MS

Komentari: Engleska se ne šali – ide po titulu na Vembliju!

Reprezentacija Engleske poslednji je polufinalista Evropskog prvenstva.

Pošaljite komentar
  1. Mitra, Srbija nema nikakvog uspjeha u nogometu.
    Klub Zvezda osvojila je Kup prvaka pod grbom Jugoslavije.
    Klub NE predstavlja jednu naciju.
    Seniorska reprezentacija Srbije jedino je mjerilo uspjeha i talenta vase nacije.
    Prvo, pod uspjehom se smatraju seniorski uspjesi, djecje nitko na svijetu ne broji osim Srba.
    Vi ih brojite jer ozbiljnih uspjeha nemate.
    I tu prestaje svaka prica o “srpskim fudbalskim uspjesima”
    (Football expert, 4. jul 2021 23:53)

    # Link komentara

  2. Mitra,
    Podhitno se frende šaltaj na konjičke utrke, skvoš, ma štogod.
    Nogomet baš i ne razumiješ i ne podcjenjuj, jer neki od nas prate nogomet 30-40 godina i vrlo dobro znamo sto pricamo.
    Raspadom Juge jasno je tko je od bivsih zemalja nogometna zemlja, a tko ne.
    Hrvatska 11/13 velikih natjecanja
    Srbija 4:13
    Samo na poslijednjem SP Hrvati su dali vise golova nego sve ex Yu drzave na svim sp-ima u povijesti.
    Vise Luka Modric ima osvojenih LP nego srbija plasmana na sp ili ep!
    Mogao bih do sutra.
    Klub ne predstavlja reprezentaciju.
    Nije ni Rumunjska trofejna zemlja zato sto je klub Steaua osvojila Kup prvaka. Iako je on osvojen pod rumunjskim grbom, a Zvezdin pod jugislavenskim.
    Osvojite nesto sa seniorskom reprezentacijom, pa mozemo razgovarati.
    O Balon d’oru, Zlatnoj kopacki Zlatnoj lopti sp da ne govorim.
    Jednostavno, ni imusporefiti se ne mozete sa Hrvatima.
    Za odbojku i kosarku svaka cast.
    (Finale SP, 04. jul 2021 20:07)

    Pa ja i ne potcenjujem nista sto ste postigli, ne znam gde si to video u 10-ak mojih postova, samo ukazujem na neke nedoslednosti komentatora ovde.
    Ja nigde nisam rekao da je vas uspeh prevara, itd, ali uz duzno postovanje ne dopustam da se umanjuje i ono sto je Srbija, koliko god toga bilo malo ili mnogo, postigla, bilo da se radi o klubovima ili reprezentaciji, jednostavno koncept klupskog i reprezentativnog fudbala su neodvojivi delovi iste celine.
    Neiskreno je pricati o talentu nacije, a istovremeno ismejavati osvajanje omladinske titule prvaka sveta i Evrope, profesionalni afinitet je uvek bio i ostao spoj talenta i rada u svim sferama zivota, sta mislis, sta je od ta dva zastupljenije kod momaka od 19-21 godine (tada)?
    Ono gde Srbija pada, a vi ste daleko ispred nas je upravo rad i usavrsavanje, kao i voljni momenat i zalaganje u reprezentaciji, ali po urodjenom talentu smo jako slicni, spreman sam cak reci da mi tu mozda cak nesto i bolje stojimo, ali to do sada nismo uspeli iskoristiti nimalo.

    Zato te molim da mi ne spocitavas konjske trke ili skvos, izvoli ti pa cepaj balote po ceo dan ako ti je drago.

    Ponovicu, isto ovo bih rekao bilo kom Srbinu koji bi iskreno mislio da je vas uspeh iskljucivo splet srecnih okolnosti, penala itd. to jednostavno nije tacno, radi se o dobro uhodanoj masini, koja je, istina, prilicno rasrafljena poslednjih par godina, ali i dalje o respektabilnoj masini.
    (Mitra, 4. jul 2021 20:55)

    # Link komentara

  3. Nula. Nista. Zero

    Crvena Zvezda prvak i Europe i sveta. Nešto sto niko nikada sa ovih prostor neće ponoviti u skorijoj istoriji.
    A šta ste vi osvojili? Ne računam poraz u finalu, poraz je poraz. Šta ste tačno osvojili? Nabroj sva vaša prva mesta bilo u klupskom ili reprezentativnom sportu? Nula, ništa, zero.
    (Petarda, 4. jul 2021 20:52)

    # Link komentara

  4. Nenade, da li si ti malo pglu?
    Sta ste osvojili kao nacija u ozbiljnom nogometu?
    (Nula. Nista. Zero, 04. jul 2021 16:40)


    Osvojilo titulu svetskog prvaka U-20 , sta tebi nije jasno. Jel si toliko retatdiran da ne mozes to da shvatis ili si pun kompleksa prema Srbima zato i dolazis ovde.
    (...., 4. jul 2021 20:32)

    # Link komentara

  5. Govorimo o SRPSKOM nogometnom uspjehu!
    Kakva djecja smijurija s kojom se samo srbi hvale?
    Kakve klupske titule bivse drzave?!?
    Gdje su uspjesi drzave Srbije u nogometu?
    Sto ste ostvarili u ozbiljnom nogometu s reprezentacijom?
    (Finale SP, 04. jul 2021 16:51)

    Licemeru kad brijis sestarde onda mogu deca U-20, a kad treba spomeniti trofeje onda je nebitno. Koji si ti lik, ti stvarno nemas pojma. Jel si video skracenicu ispod Zvezde, molim lepo. I to je uspeh jedne nacije kao i Partizana 92. Vama je bas krivo sto vi nemate trofeje, zato toliko i patite.
    (...., 4. jul 2021 20:31)

    # Link komentara

  6. Uspjeh kluba nije odraz talenta jedne nacije.
    Na kojem jeziku objasniti to tebi da shvatiš, čovječe?
    Klubovi imaju KUPLJENE IGRAČE, alo, KUPLJENE.
    Reprezentacija sadrzi jednu naciju koja igra za nju.
    Srcem. A ne novcem!!!
    Da li je moguce da bas nista ne kopcas?
    (Finale SP, 04. jul 2021 18:41)

    Pola Srbijanaca je igralo u Zvezdi kad su pobedili Liverpul, sta ti pričaš?
    (Ante, 4. jul 2021 20:28)

    # Link komentara

  7. Mitra,
    Podhitno se frende šaltaj na konjičke utrke, skvoš, ma štogod.
    Nogomet baš i ne razumiješ i ne podcjenjuj, jer neki od nas prate nogomet 30-40 godina i vrlo dobro znamo sto pricamo.
    Raspadom Juge jasno je tko je od bivsih zemalja nogometna zemlja, a tko ne.
    Hrvatska 11/13 velikih natjecanja
    Srbija 4:13
    Samo na poslijednjem SP Hrvati su dali vise golova nego sve ex Yu drzave na svim sp-ima u povijesti.
    Vise Luka Modric ima osvojenih LP nego srbija plasmana na sp ili ep!
    Mogao bih do sutra.
    Klub ne predstavlja reprezentaciju.
    Nije ni Rumunjska trofejna zemlja zato sto je klub Steaua osvojila Kup prvaka. Iako je on osvojen pod rumunjskim grbom, a Zvezdin pod jugislavenskim.
    Osvojite nesto sa seniorskom reprezentacijom, pa mozemo razgovarati.
    O Balon d’oru, Zlatnoj kopacki Zlatnoj lopti sp da ne govorim.
    Jednostavno, ni imusporefiti se ne mozete sa Hrvatima.
    Za odbojku i kosarku svaka cast.
    (Finale SP, 4. jul 2021 20:07)

    # Link komentara

  8. Dakle, po vama su klubovi potpuno nebitni u celokupnom fudbalskom opusu jedne zemlje? Klinci kada napune 10 godina prvo igraju za reprezentaciju petlica, a klubovima ostaje sta pretekne?

    Uspjeh kluba nije odraz talenta jedne nacije.
    Na kojem jeziku objasniti to tebi da shvatiš, čovječe?
    Klubovi imaju KUPLJENE IGRAČE, alo, KUPLJENE.
    Reprezentacija sadrzi jednu naciju koja igra za nju.
    Srcem. A ne novcem!!!
    Da li je moguce da bas nista ne kopcas?
    (Finale SP, 04. jul 2021 18:41)

    Na kom jeziku?
    Pa na onom da je u SFRJ bio zabranjen transfer igraca u inostranstvo do 27. godine zivota, i to pravilo je vazilo mozda do par godina pre Zvezdinog osvajanja.
    Dakle, nije bilo mnogo novca u opticaju.
    Dakle, igralo se i bez zelje za novcem, mozda se igralo i SRCEM.
    Za klub.
    I zamislite, za zemlju kojoj taj klub pripada, kako god da se ona tada zvala.
    I taj klub je tada imao u svom sastavu samo jednog stranca (Belodedica), koji je bio srpskog porekla.
    Ne ocekujem da ovo razumete, pripadate malo robotizovanoj generaciji 21.veka, uostalom, slican problem imaju i mladi kod nas sa reprezentacijom, Zvezdom i Partizanom.
    (Mitra, 4. jul 2021 19:36)

    # Link komentara

  9. Moze i slikovito.
    Ako Modric kao fudbaler Reala donese uspjeh spanskom klubu, kakve to veze ima sa Hrvatskom i njenim uspjesima?
    Gdje je tu Hrvatska himna? Hrvatska zastava?
    Vi se ovdje hvalite kako su vasi igrači uspjesni i glavni argumenti su vam finala LS pa me zanima kakve to veze ima sa Hrvatskom reprezentacijom?
    (Dinamo

    Uspjeh pojedinca naravno da ima, jer igra za Hr reprezentaciju!
    I Makedonci su se ponosili Pančevom jer je osvojio Kup prvaka.
    Marcelo kada osvojili LP s Realom slika se s brazilskom zastavom!
    Normalno da ima!
    Sto tocno tebi nije jasno?
    Osim to sto samo srbi vjeruju da jednu naciju predstavlja klub, a ne reprezentacija?!?
    Pa nije trofej Reala uspjeh Spanjolske, alo.
    Vec biznismena Pereza i arapskih šeika koji su novcem izgradili taj klub.
    Zemlju predstavlja REPREZENTACIJA, i nitko drugi.
    (Finale SP, 4. jul 2021 19:18)

    # Link komentara

  10. Moze i slikovito.
    Ako Modric kao fudbaler Reala donese uspjeh spanskom klubu, kakve to veze ima sa Hrvatskom i njenim uspjesima?
    Gdje je tu Hrvatska himna? Hrvatska zastava?
    Vi se ovdje hvalite kako su vasi igrači uspjesni i glavni argumenti su vam finala LS pa me zanima kakve to veze ima sa Hrvatskom reprezentacijom?
    (Dinamo

    Uspjeh pojedinca naravno da ima, jer igra za Hr reprezentaciju!
    I Makedonci su se ponosili Pančevom jer je osvojio Kup prvaka.
    Marcelo kada osvojili LP s Realom slika se s brazilskom zastavom!
    Normalno da ima!
    Sto tocno tebi nije jasno?
    Osim to sto samo srbi vjeruju da jednu naciju predstavlja klub, a ne reprezentacija?!?
    Pa nije trofej Reala uspjeh Spanjolske, alo.
    Vec biznismena Pereza i arapskih šeika koji su novcem izgradili taj klub.
    Zemlju predstavlja REPREZENTACIJA, i nitko drugi.
    (Finale SP, 4. jul 2021 19:13)

    # Link komentara

  11. @ Finale SP

    Opet radi Hrvatska mitomanija.
    Otidji na zvanican sajt UEFE i videćeš da za osvajača KES za 1991 godinu pored imena C. zvezda stoji skraćenica SRB. Da li to SRB znaci Jugoslavija, Hrvatska ili možda Srbija? Znaci uspeh je pripisan Srbiji i srpskom sportu a ne Jugoskaviji. Sad fino da pišeš žalbu UEFI .
    Opet mrze vas Hrvate a Srbima pripisuju tudje uspehe. Urota, urota protiv velesile.
    (Petarda, 4. jul 2021 18:52)

    # Link komentara

  12. Mitra, uspjeh nacije u jednom sportu ne može se kupiti.
    Znači, bogati šeik iz Saudijske Arabije kupi najbolje igrače svijeta za klub Al hilal. Al hilal osvoji titulu i to je uspjeh Saudijske Arabije?
    Daj nas covjece ne nasmijavaj i jos vaznije, ne vrijedjaj inteligenciju normalnih čitatelja ovdje. Hvala
    (mislavlovric@hotmail.com, 04. jul 2021 17:

    Samo bez nervoze, jedva postizes da saljes komentare sa svih nickova ;).

    Koji seik? U kom takmicenju? O kom periodu pricamo? Hoces pezorativno?
    (Mitra)

    Covjek ti slikovito objasnjava da novcem svatko moze imati klubskog prvaka.
    A novcem ne mozes kupiti reprezentativni uspjeh.
    Zato jednu zemlju predstavlja REPREZENTACIJA, a ne klub!
    Da li je moguce Mitra da ti nista ne razumijes?
    Strasnoooo :D
    Prijatelju, drag sii, ali ne upustaj se u teme koje ne razumijes.
    Bez ljutnje. Lijep pozdrav
    (Jamajka, 4. jul 2021 18:49)

    # Link komentara

  13. @ Ivan

    Moze i slikovito.
    Ako Modric kao fudbaler Reala donese uspjeh spanskom klubu, kakve to veze ima sa Hrvatskom i njenim uspjesima?
    Gdje je tu Hrvatska himna? Hrvatska zastava?
    Vi se ovdje hvalite kako su vasi igrači uspjesni i glavni argumenti su vam finala LS pa me zanima kakve to veze ima sa Hrvatskom reprezentacijom?
    (Dinamo, 4. jul 2021 18:46)

    # Link komentara

  14. Svi ce znati da je Ukrajina na EP dosla do 1/4 finala, ali nitko nece imati pojma za djecju titulu jer je NEBITNA!
    (Finale SP, 04. jul 2021 17:33)

    Nazalost, stvarno te boli taj uspeh.
    Zalosno, ja stvarno nisam takav...
    Iskren savet, promeni dilera...
    (Mitra,

    Koji uspjeh ???
    (Mitomanija u dnk, 4. jul 2021 18:43)

    # Link komentara

  15. Dakle, po vama su klubovi potpuno nebitni u celokupnom fudbalskom opusu jedne zemlje? Klinci kada napune 10 godina prvo igraju za reprezentaciju petlica, a klubovima ostaje sta pretekne?

