Koliko je jak srpski pasoš?

Srpski pasoš je 36. najvredniji na svetu, pa je od država iz regiona na trećem mestu, iza slovenačkog (11. na svetu) i hrvatskog (16).

Izvor: B92, Tanjug
Pošaljite komentar
  1. Ja imam KOVID pasoš.
    Mogu svuda, ha haha
    (crna guja, 25. april 2021 03:18)

    # Link komentara

  2. (besna glista, 18. april 2021 21:11)

    Ovde se meri turist-free ulazak u pojedine države, a ne mogućnost jednakog zaposlenja kao i domaći državljani, što važi za EU zemlje.
    Mada i mi sada počinjemo sa tim u okvirima malog Šengena.
    (informacije, 20. april 2021 18:14)

    # Link komentara

  3. cinik@ zato Srba ima duplo vise od Hrvata koji rade u EU a jos i nisu usli,sta ce biti tek tada
    (bas, 20. april 2021 06:52)

    # Link komentara

  4. @ C i n i k
    Bezvizno putovanje u USA nije stvar nikakvih pregovora već rezultira nakon ispunjavanja određenih uvjeta. Jedan od važnijih je da postotak odbijenih zahtjeva za vizu ne smije biti iznad 3%. Hrvatska je i taj posljednji uvjet ispunila tako se ove godine očekuje ukidanje viza. Tako da razgovore s Trumpom (ili Bidenom, svejedno) možeš "objesiti mačku o rep".
    (viza, 19. april 2021 18:23)

    # Link komentara

  5. Da vidimo po rang listi kako je najjači prvo ne možeš po cijeloj Europi jer za VB vam treba viza ,a to što možete u Rusiju i Kinu to vam baš puno znaći jer sigurno idete raditi tamo i idete ljetovati tamo kao i na bliski istok.
    Za EU vam jedino je dobro što možete turistićki,a za rad još uvijek vam treba radna dozvola i za USA vam treba viza. (mario, 19. april 2021 11:31) Bezvizno putovanje je pre svega važno za poslovne ljude, one koji ne odlaze da rade nego da sklapaju poslove. Mereno veličiniom unutrašnjeg tržišta (GDP PPP), Kina je prva ekonomija sveta, za petinu veća od cele EU, veće nego Amerika i Kanada zajedno. Rusko tržište po istim merilima veće od Britanskog. Američka viza se vade na duži rok, nije puno kraći od dužine važnosti pasoša. Na američkoj granici ćete brže proći sa američkom vizom, nego sa pasošem države koja ima bezvizni režim (izuzimam Kanadu). Što se tiče godišnjih odmora, provedi jedan duži vikend u Emiratima, pa onda komentariši. Razlika između modernih gradova u Aziji i onih u EU je otprilike kao kada bi upoređivali Beograd nakon odlaska Turaka sa Bečom.
    (Zok1, 19. april 2021 17:39)

    # Link komentara

  6. za USA ne znam otkuda vam to da se sa mađarskim, hrvatskim i slovenačkim može ući bez vize. Čak ni sa švajcarskim se ne može ući bez vize . To je uvedeno poslije 9/11 zbog velikog broja islamista u Evropi.
    (Obi van, 18. april 2021 22:15)


    Misim da sa slovenackim mozes u Usa bez vise ali nsm siguran..sa madjarskim 100% nmoze...
    (C i n i k, 19. april 2021 16:37)

    # Link komentara

  7. Objektivno, ali da bi ostao raditi u nekoj članici EU ne znači ti ništa dok sa HR osobnom ideš gdje hoćeš po EU, a od ove godine sa HR putovnicom bez vize za USA.
    (mario, 18. april 2021 19:31)


    Vama iz hr je zivotni san da odete da sljakate u DE, razumljivo je to posto je hr poslednji supak Evrope, i samo trba da procitas text na site B92 koji govori o pasosima a ne radnim dozvolama..
    Ali ok, to samo pokazuje kako vi shvatate EU, kao priliku za beg i kao dezurni bankomat..
    (C i n i k, 19. april 2021 16:36)

    # Link komentara

  8. Da vidimo po rang listi kako je najjači prvo ne možeš po cijeloj Europi jer za VB vam treba viza ,a to što možete u Rusiju i Kinu to vam baš puno znaći jer sigurno idete raditi tamo i idete ljetovati tamo kao i na bliski istok.
    Za EU vam jedino je dobro što možete turistićki,a za rad još uvijek vam treba radna dozvola i za USA vam treba viza.
    (mario, 19. april 2021 11:31)

    Pasos nije radna dozvola ngo isprava za putovanje brte, to sto vi iz hr pasos smatrate dozvolom za beg i sljaku, to je nsto drugo, medjutim text uopste nije o tome.
    Ajde recimo probaj da odes sa svojim pasosem hr u Macao ili Hong Kong, a sa SRB pasosem bz problema...
    (C i n i k, 19. april 2021 16:22)

    # Link komentara

  9. Crni @Han Solo, ti nekoga pitas da li je pismen. Jer?
    (Jer ili jel :(, 19. april 2021 15:55)

    # Link komentara

  10. Nemas pojma i ne nabrajaj majke ti, sa Hr pasosem ne mozes u Australiju i Usa bez vize, ista procedura za dobijanje tih viza kao i za Srbe bar trenutno.
    (Boris, 19. april 2021 09:23)
    Za USA će se ukinuti vize ove godine.
    (mario, 19. april 2021 15:32)

    # Link komentara

  11. @(Toni, 19. april 2021 12:11) Dakle, apsolutno ne sluze za rad i to si sam shvatio. Upravo si sam rekao da ti sto odu da rade sa visa waiver krse taj visa waiver i mogu da zaglave u zatvoru, plate kazne, budu deportovani i da im bude zabranjen povratak u drzavu. Visa waiver ti sluzi za poslovni sastanak, obilazak partnera, sedista firme itd. Uslovno ako radis u nekoj americkoj firmi i posalju te u centralu naravno da ces ti tamo raditi, ali to nije isto kao da se uzmes da radis u kaficu ortaka.
    (ivan, 19. april 2021 14:13)

    # Link komentara

  12. @Toni Ne možeš nigde samo sa pasošem da se ušetaš u tuđu zemlju i da počneš da radiš. To je jedino moguće između zemalja EU i to je prilično veliki izuzetak. Svuda je neophodno dobiti pravo na boravak i radnu vizu. Pasoš služi da se putuje, to nije dozvola za preseljenje.
    (T, 18. april 2021 21:29)

    Turističke viza za SAD ili Uk (ne znam na koliko Britanci davaju vize) vrlo često služe za neke kratkotrajne poslove i pripunjavanje budžeta. I sami Amerikanci na to "žmure" i na neki način im odgovara. Da se zvanično ne može raditi, to znam i nema potrebe za objašnjavanjem da je morska voda slana.
    (Toni, 19. april 2021 12:11)

    # Link komentara

  13. Srpski pasoš je najjači, nije stvar samo u kvantitetu vec i u kvalitetu. Ja ne znam koja to jos zemlja moze da putuje bez vize, u Rusiji, Kinu, celu evropu i bliski istok, verovatno ne postoji takva zemlja sem Srbije.
    (Vladan, 19. april 2021 08:23)
    Da vidimo po rang listi kako je najjači prvo ne možeš po cijeloj Europi jer za VB vam treba viza ,a to što možete u Rusiju i Kinu to vam baš puno znaći jer sigurno idete raditi tamo i idete ljetovati tamo kao i na bliski istok.
    Za EU vam jedino je dobro što možete turistićki,a za rad još uvijek vam treba radna dozvola i za USA vam treba viza.
    (mario, 19. april 2021 11:31)

    # Link komentara

  14. Pasos sa kojim bez vize ne mozes da udjes u USA, Britaniju, Kanadu, Australiju je los pasos
    (USA Forever, 18. april 2021 18:16)

    To ne možeš sa skoro ničijim..
    (HanSolo, 18. april 2021 18:52)

    Hrvatski, slovenački, mađarski pasoš... Hoćeš da nastavim?
    (Igor, 18. april 2021 19:45)
    @Igor
    Nemas pojma i ne nabrajaj majke ti, sa Hr pasosem ne mozes u Australiju i Usa bez vize, ista procedura za dobijanje tih viza kao i za Srbe bar trenutno.
    (Boris, 19. april 2021 09:23)

    # Link komentara

  15. Bogu hvala imam Britanski, Hrvatski i Srpski pasos i viza mi ne treba niti za jednu zemlju sveta :)
    (maki9, 19. april 2021 08:42

    Ti si naš heroj.
    (Mile, 19. april 2021 09:00)

    # Link komentara

  16. srpski na dva mesta :D
    (Gašo, 19. april 2021 08:48)

    # Link komentara

  17. Bogu hvala imam Britanski, Hrvatski i Srpski pasos i viza mi ne treba niti za jednu zemlju sveta :)
    (maki9, 19. april 2021 08:42)

    # Link komentara

  18. Malo jači od kisele vode!
    (nikola drezgić, 19. april 2021 08:36)

    # Link komentara

  19. @Miki

    Da Vam objasnim ovako na prost nacin, Srbija nikada nece uvesti vize Britanskim drzavljanima a Britanija nikad nece ukinuti vize Srpskim drzavljanima. Kad prosecni britanski turista ili poslovni covek dodje u Srbiju on donese gomilu para sa sobom koje potrosi jer je prosecna plata u UK oko 2100 funti (2700eur). Kad bi prosecni turisti iz Srbije, sa prosecnom platom od 500eur, mogli putovati u UK bez vize, tesko da bi se Britanija nesto ovajdila od takvih turista. Zato sto je UK jedna od najmocnijih zemalja na svetu, oni odlucuju ko moze a ko ne moze ! Lep pozdav..
    (kica9, 19. april 2021 08:34)

    # Link komentara

  20. Ne znam cemu tolika patetika u komentarima. Proputovao sam dobar deo sveta i nigde gde sam isao nije mi trebala viza (EU, Rusija, Kina, Argentina, Kuba, Aruba, Curacao, Egipat, Turska...) a ako idete negde da bi radili svakako vam treba viza pa iz koje god zemlje da dolazite (sem kad je u pitanju EU/EEA). A licno nemam neku veliku zelju da idem turisticki u Kanadu ili USA pa mi nije ni bitno, mada sam vadio turisticku za USA i to prilicno brzo je bilo i vazi narednih 10 god zbog neke konferencije...

