Nove mere u Grčkoj od 12. juna

Iako je obaveza nošenja maski i dalje na snazi u Grčkoj, drevna zemlja Helena polako popušta epidemiološke mere.

Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. @ 18 dana uživamo u Nei Poriju. Zaista. Maske nosimo samo kada idemo u prodavnicu a inače kao da Corona ne postoji. Ono što me prijatno iznenadilo je da Grci, pogotovu mladi Grci, nose maske i na otvorenom! Poštuju ono što država traži od njih. Na pijaci su cene i niže nego u Srbiji a ponuda velika i raznovrsna. Grci su divan, gostoljubiv i pošten narod. Rado letujemo u Grčkoj. Trenutno u N.P ima najviše Srba i Nemaca.
    (Nei Pori, 11. jun 2021 08:42)

    Ja gostiljubivog grka nisam video,jako prljavi,non stop se nesto deru.inace grci nose maske na bradi,ispada kao modni detalj,totalna nebuloza..pa sto onda ne nosis i ti masku na otvorenom,ne kapiram,sobzirom da si u grckoj,a to drzava trazi?
    (aaa, 11. jun 2021 19:58)

    # Link komentara

  2. @stop grkomaniji

    Bolje da se nisi javljao. Upravo si potvrdio ono što govorim.
    (Bubica, 11. jun 2021 12:53)

    # Link komentara

  3. (Bubica, 11. jun 2021 06:36)

    Vidite, ako ste se vi pogrčili ne znači da mi ostali koji nismo treba da se pravimo slepi pored vlastitih očiju i ćutimo kada Grci otvaraju vrata svima, a nama tek na kraju.
    A Grci su nam kroz istoriju učinili mnogo toga, od Krfa i pomoći 90ih, ali i helenizacije Makedonije, a bogami uzeli su nam nekoliko manastira na Atosu (nije sam Hilandar ostao od Nemanjića), ali o tome se ne priča da se braća ne naljute.
    (stop grkomaniji, 11. jun 2021 09:13)

    # Link komentara

  4. 18 dana uživamo u Nei Poriju. Zaista. Maske nosimo samo kada idemo u prodavnicu a inače kao da Corona ne postoji. Ono što me prijatno iznenadilo je da Grci, pogotovu mladi Grci, nose maske i na otvorenom! Poštuju ono što država traži od njih. Na pijaci su cene i niže nego u Srbiji a ponuda velika i raznovrsna. Grci su divan, gostoljubiv i pošten narod. Rado letujemo u Grčkoj. Trenutno u N.P ima najviše Srba i Nemaca.
    (Nei Pori, 11. jun 2021 08:42)

    # Link komentara

  5. Čitam već godinu dana komentare o Grčkoj na srpskim portalima i zaključak je da Srbi definitivno misle da se svet vrti oko njih, da je sve upereno lično protiv njih, da su oni najveće žrtve... S druge strane, mislite da Grci ovde samo vas čekaju da donesete pare i kako smo lažna braća. Ja živim ovde i verujte mi, srpske pare su jedna kap u prihodima od turizma ovde. I nije vam Grk kriv što vas tamo deru za testove. To vi vidite tamo da rešite na delu, a ne ovde da se izvikujete i praznite. Sve ste zaboravili šta su nam Grci učinili kroz čitav jedan vek. Sram vas bilo.
    (Bubica, 11. jun 2021 06:36)

    # Link komentara

  6. loop {
    jesen u srbiji: nemamo se za leba, depra, daj da skidamo vlast
    zima u srbiji: e brate, 'oce da rade skijalista?
    prolece u srbiji: sve se budi i cveta a mi nemamo za leba, daj da skidamo vlast
    leto u srbiji: e brate al su ovi grci neki papci, lazna braca, odo u albaniju
    }
    (wer, 10. jun 2021 21:12)

