2024 Dolgopolov o proslavi Srba i Rusa: Odvratno, nemaju šta da traže na turniru - - Komentari -Sport - B92.net
- Komentari -
  1. Ne treba mešati sport i politiku, a ovima zabranili isticanje svoje zastave? Čak šta više, pored imena igrača nema njegove zastave! Da ne igra možda za Nedodjiju?!?
    (SamoKazem, 28. januar 2023 08:44)

    # Link komentara

  2. A da je igrao neki ukrajinski teniser i pobedio kojim slučajem isto bi navijači slavili pobedu sa ukrajinskim zastavama i obeležjima azova, to ne bi bio problem.
    Svako proslavlja sa svojim nacionalnim simbolima.
    (Bot, 28. januar 2023 07:05)

    # Link komentara

  3. Bolje da si ostao teniser nego što si postao ubica.....i ne uzimaj u usta Djokoviće jer su oni za tebe uzvišena bića.
    (Tatjana Deutschland, 28. januar 2023 04:51)

    # Link komentara

  4. jel dolgopolov na frontu ili samo na tviteru?
    svi izigravaju neka ludila, i navijaci i ovi koji se navijacima bave. koga zanima politika nek ide tamo pa nek se bori za ciju stranu hoce.
    (ferg, 28. januar 2023 00:21)

    # Link komentara

  5. O Novaku nema price, teniski car! Srecan sam sto zivim u vremenu kada on igra jel ovakvog nece biti vise.
    Ne zanima me politika uopste i ne volim nacionalizam ,ali ruku na srce ovaj njegov cale je zesci dripac samo mu pravi nepotrebne probleme.
    (Realno, 27. januar 2023 00:15)

    # Link komentara

  6. Ko prati tenis ime ovog tenisera mu nije bas nepoznato. Stigao je nekim cudom do 13. mesta u jednom trenutku, osvojio 3 titulu, pobedio Rafu 2 puta. Sklon predajama i cudnim rezultatima. Novak ga otpratio u penziju, pobedom u Rimu, 2008 i od tada nije igrao vise, mada ima sad samo 34. Eto mozda i razloga da pljuje po Novaku, ovo nije prvi put...
    (Statistikom protivu mitova, 26. januar 2023 18:30)
    Siguran si da se Dolgopolov penzionisao 2008. godine?
    (Tn, 27. januar 2023 00:13)

    # Link komentara

  7. 100% u pravu
    (AO, 26. januar 2023 23:19)

    # Link komentara

  8. on je covek bio na frontu, mozda je i sad tamo. stoji iza svojih principa. a ti?
    (wiener, 26. januar 2023 19:18)


    On je bio na frontu i trenutno je isto ko sto smo ja i ti,video taj tviter ratnik nije rata ni puske,upravlja dronovima koje spijuniraju gde se rusi nalaze i objavljuje razne razne gluposti po tviteru
    (Tasmanijski Djavo, 26. januar 2023 20:01)

    # Link komentara

  9. Pogledajte snimak. Pustili su Mars na Drinu. Moja porodica je sa zapada Srbije (Loznica, Valjevo) i pradeda mi se borio na Drini. Ovi mi se gade. Gadi mi se sto pustaju nase pesme uz slike Putina i sto brukaju nasu zemlju. Dosta vise! Nemam nista protiv Rusa, ali ovo je preterano. Ovi su Srbi, nisu Rusi. Ovo Rusi sami ne rade!
    (!!!!!, 26. januar 2023 19:59)

    # Link komentara

  10. Ko prati tenis ime ovog tenisera mu nije bas nepoznato. Stigao je nekim cudom do 13. mesta u jednom trenutku, osvojio 3 titulu, pobedio Rafu 2 puta. Sklon predajama i cudnim rezultatima. Novak ga otpratio u penziju, pobedom u Rimu, 2008 i od tada nije igrao vise, mada ima sad samo 34. Eto mozda i razloga da pljuje po Novaku, ovo nije prvi put...
    (Statistikom protivu mitova, 26. januar 2023 18:30)

    A gde on to pljuje po Novaku? Ti mislis da je razlog za pljuvanje to sto neko nekig pobedi u nekom sportu? Onda si jako plitak.
    (Hahahahahaha, 26. januar 2023 19:51)

    # Link komentara

  11. Zbog ovakvih ispada organizatora igraci da bojkotuju turnir, navijaca nista me ogranicava da podigne zastavu koju zeli, da se razdere sta zeli kad je dozvoljeno (u tenisu npr.) i tu nikakvih smetnji ne sme da bude. Kazniti ukrajinske igrace koji uopste komentarisu ovakav sraman ispad Asutralian open-a.
    (Iskren, 26. januar 2023 19:18)

    # Link komentara

  12. Ti rođače, pušku u ruke pa u Bahmut. Brani tako Ukrajinu ako imaš petlje. Lako je biti tviter bojovnik...
    (Morgot Bauglir, 26. januar 2023 15:17)

    on je covek bio na frontu, mozda je i sad tamo. stoji iza svojih principa. a ti?
    (wiener, 26. januar 2023 19:18)

    # Link komentara

  13. Cekajte, ako se pogleda snimak vidi se Noletov otac koji je zastao samo da se slika sa tim tipom u majici sa Z, ali daleko od toga da se on tamo glupirao ili padao u trans. Ovo je bila jedna manja grupa ljudi i njih su mogli ako su im smetali, bez problema da zamole da se razidju.
    (Milica, 26. januar 2023 18:05)

    Kakva demagogija!
    Bi li tebe neko mogao natjerati da se slikas, recimo, s nekim ko ima ustasko U na majici? Dakle, neko to uradi samo s onim s cijim se stavovima slaze.
    A za ovu posljednju konstataciju...oni su samim okupljanjrm i mahanjem ruskim zastavama, slikama Putina i majicama sa slovom Z prekrsili pravila AO.
    (Serpico, 26. januar 2023 18:35)

    # Link komentara

  14. Ko prati tenis ime ovog tenisera mu nije bas nepoznato. Stigao je nekim cudom do 13. mesta u jednom trenutku, osvojio 3 titulu, pobedio Rafu 2 puta. Sklon predajama i cudnim rezultatima. Novak ga otpratio u penziju, pobedom u Rimu, 2008 i od tada nije igrao vise, mada ima sad samo 34. Eto mozda i razloga da pljuje po Novaku, ovo nije prvi put...
    (Statistikom protivu mitova, 26. januar 2023 18:30)

    # Link komentara

  15. Samo da uzmemo titulu (desetu) i idemo.
    (Milutin, 26. januar 2023 18:14)

    # Link komentara

  16. Da li neko od Novakovih navijaca moze da shvati da postoje ljudi koji ne navijaju za njega da se ljudi kao Srdjan i Novakovi navijaci ne bi radovali i sladili? Novak je ok momak, ali to njegovo okruzenje. Pa ja im prvi ne zelim da se raduju.
    (Su, 26. januar 2023 13:51)

    Đokoviće boli zadnja loža što ti i ostali ne navijaju za njega.