    Tako da ne znam cemu tolika frka sa svim tim.

    A za ovog sto je iz nemacke i pita da li da se odrice srpskog ili ne, pa sta znam druze u istom sam sosu s tim sto sam ja u Austriji... Ako imas partnera koji je sa srpskim pasosem nek se jedno od vas dvoje odrekne a jedno nek zadrzi srpski, laksa vam posle procedura oko dosta stvari u Srbiji, u suprotnom, ako si stranac, zavisi iskljucivo od tvojih planova za buducnost, jer sa trajnom boravisnom imas skoro sva prava ko i drzavljanin (sem pasosa i prava glasa koliko znam), tako da tesko ti je tu dati odgovor.

    Kod mene je ova prva situacija, treba da bacamo novcic supruga i ja pa da vidimo koje ce uzeti austrijski a koje zadrzati srpski, posto bismo oboje da zadrzimo srpski...
    (perun, 19. april 2021 08:28)

    # Link komentara

  21. Srpski pasoš je najjači, nije stvar samo u kvantitetu vec i u kvalitetu. Ja ne znam koja to jos zemlja moze da putuje bez vize, u Rusiji, Kinu, celu evropu i bliski istok, verovatno ne postoji takva zemlja sem Srbije.
    (Vladan, 19. april 2021 08:23)

    # Link komentara

  22. @T2
    Za Indiju treba viza, od velikih sila istocno od nas ne treba za Rusiju, Kinu, Japan, J. Koreju, Singapur. Svakako indijska viza se odobrava od kuće, treba oko sat vremena da se popuni formular, odobravaju je sutradan, košta oko 70 dolara i traje godinu dana. Prvi put štampaš potvrdu koju pokazuješ na check in desku i pri prvom ulasku kad sletiš dobiješ vizni pečat u pasoš. Ako nekom treba info to je to iz prve ruke.
    (miki, 19. april 2021 08:07)

    # Link komentara

  23. Ikac@ druže,svaka čast za komentar !!!
    (Pjetro Paćani, 19. april 2021 08:06)

    # Link komentara

  24. realno uporedivo sa privredom i demokracijom
    (bas, 19. april 2021 06:55)

    # Link komentara

  25. Zavisi koliko se čuva, gde se drži, ne treba ga izlagati suncu, znojenju ili kvašenju, koristiti kao notes ili podmetač za pivo i naravno držati ga uvek van domašaja dece. Ne toliko zbog toga što će s njim deca da završe u Burkini Faso, nego što će sve ono prethodno pobrojano i još ponešto što nije moguće predvideti.
    (Zvrndov, 19. april 2021 06:16)

    # Link komentara

  26. Tako je Tyty. Tražite oduzimanje državljanstva, tako da nema odricanja, učinite ono što biste već trebali dobiti na njemačkom, a kad to učinite, preregistrirajte se u naše državljanstvo. Dakle, to je najbolje i nema odustajanja.
    (kviki,, 18. travnja 2021. 19:30)
    Bez muljanja nema Srbina!
    (samo da primetim, 19. april 2021 05:55)

    # Link komentara

  27. Živim u SAD i imam srpski pasoš. Ko voli da putuje u zanimljive zemlje - srpski pasoš je odličan. Mongolija, Rusija, Kina, dosta južne Amerike, dosta Afrike i to sve bez vize. Vidim da se spominje kao "jadni mi, ne možemo u SAD, UK, Australiju itd." Sem posla - šta ćete u tim zemljama? Amerika je predosadna - samo se rmbači, humor nikakav, društveni život jad i tuga. Naravno da ima OK mesta da se poseti, ali u odnosu na gomilu zemalja i kvalitet društvenog života i ljudi u drugim zemljama, SAD je nula. Amerika u filmovima i uživo dva pojma.
    (Svetska, 19. april 2021 04:59)

    # Link komentara

  28. Jacina pasosa se ne ogleda u tome u koliko zemalja se moze uci bez vize vec u snazi drzave ciji pasos pojedinac ima.Amerikanci salju vojsku i pravnu pomoc za svoje drzavljane a mi sa Srpskim pasosem???Sta mi mozemo da uradimo za nase drzavljane???Apsolutno nista!!!
    (Igor, 18. april 2021 23:17) Amerikanci će se potruditi oko svojih državljana, ali to sa slanjem marinaca je pomalo preterivanje. Svojevremeno je američki konzul u Libiji poginuo u konzulatu (na američkom tlu). Međutim, Amerika je izuzetak u smislu upotrebe oružja. Sve ostale države se ograničavaju na pravnu i diplomatsku pomoć. Ne tako davno, Srbija je evakuisala turiste iz Egipta.
    (Zok1, 19. april 2021 04:49)

    # Link komentara

  29. Vrednost " pasoša se ne ogleda po tome u koliko zemalja možete da udjete bez vize. To je tek jedan segment, i zapravo znači tek toliko da vam je ulazak u neku zemlju jednostavniji. Mnogo važnija stvar je sama zemlja, odnosno njen standard i bogatstvo.
    (Milos Radunkovic, 19. april 2021 04:05)

    # Link komentara

  30. Srbija je pošla putem koji vodi ka ukidanja "belog Šengena" pa će Srbi na miru moći da idu kod brata Sija i brata Putina i da mrze EU do mile volje.
    (Borko, 19. april 2021 03:47)

    # Link komentara

  31. Preterujete malo u komentarima.. Kao neko ko je obisao 50+ drzava mogu reci da je pasos Srbije je po meni i na boljem mestu od ovog na listi. Da, treba viza za Ameriku, UK, Aus.. Ali zato ne treba za Kinu i Rusiju, Japan, Koreju, Kolumbiju, Argentinu.. Po Aziji i juznoj Americi za vecinu zemalja ili ne treba ili imamo opciju visa on arrival. Plus sengen zona 3 meseca bezvizni rezim.. Tako da, itekako kvalitetan pasos imamo, ne pljujte odma po automatizmu
    (marko, 19. april 2021 02:32)

    # Link komentara

  32. @T2 - za induse se ne slazem, ako “namirisu” da mogu da se infiltriraju lakse u Evropu preko nas, nagrabusili smo. Kao kuga su gde god da se pojave
    (Hogar, 19. april 2021 02:03)

    # Link komentara

  33. Ja sam svoj pasos pojacao nemackom vizom na godinu dana...
    (ganDra, 19. april 2021 02:01)

    # Link komentara

  34. @helena nije tacno da na tajlandu ne mozes da iznajmis stan na duze. ja sam usao sa turistickom vizom (2 meseca) i iznajmio stan na 6 meseci bez problema.
    (rpm, 19. april 2021 01:25)

    # Link komentara

  35. Verovatno cu uzeti Nemacki pasos (posto ispunjavam sve uslove) . Zivim tu vec vise od 10 god, mislim da je opet to bolje za mene, a i lakse zbog samog putovanja. Zao me je sto se moram ispisati iz Srpskog drzavljanstva, ali to je jedan od uslov.
    Jedan dokument ne menja nista, ja opet ostajem Srbin .
    Bitno je da ja volim svoj narod, i da se trudim, da ga prestavim samo u dobrom svetlu.
    (Ja, 19. april 2021 00:09)

    # Link komentara

  36. Nemačka, Švedska, Francuska, Danska, tamo bez vize .... mislim koj ću đavo u Bugarsku, Albaniju, C.goru, Zambeziju, Tunguziju, ....
    (profesor Dušan, 19. april 2021 00:09)

    # Link komentara

  37. Nekad je to pocinjalo sa "Isli Mujo i Haso...".
    (Toto-ko-tunjo, 19. april 2021 00:08)

    # Link komentara

  38. Naš pasoš je među najlepšima, ako ne i najlepši.
    (Brankitza, 19. april 2021 00:04)

    # Link komentara

  39. @Ivan Vratili su te jer su sada vandredne okolnosti i ulaz u Svedsku je najverovatnije ogranicen iz ne-EU zemalja (ili vec kriticnih drzava u crvenoj zoni, kakogod), sto je i logicno, da bi se sprecilo sirenje virusa. Tako je isto i u mnogim drugim zemljama EU. Bez boravisne dozvole ili vize za privremeni boravak - nema ulaska van EU. To si morao proveriti pre puta. Srpski pasos u nomalnim okolnostima daje pravo na turisticki ulaz u Svedsku (bez vize), medjutim trenutno su na snazi mere koje ogranicavaju kretanje.
    (Jovan, 18. april 2021 23:59)

