Mislite da ulazak Hrvatske u Šengen ne menja ništa za Srbiju? Grešite

Hrvatska 1. januara postaje 27. članica šengenskog prostora, što podrazumeva da će se za manje od mesec dana ukinuti granične kontrole na kopnenim i pomorskim graničnim prelazima, a na proleće to će se implementovati i na aerodrome. To je rezultat jednoglasne odluke ministara unutrašnjih poslova država članica EU-a u Briselu.

Izvor: vijesti.hrt.hr
Pošaljite komentar
  1. Hrvatice će i dalje masovno dolaziti u Beograd i okupirati naše klubove i splavove, pa makar morale čekati i po 5 sati na granici.
    (Fox, 9. decembar 2022 12:44)
    Isto kao i Srpkinje na Jadransko more, sve se vrti u krug
    (Ivar, 13. decembar 2022 09:07)

    # Link komentara

  2. Madjarska je divna zemlja, ljubazni srdacni. Rvatska hej strasno, losi oholi bezobrazni. Uvek idemo preko Madjarska, a ovi napaljena divljaci 😅😅😅😅😩😩😩😂😂😂

    @(Jelica

    Nisi najbolje shvatila što je Schengen.

    To je blagodat za građane da se unutar EU i Schengena kreću bez ikakvih graničnih kontrola.

    Ja iz sjeverne Hrvatske udaljen sam od Austrije samo 25 km i mogu biciklom do Austrije, preko livade, oranice, polja, rijeke..nebitno...Imam slobodu.

    Ljudi koji svaki dan putuju na posao u Italiju, Austriju...od 01.01. isto neće gubiti vrijeme na granici i na povratku doma, jer kontrola više neće biti.

    Schengen se i ne tiče trećih zemalja.

    Hvala.
    (Damir, 11. decembar 2022 17:03)

    # Link komentara

  3. Obzirom da vi srbi volite mitove pa i onaj o "hrvaticama na spöavovima " , mafa se to ne vidi po broju turista iz hr, obavijest da u bg dolazi duplo vise muskaraca hrvata nego zena. Sta mislite zasto? Dalmatinci ucvrscuju veze sa srpkinjama sa ljetovanja, iz prbe ruke.
    Te koje dolaze same su izraubovane ovamo do danke, mnogima je okrenut cajger..
    (Igorsulic, 11. decembar 2022 03:47)

    # Link komentara

  4. Odlicna vest, sad mozemo da ih sabotiramo bez kontrole sa Zapada.
    (Oslobodjena Republika Srpska Krajina, 11. decembar 2022 01:03)

    # Link komentara

  5. Pita me carinik na ulazu u HR, jel imam šta za prijaviti.
    Rekoh, materijalno ništa, duhovno jednu veliku srpsku dušu u kojoj ima mesta ne samo za srpski svet, već i vas okorele zapadne materijaliste.
    On raskolači oči pa se nasmeši od uva do uva i reče, ajde, sretno ti bilo brate Srbine.
    (Stojko, 09. decembar 2022 14:42)

    Zapravo je posljednji pasus glasi:

    "On raskolači oči pa se nasmeši od uva do uva i reče navlačeći lateks rukavicu na desnu ruku ajde, stanite sa strane i izidjite iz kola na pregled brate Srbine".
    (Nikola, 10. decembar 2022 21:44)

    # Link komentara

  6. Itekako imamo cime da se ponosimo. Mi smo u Evropi samo na karti. Najzalosnije od svega sto veca polovina samo na casu geografije zna gde je Evrooa.
    (Cale, 10. decembar 2022 18:27)

    # Link komentara

  7. Pa zato što su pravoslavci, pričano je o tome ranije ali pojedini su "pametni" pa kažu kako su to 'šuplje' priče!! A šta je sad bilo stručnjaci?
    (Dak, 10. decembar 2022 18:08)

    # Link komentara

  8. Meni nista ne menja.Na tu stranu ne idem.Na more u Grcku,a u EU preko Madjarske ili Rumunije kada je haos na Horgosu.Sto se mene tice moze i zid da se podigne.Nikakva drama.
    (Zoc, 10. decembar 2022 18:01)

    # Link komentara

  9. Madjarska je divna zemlja, ljubazni srdacni. Rvatska hej strasno, losi oholi bezobrazni. Uvek idemo preko Madjarska, a ovi napaljena divljaci 😅😅😅😅😩😩😩😂😂😂
    (Jelica, 10. decembar 2022 12:54)

    # Link komentara

  10. Super. Bravo komsije. Sad kad odem u Istru, nema vise dosadnih granica da skoknem malo do Pirana i Venecije ...
    (lepaglup, 10. decembar 2022 12:46)

    # Link komentara

  11. Smetao im je život u SFRJ u zajednici sa drugim jugoslovenskim republikama a sada tako lako predaju svoj suverenitet Briselu. I tome će doći kraj, samo treba pamtiti da se ponovo ne zajebemo pa sa njima zajedno da pravimo državu
    (Goran, 10. decembar 2022 11:07)

