1. Ja Hrvate ne gledam kao strane, jer smo dosta blizu…ali njihove fašiste ne mogu smisliti i sve najgore ima želim(10% najviše iz Dalmacije)…
    Pozdrav Purgrima, Istranima i Slavoncima
    (kopenhagen, 21. januar 2023 23:25)

    # Link komentara

  2. Hrvati su ovde u Kopenhagenu toliko ispod Čeha, Madjara i ostalih “istočnjaka”…
    Ne vole ih Danci, kao ni Srbe,
    Mi smo Balkan, mada Jrvati hoće da budu nesto drugo.
    (kopenhagen, 21. januar 2023 23:01)

    # Link komentara

  3. Branitelj sam grada Dubrovnika. U uniformi sa mnom je bilo i Srba. Neki su i poginuli u obrani grada. Mislim da mrznja u Hrvatskoj prema Srbima drasticno kopni i nestaje. Ja vas osobno izuzev par godina rata kao narod nisam nikad ni mrzio. Mislim da mrznju zadnjih godina kod vecine ljudi u Hrvatskoj mijenja jedan jos gori osjecaj. To je potpuna nezainteresiranost i indiferentnost prema Srbima. Ne bih ulazio u razloge ali dovoljno je procitati komentare na ovu vijest i pametnima ce biti jasno. To su cinjenice, svidjalo se to nekom ili ne. Pogotovu se ovo odnosi na one sto neko dole napisa "zafrkanije" gradove. Mislim da ce proci jos puno godina da se medjuljudski odnosi vrate na one kakvi su nekada bili. Mozda je i najbolje ovako.
    (Tuga s Juga, 21. novembar 2020 17:41) # Link komentara

    Kao indiferentni a ne moze se ziveti od vasih komentara. Ima vas ovde vise nego nas.
    (Ime, 26. novembar 2020 23:17)

    # Link komentara

  4. Cekaj kad sutra izadje clanak o videu istog ovog lika '10 razlika izmedju hrvatske i srbije'. :D
    Bolje smo prosli. Spomenuo je da nismo tamnoputi, da imamo bolji nogomet, da nam cure nisu zrtve esteCke kirurgije... itd itd :D
    (Pijani zlotvor, 21. novembar 2020 18:42) # Link komentara

    Drugim recima procitao par stvari sa interneta i turnuo u video. Ko god kaze da su Srbi tamnoputiji od Hrvata, nema pojma o cemu prica, skroz smo isti sto se toga tice.
    Nazalost zapadnjaci Srbiju znaju samo po filmovima Kusturice, pa ponavljaju sta su tamo videli, i furaju tu pricu da smo svi tamni ko Romi cak i kad svojim ocima vide da to nije istina. Ne da je tamnoputost nesto lose, ali kao najbledja osoba u univerzumu, sa podjednakom bledom familijom i komsilukom, mogu samo da se nasmejem na tu navodnu srpsku tamnoputost.
    (joj, 26. novembar 2020 23:16)

    # Link komentara

  5. Hrvati vole Srbe upravo onoliko koliko Srbi vole Albance.
    (Glavati Mile, 22. novembar 2020 16:05)

    # Link komentara

  6. Ima jedna stara posalica....
    Sta je to nacionalizam?
    Nacionalizam je kad hrvat mrzi srbina vise nego sto je normalno..... Moze I obrnuto.... Moji su proterani iz zapadne Slavonije....
    Za vreme drugog svetskog rata u Hrvatskoj je bilo dva milliona srba,
    A sada je ostali koliko???
    Patio obican narod dok su se politicari I probisveti sa obe strange bogatili.
    Isti ovaj Danac je postavlja u Beogradu to pitanje...
    (Vrdalama, 22. novembar 2020 14:08)

    # Link komentara

  7. Srba 5 miliona,Hrvata 3 miliona,da li stvarno mislite da se nesto pitamo?
    (Munem ti blavora, 21. novembar 2020 10


    Nas ima punoletnih 7.3 miliona a maloletnih 1.7 bez RS i CG.
    hr danas ni 3 mil nma.
    (C i n i k, 21. novembar 2020 18:06)
    Jel to s onima iz Cikaga i Wijena???
    (pazarac, 22. novembar 2020 07:42)

    # Link komentara

  8. @Purger "Inace mi vas nemamo razloga mrziti samo vas gledamo istim ocima kao vi kosovske Albance."

    Ovo sto si naveo daleko vise govori o tebi i vama, nego o Albancima i Srbima zajedno. Inace, ukoliko bi se resio problem Kosova, sigurna sam da bi Srbi i Albanci bili u daleko boljim odnosima, no sto ce ikada biti Srbi i Hrvati.
    (ketiS, 21. novembar 2020 20:34)

    # Link komentara

  9. @Cika Ranko: zato smo mi ovde daleko od Balkana. Meni Barani pomogli kao niko u životu ( bez obzira na veru ili ime).
    (Blek - Chicago, 21. novembar 2020 19:08)

    # Link komentara

  10. Cekaj kad sutra izadje clanak o videu istog ovog lika '10 razlika izmedju hrvatske i srbije'. :D
    Bolje smo prosli. Spomenuo je da nismo tamnoputi, da imamo bolji nogomet, da nam cure nisu zrtve esteCke kirurgije... itd itd :D
    (Pijani zlotvor, 21. novembar 2020 18:42)

    # Link komentara

  11. @ Cinik
    I ova tema bila bi neobrađena i nedovršena bez tvojih umotvornih intervencija. Očekujemo još koji izljev nadahnuća, po mogućnosti uz opasku "nadrealno".
    (nadrealisanje, 21. novembar 2020 14:18)


    Naravno, s tim da site B92 ocito cesce pusta vas iz komsiluka ngo nas Srbe, ali ok, valjda se to zove pozitivna diskriminacija posto vas je mnogo manje, nmam nsta protiv dok su komentari na nivou cinjenica, ali vi se pretezno u komentarima oslanjate na pamfletima i vec dobro poznatu iskonsku mrznju prema SRB, a to vam onda muti razum pa se glupirate na site i pisete nadrealne komentare..
    (C i n i k, 21. novembar 2020 18:15)

    # Link komentara

  12. Srba 5 miliona,Hrvata 3 miliona,da li stvarno mislite da se nesto pitamo?
    (Munem ti blavora, 21. novembar 2020 10


    Nas ima punoletnih 7.3 miliona a maloletnih 1.7 bez RS i CG.
    hr danas ni 3 mil nma.
    (C i n i k, 21. novembar 2020 18:06)

    # Link komentara

  13. Branitelj sam grada Dubrovnika. U uniformi sa mnom je bilo i Srba. Neki su i poginuli u obrani grada. Mislim da mrznja u Hrvatskoj prema Srbima drasticno kopni i nestaje. Ja vas osobno izuzev par godina rata kao narod nisam nikad ni mrzio. Mislim da mrznju zadnjih godina kod vecine ljudi u Hrvatskoj mijenja jedan jos gori osjecaj. To je potpuna nezainteresiranost i indiferentnost prema Srbima. Ne bih ulazio u razloge ali dovoljno je procitati komentare na ovu vijest i pametnima ce biti jasno. To su cinjenice, svidjalo se to nekom ili ne. Pogotovu se ovo odnosi na one sto neko dole napisa "zafrkanije" gradove. Mislim da ce proci jos puno godina da se medjuljudski odnosi vrate na one kakvi su nekada bili. Mozda je i najbolje ovako.
    (Tuga s Juga, 21. novembar 2020 17:41)

    # Link komentara

  14. Ukuco Hrvate,
    nemos peskir odlozit od Poreca do Dubrovnika.
    Da bacis ekser ne bi pao na pod.
    (Poguberovic Hamza, 21. novembar 2020 16:56)

    # Link komentara

  15. Ustase rade neverovatne zlocine, strahota,
    a zapravo su najpopularnija zemlja sveta,
    sa 20 miliona poseta godisnje, ej
    nemos verovat, pa dobro da ti otkinu usi nema veze,sitnica,
    bas su neki.
    (Poguberovic na kvadrat, 21. novembar 2020 16:52)

    # Link komentara

  16. Zanimljivo je da ovde u Torontu, Kanada, nikad nisam imao niti jedno lose iskustvo sa ovdasnjim Hrvatima (kao uostalom ni dok sam ziveo u BG)... Naprotiv - koliko sam imao prilike da vidim, Srbi i Hrvati se prilicno pomazu kada mogu - mom bratu je Hrvat poreklom iz Splita pomogao oko zaposlenja, ja sam pre toga jednom mladom Hrvatu pomogao da se zaposli gde ja radim, moj kolega u bivsoj firmi, iz Mladenovca je dobio posao na urgenciju Hrvata... I to nije samo vezano za zaposlenje - renovaciju dvorista mi je uradio Hrvat kojeg je preporucio Bosanac, moj prijatelj, posao je odradjen posteno i sve dogovoreno je maksimalno ispostovano... Valjda se, bez obzira na sve, u anglosaksonskom okruzenju dozivljavamo kao nekako - "nasi"...
    Ne znam, nemam drugo objasnjenje osim da ce normalni ljudi pomoci jedni drugima ako mogu, bez obzira da li je neko Srbin, Hrvat, Brazilac ili druge boje koze / religije...
    (Cika Ranko, 21. novembar 2020 16:45)

    # Link komentara

  17. "Sacuvaj me boze srpskog junastva i hrvatske kulture."
    Zabrinut sam zbog ovog prvog.
    (Brajan od Vranje, 21. novembar 2020 16:39)

    # Link komentara

  18. (Nenad, 21. novembar 2020 14:09)