    # Link komentara

  40. Ja mislio da smo mi lideri u regionu
    (Stevo, 18. april 2021 23:42)

    # Link komentara

  41. Putovanje u SAD nije preveliki problem jer viza traje 10 godina i poslovnu vizu nije nikakav problem dobiti. Problem je putovanje u V. Britaniju i Kanadu. Za nekog ko radi u IT-ju dobro je što možemo bez vize u Indiju i Kinu. Jako je dobro što oni mogu bez viza kod nas, isto tako svi iz EU i SAD i UK. Tako da ako imate neki veliki projekat, Srbija je dobro mesto kad treba da se organizuje sastanak celog tima.
    (T2, 18. april 2021 23:23)

    # Link komentara

  42. @(Igor, 18. april 2021 23:17)Brate!!!Razmak izmedju recenica???I oladi malo sa znakovima interpunkcije!!!Pozdrav!!!
    (ivan, 18. april 2021 23:22)

    # Link komentara

  43. Jak je 0 bodova. Stavite ga među sve evropske pasoše i ostavite strancima da biraju pa ćete videti. Neće ga uzeti niko.
    (Ajooj, 18. april 2021 23:21)

    # Link komentara

  44. Imam finski pasaos, ali putujem samo za Srbiju i eventualno za Grcku.
    (Darko, 18. april 2021 23:21)

    # Link komentara

  45. Jacina pasosa se ne ogleda u tome u koliko zemalja se moze uci bez vize vec u snazi drzave ciji pasos pojedinac ima.Amerikanci salju vojsku i pravnu pomoc za svoje drzavljane a mi sa Srpskim pasosem???Sta mi mozemo da uradimo za nase drzavljane???Apsolutno nista!!!
    (Igor, 18. april 2021 23:17)

    # Link komentara

  46. Ovo je lista na osnovu broja zemalja u koji sa nekim pasošem može da se uđe bezvizno ili sa "vizom po dolasku", tj u koje može da se otputuje bez prethodno obezbeđene vize.
    Dakle ne radi se gde možeš da radiš sa tim pasošem, što je recimo karakteristika jedino u EU+EEA zemljama inače svuda ostalo uključujući i Kanadu i USA i Australiju je to na nacionalnom nivou regulisano radnim dozvolama i sam pasoš EU npr ne znači mnogo po tom pitanju, tj i oni moraju da apliciraju za vizu ako žele da ostanu van turističkih 90 dana.
    Zato ne razumem ovu pljuvačinu po pasošu koji realno ima neku srednju vrednost po ovom pitanju turističkih ulazaka. Tj po ovoj listi kada se izbroje države koje dele pozicije srpski je na 71 mestu od 199 pasoša, i sa njim se ulazi u 135 zemalja. Kada bi priključili spisku Kanadu,Australiju i USA već bi se moglo reći da je jak pasoš, s obzirom da ima i EU i Kinu i Rusiju i Japan na spisku. Treba poraditi recimo da se doda Malezija, Vijetnam,Tajland i još neke turističke destinacije, što je sasvim realno i napredovati još na listi.
    Inače ovo se takođe odnosi na normalne uslove ne na COVID situaciju jer tu većina pasoša malo znači kada su mnogi jednostavno zaključani.
    (Đorđe, 18. april 2021 23:16)

    # Link komentara

  47. Veliki broj zemalja nije uvek garancija kvaliteta pasoša. Tako da nema mesta euforiji.
    (V5, 18. april 2021 23:09)

    # Link komentara

  48. Jači od Japanskog pasoša
    (Đenka, 18. april 2021 22:57)

    # Link komentara

  49. @besna glista

    Čuj nekoliko stotina hiljada uzelo madjarski pasoš?
    Ma 4 miliona Srba je uzelo tah pasoš...
    (JeRemija, 18. april 2021 22:57)

    # Link komentara

  50. Vredi toliko da vecina pored srpskog pasosa ima i hrvatski, bosanski, crnogorski, madjarski... Svako ko moze uzme jos jedan pasos druge drzave bez obzira da li je ta zemlja u EU ili ne.
    (Stanko, 18. april 2021 22:56)

    # Link komentara

  51. Toliko je jak da su me prosle nedelje vratili sa aerodroma u BG sa uredno kupljenom kartom za Geteborg i validnim pcr testom. Predstavnik avio kompanije me je uz to pitao da li imam neki drugi pasos osim naseg jer sa nasim mogu samo da se slikam bez obzira na test i kartu.
    (Ivan, 18. april 2021 22:49)

    # Link komentara

  52. Pa jak je nas pasoš. Pogledajte koliko samo ima dodjoss novo-srba koji uzimaju naše državljanstvo. Da se pitam ja ne bih im tako lako dao pasoš, ličnu ... Kao što radi većina zemalja u svetu. Etoo
    (Bubi, 18. april 2021 22:47)

    # Link komentara

  53. Jak je oko 4000 dinara ali samo dok ga ne uzmeš ... posle ne vredi ništa.
    (cacanin, 18. april 2021 22:33)

    Onda nemoj da ga uzimas i odreci ga se!
    (Staka Zulu, 18. april 2021 22:46)

    # Link komentara

  54. Svaki pasos za koji ne treba viza za ulazak u EU je objektivno dobar pasos. Ne treba nam ni za Rusiju, Kinu i Japan, sto je dodatni plus.
    (Danko, 18. april 2021 18:53)

    Objektivno, ali da bi ostao raditi u nekoj članici EU ne znači ti ništa dok sa HR osobnom ideš gdje hoćeš po EU, a od ove godine sa HR putovnicom bez vize za USA.
    (mario, 18. april 2021 19:31)

    Ko o cemu gastosi o radu u nemackoj. Aman shvatite da je to vas san a ne svačiji. Briga me sa kojim pasosom mogu da radim u eu kad ne planiram da tamo zivim. Tema nije to nego gde se moze putovati po svetu sa minimalno papirologije i cimanja, a tu srpski pasos uopste nije los, cak sta vise.
    (lepi, 18. april 2021 22:44)

    # Link komentara

  55. Jak je kao glistina kičma.
    (Roda, 18. april 2021 22:42)

    # Link komentara

  56. Jak je oko 4000 dinara ali samo dok ga ne uzmeš ... posle ne vredi ništa.
    (cacanin, 18. april 2021 22:33)

    # Link komentara

  57. @Igor U principu su sve odgovorili ljudi - zavisi od toga sta zelis licno od sebe, svog zivota. Ako ti je cilj putovanje po svetu, ako imas dete tu i ako ti nije bitno da prekines pravnu vezu sa Srbijom - onda ima smisla uzimati, u suprotnom ne. Uzimanjem nemackog pa posle ponovo srpskog drzavljanstva se dolazi u konflikt sa pravom na nemacko drzavljanstvo i to kada otkriju ima da povuku nemacko drzavljanstvo i zabrane ulaz. Ostaje ti da vidis sta ti licno vredi vise... Posto si toliko godina tamo onda verovatno imas stalan boravak koji ti u samoj Nemackoj daje skoro pa ista prava kao i da imas pasos, tako da nisi ugrozen, jedino ne mozes da se selis po EU. Ja sam (10 godina u zemlji pored DE + stalni boravak) odlucio da sacuvam Srpski pasos jer mi roditelji i podneblje odakle dolazim ipak iskreno znaci, tu pripadam (poseta ovom sajtu je dokaz :-)) i ne bih zeleo da raskinem formalne veze, ili da se maltretiram pri dolasku, imam status stranca... nego da prosto uzivam sva prava u zemlji odakle sam i gde sustinski pripadam. U sustini ljudi su naveli dole - srpski pasos nije tako los i daje mogucnost putovanja u svakojake zemlje. Za USA/UK/Austraiju je uvek komplikovano za mnoge na planeti ali i tu uz validnu dokumentaciju dobijamo vize, malo je komplikovanije ali nije strasno. Srpski pasos je sasvim korektan i interesantan pasos.
    (Ikac, 18. april 2021 22:24)

    # Link komentara

  58. Kada je Amerika u pitanju, ni bezvizni režim ni viza vam ne garantuju ulazak u zemlju. To je diskreciono pravo granične službe. Njima je viza koju je izdao američki konzulat uverljivija od pasoša koji je izdala država koja ima bezvizni režim. Amerika i Kanada po pravilu izdaju vize koje traju duži vremenski period.
    (Zok1, 18. april 2021 22:16)

    # Link komentara

  59. Vidim da je glavni problem nekim komentatorima što za USA treba viza. Kao oni bi seli na avion i otputovali u NY na kafu. Inače, većini takvih keva i ćale daju lovu za kafu i tiket u lokalnoj kladži.
    (Snake, 18. april 2021 22:15)

    # Link komentara

  60. za USA ne znam otkuda vam to da se sa mađarskim, hrvatskim i slovenačkim može ući bez vize. Čak ni sa švajcarskim se ne može ući bez vize . To je uvedeno poslije 9/11 zbog velikog broja islamista u Evropi.
    (Obi van, 18. april 2021 22:15)

