1. Bio ove godine u Sarande i Ksamilu. Sve preporuke, ljubaznost i gostoprimstvo pre svega! Iduce godine eto mene opet na letovanju.
    (Neca, 17. oktobar 2020 00:47)

    # Link komentara

  2. Tako misliš zato što si od grčke video samo paraliju, verovatno kad te palma vodio.
    (ja, 24. septembar 2020 06:31)
    Ne brini, video sam i ono što ti sigurno nisi ali i dalje ostajem pri tome da su to obične selendre a ti me demantuj.
    (Srdjan bgd, 24. septembar 2020 16:56)

    # Link komentara

  3. (Južni susjed, 23. septembar 2020 18:53)

    Albanija je bila geografski pojam. Dok je nisu izmislili AU i Italijani.

    Nego, sta Hrvati danas traze u Dalmaciji i Dubrovniku?
    (ime, 24. septembar 2020 15:13)

    # Link komentara

  4. Mi smo jedini narod koji se drzi u bukvalnom smislu, "Ko tebe kamenom, ti njega hlebom".

    Sjećam se ja tih " hlebova" 91, nešto su se rasprskavali.
    (Pozdrav iz Osijeka, 24. septembar 2020 13:18)

    # Link komentara

  5. Koliko obožavalaca Grčkih selendri koja su i bukvalno na nivou Brgula i Pržogrnaca.
    (Srdjan bgd, 23. septembar 2020 10:34)

    Tako misliš zato što si od grčke video samo paraliju, verovatno kad te palma vodio.
    (ja, 24. septembar 2020 06:31)

    # Link komentara

  6. A, što s je srpska vojska tražila u Albaniji?
    Nije ih valjda Albanija napala. Koliko se ja sjećam iz časova povijesti, Srbiju je napala Austrougar
    ska, i srpska je vojska trebala biti u Srbiji i braniti
    zemlju, i ne, ne morate citirati Tucovića da bi znali o zločinima te vojske, postoje usmena predanja, koja se prenose sa koljena na koljeno, bar kod nas Albanaca je tako.
    I taman kad pomislim da je moguć suživot bez mržnje između nas, kad izleti neki tip kao @ime,
    i uvjeri me u suprotno.
    Ali sudeći po većini komentara, ohrabruje me to da je tip pod tim nickom u manjini, kao i njegovi istomišljenici na našoj strani.
    (Južni susjed, 23. septembar 2020 18:53)

    # Link komentara

  7. Samo Grcka i Egipat!
    Turska, Albanija, CG i Hrvatska, neka hvala.
    (Fred, 23. septembar 2020 15:50)

    # Link komentara

  8. @Petar Stefanovic pa vidi prijatelju, lokalni kriminalac iz Zemuna ( kladim se da je žešći patriota kao i svi krimosi redom ) ogradi i otme komšinici trećinu njenog dvorišta pod obrazloženjem " šta će to tebi, ti si ionako u godinama...". Dakle Srbin Srpkinji.

    Ono što mene zanima je sledeće, ko nas je tako namestio, i nas i njih da se ne udružimo i napravimo neku federaciju? Bili bi bogovi na Balkanu.
    (zamenik_direktora, 23. septembar 2020 15:45)

    # Link komentara

  9. Ja u Albaniji ne bi išao na more ni da dobijem na nagradnoj igri.
    (GR-ĆU, 23. septembar 2020 14:15)

    # Link komentara

  10. Evo za početak da svako stekne po jednog albanskog prijatelja ili prijateljicu i možda ćemo se manje mrzeti a više razumeti i gotiviti.
    (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Madhva (Hare Krišna) Pažljivo sam iščitao komentare, a tvoj me inspirisao na odgovor. Balkanski narodi neće da uvide da nikada nisu bili neprijatelji, dok se velike sile nisu umešale i okretale ih jedne protiv drugih. Kada smo to mi bili istorijski neprijatelji sa Hrvatima i Albancima, do pre 100 godina? A 1000 godina smo (i više), jedni pored drugih. Navedite mi jedan naš sukob, iza kojih ne stoje Nemci, Audtrougarska, SAD, Turska? Da smo se, onako sami pobili? Pa nećete naći. U srednjem veku smo ratovali sve vreme sa Bugarima i Vizantijom (znači braćom Grcima!). Čitajte Dositeja Obradovića, on je krajem 18. veka prošao Albaniju. I šta piše? Dočekali ga kao brata, čak mu nabrojali sve naše kraljeve, čuvalo se sećanje u narodnom predanju. Politika velikih sila je zlo, a rane su naše, teško zaceljuju, i zato smo u grču da se opustimo i uživamo. Jedni drugima smo svašta radili proteklih vek, vek i po, i to opterećenje postoji, ali život je zaista jedan. A samo uspostavlanjem veza se može napred. MI koji smo odrastali u Beogradu osamdesetih, imali smo u svakom razredu Albance, i družili se bez problema. Isto je bilo i na Kosovu - ljudi žive u miru dok se politika ne umeša. A kad je jednom pustiš u svoj život, neće biti dobro.
    (cinik ovdašnji, 23. septembar 2020 13:34)

    # Link komentara

  11. Da je Albanija jedino more na svetu, nikada ne bih video more!
    (Booorra, 23. septembar 2020 12:40)

    # Link komentara

  12. Dokle vise politika. Pa ljudi politika nam je uzela vise od 30 godina zivota. Hajde malo da prozivimo. Zasto ne otici. Cuj pozivamo se na dedove... Kako se niste (mislim na gastajbajtere) pozivali na streljanje u Sumaricama i slicne stvari koje su fasisti radili kad ste odlazili da radite u Nemacku... Pa nikad vise Srba nije otislo u Ameriku da radi nego nakon NATO bombardovanja posle 2000. Strasno je kakav smo mi narod...Ako nista bar nas Albanci nisu napadali.... I da da zakljucim treb asvuda ici ,,, zivot je jedan i nazalost sve kraci....
    (goran, 23. septembar 2020 11:44)

    # Link komentara

  13. Koliko obožavalaca Grčkih selendri koja su i bukvalno na nivou Brgula i Pržogrnaca.
    (Srdjan bgd, 23. septembar 2020 10:34)

    # Link komentara

  14. Албанци у Србији пореклом са Косова су добри људи.
    То могу да тврдим за три моја пријатеља и њихове породице.
    Велики су националисти,поштују своје обичаје и уважавају наше.
    Не пишем о људима који дилују,краду и остале ствари,већ о породичним,нормалним људима.
    Ја сам националиста и волим све што је српско и браним исто увек и за век векова али и они су такви,срчани,темпераментни,држе до својега..
    Зато се и "кољемо" јер не попуштамо ни једни ни други.
    А и завађени смо од стране знате већ кога и неће нам дати да се миримо..
    Кроз историју је било свачега између нас али то треба да искористимо да се ојачамо и спојимо..
    Али вероватно већина као и ја мисли да је то немогуће...
    Живела Србија,поз из НС..
    (Бојан, 23. septembar 2020 09:52)

    # Link komentara

  15. Kako mi nemamo izlaz na more. Toliko silnih vojskovodja i eto gde smo sada i ekonomski i politicki u svetu kao drzava...
    (Srpkinja, 22. septembar 2020 13:00)


    Nisu vojskovodje krive sto su nasi za pregovarackim stolom gubili i teritorije i narod. I gube i dalje...
    (360, 23. septembar 2020 08:59)

    # Link komentara

  16. Ne Hvala!
    (MARKEDJANI, 23. septembar 2020 08:23)

    # Link komentara

  17. Tucovic prica o zlocinima one iste vojske (i naroda) kojoj su Nemci digli spomenik, u ime junastva i casti. One vojske (i naroda) koju su austrougarski carevi dizali u nebesa zbog hrabrosti, duha i cestitosti. One vojske (i naroda) koja je prosla KiM, Albaniju i Grcku bez ijednog incidenta, iako na granici egzistencije i ljudske izdrzljivosti. One vojske (i naroda) koja je onako viteski oslobodila sve srpske teritorije od Draca do Istre.

    Pre Tucovica, koji je valjda jedan jedini imao fixaciju da oplete po Srbima, i koji je jedini “svedok” zlocina, treba citati ucesnike ratova, “Srpsku trilogiju” ili jos bolje Krakova i “Zivot coveka na Balkanu”. Covek je pisao iz prvih redova. Sta je Rajs pricao o toj vojsci?
    Gen. Mekenzen, Pocorek, Bizmark...?

