MS

Komentari: Rusi na stubu srama: Za šta milionski ugovori?

Ruski fudbaleri jedni su od najvećih iznenađenja na EURO.

Pošaljite komentar
  1. Mentalitet sličan našem, zato tako i prolaze. Imaju umišljene zvezdice. Liga neatraktivna i pored tolikog novca. Dovode strance ili koji su izanđali ili koje niko neće. Nemaju sistam kao i mi, nego menjaju u svakom ciklusu po ceo tim. Struka im je veoma tanka i nepoštovana, kao i kod nas, uglavnom im ekipe vode stranci. Njihova liga ne napreduje već 20 god, već stagnira i pored upumpavanja toliko novca, a pritom retko prodaju svoje fudbalere u jače lige, da bar tamo igrački mogu da napreduju.
    (SaleS, 23. jun 2021 11:20)

    # Link komentara

  2. @Antusa
    Amerikanci sigurno bolje igraju fudbal od Rusa
    (partyboy, 23. jun 2021 08:14)

    # Link komentara

  3. A šta mi Srbi da kažemo na temu milionskih ugovora, samo saberite naše "zvezdice"....
    (AA, 23. jun 2021 08:07)

    # Link komentara

  4. (Western Devil, 22. jun 2021 18:42)

    Izuzetno nepoznavanje istorije
    (Bogdan, 22. jun 2021 19:16)



    Objasni gde je nepoznavanje? Bezveze je samo reći nešto i ne pružiti argument.

    Nemam ništa protiv Rusa, da se razumemo.
    (Western Devil, 22. jun 2021 23:44)

    # Link komentara

  5. Boli ali je istina.
    (Ziki, 22. jun 2021 17:02)

    Malo znaš i o Rusiji i o Rusima.
    (Georg, 22. jun 2021 17:57)
    Ja mislim da ti malo znas o rusima i rusiji… rusi pune Svedsku, Norvesku, Englesku, Australiju/Zeland i Ameriku u epidemioloskim razmerama… ima i tamo ljudi, a ne samo polu pismene, primitivne i bahate stoke… toga ima svuda, ali istocna Evropa i finalno rusija su apsolutni lider…
    (Nikola, 22. jun 2021 21:01)

    # Link komentara

  6. Mislim da je u tekstu dobro opisano funkcionisanje citave Rusije, citavog sistema. Sve propada ili se vestacki odrzava a kao najbolji primer tome je da date Rusima pravo da zive gde hoce u svetu pa cete videti koliko njih ce ostati u Rusiji. Mislim da bi se 70% Rusa iselilo za pola godine, preplavili bi Skandinaviju, Ameriku, Nemacku, Spaniju…. sve samo nebi ostali u Rusiji. Boli ali je istina.
    (Ziki, 22. jun 2021 17:02)

    Bio si,živeo,pa znaš kako funkcioniše?

    Zahvaljujemo se na glasu.
    (Marko, 22. jun 2021 17:17)

    Da, bio sam tri puta na duze vreme. Ma daleko him lepa kuca, znam Ruse i Rusiju toliko dobro da mogu da kazem ”Hvala ali ne hvala”.
    (Ziki, 22. jun 2021 20:59)

    # Link komentara

  7. Rusi nez ostalih kad je bio Socjetski savez, to jest be rusa… Sra je tu novo ? Kao i u ostalim sportovima. Draža im je flaša votke…
    (JPR24, 22. jun 2021 20:13)

    # Link komentara

  8. Glavni sport kod Rusa je hokej, a ne fudbal.
    (Zoran, 22. jun 2021 17:10)

    Ni u hokeju ne blistaju. Na ovogodisnjem svetskom prvenstvu ispali u cetvrtfinalu
    (Vlada, 22. jun 2021 20:08)

    # Link komentara

  9. Rusija jedna od najgorih reprezentacija Hrvati da jim ljube guzice jer su izbacili Špance na penale inače bi bila petardica od Španaca koja Hrvatsku uvek razbiju i nadje se po 4-5 golova u mreži Rusi se branili 90 minuta španci nisu pogodili jedno 10 sto odsto šansa i Rusija prođe na penale inače bi Španci bili svetski a hrvata nebi bilo ni blizu jedina prava reprezentacija Hrvatske je bila ona koja je držala igrače iz super jake ex juge jedna od najboljih i najjačih liga. ono 3 mesto je zasluženo ostalo je više plod sreče nego kvaliteta i znanja.Inače navuijam za sve zemlje bivše države od Slovenije do Makedonije samo da kažem da hrvatska nije svemirski brod za ostale reprezentacije iz regiona.
    (slaviša šmigič, 22. jun 2021 20:03)

    # Link komentara

  10. Dosadni ste sa tim kolika je Rusija. Gde su Amerikanci u fudbalu
    (Antusa, 22. jun 2021 17:21)

    Da je fudbal u Americi popularan kao u Rusiji Amerikanci bi bili svetski prvaci.
    (Kum Žoržo, 22. jun 2021 20:00)

