1. @Mantis "Hrvatske, hrvatske ljepote...."

    Ne nisu to hrvatske, vec mletacke lepote i tako ce ostati za sva vremena, potpuno nezavisno od toga da li se danas nalaze u ovoj ili onoj zemlji. To je prosto osnovni, civilizacijski nacin razmisljanja, koji pokazuje postovanje istorijske multikulturalnosti i raznolikosti svake drzave ili grada. Sve drugo je prizemni etnocentrizam i iskljucivost!
    (ketiS, 18. oktobar 2021 01:33)

    # Link komentara

  2. Oh, najiskompleksiraniji Sloveni - hrvati, koga još zanima šta se dešava kod njih kada postoji Grčka i njeno čisto i toplo more sa brojnim pravoslavnim manastirima i crkvama, sa pristojnim, neostrascenim narodom.
    (Volim Grčku, 12. oktobar 2021 08:11)
    Oh,opet ta Grčka ,pa što ne okrenete malo na Tursku ili Cipar?ili još bolje što se događa u Srbiji u turističkom smislu.
    (mario, 17. oktobar 2021 19:37)

    # Link komentara

  3. "Hrvatskih" ljepota?! Mislis mletackih ili venecijanskih?
    Tako bar pise u svim turistickim brosurama o Hrvatskoj.
    (ketiS, 12. oktobar 2021 01:52)
    ~~~…~~
    Hrvatske, hrvatske ljepote, Katice i to od Savudrije pa do Prevlake!
    To što su pojedine zgrade, pa i gradove radili neki drugi, danas
    je manje važno, jer danas je to hrvatsko i to za uvijek,
    nadamo se. Što će biti u budućnosti, nitko ne zna, no za tvog
    života, budi sigurna, ništa se neće promijeniti po tom pitanju.
    Dakle, sve ljepote na Jadranu su hrvatske, i ako ih želiš gledati i
    uživati, moraš platiti i to debelo, a sve ostale tvoje primjedbe
    ne vrijede baš ništa, osim što su pokazatelj nemoći :-))
    (Mantis, 17. oktobar 2021 15:35)

    # Link komentara

  4. @ mikin
    Pa uopće ne radi o gradovima, nego o malim mjestima. Da si se potrudio mogao si saznati da Gruyeres (Grijer) ima samo 1.800 stanovnika, a Zahara de la Sierra još manje, tek 1.400. Tako da tu nedvojbeno "Hvar ima što da traži". Ali, najvažnije je nešto lupnuti "na prvu"....
    (sada znaš, 13. oktobar 2021 13:36)

    # Link komentara

  5. Prvo, ako govorimo o gradovima, onda (bar) Hvar nema tu sta da tazi. Za ostale ne znam ali je pitanje "sta je grad"? Grad svakako nije naselje sa nesto vise od 4.000 stanovnika koliko ima Hvar. Jeste lepa sredina ali je pitanje kada je lepo ziveti u njemu: za vreme turisticke sezone kada se ne moze disati od turista ili u onih dugih 5-6 zimskim meseci kada malo koga ima, kada zbog bilo kakve vece stvari morate na trajekt i par sati odvojiti za transport do prvog mesta gde mozete naci resenje svoga problema. Za loseg vremena, ljudi su u velikom problemu u slucaju neodlozne potrebe.
    (mikin, 12. oktobar 2021 07:38) # Link komentara
    Dobro je da si im ti rekao. A ja kažem što nije na internetu to se nije niti dogodilo. Istina ili ne, ali ovu su informaciju percipirali milijuni ljudi i ona je za njih mjerodavna. Internet ne pljuje po Hrvatskoj, a zašto ne pljuje, ne zato što ne bi mogao već zato što to nema smisla jer Hrvatsku treba vidjeti.
    Zašto bi najbogatiji ljudi dolazili kod nas tko ih tjera, rekao bih tko ih može odgovoriti, sigurno ne ti i takovi kao ti.
    (kivivravedra, 13. oktobar 2021 08:45)