    Zasto braca Ribnikar, Tucoviceve kolege po peru, nisu pisale o Srbima ono sto je Tucovic? Jer su direktno ucestvovali u oslobadjanju. Ili Italijani cije je Albanija mezimce? Ili Austrougari koji su stvorili Albaniju?
    (ime, 23. septembar 2020 08:19)

    # Link komentara

  18. Odbio sam hotel+hranu+devizne dnevnice, nema tih para..
    (oPAZIcer, 23. septembar 2020 07:45)

    # Link komentara

  19. Ne trebaju nama neprijatelji, mi smo sami sebi najveci neprijatelj. Idete da letujete u zemlji koja javno podrzava otcepljenje dela nase zemlje...to je isto kao da idete kod komsije na kafu koji vam je upravo okupirao predsoblje. Pitam se, imate li malo mozga...
    (Petar Stefanovic, 23. septembar 2020 07:16)

    # Link komentara

  20. Boja kao na Lefkadi. Hahahahaha, ljudi, obišao sam dosta, plavetnila kao na Lefkadi nema nigde.
    (domantas, 23. septembar 2020 02:58)

    # Link komentara

  21. ...iako plaža nije po mom ukusu, kamenje ipak ne prija tabanima...
    meduze, prazne prodavnice ,kokosi oko apartmana,3 sata voznje na 90km krivina?!

    jel ovo neka sala na racun albanije,sarkazam mozda
    (genijalac, 23. septembar 2020 02:37)

    # Link komentara

  22. Svi ovi sto pljuju u stvari nemaju kintu...
    Isli bi vi samo tako da niste sirotinja.
    (Peter, 23. septembar 2020 01:04)

    # Link komentara

  23. Pljuvati po Albaniji(Germani i Vatikan im dali i pismenost i drzavu)a ceznuti za nemackim(USA itd.) pasosem je u najmanju ruku licemerno a u mnogo gorem slucaju cist nedostatak logicnog razimsljanja.Sto se mene tice Drugi svetski rat se nikad nije zavrsio iz prostog razloga jer se razvoj bazira na ekonomiji a bolje je kad imas vise i kad vladas-logicno.Saveznici su odavno poznati...A to sto smo mi digli ruke od sopstvenog postojanja to je nas problem?Koliko od vas silnih rodoljuba ima Pirotski cilim u kuci?Pisem latonicom da bi me albanci razumeli a ovako samo i jedino cirilicom(za mene najdivnije pismo na svetu).Dakle smanjite foliranje,zapalite cigaru i cirkajte pivo iz Lidla kako nemacka kompanija ne bi poslovala sa gubitkom...Podjite od sebe prvo dragi moji ljuti i tragicno infantilno Srbi.Ps.ja se trdim da moje komsije podrzim u njihovom malom poslu(Goranci ili Albanci(sta god da su a muslimani su:))uspeju jer su:1.divni ljudi i pod 2.saradjuju sa domacim proizvodjacima dakle podrzimo SVOJE!
    (i tako.., 23. septembar 2020 00:41)

    # Link komentara

  24. (Luki, 22. septembar 2020 23:59)

    Koliko je nase neznanje, nepoznavanje sebe, sopstvene istorije... ogromno, te opasno, govori i ovaj komentar.

    Toliko je besmislen da ne mogu da opisem... mozda dam poredjenje. Ko kada bi Jevrejima rekao da upoznaju sebe i svoje postojanje citajuci i slusajuci Hitlera.

    Pozivati se na Tucovica, koji ni po jednom kriterijumu nije bitan cinilac, niti se moze pozvati na njega, citirati ga i sl... je nista drugo nego perverzija i izopacenje elementarne logike. I sludjivanja ovog naroda.

    Tucovic je zagrizeni Lenjista. I ono sto je Lenjin radio ruskom narodu, to su ovdasnji komunisti cinili srpskom.

    Sta je sledece? Pozivanje na Kandicku i Biserko?

    Sto kaze ona narodna, ko za kim ide- onoga je za kim ide. I vise govori o njemu, Lakiju dakle, nego o narodu koji etiketira.

    Da se vratim na pocetak. Nase neznanje je opasno, ne po nase okruzenje i susede, nego po nas same. To je pokazala istorija. Bliza i dalja. Iz tog neznanja, mi smo se samounistili. I ona floskula o tzv. suoacavanju s prosloscu i priznanjem grehova i kojecega, ima smisla samo ako se suocimo s gresima prema sebi samima, precima, sto da ne kazem- i prema Bogu.

    Kad neko u sred Srbije za autoriteta i savest nama Srbima uzme Tucovica...
    (ime, 23. septembar 2020 00:36)

    # Link komentara

  25. @ime

    Bog da ti svako dobro da, i tebi, i tvojima!

    BRAVO, ČESTITI ČOVEČE!!!

    Bogu hvala što ljudi poput tebe postoje!
    (sturmmann, 22. septembar 2020 22:38)

    Dobrih ljudi ima ali boga ne.
    (XXI vek, 23. septembar 2020 00:12)

    # Link komentara

  26. Onima koju pise da su njeni deda (1915-1916) bili tamo, da li su pitali dedu sta su radili samo tri godine ranije (1912) albanskom stanovnistvo. Dovoljno je samo da citate Dimitrije Tucovica.
    (Luki, 22. septembar 2020 23:59)

    # Link komentara

  27. No thanx.
    (NikolaBg, 22. septembar 2020 23:32)

    # Link komentara

  28. ... proklet bio izdajica svoje domovine.... itd..
    (miki, 22. septembar 2020 23:31)

    # Link komentara

  29. Ne znam za druge, ali moj razlog zbog kojeg ne idem tamo je taj što bih se osećala kao idiot da svojim parama finansiram državu koja otima moju zemlju.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Eto tako, 22. septembar 2020 13:11)

    Identicno se osecam kada placam porez.
    (toba, 22. septembar 2020 23:18)

    # Link komentara

  30. Živim preko bare i imao sam prilike da upoznam Albance iz Albanije. Retko normalni i prijatni ljudi. Nisam letovao u Albaniji, ali verujem onima koji su tamo bili i kažu da je super. Ljudi se dele na dobre i loše a ne po nacionalnosti.
    (dijaspora, 22. septembar 2020 23:14)

    # Link komentara

  31. Nema nijedan putokaz ka Kosovu do pred samu granicu.

    Normalni, neopterećeni ljudi, svejedno im je odakle ste. Ako Bog da, sledeće godine odoh opet, a vi guslajte o Kosovu, ne krivim vas
    (stole haringa, 22. septembar 2020 21:44)

    Нисте видели, вероватно због умора од вожње.

    Деоницу Скопље-Приштина-Призрен-Морина-Кукеш-Скадар возим четири пет пута годишње и могу Вам рећи да су путокази за Приштину прилично чести како у СМК тако и у АЛ.

    И не гуслам о Косову, али ме језа ухвати сваки пут кад се аутопут прекине код Кукеша, кад дођем на ону кривину...размишљам колико је наших људи одведено десно и завршило своје животно путовање на један бруталан и нељудски начин....
    (Алекса, 22. septembar 2020 22:52)

    # Link komentara

  32. @ime

    Bog da ti svako dobro da, i tebi, i tvojima!

    BRAVO, ČESTITI ČOVEČE!!!

    Bogu hvala što ljudi poput tebe postoje!
    (sturmmann, 22. septembar 2020 22:38)

    # Link komentara

  33. Za Albaniju ne znam. Voleo bih da odem I vidim. Inace 2001 sam bio u Kotoru za Novu Godinu, bio tad u CG i nikad vise. Policija se nas nama izivljavala na granici, a u Kotoru nas oterala u pm kad sam pitao kako da nadjem jedan restoran. Pozdrav iz USA
    (o tugo jesenja, 22. septembar 2020 22:35)

    # Link komentara

  34. Zamisli ti se 'odmaras i uzivas' u 'prijatnom amibijentu na jugu Albanije a na dva-tri sata voznje Parga, Lefkada a preko puta Krf, Paxos i tako dalje......treba biti dobro poremecenih kriterijuma da bi opravdao taj poduhvat.
    (Djordje Stanojevic, 22. septembar 2020 14:30)

    Jedan kriterijum samo: Korona! Grci vam ne danu uči a Albanci da. Drugo, Albanac sam, sa Kosova i redovno citam vasu stampu. Izgooglaj sta je Dimitrije Tucovič pisao o pohodu Srpske vojske na Albaniju. Sada...Nije da vasi ne prave frke po Grckoj, nije da vas tolikooo fermaju. Cast porodicnim ljudima kojima je do odmora a ne frke. Zamisli ti sad mene da dodjem pred Skupstinu u BG i mahnem Albanskom zastavom? Je li to provokacija i kako bi prosao?! Ako zaletim na nekog Srbina na benzinskoj dok se vraca, ima da mu platim kafu. Ko god bio
    (Fuka, 22. septembar 2020 22:30)

    # Link komentara

  35. Ne znam, ali ja u Albaniju mogu isključivo da odam počast pradedi
    (NS, 22. septembar 2020 22:23)

    # Link komentara

  36. @ime
    istina.
    nazalost..
    (sonja, 22. septembar 2020 21:57)

