- Komentari -
  1. Ako je moguće samo da pohvalim komentar Borisa. Retko realan, analitički komentar, i usto tačan. "U sridu".
    (Predo, 5. februar 2020 01:31)

    # Link komentara

  2. Каква слика. Свака част.
    (Тхе Терибле, 4. februar 2020 22:21)

    # Link komentara

  3. Novak Djokovic momak koji je uspostavio novi svetski teniski poredak.

    I nista zapadni mediji i spinovi ne mogu vise tu da promene.

    Jednostavno, Srbin je najbolji ikada.
    (Rocky, 4. februar 2020 17:05)

    # Link komentara

  4. Jedini razlog zasto navijaju protiv Novaka je zato sto je iz SRBIJE i to svi znaju.Novinarima i ostaloj bolumenti sa zapada je neprijatno da kaze da je to u pitanju
    (Dr Dre, 4. februar 2020 09:45)

    Svi to ponavljate a najgore što nitko ne razumije da je to još gore :)
    (Zgslavac, 4. februar 2020 17:04)

    # Link komentara

  5. Svetski priznat ilustrator "L'ekipa" i Đokovićev obožavalac: Novakova najveća greška je što je Srbin (FOTO)

    Enki Bilal je sve rekao...
    (Sa56, 4. februar 2020 15:56)

    # Link komentara

  6. @"Na zapadu se tenis percipira kao "gospodski sport", za razliku od fudbala, košarke, odbojke... koji su, po njihovom shvatanju, rezervisani za "široke narodne mase" iliti sirotinju."

    Morace da promene percepciju. Novak je gospodin koliko god moze da bude u zadatim uslovima. Da su vise fer prema njemu jos bi vise bio. Ovako, mora na terenu da u sebi budi onu iskonsku potrebu za opstanakom tj pobedom u ovom slucaju. Sto se gospodstva tice, evo dolazi im Nick Kyrgios koji je vidim izuzetno omiljen a on je decko sve osim gospodin na terenu. A i izvan.
    (Dex, 4. februar 2020 15:29)

    # Link komentara

  7. Како им Новак "жуља"....али не могу да учине ништа да то промене....Само напред Новаче као до сада...
    (mlekadžija, 4. februar 2020 11:33)

    # Link komentara

  8. Da je izdao Srbiju i uzeo drzavljanstvo velike britanije odavno bi bio najomiljeniji i GOAT ovako bode oci. Ali nama najlepse.
    (Hej, 4. februar 2020 11:28)

    # Link komentara

  9. Sam protiv svih. Tada je najjaci. A i nekako je najsladje...
    (Kg, 4. februar 2020 11:26)

    # Link komentara

  10. Nadal nije ni blizu omiljen kao Federer na zapadu. Jeste malo popularniji od Djokovica jer je dobra alternativa Federeru, nije elegantan i onda je prihvatljiv, ali daleko od toga da je blizu Federera po popularnosti. Dobar pokazatelj su mecevi Novaka u Rafa gdje je publika uglavnom korektna i proporcionalno rasporedjena. Nije Novaku problem da publika navija za Rodzera, nego je problem sto oni ne umiju da iskazu postovanje za igraca koji igra protiv Federera, pa otud zvizde Djokovicu i raduju se kad promasi prvi servis ili se umijesaju u toku poena ne bi li mu poremetili koncentraciju. Vidjeli smo da vise ljudi navija za Federera nego Milmana na AO. Slicno je i na Wimbledonu kad navijaju za njega protiv Evansa. Kad Rodzer igra protiv Endija publika je proporcionalno rasporedjena na Wimbledonu, jedino na OI su bili svim srcem za Endija pa ga je dobio lagano. Zasto je tako? Zato sto bogati navijaju mnogo vise za njega, lakse dolaze do karata i popunjavaju mjesta na stadionu. Generalno Federerovi fanovi su najgori moguci, tako da ovi Novakovi fanatici na ovom portalu kojih nema mnogo djeluju kao male mace, narocito sto Novaka ne postuju ni ovde mnogi. Mislim da je dobrim dijelom i zbog Srdjana i njegove bahatosti a ne bi trebali jer je Novak normalan i kulturan covjek, grijesi na terenu ali prizna da je pogrijesio.
    (Boris, 4. februar 2020 10:02)

    # Link komentara

  11. Kakva slika
    (rubick, 4. februar 2020 09:49)

    # Link komentara

  12. Jedini razlog zasto navijaju protiv Novaka je zato sto je iz SRBIJE i to svi znaju.Novinarima i ostaloj bolumenti sa zapada je neprijatno da kaze da je to u pitanju
    (Dr Dre, 4. februar 2020 09:45)

    # Link komentara

  13. Priča o neuzvraćenoj ljubavi je klasična žal zapadnjaka za tolike pare koje im je Novak uzeo poslednjih 12 godina. Što više zvižde, zvuk kase koja isplaćuje Novaku milione od OSVOJENIH turnira, a ne od reklamiranja npr. špageta kao Roger, je sve češći i snažniji . Brutalno im je poslednju deceniju uzeo pare. Šteta za godinu i po dana lakta, ali i ovako je dovoljno brutalno. Mogu samo da ga mrze.
    (ZeZ, 4. februar 2020 07:40)
    Više Federer zaradi od špageta nego Novak od nagrda na turnirima.
    (Harwy, 4. februar 2020 09:39)

    # Link komentara

  14. Na zapadu se tenis percipira kao "gospodski sport", za razliku od fudbala, košarke, odbojke... koji su, po njihovom shvatanju, rezervisani za "široke narodne mase" iliti sirotinju.
    Rodžer Federer se, na osnovu tih kriterijuma, savršeno uklapa u tu sliku.
    Dolazi iz bogate Švajcarske, pleni elegancijom a da pritom čak ni ne moraju da "lome jezik" izgovarajući njegovo ime.
    Slično je sa Nadalom, simbolom sirove snage i borbe do iznemoglosti.
    Taman kada se pomislio da je tenis dobio rivalstvo o kome se samo moglo sanjati, pojavio se Djoković iz "tamo nekog Balkana" i srušio čitav koncept tog romantičarskog rivalstva.
    I ne samo to, Djoković ozbiljno preti da na kraju postane najbolji u istoriji ovog sporta. E, to je već nešto što ne može da se podnese.
    Zbog toga ga ne vole i navijaju protiv njega.
    To nema veze ni sa grimasama, psovkama, imitiranjem i ne znam čime drugim.
    Pogledajte kako se ponašaju Kirjos, Puj, Fonjini ii da ne nabrajam dalje, pa ih opet ne mrze kao Novaka.
    (Toma Trakišorović, 4. februar 2020 09:24)

    # Link komentara

  15. Novak treba da prestane sa udvaranjem publici, sto je na kraju ovog turnira srecom i uradio. Ni drugi teneseri se ne udvaraju, igraju, gube, ko ih voli- voli a ko ne -ne. Sta ga briga, publika dolazi da ga gleda jer je realno, kada se pogleda cela njegova karijera i jacina konkurencije tokom nje, vec sada ubedljivo najbolji teniser svih vremena. Sto ce i potvrditi kada osvoji jos 4 najveca turnira. Igra, uzima im pare i to je dovoljno. Ljubav Engleza i slicnih njima mu nije potrebna i ne treba da je trazi.
    (Nauta, 4. februar 2020 09:01)

    # Link komentara

  16. Imam često prilike da kao inženjer srpske firme radim u inostranstvu i kad god osetim tu neku nadmenost kod sagovornika ili konkurencije (obično zapadnoevropskih firmi) to me poprilično nadahne, čitaj "inat". Samo čekam da mi neko kaže da nešto ne mogu ili da nisam u stanju. Tu se priča za ovog preko završava. Pomislim "nećeš ga majci" i mogu da radim 24h bez prekida. Ne znam da li je kod Novaka sličan osećaj, ali ima nešto u genima.
    (dragan, 4. februar 2020 08:26)

    # Link komentara

  17. Novak je real madrid koji uvjek igra u gostima... publika ce ga tek zavoleti kada prestigne rafu i rogera po GS
    (dare slovenac, 4. februar 2020 08:23)

    # Link komentara

  18. Pa nije bas omiljen ni u Srbiji sto se moze videti po komentarima a za to se tesko moze optuziti srbofobija. Da nije nas ( diskutabilno je jeste li ili nije ) niko ni ovde ne bi navijao za njega. Previse je iritantan i nevaspitan.
    (Maxaww, 3. februar 2020 23:24)

    Видим није лако. Али, два су пута, реалан и имагинација. Мржња је имагинарна ствар, а реалност је оно што је око нас. Реалност је да је Новак најбољи, да је терен терен, а живот живот. Живот има своја правила а терен своја. Човек је једно у свакодневном животу а друго на терену. На терену где играш са најбољима, и где се тражи максимум од човека, и где су напетост и напор велики, наравно да и то публику доводи до ивице а камоли двојицу такмичара. У таквим околностима се и приказују емоције код такмичара, а на жалост и код гледалаца. Видимо да је код вас то мржња, а код Новака је те одређени излив емоције некаквог олакшања од напора и задовољство због освојеног поена тј прекида даље напорне борбе. Новака сви гледамо на конференцијама за штампу, емисијама, итд, и сваком је јасно како се понаша у стварном животу. А ти пријатељу то не видиш јер те оно са почетка имагинарно пуца, видиш криву слику, и до тебе је, а не до њега. Увек је до нас, никад до других. И увек се нама враћа а не иде ка другима, а и ако оде, онда ће и дупло да се врати. Остави се имагинарног, биће ти боље.
    (sr, 4. februar 2020 08:11)

    # Link komentara

  19. Svaka cast sto si sampion, ali ta srca i slihtanje ti je bzvz. Ili jesi ili nisi lav.
    (Neko, 4. februar 2020 07:51)

    # Link komentara

  20. Dobar im je da bude 3., da kaska iza ove dvojice. Od kada je pokazao zube i usudio se da bude bolji od njih, Federer nije prestajao sa uvredama, a Nadal je ipak vaspitan. Već je teniser sa najvećom zaradom na turnirima, sasvim sigurno će prestići Federera, a vrlo verovatno i Nadala, ako ga zdravlje posluži. I biće najbolji svih vremena, uprkos svima. Neprocenjivo, istočnoevropljanin koji se usudio bez zadrške da bude bolji od izabranih nacija...Pa Hitler je bio suptilniji od ovih umišljenih.
    (Cica, 4. februar 2020 07:48)

    # Link komentara

  21. @Los Angeles, 03. februar 2020 23:13) Respekt za komentar.
    (VUK, 4. februar 2020 07:44)

    # Link komentara

  22. Da su Federer i Nadal rusi ili srbi nebi ni za njih navijao zapadni svet. Hteli nehteli svet je podeljen na dva dela. Jedno je sigurno a to je da Nole ispisuje istoriju na gostujućem terenu. E to je već nešto
    (dejan, 4. februar 2020 07:40)

    # Link komentara

  23. Priča o neuzvraćenoj ljubavi je klasična žal zapadnjaka za tolike pare koje im je Novak uzeo poslednjih 12 godina. Što više zvižde, zvuk kase koja isplaćuje Novaku milione od OSVOJENIH turnira, a ne od reklamiranja npr. špageta kao Roger, je sve češći i snažniji . Brutalno im je poslednju deceniju uzeo pare. Šteta za godinu i po dana lakta, ali i ovako je dovoljno brutalno. Mogu samo da ga mrze.
    (ZeZ, 4. februar 2020 07:40)

    # Link komentara

  24. Svaka cast Benu Rotenbergu! Jedno od najboljih pojasnjenja koji se ticu uzivanja popularnosti kod velike trojke. Niti je frustriran, niti moli za ljubav i paznju. Jednostavno Djokovic voli da igra kad mu ceo stadion zvizdi kao npr. Njujork ili Vimbldon. Katkad kad publika pretera zna da se desi i psovka upucena od strane Novaka publici. Potpuno zasluzeno. Ja hih bio gori da sam na njegovom mestu.
    (komnen barjaktar, 4. februar 2020 07:24)