    Uspjeh kluba nije odraz talenta jedne nacije.
    Na kojem jeziku objasniti to tebi da shvatiš, čovječe?
    Klubovi imaju KUPLJENE IGRAČE, alo, KUPLJENE.
    Reprezentacija sadrzi jednu naciju koja igra za nju.
    Srcem. A ne novcem!!!
    Da li je moguce da bas nista ne kopcas?
    (Finale SP, 4. jul 2021 18:41)

    # Link komentara

  16. Svi ce znati da je Ukrajina na EP dosla do 1/4 finala, ali nitko nece imati pojma za djecju titulu jer je NEBITNA!
    (Finale SP, 04. jul 2021 17:33)

    Nazalost, stvarno te boli taj uspeh.
    Zalosno, ja stvarno nisam takav...
    Iskren savet, promeni dilera...
    (Mitra, 4. jul 2021 18:03)

    # Link komentara

  17. Mitra, uspjeh nacije u jednom sportu ne može se kupiti.
    Znači, bogati šeik iz Saudijske Arabije kupi najbolje igrače svijeta za klub Al hilal. Al hilal osvoji titulu i to je uspjeh Saudijske Arabije?
    Daj nas covjece ne nasmijavaj i jos vaznije, ne vrijedjaj inteligenciju normalnih čitatelja ovdje. Hvala
    (mislavlovric@hotmail.com, 04. jul 2021 17:

    Samo bez nervoze, jedva postizes da saljes komentare sa svih nickova ;).

    Koji seik? U kom takmicenju? O kom periodu pricamo? Hoces pezorativno?

    Mlad si, nisi odrastao u socijalizmu i ne znas kako su tada stvari funkcionisale.

    Isto tako si i vrlo nadobudan i osion, ne zelis normalno komunicirati, nego ti je svrha razgovora namuceno i rastrzano ispoljavanje prilicno bazicnih instikata koji spadaju pod ono narodno "Cega se pametan stidi..."

    Ali, bez obzira... cak ni u trolovanju ti ne ide - 2/10.
    (Mitra, 4. jul 2021 17:59)

    # Link komentara

  18. Mitra,
    Opet ne shvacas!!!
    Svaka cast Zvezdi, Jugoplastici, Ciboni - plod uspjeha jedne bivse drzave!!!
    Sve sto nabrajas reprezentativno, Hrvatska je postigla!
    Ali Zvezda nije Srbija. Zvezda je klub koji je u bivsoj Jugoslaviji pod njenim grbom osvojila Kup prvaka sa KUPLJENIM IGRAČIMA.
    Kakve to veze ima s uspjehom nacije???
    Nacija = reprezentacija!!!
    Kako ocekujes da netko interpretira klupski uspjeh kao uspjeh jedne nacije?
    Klubu Zvezdi svo postovanje, ali ono nema veze sa nacionalnim uspjehom. Kao sto uspjeh Reala nije uspjeh Spanjolske, ni Cruzeira uspjeh Brazila.
    Na proslavi Lige prvaka vidis 5 igraca sa stranim zastavama, kakve veze to ima s jednom zemljom, alo?
    Dajte se ljudi spustite s oblaka.
    (Finale SP, 04. jul 2021 17:02)

    Dakle, po vama su klubovi potpuno nebitni u celokupnom fudbalskom opusu jedne zemlje? Klinci kada napune 10 godina prvo igraju za reprezentaciju petlica, a klubovima ostaje sta pretekne?
    Zanimljivo.
    Dinamov plasman i uspeh protiv Totenhema nema bas nikakve veze sa Hrvatskom?
    Orsic, pa u krajnjoj liniji i Modric su pali direktno sa Marsa u reprezentaciju i tamo doziveli pozitivnu katarzu?
    I vaze se samo oni koji su ponikli u klubu, ako slucajno kupis igraca, to je nistavno?
    Zasto je vasa javnost vristala na sav glas da Orsic zaigra? Zato sto je igrao ranije dobro za reprezentaciju, ili mozda zato sto je igrao dobro u klubu?
    Da li shvatate koliko oportunisticki gledate na celu tu stvar?
    Pa ne moze se tako ta stvar gledati dragi moji, to je sve jedna celina, protkana jedna drugom.
    Porediti Real sa Zvezdom sa pocetka devedesetih, Real koji je multinacionalna korporacija sa budzetom slicnim budzetima siromasnijih zemalja je u najmanju ruku komicno.
    A upravo vam je to argument, da ste nacija od 4 miliona ljudi, koja se nosi sa gigantima, a kada to radi Zvezda onda to ne vazi? Doslednost?
    (Mitra, 4. jul 2021 17:43)

    # Link komentara

  19. Hajdemo ovako... da ste kojim slucajem osvojili neki trofej u omladinskim kategorijama, hoces da mi kazes da ne biste bili makar malo euforicni i da bi vam prva reakcija na to bila da je to "djecja smijurija"? Da je to "neozbiljan nogomet"?
    Mitra

    Hrvatski U-17 kosarkasi višestruki su prvaci Europe!
    Brat bratu, izasao je jedan članak o tome svaki puta, i to ne u svakom mediju.
    Eto koliko su relevantna ta djecja natjecanja.
    Ona sluze tome da se profiliraju igraci za A tim i nicemu vise!
    Hrv je prije mjesec dana igrala 1/4 finale EP s tom djecom.
    Jedino sto je nas zanimalo je da sto prije onih nekoliko mladića ode u A selekciju u Rovinj na pripreme za ozbiljni Euro!
    Covjece, koga jos zanimaju djecje titule?
    Jesi li vidio da se neki Ukrajinac ili Ganac hvali time? Ili da itko u svijetu zna da su to oni osvojili?
    Svi ce znati da je Ukrajina na EP dosla do 1/4 finala, ali nitko nece imati pojma za djecju titulu jer je NEBITNA!
    (Finale SP, 4. jul 2021 17:41)

    # Link komentara

  20. Sve, ali bas sve sto je hvale vredno u nasem fudbalu kroz istoriju, a ima ga, ne mnogo, ali ga ima podlozno je vasem izrugivanju, neobjektivnom i ostrascenom pristupu i podsmehu.
    Da se razumemo odmah, to je dvosmerna ulica, ima itekako mnogo i mojih sunarodnika koji to isto rade i sa vama, a i jedni i drugi ste samo prezira vredni.
    (Mitra,

    Opet imputiras temeljem par komentatora, ispada da vas cijela Hrvatska ismijava.
    Druze, za sve uspjehe i kosarku, odbojku svaka cast.
    Ali Srbija kao nacija nema nogometnih uspjeha, pa ne znam sto to Hrvati tocno podcjenjuju?
    Podsjeti nas?
    Mozda ona pobjeda protiv Njemacke 1:0, jer veceg uspjeha od toga dragi prijatelju, vi u nogometu nemate.
    (Boris, 4. jul 2021 17:36)

    # Link komentara

  21. Hajdemo ovako... da ste kojim slucajem osvojili neki trofej u omladinskim kategorijama, hoces da mi kazes da ne biste bili makar malo euforicni i da bi vam prva reakcija na to bila da je to "djecja smijurija"? Da je to "neozbiljan nogomet"?
    Mitra

    Hrvatski U-17 kosarkasi višestruki su prvaci Europe!
    Brat bratu, izasao je jedan članak o tome svaki puta, i to ne u svakom mediju.
    Eto koliko su relevantna ta djecja natjecanja.
    Ona sluze tome da se profiliraju igraci za A tim i nicemu vise!
    Hrv je prije mjesec dana igrala 1/4 finale EP s tom djecom.
    Jedino sto je nas zanimalo je da sto prije onih nekoliko mladića ode u A selekciju u Rovinj na pripreme za ozbiljni Euro!
    Covjece, koga jos zanimaju djecje titule?
    Jesi li vidio da se neki Ukrajinac ili Ganac hvali time? Ili da itko u svijetu zna da su to oni osvojili?
    Svi ce znati da je Ukrajina na EP dosla do 1/4 finala, ali nitko nece imati pojma za djecju titulu jer je NEBITNA!
    (Finale SP, 4. jul 2021 17:33)

    # Link komentara

  22. Mitra, uspjeh nacije u jednom sportu ne može se kupiti.
    Znači, bogati šeik iz Saudijske Arabije kupi najbolje igrače svijeta za klub Al hilal. Al hilal osvoji titulu i to je uspjeh Saudijske Arabije?
    Daj nas covjece ne nasmijavaj i jos vaznije, ne vrijedjaj inteligenciju normalnih čitatelja ovdje. Hvala
    (mislavlovric@hotmail.com, 4. jul 2021 17:32)

    # Link komentara

  23. Hajdemo ovako... da ste kojim slucajem osvojili neki trofej u omladinskim kategorijama, hoces da mi kazes da ne biste bili makar malo euforicni i da bi vam prva reakcija na to bila da je to "djecja smijurija"? Da je to "neozbiljan nogomet"?
    Mitra

    Hrvatski U-17 kosarkasi višestruki su prvaci Europe!
    Brat bratu, izasao je jedan članak o tome svaki puta, i to ne u svakom mediju.
    Eto koliko su relevantna ta djecja natjecanja.
    Ona sluze tome da se profiliraju igraci za A tim i nicemu vise!
    Hrv je prije mjesec dana igrala 1/4 finale EP s tom djecom.
    Jedino sto je nas zanimalo je da sto prije onih nekoliko mladića ode u A selekciju u Rovinj na pripreme za ozbiljni Euro!
    Covjece, koga jos zanimaju djecje titule?
    Jesi li vidio da se neki Ukrajinac ili Ganac hvali time? Ili da itko u svijetu zna da su to oni osvojili?
    Svi ce znati da je Ukrajina na EP dosla do 1/4 finala, ali nitko nece imati pojma za djecju titulu jer je NEBITNA!
    (Finale SP, 4. jul 2021 17:29)

    # Link komentara

  24. Mitra, uspjeh nacije u jednom sportu ne može se kupiti.
    Znači, bogati šeik iz Saudijske Arabije kupi najbolje igrače svijeta za klub Al hilal. Al hilal osvoji titulu i to je uspjeh Saudijske Arabije?
    Daj nas covjece ne nasmijavaj i jos vaznije, ne vrijedjaj inteligenciju normalnih čitatelja ovdje. Hvala
    (mislavlovric@hotmail.com, 4. jul 2021 17:17)

    # Link komentara

  25. Mitra,
    Pokusaj s istom logikom razgovarati sa navijacem Brazila ili Francuske.
    Reci mu za djecje uspjehe ili uspjehe kluba i da to smatras uspjehom Srbije pa ces vidjeti kako ce se slatko nasmijati.
    A razgovor nece trajati duze od minute :D

    P.S. Vidjeh to na Youtubeu pa su tvog zemljaka svi ismijali

    Dakle, nije do postovanja kluba Zvezde, vec do vase iskrivljene percepcije da klub predstavlja jednu naciju
    Moguce samo u Srbiji. Pozdrav
    (Profesor, 4. jul 2021 17:12)

    # Link komentara

  26. Govorimo o SRPSKOM nogometnom uspjehu!
    Kakva djecja smijurija s kojom se sano srbinhvale?
    Kakve klupske titule bivse drzave?!?
    Gdje su uspjesi drzave Srbije u nogometu?
    Sto ste istvarili u ozbiljnom nogometu s reprezentacijom?
    (Finale SP, 04. jul 2021 16:33)

    Hajdemo ovako... da ste kojim slucajem osvojili neki trofej u omladinskim kategorijama, hoces da mi kazes da ne biste bili makar malo euforicni i da bi vam prva reakcija na to bila da je to "djecja smijurija"? Da je to "neozbiljan nogomet"?

    Sve, ali bas sve sto je hvale vredno u nasem fudbalu kroz istoriju, a ima ga, ne mnogo, ali ga ima podlozno je vasem izrugivanju, neobjektivnom i ostrascenom pristupu i podsmehu.
    Da se razumemo odmah, to je dvosmerna ulica, ima itekako mnogo i mojih sunarodnika koji to isto rade i sa vama, a i jedni i drugi ste samo prezira vredni.
    (Mitra, 4. jul 2021 17:07)

    # Link komentara

  27. Ajmo slikovito.
    Ako Pančev kao reprezentativac Makedonije donese uspjeh srpskom klubu, kakve to veze ima sa Srbijom i njenim uspjesima?
    Gdje je tu srpska himna? Srpska zastava?
    U finalu LP mozda?
    Dajte, ljudi, budite ozbiljni.
    Dobro ovdje netko napisa da bi neki komentatori zbog logike ili mitomanije trebali na psihotest prije komentiranja
    (Ivan, 4. jul 2021 17:06)

    # Link komentara

  28. Mitra,
    Opet ne shvacas!!!
    Svaka cast Zvezdi, Jugoplastici, Ciboni - plod uspjeha jedne bivse drzave!!!
    Sve sto nabrajas reprezentativno, Hrvatska je postigla!
    Ali Zvezda nije Srbija. Zvezda je klub koji je u bivsoj Jugoslaviji pod njenim grbom osvojila Kup prvaka sa KUPLJENIM IGRAČIMA.
    Kakve to veze ima s uspjehom nacije???
    Nacija = reprezentacija!!!
    Kako ocekujes da netko interpretira klupski uspjeh kao uspjeh jedne nacije?
    Klubu Zvezdi svo postovanje, ali ono nema veze sa nacionalnim uspjehom. Kao sto uspjeh Reala nije uspjeh Spanjolske, ni Cruzeira uspjeh Brazila.
    Na proslavi Lige prvaka vidis 5 igraca sa stranim zastavama, kakve veze to ima s jednom zemljom, alo?
    Dajte se ljudi spustite s oblaka.
    (Finale SP, 4. jul 2021 17:02)

    # Link komentara

  29. Kada Srbija sa seniorskim sastavom osvoji nesto u zivotu, moci cete reci kako je to SRPSKI uspjeh.
    Klupske i djecje titule deplasirano je i spominjati a kamoli ubrajati u uspjehe jedne nacije.
    Osvojite nesto kao Srbija, pa cemo pricati.
    Ali prije toga treba pobijediti i pokojeg velikana.
    10-15-20 puta. Imati tim s kontinuitetom koji redovno ide na natjecanja. Svjetsku klasu u najvecim klubovima. Osvajace lige prvaka u kontinuitetu. Kult reorezentacije. Tim i slogu.
    Za to su potrebna desetljeca.
    Dok god budete izmisljali osvojene trofeje, EP ce vam ostati nedosanjani san.
    Jer prije osvajanja bilo cega, trebate biti cvrsto na zemlji. A vi to nikada niste bili. Bez ljutnje. Pozdrav.
    (Svjetski putnik, 4. jul 2021 17:01)