    # Link komentara

  37. Za ove sto su čude kako nemamo more, pa prihvatili su srpski komunisti aka titovi poltroni poput Rankovica, Krcuna neke vestacke avnojske granice i odrekli se Stare Srbije, jedno a nisu rekli dok su se masovno albanske “izbeglice” naseljavali na Kosovu, dok je u isto vreme Srbima bio zabranjen povratak na to Kosovo...A vi se idalje kunite u njih...A 1912 bese stvorena Albanija od strane Austrougarske koja je zapretila ratom ako se srpska vojska ne povuče iz Skadra.
    (Malo istorije, 22. septembar 2020 21:47)

    # Link komentara

  38. Retko kvalitetan i iscrpan tekst.

    Bio sam sad u avgustu u Ksamilu. Proveo sam se fantastično, more je neverovatno lepo, cene duplo manje nego u Grčkoj a ljudi preljubazni (ovima koji kažu da su Albanci ljubazni jer im ostavljamo pare - a ne, Grci i ostali su inače ljubazni jer si im mnogo simpatičan). Hotel sa velikim apartmanom sa dve spavaće sobe, sa bazenom i ukljucenim doručkom, 60 evra noćenje (cena je za apartman, ne po osobi)

    Sto se zaustavljanja tiče, tačno je da nas je jednom zaustavila policija na Kosovu, pogledali dokumenta i poželeli nam srećan put. Na Granici nikakvog zadrzavanja nije bilo, prešli za 5 minuta. Albanska policija nas nije ni pogledala iako je bilo puno patrola.

    Gospodi koji pričaju o Kosovu itd... šta da vam kažem, ne morate, niko vas ne tera da idete. Ja sam od onih ostalih koji hoće da iskoriste ovaj jedan život koji imamo. Bolje da se kupam u moru nego u mržnji i ogorcenosti. Albance inače Kosovo posebno ne zanima. Nema nijedan putokaz ka Kosovu do pred samu granicu.

    Normalni, neopterećeni ljudi, svejedno im je odakle ste. Ako Bog da, sledeće godine odoh opet, a vi guslajte o Kosovu, ne krivim vas
    (stole haringa, 22. septembar 2020 21:44)

    # Link komentara

  39. Ime... Na Vase pitanje ko smo mi, napisao je ili odgovorio, komentator pod imenom... Ja sam lud, jednostavnim recnikom i otvorene duse. Bravo.
    (Ghandi, 22. septembar 2020 21:41)

    # Link komentara

  40. Kakav je to covek koji na kostima i organima predaka letuje? Na zemlji sa koje je proteran hvata boju? I za sve to placa?
    (ime, 22. septembar 2020 20:43)

    Sve dobro napisano.. Nemamo nikakav moral, a ono što je još gore.. Nemamo samopoštovanje.. Zato smo tu gde jesmo.. Žalosno..
    (HanSolo, 22. septembar 2020 21:41)

    # Link komentara

  41. Imam predrasude. Druga su mi tukli u Tirani. Pisite vi sta ocete, ali on nista nije skrivio nikome. Skrivio je jer je Srbin. I tako ce biti u Hrv, Albaniji i njima kod nas ponekad. Ne pricajte gluposti, mrzimo se i to mnogo se mrzimo. Letovalista su uvek bolja i normalnija, naravno tamo vas niko nece dirati. Ali idite u Pristinu ili Tiranu i BLEJITE malo vise pa da vidite kako nema tolerancije.
    (Stefan, 22. septembar 2020 13:08)

    Nego sta da radimo sa mojim drugom koga su ni krivog ni duznog tukli u Grckoj. Da li on treba da ima neke predrasude prema Grcima? Predrasude postoje na svim stranama. Ali su tu da se prevazilaze, da se brisu. Ljudi treba da menjaju svoje poglede na svet.
    (Svetionicar, 22. septembar 2020 21:17)

    # Link komentara

  42. Biio sam sa porodicom prosle godine u Ksamilu.Nisam bio siguran za put preko Kosova,pa sam autom,preko Makeddonije i Grcke,odlicnim autoputem stigao do Igumenice.Odatle,losim putem ,kroz Albaniju,do Ksamila.Mogu toplo svima da preporucim Ksamil.Gostoprimstvo ,ljubaznost na svakom koraku.Niko nas popreko nije pogledao.Hrana izvrsna,cene veoma pristupacne,lako za racunanje(100 leka-100din.)More cisto,toplo ,smestaj odlican.Ponekad nam je bilo ineprijatno koliko su ljubazni vlasnici apartmana.Ostavljali su nam sveze voce,fantu,kolu u apartmanu i sredjivali svaki dan kupatilo i sobe.Svima zelim da se 10-ak dana odmore i uzivaju kao mi.
    (Bojan, 22. septembar 2020 20:45)

    # Link komentara

  43. Bio sam poslovno. I riba i ribe odlični. I u jednim i u drugim plastike ne fali. Provod kao kod nas na splavovima, a koka vrhunska. Sve preporuke.
    (Diler, 22. septembar 2020 20:44)

    # Link komentara

  44. (Konstatacija, 22. septembar 2020 17:20)

    Kako neko ko nema urodjeno, fiziolosko, instiktivno... osecanje pripadnosti, svojine, patriotizma, solidarnosti... moze da prica o moru, letu, plazama, gradovima... i utiscima odatle?

    Neko, amputirane svesti i samosvesti, lisen prirodnog i animalnog (nagon za samoodrzanje), prica o dusevnim stvarima?

    Dakle, ne pricam o nedostatku visih emocija, empatije, ljudskosti, svesti i savesti... ne pricam o politici, istoriji ovih prostora... pricam o necem elementarnom za svaki jednocelijski organizam.

    I ne obracam se samo tebi, nego svakome ko s pozitivnim osecanjima prica o odmoru u Hrvatskoj, Crnoj Gori, Albaniji.

    Mi smo narod koji se kupao na Adi dok su kolone, 300.000 civila, bezale iz Hrvatske, narod cije zemljake satiru vec skoro 100u godina u Albaniji i brisu sve srpsko u Crnoj gori.

    Mi ovakvi ne mozemo da pricamo o lepom, o umetnosti, predelima, letovanjima... osim ako se ne foliramo.

    Kakav je to covek koji na kostima i organima predaka letuje? Na zemlji sa koje je proteran hvata boju? I za sve to placa?
    (ime, 22. septembar 2020 20:43)

    # Link komentara

  45. Verujem da je vecina vas isla kolima u Albaniju pa me interesuje kakav je put preko Kosmeta i gde ste tacno stali na kafu ili rucak? Kojim ste gradom prosetali i da li ste mozda neki manastir ili crkvu obisli???
    (limun, 22. septembar 2020 20:19)

    # Link komentara

  46. Gspdz, Marija i ostali koji hoce u Albansku Rivijeru najbolje je preko Kosova i blizu Pristine ulazis u Autostradu i sve ti je otvoreno za Albanuju od Severa sve do Juga 450 km Morske Obale.
    (REKOS, 22. septembar 2020 20:12)

    # Link komentara

  47. Dejan@ A koja je to razlika izmedju pravih Albanaca i Kosovara?
    (charlie, 22. septembar 2020 19:20)

    Kosovari su uglavnom optereceni patriotizmom, srbima, šta je čija teritorija, dave o istoriji i td dok su Albanci iz Albanije uglavnom opušteniji, pogotovo ako su iz većih gradova, više ih zanima na pr ekologija od širenja teritorije.
    (nnn, 22. septembar 2020 20:01)

    # Link komentara

  48. @Boka
    Koji sam ja faktor da napravim istorijske greske ???
    Sto bi rekli "vidi ti mene " !
    (Leonard, 22. septembar 2020 19:58)

    # Link komentara

  49. @djosa
    Ja tada nisam jos nisam bio rodjen.....
    Sta drugo reci....
    (Leonard, 22. septembar 2020 19:50)

    # Link komentara

  50. Vidi vest, jača taj albanski lobi dobro.
    (Mico, 22. septembar 2020 19:47)

    # Link komentara

  51. @Dejan@ A koja je to razlika izmedju pravih Albanaca i Kosovara?
    (charlie, 22. septembar 2020 19:20)

    Ovi drugi zive na teritoriji Srbije.
    (Lars, 22. septembar 2020 19:45)

    # Link komentara

  52. Ne znam da li ste primetili da je broj albanaca koji je bio na Kosovu krajem 90-tih ( oko 1,6 miliona) danas jedva 900.000 a izmedju ostalog i zbog toga sto je mnogo mnogo albanaca otislo sa Kosova , tj otislo na primorje na isti onaj nacin kao sto je otislo sa severa Crne Gore za Beograd i za Budvu i primorje.