    Misliš da on toga nije svesta? Pa celu karijeru mu nešto prebacuju, ma bole ga zadnja loža baš baš.
    (Dusanovo carstvo!, 26. januar 2023 18:05)

    # Link komentara

  17. Cekajte, ako se pogleda snimak vidi se Noletov otac koji je zastao samo da se slika sa tim tipom u majici sa Z, ali daleko od toga da se on tamo glupirao ili padao u trans. Ovo je bila jedna manja grupa ljudi i njih su mogli ako su im smetali, bez problema da zamole da se razidju. Dolgopolov preteruje kao i drugi Ukrajinci i odmah prozivaju ako neko slucajno nije na njihovoj strani i misli drugacije.
    (Milica, 26. januar 2023 18:05)

    # Link komentara

  18. Novak dosao do polufinala,na korak je od istorije i umjesto da je sav fokus na tome i da se njegov otac mudro povuce i gleda sa strane i uziva u tenisu,on radi ovo sto radi...I sad ce Novak kao i uvijek ni kriv ni duzan da trpi medijsku hajku uoci 2 najjvaznija meca.
    (Simke, 26. januar 2023 13:49)

    Ali je zato čovek slobodan i može da kaže i obuče šta god hoće (za razliku od nekih).
    (Dusanovo carstvo!, 26. januar 2023 18:03)

    # Link komentara

  19. Šokre i podguzni narod
    (ccccc, 26. januar 2023 17:43)

    # Link komentara

  20. Sremac, 26. januar 2023 16:08)

    Državne zastave nisu politika, naravno postoje i zastave koje provociraju, ali ovde je igrao Srbin protiv Rusa i ne vidim šta je sporno što je pisalo da su Srbi i Rusi braća zauvek? Nisu provocirali jedni druge, nego su baš suprotno bili složni. Ok, ovaj sa majicom Z se može smatrati provokatorom, ali šta tu može Nole, pa i njegov otac na kraju krajeva, čovek se našao pored njega, nije na njemu da mu skida majicu, to neka radi obezbeđenje turnira ako se smatra tako nešto prekršajem.
    (Džoni, 26. januar 2023 17:26)

    # Link komentara

  21. Evo,povlačimo se!
    (Ledu055, 26. januar 2023 17:25)

    # Link komentara

  22. Ko je ovaj???
    (Crnogorac100, 26. januar 2023 17:16)

    # Link komentara

  23. Srbi i Rusi jesu braća,i to mora da vam bude jasno.Sigurno neće brat da mi bude Englez,Nemac ili neko treći.
    (Gale, 26. januar 2023 17:12)

    # Link komentara

  24. jezivo kad bi Srbi znali da su nam ukrajinci tj to su Srbi katolicke veroispovesti ovi zapadni blize poljskoj blizi nego rusi. u genetskom smislu. a ovo pa sta reci neozbiljno od oca Novaka Djokovica ako je on organizator svega ne znam. ocigledno ne razume da mogu Novaka da izbace sa turnira koji mu znaci. ako to namerno radi onda nije ni cudno sto nas ne vole. budimo svoji ne ruski
    (cobani zbor, 26. januar 2023 17:08)

    # Link komentara

  25. Da su ovo Davis cup ili olimpijske igre bilo bi normalno razvijati zastave Srbije .Ali ovdi se takmići tvrtka Novak Đoković registrirana u Monaku protiv tvrtke Andrej Rubljova
    (Dalmoš, 26. januar 2023 16:55)

    Malo si zaostao, Rubljov je proslost. Neka veze Nole je tvrtka, ali je nasa tvrtka i pod nasom zastavom, a Boga mi cuje se i nasa himna. Vama takodje zelim da uzivate u tvrtku svaki dan, znam da to volite.
    (Jelen, 26. januar 2023 16:59)

    # Link komentara

  26. Da su ovo Davis cup ili olimpijske igre bilo bi normalno razvijati zastave Srbije .Ali ovdi se takmići tvrtka Novak Đoković registrirana u Monaku protiv tvrtke Andrej Rubljova
    (Dalmoš, 26. januar 2023 16:55)

    # Link komentara

  27. Jadnik!!!
    (beograd_92, 26. januar 2023 16:48)

    # Link komentara

  28. Ja sam za ovog čuo pre desetak godina ali pojma nisam imao da li je rus ili ukrajinac ili nešto treće. Ne znam ni da li je nekad nešto osvojio ni dokle je dogurao na ATP listi. Ne bih mogao ni da izgovorom njegovo prezime. Rezime: skroz nebitan random lik.
    (boba, 26. januar 2023 
    Razlog više da šutiš!
    (pierre, 26. januar 2023 16:47)

    # Link komentara

  29. Srbi i Rusi braca zauvek.
    (Cika Miki, 26. januar 2023 16:11)

    Meni nisu braća iako sam 21 godinu živeo i radio. Ja imam svog brata
    (Zvezda, 26. januar 2023 16:44)

    # Link komentara

  30. Politika i sport zaista nemaju nista zajednicko, ali nismo culi Dolgopolova da galami kada su Djokovicu na pravdi Boga oduzeli Vimbldon poene od pre godinu dana navodno zbog neslaganja sa ATP-a... pa sta su radili u Australiji prosle godine, tretirali ga kao teroristu... ma sram vas bilo ... kada im odgovara onda galama i kao politika i sport aaaaaaa.... a kada ne odgovara nesto onda cute kao zaliveni ... sce vam je to truli zapadnjacki cinizam koji im se konstantno obija o glavu ... ono sto treba da shvate jeste da je njihovo odzvonilo konacno ...
    (sale, 26. januar 2023 16:21)

    # Link komentara

  31. Srbi i Rusi braca zauvek.
    (Cika Miki, 26. januar 2023 16:11)

    # Link komentara

  32. Diskvalifikovati svakog igrača čija je zastava zemlje istaknuta u publici. Nadamo se da bi to zaustavilo ovu ludu potrebu za isticanjem državnog simbola na sportskom događaju. Nijedno telo ne voli da gleda u zastave na sportskim događajima. Želim da budem oslobođen politike kada gledam sport, a ne da se na njega podsećam.
    (Sremac, 26. januar 2023 16:08)

    # Link komentara

  33. Da sam na mestu Srdjana napustio bi Australiju. Jednostavno ne čini dobro Noletu sa takvim nepromišljenim potezima.
    (motam kablove, 26. januar 2023 15:55)

    # Link komentara

  34. Dolgopolov samo posmatra stvari iz svoje perspektive.

    Istina je da mi (odavde iz Srbije) ustvarim ne znamo ništa o rusko-ukrajinskom konfliktu.Ni kakve je priroda konflikta,ni koji su motivi i kakva je pozadina svega.Uglavnom se komentariše na osnovu plasiranih informacija koje ne moraju biti tačne.

    Kao što Rusi imaju svoje razloge,svoje razloge imaju i Ukrajinci.

    A,verujem da su i i jedni i drugi (i mi zajdno sa njima) u zabludi.
    (marko77, 26. januar 2023 15:55)

    # Link komentara

  35. Jel nekoga isto blam kad gleda ovo? Milsim, nisu ni platili kartu, dernjaju se nesto bezveze ispred...
    (Marko, 26. januar 2023 15:50)

    # Link komentara

  36. Slažem se apsolutno ali zar nije mešanje politike i sporta to što se Rusima zabranjuje zastava i učestvovanje na turnirima??!!


    Apsolutno odvratno. Rekli su da politiku i sport ne treba mešati. Ovi ljudi nemaju šta da rade na teniskim turnirima, uključujući Đokovićevog oca, ako otvoreno podržavaju genocidni režim", napisao je Dolgopolov na Tviteru.
    (Sasa, 26. januar 2023 15:30)

    # Link komentara

  37. Iskreno, zašto neki Srbi insistiraju na isticanju ruskih zastava, posebno u vreme rata sa Ukrajinom? Da li ove zastave pripadaju teniskom turniru? Hoće li zastave promovisati tenis? Da li će to pomoći određenom igraču da igra bolje? I Đokovićev otac je umešan u ovo ludilo. Sve je teže navijati za bilo kog srpskog igrača više, uključujući i Noleta.
    (Vinston, 26. januar 2023 15:28)

    # Link komentara

  38. Za vas koji volite "istocni svet" samo da znate da sam odrasla na zapadu i isla u skolu gde je bilo mnogo Arapa. Toliko sam ruznih stvari trpela od njih zato sto su govorili kako mi mrzimo i ubijamo Muslimane. Bilo je i Rusa ali oni nisu bili zainteresovani. Samo da znate koliko nas voli taj istocni svet.
    (....., 26. januar 2023 15:26)

    # Link komentara

  39. Zar ti nisi na frontu?
    (Dd, 26. januar 2023 15:25)

    # Link komentara

  40. Ja sam za ovog čuo pre desetak godina ali pojma nisam imao da li je rus ili ukrajinac ili nešto treće. Ne znam ni da li je nekad nešto osvojio ni dokle je dogurao na ATP listi. Ne bih mogao ni da izgovorom njegovo prezime. Rezime: skroz nebitan random lik.
    (boba, 26. januar 2023 15:25)