    # Link komentara

  12. za sve one koji spominju Hrvatice na splavovima .Tamo idu one na koje u Hrvatskoj nitko neće ni bicikl nasloniti...samo nek vam i ostanu.
    (Marko, 10. decembar 2022 10:54)

    # Link komentara

  13. Zamolio bih hrvatske nacionaliste koji posećuju redovno ovaj sajt , da shvate da mi imamo Mađarsku za ulaz u EU , tako da osim sitnih smicalica ništa ne možete Srbiji.
    Onog trenutka kad Srbija prihvati EU u celosti (što će biti veoma skoro) , ulazimo u EU na prvu i opet nam ništa ne možete.
    (Mononoke, 09. decembar 2022 21:53)
    Imate imate i kod njih još više čekate da bi prošli granicu, pa se ti tješi samo.
    A vi u EU nećete još najmanje deset godina, a možda ni tada.
    E da moglo bi vam biti još gore jer Nizozemska traži da vam se ukine bezvizni režim.
    (mario, 10. decembar 2022 10:24)

    # Link komentara

  14. Zamolio bih hrvatske nacionaliste koji posećuju redovno ovaj sajt , da shvate da mi imamo Mađarsku za ulaz u EU , tako da osim sitnih smicalica ništa ne možete Srbiji.
    Onog trenutka kad Srbija prihvati EU u celosti (što će biti veoma skoro) , ulazimo u EU na prvu i opet nam ništa ne možete.
    (Mononoke, 9. decembar 2022 21:53)

    # Link komentara

  15. Oterali su pošten svet,Srbe,intelektualce i one koji su po vrletima Krajine čuvali svoju rodnu grudu.Hrvati odlaze,radne snage nema,mesta gde su živeli Srbi su zapuštena ...a pekare,poslastičarnice i slično se šire kao pošast.Tek će građani Lijepe naše imati prilike da vide ko je profitirao od rata i egzodusa Srba.
    (JA, 9. decembar 2022 21:11)

    # Link komentara

  16. Sve gde Hrvati uđu na kraju propada,Austrougarska,Jugoslavija takva je sudbina i EU. Ima neko prokletstvo.
    (Ms, 9. decembar 2022 15:25)

    Kako su usli u EU, Britanija je odradila BREXIT, a kako je doslo vreme da udju u evrozonu, pao je Evro za 20 procenata.
    (Dule, 9. decembar 2022 17:48)
    Ajde ajde koje gluposti i kompleksi.
    Inače Slo i Hrvatska su jedva čekale da sa grbače skinu Srbiju.
    (mario, 9. decembar 2022 20:41)

    # Link komentara

  17. @Marko Zikić ko je pitao?
    (Milan, 9. decembar 2022 20:41)

    # Link komentara

  18. Sto se mene tice, mozete i zid da podignete i to bez ikakvih otvora.
    (rani, 9. decembar 2022 19:41)

    # Link komentara

  19. Pa naravno kada se papa rasplace onda vi dobijate
    (aman, 9. decembar 2022 19:37)

    # Link komentara

  20. Cuj bune se Bugari i Rumuni...oni nikad ne bi ušli u Eu da to nije bilo u interesu Amera..valjda bi trebali da budu svesni..
    (Tom I ja, 9. decembar 2022 19:32)

    # Link komentara

  21. Trideset godina nisam bio ni prošao kroz Hrvatsku a nemam ni nameru.
    (Marko Zikić, 9. decembar 2022 19:16)

    # Link komentara

  22. I Grčka je u Šengenu pa idemo na more
    (ceca, 9. decembar 2022 17:59)

    A kako ćeš iz Grčke da "prešetaš" u Italiju?
    (Veliki brat, 9. decembar 2022 18:56)

    # Link komentara

  23. Najjači su mi kroasani koji se potpisuju kao Srbi ????
    (MitroMax, 9. decembar 2022 16:47)

    Koreni ih vuku🤣🤣
    (Ako želite da vidite prava go dodjite u hrvatsku 🤣, 9. decembar 2022 18:39)

    # Link komentara

  24. Hrvatska je i bez Sengena dosta tvrdo kontrolisala gradjane Srbije i BH. Stalna cekanja na granici zbog toga. Sad ce biti jos gore.
    Zivi bili pa vidjeli.
    Osim toga zasto da ne kad su najgori i najkorumpiraniji poluticari uprabo iz te dvije zemlje i otjerali su stotine hiljada svojih drzavljana ka EU i jos dalje. I svi mi otjerani koji imamo u medjuvremenu drzavljanstva EU necemo tek tako pustiti Srbiju a pogotovo BH u EU. Ima dosta ljudi enormne veze unutar EU drzava da lobira protiv.
    Za vas je koruptivna i nedemokrstska gubernija
    (Trtmrt, 9. decembar 2022 18:14)

