Kovid pasoš spreman za nekoliko nedelja?

Međunarodna asocijacija za vazdušni prevoz (IATA) očekuje da će njihov digitalni kovid pasoš (IATA Travel Pass) biti spreman za nekoliko nedelja. U pitanju je aplikacija koja potvrđuje da putnik poseduje test na kovid 19 ili potvrdu o vakcinaciji, a koji su potrebni za ulazak u određenu zemlju.

Izvor: B92, Travelmagazine
Pošaljite komentar
  1. a antivakserima pre'tisak skocio na 6 bara :)

    stvarno jadni ljudi,
    em su uskraceni za zdrav razum,
    em sad jos ne mogu do svice i nJe-macke
    (wer, 28. februar 2021 11:05)

    # Link komentara

  2. Bila je pandemija side,kolere,zutice.....Kako tada nisu imali "AIDS passport",pobogu pa to bi bila diskriminacija,a sada nije. Moje je pravo da odbijem bilo kakvu intervenciju medicinsku,znaci nedam da me neko ubrizgava supstancom u koju sumljam. Idem tamo gde me zele bez vakcine,gde zele moje novce koje cu rado ostaviti. Zivim Slobodno,tako se i zovem.......vide oni da im vakcinacija ne ide po planu.....pa sada restrictions on travel......ali malo sutra.
    (Slobodan Petrovic, 28. februar 2021 11:21)

    # Link komentara

  3. A to što je korona loše uticala na neku industriju su krivi ovi korona agitatori i niko više. Na Floridi sve otvoreno pa nema masovnog pomora, u Švedskoj isto nosi maske 15% ljudi da odbijemo staračke domove supet rezultati a ima normalnost života.
    (bg, 28. februar 2021 11:31)

    # Link komentara

  4. A kad se pojavi neki Bovid biće novi pasoš ili ima mesta u ovome?
    (Broj 1, 28. februar 2021 11:33)

    # Link komentara

  5. "Moje je pravo da odbijem bilo kakvu intervenciju medicinsku,znaci nedam da me neko ubrizgava supstancom u koju sumljam"
    Slobodan Petrovic
    SumLJaš? A ja se pitam kakva je to tajna veza između antivaksera, negacionista i komplotista i nepismenisti? Fatalna privlačnost? Pored pismenosti i obrazovanja nisu ni prošli.
    (J., 28. februar 2021 11:43)

    # Link komentara

  6. @Slobodan Petrović,

    Uz dužno poštovanje ali niste u pravu, ja kada sam poslom išao 2015. u Kinu morao sam da se vakcinišem protiv žute groznice. A ako se sećate iz priča vaših roditelja ili bab/deda 1950ih ili 1960ih vakcinacija protiv boginja je tražena za ulazak u Ameriku. Tako da potvrda o vakcinaciji nije ništa novo, a uveliko je aktuelno ako recimo planirate izvoz stoke ili ukoliko želite da povedete vašeg psa na godišnji odmor sa vama, tražiće vam potvrdu o vakcinaciji.
    (Sputnyick, 28. februar 2021 11:47)

    # Link komentara

  7. Toliko o slobodi kretanja.. jedan od osnovnih principa EU pogazeni.. sta ocekivati od ovake tvorevine... EU je postala Nemacka i donekle Francuska.. ostali su samo pijuni... a gazda cele EU.. Amerika koja se pita za sve.. EU je sve samo ne EU.
    (024, 28. februar 2021 12:04)

    # Link komentara

  8. Znači počelo je....
    (raja, 28. februar 2021 12:06)

    # Link komentara

  9. Na koliko se izdaje taj pasos, na godinu dana koliko i vakcina pruza zastitu ? Ocemo morati da vadimo pasos na svakih gidinu dana ili je ovo samo pritisak da se mazne lova ?
    (Vatra, 28. februar 2021 12:11)

