Miloš Simanović

Komentari: Pohlepa

Parken. 42. minut je u toku meča Danske i Finske na Evropskom prvenstvu.

Pošaljite komentar
  1. Bas bas los tekst koji podilazi citaocima. Popularno je biti protiv UEFE i FIFE, i ajde da ih dodatno popljujemo cak i kada nemamo razloge. Nisu UEFA i FIFA perfekten prganizacije, i sam sam ih kritikovao vise puta, ali ovaj tekst nema veze sa istinom!!! Ko god prati fudbal zna da gusti raspored nije razlog za to sto se desilo Eriksenu. Ko god prati fudbal zna da je Eriksen propustio dosta meceva poslednje dve sezone, i da je cesto pocinjao mec sa klupe. Gledajte vi sta cete sa pohlepom u Srbiji, gde radite i vikendima samo da bi prehranili porodicu. Fudbakeri bar zaradjuju fantasticno i niko ih ne tera da igraju za reprezentaciju i na profesionalnom nivou.
    (Darko, 15. jun 2021 13:19)

    # Link komentara

  2. Nije ovde pohlepa UEFA jedina. Možemo mi da zadržimo sve ove nove kupove i takmičenja, ako se igračima smanje astronomske plate i za tu razliku dovedu dodatni igrači, koji će da povećaju rotaciju i omoguće više odmora za jadne nam mučenike. Kad na primer jedan igrač bude jedini na nekoj poziciji i biva plaćen 20 miliona po sezoni, igraće na svakoj utakmici. Umesto da se smanjuje broj utakmica, smanji tom igraču platu na 10 miliona i dovedi još jednog sličnih kvaliteta za ostalih 10 miliona, pa da svaki od njih igra svaku drugu utakmicu i rešena stvar.
    Nije Eriksen kolabirao zbog premorenosti, on je verovatno jedan od najodmornijih u Danskoj selekciji, po broju odigranih utakmica u sezoni. Želim mu sve najbolje, naravno, ali njegova nesreća nije razlog da se fudbaleri porede sa "drogiranim lavovima" i da se "diže uzbuna u svrhu spašavanja života" jadnih fudbalskih mučenika.
    Da li ima mnogo utakmica u sezoni? Ima. Da li fudbaleri moraju da igraju svaku utakmicu? Naravno da ne moraju. Ako treneri pravilno rotiraju svoje igrače, nijedan od njih neće biti premoren, broj utakmica se neće smanjiti. Smanjite im te bezobrazno velike plate, dovedite dodatne igrače i troškovi klubova neče drastično da skoče, a opasnost od premorenosti će da bude daleko manja.
    (tvrtko, 13. jun 2021 14:33)

    # Link komentara

  3. Eriksonu sve najbolje i mnogo srece, ali reci da ste iscedjeni... Nemojte igrati ako ne mozete. Dodjite na zaposlenje u Srbiju da vidite sta znavi biti "iscedjen" za smesnu kintu. Mozda sam surov ali nije mi vas zao
    (6ypa3, 13. jun 2021 13:47)

    # Link komentara

  4. ".. ali u današnje vreme sve je podređeno cirkusu u kome igrači služe kao drogirani lavovi da zabavljaju publiku, bez da ih iko išta pita."

    znaci ne. naravno da ih pitaju. svako moze da odbije da igra za reprezentaciju i zbog toga ne bi snosio nikakve posledice. sve to u profesionalnom sportu je stvar izbora. deo problema je i da su fudbaleri pohlepni i nije im dovoljno da igraju za neki udineze i zabodu 2 miliona godisnje, nego hoce 25. e pa ako hoces 25 onda moras da igras i ligu i evropska klupska takmicenja i reprezentativna takmicenja... ali kao sto rekoh, apsolutno sve to je stvar licnog izbora samih fudbalera.
    (veverica, 13. jun 2021 13:30)

    # Link komentara

  5. Slazem se da su preplaceni u odnosu na druge za drustvo mnogo bitnije profesije.
    Da im neko ko sve to organizuje zaista zeli dobro,ukinuo bi ovaj besmisleni broj meceva,jer nije cuveni olimpijski ciklus opstao na 4 godine tek onako,uveo bi maksimalno dozvoljen ugovor od recimo 1 000 000 eura godisnje(s tim novcem se odlicno moze ziveti i u Tokiju ili Londonu),obezbedio svakome ko je u prof.sportu penziju i soc.osiguranje nakon karijere.Ali nazalost,igraci su vlasnistvo menadzera i to je srz problema.
    (Joffrey, 13. jun 2021 12:41)

    # Link komentara

  6. Čitam komentare ovih što pišu o tome kako nije težak život fudbalera nego život fizičkih radnika, zidara, rudara itd... Moj ujak je ceo život ustajao u podne, napustio srednju školu, ne zna ništa da radi i sad sa 55 g. mora da radi dva fizička posla da bi skupio 300 € mesečno. Da li vašom logikom ja treba njega da žalim? Niko ne kaže da nisu preplaćeni i da im je "loše u životu" ali sportisti znaju jako dobro da rade nešto što ljudi vole da gledaju i to se plaća. Nije realno ali je tako. Mnogi od tih fizičkih radnika koje spominjete nisu imali uslova da rade nešto drugo ali mnogi od njih se nisu ni potrudili da nešto promene.
    (Vojvođanin, 13. jun 2021 12:39)

    # Link komentara

  7. Sportisti su preplaceni i dok traze evro vise morace i da ga odrade… sada svi staju u odbranu igraca, pa koji normalan covek moze da zaradi kolicine novca koje zaradjuju fudaleri. Sko zele toliki novac moraju da igraju i da snose odgovornost.
    (prekobrojan, 13. jun 2021 12:30)

    # Link komentara

  8. Koliko znam Eriksen nije ni igrao puno utakmica (oko 30). Prema tome, nije zbog broja utakmica, ne znam zasto je to sada tema. Nazalost, mladi ljudi su padali i ranije i mnogo pre nego sto je sport, uz obilatu pomoc medija, postao model enormne zarade. Prosto to je deo rizika profesije. Padaju i mnogo manje placeni ljudi a mnogo korisniji za nas kao drustvo pa niko ne pise clanke i eseje povodom toga.
    (Jovan, 13. jun 2021 12:26)

    # Link komentara

  9. Nisu samo fudbaleri izrabljeni.U mnogim delatnostima su ljudi izrabljeni a da pritom nisu ni adekvatno placeni za posao koji snosi rizik.
    Perac prozora na najvisoj zgradi ne moze za ceo zivot da zaradi onoliko koliko pojedini fudbaleri zarade za jedan dan.Rudar koji je pod zemljom je izlozen velikom riziku a veoma malo je placen.Ljudi na naftnim busotinama takodje.Vatrogasci rizikuju zivot spavajuci nase zivote.Mozete da kazete da svako bira sta ce da radi,ali da li mislite da bi ovaj svet mogao da funkcionise ako svi rade u kancelariji.Ja mislim da ne moze.
    Jesu fudbaleri izrabljeni i to nije sporno,sport na ovom nivou uopste nije zdrav,o tome niko ne vodi racuna,tezi se samo na podizanju granice koliko ljudsko telo moze da izdrzi.Izgleda da su blizu te granice.Kako god,naslov mi se uopste ne svidja,deluje mi malo licemerno,nisu samo fudbaleri ugrozeni nego su oni zbog EP trenutno u prvom planu.Izvinjavam se svima onima cije sam profesije zaboravio da navedem.
    (dr.haus, 13. jun 2021 12:26)

    # Link komentara

  10. Problem je zapravo druge prirode. Zbog toliko gustog rasporeda utakmica kvaliteta nogometa zapravo pada... radije bih gledao rijeđe, ali kvalitetno, nego ovako svako malo, ali gdje su igrači “potrošeni”...
    (crush, 13. jun 2021 12:12)

    # Link komentara

  11. Da, ali oni uzimaju po par miliona mesečno. Profesor na Kembridžu ima par hiljada funti za isti vremenski rok.
    Taj profesor za ceo životni vek neće uzeti ono što taj fudbaler uzme za par meseci.
    U našoj jad ligi fudbaler uzme par stotina hiljada evra godišnje.
    (Zoran, 13. jun 2021 11:22)

    Profesor sa Kembridža sigurno ima više od hiljada funti jer je Engleska skupa. Dalje taj isti profesor sigurno radi još negde, istraživanje, ima svoju firmu itd itd... Ali kapiram tvoju suštinu, da su fudbaleri preplaćeni
    (Ludovan, 13. jun 2021 12:04)

    # Link komentara

  12. Ma ukidanje profesionalnog sporta, onakvog kakav je danas, Duci Simonovic je u pravu. A tek zenski sport je potpuno suvisan.
    (Gogo, 13. jun 2021 11:03)

    Vidim tebi je i mozak bio suvisan… na žalost imaš tastaturu.
    (Game of Trolls, 13. jun 2021 12:03)

    # Link komentara

  13. U profi sportu menjas zdravlje za novac. Tvoje telo je resurs koji ti maksimalno rabis i tako zaradjujes. Intenzitet napora je mnogo visok ali je i radni vek kraci nego kod obicnih ljudi. Odredjeni postotak sportista i strada ali je to nesto sto je vec unapred ukalkulisano. Nema velikih para bez velikog rizika.
    (MikiP, 13. jun 2021 12:03)