    # Link komentara

  25. I Grčka je u Šengenu pa idemo na more
    (ceca, 9. decembar 2022 17:59)

    # Link komentara

  26. Ajmo Hrvati, lupite sad zabrane ulaska svakom srpskom kvazipatriJoti i kabadahiji pa da time automatski dobiju zabranu pristupa celom Šengenu - dosta su nas svakakvi idioti brukali po inostranstvu. Nek idu u Rusiju pa nek se tamo šegače.
    (Los Angeles, 9. decembar 2022 17:52)

    # Link komentara

  27. Sve gde Hrvati uđu na kraju propada,Austrougarska,Jugoslavija takva je sudbina i EU. Ima neko prokletstvo.
    (Ms, 9. decembar 2022 15:25)

    Kako su usli u EU, Britanija je odradila BREXIT, a kako je doslo vreme da udju u evrozonu, pao je Evro za 20 procenata.
    (Dule, 9. decembar 2022 17:48)

    # Link komentara

  28. Sramota me je koliko smo zaostali iza Hrvatske?!
    (Vladimir, 09. decembar 2022 15:23)

    Ti si očigledno zaostao, mi nismo.
    (Dr, 9. decembar 2022 17:04)

    # Link komentara

  29. Niti sam čitao tekst, niti me interesuje išta o Hrvatskoj, samo da napišem komentar. Tamo išao nisam, niti želim, a o njima ne bih ništa ni znao, nego pričaju naš jezik, pa ih usput razumem. Pozdrav iz lepe, velike Srbije.
    (Beograđanin, 9. decembar 2022 17:02)

    # Link komentara

  30. Najjači su mi kroasani koji se potpisuju kao Srbi ????
    (MitroMax, 9. decembar 2022 16:47)

    # Link komentara

  31. Pita me carinik na ulazu u HR, jel imam šta za prijaviti.
    Rekoh, materijalno ništa, duhovno jednu veliku srpsku dušu u kojoj ima mesta ne samo za srpski svet, već i vas okorele zapadne materijaliste.
    On raskolači oči pa se nasmeši od uva do uva i reče, ajde, sretno ti bilo brate Srbine.
    (Stojko, 09. decembar 2022 14:42)

    dobar vic.
    (m, 9. decembar 2022 16:44)

    # Link komentara

  32. sada svi migranti na HR granice , odmah. Srbija da ih deportuje sve
    (miki, 9. decembar 2022 16:42)

    # Link komentara

  33. Pa ok...do Italije yam imao 2 granice, sada jednu tako da je ok.
    (Antikroasan, 9. decembar 2022 16:41)

    # Link komentara

  34. Izgleda su su Srbi najponosniji na svoje klubove i splavove, s obzirom da to koriste kao glavni argument u prepucavanju sa Hrvatima.
    (vojvodjanin, 9. decembar 2022 15:28)

    Pa samo vama Hrvatima su ti splavovi i klubovi trn u oku, jer ste ljubomorni što tamo masovno idu vaše žene, majke, ćerke, sestre, prijateljice... na ''upoznavanje'' sa našim kršnim momcima, dok vi vodite rat sa susednim zemljama preko interneta.
    (Fox, 9. decembar 2022 16:41)

    # Link komentara

  35. A Bugari i Rumuni pre njih ušli u EU ali od šengena ništa.
    (ron, 9. decembar 2022 16:30)

    # Link komentara

  36. Toliko se borili za drzavu i da izadju iz Jugoslavije a sada slave jer im Evropa ukida granice, valutu , vodjenje drzave prepustaju Briselu... komedija
    (ch, 9. decembar 2022 16:24)

    # Link komentara

  37. Ne znam čemu drame,niti hoćete u EU (a još tragičnije) niste ni htjeli..Rezultat su agresivni i tragično nepotrebni ratovi na Balkanu devedesetih (a još su vam svi drugi krivi.) Hvala na pažnji i srećna vam evroazija.
    (Konfeder i EU o pokrajinama da ne govorimo a o Z4 i 4 rata drugi put, 9. decembar 2022 15:08)
    Samo nam jos objasni zasto ste izbacili Srbe iz ustava kao konstitutivni narod u decembru 1990-te, godinu dana pre pocetka rata. Rekla vam EU?
    (xxxx, 9. decembar 2022 16:03)

    # Link komentara

  38. Ratove smo izgubili od Hrvata, Albanaca i njihovih saveznika. Ko nam je kriv što nemamo saveznike?
    (Gandi, 9. decembar 2022 15:22
    Jos gore, prvo smo Hrvate oslobodili, pa odbili da zaokruzimo svoje u granice u ime Jugoslavije, i na kraju izgubili rat.
    (xxxx, 9. decembar 2022 16:00)

    # Link komentara

  39. Da. Hrvatice se pale na luzere koji su izgubili sve ratove na Balkanu ;)
    (Goran, 9. decembar 2022 14:05)

    Ratuj tu bato protiv NATO.
    Ah ne, vi uvek zasipate cvećem svoje vladare, bilo fašiste, bilo naciste, bilo NATO. Banane države uvek tako, neko drugi ih oslobađa ili porobi, sve jedno.
    (transplantacija, 9. decembar 2022 15:58)