    Kosovo je bila autonomna pokrajina kojoj je nakon Titove smrti protivustavno oduzeta autonomija kao i Vojvodini, ali je Srbija zadržala njihove predstavnike u kolektivnom predsjedništvu Jugoslavije kako bi mogli nadglasavati ostale narode.
    Tzv. krajina u Hrvatskoj za razliku od Kosova i Vojvodine nikada nije imala autonomiju i bila je samo oblast kao što je to i npr. Šumadija. Njen originalni naziv koji se često u Srbiji prešućuje u sklopu Austrougarske je bio ''Hrvatska vojna krajina''.
    Srbi nisu imali konstutivnost unutar Hrvatske već je po ustavu SFRJ svaki narod bio konstutivan na čitavom teritoriju zajedničke države, pa tako i Hrvat u Vojvodini kao i Srbin u Krajini. Da bi Srbi bili konstutivni unutar tadašnje SR Hrvatske imali bi svoj parlament, što nisu mogli imati ni u ludilu. Djelovali su u sklopu Hrvatskog sabora.
    (alen, 21. novembar 2020 16:11)

    # Link komentara

  19. Kakvi su Hrvati najbolje ukucajte grad Villefranche-de-Rouergueu - Avenue des Croates da vidite šta su radili po Francuskoj i kakve su Hrvati bile ustaše u 2 svetskom ratu ...
    (Poguberović, 21. novembar 2020 15:16)

    # Link komentara

  20. Dodji brate u moj Zadar pa vidi kako 110/100 ljudi će da kažu da mrze srbiju.

    Purgeri su korektni i okej.
    (srki, 20. novembar 2020 20:52)

    Ovako nitko ne govori u Zadru. Možeš biti i pravoslavac, ali nitko neće reći: “ljudi će da kažu”.
    Infinitiv se koristi umjesto dakanja.
    (Filip, 21. novembar 2020 14:20)

    # Link komentara

  21. @ Cinik
    I ova tema bila bi neobrađena i nedovršena bez tvojih umotvornih intervencija. Očekujemo još koji izljev nadahnuća, po mogućnosti uz opasku "nadrealno".
    (nadrealisanje, 21. novembar 2020 14:18)

    # Link komentara

  22. Drugo, odakle ti ideja da su Srbi imali pravo na referendum i to legalan? To jednostavno nije tacno. Zamisli situaciju u kojoj bi svaki narod odrzavao referendum na delu teritorije gde je u vecini? Trece, Hrvatska je bila republika clanica SFRJ i po ustavu je imala pravo da se otcepi. Dobrovoljno je usla u Jugoslaviju i sasvim logicno je da je imala pravo i da izadje iz nje.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Povidon, 21. novembar 2020 08:37)
    Prvo, nema sta da zamisljamo, svako ko je bio vecina se i jeste odvojio (Albanci na KiM, primer)
    Drugo, ako vec pucas na ustav i pravo, treba da znas da su Srbi bili konstitutivan narod u Hrvatskoj, dakle Hrvatska je bila republika Hrvata i Srba ravnopravno. Hrvatska je mogla legalno da se odvoji od SFRJ, ali su Hrvati odlucili da prvo Srbima konstitutivnost nasilno oduzmu i da ih nista oko toga ne pitaju i tad je sve krenulo...otpustanja s posla, maltretiranja, getoizacija...Imajuci iskustvo prezivljenog genocida u NDH, Srbi su se s pravom plasili istrebljenja. Sve u svemu, Hrvati nisu imali pravo na odvajanje bez pristanka Srba, tu je sustina. Umesto da Srbe pridobiju za samostalnost garancijama prava, parama, kako god, oni su odlucili da im "nanesu takve udare da fakticki nestanu" (Tudjmanove reci, dokumentovano), po sistemu: Nema Srba - nema problema.
    (Nenad, 21. novembar 2020 14:09)

    # Link komentara

  23. “Piše u Francuskoj ovo što si napisao...a znaš li zašto?....Jel je "šacica" hrvatskih RATNIKA zatukla jaku Napoleonovu vojsku na vrhuncu moći. Pa izvedi zaključak iz ovoga drugi puta kada se napikirate na Vukovar, Knin i ostale HR gradove...“

    To se nikada nije desilo. To nigdje nije zapisano, te bajke o dobrim hrvatskim vojnicina pricajte nekom drugom. Kao o svojim nepostojecim kravljevima i izmisljenoj istoriji.
    A kad smo vec kod Francuske mozes nac malo more spomenika u cast srpskim
    vojnicima iz prvog svjetskog rata.
    (Milojko, 21. novembar 2020 12:36)

    # Link komentara

  24. Eto ni ja ne zaboravljam ni Vuko ar ni Skabrnju ni Dubrovnik ni Lovas ni mnoga stratist po HR. I sta ce mo sad.
    (Samos, 21. novembar 2020 00:37)

    Da je SRB zaista izvrsila agresiju na hr kamen na kamenu tamo ne bi ostao.
    Procitaj presudu iz Haga po vasoj tuzbi za "agresiju" pa ces i sam da vidis da SRB nije imala ni 1 vojnika u hr!
    Svakako da podsetim na Wizhethall/ove reci o vama "ni manjeg naroda ni vecih zlocinaca"...
    (C i n i k, 21. novembar 2020 12:10)

    # Link komentara

  25. Hrvatska je oduvek bila na sramotu ljudskom rodu.
    (Ervin, 21. novembar 2020 07:39

    Sve ok s tim da po tuzbi hr protiv SRB u Hagu za "agresiju" lepo pise "SRB nije izvrsila agresiju na hr" tako da nzn kada je to SRB htela da napravi "genocid" nad hr?!
    (C i n i k, 21. novembar 2020 12:06)

    # Link komentara

  26. Država koja ne pomogne svoje najsiromašnije ljude, sada kad je najteže, za mene nije prava država. Poslovica kaže. Na muci se poznaju junaci. Korona, siromaštvo i sebičnost pojedinih bogataša, ce oblikovati buducnost cijelog svijeta. Vidimo da neke države nastaju, druge nestaju. Primjer je Slovenija koja polako nestaje. Ljudi uče strane jezike, dolaze strane firme, zakoni se mijenjaju, ljudi se sele u druge krajeve za boljim životom i miješani brakovi nas mijenjaju. Očekivati je svijet brez granica. Ratovi se ne vode više oružjem, vec ekonomijom i virusima. Lp Stojan iz Slovenije.
    (Stojan, 21. novembar 2020 11:38)

    # Link komentara

  27. Piše u Francuskoj ovo što si napisao...a znaš li zašto?....Jel je "šacica" hrvatskih RATNIKA zatukla jaku Napoleonovu vojsku na vrhuncu moći. Pa izvedi zaključak iz ovoga drugi puta kada se napikirate na Vukovar, Knin i ostale HR gradove...
    (Realno, 21. novembar 2020 08:52)

    Kakve ti mitomanske gluposti pišeš. Ova izreka se odnosi na 30-ogodišnji rat (1618. - 1648.) a navodno je napisana na katedrali u Magdeburgu što naravno nije istina. Kakav Napoleon te spopao koji je rođen 1769.
    (dragan, 21. novembar 2020 11:30)

    # Link komentara

  28. A zasto nam postavlja takvi pitanje? Zasto raspiruje mrznju? Neka ide u njegovu Dansku pa neka tamo zaludjuje svojim glupim idejama...
    (Zbunjen, 21. novembar 2020 11:01)

    # Link komentara

  29. jadna vam majka do kada će pojedini Srbi biti bez pameti .U istočnoj Hercegovini su Srbe klali ,ubijali ,žive spaljivali ,bacali u jame i još neke grozne stvari koje zbog surovosti ,normalan čovek ne može ni ispričati ni napisati .Ja lično sam se kao dečak naslušao ovakvih priča da ih nikad neću zaboraviti ,plus što su i članovi moje familije stradali od ustaškog noža .Napominjem da su ova zla činili bez ikakvog povoda,prema tome ,nemojte me izazivati da vas psujem na današnji dan ili da vas pošaljem na izvesno mesto,ili da vas kunem ,ne dao Bog,ili da vam poželim nešto što ne bih poželeo ni neprijatelju.Stojim pri tvrdnji da samo neupućeni ili zaluđeni Srbi mogu da pravdaju hrvate .Koliko puta ste čitali ,napadi i grebanje kola i u istri i dalmaciji i dubrovniku ,a koliko puta obrnuto ,u pamet se jadna vam majka jer ako bi ikad došli u priliku ,ponovo bi nas klali i ubijali.
    (SRBIN, 21. novembar 2020 10:58)

    # Link komentara

  30. Treba se stidjeti svojih loših djela. To mijenja čovjeka na bolje. Svi smo postali od Eve i Adama koji su grešili. Jedni su mijenjali uvjerenja drugi teritorije, treci jezik a četvrti boju kože, tražeci bolji život za sebe i svoje bližnje. Prave pravde je malo. Vode nas političari koji obecaju kule i gradove, da budu izabrani. Kad dodju na vlast zaborave obecanja i rade za svoje interese i mali broj bogatih. Nisu svi takvi. Bogati sebični čovjek je uzrok za ovu korona bolest. Samo otkrivanje uzroka i promjena sistema, može zaustaviti ovu opasnu zarazu. Mudri ljudi su govorili, treba i svoje neprijatelje voljeti. Ljubav mijenja na bolje. Lp. Stojan iz Ljubljane.
    (Stojan, 21. novembar 2020 10:51)

    # Link komentara

  31. Jako je bitno da se građani Hrvatske koji su Hrvati suoče sa prošlošću, naročito sa borbom za nezavisnost i proterivanjem četvrt miliona Srba koji su se legalno na referendumu izjasnili da se odcepljuju od Hrvatske, kao što se Hrvatska odcepljuju od Jugoslavije. Tek tada će doživeti pravu nacionalnu katarzu gde im identitet neće zavisiti od mržnje prema Srbima, nego će počivati na nekim povesnim osnovama kakvim takvim, ali barem istinitim.
    (Nova sreća, 21. novembar 2020 07:38)

