MT

Komentari: "Hrvatska je svemirski brod za sve u regionu"

Srpski trener Ivan Vukomanović dao je "najavni komentar" za hrvatski "Index" pre meča tamošnje reprezentacije sa Škotskom.

Pošaljite komentar
  1. Vukomanović je rekao sve kako jeste. Hrvatska ima vrhunske igrače ima trenere ima struku odličan savez ima kvalitet kontinuitet nastupa na velikim takmičenjima i odlične rezultate.
    (Uroš, 21. jun 2021 19:49)

    # Link komentara

  2. CV Hrvatske repke je impresivan. Čekamo još medalju sa EP. Na Fifinoj rang listi njihova prosečna pozicija je sigurno visoka, stalno su u društvu najboljih. Njihovi reprezentativci imaju sijaset osvojenih individualnih nagrada...
    (Gudelj, 21. jun 2021 19:59)

    # Link komentara

  3. Kratko I jasno je objasnio kakav nam je savez,imamo kvalitet bar da se plasiramo za EP ali mi nemamo nikakav sistem.
    (kralj, 21. jun 2021 20:02)

    # Link komentara

  4. Tako je, čovjek zna o čemu priča.
    Objektivni pogled, Hrvatska je daleko ispred ostalih ex Yu država.
    (Nedeljko, 21. jun 2021 20:02)

    # Link komentara

  5. Реално и у саму срж проблема. Браво.
    (Рабађија, 21. jun 2021 20:02)

    # Link komentara

  6. Pola je u pravu a pola nije. Jeste Hrvatska je od osamostalhenja samo dva puta nije igrala velika takmičenja. Mi recimo 5 išli 7 nismo što dosta govori u prilog da nemamo nikakav sistem. E sad nije u pravu za ovaj tim koji vodi Piksi da je potreban neki kako kaže "Incident" da bi došli do baraza i da da je to plafon. Mi smo već sigurno u barazu. Piksi ima sjajnu i za nas revolucionarnu formaciju 3-5-2. Shvatio čovek da mu više nemamo kvalitetne odbranbene igrače da bi igrali sa 4 i zašto bi uzimai sredini jednog? I rezultati su stigli.
    (Aron, 21. jun 2021 20:19)

    # Link komentara

  7. U pravu je!
    (Bosanac, 21. jun 2021 20:22)

    # Link komentara

  8. Ziva istina. Zuriosm..
    (Igor, 21. jun 2021 20:26)

    # Link komentara

  9. Mali dodatak .... Vukomanovic je Crnogorac .
    (zigis, 21. jun 2021 20:27)

    # Link komentara

  10. Realno i neprostrasno je ovaj naš trener opisao trenutni fudbal u Jugi bez okolišanja.
    (Jovan, 21. jun 2021 20:28)

    # Link komentara

  11. Zaboravio je da kaze da Hrvatska ima i mnoooooogo srece. Pa u nokaut fazi na svetskom su dobili bas prosecne protivnike i pored toga su dve dobili na penale i jednu na produzetke. Ajde jednu na penale ali dve. To je lutrija i opusteno su mogli vec prvu da ispadnu. Dosli su do prve ozbiljne ekipe u finalu i Francuzi su ih s pola snage odrali i dali im 4 gola a da su zapeli mogli su i 7,8. Hrvati jesu dobri ali nisu spektakularni kako ih svi predstavljate.
    (Milos, 21. jun 2021 20:28)

    # Link komentara

  12. Problem je da se ovo puno čitateljima ne sviđa. Vidi se po lajkovima.
    Ali istina je istina.

    Svako ima iste mogućnosti, niko nikome uspeh ne brani.
    (Nedeljko, 21. jun 2021 20:29)

    # Link komentara

  13. Ako pričamo o rezultatima poslednjih 20ak godina ima istine, a ako je time hteo da opiše sadašnje i predvidi buduće rezultate, to je besmislica. Jedino ako je postao vidovit.
    (e moj, 21. jun 2021 20:30)

    # Link komentara

  14. A sta su osvojili?Nista!Ko se seca ko je kad bio drugi,treci???Ljudi pamte prvake,pobednike.Na srecu su prosli do finala na SP,preko silnih penala.I to im je uspeh???Osvoji par prvih mesta na nekim takmicenjima,pa da pricamo nesto.I Grcka je bila prvak evrope,pa gde su sad-nigde.Tako ce i kroasani.
    (Petar, 21. jun 2021 20:33)