    # Link komentara

  7. U čemu uživate?
    (pedja71, 10. jun 2021 16:32)

    Uzivam u voznji do primorja..potom uzivam u predivnom ambijentu, prirodi, mirisima..uzivam da se ispricam sa svima na lokalnoj plazi jer za 8 godina dolazenja upoznaju se divni ljudi.. uzivamo u setnji, odlasku u druga mesta, kupovini ribe ujutru od lokalnog ribara, mada mi nije problem i da sam zabacim udicu ujutru u 4 dok ne izbije sunce..
    (Perhan, 10. jun 2021 18:42)

    # Link komentara

  8. U 20 marki da ce od 28. juna da dozvole ulaz svima bez potvrde o vakcini i PCR testa?
    (got, 10. jun 2021 17:06) 

    nece sigurno, to su im pravila za sve zemlje, ne samo za nas, a i uskladjena su sa eu. nama cak cine sto priznaju ruske i kineske vakcine.

    bolje se vakcinisi umesto sto ocekujes da se desi cudo.
    (je suis, 10. jun 2021 18:38)

    # Link komentara

  9. Prava sezona pocinje 01.jula,tako da videcemo sta ce onda biti.U junu u Evropi skoro niko ne ide na letovanje.Prosle godine bila na Rodosu u julu.Masku niko nosio nije,ni u prodavnicama.Bilo sve poluprazno.Najlepse letovanje do sada.
    (Sneza, 10. jun 2021 18:33)

    # Link komentara

  10. Zasto uopste razmisljate o Crnoj Gori posle toliko godina u Grckoj? Vi ste garant oni redovni pljuvaci po CG svake godine jer je, Boze, Grcka zakon.. Pa sada da bi ste se brckali u tom raju, mora da se iskesira.. a za kupanje u (citiram) 'fekalijama kod neljubaznih Milogoraca' moze bez ikakvih uslovljavanja.. I sta sada? Zarad par dana na moru ste spremni i u fekalijama da se kupate? Tamo gde su neprijatni konobari? Gde su skupe lezaljke? Nadam se da cete se predomisliti i da necete doci u CG i praviti guzvu nama koji tamo uzivamo!
    (Perhan, 10. jun 2021 12:17)

    U čemu uživate?
    (pedja71, 10. jun 2021 16:32)

    U sopstvenim kućama i stanovima, za početak.
    (#neverovatno, 10. jun 2021 17:34)

    # Link komentara

  11. U 20 marki da ce od 28. juna da dozvole ulaz svima bez potvrde o vakcini i PCR testa?
    (got, 10. jun 2021 17:06)

    # Link komentara

  12. Da idem u Juznu Albansu obalu Ksamilj-Saransa ili Himara To je Jonsko More kristalna voda
    (JEDNO JE SIGURNO, 10. jun 2021 16:49)

    # Link komentara

  13. Zasto uopste razmisljate o Crnoj Gori posle toliko godina u Grckoj? Vi ste garant oni redovni pljuvaci po CG svake godine jer je, Boze, Grcka zakon.. Pa sada da bi ste se brckali u tom raju, mora da se iskesira.. a za kupanje u (citiram) 'fekalijama kod neljubaznih Milogoraca' moze bez ikakvih uslovljavanja.. I sta sada? Zarad par dana na moru ste spremni i u fekalijama da se kupate? Tamo gde su neprijatni konobari? Gde su skupe lezaljke? Nadam se da cete se predomisliti i da necete doci u CG i praviti guzvu nama koji tamo uzivamo!
    (Perhan, 10. jun 2021 12:17)

    U čemu uživate?
    (pedja71, 10. jun 2021 16:32)

    # Link komentara

  14. Da su ovako revnosni bili u smanjenju svog drzavnog duga ne bi dugovali 200 milijardi!
    (Milutin, 10. jun 2021 16:27)

    # Link komentara

  15. Kakav provod.
    (Bruks 021, 10. jun 2021 16:22)

    # Link komentara

  16. Više ni reči o pomeranju donje starosne granice za obavezan PCR test za decu na 10, možda čak i na 12 godina, o promeni da će za decu biti dovoljan brzi, antigenski test (koji je 3 puta jeftiniji od PCR-a) a toliko je pričano o tome.
    (hm, 10. jun 2021 16:10)