    # Link komentara

  11. Zastarela igra, nema saradnje, timski kao da ne postoje. Zasluženo su izleteli sa takmičenja.
    (Djap, 22. jun 2021 19:55)

    # Link komentara

  12. Kad je Srbija imala dobar tim pa tip nabraja Dekija i Mijata.
    Eto jos jedan od razloga zasto je i CG van federacije. Zapamtite utuvite vise u glave da CG nije Mačva, Kolubara ili sta znam vec negotinska krajna. Stara drzava sa dinastijam koja je postala republikom
    (pomorac Kotor, 22. jun 2021 19:54)

    # Link komentara

  13. Ovi igraci zaradjuju velike novce jer im ekipe to placaju (a ne reprezentacija). Iskreno, Rusi su me mnogo razocarali i kao navijac bih radije da gledam Dance nego Ruse. Trenutno mi se ne svidja stil igre dosta ovih istocnoevropskih reprezentacija ukljucujuci Rusiju, Ukrajinu i Poljsku. Ne mora to stalno da bude tako, Hrvati su bili leprsavi u Rusiji i Fracnuskoj, Bugari u SAD-u, Rumuni su imali dobru generaciju, a cak je i FR Jugoslavija u Holandiji odigrala dve utakmice koje su bile super "za neutralne" navijace (3:3 sa Slovenijom i 3:4 protiv Spanaca). Nadam se da ce me Hrvati ili Cesi demantovati.
    (PimPong, 22. jun 2021 19:53)

    # Link komentara

  14. Slavenski mentalitet u fudbalu je poguban. Evo ocit primjer Rusija i Ukrajina, vezisti vuku loptu ( ili bolje reci oni se vuku za loptom) i kad nekako i dodju do sesnaest kada treba sutnuti oni asistiraju, ili obrnuto, a i kada sutnu to je traljavo ili lopta predje preko noge. U duel ili ne ulaze ili ulaze skroz mlako, tako da ruskog ili ukrajinskog gorostasa otrese neki pigmejac iz "zapadne" reprezentacije. Ista stvar u skok igri, gdje su i pored visine koju posjeduju totalno inferiorni. Suma sumarum; gledati utakmice slavenskih reprezentacija ( tu spada i vecina ex Yu timova) je cist mazohizam, jos ako navijas za neku gubitak zivaca na kvadrat.
    (mahir, 22. jun 2021 19:33)

    # Link komentara

  15. Da bi ruski fudbaler uspeo potrebno je da ode van i igra za znatno manje para. Prost primer Akinfeev, golman klasa, uspeo bi u evropi ali je imao tu mogucnost da u rusiji igra za njegov cska i zaradjuje ekstra. Ima tu jos primera, doduse ne tako talentovanih koji propadajh ili ce propasti u rusiji. Krasnodar gura veliku lovu i to ga 10.u donjoj polovini ruske lige. Cemu onda njihov golman prvi izbor?
    (filipovski990, 22. jun 2021 19:32)

    # Link komentara

  16. Poznata je stara, može se reći i izreka, ali to znaju stariji gledaoci"Niko ne zna da izgubi kao Rusi" od gotovog naprave veresiju, ili izgube kad je to skoro nemoguće. To im se često u istoriji dešava
    (branko, 22. jun 2021 19:27)

    # Link komentara

  17. Jel vi shvacate da rusa ima kao svaba i talijana zajedno, da poljaka ima kao argentinaca a ukrajinaca kao spanjolaca? I onda pogledaj rezultate.
    Sramota.
    Jedine 2 slavenske zemlje koje su uzele medalje od pada berlinskog zida su ceska 96 i hr 98 i 18 koje zajedno imaju stanovnika manje nego moskva sama.
    A jos rusi imaju gomilu milijardera, doveli su legende kao hiddinka i capella... i nista. NISTA.
    Kako je to moguce?!
    (Pijani zlotvor, 22. jun 2021 16:55

    Nemaju školu fudbala. Ni tradiciju. Češka ima veliku tradiciju, kao i Danska (savez im je osnovan 1889). Hrvatska takodje ima fudbalsku tradiciju, iskoristili su i prednosti velike bivše države i razvijali svoju školu u jakoj ligi. Osamostaljivanjem su se otkačili od politikanstva i udbaškog shvatanja fudbala, pa krenuli da rade sa decom na moderan način. Sjajna generacija iz '98 došla je iz stare YU lige, ali se od' 91. razvijala u najjačim evropskim ligama. Prošlo je samo 20 godina od SP '98., a već dolazi sledeća velika generacija sa Modrićem, Rakitićem, Perišićem, Mandžukićem... i igra u finalu. To nije mala stvar za zemlju od 4 i kusur miliona ljudi. Mora se imati dobar sistem, tradicija i škola fudbala, nije toliko bitan broj stanovnika, jer ti, u suštini, za kvalitetnu reprezentaciju treba svega 15-20 odličnih igrača. Pogledaj primer Nemačke u košarci... ogromna zemlja a ima samo Novickog kao vrhunskog asa u celoj istoriji. A Srbija, deset puta manja, ima ih bar deset, ako ne i više.
    (Mali Hijavata, 22. jun 2021 19:26)