    # Link komentara

  10. Vodje: kine, s.koreje, srbije, rusije lajkuju ovo
    (Hadzija, 28. februar 2021 12:12)

    # Link komentara

  11. Ako vakcinisani prenose coronu čemu poenta svega. Samo pitam!
    (muki, 28. februar 2021 12:15)

    # Link komentara

  12. Wer@ Ta etiketiranje "anti-vaxeri"je jos jedan nacin da se ospori pravo na izbor,ko je tebi zabranio da primis vakcinu? Pretpostavljam niko,prema timer NIKADA NIKO da se podvrgnem vakcinaciji. Nevidim Problem. Ja tebi preporucijem da primis 3 doze,eto da se osiguras.
    (Slobodan Petrovic, 28. februar 2021 12:16)

    # Link komentara

  13. J, Sto se jedite,sto Sam nepismen i vakcinu necu.....To vas razdrazuje? Zasto? hahaha!!!
    (Slobodan Petrovic, 28. februar 2021 12:20)

    # Link komentara

  14. Meni nije jasno kako će deca da putuju? Ona ne mogu da dobiju vakcinu. Prosto nema vakcine za decu. Hoće oni na PCR test? A ako mogu deca sa PCR, valjda mogu i odrasli? A šta ako je neko preležao Covid, pa ne može da primi vakcinu a ima igg antitela? Vakcina ne može biti jedini osnov za covid pasoš kako ja vidim...

    Previše neodgovorenih pitanja, molim ako neko zna išta da ovo malo razjasni.
    (Aleksandar, 28. februar 2021 12:20)

    # Link komentara

  15. čist fašizam
    (ja, 28. februar 2021 12:28)

    # Link komentara

  16. a antivakserima pre'tisak skocio na 6 bara :)

    stvarno jadni ljudi,
    em su uskraceni za zdrav razum,
    em sad jos ne mogu do svice i nJe-macke
    (wer, 28. februar 2021 11:05

    Znas onaj vic kada se posvadjaju debeli i glup.Glup kaze debelom vidi kakav si debeo, a debeli mu kaze vidi kakav si glup.Ja cu da smrsam a sta ces ti? Ostaces glup.
    Glup razmisli malo, pa kaze i ja cu da smrsam.

    Tako da sretno ti mrsavljenje.Smrtnost od strasne viruscine je 0.2% a od tih 0.2% 90% smrtnosti za ljude iznad 65godina.
    Ne znam kolika je smrtnost od uboda pcele i ose ali mrtva trka.Ovi hoce da izbodu celu planetu i da ti uvale pasos, a tvoja jedina briga je koliki je pritisak kod onih koji razmisljaju svojom glavom i vide svojim ocima.
    Kao sto rekoh sretno mrsavljenje, a ja cu kovid pasos da kupim i opet cu putovati, a ti se bodi eto ti i moja vakcina.
    (samosvestan gradjanin korumpiranih institucija, 28. februar 2021 12:44)

    # Link komentara

  17. Svete vidimo se nikad a čujemo još manje
    (Delija, 28. februar 2021 12:47)

    # Link komentara

  18. @Slobodan Petrovic
    Niko normalan ne zeli tebe i tvoje pare. Pare ostavi tamo gde ce ici svi nevakcinisani i zarazeni, pa zarazi svoje najmilije. Kada neko od njih umre, onda nemoj ni slucajno sebe da krivis, ti krivi svet i svetske zavere. Jer, ti si taj koji sumLja.
    (@, 28. februar 2021 12:48)

    # Link komentara

  19. Nevakcinisani ili netestirani nemaju sta da traze u avionu. Vec se dovoljno i ovako plasim letenja (ali sta se moze, taj vid prevoza nema alternativu), samo mi jos fali da se brinem hoce li se od prljvaca zaraziti.
    (ivan, 28. februar 2021 13:06)

    # Link komentara

  20. Vakseri u transu,do viđenja pameti dobar dan inostranstvu.
    (Q, 28. februar 2021 13:08)

    # Link komentara

  21. To je moja privatna stvar, da li imam neku bolest, kolika mi je temperatura, da li ću da se vaksujem itd.
    (wtf, 28. februar 2021 13:16)