    Tako da mozete sresti mnogo albanaca koji su ranije ziveli na Kosovu a sada drze restorane u Sarandi ili na Krfu, ili kefaloniji, ili izdaju smestaj ili izdaju lezaljke na plazama ili su konobari , ili rade u renta car gencijama,...

    Tako da sto vise budemo isli na albansko primorje to ce pre Kosovo bit nase jer za ni manje ni vis e , a jedno 5 godina pitanje je da li ce na Kosovu biti vise od 500.000 albanaca a nas ( Srba ) je sada 150.000 ( sa tim da nam se radjaju po 3 deteta po porodici sada).

    Pa cekajte Srbi i bice Kosovo opet nase a i uzivacemo u albanskom primorju.
    (Slepac Vidoje, 22. septembar 2020 19:35)

    # Link komentara

  53. Bio sam poslovno. I riba i ribe odlični. I u jednim i u drugim plastike ne fali. Provod kao kod nas na splavovima, a koka vrhunska. Sve preporuke.
    (Diler, 22. septembar 2020 19:35)

    # Link komentara

  54. Usput, Albaniju sam posetio, bio pre dve godine u Skadru, tako da priče nisi bio, nisi video, nisi doživeo, padaju u vodu.
    (Silvester, 22. septembar 2020 18:17)
    Mačak sve što si napisao nema veze sa vezom, evo ja npr. obišao sam skoro ceo svet, i u nedelje se vratio iz Ksamila i daleko sam od paradajiz turiste. Bio sam sa porodicom i bilo je super. Treba još da se uradi na infrastrukturi, ali smeštaj vrhunski, plaža perfektna sa pogledom ma Krf, voda topla i čista....o cenama neću ali imaš Brancina (iz ribnjaka koji inače jedeš i u Bg) za 900din, a imaš divljeg za 6000din/kg, tako da pusti te priče o mazohizmu i paradajiz turizmu.
    (Mićun, 22. septembar 2020 19:25)

    # Link komentara

  55. Dejan@ A koja je to razlika izmedju pravih Albanaca i Kosovara?
    (charlie, 22. septembar 2020 19:20)

    # Link komentara

  56. Surova,lepa zemlja ,postenih i dobrih ljudi..Od Valone do grcke granice prelepa obala,prekrasne plaze...Ljubaznost kakvu nigde nisam doziveo,maximalno postovanje...Po verskoj toleranciji u samom svetskom vrhu,tamo su prosto svi Albanci ...crkva i dzamija fakticki jedno pored drugog..Cene veoma pristupacne,kuhinja odlicna...za ljubitelje istorije Butrint (ostaci 4 civilizacije ),Berat (Albanski Beograd),Djirokastro (kameni grad), Kroja koju su Turci osvojili tek posle smrti Skender bega ...Za ove nase velike patriote treba napomenuti da je Albanija uzela Srbina za nacionalnog heroja ,da je Esad pasa pustio nase mucenike da prodju kroz Albaniju i iz Valone dodju u Guviju ( da nije toga bilo ne znam da li bi nesto ostalo od nase vojske),da su nam recimo braca Bugari koji nas trenutno okupiraju ucinili mnogo vise zla nego li etnicki Albanci...Bez predrasuda, i narednih godina Albanija...Ne treba niko da me voli,ako postuje moj novac sasvim dovoljno...
    (Zoran Ilic, 22. septembar 2020 19:12)

    # Link komentara

  57. Ne bih da vređam bilo koga, ali meni ovo političarenje u ovakvoj rubrici malo smeta. Ako se na zlo, zlim odgovara, kako će se to zlo jednom završiti?
    Celo leto o albanskom primorju slušam sve najbolje. Da nije opet krenuo ovaj haos oko korone, planirala sam da sa dragim iznajmim nešto udobn kod menadžer auta, pa da se i mi zaputimo tamo. Plaže su lepše nego u Crnoj Gori, koliko sam čula i domaćini su daleko ljubazniji, cene vrlo pristojne, što je meni sasvim dovoljno da se odlučim da otputujem.
    Ove godine neka prođe kako je prošlo, ali sledeće, zašto da ne? Radije u Albaniju nego u Crnu Goru. Na kraju krajeva, u Albaniji nikada nisam bila, u CG jesam, mnogo puta i mislim da je bilo dosta.
    (Marija, 22. septembar 2020 18:57)

    # Link komentara

  58. Procitao sam sve komentare ! Moj utisak je da oni koji nisu nikad napustili svoj kucni prag,psuju,negativni su,paranoidni i negiraju sve sto je pozitivno ! Pa ljudi svaki dan u beogradu,novom sadu itd ima tuca,i to srbin sa srbinom ! A ja jos ne procita neki eksces od onih koji su bili u hrvatsku Albaniju i crnu goru ! O tome samo oni koji nisu nikad napustili srbiju i bore se svakodnevno na internetu protiv zlih hrvata albanaca i crnogoraca ! Izadjite iz kaveza ljudi ! Nema vise rata,ljudi uzivaju ! Neki pricaju kako njihov deda pre 100 godina nije dobro prosao u Albaniji ! Pa zasto ne bi ti ljudi isli jos malo unazad pa nek ostanu u to doba jer jos nisu spremni za danasnjicu ! Jedno je sigurno,ima losih i zlih svuda po svetu ! Na ulici gde zivis ima dobrih i losih ! Ja idem gde mi se licno ide jer placam iz mog portofeja i ne idem na odmor da sudim nekome ili da ratujem,nego da odmaram moje kosti na plazi,suncu i slanu morsku vodu ! Bilo to u Hrvatsku,Albaniji,Grcku itd !
    (Jesamlud, 22. septembar 2020 18:57)

    # Link komentara

  59. Procitao sam sve komentare ! Moj utisak je da oni koji nisu nikad napustili svoj kucni prag,psuju,negativni su,paranoidni i negiraju sve sto je pozitivno ! Pa ljudi svaki dan u beogradu,novom sadu itd ima tuca,i to srbin sa srbinom ! A ja jos ne procita neki eksces od onih koji su bili u hrvatsku Albaniju i crnu goru ! O tome samo oni koji nisu nikad napustili srbiju i bore se svakodnevno na internetu protiv zlih hrvata albanaca i crnogoraca ! Izadjite iz kaveza ljudi ! Nema vise rata,ljudi uzivaju ! Neki pricaju kako njihov deda pre 100 godina nije dobro prosao u Albaniji ! Pa zasto ne bi ti ljudi isli jos malo unazad pa nek ostanu u to doba jer jos nisu spremni za danasnjicu ! Jedno je sigurno,ima losih i zlih svuda po svetu ! Na ulici gde zivis ima dobrih i losih ! Ja idem gde mi se licno ide jer placam iz mog portofeja i ne idem na odmor da sudim nekome ili da ratujem,nego da odmaram moje kosti na plazi,suncu i slanu morsku vodu ! Bilo to u Hrvatsku,Albaniji,Grcku itd !
    (Jesamlud, 22. septembar 2020 18:55)

    # Link komentara

  60. Na žalost,.... izgleda ,ali stvarno, mi nemamo drugog posla nego da bistrimo gluposti. Nema nezadovoljnije nacije na kugli a da bolje živi. Najveći problem u ovoj krizi je gde na odmor, koliko gosta za rođendan, svadbu ili neko drugo slavlje. Nekima Srbija nije slobodna!? Idi na zapad i crkni od slobode svaki dan od 7 do 17. Posle popij karton piva ispred Lidl-a i tek znas tad sta je sloboda!
    (Kazaz, 22. septembar 2020 18:51)

    # Link komentara

  61. Kako mozete ici u zemlju koja je vrsila kopnenu agresiju na nasu zemlju? Ciji narod nam je okupirao kolekvu KiM i svetinje? Gde su nasim sunarodnicima vadjeni organi? Zar ne shvatate da tamo nikad ne treba da krocite?
    (Ljubisa Livaac, 22. septembar 2020 18:39)

    # Link komentara

  62. @(Leonard, 22. septembar 2020 16:26)

    bez namere da omalovazavam - od kada su tvoji preci na Kosovu?
    Ja znam da je tu negde oko 1900te.. posle.. mozda i malo pre bilo vec Albanaca na Kosovu, ali mislim da nisu cinili vecinu.
    (djosa, 22. septembar 2020 18:31)

    # Link komentara

  63. @Leonard Kosovo jeste Srbija, a "tehnicku" gresku nisi napravio, ne foliraj se. Poznajemo se odlicno.
    (zmitjkoe, 22. septembar 2020 17:56)

    Tehničku grešku je napravio kad je napisao Srpski, a istorijsku kad je Kosovo odvojio od Srbije. Ali, ko smo mi da ispravljamo tudja uverenja.. I ja sam svojevremeno verovao u poštenje našeg fudbala, a vidi me danas, ni ne gledam.
    (Boka, 22. septembar 2020 18:28)