    # Link komentara

  18. Rusi su tamo gde im je i mesto. Kao i mi.
    (Pedja, 22. jun 2021 19:23)

    # Link komentara

  19. Ne znam gde si ti video da je neko spomenuo Amere i Engleze.Ocigledno si tezak rusofil koji mrzi sve druge zemlje.A normalno ako ti tezak zatupljeni rusofil onda su ti najveci protivnici Ameri i Englezi.Mozeš da pricas sta hoces ali Rusi su jedna od najomrazenijih nacija na svetu.
    (KoRn, 22. jun 2021 18:05)

    Ako sam ja tezak rusofil onda si ti tezak NATOFIL koji mrzi sve zemlje koji ne vole Ameriku. Mozes da pricas sta hoces ali od Engleza i Amerikanaca nema omrazenijih nacija na svetu. Taman i da su Rusi treci posle njih, pa placi.
    (plavi bechar, 22. jun 2021 19:22)

    # Link komentara

  20. uvek imali para... nikad nisu znali osim 2008 uvek se brukali....
    (knjaz miloš, 22. jun 2021 19:21)

    # Link komentara

  21. -Ruski fudbal da nije stranaca u klubovima i liga bi bila krs.
    - Ima svega tu zasto su netalentovani za fudbal.
    Recimo klima... Ove godine je bilo mnogo snega kod njih i 5 meseci skoro i da nema fudbala... Mlađe kategorije tu verovatno slabo ulazu i jos tanki treneri....
    - zbog tog snega i leda rusi su najbolji u klizanju, odlični u hokeju.
    Svi znaju klizati,to uče od malena.
    Zime provode na klizalistu a ne na fudbalskom igralistu.
    -Svake zime se na crvenom trgu postavlja ogromno klizaliste.
    - jeste Rusija ogromna al hladna i deca slabo vole fudbal....
    Fudbal se vise razvijao u toplim zemljama Brazil, Argentina,Italija, Spanija,Francuska gde moze da se igra duzi period...prosto u nekim zemljama fudbal se obozava.
    Tu je i Nemačka gde se mnogo radi taktički i sa mlađim kategorijama a fudbal se voli a jaka privreda podstiče fudbal. Nemci prateći svoje urođene radne navike postali su jedna od najboljih reprezentacija godinama....
    Holandija pa sada i Belgija...Holanđani imaju čuvenu skolu fudbala posebno Ajaks.
    -Hrvatska je pre par godina napravila odličan rezultat.
    Podesila se fantastična generacija.
    -Gde je Srbija i zasto nije imala top rezultat? Pa kad je srbija imala top tim Piksi, Mijat, Jokan, Dejo, Miha... Sankcije nisu dozvolile da igramo a bili smo najbolji... Osvojili danci umesto nas evropsko.... Par godina nismo igrali i onda jednostavno ostario tim. TADA smo bili top al eto okolnosti čudne.
    -potom se odcepila i Crna Gora i eto.
    NIkako da napravimo Top selekciju.
    Idalje mislim da mozemo vise al fali taj slag na tortu.... Fali jedan vanseriski igrač to sto hrvati imaju u Modriću.
    -Da bi reprezentacija bila vrh mora da ima bar 1 vanseriski top igrača,lidera.
    -Srbija ima dobre igrače al lidera nekako nema...
    -sećam se dok je Gus Hiding vodio te ruse i pojavio se Arsavin sve im je konce povezao i rusi bili vau. ZNAČI I DOBAR TRENER....


    -
    (zoran, 22. jun 2021 19:19)

    # Link komentara

  22. Golubica...Ne radim na zapadu izneo sam samo objektivan stav ,zasto tako uvredljiv komentar druze ,poremecaj licnosti ,sta li je.....
    (Miki, 22. jun 2021 19:17)

    # Link komentara

  23. Rusi su hokejaška nacija, a kao i Turci nema tu previse talenta za nogomet.
    (Jose, 22. jun 2021 19:16)

    # Link komentara

  24. Da parafraziram; Zato što im nije ovo Napoleonov rat ili Istočni front, da gube nonstop, izmenjaju 40 igrača i ona kada se protivnikovih prvih 11 +3 rezerve izmore od davanja golova i utakmice, Rusi krenu sveži u kontru i pobede, tri dana kasnije, umesto za 90min
    (Western Devil, 22. jun 2021 18:42)

    Izuzetno nepoznavanje istorije
    (Bogdan, 22. jun 2021 19:16)