    # Link komentara

  30. Mitra,
    Opet ne shvacas!!!
    Svaka cast Zvezdi, Jugoplastici, Ciboni - plod uspjeha jedne bivse drzave!!!
    Sve sto nabrajas reprezentativno, Hrvatska je postigla!
    Ali Zvezda nije Srbija. Zvezda je klub koji je u bivsoj Jugoslaviji pod njenim grbom osvojila Kup prvaka sa KUPLJENIM IGRAČIMA.
    Kakve to veze ima s uspjehom nacije???
    Nacija = reprezentacija!!!
    Kako ocekujes da netko interpretira klupski uspjeh kao uspjeh jedne nacije?
    Klubu Zvezdi svo postovanje, ali ono nema veze sa nacionalnim uspjehom. Kao sto uspjeh Reala nije uspjeh Spanjolske, ni Cruzeira uspjeh Brazila.
    Na proslavi Lige prvaka vidis 5 igraca sa stranim zastavama, kakve veze to ima s jednom zemljom, alo?
    Dajte se ljudi spustite s oblaka.
    (Finale SP, 4. jul 2021 16:58)

    # Link komentara

  31. Kada Srbija sa seniorskim sastavom osvoji nesto u zivotu, moci cete reci kako je to SRPSKI uspjeh.
    Klupske i djecje titule deplasirano je i spominjati a kamoli ubrajati u uspjehe jedne nacije.
    Osvojite nesto kao Srbija, pa cemo pricati.
    Ali prije toga treba pobijediti i pokojeg velikana.
    10-15-20 puta. Imati tim s kontinuitetom koji redovno ide na natjecanja. Svjetsku klasu u najvecim klubovima. Osvajace lige prvaka u kontinuitetu. Kult reorezentacije. Tim i slogu.
    Za to su potrebna desetljeca.
    Dok god budete izmislji osvojene trofeje, EP ce vam ostati nedosanjani san.
    Jer prije osvajanja bilo cega, trebate biti cvrsto na zemlji. A vi to nikada niste bilo. Bez ljutnje. Pozdrav.
    (Svjetski putnik, 4. jul 2021 16:51)

    # Link komentara

  32. Dečko jel tebi dobro?! Eno trofeja Zvezde i omladinaca u Beogradu. Ponavljam trofeji, znas kako to izgleda ili ne znas. Lepo ti je covek dao link gde stoji skracenica SRB ispod Zvezdinog imena i to na sajtu UEFA. Stvarno ste pošandrcali.
    (Nenad,

    Govorimo o SRPSKOM nogometnom uspjehu!
    Kakva djecja smijurija s kojom se samo srbi hvale?
    Kakve klupske titule bivse drzave?!?
    Gdje su uspjesi drzave Srbije u nogometu?
    Sto ste ostvarili u ozbiljnom nogometu s reprezentacijom?
    (Finale SP, 4. jul 2021 16:51)

    # Link komentara

  33. Mitra,
    Opet ti mijesas babe i zabe.
    Nitko CZ ne omalovazava, svaka joj cast!!!
    Ali to je klupski uspjeh i nema veze s nacionalnim!
    Dajte to vise shvatite!
    Ako Hrvati ne svojataju trofeje Cibone i Jugoplastike da bi lijecili komplekse i tvrdili da su trofejniji od Srbije u kosarci, ne radite to ni vi u nogometu.
    Zar je to tako tesko shvatiti i percipirati stvarnost?!?
    (Jamajka, 04. jul 2021 14:59)

    Ne, ti izgleda mene ne razumes.
    Pod jedan, trofeji Cibone i Jugoplastike svakako jesu plod pre svega hrvatske kosarke, gledano iz ove perspektive, iako su kao i CZ steceni u doba SFRJ, pa pobogu, zasto se ne biste ponosili njima, vama niko ne brani da se njima ponosite, ali ako vi to ne radite iz razloga koji su samo vama znani, to vec nije ni moj ni nas problem.
    A to oko trofejnosti, mislim da pre svega koristis pogresnu rec, pre je stvar kvaliteta, naprosto je Hrvatska trenutno (duze vreme) znatno kvalitetnija od Srbije, i to niko sa dva grama mozga ne moze da spori.
    Isto tako, nesporno je da Srbija ima dva reprezentativna trofeja u omladinskim kategorijama (EP i SP), a vi nemate nijedan POBEDNICKI pehar, razumes?
    Isto tako, nesporno je da je trofej CZ, iako nastao u SFRJ, iz ovog ugla gledano JESTE najveci uspeh u istoriji srpskog fudbala.
    Vi nemate pehar, ali vase dostignuce je, veliko, ma ogromno i nije doslo slucajno, dobro za svaki uspeh treba i malo srece, uostalom nije li i moja Zvezda uzela taj trofej na penale, nisu li i nasi mladi bili pod srecnom zvezdom pri osvajanju?
    Sta je veci uspeh poredeci vase i nase? Ja bih rekao svakako vas, ali ni nas nije mali, ali komicno je do te mere te stvari uporedjivati, zasto ne bismo mogli uz medjusobno uvazavanje istih komunicirati?
    E, upravo to uvazavanje je ono sto nam fali, ni manje ni vise od toga, manje od toga je nekulturno, a vise od toga naprosto nije islo i ne ide, kao sto nam je istorija pokazala u prethodnom veku.
    Zato, vatreni, iako vam na svakoj utakmici zelim sve najgore, isto tako znam da vam skinem kapu za svaku majstoriju, cvrstinu, odlucnost, odanost zemlji i dresu, borbu do zadnje kapi znoja i preko granice izdrzljivosti.
    Ali ako vas tako ja dozivljavam, bilo bi lepo da ti, kao odani navijac jedne takve selekcije i opravdas tu reputaciju, ovo sto pises ovde je pilicarski, palanacki i suprotno od svega gore navedenog.
    (Mitra, 4. jul 2021 16:42)

    # Link komentara

  34. Vas Srbe ne moze nitko omalovazavati u nogometu jer vi rezultate NEMATE.
    Ovdje citamo samo omalovazavanje OSVOJENIH MEDALJA Hrvata, srebra i bronce SP-a. Omalovazavanje Balon d’ora, Zlatne lopte sp, Zlatne kopacke sp.
    Naucite jedno:
    Ne moze se omalovazavati nesto sto ne postoji :D
    Niti je klupski uspjeh bivse drzave, niti djecji trofej mjerilo uspjesnosti jedne nacije.
    Po tome bi Hrvati za vas bili kosarkaska velesila, sa svim djecjim trofejima Europe i trofejima Jugopladtike i Cibone. A to nismo.
    Ali smo barem realni.
    (Fudbalski liliputanci, 04. jul 2021 13:34)


    Dečko jel tebi dobro?! Eno trofeja Zvezde i omladinaca u Beogradu. Ponavljam trofeji, znas kako to izgleda ili ne znas. Lepo ti je covek dao link gde stoji skracenica SRB ispod Zvezdinog imena i to na sajtu UEFA. Stvarno ste pošandrcali.
    (Nenad,

    Nenade, da li si ti malo pglu?
    Sta ste osvojili kao nacija u ozbiljnom nogometu?
    (Nula. Nista. Zero, 4. jul 2021 16:40)

    # Link komentara

  35. Dečko jel tebi dobro?! Eno trofeja Zvezde i omladinaca u Beogradu. Ponavljam trofeji, znas kako to izgleda ili ne znas. Lepo ti je covek dao link gde stoji skracenica SRB ispod Zvezdinog imena i to na sajtu UEFA. Stvarno ste pošandrcali.
    (Nenad,

    Govorimo o SRPSKOM nogometnom uspjehu!
    Kakva djecja smijurija s kojom se sano srbinhvale?
    Kakve klupske titule bivse drzave?!?
    Gdje su uspjesi drzave Srbije u nogometu?
    Sto ste istvarili u ozbiljnom nogometu s reprezentacijom?
    (Finale SP, 4. jul 2021 16:33)

    # Link komentara

  36. Vas Srbe ne moze nitko omalovazavati u nogometu jer vi rezultate NEMATE.
    Ovdje citamo samo omalovazavanje OSVOJENIH MEDALJA Hrvata, srebra i bronce SP-a. Omalovazavanje Balon d’ora, Zlatne lopte sp, Zlatne kopacke sp.
    Naucite jedno:
    Ne moze se omalovazavati nesto sto ne postoji :D
    Niti je klupski uspjeh bivse drzave, niti djecji trofej mjerilo uspjesnosti jedne nacije.
    Po tome bi Hrvati za vas bili kosarkaska velesila, sa svim djecjim trofejima Europe i trofejima Jugopladtike i Cibone. A to nismo.
    Ali smo barem realni.
    (Fudbalski liliputanci, 04. jul 2021 13:34)


    Dečko jel tebi dobro?! Eno trofeja Zvezde i omladinaca u Beogradu. Ponavljam trofeji, znas kako to izgleda ili ne znas. Lepo ti je covek dao link gde stoji skracenica SRB ispod Zvezdinog imena i to na sajtu UEFA. Stvarno ste pošandrcali.
    (Nenad, 4. jul 2021 15:23)

    # Link komentara

  37. Mitra,
    Opet ti mijesas babe i zabe.
    Nitko CZ ne omalovazava, svaka joj cast!!!
    Ali to je klupski uspjeh i nema veze s nacionalnim!
    Dajte to vise shvatite!
    Ako Hrvati ne svojataju trofeje Cibone i Jugoplastike da bi lijecili komplekse i tvrdili da su trofejniji od Srbije u kosarci, ne radite to ni vi u nogometu.
    Zar je to tako tesko shvatiti i percipirati stvarnost?!?
    (Jamajka, 4. jul 2021 14:59)

    # Link komentara

  38. Nitko ne nipodistava trofej CZ.
    Vec je cinjenica da to nije srpski uspjeh, vec klupski sa kupljenim igracima.
    Dakle, Zvezdi svaka cast, ali to NIJE srpski uspjeh.
    Niti klupski uspjeh moze biti nacionalni uspjeh, niti trofej kluba pod grbom Jugoslavije ima veze sa Srbijom.
    A vi konstantno omalovazavate NACIONALNE uspjehe Hrvata koje su ostvarili pod grbom HRVATSKE.
    U tome je razlika.
    I molim te da vise ne lazes, te da konacno shvatis poantu.
    (Jamajka, 04. jul 2021 14:11)

    Ajmo ispocetka, od preko 20 igraca, dve trecine (po tvom) ili tri cetvrtine (po mom tumacenju) su bili Srbi/tako se osecali/deklarisali, potekli iz srpskih klubova, koji su sledece godine imali otezan put da dobrim delom ponove uspeh, ali politika se umesala, no to nije poenta. Sta su/odakle su Mihajlovic/Jugovic/Binic...i barem jos 15-ak drugih?
    Ja ne omalovazavam vas uspeh, to je neverovatno dostignuce, i svaka vam cast na tome, to sto ja, ma koliko beznacajan bio ne mogu nikada navijati za vas ni u ludilu iz licnih razloga ne znaci da to nije planetarni uspeh.
    Vasu reprezentaciju postujem, ali je ne volim, a ne bi ti bilo zgoreg da se i ti tako pocnes ponasati, ne samo prema Srbima, nego prema svima, ali Srbi bi ti bili odlican lakmus-papir za pocetak, jer sa njima, vrlo mladi decko, imas ocito najveci problem.
    Postuj uspeh Crvene Zvezde, kluba iz Srbije koja je osvojila, uz FC Steaua Bukurest jedini trofej Kupa Sampiona a da je iz Istocne Evrope, kao sto i ja postujem uspeh Hrvatske kao vicesampiona sveta, shvatas... POSTUJ, to je kljuc.
    A sve ovo vazi i za lika iz Srbije koji ima slican problem sa vama.
    (Mitra, 4. jul 2021 14:46)

    # Link komentara

  39. P.S. Najbolji pobede u 90 minuta a oni sto se provlače na penale oni dobiju petardu.
    (Španija-konj

    Spanjolska : Svicarska
    Italija Austrija
    Spanjolska i Italija u polufinalu EP, na produzetke i penale!!!
    Pojma nemas, a uredno se prosipaš ovdje od 2018.
    Kako te vise nije sram?
    (Finale SP, 4. jul 2021 14:44)

    # Link komentara

  40. Ako nipodastavas uspeh C.Zvezde, zasto ocekujes da ces naici na drugaciji tretman tvoje reprezentacije?
    Uopste nije vazno ko je prvi poceo, vazno je da korigujes svoj nezdravi stav, i to vazi za sve upletene.
    (Mitra,

    Nitko ne nipodistava trofej CZ.
    Vec je cinjenica da to nije srpski uspjeh, vec klupski sa kupljenim igracima.
    Dakle, Zvezdi svaka cast, ali to NIJE srpski uspjeh.
    Niti klupski uspjeh moze biti nacionalni uspjeh, niti trofej kluba pod grbom Jugoslavije ima veze sa Srbijom.
    A vi konstantno omalovazavate NACIONALNE uspjehe Hrvata koje su ostvarili pod grbom HRVATSKE.
    U tome je razlika.
    I molim te da vise ne lazes, te da konacno shvatis poantu.
    (Jamajka, 4. jul 2021 14:11)

    # Link komentara

  41. Aha, nas Englezi utisali na Wembleyu u LN u zadnjim minutama 2:1 i u LN"


    Zadnji minuti su bili od 78 do 85 kad su vam dali dva gola, a posedu lopte od 64% i skoro tri puta vise suteva u okvir gola necemo pricati. To je bila viktorija kao i pre dve nedelje.
    (....., 04. jul 2021 12:57

    Opet dvostruki srpski aršini:D A u finalu kada smo imali 64% posjed lopte 14 udaraca, a Francuzi 7., pobjedili nas s pola gasa:D Na EP Engleska-Hrvatska posjed 50:50., udarci 8:8 u okvir po 2. Loše smo odigrali i mi i oni. U LN posjed na njihovoj strani, a udarci 10:7 mi 10:5. provjeri ako ne vjeruješ:D
    (Scotland-20:D, 4. jul 2021 13:45)

    # Link komentara

  42. Bilo bi nas sram da brojimo djecje kosarkaske trofeje Hrvatske, da vam dokazemo da je Hrvstska trofejnija od Srbije u kosarci. Kao i titule Cibone i Jugoplastike koji su proizvod bivse drzave, kao i Kup prvaka Zvjjezde (Šabanadžović, Savićević, Prosinečki, Pančev, Belodedici, Najdoski, Marović, Tošić, Ljupko Petrović itd.)
    Bez Hrvatske ste u nogometu suhi prosjek.
    A i to ti je kompliment, jer recimo prosjecna Slovacka ili Poljska uredno igraju na velikim natjecanjima.
    Vas nema. Ne postojite.
    (Jedna dama, 04. jul 2021 13:03)


    cccc...zamena teza. Opet ne priznajete srpske trofeje u kosarci, koji crnogorac je tad igrao u reprezentaciji?! Znaci vi ste zbog "Jugoslovena" plakali na Maksimiru i silazili sa postolja 95?! Hahahahaaaa...sa vama uvek komedija. Nego, kako vam idu kvalifikacije za OI u kosarci :))) Mi igrali na proslom SP kako nas nema?! Opet si pobrkala lončiče, možda zato sto vam jos uvek zuji u usima od one petarde :))
    (....., 4. jul 2021 13:44)