    # Link komentara

  25. Nije marketing fenomen kao Nadal ili Federer. Ili kao Agasi u starim vremenima. Sampras i Lendl su tada isto bili igraci koji su bili ekstra a nisu imali harizmu. Sport je pored rezultata gde po zracenju moras da imas nesto specijalno kao osoba. Uzmes Ronalda, Mesija, Nejmara i uporedis ih sa na primer Modricem, Levandowskim ili Krozom. Rezultati + kult licnosti = objasnjenje
    (Marketing manager, 4. februar 2020 06:17)

    # Link komentara

  26. Pa nije bas omiljen ni u Srbiji sto se moze videti po komentarima a za to se tesko moze optuziti srbofobija. Da nije nas ( diskutabilno je jeste li ili nije ) niko ni ovde ne bi navijao za njega. Previse je iritantan i nevaspitan.
    (Maxaww, 03. februar 2020 23:24)

    Apsolutno tacno.
    (Radijator, 4. februar 2020 06:06)

    # Link komentara

  27. meni nije jasno kome normalnom moze da se svidja Federer. Pa on je toliko istrenirao svoje ponasanje da ga je preglumio. koliko god se kontrolisao postoje momenti kada jednostavno ta isfolirana umerenost popusti i onda se vidi zajedljiva priroda. meni bi iskreno mnogo simpaticniji bio da je prirodan. nadal mi je sa druge strane bas zbog svojih rutina( koje su poprilicno bizarne) simpatican, jer ono sto on radi svako drugi bi pokusao da sakrije... Novak je nas i sasvim mi je prirodno i normalno da ga volim vise od bilo koga drugog i nije mi jasno kako mogu ljudi koji su sa ovih prostora da ga ne vole. to mi nekako izgleda kao nedostatak vaspitanja i normalnog rezonovanja. momak je sam stigao tu gde je nikoga od nas nije kostao nista i samo je doneo dobrog... iskreno svi znamo odnos drzave prema bazicnom sportu i ulaganja u isti( nepostojeca) i kada se pojavi neki sportista ovog tipa to je zasluga samo tog sportiste i njegove bliske okoline...
    (mare, 4. februar 2020 05:58)

    # Link komentara

  28. Ono što mnogi previdjaju je prosta činjenica da Srbija više vole Novaka Djokovića i on nju nego što će Rodžer Federer ikada voleti Švajcarsku i ona njega. Pri tome mislim na stvarnu a ne fingiranu ljubav.
    (Proton, 4. februar 2020 04:49)

    # Link komentara

  29. Kako je to Novak uništio Federera i Nadala, nije im dozvolio da budu veliki igrači, da naprave karijere? Dokle glupost da je Zapad protiv nas, pa Srbija je na Zapadu, igramo evropska takmičenja, naši sportisti igraju na Zapadu, žive na Zapadu, mi putujemo i selimo se ns Zapad, naše je vaspitanje zapadnjačko, nikad nismo pripadali istočnom bloku, naprotiv, Novak živi na Zapadu, žena mu se školovala u Milanu, on govori nemački, engleski, španski, francuski, italijanski, apsolutno građanska Srbija okrenuta je Zapadu, osim onih koji još žive u 19. veku, ali taj vek nema veze sa tenisom.
    (I Matavulj je govorio francuski, 03. februar 2020 18:28)

    Hocete da kazete da Zapad voli Srbiju? Gde ja to onda zivim svih ovih godina...
    (pahuljka, 4. februar 2020 03:53)

    # Link komentara

  30. gledamo ovakve stvari na mikro nivou svaki dan- kada neko nema konkretan kvalitet onda se hvata za neki kolektivni elitizam (na primer rodjeni novosadjani/beogradjani) uz sta mora da ide unizavanje onih koji to nisu. Jer da to nije svrha, isticanje ovog "kvaliteta" ne bi ni imalo smisla. Oholost je greh, inace... kao i zavist.
    (pahuljka, 4. februar 2020 03:35)

    # Link komentara

  31. Pa nije bas omiljen ni u Srbiji sto se moze videti po komentarima a za to se tesko moze optuziti srbofobija. Da nije nas ( diskutabilno je jeste li ili nije ) niko ni ovde ne bi navijao za njega. Previse je iritantan i nevaspitan.
    (Maxaww, 03. februar 2020 23:24)

    samo na Balkanu se tako detaljno i precizno mere krvna zrnca da bi sad merili ciji je. Naravno da je nas! A i ko je vrci srbofob od Srba, pa vidjamo to svaki dan. A tek procenjivati javno mnjenje po komentarima... pitanje je da li ljudi pre komentarisu neku temu ako o njoj misle pozitivno ili negativno.
    (pahuljka, 4. februar 2020 03:26)

    # Link komentara

  32. dtb_pro, 03. februar 2020 21:37)

    Morao sam da ti odgovorim kratko:Kada shvatis da Novak tesko moze izgubiti mec ako su uslovi idealni bice ti lakse da razumes, svaki put kada je izgubio mec a da je protivnik stvarno bio bolji sportski je podneo poraz, ali kada nije fizicki 100%spremam,jos duva vetar, pada kisa, a mec je u egalu i pod takvim uslovima e onda to frustrira sportistu kao sto je Novak perfekcionista ako me razumes...
    (Jack, 4. februar 2020 02:34)

    # Link komentara

  33. sta reći.. koliko puta je Roger opsovao sudiju, može se nabrojati na prste ruku.., a Novak na svakom meču - psuje ..., a onda šalje srca- koja sprdnja..
    (bh, 3. februar 2020 20:22)

    To ima neko pravilo da je psovanje sudija do deset puta po bontonu?
    (#facepalm, 4. februar 2020 02:17)

    # Link komentara

  34. Da li neko moze da okaci bar 3 linka za video izjavu Novaka gde kaze da zeli da ga vole? To sto su neznalice, kao i svaka neznalica uvereni da su kompetentni da zakljucuju na osnovu njegovog govora tela ili ponasanja se ne racuna. NIKO ne moze da tvrdi da zna sta druga osoba zeli, misli, oseca. Svaki put kad Novak osvoji pehar - ista pesma! To je glavna tema, umesto da je fokus na izuzetnom sportskom dostignucu. Zele da ga ponize, omalovaze, minorizuju, satanizuju. Samo on da nastavi da osvaja i da ih uredno meganmarkluje sa srecom!
    (Vanja, 4. februar 2020 02:01)

    # Link komentara

  35. Pa nije bas omiljen ni u Srbiji sto se moze videti po komentarima a za to se tesko moze optuziti srbofobija. Da nije nas ( diskutabilno je jeste li ili nije ) niko ni ovde ne bi navijao za njega. Previse je iritantan i nevaspitan.
    (Maxaww, 3. februar 2020 23:24)

    Koliko se moze zakljuciti po komentarima govore minusi na tvoj komentar. Pri tom uzmi u obzir da su hejteri na ovom sajtu hiperaktivni, a ovim koji ga vole je vise dosadilo da se raspravljaju sa vama koji imate promasene zivote. Najveci deo starih posetilaca je vec napustio ovaj sajt pa opet je odnos nemerljiv. Uz to uzmi u obzir da je ovaj sajt iz nekog razloga postao jedini sajt koji okuplja ovoliku kolicinu mrznje i negativnih likova. Pa ti vidi, mozete da se lazete vas nekolicina koji pisete pod razlicitim nickovima hiljade komentara ali narod u Srbiji voli Novaka.
    (aksiom, 4. februar 2020 01:13)

    # Link komentara

  36. Publika ima svoje junake i heroje u tenisu i tu se Novak debelo umesao i
    pokvario im raspolozenje. Rusi Novak sve rekorde pred sobom a tek je poceo.
    To samo slepci ne vide. I ja sam bio razocaran kada sam saznao da ne postoji
    deda mraz i jedan svet se srusio za mene. Tu caroliju je Novak upropastio zapadnoj publici pa se uopste ne cudim da ne vole "uljeza". Zato su ga i nazvali Dzokerom koji je negativac.
    (Novak ultimate GOAT, 4. februar 2020 01:05)

    # Link komentara

  37. @ dtb_pro, 3. februar 2020 21:37

    Одлично, потпуно тачно објашњење. Крајње је време да Новак буде оно што јесте. Заслужио је вишеструко да не мора више да подилази никоме - ни публици која га не воли, ни спонзорима. А ми који га волимо, бескрајно смо му захвални за радост коју нам већ годинама доноси. Здрав и срећан био још 100 година!
    (Ксенија, 4. februar 2020 01:05)

    # Link komentara

  38. A Ameri da ga opet ižvižde a jedini od Tenisera je dao pomen Kobe Brajantu,za svaki žižduk da se sete toga,bolesnici...
    (Steva, 4. februar 2020 01:00)

    # Link komentara

  39. Najbitniji su osvojeni GS-i to ostaje zabelezeno zauvek. Ko se seca od danasnje generacije da Lendl isto nije bio voljen od strane publike ali njegovig 8 GS, 270 nedelja na prvom mestu i 5 WTF ostalo je zabelezeno a ostali voljeni mogu samo da mu zavide. Isto tako i Konorsovih 109 titula ili 24 GS titule Margaret Kort. Ona je omrazena na zapadu zbog njenih stavova ali za 24 GS titula moze i Serena samo da joj zavidi ili da je prevazidje.
    Tako da ce Novak biti zapamcen kao GOAT zato sto ce ih sve presisati u statistici i to je jedino objektivno merilo. A ko je bio leprsaviji, borbeniji i koji umetnicki dojam je ostavio o tome neka se raspravlja i dalje.
    (jedan je GOAT NO1E, 4. februar 2020 00:52)

    # Link komentara

  40. iz jedne zaostale zemlje iz zabiti. najgoreg dijela evrope. kojeg su oni bombardovali. zato ga ne vole
    (mutikas, 4. februar 2020 00:25)

    # Link komentara

  41. Najveće ovacije je dobio na RG kad je izgubio od Vavrinke. Znači kad smo potučeni i na kolenima, tad nas najviše vole, i onda vole da nam pruže njihovo patetično sažaljenje! Ja samo mogu da kažem gazi ih Nole dok ne obole!!!
    (Veljoni, 3. februar 2020 19:05)

    Браво! Све објашњено!
    (Ксенија, 4. februar 2020 00:21)

    # Link komentara

  42. Zato je najveci i najbolji... ubedljivo... kakva bre velika trojka... on je svetlosnim godinama ispred i iznad njih.... zato sto sve postize UPRKOS svemu... a ne UZ PODRSKU svih... Sam svoj majstor. zato sto ima ono sto oni nemaju i nikad nece imati i znati sta je to... “sve u svemu ZACIN C”
    (rece mi jedan covek, 4. februar 2020 00:07)

    # Link komentara

  43. Cudi me da niko ne pominje ključnu razliku izmedju Novaka sa jedne i Federera, Nadala i Tima sa druge strane. NATO/USA nisu bombardovali ni Svajcarsku, ni Spaniju ni Austriju. Ali su zato NATO clanice bombardovale Republiku Srpsku Krajinu, Republiku Srpsku kao naravno i Srbiju i Crnu Goru. Da bi se agresije pravdale izvrsena je zestoka DEMONIZACIJA Srba u skoro svim zapadnim medijima i drzavnim institucijama.
    Neminovno je to uticalo i na odnos u Natolandu prema Noletu. Da stvar bude jos gora Nole se nije oglasio, kao nažalost mnogi Drugi Srbi, pravdanjem agresije na sopstvenu zemlju. Umesto toga pokrenuo reket, razvio Srpsku Trobojku i započeo osvajanjem GS-a!
    Naravno da to mnogima na Zapadu smeta ali istovremeno nezgodno je da otvoreno priznaju razlog za svoje stavove. Zbog toga najjednostavnije je navijati protiv Noleta - tj za Federera, Nadala, Tima .....
    (Ratko.M, 4. februar 2020 00:04)