    # Link komentara

  61. @han solo, pa skoro sve zapadnoevropske zemlje su na non visa režimu sa USA, ako je to mali broj, onda stvarno ne znam šta se računa kao konkretna cifra...
    (smeško, 18. april 2021 22:11)

    # Link komentara

  62. (Igor, 18. april 2021 18:02)

    Једино битно што не смеш да урадиш је следеће: да потпишеш изјаву у нашој Амбасади да се одричеш српског држављанства. Покушај да је избегнеш, ако можеш (ја сам у другој земљи тај случај имао, тамо сам могао, не знам како је у Немачкој). Ако те ипак натерају, потпиши дан пред полагања заклетве и након тога одмах оди у Амбасаду Србије да повучеш изјаву (тада је био рок за повлачење 72 сати, сада не знам, провери). Након тога, од момента вађења немачких докумената, путуј свуда њима, а чим пређеш србијанску границу, стави лепо у џеп и користи у Србији српску личну карту. Такође од тада само вадиш личну карту у Србији, никако пасош. Опериши само њоме у Србији, тако си сигурнији. Кад ти кажу наши на граници "јел имате наш пасош?", "немам". "морате да пријавите боравак", ти кажеш "наравно" и толико. После шибаш на нашу личну карту, ни пријава нит Боже дај, ионако свуда треба само ЈМБГ. Ово све ме је научила једна дивна госпођа из МУП-а у мом родном граду.
    (Слична ситуација у 2013., 18. april 2021 22:03)

    # Link komentara

  63. Prejak je. Toliko da ga nikad necu ni vaditi. Bojim ga se..
    (dalabu, 18. april 2021 22:01)

    # Link komentara

  64. Zanimljivo kako je velesila Rusija uvek iza Srbije, ma koja lista da je u pitanju. Znači bolje je biti balkanska kaljuga na eu granici nego u putinistanu.
    (Q, 18. april 2021 21:55)

    # Link komentara

  65. Toliko jak, da gradjani Srbije ( SRBI ) koji zive na kosovu ne mogu da ga dobiju.
    (Nedeljkovic, zapamtite to ime, 18. april 2021 21:54)

    # Link komentara

  66. Broj drzava nema veze sa jacinom pasosa. Mi Srbi se stalno zezamo sa polaganjem vozackog ispita svuda redom. Propatio sam zesce zbog toga.
    (Mrki, 18. april 2021 21:54)

    # Link komentara

  67. Očigledno ljudi u Srbiji ne shvataju koliku vrednost ima srpski pasoš, za je mala stvar putovati u EU sa pasošem u dzepu ? Za nas šaku Srba koji živimo na Kosovu srpski pasoš je san, živimo u kavezu više od 20 godina. Sramota za državni vrh !
    (Brother, 18. april 2021 19:56)

    Tako je, prijatelju. Da se čuje jasno i glasno. Muku sam video dok nisam uspeo da se odjavim sa KiM i prijavim u centralnoj Srbiji iako sam kao izbeglica već živeo 7 godina u Srbiji. Problem: stalno mesto prebivališta i kućni broj! Ej, kućni broj.
    (LK, 18. april 2021 21:47)

    # Link komentara

  68. Nemojte vise nastavljati jer ocigledno niste se raspitali dobro u abasadi Canade i Becu ili ovde za USA.
    Videcete da li mozete sa nekim od pasosima koje ste naveli bez vize.
    (Dušan R., 18. april 2021 20:18)

    Vi ste pobrkali sistem registracije ulaska, koji neki ovdje zovu visa, i stvarni sistem viza.
    Svaki stanovnik EU treba ispuniti neki formular na internetu, gdje ne treba dati milion podataka kao u sistemu viza, ako želje posjetiti SAD ili Kanadu.
    To važi i za stanovnike SAD, koji želje vidjeti i osjetiti civilizaciju, tj. EU, i oni moraju popuniti slični formular, i to nije zahtjev za vizu.
    (Shkot, 18. april 2021 21:45)

    # Link komentara

  69. Толико јак, да са српским пасошем, који је издат на Косову(примјер К.Митровица) не можеш да путујеш у ЕУ без додатног одобрења!?
    (vladisa86@gmail.com, 18. april 2021 21:43)

    # Link komentara

  70. @(Inntal, 18. april 2021 20:31) Kroat koji obitira u Dojclandu i komentarise na srpskom portalu. Kuku, zar socijalna pomoc moze tek tako da se arci, ajde doprinesi malo drzavi.
    (ivan, 18. april 2021 21:42)

    # Link komentara

  71. Toliko jak da je nekoliko stotina hiljada gradjana Srbije uzelo madjarski pasos.
    (besna glista, 18. april 2021 21:11)

    Uzelo je jer je toliko ljudi otišlo da radinu EU, a ne da putuje turistički. Srpski pasoš je u tom smislu iste "jačine" kaoni mađarski za EU. U svaku državu pituješ bez vize i možeš se zadržati do 90 dana. Ako si tražioc posla, onda je tondruga priča.

    Ovi što lupaju da se u SAD ulazi bez vize: samo građani Kanade mogu preći granicu sa SAD bez prethodne najave.
    Skoro sve države EU plus Švajcarska, Norveška, Island i Monako imaju mogućnost dobijanja ubrzanih viza za ulazak u SAD uz prethodnu najavu putovanja (72 sata). Taj program je za države koje zu razvijene ili u razvoju i SAD smatra da njeni stanovnici neće raditi na crno u SAD ili tražiti azil.

    Ne može se sa hrvatskim ili slovenačkim ili drugim EU pasošem sleteti na aerodrom u Njujorku i ući u zemlju bez najave.

    Srbima treba viza za SAD. A traže je najčešće triput u nekoliko godina. Treći out je kad uđu u SAD i iscepaju povratnu kartu.
    (cerovina, 18. april 2021 21:40)

    # Link komentara

  72. Srpski pasos je odlican, sa malo mozga, skole i truda mozete otici gde hocete.
    Ovi sto samo kukaju o motanju kablova i kojima je mozak citav zivot na ispasi i ne trebaju nigde da idu...
    (Istrebljivac vonjevina, 18. april 2021 21:40)

    # Link komentara

  73. Glavni uslov za ukidanje viza od strane SAD-a je da u toku prethodne godine od ukupno podnetih zahteva za vizu, broj odbijenih bude ispod 3%. To je prošle godine uspela Hrvatska i očekuje se da će SAD Hrvatskoj u septembru ove godine ukinuti vize. Srbija je daaaaaleko od tih 3%, ima oko 18% odbijenih zahteva za vizu. Bugarska je na nekih 5% recimo.
    (Berliner, 18. april 2021 21:39)

    # Link komentara

  74. Hrvatski, slovenački, mađarski pasoš... Hoćeš da nastavim?
    (Igor, 18. april 2021 19:45)

    Iseli slobodno kod njih, samo nastavi.
    Ako imas mozga mizes i sa srpskim pasosem gde hoces...
    (Istrebljivac vonjevina, 18. april 2021 21:34)

    # Link komentara

  75. Sa slovenačkim pasošem ne treba viza za Usa i Kanadu za boravak do 90 dana. Za Australiju treba viza.
    (gtv, 18. april 2021 21:33)

    # Link komentara

  76. @(mosa, 18. april 2021 18:24) Ne mislim da smo mi toliko autosovinisticki narod, nego komsije dolaze i orlijaju po portalu. To im neki fazon poslednjih meseci, ne mogu bez nas jer su jadni. Eto, mali podsetnik zasto ne treba ici kod njih na leto.
    (ivan, 18. april 2021 21:33)

    # Link komentara

  77. Kad samo pomisliš da Nemačka koja je do pre 75 godina bila svetski parija, naci država genocida i holkausta, a sad ima najjači pasoš, mi smo jad i beda holivuda.
    (Mića, 18. april 2021 21:32)

    # Link komentara

  78. Interesantno bi bilo imati podatak o zbirnoj povrsini zemalja u koje se sa srpskim i drugim pasošima može putovati bez viza (kada se jednom stabilizuje situacija sa koronom). Dakle, ne broj zemalja, vec povrsina u km2.
    (Igor, 18. april 2021 21:32)

    # Link komentara

  79. UK najveci lopovi
    (Žorž Vea011, 18. april 2021 21:30)

    # Link komentara

  80. Haha digitalni sam nomad i radim godinama sa Amerima - da vidite kako oni grebu da dobiju pasos neke EU zemlje. Neki iz moje firme su uspeli da iskopaju irske korene i posle 3 god dobili irsko drzavljanstvo. Samo su oni mogli proslog leta da dodju u EU jer "najjaci pasos" (SAD) im nesto nije mnogo sluzio lol.
    (ivan, 18. april 2021 21:30)

    # Link komentara

  81. @Toni Ne možeš nigde samo sa pasošem da se ušetaš u tuđu zemlju i da počneš da radiš. To je jedino moguće između zemalja EU i to je prilično veliki izuzetak. Svuda je neophodno dobiti pravo na boravak i radnu vizu. Pasoš služi da se putuje, to nije dozvola za preseljenje.
    (T, 18. april 2021 21:29)

