Za izlet u Valjevo – 15.000 dinara: "Ekskurzije će se uskoro ugasiti"

Sa roditeljskim sastancima, koji su počeli sa novim polugodištem, krenuli su i novi šokovi za roditelje - u jednoj prestoničkoj osnovnoj školi roditeljima petaka ponuđena je dvodnevna ekskurzija sa jednim noćenjem u Valjevu, za neverovatnih 15.100 dinara.

Izvor: Blic/Jelena Radovanović
Pošaljite komentar
  1. Искрено треба прекинути са политиком отимања пара од родитеља за које какве екскурзије , биоскопе и друге глупости за које школа наплаћује веома високе цене.
    (Илика, 11. februar 2023 17:03)

    # Link komentara

  2. Zasto bi neko isao u Valjevo na ekskurziju? Zar nije u Valjevu zagadjen vazduh?
    (Mader Faker, 7. februar 2023 15:26)

    # Link komentara

  3. @aleks

    a ti posalji dete na ekskurziju 97e.
    (prosto, 7. februar 2023 08:16)

    # Link komentara

  4. A koliko kosta kad uciteljici pogine dete na putu, kao pre neku godinu na Divcibarama?

    Posle te vestí, ne bih se usudila da pustim malo dete na eksurziju ni na zimovanje/letovanje u skolu.

    Od cifre u koju se svi ugrade, koliko ide na osiguranje i na edukaciju kadra o sprecavanju takvih slucajeva?
    (Ko odgovara kad se detetu nesto desi, 6. februar 2023 21:51)

    # Link komentara

  5. [link]

    Nije tema sirotinja ili nemastina vec alavi korumpirani ljudi koji nas kace u svim porama drustva.

    Ovde je jasno kao dan da se ugradjuju preko tog nazovi tendera. To je tema. A ne nemastina.

    Ovde ljudi misle da se na zapadu u naprednijim drzavama ljudi valjda kupaju u novcu i svi imaju milionske ustedjevine?! Oni i imaju zato sto paze, u Nemackoj bi zbog ovoga nastao skandal, pa bi se preispitao svaki evro gde i zasto odlazi a ne bi placali na slepo da se ne bi pricalo kako nemaju, ne daj boze dizali kredit za najobicniju ekskurziju.
    (Dr Mr, 6. februar 2023 19:33)

    # Link komentara

  6. A zašto bi iko uopšte hteo da plati 15 500 dinara da bi išao u Valjevo?

    I ko uopšte želi da ide na ekskurziju u Valjevo?
    (marko_sthlm, 6. februar 2023 18:29)

    # Link komentara

  7. Davne 1984. (cetvrta srednje skoro gotova) isli smo na ekskurziju u Sarajevo (Olimpijada se zavrsila pre neki mesec) tri ili mozda i cetiri dana. Boravili smo u hotelu Bistrica na Jahorini, bilo je nezaboravno. Obisli smo sve terene i mesta gde se ordzavala Olimpijada. Ne secam se koliko je kostalo, ali sam siguran da nije bilo puno jer su i moji kao veoma siromasni mogli da plate.
    15 hiljada za dva dana do Valjeva boga mi mnogo!
    (Milosav, 6. februar 2023 17:40)

    # Link komentara

  8. Pročitao sam dosta komentara i generalno mislim da je dobra diskusija, pa bih hteo da sumiram. Činjenica je da đački izlet podrazumeva određene obavezne troškove koji ne postoje kada se planira samostalni put. To su pre svega dnevnice nastavnika i lekara. Međutim, dnevnica nastavnika je do 5€ po detetu, a dnevnica lekara, kako smo pročitali, oko 50€ fiksno, te ovi troškovi (zajedno) ne prelaze 1000 dinara po danu po detetu. U cenu takođe treba uračunati i ulaznice za sve organizovane posete, no retko gde je u Srbiji ulaznica za grupne posete preko 500 dinara. Na konkretnom primeru izleta u Valjevo, tamošnji gradski muzej za grupe od preko 11 ljudi nudi čak četiri lokacije za 390 dinara. Osim toga, u Valjevu i okolini se nalazi nekoliko lepih crkava i manastira, kao i lepih prirodnih lokacija (npr Taorska vrela), ali to su sve mesta gde je pristup besplatan. Ipak, neka bude da se plaća još neka ulaznica i da na ovu vrstu troška ode ukupno 1000RSD. Dakle, recimo da dnevnice nastavnika i lekara za dva dana, plus ulaznice, figurišu u ceni aranžmana sa oko 3000. To znači da na prevoz do Valjeva i jedno noćenje ode 12000. Najam autobusa od 60 mesta 360€ po danu do 300km, tj oko 750RSD po mestu po danu - to je još 1500 dinara, što ostavlja 10500RSD za jedno noćenje u Valjevu. Prvi hotel na bookingu (super ocenjen, nov, sa bazenom i spa centrom koji se, doduše, doplaćuju), noćenje sa doručkom 7000 za dvoje, tj 3500 po osobi. Ostaje 7000, tj skoro pola cene izleta, a svi su zaradili!
    (SumaSumarum, 6. februar 2023 15:13)

    # Link komentara

  9. Neće se samo zbog visoke cene "ugasiti" ekskurzije, to će se desiti zbog kombinacije inflacije, dece koju je nemoguće kontrolisati, nameštenih tendera i pohlepe, kako nastavnika što se tiče dnevnica, tako i škola i agencija i svih koji u tom lancu organizacije žele po deo kolača.
    (SK, 6. februar 2023 14:46)

    # Link komentara

  10. I treba da se ugase jer je prevršilo svaku meru.
    (Bgd, 6. februar 2023 12:44)

    # Link komentara

  11. ekskurzije su "dobrovoljne" ...
    ali tek da vidite ugradnju za udbenike koji su obavezni....pa svake godine samo nove korice tek to da istrazite malo, sisteme ugradnje i pljacke.
    Nama direktor skole onako inteligentno saopstio: evo obezbedio sam racunar za skolu...
    stvarno? Evo ja cu ga kupiti i pokloniti skoli samo mi ne vredjaj inteligenciju molim te..
    (kojot, 6. februar 2023 11:47)

    # Link komentara

  12. Велики аутобуси су еуро по километру, а ауто дан је 200 еура, ноћење не би смело на врлику групу по особи да кошта више од 1000 динара што значи да цена не би смела да иде изнад 4000 динара за превоз и једно ноћење у Ваљеву, а и то је пуно. Овде је очигледно намештање тендера, проневера и пљачка зато би да има имало мозга у овој држави требало поднети кривичну пријаву против директора за проневеру јавних средстава.
    (Боксер, 6. februar 2023 10:27)

    # Link komentara

  13. Donekle razumem direktora, eskurzija sa 6 noćenja, kao i sa 1 noćenjem ima slične troškove prevoza, koje utiču u velikoj meri, ali opet sa druge strane nešto ne razumem.
    Vodite na eskurziju 4-5 odeljenja, da zaokružimo na 100 đaka, dakle 2 autobusa, da li možete dobiti popust od agencije, od hotela...Ja za 5-očlanu porodicu dobijam popuste i promotivne ponude od bookinga za aranžmane van sezone....pa za eskurziju koja se odvija van sezone...verujem da su mogućnosti razne.
    Do pre 3-4 god. mi je dete bilo u vrtiću, zimovanje 6 dana na Mitrovcu tada je preko vrtića bilo oo 20.000 rsd na 6 rata. U prolazu pored Mitrovca svratimo u njihovu menzu, da pokažemo deci šta i kako ...kad na panou ponuda, zimovanjr 6 noći sa organizovanim prevozom 10.000 za grupne posete vrtića i škola (naveden je bio i gratis smeštaj za vaspitača, ali ne znam za koliku grupu)!
    Razumem ja da ima troškova oko pratnje, organizacije, za prosvetne radnike koji će odgovarati za decu, dnevnice, izleti....ali opet!!
    (Harambaša, 6. februar 2023 09:49)

    # Link komentara

  14. Ako je sve tako skupo i komplikvano za organizovati i deca su ovakva i onakva, onda ne treba ni organizovati, ali kako onda napuniti čepove raznih likova, najviše onih koji "urlaju" ovde po komentarima. Jadnici isfrustrirani.
    (Tata, 6. februar 2023 08:25)

    # Link komentara

  15. makis73, 5. februar 2023 21:45) 
    Tačno.
    Samo meri i onaj ko plaća (roditelji) pa ceni šta i koliko može za te pare.
    Činjenica je da je za nastavnike ekskurzija sa prenoćištem robija. Onaj ko je došao u situaciju da vodi tudje dete sa svojim na par dana ih sigurno razume.Odgovornost velika.
    Mislim da je problem jer govorimo o osmom razredu.Do tada su roditelji debelo isklepani po ušima još od vrtića.
    I tu ne mislim na izlete i rekreativne jer je tu veci izdatak pa se i vodi računa. Mene su najvise nervitale razne "školice" vec negde od srednje vrticke grupe.Midlim da su vaspitačice podložnije uticaju tih agencija nego nastavnici - balet,moderni ples,folklor,ritmička, "sportić" (šta god da misle pod tim nazivom) i sve to za decu od 4-5 godina. "Znate ,dete vam je talentovano za crtanje i ima dobra školuca" (i sve to ti kaze pred detetom i dovede te u situaciju da moras da mu objasnjavas zasto ne).

    Mi smo svojima uvek placali te rekreativne i to.Ovim mladjima jos od jaslica. Bitno je to ,u pocetku da bi deca navikla na odvajanje npr.