    # Link komentara

  6. Oh, najiskompleksiraniji Sloveni - hrvati, koga još zanima šta se dešava kod njih kada postoji Grčka i njeno čisto i toplo more sa brojnim pravoslavnim manastirima i crkvama, sa pristojnim, neostrascenim narodom.
    (Volim Grčku, 12. oktobar 2021 08:11) # Link komentara
    Jel možete ponuditi nešto drugo još osim pravoslavnih manastira i crkava. Nekoga to uopće ne zanima, što se ima tu toliko razgledavati da bi to ušlo u obaveznu turističku ponudu. Što se pak naroda tiče,što to fali hrvatskom narodu. Nemojte pisati nebuloze jer 99% Srba koji su bili u Hrvatskoj imaju samo riječi hvale na sve što im se je na odmoru izdogađalo. Oni hejteri koji su najglasniji nisu nikad tu niti bili ali galame najviše. Srpski turisti prepoznaju Hrvatsku i zato nam dolaze u sve većem broju. Grčka sigurno nije ni po čemu bolja od Hrvatske. Ovdje možete pronaći ljude sa kojima evocirate uspomene na razumljivom jeziku, a u Grčkoj ste stranci a ne braća. U Hrvatskoj ne dobijate samo more, dobijete i duh mjesta koje ste posjetili,pogotovo ako ciljate na tako nešto.
    (omniameamecumporto, 13. oktobar 2021 08:36)

    # Link komentara

  7. i sta je tu lepo?
    (gandra)

    Dođi pa vidi...
    (Harwy, 12. oktobar 2021 09:17)

    # Link komentara

  8. Mi i da imamo to more, bio bi kičeraj žešći...
    (nidža

    Ne moras da zamisljas.. Samo idi do sutomora .. Guca na moru
    (dzoni, 12. oktobar 2021 08:13)

    # Link komentara

  9. Oh, najiskompleksiraniji Sloveni - hrvati, koga još zanima šta se dešava kod njih kada postoji Grčka i njeno čisto i toplo more sa brojnim pravoslavnim manastirima i crkvama, sa pristojnim, neostrascenim narodom.
    (Volim Grčku, 12. oktobar 2021 08:11)

    # Link komentara

  10. Prvo, ako govorimo o gradovima, onda (bar) Hvar nema tu sta da tazi. Za ostale ne znam ali je pitanje "sta je grad"? Grad svakako nije naselje sa nesto vise od 4.000 stanovnika koliko ima Hvar. Jeste lepa sredina ali je pitanje kada je lepo ziveti u njemu: za vreme turisticke sezone kada se ne moze disati od turista ili u onih dugih 5-6 zimskim meseci kada malo koga ima, kada zbog bilo kakve vece stvari morate na trajekt i par sati odvojiti za transport do prvog mesta gde mozete naci resenje svoga problema. Za loseg vremena, ljudi su u velikom problemu u slucaju neodlozne potrebe.
    (mikin, 12. oktobar 2021 07:38)

    # Link komentara

  11. Koliko je ova Hrvatska lepša od naše Srbije. Čak i ona sela po Slavoniji. Ako nisu lepša, barem su urednija nego po Vojvodini. Teško je ali ruku na srce, mora se priznati. Mi i da imamo to more, bio bi kičeraj žešći...
    (nidža, 11. oktobar 2021 19:52)

    Aj ne s. Sela u Vojvodini su prelepa. Pogotovo severni deo Vojvodine. Pričaš napamet i lupetaš gluposti. Ako već ne voliš svoju zemlju, bar toliko budi čovek i ne pljuj je.
    (panter pudlica, 12. oktobar 2021 06:31)