    # Link komentara

  14. Samo jedno pitanje onima koji govore da fudbaleri mogu da biraju da ne igraju 50+ utakmica - da li oni koji rade kod privatnika za minimalac, ili lekari, ili bilo ko drugi ko radi 7 dana nedeljno moze da bira koliko ce da radi?!
    (samo da pitam, 13. jun 2021 11:16)
    Ti sto rade za minimalac ne mogu da biraju jer moraju da rade da bi preživeli.Fudbaler posle par godina može da kaže bole me uši aj zdravo jer je on vec zaradio para koliko ti koje si naveo ne bi mogli pa imali 200 života.U Zvezdi i Partizanu ima fudbalera koji zaradjuju preko 700 000 eura.Pa recimo neka pikaju fudbal 5 godina u našoj ligi i zarade 3,5 miliona eura u zemlji Srbiji e sada ti to uporedi sa najjacim ligama na svetu gde za 5 godine zarade deset puta više a mnogi i jedno 30.A to je pet godina a neko treba da rinta do 65-te da bi imao neku pisljivu penziju.Najveci fazon sto ogromna vecina fudbalera greje klupu neki su više na tribinama a opet zaradjuju milione.Možeš za 5 godina grejanja klupe u nekom klubu da zaradiš koliko ne može obican smrtnik ni u snovima.Tako da niko ovde nikoga ne tera na silu da igra fudbal 15 godina
    (KoRn, 13. jun 2021 12:01)

    # Link komentara

  15. Jos jedan divan povod da se podsetimo koliko smo bezosecajni i puni zavisti i mrznje. Sto komentara o malinarima, gradjevincima, jadnim nasim narodom sa porukom “eto mu, kad igra fudbal i zaradjuje tolke pare nek crkne”. Zapravo bi svako voleo da je Eriksen, da bude slavan i bogat, i na to gleda kao neku lutriju gde su fudbaleri slucajno postali fudbaleri i sad zgrcu silne novce. Zao mi je sto ljudi ovde nemaju vise novca za poslove koje rade ali to je potpuno druga tema.
    (kapiten #10, 13. jun 2021 11:57)

    # Link komentara

  16. Koliko su placeni trebali bi da ne izlaze sa terena! Realna cijena bi trebala da bude 5 miliona za Mesija i Ronalda, ostali svi ispod miliona. Onaj Pogba 105 miliona dobio, za te pare bi mi se poslije treninga penjao na reflektore!
    (Jozo, 13. jun 2021 08:29)

    Ovo je komentar sa najvise pluseva. Onda je jasno zasto ovaj narod mota kablove za 300 evra. I nismo za bolje.
    (day, 13. jun 2021 11:57)

    # Link komentara

  17. ajmo avaksi i ravnozemljasi,
    znamo da niste bas tolike budale
    da verujete u to sto lupetate vec mesecima,
    znamo da vas mami sendvic sa alpskom i jogurtom
    (wer, 13. jun 2021 11:54)

    # Link komentara

  18. Kazu da je 95% efikasna... Imao je srece sto nije 100.
    (Tragedija, 13. jun 2021 11:35)

    # Link komentara

  19. Igrati 34 utakmice godisnje,ili se kao ja dizati iz tjedna u tjedan od pon do petka u 3 ujutro,paliti auto i ici na posao.Ako ti tzv. "drogirani" lavovi koji sluze za zabavljanje masa nisu u stanju to odraditi,onda nisu zasluzili niti da budu placeni silne milijune i gotovo.Neka izvole igrati igru za normalne cifre kao sto za normalne cifre na posao ide 99% svj. populacije i gotovo.
    (fer86, 13. jun 2021 11:34)

    # Link komentara

  20. (kako da ne, 13. jun 2021 10:07)
    U Srbiji je obavezan zdravstveni pregled sportista na svakih 6 meseci. Deca ne mogu da se takmiče bez toga (takmičarka legitimacija mora da bude popunjena od strane lekara koji je obavio pregled) a ne bi smeli ni da treniraju bez obavljenog pregleda (u klubovima gde je prošao moj sin je tako ali ne garantujem da negde deca treniraju i bez lekarskog uverenja).
    (zvezdarac, 13. jun 2021 11:25)

    # Link komentara

  21. to je samo posao, pred jedan mesec moj kolega dobio udar preminuo ostavio dete iza sebe, svaki dan stres na posao po ceo dan samo za preziviti tako da to e normalna stvar, razlika e u tome sta fudbaleri uzimaju strasan novac a neko radi za da prezivi i ne pravite dramu zbog nicega
    (msbeavo, 13. jun 2021 11:23)

    # Link komentara

  22. Da, ali oni uzimaju po par miliona mesečno. Profesor na Kembridžu ima par hiljada funti za isti vremenski rok.
    Taj profesor za ceo životni vek neće uzeti ono što taj fudbaler uzme za par meseci.
    U našoj jad ligi fudbaler uzme par stotina hiljada evra godišnje.
    (Zoran, 13. jun 2021 11:22)

    # Link komentara

  23. Samo jedno pitanje onima koji govore da fudbaleri mogu da biraju da ne igraju 50+ utakmica - da li oni koji rade kod privatnika za minimalac, ili lekari, ili bilo ko drugi ko radi 7 dana nedeljno moze da bira koliko ce da radi?!
    (samo da pitam, 13. jun 2021 11:16)

    # Link komentara

  24. Da je umro na sledećoj utakmici minut ćutanja i idemo dalje.
    (vidim sve, 13. jun 2021 11:16)

    # Link komentara

  25. Clanak je potpuno na mestu, i UEFA i FIFA zaista pokusavaju da izvade svaku mogucu paru iz igraca, pa makar to znacilo igrati utakmice bez odmora 365 dana u godini.
    Svaki profesionalni sportista nije potpuno zdrav, jer preteruje sa fizickim aktivnostima, ishranom i izlaze svoje telo neprirodnim naporima, i to je cinjenica!
    A to sto ovde vecina ocigledno ne razume, je da svako na svetu dobija para onoliko koliko je procenjeno da njegov posao ili trud vredi. Taj Messi, Ronaldo, Pogba rade nesto sto niko drugi na svetu ne moze na taj nacin, i zbog toga donose svojim klubovima i drugim firmama koje ih angazuju velike profite. Pa su zbog istog razloga toliko i placeni. Ali to ne opravdava razlog zasto treba da budu izlozeni tolikim fizickim naporima i pritisku.

    Ne osporavam da lekari ili malinari ili bilo koja druga profesija ne zasluzuje da radi za vece plate, jer zasluzuje 100%. Samo skrecem paznju na cinjenicu da zivimo u kapitalistickom svetu, gde se gleda ko koliko kome donosi veci profit, i zbog toga je placen koliko je placen.

    Fudbal definitivno mora da se spusti za koji stepenik i fudbalerima treba dati vise odmora, kao i ostalim sportistima koji su izlozeni tolikom naporu!
    (Duke, 13. jun 2021 11:12)

    # Link komentara

  26. Zanimljivo da neko iznosi svoje mišljenje ovako kroz tekst u novinama. Ovo je jako diskutabilno i veliko je pitanje da li je i blizu istine. Primaju plate kao da igraju svaki dan mečeve a ne dva puta nedeljno pa onda i nije ni čudo da se to dešava. Ali pošto je Eriksen odigrao samo 30 mečeva mislim da ovo nema veze sa tim.
    (Dex, 13. jun 2021 11:03)

    # Link komentara

  27. Ma ukidanje profesionalnog sporta, onakvog kakav je danas, Duci Simonovic je u pravu. A tek zenski sport je potpuno suvisan. Sport kakav je nekad bio, da opet bude krilatica - u zdravom tijelu zdrav duh. Manje bi i bilo kriminala, namjestanja, prljavstine... sad bih stavio nekoliko hiljada eura da ce zvezda i sledece sezone osvojiti titule u fudbalu i kosarci nego mi se ne ceka jun 2022. da bih naplatio nesto sto je sigurno.. a nije ni pocelo.
    (Gogo, 13. jun 2021 11:03)

    # Link komentara

  28. Jako je prosto, ako nekom fudbaleru ne odgovaraju sve te obaveze i utakmice neka ode da radi u fabrici, fiksno radno vreme. Plata nije baš na nivou top fudbala ali će zdravlje da im bude super, valjda? Profi fudbaleri su plaćeni previše i jednostavno odrađuju sve te silne milione, ko ne može: ćao.
    (PeraBeblja, 13. jun 2021 11:02)

    # Link komentara

  29. Xelim bez oporavaka fydbaleru Danske.Fydbal je postao biznis raznih tajkuna.Fyfbal je sve vise u krizi.Zasto je 70.i 80.god fydbal gledso ce svet .Orgsnizacija evropskig prevensta i sveskig je uzas u vise zemalja sto je greska vratiti sistem takmicenja kako 70. godina i u jefnoj zemlji
    (boki, 13. jun 2021 11:02)

    # Link komentara

  30. Kakvi komentari... Mene sramota.
    (Randy Marsh, 13. jun 2021 11:01)

    # Link komentara

  31. Moglo je to da se desi i na ulici, u kući,... Bilo je sreća u nesreći što se to desilo na utakmici gde je imao hitnu, stručnu i svu neophodnu lekarsku pomoć. Ne igraju svi igrači toliki broj utakmica, tako da to nije razlog za ovakve slučajeve.
    (Grr, 13. jun 2021 11:00)

    # Link komentara

  32. Anlave ima kolica da brze stigne a na Euro trce sa kraja na kraj.
    (Stiv, 13. jun 2021 10:59)

    # Link komentara

  33. rešenje je jednostavno, ako neće da igraju fudbal kako im gazda kaže, neka promene profesiju... kao kod nas u našim novokomponovanim fabrikama, motaj kablove sa pampersom a ako ti se ne sviđa, menjaj posao...
    (Šumadinac, 13. jun 2021 10:57)

    # Link komentara

  34. A jel njih neko prisiljava da glume drogirane lavove za 100 miliona evra?
    (Majkl, 13. jun 2021 10:55)

    # Link komentara

  35. A sta bi ti decko, da fudbaler dobijaju milione ali da igraju jos manje? Ok, ali ja to onda necu da gledam. Resenje je vracanje svega na amterski nivo, ali onda ni ti ne bi imao vise posao, nego hobi.
    (Tor, 13. jun 2021 10:52)

    # Link komentara

  36. Sve je na prodaju. To je poruka današnjeg sveta. Zato su i tako višestruko preplaćeni. Da ćute i rade i igraju što veći broj utakmica. Ako se broj utakmica smanji na rauzmnijih 45 i lova za igrače će se mnogostruko smanjiti. A to mnogi od njih neće. Jer da nije sve u novcu, to zna od danas i Eriksen, ali ostali igrači, menadžeri, klubovi i UEFA će zaboraviti već sutra.
    (Mige, 13. jun 2021 10:50)