    # Link komentara

  22. @aputnyick

    Ja sam isao u Kinu u Wuhan kada je bilo svetsko prvenstvo u kosarci i nije niko trazio vakcinu za zutu groznicu. Ili te je neko proverio ili si bez veze radio.
    (Iskander, 28. februar 2021 13:22)

    # Link komentara

  23. Za Slodobada - bolje da si procitao neko clanak o gramatici nego sto si citao "visak informacija" o koroni.
    (Igor, 28. februar 2021 13:27)

    # Link komentara

  24. Ja sam morao jos jedan komentar da ostavim... smejem se i dalje posle SUMLJAM :) Ja mislim da je sumlja jedina gora od neznam :)
    (Igor, 28. februar 2021 13:30)

    # Link komentara

  25. Svi oni koji govore peMzija, infrakt, vaCina, znaju sve o virusu. Samo ih pitajte. Žao mi samo tolikog znanja da propadne neskorišćeno.
    (vrabac, 28. februar 2021 13:46)

    # Link komentara

  26. @Aleksandar
    Naravno da će i odrasli moći putovati sa negativnim PCR testom kao i do sada.
    Kovid pasoš služi samo da vakcinisanima ne traže PCR test i da im olakša kretanje (bez obzira na to što teoretičari zavera pričaju).
    (Drug kontraš, 28. februar 2021 13:47)

    # Link komentara

  27. Kao propali student veterine ovo me podseća na stočne pasoše kako bi se stoka mogla transportovati od tačke A do tačke B ili grešim?
    (XXL, 28. februar 2021 13:49)

    # Link komentara

  28. Наравно да ће увести те пасоше. Затим ће изгубити неке судске спорове и платити одштете људима. У међувремену неко ће се лепо "опарити", највише ће зарадити они који су осмислили те пасоше и наравно они који их буду израђивали, а онда ће морати да их повуку, јер ће видети да је бесмислено и у супротности са прокламованим људским правима, а вероватно и у супротности са уставима већине држава.
    (Огњен, 28. februar 2021 13:56)

    # Link komentara

  29. @wtf-Istina je,to je tvoja stvar jesi li bolestan ili nisi,a njihova sv
    tvar je hoce li te pustiti u svoju zemlju ili nece.Ipod kojim uslovima.
    (bacvanin, 28. februar 2021 13:59)

    # Link komentara

  30. A kovid pasos za osobe koje su prelezale virus i imaju Igg antitela?Ili nije bitno,vazno je samo da nas bocnu.
    (Posmatrac, 28. februar 2021 14:00)

    # Link komentara

  31. Neću se vakcinisati. Ne zanimaju me ti pasoši i takva putovanja. Da vidimo ko može duže izdržati: avio kompnije i turističke zemlje ili 70% ljudi koji ne pristaju na ucjene?!
    (Владо Бања Лука, 28. februar 2021 14:07)

    # Link komentara

  32. Ovo ce ne samo da unisti turizam i putovanja kakva smo znali, i ne samo to vec po cistom fasistickom modelu pravi razliku izmedju ljudi. Dakle nova klasa: Vakcinisani privilegovani, i nevakcinisani neprivilegovani.
    Drago mi sto zivim na moru! Necu nidje ic dje ce mi trazit vakcinu. Moze samo test i cao.
    (Thor, 28. februar 2021 14:12)

    # Link komentara

  33. A sta cemo sa zagadjenjem vazduha koji avioni (prije pandemije) svakog minuta pravili? Cistog vazuha imamo neograniceno?
    (heh, 28. februar 2021 14:16)

    # Link komentara

  34. Ne samo kovid pasošoš potrebno je ustanoviti pasoš mentalnog zdravlja, koji bi se svake godine obnavljao.Pune su ulice ludaka i bolesnika.
    (mile, 28. februar 2021 14:22)

    # Link komentara

  35. Da li je to ustavno?
    (ANA, 28. februar 2021 18:47)

    # Link komentara

  36. 102/81 +- puknite vakseri.Hahhaahah
    (Slobodan Petrovic, 28. februar 2021 18:56)