    # Link komentara

  64. Sredina sept., 7 dana u Ksamil-u (sam jug) i 2 u Vlori, autom isli preko Kosova (Shell bezolovni 37lit/35evra?!). Niko me pogledao popreko nije.
    Omladina prica engleski perfektno, klopa jeftina i dobra, nemaju svoja neka jela, mnogo picerija (fantasticne su pice).
    Hotel na samom ulazu u Ksamil, vlasnik hotela Artur, naplatio nam boraviste manje, cascavao pivo na plazi.
    35e prenociste za dvoje sa doruckom! (uracunato: parking, klima, dve lezaljke i suncobran), restoran i bar u okviru hotela, sir vrhunski, kiselo mleko isto, korona 330din! Privatna plaza, prelepa, tirkizno plava boja, sredjuju svakodnevno, voda mlaka! Internet svuda, radi besprekorno. Malo dalje je centar, restorani pored obale (riba 700din, giros 200din) - neobicno tiho, ljubazni i nadasve predusetljivi. Vlora (Valona) ogroman grad, autobuski prevoz, uredjeno kao Majami, pesacke staze, biciklisticke staze, kolovoz/odvojeni smerovi sirokim ostrvima, palme, plaza ogromna.... Cene kao kod nas i jeftinije, Jadransko more, klasika. Kafa + kroasan 70 din na plazi. Kilogram jagnjetine 1600din! Odlicna! 1e=122leka.
    Pozdrav :)
    (robin, 22. septembar 2020 18:25)

    # Link komentara

  65. Prije svega, u Albaniji žive ljudi, ne kanibali i hijene, neće vas pojesti.
    (LSCG, 22. septembar 2020 12:30)

    Pa možda ne žive kanibali i hijene ali su se svakako tako ponašali rasparčavajući nas na delove. Znaš ono, bubreg, srce, pluća, misliš da to ne bi radili ponovo, samo da im se pruži prilika.

    Ne mogu da razumem tu dozu srpskog mazohizma. Jedno je primetno, svi navode kako je jeftino, pristupačne i svima je kao super, a vode porodice na letovanje u neuređenu, prljavu državu, sa visokim stepenom kriminala. Jedna komentatorka čak navodi da je od gradske kanalizacije bežala na divlje plaže van grada. Da menjam plave zastavice Grčke, da bih se kupao u kanalizaciji, neka hvala. Došao sam do zaključka da dole idu samo oni, tanki sa finansijama i to vrlo tanki koji drugačije i na drugom mestu odmor ne bi mogli ni da priušte sebi i svojoj porodici, a očajnički su im potrebne slike sa mora da ih pokače na fejsbuk. Ovo je daleko gore od paradajz turizma u Sutomoru, Buljaricama ili Paraliji.

    Usput, Albaniju sam posetio, bio pre dve godine u Skadru, tako da priče nisi bio, nisi video, nisi doživeo, padaju u vodu.
    (Silvester, 22. septembar 2020 18:17)

    # Link komentara

  66. @Leonard Kosovo jeste Srbija, a "tehnicku" gresku nisi napravio, ne foliraj se. Poznajemo se odlicno.
    (zmitjkoe, 22. septembar 2020 17:56)

    # Link komentara

  67. ajte molim vas, kakva crna albanija i letovanje tamo. nisam bas toliko ocajan tamo da trosim svoj godisnji odmor i novac.
    (zmitjkoe, 22. septembar 2020 17:51)

    # Link komentara

  68. ja ne znam zasto je nas narod toliko skeptican prema albaniji...more im je prelepo a ljudi ljubazni i usluzni za 10 ku....sa njima nikad nismo bili neprijatelji a hrlimo u nemacku i austriju hrlimo a oni su nas ubili preko milion u 2 svetska rata...ako cemo vec oko toga...najcudnija smo nacija zaista
    (bobi srbija, 22. septembar 2020 17:42)

    # Link komentara

  69. Sem Juzne Amerike bio sam bukvalno na svi vaznijim turistickim destinacijama sveta . I mogu vam reci samo jedno : Odmah te provale . Imas para i usluga je vrhunska , nemas para e to je vec druga prica .
    (deset s lukom, 22. septembar 2020 17:39)

    # Link komentara

  70. Borio se da bi se ti i ja rodili u slobodnoj Srbiji...
    (onako odgovaram, 22. septembar 2020 17:01)
    da li ti ovo zoves slobodnom Srbijom?
    (pera, 22. septembar 2020 17:39)

    # Link komentara

  71. Ali bio sam u situaciji kada njih 10 je jedva uspelo da me zastiti od druge grupe ljudi. Samo zato sto sam Srbin. Pritom imam 44 godine, zaposlen, IT expert. niti sam ratovao, niti ubijao, niti koga mrzim. Bez mrlja u zivotu, mrava nisam zgazio, borim se uvek za slabijeg.
    Mozda je bio problem sto imam 110 kg misica i 195cm visine, ali nikoga nisam ni pogledao te veceri.
    (Vladimir, 22. septembar 2020 14:50)

    Čovek bez mane, nema sta.
    (Adriano_Galliani, 22. septembar 2020 16:49)

    Ahahahaha:))
    (Smuleco, 22. septembar 2020 17:37)

    # Link komentara

  72. Ali bio sam u situaciji kada njih 10 je jedva uspelo da me zastiti od druge grupe ljudi.
    Mozda je bio problem sto imam 110 kg misica i 195cm visine, ali nikoga nisam ni pogledao te veceri.
    (Vladimir, 22. septembar 2020 14:50)


    Mora da si "crnogorac" Vladimire.
    Pozdrav od pravoga Srbina iz Republike Srpske.
    (Mama Mia, 22. septembar 2020 17:32)

    # Link komentara

  73. Za ove što su u fazonu "nikad u Albaniju jer..." (pa sad svi oni njihovi "razlozi") - e, nemojte nigde da idete! Svi su nam neprijatelji! Albanci, Turci, Bugari, Hrvati, Crnogorci, Nemci, Mađari, Rumuni, svako nam je kroz istoriju ostavio traume...nemojte ni u Grčku jer oni samo vide korist od nas, nisu nam nikakva braća, a evo sad neće da nas puste da idemo ni kod njih, bez obzira što u ovom trenutku nismo visokorizični. Vidite, ne vole nas. Dakle, nemojte! Sedite kod kuće, ne ostavljajte novac neprijateljima, za vas nije ništa van ovih granica. Ionako ne vidite dalje od svog dvorišta (eventualno zavirite u tuđe da imate koga da ogovarate), tako da je bolje da budete tu gde jeste, obrukaćete nas negde u tom zlom neprijateljskom svetu, pa će nam onda biti još veći neprijatelji.
    (Abrakapokus, 22. septembar 2020 17:32)

    # Link komentara

  74. Na povratku iz Albanije negde pred granicu stadosmo da kupimo voće od krajputaša. Izašla supruga da odabere smokve i još po nešto i tip je (očekivano završnu za 4 evra) to mu dođe 20% od dvadesetice, koliko mu je dala. Bez ljutnje izađoh da se lepo razračunamo, kad se javi drugi kupac iz auta pored. Prvo krenuo na Albanskom, pa onda na Srpskom. Čovek je Albanac iz Prištine. Pita me kako može da pomogne. Kada sam mu na brzaka objasnio on malo nagradi onog trgovca i ovaj mi doda još 4 evra.
    Ok jedna mala pričica, ali većina ljudi tamo su jako dobri ljudi. Imao sam sve vreme žal u srcu, ša zašto se i sa njima istorijski nisko skontali kao sa Grcima. Bili bi nam divni komšije a možda i braća. Ne ulazim u to ko je koga istorijski gazio i ugrožavao. Ne treba izbrisati istoriju, ali ovo je ljudski osećaj i tuga. Bili bismo dobri prijatelji sigurno.
    Evo za početak da svako stekne po jednog albanskog prijatelja ili prijateljicu i možda ćemo se manje mrzeti a više razumeti i gotiviti.
    Još jedna stvar, hajde malo diplomatije i truda pa da nam dozvole da istaknemo ploče i spomenike kuda su naši pradedovi prolazili. Bruka naša da nema baš nikakvog traga. Sigurno postoji način da nam dozvole.
    (Madhva (Hare Krišna), 22. septembar 2020 17:30)

    # Link komentara

  75. Videćete da će Amerikanci (Grenel , Tramp itd) za nekoliko godina da naprave da Srbi i Albanci kao i Kosovo dignu ruke od nacionalizma . Neće oni 20 godina da nas zavlače ko EU - uostalom čuli ste Grenela da sam to kaže .
    Ja nikad nisam bio u Albaniji na more, ali nameravam itekako da odem .
    Nadam se da neću imati problema što sam Srbin i da me samo plaše pojedini komentari ,da će me napasti bez razloga.
    Mislim da je i dole u Albaniji narod dobar i namučen kao u Srbiji .
    Ispravite me ako grešim .
    (DWaLiN, 22. septembar 2020 17:28)