    # Link komentara

  37. Nek dodju kod nasih malinara na rekreaciju onda a i bolje se sigurno zaradi na njivi
    (vaga, 13. jun 2021 10:45)

    # Link komentara

  38. Zašto nisi napisao tekst o tome kako je jedan Mesi, do skoro zarađivao 50 miliona godišnje, i još mangup neće da plaća porez, mnogo mu to? Ili kako jedan Pogba vredi 100+ miliona? Cifre od kojih zastaje dah. Sami su pristali na to, lavovi u cirkusu nisu. Neka im se smanji plata na milion godišnje, i neka se smanji broj utakmica na za 35%.Da li bi pristao neko na to? Možda 1% igrača, i to oni za koje ni uža rodbina nije čula. Da se razumemo, ja sam juče grickao nokte 2 sata, dok nisu javili da je Eriksen dobro,ali upoređivati profesionalnog sportistu sa drogiranim lavovima je apsurdno.
    (Dag Kristi, 13. jun 2021 10:40)

    # Link komentara

  39. Pa sta sad nemogu svi da isprate tempo pa ni mi nismo svi direkrtori i predsednici dr kolko para toliko treba i muzike ko ne moze neka se ne vata u kolo
    (vaga, 13. jun 2021 10:39)

    # Link komentara

  40. Apsolutno se slažem sa člankom uz dodatak, smanjite im i primanja za 50 %.
    (Rocky Balboa, 13. jun 2021 10:39)

    # Link komentara

  41. @ivan kg
    Kao sto ti rece nikom nije uperio pistolj u glavu da zaradi tolike pare, tacno, samo ni njemu niko nije uperio pistolj da mora da prihvati da igra.
    sport je posao, kao i svaki drugi, sami prihvataju uslove, ne tera ih niko da igraju.... odnosno i ako ih teraju, mogu da odustanu, lepo potpisu ugovos sa ekipom iz neke pete lige koja ima dosta manje utakmica, ili jednostavno menja posao, pa postane elektricar, prodavac, vozac, sta god.
    Slazem se da im je naporno, ali kao i svi drugi zaposleni, sami biraju gde ce da rade, i po kojim uslovima.
    (paja, 13. jun 2021 10:38)

    # Link komentara

  42. Igraci se itekako pitaju jer uvek mogu da se pobune. Ali onda bi dobili manje para a to niko nece.
    (Milan, 13. jun 2021 10:33)

    # Link komentara

  43. Mrzim uefu i fifu.
    Prosireno ep= smece.
    A prosirit ce i sp na abnormalnih 48 ekipa. Kome to treba? Pa nikom, ali u pitanju je milijarda i pol vise.
    Svjetsko klupsko prvenstvo= besmislica.
    Treba bit jedna tekma eu i juznoam prvaka na neutralnom zemljistu i adio.
    Onda milijun kupova- ma daj me nemoj...
    I potpuno nepotrebna liga nacija.
    Oni mamuzaju mrtvog konja.

    Eriksen je zapravo odigrao malo utakmica za danasnje standarde.
    Ono cega se sjecam iz glave je to da je rakitic bio rekorder po broju tekmi u sezoni 2018- odigrao ih je 74.
    Za usporedbu: maradona je u 7 godina u napulju odigrao 188 tekmi.
    Bolesno, zar ne?
    (Pijani zlotvor, 13. jun 2021 10:33)

    # Link komentara

  44. Samo sto mi koji smo obicni gladijatori na poslu dajemo pare da gledamo prenose utakmica. I idemo na stadione. Samim time dizemo cenu igracima i klubovima. I hajnekenu i lav pivu konzumacijom istih.
    Niko nece doci u operacionu salu da gleda operaciju.
    Hocu reci, hleba i igara. Da ne idemo na utakmice, da se ne kladimo, fudbaleri ne bi tolike sume zaradjivali. I mi doprinosimo “pohlepi”.

    Ali i igraci imaju izbora. Niko ih ne tera da igraju 50 utakmica po sezoni.
    (da da, 13. jun 2021 10:32)

    # Link komentara

  45. Da je rijec o pretjeranostu nebi se ovo desilo bas Eriksenu jer Eriksen je igrac Intera koji je igrao najmanje ove sezone jer mu Conte nije davao veliku minutazu.
    (Sandzak, 13. jun 2021 09:42)

    nije tu samo 90 ili najvise 180min nedeljno zvanicnih utakmica. Trenira kao i ostali, par sati dnevno trcanja a to je sve samo ne zdravo za srce. Cesto se spominje u komentarima da je infarkt u pitanju. Siguran sam da nije to vec neka zesca fibrilacija. Sjajan posao lekarskog tima. Kod ovakvih stvari mnogo su veci izgledi da ce se lose zavrsiti nego da ce se izvuci. Samo je pitanje kakve ce ovo posledice ostaviti na njega, u ovakvim slucajevima mozak se ostecuje.
    (aca, 13. jun 2021 10:32)

    # Link komentara

  46. Kad su neki placeni kao da su od zlata napravljeni.A ko nas obicne ljude pita radimo po 7 dana u nedelji ,neki i po 10 sati i vise dnevno a placeni za minimalac.Nek i fudbsleri pristanu na manje para pa ce i oni manje da igraju.I kad se povrede plate im idu a ne kao obicnom coveku 65 posto od min.Zao mi coveka ali vise mi je zao obicnog radnika
    (Igor milenovic, 13. jun 2021 10:27)

    # Link komentara

  47. Ако се игра више утакмица - клубови ће морати да убаце већи број играча у ротацију. А напор... Хм, сјајне паре фудбалери зарађују, чак и они осредњи. Већ би било побуне да нема прећутне сагласности.
    (Јабучило, 13. jun 2021 10:19)

    # Link komentara

  48. @only fool and horses odlican nik totalno te opisuje

    sta sad ti radis za plat i treba da umres na poslu ,svasta ima danas misljenje ,svasta opisuje tebe jer ovo nije razmisljanje normalnih ljudi , nazalost
    (HEAT, 13. jun 2021 10:18)

    # Link komentara

  49. @goran

    Pa nije bas izolovan slučaj kad imas Eriksena,Kasiljasa,Astorija,kod nas Paspalja..i to su samo poznata imena,a gde su oni silni anonimni sto padaju kao muve na terenu..Pre 40,50 godina nisu tako mladi ljudi dobijali infarkt,a i lekari upozoravaju da se uzrasna granica za infarkt i mozdani udar jako pomerila naniže za sve ljude,posebno muskarce..to je danak danasnjem nacinu i tempu zivota,fudbaleri i sportisti tu nisu izuzetak
    (Oliver, 13. jun 2021 10:08)

    # Link komentara

  50. @goran

    Pa nije bas izolovan slučaj kad imas Eriksena,Kasiljasa,Astorija,kod nas Paspalja..i to su samo poznata imena,a gde su oni silni anonimni sto padaju kao muve na terenu..Pre 40,50 godina nisu tako mladi ljudi dobijali infarkt,a i lekari upozoravaju da se uzrasna granica za infarkt i mozdani udar jako pomerila naniže za sve ljude,posebno muskarce..to je danak danasnjem nacinu i tempu zivota,fudbaleri i sportisti tu nisu izuzetak
    (Oliver, 13. jun 2021 10:08)

    # Link komentara

  51. @Goran
    Provereno na zapadu kada deca pocinju sa fudbalom nemaju nikakve zdravstvene kontrole. Siguran sam do 15-16 godine...Za kasnije ne znam. Dok u Srbiji je npr ostalo od komunizma i deca imaju lekarske preglede, verujem i u drugim bivsim drzavama ex juge. Ja kada sam trenirao fudbal i imao 12-13 godina imali smo lekarske preglede pre pocetka sezone. Verujem da je i dalje tako u Srbiji, ali ranije je bilo obavezno za svako dete. Na zapadu oni to gledaju kao na decu koja su tu da se zabavljaju, fudbal je zabava i verovatno ne smatraju da ce se oni preterano umoriti ili da ce im skoditi sport. A, moze izuzetno da skodi ako neko vec ima neki problem. Mozda se to desi ubrzo, mozda kasnije.
    (kako da ne, 13. jun 2021 10:07)

    # Link komentara

  52. Ma ajde bre!!! Koliko ljudi se tako srusi na gradjevini? Na njivi? Za sitne pare.
    Ovi igraju za milione i niko ih ne bije po usima, vec sami hoće to. Obicni ljudi ceo zivot rade naporno za crkavicu i padaju ko snoplje, oa se niko ne sekira za njih, a ovi manekeni zaradjuju milione šutirajuci loptu za milione evra i to je njihov izbor!
    Veliki napori su njihov izbor! Mogu da prekinu kad hoce i da im 5 generacija zivi bez rada, ali ne. Miliona nikad dosta!

    Obican narod radi po dva posla, satire se za 30000 din i pada i rusi se isto kao Eriksen, ali niko ne zali za njima, osim najmilijih.