    # Link komentara

  15. Pa jeste u pravu, ali izjava pokazuje njihov problem.
    Niko kad budemo pet u odbojci na primer se ne vadi na to da smo svemirski bod u odnosu na region, ili ako Djokovic izgubi u finalu da je bolji od Cilica.
    Mi idemo da pravimo sto bolji rezultat, a oni idu samo da budu bolji od nas... Zato im i ne ide nesto u rukometu u poslednje vreme, a pitanje da li ce i u fudbalu u buducnosti.
    (jsx, 21. jun 2021 20:36)

    # Link komentara

  16. Hrvatska je trenutno prosječna čak možda i slaba ekipa. Razlog tome je što su se nakon SP u Rusiji oprostili od reprezantacije ključni igrači prema kojima se kreirala taktika igre, a tu prije svih mislim na Manđukića, Rakitića i Čorluku. Danas Hrvatska još nema standardnu i uigranu ekipu, pa čak niti sustav igre, tako da mnogi igraju na pozicijama različitim od onih na kojim igraju u svojim klubovima. Trebati će čekati najmanje dvije do tri godine da se formira i uigra standardna ekipa, pa da Hrvatska opet bude respektabilna ekipa. Mislim da Dalić nije kalibar za stvoriti tako nešto i tu će se morati mijenjati. Drugo mjesto u Rusiji nije Dalićeva zasluga, jer on je neposredno pred svjetsko prvenstvo samo preuzeo već gotovu i uigranu ekipu.
    (Loreda, 21. jun 2021 20:38)

    # Link komentara

  17. Pola je u pravu a pola nije. Jeste Hrvatska je od osamostalhenja samo dva puta nije igrala velika takmičenja. Mi recimo 5 išli 7 nismo što dosta govori u prilog da nemamo nikakav sistem. E sad nije u pravu za ovaj tim koji vodi Piksi da je potreban neki kako kaže "Incident" da bi došli do baraza i da da je to plafon. Mi smo već sigurno u barazu. Piksi ima sjajnu i za nas revolucionarnu formaciju 3-5-2. Shvatio čovek da mu više nemamo kvalitetne odbranbene igrače da bi igrali sa 4 i zašto bi uzimai sredini jednog? I rezultati su stigli.
    (Aron, 21. jun 2021 20:19)

    Ovo sve sto si napisao je tvoj utisak koji bas i nema neku potporu u cinjenicama nazalost. Ja se nadam da si u pravu i da ce nasa rep to dokazati. Zasad, covek je u pravu da samo slucajno mozemo do nekog baraza/prvenstva, a onda kad do tamo dodjemo, stvarnost nas lupi po nosu.
    (Keynes, 21. jun 2021 20:40)

    # Link komentara

  18. Divlja horda ponovno jaše. Ne ovisimo o nikome već nakon prve dvije završene grupe. Pobjeda i tu smo !
    (djedmedjed, 21. jun 2021 20:59)

    # Link komentara

  19. Istina... Nekako se se dobra tradicija iz Jugoslavije nastavila (i unapredila) u fudbalu i rukometu u Hrvatskoj, dok je Srbija nastavila kosarku i (do ne davno) odbojku.
    (Ambalaza Rotira, 21. jun 2021 21:00)

    # Link komentara

  20. U hrvatskim selekcijama (ne samo seniori, već i mlađi), u njihovim klubovima (ovim ozbiljnim Dinamu, Rijeci, Osjeku) igraju igrači najbolji na svojim pozicijama.

    U srpskim selekcijama i klubovima uglavnom igraju oni koji imaju dobru kombinaciju. Oni najbolji mogu da prave čuda na treninzima, ali tek onda neće videti teren - da se ne vidi koliko su bolji od ovih što igraju preko veze.
    (Aki, 21. jun 2021 21:01)

    # Link komentara

  21. Nerazumijem cemu svakodnevno opcinjenost Hrvatima! Pa Srbija je od njih bolja u vecini najbitnijih sportova, I samo 1 Nole ima vise Titula I trofeja nego 80% HR sportasa od 1991.Srbi malodusno govore o sebi,dajte vise pozitive jer se imate cime ponositi. A i nisi sila u nekom sportu kad svakih 20 godina osvojis neko 2.ili 3.mjesto kao sto je to s njima u nogometu.
    (Realni10, 21. jun 2021 21:03)