    # Link komentara

  41. Nebitno što je Dolgopolov u pravu. Čim se drzne da kritikuje bilo šta za Srbiju odmah nam je najveći neprijatelj.
    (Randy Marsh, 26. januar 2023 15:13)

    U pravu!? Za početak je lik rekao da ne treba miješati sport i politiku. Slažem se. Kako onda može da se to miješa na Vimbldonu pa ruski i bjeloruski sportisti ne smiju da igraju iz političkih razloga, a sada ne treba to miješati. Licemjerje i dvoličnost su oduvijek bili odlika zapadne civilizacije, tako da ne čudi ova izjava, a tebi očigledno nema potrebe dalje objašnjavati ostale stvari zbog kojih ovaj lik ne da nije u pravu već...
    (dtb_pro, 26. januar 2023 15:25)

    # Link komentara

  42. Nebeski narod ipak zna najbolje...
    (Šokre, 26. januar 2023 15:25)

    # Link komentara

  43. to da sm obraca pise lik koji zivi tamo pa ga zabole kako je nama ovde i kakve psoeldice trpimo zbog tih navodnih prijatelja. Kad je ceo svet davao pomoc srbij ipsoel slobe ta rusija niej dala n ijedan dianr. spisak svih zemlja je tada objavljen. Ali nekome odgovara da srbija zivi u strahu. P zasto podrzavati rusku agresiju i otimane jteritorije kad smo u sitacij ida nma otimaju. ALiputin ej sam rekao ako moze kosoov mzoem oi mi da biramo. Samim tim nasa vlast daje za pravo ostali mdelovima srbije da odluce sa kim ce. Zasto? jel zele da se rasparca srbija? jel to cilj ove vlasti.
    (pa, 26. januar 2023 15:25)

    # Link komentara

  44. Svašta bi mu rekao,svaka šuša se danas meša tamo gde mu nije mesto.
    (robby, 26. januar 2023 15:23)

    # Link komentara

  45. Ima sta da traze,osvojice Nole opet ovaj gren slem prelako ,podrzavamo ga maksimalno kao veliki Srbi I volimo Ruse nasu bracu ,dolgopolov I ukrajinci na aparatima u nedelju
    (Peja, 26. januar 2023 15:22)

    # Link komentara

  46. Nije samo problem zastava. Videla sam snimke, napolju su skandirali "Volimo te Putine". To nisu bili Ruski navijaci, vec Srbi. Najverovatnije Srbi koji zive u Australiji. Sta ti ljudi rade? Mislim da ne vole ni Rusiju ni Ruski narod, vec samo hoce da se inate. Kad sam videla, odmah sam znala da su nasi. Ja poznajem nekoliko Rusa i oni se ne ponasaju ovako, mnogo su kulturniji od nas. Hajde ljudi ne pravite probleme, vec ih imamo toliko, pustite nas malo da uzivamo u tenisu bez drame.
    (lala, 26. januar 2023 15:20)

    # Link komentara

  47. Srbi i Rusi braća zauvek.
    (jest tako, 26. januar 2023 15:19)

    # Link komentara

  48. A u čemu je problem? Čovek je takav kakav jeste...niko nije bez mana a opet šta je tu loše rečeno...Živela Rusija, a? Pa? A rat nije naš već njihov, to je između dve zavađene strane. Svi se mešaju u taj sukob na mnogo gore i ogavnije načine. A to što je bilo ko rekao pa i Novakov otac Živela Rusija...ja stvarno ne vidim šta je tu problem niti to ima bilo kakve veze sa ratom. Samo će zluradi da izvuku to kao nešto negativno. Meni mnogo ružnije to što se Rusima prikačuju svakojake etikete, ponajviše Ameri i Nemci. A Nemci svašta kažu i mešaju se u sukob na način da to krši i sam ustav Nemačke a opet bi da dobijaju Ruski gas i naftu.
    (Mi, 26. januar 2023 15:19)

    # Link komentara

  49. A zasto je problem istaci svoju zastavu? Svi se ubise navijajuci sa svojim zastavama a mi nasu nikad ne smemo da razvijemo,uvek cemo nekoga boze uvrediti?! O cemu se vise radi??!!
    (xy, 26. januar 2023 15:18)

    # Link komentara

  50. Чим чујем ово "геноцидни" одмах препознајем лонац у ком се кувала чорба...
    (Невен, 26. januar 2023 15:18)

    # Link komentara

  51. Zastave Rusije i Srbije nisu provokacija. Oznaka Z i slika Putina jesu provokacija jer predstavljaju simbol rata i zločina u Ukrajini.
    (Istina i pravda, 26. januar 2023 15:17)

    # Link komentara

  52. Ti rođače, pušku u ruke pa u Bahmut. Brani tako Ukrajinu ako imaš petlje. Lako je biti tviter bojovnik...
    (Morgot Bauglir, 26. januar 2023 15:17)

    # Link komentara

  53. A sta su Agassi, Rodik i Sestre wilijams imale da traže 2003 nakom brutalne invazije na Irak gde ni jedan amer ne zivi gde je bio Wimboldon tada, nisu im bile bele zastave netrualne igradli su na SP 2006 u njemackoj, zapad je svoju javnost navikao na licemerje jer to srž njihovog bitisanja, ovo je samo poruka da dok ste vi 1999 vrsili agresiju i ponosno ucestvovali na turnirima i sportski događajima, sada malo i nas srbe da trpite, dosta je vaseg terora bilo, srdjan djokovic vam je samo da ogledalo da se pogledate, mislim na citavo zapdnu elitu koja uključuje mainstream medije, mesanje sporta sa pentagonom i belom kucom i EP komisijom, ovaj svet je i malo nas a ne samo vaš, a tek ce vas Kina naučiti lekcijama za koju deceniju!!
    (Mirko, 26. januar 2023 15:17)

    # Link komentara

  54. Da ne je zabrana ruskih zastava što je direktno miješanje politike i sporta i čisti fašizam ne bi bio problem što je neko tu sa tom istom zastavom i to dok igra, zamisli, teniser iz Rusije.

    Ukrajinci su opasno zaćorsokačili, plašim se epiloga.
    (Glad, 26. januar 2023 15:17)

    # Link komentara

  55. Ono kad te čale blamira.
    (Peki, 26. januar 2023 15:15)

    # Link komentara

  56. U pravu je
    (Marco, 26. januar 2023 15:14)

    # Link komentara

  57. Nebitno što je Dolgopolov u pravu. Čim se drzne da kritikuje bilo šta za Srbiju odmah nam je najveći neprijatelj.
    (Randy Marsh, 26. januar 2023 15:13)

    # Link komentara

  58. A šta je ovde tačno politika??
    To što su igrali Srbin i Rus i nakon meča navijači su slavili uz srpske i ruske zastave? Šta je tu politika ili šta je problem?
    Zašto ovi Ukrajinci toliko žele da svima nametnu svoje mišljenje i svoj stav!? Evo neću da razmišljam kao Ukrajinci, ne želim...
    Šta su trebali, da slave uz zastave Konga i Tajlanda?
    Zamislite sad neki Ukrajinac dođe u finale nekog slema i navijači na ulici slave uz zastave Ukrajine...i ja bih na to trebao reći "e to je politika"?
    Neka slavi ko kako hoće...prekinite sa nametanjem svojih stavova!
    (Kralj, 26. januar 2023 15:11)

    # Link komentara

  59. Mislim, OK, treba biti umeren i u pobedi i u porazu pa zbog toga ne mogu da kažem da mi se sviđa ceo klip kako je iz montiran. Ali, sastali su se rus i srbin, ovo je očekivano u neku ruku, mada se ovde ne može jasno videti koliko ljudi je u ovome učestvovalo, ali mi se čini da je to ipak ostalo na ovih 10-ak glava. E sad, ovo nije evrovizija gde se unapred zna ko pobeđuje i jedini način da se ovo spreči je zabraniti učešće svima koji nisu u njihovom šablonu.
    (srki, 26. januar 2023 15:10)