    # Link komentara

  25. Dare 
    Za Dance ne bih nikad navijao kada je kod nas rat besneo 1992 i kada nam nisu dali da ucestvujemo ne euru upali su kao mufljuzi umesto nas ...niko se nije nas ni setio ni pomenuo ...Italija najbolja do sada ..
    (Miki, 22. jun 2021 17:20)

    To prvenstvo niste zaslužili zato što je u kvalifikacijama Jugoslavija postigla preko 20 golova, ali je samo jedan zabio igrača sa prostora Srbije i Crne Gore – gol Binića protiv Severne Irske. Mislim da ste samo zadnju utakmicu odigrali bez igrača drugih republika.
    (:D, 22. jun 2021 19:06)

    # Link komentara

  26. I treba da ih pitaju jer pojma nemaju...
    (C i n i k, 22. jun 2021 18:54)

    # Link komentara

  27. Kad cemo mi da uradimo takav incident ili je plasman na veliko takmicenje incident sam po sebi?
    (plavi bechar, 22. jun 2021 18:54)

    # Link komentara

  28. Splavario po Volgi ili po Savi u cemu je razlika?
    (//=, 22. jun 2021 18:52)

    # Link komentara

  29. Sta vas briga da li su fudbaleri, kosarkasi itd. preplaceni? Zivimo u kapitalizmu, i takvo je trziste, a sve dolazi prvenstveno od interesovanja vas, gledalaca. Nemojte gledati fudbal, i sto vise vas to uradi, to ce im vremenom i manje plate biti...
    (Ambalaza Rotira, 22. jun 2021 18:52)

    # Link komentara

  30. Da parafraziram; Zato što im nije ovo Napoleonov rat ili Istočni front, da gube nonstop, izmenjaju 40 igrača i ona kada se protivnikovih prvih 11 +3 rezerve izmore od davanja golova i utakmice, Rusi krenu sveži u kontru i pobede, tri dana kasnije, umesto za 90min
    (Western Devil, 22. jun 2021 18:42)

    # Link komentara

  31. Gulag im ne gine.
    (predo, 22. jun 2021 18:34)

    # Link komentara

  32. Pa ima nesto kada te toliko mrze.Znas pogledas se u ogledalo i pitas se da nije do mene.Realno retko ko ih voli.Znam brdo ljudi koji su radili u Rusiji i nemaju bas neko dobro misljenje o njima kao narodu.
    (KoRn, 22. jun 2021 17:32)

    Da,da, da su pravi Ameri i Englezi bi se zapitali zasto ih se toliko mrzi? Realno niko ih ne volim. Znam brdo ljudi koji su radili u Americi ili Britaniji i imaju jos gore misljenje o njima kao narodima nego pre toga sto su vec lose imali.
    (plavi bechar, 22. jun 2021 17:55)
    Ne znam gde si ti video da je neko spomenuo Amere i Engleze.Ocigledno si tezak rusofil koji mrzi sve druge zemlje.A normalno ako ti tezak zatupljeni rusofil onda su ti najveci protivnici Ameri i Englezi.Mozeš da pricas sta hoces ali Rusi su jedna od najomrazenijih nacija na svetu.
    (KoRn, 22. jun 2021 18:05)

    # Link komentara

  33. Ruse mrze svi u svetu a ponajvise iz zapadne evrope kako je samo komentator na nemackom zdf navijao za dance uzas.Ali umesto da zbog toga stisnu i svima pokazu oni igraju bez motiva i hrabrosti malo kao i mi isto tako ...
    (Miki, 22. jun 2021 17:15)

    A šta ti radiš na tome mrskom zapadu?

    Pravac u majčicu Rusiju, ili u sjevernu Koreju u obećane zemlje.
    Svako normalan je navijao za Dance, Rusi zalutali na EP još su dobro prošli, Nijemci bih i natrpali do vrha.
    (golubica, 22. jun 2021 18:05)

    # Link komentara

  34. Nece biti bas tako.Kostic je glavni igrac u Anjtrahtu a pre dve sezone su zarili i palili zajedno sa Jovicem,Rajkovic je najbolji golman francuske lige pre dve sezone a i ove jedan od najboljih,Vlahovic je prvi strelac Fiorentine i u vrhu Calca,Maksimovic je medju vodecim u Hetafeu,Milivojevic kapiten Kristal Palasa,Despotovic glavni igrac u svom klubu u Rusiji,Mladenovic u Legiji.Ima ih ali ne u najjacim evropskim klubovima
    (Istina, 22. jun 2021 17:38)
    Druze, ne veruj bas svemu sto pisu nasi novinari. Namerno preteruju o ucincima nasih igraca da bi bolje prodavali novine.
    (ernek8, 22. jun 2021 18:03)

    # Link komentara

  35. Dosadni ste sa tim kolika je Rusija. Gde su Amerikanci u fudbalu
    (Antusa, 22. jun 2021 17:21)

    A tek Indija i Kina.
    (spock, 22. jun 2021 18:03)