    # Link komentara

  22. A sta su osvojili?Nista!Ko se seca ko je kad bio drugi,treci???Ljudi pamte prvake,pobednike.Na srecu su prosli do finala na SP,preko silnih penala.I to im je uspeh???Osvoji par prvih mesta na nekim takmicenjima,pa da pricamo nesto.I Grcka je bila prvak evrope,pa gde su sad-nigde.Tako ce i kroasani.
    (Petar, 21. jun 2021 20:33)
    Ako ne umeš da nešto realno napišeš bolje ćuti, pa mi 100 godina pišemo kako smo bili treći u Urugvaju i peti u italiji i to nije Srbija bila nego Yuga a ovamo treće mesto i finale to nije ništa, ALO to je veći uspeh nego da Brazil bude prvak, mnogo veći her Hrvatska ima nepunih 4 miliona stanovnika.
    (Zastava101Specijal, 21. jun 2021 21:08)

    # Link komentara

  23. Zaboravio je da kaze da Hrvatska ima i mnoooooogo srece. Pa u nokaut fazi na svetskom su dobili bas prosecne protivnike i pored toga su dve dobili na penale i jednu na produzetke. Ajde jednu na penale ali dve. To je lutrija i opusteno su mogli vec prvu da ispadnu. Dosli su do prve ozbiljne ekipe u finalu i Francuzi su ih s pola snage odrali i dali im 4 gola a da su zapeli mogli su i 7,8. Hrvati jesu dobri ali nisu spektakularni kako ih svi predstavljate.
    (Milos, 21. jun 2021 20:28)

    Četrdeset godina pratim fudbal i veruj nije Hrvatska jedina koja je imala sreću da dođe u finale ima država koje su i osvajale uz pomoć Fortune, ali znaš kako se kaže sreću treba i zaslužiti.
    (Zastava101Specijal, 21. jun 2021 21:13)

    # Link komentara

  24. Hrvatska radi na tome da uništi Mamića samim tim će uništiti ovo što imaju jer činjenica je da su mala država, liga im je slaba, infrastruktura nikakva, samo im fali da glavnog menadžera sklone i eto im sreće.
    (Zastava101Specijal, 21. jun 2021 21:16)

    # Link komentara

  25. A sta su osvojili?Nista!Ko se seca ko je kad bio drugi,treci???Ljudi pamte prvake,pobednike.Na srecu su prosli do finala na SP,preko silnih penala.I to im je uspeh???Osvoji par prvih mesta na nekim takmicenjima,pa da pricamo nesto.I Grcka je bila prvak evrope,pa gde su sad-nigde.Tako ce i kroasani.
    (Petar, 21. jun 2021 20:33

    Gluposti. Igrati finale SP i biti treći (ta generacija je imala kvalitet za šampiona sveta) veliki su sportski uspesi. Ja kao ljubitelj fudbala i čovek koji poslednjih dvadesetak godina slabo ide na utakmice, ali od '85 do 2000 bio sam relativno redovan i na Zvezdinim i na utakmicama reprezentacije... pamtim sve finaliste svetskih i evropskih prvenstava i njihove ključne igrače. To znaju i svi pravi ljubitelji fudbala. To ne pamte samo ljubitelji igrica na kompu koje simuliraju fudbal, a oni sa pravim fudbalom pojma nemaju.
    Tvoje je pravo da mrziš njihove uspehe, neću ti to osporavati, ali Šukera, Prosinečkog, Bobana, Jarnija, Modrića, Rakitića... pamtiće svi pravi svetski novinari, treneri, igrači i navijači.
    Zapamti to.
    A to što potcenjuješ Grke koji su bili prvaci Evrope i kažeš da su sada nula, kaži mi šta smo onda mi? Mi smo onda dupla nula, bili nula i ostali nula, jer nikada nismo bili ni blizu da nešto osvojimo.
    Haug.
    (Mali Hijavata, 21. jun 2021 21:16)

    # Link komentara

  26. "A sta su osvojili?Nista!Ko se seca ko je kad bio drugi,treci???"
    (Petar, 21. jun 2021 20:33)

    Vas nije bilo niti u jednoj jedinoj sceni službenog filma FIFA 2018 prvenstva. Točnije, nisu vas ni registrirali dok ste bili tamo (i navodno učestvovali) a kamoli da bi vas se još netko sjećao.
    (grupni_flex, 21. jun 2021 21:16)

    # Link komentara

  27. Zaboravio je da kaze da Hrvatska ima i mnoooooogo srece. Pa u nokaut fazi na svetskom su dobili bas prosecne protivnike i pored toga su dve dobili na penale i jednu na produzetke. Ajde jednu na penale ali dve. To je lutrija i opusteno su mogli vec prvu da ispadnu. Dosli su do prve ozbiljne ekipe u finalu i Francuzi su ih s pola snage odrali i dali im 4 gola a da su zapeli mogli su i 7,8. Hrvati jesu dobri ali nisu spektakularni kako ih svi predstavljate.
    (Milos, 21. jun 2021 20:28)