    # Link komentara

  60. Z kao Zoro
    (Pravedni, 26. januar 2023 15:08)

    # Link komentara

  61. Ma samo pehar da uzmemo a onda vi ostanite
    (Trk, 26. januar 2023 15:08)

    # Link komentara

  62. А није ти одвратно убијање руске деце у Донбасу или спаљивање живих Руса у Одеси и све оно што траје од 2014. године од стране твоје државе Украјине, а лицемерчино?
    (Били Д Кид, 26. januar 2023 15:07)

    # Link komentara

  63. Politiku i sport ne treba mesati a vec prikrivaju na satu za poene rusku zastavu. Zapadno licemerje
    (buki, 26. januar 2023 15:07)

    # Link komentara

  64. Politiku i sport ne treba mesati a organizator zabranio zastavu samo jedne drzave na svetu dok su ostale dozvoljene... pa sta je to nego mesanje politike i sporta?
    (Kursula, 26. januar 2023 15:06)

    # Link komentara

  65. To je to. Srbi i Rusi iz amerike srbuju i rusuju... kako god. Ajte braćo u Donbas pa se tamo busajte u grudi junačke! Ološ.
    (Blaster, 26. januar 2023 15:05)

    # Link komentara

  66. Pazi ovog mentola. Jesu li igrali ruski teniseri na AO? Jesu. Znači problem je zastava? Pa nije na zastavi kukasti krst? Na OI neki ruski sportisti su izopšteni pa su se takmičili pod zastavom OI. Ovde nisu ruski igrači i igračice izopšteni. Da li njihovi navijači ne smeju da nose zastave svoje države. Da li svi treba da nose Ukrajinske zastave koje ne smetaju organizatorima
    (Istina, 26. januar 2023 15:05)

    # Link komentara

  67. Ziveo Vladimir Putin!!
    (Oliver, 26. januar 2023 15:04)

    # Link komentara

  68. Свака част Срђану. Он је увек јасно показивао своје ставове и знао је да је на страни правде и истине. Надамо се скором ослобоађању украјинског народа од наци-режима и НАО окупатора.
    (Драган, 26. januar 2023 15:03)

    # Link komentara

  69. Ne dajte se smetati,Srbi. Svijet je ljubomoran,odlično vam ide..
    (Konfeder i EU o pokrajinama da ne govorimo a o Z4 i 4 rata drugi put, 26. januar 2023 15:03)

    # Link komentara

  70. Niko ne moze da te saplete kao oni najblizi.
    (Una, 26. januar 2023 15:02)

    # Link komentara

  71. Zar ovaj nije na ratistu?Gleda AO znaci i navija za Nadala,a da ispao u prvoj nedelji.
    (branimir bjelica, 26. januar 2023 15:01)

    # Link komentara

  72. Nikad, ama bas nikad se necemo opametiti. Pogledajte Nemacku od posle drugog svetskog rata gde je stigla. Osudili nacizam, pohvatali zlocince i zive 100 na sat. A mi nit osudili rezim Milosevica, nit pohapsili zlocince...Naprotiv, mi se time hvalino! Sa potencijalima koje imamo danas bismo bili najjaca ekonomija na Balkanu. Ovako trt Milojka!
    (Mile kupus, 26. januar 2023 15:01)

    # Link komentara

  73. Ukrajinska zastava je simbol borbe za slobodu, a ruska simbol ubijanja jednog naroda, koji nece da bude okupiran!
    (Doctor Gachet, 26. januar 2023 14:32)
    Ukrajinska zastava je simbol genocida koji vršen od 2014. Žalosno je što to niko ne spominje.
    (Slobodar, 26. januar 2023 14:59)

    # Link komentara

  74. Kad je nas ceo svet, to nije bilo odvratno.
    (Lole, 26. januar 2023 14:58)

    # Link komentara

  75. Vise ne navijam za Djokovica. Toliko sam navijala za njega kad je bio mladji ali ne vise. Kao prvo, ne svidjaju mi se njegovi ispadi na terenu. Onda se desilo ono u Australiji prosle godine. Ne smeta mi sto nece da se vakcinise (njegovo telo, njegova odluka) ali je napravio toliko gluposti i bila je velika bruka. Onda sam opet pocela da ga gledam i bilo mi je drago sto se vraca...onda se ovo desilo. On nije kriv za ovo, ali sa njim i njegovom porodicom ce uvek biti drame.
    (malina, 26. januar 2023 14:58)

    # Link komentara

  76. Kako je sav ovaj pošten svet koji brani NATO,zaboravio njihovu agresiju na našu zemlju..jer vrlo je prosto...NATO ne brani Ukrajinu...već preko njihovog jadnih života i korumpiranih političara hoće da oslabi Rusiju..a kad se sve ovo završi i dodje svo to silno oružje ne naplatu kod Ukrajinaca...tad će ostati bez i to malo zemlje što će im ostati.
    (bolji život, 26. januar 2023 14:58)

    # Link komentara

  77. Dušan - problem je dušane u tome što ruska zastava je zabranjena, a američka ili britanska nije, australijancima i dalje nije jasno da su jedva živo stekli nezavisnost od velike Britanije, i da ne mogu da se odreknu toga. Australija je jedna mirna zemlja , ne razumem zbog čega sve ovo.
    (Milan, 26. januar 2023 14:55)

    # Link komentara

  78. Ko je ovaj DOLGOPOLOV jer možda KI. a smešan šta ustvari tadi on tamo
    (paale, 26. januar 2023 14:55)

    # Link komentara

  79. - Нас и Руса 11 милијарди!
    - ?!
    - Ми Русе никад нећемо оставити на цедилу!
    (Лане, 26. januar 2023 14:55)

    # Link komentara

  80. Neverovatno kako konstantno pronalaze materijal koji Novaka treba da izbaci iz ravnoteže.
    (sljm, 26. januar 2023 14:55)

    # Link komentara

  81. Zašto ne zabranitie i kaznitie španske klubove, Real Madrid i ostale za pokazivanje ukrajinske zastave na ekranima prilikom prenošenja njihovih utakmica.
    Znači oni mogu a mi ne možemo.


    @ (yumko, 26. januar 2023 14:1

    Zato sto je Ukrajina napadnuta , a Rusija je izvrsila agresiju i genocid nad suverenom drzavom. Sta ti ovde nije jasno?
    (AAA, 26. januar 2023 14:54)

    # Link komentara

  82. Cek jel ukrajina uvela sankcije zemljama NATO kada su podrzali teroristicku organizaciju i bombradovali Srbiju bez DOZVOLE saveta bezbednosti??

    Pitam? Cist cinizam.
    (Aca, 26. januar 2023 14:52)

    # Link komentara

  83. A ko je ovaj? Mora da je Noletu ukrao reket da bi se slikao sa njim.
    (Pera, 26. januar 2023 14:50)

    # Link komentara

  84. Možeš samo da plačeš dečko...
    (Hibiskus, 26. januar 2023 14:47)

    # Link komentara

  85. Od 2014 gpd.ste ppbili 14000 Rusa u Ukrajini,spaljivali ih zive,i to demokratskom svetu nije smetalo!Kada su Rusi resili da sa time prekinu,ceo svet je stao na stranu ubica!Sta cemo sad?!
    (J.A., 26. januar 2023 14:46)

    # Link komentara

  86. opet ću reći da je jedan od trentuno najvećih "neprijatelja" Novaka Đokovića njegov rođeni otac
    (Goran, 26. januar 2023 14:45)

    # Link komentara

  87. Срђан пролазио испред стадиона након меча, напоље мркли мрак и неки Рус га зауставио и замолио да се слика, човек љубазно стао, сликао се, рекао "Живели Руси" (што би свако од нас рекао) и наставио даље.

    У чему је овде проблем? О чему говоре ове будале?

    Нити је викао живео Путин, живела ДНР, смрт наци Украјини, нити је могао да види какве заставе овај има а свако тамо зна да никакве недозвољене заставе не могу да се унесу у комплекс.