    # Link komentara

  36. Mislim da je u tekstu dobro opisano funkcionisanje citave Rusije, citavog sistema. Sve propada ili se vestacki odrzava a kao najbolji primer tome je da date Rusima pravo da zive gde hoce u svetu pa cete videti koliko njih ce ostati u Rusiji. Mislim da bi se 70% Rusa iselilo za pola godine, preplavili bi Skandinaviju, Ameriku, Nemacku, Spaniju…. sve samo nebi ostali u Rusiji. Boli ali je istina.
    (Ziki, 22. jun 2021 17:02)

    Malo znaš i o Rusiji i o Rusima.
    (Georg, 22. jun 2021 17:57)

    # Link komentara

  37. Trenera samo pogledaš i jasno je da se radi o nekom ex KGB namešteniku. Jedini rezultat koji taj nesposobnjaković može da ostvari je u potpisivanju deportacija za kakav sibirski gulag.
    (*, 22. jun 2021 17:57)

    # Link komentara

  38. Pa ima nesto kada te toliko mrze.Znas pogledas se u ogledalo i pitas se da nije do mene.Realno retko ko ih voli.Znam brdo ljudi koji su radili u Rusiji i nemaju bas neko dobro misljenje o njima kao narodu.
    (KoRn, 22. jun 2021 17:32)

    Da,da, da su pravi Ameri i Englezi bi se zapitali zasto ih se toliko mrzi? Realno niko ih ne volim. Znam brdo ljudi koji su radili u Americi ili Britaniji i imaju jos gore misljenje o njima kao narodima nego pre toga sto su vec lose imali.
    (plavi bechar, 22. jun 2021 17:55)

    # Link komentara

  39. Koji naši igraju glavnu ulogu? Tadić u Ajaksu i Sergej u Laciju. Nemamo igrača u 1/4 finalu lige šampiona.
    (zzzz, 22. jun 2021 17:00)

    Nece biti bas tako.Kostic je glavni igrac u Anjtrahtu a pre dve sezone su zarili i palili zajedno sa Jovicem,Rajkovic je najbolji golman francuske lige pre dve sezone a i ove jedan od najboljih,Vlahovic je prvi strelac Fiorentine i u vrhu Calca,Maksimovic je medju vodecim u Hetafeu,Milivojevic kapiten Kristal Palasa,Despotovic glavni igrac u svom klubu u Rusiji,Mladenovic u Legiji.Ima ih ali ne u najjacim evropskim klubovima
    (Istina, 22. jun 2021 17:38)

    # Link komentara

  40. Očigledno Rusi nisu niti za jedan timski sport osim hokeja. Tolika zemlja, toliko stanovnika i ne mogu da naprave krštenog fudbalera ili košarkaša, a nije da ne ulažu novac.
    (brm, 22. jun 2021 17:35)

    # Link komentara

  41. E al' zato imaju najbolje baletane na svetu.
    (Tr-u77, 22. jun 2021 17:35)

    # Link komentara

  42. Ruse mrze svi u svetu a ponajvise iz zapadne evrope kako je samo komentator na nemackom zdf navijao za dance uzas.Ali umesto da zbog toga stisnu i svima pokazu oni igraju bez motiva i hrabrosti malo kao i mi isto tako ...
    (Miki, 22. jun 2021 17:15)
    Pa ima nesto kada te toliko mrze.Znas pogledas se u ogledalo i pitas se da nije do mene.Realno retko ko ih voli.Znam brdo ljudi koji su radili u Rusiji i nemaju bas neko dobro misljenje o njima kao narodu.
    (KoRn, 22. jun 2021 17:32)

    # Link komentara

  43. @Džoni
    U kind i indiji nogomet nije toliko popularan, dok je u rusiji na prvom mjestu po popularnosti druže
    (crna guja, 22. jun 2021 17:31)

    # Link komentara

  44. @Pijani

    Nije sramota. Ljude ne ide fudbal u toj meri ali zato imaju 600+ medalja na Olimpijadi. Nije ceo sport fudbal, i ako je najpopularniji. Rusi više obožavaju hokej, atletiku, devojčice idu na balet, gimnastiku, umetničko klizanje. Evo tenisom dominiraju, najelitniji sport. Što je misaona izmenica za većinu Evrope. Nije sve u srazmeri brojki i stanovišta. Onda je i Francuska smešna za maleni Urugvaj npr.