    Dosga vise milionerske patetike!
    (Srleee, 13. jun 2021 09:43)

    Ti stvarno nisi nikako normalan kada poredis fizicke napore profesionalnog sportiste sa fizickim radnikom koji radi za bjednu paru. To je prosto neuporedivo, danasnji sportisti su moderni gladijatori. Obican covjek ne moze da razumije koji su napori i odricanja.
    (filadelfija, 13. jun 2021 10:05)

    # Link komentara

  53. Mislim da je los ugao gledanja na ovaj problem.
    Nije ovde problem odigrati 60 ili 70 utakmica po sezoni. Problem je u kondiocionoj spremnosti da se odigra 60 ili 70 utakmica na maksimalnom nivou i u insistiranju klubova na tome. A da bi bio spreman na to, igrac mora da trenira takoreci manijakalno. Resenje bi bilo ili rasporediti broj utakmica na vise igraca, jer ima igraca koji presede celu sezonu na klupi ili na tribinama. Ili smanjiti intezitet treninga i utakmica, da ne kazem presinga po celom terenu. Ali kako kad ce se ispasti iz trke za sto vecom zaradom, sto vecim premijama. Na kraju svako je gospodar svoje volje, pa ako hoce da rizikuje ovakav scenario, neka trci za parama, ako ne neka kaze menadzeru moram da odmorim telo.
    (ninepi, 13. jun 2021 10:00)

    # Link komentara

  54. Šta se desilo Eriksonu? Ako je skoro preležao koronu, makar i u najblažem obliku, jasno je šta se desilo. Ni prvi ni poslednji infarkt (i moždani udar) kao posledica.
    A što se teksta o umoru i preforsiranosti fudbalera tiče, potpuno je promašen. Ti igrači su plaćeni previše a nisu to mnogo veći napori od ostalih profesionalnih sportista. Pa imate ljude u pedesetim godinama koji rekreativno trče svaki dan po desetak kilometara. Ili zar neko misli da je posao hirurga koji svaki dan ima 2-3 pa i više operacija dnevno manje fizički naporan. Ili običan sezonski radnik, koji tih par meseci svoje telo isrpljuje do krajnjih granica za hiljadu puta manji novac.
    FIFA, UEFA, klubovi, jesu organizacije bez duše koje samo novac interesuje, ali kao i svako preduzeće u kapitalizmu. Svakako nema potrebe da posebno žalimo ili da tražimo prava za te fudbalere.
    (only fools and horses, 13. jun 2021 09:58)

    # Link komentara

  55. U pravu ste sa tekstom, ali u pravu su donekle i u komentarima.
    Ko nam je kriv što mnogi od nas nismo uspeli, drugačije bi razmišljali.
    Ipak, oni su samo ljudi od krvi i mesa.
    (Alien, 13. jun 2021 09:57)

    # Link komentara

  56. kad vam poslodavac da platu 200k da li moze da vas tera da radite 12 sati 7 dana nedeljno?
    (mitar, 13. jun 2021 09:23)

    O čemu ti pričaš? Ne rade ni oni 12 sati dnevno. Ovo što se desilo svakako nije prijatno, ali da li ti misliš da se ovo ne dešava medicinskim sestrama? Doktorima? Čistačicama? Zidarima? Misliš da ovi ljudi ne umiru usled srčanog zastoja? Eriksenu sve najbolje, ali ovo može da se desi i meni, i tebi, i svakome. Smanjimo doživljaj, a kome se ne sviđa da kotrlja loptu za 10 miliona evra godišnje, neka ide na građevinu.
    (NoName, 13. jun 2021 09:56)

    # Link komentara

  57. Ma dajte bre ljudi,ti fudbaleri zarade do svoje 35-te nenormalnu kolicinu novca i onda se penzionisu,otvore neki biznis,obezbede i praunuke...brinite vi bolje o ovim obicnim lavovima u fabrikama,kojima zivot iscede za 300 evra!
    (mille grobar, 13. jun 2021 09:54)

    # Link komentara

  58. Rajfajzen, ako razumete ;)
    (smradija, 13. jun 2021 09:53)

    # Link komentara

  59. (Вук Караџић, 13. jun 2021 09:25)
    Ti odigra dve utakmice i to je to. Zezanje sa drugarima, pivo posle toga i ćao. Ovaj u 7 dana igra 3 utakmice (liga/LŠ/liga) a između trenira svaki dan dva puta po nekoliko sati.
    Pritisak ogroman da opravda uloženo. Svaka greška skupo košta, plaćaju ga milione ali ne da bleji na klupi.
    Plus, čovek je prelezao koronu pre nekog vremena a ne znamo u potpunosti kakve sve posledice može da ostavi.
    Ono što znam iz kluba gde trenira moj sin, nekoliko dece (14-16 godina) koja su prelezala, trebalo im je mesec i više dana da se "vrate". A to su kao "deca kojoj korona ne može ništa". Važi...
    (Zvezdarac, 13. jun 2021 09:52)

    # Link komentara

  60. Neka padaju. Ti je njihov izbor. Ili ako hoće dug i pristojan zivot osobe koja je zaradjuje za zivot teškim radom nek dođe na njivu
    (munjic21, 13. jun 2021 09:51)

    # Link komentara

  61. Kakav je bre ovo tekst?
    Fudbaler ima jednom ili dva puta dnevno trening po sat vremena i dve utakmice po sat i po vremena nedeljno. To je okvirno 15 sati rada, napora nedeljno. I za to prima milione.

    Da li vi znate da ljudi rade teške fizičke poslove osam sati dnevno po najvećem suncu, da ljudi zidaju zgrade, oru i kopaju gazdinstva, da ne nabrajam sad... Za 500,1000,2000 evra mesečno.

    Cuj molim te. Primadone.
    Naravno da sam u soku zbog Eriksena I da sam pretrnuo juce ali nemojte mešati babe i žabe. I bolje isputajte čime se kljukaju sportisti
    (dr, 13. jun 2021 09:51)

    # Link komentara

  62. Pa niko njega ne tera da igra .
    (Siniša, 13. jun 2021 09:43)

    # Link komentara

  63. Ma ajde bre!!! Koliko ljudi se tako srusi na gradjevini? Na njivi? Za sitne pare.
    Ovi igraju za milione i niko ih ne bije po usima, vec sami hoće to. Obicni ljudi ceo zivot rade naporno za crkavicu i padaju ko snoplje, oa se niko ne sekira za njih, a ovi manekeni zaradjuju milione šutirajuci loptu za milione evra i to je njihov izbor!
    Veliki napori su njihov izbor! Mogu da prekinu kad hoce i da im 5 generacija zivi bez rada, ali ne. Miliona nikad dosta!

    Obican narod radi po dva posla, satire se za 30000 din i pada i rusi se isto kao Eriksen, ali niko ne zali za njima, osim najmilijih.

    Dosga vise milionerske patetike!
    (Srleee, 13. jun 2021 09:43)

    # Link komentara

  64. Da je rijec o pretjeranostu nebi se ovo desilo bas Eriksenu jer Eriksen je igrac Intera koji je igrao najmanje ove sezone jer mu Conte nije davao veliku minutazu.
    (Sandzak, 13. jun 2021 09:42)

    # Link komentara

  65. "... u današnje vreme sve je podređeno cirkusu u kome igrači služe kao drogirani lavovi da zabavljaju publiku, bez da ih iko išta pita..."
    ti drogirani lavovi zarade za 1 godinu igranja sto drugi obicni lavovi ne mogu ni za 100 zivota! lepo neka ostave fudbal,prijave sr na biro rada i za 300e da rade u nekoj fabrici po 12 sati kao svi obicni lavovi.. bice im lakse!
    a verujte i ovi lavovi sto rade po ceo dan za 300e i sto gledaju posle napprnog dana ove drogirane lavove,i oni umiru of crnanog udara i dr,samo sto to lavove novinare bas i ne potresa mnogo..
    pozdrav za sve lavove od 300e!!
    (predrag, 13. jun 2021 09:41)

    # Link komentara

  66. Ma koliko ruzno zvucalo ali sportisti su moderni gladijatori, ovi danasnji imaju sve privilegije na ovom svetu,ogromne pare,biraju zene koje pozele bas kao i u starom Rimu.Samo treba da se pomire sa tim da ne prezivi bas svaki gladijator....
    (Nemanja, 13. jun 2021 09:40)

    # Link komentara

  67. Onaj Pogba 105 miliona dobio, za te pare bi mi se poslije treninga penjao na reflektore!
    (Jozo, 13. jun 2021 08:29)

    фудбалери играју за плату, лову од трансфера скоро комплетно узима клуб.
    (Вук Караџић, 13. jun 2021 09:27)
    U tom slucaju Pogba bi trebao da ima minimalac.
    (KoRn, 13. jun 2021 09:40)

    # Link komentara

  68. Jokic je u zadnju godinu dana odigrao više od 100 utakmica.I ne samo on. Igrači u svim američkim ligama igraju od 80 do 100 utakmica u sezoni.Ovaj tragični dogadjaj je izolovan slučaj i vjerovatno je povezan sa nekim prikrivenom zdravstvenim problemom.
    (Goran, 13. jun 2021 09:38)

    # Link komentara

  69. Ako neko od drogiranih lavova ne želi taj ritam, taj broj utakmica i tolike žrtve i odricanja, fino igra za rot-weiss oberhausen... Ili je problem što ipak više voli da glumi, ne lava, nego orangutana ako treba, samo daj para?!
    (diplinž, 13. jun 2021 09:37)

    # Link komentara

  70. Za to sto rade dobijaju nenormalno veliki novac. Za 40 godina svakodnevnog odlaska na posao zaradim ukupno 250.000e sto najbolji fudbaleri zarade za nedelju dana. Vecina moze posle prvog jaceg ugovora u penziju s 25 godina ali nece jer hoce da uzmu jos i jos i jos.
    (Petar, 13. jun 2021 09:34)

    # Link komentara

  71. Slažem se sa svim u tekstu, ograničiti broj utakmica i takmičenja u sezoni ali isto tako ograničiti zarade fudbalera, ako jedan Aron Remzi ima 400 hiljada evra nedeljno, onda klub može da ga tera da igra do iznemoglosti, sve treba vratiti u neke normalne okvire!
    (Bojkot, 13. jun 2021 09:33)

    # Link komentara

  72. Koliko god novca primao i fudbaler je samo ljudsko biće, nije mašina. Nije on kriv što zarađuje toliko novca, igrao bi svako od njih i za mnogo manje. A vi licemeri biste sigurno bili gadljivi na tolike pare? Naprosto je takav sistem, zamislite koliko tek ostatak sistema zarađuje kada mogu fudbalerima toliku lovu da isplate.
    (Milan, 13. jun 2021 08:55)