    Значи Рус је прошверцовао руску заставу и то је проблем организације а не Срђана Ђоковића који се љубазно слика са посетиоцима који уредно плаћају своје карте и пуне буџет АО.

    А то што воли Русе и Русију није никакав злочин, или можда јесте па је то проблем?
    (Душан, 26. januar 2023 14:27)

    Problem je sto ti je sin najbolji teniser svih vremena, koji se vec bori da opstane zbog problema sa vakcinama od prosle godine, a ti se fotkas sa rusima okolo i vices "zivela rusija". Eto valjda nije tesko razumeti. A i taj "rus" koji je trazio fotku sa Srdjanom, ko zna da li je rus uopste ili mozda neko ko je upravo i zelio da napravi skandal, da bi se imalo u cemu pisati sledecih nedelju dana a Srki je na to naseo amaterski kao sto bi i 99% Srba imam osecaj.

    Ja to iskreno ne bi rekao, upoznao sam mnostvo rusa na zapadu kroz posao, i kad im kazes da si Srbin, ni okom da trepnu. Prosto ih zabole za nas. Samo mi imamo neke komplekse i nesto kao iskazujemo ljubav prema rusiji koja nas ne j ni dva posto.
    (AV, 26. januar 2023 14:44)

    # Link komentara

  88. A jel mešanje politike u sport to što ste isterali sve ruske klubove iz svih kontinentalnih takmičenja?Nisam nikakav Rusofil,ali ovo postaje opasno etiketiranje i sukob interesa. Jel mešanje politike u sport to što teniserke Ukrajine neće teniserkama Rusije i Belorusije da pruže ruku na mreži nakon meča? Ako pričamo o politici ne može da se izbegne sport,eto u kakvom mi sve tu živimo. I to je ta propaganda,to je taj ekstremizam.
    (Immobile, 26. januar 2023 14:44)

    # Link komentara

  89. Mislim da vise ovo Z bode oci nego zastava Rusije. To Z slovo je dio rata i naravno da iritira svakoga.
    (Sektaš Apokaliptičar, 26. januar 2023 14:38)

    # Link komentara

  90. Ovaj bivsi teniser kaze da politiku i sport ne treba mesati?? I onda kaze da je taj skup navijaca bio odvratan? Pa zasto ruski takmicari ne igraju pod svojom zastavom? Da li je to politicka odluka?? On nema u glavi da razmisli i shvati da se politika uvukla u sve pore drustva pa i sporta? Najvece odluke u sportu su POLITICKE. Problem je sto neko to koristi kako mu odgovara. Neki traze da se zabrani ucesce ruskim i beloruskim sportistima jer im to odgovara. A kada vide radost ruskih navijaca i zastave onda kazu da je odvratno?? To nije odvratno. To je PODMUKLO ponasanje.
    (321, 26. januar 2023 14:38)

    # Link komentara

  91. Mi bi trebali da čuvamo i branimo sebe, da je pameti. A da braću Ruse i Ukrajince pustimo da se istrebe do zadnjeg, ako to žele. Njihovo demokratsko pravo.
    (Goks, 26. januar 2023 14:36)

    # Link komentara

  92. Britanija našla da nekome priča o genocidu?
    (jazavac, 26. januar 2023 14:35)

    # Link komentara

  93. idi bacaj drop shot
    (goranac, 26. januar 2023 14:34)

    # Link komentara

  94. Meni samo nije jasno,nas bombardovaše,isključiše iz svih takmičenja...nigde ni traga ni glasa...sad ovi što su u ratu ne ratuju nego se takmiče ama baš u svim sportovima i još se ljute po medijima zbog Rusa kojima ne dozvoljavaju da učestvuju u takmičenjima ili skroz ili bez zastave.I oni sad ne mešaju politiku i sport?Srpski bombarderi a današnji spasitelji Ukrajine !!!
    (Tarmi Rićmi, 26. januar 2023 14:33)

    # Link komentara

  95. Ukrajinska zastava je simbol borbe za slobodu, a ruska simbol ubijanja jednog naroda, koji nece da bude okupiran!
    (Doctor Gachet, 26. januar 2023 14:32)

    # Link komentara

  96. Kaze lik ne treba mesati sport i politiku, a onda trazi kaznu zato sto je u mecu srbina i rusa u publici bila zastava rusije, koja je gle cuda zabranjena na sportskoj priredbi!!
    (Huan Pablo Don Fernando, 26. januar 2023 14:31)

    # Link komentara

  97. Taman pomislis da je ljudska glupost dosegla krajnje granice i onda se javi neko ovakav i demantuje te...
    (ProkopijeElGrande, 26. januar 2023 14:29)

    # Link komentara

  98. Svi britanski mediji su objavili sta je uradio ovaj Srdjan. Sprdnja i sramota. Coveku nikad dosta eksponiranja.
    (Isprani mozgovi, 26. januar 2023 14:28)

    # Link komentara

  99. Jadni Dolgopolov, koji si teniser bio?? Š klasa. A koju su zastavu trebali da nose, dileo?
    (boban., 26. januar 2023 14:27)

    # Link komentara

  100. Reče to Dogolopov!!!????
    (Specnaz, 26. januar 2023 14:27)

    # Link komentara

  101. Срђан пролазио испред стадиона након меча, напоље мркли мрак и неки Рус га зауставио и замолио да се слика, човек љубазно стао, сликао се, рекао "Живели Руси" (што би свако од нас рекао) и наставио даље.

    У чему је овде проблем? О чему говоре ове будале?

    Нити је викао живео Путин, живела ДНР, смрт наци Украјини, нити је могао да види какве заставе овај има а свако тамо зна да никакве недозвољене заставе не могу да се унесу у комплекс.

    Значи Рус је прошверцовао руску заставу и то је проблем организације а не Срђана Ђоковића који се љубазно слика са посетиоцима који уредно плаћају своје карте и пуне буџет АО.

    А то што воли Русе и Русију није никакав злочин, или можда јесте па је то проблем?
    (Душан, 26. januar 2023 14:27)

    # Link komentara

  102. Pa sto licemjeri jedni niste zabranjivali Americke i Britanske zastave, kao i slike njihovih politicara. Nema kontinenta gdje nisu ratovali, i sam Bog zna koliko su zemalja unistili i ljudi ubili. Ali, tad ste svi cutali. Nisam ni za jednu veliku silu ni Ameriku, Rusiju, Kinu svaka se ponasa kao slon u staklenoj basti. Ali vise mi je muka od od price oko Ukrajine. Od njihove histerije ne moze da se zivi. Svako ima pravo da podrzava koga zeli, nas koje je bombardovao Nato (takozvani odbrambeni savez) da nije tuzno bilo bi smijesno, nama najmanje ima neko pravo da prica sta osjecamo prema Rusiji i prema tom milosrdnom zapadu. Onaj klovn na celu Ukrajine umjesto da je balansirao izmedju Rusije i Amerike i sacuvao zemlju, on se odlucio da fura pricu Americku i udje u rat. Kako god da se zavrsi rat u Ukrajini, njima se ne pise dobro. Sto ne uzmu ili ne uniste Rusi uzece Ameri, Poljaci. I tad ce i da prestanu sa pricom oko Ukrajine. A sto se tice Srba i Djokovica otkacite se od nas.
    (Lesa214, 26. januar 2023 14:25)

    # Link komentara

  103. @ Ljubo - on je i uzeo pušku u ruke i otišao na front. Kao i njegov kolega Stakovski, kome je lično Novak preko društvenih mreža ponudio pomoć. Finansijsku ili bilo kakvu drugu. Možda je ponudio i u privatnom razgovoru, ali mi to naravno ne znamo.