    # Link komentara

  17. Maska i Korona. Nema veze svezom. Da znam da stiti od korone pa ajd ....
    (Smederevac, 10. jun 2021 16:08)

    # Link komentara

  18. i mene brinu te maske na otvorenom, ali kazu da samo opominju ne kaznjavaju i da se uglavnom ne nose. i onako mi se ide zbog plaza gde ne mora.ju
    (jeee, 10. jun 2021 15:58)

    # Link komentara

  19. Распитивали смо се и о тој опцији, али када би се очитао код на сертификату, антитела Грци не признају. Мало ризично. Али орет и да признају, остаје ми 6 PCR тестова за децу. Тамо и назад. И још 2 PCR теста за нас двоје у повратку. Мислим да Р. Србија не признаје тест на антитела када улазиш из друге државе.
    Не вреди. Скупо је. Бар мени.
    (Brigate Rosse, 10. jun 2021 13:38)
    za ulaz u grcku ste verovatno u pravu za antitela , ali pozitivan test do 9 meseci moze , a na nazad mislim da vam nece traziti nista ...
    ali opet sve u svemu jeste za vas komplikovano i skupo ....ja isto čekam i idem samo ako ukinu za decu
    (Tomy Čubura, 10. jun 2021 15:55)

    # Link komentara

  20. @Panta mlekadžija
    Odakle ti to? Zasto lupetas neproverene informacije? Grcka ostrva su uvek prepuna Italijana.
    (Kole, 10. jun 2021 15:35)

    # Link komentara

  21. @grk makedonac sta god

    Ja danas citam u novinama da severnomakedonski carinici traze 20 evra po putniku da puste autobus odmah,inace cekaju 3 sata. Citam da nasumice testiraju putnike cak i sa negativnim pcr testom i da grubo zabadaju stapice u nos. Citam da na ulici policajci kaznjavaju ljude bez maske. Eto ako oni lazu,onda ja lazem!
    (Oliver, 10. jun 2021 15:35)

    # Link komentara

  22. Neznam sto je ova velika sala, KADA SE LEPO ZNA DA GLAVNI USLOV SU PARE ILI LOVA BRATE....
    (REKOS, 10. jun 2021 15:08)

    # Link komentara

  23. plandemija
    (Coka, 10. jun 2021 14:58)

    # Link komentara

  24. Panto ne lupetaj..Na Krfu ih je bilo koliko hoćeš kao i na Lefkadi.
    (rape, 10. jun 2021 14:56)

    # Link komentara

  25. @Oliver
    Muzika radice od 12.06
    Policiji čas nece biti od 01.07
    maske već danas nenosi niko..
    (Grk Makedonac iz vreme Alexandra Velikog, 10. jun 2021 14:39)

    # Link komentara

  26. (СОССД.ГИХСБпмг.амин)

    evo jos jednog gospodina koji misli da Grcka sve ovo radi samo njemu i njegovoj porodici.
    (DJ, 10. jun 2021 14:28)

    # Link komentara

  27. Italijani ne idu u Grčku na more! Imaju oni još lepše more od Grčke...
    (Panta mlekadžija, 10. jun 2021 11:44)
    Da,da,videli licno kada smo bili u Pargi.Dodju po vise porodica spojeni,onaku u coporu,a jedno 15 dece,tolika galama,vristanje,dranje,da je nas bilo sramota.Ne treba da kazem da su zauzeli pola plaze,poneli oko 8 prenosnih frizidera i po ceo dan samo zderu i deru se,urlaju na onu jadnu,nevaspitanu decu.Otisli smo u cudu sa te plaze.
    Bilo ih koliko hoces,kao sto sam napisao mesto,Parga.Mesec Avgust.
    (turista, 10. jun 2021 14:21)