    Cuj igrao bi svako i za manje. Ma nemoj, bas bi igrali. Sto onda svi trce u Real, Siti, PSG... sto lepo kad im ponude 15-25 miliona po sezoni ne kazu neka hvala, odoh ja u npr. Norič, Elče, Sasuolo... Siguran sam da bi vrlo brzo nasli angazman. Dobiju 2-3 miliona po sezoni, igraju samo ligu, u kupovima poispadaju u prvom kolu, u reprezentaciju ih niko i ne zove, ne igraju LS, i milina. Zar nije tako? Toliko o tome da bi igrali za manje...
    (info, 13. jun 2021 09:29)

    # Link komentara

  73. To da su gladijatori mi je bilo jasno dok sam još u srednjoj školi bio a sad mi 30. Sve radi novca, radi uglavnom besne publike koja je tu da bi se oslobodila misli od napornog života, radi milionera da stavljaju lovu u džep, a kladionice su jedan od najbitnijih faktora. Dakle, sportska industrija. Dehumnizovano je skoro sve. Nije ovde reč samo o fudbalu već o ljudskom poimanju života. Da li je normalno da igrač "košta" 300 miliona evra... Pazite, jedan igrač. Obično kupcu treba da se na tu kupovinu vrati desetostruko, jer to je industrijska računica. I to je samo jedan fudbaler. Ovde je reč o bilionima za koje bi oni na vrhu lanca ubili ljudski život!
    (Vuk, 13. jun 2021 09:29)

    # Link komentara

  74. Onaj Pogba 105 miliona dobio, za te pare bi mi se poslije treninga penjao na reflektore!
    (Jozo, 13. jun 2021 08:29)

    фудбалери играју за плату, лову од трансфера скоро комплетно узима клуб.
    (Вук Караџић, 13. jun 2021 09:27)

    # Link komentara

  75. @ ivan kg

    Naravno da niko nikome, nije uperio pistolj u glavu, prilikom potpisivanja ugovora u milionima ili desetinama miliona evra i da vladaju trzisni uslovi, odnosno da ne vrede, ne bi dobijali toliko. Ne kaže se džabe koliko para toliko muzike, ali to vazi za obe strane. Kad nisu dovoljni milioni, već se traze desetine istih, ond ima da sviras i igraš do iznemoglisti, jer nema drugog način da se zaradi dovoljno, za tolike plate. Naravno da mi je žao Eriksena, ali ne mogu da generalno imam preterano veliku empatiju, za ipak preplacene milionere, što eto "moraju" odigrati toliko utakmica, a u ugovor npr imaju milonske bonuse, vezane za broj postignutih golova u sezoni, što indirektno povlaci i što veći broj odigranih utakmica, ako čak i drugo pomenuti broj nije decidento navedeno u ugovor.
    (Vladan R, 13. jun 2021 09:26)

    # Link komentara

  76. Puerta, Foe, Feher...
    (Viserion, 13. jun 2021 09:25)

    # Link komentara

  77. Pa zna se sta izaziva srcane smetnje u poslednje vreme:/
    (Iznenadjenje?, 13. jun 2021 09:25)

    # Link komentara

  78. Oni za ovo sto nas zabavljaju dobijaju milione i odlaze u penziju sa 30 i nesto plafon.Ko ne moze od njih da trci po loptu nek menja profesiju.
    (Strokavi mozak, 13. jun 2021 08:27)

    апсолутно! ја играм две утакмице недељно, и не добијам ни динар. играм из задовољства, и претрчим (пређем) на јакој утакмицу више од 10 километара, обично 10.5, да будем тачан. како може овим професионалцима да буде проблем једна утакмица недељно? знам ја да они трче брже, оду снажно у стартове, и све то, али доста бре патетике, здраво 6 су као дрен, повреде углавном мале, а банковни рачуни пуни.
    (Вук Караџић, 13. jun 2021 09:25)

    # Link komentara

  79. slazem se sa globalnim komentarom o broju nepotrebnih utakmica, tih cipiripi kupova, tipa englezi sa dva kupa i 38 ligaskih utakmica.
    iako autor prvo zeli naporan ritam okriviti za sve, ipak se vjesto pokusava vaditi kao eto ipak eriksen i nije toliko igrao za inter, ali jeste pred kraj itd.....

    e sad, ovako iz malo, samo malo, blizeg ugla, eriksen je za inter odigrao 1693 minuta, sto je u globalu 19 punih utakmica.
    za primjer, romelu lukaku je odigrao 3565 minuta ili ako cemo jos dalje, nicollo barela, vezni igrac, 3738..... od njega je vise odigrao tek samir handanovic, golman.
    vise od duplo minuta su odigrala ova dvojica, eno lukaku sinoc zabio 2 gola.

    e sad dalje.... klubovi, kakvi god bili, imaju po 25 igraca u ekipi, ali mnogi ne rotiraju tako cesto kako bi trebali.

    recimo frenki de jong je za barcu odigrao 4492 minute, dok je recimo pjanic (pa ne kazem da je bolji) dosao za 50 milijona!!! a odigrao (i to vecinom na pocetku) 1295 minuta. eto ne valja pjanic, ali onog puiga su isto hvalili na sva usta, a momak je odigrao 581 minutu. coutinho npr 792 minute.
    messi recimo sa 33 gdoine je odigrao 4192 minute, ali ok, njegove su specificne, jer defanzivno ne postoji.

    dakle, ima i puno toga u trenerovoj glavi, koliko je njemu u glavi da neki igrac treba malo odmora. imas zamjena, vodis 2,3 razlike, pa nije smak svijeta izvaditi igraca sto puno igra i malo ga odmoriti.
    (dado, 13. jun 2021 09:23)

    # Link komentara

  80. kad vam poslodavac da platu 200k da li moze da vas tera da radite 12 sati 7 dana nedeljno?
    (mitar, 13. jun 2021 09:23)

    # Link komentara

  81. Svi mi volimo fudbal i radujemo se kad ima sto vise utakmica za gledanje.Pa makar nam omiljeni timovi igrali i svaki drugi dan.A ako je vec tako i UEFA zeli jos vise utakmica,onda uvesti pravilo da ako neki fudbaler recimo u dve utakmice po redu odigra vise od 150 minuta,onda trecu da ne sme da igra t.j. da mora da odmara.Mislim da bi se na ovaj nacin umanjile situacije kao ova juce,a i verovatno bi se izbegle i ceste povrede igraca.Sve najbolje Eriksenu.
    (Juventino, 13. jun 2021 09:23)

    # Link komentara

  82. Onaj Pogba 105 miliona dobio, za te pare bi mi se poslije treninga penjao na reflektore!
    (Jozo, 13. jun 2021 08:29)

    Ovo je top komentar? Juventus je dobio 105 miliona, Pogba ima platu od 15 miliona. Pa šta?

    Previše utakmica, zato je Superliga bila rešenje i ovog problema. Uglavnom, kako vise utakmica bude igrači će igrati sve slabije jer su i ovako na svemu i svačemu.
    (Adriano_Galliani, 13. jun 2021 09:22)

    # Link komentara

  83. rešenje je jednostavno, ako neće da igraju fudbal kako im gazda kaže, neka promene profesiju... kao kod nas u našim novokomponovanim fabrikama, motaj kablove sa pampersom a ako ti se ne sviđa, menjaj posao...
    (Šumadinac, 13. jun 2021 09:22)

    # Link komentara

  84. U tekstu je lepo napisano da će shvatiti onaj ko je igrao fudbal, dodao bih i ostale sportove, profesionalno. Razlika između sporta i posla je što u sportu na svakom treningu dovodiš telo do nekih granica potrošnje energije i onda telu treba oporavak. Bez tog oporavka telo troši nešto što ne bi trebalo i onda taj nedostatak se negde vremenom ispolji, na srcu, bubrezima, kostima itd. Zato radiš do 65 godine a profi sportista retko preko 35.
    (Nenad, 13. jun 2021 08:55)

    Fudbaler ide u penziju sa 35 kako kazes zato jer ne moze da parira drugom igracu od 17-18-19...godina.Takođe neki zidar ne moze brzo da zida kao neki mlađi ali radi do 65 godina jer mora i nema novca za zivot.
    (Miki Hajnekenjaj, 13. jun 2021 09:21)

    # Link komentara

  85. Delom za ovo je zaslužan i novac, slažem se. Što onaj koji dobijaju, a to su abnormalno velike cifre pa se od njih očekuje sve i svašta, a drugim delom što bogati koji su ih toliko platili očekuju da im se to vrati i tako postanu još bogatiji. Što se mene kao čoveka tiče, što već napisa neko, mi šampiona Evrope već imamo. Ovo mi je nekako idealan trenutak da se bacimo na jedan drugi sport - i to MVP nagradu Nikole Jokića. Mislim da je red da se konačno priča o tome kako je on jedan od trenutno najspremnijih sportista sveta. Jeste simpatično sve to i debeljuca u početku, i burek i koka kola bla, bla... Ipak, realnost je malo drugačija. NBA košarkaši su verovatno najbolje atlete današnjice. Čovek je posle mesec i po odmora, odigrao 72 utakmice plus plej-of, a sve igra bez ijedne propuštene. Od 1. decembra, čini mi se, igra skoro pa svaki drugi dan košarku. Neće biti da je burek tome pomogao, već to što su mu/je doveo telo skoro do savršenstva za svoju građu. Da, igra sporije od tamo nekih Irvinga, Morenta itd. ali je i visočiji za glavu, teži i sve što gubi na brzini, verujte mi, nadoknadi tučom u reketu svako drugo veče. Ove dve sezone su kompletno lude i to što je moralo sve da se završi, počne na vreme i odigra ma po koju cenu... Svakome od vrhunskih sportista, a ko se pojavi na OI, najiskrenije skidam kapu.
    (Višekruna, 13. jun 2021 09:19)

    # Link komentara

  86. Sve je tačno što ste naveli ali moje mišljenje je da ovde nije to u pitanju. Čovek je doživeo neobjašnjiv kolaps kakav sam ja imao posle preležane korone i mislim da mu sada nije ništa da može normalno da funkcioniše ali ne cerujem da će nastaviti takmičenje. Pitanje je i da li će nastaviti sa fudbalom.
    (Mirko, 13. jun 2021 09:17)