    # Link komentara

  82. Ne razumem, zasto mnogi komentatori zale da ne mogu ici bez vize u USA, GB, Canadu i Australiju,
    kao da su to obecane zemlje. A mnogi nemaju ni para za tako daleka putovanja, a kamoli za
    boravak kao turista. Osobno imam mogucnosti da idem u gore navedene zemlje, ali me iskreno
    ama bas nista ne privlace. Anglosaksonci su za mene bagra i nista nisu bolji od Balkanaca.
    Pogledajte samo SAD, nema nedelje ili meseca, a da te iz cista mira na bilo kom mestu
    netko ne ubije i jos par njih. Hvala i dovidjenja.
    (Sprski gradjanin, 18. april 2021 21:27)

    # Link komentara

  83. Srpski pasoš je toliko jak da kada ga vidi carinik na dosta granica samo kaže parkirajte sa strane. Svaki daljni komentar je suvišan.
    (POPovanje, 18. april 2021 21:25)

    # Link komentara

  84. a sto srbi iz hrvatske imaju saru to nije licemjerno? ili je samo licemjerno sto albanci sa kosova imaju vas pasos
    (zagoreee, 18. april 2021 21:23)

    # Link komentara

  85. istog trenutka bih se odrekao srpskog za nemacki, bez razmisljanja! srpski mogu da dobijem na bilo koji nacin...
    (np, 18. april 2021 21:23)

    # Link komentara

  86. Svaki pasos za koji ne treba viza za ulazak u EU je objektivno dobar pasos. Ne treba nam ni za Rusiju, Kinu i Japan, sto je dodatni plus.
    (Danko, 18. april 2021 18:53)

    Srbi inače redovno idu u Rusiju, Kinu i Japan. Navodno češće nego u sve domaće banje.
    (Vot iss yo nem, 18. april 2021 21:21)

    # Link komentara

  87. Sad je dosta dobar, ko je, recimo, pre 12-13 godina probavao da putuje u inostranstvo zna koja je razlika. Ja 2008. službeno u Grčku - prvo u ambasadu po vizu. A 2016. u Peru bez vize. Realno, od 2010. je puno bolje, prvenstveno zbog belog Šengena.
    (Milovan, 18. april 2021 21:16)

    # Link komentara

  88. Toliko jak da je nekoliko stotina hiljada gradjana Srbije uzelo madjarski pasos.
    (besna glista, 18. april 2021 21:11)

    # Link komentara

  89. Šta se dogadja sa engleskim vizama???Dali će oni i dalje dolaziti kod nas bez viza a mi njima plaćati 125 evra???
    (Miki, 18. april 2021 21:10)

    # Link komentara

  90. Sa koliko još pasoša se može putovati u EU, Rusiju, Kubu i Kinu bez vize? Za putovanje po Evroaziji, srpski pasoš je ubedljivo najjači.
    (Plattberger, 18. april 2021 21:09)

    # Link komentara

  91. Pasos sa kojim bez vize ne mozes da udjes u USA, Britaniju, Kanadu, Australiju je los pasos
    (USA Forever, 18. april 2021 18:16)

    To ne možeš sa skoro ničijim..
    (HanSolo, 18. april 2021 18:52)

    Hrvatski, slovenački, mađarski pasoš... Hoćeš da nastavim?
    (Igor, 18. april 2021 19:45)

    Bez vize ne možeš..
    (HanSolo, 18. april 2021 20:58)

    Da se iskrenije izrazim.. Od ovih što si nabrojao samo mogu Slovenci i Mađari.. Za hrvatijansku je možda od sredinu ove godine.. I to možda dragi hrvatijancu..
    (HanSolo, 18. april 2021 21:09)

    # Link komentara

  92. Ne znam zašto se pominje ulaz u SAD bez vize. Nekih 30-ak zemalja na planeti ima takav pasoš, ali je ulaz striktno turistički, a granični službenik čak može i da vas vrati ako misli da je to ispravno. Takođe, saopštava rok u kojem morate izaći iz zemlje, što znači da ne možete ostati, recimo, 2 godine. Ima dosta Italijana, Grka i Iraca koji su nelegalno u Americi, bez obzira na jačinu njihovog pasoša. Ta mogućnost je dobra za turizam i neki bezvezan, slabo plaćen posao.
    (Toni, 18. april 2021 21:08)

    # Link komentara

  93. mene muči što sam vozač pa moram da menjam pasoš na 4 ili 5 meseca mnogo je jak taj naš pasoš ?
    (sasa koki, 18. april 2021 21:06)

    # Link komentara

  94. Teorija je jedno a praksa nešto sasvim drugo
    (stankela, 18. april 2021 21:05)

    # Link komentara

  95. Pasos sa kojim bez vize ne mozes da udjes u USA, Britaniju, Kanadu, Australiju je los pasos
    (USA Forever, 18. april 2021 18:16)

    To ne možeš sa skoro ničijim..
    (HanSolo, 18. april 2021 18:52)

    Hrvatski, slovenački, mađarski pasoš... Hoćeš da nastavim?
    (Igor, 18. april 2021 19:45)

    Nemojte vise nastavljati jer ocigledno niste se raspitali dobro u abasadi Canade i Becu ili ovde za USA.
    Videcete da li mozete sa nekim od pasosima koje ste naveli bez vize.
    (Dušan R., 18. april 2021 20:18



    Da, u USA mozes sa slovenackim bz vise, nmz sa madjarskim i hr, ali ja misim da bi USA uskoro mogli da ukinu vise za gradjane SRB, znm da se o tome pricalo i kad se potpisivao onaj sporazum AV/Trump, znm da se radi na tome, i bilo bi izvanredno kad vec SRB ima direx avio liniju do NY..
    (C i n i k, 18. april 2021 21:05)

    # Link komentara

  96. nije. probajte sad da izadjete iz srbije...
    (pavle, 18. april 2021 20:24)

    Druze i sa USA pasosem su ogromni problemi, svuda je quarantin..
    Misim da je tema za nko non covid vreme, ako to vreme ikad dodje ponovo...
    (C i n i k, 18. april 2021 21:02)

    # Link komentara

  97. Pasos sa kojim bez vize ne mozes da udjes u USA, Britaniju, Kanadu, Australiju je los pasos
    (USA Forever, 18. april 2021 18:16)

    To ne možeš sa skoro ničijim..
    (HanSolo, 18. april 2021 18:52)

    možeš možeš i to sa dosta njih...
    (etizop, 18. april 2021 19:21)

    Jer si pismen? Ja sam napisao SKORO.. naravno sa vrlo malim brojem može, ali sa ovih prostora važi samo viza.. Bez vize bi pola istočne evrope bili ilegalno u USA..
    (HanSolo, 18. april 2021 21:01)

    # Link komentara

  98. Sa srpskim pasosem sam dobio vize i za US i za Kanadu i za Australiju i UK bez ikakvih problema! Ovi sto pricaju za US bez vize i za ESTA mogu da odbiju a bez toga ne mozete u US. Bolje je imati US vizu na 10 godina Nego aplicirati za ESTA svake druge godine.
    (Ccc, 18. april 2021 20:27)


    Nije problem nikakav za USA vizu slazem se, ali bi mnogo komfornije bilo ako bi USA uklonila vizni rezim, sednes u BGd i za 10,11 h si u NY...
    (C i n i k, 18. april 2021 21:00)

    # Link komentara

  99. (Igor, 18. april 2021 18:02)

    (tyty, 18. april 2021 18:41)

    Tako je tyty. Tražite ispis iz državljanstva, dakle ne odricanje, uradite šta već treba da dobijete nemačko, a kada dobijete ponovo izvršite reupis u naše državljanstvo. Tako da je to najbolje, a nema odricanja.
    (kviki, 18. april 2021 19:30)

    Ovo je savet kojim, ako ga prihvatiš, de jura gubiš nemačko državljanstvo. De facto će biti kada te uhvate (a onda će te i proterati), ali svakako si izgubio nemačko državljanstvo tim potezom. Svaka čast kviki na savetu.
    (Joca, 18. april 2021 21:00)

    # Link komentara

  100. Razmisljam da li da uzmem Nemacki ili da ostavim Srpski. Muci me sto moram da se odreknem Srpskog. Sta bi vi uradili ( zivim u Nemackoj 12 God)?
    (Igor, 18. april 2021 18:02)


    Ako ti je potrebno radi posla onda ok, u suprotnom nvdim bas nki razlog ali u svakom slucaju ima varijanti da ponovo dobijes srpsko drzavljanstvo kasnije, nemci misim da ne proveravaju, nsm cuo nki primer do sada ali to je istine radi, ipak rizik..
    Tesko jeste, cak misim roditeljima vise ngo tebi, ali moras da procenis sam...
    (C i n i k, 18. april 2021 20:59)

    # Link komentara

  101. Pasos sa kojim bez vize ne mozes da udjes u USA, Britaniju, Kanadu, Australiju je los pasos
    (USA Forever, 18. april 2021 18:16)

    To ne možeš sa skoro ničijim..
    (HanSolo, 18. april 2021 18:52)

    Hrvatski, slovenački, mađarski pasoš... Hoćeš da nastavim?
    (Igor, 18. april 2021 19:45)

    Bez vize ne možeš..
    (HanSolo, 18. april 2021 20:58)