    # Link komentara

  40. Zasto mi nismo u EU?
    (qwerty, 09. decembar 2022 15:14)

    Zato što im treba još 1000 godina da dostignu naš nivo nezavisnosti.
    Ta družina, gde imaš par država koje odlučuju, i kesu banana, garantovano uskoro propada. Gde god su hrvati ušli, to se raspalo.
    (transplantacija, 9. decembar 2022 15:53)

    # Link komentara

  41. Ratove smo izgubili od Hrvata, Albanaca i njihovih saveznika. Ko nam je kriv što nemamo saveznike?
    (Gandi, 09. decembar 2022 15:22)

    Koji tačno rat? Mi smo te države stvorili više nego oni što su ih stvarali.
    Kad je hrvat ili šiptar vojnik ušao u beograd?
    Nikada.
    A mislim da srbi jesu bili uoba grada, i to kao oslobodioci.
    (transplantacija, 9. decembar 2022 15:51)

    # Link komentara

  42. Sramota me je koliko smo zaostali iza Hrvatske?!
    (Vladimir, 09. decembar 2022 15:23)

    Sramota te čega?
    Da budeš u banana državi koja se ništa ne pita, nikad i nigde?
    Da se ponosiš genocidima, logorima, isterivanjem i etničkim čišćenjem?
    Da se ponosiš da ti je poglavnika sam Vatikan švercovao kao nacistu da bi ga sakrio na kraju rata?
    Srbija ni u čemu nije "zaostala", čak naprotiv - jedina slobodna zemlja, čak i pod ovom vlašću.
    (transplantacija, 9. decembar 2022 15:49)

    # Link komentara

  43. Sve gde Hrvati uđu na kraju propada,Austrougarska,Jugoslavija takva je sudbina i EU. Ima neko prokletstvo.
    (Ms, 09. decembar 2022 15:25)
    Isto bi se moglo reći i za nas. Prvo smo ušli u Austrougarsku (do duše konjicom, pešadijom i topovima) pa u Jugoslaviju... Videćemo za EU...
    (Peđa, 9. decembar 2022 15:38)

    # Link komentara

  44. Srećan put hrvati, baš ste se usrećili!
    (Žarko, 9. decembar 2022 15:38)

    # Link komentara

  45. Izgleda su su Srbi najponosniji na svoje klubove i splavove, s obzirom da to koriste kao glavni argument u prepucavanju sa Hrvatima.
    (vojvodjanin, 9. decembar 2022 15:28)

    # Link komentara

  46. Sve gde Hrvati uđu na kraju propada,Austrougarska,Jugoslavija takva je sudbina i EU. Ima neko prokletstvo.
    (Ms, 9. decembar 2022 15:25)

    # Link komentara

  47. Sramota me je koliko smo zaostali iza Hrvatske?!
    (Vladimir, 9. decembar 2022 15:23)

    # Link komentara

  48. Samo BRIKS i ima da cveta cveće i u naše preduzeće.
    (Strugač zapadnih kazana, 9. decembar 2022 15:22)

    # Link komentara

  49. Zanimljivi su hrvati i albanci, koji pišu da su Srbi od njih izgubili ratove.
    Ajte da se ne lažemo, ko je pobedio za vas?
    (kopenhagen, 09. decembar 2022 14:47)

    Ratove smo izgubili od Hrvata, Albanaca i njihovih saveznika. Ko nam je kriv što nemamo saveznike?
    (Gandi, 9. decembar 2022 15:22)

    # Link komentara

  50. Zanimljivi su hrvati i albanci, koji pišu da su Srbi od njih izgubili ratove.
    Ajte da se ne lažemo, ko je pobedio za vas?
    (kopenhagen, 9. decembar 2022 14:47) Neka je tebi lakše..
    (Konfeder i EU a o Karlobagu da ne govorimo, 9. decembar 2022 15:20)

    # Link komentara

  51. nemate pojma koliko me to uopste ne zanima da ne kazem to malo drugacije jel
    (ImePrezime, 9. decembar 2022 15:18)

    # Link komentara

  52. Samo da ne bude brzina pregledanja pasoša kao na Madjaskoj granici inače ću morati da se posle 10 god. oprostim od Istre i krenem da letujem u Turskoj .
    (B, 9. decembar 2022 15:17)

    # Link komentara

  53. Hvala Bogu što sam Srbin i što imamo kontrolu nad svojom valutom i svojim granicama.
    (Srboljub, 9. decembar 2022 15:16)

    # Link komentara

  54. Zasto mi nismo u EU?
    (qwerty, 9. decembar 2022 15:14)

    # Link komentara

  55. >Ja sam za potpuni reciprocitet.
    >Sve sto Sengen trazi i radi gradjanima "trecih" drzava te iste "trece" drzave >treba da traze i rade gradjanima Sengen zone. Posteno.
    >ps. UKINUTI gradjanima EU ulazak u Srbiju sa licnim kartama ... kad oni nama >dozvole taj luksuz onda i mi njima.
    >(janos, 9. decembar 2022 13:38)