    # Link komentara

  87. Ima otvoren konkurs za nove radnike u Borskom rudniku a i novi ce da otvori Rio Tinto pa nek se prekvalifukuju

    Bice im lakse da pomalo rade nego da se istrose gurajuci tesku loptu
    (Savetnik za zaposljavanje, 13. jun 2021 09:16)

    # Link komentara

  88. Rešenje je jednostavno. Prepoloviti im primanja smanjiti broj utakmica. Mnogo novca primaju a obaveza im je da trče za loptom i zabavljaju narod.
    (Milivoje, 13. jun 2021 09:12)

    # Link komentara

  89. @milan druze ne jedi... sistem je kriv. ljudi nemaju pojma. ispranih su mozgova o ideji o velikim parama i dobrom zivotu, o zivljrnju "snova".. roditelje mozemo malo krivit al ni oni u ovom sistemu ne znaju dje im je glava... djeca kad dodju u godine kad su zreli da odluce o svojoj sudbini tesko se odluce da ne idu putem u koji su ulozili citav svoj zivot... da je srece da su svi izasli sa stadiona...
    (Guts, 13. jun 2021 09:11)

    # Link komentara

  90. Fudbal je izgubio svaki smisao. Izađite sa klincima i pikajte loptu to je još jedino što valja.
    (Gauntlet, 13. jun 2021 09:10)

    # Link komentara

  91. Fudbal danasnjice izgubio je svoj car u trenutku kad se poceli vrteti 100-milionski transfer iznosi. I sve vise lici na robotiku nego na IGRU!
    (Zokara, 13. jun 2021 09:09)

    # Link komentara

  92. Sve je to lepo napisano u tekstu osim da ti sami fudbaleri zaradjuju milione,neki i milijarde i malo im je,hteli bi jos! Pa sad pitam ja autora teksta,a i sve ostale ko je kriv Uefa ili sami igraci? Uefa da bi obezbedila vise para igracima mora da poveca broj utakmica zbog sponzora,tv prava itd i dobar deo kolaca zavrsi u dzepovima fudbalera i ako on ima 10 milioma godisnje,pa mu je malo,hoce 20,pa mu je i to malo,hoce 30 o cemu mi pricamo,koliko je dovoljno jednom coveku da zaradi novca za zivota da bi ziveo normalno,ko njih sprecava da odrade jedan ugovor i cao,penzija,uzivanje sa porodicom bez trunke stresiranja jer malo li je 10 milki koje je zaradio. Samo jbg ne moze vile od 5000 kvadrata,bazeni,Ferariji,avioni,kamioni,morace da smanje malo dozivljaj,neka probaju da zive u kuci od 300 kvadrata,neka voze auto od 20,30 hiljada,evra,nemoj sa trose 3 miliona mesecno nego neka probaju da izdrze sa recimo 15 hiljada evra...malo im,ne mogu...izvini ali onda igraj svaki dan dok ne crknes jer sve ti je malo.
    (Objavite komentar da neko nesto nauci, 13. jun 2021 09:09)

    # Link komentara

  93. Koliko zamena teza u komentarima da je to strasno. Fudbaleri su placeni onoliko koliko je neko spreman da ih plati, sad sto su to milioni,niko nama nije kriv iz zlatnog doba... Po logici vecine ovde, posto su toliko placeni, ima da igraju po sto utakmica i da cute, jer imaju mnogo para. A sto ima ovoliko takmicenja ( dosta besmislenih tipa liga kupova, lige nacija, prijateljskih sa Japanom i Jamajkom sa C reprezentacijom, glomaznih Liga sampiona i domacih takmicenja),pa da bi bogatasi koji vode fudbal i organizacije imali jos koji milion vise. I bas ih briga za zdravlje igraca.
    (Ivan kg, 13. jun 2021 08:36

    Apsolutno ima istine u tome, ali postoji i druga strana medalje. Da li igračima treba neko da crta da su ugroženi ili šta? Ne bajo nego i on kad vidi koliko nula na ugovoru, odmah sve drugo zavoravlja... Ne daj Bože da neki igrač kaže:"može ugovor za toliko para i toliko utakmica", pa neka nađu neku sredinu... Msm, znam ja da to ne ide tako ali proba jedan, proba drugi... Izađu u javnost i kažu glasno... I kreće lavina... A ne ovako, samo ćute i uzimaju lovu... A onda kad se nešto ovako desi, nema te love... Znači, niko njih ne prisiljava, znaju u šta ulaze, pošto je primera poslednjih godina dosta kako bi se počešali po glavi pre neke odluke. Slažem se da treba nešto menjati, ali to mora krenuti od igrača ni od koga drugog, to je suština. I naravno, Eriksenu želim da se oporavi i od srca mu želim da batali fudbal i živi dugo i srećno.
    (Jaaaa, 13. jun 2021 09:09)

    # Link komentara

  94. Pa ni igraci ne igraju za keks i bombone. Niko ih ne tera d aigraju. Imas preko 10 miliona evrica n aracunu i malo ti je.
    (Posmatrac, 13. jun 2021 09:08)

    # Link komentara

  95. @sale

    Nisam siguran da treba cestitati doktorima,jer je masaža srca pocela malo kasno,kao sto je rekao jedan profesor kardiologije. Srecom,pa nisu ostale posledice po mozak,za sta je dokaz da se Erikson osvestio i komunicirao jos na terenu. Ali ako se pazljivo gleda snimak i meri vreme,moj utisak je da su doktori na terenu nekako bili nonsalantni i spori. Srecom,ne suviše spori.
    (Oliver, 13. jun 2021 09:06)

    # Link komentara

  96. Ima tu svačije krivice. Uefine i raznoraznih mena?era i investitora zbog navedenog u tekstu, klubova i trenera jer forsiraju jedne te iste igrače u svim mogućim takmičenjima iako imaju po 2 tima, dok im pojedini igrači presede celu sezonu na klupi, igrača jer se zbog pomenute alavosti i ne bune nešto previše, a i rulje koja sve to gleda i prati, većinom više zbog klađenja nego ljubavi prema fudbalu.
    (u magnovenju, 13. jun 2021 09:03)

    # Link komentara

  97. ne daj se majstore
    (ziko, 13. jun 2021 09:03)

    # Link komentara

  98. Plaćeni su ogromne pare da bi igrali. A da li su kao lavovi, jesu. Nekad su ljude zabavljali gladijatori, danas fudbaleri!
    (shile, 13. jun 2021 09:02)

    # Link komentara

  99. Hiperprodukcija i pare su unistili fudbal. Doping je tu, krije se zbog ogromnih profita. Igra se sa 38 kao sa 20. U svim sportovima je vise manje isto. Klize u propast. To vise nije sport, to je hladijatorka arena u kojoj se vrti ogroman novac.
    (pribil, 13. jun 2021 09:01)

    # Link komentara

  100. Daleko od toga da su Uefa i fifa, neka dobrotvorne organizacija, ali kako se došlo do tolikog broja utakmica. Kako se došlo da se mora igrati i po vrućinama od 12h 15h itd. Igrac koji je odradio 4god ugovor, po na primer 12m €, sad hoće 20 po sezoni iako je sa vec zaradjenih 50tak, obezbedio I praunuke. Drugi hoće nekoliko desetina za sebe, njegov tata hoće bar 5, agent svojih 5 ako ne i 10. Treći hoće 30 plus bonus još koji milion za broj golova još koji za broj odigrani utakmica pa još koji za vernost klubu itd itd. Pa kad je tako imaju da igraju svaki dan, za sve te desetine miliona, tatine milione, agentovu proviziju, bonus itd. Koliko je sistem prenaduvan, vidi se da je godinu dana krize dovelo isti, na ivicu totalne propasti. Ali kako da ne bude prenaduvan kada klubovi za jednog ili dva igraca daju 500-600m €, što je polovina celokupne vrednodti kluba sa sve stadinom imenom kao brendom. Svi redom od igraca, njihovih roditelja, agenata, preko vlasnika klubova, do celnika uefa i fifa, su podjednako krivi, svaki sa svojom neumrrenom pohlepom.
    (Vladan R, 13. jun 2021 08:56)

    # Link komentara

  101. Nije to pohlepa novinari nego realnost.Pa vi novinari bi ostali bez posla kad ne bi izvestavali sport i ostalo sto spada pod zabavu, glumu, pevanje i dr.Svaki dan se pise o nebitnim stvarima a to jeste sport.E sad kad je nebitna stvar postala najbitnija onda se cudimo.Ukinite kladionice, smanjite plate sportistima da budu kao radnicke, i onda nece biti ovoga.Zivimo u najgorem vremenu gde sporedne stvari postaju najbitnije.Znam masu ljudi koji ne izlaze iz kladionice, zo im je ceo zivot.
    (Kaiser Roger, 13. jun 2021 08:56)

    # Link komentara

  102. Tekst je skup opstih mesta. Eriksen je ove sezone odmarao, a sa deuge strane kad pristanu svi da igraju za kikiriki, a ne za milione, tada neka bude 10 meceva u sezoni. Za ove pare ima da se igra ceo dan svaki dan u nedelji i nedeljom 2x.
    (nista o nicemu, 13. jun 2021 08:56)

    # Link komentara

  103. Koliko god novca primao i fudbaler je samo ljudsko biće, nije mašina. Nije on kriv što zarađuje toliko novca, igrao bi svako od njih i za mnogo manje. A vi licemeri biste sigurno bili gadljivi na tolike pare? Naprosto je takav sistem, zamislite koliko tek ostatak sistema zarađuje kada mogu fudbalerima toliku lovu da isplate.
    (Milan, 13. jun 2021 08:55)

    # Link komentara

  104. Niko ne prica o radniku koji pokusava da zaradi za hleb i da plati racune,skoluje i podigne decu.
    Ljudi ustaju u 5, rade na dva posla,dolaze mrtvi kuci i sutra ponovo.Mi pricamo o ovim manekenima koji ne mogu da odigraju dve utakmice nedeljno a zaradjuju milione.Naravno sve najbolje zelim ovom decku i svima ostalima ali budimo realni nisu oni najugrozeniji na ovom svetu.
    (Pokondirena tikvica, 13. jun 2021 08:37)