    Za osmake ima znacaj neki to jer je to ipak drustvo koje je provelo 8 godina zajedno.
    Bas zato treba ipak imati obzira i ne dopustiti neko "kidanje po usima".
    I
    (Komša, 6. februar 2023 07:43)

    # Link komentara

  16. Važan faktor je i da se sve kasnije postaje roditelj pa nemaju kome da ostave dete za vikend da se malo opuste. Jedan broj i zato plati 31000 samo da malo opet budu bez obaveza prema detetu i sami noću pa makar i samo nekoliko dana.
    (Dasejebedunamiru, 6. februar 2023 00:24)

    # Link komentara

  17. jedna profesorka u mojoj osnovnoj skoli je svoje djake nagovarala da preko leta sa njom idu na more na ustrb preskupih ekskurzija i naravno da ko zeli, moze i na ekskurziju sa drugim odeljenjima da ide bez problema. Profesorka je vodila djake 10 dana na more svako leto i svi su isli, na zalost, samo svoje odeljenje je vodila jer je toliko mogla da pazi, svi su bili presrecni na tim ekskurzijama, ti djaci se druze i dan danas, jedna lepa prica... Ovo danas je lopovluk i bahatost, zasto to ljudi trpe, nije mi jasno...
    (stefan beograd, 6. februar 2023 00:01)

    # Link komentara

  18. Volela bih da barem deca dobiju ciste i uredne sobe za te pare. Ni to ne dobiju. Strasno sta se radi. Jedina razlika između nekadasnjih i sadasnjih ekskurzija je sto sad posreduju agencije. Sve je ovo agencijsko maslo. A ko je od roditelja blesav, neka puni dzepove agencijama koje su u dosluhu sa vlascu.
    (Java, 5. februar 2023 22:57)

    # Link komentara

  19. Cene eskurzija za djake ne mogu da se mere sa cenama aranzmana preko agencija, zbog nekih standarda bezbednosti i sigurnosti (i ne samo to) zbog kojih treba namiriti veci broj ljudi, nego sto je to slucah kada punoletni gradjanin krene preko agencije. Dalje, svi, pa i najmanji troskovi se moraju ukalkulisati, jer se ne sme doci u situaciju da se od dece na licu mesta trazi cak i neka mala suma novca za neku nor. ulaznicu. Preko agencije je opustenije, zna se sta je program putovanja i planirane posete, a sta fakultativne. Tu uvek postoji i neko slobodno vreme u toku kojeg turista trosi po svom nahodjenju, dok kod djaka sve mora biti strogo isplanirano, bez iznenadnih troskova.
    (makis73, 5. februar 2023 21:45)

    # Link komentara

  20. Za te pare bolje da ih vode do Beča, Istanbula, Praga...
    (Yii, 5. februar 2023 21:45)

    # Link komentara

  21. Lekar za takvu ekskurziju uzme 12000 dinara cisto da se zna. Dva dana po 6000 hiljada, ne ide to po detetu. Tu se agencija sa direktorom ili nekim od nastavnika najvise ovajdi.
    (misterdoktor, 5. februar 2023 19:37)

    OK, ako je to tako onda ovaj moj proračun ispod vodi ka tome da je total iznos naduvan skoro 2.000 € po odeljenju tj. da je da je realan iznos za ovaj izlet oko 80€...?
    (možda mi nekad i propustite komentar na info delu, 5. februar 2023 21:34)

    # Link komentara

  22. 200 maraka je koštala 5-dnevna ekskurzija (4 noćenja) do Budimpešte 1997-e, i još 200 maraka sam poneo, ukupno 400. Provod vrhunski i više od toga, uspomene za ceo život.
    15000 dinara je oko 130 evra, što je oko 260 maraka, prevedeno u marke.
    (Aleks, 5. februar 2023 21:32)

    # Link komentara

  23. Sramota.
    (ja, 5. februar 2023 21:08)

    # Link komentara

  24. sirotinjo i bogu si teska...
    (singrrr!, 5. februar 2023 20:53)

    # Link komentara

  25. @Liga sampiona
    Poštovani, nema razloga za vređanjem i teškim rečima. Kao prvo, jedna replika na Vašu tvrdnju da smo "ološ"... Nastavnik je dobijao 400-600din po detetu, po danu, tako da izračunajte sami koliko je to npr. 500x20x7, a moja malenkost 1800-2000din po danu za njih od 50-120 po danu, dakle zbirno dnevnica 2000din x 7 dana=14000din!
    Moj komentar inače nije bio usmeren protiv prosvetara, nego protiv celokupne te organizacije u kojoj se najviše ugradi agencija, zatim svi ostali, a ja sam izneo moj slučaj i iskustvo da sam ja u tom lancu tzv "tezge" bio poslednji, te da mi smeta naglašavanje kako je "skup" lekar.
    Nagledao sam se svega i svakojakih prosvetara/vodiča/animatora... žalosno je što ta deca, odnosno roditelji zapravo nisu ni svesna koliko bi zapravo zaista mogla da dobiju kvalitetan program za tih 7 dana.
    Nešto razmišljam, bilo bi najpraktičnije i najidealnije da sam roditeljski savet organizuje bilo koji izlet, zajedno sa nastavnicima... mimo agencije, ne znam samo da li je po zakonu.
    (neutrino, 5. februar 2023 20:44)

    # Link komentara

  26. Mi smo kao klinci otresli nastavnike sa predlogom da se ‘vidi srbija’ za neku sitnu razliku u odnosu na inostranstvo. Nismo ni isli. Sasvim pristojnu ponudu smo dobili sledece godine za Grcku. Realno nije nama trebalo mnogo. Te zabiti koje se obilaze nisu nas interesovale uopste. Jos da nas oderu, pa mi bacimo na papir kolko cuge moze da se uzme za te pare. Stvarno su klipani ti koji pristaju. Ali sta da radis kad ni medju decom nema sloge kao ranije, samo zavist i kompleksi. Bilo je i u nase vreme takvih, ali jako malo pa se niko sa njima ni danas ne druzi.
    (duki, 5. februar 2023 20:31)

    # Link komentara

  27. Mi koji živimo u Srbiji 2023. godine , u svetloj budućnosti, možemo samo da sanjamo o standardu koji smo imali 1970 te godine.Tada niko, ali baš niko, nije ni komentarisao da li dete treba da ide na ekskurziju, sijaset dnevnih izleta , rekreativnu nastavu i naravno na letovanje preko Ferijalnog.Danas u svetloj budućnosti da bi deci pružili ono što su deca imala pre 50 godina, prema sadašnjim cenama, bi trebalo da izdvojimo oko 3000 evra po detetu.
    Za 10 godina ćemo verovatno i o sadašnjem standardu samo da sanjamo.
    (Diktat, 5. februar 2023 20:26)

    # Link komentara

  28. "Direktor" kao stavka ulazi u internu kalkulaciju tur operatera - organizatora putovanja. 1000 rsd po učeniku je ranije bio standard. Naravno u zvaničnim papirima nema ništa, ali bi detektor laži mogao da usmeri istragu u pravom smeru u preko 90% slučajeva. Počev od najveće OŠ na Balkanu pa nadalje.
    (Subagent, 5. februar 2023 20:08)

    # Link komentara

  29. U hrvatskoj, mala ekskurzija maturanata iz zagreba u munchen s jednim nocenjem 240 eura.
    (gadni, 5. februar 2023 20:06)

    # Link komentara

  30. Људи, овде се не ради о томе да ли родитељи имају или немају него о јавној пљАчки и прављење цебила од родитеља.Редовно идем. на излете са пензионеримА НАши излети коштају од 1200 до 1500динара ито баш овај излет који помињете.Са агенцијама се договоре да дају високе понуде а онда се ту сви уграђују.Треба одбити не излете него пљачку














    ?
    (Marina, 5. februar 2023 19:57)

    # Link komentara

  31. Lekar za takvu ekskurziju uzme 12000 dinara cisto da se zna. Dva dana po 6000 hiljada, ne ide to po detetu. Tu se agencija sa direktorom ili nekim od nastavnika najvise ovajdi.
    (misterdoktor, 5. februar 2023 19:37)

    # Link komentara

  32. Pljačka !!Pre 15 godina ekskurzija do Budimpešte 4 dana 175 evra.Razbiti te monopolističke bande koje pljačkaju roditelje.Uvek neka raslojavanju u društvu da deca ne mogu da imaju najlepše uspomene a to su definitivno ekskurzije.
    (Miloš, 5. februar 2023 19:29)

    # Link komentara

  33. To nije ništa za nas roditelje. Jel gledate vi tv, pa mi smo ekonomski tigar, to je sića za nas
    (Mikica, 5. februar 2023 19:20)

    # Link komentara

  34. Zbog čega ide lekar? Zar u Valjevu nema lekara? Ako mora, nek pođe i zubar, možda nekoga zaboli zub.
    (pfcpanta, 5. februar 2023 19:17)

    # Link komentara

  35. idem 15.2 sa suprugom i dvoje dece na Zlatinor 5 dana, 4 noćenja, smeštaj apartman 200 evra, put će me koštati 70...Nas 4!
    (lud i dobar braća, 05. februar 2023 15:01)

    Dajes 50 eura za apartman na Zlatiboru, za dan? Boze...
    (Tor, 5. februar 2023 19:15)

    # Link komentara

  36. I treba ih ukinuti. Dranje i sekiracija za roditelje i problemi za nastavnike. Posle par godina nit se neko seća ekskurzije nit je ko pominje.
    (DEX, 5. februar 2023 19:03)

    # Link komentara

  37. ma bre ekskurzija treba kosta 1.500 din a ako zapne negde legalno, ce nadjemo vezu i to je to
    (ou maj gad, 5. februar 2023 19:00)

    # Link komentara

  38. Kuka te kad idete na more kolike su cene a vidi te sad nase 🤣
    (Nata, 5. februar 2023 18:52)

    # Link komentara

  39. ovde najviše zatađuju AGENCIJE.
    (dragioki, 5. februar 2023 18:44)

    # Link komentara

  40. Ako mislite da je to puno, jesenas je cena jednodnevnog izleta za decu iz vrtića iz NS do nekog salaša na 30 km od NS koštala 4800 dinara po detetu. Imali su solidan odziv - 6 od 28 dece je išlo.
    (Betonka, 5. februar 2023 18:44)

    # Link komentara

  41. imao sam priliku da vidim tu djecu u Žiči , bili su svi fini,mirni bez buke.
    (mule, 5. februar 2023 18:37)

    # Link komentara

  42. pa bolje da ih vode u Diznilend u Los Andjeles, svakako je jeftinije nego da idu do Valjeva
    (Filip, 5. februar 2023 18:29)

    # Link komentara

  43. @ aaaaa, 05. februar 2023 14:17)

    Jbt.....Ti imaš ozbiljan problem u glavi.Napišeš nekome da je bolje da se ubije("bolje se ubi" -a tu se vidi da si nepismen/nepismena) ako nema 5000 mesečno za ratu!?To je postalo sramota nemati para,biti siromašan?I u pravu su ljudi da su cene nenormalne,da svi koriste to što će roditelji iskopati te pare samo da bi poslali decu negde.Jer ako ne,onda će ta deca da budu predmet podsmeha i slično od drugara čiji su roditelji kao ti.Jer je postalo najbitnije ko šta nosi,kakvu garderobu,kakve telefone .....što je žalosno.Društvo nam je postalo bolesno.Na sreću ne svi,ali dobar deo i to nas sa svih strana bombarduju da je sve to normalno,poželjno.
    (M&?€NK@, 05. februar 2023 15:55)
    72