    Nekada ne mogu da zaključim da li imate selektivnu amneziju ili je narod zaista do te mere indoktriniran da ne može normalno da obrađuje činjenice. Oluja i 1995.godina su KULMINACIJA I KRAJ RATA koji je započeo 1991. Svaki rat sa učesnicima koji su ga započeli mora i da se završi sa tim učesnicima. 1991. Srbi su bili najjača strana u tom ratu, i do početka 1992.su proterali oko 300 000 Hrvata sa područja tzv. Srpske krajine. Republika Srpska krajina je do 1995.bila etnički najčistija teritorija zahvaćena ratom u bivšoj Jugoslaviji. Šta su mislili, da će takvo stanje večno trajati? Hrvatska 1991.nije imala vojsku, a već do 1995.je izgradila vojsku koja je daleko nadmašila snagu vojske RSK. I šta onda, Srbi u Hrvatskoj su mislili da kažu, puj pike ne važi, nećemo više da se igramo rata? Oluja je logična kulminacija tog rata i ti ljudi su u najvećoj meri dobrovoljno otišli, jer nisu želeli da žive u Hrvatskoj. Jedini iole pametni su posle toga bili Srbi u istočnoj Slavoniji koji su seli za sto sa Hrvatima i pristali na mirnu reintegraciju u ustavno-pravni poredak Hrvatske, a za uzvrat je Hrvatska donela zakon o totalnoj amnestiji svih pobunjenika osim onih optuženih za ratne zločine i do 1998. taj deo se potpuno integrisao u Hrvatsku i ko je hteo da ostane tamo da živi, ostao je. Tako da, rat nije počeo te 1995. već 1991.
    (Berliner, 21. novembar 2020 10:47)

    # Link komentara

  32. Srba 5 miliona,Hrvata 3 miliona,da li stvarno mislite da se nesto pitamo?
    (Munem ti blavora, 21. novembar 2020 10:45)

    # Link komentara

  33. Mi smo jedan te isti narod samo jedni su katolici jedni pravoslavci a neki su muslimani.Tuzno ali istinito da se braca mrze.
    (Zoran, 21. novembar 2020 10:30)

    # Link komentara

  34. Trebalo bi pitati ljude u zemljama na balkanu, koje komšije bi najrađe poželeli da ih nema. Mislim da bi Srbi odneli pobedu daleko bi nadmašili ostale. Niko nas ne voli, pa ni mi sami sebe.
    (Ajooj, 21. novembar 2020 09:57)


    Jedan dobar deo nasih komsija (uglavnom iz bivse juge) svoj nacionalni identitet gradi na mrznji prema Srbima.
    (no, 21. novembar 2020 10:26)

    # Link komentara

  35. Ni NATO nije mogao da pobedi Srbiju vec su morali neke sporazume da naprave a kamoli vi... - a jos dan danas cvilite i plačete kako svi vas bombardirali cijela tri dana....
    (etizop, 21. novembar 2020 10:23)

    # Link komentara

  36. @ Saša
    Vera ti ipak dopušta da bar po nekim pitanjima malo mućneš glavom. Ko državama nudi kredite, a da ih one same ne traže? Ako misliš na MMF - taj nikad nije "sarađivao" s Hrvatskom.
    (dejan, 21. novembar 2020 10:07)

    # Link komentara

  37. Konfabuliranje je štetno i opasno.

    Naročito ako je u pitanju POLITIČKA KOREKTNOST.
    (sturmmann, 21. novembar 2020 10:03)

    # Link komentara

  38. Srbiju ne mrzim, nego je volim. A veteran sam rata 90-tih, gubio prijatelje na pragu života od -Srba.
    Ali, zajedno samnom, život su također riskirala 2 Srbina u istoj uniformi. Dobrovoljci. I što sad?
    Ništa. Ja sam par puta bio u Beogradu, i baš me briga ko me mrzi, a ko ne. Odnosim se s poštovanjem prema svima, ako neko provocira, ignoriram budalu. Da netko bude agresivan, dobio bi šaku u zube, u sred Beograda, baš me briga jel Srbin, Hrvat, ili Sirijac.
    Primjetio sam da i jedni i drugi imaju ogromne predrasude, da "oni nas" više mrze, nego mi njih. Apsolutno su u krivu. Jednaki smo.
    (Ante, 21. novembar 2020 09:57)

    # Link komentara

  39. Trebalo bi pitati ljude u zemljama na balkanu, koje komšije bi najrađe poželeli da ih nema. Mislim da bi Srbi odneli pobedu daleko bi nadmašili ostale. Niko nas ne voli, pa ni mi sami sebe.
    (Ajooj, 21. novembar 2020 09:57)

    # Link komentara

  40. Naravno da svaki pametan i normalan covek razmislja na ovakav nacin. Na zalost nas u Srbiji koji vec godinama "biramo" vlast kojoj odgovara mrznja prema Hrvatima, Amerima, Englezima.....spisak je podugacak da ne nabrajam, e zato smo tu gde jesmo... Ajd u zdravlje...
    (Goran, 21. novembar 2020 09:57)

    # Link komentara

  41. Mene Vera uci da ne mrzim,sto se Hrvata I Hrvatske tice ja bih im zatvorio sva vrata od trgovine Pa na dalje...Dok ne sakupe dovoljno mudrosti I hrabrosti da sednu za sto I dogovore se sa Srbima ko sta kome duguje...na ovaj nacin smo I jedni I drugi zakazali neke nove zrtve I stradanje nevine dece.Oni su toliko ograniceni da proterivanje sopstvenih gradjana dozivljavaju kao vojno pobedjenu Srbiju sa kojom nisu Ni bili u sukobu....Halo Hrvati Ni NATO nije mogao da pobedi Srbiju vec su morali neke sporazume da naprave a kamoli vi....ne trebate vi nama ni za sta.Zapad vam zavrnuo slavinu I vi nigde kraj sa krajem da sastavite a dugujete onoliko koliko nemate....eto to je vasa ekonomija a mi trosimo svoje I vecini ponudjenih kredita kazemo ne hvala mi imamo dovoljno...
    (Sasa, 21. novembar 2020 08:11)


    dobro je kad ne mrziš...
    (neutralni felš, 21. novembar 2020 09:53)

    # Link komentara

  42. Koga zabole šta misle 'rvati?!
    (Srbin, 21. novembar 2020 09:50)

    # Link komentara

  43. Uh, kada bih ti odgovorio - svasta bih ti napisao, recimo da bih poceo nabrajanje od jama.
    Realno i mene bas zabole za vatehr i nikada nisam posetio vas (vatskihr) sajt (a tek da ostavim tamo komentar) - kao sto vi visite na nasim portalima. Paljba bre - ko vas pita za misljenje.
    (Jason Robards, 21. novembar 2020 08:27)
    ---…--
    ma ne bi mi dolazili ovdje ali ne možemo doći na red od vas na svim našim portalima. Inače mi vas nemamo razloga mrziti samo vas gledamo istim očima kao vi kosovske albance
    (Purger, 21. novembar 2020 09:46)

    # Link komentara

  44. Ni mi ne volimo našu vladu!
    (Zmaj, 21. novembar 2020 09:42)

    # Link komentara

  45. @ Miloš
    Naravno da treba priznati da Hrvati imaju bolji standard, koliko god mi to teško prihvačali. Činjenica je da Srbi ne letuju u Hrvatskoj, a kao glavni razlog legitimno se pojavljuje nesigurnost. No, ja (inače, vlasnik nekretnine u HR) uvek tvrdim, sve da je sigurnost zagarantovana i neupitna, nikada milion ili više Srba ne bi mogli priuštiti letovanje u Hrvatskoj (kao što su se za male pare "ugnezdili" na severu Grčke) jer im je hr primorje finansijski nedostupno.
    (T.N.- NS, 21. novembar 2020 09:34)

    # Link komentara

  46. ..koga mrzimo??...neke stvari se ne moraju izreći...jednostavno se podrazumjevaju
    (olujnjak, 21. novembar 2020 09:29)

    # Link komentara

  47. Sacuvaj me boze Srpskog junastva i Hrvatske kulture.
    (Brajan, 21. novembar 2020 09:22)

    # Link komentara

  48. Ovi istetovirani su bas "international", bukvalno na celu im pise i ko su i koga mrze...

    A 90% anketiranih posle pitanja koga najvise mrze krecu da se smeju nervozno i skrecu pogled, tako da je svima jasno kakvi ste, to ste pokazali i kroz istoriju
    (no, 21. novembar 2020 09:09)

    # Link komentara

  49. Ja mrzim Liberland i očekujem njihovu kapitulaciju!
    (Madhva (Hare Krišna), 21. novembar 2020 09:06)

    # Link komentara

  50. @jabucilo pises gluposti...zapravo pises onako kako mislis.
    (neko, 20. novembar 2020 21:29)

    Наравно да пишем како мислим. А не мислим напамет. Нити пишем глупости: 1914, 1941, 1991. Све фини људи који, да их питаш, вероватно исто никога нису мрзели. Јел'да?
    (Јабучило, 21. novembar 2020 09:01)

    # Link komentara

  51. Naravno, na utakmicama između hrvatskih klubova se redovno urla "Ubij Srbina".
    (Kruzer, 20. novembar 2020 19:11)

    To je objasnjeno vec sto puta.Ne vice se ubi srbina nego ljubi srbina. Poslusaj malo bolje na usporenoj snimci.Opet falsificirate
    (ujo, 21. novembar 2020 08:58)