    U tekstu je lepo napisano da će shvatiti onaj ko je igrao fudbal, dodao bih i ostale sportove, profesionalno. Razlika između sporta i posla je što u sportu na svakom treningu dovodiš telo do nekih granica potrošnje energije i onda telu treba oporavak. Bez tog oporavka telo troši nešto što ne bi trebalo i onda taj nedostatak se negde vremenom ispolji, na srcu, bubrezima, kostima itd. Zato radiš do 65 godine a profi sportista retko preko 35.
    (Nenad, 13. jun 2021 08:55)

    # Link komentara

  105. Da su fudbaleri (vrhunski, ne baš svi) preforsirani, jesu. Da su i sami deo te priče (i njihova pohlepa je enormna), dobrovoljno, jesu. Da su prava svih radnika (zaposlenih) na planeti ugrožena (čak i dobro plaćeni fudbaleri, menadžeri...), jesu. Da se baš ti, najugroženiji (da ne pričamo o dobro plaćenima), najmanje solidarišu sa drugima (čak ni između sebe), da najmanje brinu o zdravlju (kako svom tako i u okruženju), da su i u sportu (profi ali i 'amaterskom') uvedeni čisto poslovni odnosi, jesu. Da li ja mogu nešto da im (nam) pomognem, ubedim da je bolje da manje zarađuju a budu zdraviji ili da se udruže i pobune (čak ni Đoković to nije uspeo za tenisere, makar je pokušao i još pokušava), ne mogu. Ne kažem, treba i ovakvih tekstova, makar da ustalasaju baruštinu.
    (Snorke, 13. jun 2021 08:54)

    # Link komentara

  106. Svaka cast za tekst.
    (Slon, 13. jun 2021 08:53)

    # Link komentara

  107. Padaju ljudi kao kruške svakog dana u celom svetu pa niko se ne pita kako i zasto.Evo sada jedan fudbaler pao, fala bogu dobro je i odmah krecu pitanja,sada treba da žalimo mukice fudbalere.Je li vi znate da u svetu godišnje od kardiovaskularnih bolesti umre 18 miliona ljudi,u Srbiji godišnje umre 50 000 ljudi od bolesti srca.Pa kako se to dešava? Ispada da su sve to profesionalni sportisti? Pa nisu to su obucni smrtnici koji rintaju kao konji po 10 sati svako dana.Koliko to umire profesionalnih sportista pa sada da se prica o njihovim izrabljavanju.Od 18 miliona ljudi koliko je to profesionalnih fudbalera umrlo ?
    (KoRn, 13. jun 2021 08:50)

    # Link komentara

  108. Kako u drugim sportovima (mnogo fizički zahtevnijima) to nije problem?
    Fudbal je biznis i mafija. Služi za pranje para i zabavu zatucanog naroda.
    Eriksonu sva najbolje i brz oporavak
    (Iznogoud, 13. jun 2021 08:50)

    # Link komentara

  109. Sto se tiče Eriksena, on i nije igrao ove sezone puno u Interu da bi neki umor uticao.
    (Ivan, 13. jun 2021 08:50)

    # Link komentara

  110. naporni ste više s njim...šta je on, neki vrhunski stručnjak? život na planeti zavisi od njega?

    pa, sada je bio smrtni slučaj mladića u moto šampionatu, niste se nešto uzrujali i danima pisali o tome...
    (banat uber alles, 13. jun 2021 08:49)

    # Link komentara

  111. Slazem se sa tekstom da ovo nema nikakvog smisla igrati utakmice svaka 3 dana. Da je sve novac. Fudbal treba vratiti na fabricka podesavanja, da se igra jednom sedmicno i da ti ljudi ne gledaju samo hotel, aerodrom i teren. Ali i plate im treba vratiti na fabricka podesavanja. Sta mi sad treba da dizemo glas da se ima vise razumevanja za igrace milionere? Ko ima razumevanja za nas obicne ljude koji radimo od jutra do mraka, po 12 sati i unistavamo svoje zdravlje takodje. Koliko nas ne dozivi ni 60-tu. Ali ne za milione nego za golo prezivljavanje. A Eriksenu sve najbolje i nadam se da nece imati nikakvih posledica i da ce uzivati sa zenom i decom do starosti. A fudbal kako bude.
    (Miskoo21, 13. jun 2021 08:49)

    # Link komentara

  112. Jednostavno čovek je KLABIRAO. To može da se dogodi posle psihičkih ili fizičkih napora i često se događa. Ne treba praviti slučaj tamo gde ga nema, a što često srpski kvazinovinari pokušavaju.
    (Raša, 13. jun 2021 08:49)

    # Link komentara

  113. O kom izrabljivanju pises? Decko je odigrao 30 utakmica, jedva da je igrao ove sezone i to je mahom ulazio sa klupe. Kante bi po vasoj prici odavno bio na nebu.. Ovo je individualni slucaj i jedino cudno je kako su medicinski timovi propustili da predvide ovakav scenarijo. Ali mislite da bi Inter tako lako dao onolike milione a da on nije prosao sve moguce medicinske preglede? Iskreno, ja sam zaplakao kada se na terenu pojavila njegova devojka i molio sam se za njegov zivot, ali pisati o nekom izrabljivanju samo dokazujete da niste adekvatni da pisete tekst o ovoj temi.
    Svaka cast doktorima koji su ostali smireni i doneli u trenutku vazne odluke. Njima naklon do poda i oni su heroji ove price...
    (SalE, 13. jun 2021 08:48)

    # Link komentara

  114. Mi nismo robovi! nas zivot ima vrijednost! necemo vise ovo da trpimo!
    (Guts, 13. jun 2021 08:48)

    # Link komentara

  115. Cista pohlepa i to svih u tom sistemu, igrači takodje treba da kazu nesto. A ne uzmu pare pa posle ne moze ovako. UEFA i klubovi su odavno samo parama podredjeni a i kako nebi kad su se isti zaduzili u milionima da bi jurili superstarove od po preko 100 miliona. Fudbaleri su ljudi, ziva bica. Treba svi da sednu i da se zapitaju dokle mora ovako i da podvuku sto pre crtu i stave na papir koliko to para vredi da padaju po terenu od iznemoglosti. Bez obzira za koje pare oni igraju, te cifre su daleko od normalnih i realnih, ali nikakve pare nisu vrednije od zivota. Mislim da moraju sto pre da kolektivno ustanu protiv ovakvih stvari gde se igra ovoliki broj utakmica.
    (ko-ometator, 13. jun 2021 08:47)

    # Link komentara

  116. Nadam se da će se g. din Eriksen oporaviti i da će sačuvati život !

    Bravo za naslov !

    Njime je sve rečeno.
    Nema kraja pohlepi različitih "moćnika".

    Međutim. I oni su naši.

    Imaju oca, brata, sestru, kuma, djecu, prijatelja, ljubavnika....... I svi ćute.

    Čudan je to strah koji nas, svakoga dana, ubija !
    (Fer !, 13. jun 2021 08:47)

    # Link komentara

  117. Dok se sport i ostale stvari koje spadaju u zabavljanje ne tretiraju kao poslovi od najmanjeg znacaj uvek ce biti ovako.A ko je kriv?.Pa krivi su fudbaleri koji hoce nenormalne plate za posao koji ne vredi toliko.Da li mozemo da zivimo da nema fudbala?.Naravno, ali danas je to mnogo bitnije od nekog zanimanja koje vredi i koje je bitno za drzavu.Sportistima treba smanjiti plate, ukinuti kladionice, i ovoga nece biti.
    (Kaiser Roger, 13. jun 2021 08:46)

    # Link komentara

  118. Da postoji značajna veza između broja utakmica i ovakvih događaja fudbaleri bi masovno padali na zemlju ove sezone. To se ne dešava.
    Fudbal je posao kao i svaki drugi i niko nikog ne tera da se istim bavi. Uefa nema nikakvu odgovornost čak i da se nekako utvrdi (a neće) da je broj utakmica direktan uzrok za ovo sto se desilo.
    Razumem da autor kao i svaki novinar pokušava da proda priču i da je pohlepa popularna reč u poslednje vreme, ali tekst nema nikakvu osnovu.
    (sierra_papa, 13. jun 2021 08:46)

    # Link komentara

  119. Nikakav problem samo neka potpišu da im se skrešu primanja,da voze jedan porše umesto četiri i ožene normalnu ženu umesto silikonske starlete.
    (Prebranac, 13. jun 2021 08:46)

    # Link komentara

  120. Pre svega, Eriksen je bio prilicno odmoran. U tej zavrsenoj sezoni je odigrao svega par utakmica.

    Bilo je jako mucno za videti, a jos mucnije saznanje da prenos nije prekinut, ili bar da nije prenosena borba za njegov zivot. E to je pohlepa.
    (Dare, 13. jun 2021 08:46)

    # Link komentara

  121. Kuda ide fudbal je najmanji problem, KUDA IDE SVET?
    (Pravi Valter, 13. jun 2021 08:46)

    # Link komentara

  122. Nek se zaposle kao finansijski konsultanti gde se svaki bogovetni dan radi preko 13h.
    Pauza je jedino leti i to vrlo kratka.

    Plate su daleeeeeeko manje i umni rad i fizicki nisu isto.