    Ma mogli su i 15 komada hahaha koji si ti majstor
    (doktor, 21. jun 2021 21:18)

    # Link komentara

  28. "Hrvatska je trenutno prosječna čak možda i slaba ekipa. Razlog tome je što su se nakon SP u Rusiji oprostili od reprezantacije ključni igrači prema kojima se kreirala taktika igre, a tu prije svih mislim na Manđukića, Rakitića i Čorluku. Danas Hrvatska još nema standardnu i uigranu ekipu, pa čak niti sustav igre, tako da mnogi igraju na pozicijama različitim od onih na kojim igraju u svojim klubovima. Trebati će čekati najmanje dvije do tri godine da se formira i uigra standardna ekipa, pa da Hrvatska opet bude respektabilna ekipa. Mislim da Dalić nije kalibar za stvoriti tako nešto i tu će se morati mijenjati. Drugo mjesto u Rusiji nije Dalićeva zasluga, jer on je neposredno pred svjetsko prvenstvo samo preuzeo već gotovu i uigranu ekipu."
    (Loreda, 21. jun 2021 20:38)

    Slažem se u potpunosti. Vjerojatno sutra nećemo dobiti Škotsku i idemo doma ali barem su klinci "onjušili" veliko natjecanje pa je već i to neka korist od ovog prvenstva.
    (grupni_flex, 21. jun 2021 21:21)

    # Link komentara

  29. Hrvatska je dobra u fudbalu kao što je ovaj Vukomanović dobar trener.
    (bane, 21. jun 2021 21:23)

    # Link komentara

  30. Hrvatska od ep 2008 narednih 10- ak godina nije uspela pobediti NITI jednu top 10 reprezentacija sveta. Ako je to " sila"?!🤔 10 godina nisu pobedili neku fudbalsku pravu silu. Bolje plasmane imaju u kosarci od osamostaljenja nego u fudbalu. U kosarci su cak 5 puta najmanje u polufinale stigli, u fudbalu samo 2 puta. Bolje plasmane imaju u kosarci. Velesile zadnjih 30-ak godina su Francuska, Brazil, Spanija i Nemacka. Sile Italija, Holandija, Argentina, Portugal i Engleska( gledano po plasmanima)

    Hrvati se loze da su rang ovih gore zbog 5 prolazaka grupa u 26 godina

    Jedna Holandija ima cak 6 polufinala svetskih i evropskih od devedesetih a Hrvati samo 5 puta prosli grupu. Cak ni Holandiji ni blizu a kamoli najvecim silama
    (Kostarikanac, 21. jun 2021 21:23)

    # Link komentara

  31. "Vukomanović je rekao sve kako jeste. Hrvatska ima vrhunske igrače ima trenere ima struku odličan savez ima kvalitet kontinuitet nastupa na velikim takmičenjima i odlične rezultate.
    (Uroš, 21. jun 2021 19:49)"

    ...i što je još jako važno imaju kult reprezentacije koji mi nemamo.
    Kod nas postoji (lažni) kult klubova. Više će doći gledalaca na utakmicu Zvezde ili Partizana nego reprezentacije.
    (Zozo, 21. jun 2021 21:33)

    # Link komentara

  32. Jedna Holandija ima cak 6 polufinala svetskih i evropskih od devedesetih a Hrvati samo 5 puta prosli grupu. Cak ni Holandiji ni blizu a kamoli najvecim silama
    (Kostarikanac, 21. jun 2021 21:23)

    Ma pusti ti Holandiju, šta Srbija ima to nema niko po 6 Komada na EP,SP i Olimpiadi to samo ima najveća Sila.
    (golubica, 21. jun 2021 21:34)

    # Link komentara

  33. Vukomanović je to izjavio sagledavajući sve šta se zbivalo i poslednjih 20 godina......a činjenice kazuju da je Hrvatska sudjelovala više puta na EP i SP nego sve ostale reprezentacije iz regiona zajedno.U to je vrijeme pobjeđivala Italiju,Englesku,Španiju,Argentinu,Njemačku,Holandiju....što niti jedna reprezentacija iz regiona nije.To da već 9 godina u finalu Lige prvak igra bar jedan Hrvat je isto nešto šta nikada nitko iz regiona doživjeti neće....dakle,pijeniti se možete do sudnjega dana ali pametnom je sve jasno!!!
    (Lujo, 21. jun 2021 21:39)