    Ma bre,ako nemas pare ne moras da saljes dete nigde,nije obavezno..uvek ima i dva mesta gratis za ljude koji nemaju.ako nemas ili neces iz nekih svojih principa,da neko ne zaradi slucajno,nemoj da hejtujes ljude koji hoce da posalju dete..ispadam ja sad lud jer mi nije problem da platim 35000 u 8 rata?sta treba sad da sedim kuci i da racunam dva dana koliko ce ko da zaradi od eksurzije-rekreativne.da dajem ovde predloge gde moze da se ode za te pare,kada i koliko dana?koji je tvoj predlog?da niko ne ide nigde jer neko nema para?ili da ih vode za dzabe?da sam odredis cenu?da tebi plate?ne razumem stvarno
    (aaaaa, 5. februar 2023 18:28)

    # Link komentara

  44. Svetska banka je objavila podatke o ekonomskom rastu nacionalnih ekonomija za 2022 godinu. Prema tim podacima, zemlje našeg regiona imale su sledeće procente rasta bruto društvenog proizvoda (BDP)

    1.Hrvatska 6,6
    2.Crna Gora 5,9
    3.Mađarska 5,5
    4.Turska 4,7
    5.Rumunija 4,6
    6.BiH 4,0
    7.Albanija 3,5
    8.Bugarska 3,1
    9.Srbija 2,5
    10.Severna Makedonija 2,1
    (Tigar, 05. februar 2023 16:44)


    Ajmo tigre sada podatke za poslednje 3 godine kumulativno.
    Pazi čuda tu smo br. 1
    (Antikroasan, 5. februar 2023 18:25)

    # Link komentara

  45. evo da to bacimo u cifre, a po podacima iz komentara...

    doduše, nisam razumeo da li je ovaj lekar iz komentara naplaćivao po danu ili po detetu pa sam stavio po detetu x2.000...

    trošak smeštaja i obroka sam okvirno naveo...

    ako sam naveo sve osnovne troškove, ostaje upitan trošak od 35 € po detetu...


    15100
    dece u odeljenju 30 453.000,0 RSD 3.872 €
    nakn. nastavniku po detetu x2 dana 60 36.000,0 RSD 308 €
    autobus x2 dana 2 82.000,0 RSD 701 €
    noćenje i obrok 30 90.000,0 RSD 769 €
    ulaznice po detetu 30 1.000,0 RSD 9 €
    lekar po detetu x2dana 60 120.000,0 RSD 1.026 €

    razlika: -124.000,0 RSD -1.060 €
    (možda mi nekad i propustite komentar na info delu, 5. februar 2023 18:25)

    # Link komentara

  46. jok, 2 lekara i 4 vaspitaca na autobus od 48 dece ce da vam cuvaju decu za drzavnu platu i dnevnicu od 2500din. A i dva sofera ce dzabe da sede dva dana zbog vase dece. I jos ce i lekari i soferi i vaspitaci, svi ce bre da plate sami svoje smestaje, oni vole vasu decu. I ulaznice ce da si plate sami jer oni to vole da vide. I sve ce to turisticka agencija koja ima licencu da vam odradi dzabe jer SFRJ i komunizam valjda, sta ja znam. A i smestaj ce da kosta 500din po detetu valjda, sa 3 obroka jer sto da ne, tolko je bilo u sfrj valjda i "TO JE REALNO".

    Dal bi ti kao pedagog cuvao i odgovarao za 25oro tudje dece po ceni od 2500din dnevno? Ne bi tebra, ja bez 500e za dva dana ne bi prisao toj deci, a ovi jadnici na zalost rade za manje.

    Dal bi ti kao lekar koji uzme 400e dnevno po privatnim klinikama isao da odgovaras za buljuk tudje nevaspitane dece? Bi malo sutra.

    Dal bi ti kao agencija koja to sve organizuje radila to dzabe, ne ugradila se uopste sa nekih 30%, plus ne uracunala neki rizik, recimo 15-20%? Nepredvidjeni troskovi, ako nesto krene naopako, a cesto krece?

    E zato prijatelji sto su vam deca nevaspitana i sto je drzava ipak nalozila neke norme, zato kosta toliko. Kao sto rece neko, napravite ga za manje a po zakonu, izvolte. Do tad, ako necete za 15.000, evo ja mogu da vam napravim isto to za 4.000 al da potpisete odricanje od odgovornosti pre toga, sta god se desilo vasem detetu.
    (ne zanosite se, 5. februar 2023 18:23)

    # Link komentara

  47. Nastavnici prave dil sa turističkim agencijama.
    Ceh placaju roditelji.
    (Dragana, 5. februar 2023 18:16)

    # Link komentara

  48. Bilo bi zanimljivo da se nakon ekskurzije napravi anketa medju ucenicima, da se proveri znaju li gde je Suncana reka, da opisu neku znamenitost u Valjevu ili sta je to Trsic.... na osnovu toga bismo videli kakva je organizacija, zainteresovanost ucenika, na kraju i svrha ekskurzije....
    (Smisao u besmislu ili obrnuto, 5. februar 2023 18:13)

    # Link komentara

  49. Odrastao sam devedesetih, ziveli smo skromno, roditelji su imali slabe plate. I pored toga bez problema smo i brat i ja isli na ekskurzije. Nije bili toliko skupo kao danas, cak i za ono vreme. Ali tada je i smestaj bio skromniji, ovo danas su nenormalne cene. 7 dana za 2 deteta - 500 evra. Za te pare cela porodica ode 10 dana u Grcku pocetkom juna.
    (dexter-lab, 5. februar 2023 18:09)

    # Link komentara

  50. Za decaka drugi razred rekreativna od 6 nocenja 43.000 pa ko je sad tu lud.
    (maximus, 5. februar 2023 18:07)

    # Link komentara

  51. pa ovo je jeftibo, daj nemojta svasta pisati...koliko kosta stan na dan, najjeftinije nocenje u nekom motelu ne 2200 sa doruckom ako i to nije poskupelo....
    (seljak iz sumadije, 5. februar 2023 18:07)

    # Link komentara

  52. Ajde recimo da je ovo i moglo da bude 2000-2500 manje, ne znamo sve stavke. Nego kako su to ekskurzije uvek skupe i svi se bune. Koliko vam je otisla hrana, gorivo, pa i energenti, komunalije i niko se ne buni, svi ko telad. Pritom ekskurzije nisu obavezne. Ajde malo oladite sa tim zalosnim komentarima.
    (mlns, 5. februar 2023 18:00)

    # Link komentara

  53. @ Te eskurzije i izleti su da te bog sacuva. Cerka se vratila sa preskupe eskurzije, ja je pitam sta ste videli, ona kaze; nemam pojma svi smo bili pijani. Kako pijani zgrozim se ja, sta su radili nastavnici. Oni su bili mrtvi pijani ili su se po parovima zavukli u sobe. Zena je pita; jesi pusila, ona kaze; samo lepim decacima. Ma uzas zivi, sodoma i gomora.
    (kole, 05. februar 2023 16:15)

    Za to su ti nastavnici krivi?
    (aaaaa, 5. februar 2023 17:57)

    # Link komentara

  54. avio karta povratna Beograd Nirnberg ima za 80 evra i noćenje za 35 pa saberi te
    (erik, 5. februar 2023 17:56)

    # Link komentara

  55. Zamisli ti ove jadnike i profesore...a tek ove što komentarišu nešto o Beograđanima a pola familije im je ovde !
    (Nikola, 5. februar 2023 17:56)

    # Link komentara

  56. Odvedite dete do zoološkog vrta, na sladoled i na ručak u osrednjem restoranu, neće vas pokrpiti 15000 dinara!
    (Turist, 5. februar 2023 17:51)

    # Link komentara

  57. @ Cena je tolika jerje dnevnica nastavnika 50 eur po detetu. Za to niko ne pita niti sme da pita. Kažu 350 eur autobus dnevno. Pa to je 1500 din,. Po detetu za dva dana. Ali šta vredi, ako nastavnik nedobije traženu dnevnicu ekskurzije, izleta ili nastave u prirodi neće biti. Ovo pričam kao dugogodišnji tur. radnik. Pored dnevnica počeli su da traže i nadoknadu od agencije i hotelijera
    (đuka, 05. februar 2023 17:18)
    Hvala vam na glasu.

    Da,ode sedam dana i ne mora da radi 2 godine
    (aaaaa, 5. februar 2023 17:47)

    # Link komentara

  58. Nemoral, neukus, prostakluk, otimačina... Niko ne treba na ovo da pristane. kao što piše u nekim komentarima za ove pare mogu da se provedu dva dana u Parizu uključujući let nekom low cost kompanijom i boravak u jeftinom hotelu. Tako putuju mladi iz sveta, a ne ovo - pristaju na budalaštinu da ne bi neko rekao da nemaju pare da pošalju dete i kako samo njihovo dete da ne ide , a ovi što organizuju računaju na to.
    Reality društvo, eto o čemu se radi.
    (Beogradjanka, 5. februar 2023 17:46)

    # Link komentara

  59. Kod nas u Nišu su ponudili sličnu ekskurziju 2 dana - 17000din
    Dranje klasično
    (vlada niš, 5. februar 2023 17:45)

    # Link komentara

  60. @Druže, cena prevoza autobusom po kilometru je 1,20 eura. Ako je to pljačka onda neka ti bude.
    (Goran, 05. februar 2023 15:36)

    Brate ala si ga odvalio.. To je cena za ceo autobus, znaci 50 putnika. Ne moze to biti cena po putniku, pa taksijem je jeftiniji kilometar :)
    (navijac, 5. februar 2023 17:35)

    # Link komentara

  61. Ja sam isao na ekskurzije 2001 2002 2003 kao osnovac i to je bilo relativno normalno i roditelji se nisu zalili toliko na cene kao ni na cene udzbenika i svega...Danas u ovom zlatnom dobu rekao bih da i nije sve tako zlatno...
    (pejafan, 05. februar 2023 13:04)