    U komentaru sažet osnovni problem današnje Srbije.. Mislimo da smo važni toliko da možemo nešto nametati EU. Kakva zabluda..
    (Zoran, 9. decembar 2022 15:12)

    # Link komentara

  56. Hrvatice će i dalje masovno dolaziti u Beograd i okupirati naše klubove i splavove, pa makar morale čekati i po 5 sati na granici.
    (Fox, 9. decembar 2022 12:44)

    čitao sam dok sam čekao šišanje da žene jako privlače muškarci koji imaju velikog vođu, ništa ne zrači samopouzdanjem i muževnošću kao kad muškarac ima pravog doživotnog vođu
    (jednostavno, 9. decembar 2022 15:11)

    # Link komentara

  57. Niste vi uzeli dvojno nego hrvatsko, tako da imate dva drzavljanstva, dvojni ste drzavljanin.
    Malo mi je cudno da neko zapusi nos u svom rodnom kraju, ma gde on bio.
    (Branko, 09. decembar 2022 14:46)
    Нисам ја узео ништа. Мој деда је прешао у Београд из онога што се данас зове Хрватском још 1936. године (тада је било само Дунавска бановина). Нити је он тражио за себе Туђманово држављанство, нити је мој отац, а најмање ћу ја. Лакше је вратити Западни Срем, кад се однос снага у свету промени.
    (Pantagruel, 9. decembar 2022 15:10)

    # Link komentara

  58. Ne znam čemu drame,niti hoćete u EU (a još tragičnije) niste ni htjeli..Rezultat su agresivni i tragično nepotrebni ratovi na Balkanu devedesetih (a još su vam svi drugi krivi.) Hvala na pažnji i srećna vam evroazija.
    (Konfeder i EU o pokrajinama da ne govorimo a o Z4 i 4 rata drugi put, 9. decembar 2022 15:08)

    # Link komentara

  59. Goran@ Lep pozdrav iz Republike Srpske!
    (Komsa sa prvog, 9. decembar 2022 15:07)

    # Link komentara

  60. Ocekujem novi talas egzodusa Hrvata prema Zapadu....
    (gaso, 9. decembar 2022 15:04)

    # Link komentara

  61. Hrvatska u EU, Šengen zona, Euro kao moneta...a Srbija ? Mi ni danas ne znamo ni gde smo ni gde idemo, bavimo se istim problemima kao pre 30 i više godina i dalje imamo Velikog Vođu ! Nema nama pomoći...
    (Srbin, 9. decembar 2022 15:04)

    # Link komentara

  62. To je bilo oduvijek, od ulaska HR u EU.
    (Toni, 09. decembar 2022 14:20)

    I jeste i nije. To pravilo je važilo za HR ali se ti dani nisu računali u Šengen dane. Dakle neko je mogao biti 90 dana u HR, pa 90 dana u Italiji i Sloveniji, recimo. Sada to neće biti moguće.
    (Marko, 9. decembar 2022 15:02)

    # Link komentara

  63. Bice kao za Madjarsku, drugim recima, nista se ne menja. Ne plasite narod.
    (Pomocnik bageristi, 9. decembar 2022 14:59)

    # Link komentara

  64. Zanimljivi su hrvati i albanci, koji pišu da su Srbi od njih izgubili ratove.
    Ajte da se ne lažemo, ko je pobedio za vas?
    (kopenhagen, 9. decembar 2022 14:47)

    # Link komentara

  65. За мене не мења, пошто ме је жена после много година послушала, запушила нос и отишла у место свог рођења (које није видела од "Олује"), па узеле двојно држављанство и за себе и за дете. Не због Хрватске, јер нема намеру да се икада тамо врати, него да би имала лакши приступ тржишту рада осталих 26 држава чланица Европске уније.
    (Pantagruel, 9. decembar 2022 13:39)

    Niste vi uzeli dvojno nego hrvatsko, tako da imate dva drzavljanstva, dvojni ste drzavljanin.
    Malo mi je cudno da neko zapusi nos u svom rodnom kraju, ma gde on bio.
    (Branko, 9. decembar 2022 14:46)

    # Link komentara

  66. Hrvati će morati da skinu Teslu sa kune.
    (NN Belgrade, 9. decembar 2022 14:44)

    # Link komentara

  67. Pita me carinik na ulazu u HR, jel imam šta za prijaviti.
    Rekoh, materijalno ništa, duhovno jednu veliku srpsku dušu u kojoj ima mesta ne samo za srpski svet, već i vas okorele zapadne materijaliste.
    On raskolači oči pa se nasmeši od uva do uva i reče, ajde, sretno ti bilo brate Srbine.
    (Stojko, 9. decembar 2022 14:42)