    # Link komentara

  43. Šabanadžović, Savićević, Prosinečki, Pančev, Belodedici, Najdoski, Marović, Tošić, Ljupko Petrović itd.
    Klupski uspjeh bivse drzave.
    Ima veze sa Srbijom koliko i sa Japanom :D
    (Fudbalski liliputanci, 04. jul 2021 12:51)

    Izvini, ali to je osam imena u rosteru koji sadrzi preko 20, a osim toga, hteo ti ili ne, Crnogorci imaju ipak drugaciji tretman ovde, neki ljudi to ovde vole, a neki ne, ali mnogi od njih se izjasnjavaju kao Srbi.
    Belodedicu je ime Miodrag...
    Sto znaci da ti ostaju Sabanadzovic, Prosinecki (hajde da ga stavimo na spisak), Najdoski, Pancev, Goran Juric (koga nisi ovde naveo).
    Dakle, maliciozno lupetas, kao i tvoj odraz u ogledalu iz Srbije.
    Ako nipodastavas uspeh C.Zvezde, zasto ocekujes da ces naici na drugaciji tretman tvoje reprezentacije?
    Uopste nije vazno ko je prvi poceo, vazno je da korigujes svoj nezdravi stav, i to vazi za sve upletene.
    (Mitra, 4. jul 2021 13:38)

    # Link komentara

  44. Kad ne bi pustali susjede da omalozavaju Srbiju sve bi bilo ok. Pogledaj hronologiju komentara, imas jednog retarda susjeda koji se predstavlja i kao Srbin, i svi znaju da je Hrvat ali dzaba. Slazem se sa tobom, ali ovo je samo reakcija na njihove nebuloze. Evo, ja se odjavljujem. Pa gledaj ko ce sta pisati.
    (Španija-konjušarnica 5:3, 4

    Vas Srbe ne moze nitko omalovazavati u nogometu jer vi kao nacija rezultate NEMATE.
    Ovdje citamo samo omalovazavanje OSVOJENIH MEDALJA Hrvata, srebra i bronce SP-a. Omalovazavanje Balon d’ora, Zlatne lopte sp, Zlatne kopacke sp.
    Naucite jedno:
    Ne moze se omalovazavati nesto sto ne postoji :D
    Niti je klupski uspjeh bivse drzave, niti djecji trofej mjerilo uspjesnosti jedne nacije.
    Po tome bi Hrvati za vas bili kosarkaska velesila, sa svim djecjim trofejima Europe i trofejima Jugopladtike i Cibone. A to nismo.
    Ali smo barem realni.
    (Fudbalski liliputanci, 4. jul 2021 13:34)

    # Link komentara

  45. Kad ne bi pustali susjede da omalozavaju Srbiju sve bi bilo ok. Pogledaj hronologiju komentara, imas jednog retarda susjeda koji se predstavlja i kao Srbin, i svi znaju da je Hrvat ali dzaba. Slazem se sa tobom, ali ovo je samo reakcija na njihove nebuloze. Evo, ja se odjavljujem. Pa gledaj ko ce sta pisati.
    (Španija-konjušarnica 5:3, 4

    Vas Srbe ne moze nitko omalovazavati u nogometu jer vi rezultate NEMATE.
    Ovdje citamo samo omalovazavanje OSVOJENIH MEDALJA Hrvata, srebra i bronce SP-a. Omalovazavanje Balon d’ora, Zlatne lopte sp, Zlatne kopacke sp.
    Naucite jedno:
    Ne moze se omalovazavati nesto sto ne postoji :D
    Niti je klupski uspjeh bivse drzave, niti djecji trofej mjerilo uspjesnosti jedne nacije.
    Po tome bi Hrvati za vas bili kosarkaska velesila, sa svim djecjim trofejima Europe i trofejima Jugopladtike i Cibone. A to nismo.
    Ali smo barem realni.
    (Fudbalski liliputanci, 4. jul 2021 13:34)

    # Link komentara

  46. Šabanadžović, Savićević, Prosinečki, Pančev, Belodedici, Najdoski, Marović, Tošić, Ljupko Petrović itd.
    Klupski uspjeh bivse drzave.
    Ima veze sa Srbijom koliko i sa Japanom :D
    (Fudbalski liliputanci, 04. jul 2021 12:51)


    Dodji do Beograda da vidis trofej a i evo ti linka da vidis cija skracenica stoji ispod imena Zvezde. Petardinjos sta znaci SRB :)))


    ti nama sluzis za sprdnju, svaki komentar te demantujemo sa argumentima :))?

    [link]/
    (....., 4. jul 2021 13:11)

    # Link komentara

  47. Znaci priznajes onda sve medalje i trofeje da su srpski posle raspada SFRJ, i postujes trofeje omladinaca dok brojis i njih. Lepo od tebe.

    Vidis koliko si glup kad si se upecao na ovo. Kad vam odgovaraju sestarde iako Srbija nije igrala onda priznsjete, a kad ne odgovaraju gomila trofeja i medalja u svim sportovima onda to nije Srbija. E moj licemeru.
    (Dobriša Cesarić)

    Dječjim trofejima hvale se samo Srbi u nedostatku ozbiljnih nogometnih uspjeha. Netko vas treba naučiti da omladinska natjecanja sluze tome da se pronadju top igraci za A tim.
    Vi ni u tome niste uspjeli.
    Bilo bi nas sram da brojimo djecje kosarkaske trofeje Hrvatske, da vam dokazemo da je Hrvstska trofejnija od Srbije u kosarci. Kao i titule Cibone i Jugoplastike koji su proizvod bivse drzave, kao i Kup prvaka Zvjjezde (Šabanadžović, Savićević, Prosinečki, Pančev, Belodedici, Najdoski, Marović, Tošić, Ljupko Petrović itd.)
    Bez Hrvatske ste u nogometu suhi prosjek.
    A i to ti je kompliment, jer recimo prosjecna Slovacka ili Poljska uredno igraju na velikim natjecanjima.
    Vas nema. Ne postojite.
    (Jedna dama, 4. jul 2021 13:03)

    # Link komentara

  48. "Aha, nas Englezi utisali na Wembleyu u LN u zadnjim minutama 2:1 i u LN"


    Zadnji minuti su bili od 78 do 85 kad su vam dali dva gola, a posedu lopte od 64% i skoro tri puta vise suteva u okvir gola necemo pricati. To je bila viktorija kao i pre dve nedelje.
    (....., 4. jul 2021 12:57)

    # Link komentara

  49. Zasto se ovde svaki tekst svodi na prepucavanje dva idiota iz Srbije, i dva idiota i jedne idiotkinje iz Hrvatske?

    Pustite malo i druge komentare zaboga, svaki komentar ovih retarda pustate, a svaka tema vam odlazi u zapecak zbog gorenavedenih maloumnika.

    Dosta bre vise!
    (Mitra, 04. jul 2021 12:14)

    Kad ne bi pustali susjede da omalozavaju Srbiju sve bi bilo ok. Pogledaj hronologiju komentara, imas jednog retarda susjeda koji se predstavlja i kao Srbin, i svi znaju da je Hrvat ali dzaba. Slazem se sa tobom, ali ovo je samo reakcija na njihove nebuloze. Evo, ja se odjavljujem. Pa gledaj ko ce sta pisati.
    (Španija-konjušarnica 5:3, 4. jul 2021 12:51)

    # Link komentara

  50. P.S. I nemoj da te moram podsjecati na 3 antologijske šestarde Srbije i petardu od prosjecne Ukrajine. Nitko kao srbi :D
    (Fudbalski liliputanci, 04. jul 2021 10:29)

    Nego, nisi odgovorio na onaj deo o Kupu Sampiona?
    (Mitra,

    Evo.
    Šabanadžović, Savićević, Prosinečki, Pančev, Belodedici, Najdoski, Marović, Tošić, Ljupko Petrović itd.
    Klupski uspjeh bivse drzave.
    Ima veze sa Srbijom koliko i sa Japanom :D
    (Fudbalski liliputanci, 4. jul 2021 12:51)

    # Link komentara

  51. Evo ga dvostruki srpski aršini:D Mi nismo Engleze izbacili u 90 min. A na su Španjolci izbacili u 90 min., a? Spominješ petardu u produžetke:D Onda napiši kako je bilo u 90 min. 3:3:D
    Vi ste tri šestice popili na velika natjecanja u 90 min:D
    (Scotland-20:D, 04. jul 2021 11:16)

    Španci su vas rastavili na proste činioce, igrali koliko im je trebalo. Skoro pa duplo vise suteva prema golu, 64 % posed lopte....da nije Dani Olmo pokusao nonšalatno da lobuje golmana pri 3:1 utakmica bi se davno zavrsila. Ako neverujes meni, onda veruj Rebicu koji je jasno rekao da ste s.... od reprezentacije. Uostalom to se golim okom vidi, ako nisi slepac kao neki.

    Ja sam petardinjos pricao o Dancima, oni razbijaju u 90 minuta. Nisu kao vi penaldzije.
    (Španija-konjušarnica 5:3, 4. jul 2021 12:48)

    # Link komentara

  52. Maehle, Hojbjerg i Damsgard jedini nisu bili medju 23 u Rusiji.
    Zašto lažeš, Dobriša?
    (Hrvati SREBRO, BRONCA SP-a, Balon d’or, a vi kako ste?, 04. jul 2021 11:17)


    Ja sam nabrojao trojicu koji su igrali protiv vas na SP i koji su igrali protiv Češke. Izvoli, pa proveri i javi se. Nisam ja mitoman kao vi.
    (Španija-konjušarnica 5:3, 4. jul 2021 12:44)

    # Link komentara

  53. Da razbijemo mitove susjeda samo 3 igraca Danske iz ovog tima su igrala protiv hrvatske na SP.
    (Španija-konjušarnica 5:3, 04. jul 2021 11:00)

    A kod nas protiv Španjolske samo Modrić, Rebić i Vida:D
    (Scotland-20:D, 04. jul 2021 11:21)


    Kakva mitomanija. Nisu igrali Subasic, Mandzukic, Rakitic, Strinic i Lovren koji je povredjen. Igrali su Brozovic, Vida, Vrsaljko (je bio na spisku ali je svakako bio na EP), Modric, Rebic, Kramaric, Kovacic i Badelj je bio na klupi.

    Nemas pojma! Samo mitove pravite kao od onih nepostojecih kraljeva, zato toliko volite History kanal. Obozavate da sami sebe dizite u nebesa.
    (Španija-konjušarnica 5:3, 4. jul 2021 12:43)

    # Link komentara

  54. Argentina 2004. i 2006.
    6:0 x2
    Nizozemska 2000. godine
    6:1
    Kakvim mitovima tebe hrane, crni Xnodeše?
    Za 10 godina negirat ces i 5:0 od Ukrajine :D
    (Tri šestarde za anale, 04. jul 2021 11:22)

    Sa kim je igrala Srbija,?! To je sve Srbija i Crna Gora, plus omladinci.


    Znaci priznajes onda sve medalje i trofeje da su srpski posle raspada SFRJ, i postujes trofeje omladinaca dok brojis i njih. Lepo od tebe.

    Vidis koliko si glup kad si se upecao na ovo. Kad vam odgovaraju sestarde iako Srbija nije igrala onda priznsjete, a kad ne odgovaraju gomila trofeja i medalja u svim sportovima onda to nije Srbija. E moj licemeru.
    (Španija-konjušarnica 5:3, 4. jul 2021 12:30)

    # Link komentara

  55. Zasto se ovde svaki tekst svodi na prepucavanje dva idiota iz Srbije, i dva idiota i jedne idiotkinje iz Hrvatske?

    Pustite malo i druge komentare zaboga, svaki komentar ovih retarda pustate, a svaka tema vam odlazi u zapecak zbog gorenavedenih maloumnika.

    Dosta bre vise!
    (Mitra, 4. jul 2021 12:14)

    # Link komentara

  56. Engleski licemeri, nema odvratnijeg naroda u Evropi a bogami i sire, dace Bog da vam zabiju zabari 5 komada u finalu...Ustvari dace Bog da vec danas ispadnete od Ukrajine
    (Nbgd, 03. jul 2021 13:29)


    Hmmm, ako počnemo trpati politiku onda stvarno ne znam da li bi našao i jednu reprezentaciju da nam nije stala na žulj.
    Iz fudbalske perspektive od preostalih nacija preferiram Engleze više nego Špance i Italijane jer su nam ovi drugi puno više zagorčali život još za vrijeme ex-Yu.
    Dance ne gotivim zbog '92 što su se okoristili našom nesrećom kad smo bili the Best! Al, nije njihova krivica tako da sam prilično ravnodušan u tom polufinalu. Samo neka pobjednik drugog polufinala izgubi u finalu :)
    (Pravim se Englez, 4. jul 2021 12:10)

    # Link komentara

  57. Finale SP - vrh vrhova

    Ako je finale SP vrh vrhova šta je onda pobednik finala SP?
    Šta je pobednik finala Lige šampiona?
    (Petarda,

    Pobjednik je vrh iznad vrha, a samo finale vrh vrhova!
    Vi sa dna to ne mozete shvatiti.
    I Ceska i Ukrajina pokazali su da uz sretni zdrijeb treba imati top kvalitetu da dodjes do finala!
    To mogu samo najbolji!

    P.S. I nemoj da te moram podsjecati na 3 antologijske šestarde Srbije i petardu od prosjecne Ukrajine. Nitko kao srbi :D
    (Fudbalski liliputanci, 04. jul 2021 10:29)

    Nego, nisi odgovorio na onaj deo o Kupu Sampiona?
    (Mitra, 4. jul 2021 12:08)

    # Link komentara

  58. Jedna dama, 04. jul 2021 10:40)


    Vas je Engleska utisala na Vembliju u LN a Danci nisu isti tim. Manite se mitova. Ova Danska pobedjuje u 90 minuta za vas je to misaona imenica kao i pehar u bilo kom sportu osim pustanja brodica.