    # Link komentara

  28. Boris@ Ne bih se slozio s tobom, Sardinija ima prelepo more, Sicilija takodje, plus, Palermo i Katanija su tu, za one koji voli aktivniji odmor, da vide nesto.
    (Hanzo Hasashi, 10. jun 2021 14:11)

    # Link komentara

  29. Slovenac@ Sta, kao Hrvati ne idu u Italiju na more? To sto je vecina na more isla samo u Grcku, ne znaci da i druge zemlje nemaju lepo more, Sardinija i Sicilija pre Grcke sto se mene tice...
    (Hanzo Hasashi, 10. jun 2021 14:06)

    # Link komentara

  30. 90% ljudi u srbiji nema pojma sta znaci rec "PANDEMIJA" i sta sve treba da bi se ona proglasila.zadnja pandemija je bila u vreme KUGE kada je svaki 4-ti stanovnik planete umro,znaci procenat smrtnosti je bio oko 25-30%...e to je pandemija.

    a sto se tice putovanja ides u zemlju koja realno gleda na sve ovo i gde nema uslovljavanja.u poslu,turizmu,nema brace,sestara,prijatelja...ides tamo gde te dodcekaju kao coveka bez da moras ovo ili ono.

    a cim ti postavi-e uslov koji moras da ispunis,to se zove "DISKRIMINACIJA"to je jos jedna rec koji polupismeni i nepismeni polusvet ne razume.

    grcka ce zbog para i milijarde profita PANDEMIJU prcrtati za mesec dana otprilike.i sta to govori?da je u pitanju "GLOBALNI BIZNIS" a rec "PARE" to cak i polupismeni i nepismeni znaju sta znaci!!!!

    u julu i avgustu cete ulaziti u grcku ko sada recimo u Albaniju,sve je u "PARAMA" a korona je najveci biznis.mnoge zemlje nece propustiti sansu da zarade milijarde.to grci veoma dobro znaju.

    posle turisticke sezone i profita,na jesen virus se ponovo vraca i nastupa rec PANDEMIJA jos vise naglasena,i jos uvek ne pobedjenja,veliki pozdrav!!
    (dd, 10. jun 2021 13:51)

    # Link komentara

  31. Ko je lud da ide na more gde je zabranjena muzika?? Ko je lud da nosi masku na ulici na 35 stepeni,inače placa kaznu od 300 evra?? Ko je lud da ide na more gde je policijski čas od 1.30?? Neverovatno,ja sam zaprepascen!! Ja idem u Umag sredinom jula na ATP tour, danju plivanje i tenis, nocu tehno zurke do 6 ujutru, kakve crne zabrane!!
    (Oliver, 10. jun 2021 13:41)

    # Link komentara

  32. Crna Goro čekaj me... Ništa neće biti ako se preskoči Grčka ove godine...
    (Ja i on, 10. jun 2021 13:40)

    # Link komentara

  33. imate jos jednu varijantu da probate ...svi izvadite igg antitela u drzavnoj laboratoriji pa ako ih imate na osnovu togga stampate sertifikat . 1200 din je test serološki na igg
    (Tomy Čubura, 10. jun 2021 13:27)

    Распитивали смо се и о тој опцији, али када би се очитао код на сертификату, антитела Грци не признају. Мало ризично. Али орет и да признају, остаје ми 6 PCR тестова за децу. Тамо и назад. И још 2 PCR теста за нас двоје у повратку. Мислим да Р. Србија не признаје тест на антитела када улазиш из друге државе.
    Не вреди. Скупо је. Бар мени.
    (Brigate Rosse, 10. jun 2021 13:38)

    # Link komentara

  34. Italijani ne idu u Grčku na more! Imaju oni još lepše more od Grčke...
    (Panta mlekadžija, 10. jun 2021 11:44)
    Da imaju, eno ih na hiljade u Hrvatskoj!
    (Slovenac, 10. jun 2021 13:32)