    Na kraju se sportske nacije određuju na OI. Rusi i Kinezi zveknu po 60-70 medalja. Teško da bi se oni menjali sa nama. A jednom će i njih pogoditi neka fudbalska generacija, zakon velikih brojeva je sa njima.
    (rke koke, 22. jun 2021 17:31)

    # Link komentara

  45. Mislim da je u tekstu dobro opisano funkcionisanje citave Rusije, citavog sistema. Sve propada ili se vestacki odrzava a kao najbolji primer tome je da date Rusima pravo da zive gde hoce u svetu pa cete videti koliko njih ce ostati u Rusiji. Mislim da bi se 70% Rusa iselilo za pola godine, preplavili bi Skandinaviju, Ameriku, Nemacku, Spaniju…. sve samo nebi ostali u Rusiji. Boli ali je istina.
    (Ziki, 22. jun 2021 17:02)
    Rusija ti je teska depresija.Diktatura, alkoholizam ,beda i lažni patriotizam.Ljudi vide Moskvu kao kod nas Beograd i misle kako je sve to bogato.A dalje od Moskve 15 vek.Nije ni cudo sto ih zivemo bracom jer kao da sam opisao Srbiju.
    (KoRn, 22. jun 2021 17:30)

    # Link komentara

  46. Znači da su postigli rezultat bilo bi u redu da primaju par miliona? Ako ćemo o tome, naravno da nije. Pitanje visokih plata sportista nema veze s njihovim uspesima ili porazima.
    (Masariko, 22. jun 2021 17:29)

    # Link komentara

  47. Džoni, 22. jun 2021 17:11)

    Radis gresku sto kinu i indiju usporedjujes s eu-juznoamerickim zemljama koje imaju u sebi taj kulturolisko- nogometni kod, tu je nogomet autohtona sorta.
    Kod kineza je finta da se kom partija dugo bojala drustvene moci nogometa, pa je forsiran stolni tenis. Indijci uopce ne igraju nogomet, njihov sport je kriket i tu imaju derbije s pakistanom.
    Ali u rusiji, ukr, bjelorusiji i poljskoj nogomet je neupitno sport br 1 i dio kulture, ulazu se novci, organizirali su ep i sp, a imali su uspjeha u proslosti, dok im stanovnistvo nije bas najbogatije. Dakle postoje apsolutno svi sastojci za fenomenalan koktel a na kraju epic fail.
    (Pijani zlotvor, 22. jun 2021 17:26)

    # Link komentara

  48. I kod nas nije nista bolje. Milionski ugovori bez rezultata
    (Sima, 22. jun 2021 17:25)

    # Link komentara

  49. Pa kad već tako gledaš po brojnosti nacije onda bi Kinezi i Indijci MORALI da igraju svako finale svetskih prvenstava u svim sportovima pa i u fudbalu. Ne ide to baš tako.
    (Džoni, 22. jun 2021 17:11)

    A šta misliš zašto ne ide ne Urugvaju npr. Zato što im fali više kvalitetnih igrača. U svakoj generaciji imaju po dva ekstra igrača, a ostali ispod prosjeka. A da ih ima tridesetak milijuna igrali bi glavne uloge na prvenstvima. To važi i za HR.
    (q, 22. jun 2021 17:25)

    # Link komentara

  50. Ako im nije bilo dovoljno upozorenje kad smo im mi ubacili petardu prosle godine,sada ce nauciti lekciju.Jednostavno,velika drzava ali nemaju previse talentovanih igraca.Klubove im nose stranci ali osim samog ucesca u LS nista posebno ne postizu a ugovori su im abnormalni,kao i u engleskoj.Verovatno je neko pranje para u pitanju.
    (Zapazanje, 22. jun 2021 17:24)

    # Link komentara

  51. Neka Čerčesov pije kolu i glumi mangupa
    (progym, 22. jun 2021 17:22)

    # Link komentara

  52. Dosadni ste sa tim kolika je Rusija. Gde su Amerikanci u fudbalu
    (Antusa, 22. jun 2021 17:21)

    # Link komentara

  53. Ne vidim sta je tu iznenadjenje sto su Rusi zadnji u grupi
    (Ivan, 22. jun 2021 17:21)

    # Link komentara

  54. Dare
    Za Dance ne bih nikad navijao kada je kod nas rat besneo 1992 i kada nam nisu dali da ucestvujemo ne euru upali su kao mufljuzi umesto nas ...niko se nije nas ni setio ni pomenuo ...Italija najbolja do sada ..
    (Miki, 22. jun 2021 17:20)

    # Link komentara

  55. Sumrak ruskog ekipnog sporta! Ajde fudbal manje vise, tu nikad nisu bili nesto posebno. Ali skoro gledam svetsko prvenstvo u hokeju. Pa oni ni tu vise ne mogu da uzmu medalju! Da covek ne poveruje.
    (srednji bloker, 22. jun 2021 17:20)

    # Link komentara

  56. Mislim da je u tekstu dobro opisano funkcionisanje citave Rusije, citavog sistema. Sve propada ili se vestacki odrzava a kao najbolji primer tome je da date Rusima pravo da zive gde hoce u svetu pa cete videti koliko njih ce ostati u Rusiji. Mislim da bi se 70% Rusa iselilo za pola godine, preplavili bi Skandinaviju, Ameriku, Nemacku, Spaniju…. sve samo nebi ostali u Rusiji. Boli ali je istina.
    (Ziki, 22. jun 2021 17:02)

    Bio si,živeo,pa znaš kako funkcioniše?