    Rebic objasnio jednom recenicom "mi smo s... " a to vam mi govorimo godinama petardinjosi.
    (Španija-konjušarnica

    Aha, nas Englezi utisali na Wembleyu u LN u zadnjim minutama 2:1 i u LN u Rijeci 1:1.
    Pa Hrvati ostali u A Ligi nacija :D
    Pa kako ne napisa da su Hrvati utišavali te Engleze na Wembleyu 3:2 izbacivsi ih u kvalifikacijama za EP, pa 2:0 u Zagrebu, pa utisali Engleze u polufinalu SP…Kako to “zaboravi”?
    Izuli smo te iz opanaka svjetskim medaljama, Balon d’orom, Zlatnim loptama, Zlatnim kopackama, ne znas gdje udaras.
    Od 2018. ni ne spavas, a lijecnicki karton pretvorio ti se u knjigu debljine Wikipedije :D
    (Jedna dama, 4. jul 2021 11:57)

    # Link komentara

  59. Kojeg dna?! Mi odigrali nereseno sa prvakom Evrope na deobi smo prvog mesta u grupi za Katar. Igrali proslo SP. Z
    (Dobriša Cesarić)

    Dobriša, vas su Portugalci pobijedili 3:2, uvaljali su vam 3 gola usred Beograda. Sudackom greskom 3.gol nije priznat. Jedva ste odigrali protiv Azera i Irske, samo od Irske primili ste 2 gola i strepili do zadnje sekunde.
    Koga ti lazes?
    Imat cete prilike za popravni najesen, da vas vidimo protiv slabijeg, ali ljutog i napaljenog Portugala.:D
    Nakon Jamajke i Japana, ne bi me cudilo da vam mjeru uzmu jedni Azeri. Ne bi bilo prvi puta :D
    (Fudbalski liliputanci, 4. jul 2021 11:40)

    # Link komentara

  60. P.S. I nemoj da te moram podsjecati na 3 antologijske šestarde Srbije i petardu od prosjecne Ukrajine. Nitko kao srbi :D
    (Fudbalski liliputanci, 04. jul 2021 10:32)


    Petardinjos ajde nabroj te tri sestarde?
    (Hrvati nacija

    Argentina 2004. i 2006.
    6:0 x2
    Nizozemska 2000. godine
    6:1
    Kakvim mitovima tebe hrane, crni Xnodeše?
    Za 10 godina negirat ces i 5:0 od Ukrajine :D
    (Tri šestarde za anale, 4. jul 2021 11:22)

    # Link komentara

  61. Da razbijemo mitove susjeda samo 3 igraca Danske iz ovog tima su igrala protiv hrvatske na SP.
    (Španija-konjušarnica 5:3, 04. jul 2021 11:00)

    A kod nas protiv Španjolske samo Modrić, Rebić i Vida:D
    (Scotland-20:D, 4. jul 2021 11:21)

    # Link komentara

  62. Preuspitajte vlastite komplekse ili jednostavno: neka se uvedu psihotestovi za takve komentatore.
    Garantiram da bi ih 99% palo na istom :D
    (Jedna dama, 04. jul 2021 10:40)


    Ti imas ozbiljnih problema, visis na srpskom sajtu doslovno i ti pricas o psihotestovima?! Sad ce po starom dobrom obicaju spomenuti potajnu ljubav Xnodeha. Prvo ti uradi taj test. Imas poprilicno problema sa psihom i jos pricas o kompleksima hahahahaaaa...teška priča.
    (Španija-konjušarnica 5:3, 4. jul 2021 11:19)

    # Link komentara

  63. P.S. Samo trojica igraca od ove ekipesu igrala protiv vas u Rusiji. Tako da to nije ista ekipa, samo mitomsnima jeste.
    (Hrvati nacija bez trofeja

    Maehle, Hojbjerg i Damsgard jedini nisu bili medju 23 u Rusiji.
    Zašto lažeš, Dobriša?
    (Hrvati SREBRO, BRONCA SP-a, Balon d’or, a vi kako ste?, 4. jul 2021 11:17)

    # Link komentara

  64. Ma koga stevi izbacili u 90 minuta, jel ti shvatas razliku petardinjos? Koji otvoren gard, koje bajke. Danci rasturaju, nisu penaldzije kao vi. Osim toga Danci i vi, ne mozete u istu recenicu. Danci imaju TROFEJ a vi drvenu medalju.

    (Hrvati nacija bez trofeja, 04. jul 2021 10:38)

    Evo ga dvostruki srpski aršini:D Mi nismo Engleze izbacili u 90 min. A na su Španjolci izbacili u 90 min., a? Spominješ petardu u produžetke:D Onda napiši kako je bilo u 90 min. 3:3:D
    Vi ste tri šestice popili na velika natjecanja u 90 min:D
    (Scotland-20:D, 4. jul 2021 11:16)

    # Link komentara

  65. Jedna dama, 04. jul 2021 10:40)


    Vas je Engleska utisala na Vembliju u LN a Danci nisu isti tim. Manite se mitova. Ova Danska pobedjuje u 90 minuta za vas je to misaona imenica kao i pehar u bilo kom sportu osim pustanja brodica.

    Rebic objasnio jednom recenicom "mi smo s... " a to vam mi govorimo godinama petardinjosi.
    (Španija-konjušarnica 5:3, 4. jul 2021 11:16)

    # Link komentara

  66. Da razbijemo mitove susjeda samo 3 igraca Danske iz ovog tima su igrala protiv hrvatske na SP.
    (Španija-konjušarnica 5:3, 4. jul 2021 11:00)

    # Link komentara

  67. Pobjednik je vrh iznad vrha, a samo finale vrh vrhova!
    Vi sa dna to ne mozete shvatiti.
    I Ceska i Ukrajina pokazali su da uz sretni zdrijeb treba imati top kvalitetu da dodjes do finala!
    To mogu samo najbolji!

    P.S. I nemoj da te moram podsjecati na 3 antologijske šestarde Srbije i petardu od prosjecne Ukrajine. Nitko kao srbi :D
    (Fudbalski liliputanci, 04. jul 2021 10:32)

    Kojeg dna?! Mi odigrali nereseno sa prvakom Evrope na deobi smo prvog mesta u grupi za Katar. Igrali proslo SP. Zvezda osvojila sve u fudbalu, imamo trofeje omladinaca, Zvezda odlicno prolazi u Evropi ( pobedila prvaka Evrope a ne 8 tim PL ) Partizan poslednjih godina slabije. Srbija na 16. mestu UEFA a vi 18. po koficijentima.

    Kakve bajke ti pricas, opet si preskocio terapiju protiv kompleksa.

    P.S. Najbolji pobede u 90 minuta a oni sto se provlače na penale oni dobiju petardu.
    (Španija-konjušarnica 5:3, 4. jul 2021 10:58)

    # Link komentara

  68. P.S. I nemoj da te moram podsjecati na 3 antologijske šestarde Srbije i petardu od prosjecne Ukrajine. Nitko kao srbi :D
    (Fudbalski liliputanci, 04. jul 2021 10:32)


    Petardinjos ajde nabroj te tri sestarde?
    (Hrvati nacija bez trofeja, 4. jul 2021 10:51)

    # Link komentara

  69. Ukrajina Srbija 5:0
    Engleska Ukrajina 4:0
    Ne smem ni da pomislim sta bi ovi Englezi radili sa nama!
    Razvaljali bi nas ko šiptar testo!
    Sa razlogom bog ne da da idemo na velika takmicenja da se ne blamiramo i ovako smo na vrhu blama
    (Nemanja, 4. jul 2021 10:51)

    # Link komentara

  70. Finale SP - vrh vrhova

    Ako je finale SP vrh vrhova šta je onda pobednik finala SP?
    Šta je pobednik finala Lige šampiona?
    (Petarda,

    Pobjednik je vrh iznad vrha, a samo finale vrh vrhova!
    Vi sa dna to ne mozete shvatiti.
    I Ceska i Ukrajina pokazali su da uz sretni zdrijeb treba imati top kvalitetu da dodjes do finala!
    To mogu samo najbolji!

    P.S. I nemoj da te moram podsjecati na 3 antologijske šestarde Srbije i petardu od prosjecne Ukrajine. Nitko kao srbi :D
    (Fudbalski liliputanci, 4. jul 2021 10:41)

    # Link komentara

  71. Xnodeh i slicni paćenici na aparatima! :D
    Utišali su ih “slaba Engleska i Danska” koje su Hrvati izbacili sa SP-a!
    Sada vise nece imati kredibilitet da tvrde da su to slabe ekipe, a karma se pobrinula da nesto i nauče o nogometu!
    I jos nesto: samo apsolutno gubitnici i kompleksasi podcjenjuju bolje od sebe!
    A ovdje danima svjedocimo podcjenjivackim komentarima o jednoj Belgiji, Nizozrmskoj, Engleskoj, Danskoj itd., za vas sve redom, VELESILE!
    Jos kada dolaze iz redova nacije koja 24 godine spektakularno apstinira od jednog EP-a, komedija poprima epske razmjere :D
    Preuspitajte vlastite komplekse ili jednostavno: neka se uvedu psihotestovi za takve komentatore.
    Garantiram da bi ih 99% palo na istom :D
    (Jedna dama, 4. jul 2021 10:40)

    # Link komentara

  72. Tu klasu smo mi izbacili, jer su išli otvorenog garda, a ne kao Danci i Rusi što su pokušali da se domognu četvrtfinala odnosno polufinala na penale. A koliko smo sreće imali da smo protiv Danaca čak i penala za pobjedu promašili:D
    (Scotland

    Scotland, kome ti objasnhavas?
    Produzeci i penali u nolaut fazi najnormalnija su stvar. U dosadasnjem dijelu nokaut faze cak PET puta igrali su se produzeci, a DVA puta izvodili penali, a jos nije gotovo.
    Ne razumiju ti to komsije, njih na velikim natjecanjima nema.
    Njih pitaj za baraz utakmice, prijateljske s egzotikom Jamajkom i sl., tu su eksperti :D
    (Finale SP - vrh vrhova!, 04. jul 2021 08:28)

    Ma koga stevi izbacili u 90 minuta, jel ti shvatas razliku petardinjos? Koji otvoren gard, koje bajke. Danci rasturaju, nisu penaldzije kao vi. Osim toga Danci i vi, ne mozete u istu recenicu. Danci imaju TROFEJ a vi drvenu medalju.


    P.S. Samo trojica igraca od ove ekipesu igrala protiv vas u Rusiji. Tako da to nije ista ekipa, samo mitomsnima jeste.
    (Hrvati nacija bez trofeja, 4. jul 2021 10:38)

    # Link komentara

  73. Finale SP - vrh vrhova

    Ako je finale SP vrh vrhova šta je onda pobednik finala SP?
    Šta je pobednik finala Lige šampiona?
    (Petarda,

    Pobjednik je vrh iznad vrha, a samo finale vrh vrhova!
    Vi sa dna to ne mozete shvatiti.
    I Ceska i Ukrajina pokazali su da uz sretni zdrijeb treba imati top kvalitetu da dodjes do finala!
    To mogu samo najbolji!

    P.S. I nemoj da te moram podsjecati na 3 antologijske šestarde Srbije i petardu od prosjecne Ukrajine. Nitko kao srbi :D
    (Fudbalski liliputanci, 4. jul 2021 10:32)

    # Link komentara

  74. Finale SP - vrh vrhova

    Ako je finale SP vrh vrhova šta je onda pobednik finala SP?
    Šta je pobednik finala Lige šampiona?
    (Petarda,

    Pobjednik je vrh iznad vrha, a samo finale vrh vrhova!
    Vi sa dna to ne mozete shvatiti.
    I Ceska i Ukrajina pokazali su da uz sretni zdrijeb treba imati top kvalitetu da dodjes do finala!
    To mogu samo najbolji!

    P.S. I nemoj da te moram podsjecati na 3 antologijske šestarde Srbije i petardu od prosjecne Ukrajine. Nitko kao srbi :D
    (Fudbalski liliputanci, 4. jul 2021 10:29)

    # Link komentara

  75. Finale SP - vrh vrhova

    Ako je finale SP vrh vrhova šta je onda pobednik finala SP?
    Šta je pobednik finala Lige šampiona?
    (Petarda, 4. jul 2021 09:56)

    # Link komentara

  76. Samo da sada ne sruse rekord Kroasanije u nokaut fazi. :)
    (Sasa, 3. jul 2021 22:34)

    Drago mi je da razmišljaš o Hrvatskoj i kad nismo tema,to je dokaz koliko značimo nekim ljudima u Srbiji ;)
    (domovina, 4. jul 2021 09:51)

    # Link komentara

  77. Nadam se da ce ovako rastaviti i antipaticnu Dansku. Smucilo mi se to zaljenje za njima (valjda treba da nam bude zao Eriksena???), a sudije im pomazu (Cehe olesili od batina, 2 cepanja glave bez zutog)...
    (Kozuki Oden, 3. jul 2021 22:54
    Patetičari.Pokušaj motivacije ekipe na priču koja prolazi u pionirskim selekcijama ("hajmo sad da se borimo za bolesnog druga" -taj rad) koji prihvataju čak i naši mediji.
    Što se tiče sudjenja protiv Čeha primetan je nejednak kriterijum.Hajde,previd kod kornera moze sa se dogodi ali kada tome dodaš startove koje si pomenuo i "previd" u 85.minutu ,kada pred sudijom obara Čeha na nekih 18-19 metara i ovaj kulira onda to izgleda malo drugačije.