    # Link komentara

  68. samo BRIX...jel tako sorabi...ha,ha .koje smo mi jade...
    (tompus, 9. decembar 2022 14:42)

    # Link komentara

  69. @pantraguel

    Kad je prodala drzavljanstvo da bi robovala beckim konjusarima,pritom postala clan ndh2 drzave zamisli onda sta ce tebi iza ledja da radi...bogami...i becki konji su ti neprijatelji sad,jer ako ih vidi po stalama u kojima ce robovati...
    (jicoizdapaglu, 9. decembar 2022 14:39)

    # Link komentara

  70. krajem 2023. startuje novi sistem kontrole u celoj EU. i to će koštati 7 evra po pasošu gde god da putuješ. Bez toga možete u open Balkanistan.
    (Pera Srbin, 9. decembar 2022 14:31)

    # Link komentara

  71. Da. Hrvatice se pale na luzere koji su izgubili sve ratove na Balkanu ;)
    (Goran, 9. decembar 2022 14:05)

    Luzeri ili ne, izgubili ili dobili, al eto dođi subotom uveče na jedan splav na Savi i srešćeš više Hrvatica između 18 i 30 godina, nego što si ih sreo tekom čitavog svog života.
    (Fox, 9. decembar 2022 14:30)

    # Link komentara

  72. Iskreno briga me za Hrvatsku. Bitnije mi je da u šengen uđu Bugarska i Rumunija. Kad se to desi odoše migranti. Sad iz Grčke u Makedoniju pa onda u Srbiju. Kada uđu ove 2 ima da nas zaobiđu i pravo na zapaf
    (Nikola, 9. decembar 2022 14:29)

    # Link komentara

  73. @ Goran

    E, kad bi samo znao sta je tvoja sunarodnica iz Rijeke radila po Srbiji i koliko vremena provodila ovde.

    A bogami i ostale hrvatice masovno dolaze u Srbiju. Pale se na nas srbe - tvrdim.
    (Kontras, 9. decembar 2022 14:26)

    # Link komentara

  74. Ako i mi krenemo da bijemo migrante, ući ćemo brže u Šengen.
    (dzigi, 9. decembar 2022 12:40)

    Mislim da bi pre trebali da uredimo drzavu bar blizu nivoa Hrvatske, pa mozda i udjemo. Ako zapocnemo proces uredjenja danas, trebace bar 20 godina do Schengena, ali boze moj, bolje nego 120.
    (Dex, 09. decembar 2022 13:45)

    Teska prica druze.
    (noname, 9. decembar 2022 14:25)

    # Link komentara

  75. За мене не мења, пошто ме је жена после много година послушала, запушила нос и отишла у место свог рођења (које није видела од "Олује"), па узеле двојно држављанство и за себе и за дете. Не због Хрватске, јер нема намеру да се икада тамо врати, него да би имала лакши приступ тржишту рада осталих 26 држава чланица Европске уније.
    (Pantagruel, 09. decembar 2022 13:39)
    Neprijatelju se ne daje pasos.Sto prije oduzeti pa neka onda ide raditi.
    (srbistan, 9. decembar 2022 14:23)

    # Link komentara

  76. A obrnuto? Pa da vidmo ko do kad …
    (Ne idem u Tiranu, 9. decembar 2022 14:21)

    # Link komentara

  77. Ovo moze da bude problem zbog ogranicenja od 90 dana boravka u zemljama sengena za nas drzavljane Srbije. Imas ljude koji prelaze granicu cesto i borave u Hrvatskoj (makar i po pola dana). Za cas ce da nabiju kvotu.
    Ili to ne vazi u ovom slucaju? (ako su u pitanju pogranicne drzave)
    (Dusan, 9. decembar 2022 13:46)

    To je bilo oduvijek, od ulaska HR u EU.
    (Toni, 9. decembar 2022 14:20)

    # Link komentara

  78. Meni nije vazno.Nikada ne putujem kroz NDH2.
    (trig, 09. decembar 2022 12:52)
    I ti jado se javljas sa ovakvim komentarom.Sto se javljas kad te niko nista ne pita.Jadnik!
    (srbistan, 9. decembar 2022 14:19)

    # Link komentara

  79. Vidim glyph komentara, koji se svode na "pokazivanje one stvari". Samo pokauzujte, braćo - Hrvati uđoše u Euro i u Šengen. Mi smo tu prirepak, Euro nam je nezvanična zvanična valuta, a od Šengena imamo beli šengen.