    # Link komentara

  76. Srbin hoće na more. Ah, u zlokobnu Hrvatsku nema šanse. U gadnu Crnu goru, nikad više. U neprijateljsku Albaniju, ne pada mu napamet. A u Grčku mu Grci ne daju. Može biti da je u zapravo u Srbinu problem, i da jednostavno treba da opere noge u Moravi, umesto što muku muči s kompletnim jadranskim primorjem.
    (Zlatko, 22. septembar 2020 17:25)

    # Link komentara

  77. ako je tako i lepa i bezbedna, zasto onda mora da se reklamira svaki drugi dan?
    (CaptainObvious, 22. septembar 2020 17:24)

    # Link komentara

  78. Neprijatnost nisam doziveo, bas naprotiv bili su ljubazni ali im drzava lici na Banglades
    (razum, 22. septembar 2020 17:22)

    # Link komentara

  79. Ovi što imaju protiv Albanije i Hrvatske a preferiraju Grčku samo da kažem par reči. Grčku volim ali samo jug Grčke ostrva, kao i Krit. Sevee Grčke dva prsta kao da si u Jagodini, Kruševcu, Nišu, Beogradu. Cela Srbija. Samo fale ringišpili a negde ih ima i Ibar, Morava. Hevatska je lepa i meni koji sam prokrstario celu obalu od Rovinja do Dubrovnika ništa ne smeta. Nisam imao neprijatnosti. Provedem deo leta u Rovinju, Supetru kod peijatelja. Nemam ništa protiv Albanije jer su potpuno različiti od kosovskih albanaca. Naročito albanci katolici. Verujem da je lepo
    (Konstatacija, 22. septembar 2020 17:20)

    # Link komentara

  80. Borio se da bi se ti i ja rodili u slobodnoj Srbiji...
    (onako odgovaram, 22. septembar 2020 17:01)

    Morao je cak tamo da 'oslobadja' srbiju?? Pa jel ima neko mesto na Balkanu gde vi niste cackali mecku i dobili po njonji??
    (opet onako pitam, 22. septembar 2020 17:18)

    # Link komentara

  81. Zamisli ti se 'odmaras i uzivas' u 'prijatnom amibijentu na jugu Albanije a na dva-tri sata voznje Parga, Lefkada a preko puta Krf, Paxos i tako dalje......treba biti dobro poremecenih kriterijuma da bi opravdao taj poduhvat.
    (Djordje Stanojevic, 22. septembar 2020 14:30) Vratili smo se 1.9., bas sam razmisljao o tome, blizu, bukvalno isti kvalitet mora i ista boja, samo 2x jeftinije nego jos 2-3 sata da vozis. nazalost iako mnogo volim grcku, moj novcanik i razum mi govore da sledece godine ponovo odem u bas taj ksamil
    (Vukasin, 22. septembar 2020 17:16)

    # Link komentara

  82. @maler
    pre nego sto krenes da pises barem se malo informisi. Auto put od Pristine do Tirane a posle i do Draca je gotov i skroz je dobar. Deo kroz Kosovo pogotovo! mi imamo od Nisa do Podujeva da uradimo a kosovari od Merdara do Pristine
    (dule, 22. septembar 2020 17:14)

    # Link komentara

  83. Za mene je Albanija bila otkrovenje još pre 15 godina kada sam dosta često poslovno išao do Valone i Drača (Dures) a onda sam posle toga poslednji put bio prošle godine. Iznenadio sam se kako turistički napreduju. Najveći investitori su italijani. Mnogo ih ima ali dosta nemaca i holandjana. Ja lično ne volim peskovite plaže. Vetar non stop duva. Hrana dobra i prihvatljive cene. Prilično su ljubazni. U Sarandi naša glumica Zlata Numanagić ima restoran
    (turista, 22. septembar 2020 17:09)

    # Link komentara

  84. Išao je moj deda kroz albaniju, nije bio baš nešto zadovoljan.
    (Joca, 22. septembar 2020 14:30)

    Jel bio turisticki ili 'poslom'...??
    (onako pitam, 22. septembar 2020 14:54)

    Borio se da bi se ti i ja rodili u slobodnoj Srbiji...
    (onako odgovaram, 22. septembar 2020 17:01)

    # Link komentara

  85. Pre bih išao u Somaliju na more.
    (Eusebio, 22. septembar 2020 16:58)

    # Link komentara

  86. niko ne zna šta su muke teške ,ko ne prođe Albaniju peške ,a bogami i kolima ...
    (mika, 22. septembar 2020 16:54)

    # Link komentara

  87. Ali bio sam u situaciji kada njih 10 je jedva uspelo da me zastiti od druge grupe ljudi. Samo zato sto sam Srbin. Pritom imam 44 godine, zaposlen, IT expert. niti sam ratovao, niti ubijao, niti koga mrzim. Bez mrlja u zivotu, mrava nisam zgazio, borim se uvek za slabijeg.
    Mozda je bio problem sto imam 110 kg misica i 195cm visine, ali nikoga nisam ni pogledao te veceri.
    (Vladimir, 22. septembar 2020 14:50)

    Čovek bez mane, nema sta.
    (Adriano_Galliani, 22. septembar 2020 16:49)

    # Link komentara

  88. Ako ćemo gledati istoriju od Kulina Bana, onda ćemo videti da najduže neprijateljstvo postoji sa Bugarima. Bugari su se daleko više ogrešili o srpski narod nego Albanci a malo manje nego Hrvati. Pa smo sa Bugarima "bratko li si" i slično. Znam za žutu kuću ali znam i za Surdulicu, Vranje, Bojnik i ostala stratišta gde su se braća Bugari "proslavili" u XX veku. Pa ako se u poslednjih 20 godina ide sve češće u Bugarsku, zašto se ne bi išlo i u Albaniju? Ako su kriterijum istorija i ratovi.
    (Toxic, 22. septembar 2020 16:49)

    # Link komentara

  89. Da, bas smo im nebitni. Vidim na internetu koliko su opsednuti nama. Čak i Dua Lipa koja je svetska zvezda malo malo pa troluje Srbiju. Da ne govorimo o dronu Velike Albanije koji je leteo na utakmici pre par godina.
    (Antusa, 22. septembar 2020 15:24)

    Verovatno previše očekujem od nekoga ko ne može da shvati razliku između izlaska iz zemlje i gledanja na internetu.
    (Vuk, 22. septembar 2020 16:47)

    # Link komentara

  90. A zasto ostavljas novce nemcima?! Srbija puna nemackih automobila! Nemci su te bombardovali i ubijali 4 godine zaredim!
    (Miki, 22. septembar 2020 14:39)

    Ali pre 80 godina, ne 30.
    (Adriano_Galliani, 22. septembar 2020 16:47)

    # Link komentara

  91. U Draču mi je matori Albanac rekao lupajući se prstom u slepoočnicu da mu nije jasno kako dva naroda nemogu živeti na istoj zemlji..
    (Valter, 22. septembar 2020 16:46)

    # Link komentara

  92. Pradeda kao Solunac mi je kao klincu stalno pricao o toj epopeji i uvek ih pominjao po zlu -ta uspomena na pradedu -tobdzija koji je prosao balkanske i I Sv.rat= mi ne dozvoljava da ikada odem u tu zemlju. I necu.
    (Kosmajac, 22. septembar 2020 16:44)

    # Link komentara

  93. Citam i slusam o Albaniji i albanskom primorju jako dugo i svaki put se kaze "ulazu puno u turizam i treba im jos godina-dve da se razviju u pravu turisticku destinaciju" - i tako vec 20 godina! Nisam bio pa ne mogu da pricam napamet, ali ono sto sam do sada poslovno doziveo i naucio u radu sa Albanijom i Albancima me nije nesto preterano privuklo da idem tamo na odmor. Po meni su i Rumunija i Bugarska ispred njih po morskom turizmu a o ostalim i da ne govorimo. Niske cene mi nikada nisu bile preporuka da negde odem.
    (Giovanni, 22. septembar 2020 16:43)

    # Link komentara

  94. Kako mi nemamo izlaz na more. Toliko silnih vojskovodja i eto gde smo sada i ekonomski i politicki u svetu kao drzava...
    (Srpkinja, 22. septembar 2020 13:00)

    Koji nas vojskovodja je dobio rat? Spasio stanovništvo? Kolubara i Cer ali i 1.5m mrtvih.
    (Adriano_Galliani, 22. septembar 2020 16:42)

    # Link komentara

  95. vlasta@ Bravo! Kad shvatimo da nismo uvek u pravu, najbolji i najpametniji, tada nam mozda bude bolje.
    (Hanibal, 22. septembar 2020 16:29)

    # Link komentara

  96. Ja recimo nikad nisam doziveo da me tuku desetorica odjednom al odma mogu da ti kazem da je neprijatno iskustvo.
    Tako da agrument ti je besmislen. A sto se averzije tice imamo je iz ociglednih razlog. Uzivaj dole radi sta hoces niti nas interesuje niti cemo dolaziti da proverimo. Daleko ti lepa kuca.
     (ikac klisa, 22. septembar 2020 15:40) 

    Govori u svoje ime, a nedostajati neces nikome!
    (Daleko te bilo, 22. septembar 2020 16:29)

    # Link komentara

  97. Zemljače, ti si Albanac iz Srbije, i pošto sve pišeš velikim slovom (Albanija, Albanci, Kosovo (je Srbija) ) red je da i S u imenici Srbi napišeš velikim slovom, ako ništa, eto bar zbog jezika koji si usvojio kao i teritoriji gde si rodjen.