    Nadam se da ce Englezi uzeti titulu.
    (Komša, 4. jul 2021 09:28)

    # Link komentara

  78. Engleska je preozbiljna ekipa. Trener im je blago receno katastrofa. Zbog toga mislim da ce ih u finalu (ako dodju do finala) Italijani i Spanci rutinirati najblaze receno. Imali su mnogo srece kako im se otvorio put do finala...
    (ko-ometator, 4. jul 2021 08:51)

    # Link komentara

  79. Navijam za finale Italija Danska. Ali biće teško.
    (Dragče, 4. jul 2021 08:50)

    # Link komentara

  80. Ako cemo posteno Englezi su klasa, izbacili Nemce. Nisu se provlacili kao neke penaldzije. Engleska - Italija finale, pa da uzivamo.
    (Španija-konjušarnica 5:3, 03. jul 2021 23:25)

    Tu klasu smo mi izbacili, jer su išli otvorenog garda, a ne kao Danci i Rusi što su pokušali da se domognu četvrtfinala odnosno polufinala na penale. A koliko smo sreće imali da smo protiv Danaca čak i penala za pobjedu promašili:D
    (Scotland

    Scotland, kome ti objasnhavas?
    Produzeci i penali u nolaut fazi najnormalnija su stvar. U dosadasnjem dijelu nokaut faze cak PET puta igrali su se produzeci, a DVA puta izvodili penali, a jos nije gotovo.
    Ne razumiju ti to komsije, njih na velikim natjecanjima nema.
    Njih pitaj za baraz utakmice, prijateljske s egzotikom Jamajkom i sl., tu su eksperti :D
    (Finale SP - vrh vrhova!, 4. jul 2021 08:41)

    # Link komentara

  81. Dobili Ukrajinu pa su sada favoriti?
    Englezi nece proci ni Dance. AKO ipak prodju, u finalu nema sta da traze. Italija ili Spanija, to su velesile.
    (hm, 4. jul 2021 08:38)

    # Link komentara

  82. Ako cemo posteno Englezi su klasa, izbacili Nemce. Nisu se provlacili kao neke penaldzije. Engleska - Italija finale, pa da uzivamo.
    (Španija-konjušarnica 5:3, 03. jul 2021 23:25)

    Tu klasu smo mi izbacili, jer su išli otvorenog garda, a ne kao Danci i Rusi što su pokušali da se domognu četvrtfinala odnosno polufinala na penale. A koliko smo sreće imali da smo protiv Danaca čak i penala za pobjedu promašili:D
    (Scotland

    Scotland, kome ti objasnhavas?
    Produzeci i penali u nolaut fazi najnormalnija su stvar. U dosadasnjem dijelu nokaut faze cak PET puta igrali su se produzeci, a DVA puta izvodili penali, a jos nije gotovo.
    Ne razumiju ti to komsije, njih na velikim natjecanjima nema.
    Njih pitaj za baraz utakmice, prijateljske s egzotikom Jamajkom i sl., tu su eksperti :D
    (Finale SP - vrh vrhova!, 4. jul 2021 08:28)

    # Link komentara

  83. Zbog koga ste onda napustili postolje 1995?
    (nijenego, 04. jul 2021 02:09)

    Zbog jugoslovenske himne.
    (Scotland-20:D okupatorske, 4. jul 2021 08:25)

    # Link komentara

  84. NAMEŠTALJKA za Englesku
    (komi, 4. jul 2021 08:05)

    # Link komentara

  85. Kad je Ukrajina igrala fudbal pa i sad. Nivo Donja Oraovica
    (Mici, 3. jul 2021 23:20)

    E pa ta Oraovica je Srbiju opalila 5:0. Hahaha.
    (BBB, 4. jul 2021 08:00)

    # Link komentara

  86. Vidim da veliki broj ljudi jos uvek pamti Briha I nepravdu koju nam je naneo. Verovatno ce Brih zauvek biti upamcen po zlu. A moje pitanje je, kako se zove sudija koji nam je poogao protiv Portugala? Bas me interesuje koliko ljudi tog sudiju pamti. Verovatno Portugalci vrlo dobro znaju kako se zove.
    (Kuki, 3. jul 2021 21:56

    Sasvim je normalno da jedna ekipa, reprezentacija, drzava pamti sudiju u bilo kom sportu koji ih je oštetio. Tako i mi pamtimo sudije sa meča protiv Australije, Švajcarske u fudbalu, protiv Turske u muškoj i Španije u ženskoj košarci itd itd... Tako i Protugalci pamte sudiju iz Beograda, neka druga država pamti nekog drugog sudiju. Sve je to normalno i ništa čudno. Problem je u tome što neke sudije prave više puta očigledne greške a za to nikada ne budu sankciokisane. Uostalom zašto bih ja žalio Portugaliju što je oštećena i platio tog sudiju, kada je Srbija milion puta pokradena, čak i protiv te Portugalije nekoliko godina ranije. Nevezano za suđenje, nadam se da ce Italija osvojiti ovo prvenstvo, zbog drugačijeg fudbala od onog koji su igrali pre, pa posle Danska zbog Eriksena i svega kroz šta su prošli, ne bih se žalio ni da Španija uzme, nekako su se dokotrljali do polufinala, a Engleska ne bih voleo da uzme, previše su prepotentni i svaku sem ove utakmice su igrali kod kuće, previše su euforični. Imaju dobar tim ali se nadam da će i ovog puta ostati kratkih rukava.
    (Niti volim Zvezdu niti volim Partizan, 4. jul 2021 07:54)

    # Link komentara

  87. Da izgubili su ali su ipak dobar tim...... Ne možeš uporediti sa nama!
    (zirkozi, 4. jul 2021 07:46)

    # Link komentara

  88. A ako Italija osvoji, onda ce biti "to je ona Italija koja nas nikad nije pobedila".

    Sve samo da se predstavite kao neki pobednici, a nista nikad niste osvojili u fudbalu...
    (Dobriša Cesarić)

    OSVOJILI:
    - SP broncu ‘98.
    - SP srebro 2018.

    Zašto lažeš, Dobriša?
    (BALON D’OR, 4. jul 2021 07:44)

    # Link komentara

  89. Samo neobjektivne neznalice mogu da tvrde da igranje praktično svih utakmica kod kuće i odsustvo putovanja nije bila ogromna i nefer prednost! Dirljiva je ljubav nekih ljudi prema svemu što smrdi, ali dolazi iz Engleske. Isto tako je dirljiva i naivnost onih koji misle da je slučajno to što su "velike" zemlje mahom povlašćene malom kilometražom. Sve su zemlje jednake, samo su neke jednakije od drugih...
    (čas u Bakuu, čas u Lisabonu, 4. jul 2021 07:43)

    # Link komentara

  90. Šta za srbina sreća? Poraz Ukrajine! Kakvi smo mi ljudi? Žalosno!
    (zirkozi, 4. jul 2021 06:20)

    # Link komentara

  91. Svim srcem uz Dansku!
    (Go go, 4. jul 2021 06:06)

    # Link komentara

  92. Kakva prevara ..
    (Beli, 4. jul 2021 03:27)

    # Link komentara

  93. Odavno je jasno da imamo projektovano finale na Vembliju-Engleska-Italija.
    (Skywalker, 3. jul 2021 21:18)

    Projektovano kako? To su dve ekipe koje su najvise pokazale na ovom turniru, ne znam ko bi onda trebalo da igra finale, sto ce se najverovatnije desiti.
    (Nenad, 4. jul 2021 02:35)

    # Link komentara

  94. Ziveo brih
    (Milos, 4. jul 2021 02:25)

    # Link komentara

  95. Bravo hvala braci englezima osvetili su nas za onaj poraz i petardu od ukrajine tako je bre idemo opa ha ha
    (Milos, 4. jul 2021 02:24)

    # Link komentara

  96. Bravo
    (Milos, 4. jul 2021 02:20)

    # Link komentara

  97. Bravo
    (Milos, 4. jul 2021 02:19)

    # Link komentara

  98. Sve samo da se predstavite kao neki pobednici, a nista nikad niste osvojili u fudbalu...
    (Poplava mozga, 03. jul 2021 22:40)

    Kao ni vi u košarci:D
    (Scotland-20:D, 3. jul 2021 23:20)

    Zbog koga ste onda napustili postolje 1995?
    (nijenego, 4. jul 2021 02:09)

    # Link komentara

  99. Forza azzurri
    (021, 4. jul 2021 01:41)

    # Link komentara

  100. Veliki favorit je Engleska, koji svi vide već u polufinalu, ali i kao glavnog kandidata za titulu šampiona Evrope.”
    Glavni kandidat je Italija. Samo da podsetim.
    (Dejan NS, 03. jul 2021 20:32)

    I ja msm da je Italija ali prema svim kladionicama favorit je Engleska, samo da ti otvorim oci.
    (palanka, 4. jul 2021 01:23)

    # Link komentara

  101. izbaci ce ga Danci!!!!!
    (attila, 4. jul 2021 01:01)

    # Link komentara

  102. Da li je na ovom prvenstvu pao ijedan gol iz slobodnog udarca?
    (ssss, 3. jul 2021 20:56)
    To mozda ukazuje da fudbal iskorenjuje bacanja i foliranja u 16.. mozemo bar da se nadamo.
    (Beee, 4. jul 2021 00:55)

    # Link komentara

  103. Bilo bi dobro da Kejn dodje u Partizan
    (Bora Jovanovic novinar, 3. jul 2021 22:10)

    Hahahahahaha.... XD
    Ja mislim i kad bi dosla cela reprezentacija engleske mi, Partizan, ne bi osvojili titulu...hahhahaahahha
    (FELIPE, 4. jul 2021 00:48)

    # Link komentara

  104. Odluke na te dve utakmice nisu ni izbliza za poredjenje. Jedna se desila u nokaut fazi Svetskog prvenstva a druga u kvalifikacijama za isto, i to u grupnoj fazi (ne u barazu) i pri tome u ranoj fazi kvalifikacija. Sedi, 1+ za trud.
    (europljanin intelektualac, 03. jul 2021 23:56)

    Nije bilo u nokaut fazi Svetskog prvenstva nego u grupnoj fazi. Inače, da je Brih svirao penal tad, osvojili bi smo Svetsko prvenstvo
    (Warlord, 4. jul 2021 00:43)

    # Link komentara

  105. Ova Ukrajina je nas odvalila 5:0 !!!
    (montoya, 4. jul 2021 00:34)

    # Link komentara

  106. Vidim da veliki broj ljudi jos uvek pamti Briha I nepravdu koju nam je naneo. Verovatno ce Brih zauvek biti upamcen po zlu. A moje pitanje je, kako se zove sudija koji nam je poogao protiv Portugala? Bas me interesuje koliko ljudi tog sudiju pamti. Verovatno Portugalci vrlo dobro znaju kako se zove.
    (Kuki, 3. jul 2021 21:56)
    Odluke na te dve utakmice nisu ni izbliza za poredjenje. Jedna se desila u nokaut fazi Svetskog prvenstva a druga u kvalifikacijama za isto, i to u grupnoj fazi (ne u barazu) i pri tome u ranoj fazi kvalifikacija. Sedi, 1+ za trud.
    (europljanin intelektualac, 03. jul 2021 23:56)
    Ne smrdi. Nismo igrali nokaut nego grupnu fazu. I nije Brih kriv što je Dzaka odapeo sa 30 metara a lopta prošla kroz naših 5 igrača. Ili što Duško nije imao muda da obori Šaćirija kada ga je već stigao jer je viši i brži. Zna se šta se radi, obara se igrač, direktan crveni, slobodan udarac sa 45 metara, svira se kraj.
    (Brada Krada, 4. jul 2021 00:34)

    # Link komentara

  107. Ako cemo posteno Englezi su klasa, izbacili Nemce. Nisu se provlacili kao neke penaldzije. Engleska - Italija finale, pa da uzivamo.
    (Španija-konjušarnica 5:3, 03. jul 2021 23:25)

    Tu klasu smo mi izbacili, jer su išli otvorenog garda, a ne kao Danci i Rusi što su pokušali da se domognu četvrtfinala odnosno polufinala na penale. A koliko smo sreće imali da smo protiv Danaca čak i penala za pobjedu promašili:D
    (Scotland-20:D, 4. jul 2021 00:24)

    # Link komentara

  108. Nisu oni tako dobri nego su ostali baš loši
    (Aleksandar, 4. jul 2021 00:09)

    # Link komentara

  109. nas Braca iz Engleske u finalu. Uvek bili uz Srbe dok nismo postali istocna gubernija.
    It' s coming home!!!!
    (Niko, 4. jul 2021 00:09)

    # Link komentara

  110. Rutinski... Na rezultat. Sta god pričali nisu primili niti jedan gol, ko se seća portugala tako se i osvaja titula. Probijena velika psihološka barijera pobedom protiv nemaca a sada treba da se vidi da li ova generacija ima petlju za titulu. It s comming home???
    (GSB OUT, 4. jul 2021 00:07)

    # Link komentara

  111. Ocajan fudbal.
    (ime, 4. jul 2021 00:06)

    # Link komentara

  112. Sve samo da se predstavite kao neki pobednici, a nista nikad niste osvojili u fudbalu...
    (Poplava mozga, 03. jul 2021 22:40)

    Kao ni vi u košarci:D
    (Scotland-20:D, 3. jul 2021 23:20)


    Teska bolest, sizofrenija...
    (Poplava mozga, 4. jul 2021 00:04)

    # Link komentara

  113. Vidim da veliki broj ljudi jos uvek pamti Briha I nepravdu koju nam je naneo. Verovatno ce Brih zauvek biti upamcen po zlu. A moje pitanje je, kako se zove sudija koji nam je poogao protiv Portugala? Bas me interesuje koliko ljudi tog sudiju pamti. Verovatno Portugalci vrlo dobro znaju kako se zove.
    (Kuki, 3. jul 2021 21:56)

    Odluke na te dve utakmice nisu ni izbliza za poredjenje. Jedna se desila u nokaut fazi Svetskog prvenstva a druga u kvalifikacijama za isto, i to u grupnoj fazi (ne u barazu) i pri tome u ranoj fazi kvalifikacija. Sedi, 1+ za trud.
    (europljanin intelektualac, 3. jul 2021 23:56)

    # Link komentara

  114. Danska-Španija finale … Danska osvaja titulu
    (Deki-Španija, 3. jul 2021 23:47)

    # Link komentara

  115. deko10 fudbal

    Sve istina osim da su bili u najlakspj grupi. Iz grupe su Cesi i oni prošli u 4-finale, a 1 gol je falio da i 3. tim prodje.
    Taj 3. tim je viceprvak svijeta a ispao je od tima koji tek treba igrati polufinale.
    Najslabija je grupa gdje je bila Ukrajina jer su i Nizozemska i Austrija ispale a Ukrajina se i osramotila u 4-finalu, bas od Engleske.
    Slabija je i grupa gdje je samo Spanjolska prosla osminu.
    (drago, 3. jul 2021 23:37)

    # Link komentara

  116. To im je sto im je… i ovo me cudi da su dogurali
    (Dali Bocek, 3. jul 2021 23:32)

    # Link komentara

  117. To su te lose Engleska i Danska koje smo izbacili sa SP.
    (drago, 3. jul 2021 23:30)

    # Link komentara

  118. Svi kukate kao Englezi skoro sve utakmice igraju kuci. Pa i mi smo najvazniju utakmicu igrali kuci. I to protiv tima koji je bio najslabiji na ovom Euru. Nisu jos uvek primili gol na ovom prvenstvu. A ovde ima nekih koji imaju nesto da prigovore. Nemce su takticki ubili. I posle imali kao slabu grupu. Pa kakve to veze ima, kad iz grupe smrti niko osminu finala nije prosao.
    (sakupljac minusa, 3. jul 2021 23:30)

    # Link komentara

  119. prvo je glupost sto nije EURO kao i ranije u dve drzave bez mnogo putovanja i cimanja, niko nije domacin osim te dve i to je to, sad je npr Turska isla Rim-Baku-Rim i sve je to bilo u nedelju dana, dok neki bleje, piju espresso i odmaraju neko leti i cima se... Englezi su danas mislim prvi put van Engleske al dobro evo opet idu kuci, tesko im... Zato se vec nadam da ce danci da ih izbace, ako ne onda samo da ne osvoje! Iskreno ne samo engleze nego Britaniju uopste ne volim, ni mimo sporta.
    Sportski pozdrav!
    (shpile, 3. jul 2021 23:29)

    # Link komentara

  120. Ako cemo posteno Englezi su klasa, izbacili Nemce. Nisu se provlacili kao neke penaldzije. Engleska - Italija finale, pa da uzivamo.
    (Španija-konjušarnica 5:3, 3. jul 2021 23:25)

    # Link komentara

  121. Pod hitno u fudbal uvesti pravilo o Pasivnom napadu i kaznjavati ekipe koje nemaju zelju da napadnu kao Engleska poslednjih skoro pola sata. Mucenje za gledanje.
    (Xman, 3. jul 2021 22:57)

    Pa nisu napadali jer ih je Ukrajina tako pritisla da iz šesnaesterca nisu mogli da izađu.
    (Fantazmagorija na kvadrat, 3. jul 2021 23:21)

    # Link komentara

  122. Sve samo da se predstavite kao neki pobednici, a nista nikad niste osvojili u fudbalu...
    (Poplava mozga, 03. jul 2021 22:40)

    Kao ni vi u košarci:D
    (Scotland-20:D, 3. jul 2021 23:20)

    # Link komentara

  123. Kad je Ukrajina igrala fudbal pa i sad. Nivo Donja Oraovica
    (Mici, 3. jul 2021 23:20)

    # Link komentara

  124. Pogodio sam sva cetiri para cetrtfinala, komentar u clanku Borba za Vembli od pre nekoliko dana.

    Dalje sam predvideo Italija-Engleska, osvajac Italija.