    Zahvaljujemo se na glasu.
    (Marko, 22. jun 2021 17:17)

    # Link komentara

  57. Ruse mrze svi u svetu a ponajvise iz zapadne evrope kako je samo komentator na nemackom zdf navijao za dance uzas.Ali umesto da zbog toga stisnu i svima pokazu oni igraju bez motiva i hrabrosti malo kao i mi isto tako ...
    (Miki, 22. jun 2021 17:15)

    # Link komentara

  58. Joviću vidiš li.
    (., 22. jun 2021 17:14)

    # Link komentara

  59. Tolika zemlja,toliko ulaže u fudbal a nema niti jednog krštenog fudbalera. Ne pamtim nekog ruskog igraca koji je ostavio neki trag u svetskom fudbalu.Ocigledno nisu za taj sport.Te fore kako ih oni toliko placaju da ne bi napustili Rusiju to su price za malu decu jer da su oni stvarno toliko dobri ne postoji taj novac koji bi ih zadržao u Rusiji pored Reala,Barse,PSG,Sitija,Mancestera,Juventusa,Intera,Milana,Bajerna itd,itd.
    (KoRn, 22. jun 2021 17:12)

    # Link komentara

  60. Pa i treba na stub srama.Cuvaju nereseno od prvog minuta,kao da igraju sa Francuskom. Strah je napasti Dansku.
    Drago mi je sto su ih razbili.
    Prvenstvo lose,za sada,nezanimljivo .
    (xyzh, 22. jun 2021 17:12)

    # Link komentara

  61. Jel vi shvacate da rusa ima kao svaba i talijana zajedno, da poljaka ima kao argentinaca a ukrajinaca kao spanjolaca? I onda pogledaj rezultate.
    Sramota.
    Jedine 2 slavenske zemlje koje su uzele medalje od pada berlinskog zida su ceska 96 i hr 98 i 18 koje zajedno imaju stanovnika manje nego moskva sama.
    A jos rusi imaju gomilu milijardera, doveli su legende kao hiddinka i capella... i nista. NISTA.
    Kako je to moguce?!
    (Pijani zlotvor, 22. jun 2021 16:55)

    Pa kad već tako gledaš po brojnosti nacije onda bi Kinezi i Indijci MORALI da igraju svako finale svetskih prvenstava u svim sportovima pa i u fudbalu. Ne ide to baš tako.
    (Džoni, 22. jun 2021 17:11)

    # Link komentara

  62. @Ziki I kod nas je isto. Svi smo mi ista G.
    (taras murga, 22. jun 2021 17:11)

    # Link komentara

  63. Glavni sport kod Rusa je hokej, a ne fudbal.
    (Zoran, 22. jun 2021 17:10)

    # Link komentara

  64. Eto, mi toliko imamo negativan stav prema nasem fudbalu,a ovakvi primeri Rusije sluze da se nekad osvestimo malo. Sta bi tek rekli da smo na njihovom mestu? Zemlja od 145 miliona ljudi, ogromni budzeti klubova, jaka liga, sada vec infrastruktura na najvisem nivou, a rezultata nigde ni na jednom nivou. Reprezentacija sada jeste redovan ucesnik velikih takmicenja ali redovno ne prolazi prvi krug, osim pre 3 godine kada su bili domacini, imali jednu od najlaksih grupa u novijoj istoriji SP i od 5 meceva koje su odigrali dobili su samo prva 2. Sto se tice klubova, ogromne pare ulazu i ne mogu ni da se priblize vodecih klubovima na Zapadu. Kratak zamah pre 15-ak godina kada su CSKA 2005. i Zenit 2008. bilo je samo zamazivanje ociju. U Ligi Sampiona od tada samo CSKA ima jedno 1/4 2010.godine i nikad niko vise ni blizu tome prakticno. Protekle 2-3 godine su ostvarili katastrofalne rezultate u Evropi, pa je ruska liga sa koeficijentom u velikom padu, takvom, da uz malo srece ih cak i mi mozemo prestici ako se to nastavi. Sto se reprezentacije tice, moj utisak je da bi njima bilo mnogo bolje da im igraci mnogo vise idu u strane lige, nego sto ih ugovorima zadrzavaju u Rusiji, jer bi tako ojacali i stekli veci kvalitet i iskustvo kada dodje vreme da se igraju za reprezentaciju. Sve u svemu, prolaze kroz veoma los fudbalski period, cisto eto mali podsetih da ima mnogo gorih i od nas.
    (Mixa, 22. jun 2021 17:07)