    A ti tkzv navijači su trebali da nose Novakovu sliku ako im je zaista stalo do njega, a ne sliku nekog političara.
    (City Girl, 26. januar 2023 14:25)

    # Link komentara

  104. Kad pre se ovaj pod bombama iz rova oglasi? Ili se ipak samo fotografiše za instagram u uniformi i sa oružjem?

    Ako ne meša politiku i sport, onda neka podrži da ne kažnjavaju ruske i beloruske i bilo čije sportiste sa sankcijama, jer se oni bave svojim poslom, kao što i političari zakuvaju, ratuju, sastaju se, pregovaraju i opet ono na kraju potpisuju mir.
    (sve je relativno, 26. januar 2023 14:25)

    # Link komentara

  105. A sta da radimo sa Americkim zastavama?
    Oni nisu nikoga bombardovali,
    (vuk, 26. januar 2023 14:23)

    # Link komentara

  106. Лице и слика повампиреног нацизма у 21-ом веку у лику Долгополова.
    (Срб - Рус - Бјр, 26. januar 2023 14:23)

    # Link komentara

  107. Srđan je po ko zna koji put pokazao kakav je primitivac ... Strašno...
    (igor, 26. januar 2023 14:22)

    # Link komentara

  108. I treba da objavi ovakav komentar i treba da mrzi Rusiju. Setite se kako smo se mi ponasali kada su nas bombardovali tako da ga apsolutno podrzavam. Na stranu ko je u ovom ratu u pravu ili ne, ali sta mislite kako jedan Ukrajinac moze da se ponasa i reaguje na Z majicu, itd. dok mu bombarduju zemlju i ubijaju sunarodnike...
    (Ccc, 26. januar 2023 14:21)

    # Link komentara

  109. nebpropustamo sansu da se zakopamo bukvalno svaki put. Pritom ovom Srdjanu drzava treba da zabrani izlazak iz drzave i javno obracanje jer je covek ocigledno neuracunjiv.
    (mare, 26. januar 2023 14:21)

    # Link komentara

  110. slazem ne treba mesati politiku i sport, onda dopustite ruskim sportistima i timovima takmicenje
    (emanuel, 26. januar 2023 14:19)

    # Link komentara

  111. Uvek bio i ostao!
    (Ljubo turbofolkerski tenkre, 26. januar 2023 14:19)

    # Link komentara

  112. Ovo šta radi stariji Đoković je apsolutno užasno, i toliko neodgovorno prema Novaku,a o ovim našim ljudima koji vole Putina i majčicu Rusiju ali iz "mrskog" im Melburna ne treba ni pisati. Možete li samo da zamislite na čega će ličiti konferencija za novinare posle polufinala koje će verujem Novak rutinski dobiti.Sin ti juri istoriju, udaraju ga sa svih strana i još mu samo ovo sad fali. Skloni se čoveče u stranu, i pusti Novaka da radi ono što radi najbolje na svetu.
    (goran, 26. januar 2023 14:18)

    # Link komentara

  113. Uvek bio i ostao!
    (Ljubo prekodrinski som, 26. januar 2023 14:18)

    # Link komentara

  114. Uvek bio i ostao.
    (Ljubo kafansko vnogo, 26. januar 2023 14:18)

    # Link komentara

  115. Zašto ne zabranitie i kaznitie španske klubove, Real Madrid i ostale za pokazivanje ukrajinske zastave na ekranima prilikom prenošenja njihovih utakmica.
    Znači oni mogu a mi ne možemo.
    (yumko, 26. januar 2023 14:17)

    # Link komentara

  116. А застава Украјине на сајту АТП тура???? То није политика? Небитни тенисеру, не качи се на Новаково име како би се чуло за тебе јадниче.
    (Комша, 26. januar 2023 14:14)

    # Link komentara

  117. Mi bas volimo da se......
    (Genije, 26. januar 2023 14:14)

    # Link komentara

  118. Hahahaa on nesto kaze o mesanju politike u sport a evo godinu dana kmece samo i mesaju istu tu politiku gde god stignu cak i na sahovskim turnirima,na sve nacine pokusavaju na kme kme pricu da se uguraju svagde,kazu za ovog fjucers bivseg tenisera kako tobom brani svoju zemlju,a on upravlja dronovima koji spijuniraju ruse hahahaaha cuj brani svoju zemlju
    (Tasmanijski Djavo, 26. januar 2023 14:13)

    # Link komentara

  119. dolgopolov je presudio da je neko genocidan ...

    dokle ide ta njihova bolest ...
    (neko ko zna, 26. januar 2023 14:11)

    # Link komentara

  120. Nebitan lik i veliki antisrbin.
    (Željko, 26. januar 2023 14:11)

    # Link komentara

  121. Jeste odvratno.
    Samo dajemo sebi autogolove. Teramo inat bez da razumemo zašto to radimo.
    Na stranu što Noletu otežavamo sve.

    A krajnje je licemerno da ti koji žive na tom zapadu i zarađuju pare govore protiv tog istog zapada. Ako bude stani pani, pa neće njima uvesti sankcije i bombardovati ih, već nama u Srbiji... pa onda nas ponovo čeka egzodus, kriza, beda, bolesni i mučenje...

    Ako su toliko za Ruse, pa nek idu nek ratuju i žive u moskvi. Nek pošte na da živimo okruženi Natoom i zemljama EU. Da nećemo ponovo da pokušamo da ratujemo? Da nas ne bude ni ovih bednih 6.5 miliona? Da padnemo na 4,5? Da nas posle uzmu Hrvati pod svoje? Jer smo ekonomsko slabi?

    Dokle vise.
    (Aleksandar, 26. januar 2023 14:11)

    # Link komentara

  122. Srđan Đoković, neviđeni čobanin i primitivac! Novak je još i dobar kakvog oca ima..
    (Speedo, 26. januar 2023 14:10)

    # Link komentara

  123. Slazem se.
    (Apatrid, 26. januar 2023 14:10)

    # Link komentara

  124. "Apsolutno odvratno. Rekli su da politiku i sport ne treba mešati", kaže Dolgopolov koji je tražio zabranu nastupanja ruskih sportista, samo zato što su Rusi. Znači OK je ako ukrajinski borci imaju istetovirane kukaste krstove, ali korišćenje zvanične zastave na sportskom terenu je problem?
    (teorija zavere, 26. januar 2023 14:08)

    # Link komentara

  125. Zapad već zloupotrebljava politiku i sporr jer zabranjuje ruske zastave
    (Aleksandar Ristic, 26. januar 2023 14:07)

    # Link komentara

  126. Sami smo krivi, tj. zbog neodgovornog ponašanja pojedinaca cela nacija i zemlja se stavljaju na stub srama. Umesto da bodrimo i čuvamo sebe i svoje! Kad slonovi igraju fudbal, trava strada. Gledaj u svoje dvorište i idi napred. Da ne pričamo i da Srđan ovim samo remeti Novaka pred meč.
    (Čika Pera, 26. januar 2023 14:07)

    # Link komentara

  127. "Apsolutno odvratno. Rekli su da politiku i sport ne treba mešati"
    AO22- Politicari proterali Novaka iz zemlje iako ih je dobio na sudu
    WB22- Ruskim teniserima zabranjeno ucesce,zato sto su RUSI(??)
    US22,AO23 - Zabranjene zastave Rusije,pored imena Ruskih tenisera nema njihovih zastava,pored pobednika turnira koji dolaze iz Rusije skinuto ime Rusija
    EL - izbaceni svi Ruski klubovi
    LS - izbaceni svi Ruski klubovi
    SP u fudbalu - izbacena Rusija
    Da ne nabrajam dalje, evo sad pitam KAKVE VEZE IMAJU SPORTISTI SA PUTINOM?!
    Cekam dan kada budu Ameri napali nekoga, pa da vidimo da li ce isto biti i sa Americkim sportistima, mada vec smo videli u proslosti da od toga nema nista.Sto se tice ovog sa zastavama,vec ako je zabranjeno u nekoj zemlji nesto,treba ispostovati to pravilo koliko god ono bilo glupo,od Srkija smo navikli na ovakve ispade.
    SporCki pozdrav!
    (Papadubi, 26. januar 2023 14:06)

    # Link komentara

  128. Zar ti nisi na prvoj liniji fronta, i pricao si da dronovima ubijas ruse, a znamo da na prvoj linije fronta nema telefona i interneta, da se ne otkriva polozaj, e sada ili si ti internet ratnik ili si otrkiven od rusa i bices likvidiran.