    Sto se tice prvog para i dalje imam osecaj da Italija prolazi, voleo bih da pogresim jer simpatisem Spaniju.

    Blaga prednost Italijana, ali nista nije nemoguce.

    Sto se tice drugog para Englezi su (veliki) favoriti, odlicna ekipa i domaci teren. I tu bi voleo da pogresim, simpaticni su mi danci.

    Ajde ovako:

    Finale: Italija/Spanija-Engleska

    Osvaja Italija/Spanija.

    Iako su jaki i igranu kuci, mislim da ovo Engleska nece uzeti, cak i na Vembliju.
    (Kontras, 3. jul 2021 23:18)

    # Link komentara

  125. @Pod hitno u fudbal uvesti pravilo o Pasivnom napadu i kaznjavati ekipe koje nemaju zelju da napadnu kao Engleska poslednjih skoro pola sata. Mucenje za gledanje.
    (Xman, 03. jul 2021 22:57)
    Da ali... tvoje poznavanje fudbala je nula! Nisu Englezi "sisali veslo" k'o mi onomad pa popili petardu, sve iz kontre. Zašto srljati u napad kada ubedljivo vodiš? Znali su Englezi jako dobro da je opasno ostavljati rupe u odbrani zato što je Ukrajina vrlo opasna u kontri. Englezi su ovo savršeno taktički odigrali.
    (Rade M, 3. jul 2021 23:17)

    # Link komentara

  126. UEFA je namestila ceo turnir za Engleze. Prvo su bili u najlaksoj grupi, onda su stavlenji da igraju u laksoj braket strani. A ne sa najavim kao dto su Italijani, Spanci, Francuzi, Nemci i Portugalci. Onda su dali sudijama da sudu koji su najkorptiniji sudije sto su uvek ppodplaceni daznaju koj tim da guraju.
    (deko10 fudbal, 03. jul 2021 22:40)

    Iz te grupe barem je jedan igrao u četvrtfinalu, a to je Češka. Di su oni iz najjače grupe Portugal, Francuska i Njemačka? Svi su ispali u osmini finala. Jedan od Švicarske, a jedan čak od ove "slabe" Engleske:D
    (Scotland-20:D, 3. jul 2021 23:15)

    # Link komentara

  127. realno najlepši fudbal igraju trenutno
    (dimitrije, 3. jul 2021 23:14)

    # Link komentara

  128. Englezi ne da ce samo igrati skoro svaku kuci nego i pred skoro 100% stadiona englezi jer ne daju da se udje u zemlju tako lako
    (srki, 3. jul 2021 23:13)

    # Link komentara

  129. Italijani osvajaju... Ako Englezi slučajno i prođu Dance, sa Italijom nemaju šanse... Naravno ni Španija takođe, protiv Italijana može samo da plače.
    (Pixy, 3. jul 2021 23:13)

    # Link komentara

  130. SVE ekipe koje su igrale kuci i minimalno putovale, sada su u polufinalu!
    Pravedan neki Euro!
    (Sta?, 3. jul 2021 23:10)

    # Link komentara

  131. Konačno Englezi kvalitetni na svim pozicijama ali ni Italijani nisu bili skoro ovako dobri.... Blaga prednost Italijanima naravno ako prodju i jedni i drugi do finala... Sportski pozdrav
    (rale, 3. jul 2021 23:10)

    # Link komentara

  132. @Kuki
    Zove se Dani Makieli.
    (Saške, 3. jul 2021 23:08)

    # Link komentara

  133. Sta bi ovo stručnjaci? Pa ja ceo dan citam da su Englezi cepanice za fudbal i da samo pobedjuju kada kradu i otimaju. Ljudi uz Italiju deluju baš silno. Ovaj Sančo klasaaaa.
    (Stevica, 3. jul 2021 22:30)

    Klasa? Tek sad vidim da je bio na terenu.
    (meteor, 3. jul 2021 23:06)

    # Link komentara

  134. Hari Kejn daje najmanje dva komada.
    (KoRn, 3. jul 2021 21:03)

    Svaka čast :)
    (Kkkk, 3. jul 2021 23:05)

    # Link komentara

  135. Englezi najmanje putovali, polufinale i finale se igra kod njih, UEFA se dogovorila sa njihovom Vladom o proširenju broja gledalaca. Mogli ste ih odmah poslati u finale. Da se ne muče ljudi.
    (Millennium, 3. jul 2021 23:00)

    # Link komentara

  136. Ukrajina pokazala klasu za razliku od "velesile"
    (Španija-konjušarnica 5:3, 3. jul 2021 23:00)

    # Link komentara

  137. al bice i KORONIJA - ENGLESKA 6:0
    (wer, 3. jul 2021 22:59)

    # Link komentara

  138. Hari Kejn daje najmanje dva komada.
    (KoRn, 03. jul 2021 21:03)

    Ako Ukrajini ne daju tri četiri komada neće nikom.
    (Legolas, 03. jul 2021 21:07)

    Alal vera, ljudi.
    (zmajognjeni, 3. jul 2021 22:58)

    # Link komentara

  139. Pod hitno u fudbal uvesti pravilo o Pasivnom napadu i kaznjavati ekipe koje nemaju zelju da napadnu kao Engleska poslednjih skoro pola sata. Mucenje za gledanje.
    (Xman, 3. jul 2021 22:57)

    # Link komentara

  140. Nije selekcija tri lava... Oni svoji reprezentaciju zovu Gordi albion...
    (Pravoslavac, 3. jul 2021 22:54)

    # Link komentara

  141. Nadam se da ce ovako rastaviti i antipaticnu Dansku. Smucilo mi se to zaljenje za njima (valjda treba da nam bude zao Eriksena???), a sudije im pomazu (Cehe olesili od batina, 2 cepanja glave bez zutog)...
    (Kozuki Oden, 3. jul 2021 22:54)

    # Link komentara

  142. Šta ovde se svi radujete da Ukrajina gubi? Gde su oni a gde smo mi? Budite realni.
    (zirkozi, 3. jul 2021 22:51)

    # Link komentara

  143. Ukrajinci čuvali rezultat
    (Wood, 3. jul 2021 22:50)

    # Link komentara

  144. Ova ista Ukrajina je nas odvalila 5:0.
    (Stevica, 03. jul 2021 22:32)
    njih je upravo pregazio brzi voz, lako je protiv teretnog...
    (lal, 3. jul 2021 22:47)

    # Link komentara

  145. Čeka se peti !
    (sony, 3. jul 2021 22:45)

    # Link komentara

  146. Bas zato sto su drugog dijela zdrijeba ispale jake ekipe sada gledamo osrednju Ukrajinu i Cesku i pitamo se sta rade u 1/4 finalu.
    Dzaba ti sreca sa zdrijebom ako nemas kvalitetu da dodjes do finala.
    Tamo zavrsavaju samo najbolji!
    (Lijevi bek, 3. jul 2021 22:45)

    # Link komentara

  147. Vidim da veliki broj ljudi jos uvek pamti Briha I nepravdu koju nam je naneo. Verovatno ce Brih zauvek biti upamcen po zlu. A moje pitanje je, kako se zove sudija koji nam je poogao protiv Portugala? Bas me interesuje koliko ljudi tog sudiju pamti. Verovatno Portugalci vrlo dobro znaju kako se zove.
    (Kuki, 3. jul 2021 21:56)
    Ajde reci kako se zove taj sudija? A sigurno pamtis ime sudije koji je priznao Ronaldu gol iz cistog ofsajda protiv Srbije u kvalifikacijama 2019? Moralisto
    (Bane, 3. jul 2021 22:44)

    # Link komentara

  148. Shevchenko napravio reprezentaciju od Dinama iz Kijeva i eto stigli dovde ali ne moze dalje. Ovaj tim je nas tukao 5:0 ali veceras nisu ni na 50% od svojih fizickih mogucnosti.
    (LOL, 3. jul 2021 22:40)

    # Link komentara

  149. UEFA je namestila ceo turnir za Engleze. Prvo su bili u najlaksoj grupi, onda su stavlenji da igraju u laksoj braket strani. A ne sa najavim kao dto su Italijani, Spanci, Francuzi, Nemci i Portugalci. Onda su dali sudijama da sudu koji su najkorptiniji sudije sto su uvek ppodplaceni daznaju koj tim da guraju. Protiv Ukrajne Englezi sa simulirali faule kad nije bilo i dali golove tako i iz ofsajda. Jedan midioker tim kome je jedino dato da igraju sve utakmice kod kuce sve do ginala. Takva korupcija, da ceo svet treba da bojkotuje njihov fudbal. Pravo Finale je Italija i Spanija, koji su dokazali da su dva najbolja tima na Evropskom Prvenstvu!
    (deko10 fudbal, 3. jul 2021 22:40)

    # Link komentara

  150. 4:0
    To je ona slaba Engleska koju je Hrvatska izbacila u polufinalu.
    I mocna Ukrajina koja neke pobijedi 5:0 hihi.
    (Milki, 3. jul 2021 22:25)


    A ako Italija osvoji, onda ce biti "to je ona Italija koja nas nikad nije pobedila".

    Sve samo da se predstavite kao neki pobednici, a nista nikad niste osvojili u fudbalu...
    (Poplava mozga, 3. jul 2021 22:40)

    # Link komentara

  151. (Stevica, 03. jul 2021 22:30)

    Klasa?

    Sanco nosi br. 17 i nije se video na terenu.

    Ne znam s kim si ga pomesao…
    (pocetak i kraj vica, 3. jul 2021 22:37)

    # Link komentara

  152. Sautgejt napravio dobru pricu, na misice ispao u 1/2 svetskog, sada ponovo 1/2 finale. Dobro ukomponovana ekipa, zategnuta. Videcemo protiv Danaca, ali mislim da ce rutinski Engleska pobediti. Ono sto im je godinama nedostajalo (ne to nisu dobri igraci, imali su ih uvek), a to je disciplina i timski duh, ova ekipa ima.
    (Corba, 3. jul 2021 22:37)

    # Link komentara

  153. Pregazili ih Englezi ko plitak potok :D
    (maki9, 3. jul 2021 22:35)

    # Link komentara

  154. Ukrajinci trenirali petarde na srbima da bi mogli jednog dana da igraju u 1/4 finalu ep i izgube od engleza.
    (Nemamo Kantea, ali smo kanta, 3. jul 2021 22:34)

    # Link komentara

  155. Sto ne igra Malinovski? 2 zuta ili ...
    (warlock, 3. jul 2021 22:34)

    # Link komentara

  156. Samo da sada ne sruse rekord Kroasanije u nokaut fazi. :)
    (Sasa, 3. jul 2021 22:34)

    # Link komentara

  157. Ovako ce i Danci da prodju,laganica za Engleze.Eto izbacili Nemce i put do finala nikada lakši.Ima do kvaliteta ali ima i do srece i to u ogromnim procentima.Pogledajte Belgija kao prva u grupi na Portugal i Italiju a Danska koja je u toj grupi imala dva poraza na Wels I Cesku.Ipak kada je bilo 16 reprezentacija to je bilo mnogo i to mnogo teže osvojiti jer su sve bile bukvalno najjace reprezentacije.
    (KoRn, 3. jul 2021 22:33)

    # Link komentara

  158. Ova ista Ukrajina je nas odvalila 5:0.
    (Stevica, 3. jul 2021 22:32)

    # Link komentara

  159. Sta bi ovo stručnjaci? Pa ja ceo dan citam da su Englezi cepanice za fudbal i da samo pobedjuju kada kradu i otimaju. Ljudi uz Italiju deluju baš silno. Ovaj Sančo klasaaaa.
    (Stevica, 3. jul 2021 22:30)

    # Link komentara

  160. Dokaz da su ovi ukrajinci zalutali ovde
    (banbadava, 3. jul 2021 22:30)

    # Link komentara

  161. čuj rapsodija protiv ukrajine....
    (....., 3. jul 2021 22:29)

    # Link komentara

  162. Nije Italija ništa specijalno. Igraju lep fudbal, imaju timski duh, ali još nisu natrčali na tim sa ozbiljnim napadom. Belgija je raspad, Španija igra brže i ima bolji vezni red. Videćemo.
    (Mali Hijavata, 03. jul 2021

    Mani se pisanja gluposti. Kažeš Belgija raspad? A svi igrači od golmana do poslednjeg igrača starteri u vrhunskim evropskim timovima. Tibo Kurtoa, Debruine, Lukaku, Hazard, Witzel i da ne teram dalje. Španija? Tek oni su ništa u odnosu šta su bili. Ko im igra u vezanom redu?
    (NY, 3. jul 2021 22:28)

    # Link komentara

  163. @kuki i @mali hijavata, mešate babe i žabe. Nas je sudija upropastio u utakmici koja je odlučivala o plasmanu u osminu svetskog prvenstva. Portugal je oštećen u utakmici koja verovatno neće imati uticaj na njihov plasman na prvenstvo. Bas me zanima šta bi rekli da su ispali u grupi zbog sudije.
    (Nikola, 3. jul 2021 22:28)