    # Link komentara

  44. @ Od srca im želim da nastave da ga mrze, provociraju, potcenjuju i navijaju za druge - jer to je najbolja moguća motivacija za Novaka... (chinaski, 3. februar 2020 23:21)

    nisam siguran da ga to motivise :) pre bih rekao da ga frustrira, sto cesto ne moze da sakrije. da se ne lazemo, mnogo je lakse igrati kad imas publiku na svojoj strani.
    (multi, 3. februar 2020 23:57)

    # Link komentara

  45. Kao sto vecina misli mislim i ja, razlog je jednostavan a to je da je prekinuo rivalstvo Federera i Nadala kojima se ceo svet klanjao i sad godinama nema nikakvog rivalstva jer uglavnom Novak pobedjuje, a i na putu je da obori sve rekorde
    (Zdravko, 3. februar 2020 23:56)

    # Link komentara

  46. Nije mi jasno zašto se pale da je Novaku stalo do njihove ljubavi? Čovek je ostvaren i privatno i profesionalno, naučio da crpi energiju kad igra u gostima, tj stalno, i sem slemova, da postane GOAT i zlata u Tokiju, ništa mu ne treba. A kad se sve to lepo desi, izmislice GOAT ljubavi zapadnih fanova. Sve je to OK!
    (lili, 3. februar 2020 23:52)

    # Link komentara

  47. @Los Angeles
    Nije tacno, boli ih bas uvo, imaju svoj zivot, ne moraju da se poistovecuju sa nekim sportistom da bi se osecali vrednim.
    (sasha, 3. februar 2020 23:37)

    # Link komentara

  48. Kakvi su ljudi kada si uspešan svima si brat,kum, bog,uvlačenje i svašta nešto, a čim malo krene na dole okreću se ledja i sledi pljuvanje!!!
    (Zr, 3. februar 2020 23:34)

    # Link komentara

  49. 5 od poslednjih 7!!!! Pa zato ga mrze!
    (zozoblansh, 3. februar 2020 23:27)

    # Link komentara

  50. Pa nije bas omiljen ni u Srbiji sto se moze videti po komentarima a za to se tesko moze optuziti srbofobija. Da nije nas ( diskutabilno je jeste li ili nije ) niko ni ovde ne bi navijao za njega. Previse je iritantan i nevaspitan.
    (Maxaww, 3. februar 2020 23:24)

    # Link komentara

  51. Od srca im želim da nastave da ga mrze, provociraju, potcenjuju i navijaju za druge - jer to je najbolja moguća motivacija za Novaka da obara nove rekorde. Od kako je taj medijski odijum narastao tokom Novakove krizne pauze, naš as je po "povratku" osvojio čak pet Grand Slam titula i taj momentum će ga, očigledno, još držati. Ako su toliko glupi, ksenofobični i primitivni da ne uviđaju tako prostu činjenicu, onda nema nikakvog razloga da ih bilo ko, a ponajmanje Đoković, uopšte uzima za reper u bilo čemu (osim, naravno, kao snažan motivacionu faktor). I da dodam da mi se jako sviđa to što je revidirao onu iritirajuću praksu slanja poljubaca, jer je besmisleno umiljavati se onima koji ne žele i ne umeju da te cene. Uzeti trofej nadmoćnom igrom, nabiti im još goru frustraciju i ostaviti ih u njihovom sopstvenom moralnom blatu, da kusaju ono što se ne kusa - e, od toga nema veće satisfakcije. I drago mi je da vidim da se Novak sve više drži takvog stava kako ide stariji. Samo tako, velemajstore !
    (chinaski, 3. februar 2020 23:21)

    # Link komentara

  52. Novak igra ekstremno dosadan tenis. Publika to ne voli, šta nije jasno?
    (Goran, 3. februar 2020 23:21)

    # Link komentara

  53. (Graffin PhD, 03. februar 2020 20:18)

    Од свега што си написао, једино је тачно да Новак "ubistveno efikasnim tenisom kvari idilu demolirajući njihove miljenike". Иначе за мене тенис у коме се обично размени 5 - 6 или 7 - 8 удараца док се гради поен, а буде их и двадесетак, не може назвати досадним. Ваљда је досадно сервис па трк на мрежу по ударац на супротну страну и енде. Мене то некако не може заинтересовати.
    (glukozamin, 3. februar 2020 23:20)

    # Link komentara

  54. Kao sto su braca Klicko upropastili boks, tako su Nadal I Djokovic upropastili tenis. Pateticno...
    (Jojo, 3. februar 2020 23:17)

    # Link komentara

  55. On ne mrze nikoga, samo se boje da ce Djole da pretekne Federera po broju GS,...
    (Bol, 3. februar 2020 23:16)

    # Link komentara

  56. Kao uspesan covek koji godinama radi na zapadu recicu vam zasto. Zato sto zapadna srednja klasa pati od kompleksa superiornosti nad istocnoevropljanima. To je nasledje hladnog rata, nema veze sa Srbijom. Ne postoji ni jedan, ni jedan uspesni sportista ili javna licnost iz istocne Evrope ko je voljen od strane zapada, medju njihovom srednjom klasom. Svi mi koji smo uspesni na zapada a poreklom smo iz Istocne Evrope moramo da se nosimo sa time u nasim zivotima. Kod Novaka je jako izrazeno jer je jedan od najboljih na svetu, i vec preti da postane najbolji u istoriji. NEOPROSTIVO za zapadnu srednju klasu naucenu da su istocnoevropljani manje vredni od njih sa zapada. I sto je najgore, velika vecina njih nije uopste ni svesna da to rade. Lendl, Kafeljnikov, Djokovic, toliko fudbalera, kosarkasa itd - svi postovani ali nikad obozavani i voljeni kao sportisti sa zapada.
    (Los Angeles, 3. februar 2020 23:13)

    # Link komentara

  57. Nole brate..sta te briga sto te zapadnjaci ne vole kao i sve nas. U njihovim glavama mi smo statisticka greska na ovoj planeti. Zna se dobro sta misle o tebi. Samo jako i jace pa nek im zvoni u usima
    (Brane, 3. februar 2020 23:04)

    # Link komentara

  58. @rogerthebest,evo izvlačimo zaključak,nijedan drugi teniser to ne radi već samo Nole,nevjerovatno?!@djomla,kažeš ne vole ga što se raduje kad osvoji poen,a ciničan je kad ga izgubi?E pa pogledaj samo dva posljednja meča,a ima ih koliko hoćeš,Novak,koji aplaudira protivniku na sjajnom poenu,baš čudni neki sagovornici oko tebe!
    (War Inside My Head, 3. februar 2020 23:02)

    # Link komentara

  59. ...sto lepsi poen Nole osvoji zvizdanje je vece sto ljubitelji tenisa nikada ne rade. Pa ko onda radi ? Rade 15 placenih navijaca koji su tu samo da zvizde. Ko ih placa ? Oni koji strepe da ce ih prestici i oni koji imaju pare. Dakle sve je jasno...
    (proliver, 03. februar 2020 19:31)

    Иста ствар је и мени пала на памет баш док сам гледао ово финале, јер како другачије објаснити онакво навијање против шампиона који иде ка осмој титули, историји?!
    (glukozamin, 3. februar 2020 22:59)

    # Link komentara

  60. Per aspera ad astra-Preko trnja do zvezda.Teniska zvezda, Novaka Djokovica je poput feniksa rodjena u pepelu bombardovanja ,njegove otadzbine.Tu zvezdu je cudesnom ljubavi i trenerskim instinktom pratila,ljudska i duhovna gromada,teniska majka -Jelena Gencic!U financijskoj neimastini,Nikola Pilic je pristao da stvori svetskog sampiona,od buntovnog i prkosnog decaka.Federorov i Nadalov put je krenuo od zlatnih jaslica,sa medijskom pompom koja ih je projektovala u svetske teniske idole svetskih teniskih navijaca.Tu vise nije bilo mesta za siromasnog buntovnika koji se prkosno usudio da ih skine sa trona! U Ohaju, 3/2/2020 10:52
    (Miro,Bastina-Ohio, 3. februar 2020 22:52)

    # Link komentara

  61. Novak je pobedjivao Nadala u finalu Madrida, Federera u finalu Bazela(moja omiljena pobeda), Mareja u finalu Londona, i vi hocete da navijaju za njega :)
    (Baxter, 3. februar 2020 22:45)

    # Link komentara

  62. ... Tenis se u nas prati od kad je spomenuti glumac poceo osvajati turnire.
    (Šaka jada, 03. februar 2020 19:28)

    Иди бегај! А шта си ти "шако јада" радио крајем шездесетих? Видиш, ја сам пратио тенис. И нисам једини! Иако га је тада на ТВ-у било рецимо двадестак минута НЕДЕЉНО на крају програма у спортском прегледу. И шта си ти то постигао у животу (да не помињемо спорт), кад једног Новака, који је институција за себе, можеш да назовеш глумцем... Јели "шако јада"?
    (glukozamin, 3. februar 2020 22:43)

    # Link komentara

  63. Puno beznacajnih komentara. Novak je sampion. Nema dileme,ali Novak je i vrlo iritantan na terenu,sa grimasama kad netko pogodi ‚nemoguce‘,ironicno se podsmijava. Kidanje majica,kocijasko psovanje,dernjava na publiku..pa onda pokusaj dodvoravanja kad pobjedi saljuci srca. Preumjetno,usiljeno sve to..pa sad dragi ljubitelji tenisa iznesite zakljucak..
    (rogerthebest, 03. februar 2020 22:34)
    Mislim da si ti svojim potpisom sve objasnio.
    Kako te nije sramota, licemeru, da tako pretenciozno
    i drsko pljuješ ovakvog šampiona?!
    A ti si verovatno savršen, bez mana i loših navika... Ajde doma!
    (psiho Delija, 3. februar 2020 22:40)

    # Link komentara

  64. Ako neko zna zašto, onda je to Navratilova samo što neće da kaže. Zapadni blok jednostavno ne može da podnese kad mu neko iz istočnog bloka uzima pare/slavu. Oduvek bilo i biće.
    (Kaligula, 3. februar 2020 22:36)

    # Link komentara

  65. Nadal, a pogotovo Federer su puno ispred Novaka.
    (Goran, 03. februar 2020 18:38)

    Zahvaljujemo se na glasu.

    Da. Po skupljanju poslužavnika.
    (psiho Delija, 3. februar 2020 22:35)

    # Link komentara

  66. Ja mislim da je zbog 40-15 i to udri po njohovom idolu cak 3x 40-15 treba to izdrzati.
    (Ja, 3. februar 2020 22:34)

    # Link komentara

  67. Puno beznacajnih komentara. Novak je sampion. Nema dileme,ali Novak je i vrlo iritantan na terenu,sa grimasama kad netko pogodi ‚nemoguce‘,ironicno se podsmijava. Kidanje majica,kocijasko psovanje,dernjava na publiku..pa onda pokusaj dodvoravanja kad pobjedi saljuci srca. Preumjetno,usiljeno sve to..pa sad dragi ljubitelji tenisa iznesite zakljucak..
    (rogerthebest, 3. februar 2020 22:34)

    # Link komentara

  68. 1.Umesao se u rivalstvo Federer-Nadal.
    2.Daleko nadmasio Britanskog mezimca i vrsnjaka.
    3.Nije zapadnjak i nema kul ime i prezime.