    Generacija smo, otprilike . A seti da li se ikada ovako kupovalo, vozilo, trosilo na ostale stvari? Evo u Zrenjaninu ne pamtim ovoliko vozila, punog trznog centra..
    (vp, 5. februar 2023 17:33)

    # Link komentara

  62. Napravite ga za manje i ispostujte zakon, a i osnovne minimalne norme dostojanstva. Tj, da niste u nekoj rupi i da imate normalan hotel, prevoz, wc, hasap kuhinju. I platite lekare po autobusu koje ste duzni da placate po zakonu (njima dve dnevnice, smestaj, hrana, mesto u busu, a da se razumemo, oni nece da idu za 2500 dnevno to da rade, vec traze dooosta vise, inace ih zabole da se cimaju uopste sa tudjom decom). Pa platite pedagozima/vaspitacima dve dnevnice, semstaj, hranu, mesto u busu. Pa platite vozacima dve dnevnice i smestaj i hranu. Pa sve to po zakonu mora preko turisticke agencije koja ima licencu, tj ne mozete vi roditelji to da sami organizujete na crno, a ta agencija isto to nece da radi dzabe vec ima svoju proviziju, jer nema svaka agencija dozvolu da radi ekskurzije. Pa na sve to troskovi rentiranja autobusa, gorivo, putarine, parkinzi, ulaznice za decu i sve sto nisam spomenuo i aj da vas vidim da napravite za manje pare.
    (NEko ko se bavio turizmom i hvala Bogu vise ne, 5. februar 2023 17:23)

    # Link komentara

  63. jbg, neće niko da ide u najjeftiniji smrštaj
    (Mitar Mitra Mitar, 5. februar 2023 17:22)

    # Link komentara

  64. Nadoknada za nastavnike ?
    (DILEJE SEVER, 05. februar 2023 14:51)

    Naravno. Ili misliš da treba da te čuvam džabe? 400-500 dinara je po učeniku, i po danu. Posle mog ličnog revolucionarnog "izleta", i borbe sa troglavom aždajom Klet-Novi logos-Freska, gde su mnogi kukali, od pojedinih kolega da se vrši pritisak pri izboru, do roditelja da je nenormalno skupo, i posle svi stali uz direktora, samo mogu da kažem jedno - cepaj bre još više srpsku moralnu mimikriju! Istrčao sam ispred onih što nemaju, naj'ao bezveze, iako meni finansijski nije bio problem da svom detetu platim bilo koji komplet, ili ga pošaljem na bilo koju ekskurziju. Istrčao sam i kao nastavnik i kao roditelj. Šta reći nego budala. Konkretno bih ovde išao do 30000. Da se ne rizikuje. Kvalitet nema alternativu, kako horski poručiše kolege i roditelji, pod dirigentskom palicom diše, u zajedničkoj borbi za najbolje za našu decu.
    (Toto-ko-tunjo, 5. februar 2023 17:20)

    # Link komentara

  65. Cena je tolika jerje dnevnica nastavnika 50 eur po detetu. Za to niko ne pita niti sme da pita. Kažu 350 eur autobus dnevno. Pa to je 1500 din,. Po detetu za dva dana. Ali šta vredi, ako nastavnik nedobije traženu dnevnicu ekskurzije, izleta ili nastave u prirodi neće biti. Ovo pričam kao dugogodišnji tur. radnik. Pored dnevnica počeli su da traže i nadoknadu od agencije i hotelijera
    (đuka, 5. februar 2023 17:18)

    # Link komentara

  66. Druže, cena prevoza autobusom po kilometru je 1,20 eura. Ako je to pljačka onda neka ti bude.
    (Goran, 05. februar 2023 15:36)

    Po tebi, ekskurzija je još i jeftina, čak su organizatori i na gubitku jer do Valjeva 90km pa x 1,2 eura -čist gubitak.Pazi, ne računam i povratak jer ako i to uračunam, propast čista i moraće od kuće da donose. Ali eto, zbog dece im pa da učine.
    Razmisli malo pre nego što počneš da pišeš i molim te, ne pravi se naivan da baš ne znaš kako se to organizuje.
    (ne budimo licemerni, 5. februar 2023 17:15)

    # Link komentara

  67. Hahah koja računica!! Pa ja nađoh u septembru za 30000 avionske karte i smeštaj u LISABONU za 5 dana a ne neka rekreativna nastava... Tražite detaljnu specifikaciju troškova, imate pravo na to, pa onda uporedite sa "normalnim" cenama tih istih usluga - videćete koliko se bezobrazno svi ugrađuju u cenu, od direktora, doktora preko nastavnika...
    (ToJeTo, 05. februar 2023 13:44)
    Ajde sada idi i nađi u istom tom Lisabonu pet dana za 300 učenika (1% hotela ima taj kapacitet) sa avionom u terminu koji mora a ne koji si sam zamislio sa uračunatim doručkom i večerom pa se javi. Obavezno plaćanje lokalnih vodiča koje propisuje država u kojoj putuješ a koja je 100e dnevno, lekara kao i ostale sitnice kao što su obavezna osiguranja te častim. U stvari nađi mi samo hotel pa se javi molim te. I pozdravi babu u garsonjeri sa jednim krevetom koju si našao za tu cenu, deca ipak spavaju u hotelu da roditelji ne bi vrištali.
    (Liga šampiona, 5. februar 2023 17:13)

    # Link komentara

  68. Klasična pljačka, ali klasična... Ja bi kao direktor škole odbio to kao bezobrazluk i tako treba sve škole da urade pa neka naplaćuju budalama te bezobrazne cifre od kojih profitiraju isključivo gazde.
    (Marko, 5. februar 2023 17:05)

    # Link komentara

  69. Roditelji, kakva su vam deca, i ne treba nigde da putuju! Jeste li svesni kako se vaša deca ponašaju kada vam nisu na oku?
    (Aleksandar, 5. februar 2023 17:03)

    # Link komentara

  70. Pariz-Amsterdam, week-end, hôtel 3 *, doručak, vodič, ulaznice za 2 muzeja, autobusom-85€! Evo, pozdrav tenderima i agencijama.
    (Milan, 5. februar 2023 16:51)

    # Link komentara

  71. Kakva nadoknada za nastavnike?! To je njima u sklopu posla, dakle službeni put i to svuda plaća firma, u ovom slučaju Ministarstvo prosvete...
    (Majstor, 5. februar 2023 16:50)

    # Link komentara

  72. Svetska banka je objavila podatke o ekonomskom rastu nacionalnih ekonomija za 2022 godinu. Prema tim podacima, zemlje našeg regiona imale su sledeće procente rasta bruto društvenog proizvoda (BDP)

    1.Hrvatska 6,6
    2.Crna Gora 5,9
    3.Mađarska 5,5
    4.Turska 4,7
    5.Rumunija 4,6
    6.BiH 4,0
    7.Albanija 3,5
    8.Bugarska 3,1
    9.Srbija 2,5
    10.Severna Makedonija 2,1
    (Tigar, 5. februar 2023 16:44)

    # Link komentara

  73. Vas Beograđane i treba da šišaju obzirom da imate veći standard nego ostali deo Srbije.
    (Kole, 05. februar 2023 13:41)
    Ok Kole, ali nemoj da dolazite da se školujete, lečite i zapošljavate u Beograd.
    (MARSUPILAMI, 5. februar 2023 14:08)
    Ok marsupilami, ali nemojte da prolazite, kupujete nekretnine, naftne derivate, struju, posećujete manifestacije kroz i iz “unutrašnjosti”.
    (Hej, 5. februar 2023 16:41)

    # Link komentara

  74. To je bre jedan lopovluk i bezobrazluk ! Kako penzioneri mogu ići za 1000 do 3000 dinara !?
    (Nikola, 5. februar 2023 16:30)

    # Link komentara

  75. Smeštaj oko 3500, autobus ono 1500, ulaznice oko 1000,a gde ode još 9000. I sve to verovatno u naširoko po lošem poznatom hotelu Narcis sa ocenom 3,2, što znači realno 2,5 bez fiktivnih ocena.
    (ax, 5. februar 2023 16:28)

    # Link komentara

  76. "Kod nas je odgovornost nepostojeća reč..." to je osnov mnogih problema.
    Deca su raspuštena, bahata, nevaspitana, nekulturna i nemaju stida, srama, ne postoji za njih nikakav autoritet, čast izuzecima, i niko ih ne poziva na odgovornost za bilo šta, osim u ekstremnim slučajevima koji su snimljeni, tako da je za vodiče i domaćine svaka zarada mala. Ne sme izgleda ni jedno dete da dobije 1, a ni slučajno da ima 1 na kraju godine, da dobije ukor, da bude izbačeno iz škole, kriterijume nameću budući krimosi i propalice, a ne dobra i pametna deca i nastavnici to podržavaju radeći po principu linije manjeg otpora.
    (bre, 5. februar 2023 16:27)

    # Link komentara

  77. Te eskurzije i izleti su da te bog sacuva. Cerka se vratila sa preskupe eskurzije, ja je pitam sta ste videli, ona kaze; nemam pojma svi smo bili pijani. Kako pijani zgrozim se ja, sta su radili nastavnici. Oni su bili mrtvi pijani ili su se po parovima zavukli u sobe. Zena je pita; jesi pusila, ona kaze; samo lepim decacima. Ma uzas zivi, sodoma i gomora.
    (kole, 5. februar 2023 16:15)

    # Link komentara

  78. Dok god se plaća, ovoga će biti. Nigde da se iko udruži zbog pljačke. Svi se nešto stiskaju, u smislu, " samo da ovo prođe ... ovo je poslednja exkurzija, snaći ću se" i sl. Ovog nigde nema. Da jašeš narod, a on ništa ...
    (Realan, 5. februar 2023 16:15)

    # Link komentara

  79. Ma nisu ludi ovi sto nude.. Ludi su ovi koji na to pristaju! Tako da, dok je ovaca bice i sisanja..
    (navijac, 5. februar 2023 16:07)