    # Link komentara

  52. Dobar hrvat, mrtav hrvat.
    Dobra hrvatica, j. b. n. a hrvatica.
    Oprostiti možemo, zaboraviti nesmemo.
    Negde piše :,, Sačuvaj nas Bože kuge i hrvata ''
    Imaju sreće što Srbi niti pamte niti mrze, zato nam tako i jeste i tako nam se i vraća.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ljubomilko, 20. novembar 2020 23:29) # Link komentara

    Piše u Francuskoj ovo što si napisao...a znaš li zašto?....Jel je "šacica" hrvatskih RATNIKA zatukla jaku Napoleonovu vojsku na vrhuncu moći. Pa izvedi zaključak iz ovoga drugi puta kada se napikirate na Vukovar, Knin i ostale HR gradove...
    (Realno, 21. novembar 2020 08:52)

    # Link komentara

  53. A krvnike ako ne stigne ruka zemaljske pravde, stići će nebeska. Njoj niko nije utekao.
    (Millennium, 20. novembar 2020 19:09)

    "Небеска правда"? Измишљотина жртве чијег крвника није стигла земаљска правда, да зло не остаје некажњено. Нажалост, зло остаје некажњено.
    (Јабучило, 21. novembar 2020 08:50)

    # Link komentara

  54. nista se realno ni ne radi za poboljsanje odnosa,sve se svelo na sam narod da formira misljenje,a najgore sto vecina kod oba naroda gleda i slusa politicare pa se tako i ponasa.Evo prva stvar koji je interes Hrvatske da prizna Kosovo,drugo jasno odbacivanje fasizma,ustastva i osuda,recimo kao Nemacka gde je sve to zabranjeno i kaznjivo i onda da svi zajedno osudimo zlocine NDH sa kojom danasnja Hrvatska ne bi trebala da ima veze.Recimo ovde u Nemackoj Hrvat i Srbin imaju skroz dobre odnose vecinom,ovde sam i promeno misljenje o njima na bolje,sa nekima sam bas dobar i skroz su ok.Oni posmatraju stvari sire i ne krive samo Srbe za ratove u jugoslaviji vec svi zajedno kao i interes velikih sila.
    (ns boy, 21. novembar 2020 08:37)

    # Link komentara

  55. Jako je bitno da se građani Hrvatske koji su Hrvati suoče sa prošlošću, naročito sa borbom za nezavisnost i proterivanjem četvrt miliona Srba koji su se legalno na referendumu izjasnili da se odcepljuju od Hrvatske, kao što se Hrvatska odcepljuju od Jugoslavije. Tek tada će doživeti pravu nacionalnu katarzu gde im identitet neće zavisiti od mržnje prema Srbima, nego će počivati na nekim povesnim osnovama kakvim takvim, ali barem istinitim.
    (Nova sreća, 21. novembar 2020 07:38)
    Treba da se suoce sa prosloscu to je istina, pocinili su zlocine i tokom drugog svetskog rata i 90tih to je nesporno. Medjutim, imamo i mi cega da se stidimo. Drugo, odakle ti ideja da su Srbi imali pravo na referendum i to legalan? To jednostavno nije tacno. Zamisli situaciju u kojoj bi svaki narod odrzavao referendum na delu teritorije gde je u vecini? Trece, Hrvatska je bila republika clanica SFRJ i po ustavu je imala pravo da se otcepi. Dobrovoljno je usla u Jugoslaviju i sasvim logicno je da je imala pravo i da izadje iz nje.
    (Povidon, 21. novembar 2020 08:37)

    # Link komentara

  56. Srbe i Srbiju najviše mrze u splitu i sarajevu, 100 % tačno!
    (Arch Enemy, 21. novembar 2020 08:30)

    # Link komentara

  57. Kako se ljudi cude, gle hrvati ne mrze, nemoguce... Realno, briga nas je za srbe. Imamo previse svojih problema da bi mrzili, neke stvari vam ne zaboravljamo ali ne mrzimo... Kad bi bas morao rec zasto mrzim srbe to bi bilo zbog lazi, pocevsi da su svi srbi do dogodine u kninu... Kad si normalan nitko te ne mrzi.
    (John Wayne, 21. novembar 2020 07:45)

    Uh, kada bih ti odgovorio - svasta bih ti napisao, recimo da bih poceo nabrajanje od jama.
    Realno i mene bas zabole za vatehr i nikada nisam posetio vas (vatskihr) sajt (a tek da ostavim tamo komentar) - kao sto vi visite na nasim portalima. Paljba bre - ko vas pita za misljenje.
    (Jason Robards, 21. novembar 2020 08:27)

    # Link komentara

  58. @stručnjak i na kojem dijelu karte pise Serben i kako ze zovu dijelovi te austrougarske , jel pise preko bih i preko srbije ili preko hrvatske
    (Joja, 21. novembar 2020 08:26)

    # Link komentara

  59. Pitao je u pogrešnim gradovima Hrvatske,trebao je otići u gradove koji su prošli golgotu u kalvariju sličnu Vukovaru.I dobio bi pravi i iskren odgovor!
    (Hr, 21. novembar 2020 08:18)

    # Link komentara

  60. Mene Vera uci da ne mrzim,sto se Hrvata I Hrvatske tice ja bih im zatvorio sva vrata od trgovine Pa na dalje...Dok ne sakupe dovoljno mudrosti I hrabrosti da sednu za sto I dogovore se sa Srbima ko sta kome duguje...na ovaj nacin smo I jedni I drugi zakazali neke nove zrtve I stradanje nevine dece.Oni su toliko ograniceni da proterivanje sopstvenih gradjana dozivljavaju kao vojno pobedjenu Srbiju sa kojom nisu Ni bili u sukobu....Halo Hrvati Ni NATO nije mogao da pobedi Srbiju vec su morali neke sporazume da naprave a kamoli vi....ne trebate vi nama ni za sta.Zapad vam zavrnuo slavinu I vi nigde kraj sa krajem da sastavite a dugujete onoliko koliko nemate....eto to je vasa ekonomija a mi trosimo svoje I vecini ponudjenih kredita kazemo ne hvala mi imamo dovoljno...
    (Sasa, 21. novembar 2020 08:11)

    # Link komentara

  61. ljubomilko
    iNisu svi Hrvati krivi za Jasenovac Jadovno Gradišku mnoge logore i za 1941. Takođe oni nam zameraju zločine u Vukovaru Škabrnji Slavoniji 1991 a to su radili zločinci koljači ubice sa obe strane a ne svi Srbi ni Hrvati. Treba reći da desetine hiljada Srba ide u sezoni da konobariše i kuva na moru i time prehranjuju svoje porodice jer zarađuju 3,4 puta više nego što bi kod nas i to treba poštovati.
    (Igor, 21. novembar 2020 08:05)

    # Link komentara

  62. Normalno da ljudi gledaju sebe svoj posao porodicu živote standard i ništa drugo. Sigurno da su ljubomorni malo na Slovence Austrijance Nemce koji žive bolje od njih na nas sigurno ne jer smo dosta slabiji. Ne gledaju nas uopšte i ne razmišljaju o nama jer ih skoro mi malo ne interesujemo i ono što nas najviše vređa njima smo nebitni. Ljudi žive bolje od nas imaju veći standard i gledaju one koji su bolji od njih.
    (Miloš, 21. novembar 2020 07:49)

    # Link komentara

  63. Kako se ljudi cude, gle hrvati ne mrze, nemoguce... Realno, briga nas je za srbe. Imamo previse svojih problema da bi mrzili, neke stvari vam ne zaboravljamo ali ne mrzimo... Kad bi bas morao rec zasto mrzim srbe to bi bilo zbog lazi, pocevsi da su svi srbi do dogodine u kninu... Kad si normalan nitko te ne mrzi.
    (John Wayne, 21. novembar 2020 07:45)

    # Link komentara

  64. Država Hrvatska je dva puta počinila genocid nad srbima samo zato što su srbi 1941-1945 i 1990-1996. Srbija je pokušala jednom da izvrši genocid nad hrvatima 1990-1992. Danas: jedna i druga država negira pravo na postojanje bilo kog drugog naroda osim svog. To znači da ni jedan ni drugi narod nisu dostojni da imaju svoju samostalnu državu već im treba međunarodni protektorat. Srbija je do 1990 bila na čast i ponos svakom svom građaninu a od tada na sramotu svakom časnom čoveku u Srbiji. Hrvatska je oduvek bila na sramotu ljudskom rodu.
    (Ervin, 21. novembar 2020 07:39)

    # Link komentara

  65. Jako je bitno da se građani Hrvatske koji su Hrvati suoče sa prošlošću, naročito sa borbom za nezavisnost i proterivanjem četvrt miliona Srba koji su se legalno na referendumu izjasnili da se odcepljuju od Hrvatske, kao što se Hrvatska odcepljuju od Jugoslavije. Tek tada će doživeti pravu nacionalnu katarzu gde im identitet neće zavisiti od mržnje prema Srbima, nego će počivati na nekim povesnim osnovama kakvim takvim, ali barem istinitim.
    (Nova sreća, 21. novembar 2020 07:38)

    # Link komentara

  66. Srbin sam iz Hrvatske pa imam neko optimalno pravo kazati svoj zaključak. Ono što se svaki dan servira u medijima i školama prema Srbima i Srbiji je na granici fašizma. Dnevnik, Tv kalendar, udžbenici iz povijest...Međutim usprkost tome 90% Hrvata ne mrzi Srbe. Polovica od tih 90% je potpuno ravnodušna. Srbi ih zanimaju koliko i Danci. Onih 10% otpadaju na ljude koji su stradali od Srba ili one što mrze sve koji ne razmišljaju kao oni.
    (Che, 21. novembar 2020 07:31)

    # Link komentara

  67. Ti si druze za ludnicu ili zatvor, u svakom slucaju te treba skloniti sa ulice sto pre.
    (Aleks, 21. novembar 2020 06:56)

    # Link komentara

  68. Cesto citam index i 24 h... novinari su mali objektivniji od nasih ali u komentari zaista ne bih rekao da nas imalo vole, kada odem u sekciju region u kada je vest neka u vezi Srbije, covek ne moze da poveruje koja mrznja i koje vredianje je prema Srbiji. Na nasim portalima i nije tako ali ima u kod nas svasta da se procita ali ni blizu kao oni! Steta bas
    (szj, 20. novembar 2020 19:35)

    Da evo bas citam komentare ovdje. Bas su umjereni, od dobar Hrvat, mrtav Hrvat do Ducica, unistavanja srpskih automobila i uobicajenih gluposti.
    Mozgovi su vam nevjerojatno isprani. U zdravlje
    (Srecko, 21. novembar 2020 03:22)

    # Link komentara

  69. aj idi u split i obavi anketu.
    (Belmont, 20. novembar 2020 18:22)

    Kako bi se proveo netko u Dinamovoj majici u središtu Beograda ?
    (Panac, 21. novembar 2020 03:08)

    # Link komentara

  70. Naravno da niko pred kamerama neće priznati da mrzi bilo koga, osim eventualno onih koji toliko patološki mrze nekoga da nisu u stanju to da sakriju.