    # Link komentara

  35. Не можеш добити зелени сертификат јер смо се теститали у приватној лабораторији због атомске навале у државним амбулантама у децембру. PCR за троје деце и за нас двоје одраслих-мука ме ухвати кад помислим на износ...а одмора треба....ебем те робијо:).
    Срећно свима који оду....леп провод.....
    (Brigate Rosse, 10. jun 2021 11:33)
    pa i da ste ste radili u drzavnoj knap bi bilo za sertifikat ( 6 meseci ) mada bi verovatno mogli da tim pozitivnim u grcku ( 9 meseci ).
    verovatno ce vas i pustiti sa pozitivnim testom iz privatne laboratorije uz potvrdu lekara kad ste prelezali .
    imate jos jednu varijantu da probate ...svi izvadite igg antitela u drzavnoj laboratoriji pa ako ih imate na osnovu togga stampate sertifikat . 1200 din je test serološki na igg
    (Tomy Čubura, 10. jun 2021 13:27)

    # Link komentara

  36. Ljudi, bio sam u Grčkoj i kad su mere bile rigoroznije. Od 21.05.-02.06.

    Naravno da je i tada vazilo da su maske na otvorenom obavezne, a to nje postovalo 90% Grka.
    Suština je da nas, kao turiste, policija i ne pogleda. Bar 7-8 puta su prosli pored nas, masku sam držao na zglobu ruke i nikom nista. Stavros, Sarti, Vurvuru
    (Saks, 10. jun 2021 13:16)

    # Link komentara

  37. (Perhan, 10. jun 2021 12:17)

    Перхане, ко ти дрма кавез? Нико није пљувао по ЦГ приморју. Само сам упоредио Каламици са Добрим водама. Па ако си био на Ситонији, знаш о чему се ради. Када сам био млађи ишао сам и у ЦГ. Такво је било време. Касније Грчка. И некако се навикнеш. Сматрам да Грчка и ЦГ не могу да се упореде ни по једном ствари почевши од мора, плажа, услуге, осећаја да си добродошао без икакаве тензије, једноставно за свој новац добијеш одмор какав желиш....итд.
    (Brigate Rosse, 10. jun 2021 13:01)

    # Link komentara

  38. Samo mazohisti idu sad u Grcku.. Ej moras da nosis masku I napolju.. Ja Sam godinama isao 3 puta u Grcku godisnje.. Sad Sam u Becicima.. Velika Plaza, Voda cista, ljudi slabo,cene smejurija.. Palancika sa krem I plazmom 1 euro,pivo veliko 1.5 euro..
    (dzo, 10. jun 2021 12:43)

    # Link komentara

  39. @aalborg, koja je svrha vakcinacije kada svakako moraš onaj PLF da popunjavaš, maske da nosiš i slično?
    Koja je svrha?
    (rebro, 10. jun 2021 12:40)

    # Link komentara

  40. Nista se bitno nije promenilo, ove godine cu ili u CG ili u Bugarsku tamo se moze sa brzim testom (nesto manje od 2000 dinara)!
    (Turista, 10. jun 2021 12:38)

    # Link komentara

  41. Brigate Rosse: pa vakcinisite se ti i supruga pa vas grčka neće smatrati zdravstvenom pretnjom. Na Novi Zeland i Australiju traže, već decenijama, kad dolaziš iz istočne evrope(pogotovo iz rusije i ukrajine) , dokaz o primanju vakcine za tuberkulozu. Neće ljudi da im zarad tvojih par dana odmora doneses počast u državu, zašto te to uznemirava?
    (jadna rusija, 10. jun 2021 12:36)

    # Link komentara

  42. @Фактор мира и стабилности, ja isam pre mesec dana bio u Beogradu. Došao autom iz Praga. Niko živi me nije pitao ništa. I u povratku za Češku isto.
    Sad ću u Hrvatsku da idem samo sa antigen testom.
    (rebro, 10. jun 2021 12:29)