    # Link komentara

  80. ljudi, prevare velike i lovu vrte direktori sa agencijom. Ja sam letos naplaćivao vrtićima 1000din po osobi, ručak sa teletinom, ćuretinom, kvalitetna klopa, jahanje konja, radionica grnčarije, svi sadržaji, autobus je 48000din i to im je sav trošak. njih 50 je bilo, znači trošak ukupni 98000din, a deca su plaćala 50x4500din=225000din, pa vi vidite gde završava ta lova. To je težak kriminal, da uzimaju više od pola u džep. Još kad hoće da zakinu ukinu deci jahanje da uštede još. Sada mojim klincima traže za to isto u Deliblatskoj peščari 6000din, da njih troje pošaljem treba ds dam 150e, ali za šta? pa više hrane pojedu nastavnici/vaspitači nego deca, a to podrazumevaju da ne plate. Daleko im lepa kuća, ionako vodim decu svuda i sve da vide, ne da me ucenjuju kokošari na mestu direktora.
    (tranquilo, 5. februar 2023 16:04)

    # Link komentara

  81. I ovde vlada ozbiljna mafija kao i u svim sferama gde ima nekih para. Tu se lepo ugradi i direktor jer bez njega nema ulaska agenciji u školu. Na savetu roditelja se niko ne pita ništa već dobijemo odgovor "nemorate da šaljete dete ako vam je skupo". Ovo znam pouzdano jer mi je žena radila dugo u školskom turizmu tj agenciji a sad je u savetu roditelja u školi.
    Mojoj porodici nije probem novac već cena ! Decu šalju van sezone u lošije objekte,sa skromnom hranom i lošim sadržajima. Starijem sinu sam rekao da bira - ekskurzija od 35k ili dobar bajs...naravno odabrao je bajs ! Neka neko detaljno obrazloži zašto izlet u Valjevo košta 15.000 ?! Ova pljačka je inače najzastupljenija u BG jer svi misle da ovde pare rastu na drveću.
    Dok god budete saučesnici bićete i pljačkani...jednostavno recite NE !
    (Dule Popović, 5. februar 2023 15:58)

    # Link komentara

  82. Pa to je bijednih 100.- Eura! Sta kukate toliko?
    (EU-Citizen, 05. februar 2023 15:40)
    Ćuti bre i guli tu paštetu !
    (Tomy Čubura, 5. februar 2023 15:58)

    # Link komentara

  83. aaaaa, 05. februar 2023 14:17)

    Jbt.....Ti imaš ozbiljan problem u glavi.Napišeš nekome da je bolje da se ubije("bolje se ubi" -a tu se vidi da si nepismen/nepismena) ako nema 5000 mesečno za ratu!?To je postalo sramota nemati para,biti siromašan?I u pravu su ljudi da su cene nenormalne,da svi koriste to što će roditelji iskopati te pare samo da bi poslali decu negde.Jer ako ne,onda će ta deca da budu predmet podsmeha i slično od drugara čiji su roditelji kao ti.Jer je postalo najbitnije ko šta nosi,kakvu garderobu,kakve telefone .....što je žalosno.Društvo nam je postalo bolesno.Na sreću ne svi,ali dobar deo i to nas sa svih strana bombarduju da je sve to normalno,poželjno.
    (M&?€NK@, 5. februar 2023 15:55)

    # Link komentara

  84. Lokalni FK iz Zemuna organizuje pripreme u Grckoj u jeku sezone: 280e/8 dana.
    U vrticu nam uzeli 200e za 5 dana i Arandjelovcu.

    Podrazumeva se da i jedni i drugi vode lekare.
    (mister no, 5. februar 2023 15:53)

    # Link komentara

  85. Ko putuje sa agencijama tj. ko je putovao sa agencijama zna da one kradu na svakom cosku, a ovamo kukaju kako su jadne.
    Korupcija i lopovluk.
    Agencije daju neke bonuse uciteljima-nastavnicima po broju dece koje nastavnici povedu sa sobom na ekskurziju.
    Tako da za vikend putovanje u neki od evropskih gradova nije neubicajeno videti nekog nastavnika da ide (i to verovatno koriscenjem vaucera ostvarebog od brojnosti ekskurzije koju je pridobio )
    Drtugo vodici profesionalci cesto namestaju turiste da kupuiju na mestima koja su skuplja a gde oni (vozaci i vodici)po pravilu ne placaju usluge (restorani, trafike, prodavnice)
    Agencije se zale kako im inspekcija ne da mira i na nelojalnu konkurenciju.
    A te agencije se udruzuju i prave monoposni ili oligoposni nacin prodaje aranzmana, sto je po nekim zakonima zabranjeno ali ima i onih drugih zakona na koje se agencije pozivaju iako su manje vazni od antimonopolskog.
    Posto institucija-e kao sto je inspekcija-e ne rade posao sem kada je u pitanju neko ko steti nekim mocnicima.
    (NRC, 5. februar 2023 15:48)

    # Link komentara

  86. >> Ali, u tu cenu ulazi i vodič, lekar, nadoknada za nastavnike, cena boravka u objektu, cena po kilometru prevoza, ulaznice i još mnogo toga

    Ali lekar? Cena boravka u objektu? Hahahahahaha, znaci, ovo kao iz neke domace humoristicke serije sa Ckaljom iz 1975.
    (Žika, 5. februar 2023 14:40)

    Meni je prva asocijacija serija Vruc vetar, kada Gidra hoce da spava li da nikoga ne jase. Jer kose ne seca osim sto nude prenociste imaju i ergelu i mogucnost jahanja,
    (Petar, 5. februar 2023 15:42)

    # Link komentara

  87. Pa to je bijednih 100.- Eura! Sta kukate toliko?
    (EU-Citizen, 5. februar 2023 15:40)

    # Link komentara

  88. Ako saznate cenu po kilometru prevoza ostale stavke vam neće biti bitne i sve će vam biti jasno. Pljačka od strane prevoznika!
    (Mali zmaj, 05. februar 2023 15:04)
    Druže, cena prevoza autobusom po kilometru je 1,20 eura. Ako je to pljačka onda neka ti bude.
    (Goran, 5. februar 2023 15:36)

    # Link komentara

  89. Korumpirani svi u nizu, pa ovo je otvorena pljačka, za te pare imate halkidiki prenoćište i prevoz 10 dana roditelji bolje da za te pare naprave porodični izlet jednodnevni, možete birati. Za ovaj uzrast ove ekskurzije treba da su besplatne, pa i penzioneri se voze po srbiji za simbolične iznose. Ovde bi uprava za kriminal i korupciju trebalo da reaguje.
    (Biće bolje, 5. februar 2023 15:32)

    # Link komentara

  90. A da stvar bude još gora od gore, pedagozi osnovnih škola imaju tarifu za čuvanje dece i svakim danom ili novom ekskurzijom, smišljaju načine kako bi mogli odrati roditelje za koji dinar više.

    Pa tako imamo i slučaj gde se "angažuju" roditelji da dobrovoljno rade na održavanju škole , pogotovo preduzetnici, da učestvuju u ljudstvu i materijalu !

    Jeste li znali da tako nešto postoji?!

    E pa eto ,ima i toga i to u sred Novog Beograda..
    (Nikola, 5. februar 2023 15:23)

    # Link komentara

  91. Najgore od svega je što te ekskurzije nemaju nikakav edukativni karakter već su se pretvorile u unosan biznis agencija i tezgu prosvetara kao i direktora koji od agencije dobijaju masne provizije samo da prihvate agencijski ponudu. Nastavnici koji vode decu za par dana ekskurzije zarade dvomesečnu platu i nije čudo što niko od njih ne beži od te odgovornosti. Problem je samo što je pohlepa svih učesnika u tome sve veća i nemaju nimalo obzira prema finansijskim mogućnostima roditelja. Jedino rešenje je bojkot tih ekskurzija ili da ministarstvo prosvete tome posveti veću pažnju odnosno da reguliše sve segmente ekskurzije počev od trajanja, preko cene i destinacije u koje se može ići. U ovakvim okolnostima jedine žrtve su roditelji i deca koja zbog siromaštva ne mogu da putuju a to je za njih velika trauma. Na tu kartu i igraju oni koji na tome najviše zarađuju, a stvarna korist u edukativnim smislu ne postoji.
    (Fenomen, 5. februar 2023 15:18)

    # Link komentara

  92. Komentari su naravno kao i uvek u sve se razumemo. Pođite samo na matursko veče. Osim što se lepo obuku, ponesu cigare, alkohol, one metalne boksere što se stave na prste da se tuku bolje, skupljamo ih po naselju, hotelu, Košutnjaku, moram policajac da budem da, se ne pobiju iz različitih škola. Devojčice se očerupaju u polomljenim štiklama, uplakane, razmazane šminke. Nućija odvrnu, ne znaju za kulturu i pristojno ponašanje. I takve treba neko da čuva i vodi na ekskurziju. Razvalili su hotel prošli put neki klinci iz druge škole. Najgore je što i ona dobra deca oponašaju ove loše jer kazne ne postoje. Polupali su sve tanjire i čaše prošle godine iz jedne škole, ovi iz restorana pitali ko će sad da im štetu plati. E pa zato i jesu takve cene.
    (NN Belgrade, 5. februar 2023 15:07)

    # Link komentara

  93. @ ToJeTo

    Jos jedan nebeski gradjanin Srbije koji se u sve razume. Muka mi je od ovakvih likova i komentara. Sram te bilo.
    (Sasa, 5. februar 2023 15:06)

    # Link komentara

  94. Ako saznate cenu po kilometru prevoza ostale stavke vam neće biti bitne i sve će vam biti jasno. Pljačka od strane prevoznika!
    (Mali zmaj, 5. februar 2023 15:04)

    # Link komentara

  95. Postojali su u pravoj drzavi hoteli prenocista skolske zgrade za putovanja decija i ucenje o drugim gradovima. A danas niti ima toga niti drzava pomaze. Sve je potrosacko drustvo a deca im trebaju da bi bili nepismeni neobrazovani o robovi.
    (lionac, 05. februar 2023 13:03)

    Glasali ste za demokratiju i kapitalizam, uzivajte.
    (Stevan, 5. februar 2023 15:03)

    # Link komentara

  96. Da li to znači da svaki učenik ima svoju sobu,svog vodiča,svog lekara, svog psihologa, svog vozača...? A iz kuhinje će ih poslužiti ostacima koje bi inače bacili da nije đaka.
    (Vlada, 5. februar 2023 15:03)

    # Link komentara

  97. idem 15.2 sa suprugom i dvoje dece na Zlatinor 5 dana, 4 noćenja, smeštaj apartman 200 evra, put će me koštati 70...Nas 4!
    (lud i dobar braća, 5. februar 2023 15:01)