    Cisto da vide da se radi krvavo i drugde, ali onda nemaju milione
    (nista o nicemu, 13. jun 2021 08:45)

    # Link komentara

  123. Naslov je pravilan, ali problem je pohlepa (naročito) klubova. Problem je realan i treba učiniti mnogo da ga se riješi. Nije najveći problem UEFA, problem su klubovi. Igrači i treneri bi prvo trebali da pitaju vodstvo svoga kluba za šta se uopšte zalaže (npr. Klopp i Guardiola neka pitaju svoje šefove). Činjenica je da su troškovi klubova otišli u nebo, takodje posredinici uzimaju ogromne provizije (Raiola po nekoliko desetina miliona po transferu). Niko ne želi da smanji troškove, a svi bi od UEFA-e više para (zar se nisu pobunili najbogatiji da im je premalo para). Više para je moguće samo ako ima više utakmica.
    (Mariborcan1970, 13. jun 2021 08:42)

    # Link komentara

  124. Sport nije sport nego biznis i novac.Sve je podredjeno novcu i zaradi.
    (dado, 13. jun 2021 08:42)

    # Link komentara

  125. Minut ćutanja za sve radnike bauštela i ostale NKV-radnike koji su rmbačili ceo život i koji su nas prerano napustili, ili su skončali pre nego što su doživeli penziju ili na samom početku iste.

    Eriksenu sve najbolje ali o čemu vi pišete?!

    Ovako nešto se među prebogatim goničima lopte dešava izuzetno retko. Pritom svi imaju vrhunske lekare, uključujući fizioterapeute i lekare opšte prakse uz sebe. I sad bi trebalo da upravo ti borci za svoju ličnu ekzistenciju i svoje porodice liju suzu za ljudima koji žive kao bubrezi u loju?
    Mislim da ste prateći fudbal se previše poveli za brigom za vašim lažnim idolima.

    Ponavljam, Eriksonov horor je statistički gledano raritet i jednostavno ima loše karte među brojnim fudbalerima, inače srećnicima da su rođeni u savremenom svetu gde "drogirani lavovi" zarađuju nenoramalno velika bogatstva i, budući da u proseku nisu baš intelektualno i moralno dorasli, ih troše na dekadentne načine.

    Njemu sve najbolje, ali da ne brkamo lončiće - čija sudbina i čiji životi su teški. Sudbine i životi profesionalnih fudbalera to definitivno nisu.
    (sreddit, 13. jun 2021 08:42)

    # Link komentara

  126. Erikson je doziveo infarkt, a infarkt se ne dobija zbog umora ili iscrpljenosti.
    (eugen, 13. jun 2021 08:41)

    # Link komentara

  127. Kakva pohlepa? Pa onda ste i vi pohlepni jer vam se sajt tokom svih ovih godina jako proširio i obogatio.
    (Nebojša, 13. jun 2021 08:41)

    # Link komentara

  128. Koliko su placeni trebali bi da ne izlaze sa terena! Realna cijena bi trebala da bude 5 miliona za Mesija i Ronalda, ostali svi ispod miliona. Onaj Pogba 105 miliona dobio, za te pare bi mi se poslije treninga penjao na reflektore!
    (Jozo, 13. jun 2021 08:29)

    Evo ga jos jedan strucnjak. Pa nije Pogba dobio 105 milionq, nego Juventus za njegov transfer od Mancestera. A da ima milionsku platu, naravno da ima, ali nikome nije pistolj uperio u glavu da mu daju tolike pare. Svako vredi onoliko koliko je neko spreman da ga plati.
    (Ivan kg, 13. jun 2021 08:41)

    # Link komentara

  129. Sta je bilo sa Astorijem,umro u toku sezone pa onaj iz Sevilje isto….kakve ovo ima veze sa tim sto se igra Euro nakon naporne sezone….oni su momci istrenirani i izdrzljivi,e sad….sta se desilo Eriksenu i ko je tu zakazao otkrice se naknadno a mozda i nece,videcemo….i jos jedna stvar,Eriksen je ime i zato je sve imalo odjek poput bombe…da je recimo nekim slucajem umesto Eriksena bio Uronen iz Finske ili neki manje poznat igrac sve bi imalo manji odjek….ovako Eriksen…na svu srecu,preziveo je
    (oz, 13. jun 2021 08:41)

    # Link komentara

  130. O ovome pricamo godinama. Zasto se igraju cipiripi kupovi i to Engleska i Francuska imaju 2 kupa? Zasto se igraju po 2 utakmice u kupu umesto samo jedna kao u nemačkoj? Zasto je izmisljena besmislena liga nacija koja nikoga ne interesuje?Zasto se povećava broj učesnika svetskog i evropskog prvenstva kao i lige šampiona? Odgovor je sadržan u naslovu:pohlepa! Ali to ima svoju cenu. Erikson je mozda završio karijeru,ali je bar ostao ziv kao i Kasiljas. Astori nije bio te sreće. Ali nema dileme da ce ovakvih slučajeva,na zalost,biti sve vise dok se UEFA i fudbalski savezi ne opamete.
    (Oliver, 13. jun 2021 08:40)

    # Link komentara

  131. Finci su reagovali tako što su nastavili utakmicu i pobedili ."Fer i korektno" jer "igre se moraju nastaviti" kao što rekoše u Minhenu.
    (Bojan Kandic, 13. jun 2021 08:39)

    # Link komentara

  132. igrače niko silom ne tera da piju ko zna kakve hemije i da igraju 1000 utakmica. ponudjeno im je,oni prihvataju. zbog para. to je njihova pohlepa,a ne pohlepa klubova
    (milan, 13. jun 2021 08:38)

    # Link komentara

  133. sta hocete da kazete,da je dobro sto se nismo kvalifikovali.Doduse i nije ljudski da nase momke,koji inace igraju dzabe po evropi ,kuci beru malline ceo dan,teramo i jos na igranje evropskog prvenstva.
    (nikola, 13. jun 2021 08:38)

    # Link komentara

  134. Niko ne prica o radniku koji pokusava da zaradi za hleb i da plati racune,skoluje i podigne decu.
    Ljudi ustaju u 5, rade na dva posla,dolaze mrtvi kuci i sutra ponovo.Mi pricamo o ovim manekenima koji ne mogu da odigraju dve utakmice nedeljno a zaradjuju milione.Naravno sve najbolje zelim ovom decku i svima ostalima ali budimo realni nisu oni najugrozeniji na ovom svetu.
    (Pokondirena tikvica, 13. jun 2021 08:37)

    # Link komentara

  135. Sve lepo rečeno, tokom jučerašnje drame i čekanja vesti o Eriksenu, jedna veoma neprijatna stvar mi je zapala za oko. Eriksenov otac se uključio u radio emisiju i u toku emisije ga je zvao njegov menadžer i javio mu da je dobro i da je van životne opasnosti. Otac pojma nema, prvo se javlja menadžeru.
    (Djubre, 13. jun 2021 08:36)

    # Link komentara

  136. Koliko zamena teza u komentarima da je to strasno. Fudbaleri su placeni onoliko koliko je neko spreman da ih plati, sad sto su to milioni,niko nama nije kriv iz zlatnog doba... Po logici vecine ovde, posto su toliko placeni, ima da igraju po sto utakmica i da cute, jer imaju mnogo para. A sto ima ovoliko takmicenja ( dosta besmislenih tipa liga kupova, lige nacija, prijateljskih sa Japanom i Jamajkom sa C reprezentacijom, glomaznih Liga sampiona i domacih takmicenja),pa da bi bogatasi koji vode fudbal i organizacije imali jos koji milion vise. I bas ih briga za zdravlje igraca.
    (Ivan kg, 13. jun 2021 08:36)

    # Link komentara

  137. Sve je to jedan začarani krug, u stvari spirala koja se širi. Obični ljudi nemaju život, pa gledaju TV i žive živote nekih drugih, bogatih ljudi. Onda oni još bogatiji, hoće da budu još bogatiji, pa igračima daju još veće plate, televizije daju još više novca da bi oni prvi, obični ljudi više gledali i tako u krug, a para sve više kod bogatih, a mi, obični, gledamo te sa parama, mnogi odu u kladionicu da ono malo para što imaju daju ovim bogatima da imaju još više...
    (Dule Astro, 13. jun 2021 08:31)

    # Link komentara

  138. Tačno tako. Isto važi i za olimpijske igre, gdje veliki broj sportista nije bio u prilici da trenira mjesecima, kao i fudbalsko prvenstvo Južne Amerike. Sramota za čitav sport. Zar je potrebno da neko plati životom? Zar je bilo nužno da se uništava zdravlje brojnih sportista?
    (JuBi41, 13. jun 2021 08:30)

    # Link komentara

  139. Koliko su placeni trebali bi da ne izlaze sa terena! Realna cijena bi trebala da bude 5 miliona za Mesija i Ronalda, ostali svi ispod miliona. Onaj Pogba 105 miliona dobio, za te pare bi mi se poslije treninga penjao na reflektore!
    (Jozo, 13. jun 2021 08:29)

    # Link komentara

  140. Sta pisete ovo?Normalno da mi zao za momka nadam se da ce da bude ok.Al kakvi drogirani lavovi,kakvi bakraci?Oni za ovo sto nas zabavljaju dobijaju milione i odlaze u penziju sa 30 i nesto plafon.Ko ne moze od njih da trci po loptu nek menja profesiju.
    (Strokavi mozak, 13. jun 2021 08:27)

    # Link komentara

  141. upravo tako, pa ma mecu belgija rusija 3 zamene su izvrsene jos na poluvremenu igraci nisu masine , kakav je sistem bice povreda sve vise i vise...
    (nexi, 13. jun 2021 08:27)

    # Link komentara

  142. I UEFA i Klubovi! Ne zaboraviti to. Klubovi su gladno i pohlepni. Odvratno. Nikada dosta. Narucito real i barcelona. Odvratno.
    (SrbinMusliman, 13. jun 2021 08:25)

    # Link komentara

  143. To je epoha koju živimo.To je ono što će deca naslediti.
    Novac novac i samo novac.
    Bogatima nikad dosta,igrači postali alavi kao gazde klubova takođe.
    Da od tolikog profita,barem jedan evro ide siromašnima,ne,opet u krug za još veče trošenje u hedonizam i bezgraničnu bahatost.
    (Legolas, 13. jun 2021 08:22)

    # Link komentara

  144. dobro i dešava se... malo će se pričati i to je to...svi grešimo ne treba stvarati dramu i patetiku...
    (dusan, 13. jun 2021 08:21)

    # Link komentara