    # Link komentara

  34. Bravo za izjavu, care! Mnogo mi se svidja izraz “incident”, jer smo ga već imali u našu korist a to je nepriznati gol Ronalda kojim bi nam Portugal bežao +3. Vukomanović pod incidentom misli na kikseve drugih reprezentacija u grupi sa Srbijom.
    (z’brda, 21. jun 2021 22:05)

    # Link komentara

  35. Ta hrvataska nije pobedila ni jednu utakmicu Brazil francuske urgvaj argentinu. Ti hrvati nista nisu osvojili no svetski ni evropski prvenstvo no u seniorima ni mladima ni u omladinskom. ! dok Srbija I'ma prvaka evrope I prvaka sveta u mladjim kategorijama. Draga gospodo bila je stara jugoslavija dva puta vice sampiono evrope Ali se pominjes Samo prvaci evrope SSR I italija tako I za hrvatsku stosu bili jednom vice sampiono sveta I jednom treci ali nemaju prvaka no u jednom kategoriji u fudbalu ni prvaka evrope ni prvaka sveta a Srbija I'ma. Pozdrav
    (zdravko, 21. jun 2021 22:15)

    # Link komentara

  36. Ima. Ali najviše sreće.
    (Alien, 21. jun 2021 22:30)

    # Link komentara

  37. Imam jedno pitanje za Vukomanovića!Da li Hrvatima sastavljalju reprenzentaciju menadžeri kao nama?
    (Hrast, 21. jun 2021 23:04)

    # Link komentara

  38. Covek je doslovce objasnio situaciju, a nadju se tastatura stručnjaci da dodaju i oduzimaju.
    Sto se fudbala tice MNOGO toga imamo da naucimo od Hrvatske. Nogometasi igraju i osvajaju finala Lige Šampiona. Srebro sa svetske smotre je vise sretno nego spretno, ali ce ostati zapisano da su bili srebrni i bronzani (po meni ta generacija "98 je bila talentovanija,ostrija u napadu, čvršća u odbrani).
    Spominjete Crvenu Zvezdu kao sampiona sveta u kojoj su najbolji bili Hrvat i Crnogorac. Spominjete nase mlade prvake sveta. Super, ali tu se vidi sistem koji nije uspeo da ih iznedri u prave zrele fudbalere.
    Imamo solidne odbrambene igrace, sredina tu i tamo, ofanzivni deo je oštar kao drška od noža i tako je decenijama. To su Crnogorci malo krpili dok smo bili u zajednici.
    Nije fudbal za nas, uživajmo u košarci, vaterpolu i odbojci.
    (Role, 21. jun 2021 23:11)

    # Link komentara

  39. Eh da je još bivša Juga merilo kvaliteta u reprezentativnom fudbalu pa da imaju koristi od toga što su "svemirski brod" za ostale države bivše države.
    (smeh, 21. jun 2021 23:12)

    # Link komentara

  40. Hrvatska je samo jedna solidna fudbalska reprezentacija i nista vise,pa i Grcka je u svojoj regiji najbolja u kosarci pa je niko ne smatra za svetsku silu,jedno trece i jedno drugo mesto lepo zvuci,ali kada se pogleda ispod crte ne izgleda tako bajno,2002,2006 i 2014 nisu ni grupnu fazu prosli,a 2010 nisu se uspeli ni plasirati na SP,na EP za fudbalsku silu vise nego skromno,1996 i 2008 cetvrtfinale,2016 osmina finala,2004,2012 ni grupnu fazu nisu prosli,a 2000 nisu ni ucestvovali,za jednu vrhunsku reprezentaciju nemaju stalni kontinutet na SP i EP,pa i Madari su bili dva puta finalisti SP i niko ih ne smatra za fudbalsku silu,kao ni dvostrukog svetskog sampiona Urgvaj,pa i Svedska ima jedno drugo i trece mesto na SP,ali realno gledajuci i na takve skromne rezultate su daleko uspesniji nego nasa fudbalska reprezentacija
    (celinc, 21. jun 2021 23:24)

    # Link komentara

  41. Svaka njima čast na rezultatima, to se stvarno niti treba niti može osporiti. Ljudi redovno igraju na takmičenjima i postižu baš lepe rezultate.
    Struka je naš najveći problem!!! Siguran sam kad bi se mi rešili bata Đorinih najboljih đaka, penziji prepustiti kojekakve bardove i alkosane, i školovali trenere po modernim principima i trendovima da bi i mi za 20-30 godina mogli postići iste ako ne i bolje rezultate.
    (bane, 21. jun 2021 23:54)