    Mada mislim da nije omrazen, samo neugodan po rekode tudjih ljubimaca.
    (Zagor, 03. februar 2020 22:01)

    To je to
    (Zoom, 3. februar 2020 22:32)

    # Link komentara

  69. Pa naravno kada ih uvek podseca ko je i odakle je, a uz to uvek govori o sankcijama i bombardovanju sto je realno njihova najveca sramota XX veka. Sa druge strane tenis je sport u kom su zapadnjaci uvek dominirali, a ako pogledamo bivse sampione Grend Slem turnira videcemo sijaset imena iz SAD, Velike Britanije, Australije, i po nekog Francuza, Spanca, Svedjanina, mozda Ceha... Danas tenisom dominira jedan istocno evropljanin i jos preti da postane najbolji u istoriji, dok njegov naslednik bi vrlo lako mogao da postane neki Rus. Eto, to ih muci, a ne njegov karakter ili nacin igre.
    (chupavi, 3. februar 2020 22:26)

    # Link komentara

  70. Nadal, a pogotovo Federer su puno ispred Novaka.
    (Goran, 3. februar 2020 18:38)
    Jesu,u skupljanju posluzavnika.
    (Galo, 03. februar 2020 19:40)

    Galo, care, prejak ti je komentar!
    Razbio si ga!
    (psiho Delija, 3. februar 2020 22:26)

    # Link komentara

  71. Bio im je cool dok je imitirao i zabavljao publiku,tad im nije smetala ni vika,ni svađa,ni proslavljanje pobjeda.E kad je počeo da dobija Fed-Nad,odjednom sve to iskače iz ormara.Mislim da je tad Nole napravio ogromnu grešku u želji da se dopadne zapadnim navijačima.Čini mi s,a i nadam se da se s tim pomirio.Tako je carski proslavio posljednja 3 GS,a bože zdravlja i sreće još 5 komada!O fairplay-u da ne pričam,čovjek koji u odlučujućim poenima prizna da je bila dobra lopta za protivnika,a nikad ne dobije godišnju nagradu,je tek za analizu.
    (War Inside My Head, 3. februar 2020 22:26)

    # Link komentara

  72. Ja ne znam sta je bio problem sa imitacijama, bile su simpaticne a secam se da su ljudi trazili to od njega posebno na US openu. Da je to radio i neki drugi teniser isto bi bilo simpaticno. I mrzim ljude koji shvataju sebe ozbiljno i ne mogu da se smeju da svoj racun. Verujem da je neko dobro imitirao Novaka on ne bi bio uvredjen.
    (Cccccc, 3. februar 2020 22:25)

    # Link komentara

  73. ... ja ga definitivno ne podnosim.
    (Totenkopf, 03. februar 2020 19:15)
    + … -
    14 … 100

    Шта се узбуђујете због губитника и паћеника? Има их (укупно) 15!
    (glukozamin, 3. februar 2020 22:23)

    # Link komentara

  74. Nema nista lepse nego biti Srbin i takmiciti se protiv citave planete koja te mrzi.
    Nole ce im do kraja karijere rasturiti zivote do nivoa totalne propasti, a srpska trobojka ce se vijoriti na vrhu ATP-a do kraja iduce vecnosti, jer ce Nole Srbin da obori sve moguce rekorde.
    A o zastavi sa slike mogu samo u suzama da mastaju svi iz okruzenja, cast i ponos Srbije...
    (Ihtiostega, 3. februar 2020 22:17)

    # Link komentara

  75. Svi veliki teniseri kao što je poznato rade na imidžu tokom karijere da bi privukli što više navijača. Kao što je neko pomenuo i Roger je u početku karijere psovao i lomio rakete. Šta najviše zapadnoj publici smeta kod Novaka je njegovo ponašanje tokom meča. Kad se raduješ nakon osvojenog poena je OK, ali mahanje glavom i pravljenje grimasa nakon skoro svakog izgubljenog poena je jako iritantno. Vjerujte mi da je to glavni razlog, pričao sam sa mnogo ljudi o tome ( živim dugo vani). To ide čak dotle da kao što u članku stoji uvek navijaju za njegovog protivnika.
    (djomla, 3. februar 2020 22:15)

    # Link komentara

  76. Meni Nadal ne igra atraktivan tenis uopste. Federer, Tim, Vavrinka da ali Nadal je manje vise kao Novak, dobar u defanzivi i kad naidje sansa napravi viner. I cinjenica je da je Novak poslednjih 2-3 godine postao pasivan, secam se meceva sa Nadalom na RG pre 5-6 godina kako je samo igrao agresivno i pravio vinere. A da ne pricam na ostalim podlogama.
    (Cccccc, 3. februar 2020 22:14)

    # Link komentara

  77. Ne voli se fejker koji se smejulji i gleda u svoj boks cinicno kada protivnik pogodi liniju u poenu. Bolje mi nemoj aplaudirati na dobar potez ako ces mi se posle smejati ako sam imao malo srece.
    (Skendo, 3. februar 2020 22:11)

    # Link komentara

  78. 1.Umesao se u rivalstvo Federer-Nadal.
    2.Daleko nadmasio Britanskog mezimca i vrsnjaka.
    3.Nije zapadnjak i nema kul ime i prezime.

    Mada mislim da nije omrazen, samo neugodan po rekode tudjih ljubimaca.
    (Zagor, 3. februar 2020 22:01)

    # Link komentara

  79. Navijaju za autsajdera, da da kako da ne. Da Federer vodi 2-0 protive nekog na Vimbldonu i igra se taj brejk u 3. mislite da bi snobovi na tribinama navijali za autsajdera posto zele da gledaju vise tenisa? Naravno da ne.
    (Cccccc, 3. februar 2020 21:58)

    # Link komentara

  80. Pa i jest antipatičan, svidjelo se to kome ili ne. To sto većina misli da to radi toga sto je Srbin je žešća glupost. Uzmite naprimjer Vidica pa vidite šta ljudi misle o njemu.
    (Dino, 03. februar 2020 21:52)


    Vidic nije drao Federera i Nadala, ukljuci mozak ne sramoti se! Hahahahaha
    (lav, 3. februar 2020 21:58)

    # Link komentara

  81. Pa i jest antipatičan, svidjelo se to kome ili ne. To sto većina misli da to radi toga sto je Srbin je žešća glupost. Uzmite naprimjer Vidica pa vidite šta ljudi misle o njemu.
    (Dino, 3. februar 2020 21:52)

    # Link komentara

  82. Moram da napišem ovaj komentar samo zbog Novaka Đokovića. Ovo što pišem je i deo moje mladosti i ovih reči se često podsećam u teškim situacijama. Radi se o sledećem; Muhamed Ali je odbio da ide u rat u Vijetnamu, oduzeta mu je titula prvaka sveta u boksu, čekalo ga je teško suđenje, tadašnja elita je bila apsolutno protiv njega, porote su donosile jednoglasne odluke protiv njega. Tada su "crni američki sportisti", rešili da se ujedine i pomognu Aliju. Između ostalih, tu su bili Džim Braun (legenda NFL-a) Karim Abdul Džabar i Bil Rasel (legende NBA) i mnogi drugi. Došli su kod Alija u Klivlend i ubeđivali ga da prihvati odlazak u vojsku, sa obećanjem da sigurno neće ići u rat, ali da je to dobro zbog tadašnje američke politike. Bil Rasel je posle tog sastanka rekao nešto, što ću pamtiti dok sam živ:"Rečeno mi je da je Ali sam i da mu treba naša podrška. Nisam došao da ga ubedim da ide ili ne ide u rat, ali da mu damo podršku. Bio sam šokiran time, koliko je bio siguran u sebe i neumoljiv. Video sam čoveka koji na sebe preuzima ogromnu odgovornost i inspiriše druge da budu bolji. Filozofski gledano, tada sam shvatio da je Ali slobodan čovek. Osim što je bio najveći bokser svoga vremena on je bio slobodan. Zavidim Muhamedu Aliju, jer on ima nešto što poseduje samo mali broj ljudi koje znam. On ima apsolutnu i iskrenu veru u svoje stavove. Ne, nisam zabrinut za Muhameda Alija. Ono što me brine smo mi ostali." Nisam zabrinut za Novaka, ono što me brine su svi ostali. Pozdrav!
    (Rokatanski, 3. februar 2020 21:51)

    # Link komentara

  83. @neki veliki dr: Evo ja zivim u Pragu. Sada da izadjem na ulicu i pitam 100 ljudi da li znaju ko je Luka Doncic, siguran sam da ni jedan nikada nije cuo za njega. A da pitam za Djokovica, culi su svi, cak i ljudi koji uopste ne prate tenis, cak i domacice i bakice.
    (DaLanik, 3. februar 2020 21:45)

    # Link komentara

  84. zato što pokazuje emocije, to je na zapadu nedolično.... ali da nije takav nebi bilo tih rezultata... takvi smo Balkanci, pa šta...
    zato ga u Aziji vole...
    (drug sa fakulteta, 3. februar 2020 21:45)

    # Link komentara

  85. Može li iko ovdje napisati nešto barem u pokušaju da bude objektivan!?

    Novaka volim kao oči u glavi. To da odmah raščistimo. Ponosan sam što smo pripadnici istoga roda i što je neko naš jedan od najvećih i najboljih u nečemu što je u svijetu poznato i popularno. Ali!
    Tenis je oduvijek bio sport bogatih i rezervisan za "gospodu". Neko sa Balkana po mišljenju zapadnog svijeta tu nema mjesta. Stoga ga Englezi ne vole. Ne pomaže nimalo ni činjenica da je Novak odbio britansko državljanstvo. Ali većina običnog svijeta ne gleda to više tako. Običnim masama na zapadu je bitan imidž koji izgrade mediji. Rodžer i Rafa su perjanice Nike kompanije. To je jedan veliki razlog. Drugi, još veći, je Novakovo ponašanje. Novak, koliko ga god volim, je pred svijetom izvještačen. Kad pobjeđuje, nastoji da bude fer, korektan, uljudan. Sve u nastojanju da se dopadne svijetu jer misli (s pravom!) da je zaslužio. Kada gubi, svi su mu krivi. Na terenu se prenemaže, uvijek ga nešto boli i ometa, smeta mu kašalj u publici, vjetar što duva samo njemu, sve mreže o linije što pogađaju protivnici. Jednostavno, nije dosljedan u svom ponašanju. Ili budi drzak u oba slučaja ili budi seka Persa. Ponaša se kao odlikaš u školi. Kad ne dobije 5, svi drugi su mu krivi. Kad dobije 5, ja sam najpametniji i svima trebam biti uzor. Ko je ikada volio takvog nekog u školi!?
    E jeste, tako je jednostavno. Neko spominje Lendla. Eto, njega niko nije volio jer je dolazio iza gvozdene zavjese. Ali je on uvijek bio isti i kad pobjeđuje i kad gubi: led ledeni. Barem je tako uvijek izgledao. Niti se svađao sa sudijom kada gubi niti je slao srca ljubavna kad dobija. Čang mu je poslao servis ispod ruke na RG u vrijeme kada se to smatralo najvećom uvredom u pro tenisu. I ovaj ga je samo ladno pogledao, iako je stigao na loptu. A čitav Šatrije urliče od sreće zbog poteza pa*ana nad pa*anima. Niko ne voli izvještačenost i neiskrenost, a Novak (iako od srca smatram da nije tako) se upravo tako ponaša.
    Budi samo svoj. Uvijek i u inat svima. Tada ćete barem malo početi poštovati. Voljeti ne, to nikad Novače nećeš dočekati, ali poštovanje je bitnije od ljubavi.
    (dtb_pro, 3. februar 2020 21:37)

    # Link komentara

  86. Kakav Nolo,da nije Srbin ni vi ga ne bi voleli zbog toga kakav je,sts se pravite blesavi???
    (Deki, 3. februar 2020 21:36)

    # Link komentara

  87. Moramo biti iskreni i reci da Novak ne igra previse atraktivan tenis i to neutralna publika ne voli. Novak je mentalno i defanzivno perfektan, najbolji ikada. Prosto lomi i melje svoje protivnike.. Doktorirao je ovu igru. Ali prosecan recimo americki ili australijski navijac voli da vidi maestralne vinere, jednorucne bekhende, agresivnu igru. Ljudi u tome uzivaju, a to im nude Nadal, Federer, Tim, Vavrinka itd... Da mu je najk sponzor recimo, oni bi verovatno dobrom reklamom i kampanjom izvukli marketinski najbolje iz njega. Ipak, Novak treba da se pomiri sa situacijom, i ne treba to da ga pogadja. Jer on ima dovloljno pravih navijaca i ti koji ga ne vole, ne treba ni da ga vole.
    (hoodie melo, 3. februar 2020 21:34)

    # Link komentara

  88. Sreca da ja nisam igrao tenis, Lendl bi izgledao kao Roberto Benigni iz zivot je lep u odnosu na mene.
    (Stalin's dilemma, 3. februar 2020 21:31)

    # Link komentara

  89. " Da je recimo Tipsarevic bio broj 1 ja vam garantujem da bi ga voleli makar koliko i Nadala."