    # Link komentara

  12. Hrvati su ziveli 1000 godina pod Italijanima i Austrijancima koji su na tom podrucju gradili gradove, razvijali pomorstvo, uredjivali sela, otvarali skole.. za to vreme nama su Turci otimali decu, sekli glave, nabijali na kolac, gradili udzerice, palili mosti svetaca i zidali dzamije umesto skola i univerziteta. Velikog to traga ostavlja. To je kao da poredite dvoje dece od kojih je jedno rodjeno u udzerici od neskolovanih roditelja i jedva imalo hleba dok je drugo dete pohadjalo casove klavira i krasnopisa i zivelo u saloncu- i onda kazete ovo dete iz bogate porodice se bolje ponasa i lepse je obuceno. Da znate u kakvom smo stanju zatekli Srbiju kad su se Turci povukli imali biste vise razumevanja. Sve lepo u Hrvstskoj im je ostalo iz proslosti i iz doba vladavine velikih zapadnoevropskih civilizacija na tom podrucju.
    (biba, 11. oktobar 2021 22:34)

    hrvati, namerno malim slovima su pokatoliceni Srbi i nikako ne postoje "tisucu" godina...
    (Dragan, 12. oktobar 2021 06:00)

    # Link komentara

  13. @biba

    Austrijanci i Mlecani nisu Hrvatima vec sebi gradili sve ono, sto se danas nalazi na podrucju Dalmacije tj, citavog prostora danasnje Hrvatske, odnosno povesnih prostora tih nekadasnjih drzava, na kojima je zivelo i brojno romansko i germansko stanovnistvo, a ne samo slovensko. Turci su na prostorima nekadasnje srednjovekovne Srbije vekovima ratovali protiv istih, te su gradili ono sto je sluzilo prevashodno vojnoj svrsi. Shodno tome, na ovim prostorima postoje Niska, Ramska ili Fetislam tvrdjava, da navedem samo neke od fortifikacija koje imaju veliki i graditeljski, a danas i kulturni znacaj. Konacno, povest Otomanske vladavine na ovim prostorima se ne uci iz narodne epike, vec iz relevantnih istorijskih izvora, a oni su nesto sasvim drugo u poredjenju sa epskim narodnim pripovedanjem, koje ne moze biti i nije cinjenicno relevantno. Necu ovom prilikom da spominjem sve ono sto Srbija nudi na kulturno-istorijskom planu, a sto je vec dovoljno u turistickom smislu prepoznato, ali stalno i besmisleno "patetisanje" o austrijskoj i mletackoj "civilizaciji", te otomanskom "divljastvu", u ozbiljnoj istoriografiji vise "ne prolazi". Mislite malo o tome!
    (ketiS, 12. oktobar 2021 02:09)

    # Link komentara

  14. A Sutomore?
    (Kaokakao, 12. oktobar 2021 01:57)

    # Link komentara

  15. @Mantis "Opet neko Srbima vadi mast, pri spominjanju hrvatskih ljepota na Jadranu."

    "Hrvatskih" ljepota?! Mislis mletackih ili venecijanskih? Tako bar pise u svim turistickim brosurama o Hrvatskoj.
    (ketiS, 12. oktobar 2021 01:52)

    # Link komentara

  16. Svako mesto na Hrvatskim ostrvima je mirno jer nema ljudi i svi su smoreni, pogotovo van sezone. Ništa neobično...
    (Miša, 11. oktobar 2021 23:55)

    # Link komentara

  17. @ biba
    U pravu si ukoliko se razmatra "ljudskih ruku delo". Ali ima i ono što je "božjih ruku delo", a i tu je Hrvatska favorit. Pored toga Hrvati su sve dobiveno primerno očuvali i unapredili, za razliku od nas koji smo dosta toga vrednog uništili ili devastirali.
    (rastko, 11. oktobar 2021 23:44)

    # Link komentara

  18. Tu hrvatsku neko teško potencira. Ako nije Dubrovnik onda je Hvar. Ništa posebno.
    (Basel, 11. oktobar 2021 20:56)
    Pa platite onda i vi reklamu tko vam brani samo moraš imati što ponuditi.
    (mario, 11. oktobar 2021 23:37)

    # Link komentara

  19. kada zelim miran odmor tu je seoski turizam Srbije.
    prosao evropu turisticki

    izuješ opanci lego pod šljivu odmotaš čvarci sipaš rakiju ovce bleje čobanica izgubila vreteno a ti našo ! eej srbijo nema te lepše a u potok plivaju frižideri televizori gume od traktora onda ideš da posetiš mlin save savanovića i u tom prođe odmor
    (Djokovich, 11. oktobar 2021 23:25)