    # Link komentara

  102. Organizacija koja se bavi procenom pasoša "Henli pasport indeks" je kvantifikovala na osnovu nekih parametera vrednost srpskog pasoša i pozicionirala ga je na 36. mesto, a onda pedesetak autošovinista koji dalje od Pambukovice nogom nisu kročili, bez ikakve argumentacije, omalovaže vrednost pasoša koji poseduju, vrednost zemlje koja ga je izdala i rad organizacije kojoj je procena pasoša delatnost.
    (Strawdog, 18. april 2021 20:56)

    # Link komentara

  103. Vredi 3000 dinara!
    (galumani, 18. april 2021 20:49)

    # Link komentara

  104. Zivim u nemackoj ceo svoj zivot i imam srpski i bosanski pasos. A posto bih morao da se odreknem oba, da bi dobio nemacki... Neka hvala.
    (lolipop, 18. april 2021 20:48)

    # Link komentara

  105. @Filip
    Potrebna je viza za zemlje Shengena od 01.01.2021. sa formalnim pocetkom primene od 01.01.2022., čisto da se zna.
    Bice potrebna prijava preko portala, uplata pa odobravanje.
    Polako se stvari vracaju tamo gde ih je aktuelna garnitura ostavila 05.10.2000.
    (Ahab, 18. april 2021 20:44)

    # Link komentara

  106. @ Igor Ako ne zelis da se odreknes srpskog, ne moras. U Nemačkoj sigurno imaš stalno neograničeno boravište koje je malo slabije od državljanstva. Možeš da menjaš poslodavca, živiš i radiš koliko hoćeš. Jedino nije toliko lako ako bi hteo da malo menjaš države u EU , da zivis malo u drugoj za promenu.
    (Petar, 18. april 2021 20:43)

    # Link komentara

  107. Kao i naša zdravstvena knjižica!
    (Mr.Bee, 18. april 2021 20:40)

    # Link komentara

  108. @kviki Tako su uradili mnogi turci dok ih nisu provalili nemci i na kraju svi završili na sudu. Bio skandal u državi. Od tada Nemačka sa ostalim zemljama razmenjuje informacije da li je neki njihov drzavljanin uzeo strano drzavljanstvo i automatski povlace nemačko.
    (Petar, 18. april 2021 20:39)

    # Link komentara

  109. Razmisljam da li da uzmem Nemacki ili da ostavim Srpski. Muci me sto moram da se odreknem Srpskog. Sta bi vi uradili ( zivim u Nemackoj 12 God)?
    (Igor, 18. april 2021 18:02)


    u mom slucaju,ja uzimam Njemacki slijedece godine ali zadrzavam i Hrvatski,tj mogu dvojno drzavljanstvo....
    (Inntal, 18. april 2021 20:31)

    # Link komentara

  110. Sa srpskim pasosem sam dobio vize i za US i za Kanadu i za Australiju i UK bez ikakvih problema! Ovi sto pricaju za US bez vize i za ESTA mogu da odbiju a bez toga ne mozete u US. Bolje je imati US vizu na 10 godina Nego aplicirati za ESTA svake druge godine.
    (Ccc, 18. april 2021 20:27)

    # Link komentara

  111. igor@
    srpskog se ne odrices već se iz njega ispisujes. uvek ćeš ga moći imati po mestu rođenja ako si rodjen u srbiji. dalje, ako ispunjavas uslove za dobijanje nem. državljanstva onda i sam znaš da je to pametan potez. ako si napravio grešku koju većina naših napravi po dolasku u nemačku pa si uzeo soc. pomoć onda zaboravi nem. državljanstvo jer ga nećeš dobiti. još nešto, ne slušaj savet ovog lika dole pa ako uzmeš nem. pasoš ne upisuju se ponovo u srpsko državljanstvo jer možeš vrlo lako izgubiti nemačko zbog toga.
    (Tony, 18. april 2021 20:26)

    # Link komentara

  112. nije. probajte sad da izadjete iz srbije...
    (pavle, 18. april 2021 20:24)

    # Link komentara

  113. Pasos sa kojim bez vize ne mozes da udjes u USA, Britaniju, Kanadu, Australiju je los pasos
    (USA Forever, 18. april 2021 18:16)

    To ne možeš sa skoro ničijim..
    (HanSolo, 18. april 2021 18:52)

    Hrvatski, slovenački, mađarski pasoš... Hoćeš da nastavim?
    (Igor, 18. april 2021 19:45)

    Nemojte vise nastavljati jer ocigledno niste se raspitali dobro u abasadi Canade i Becu ili ovde za USA.
    Videcete da li mozete sa nekim od pasosima koje ste naveli bez vize.
    (Dušan R., 18. april 2021 20:18)

    # Link komentara

  114. Pasos sa kojim bez vize ne mozes da udjes u USA, Britaniju, Kanadu, Australiju je los pasos
    (USA Forever, 18. april 2021 18:16)

    To ne možeš sa skoro ničijim..
    (HanSolo, 18. april 2021 18:52)

    Mozes, da nekih 26 pasosa.
    (Daniel, 18. april 2021 20:15)

    # Link komentara

  115. Malo jaci od kisele vode
    (srki, 18. april 2021 20:11)

    # Link komentara

  116. Bilo mi je smesno jedne godine u Moskvi kad nisu dozvolili sinu koji ima samo americki pasos ulazak u zemlju a meni jesu jer sam imao i srpski. Eto, tad mi je srpski pasos vredeo. Inace, istekao je i necu ga obnavljati.
    (zlo, 18. april 2021 20:06)

    # Link komentara

  117. Nije los srpski pasos, ja bih voleo samo da se u USA moze uci bez vize sve ostalo je ok..
    (C i n i k, 18. april 2021 19:58)

    # Link komentara

  118. Očigledno ljudi u Srbiji ne shvataju koliku vrednost ima srpski pasoš, za je mala stvar putovati u EU sa pasošem u dzepu ? Za nas šaku Srba koji živimo na Kosovu srpski pasoš je san, živimo u kavezu više od 20 godina. Sramota za državni vrh !
    (Brother, 18. april 2021 19:56)

    # Link komentara

  119. Koja smejurija, sa srpskim pasošem možeš samo da obrišeš. ..
    (Hof, 18. april 2021 19:56)

    # Link komentara

  120. Srpski pasos je jedini pored mauricijskog i sejselskog kome nije potrebna viza za Kinu, Sengen i Rusiju. Nije lose
    (Filip, 18. april 2021 19:47)

    # Link komentara

  121. Ceo svet proputovah sa srpskim pasošem. Eto dobro ako fotelja komentatori znaju da ne vredi. Ne ide se bez vize u Usa,Can,Aus. Ok. A ostalih 200 zemalja?? Pa drug Nemac se čudio kako mi ne treba viza za Kinu. Ajmo malo realnosti. Putovanje je stvar duha a ne finansija.
    (Milos, 18. april 2021 19:47)

    # Link komentara

  122. Pasos sa kojim bez vize ne mozes da udjes u USA, Britaniju, Kanadu, Australiju je los pasos
    (USA Forever, 18. april 2021 18:16)

    To ne možeš sa skoro ničijim..
    (HanSolo, 18. april 2021 18:52)

    Hrvatski, slovenački, mađarski pasoš... Hoćeš da nastavim?
    (Igor, 18. april 2021 19:45)

    # Link komentara

  123. Cek, sad ne kuzim, sinoc velesila a sad vidi ovo, daleko iza slo i hrv
    (Admin, 18. april 2021 19:36)

    # Link komentara

  124. Svaki pasos za koji ne treba viza za ulazak u EU je objektivno dobar pasos. Ne treba nam ni za Rusiju, Kinu i Japan, sto je dodatni plus.
    (Danko, 18. april 2021 18:53)
    Objektivno, ali da bi ostao raditi u nekoj članici EU ne znači ti ništa dok sa HR osobnom ideš gdje hoćeš po EU, a od ove godine sa HR putovnicom bez vize za USA.
    (mario, 18. april 2021 19:31)

    # Link komentara

  125. (Igor, 18. april 2021 18:02)

    (tyty, 18. april 2021 18:41)

    Tako je tyty. Tražite ispis iz državljanstva, dakle ne odricanje, uradite šta već treba da dobijete nemačko, a kada dobijete ponovo izvršite reupis u naše državljanstvo. Tako da je to najbolje, a nema odricanja.
    (kviki, 18. april 2021 19:30)

    # Link komentara

  126. Ne putuje se ako imaš pasoš nego ako imaš novca...
    (Sale, 18. april 2021 19:28)

    # Link komentara

  127. @Kabasti meni je nas pasos odlican. Cesto putujem u Italiju za koju mi ne treba viza. U Kanadu nemam za sada planova da putujem.
    (zmitjkoe, 18. april 2021 19:28)

    # Link komentara

  128. @igor reci nam onda gde je realna snaga pasosa.
    (zmitjkoe, 18. april 2021 19:25)

    # Link komentara

  129. Najaci je onaj koji ce poslati svoje SEAL jedinice da izbave svoje gradjane u slucaju nuzde.
    (Mario, 18. april 2021 19:25)