    Vidiš, Zimonjić je bio broj 1 u svetu, ali niti je bio nešto voljen od publike, a još manje od medija.

    Zato što je podilazi publici? Zato što je predavao mečeve? Zato što se glupirao i imitirao?
    (hmmm, 3. februar 2020 21:30)

    # Link komentara

  90. Zavisi gde igra ako je u Kini onda je idol publici,nije merilo publika u anglosaksonskim zemljama.
    (Goku, 3. februar 2020 21:24)

    # Link komentara

  91. Ma ja mislim da je glavni razlog zašto ga ne vole to što je jako dominantan zadnjih godina a pogotovo što često pobeđuje Federera koji je omiljen,mislim čak da kad ovi mlađi igrači krenu da gaze njega i kad već i on zađe u neke ozbiljnije godine da će i oni pre navijati za njega nego za tog novog igrača koji je u tom trenutku najbolji,uvek publika podržava onoga slabijeg protiv nekoga ko je dosta jači,pogotovo ako si veliki šampion kao što je recimo trenutno Federer a već je veteran,pa mu oni uvek daju i vetar u leđa,možda će takva situacija biti i sa Đokovićem za 3-4 godine.
    (SUPERMAN, 3. februar 2020 21:19)

    # Link komentara

  92. Na kraju ce ipak morati da pozdrave kralja! Gazi Nole!
    (Kum, 3. februar 2020 21:17)

    # Link komentara

  93. Ne vole ga iz samo jednog razloga, grupa zapadnjačkih novinara koji su bili Federerovi fanovi su napisali par negativnih tekstova o novaku i svaku sitnicu pretvorili u nešto strašno. E ono dalje što se desilo je lančana reakcija zombija pored tv-a i novina. Prosto jednostavno. A na sve to svaka sledeća sitnica je još više pravila novaka negativcem. Čak i kad uradi nešto lepo oni kažu kako je to plastično, fake, neiskreno, lažno itd itd
    (Alfa, 3. februar 2020 21:14)

    # Link komentara

  94. Sta bi im tek Nole uradio da bar malo ima publiku iza sebe. Jednostavno psihicki je lakse kad je publika "iza" tebe a ne protiv tebe. Nole lafe veliki si
    (Panco, 3. februar 2020 21:12)

    # Link komentara

  95. Ne shvatam ljude koji hejtuju Novaka a ni one koji ga svakodnevno dižu u nebesa.
    (Ja, 3. februar 2020 21:12)

    # Link komentara

  96. Federer je psovao gadno na pocetku karijere lomio rekete i svasta pa mu nisu zamerali
    (Tobijas, 3. februar 2020 21:12)

    # Link komentara

  97. Ne vole ga jer je Srbin iz male zemlje a mlati zapadnjake. PROSTO
    (Golub, 3. februar 2020 21:09)

    # Link komentara

  98. Ova fotografija je predivna!!! Na mnogo nivoa!!!
    (Milos, 3. februar 2020 21:08)

    # Link komentara

  99. Ја навијам за Војводину и кад је гледам у Новом Саду пуно локалних људи навија за Звезду и Партизан (Мада ми није јасно зашто навијати за клуб из другог града). Тако да ми је ово са Нолетом нормално.
    (Из угла, 3. februar 2020 20:52)

    # Link komentara

  100. I zato ce bas i inat svima biti najbolji teniser u istoriji tenisa!
    (Zoki kaze, 3. februar 2020 20:51)

    # Link komentara

  101. problem je sto je jako antipatican i neharizmatican.steta jer je veliki sampion.fali mu to nesto njegovom izgledu i ponasanju...
    (dak, 3. februar 2020 20:50)

    # Link komentara

  102. (Mirko Kojotovski, 03. februar 2020 20:21)

    E svaka cast za komentar, lijepo si sve objasnio...do slova tacno...
    (Kun' fu - Panda, 3. februar 2020 20:49)

    # Link komentara

  103. Koliko ga Srbi vole, videlo se onomad ispred skupstine. Ovi sto ga nevole, a kazu da su Srbi, mislim da sa Srbijom nikakvih dodirnih tacaka nemaju. Posle se cudite zasto nas svet ne voli?! Pa ne volimo mi ni sami sebe.
    (stambeni, 3. februar 2020 20:46)

    # Link komentara

  104. Kako to da ne mrze ti zli zapadnjaci Jokica (omiljen u Denveru), Stojakovica i Divca (omiljeni u Kaliforniji)? Da ne nabrajam dalje, ko ima barem prosecan IQ shvatice o cemu pricam
    (neki veliki dr, 03. februar 2020 19:37)

    Jokića vole navijači kluba kojima donosi pobede. Ostali i ne baš. Divca nikad nisu mnogo voleli, ismevali su ga najčešće. Ali nebitno, to su ekipni sportovi, to je kao da poredite babe i žabe.
    A tenis očigledno ne pratite, jer Lendl nije nikoga provocirao, trudio se da ne pokazuje emocije, to im se navodno nije svidelo. A kod Federera to nazivaju gospodštinom.
    A ko ima prosečan IQ teško da može da shvati to što pišete, mora da se spusti na nivo ispod.
    (only fools and horses, 3. februar 2020 20:39)

    # Link komentara

  105. Zašto se misli da mu je stalo da ga vole? Pa valjda je do sada sasvim jasno do koga i do čega je njemu stalo! Sve ostalo je prazna priča.
    (Garagan, 3. februar 2020 20:34)

    # Link komentara

  106. pa dobro ste primetili gospodo
    (1976, 3. februar 2020 20:34)

    # Link komentara

  107. Kao i velika većina ljudi i ja ga definitivno ne podnosim.
    (Totenkopf, 03. februar 2020

    Teško da se neko ko "ne podnosi" može okititi titulom "čovek", (množina: ljudi)!
    (Đe čo'ek?! Nema čo'eka!, 3. februar 2020 20:28)

    # Link komentara

  108. 1. није индивидуални спорт
    2. нису угрозили никога кога публика воли у тренутку кад је био на врхунцу
    (Алекса, 3. februar 2020 19:55)
    NBA je planetarno 10x popularniji sport od tenisa, a da ne govorim u Americi. Luka Doncic je zaludeo ceo svet, kao Captain America. LUKA DONCIC, ne neki anglosaksonac kako vi ovde pisete, vec decko sa ovih prostora je ugrozio sve velikane kosarke, ima ubedljivo najbolju ruki sezonu u istoriji, izabran u prvu petorku za All Star utakmicu. Kako to objasnjavate? Decko je spontan, prirodan i opusten, gde god je igrao bio je mega zvezda a nema ni 22 godine
    (neki veliki dr, 3. februar 2020 20:26)

    # Link komentara

  109. Samo se u buducnosti nadam finilama Medvedev-Djokovic!
    Sta bi tad ta divna,bogata zapadna publika??? koga bi vise mrzila i za koga bi uopste navijala???
    (Zoran, 3. februar 2020 20:25)

    # Link komentara

  110. sta reći.. koliko puta je Roger opsovao sudiju, može se nabrojati na prste ruku.., a Novak na svakom meču - psuje ..., a onda šalje srca- koja sprdnja..
    (bh, 3. februar 2020 20:22)

    # Link komentara

  111. Ноле подржи званично свој обични народ у Црној Гори који се свакој твојој победи радује као својој и који брани и своје и твоје светиње сваког четвртка и недеље и сам стоји на тој линији. Значило би нам таман исто тако као да си ту са нама.

    "Да је иђе брата у свијету,
    Да пожали ка да би помога"
    (Narcisa Zec, 3. februar 2020 20:21)

    # Link komentara

  112. Kao klinac sam obožavao Borga a onda kad se naglo penzionisao ostao bez idola.Međutim pojavio se ubrzo Ivan Lendl.Nikoga nije voleo.Zvizdali mu na svim mogucim mestima.Ne znam zbog cega ali sam postao veliki navijac Lendla.Sto su ga vise mrzili on je sve vise bio bolji i jaci.Tada nisam ni znao zbog cega je sve to tako.Tek kada sam odrastao shvatis da je jedini razlog bio sto je Čeh.Sto nije bio njihov.Kad je uzeo usa drzavljanstvo malo je pala mrznja ali nikad nije osvojio Vimbldon zbog sudija.Krali su ga na ocigled kamera.
    Jednostavno srce dusa zna pravu stranu.
    Tako je bilo i sa Senom.Omalovazavanje do mrznje i nazad.Kad je poginuo onda su mu lovorike slali.
    Tako je danas sa Noletom.Samo on preti da bude najbolji u njihovom belom sportu.Sport koji su robovlasnici izmislili da igraju samo belci.Oni koji su bili grofovi i lordovi.Do danas je to dve tako ostalo.
    Imao sam prilike da gledam po stadionima njihovo civilizacijsko ponasanje.Nesto poput inkvizicije i spaljivanje zena koje su proglasene za vestice.Upravo tako.
    Najgore je sto znaju i oni da je Novak najbolji u svim parametrima ali ce oni kroz medije provlaciti njihovog Roćka kako je imao lepse dokolenice i namestene obrve.
    IDEEEEMOOOO?
    (Mirko Kojotovski, 3. februar 2020 20:21)

    # Link komentara

  113. Razlog je jasan.., Novak se dodvorava publici na sve načine.., imitirajući druge tenisere, ., mnoge bezvezne stvari je radio.., ne može na silu privoliti publiku, a pritom lomiti rekete, psovajući i s vremena na vrijeme- predavati mečeve na krajne diskutabilan način...., koliko god trofeja osvojio- uvijek će biti iza Rafe i Rogera..
    (bh, 3. februar 2020 20:20)

    # Link komentara

  114. Razloga za ovo je milion ali po mom mišljenju glavni je taj što je u zapadnoj javnosti godinama hajpovana priča o epskom rivalstvu Federera i Nadala, 2 marketinški veoma unosna prototipa tenisera: elegantni virtuoz vs. atletski gladijator. Odjednom se tu pojavljuje jedan neugledni momak, bez harizme, iz neke Srbije, koji svojim dosadnim ali ubistveno efikasnim tenisom kvari idilu demolirajući njihove miljenike. Drugi razlog je taj što je Nole u toj istoj javnosti za kratko vreme prešao put od bezazlenog šarlatana koji uveseljava publiku imitacijama do filozofa koji deli životne lekcije. Tu se pogubio veliki deo publike koja to nije mogla da shvati i prihvati. Za to je Nole sam kriv.
    (Graffin PhD, 3. februar 2020 20:18)

    # Link komentara

  115. Teniski navijač je specifična dijagnoza.
    (Swedenonline, 3. februar 2020 20:13)

    # Link komentara

  116. Seća li se neko Ivana Lendla? Za njega je navijala samo uža familija. Pa? Čemu opsesija biti voljen? Udri Novače, još jače....(CRNA RUKA, 3. februar 2020 18:17) Dobro je da je neko ovo pomenuo. Ivana Lendla i dan danas izostavljaju kada govore o najvecim igracima uprkos njegovim rezultatima. Slicna sudbina moze zadesiti i Djokovica kada se povuce iz tenisa cak iako obori sve rekorde.
    (Nesa, 3. februar 2020 20:12)