    # Link komentara

  164. Bravo braćo Englezi. Mašina...
    (Mile, 3. jul 2021 22:28)

    # Link komentara

  165. @Ajmo braco ukrajinci do pobede,samo za inat rusa.
    (Johnson@Johnson, 03. jul 2021 21:23)
    Sedi bre dole, Engleska vodi sa 4-0.
    (Lemi, 3. jul 2021 22:27)

    # Link komentara

  166. Moćna Engleska
    (Bg, 3. jul 2021 22:27)

    # Link komentara

  167. ukrainci zalutali ovde
    (orčuša, 3. jul 2021 22:27)

    # Link komentara

  168. 4:0
    To je ona slaba Engleska koju je Hrvatska izbacila u polufinalu.
    I mocna Ukrajina koja neke pobijedi 5:0 hihi.
    (Milki, 3. jul 2021 22:25)

    # Link komentara

  169. Svi koji Italiju stavljaju kao najvećeg favorita ovog prvenstva greše. Najveći favoriti su ispali. Belgija, Francuska, Nemačka, Portugal... Španija jeste bila jedan od favorita ali Italija i Engleska nisu. E sada da li će neko od njih dvoje uzeti titulu videćemo. Danska i Španija mogu da pobede Italiju i verovatno Engleze. Ništa se još ne zna. Samo ako slučajno Englezi budu prvi po komentarima ovde će biti 3 dana žalosti. Lično bih voleo da Englezi pobede zato što ih ovoliko vredjaju u Srbiji. Ljudi imaju odličan tim i vole fudbal.
    (Lala, 03. jul 2021 21:37)


    Englezi su bili favoriti uz Francuze (odmah iza Francuza) i Belgijance. Portugalci kako gde. Španci, Italijani i Nemci su bili iza.
    Ljudi ne vole Engleze u fudbalu zbog njihove nadmenosti koja traje godinama a nikad ništa ne urade. I nije da ih ne vole samo u Srbiji, tako je gotovo svuda.
    (pop hop, 3. jul 2021 22:24)

    # Link komentara

  170. Ukrajina zalutala. Srećno došli u 1/4 finale
    (Zvezda, 3. jul 2021 22:23)

    # Link komentara

  171. Spanci , Danci ili Italijani ce ih odrati ko zeca . Videcete . Ovo je antifudbal . Ugasio sam TV . Ne mogu da ih gledam , ni njih ni ovo bolesno prvenstvo .
    (Alex, 3. jul 2021 22:22)

    # Link komentara

  172. Ako u danasnjem fudbalu postoji nesto priblizno savrsenom napadacu, onda je to Hari Kejn.
    (Puh, 3. jul 2021 21:11)

    zaboravio si lewandovskog.
    (netko, 3. jul 2021 22:22)

    # Link komentara

  173. Idemoooo Danska!
    (PeraBeblja, 3. jul 2021 22:22)

    # Link komentara

  174. Vidim da veliki broj ljudi jos uvek pamti Briha I nepravdu koju nam je naneo. Verovatno ce Brih zauvek biti upamcen po zlu. A moje pitanje je, kako se zove sudija koji nam je poogao protiv Portugala? Bas me interesuje koliko ljudi tog sudiju pamti. Verovatno Portugalci vrlo dobro znaju kako se zove.
    (Kuki, 3. jul 2021 21:56)

    Nemaju Portugalci pojma kako se zove taj sudija. I njihov selektor je rekao da su takve stvari sastavni deo fudbala. Oni se ne bave glupostima, već će da se spreme za nastavak kvalifikacija, ispraviće greške i eto nama nove petarde za razmišljanje.
    Samo se mi bavimo imenima sudija, dok drugi rade, zato nam i ide ovako dobro.
    (Mali Hijavata, 3. jul 2021 22:20)

    # Link komentara

  175. Sterlinga,Šoua i Kejna.. biće zamenjeni da ih odmori-povrede se slučajno ..
    (MKD-4, 3. jul 2021 22:17)

    # Link komentara

  176. Zašto ovaj komentator uporno priča da se polufinalne utakmice igraju u sredu i četvrtak, kad se zapravo igraju u utorak i sredu? o.O
    (Alooo, 3. jul 2021 22:17)

    # Link komentara

  177. Ukrajna je outsajder
    (Antusa, 3. jul 2021 22:14)

    # Link komentara

  178. Ukrajina na nivou Surdulice.
    (Zoran, 3. jul 2021 22:13)

    # Link komentara

  179. Bilo bi dobro da Kejn dodje u Partizan
    (Bora Jovanovic novinar, 3. jul 2021 22:10)

    # Link komentara

  180. Svi koji Italiju stavljaju kao najvećeg favorita ovog prvenstva greše. Najveći favoriti su ispali. Belgija, Francuska, Nemačka, Portugal... Španija jeste bila jedan od favorita ali Italija i Engleska nisu. E sada da li će neko od njih dvoje uzeti titulu videćemo. Danska i Španija mogu da pobede Italiju i verovatno Engleze. Ništa se još ne zna. Samo ako slučajno Englezi budu prvi po komentarima ovde će biti 3 dana žalosti. Lično bih voleo da Englezi pobede zato što ih ovoliko vredjaju u Srbiji. Ljudi imaju odličan tim i vole fudbal.
    (Lala, 3. jul 2021 21:37)

    Ma nemam ja nista protiv Engleza, nego bas to sto imaju izuzetno jak tim a igraju strasno ruzan i dosadan fudbal isto kao i Spanci, a Italija igra skroz drugacije nego kroz celu svoju istoriju i zato se nadam da ce osvojiti
    (E, 3. jul 2021 22:06)

    # Link komentara

  181. Ukrajinci imaju dobru postavku igre protiv Engleza. Zatvoriti odbranu i gledati konture. Jako pametno jer imaju bolju odbranu od Engleza ali slabiji napad. Engleska odbrana je slabija strana ovog tima. Može tu još biti svašta u drugom poluvremenu.
    Go England!!
    (City Boy, 3. jul 2021 22:05)

    # Link komentara

  182. izuzetno dosadan fudbal.
    (z’brda, 3. jul 2021 22:05)

    # Link komentara

  183. Vidim da veliki broj ljudi jos uvek pamti Briha I nepravdu koju nam je naneo. Verovatno ce Brih zauvek biti upamcen po zlu. A moje pitanje je, kako se zove sudija koji nam je poogao protiv Portugala? Bas me interesuje koliko ljudi tog sudiju pamti. Verovatno Portugalci vrlo dobro znaju kako se zove.
    (Kuki, 3. jul 2021 21:56)

    # Link komentara

  184. Ova Ukrajina je za njih svemirski brod po tehnici , posedu , brzini .
    (Aleksandar, 3. jul 2021 21:47)

    Ta ista ukrajina trenutno gubi 0-1
    (Miki, 3. jul 2021 21:55)

    # Link komentara

  185. Ako cemo iskreno, ne vidim kako Spanija, Danska ili Engleska mogu da pobede Italiju ako ona nastavi da igra kao sinoc.
    (Xp, 3. jul 2021 21:10

    Nije Italija ništa specijalno. Igraju lep fudbal, imaju timski duh, ali još nisu natrčali na tim sa ozbiljnim napadom. Belgija je raspad, Španija igra brže i ima bolji vezni red. Videćemo.
    (Mali Hijavata, 3. jul 2021 21:54)

    # Link komentara

  186. Ukraina do pobede ...
    (Mrzim Engleze, 3. jul 2021 21:52)

    # Link komentara

  187. Jedini igrati sve meceve na svom terenu tokom prvenstva,ogromna je prednost za taj Tim,a teret svim ostalima ekipama...bravo za Ceferina...
    (Mare, 03. jul 2021 21:09)

    Prvo, komentarises bas kad ne igraju na svom terenu. Drugo, decenijama se igra tako da jedna drzava igra kod kuce, ne razumem zasto sad odjednom nije fer.
    (evoba, 3. jul 2021 21:51)

    # Link komentara

  188. Ekipa koja da gol u 4 minutu, pritom je izraziti favorit, i onda šteka vreme u svesno ubija utakmicu, ne zasluzuje da osvoji titulu. Pa cak su i Italijani ofanzivniji od Engleza.
    (Dare, 3. jul 2021 21:51)

    # Link komentara

  189. Ova utakmica ima i politckogi karaktera. Da Ukrajinci imaju bolje igrace i da mogu pobediti Engleze,
    prodat ce utakmicu iz politickog razloga, jer znamo koliko to ukrajincima znaci, iako uzaludno.
    (Poznavalac prilika, 3. jul 2021 21:48)

    # Link komentara

  190. Nikada nisu osvojili sem prevarom kod kuce 1966. Ova Ukrajina je za njih svemirski brod po tehnici , posedu , brzini .
    (Aleksandar, 3. jul 2021 21:47)

    # Link komentara

  191. Neče oni nikuda pazite šta vam kažem.
    (Lajavi Krelac, 3. jul 2021 21:46)

    # Link komentara

  192. Овај Брих има стварно добру везу у УЕФА и ФИФА. Па тај човек не треба да суди ни ниже лиге. Уопште нема осећај за фудбал.
    (veljko, 3. jul 2021 21:46)

    # Link komentara

  193. Englezi za sad ništa specijalno, Ukrajinci deluju kao da mogu ali kao da su u nekom grču. Čekam da se otkoče i da zaigraju pun gas, očito su više nego ozbiljna ekipa.
    (CJC, 3. jul 2021 21:43)

    # Link komentara

  194. Svi koji Italiju stavljaju kao najvećeg favorita ovog prvenstva greše. Najveći favoriti su ispali. Belgija, Francuska, Nemačka, Portugal... Španija jeste bila jedan od favorita ali Italija i Engleska nisu. E sada da li će neko od njih dvoje uzeti titulu videćemo. Danska i Španija mogu da pobede Italiju i verovatno Engleze. Ništa se još ne zna. Samo ako slučajno Englezi budu prvi po komentarima ovde će biti 3 dana žalosti. Lično bih voleo da Englezi pobede zato što ih ovoliko vredjaju u Srbiji. Ljudi imaju odličan tim i vole fudbal.
    (Lala, 3. jul 2021 21:37)

    # Link komentara

  195. Oce li ostati svi zivi i citavi do kraja prvenstva 🤦‍♀️🤦‍♀️
    Postaje vec malo neprijatno
    (Koji hit, 3. jul 2021 21:36)

    # Link komentara

  196. U finalu Italija dobija Englesku sa 2:0.
    (Kron, 3. jul 2021 21:31)

    # Link komentara

  197. Johnson@Johnson@ Ostavi se politike, gledaj fudbal, uživaj, opusti se!
    (charlie, 3. jul 2021 21:30)

    # Link komentara

  198. A i Brih je tu,za svaki slucaj.
    (nikola, 3. jul 2021 21:30)

    # Link komentara

  199. Ajmo braco ukrajinci do pobede,samo za inat rusa.
    (Johnson@Johnson, 3. jul 2021 21:23)

    # Link komentara

  200. -Engleska ima dobru reprezentacuju... Velike su sanse za polufinale a tamo ih čeka Danska pa će Englezi tu biti favoriti... Lako se može desiti da ih vidimo u finalu.
    (zoran, 3. jul 2021 21:21)

    # Link komentara

  201. Odavno je jasno da imamo projektovano finale na Vembliju-Engleska-Italija.
    (Skywalker, 3. jul 2021 21:18)

    # Link komentara

  202. Englezi ce igrati finale, moze neko da ih mrzi ili ne ali to je cinjenica, e sad da li mogu da pobede Italijane ili Spance to je nesto drugo
    (California Love, 3. jul 2021 21:16)

    # Link komentara

  203. Ako u danasnjem fudbalu postoji nesto priblizno savrsenom napadacu, onda je to Hari Kejn.
    (Puh, 3. jul 2021 21:11)

    # Link komentara

  204. Ako cemo iskreno, ne vidim kako Spanija, Danska ili Engleska mogu da pobede Italiju ako ona nastavi da igra kao sinoc.
    (Xp, 3. jul 2021 21:10)

    # Link komentara

  205. Jedini igrati sve meceve na svom terenu tokom prvenstva,ogromna je prednost za taj Tim,a teret svim ostalima ekipama...bravo za Ceferina...
    (Mare, 3. jul 2021 21:09)

    # Link komentara

  206. Ako Ukrajini ne daju tri četiri komada neće nikom.
    (Legolas, 3. jul 2021 21:07)

    # Link komentara

  207. Au, pa njima na klupi sede Rašford, Griliš, Foden... Medison i Vardi ni u 26...opasno su jaka ekipa.
    (CJC, 3. jul 2021 21:06)

    # Link komentara

  208. Hari Kejn daje najmanje dva komada.
    (KoRn, 3. jul 2021 21:03)

    # Link komentara

  209. Da li je na ovom prvenstvu pao ijedan gol iz slobodnog udarca?
    (ssss, 3. jul 2021 20:56)

    # Link komentara

  210. ajmooo braco ukrajinci
    (mateo, 3. jul 2021 20:54)

    # Link komentara

  211. Kako ce samo Englezi da placu veceras :D
    (Vlajko, 3. jul 2021 20:51)

    # Link komentara

  212. sanco kako je presao u premijer odmah minuti haha
    (navijaci partizana, 3. jul 2021 20:50)

    # Link komentara

  213. Sudija loseg glasa.
    (miljas, 3. jul 2021 20:35)

    # Link komentara

  214. Pa kako sad u Rimu, zar nije englezima namesteno da sve igraju kod kuce… :P
    (Kako sad, 03. jul 2021 20:20)

    Jao jadni oni, igraće jedan meč, ne u gostima, nego na neutralnom terenu. Sva sreća pa ako pobede, tako jadni će igrati kod kuće polufinale i finale. Sramota UEFA što je dozvolila da Englezi samo 6 od 7 utakmica igraju kod kuće.
    (JJ, 3. jul 2021 20:33)

    # Link komentara

  215. “Veliki favorit je Engleska, koji svi vide već u polufinalu, ali i kao glavnog kandidata za titulu šampiona Evrope.”
    Glavni kandidat je Italija. Samo da podsetim.
    (Dejan NS, 3. jul 2021 20:32)

    # Link komentara

  216. kako dančo ni minut kad vam čak i na ovoj statistici piše 6.5 (što znači da je igrao). odigrao je 10 minuta protiv češke.
    (nebulozator, 3. jul 2021 20:29)

    # Link komentara

  217. Pa kako sad u Rimu, zar nije englezima namesteno da sve igraju kod kuce… :P
    (Kako sad, 3. jul 2021 20:20)

    # Link komentara