    Zabrinut sam jako.

    Rusi i Srbi su braca, i sta ne mogu biti radi rata vise?
    (Ekskalibur, 26. januar 2023 14:06)

    # Link komentara

  129. Politiku treba iskljuciti iz sporta a na mecu gdje nema ni jednog ukrajinca na terenu, vijore se ukrajinske zastave. Pa i Ukrajina ucestvuje u ratu, ubijaju ljude, bili oni napadnuti ili ne. Ako cemo da iskljucimo politiku, onda nek to vazi za sve a ne za samo one za koje Amerika kaze.
    (kaokakao, 26. januar 2023 14:06)

    # Link komentara

  130. Sport i politika je odavno umesana.. znas ono prosle godine na AO, USO i Wimbledon...
    A o cinjenicama sta je zlo uvek cemo imati dva ugla sagledavanja na stvari...
    (Hagiano, 26. januar 2023 14:06)

    # Link komentara

  131. ево га опет овај . Па кад не треба мешати политику и спорт као што ти кажеш , зашто су руске заставе забрањене у спорту ?
    (Мишо, 26. januar 2023 14:05)

    # Link komentara

  132. Da se ne meša politika u sport, a ne bune se kada se ruskim sportistima zabranjuje da učestvuju na turnirima? Ne bune se kada im se ne dozvoljava da pored njihovog imena stoji zastava države čiji su građani?
    (srle010, 26. januar 2023 14:04)

    # Link komentara

  133. Naši baš moraju da budu zaprška u svakoj čorbi. Ako su na terenu radi navijanja i sporta, ovakve stvari su štetne. A ni Srđanu Đokoviću ne priliči da vodi ovakvo kolo.
    (Naivni Gedža, 26. januar 2023 14:04)

    # Link komentara

  134. Mi smo izgleda veći Rusi od njih samih.
    Kakvi autogolovi
    (Chiko, 26. januar 2023 14:04)

    # Link komentara

  135. Kako da nazovemo isticanje ukrajinskih zastava na svim utakmicama, zabranu ruskih pisaca, kompozitora i svega što je iz Rusije osim nafte i gasa na to se Evropa ne gadi.
    To je fašizam.
    (Franc, 26. januar 2023 14:03)

    # Link komentara

  136. Lepo je i rekao.
    (Xman, 26. januar 2023 14:02)

    # Link komentara

  137. Sto kaznjavaju ruske tenisere ako se ne mjesa politika i sport,moj Dolgopolove?!
    (realno, 26. januar 2023 14:02)

    # Link komentara

  138. Pozdrav za nase susede, male Ruse.
    (Lepi nas Jadran, 26. januar 2023 14:01)

    # Link komentara

  139. Citam komentare na nemackom i engleskom, svi su uzasnuti ovim sto su videli.Svi nas kritikuju i kao narod, a pogotovu Djokovice.Navlacimo mrznju na sebe nepotrebno.Ovim sto su uradili niti ce da pomogne rusima, jos manje ukrajincima, ali nama ce da odmogne mnogo.Posle se cudimo sto nas vise od 20 godina zezaju za ulazak u EU.Pa ko ce da nas primi kad mi stalno flertujemo sa rusima.
    (Masinac, 26. januar 2023 14:00)

    # Link komentara

  140. A ukrajinske zastave ubise kud god krenes.Cuj ne moze ruska zastava.Cist fasizam.
    (goog, 26. januar 2023 14:00)

    # Link komentara

  141. Covek rekao da se zove Zoran, zato ima Z na majici. I ovi policajci rekli u redu nema problema.
    (Realno, 26. januar 2023 13:59)

    # Link komentara

  142. batina ima dva kraja....
    u ratu niko nije svetac...

    svakako da divljanje navijača neodobravam, ali...
    nemojte sad sve u isti koš...
    pa većina ovih nije ni rođena u Srbiji... gledam ih sa kokardama i meni su odvratni, ali šta ćeš... tamo rade za debele pare, a kad dođu u Srbiju gledaju da neplate parking...

    polusvet primitivizma...

    ovi sa Novakom nemaju veze...
    navijači u svim sportovima su odavno prešli u huligane, pa čak i u tenisu...
    (drug sa fakulteta, 26. januar 2023 13:59)

    # Link komentara

  143. Ovaj gospodin očigledno nije razumeo poentu okupljenih ljudi. Baš oni NISU oni koji podržavaju genocidni režim i hvala Bogu što je tako! Da podržavaju, stvarno bi bilo bolesno. Srbi, a i Rusi nikada nisu pripadali tim ideološkim sferama. Samo mali nesporazum od strane gospodina iz zemlje koja se ne spominje.
    (Z, 26. januar 2023 13:59)

    # Link komentara

  144. demokratija na zapadni način!
    (Goran, 26. januar 2023 13:58)

    # Link komentara

  145. Novax jedini igrac u istoriji koga teske povrede prolaze kako turnir odmice.
    (Serpico, 26. januar 2023 13:58)

    # Link komentara

  146. Па ако политику и спорт не треба мешати зашто су забрањене руске и белоруске заставе и зашто руски и белоруски тенисери немају поред свог имена и заставу своје земље? А на Вимблдону нису могли ни да играју, у земљи која је највећи светски колонизатор и која ке побила десетине милиона домородаца да би освојила и пљачкала њихове територије. Аустралијанци су само потомци тих колонизатора, и то њиховог талога - криминалаца који су из Енглеске својевремено и депортовани на нови континент!
    (всс, 26. januar 2023 13:56)

    # Link komentara

  147. Koliko gotivim Novaka, toliko su mi antipaticni i otac i braca i zena...
    (Ogorceni gradjanin banana republike, 26. januar 2023 13:55)

    # Link komentara

  148. Ne smetaju njemu lično zastave, pogotovo srpske koje nemaju veze sa ratom u Ukrajini ali ako glasno neodreaguje slede mu packe!
    (Pušku u ruke pa brani Ukrajinu!, 26. januar 2023 13:55)

    # Link komentara

  149. Tek ti nemaš šta da tražiš na istom.
    (carvelizar, 26. januar 2023 13:55)

    # Link komentara

  150. Jedna drzava ludi za Putinom, sve manja, skandal do skandala, prelepljuje tablice na "svojoj" teritoriji, a jedna pored uvela Evro, ide u Sad bez viza, zivi od turizma.
    (Patriota, 26. januar 2023 13:55)

    # Link komentara

  151. У праву је да политика нема шта да тражи у спорту и да ни Ђоковићев отац ако не поведе рачуна о поступцима нема шта да тражи на турниру. Али ове западне флоскуле геноцидни режим су бесмислене. Који геноцид, кад, где? Баталите више демагогију.
    (аналитичар, 26. januar 2023 13:54)

    # Link komentara

  152. Da sam neka vlast u Australiji, izbacio bih Djokiovicevog oca i udario mu zabranu ulaska na nekih desetak godina.
    (basketaš, 26. januar 2023 13:54)

    # Link komentara

  153. Nije samo Novakova reputacija u pitanju. On ima svoju tenisku skolu gde treniraju mladi igraci, kao npr Lola Radivojevic (mlada igracica, velika nada). Moraju da misle i o ugledu njegove skole i o teniserima koji rade sa njim, jer ce to da utice na njih i njihovu buducnost. Takodje ima svoju fondaciju koja pomaze deci, znaci mora da pomisli kako ce Novakov imidz da utice na ljude koji rade u toj fondaciji i koji saradjuju sa njim u tom poslu. Onda naravno da ne spominjem sponzore od kojih Novak dobija pare, neki su ostali sa njim posle skandala sa vakcinacijom, ali hoce posle ovog skandala? Tako da bi bilo lepo kad bi Srki malo razmislio o stvarima i o svom ponasanju.
    (anon, 26. januar 2023 13:54)