    Gordićemo se da nama EU zapravo ni ne treba, a uzimaćemo pare i bivati ponizni kada nam lupe ćušku. A kod kuće ćemo da urlamo ko tigrovi. Ekonmski tigrovi. O d papira. I život prođe.
    (Posmatrač, 09. decembar 2022 13:50)

    Tvoje resenje?
    (Cika, 9. decembar 2022 14:18)

    # Link komentara

  80. Hrvatice će i dalje masovno dolaziti u Beograd i okupirati naše klubove i splavove, pa makar morale čekati i po 5 sati na granici.
    (Fox, 09. decembar 2022 12:44)
    Te sto dolaze u takvu drzavu sigurno nisu Hrvatice a ti siri lazovinu i dalje.
    (srbistan, 9. decembar 2022 14:17)

    # Link komentara

  81. Sporije ćemo ulaziti u Hrvatsku ali neće biti zadržavanja kod Slovenaca. Manje više isto.
    (Građanin, 9. decembar 2022 14:09)

    # Link komentara

  82. Hrvatice će i dalje masovno dolaziti u Beograd i okupirati naše klubove i splavove, pa makar morale čekati i po 5 sati na granici.
    (Fox, 9. decembar 2022 12:44)

    Da. Hrvatice se pale na luzere koji su izgubili sve ratove na Balkanu ;)
    (Goran, 9. decembar 2022 14:05)

    # Link komentara

  83. Mi smo zreli za vize..srpska otadzbinska uprava
    (Donatelo, 9. decembar 2022 13:56)

    # Link komentara

  84. @Fox. A tebi krivo sto su zene a ne muskarci, pa nema nista da se probere za tebe?
    (blabla, 9. decembar 2022 13:54)

    # Link komentara

  85. Vidim glyph komentara, koji se svode na "pokazivanje one stvari". Samo pokauzujte, braćo - Hrvati uđoše u Euro i u Šengen. Mi smo tu prirepak, Euro nam je nezvanična zvanična valuta, a od Šengena imamo beli šengen.

    Gordićemo se da nama EU zapravo ni ne treba, a uzimaćemo pare i bivati ponizni kada nam lupe ćušku. A kod kuće ćemo da urlamo ko tigrovi. Ekonmski tigrovi. O d papira. I život prođe.
    (Posmatrač, 9. decembar 2022 13:50)

    # Link komentara

  86. Ovo moze da bude problem zbog ogranicenja od 90 dana boravka u zemljama sengena za nas drzavljane Srbije. Imas ljude koji prelaze granicu cesto i borave u Hrvatskoj (makar i po pola dana). Za cas ce da nabiju kvotu.
    Ili to ne vazi u ovom slucaju? (ako su u pitanju pogranicne drzave)
    (Dusan, 9. decembar 2022 13:46)

    # Link komentara

  87. Ako i mi krenemo da bijemo migrante, ući ćemo brže u Šengen.
    (dzigi, 9. decembar 2022 12:40)

    Mislim da bi pre trebali da uredimo drzavu bar blizu nivoa Hrvatske, pa mozda i udjemo. Ako zapocnemo proces uredjenja danas, trebace bar 20 godina do Schengena, ali boze moj, bolje nego 120.
    (Dex, 9. decembar 2022 13:45)

    # Link komentara

  88. "Hrvatice će i dalje masovno dolaziti u Beograd i okupirati naše klubove i splavove, pa makar morale čekati i po 5 sati na granici."
    (Fox, 
    Kontrole su za one koji ULAZE, a ne za one koji izlaze iz sengenske zone.
    (mm, 9. decembar 2022 13:42)

    # Link komentara

  89. За мене не мења, пошто ме је жена после много година послушала, запушила нос и отишла у место свог рођења (које није видела од "Олује"), па узеле двојно држављанство и за себе и за дете. Не због Хрватске, јер нема намеру да се икада тамо врати, него да би имала лакши приступ тржишту рада осталих 26 држава чланица Европске уније.
    (Pantagruel, 9. decembar 2022 13:39)

    # Link komentara

  90. Ja sam za potpuni reciprocitet.
    Sve sto Sengen trazi i radi gradjanima "trecih" drzava te iste "trece" drzave treba da traze i rade gradjanima Sengen zone. Posteno.
    ps. UKINUTI gradjanima EU ulazak u Srbiju sa licnim kartama ... kad oni nama dozvole taj luksuz onda i mi njima.
    (janos, 9. decembar 2022 13:38)

    # Link komentara

  91. Hrvatice će i dalje masovno dolaziti u Beograd i okupirati naše klubove i splavove, pa makar morale čekati i po 5 sati na granici.
    (Fox, 09. decembar 2022 12:44) Neprimeren komentar. Hrvati i Hrvatice su uvek dragi gosti u našem gradu. Ono sto mene brine je zasto mi nismo deo EU i Šengenskog prostora. Mozemo samo kapu da skinemo na uspeh koji su postigli.
    (Coyote, 9. decembar 2022 13:35)

    # Link komentara

  92. @Fox što ćemo sa desetinama tisuća Srpkinja što dolaze na Jadran? Pustiti ćemo ih na granici, samo neka budu strpljive
    (Susjed sportske velesile i ekonomskog tigra, 9. decembar 2022 13:28)

    # Link komentara

  93. Ako i mi krenemo da bijemo migrante, ući ćemo brže u Šengen.
    (dzigi, 9. decembar 2022 12:40)

    Ne, vi ste bili finiji, uzimali im i po 100 eura da ih odvezete od makedonske do hrvatske granice, i davali im karte gdje najlakše ilegalno da uđu u Hrvatsku!
    (Deep Throat, 9. decembar 2022 13:28)