    # Link komentara

  43. Волим одмор у Грчкој, али брате мили, смучили сте ми се више. Мука ми је и од помисли да треба да идем у Црну Гору после 10 година проведених на Грчком мору, али 75000 дин за тестирања и неизвесност приликом поновног тестирања на граници за петочлану породицу је дерачина невиђених размера.
    Не можеш добити зелени сертификат јер смо се теститали у приватној лабораторији због атомске навале у државним амбулантама у децембру. PCR за троје деце и за нас двоје одраслих-мука ме ухвати кад помислим на износ...а одмора треба....ебем те робијо:).
    Срећно свима који оду....леп провод.....
    (Brigate Rosse, 10. jun 2021 11:33)

    Zašto se niste vakcinisali!?
    (aalborg, 10. jun 2021 12:03)

    Čitate li šta je čovek napisao ili ne znate da čitate sa razumevanjem? Iz komentara se vidi da je preležao koronu u decembru, i neće da se vakciniše. Uostalom da su se i vakcinisali, opet ima značajan trošak 75000-18000 (da su vakcinisani on i supruga). Neki ljudi ne žele da se vakcinišu zbog putovanja, a pogotovo neki ne žele koji su preležali skoro.
    (sve je relativno, 10. jun 2021 12:26)

    # Link komentara

  44. Sve je to ok, ali su i dalje obavezne maske na otvorenom.
    (Mile, 10. jun 2021 12:25)

    # Link komentara

  45. (evo kazem, 10. jun 2021 12:00)

    Нажалост ће највероватније бити тако....замисли да Каламици замениш са Добрим водама....лебе мекани....:)
    (Brigate Rosse, 10. jun 2021 12:20)

    # Link komentara

  46. Nošenje maske na otvorenom, čak i kada oko tebe nema nikoga, zaista je besmisleno, pogotovo na 35-40 C. Penjete se na Akropolj (150 m) i ne možete da dišete. Samo na plaži može bez maske, a tamo je obično gužva. Grci mi uopšte nisu jasni!
    (Bruno, 10. jun 2021 12:18)

    # Link komentara

  47. Brigate Rosse, 10. jun 2021 11:33

    Zasto uopste razmisljate o Crnoj Gori posle toliko godina u Grckoj? Vi ste garant oni redovni pljuvaci po CG svake godine jer je, Boze, Grcka zakon.. Pa sada da bi ste se brckali u tom raju, mora da se iskesira.. a za kupanje u (citiram) 'fekalijama kod neljubaznih Milogoraca' moze bez ikakvih uslovljavanja.. I sta sada? Zarad par dana na moru ste spremni i u fekalijama da se kupate? Tamo gde su neprijatni konobari? Gde su skupe lezaljke? Nadam se da cete se predomisliti i da necete doci u CG i praviti guzvu nama koji tamo uzivamo!
    (Perhan, 10. jun 2021 12:17)

    # Link komentara

  48. mmm.....not.
    (Prodi PR., 10. jun 2021 12:14)

    # Link komentara

  49. @Boris:

    Прошле недеље дошао експерт из једне чешке фирме у Београд. Стигао колима, нико га ништа није проверавао ни на једној граници, мада се раније вакцинисао Фајзером... Каже да уопште није тако, како пишу медији.
    (Фактор мира и стабилности, 10. jun 2021 12:11)

    # Link komentara

  50. Волим одмор у Грчкој, али брате мили, смучили сте ми се више. Мука ми је и од помисли да треба да идем у Црну Гору после 10 година проведених на Грчком мору, али 75000 дин за тестирања и неизвесност приликом поновног тестирања на граници за петочлану породицу је дерачина невиђених размера.
    Не можеш добити зелени сертификат јер смо се теститали у приватној лабораторији због атомске навале у државним амбулантама у децембру. PCR за троје деце и за нас двоје одраслих-мука ме ухвати кад помислим на износ...а одмора треба....ебем те робијо:).
    Срећно свима који оду....леп провод.....
    (Brigate Rosse, 10. jun 2021 11:33)

    Zašto se niste vakcinisali!?
    (aalborg, 10. jun 2021 12:03)