    Drugo, naravno da neću ići u Albaniju iako sam čuo dosta lepog o domaćinima, iz prostog razloga jer se ne bih osećao opušteno, kao naprimer ni u Hrvatskoj, u koju takodje ne idem, niti ću.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Boka, 22. septembar 2020 15:04)

    Kao prvo , ja sam Albanac sa Kosova .a nikako sa Srbije.
    Kao drugo , to sto sam napisao Srbija ( Kosovo nije Srbija) , to moze da se protumaci kao tehnicka greska , ako si procitao tekst pazljivo.
    Kao trece , ja taj jezik nisam usvojio vec naucio , kao i ostale ne materne jezike , sto ne bih se kladio da ti znas Albanski koliko ja znam Srpski.
    Teritoriju nisam je ja osvojio , a nit mogu izgubiti. A ti verovatno znas odkad moji preci zive ovde.......
    A to sto neces na Albaniju , to ti je tvoj izbor , i bez obzira na tekst koji si napisao), i ja ga postujem .
    (Leonard, 22. septembar 2020 16:26)

    # Link komentara

  98. @ikac klisa
    Jel ti to sebi persiras, ili govoris kao predstavnik nege grupe. Ili mozda celog naroda? Ako je ovo prvo, ok. A ako je ovo drugo, molim te izvini. Ja bih se izdvojio iz te tvoje grupe zato sto planiram prvom prilikom, kad se situacija sa koronom resi, da letujem u Albaniji. Opet.
    Najveca mana je udaljenost. Ali cene i ljubaznost pobedjuju. Neko rece da su prljavi.. Grci su mozda cistiji? Ja sam, recimo, bio jako zadovoljan higijenom, mnogo vise nego kod brace Grka..
    Pozdrav svim obicnim i normalnim ljudima. Ovim drugima savetujem da probaju da se malo odmaknu od shvatanja da je nacionalna pripadnost najvazniji kriterijum u zivotu. Kao sto rece mudar covek: " Budimo ljudi, iako smo Srbi".
    (vlasta, 22. septembar 2020 16:23)

    # Link komentara

  99. bio prosle godine sa porodicom u ksamil.i mogu reci da je ???????.
    (milos, 22. septembar 2020 16:17)

    # Link komentara

  100. Voleo bih otići, ali ne bih se mogao skroz opustiti, pa onda to i nije odmor. Da u restoranu razmišljam da li su mi nešto uradili sa hranom i slično, jednostavno ne bih mogao. Jedino da sami sebi spremamo hranu, ali to onda opet nije odmor.

    Ima svagde bolestih izmanipulisanih umova. Dok god mediji i političari potpiruju vatru da se međusobno "mrzimo" dotle nije opuštajuće ići u bilo koju "neprijateljsku" zemlju.

    Nemam ja ništa protiv različitih nacija, svi su ljudi zapravo isti. Svagde ima dobih i loših ljudi, nema tu neke prevelike razlike.
    (Keto, 22. septembar 2020 16:14)

    # Link komentara

  101. Ovi koji neće u Albaniju i Hrvatsku jer smo sa njima ratovali, neka idu u Rumuniju je sa njima nikada nismo.
    (PatriJota za tastaturom, 22. septembar 2020 16:12)

    # Link komentara

  102. koliko ocajan moras da budes,da ides na more u Albaniju!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (igor, 22. septembar 2020 15:46)

    Koliko očajan moraš da budeš da ideš na more u Sutomore ili Paraliju i smatraš da si vido sveta i budeš zadovoljan time...
    (z, 22. septembar 2020 16:12)

    # Link komentara

  103. Idem samo tame gde me vole: Cannes, Nice, Saint Tropez, Marbella.
    (PatriJota za tastaturom, 22. septembar 2020 16:09)

    # Link komentara

  104. ajmo sad realno! ko god ode tamo oseca se ko prase u teheranu. trgovci nas "vole" jer im placamo i to je ok a ostalih 99 % nas bas ne voli. ako idete kolima (a nema drugog nacina) racunajte da ce vas zaustavljati svako kp nosi uniformu (vojska, policija,vatrogasci...) i svi ce vam uzimati pare!!! na granici moze da se desi da stojite sa strane tri sata eto onako a nesmete ni da pisnete. pre bi kuci posolio kadu nego ovako
    (manko, 22. septembar 2020 11:51) Lazes botu!! Bio - netacno!
    (No1vak, 22. septembar 2020 16:08)

    # Link komentara

  105. Samo albanija od sada pa dok beogradske sponzoruse i paradajiz turisti nestignu tamo.more je u sarandi jonsko bez kolektora znaci nemoras u apartman u wc jer ce pre tebe stici u more,preko puta je krf , katolici i muslimani imaju zajednicko groblje. mozes jesti svinjski giros za 200 leka,njihovo tradicionalno jelo sa paprikam plavim patlidzanom je isto toliko i ukusno je ali su mordki plodovi nesto zbog cega se ide u albaniju.lignje hobotnica do 1000 dinara zavisno polozaju lokala,ribe od 500 dinara,skampe prema velicini isto od 500 dinara..milicija nezaustavlja srpska vozila pretpostavljam po naredjenju jer je cudno da nas pozdravljaju bas svi,nas su zaustavili greskom u sarandi,rekli serbija pozeleo nam ugodan boravak i vojnicki otpozdravio.mestani su kao crnogorci 99 godine kad nisu imali turiste ljubazni al ce sa porastom turizma biti isti kao drugi.mi smo sada dosli i nije bilo mnogo turista,ali se po meni ide u junu jer je toplo i more moze da apsorbuje fekalije.naravno kupali smo se daleko od sarande na uvalama gde nema kuca,sama gradska plaza prljava ko budvanska.
    (Bane, 22. septembar 2020 16:07)

    # Link komentara

  106. Javno mnjenje formiraju novinari. Zbog kojekakvih članaka ljudi osećaju strah i netrpeljivost prema Albaniji. Kad novinari promene ploču, taj strah i animozitet će nestati
    (MedijiOtrovNaroda, 22. septembar 2020 16:02)

    # Link komentara

  107. @srbinda ... dok ti učiš istoriju, pretpostavljam sa Interneta, u sadašnjosti uživaju drugi, otvorenih očiju i čula. I razgovarajju sa živim ljudima.
    (BoKi, 22. septembar 2020 16:01)

    # Link komentara

  108. Albanci iz Albanije. Jako prijateljski nastojeni prema Srbija ! Bravo ! I mi prema njima
    (Petar, 22. septembar 2020 15:53)

    # Link komentara

  109. Super put za voznju,pravo uzivanje. Dogodine opet.
    (turista, 22. septembar 2020 15:51)

    # Link komentara

  110. koliko ocajan moras da budes,da ides na more u Albaniju!
    (igor, 22. septembar 2020 15:46)

    # Link komentara

  111. ajmo sad realno! ko god ode tamo oseca se ko prase u teheranu. trgovci nas "vole" jer im placamo i to je ok a ostalih 99 % nas bas ne voli. ako idete kolima (a nema drugog nacina) racunajte da ce vas zaustavljati svako kp nosi uniformu (vojska, policija,vatrogasci...) i svi ce vam uzimati pare!!! na granici moze da se desi da stojite sa strane tri sata eto onako a nesmete ni da pisnete. pre bi kuci posolio kadu nego ovako
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (manko, 22. septembar 2020 11:51) # Link komentara


    Po tome sto si napisao , vidim da nikada nisi bio tamo ....
    Ja svake godine , po nekoliko puta navratim tamo.Ali neka , ja sam Albanac sa Kosova pa mozes i da mislis da mogu bidi subjektivan .
    Ali , procitao sam komentare srba koji su bili tamo , i mogu slobodno da te uverim , da prema onome sto su napisali , bas su uzivali.....
    Mozda imas neku averziju prema Albaniji ( sto za mene ne predstavlaj neki problem ) , ali da pises o necemu sto nisi dozeveo , onda ti imas problema sa samim sobom ....
    (Leonard, 22. septembar 2020 12:47)