    # Link komentara

  117. Aaaa brutalna slika!!!
    (Dispatch, 3. februar 2020 20:06)

    # Link komentara

  118. srecan sam sto zivim u eri njih trojice ali zna se da ce nole biti najbolji,zao mi je zapade ali moraces to da prihvatis
    (mile, 3. februar 2020 20:01)

    # Link komentara

  119. Za njega samog je bitno da je normalno i dobro ljudsko bice, kao sto bi svi ljudi i trebalo da budu. Da li ce ga neki ljudi voleti ili nece nebitna je stvar. Kada na to dodate da je bolji od obojice svojih najvecih suparnika(pozitivan skor sa obojicom) mislim da ima dosta razloga da bude srecan i zadovoljan.
    (Ivan Ivanovic, 3. februar 2020 20:01)

    # Link komentara

  120. Kako to da ne mrze ti zli zapadnjaci Jokica (omiljen u Denveru), Stojakovica i Divca (omiljeni u Kaliforniji)? Da ne nabrajam dalje, ko ima barem prosecan IQ shvatice o cemu pricam
    (neki veliki dr, 3. februar 2020 19:37)

    1. није индивидуални спорт
    2. нису угрозили никога кога публика воли у тренутку кад је био на врхунцу
    (Алекса, 3. februar 2020 19:55)

    # Link komentara

  121. Ma baš nas briga...svi znamo da je kojim slučajem Novak anglosaksonac on bi bio popularan i da ima samo jedan slem...
    (KNEZ, 3. februar 2020 19:54)

    # Link komentara

  122. Oni koji ne znaju treba da znaju da je publici širom svijeta Federer bio najomiljeniji teniser u vremenu kad Novak još nije ni stupio na profesionalnu tenisku scenu .Do sada je 17 uzastopnih godina proglašavan najomiljenijim teniserom ,što znači da Novakovi rezultati ne utiču na publiku.
    (podsjećanje, 3. februar 2020 19:53)

    # Link komentara

  123. Zato je Djokovic uradio jako lepu stvar i poslao kolege sa posla na grupno zimovanje o svom trosku. Alpes 2020.
    (krle, 3. februar 2020 19:51)

    # Link komentara

  124. @ "Čuj ne vole ga zbog imitacija, dal stvarno verujes u ovo sto pises?
    (Veljoni, 3. februar 2020 19:30)"

    Verujem, jer zivim na zapadu vise od 20 godina. Znas kako kazu - moras da pazis da li se ljudi smeju "with you" ili "at you". U Novakovom slucaju uvek je bilo ovo drugo, jer njegov smisao za humor je poprilicno tanak, a ako trazis paznju bez smisla za humor, moras da se glupiras.
    (Tazo, 3. februar 2020 19:51)

    # Link komentara

  125. Stvar je jasna. Oni koji ga ne vole su nadalovi ili federerovi fanovi.. Koji daju impresiju (zato što su u većem broju) da novaka ne vole...
    (nana, 3. februar 2020 19:48)

    # Link komentara

  126. Seća li se neko Ivana Lendla? Za njega je navijala samo uža familija. Pa? Čemu opsesija biti voljen? Udri Novače, još jače....
    (CRNA RUKA, 3. februar 2020 18:17)

    Ја сам навијао за њега.
    (Јабучило, 3. februar 2020 19:43)

    # Link komentara

  127. Nadal, a pogotovo Federer su puno ispred Novaka.
    (Goran, 3. februar 2020 18:38)
    Jesu,u skupljanju posluzavnika.
    (Galo, 3. februar 2020 19:40)

    # Link komentara

  128. Federer psuje linijskog sudiju i publika mu aplaudira, ali on je anglosaksonac pa mu je sve oprosteno
    (Sta reci, 3. februar 2020 19:39)

    # Link komentara

  129. @only fools and horses
    Vrlo si se lepo potrudio da zvucis pametno i time zavedes Nolove fanove da ti ispucaju pluseve. Lendl je itekako provocirao publiku, hranio se tom negativnom energijom, i to je ono o cemu sam pricao. Lendla postuju i dan danas jer je to sto jeste. Kako to da ne mrze ti zli zapadnjaci Jokica (omiljen u Denveru), Stojakovica i Divca (omiljeni u Kaliforniji)? Da ne nabrajam dalje, ko ima barem prosecan IQ shvatice o cemu pricam
    (neki veliki dr, 3. februar 2020 19:37)

    # Link komentara

  130. Seća li se neko Ivana Lendla? Za njega je navijala samo uža familija. Pa? Čemu opsesija biti voljen? Udri Novače, još jače.... 
    (CRNA RUKA, 3. februar 2020 18:17)

    Ja!! Deda mi se prezivao Lendl, tako da sam u skoli pricao da smo rodjaci.
    (Posmatrac, 3. februar 2020 19:37)

    # Link komentara

  131. Prvi razlog za navijanje protiv Noleta je taj što navijači Federera (božanstvo) i Nadala (polubožanstvo) ne žele da na kraju karijere sve trojice Novak bude najuspešniji.
    Drugi razlog je zbog podneblja odakle dolazi. Ljudi iz razvijenih/bogatih zemalja ne vole ljude iz nerazvijenih/siromašnih zemalja, bez obzira što su većina bogatstva stekli na otimačinom od njih.
    Da Federer i Nadal (i mnogi drugi) imaju tretman kod navijača kao Đoković, preplakali bi svaki meč.
    Zato mu se divim još više!
    (B..., 3. februar 2020 19:37)

    # Link komentara

  132. Videce se kad osvoji tiitulu na RG protiv Rafe,Vimbldonu protiv Federera,na OI protiv vec nekoga i na US protiv Medvedeva.Ako ga i tad mrze nek ga mrze.I AUS dogodine protiv Zvereva zaboravih.I treba ga mrzeti.Samo da on osvaja.Evo i ja cu da pocnem isto.I voleo bih da izgubi svaki put finale Tokija,ma nek ispadne i u polufinalu
    (Obican, 3. februar 2020 19:37)

    # Link komentara

  133. @ Da sam na Novakovom mestu, savršeno bi me bilo briga što publika širom sveta navija protiv mene....
    (Milan, 3. februar 2020 19:05)

    Problem je sto je Novaku nenormalno stalo da ga publika voli, a oni mu svaki put pokazu da to nije slucaj.
    (Siga, 3. februar 2020 19:34)

    # Link komentara

  134. Novak uziva najvecu podrsku na AO, mnogo vecu i od Nadala i Federera. Ali ima neka tajns veza, a to su zvizdaci. Obratite paznju koliko ljudi je tokom finala pevalo Nole Nole pre servisa i koliko puta ? Odgovor: Mnogo. Koliko je njih pevalo Tim Tim pre servisa ? Mozda jednom. Medjutim, sto lepsi poen Nole osvoji zvizdanje je vece sto ljubitelji tenisa nikada ne rade. Pa ko onda radi ? Rade 15 placenih navijaca koji su tu samo da zvizde. Ko ih placa ? Oni koji strepe da ce ih prestici i oni koji imaju pare. Dakle sve je jasno. Dokaz za ovo je ATP, sto tu nije bilo zvizdaca ? Ne moze jer je navijacki ambijdnt ne cuju se. Sta bi bilo da Nole angazuje takvih 15 da zvizde cele godine po GS-ovima ? Fed bi bio najomrazeniji igrac. Da li sada kapirate ?
    (proliver, 3. februar 2020 19:31)

    # Link komentara

  135. ovo je bar lako, ne vole ga jer svojom igrom neutralise igru protivnika, sto publika smatra "dosadnim tenisom" i ovuda se mogu procitati slicni komentari, dosadan tenis je meni bar, servis-volej, sve gotovo u dva-tri udarca nema ni spektakularnih poena ni vinera, samo pogodi sto jaci prvi servis i trci na mrezu, sa druge strane Novak je jedini igrac na turu koji vise paznje usmerava na igru protivnika nego na svoju igru, cak i u toku meca, ne znam da li ste primetili ali se protiv njega malo ko naigrao tenisa jer on to ne dozvoljava, cak i rizikuje da lose odigra mec samo da protivnik ne nametne svoj ritam, i opet pobedi na kraju, e to publika ne voli.

    a za kraj ne znam da li je iko rekao tim navijacima da ne mogu oni na kraju finala da dodele pehar nekome ko je izgubio samo zato sto ga eto vise vole i navijali su za njega
    (gao, 3. februar 2020 19:31)

    # Link komentara

  136. Verujte da veze nema to sto je Novak Srbin sa cinjenicom da su navijaci uglavnom protiv njega. Od pocetka karijere on nije znao kako sa publikom.Na pocetku karijere je bio klovn, kad je imitirao sve redom i mislio da je da se publika smeje zato sto misle da je to smesno, a oni su se smejali tome sto je pravio budalu od sebe.Takodje na pocetku karijere, kad god je gubio, Novak je prekidao meseceve "zbog povreda".Sve one preterane reakcije, tipa psovanje, lomljenje reketa, svadjanje, cepanje majce, to jednostavno ne prolazi u tenisu.I ono zasto ga najvise ne vole je dvolicnost, ono njegovo ulizivanje publici i nenormalnoj potrebi da ga vole, jer izgleda nenormalno izvestaceno. Jedan dan se svadja sa publikom, a drugi osmesi i srca. Zapadnjaci su pametniji od Srba i oni ovo jako dobro "citaju". Mislim da bi imali mnogo vise respekta za Novaka da je resio da bude "bad boy" i da je imao tak stav, recimo kao sto ima Kirgios ili kao sto ce mozda imati Medvedev.Zato jos jednom kazem da veze nema ta mrznja prema Novaku sa tim sto je Srbin. Da je recimo Tipsarevic bio broj 1 ja vam garantujem da bi ga voleli makar koliko i Nadala.
    (Tazo, 03. februar 2020 19:25)
    Pricas o stvarima koje su bile pre 15 god. Pa znas li Federer kako se ponašao na početku karijere i kakav je to divljak bio!? Čuj ne vole ga zbog imitacija, dal stvarno verujes u ovo sto pises?
    (Veljoni, 3. februar 2020 19:30)

    # Link komentara

  137. Grand Slam koji osvojiš uz ogromnu podršku publike se isto računa kao i Grand Slam koji osvojiš kad svi navijaju protiv tebe.
    Milioni dolara iz nagradnog fonda vrede isto bila publika uz tebe ili protiv tebe.
    Dovoljno!
    (tHB, 3. februar 2020 19:29)

    # Link komentara

  138. Najveće ovacije je dobio na RG kad je izgubio od Vavrinke. Znači kad smo potučeni i na kolenima, tad nas najviše vole, i onda vole da nam pruže njihovo patetično sažaljenje! Ja samo mogu da kažem gazi ih Nole dok ne obole!!!
    (Veljoni, 03. februar 2020 19:05)

    Ovo je komentar godine, bravo!
    (Mocart, 3. februar 2020 19:28)

    # Link komentara

  139. Seća li se neko Ivana Lendla? Za njega je navijala samo uža familija. Pa? Čemu opsesija biti voljen? Udri Novače, još jače....
    (CRNA RUKA, 3. februar 2020 18:17) # Link komentara

    Naravno da se ne secamo.
    Tenis se u nas prati od kad je spomenuti glumac poceo osvajati turnire.
    (Šaka jada, 3. februar 2020 19:28)