    # Link komentara

  130. Nije realno uporedjivati srpski pasos sa pasosem zemalja EU koji je prohodniji. Kad bi lista bila bez zemalja EU mesto bi nam bilo bolje.
    (RCZ, 18. april 2021 18:27)

    da. treba da su na listi mi, afganistan i libanon. bili bi prvi.
    (dude, 18. april 2021 19:23)

    # Link komentara

  131. Pasos sa kojim bez vize ne mozes da udjes u USA, Britaniju, Kanadu, Australiju je los pasos
    (USA Forever, 18. april 2021 18:16)

    To ne možeš sa skoro ničijim..
    (HanSolo, 18. april 2021 18:52)

    možeš možeš i to sa dosta njih...
    (etizop, 18. april 2021 19:21)

    # Link komentara

  132. Malo jači od kisele vode...
    (Loznica, Gučevo, Cer..., 18. april 2021 18:13) Jaci nego u vreme tvojih komunjara svakako.
    (Gonič skupljača plusića, 18. april 2021 19:19)

    # Link komentara

  133. Najbolji je moj švajcarski pasoš.
    (ZH-, 18. april 2021 19:15)

    # Link komentara

  134. Razmisljam da li da uzmem Nemacki ili da ostavim Srpski. Muci me sto moram da se odreknem Srpskog. Sta bi vi uradili ( zivim u Nemackoj 12 God)?
    (Igor, 18. april 2021 18:02)

    Obzirom da si srpski jezik već ostavio, možeš i pasoš.
    (XYZ, 18. april 2021 19:10)

    # Link komentara

  135. Nije uvek prednost imati jak pasos. Recimo nama za Tajland treba viza koju kad izvadimo vredi 2+1 mesec i onda se moze izlaskom iz Tajlanda produziti za jos 2+1 mesec. Dok npr. neko iz zapadne evrope ili amerike ne treba vizu za Tajland pa onda kad dodje tamo moze ostati samo mesec dana i onda mora da izlazi iz zemlje da vadi vizu kako bi ostao duze, a bez vize niko nece da vam iznajmi stan na duzi period tako da... nije zlato sve sto sja!

    Uostalom, celoj evropi i americi treba viza za Rusiju i Kinu a nama ne treba, tako da nismo uopste losi!
    (Helena, 18. april 2021 19:08)

    # Link komentara

  136. 36. je dalok od 11. ... milenijumima dalko... Slovenci su milenijumima daleko od nas... samo uporedite njihov sistem subvencija školovanja stranih sudenaka ibrazumećete njihovu ino. politiku... predstavnici su apsolutno svakog vrednog brenda za celu izmišljenu "adriatic" regiju... a ustvari, glavno tržište smo im mi i hrvati... da li to treba tako i da ostane?
    (Karakondžula, 18. april 2021 19:07)

    # Link komentara

  137. Razmisljam da li da uzmem Nemacki ili da ostavim Srpski. Muci me sto moram da se odreknem Srpskog. Sta bi vi uradili ( zivim u Nemackoj 12 God)?
    (Igor, 18. april 2021 18:02)

    Pitanje ti je u rangu da li da se zaposlim kao direktor u Guglu ili da budem kontrolor bus plusa. Pa eto, sta ti je bolje od ta dva ti izaberi
    (dr, 18. april 2021 19:05)

    # Link komentara

  138. Albancima sa Kosova je dosta jak. Svi oni žele svoje nezavisno Kosovo, ali niko neće neki kosovski pasoš. Zato oni svi traže srpski, jer sa njim mogu bolje da putuju. A zvanično i imaju pravo na to, jer Kosovo je deo Srbije. Jes' da je licemerno, ali svako radi onako kako mu najbolje paše. Iz tog ugla imamo malo jači pasoš. A što se nas Srba tiče, ko nas šta pita?
    (Zagor, 18. april 2021 19:03)

    # Link komentara

  139. Mislilac

    Pogrešno si napisao.
    (Velislav Glavaš, 18. april 2021 19:03)

    # Link komentara

  140. malo
    (trik, 18. april 2021 19:02)

    # Link komentara

  141. Ko rakija na buvljaku!
    (Velislav Glavaš, 18. april 2021 19:02)

    # Link komentara

  142. Povraca mi se kad citam ove vecite negativce, a i mogu da zamislim koje su nacionalnosti ti dobri ljudi. Sa AV sam slozan, da bi “vama“ bilo jako drago kada bi Srbija bila na kolenima vojno, politicki i privredno, tada bi nas zasipali sa pseudo zaljenjem.
    (vsop, 18. april 2021 19:00)

    # Link komentara

  143. Jak ko zemlja!:D
    (Veljoni, 18. april 2021 18:57)

    # Link komentara

  144. Kao moral Mine Vrbaski
    (petar, 18. april 2021 18:56)

    # Link komentara

  145. Dobar je Avganistanski, ides po celoj evropi bez njega
    (Nikk, 18. april 2021 18:54)

    # Link komentara

  146. Svaki pasos za koji ne treba viza za ulazak u EU je objektivno dobar pasos. Ne treba nam ni za Rusiju, Kinu i Japan, sto je dodatni plus.
    (Danko, 18. april 2021 18:53)

    # Link komentara

  147. Ovo je kao kada procitam da je Zvezda prva u Evropi po broju utakmica u domacem prvenstvu u kojima nije primila gol.. nidje veze sa realnoscu snage...
    (Igor, 18. april 2021 18:52)

    # Link komentara

  148. Pasos sa kojim bez vize ne mozes da udjes u USA, Britaniju, Kanadu, Australiju je los pasos
    (USA Forever, 18. april 2021 18:16)

    To ne možeš sa skoro ničijim..
    (HanSolo, 18. april 2021 18:52)

    # Link komentara

  149. (Igor, 18. april 2021 18:02)
    Ako ne zelis da putujes, sta ce ti nemacki?
    Ali ako zelis da putujes, uzmi ga bez da razmisljas.
    Evo primer, moj rodjak i ja smo pre 2 godine isli u Australiju kod drugara.
    On Srbin ima nemacki pasos i ispunio je online formular za 5 minuta i dobio odmah vizu, koja vazi godinu dana i moze da ulazi u zemlju koliko puta hoce.
    Ja Srbin sa srpskim pasosem sam se cimao mesecima, trazili su mi cak i potvrdu sa posla da imam siguran posao sa ugovorom na neodredjeno.
    (kondibob, 18. april 2021 18:48)

    # Link komentara

  150. Posedujem srpski, hrvatski i americki pasos. Po mom misljenju Jacinu i vrednost pasosa ne daje visa access ili putovanja vec sposobnost drzave da stane u zastitu svojih gradjana...
    (nyc resident, 18. april 2021 18:46)

    # Link komentara

  151. Ma lovica vrti gde pasos nece,sve za parice moze da se zavrsi....
    (Munem ti blavora, 18. april 2021 18:44)

    # Link komentara

  152. Zivim u Montréalu 10 godina. Pre 2 godine moja majka prosla pakao da dobije vizu da me poseti. Rekla mi ona da mi sin nije tamo nikad nebi kroz ovo prolazila... Na kraju dobila vizu samo jer joj je sin tamo.. Drugar pokusao 2 puta turisticku da dodje i da me poseti i drugi put mu rekli da ako se njegova situacija drasticno ne promeni da bukvalno dzaba aplicira. Inace stavio je 5k evra na racun za putovanje. Toliko vredi srpski pasos !!
    (Kabasti, 18. april 2021 18:42)

    # Link komentara

  153. Razmisljam da li da uzmem Nemacki ili da ostavim Srpski. Muci me sto moram da se odreknem Srpskog. Sta bi vi uradili ( zivim u Nemackoj 12 God)?
    (Igor, 18. april 2021 18:02)

    Odrekneš se srpskog, uzmeš nemački pa onda opet uzmeš srpski.
    :D
    (tyty, 18. april 2021 18:41)

    # Link komentara

  154. Toliko je jak da nemozes ni po Srbiji da putujes s njim vec moras da imas licnu kartu! Van drzave nula!
    (micko, 18. april 2021 18:39)

    # Link komentara

  155. o kakvom pasosu vi pricate kad nam je drzava slaba? zivim u emiratima zovem zvao sam ambasadu jedno 20 puta nikad se niko ne javlja na telefon
    (zatostoznam, 18. april 2021 18:34)

    # Link komentara

  156. Pasos sa kojim bez vize ne mozes da udjes u USA, Britaniju, Kanadu, Australiju je los pasos
    (USA Forever, 18. april 2021 18:16)

    Pasoš sa kojim bez vize ne možeeš u Kinu, Rusiju, Kubu ... je loš pasoš
    (Ciganin, 18. april 2021 18:33)

    # Link komentara

  157. Razmisljam da li da uzmem Nemacki ili da ostavim Srpski. Muci me sto moram da se odreknem Srpskog. Sta bi vi uradili ( zivim u Nemackoj 12 God)?
    (Igor, 18. april 2021 18:02)

    Ja sam se nedavno odrekao, nakon 17 godina života u Njemačkoj. Radi putovanja vjerovatno to ne bih učinio, ali se radilo o poslu. Po meni čista diskriminacija, ali ok sad imam priliku na izborima da glasam za stranke koje podržavaju duplo državljanstvo i to ću i da učinim.
    (DE vs. RS, 18. april 2021 18:32)