    # Link komentara

  37. Pročitao detaljno uputstvo o izuzetcima o obaveznom karantinu i PCR testu MUP-a Estonije (oni uglavnom proveravaju sve propise u praksi za bogate zemlje)
    Vakica od 15 dana do 6 meseci posle druge doze izuzima osobe od obaveznog PCR testa i karantina, preležali isto ali mislim 3 ili 4 meseca. Važi bilo koja vakcina odobrena u zemlji iz koje osoba dolazi ili je rezident (ovo je poslednja promena). Ovo sve za NEturistička pitovanja. U prevodu može izgledai kinez.
    Slično će biti i kod avio prevoznika.
    (cika pera, 28. februar 2021 20:13)

    # Link komentara

  38. Uz dužno poštovanje ali niste u pravu, ja kada sam poslom išao 2015. u Kinu morao sam da se vakcinišem protiv žute groznice. A ako se sećate iz priča vaših roditelja ili bab/deda 1950ih ili 1960ih vakcinacija protiv boginja je tražena za ulazak u Ameriku. Tako da potvrda o vakcinaciji nije ništa novo, a uveliko je aktuelno ako recimo planirate izvoz stoke ili ukoliko želite da povedete vašeg psa na godišnji odmor sa vama, tražiće vam potvrdu o vakcinaciji.
    (Sputnyick, 28. februar 2021 11:47)

    Nije tacno. Ja sam vise puta putovao u Kinu. Niko mi nije trazio da se vakcinisem ni jednom vakcinom pa ni vakcinom protiv zute groznice. Nije lepo siriti neistine.
    (Jovan, 28. februar 2021 21:14)

    # Link komentara

  39. Nevakcinisani ili netestirani nemaju sta da traze u avionu. Vec se dovoljno i ovako plasim letenja (ali sta se moze, taj vid prevoza nema alternativu), samo mi jos fali da se brinem hoce li se od prljvaca zaraziti.
    (ivan, 28. februar 2021 13:06)

    Precizno objasnjeno. U pitanju je STRAH, a ne PAMET!
    (Milutin, 28. februar 2021 21:16)

    # Link komentara

  40. Fašizam i diskriminacija na delu!!!!
    (irelandcalling, 28. februar 2021 21:52)

    # Link komentara

  41. Ja bih ove nevakcinksane pustio samo u Gtcku i na Zlatibor. Srecni oni, srecni mi.
    (Stojko, 28. februar 2021 23:28)

    # Link komentara

  42. Kad će da stavljaju žute trake onima koji ne žele vakcinu,od pasoša do logora kratak je put,STOP medicinskom fašizmu?!?!
    (Rade, 1. mart 2021 05:27)

    # Link komentara

  43. Da rezimiramo (na osnovu dosadašnjih informacija):
    1. Ako se vakcinišem time štitim SEBE ali i dalje mogu da prenesem virus DRUGOME
    2. Ako se ne vakcinišem mogu da prenesem virus drugome i mogu sam da se zarazim
    Pitanje: KOJA JE SVRHA VAKCINACIJE I ČEMU ZAPRAVO SLUŽE COVID PASOŠI?
    (Bgd, 2. mart 2021 14:55)

    # Link komentara

  44. nije mi jasno zasto se sve mora spinovati. covid pasos je zamena za test. ko ne zeli da se vakcinise NE MORA I MOZE putovati uz pcr test. I bez vakcina se u ovo vreme samo tako moglo putovati. Vakcina samo olaksava onima koji to zele. Ko ne zeli ili na svoju nesrecu zbog nekog razloga ne moze da se vakcinise ostaje pcr test.
    P.S. jos nesto oduvek je bilo da u odredjenim periodima ii u odredjene oblasti mozete ici samo ako imate potvrdu da ste vakcinisani protiv ... (malarija, dizenterija, boginje i sl.)
    (realan, 2. mart 2021 19:58)

    # Link komentara