    # Link komentara

  154. Citiram: ""Apsolutno odvratno. Rekli su da politiku i sport ne treba mešati."

    Da li se to odnosi i na histerično antisrpsko skandiranje na utakmicama u Ukrajini pre vojnih dejstava? Imate na netu snimke, proverite.
    (sturmmann, 26. januar 2023 13:54)

    # Link komentara

  155. Da je Z provokacija, mogu da razumem, ali zastave - pa, ko tu onda meša politiku i sport!
    (Lax, 26. januar 2023 13:53)

    # Link komentara

  156. Evo ga internet borac opet u prvim redovima na "frontu". Iz udobne vile , negde u Kijevu, ispred ogledala u vojnoj uniformi "snažno" napada.
    (Zoran, 26. januar 2023 13:53)

    # Link komentara

  157. rekli su da politiku i sport ne treba mesati...pa sto onda tvoji mentori iz engleske nisu pustili ruse i beloruse na wimbldon..tad te nesto nisam cuo da si izgovarao istu recenicu...
    (Hipokrizija, 26. januar 2023 13:52)

    # Link komentara

  158. Ne secam se da je ikooo nama pruzio podrsku kada su nas bombardovali bez ikakvog pravnog akta i oteli deo teritorije a otimaju i dan danas..
    (apostol, 26. januar 2023 13:52)

    # Link komentara

  159. Ne podrzavam ni jedne ni druge. Ali mi nesto nije jasno napises da ne treba mesati politiku i sport i onda u istom intervjuu ti je umesas itekako. Pa zbog mesanja politike u sport su zabranjena obelezja Rusije i Rusi ne mogu igrati na Vimbldonu, sta je sa mozgom?
    (76er, 26. januar 2023 13:51)

    # Link komentara

  160. Da li neko od Novakovih navijaca moze da shvati da postoje ljudi koji ne navijaju za njega da se ljudi kao Srdjan i Novakovi navijaci ne bi radovali i sladili? Novak je ok momak, ali to njegovo okruzenje. Pa ja im prvi ne zelim da se raduju.
    (Su, 26. januar 2023 13:51)

    # Link komentara

  161. Mnogo su neinformisani, ovi što "kritikuju"... Da su malo pametniji, ćutali bi i ignorisali. Sutra, kad Nole opere ovog Amera, tek će da vide šta je proslava. Sa zastavama, naravno.
    (srkis, 26. januar 2023 13:51)

    # Link komentara

  162. Ma ko tebe pita bilo šta... i što mešaš Novaka sa ovim... nije se Novak slikao ni sa kim ko propagira i podržava bilo koga... zabranite sve i svakoga ko ne misli kao vi... probao jedan 1941 pa je prošao kako je prošao i opet će i opet će...
    (djole, 26. januar 2023 13:51)

    # Link komentara

  163. kakve veze imaju zastave i politika? samo ruska zastava je politicki čin, ostale nisu?
    (dje, 26. januar 2023 13:51)

    # Link komentara

  164. Svaki ukrainski sportista koj negira genocid koj je pocinila njegova vlada nad ruskim stanovnistvom od 2014 do danas mora biti iskljucen iz medjunarodnih sportskih dogadjanja. Rusi ne ubijaju civile, to rade ukrainci.
    (Problemi, 26. januar 2023 13:50)

    # Link komentara

  165. Јако битно шта тај анонимус мисли.
    (Макарије, 26. januar 2023 13:50)

    # Link komentara

  166. Pravila su pravila - što bi rekao Nadal kada mu odgovara, što bi rekao Novak kada mu odgovara. A i svi mi s njima.
    (dzigi, 26. januar 2023 13:49)

    # Link komentara

  167. A je l' odluka da Rusi nastupaju bez zastave politicka ili bas cisto sportska!?
    Ostavite tenis teniserima!!!
    (Tata, 26. januar 2023 13:49)

    # Link komentara

  168. Da ti deda nije bio zlocinac, bio bi englez, ovako si samo australijanac.
    (smederevac, 26. januar 2023 13:49)

    # Link komentara

  169. Apsolutno odvratno. Rekli su da politiku i sport ne treba mešati. Ovi ljudi nemaju šta da rade na teniskim turnirima, uključujući Đokovićevog oca, ako otvoreno podržavaju genocidni režim", napisao je Dolgopolov na Tviteru.
    ------
    I ovaj Dolgopolov je zastranio posto ne mogu da poverujem da je glup i da ne shvata sta je upravo izgovorio. Politiku i sport ne treba mesati?! Zaista?! Klice nacizma i dvojnih standarda su opasno zarazile ovog bivsrg tenisera.I coveka, naravno.
    (Zoran Knezevic, 26. januar 2023 13:49)

    # Link komentara

  170. Novak dosao do polufinala,na korak je od istorije i umjesto da je sav fokus na tome i da se njegov otac mudro povuce i gleda sa strane i uziva u tenisu,on radi ovo sto radi...I sad ce Novak kao i uvijek ni kriv ni duzan da trpi medijsku hajku uoci 2 najjvaznija meca.
    (Simke, 26. januar 2023 13:49)

    # Link komentara

  171. Apsolutno saglasan.Razmisliti o deportaciji i diskvalifikaciji.
    (Dale, 26. januar 2023 13:48)

    # Link komentara

  172. Dolgopolov je upravu,nem sta da trazi politika i sport.Srdjan ima talenta da obruka Djokovica.I josh jedna stvar,Dolgopolov je u uniformi i sa oruzjem brani svoju zemlju,iako je milioner i nije morao to da radi!Covek stoji delima iza svojih reci!
    (Ivan Petrovic, 26. januar 2023 13:46)

    # Link komentara

  173. Zabrana ruskih obeležja je mešanje politika u sport.
    (Alaska, Enkoridž, 26. januar 2023 13:46)

    # Link komentara

  174. Znaci ovo je sad mesanje politike i sporta. Sta je onda bila zabrana učestvovanja na Vimbldomu? Samo sport? Ma nisu dvostruki arsini... Odvratni Anglosaksonsci.
    (wrt, 26. januar 2023 13:46)

    # Link komentara

  175. Kako je došlo to toga da zakržljale rase otpadničkih NACIJA, optužuju rod svoj i NAROD od kojeg su otpali?!
    (Pa po istom receptu kako je Lucifer počeo da podriva Boga, i svi znamo kako to završi..., 26. januar 2023 13:46)

    # Link komentara

  176. "Apsolutno odvratno. Rekli su da politiku i sport ne treba mešati. Ovi ljudi nemaju šta da rade na teniskim turnirima, uključujući Đokovićevog oca, ako otvoreno podržavaju genocidni režim", napisao je Dolgopolov na Tviteru.

    Potpisujem od reci do reci. Al zato znamo da kukamo da drugi mesaju sport i politiku, a ne umemo svoje dvoriste da ocistimo. Nasi koji navijaju za Hrvate na SP su izdajice jer slave uz tompsona. Sta su Hrvati koji navijaju za Djokovica iako njegov tata redovno slavi uz baju malog knindzu? Namerno sam oba "umetnika" napisao malim slovom.
    (Magnum, 26. januar 2023 13:45)

    # Link komentara

  177. Nas i Rusa 300 miliona,ne može nam niko ništa,jači smo od sudbine i od svih ovih zapadnih ološa koji bi želeli da nestanemo sa ove planete.A ti Dolgopolov bivši teniseru u pokušaju pušku u ruke i na prvu liniju i pokaži tim zlim Rusima a ne na internetu biti patriota.
    (Ljubo, 26. januar 2023 13:44)

    # Link komentara

  178. Ja ne znam šta Srđanu Đokoviću trebaju ovakve blamaže. Jasno je da on nije čovek koji baš ima takta, niti zna za neku preteranu kulturu, ali da je ovakvo nerazumno tocilo, to baš ni njemu nije trebalo. Sami sebi kopaju jamu, a posle će svi ostali da im budu krivi.
    (..., 26. januar 2023 13:41)

    # Link komentara

  179. Mi se brukamo gde god stignemo
    (poor, 26. januar 2023 13:41)

    # Link komentara