    # Link komentara

  51. Волим одмор у Грчкој, али брате мили, смучили сте ми се више. Мука ми је и од помисли да треба да идем у Црну Гору после 10 година проведених на Грчком мору, али 75000 дин за тестирања и неизвесност приликом поновног тестирања на граници за петочлану породицу је дерачина невиђених размера.
    Не можеш добити зелени сертификат јер смо се теститали у приватној лабораторији због атомске навале у државним амбулантама у децембру. PCR за троје деце и за нас двоје одраслих-мука ме ухвати кад помислим на износ...а одмора треба....ебем те робијо:).
    Срећно свима који оду....леп провод.....
    (Brigate Rosse, 10. jun 2021 11:33)

    znaci "nikad vise u CG" eto ponovo u CG :D
    (evo kazem, 10. jun 2021 12:00)

    # Link komentara

  52. Italijani ne idu u Grčku na more! Imaju oni još lepše more od Grčke...
    (Panta mlekadžija, 10. jun 2021 11:44)
    @Panta
    Nemas ti pojma Panto, ima lepih predela ali generalno Grcka je daleko ispred.
    Ovi ljudi sto se pitaju o merama u Grckoj i zabranama. neka pitaju vladu R.Srbije zasto gradjani EU ne mogu ci u Srbiju sa potvrdom o
    vakcinaciji u Italiji ili Francuskoj npr. Pre neki dan su mi rodjaci i pored vakcinacije morali da rade PCR test jer srpske vlasti ne priznaju strane. Hehe, cudna smo mi zemlja i narod. U Grcku bar mozes sa potvrdom o vakcinaciji ali u Srbiju niko ne moze iz EU.
    (Boris, 10. jun 2021 11:57)

    # Link komentara

  53. Братска Црна гора није баш тако далеко !
    (Петар, 10. jun 2021 11:53)

    # Link komentara

  54. Грчка ме више неће видети чак и да укину све мере. Ајде бре марш
    (СОССД.ГИХСБпмг.амин, 10. jun 2021 11:45)

    # Link komentara

  55. Italijani ne idu u Grčku na more! Imaju oni još lepše more od Grčke...
    (Panta mlekadžija, 10. jun 2021 11:44)

    # Link komentara

  56. Pored ovih mera ko moze zvati ovo odmorom...
    (Naivni_Gavran, 10. jun 2021 11:41)

    # Link komentara

  57. Vidimo se ubrzo!
    (Vakcinisan, 10. jun 2021 11:41)

    # Link komentara

  58. A preko Bugarske?
    (aalborg, 10. jun 2021 11:38)

    # Link komentara

  59. Do avgusta (dolaska Italijana) kraj svih mera :)
    (Pavle, 10. jun 2021 11:20)

    Da, u pravu si, a sve što rade, rade samo nama da smeste. Malo su to zabašurili jer isto važi i za amere, nemce, australijance, ali najlepše im je sto mi patimo. Kaže baš jedan grk neki dan: ma samo da napakostim miloju iz pržogrnaca oa, nek umrem posle toga /kraj sarkazma
    (ja, 10. jun 2021 11:35)

    # Link komentara

  60. Волим одмор у Грчкој, али брате мили, смучили сте ми се више. Мука ми је и од помисли да треба да идем у Црну Гору после 10 година проведених на Грчком мору, али 75000 дин за тестирања и неизвесност приликом поновног тестирања на граници за петочлану породицу је дерачина невиђених размера.
    Не можеш добити зелени сертификат јер смо се теститали у приватној лабораторији због атомске навале у државним амбулантама у децембру. PCR за троје деце и за нас двоје одраслих-мука ме ухвати кад помислим на износ...а одмора треба....ебем те робијо:).
    Срећно свима који оду....леп провод.....
    (Brigate Rosse, 10. jun 2021 11:33)

    # Link komentara

  61. Do avgusta (dolaska Italijana) kraj svih mera :)
    (Pavle, 10. jun 2021 11:20)

    # Link komentara