    Koliko se volimo vidi se iz nekih posrednih indikatora, npr. broja srpskih turista u Hrvatskoj i hrvatskih u Srbiji. Pročitajte knjigu "Everybody lies" za više detalja.
    (Jole, 21. novembar 2020 02:02)

    # Link komentara

  71. Danac nema neki casniji nacin da zaradi hleb.
    (Cipiripi, 21. novembar 2020 01:34)

    # Link komentara

  72. Taj Zadar je bio Srpski, a i Bice za 25 God.
    (srba, 20. novembar 2020 23:14)

    A što pričate srbski..
    (Lex, 20. novembar 2020 20:21)

    Kada se budete pitali zašto Hrvati ne vole Srbe onda pročitajte ova dva komentara. Kome nije jasno, nema veze ... Ali upravo Hrvati ovako doživljavaju sve Srbe, kao ovog "Lex"-a i "srba".
    (Poguberović, 21. novembar 2020 01:22)

    # Link komentara

  73. Taj Zadar je bio Srpski, a i Bice za 25 God.
    (srba, 20. novembar 2020 23:14)
    Hoce, evo ja ti garantujem onda kad na vrbi rodi grozdje.Kaze nemoj mrziti.Kad pas ovako ujede ne mozes biti da ga ne mrzis.
    (Samos, 21. novembar 2020 00:43)

    # Link komentara

  74. 4233

    Neću lično mrzeti ili proganjati nekoga damo zato što je Hrvat, ali Jasenovac i genocide ustaša ne zaboravljam
    (Kosta, 20. novembar 2020 22:02)
    Eto ni ja ne zaboravljam ni Vuko ar ni Skabrnju ni Dubrovnik ni Lovas ni mnoga stratist po HR. I sta ce mo sad.
    (Samos, 21. novembar 2020 00:37)

    # Link komentara

  75. @Zemljoradnik

    Zanimljiva "analiza" pa bih da pokusam da se nadovezem. Naime, mislim da taj osecaj "vise vrednosti" u odnosu na Juzne Slovene, koji su u jednom delu svoje povesti bili deo Otomanske Imperije, imaju svi slovenski narodi sa austronemackog kulturnog podrucja. Dakle, ne samo Hrvati, vec i Slovenci, Cesi i Slovaci. Ono sto je zanimljivo, u pitanju su nedovoljno prepoznatljive drzave i kulture, bez velike drzavnopravne tradicije i kulturnoistorijskog identiteta, koji se manje, vise "utapa" u taj nemacki milje. To je pretpostavljam i glavni razlog tog osecaja, koji u sustini nije nista drugo doli izraz svojevrsnog kompleksa i izfrustriranosti, zbog tog prethodno navedenog nedostatka. Zato su gradjani tih zemalja, bar je moje iskustvo takvo, prilicno "zatvoreni" i neljubazni, pa cak pomalo i odbojni u svom odnosu prema drugim Slovenima, pogotovo Bugarima i Srbima.
    (ketiS, 21. novembar 2020 00:36)

    # Link komentara

  76. Hrvati Bosanci Albanci Makedoci svi ste vi Srbi i Crnogorci...
    (Lex, 20. novembar 2020 21:08)
    Varas se duboko jer Hrvati nisu postali od turskog nakota sto ponavljate stalno kao mantru.
    (Samos, 21. novembar 2020 00:33)

    # Link komentara

  77. Svi ovi sto pisu da su bili po Hrv i osetili ne znam kakvu dobrodoslicu, docek i gostoljublje, ili lazu ili nikad nisu prosli kroz ljude. I ja sam cesto u Hrv, i doziveo sam neprijatnosti na svakom koraku. Ne bih sad pisao detaljno o svakoj, ali vrlo neprijatne stvari od obicnih ljudi, dakle ne navijaca sa salovima u 4 ujutru.
    Kod njih postoji mrznja i kompleks. i to se nece iskoreniti.
    Za one koji pisu da ima i kod nas i kod njih budala. Ima..ali bih to uporedio sa pevacima Tompsonom i Bajom Malim Knindzom. Dok se kod nas Mali Baja ne moze cuti ni u jednom izlasku, ni u jednoj kafani, mozda u nekim selima, planinama, birtijama ili privatno..Tompson se kod njih peva po gradskim trgovima i stadionima, sa desetine hiljada ljudi u ekstazi i sa dosta visoko pozicioniranim politicarima.
    Kod nas je sporadicno i retko, kod njih je sistematski i vrlo cesto sa velikim auditorijumom.
    (aabb, 21. novembar 2020 00:17)

    # Link komentara

  78. Naravno da u Hrvatskoj ima mnogo više ljudi koji ne vole Srbiju i Srbe nego obrnuto, ali ne u Zagrebu ili nekim drugim mestima. Zna se gde se nalazi većina Hrvata koji ne vole (tacnije mrze) Srbiju, pojedini gradovi (npr. Split, Zadar, Vukovar...), pojedine regije. Ali generalno, iako se o tome u Hrvatskoj pravi velika buka oko toga u političke svrhe (naročito u vreme izbora i proslave Oluje), ogromna većina Hrvata nrma apsolutno ništa protiv Srbije i Srba. Naprotiv! Često sam bio u Hrvatskoj, imam i neke prijatelje, s vremena na vreme “družim se” sa jednoj Rijecankom (ova godina propade zbog korone, ali biće prilike). Na raznim skupovima, seminarima u inostranstvu družimo se, veselimo, putujemo ponekad zajedno. Imamo potpuno normalne, više nego korektne odnose. Neki od njih obožavaju Srbiju, naročito oni iz Osijeka. Dolaze zbog mnogo bolje hrane, neuporedivo boljeg provoda, ovde im je 100 puta opustenije, a i neke stvari su jeftinije. Nikad nikakvih problema imali nisu.
    (vesa, 21. novembar 2020 00:10)

    # Link komentara

  79. zemljoradnik@
    ok,ti si samo to strucnije rekao,mada i tu i varijacija na temu,tj. nijansi
    (eto, 21. novembar 2020 00:09)

    # Link komentara

  80. Austrijska mapa na austrijskoj internet stranici i popis stanovništva 1845 god. Mapa ne obuhvata Srbiju južno od Save i Dunava i ne obuhvata Bosnu i Hercegovinu. Velike je rezolucije pa zumirajte legendu u donjem desnom uglu. Evo link pa zaključak izvedite sami da li su današnji Hrvati Hrvati ili su današnji Hrvati Srbi:

    [link]
    (Stručnjak, 21. novembar 2020 00:01)

    # Link komentara

  81. Gavca@
    hvala na komplimentu ali nazalost daleko smo mi od te skromnosti,mislim da si htio napisati o kompleksu veće vrijednosti,to nije lijepa osobina ali nazalost svi je gaje prema istocnim i juznim susjedima
    (eto, 20. novembar 2020 22:43)
    - Ne, dobro je čovek napisao. Radi se o kompleksu niže vrednosti prema zapadnim i severnim susedima, a ispoljava se, izmedju ostalog, i kompleksom više vrednosti prema istočnim i južnim susedima. Glavna crta je kompleks niže vrednosti, ovo drugo je posledica. Neprihvatanje da si sličniji onom koga smatraš da je inferioran, nego onom kome bezuspešno težiš da budeš sličan. To Vam je geneza tog prilično unikatnog kompleksa, ukratko.
    (Zemljoradnik, 20. novembar 2020 23:57)

    # Link komentara

  82. Hrvatice ,ok.
    Hrvati bljak.
    (tebijadodelimkitu, 20. novembar 2020 23:46)

    # Link komentara

  83. Opet vas stranci svadjaju. Kao somovi na bućku se hvatate.... I tako već 30 godina. U stvari 100 i kusur ali ovih 30 se sećam.
    (Blek - Chicago, 20. novembar 2020 23:34)

    # Link komentara

  84. Dobar hrvat, mrtav hrvat.
    Dobra hrvatica, j. b. n. a hrvatica.
    Oprostiti možemo, zaboraviti nesmemo.
    Negde piše :,, Sačuvaj nas Bože kuge i hrvata ''
    Imaju sreće što Srbi niti pamte niti mrze, zato nam tako i jeste i tako nam se i vraća.
    (ljubomilko, 20. novembar 2020 23:29)

    # Link komentara

  85. i bloger nas truje
    (hm, 20. novembar 2020 23:29)

    # Link komentara

  86. (Millennium, 20. novembar 2020 19:09)

    Au prijatelju malo previše lošeg došlo je sa hr strane ka vašoj porodici, da bi samo tako rekli da je to delo nekih pojedinaca. Ok nije kriv narod, ali u tom narodu je mnogo, baš, baš mnogo takvih pojedinaca.
    Ali neka tu je srpska širokogrudna pravoslavna duša koja će svakom da oprosti, ali sa rođenim bratom pola života neće pričati zbog tužbe oko međe.
    (abcdisi, 20. novembar 2020 23:26)

    # Link komentara

  87. Eto, ispadosmo mi ponovo najveći neandertalci na vazda objektivnom medijskom nebu zapada.
    (popajsammornarjatutu, 20. novembar 2020 23:20)

    # Link komentara

  88. Taj Zadar je bio Srpski, a i Bice za 25 God.
    (srba, 20. novembar 2020 23:14)

    # Link komentara

  89. Sto se Hrvata tice citirat cu jednu mladu spisateljicu: “Opraštam, ne zato što zaslužuješ oprost, već zato što ja zaslužujem mir.”