    # Link komentara

  65. Jel vi shvacate da rusa ima kao svaba i talijana zajedno, da poljaka ima kao argentinaca a ukrajinaca kao spanjolaca? I onda pogledaj rezultate.
    Sramota.
    Jedine 2 slavenske zemlje koje su uzele medalje od pada berlinskog zida su ceska 96 i hr 98 i 18 koje zajedno imaju stanovnika manje nego moskva sama.
    A jos rusi imaju gomilu milijardera, doveli su legende kao hiddinka i capella... i nista. NISTA.
    Kako je to moguce?!
    (Pijani zlotvor, 22. jun 2021 16:55)

    Zato sto su rusi poznate lencuge. Puna ih je Evropa, zive na racun drzave i ne rade nista, osim kad nesto muljaju na crno.
    (Prle, 22. jun 2021 17:06)

    # Link komentara

  66. Jedna totalno netalentovana sportska nacija
    (Bora Jovanovic novinar, 22. jun 2021 17:05)

    # Link komentara

  67. Ko je upucen u Ruski fudbal zna, da su tolike plate izazvane zbog njihovog “limita” na strance, pa su ruski klubovi bukvalno nalaze u stanju da placaju sporedne igrace ogromnim sumama. Jedini igraci koji im igraju u inostranstvu su Golovin i Mirancuk, i na ovom prvenstvu su bili najbolji u Ruskom timu. Jednostavno su ograniceni, nemaju oni taj talenat i mentalitet za fudbal.
    (Robert Srpski Dauni, 22. jun 2021 17:04)

    # Link komentara

  68. Mislim da je u tekstu dobro opisano funkcionisanje citave Rusije, citavog sistema. Sve propada ili se vestacki odrzava a kao najbolji primer tome je da date Rusima pravo da zive gde hoce u svetu pa cete videti koliko njih ce ostati u Rusiji. Mislim da bi se 70% Rusa iselilo za pola godine, preplavili bi Skandinaviju, Ameriku, Nemacku, Spaniju…. sve samo nebi ostali u Rusiji. Boli ali je istina.
    (Ziki, 22. jun 2021 17:02)

    # Link komentara

  69. Svi reprezentativci Rusije igraju u domacim klubovima, gde je kvalitet lige osrednji. Retko koji zeli da ode u jacu ligu jer u Ruskoj premier ligi daju nenormalno dobre plate. Samim tim igrac ne moze da se razvije i dodje do maksimuma. I onda se desi Danska..

    Ali i da su svi po Spaniji recimo opet bi mi bilo drago sto su pukli zbog stekanja vremena protiv Danaca.

    Za Dance navijam od sada. Ne zbog Eriksena, vec totalnog fudbala. Napadaju ljudi pa sta bude.
    (Dare, 22. jun 2021 17:02)

    # Link komentara

  70. Ogranicenje broja stranaca omogucava polu igracima da dobro zive posto ih morate angazovati da bi bili konkurenti, a kostaju vise od Brazilaca i slicnih.
    (banat, 22. jun 2021 17:01)

    # Link komentara

  71. Ali mi ostajemo apsolutni sampioni u svemu, nasi igraju van glavnu ulogu i opet ne urade nista hah
    (filipovski990, 22. jun 2021 16:48)

    Koji naši igraju glavnu ulogu? Tadić u Ajaksu i Sergej u Laciju. Nemamo igrača u 1/4 finalu lige šampiona.
    (zzzz, 22. jun 2021 17:00)

    # Link komentara

  72. Vele da su Rusi na 1:0 za Dance na tv pustili snimak Putina kako lovi po Sibiru. Haha
    (Loznica, Gučevo, Cer…, 22. jun 2021 16:57)

    # Link komentara

  73. Ovi su izgleda kao i mi ubedjeni da imaju vrhunske pojedince, a kao i nama da zabranis svim nesudjenim Superligasima i jos PSZu i Bajernu da dovedu igrace opet ne bi bilo ni jednog njihovog niti naseg igraca.
    (jsx, 22. jun 2021 16:56)

    # Link komentara

  74. Jel vi shvacate da rusa ima kao svaba i talijana zajedno, da poljaka ima kao argentinaca a ukrajinaca kao spanjolaca? I onda pogledaj rezultate.
    Sramota.
    Jedine 2 slavenske zemlje koje su uzele medalje od pada berlinskog zida su ceska 96 i hr 98 i 18 koje zajedno imaju stanovnika manje nego moskva sama.
    A jos rusi imaju gomilu milijardera, doveli su legende kao hiddinka i capella... i nista. NISTA.
    Kako je to moguce?!
    (Pijani zlotvor, 22. jun 2021 16:55)

    # Link komentara

  75. Ruska liga ima ogranicen broj stranaca, pa im je u cilju da ruski igraci ostanu u zemlji i zato im daju mnogo love. Po kvalitetu su daleko od evropske elite, zato imamo svega 3 ili 4 igraca. Onda se desi ovo. Ali mi ostajemo apsolutni sampioni u svemu, nasi igraju van glavnu ulogu i opet ne urade nista hah
    (filipovski990, 22. jun 2021 16:48)

    # Link komentara