    # Link komentara

  94. Ako i mi krenemo da bijemo migrante, ući ćemo brže u Šengen.
    (dzigi, 9. decembar 2022 12:40)

    Ne, vi ste bili finiji, uzimali im i po 100 eura da ih odvezete od makedonske do hrvatske granice, i davali im karte gdje najlakše ilegalno da uđu u Hrvatsku!
    (Deep Throat, 9. decembar 2022 13:27)

    # Link komentara

  95. Ako i mi krenemo da bijemo migrante, ući ćemo brže u Šengen.
    (dzigi, 09. decembar 2022 12:40)

    Dovoljno je da prestanemo da timarimo ruske konje
    (Xman, 9. decembar 2022 13:18)

    # Link komentara

  96. Ništa se neće bitno promeniti. Promenilo bi se da uđu Rumunija i Bugarska. Onda bi nas uglavnom obilazili na putu ka Bugarskoj i Grčkoj, što bi značajno rasteretilo granične prelaze ka Mađarskoj, Bugarskoj i S. Makedoniji. Takođe bi nas i migranti zaobišli. Nešto bi se smanjili prihodi od tranzita, ali po meni je mnogo više koristi nego štete.
    (С3, 9. decembar 2022 13:16)

    # Link komentara

  97. Totalna glupost. Ni do sada nije bilo razlike u cekanju na Hrvatskoj ili Madjarskoj granici. Sve ce ostati isto
    (Under KV, 9. decembar 2022 13:15)

    # Link komentara

  98. Svaka čast Hrvatska, stvarno mogu biti za primer celom Balkanu da se reforme isplate. Ova godina je za Hrvatsku izuzetno uspešna svaka čast komšije.
    (Vlada, 9. decembar 2022 13:15)

    # Link komentara

  99. Fox, zato što ste smjehotresni I sve vam izgleda kao iz 80tih! Ajd sad na pljesku I tri piva za 100 dindži i tri puta prebroj onih 17 dindži što ti ostane u džepu!
    (Lovac na cinike, 9. decembar 2022 12:57)

    # Link komentara

  100. Hrvatice će i dalje masovno dolaziti u Beograd i okupirati naše klubove i splavove, pa makar morale čekati i po 5 sati na granici.
    (Fox, 09. decembar 2022 12:44)

    Bravo, ziva istina!
    Koliko sam ih samo imao, sve dolaze da se lepo provedu sa momcima iz bg
    (bgd, 9. decembar 2022 12:57)

    # Link komentara

  101. Možete mi lupati minuse koliko hoćete, ali Hrvatska, koja ima otvorena nerešena granična pitanja sa svim svojim susednim državama (osim sa Madžarskom) i koja je više puta kršila konvenciju o zaštiti migranata, ne bi nikada ušla u Šengen da nije rata u Ukrajini i bojazni EU čelnika od mogućeg širenja euroskrepticizma i ruskog uticaja u zemljama zapadnog Balkana.
    (Ekspert za EU pitanja, 9. decembar 2022 12:55)

    # Link komentara

  102. Meni nije vazno.Nikada ne putujem kroz NDH2.
    (trig, 9. decembar 2022 12:52)

    # Link komentara

  103. To znači da ću ja sa hrvatskim pasošem moći u Briselu ispred parlamenta da se skinem go i neće mi moći ništa.
    (123_nudist, 9. decembar 2022 12:51)

    # Link komentara

  104. Bolje da su ušli u mini Šengen i Open Balkan, jer većina ljudi u Hrvatskoj ima više rodbinskih, prijateljskih i ekonomskih veza sa Balkanom, nego recimo sa Estonijom, Letonijom ili Islandom. Evo na primer, kakve će koristi recimo Pera iz Gospića imati što će moći bez dokamenata u Rejkjavik, ako će za posetu sestre u Kikindu i dalje čekati na granici i posedovati važeći pasoš? Trenutni Šengen odgovara iksljučivo političarima i eliti, a ne i malom čoveku.
    (Saul Goodman, 9. decembar 2022 12:49)

    # Link komentara

  105. Biće sporiji ulazak iz Srbije i Bosne, jer je HR sada spoljna granica Šengena. Jače kontrole ulazaka.
    (Robert, 9. decembar 2022 12:47)

    # Link komentara

  106. Hrvatice će i dalje masovno dolaziti u Beograd i okupirati naše klubove i splavove, pa makar morale čekati i po 5 sati na granici.
    (Fox, 9. decembar 2022 12:44)

    # Link komentara

  107. Ma,potrešen sam.
    (non nobis solum, 9. decembar 2022 12:43)

    # Link komentara

  108. Ako i mi krenemo da bijemo migrante, ući ćemo brže u Šengen.
    (dzigi, 9. decembar 2022 12:40)

    # Link komentara