    # Link komentara

  158. @USA forever.. od svih tih zemalja koje si nabrojao bukvalno bih otisao samo za Australiju...iskreno.
    (???, 18. april 2021 18:32)

    # Link komentara

  159. Razmisljam da li da uzmem Nemacki ili da ostavim Srpski. Muci me sto moram da se odreknem Srpskog. Sta bi vi uradili ( zivim u Nemackoj 12 God)?
    (Igor, 18. april 2021 18:02)

    U Nemackoj nakon 5 godina zivota tamo dobijas dozvolu stalnog boravka (Niederlassungserlaubnis). Time dobijas skoro sva prava kao i Nemci, osim prava glasa i prava na rad u njihovoj drzavnoj sluzbi (vojska, policija itd.). Ima jos dva pravila. Prvo je da ne mozes da napustis Nemacku duze od godinu dana. I drugi, posto ti je pasos i dalje srpski treba ti viza za Englesku, Irsku, Ameriku, Kanadu i Australiju. Ako bi uzeo nemacki pasos tada bi dobio ove dodatne pogodnosti koje sam ti naveo. Da li su ti te pogodnosti uopste potrebne? Ako nisu, zadrzi srpski pasos. Ako ti je putovanje u VB i njene bivse kolonije od neophodnog znacaja za zivot, onda uzmi nemacki. Ali moraces da se odreknes srpskog. Sta gubis odricanjem od srpskog pasosa? Pravo da glasas, pravo da budes biran na javne funkcije u Srbiji, pravo da boravis duze od 2 puta po 90 dana godisnje u Srbiji, pravo i duznost da sluzis vojsku ... i pravo da kupujes obradivo poljoprivredno zemljiste u Srbiji. Da li ti je to bitno? Eto, sada imas potpun odgovor i objektivne argumente za i protiv ... pa ti sam odluci sta ti je najbolje.
    (Aki, 18. april 2021 18:31)

    # Link komentara

  160. Nas pasos je jak. Jedan od najjacih. Kako drugacije objasniti da sam ga platio vise nego u Svedskoj pasos i licnu kartu zajedno.
    (Gledje, 18. april 2021 18:30)

    # Link komentara

  161. Stavite ga u kola i vatra, sve će se saznati uz put.... vožnja će biti ekonomična.
    (Ja, 18. april 2021 18:29)

    # Link komentara

  162. Izvinite na izrazu, ali ni pišljiva boba.
    (Firma-lešinari braća zauvek!, 18. april 2021 18:29)

    # Link komentara

  163. Prije svega nije srpski pasoš, nego srbijanski. Ja sam Srbin iz BiH, i svoj pasoš smatram za srpski, jer sam Srbin. Ali ispravno je da je to ustvari bosanskohercegovački pasoš. Tako i vaš isto, koliko god ga vi zvali srpski, on je ustvari srbijanski.
    (MethodManWu, 18. april 2021 18:28)

    # Link komentara

  164. Nije realno uporedjivati srpski pasos sa pasosem zemalja EU koji je prohodniji. Kad bi lista bila bez zemalja EU mesto bi nam bilo bolje.
    (RCZ, 18. april 2021 18:27)

    # Link komentara

  165. Toliko je jak da svi beze i uzimaju dvojno drzavljanstvo.
    (Mrki, 18. april 2021 18:26)

    # Link komentara

  166. Razmisljam da li da uzmem Nemacki ili da ostavim Srpski. Muci me sto moram da se odreknem Srpskog. Sta bi vi uradili ( zivim u Nemackoj 12 God)?

    Ili je neki glup spin, ili ti je to rekao neki komsija, a ti pametan nisi ni proverio zvanicno. Posto kad god nasim ljudima treba nesto u administraciji, obicno pitaju komsiju sta zna o tome, umesto da nazovu ambasadu ili samo udju na sajt. Ja imam 3 pasosa i niko me nista ne pita. Koliko imas sportista sa dvojnim, trojnim pasosem, zasto bi morao da se odreknes Srpskog da bi dobio Nemacki? Jel su se Kleo, Evandro odrekli Brazilskog kad su dobili srpski?
    (Tik2, 18. april 2021 18:24)

    # Link komentara

  167. Postoji li narod sa jacim stepenom autosovinizma od Srba? Bilo kakva vest da se pojavi o Srbiji ili bilo cemu srpskom, uvek je 90% komentara negativno. Da toliko energije ulazete u poboljsanje te iste Srbije ne biste ni morali da sanjate o odlasku preko.
    (mosa, 18. april 2021 18:24)

    # Link komentara

  168. Koliko je jaka srpska plata sa kojom mozemo da putujemo ?
    (Esi mi dobar !, 18. april 2021 18:23)

    # Link komentara

  169. Razmisljam da li da uzmem Nemacki ili da ostavim Srpski. Muci me sto moram da se odreknem Srpskog. Sta bi vi uradili (zivim u Nemackoj 12 God)?
    (Igor, 18. april 2021 18:02)

    Poštovani, srpski pasoš nije ni vredan niti ga ljudi žele, ali to je Vaš pasoš. Postoji šansa da će to biti poslednja "vaša" stvar, ostalo ide naslednicima i šta ostane ide Nemačkoj. Alles Gute!
    (Carl Sagan, 18. april 2021 18:22)

    # Link komentara

  170. Slab je sve dok nam treba viza za Aus, Can, Usa i Gb.
    (ista prica, 18. april 2021 18:01) 

    Zar nije najvaznije da mozemo u rusiju i kinu? Ove zemlje koje si nabrojao ionako je volimo, zapad ce ionako da "propadne", sta ces tamo
    (Tiganj, 18. april 2021 18:21)

    # Link komentara

  171. Igor@ Je l' ovo sala, malo zezanje nas koji ne mozemo da dobijemo EU pasos? Odrekao bih se srpskog sutra za pasos Rumunije, a kamoli Nemacke.
    (Hanzo Hasashi, 18. april 2021 18:20)

    # Link komentara

  172. ne može nigde bez pcr testa i dobrog razloga i milion papira, osim u cg, mak, alba, bih, tako da ne znam o čemu pričate
    (pravo, 18. april 2021 18:19)

    # Link komentara

  173. Prema listi je potpuno svejedno da li se radi o državama poput Kine, Rusije i SAD ili državama poput Nauru, San Marino i Barbados. Poštujem sve države i narode, ali ipak je razlika jako velika. Na neki način morala bi u tu "jačinu" pasoša da se uračuna veličina teritorije, ljudstvo i ekonomija. Bitnije od putovanja je šta donosi to državljanstvo u sopstvenoj zemlji, pri čemu bogatije zemlje svakako imaju prednost.
    (lista je bezveze, 18. april 2021 18:18)

    # Link komentara

  174. Pasos sa kojim bez vize ne mozes da udjes u USA, Britaniju, Kanadu, Australiju je los pasos
    (USA Forever, 18. april 2021 18:16)

    # Link komentara

  175. Malo jači od kisele vode...
    (Loznica, Gučevo, Cer..., 18. april 2021 18:13)

    # Link komentara

  176. Koliko je jak moj koji je izdala takozvana koordinaciona uprava?
    (Optimum, 18. april 2021 17:57
    taj od koordinacione uprave je jak kao i kosovski.Koordinaciona uprava izdaje pasose samo za srbe na kosovu
    (istina, 18. april 2021 18:13)

    # Link komentara

  177. hrvatska licna karta ili ti osobna duplo jača ?
    (fantom, 18. april 2021 18:09)

    # Link komentara

  178. toliko je jak da neki ne mogu od previsoke plate da ga priuste
    30eur prijava a plata 32000din
    (nikolaj, 18. april 2021 18:09)

    # Link komentara

  179. Razmisljam da li da uzmem Nemacki ili da ostavim Srpski. Muci me sto moram da se odreknem Srpskog. Sta bi vi uradili ( zivim u Nemackoj 12 God)?
    (Igor, 18. april 2021 18:02)

    Deutschland über alles.
    (Mislilac, 18. april 2021 18:08)

    # Link komentara

  180. SrBski pasoš je tigar međ' ostalim pasošima...
    (Equalizer, 18. april 2021 18:07)

    # Link komentara

  181. Razmisljam da li da uzmem Nemacki ili da ostavim Srpski. Muci me sto moram da se odreknem Srpskog. Sta bi vi uradili ( zivim u Nemackoj 12 God)?
    (Igor, 18. april 2021 18:02)

    # Link komentara

  182. Velika Britanija, SAD, Kanada, Australija - bez vize no no.
    (Ika, 18. april 2021 18:01)

    # Link komentara

  183. Slab je sve dok nam treba viza za Aus, Can, Usa i Gb.
    (ista prica, 18. april 2021 18:01)

    # Link komentara

  184. Znači ništa od lidera u regionu, zar Aco nije rekao da nebeski narod svi žele?????
    (nino, 18. april 2021 18:00)

    # Link komentara

  185. smesni smo.
    (pamet u glavu, 18. april 2021 17:57)

    # Link komentara

  186. Koliko je jak moj koji je izdala takozvana koordinaciona uprava?
    (Optimum, 18. april 2021 17:57)

    # Link komentara

  187. 135 zemalja bez vize?? svastaa, ja koju god zemlju van evrope da pogledam,treba nam viza
    (Remy, 18. april 2021 17:56)

    # Link komentara