    # Link komentara

  98. Sramota,od ekskurzije od 90 oni naprave 400e .U svakom gradu je tako roditelji sve ali SVE plaćaju. Nadoknade,doktore,.Sta je uloga škole i ministarstva.Velika 0 ,sramota.Moje dete NEMA matursku ekskurziju bas iz ovog razloga.Nece niko plaćati toliko.Razredna u skoli u P.....vcu je trebala imati dnevnice ukupno oko 1200e za 5 dana .
    (DILEJE SEVER, 5. februar 2023 14:58)

    # Link komentara

  99. Kroz javnu nabavku, posle sastanka, uz konsenzus i odobrenje bih vas sve oterao u 3 lepe p.... m.....
    (Dachazvezda, 5. februar 2023 14:58)

    # Link komentara

  100. auuu ljudi moji. U oktobru sam bio na zlatiboru sa faksom, 3 noći, pun pansion i prevoz 8000din!!!!!!!!
    (toni, 5. februar 2023 14:53)

    # Link komentara

  101. Nadoknada za nastavnike ?
    (DILEJE SEVER, 5. februar 2023 14:51)

    # Link komentara

  102. ako je ekskurzija deo nastave, sve što nije put, smeštaj i ulaznica trebalo bi da plati drzava - lekara, dnevnice isl. a ako nije deo nastave, onda roditelji sami mogu da nadju agenciju i sami se dogovaraju.
    (alooo, 5. februar 2023 14:51)

    # Link komentara

  103. Cene i nisu toliko loše, moja ćera je trebalo da ide u Italiju Trst, Verona, Venecija na šest dana za 58000, mnogima je to skupo pa ce se verovatno odustati, zaboravih da kazem u pet rata. Onda je došla zamena u vidu Kladova za 30000, tri dana, pa vi presudite sta je skuplje i sta ce vam dete videti. Vrlo je verovatno da 50 posto te dece osim ovako Italiju nikada više neće videti.
    (ciciban, 5. februar 2023 14:49)

    # Link komentara

  104. Vas Beograđane i treba da šišaju obzirom da imate veći standard nego ostali deo Srbije.
    (Kole, 5. februar 2023 13:41
    Kole, poljubis me d..e.
    (Zoran, 5. februar 2023 14:46)

    # Link komentara

  105. Ja sam isao na ekskurzije 2001 2002 2003 kao osnovac i to je bilo relativno normalno i roditelji se nisu zalili toliko

    bilo je skupo i ja nisam isao, a i svaki put minimum 8 do 10 djaka iz razreda nije islo pa su se formirali novi razredi u skoli od djaka koji ne idu
    (uyt, 5. februar 2023 14:44)

    # Link komentara

  106. >> Ali, u tu cenu ulazi i vodič, lekar, nadoknada za nastavnike, cena boravka u objektu, cena po kilometru prevoza, ulaznice i još mnogo toga

    Ali lekar? Cena boravka u objektu? Hahahahahaha, znaci, ovo kao iz neke domace humoristicke serije sa Ckaljom iz 1975.
    (Žika, 5. februar 2023 14:40)

    # Link komentara

  107. @ Hahah koja računica!! Pa ja nađoh u septembru za 30000 avionske karte i smeštaj u LISABONU za 5 dana a ne neka rekreativna nastava... Tražite detaljnu specifikaciju troškova, imate pravo na to, pa onda uporedite sa "normalnim" cenama tih istih usluga - videćete koliko se bezobrazno svi ugrađuju u cenu, od direktora, doktora preko nastavnika...
    (ToJeTo, 05. februar 2023 13:44)
    322

    To sto ti radis je tvoja stvar,ja dete necu da odvajam od drugara i da pravim od njega budalu od malih nogu,ti mislis da si pametan jer si nasao karte za LISABON,ne znam samo zasto sve velikim slovima?jel to neko posebno mesto?ili sta je?mogao si i na magarcu da ides,za dzabe.specifikaciju troskova?zelis da tvog debilka dzabe vode?jer si ti mentol pa zbog toga ili ima jos neki poseban razlog?
    (aaaaa, 5. februar 2023 14:31)

    # Link komentara

  108. @ U junu za te pare u Grcku 7 dana sa Sve prevozom
    (ja, 05. februar 2023 13:11)

    U aprili i za pola para,u martu za jos pola,u februaru ti placaju da dodjes..
    (aaaaa, 5. februar 2023 14:26)

    # Link komentara

  109. Pre par sati sam za 90 evra platio avionske karte Beograd-Beč-Madeira, nekih 4,000 km odavde, odnosno za 200 evra povratnu kartu, i to 5 dana pre polaska.
    (Samo kažem, 5. februar 2023 14:25)

    # Link komentara

  110. @ Ono što me bez obzira na sve raduje, jeste da je već 70 roditelja dalo saglasnost da im deca idu na ekskurziju. Odziv roditelja i dece je oko 90 odsto."

    A, zašto vas raduje, poštovani direktore to što deca putuju? Šta vi imate od toga?
    Zbog kajmaka koji ostaje vama ili nečeg drugog?
    (Kimi, 05. februar 2023 13:

    A sta je problem?sto da ne uzme ako mu vec daju?jel on trazio sam?jel hocete da vase debile vode za dzabe?
    (aaaaa, 5. februar 2023 14:24)

    # Link komentara

  111. @ Razumem da su u prosveti male plate ali naknada za nastavnike da se placa iz dzepa roditelja je apsurd! Zasto drzava tjs ministarstvo ne obezbedi nastavnicima dnevnice i put? Jel to kosta milion evra? Moze da se daje po 100e mladima koji spiskaju to na provod, alkohol, cigare i drogu a nastavnicima ne moze? 150e za izlet do Valjeva, pa to je lopovluk na kub. Deset dana more u Paraliji u pred sezoni kosta izmedju 180-200e, deset dana, more! Ali dok ima ovaca da placaju i vukovi ce biti siti i diktirace cenu.
    (Stefan Stojanovic, 05. februar 2023 13:18

    Nije obavezno.
    (aaaaa, 5. februar 2023 14:20)

    # Link komentara

  112. Kad su debili ugasili državne firme za organizaciju ekskurzija pa sad privatnici hoće da zarade od jednog autobusa dece za stan u Beogradu . No, za to smo se borili ....onaj ko bude imao ići će na ekskurziju, ostali , odnosno 90% dece će gledati na tik toku kako izgleda Tara ili Kopaonik
    (darko, 5. februar 2023 14:19)

    # Link komentara

  113. @
    "....jer će svaki roditelj koliko god da nema para, za zadovoljstvo svog deteta naći koliko god da se traži.". E pa vidis ima jos uvek normalnih roditelja koji ne ispiraju mozak realitijima i koji razmisljaju svojom glavom i NECE dati pare za vase kombinacije. Veoma bezobrazan nacin razmisljanja skoro svih direktora skola. U jednoj osnovnoj skoli u Novom Beogradu su u vrsili pritisak na ucenike drugog razreda koji nisu hteli da idu na Zlatibor veoma skupu rekreativnu. Uciteljice su ih pred ostatkom razreda pokusale da ponize sugerisuci da su siromasni i da nemaju pare za rekreativnu. Tada sam tek i saznao koliko veliku sumu novca uciteljice dobijaju po detetu!!!!
    (Roditelj, 05. februar 2023 13:21

    A ti bi da uciteljica vodi tvoje dete dzabe?nije obavezno,ne moras da ga saljes.verovatno ni tebe tvoji nisu slali.u najvecoj krizi u drzavi 93-94 godine ceo razred je isao na rekreativnu,niko nije bio ni priblizno nesto imucan,al su ljudi nasli pare.evo sin ide u maju sedam dana ne znam gde,35000 valjda,u ratama do avgusta!pa ako nemas da odvojis 5000 mesecno sa ti dete ode na rekreativnu bolje se ubi.i te fore koliko ce ko da zaradi su trule.otvori agenciju pa se obogati na kraju krajeva.
    (aaaaa, 5. februar 2023 14:17)

    # Link komentara

  114. Prosecna penzija za cetiri dana?Zar toliko vredi 40 godina rada tj mucenja napacenog radnika.
    (Spale grobar, 5. februar 2023 14:15)

    # Link komentara

  115. Suncanu reku slobodno zaobidjite u sirokom luku, losa usluga, losa hrana i upitni higijenski uslovi. Od suncane reke su napravili top destinaciju, ali je ona daleko od toga. U loznickom kraju sta vredi videti je:Trsic, Gucevo, banju Koviljacu, Tronosu... Dalje od ovih takozvanih etno sela koja ubace par konja i magaraca koji se setaju blizu stolova gde se sluzi hrana i vrse nuzdu gde stignu...
    (trla baba lan..., 5. februar 2023 14:14)

    # Link komentara

  116. Ekskurzije nisu obavezne. Kome je skupo, nek se organizuje da sam odvede svoje dete. Ili jos bolje, neka podje umesto odeljenjskog staresine koji treba da brine 48 sati o sedmaku ili osmaku za sumu koju bebisiterka zaradi za 2 sata posla.
    (DrMr, 05. februar 2023 13:30)

    Zato si tamo gde jesi. Umesto da tražiš od države to što ti pripada to svesno ili nesvesno zavlacis ruku u džep drugih ljudi a oni će po analogija da zavlace u tvoj. Eto sta je osnovni problem Srbije.
    (Antikroasan, 5. februar 2023 14:13)

    # Link komentara

  117. Od ekskurzija srednjoskolaca koi idy u inostranstvu,direktor "dobar" 10 000 eura godisnje,provereno.A ovaj trubi o transparentnosti i vise ponuda.Bruka.
    (Pera, 5. februar 2023 14:12)