    Takav odnos. I ne pokusavajte spominjati rat 90-ih jer su se puno gore stvari sa vase strane desavale u ww2.
    Mir i ljubav vam zelim.
    (MilojkoVR, 20. novembar 2020 23:07)

    # Link komentara

  90. Svi smo isti. Jednako loši i dobri. Sposobni za najgore i najbolje. Svatko tko misli da je njegova nacija najbolja a ona druga najgora je glup ili slijep ili neće pogledati istini u oči..
    (Ja, 20. novembar 2020 23:02)

    # Link komentara

  91. (Blabla, 20. novembar 2020 19:51)

    Otkud ti to da je pitao samo Srbe i Hrvate? Čovek ima ovakvih klipova koliko hoćeš, iz mnogo različitih zemalja.
    (Ibna, 20. novembar 2020 22:52)

    # Link komentara

  92. Gavca@
    hvala na komplimentu ali nazalost daleko smo mi od te skromnosti,mislim da si htio napisati o kompleksu veće vrijednosti,to nije lijepa osobina ali nazalost svi je gaje prema istocnim i juznim susjedima
    (eto, 20. novembar 2020 22:43)

    # Link komentara

  93. Kakvo glupo i nepotrebno pitanje! Bolje ih pitajte koja je najbolje maska za nošenje.
    (Opus, 20. novembar 2020 22:33)

    # Link komentara

  94. Mene malo nervira njegovo potenciranje na Srbiji u ovom videu... bukvalno pokušava da im stavi reči u usta.
    (Ostin A, 20. novembar 2020 20:54)

    Mislim da je to normalno. Hrvati i Srbi imaju specifican odnos zbog rata koji je bio relativno nedavno, pa strance to zanima. Zele izvuci kontroverznu ili zadrtu izjavu. Realno, takvih zadrtih ljudi ima i kod nas i kod vas.
    (PeroZg, 20. novembar 2020 22:27)

    # Link komentara

  95. Pa realno osim sto se nisu oslobodili kompleksa nize vrijednosti oni su rijesili pitanje Srba u Hrvatskoj, sad mogu pricati da smo i najbolji prijatelji, Za one koji misle da ta mrznja vise ne postoji neka se sjete hajke oko srpske cokolade koja je prije neku godinu poklanjana djeci. Branko Copic u Prolomu bas opisuje kako su se te do juce fine komsije, koje ni mrava ne bi zgazile, preko noci postale zvjeri pred kojim bi i djavo zazmurio oci (po sjecanju parafraziram). Nikoga ne mrzjeti, ali ne zaboraviti, jer ko te stvari zaboravi osudjen je da mu se ponove.
    (Gavra Kacanski, 20. novembar 2020 22:20)

    # Link komentara

  96. Ako su granate od pre cetvrt veka 'sveze' secanje, sta onda reci za masakr nad porodicom Zec u centru Zagreba pre isto toliko godina? Ili za genocid koju deceniju ranije?
    (Pravdanje mrznje, 20. novembar 2020 20:23)

    A jesi ti ili neko od anketiranih osobno dozivio navedeno za razliku od stotina tisuca onih koji i danas zive na tim zeznutim podrucjima.
    (Dare, 20. novembar 2020 22:20)

    # Link komentara

  97. @covek iz dijaspore

    Aha, znači zato su u II sv.ratu pobili na stotine hiljada Srba, a onda prvom sledećom prilikom pobili na desetine i proterali sve koje su preostali. Zato što nisu bili normalni i nisu im ukazali poštovanje.
    Dobro je da ste mi rekli, ja sam mislio da je razlog čista mržnja.
    A ovi odgovori, pa to nema nikakve veze. Zaustavi vas neko na ulici i pita jel mrzite neku državu. Pa svako će davati umeren odgovor, zar stvarno iko misli da su tu ljudi iskreni.
    I znam vrlo dobro o čemu pričam. Živeo sam u Zagrebu baš tih godina '88-'91, bio sam frapiran ponašanjem, transformacijom i količini mržnje kod do tada naizgled normalnih ljudi.
    (only fools and horses, 20. novembar 2020 22:14)

    # Link komentara

  98. Neću lično mrzeti ili proganjati nekoga damo zato što je Hrvat, ali Jasenovac i genocide ustaša ne zaboravljam
    (Kosta, 20. novembar 2020 22:02)

    # Link komentara

  99. Da, da, samo se političari mrze.mi normalni smo cveće, kako onda onoliko mržnje
    (Ajde da se lažemo, tu je ključ napretka, 20. novembar 2020 22:00)

    # Link komentara

  100. Samo umno poremećen čovek može mrzeti potpuno nepoznate ljude. To su ljudi otužni, nesrećni, sa raznim psihosocijalnim problemima.
    (Berliner, 20. novembar 2020 21:54)

    # Link komentara

  101. Ja volim njihovu vladu ali ljudi su đubrad.
    (MileR, 20. novembar 2020 21:38)

    # Link komentara

  102. Ne lupetajte ljudi, Hrvati su normalan narod, bio sam milion puta i u Zagrebu i u Dalmaciji i bio tretiran sa velikim postovanjem. Ukoliko ste normalni i pokazete prema njima postovanje dobicete identican tretman. Hrvatima ovim putem zelim da kazem da su dobrodosli u Beograd, dodjite slobodno, pojedite dobru jagnjetinu ispod saca i popijte neko dobro vino, ta branza se i kod nas dinamicno razvija. A onda u izlazak do zore pa malo u setnju po centru sledeci dan, na kafu na Kosancicevom vencu npr.

    Pozdrav svima
    (covek iz dijaspore, 20. novembar 2020 21:30)

    # Link komentara

  103. @jabucilo pises gluposti...zapravo pises onako kako mislis.
    (neko, 20. novembar 2020 21:29)

    # Link komentara

  104. Apsolutno me ne interesuje sta misle hrvati!
    (jo, 20. novembar 2020 21:27)

    # Link komentara

  105. Eto vidite ljudi su dobri svugde, samo su politicari zlo koji sve kvare.
    (neko, 20. novembar 2020 21:25)

    # Link komentara

  106. Hrvati Bosanci Albanci Makedoci svi ste vi Srbi i Crnogorci...
    (Lex, 20. novembar 2020 21:08)

    # Link komentara

  107. e svi vi moji sto govorite o nekoj ogromnoj vecini... a kada su hrvati osudili svoje zlocine. a prvi i drugi svetski. a Sava Sumanovic...

    ajde i dalje glavu u pesak. Ajde da zaboravimo i Smiljan i Jasenovac i Knin i srbosjek...

    pa ce nam se opet vratiti za 20-ak godina
    (Rejdn, 20. novembar 2020 21:07)

    # Link komentara

  108. Ovi zagrepčani baš dobro pričaju engleski. Što im nije u tradiciji. Naime, poznato je da je kod mnogih tamošnjih familija čak i kućnoj upotrebi nemački.
    (miroslav, 20. novembar 2020 21:06)

    # Link komentara

  109. Pa dobro. Ako nam se jos dva puta dogodi Jasenovac i jos tri puta oluja mozda ce onda preostalih 100 Srba napokon shvatiti sta im Hrvati zele
    (Mrgud, 20. novembar 2020 21:00)

    # Link komentara

  110. Jasno je da obicni gradjani nikada ne mogu biti krivi, ali je isto tako jasno da odnose izmedju drzava ne odredjuje obicno gradjanstvo vec drustvena elita. To drugim recima znaci, da je malo bitno sta misle obicni gradjani, vec je bitno kakvu politiku prema nekome ili necemu vodi politicka i intelektualna elita. Kada se stvari tako postave, onda je jasno da aktuelna politicka elita u Hrvatskoj, ali vrlo verovatno i bilo koja druga, svojim gradjanima sugerise da sopstveni identitet grade na negativnom osecanju spram Jugoslavije i Srbije. Zakljucak "izvucite" sami.
    (ketiS, 20. novembar 2020 20:57)

    # Link komentara

  111. Zasto je pitao bas Srbe i Hrvate?Sta je poenta?Ja sam Srbin i volim svoju zemlju ali isto tako postujem i sve druge..
    (Blabla, 20. novembar 2020 19:51)

    Pazi čovek ide svuda po svetu i postavlja ista pitanja sa tim da nikom u Srbiji nije zanimljivo koga Danci, Česi, Portugalci ne vole. Zato to nije objavljivano.