    # Link komentara

  140. Verujte da veze nema to sto je Novak Srbin sa cinjenicom da su navijaci uglavnom protiv njega. Od pocetka karijere on nije znao kako sa publikom.
    Na pocetku karijere je bio klovn, kad je imitirao sve redom i mislio da je da se publika smeje zato sto misle da je to smesno, a oni su se smejali tome sto je pravio budalu od sebe.
    Takodje na pocetku karijere, kad god je gubio, Novak je prekidao meseceve "zbog povreda".
    Sve one preterane reakcije, tipa psovanje, lomljenje reketa, svadjanje, cepanje majce, to jednostavno ne prolazi u tenisu.
    I ono zasto ga najvise ne vole je dvolicnost, ono njegovo ulizivanje publici i nenormalnoj potrebi da ga vole, jer izgleda nenormalno izvestaceno. Jedan dan se svadja sa publikom, a drugi osmesi i srca. Zapadnjaci su pametniji od Srba i oni ovo jako dobro "citaju". Mislim da bi imali mnogo vise respekta za Novaka da je resio da bude "bad boy" i da je imao tak stav, recimo kao sto ima Kirgios ili kao sto ce mozda imati Medvedev.
    Zato jos jednom kazem da veze nema ta mrznja prema Novaku sa tim sto je Srbin. Da je recimo Tipsarevic bio broj 1 ja vam garantujem da bi ga voleli makar koliko i Nadala.
    (Tazo, 3. februar 2020 19:25)

    # Link komentara

  141. Мој пријатељ, Шпанац Алберто де Олива, ми после финалног меча шаље следећу поруку: “Ima tenis, ima glava, ima vreme. Nole će biti najbolji u istoriji...
    Čestitam bre!!!”. Иначе Шпанац који много воли своју државу, а Рафа је божанство!
    (Aco, 3. februar 2020 19:24)

    # Link komentara

  142. @neki veliki dr

    Ne znam da li ste veliki ili mali dr (sumnjam da ste ikakav dr), ali da ste mali čovek, to se vidi iz svakog vašeg komentara.
    Nego kad analizirate to zašto ga publika ne voli, zašto ne uvrstite tu i ostale narode, Slovene, Kineze Japance. U svim tim državama i Federer i Nadal imaju svoje navijače, ali ima i Novak. Tu su negde, on tamo ima podršku ali što je najvažnije, nema one mržnje prema njemu koja se oseća na ovim anglosaksonskim turnirima. A gren slemovi su svi na njihovoj teritoriji. Biće da je to ipak i do njih a ne samo do Novaka. Očigledno i do toga odakle je.
    Pre Novaka, teniser koga je okruživala najveća mržnja je bio Lendl, gle još jedan Sloven. A nije imitirao nikoga, nije se svađao, nije delio srca, potpuno suprotan karakter od Đokovića. A vidimo i kako je Medvedev dočekan u finalu u Njujorku. Jel vam govori to nešto.
    (only fools and horses, 3. februar 2020 19:23)

    # Link komentara

  143. Ma nema veze.... samo mu pljuju pod prozor koji je sve veći i veći.
    (Chisho, 3. februar 2020 19:21)

    # Link komentara

  144. @totenkopf.
    uf jako se nasekirao
    (miki ns, 3. februar 2020 19:19)

    # Link komentara

  145. Kao i velika većina ljudi i ja ga definitivno ne podnosim.
    (Totenkopf, 3. februar 2020 19:15)

    # Link komentara

  146. STA BI DAO DA SI NA MOM MIJESTU,DA TE MRZE A DA TI SE DIVE. Da sam Nole samo bi narucivo tu pijesmu ali nazalost Nole nije ja. PS ovo vazi samo za pijesmu a za sve ostalo sreca da nije ja.:)
    (djoka, 3. februar 2020 19:10)

    # Link komentara

  147. Nema to veze sa tim što je Srbin ili što ima puno Španaca ili Nemaca/Švajcaraca koji navijaju za njegove protivnike, nego je jednostavno Nole mnogo bio prirodniji ranije nego sada..malo forsira priču sa slanjem ljubavi i ostalih gluposti. Koliko god ga voleo i podržavao i meni je to smetalo i nije bilo potrebe za tim, kakav si takav si pa ako te neko podržava odlično, a ako ne nema potrebe forsirati.. Doduše u poslednje vreme je prestao sa time pa možda se i vrati podrška na turnirima, mi ćemo nastaviti da brojimo titule.
    (Lone, 3. februar 2020 19:07)

    # Link komentara

  148. Najveće ovacije je dobio na RG kad je izgubio od Vavrinke. Znači kad smo potučeni i na kolenima, tad nas najviše vole, i onda vole da nam pruže njihovo patetično sažaljenje! Ja samo mogu da kažem gazi ih Nole dok ne obole!!!
    (Veljoni, 3. februar 2020 19:05)

    # Link komentara

  149. Da sam na Novakovom mestu, savršeno bi me bilo briga što publika širom sveta navija protiv mene. Mlatim lovu, obaram rekorde, najvoljenija sam osoba u narodu iz kog potičem, šta više poželeti?

    Samo cepaj, Nole, makar znaš da smo mi uvek uz tebe i gde je tvoj dom.
    (Milan, 3. februar 2020 19:05)

    # Link komentara

  150. Voli njega njegov narod, a za ostale... dosta Novače sa udvaranjem ovoj mlodusnoj publici, hocemo vise tvojih “baškarenja” kao onomad na Vimbldonu:))
    (srx, 3. februar 2020 19:00)

    # Link komentara

  151. Osvojis 17 GS, jedan si od najvecih tenisera ikada, i stalno se prica o tome kako te ne vole, a tebe to pogadja i boli. A da ga pogadja i boli dokazuju izjave njegovih roditelja, a i njega samog. Pa mene bi bolelo uvce, bio bih 30x gori. Jednostavno ljudi su prepoznali foliranta u njemu, covek koji ih psuje i vredja, pa im salje srca. Ko to moze da voli i da navija za takvog igraca? Imate licnosti tipa Ibrahimovic koji su neverovatni egoisti, i koje ljudi jednostavno vole upravo zbog toga sto su takvi karakteri. Nazalost, i da osvoji 25 GS uvek ce ga boleti cinjenica da ga niko ne voli tamo gde bi on zeleo da bude voljen najvise. Ali ajde, malo se zadovoljio ovom ljubavlju koju dobija iz Srbije, ali nije to to... Cesto ume i da vredja te navijace iz Srbije koji plate kartu da ga gledaju, psuje im majku, i tako...
    (neki veliki dr, 03. februar 2020 18:14)

    Čoveče, ti baš kuburiš sa karakterom!!!
    Koga ti kritikuješ... Pa strašno!
    (psiho Delija, 3. februar 2020 18:54)

    # Link komentara

  152. Cutis, voljen si od srca od malog naroda na svetskoj bini! Uzmi lovu i uziva!
    (po zasluzi, 3. februar 2020 18:51)

    # Link komentara

  153. Deri te neznalice još jače i sa većim žarom!
    AVE NOVAK!
    (psiho Delija, 3. februar 2020 18:50)

    # Link komentara

  154. Oseti se ta gnev i bol na tribinama, ipak njihov idol nije pobedio Novaka 8 godina na Grend slemu
    (No1e, 3. februar 2020 18:50)

    # Link komentara

  155. Novak je za mene poseban zato sto je svoj sa svim vrlinama i manama. Veliki sportista, ostao je prizeman i posle svih uspeha, sa velikom toplinom prica o svom zivotu, poreklu, tenisu...pred Noletom je jos lepog vremena, samo zdravlje...Nole nas ponosu, zelim ti svu srecu sveta gde god da si...hvala za sve radosti lave.
    (anica, 3. februar 2020 18:45)

    # Link komentara

  156. 40-15
    (Here, 3. februar 2020 18:42)

    # Link komentara

  157. Zar ne bi trebalo da Djokovic razmisli o razlozima, a ne da svi patimo i kukamo zbog neomiljenosti svetlosti univerzuma?
    (kako da ne, 03. februar 2020 17:48

    Da, trebao bi da bude treći na svijetu da bi ga ponovo obožavali.
    (stevo, 3. februar 2020 18:39)

    # Link komentara

  158. Nije tacno da Nadal ima vecu podrsku od Novaka,jedino zato sto je Spanija mnogo veca od Srbije pa ima navijace svuda po svetu.Glavni razlog navijanja protiv Novaka je strah da prestigne Rodzerove rekorde,jer je jako blizu.Onog trenutka kad bude oborio i rekord u GS,slika ce se promeniti potpuno.Mozda nece navijati za njega,ali nece ni protiv njega.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mix, 3. februar 2020 18:17)

    To nije točno, pogledaj samo finale US Opena kako su navijali za Nadala protiv Medvedeva. Doduše u jednom trenutku dio publike je počeo skandirati Medvedevu, sigurno Federerovi navijači koji ne žele da ga Rafa prestigne, no ipak je prevagnula podrška prema njemu. Da je Đoković bio u finalu, sigurno bi svim silama navijali za Medvedeva.
    (Topnik, 3. februar 2020 18:38)

    # Link komentara

  159. Nadal, a pogotovo Federer su puno ispred Novaka.
    (Goran, 3. februar 2020 18:38)

    # Link komentara

  160. Davno ispravniji komentar nisam čuo za Novaka
    (Beli, 3. februar 2020 18:35)

    # Link komentara

  161. Svi su bili i protiv Lendla, ali on nije mario. Samo je drao njihove miljenike i ćutao. Uzme titulu i lovu i ode. Bez ulagivanja
    (dača, 3. februar 2020 18:34)

    # Link komentara

  162. Srbin najbolji u istoriji, krenuo sa nemoguce pozicije i prevazisao sve, uprkos svemu! Srpska Mamba mentalitet kao Brajant!
    (ElHombre, 3. februar 2020 18:31)

    # Link komentara

  163. Džaba im sve Nole je jedan jedini i neponovljivi a njima samo može da bude krivo
    (Džon Ravolta, 3. februar 2020 18:29)

    # Link komentara

  164. Ne mogu zapadnjaci da se pomire sa tim da je Djokovic unistio Federera i Nadala i onemogucio im da uzivaju u njihovim mecevima, koliko puta su igrali u finalu u zadnjih 10 godina? hahahaha
    (Ikac, 03. februar 2020 17:45)

    Kako je to Novak uništio Federera i Nadala, nije im dozvolio da budu veliki igrači, da naprave karijere? Dokle glupost da je Zapad protiv nas, pa Srbija je na Zapadu, igramo evropska takmičenja, naši sportisti igraju na Zapadu, žive na Zapadu, mi putujemo i selimo se ns Zapad, naše je vaspitanje zapadnjačko, nikad nismo pripadali istočnom bloku, naprotiv, Novak živi na Zapadu, žena mu se školovala u Milanu, on govori nemački, engleski, španski, francuski, italijanski, apsolutno građanska Srbija okrenuta je Zapadu, osim onih koji još žive u 19. veku, ali taj vek nema veze sa tenisom.
    (I Matavulj je govorio francuski, 3. februar 2020 18:28)

    # Link komentara

  165. Pa ko moze za njega da navija kad je nekulturan.
    (King Roger., 3. februar 2020 18:25)

    # Link komentara

  166. Ne vole ga zbog: Loseg humora na nivou kursadzija (imitiranja kolega); nedostatka dzentlmenstva i sportskog duha (kada gubi predaje meceve, vredja publiku, ne postuje protivnike); licemer (psuje publiku, pa salje srca. kune se u Srbiju i Kosovo a zivi u Monaku);
    (neki veliki dr, 3. februar 2020 18:22)

    # Link komentara

  167. MOGU samo da se muce dok Novak dere boraniju ... ZIVEO 100 godina
    (Goran NS, 3. februar 2020 18:18)

    # Link komentara

  168. Nije tacno da Nadal ima vecu podrsku od Novaka,jedino zato sto je Spanija mnogo veca od Srbije pa ima navijace svuda po svetu.Glavni razlog navijanja protiv Novaka je strah da prestigne Rodzerove rekorde,jer je jako blizu.Onog trenutka kad bude oborio i rekord u GS,slika ce se promeniti potpuno.Mozda nece navijati za njega,ali nece ni protiv njega.
    (mix, 3. februar 2020 18:17)