    # Link komentara

  118. Koji će k u Valjevu?
    (Rđa, 5. februar 2023 14:11)

    # Link komentara

  119. Pominje se u tekstu i dnevnica lekara u pratnji. Nisam siguran koliko sad plaćaju, ali do pre 2 godine, mene kao lekara su plaćali 1800din po danu što je bilo zaista skoro ponižavajuće kada bih uporedio koliko su plaćali nezainteresovane tzv. kvazi-animatore, pa ruku na srce i uz dužno poštovanje prema savesnom nastavnom kadru (koje je retko), neke učitelje/nastavnike!
    Moja odgovornost i moja deužnost je bila takođe 24h non stop za ponekad njih preko 100 (max 120 sam imao), ali bio sam lekar bez posla, na volonterskoj specijalizaciji, nije baš da sam imao izbora.
    Zato mislim da je 15000din zaista previše za dva dana, jer sam prošao sa ekskurzijama celu Srbiju uzduž i popreko i retko koja organizacija je zaista vredela novca koji su roditelji plaćali.
    (neutrino, 05. februar 2023 13:37)
    Vidiš koliko smo mi gadan narod! Ti si pre dve godine dobijao 1800din dok nastavnik dobija 600din i svi vrište i kukaju a niko ne pita da li nastavnik uopšte želi da vodi i ima istu odgovornost koju pominješ. Uz napomenu da si ti dobijao pare za svu decu koja idu a nastavnik samo za odeljenje koje vodi a ološa lekara ima isto kao i nastavnika. Ti dobijaš pluseve a nastavnici minus dok ponavljam o svemu konačnu odluku donose roditelji. More marš bre svi, nisu ekskurzije za nas već ralo i volovi pa na planinu. Gadan i nepismen narod.
    (Liga šampiona, 5. februar 2023 14:08)

    # Link komentara

  120. Vas Beograđane i treba da šišaju obzirom da imate veći standard nego ostali deo Srbije.
    (Kole, 05. februar 2023 13:41)
    Ok Kole, ali nemoj da dolazite da se školujete, lečite i zapošljavate u Beograd.
    (MARSUPILAMI, 5. februar 2023 14:08)

    # Link komentara

  121. Dosta je pljacke dece!!
    (ex, 05. februar 2023 13:34)

    Misliš roditelja.
    (Antikroasan, 5. februar 2023 14:07)

    # Link komentara

  122. Samo posle noćenja prekontrolišite sobe i po završetku ekskurzije autobus, kada vidite to smeće i lom koji su deca napravila videćete da su ove cene ekskurzije male!
    (cukce, 05. februar 2023 13:35)

    Evo za I onaj iz turističkog sektora ili direktno zainteresovan za nastavak ove krađe.
    (Antikroasan, 5. februar 2023 14:07)

    # Link komentara

  123. mojim klincima 1 i 3 razred 37.000 din(goc i zlatibor) ekskurzija znaci skoro 80.000din za 2 deteta nije jeftino, prosle godine su svi isli bilo je 28.000din ove godine pola razreda ne ide.
    (miksx, 5. februar 2023 14:06)

    # Link komentara

  124. Vas Beograđane i treba da šišaju obzirom da imate veći standard nego ostali deo Srbije.
    (Kole, 05. februar 2023 13:41)

    Koliki si ti panglu majko mila. Pa naprimer učitelji imaju svuda iste plate. Jesi li čuo za troškove života? Pitanje, da li su troškovi života u Beogradu i u na primer Pirotu isti?
    Ti si očigledno blejao u školi.
    (Antikroasan, 5. februar 2023 14:06)

    # Link komentara

  125. Ako treba da se deca negde vode preko škole to bi trebali da budu muzeji i pozorišta u mestu stanovanja. Ne razumem zašto se škole ponašaju kao dileri turističkih firmi ? Ili je interes direktora motiv ?
    (MARSUPILAMI, 5. februar 2023 14:04)

    # Link komentara

  126. nema veze ekskurzije su zakon.uvek.bile I biće.valjevo nebitno
    (gooz, 5. februar 2023 14:02)

    # Link komentara

  127. Mojoj deci komplet troskove platila Drzava, Zivimo u Nemackoj
    (Name, 5. februar 2023 14:01)

    # Link komentara

  128. Razumem da su u prosveti male plate ali naknada za nastavnike da se placa iz dzepa roditelja je apsurd! Zasto drzava tjs ministarstvo ne obezbedi nastavnicima dnevnice i put? Jel to kosta milion evra? Moze da se daje po 100e mladima koji spiskaju to na provod, alkohol, cigare i drogu a nastavnicima ne moze? 150e za izlet do Valjeva, pa to je lopovluk na kub. Deset dana more u Paraliji u pred sezoni kosta izmedju 180-200e, deset dana, more! Ali dok ima ovaca da placaju i vukovi ce biti siti i diktirace cenu.
    (Stefan Stojanovic, 05. februar 2023 13:18)

    Nisam u prosveti hvala bogu ali podržavam u potpunosti gornji stav. Šta znači ovo? Ministarstvo zbog malih plata u prosveti zatvara jedno oko na ne normalne cene ekskurzija koje su delimično takve zbog dnevnica koje ulaze u cenu ekskurzija i moguće filmove direktora. Kao postoji školski odbor ali su u njemu uglavnom neostvareni budale ili poslati po partijskoj dužnosti. Ni roditelji čast izuzecima nisu ništa bolji kada ovo dozvoljavaju.Uglavnom.su to iskompleksirane budale. Čudno vreme došlo.
    (Antikroasan, 5. februar 2023 13:59)

    # Link komentara

  129. Od ovakve ekskurzije oko milion dinara je cista zarada
    (Sramota, 5. februar 2023 13:59)

    # Link komentara

  130. Posto Vas raduje 70% koji su dali saglasnost, sta cemo sa onih 30% koji nisu dali saglasnost? To je DEVET ucenika po razredu, na njih 30. Kako ce se oni osecati dok gledaju slike ostalih ucenika sa outovanja na raznim mrezama! Sramotana izjava jednog direktora!!!
    (E direktore, 05. februar 2023 13:00)
    Nije apsolutno nikakva sramota jer DRŽAVA propisuje 60% saglasnosti da bi se održala ekskurzija, država a ne direktor. Pročitajte pravilnik o ekskurzijama RS. Drugo roditelji i većina koja lupeta ne zna niti želi da zna proceduru koja kaže da APSOLUTNO RODITELjI i niko više odlučuju o ekskurzijama i gde će biti održane. Znači još jednom roditelji odlučuju i NIKO više što je budalama teško da shvate, vrlo teško. Treće kada se već piše koliko košta onda treba taksativno upisati šta je sve uračunato u cenu. Npr mi smo išli pet dana u Italiju za 31.000din sa plaćenim vodičem, lokalnim vodičem, lekarom, hotelom sa doručkom i večerom, ulaznicama za muzeje dok klinci idu na izlet za 2500din sa prevozom, ulaznicama i autobusom. Elem ako je cena velika i neko vas dere onda je to zato što su RODITELJI nesposobni i ne zainteresovani u konkretnoj školi da pomaknu svoje guzice i učestvuju u radu škole. Još ako je direktor isti kao i roditelji onda je to dobitna kombinacija za prevarantske agencije i sve se kockice slože. Ovaj tekst je nepotpun, destruktivan, neobjektivan i prikazuje sliku Srbije gde se neradnici i lenštine žale čekajući da im neko drugi vodi decu na ekskurziju a oni da i ne znaju gde se putuje i da bude besplatno. Nisu sve škole ovakve, većina jeste ali nisu sve. Većina jeste ovakva jer su roditelji i nastavnici takvi a država je lopovska pa lopovska i neće dinar da da. To svi znamo a ovo vam je istina pa vi plačite, ko vas ... Muka mi je više od takvih.
    (Liga šampiona, 5. februar 2023 13:58)

    # Link komentara

  131. Šta bi sve ta deca videla u Valjevu za 15000 dinara?
    Da se razumeno,u Valjevu ima ša da se obidje i vidi ali tesko da to moze da se orgsnizuje da vide "ko ljudi" ako ostaju jedan dan (prvi dan nema nista od obilazaka).
    Ok ,srednjoskolcima je samo prenociste fora - žurka u najavi ali onda je ostatak "kulturnih aktivnosti" samo forma koju treba ispuniti.
    Smisao?
    Ako je dryženje samo onda ok ,ali to moze onda i jeftinije...


    Ne sme se izgubiti iz vida da je proslo leto jedna porodica mogla da iznajmi vikendicu na Tari za 50 evra po danu .I pored vaučera je moglo da se nadje izmedju 40 i 70 evra /dan veoma pristojnih smestaja.
    Za četvoro.
    A valjevski kraj je dosta jeftininiji i bliži Beogradu.
    (Komša, 5. februar 2023 13:55)

    # Link komentara

  132. Srbija je jako siromasna nama je sve skupo. U nasim skolama ekskurzije nemaju nikakvog smisla osim zarade organizatora. Deca se ovde skoluju za motanje kablova nema potrebe slati ih na ekskurzije iscrpljujuci siromasne roditelje.
    (Mile, 5. februar 2023 13:54)

    # Link komentara

  133. 2019. godine 7 dana na Zlatiboru 17.000, ove godine 7 dana na Tari 29.000. Za par hiljada pa duplo.
    (masa, 5. februar 2023 13:53)

    # Link komentara

  134. Lepo je ubaciti i neki edukativni sadrzaj u ekskurzije, ali i to će se, sigurno, dodatno naplaćivati.
    (masa, 5. februar 2023 13:51)

    # Link komentara

  135. @roditelj Evo, ta ogromna suma je u mojoj skoli 500 dinara dnevno po uceniku. Znas li kakvu si nebulozu napisao?
    (ucha, 5. februar 2023 13:49)

    # Link komentara

  136. Dusko Radovic je odavno rekao: Skolovanje je skoro obavezno i skoro besplatno. Skoro obavezno za ucenike i skoro besplatno za prosvetne radnike.
    (Jovan, 5. februar 2023 13:45)

    # Link komentara

  137. Hahah koja računica!! Pa ja nađoh u septembru za 30000 avionske karte i smeštaj u LISABONU za 5 dana a ne neka rekreativna nastava... Tražite detaljnu specifikaciju troškova, imate pravo na to, pa onda uporedite sa "normalnim" cenama tih istih usluga - videćete koliko se bezobrazno svi ugrađuju u cenu, od direktora, doktora preko nastavnika...
    (ToJeTo, 5. februar 2023 13:44)

    # Link komentara

  138. Cene su sasvim ok ali smo mi sirotinja. Cuj nedelju dana 300e sa prevozom sta je tu mnogo
    (Bzvz, 05. februar 2023 13:17)

    Ili nisi pročitao tekst ili nisi razumeo pročitano. Rekao bih da je ovo drugo.
    (idi gledaj Zadrugu, 5. februar 2023 13:44)

    # Link komentara

  139. Vas Beograđane i treba da šišaju obzirom da imate veći standard nego ostali deo Srbije.
    (Kole, 5. februar 2023 13:41)