    Mene malo nervira njegovo potenciranje na Srbiji u ovom videu... bukvalno pokušava da im stavi reči u usta.
    (Ostin A, 20. novembar 2020 20:54)

    # Link komentara

  112. Dodji brate u moj Zadar pa vidi kako 110/100 ljudi će da kažu da mrze srbiju.

    Purgeri su korektni i okej.
    (srki, 20. novembar 2020 20:52)

    # Link komentara

  113. Paradoks je da su pre tri decenije Srbi i Hrvati tj Milosevic i Tudjman na salveti hteli isto a da je Mesic to potvddio kao i stav Milosevica da ne pretenduje na deo teritorije Hrvatske.
    Gde i zasto je sve otislo u bestraga ko ce ga znati. Ja mislim da su sa Srbima u Hrvatskoj hteli izvuci analogiju Siptarima na Kosovu jer ako Siptari mogu zasto ne bi mogli Srbi ali za nas nisu vazili isti arsini.
    Opet anketa je ciljana, malo jugoslinava i malo sutra da Hrvati nisu rekli da mrze Srbiju i Srbi Hrvatsku i Siptariju ili da ih bar ne vole.
    (Aleksa Pufta, 20. novembar 2020 20:49)

    # Link komentara

  114. @box...Jako gresis, a mozda i lazes. Najvise puta smo bili u Zagrebu i Dubrovniku. U Dubrovniku smo za 7 godina samo jednom doziveli neprijatnost kada nam je balavac konobar rekao da ne sluzi Srbe, a mi Hrvati iz Srbije :). Komsije suprugine tetke iz Dubrovnika su nam trazile da im donesemo kredu protiv mrava i uopste im nije smetalo sto pise na cirilici (tek tada sam shvatio da je bas na cirilici jer oba pisma koristim po automatizmu). U Zagrebu skoro da ni ne razmisljaju o Srbiji, dok u Zagorju mladi o nasoj drzavi jako malo znaju. Jednom prilikom nas je domacica pitala sta cemo popiti i ja sam hteo kafu (nikada se ne trudim da na silu govorim hrvatski jer nisam navikao). Drug njenog sina nikada nije cuo za izraz kafa. Obicne i normalne ljude zabole da mrze nekog nepoznatog. Time se bave bolesnici i politicari.
    (Trovach, 20. novembar 2020 20:49)

    # Link komentara

  115. Ovaj koji kaze da ne voli nasu vladu... Bice zato sto nasa vlada radi i gradi sirom zemlje, a njihova samo ceka da uzme pare od EU koje potom nestanu u vladinim dzepovima...
    (Kula Belgrade!!!, 20. novembar 2020 20:39)

    # Link komentara

  116. A što pričate srbski..
    (Lex, 20. novembar 2020 20:21)

    Valjda zato sto mi pricamo srpski..
    (som, 20. novembar 2020 20:38)

    # Link komentara

  117. ko veruje da su hrvati dobri i da imaju dobre namere prema Srbima taj nije u vinklu ,to su mnogo puta dokazali a dva puta smo to platili sa milion žrtava jer smo "verovali" hrvatima
    (SRBIN, 20. novembar 2020 20:24)

    # Link komentara

  118. Hrvatska nije Zagreb. Idite u malo “zeznutije” delove Hrvatske pa pitajte.
    (XXX,)

    A koji su to zetnutiji dijelovi i zašto su zeznuti? Možda jer su po njima padale granate i ljudima su sjećanja svježa. Kad pogledaš koji su to zeznuti dijelovi vediš da im je svima zajedničko to što sam naveo.
    (Dragan)

    Ako su granate od pre cetvrt veka 'sveze' secanje, sta onda reci za masakr nad porodicom Zec u centru Zagreba pre isto toliko godina? Ili za genocid koju deceniju ranije?
    (Pravdanje mrznje, 20. novembar 2020 20:23)

    # Link komentara

  119. A što pričate srbski..
    (Lex, 20. novembar 2020 20:21)

    # Link komentara

  120. hrvate su na istočnom frontu zbog zlodela zvali "vražija divizija" ,zaboravio sam ali u nekoj crkvi piše:"sačuvaj me Bože ,gladi ,kuge i hrvata.Dučić: " vi hrvati ste najhrabriji narod na svetu ali ne po tome što se ničeg ne bojite nego što se ničeg ne stidite",samo su hrvati imali logor za decu i tu istu decu klali i ubijali,nad tim zlodelima su čak i esesovci bili postiđeni i zgroženi.Ako ovo ne objavite znači da ih "štitite" na neki način .Za sve gore napisano ceo učeni svet zna da je istina i samo gola istina,pa ćemo videti da li ste na strani istine . … p.s.u zagrebu su fašisti dočekani sa cvećem
    (SRBIN, 20. novembar 2020 20:20)

    # Link komentara

  121. Pitanje glupo,
    a odgovor normalnih ljudi,
    pametan.
    (kad se ne mora, 20. novembar 2020 20:20)

    # Link komentara

  122. -Jel mrzite Srbe?
    -naravno da ne!!!!
    -Koji vam je najvazniji drzavni praznik?
    -Sledece pitanje!
    (Ivan, 20. novembar 2020 20:20)

    # Link komentara

  123. Dragan
    Pitaj 250 000 Srba iz i okolo tih ,, tvojih" zeznutijih krajeva šta je po njima padalo u dva navrata, prvo od '41.-'45. a onda od '92.-'95.,vjerovatno cvijeće i baloni!
    (Arch Enemy, 20. novembar 2020 20:15)

    # Link komentara

  124. Ovo je bilo pre nekoliko godina. Sve isto.
    (Todos, 20. novembar 2020 20:13)

    # Link komentara

  125. Hrvati ne vole nemačku Hahahahaha koji šou
    (MARKIĆ, 20. novembar 2020 20:08)

    # Link komentara

  126. Smarate sa ovim glupostima
    (stara skola, 20. novembar 2020 20:06)

    # Link komentara

  127. Nemoguce! Zar se Hrvati ne radjaju sa mrznjom prema Srbima? Da je mrznja prema Srbima jedino sto daje smisao postojanja Hrvata? U soku sam I nevjerici
    (Zemo, 20. novembar 2020 18:13)


    Možda se ne rađaju sa mržnjom prema Srbima, ali svakako da odrastaju sa mržnjom prema Srbima i nema potrebe da se uzbuđuješ, odgovori su ionako probrani, nešto slično kao fotošop.
    (hajduk Veljko, 20. novembar 2020 20:05)

    # Link komentara

  128. aj idi u split i obavi anketu.
    (Belmont, 20. novembar 2020 18:22)

    split je grad slučaj. isto ti je objavio anketu o srbima, purgerima ili rječanima. iako purgere mrze više od srba. najviše vole фк хајдук.
    (dude, 20. novembar 2020 20:04)

    # Link komentara

  129. Svaka cast, Zagrepcani...dirnut sam.
    (DEDA CVETKO, 20. novembar 2020 20:04)

    # Link komentara

  130. Zasto je pitao bas Srbe i Hrvate?Sta je poenta?Ja sam Srbin i volim svoju zemlju ali isto tako postujem i sve druge..Takodje i decu vaspitavam da ne mrze..Puno radim po inostranstvu i radio sam sa Hrvatima i Bosancima i jos nisam sreo upoznao ljude..Svi se borimo da prezivimo i nahranimo svoje porodice i nema razloga za mrznju jer oni koji je raspiruju sigurno od toga imaju neku korist...
    (Blabla, 20. novembar 2020 19:51)

    # Link komentara

  131. Bio sa Slovakinjom,Hrvaticom,Siptarkom(otac srbin,majka šiptarka) pozdrav za sve nacije sve vere;)
    (Munem ti blavora, 20. novembar 2020 19:50)

    # Link komentara

  132. Ko nije bio u Hrvatskoj ne zna nista o kulturno uslovljenoj pa slobodno mogu reci mrznji prema Srbima. Ta diskriminacinja se dobija odgojem kroz tanane niti socilalizacije i doslovno nema izuzetka jer je to stvar naucene norme. E sad kad ljudi odrastu mogu zauzeti kao zrele i mislece osobe i ovakav i onakav stav ali je startna pozicija uvek ista. Sto rece onaj hrvatski politicar svom kolegi da ga opomene zbog zapaljivih reci protiv Srba "Gospodine vi mrzite Srbe vise nego sto je to prostojno".
    (box, 20. novembar 2020 19:47)

    # Link komentara

  133. Dokaz da su normalni ljudi nalaze svuda. Ja sam polutan i ne bih dao ni Srbe ni Hrvate ni za kakvo blago na svetu. Gledao sam druge video materijale, Irci mrze Engleze ali ne znaju zasto, Austrijanci mrze Nemce i isto ne znaju zasto.. Normalni ljudi se samo vole. Budimo normalni.
    (Goran, 20. novembar 2020 19:46)

    # Link komentara

  134. U svakoj naciji postoji 8% - 10% osoba sa lošima namerama svih profila.
    (Vladimir, 20. novembar 2020 19:39)

    # Link komentara

  135. Cesto citam index i 24 h... novinari su mali objektivniji od nasih ali u komentari zaista ne bih rekao da nas imalo vole, kada odem u sekciju region u kada je vest neka u vezi Srbije, covek ne moze da poveruje koja mrznja i koje vredianje je prema Srbiji. Na nasim portalima i nije tako ali ima u kod nas svasta da se procita ali ni blizu kao oni! Steta bas
    (szj, 20. novembar 2020 19:35)

    # Link komentara

  136. XXX
    Kad kažeš ,, zeznutije" onda je je to zasigurno split, tamo mrze sve što je srpsko, Zagreb je inače što se tiče mentaliteta i urbanosti njegovih gradjana za split Metropola!
    (Arch Enemy, 20. novembar 2020 19:34)

    # Link komentara

  137. Hrvatska nije Zagreb. Idite u malo “zeznutije” delove Hrvatske pa pitajte.
    (XXX, 20. novembar 2020 18:35)

    A koji su to zetnutiji dijelovi i zašto su zeznuti? Možda jer su po njima padale granate i ljudima su sjećanja svježa. Kad pogledaš koji su to zeznuti dijelovi vediš da im je svima zajedničko to što sam naveo.
    (Dragan, 20. novembar 2020 19:33)