    # Link komentara

  20. Nemoguće da su Leskovac zaboravili!
    (Miki, 11. oktobar 2021 23:22)

    # Link komentara

  21. srbi vi vašom žrtvom i junačkom borbom i vaš kralj omogućio nam je da imamo samo za sebe danas ovu ljepotu. a trebalo je bar pola biti vaše ali zbog vaše široke srpske ruke i duše - eto nije nego ste se odrekli u našu korist. hvala vam braćo . baš ste dobri.
    (gojko, 11. oktobar 2021 23:19)

    # Link komentara

  22. Italija i jeste najlepša država u Evropi još kada im se vrate njihove istorijske regije biće potpuna.
    psttt..

    pa je, strpi se još malo, imam informacije da će i tebi lično u novoj podjeli pripasti ljepi dio , nećeš morati više raditi , samo viski, suncobran taj rad...
    (mosha, 11. oktobar 2021 23:07)

    # Link komentara

  23. Dobrica Čosić, je stvarno bio prorok !!!
    (Bebo, 11. oktobar 2021 23:04)

    # Link komentara

  24. SrBska je tuga pregolema
    (Benče, 11. oktobar 2021 23:01)

    # Link komentara

  25. Ajde sto silno lobiraju svoj turizam nego sto botuju po nase portale, lupaju pluseve i minuse botovskim programom.Da budem jasan,ne pada mi na pamet da letujem na jadransko more pored favorita Spanije inace kada zelim miran odmor tu je seoski turizam Srbije.
    (Prosao evropu turisticki, 11. oktobar 2021 22:39)

    # Link komentara

  26. i sta je tu lepo?
    (gandra, 11. oktobar 2021 22:37)

    # Link komentara

  27. "Koliko je ova Hrvatska lepša od naše Srbije. Čak i ona sela po Slavoniji. Ako nisu lepša, barem su urednija nego po Vojvodini. Teško je ali ruku na srce, mora se priznati. Mi i da imamo to more, bio bi kičeraj žešći"

    Hrvati su ziveli 1000 godina pod Italijanima i Austrijancima koji su na tom podrucju gradili gradove, razvijali pomorstvo, uredjivali sela, otvarali skole.. za to vreme nama su Turci otimali decu, sekli glave, nabijali na kolac, gradili udzerice, palili mosti svetaca i zidali dzamije umesto skola i univerziteta. Velikog to traga ostavlja. To je kao da poredite dvoje dece od kojih je jedno rodjeno u udzerici od neskolovanih roditelja i jedva imalo hleba dok je drugo dete pohadjalo casove klavira i krasnopisa i zivelo u saloncu- i onda kazete ovo dete iz bogate porodice se bolje ponasa i lepse je obuceno. Da znate u kakvom smo stanju zatekli Srbiju kad su se Turci povukli imali biste vise razumevanja. Sve lepo u Hrvstskoj im je ostalo iz proslosti i iz doba vladavine velikih zapadnoevropskih civilizacija na tom podrucju.
    (biba, 11. oktobar 2021 22:34)

    # Link komentara

  28. Када пишете када је шта грађено, треба написати и тко је то градио... Клинци би могли помислити да су то градили хрвати... Све је грађено у време Рона, млетачке Републике и Италије, а хрвати су само присвојили... Не баш све, нешто је зидано и за време Краљевине.
    (Стрелац, 11. oktobar 2021 22:29)

    # Link komentara

  29. Sto jes',jes',prelep je, bio u avgustu
    (Nikola, 11. oktobar 2021 22:24)

    # Link komentara

  30. @nidža
    Slažem se da je Dalmacija i Istra lepa,to su Italijani gradili hiljadama godina i sredjivali a neko dobio na poklon 1945...inače Italija i jeste najlepša država u Evropi još kada im se vrate njihove istorijske regije biće potpuna.
    (psttt..., 11. oktobar 2021 21:57)

    # Link komentara

  31. mi i da imamo more kao oni mi bi nabili a blokove galense i slicno. od svakog kamena bi napravili zlatibor
    (ns, 11. oktobar 2021 21:54)