    # Link komentara

  140. Pominje se u tekstu i dnevnica lekara u pratnji. Nisam siguran koliko sad plaćaju, ali do pre 2 godine, mene kao lekara su plaćali 1800din po danu što je bilo zaista skoro ponižavajuće kada bih uporedio koliko su plaćali nezainteresovane tzv. kvazi-animatore, pa ruku na srce i uz dužno poštovanje prema savesnom nastavnom kadru (koje je retko), neke učitelje/nastavnike!
    Moja odgovornost i moja deužnost je bila takođe 24h non stop za ponekad njih preko 100 (max 120 sam imao), ali bio sam lekar bez posla, na volonterskoj specijalizaciji, nije baš da sam imao izbora.
    Zato mislim da je 15000din zaista previše za dva dana, jer sam prošao sa ekskurzijama celu Srbiju uzduž i popreko i retko koja organizacija je zaista vredela novca koji su roditelji plaćali.
    (neutrino, 5. februar 2023 13:37)

    # Link komentara

  141. Samo posle noćenja prekontrolišite sobe i po završetku ekskurzije autobus, kada vidite to smeće i lom koji su deca napravila videćete da su ove cene ekskurzije male!
    (cukce, 5. februar 2023 13:35)

    # Link komentara

  142. Dosta je pljacke dece!!
    (ex, 5. februar 2023 13:34)

    # Link komentara

  143. Posto Vas raduje 70% koji su dali saglasnost, sta cemo sa onih 30% koji nisu dali saglasnost? To je DEVET ucenika po razredu, na njih 30. Kako ce se oni osecati dok gledaju slike ostalih ucenika sa outovanja na raznim mrezama! Sramotana izjava jednog direktora!!!
    (E direktore, 5. februar 2023 13:00)


    Pa sta ih briga? Ici ce sa roditeljima i par najboljih drugara, za tri put manje para.
    (Trotters Independent Traders, 5. februar 2023 13:32)

    # Link komentara

  144. Ekskurzije nisu obavezne. Kome je skupo, nek se organizuje da sam odvede svoje dete. Ili jos bolje, neka podje umesto odeljenjskog staresine koji treba da brine 48 sati o sedmaku ili osmaku za sumu koju bebisiterka zaradi za 2 sata posla.
    (DrMr, 5. februar 2023 13:30)

    # Link komentara

  145. Gluposti, sta ima deca da vide u Valjevu?
    (Baxuz, 05. februar 2023 12:55)

    Kako sta, pa Rodu 407.
    Preporuka za posetu sreda popodne.
    (KanVu, 5. februar 2023 13:30)

    # Link komentara

  146. Толико кошта три ноћења и четири дана, по светским градовима...... Праг, Братислава, север италије, инстанбул.......
    (ИБАРСКА ЛАСИЦА, 5. februar 2023 13:30)

    # Link komentara

  147. ""Ali, u tu cenu ulazi i vodič, lekar, nadoknada za nastavnike, cena boravka u objektu, cena po kilometru prevoza, ulaznice i još mnogo toga. "

    ...u "jos mnogo toga" su zaboravili da deca treba i da jedu...
    ...onda mogu da zamislim kako je organizovana ekskurzija, kad nikome nije palao na pamet da deci daju makar po sendvic i flasicu soka od jutra do veceri...
    (kraja, 5. februar 2023 13:29)

    # Link komentara

  148. Gluposti, sta ima deca da vide u Valjevu?
    (Baxuz, 5. februar 2023 12:55)

    Ne znam, ali za tebe ima specijalna ponuda - magično ogledalo u kojem možeš da vidiš magarca.
    (starac bez mora, 5. februar 2023 13:29)

    # Link komentara

  149. Imam novac, ali ne dam za to. I moje dete je u prvom razredu dobilo ponudu za neku ekskurziju. Videli ponudu, i na roditeljskom svi jednoglasno odbili. Nece ici niko. Bar nece iz naseg razreda, a cuo sam da su i ostali razredi, prvaci, odbili.
    (Tor, 5. februar 2023 13:28)

    # Link komentara

  150. Gluposti, sta ima deca da vide u Valjevu?
    (Baxuz, 5. februar 2023 12:55)

    Pa, praznoglavi nemaju da vide ništa kao i u svakom gradu.
    Iole obrazovani imaju da vide mnogo toga.
    (Pedja, 5. februar 2023 13:26)

    # Link komentara

  151. "....jer će svaki roditelj koliko god da nema para, za zadovoljstvo svog deteta naći koliko god da se traži.". E pa vidis ima jos uvek normalnih roditelja koji ne ispiraju mozak realitijima i koji razmisljaju svojom glavom i NECE dati pare za vase kombinacije. Veoma bezobrazan nacin razmisljanja skoro svih direktora skola. U jednoj osnovnoj skoli u Novom Beogradu su u vrsili pritisak na ucenike drugog razreda koji nisu hteli da idu na Zlatibor veoma skupu rekreativnu. Uciteljice su ih pred ostatkom razreda pokusale da ponize sugerisuci da su siromasni i da nemaju pare za rekreativnu. Tada sam tek i saznao koliko veliku sumu novca uciteljice dobijaju po detetu!!!!
    (Roditelj, 5. februar 2023 13:21)

    # Link komentara

  152. Razumem da su u prosveti male plate ali naknada za nastavnike da se placa iz dzepa roditelja je apsurd! Zasto drzava tjs ministarstvo ne obezbedi nastavnicima dnevnice i put? Jel to kosta milion evra? Moze da se daje po 100e mladima koji spiskaju to na provod, alkohol, cigare i drogu a nastavnicima ne moze? 150e za izlet do Valjeva, pa to je lopovluk na kub. Deset dana more u Paraliji u pred sezoni kosta izmedju 180-200e, deset dana, more! Ali dok ima ovaca da placaju i vukovi ce biti siti i diktirace cenu.
    (Stefan Stojanovic, 5. februar 2023 13:18)

    # Link komentara

  153. Cene su sasvim ok ali smo mi sirotinja. Cuj nedelju dana 300e sa prevozom sta je tu mnogo
    (Bzvz, 5. februar 2023 13:17)

    # Link komentara

  154. Poznato je da je Tršić selo u centru Valjeva, dok je Tronoša par desetina metara dalje pored Zasavice koja je opet tik uz Sunčanu reku Kolubaru. Ili ipak Šabac i Loznica, uz noćenje u Valjevu? Meni tu nije sporna cena nego kako će da skrkenjaju sve to za tako kratko vreme.
    (starac bez mora, 5. februar 2023 13:13)

    # Link komentara

  155. Ono što me bez obzira na sve raduje, jeste da je već 70 roditelja dalo saglasnost da im deca idu na ekskurziju. Odziv roditelja i dece je oko 90 odsto."

    A, zašto vas raduje, poštovani direktore to što deca putuju? Šta vi imate od toga?
    Zbog kajmaka koji ostaje vama ili nečeg drugog?
    (Kimi, 5. februar 2023 13:13)

    # Link komentara

  156. Ништа вам није свето, па ни деца. Отимање и дерање коже народу како би се намирили сви који макар формално величају лик и дело председника
    (Дрндоје, 5. februar 2023 13:12)

    # Link komentara

  157. U junu za te pare u Grcku 7 dana sa Sve prevozom
    (ja, 5. februar 2023 13:11)

    # Link komentara

  158. Problem je naravno sto ima mnogo ugradjivanja. Svi u lancu se ugrade, a korupcija uz sve to cveta. Zato su i cene toliko visoke. Razbijanje korupcije je ono u sta se svaka drzava zaklinje ali veoma malo uradi a zna se i zasto. Ko god je doveden po partijskoj liniji zna da ce samo istim putem i otici, zloupotrebljava svoj polozaj maximalno cesto imajuci podrsku u tome od onih koji svako za stan ili krupniji zalogaj u tome ucestvuju.
    (Aluvial, 5. februar 2023 13:09)

    # Link komentara

  159. Ja sam isao na ekskurzije 2001 2002 2003 kao osnovac i to je bilo relativno normalno i roditelji se nisu zalili toliko na cene kao ni na cene udzbenika i svega...Danas u ovom zlatnom dobu rekao bih da i nije sve tako zlatno...
    (pejafan, 5. februar 2023 13:04)

    # Link komentara

  160. Postojali su u pravoj drzavi hoteli prenocista skolske zgrade za putovanja decija i ucenje o drugim gradovima. A danas niti ima toga niti drzava pomaze. Sve je potrosacko drustvo a deca im trebaju da bi bili nepismeni neobrazovani o robovi.
    (lionac, 5. februar 2023 13:03)

    # Link komentara

  161. Ne razumem, jel to znaci da nema pedijatra tamo gde putuju?
    (Nemanja, 5. februar 2023 13:02)

    # Link komentara

  162. I treba da se ugase.Nit su nastavnici sposobni da kontrolisu 30ak ucenika van skole niti su ucenici vaspitani da se ponasaju adekvatno.
    (pera, 5. februar 2023 13:01)

    # Link komentara

  163. Posto Vas raduje 70% koji su dali saglasnost, sta cemo sa onih 30% koji nisu dali saglasnost? To je DEVET ucenika po razredu, na njih 30. Kako ce se oni osecati dok gledaju slike ostalih ucenika sa outovanja na raznim mrezama! Sramotana izjava jednog direktora!!!
    (E direktore, 5. februar 2023 13:00)

    # Link komentara

  164. Gluposti, sta ima deca da vide u Valjevu?
    (Baxuz, 5. februar 2023 12:55)

    # Link komentara

  165. Nije to skupo nego smo mi sirotinja.
    (Pedja, 5. februar 2023 12:50)

    # Link komentara

  166. Nije tu nista skupo ,obzirom na cene koliko su skocile, narod jednostavno para nema za "luksuz". Pristojan zivot kod nas je bio i bice luksuz , na zalost.
    (MM, 5. februar 2023 12:44)

    # Link komentara

  167. na zalost organizatori su svesni da danasnji roditelji ce ako treba platiti i 100.000 din za jedan dan ekskurzije,samo da se pokazu pred komsijama i na fejsu..da su oni ,,in,,roditelji koji gledaju da svoje dete vaspitavaju lepo i da im pruze svu ,,ljubav,,
    (mozaks, 5. februar 2023 12:41)

    # Link komentara