    # Link komentara

  42. Ne moze se reci da je fudbalska sila jer ako naprave fantasticne rezultate na svakih 20 god a izmedju prosecne onda je pre fudbalsko cudo u pitanju jer za kontinuitet nemaju toliko veliku fudbalsku bazu u odnosu na prave velesile.Ali sobzirpm na kult igranja za reprezentaciju koji kod nas ne postoji opet ce se skupiti za par godina neka nova generacija koja ce ponovoti uspeh prethodnih...
    (onako, 22. jun 2021 00:39)

    # Link komentara

  43. Zasto nas treba da zanima sta kaze ovaj lik? Aj da gledamo u svoje dvoriste. Znamo da imamo probleme i bez njega. Nego, njih prate kompleksi, tipa Djokovic, kosarka, sad imamo Jokica, pa vaterpolo, odbojka, Ivana Spanovic... Srbija je dosta veća sila na sportskoj mapi od Hrvata koji realno nista osvojili nisu. Kad budu prvaci, neka se prica. Do tada, mene tvoji komentari ne doticu nista. Visa smo klasa, vama ostaje samo da pricate. Daj Boze da vas Skoti pobede. Navijam jako protiv vas.
    (deshagm, 22. jun 2021 00:45)

    # Link komentara

  44. ljudi sport je zabava i biznis, a činjenica je da smo mi sa ovoga podrucja konkurentni ostatku svijeta i to je dobro.Osim Srba i Hrvata, to su preodlični naši Slovenci, Makedonci ponekad, pa i mala Crna Gora.Grčku nemoram posebno isticati.I super je to nase rivalstvo koji vidimo donosi i puno emocija ,pogotovo nogomet jer je jednostavno i najpopularniji.Ali nogomet zahtjeva veliku kvalitetu i rad da bi se ti nosio sa mocnim ligama koje uz to koriste i bazen talenata iz svojih bivsih kolonija.Nedjelim sa trenerom misljenje da je HR u Rusiji postigla rezultat vise sretno nego spretno.To se moze reci za Grcku 2004, koje prvenstvo bi valjda svi nogometni fanovi osim Grka najradije zaboravili ili Portugal koje je proslo EP dobio a da nije dobio ni jednu utakmicu u grupi.Cak je i rjetko da ekipa koja osvoji igra kroz turnir uvijek najbolji nogomet.Hr u Rusiji je bila do finala u svim utakmicama bolji pa cesto i puno bolji protivnik a penali su bili prilika za protivnika da se izvuku, mada su naravno ,oni lutrija ali svaki put je prosla bolja ekipa.Pisem ovo objektivno koliko mogu slusajuci i dojmove fanova iz cijelog svijeta.Najbolji primjer ste vi koliko je tesko postici dobar rezultat u nogometu uz sav talenat koji imate i samopouzdanje u ekipnim sportovima.U svakom slučajevima samo da tako nastavimo i bit ce i uspona i padova ali super je gledati i Đokovića i srpske kosarkase, hrvatske nogoetase i rukometase dok su pruzali zbilja odlicne partije zadnjih godina a moje oduševljenje Slovencima nemogu ni opisati.Sretno nam svima i puno zdravlja i sve ce biti ok.Pozz iz Hrvatske
    (bas, 22. jun 2021 07:45)

    # Link komentara

  45. Zozo. Zašto lažni kult klubova?
    (Damir 1965, 22. jun 2021 10:24)

    # Link komentara

  46. (bas, 22. jun 2021 07:45)

    Pa i ja to pričam. Zabili smo 14 golova na SP-u, što ekipa koja se samo brani čekajući na penale ne bi radila. A svakog smo napadali i pritiskali, tako da nismo bili skloni nekom defanzivnom stilu i da sazivamo neku sreću. Splet okolnosti je doveo do penala. Al dzaba objašnjavanja kada neki ne žele shvatiti...
    (Zimbal, 22. jun 2021 11:24)

    # Link komentara

  47. Sta znaci "region", zasto postoji strah od pomena ex YU.
    (Slobo, 22. jun 2021 11:42)

    # Link komentara

  48. Hrvatska je svemirski brod za mnoge u svetu,
    bar do danas.
    (Božo od Bar, 22. jun 2021 15:11)

    # Link komentara