    # Link komentara

  32. Opet neko Srbima vadi mast,
    pri spominjanju hrvatskih
    ljepota na Jadranu ;-))
    (Mantis, 11. oktobar 2021 20:17) 

    A verovatno bivši Srbi :))))to su oni sto su prodali veru za kantu masla ;)
    (Munem ti blavora, 11. oktobar 2021 21:43)

    # Link komentara

  33. Bane*
    Nije problem provjeriti koji je otok duži, ili je lakše lupetati neke svoje podatke. Hvar je duži , slobodno provjeri.
    (Mook tamo, 11. oktobar 2021 21:41)

    # Link komentara

  34. A gdje su Laktaši.
    (Đenka, 11. oktobar 2021 21:36)

    # Link komentara

  35. Opet ovi Hrvati? Pa dokad braćo?
    (Cile, 11. oktobar 2021 21:29)

    # Link komentara

  36. Koliko je ova Hrvatska lepša od naše Srbije. Čak i ona sela po Slavoniji. Ako nisu lepša, barem su urednija nego po Vojvodini. Teško je ali ruku na srce, mora se priznati. Mi i da imamo to more, bio bi kičeraj žešći...
    (nidža, 11. oktobar 2021 19:52)

    E moj komsija. Dobar pokusaj. :) Neverovatno je koliko se trudite. Kao na nasoj anketi "Gde cete na more ovog leta".
    (Sasa, 11. oktobar 2021 21:28)

    # Link komentara

  37. Hvar nije preskup u poredjenju s onim sto se dobija. Jedan je od najlepsih ostrvakih gradova u Evropi i samo ostrvo ima precisto more savrseno tirkizne boje. S obzirom na cene hrane i smestaja u engleskim, nemackim, italijanskim i svajcarskim selendrama (a da ne pominjem cene u njihovim turistickim centrima), rekao bih da je Hvar cak i jevtin.
    (Sta da, 11. oktobar 2021 21:22)

    # Link komentara

  38. FourSeasons.... preskup ? A prepun non-stop. To je Hvar,sorry, ne može tamo svako na odmor..
    (Fakti, 11. oktobar 2021 21:07)

    # Link komentara

  39. To je selo nije grad! Al dobro
    (veljko, 11. oktobar 2021 21:00)

    # Link komentara

  40. Tu hrvatsku neko teško potencira. Ako nije Dubrovnik onda je Hvar. Ništa posebno.
    (Basel, 11. oktobar 2021 20:56)

    # Link komentara

  41. Hrvati rasturaju! Carevi!
    (Kosta, 11. oktobar 2021 20:41)

    # Link komentara

  42. Prelepi Hvar.
    (Petar, 11. oktobar 2021 20:31)

    # Link komentara

  43. Hvar, lep ali i preskup
    (FourSeasons, 11. oktobar 2021 20:24)

    # Link komentara

  44. Hvar je jednostavno preljep!
    (Dino, 11. oktobar 2021 20:24)

    # Link komentara

  45. Opet neko Srbima vadi mast,
    pri spominjanju hrvatskih
    ljepota na Jadranu ;-))
    (Mantis, 11. oktobar 2021 20:17)

    # Link komentara

  46. Ko je bio u gradu Hvaru zna da nikako nije najmirnije mesto u Evropi sa gomilom klubova i barova koji u starom gradu pustaju muziku do ranog jutra. Sve u svemu, Hvar predivan. Sportski pozdrav
    (liga, 11. oktobar 2021 20:13)

    # Link komentara

  47. najduže ako ne računamo Cres.
    (bane, 11. oktobar 2021 19:55)

    # Link komentara

  48. Koliko je ova Hrvatska lepša od naše Srbije. Čak i ona sela po Slavoniji. Ako nisu lepša, barem su urednija nego po Vojvodini. Teško je ali ruku na srce, mora se priznati. Mi i da imamo to more, bio bi kičeraj žešći...
    (nidža, 11. oktobar 2021 19:52)

    # Link komentara