    # Link komentara

  138. Pet od šest ispitanih tvrdi da je ruski rulet divna i sasvim bezbedna igra.
    (Kuki, 20. novembar 2020 19:16)

    # Link komentara

  139. Od ovih odgovora puno su zanimljiviji komentari na youtube ispod video priloga. Ima ih preko 1200, sa raznih strana (također iz Srbije), uglavnom na engleskom, ali i na drugim jezicima. Dežurni mrzitelji neće biti oduševljeni.
    (slaven, 20. novembar 2020 19:15)

    # Link komentara

  140. @zemo, ne rađaju se Hrvati sa mržnjom prema Srbima, već im se to od detinjstva usađuje jer je hrvatska nacija nastala prevenstveno od pokatoličenih Srba i samim tim konstituisana upravo na mržnji prema svom poreklu kao načinu potvrđivanja novog identiteta. Ta mržnja je evidentna svakog leta kada je već postalo uobičajeno da se uništavaju kola sa srpskim tablicama po primorju, a u međuvremenu se lupaju ćirlične table i vandalizuju srpske crkve uz povremene napade na preostale Srbe, pogotovu u Vukovaru. Naravno, na utakmicama između hrvatskih klubova se redovno urla "Ubij Srbina".
    (Kruzer, 20. novembar 2020 19:11)

    # Link komentara

  141. А ником није пало на памет да су и тамо и 'вамо пробрали одговоре?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Јабучило, 20. novembar 2020 18:09

    Pazi, čak i ako jeste tako neka su. Meni je rođena baba Hrvatica, došla u Srbiju kao mlada i udala se za mog dedu koji je kao dete 41. sa majkom i bratom iz Mostara pobegao za Srbiju da ih ne ubiju ustaše. Njenog rođenog brata, koji je bio oženjen Srpkinjom su 91. ubile ustaše jer nije hteo uz njih. Nisu loši narodi, loši su ljudi. A političari još gori. Opet, mi smo krivi što smo dozvolili da nas gurnu u krvoproliće. Vreme je da se tome stane na put. Da i mi i oni živimo u miru, svako u svojoj zemlji i da gledamo kako nam deca rastu. A krvnike ako ne stigne ruka zemaljske pravde, stići će nebeska. Njoj niko nije utekao.
    (Millennium, 20. novembar 2020 19:09)

    # Link komentara

  142. Nemoguce! Zar se Hrvati ne radjaju sa mrznjom prema Srbima? Da je mrznja prema Srbima jedino sto daje smisao postojanja Hrvata? U soku sam I nevjerici
    (Zemo, 20. novembar 2020 18:13)
    I ja isto!Makar su mi to uvek govorili oni koji tamo nikada nisu bili, a ovi sto su bili su izdajnici zato sto govore pozitivna stvari o njima.
    (Xnodeh,plavi bechar, 20. novembar 2020 19:07)

    # Link komentara

  143. ispadose bolji od Srba. Srbi koliko toliko ispljuvase Albaniju a ja iz CG vam mogu reci Albanci i Albanija je super. Za Kosovo ne znam tamo nikad nisam bio niti me interesuje
    (bokelj, 20. novembar 2020 18:54)

    # Link komentara

  144. sad treba otici u dansku i postaviti ista pitanja. sta on zamislja da smo mi divljaci i primitivci!
    (comi, 20. novembar 2020 18:49)

    # Link komentara

  145. Ogromna vecina, minimum 90%, su normalni ljudi sa obe strane. Nazalost ima i manji broj onih koji padaju pod uticajem politicke propagande. Ne dajte se ljudi, tuzno je mrzeti nekog samo zato sto je priadnik odredjene nacije. Takvo razmisljanje je nazadno i maloumno.
    (kekec, 20. novembar 2020 18:47)

    # Link komentara

  146. Pravi Evropljani a ne bizantinci. Svi govore engleski...
    (Mario S, 20. novembar 2020 18:43)

    # Link komentara

  147. Treba se viteški ponašati i svim našim komšijama ako si u prilici treba pomoći,jer smo svi mi za zapad manje više isti...ludaci!
    (Novi Sad, 20. novembar 2020 18:41)

    # Link komentara

  148. Ovi se kao i uvek pretvaraju da su bolji nego sto jesu.Najveci mrzitelji glume altruiste.
    (Marko, 20. novembar 2020 18:39)

    # Link komentara

  149. Imao sam otklon prema Hrvatima pre odlaska u inostranstvo ali gle čuda među njima sam stekao odlične prijatelje. Politika,zemo,kažu mi. Nemam više otklon jer svaki narod ima više dobrih nego loših pojedinaca. Naravno,za stvari iz prošlosti nije nam se niko izvinio ali Bog će to staviti gde treba. Mi trebamo forsirati mir i uzajamno uvažavanje.Srbin sam,volim svoj narod ali sam kosmopolitski nastrojen
    (brainstorm, 20. novembar 2020 18:39)

    # Link komentara

  150. Мени је бивша цура Хрватица,упознали смо се у Новом Саду и били 4 године заједно. Ишо сам масу пута код њених родитеља са њом у Пореч,код бабе и деде у Ријеку. Никад ми људи нису а рекли што сам Србин,нити су њој нешто пребацили. Једном сам се са њеним ћалетом дотакао те теме рата и 90их,видели смо да по том питању имамо другачије ставове и више никад речи о томе. Све је то једноставно,или си човек или не. Ако ниси неки задојени националиста,није ти битно ко је ко. Треба бити човек према свима и то је то. Свуда смо заједно ишли преко лета на море,и нико није скочио кад сам рекао да сам Србин. Ја генерално са њима немам лоша искуства.
    (Приватни детектив Ђидо Мова, 20. novembar 2020 18:37)

    # Link komentara

  151. А ником није пало на памет да су и тамо и 'вамо пробрали одговоре?
    (Јабучило, 20. novembar 2020 18:09)

    Nije video radila nacionalna televizija, već Danac. Mislim da lik nema nikakvog motiva frizirati rezultate. Ovi odgovori sa onim šta čujem u svojoj okolini. Ti si mi ovim šta si napisao dao odgovor kako ti razmišljaš.
    (leptirica, 20. novembar 2020 18:36)

    # Link komentara

  152. Hrvatska nije Zagreb. Idite u malo “zeznutije” delove Hrvatske pa pitajte.
    (XXX, 20. novembar 2020 18:35)

    # Link komentara

  153. Hrvatska nije Zagreb. Idite u malo “zeznutije” delove Hrvatske pa pitajte.
    (XXX, 20. novembar 2020 18:35)

    # Link komentara

  154. Hrvatska nije Zagreb. Idite u malo “zeznutije” delove Hrvatske pa pitajte.
    (XXX, 20. novembar 2020 18:35)

    # Link komentara

  155. Može li neko da objasni tom džabalebarošu da nije u redu promovisati mržnju niti zaradjivati od iste. Sreće ljude po ulici i pita ih koga mrzite? I verovatno to njegovi sledbenici sa ushićenjem komentarišu. Degradacija društva na maksimumu.
    (Smeh, 20. novembar 2020 18:30)

    # Link komentara

  156. Srbi i Hrvati se vole, a to sto se ponekad ubijaju to je iz zezanja.
    (roarrr, 20. novembar 2020 18:29)

    # Link komentara

  157. Ma idi,begaj.Imas jedan zivot pa da nekog mrzis?Kolko je to jadno.
    Svaka cast ljudima i u Beogradu i Zagrebu na odgovorma.
    (boban,nis, 20. novembar 2020 18:29)

    # Link komentara

  158. Trebalo je da svrati do Splita...
    (Petar Ue, 20. novembar 2020 18:28)

    # Link komentara

  159. ovako isto razmisljamo i u Slavoniji jedino bas nismo odusevljeni Albancima jel nisu kao mi od jezika pa do ponasanja i jos zaraduju kod nas velike pare sa pekarama,u turizmu i stalno se grupiraju medu sobom.
    (ngslavonac, 20. novembar 2020 18:25)

    # Link komentara

  160. Hrvati su nam oprostili-ispričali što su izvršili genocid a potom i etničko čišćenje nad našim narodom i sada nas eto ne mrze zbog nekih tamo ljudi od pre 30 godina??!!
    (oprostite im njihovu genocidnu prošlost, 20. novembar 2020 18:23)

    # Link komentara

  161. aj idi u split i obavi anketu.
    (Belmont, 20. novembar 2020 18:22)

    # Link komentara

  162. pa zasto bi nekoga mrzili,to je potrosnja energije a uostalom ja znam puno Srba i ok su ljudi,Bosanci jos bolji a mi mozemo nevoljeti samo nasu vladu jer ona samo utjece na nas a necija druga ako širi netrpeljivost to moze utjecati samo na njene građane.Ja jesam bio malo veci nacionalista i malo sam davio prijatelje oko tih nasih povjesnih odnosa,jezika i slicno i bio sam iznenaden koliko su mladi i ljudi opcenito nezainteresirani za te stvari.Mrzitelja ima malo,samo je problem sto su glasni a i mediji se valjda bolje prodaju od tih prica a obicni ljudi su i prenormalni kakve politicare imamo,mozes se sa Srbima super kvalitetno zezat na nase odnose
    (eto, 20. novembar 2020 18:16)

    # Link komentara

  163. Naravno. Sve zemlje imaju problem sa političarima, a ne sa narodima.
    (ice ice baby, 20. novembar 2020 18:13)

    # Link komentara

  164. Nemoguce! Zar se Hrvati ne radjaju sa mrznjom prema Srbima? Da je mrznja prema Srbima jedino sto daje smisao postojanja Hrvata? U soku sam I nevjerici
    (Zemo, 20. novembar 2020 18:13)

    # Link komentara

  165. А ником није пало на памет да су и тамо и 'вамо пробрали одговоре?
    (Јабучило, 20. novembar 2020 18:09)

    # Link komentara