jer ovde svakako ni ne pripadate.
    (pst, 7. decembar 2022 13:45)

    # Link komentara

  89. Kakva ciganija i jedni i drugi. Najciganskiji narod na svetu. Sram vas bilo.
    (sasa, 7. decembar 2022 13:44)

    # Link komentara

  90. Bap je glupo da samo jedni navijači budu na ovakvom spektaklu. Pretvaramo ga u "običan" derbi. Derbi u košraci gubi svaki smisao derbija bez navijača.
    (4k4.Dex, 7. decembar 2022 13:43)

    # Link komentara

  91. Nije doneo nikakvu odluku ali ipak niste dali karte suparničkom klubu? Koga prave budalama
    (Zone, 7. decembar 2022 13:42)

    # Link komentara

  92. Kk partizan najlicemerniji klub ,pitam se ,koji je to revansizam i pisu opravdanja koji spominju i zbog čega je bio npr transparent protiv Kalinica, ili lutka sa imenom teodosic ,deo "revansizma" kada su to i kojim postupkom zasluzili takvo vredjanje osim ako nije u pitanju neobjasnjiva mrznja prema svakom ko ima i malo veze sa zvezdom?
    (bas jadno..m, 7. decembar 2022 13:41)

    # Link komentara

  93. Zasto sa njima uopste razgovarate o tome? Ne mogu da udju i kraj price, isto kao sto mi necemo moci u Pionir. Sa takvima nema razgovora.
    (nbgd, 7. decembar 2022 13:41)

    # Link komentara

  94. Imam kartu ko može da mi zabrani da uđem u Arenu?
    (Siniša, 7. decembar 2022 13:40)

    # Link komentara

  95. E, ljudi, probudite se. Društvo nam postaje komično, obavestenja, obraćanja, saopštenja…. Drže sebi fotelje a mi se palimo. Otvorimo oči I krenimo da spasavamo društvo I Srbiju
    (Marko djokic, 7. decembar 2022 13:39)

    # Link komentara

  96. Гробари, капије Арене се отварају сутра у 18.30. Нема чекања, сви у Арену одмах, да знају где су дошли, јер ће доћи сигурно. Један човек, њихов човек, одлучује све. Ајде Гробари!
    (Јам Дармар, 7. decembar 2022 13:36)

    # Link komentara

  97. A nije Ostoja na TV-u rekao da ce sektor 400 biti za delije?
    (mario, 7. decembar 2022 13:36)

    # Link komentara

  98. dešava se to da ce utakmica da traje 3h hahaha
    (pavle, 7. decembar 2022 13:36)

    # Link komentara