    # Link komentara

  169. Seća li se neko Ivana Lendla? Za njega je navijala samo uža familija. Pa? Čemu opsesija biti voljen? Udri Novače, još jače....
    (CRNA RUKA, 3. februar 2020 18:17)

    # Link komentara

  170. Osvojis 17 GS, jedan si od najvecih tenisera ikada, i stalno se prica o tome kako te ne vole, a tebe to pogadja i boli. A da ga pogadja i boli dokazuju izjave njegovih roditelja, a i njega samog. Pa mene bi bolelo uvce, bio bih 30x gori. Jednostavno ljudi su prepoznali foliranta u njemu, covek koji ih psuje i vredja, pa im salje srca. Ko to moze da voli i da navija za takvog igraca? Imate licnosti tipa Ibrahimovic koji su neverovatni egoisti, i koje ljudi jednostavno vole upravo zbog toga sto su takvi karakteri. Nazalost, i da osvoji 25 GS uvek ce ga boleti cinjenica da ga niko ne voli tamo gde bi on zeleo da bude voljen najvise. Ali ajde, malo se zadovoljio ovom ljubavlju koju dobija iz Srbije, ali nije to to... Cesto ume i da vredja te navijace iz Srbije koji plate kartu da ga gledaju, psuje im majku, i tako...
    (neki veliki dr, 3. februar 2020 18:14)

    # Link komentara

  171. "Dok su joj deca verna" - kad ono zivi u Australiju....
    (Serbostralijanac, 3. februar 2020 18:13)

    # Link komentara

  172. Pitam se da li ce u finalu Wimbledona kroz 5 meseci vise publike na svojoj strani imati Novak ili Medvedev ?
    (bgd011, 3. februar 2020 18:13)

    # Link komentara

  173. Ono sto navijaci vide je povrsno. Mnogi od njih nisu ukrstili reket na profesionalnom nivou pa su ima reakcije pojedinih tenisera nejasne. Takva nesreca je zadesila Djokovica. Njegova frustracija kada gubi je intenzivna(sto nije strano ni Federeru, ni Kirgiosu a ni gomili drugih tenisera). Ta frustracija dolazi kod Novaka iz perfekcionizma da dobije svaki set. Ako dodamo tome trenutak u istoriji kada je stupio na veliku scenu, navijacki svet je vec bio podeljen izmedju 2 ekstrema nazvanog "Fedal". Kulture koje ne srecu cesto takav sklop licnosti ga i ne razumeju. Zato je i tu gde jeste, u tesnoj borbi za goat mesto.
    (papaja, 3. februar 2020 18:13)

    # Link komentara

  174. Kako god. Đoković će ući u istoriju sa najviše osvojenih grem slem titula. Živi bili pa videli! Voleli ga vi ili ne. Priznajem, nije vam lako, još će teže vam biti. Samo polako, korak po korak.
    (innbecilo, 3. februar 2020 18:10)

    # Link komentara

  175. Kakva predivna slika, dovoljno je da ga mi volimo i podrzavamo, koga briga sto ga zatucani Federerovi navijaci ne vole
    (Chaslav, 3. februar 2020 18:10)

    # Link komentara

  176. Navijači doživljavaju Novaka kao nekog stranca koji je došao da im krade njihove pehare i pare umjesto Federera i Nadala.
    (Mare, 3. februar 2020 18:10)

    # Link komentara

  177. Zaludjeni su Novakom,znas kad neko delja godinama one za koje ti navijas,to postane frustrirajuce i natera te da ides da placas karte i navijas protiv njega ne bi li ga sprecio da nastavlja da osvaja...
    (Naum, 3. februar 2020 18:08)

    # Link komentara

  178. Mislim da se malo preteruje oko podrške i navijača. Ne bi to trebalo isticati, jer Novak je imao veliku podršku u finalu i generalno u Australiji. Jasno je da će za Federera i Nadala mnogo više ljudi navijati jer su njima naklonjeni anglosaksonci Rodžeru i latinoamerikanci Rafi. Prosto, mora se reći da Đoković dolazi iz male po veličini zemlje, Federera prisvajaju Nemci, a Španija je velika zemlja. razumljivo je da imaju možda malo više poštovalaca. Ono što je jako važno istaći, Novak kako prolaze godine, ipak ima sve veću podršku. U Kini ga dosta podržavaju, Italijani su mu stalno naklonjeni u Rimu, čak i u Parizu sada nema negativnosti prema Novaku kada je osvojio taj čuveni RG 2016 imao je mnogo više navijača od Mareja. Najbitnije da ga Srbi vole u 99, 9 posto slučajeva, ostalo kako bude.
    (srle, 3. februar 2020 18:07)

    # Link komentara

  179. Mrznja ce se pojacavati sa svakim osvojenim GS. A kada ih nadmasi navijace za mladje i mrzeti ga jos vise. Ma boli ga uvo za sve njih.
    (wc, 3. februar 2020 18:07)

    # Link komentara

  180. Cinjenica je da ga ne voli dosta ljudi jer je sa Balkana, sve je to losa propaganda i ocekivano je, nije da je normalno al sta je tu je zasijace i nama nekada sunce. Vise su problem nasi redovi, sto mrze Novaka i otvoreno navijaju za njegove protivnike.
    Nezamislivo mi je da to postoji u tolikoj meri u Svajcarskoj ili Spaniji. Ali mi smo izgleda neki paralelni svet u odnosu na ostale. Zato nam je valjda i drzava u rasulu 30 godina, steta!
    (vucic = djukanovic, 3. februar 2020 18:06)

    # Link komentara

  181. Nažalost po Novaka,žestoka istina.Iz tog razloga,on je najbolji teniser koji je ikada lupao lopticu,a možda i sportista.Možete li da zamislite koliko je teško da izadjete na teren da igrate,a 10,15000navijača vas mrze i navijaju da izgubite.Da nije Srbin,i da ga ne tera inat,verovatno bi vozio kamion,ovako,on je jedan od najboljih sportista ikada,a teniser sigurno.
    (dr laza, 3. februar 2020 18:03)

    # Link komentara

  182. 27-23

    29-26

    To je razlog navijanja za Novakove protivnike.
    (Vesic, 3. februar 2020 18:02)

    # Link komentara

  183. S razlogom!
    (Srculence, 3. februar 2020 18:02)

    # Link komentara

  184. Ne mogu zapadnjaci da se pomire sa tim da je Djokovic unistio Federera i Nadala i onemogucio im da uzivaju u njihovim mecevima, koliko puta su igrali u finalu u zadnjih 10 godina? hahahaha
    (Ikac, 03. februar 2020 17:45)

    Upravo...
    (Avram, 3. februar 2020 18:01)

    # Link komentara

  185. u nekom ranijem tekstu čitam: Đoković juri za Nadalom i Federerom... pa zar nije tako u svakom sportu?... jure Real Madrid, jure Juseina Bolta da obore rekord, jure tripl dablove, jure MVP titule, juri se broj medalja na OI... samo je problem što Đoković juri ovu dvojicu???... ipak, veći je problem što će ih ubrzo stići i prestići, a neka ceo svet bude protiv njega, ima nas koji se iskreno ponosimo njime, nadam se da mu je to dovoljno... nema nas mnogo, ali je emocija čista... Nole, zgazi ih sve, očigledno igraš protiv svih gde god da odeš!!!...
    (Aleksa, 3. februar 2020 18:01)

    # Link komentara

  186. Ljubomorni su i izjeda ih to sto Novak dominira vec 10godina
    (Jakov, 3. februar 2020 18:01)

    # Link komentara

  187. Ogromni sam Novakov navijac,gledam ga vec preko 10 godina ali ljudiiii,ejjj,stanite malo sa vijestima....Postavili ste 150 vijesti od juce,sto je mnogo,mnogo je.Ko sisa ove sto pricaju negativno,Novak ce oboriti sve bitne rekorde.
    (Sinki, 3. februar 2020 17:58)

    # Link komentara

  188. Publika će morati da pati sve dok Đoković ne postane najbolji teniser svih vremena.Posle toga će moći da se opusti još decenijama pošto ga niko neće prestići.
    (Aleksandar, 3. februar 2020 17:58)

    # Link komentara

  189. To Novaka najvise i boli. Zamislite kada njegovi roditelji u javnosti daju izjave tipa "99% normalnih Srba vole Novaka". Kakvi su to paćenici, kao da svi mi moramo da volimo Novaka. Sigurno da itekako postoji razlog zašto ga ogromna većina ne voli. I oni sami znaju to, jer da je 99% kao što oni kažu pa zar bi taj 1% i bio vredan pomena, ne bi se ni osvrtali na to. Pokušavaju da ubede narod da voli Novaka kao i on sam. Zaluđeni su Rodžerom i Rafom. Kod njih večito vlada neka atmosfera i napetost, ljubomora umesto da Novak jednostavno bude ono što jeste a ne folirant.
    (AI, 3. februar 2020 17:56)

    # Link komentara

  190. Zato ce imati 25GS na kraju karijere pa nek puknu od muke
    (Czv, 3. februar 2020 17:55)

    # Link komentara

  191. A sto mislite zasto?.Pa covek je najveca opasnost za posrnulog I vremesnog idola.
    (nik, 3. februar 2020 17:55)

    # Link komentara

  192. Sta reci...udjem danas na Novakov Instagram, Federerov bot u komentaru pise 20GS, dosao covek da provocira na Novakovoj objavi gde podize pehar AO, kompleksasi koji posecuju sve moguce turnire i navijaju protiv Novaka, strah im ulio Novak u kosti
    (Malkom, 3. februar 2020 17:54)

    # Link komentara

  193. Poreklo sa nepoznate teritorije +najružniji tenis. Da je igrao protiv nekog Rusa sigurno bi imao veću podršku.
    (Slušaj bre Emanuele, 3. februar 2020 17:53)

    # Link komentara

  194. Ма та прича да је публика стала на страну аутсајдера не пије воду никако. Ало, ради се о човеку који исписује историју АО, осваја га 8. пут, па логично је да тамо буде прихваћен као домаћи, да публика има посебан однос према њему и подржава га! Какво навијање против фаворита, какви бакрачи?! Као када би на Вимблдону навијали против Федерера, или на Ролан Гаросу против Надала. Никад, па ни тад...
    (my way, 3. februar 2020 17:49)

    # Link komentara

  195. Zar ne bi trebalo da Djokovic razmisli o razlozima, a ne da svi patimo i kukamo zbog neomiljenosti svetlosti univerzuma?
    (kako da ne, 3. februar 2020 17:48)

    # Link komentara

  196. Ne mogu zapadnjaci da se pomire sa tim da je Djokovic unistio Federera i Nadala i onemogucio im da uzivaju u njihovim mecevima, koliko puta su igrali u finalu u zadnjih 10 godina? hahahaha
    (Ikac, 3. februar 2020 17:45)

    # Link komentara

  197. Reče javni hejter Đokovića i ubode istinu... Po sred mete!
    (Ekspert, 3. februar 2020 17:45)

    # Link komentara

  198. nije daleko od istine
    (GanDra Šajkaš, 3. februar 2020 17:44)

    # Link komentara

  199. Tacno tako, jer su vecina ljudi na trebinama njihovi navijaci koji strepe od toga da Djokovic njihovim idolima ne obori rekorde
    (Milosh, 3. februar 2020 17:42)

    # Link komentara

  200. I posle botovi pricaju kako on promovise Srbiju u svetu, kako zbog njega vole i postuju Srbe. Pa zasto bi voleli Srbe i Srbiju kad njega ne vole?!
    Verovatno vi svi obozavate Ameriku zbog Serene ili Britaniju zbog Mareja.
    (Opa, 3. februar 2020 17:40)

    # Link komentara