    Ja recimo nikad nisam doziveo da me tuku desetorica odjednom al odma mogu da ti kazem da je neprijatno iskustvo.
    Tako da agrument ti je besmislen. A sto se averzije tice imamo je iz ociglednih razlog. Uzivaj dole radi sta hoces niti nas interesuje niti cemo dolaziti da proverimo. Daleko ti lepa kuca.
    (ikac klisa, 22. septembar 2020 15:40)

    # Link komentara

  112. Na svetu toliko lepih i zanimljivih mesta ima, realno albanija ne bi trebala ni u top 50 destinacija da bude kad se odlucete da putujete
    (Koji hit, 22. septembar 2020 15:39)

    # Link komentara

  113. Ko ostavlja pare tamo i u Tursku stvarno ne razumem. Verovatno nisu učili istoriju i ne umeju da čitaju između redova.
    (srbinda, 22. septembar 2020 15:36)

    # Link komentara

  114. ajmo sad realno! ko god ode tamo oseca se ko prase u teheranu. trgovci nas "vole" jer im placamo i to je ok a ostalih 99 % nas bas ne voli. ako idete kolima (a nema drugog nacina) racunajte da ce vas zaustavljati svako kp nosi uniformu (vojska, policija,vatrogasci...) i svi ce vam uzimati pare!!! na granici moze da se desi da stojite sa strane tri sata eto onako a nesmete ni da pisnete. pre bi kuci posolio kadu nego ovako
    (manko, 22. septembar 2020 11:51)

    Pa ok evo idemo realno.
    Ako se ovo sve tebi dogodilo onda si bas maler. Sto najbitnije najvise te podrzavaju ljudi koji u Albaniju nisu kročili. Jednostavno animozitet prema Albaniji i udri plus. Bio vise puta i nikada ni jednu neprijatnost niti bilo sta od ovoga navedenog.
    (Star, 22. septembar 2020 15:31)

    # Link komentara

  115. Evo na delu polarizacije u Srba.
    Letovanje u Albaniji pljuju oni koji nisu bili, puni predrasuda, uskih pogleda, patriJotske, verske i politicke ostrascenosti.
    Sa druge strane, letovanje u Albaniji hvale gotovo svi koji su bili od Valone juzno. Drac je ipak druga liga za letovanje. Ali ne treba one prvopomenute ubedjivati da idu. Bas je dobro sto nece da idu jer i Albaniji ima takvih, a onda eto incidenata.
    Mi trenutno spartamo juznom Albanijom i mogu reci samo onima koji se boje da cak i naglasavam pri upoznavanju da smo Srbi nakon cega dobijamo osmeh, ljubaznost, cak i pomoc koju nismo ocekivali ili trazili. U najgorem slucaju, a to je retko, ostanu ravnodusni. Ali to je i do vas samih na kakav cete prijem naici. Pokazite postovanje domacinu i dobicete od ptice mleko. Pustite rasprave oko Amerikanaca, Rusa, Kineza. Mi, obicni ljudi iz regiona, moramo da radimo na dobrim odnosima i postovanju razlicitosti, a politicari i budale neka rade kao i do sada.
    Naravno da cemo ponovo otici, jos mnogo puta.
    (A.P., 22. septembar 2020 15:25)

    # Link komentara

  116. Što se Albanaca tiče, savršeno ih ne zanima odakle ste, a pogotovo Srbi nemaju nikakav poseban tretman.
    Izađite malo iz zemlje i shvatićete koliko - ne samo da nas svet ne mrzi, nego uglavnom ne znaju ni ko smo. Jednostavno - nebitni.
    (Vuk, 22. septembar 2020 12:43)

    Da, bas smo im nebitni. Vidim na internetu koliko su opsednuti nama. Čak i Dua Lipa koja je svetska zvezda malo malo pa troluje Srbiju. Da ne govorimo o dronu Velike Albanije koji je leteo na utakmici pre par godina.
    (Antusa, 22. septembar 2020 15:24)

    # Link komentara

  117. Ако се не варам, Црногорци су (по њиховим речима)) најчистији Срби. Шта је проблем?! Црна Гора је после присаједињења Србији добила крајеве који никада пре нису били под њиховом влашћу.
    (бата Мишко, 22. septembar 2020 15:13)

    Jesu oni koji odu u Beograd, kako drugačije dobiti direktorsko mjesto?
    (nnn, 22. septembar 2020 15:21)

    # Link komentara

  118. "Izađite malo iz zemlje i shvatićete koliko - ne samo da nas svet ne mrzi, nego uglavnom ne znaju ni ko smo. Jednostavno - nebitni.
    (Vuk, 22. septembar 2020 12:43) "

    Bukvalno od reči do reči je sve tačno. Kao neko ko je obišao 5 kontinenata, ovo bih isto rekao kao što si i ti.
    (Pulsar, 22. septembar 2020 15:19)

    # Link komentara

  119. ove godine igrom slucaja smo islo u ksamil...sledece godine idemo ponovo
    (dule, 22. septembar 2020 15:17)

    # Link komentara

  120. Ajmo sad realno! ko god ode tamo oseca se ko prase u teheranu. trgovci nas "vole" jer im placamo i to je ok a ostalih 99 % nas bas ne voli. ako idete kolima (a nema drugog nacina) racunajte da ce vas zaustavljati svako kp nosi uniformu (vojska, policija,vatrogasci...) i svi ce vam uzimati pare!!! na granici moze da se desi da stojite sa strane tri sata eto onako a nesmete ni da pisnete. pre bi kuci posolio kadu nego ovako
    (manko, 22. septembar 2020 11:51)

    Zahvaljujemo se na glasu.

    Garant nikad nisi bio ni u Albaniji ni u Iranu, ali sve znaš? Klasični Srbin, rodio se "pametan"...
    (Amercano, 22. septembar 2020 15:17)

    # Link komentara

  121. (Mare, 22. septembar 2020 14:30)

    Nema rata. Na KiM ljubav cveta...
    (ime, 22. septembar 2020 15:15)

    # Link komentara

  122. Kamo sreće da su nam i vode tako patriotski opredeljene kao komentatori, nego oni lepo diluju sa njima a vi se ovde lozite. Ljudi, ako se ne osećate komforno zato sto ste Srbinu Albaniji, to mogu da razumem, ali to kao mi nima stavljamo pare u džep, ne poje vodu. Zapitajte se sto ne zaradujete dovoljno da možete da priuštite letovanje na Karibima a ne zašto vam je letovanje u Albaniji alternativa.
    (Ray Donovan, 22. septembar 2020 15:14)

    # Link komentara

  123. Eh, a toliko Crnogoraca u Beogradu.
    (nnn, 22. septembar 2020 14:38)

    Ако се не варам, Црногорци су (по њиховим речима)) најчистији Срби. Шта је проблем?! Црна Гора је после присаједињења Србији добила крајеве који никада пре нису били под њиховом влашћу.
    (бата Мишко, 22. septembar 2020 15:13)

    # Link komentara

  124. @svetozar
    Slažem se apsolutno, greška dok sam misli prebacivao u reči.
    Ali gneva nema, naveo sam samo činjenice. A evo ne vidim da mi je iko odgovorio, bar za sada, i pokušao objasniti svoj stav.
    (Dragan Nis, 22. septembar 2020 15:13)

    # Link komentara

  125. Ko je dosad putovao ,putovao je . Korona će stati na kraj svemu tome .
    (Tramuntana, 22. septembar 2020 15:06)

    # Link komentara

  126. (Leonard, 22. septembar 2020 12:47)

    Zemljače, ti si Albanac iz Srbije, i pošto sve pišeš velikim slovom (Albanija, Albanci, Kosovo (je Srbija) ) red je da i S u imenici Srbi napišeš velikim slovom, ako ništa, eto bar zbog jezika koji si usvojio kao i teritoriji gde si rodjen.

    Drugo, naravno da neću ići u Albaniju iako sam čuo dosta lepog o domaćinima, iz prostog razloga jer se ne bih osećao opušteno, kao naprimer ni u Hrvatskoj, u koju takodje ne idem, niti ću.
    (Boka, 22. septembar 2020 15:04)

    # Link komentara

  127. U albaniju necemo,,u hrvatsku necemo , u crno goru necemo,,u bugarsku necemo , jaoo mi srbi smo najpametniji narod u balkanu , sa ovom mentalitetom tu smo gde jesmo , ostale zemlje balkana idev napred 200km/h ,,
    (Toni, 22. septembar 2020 15:02)

    # Link komentara

  128. (m1k3, 22. septembar 2020 14:17
    I koja je pouka, osim da jedan Nemac mrzi Amerikance a drugi ne. I ja imam jednog komšiju koji je super lik i koji je dobar sa svima, a imam jednog koji mrzi sebe i ceo svet. Pa ti izvuci pouku ako je ima.
    (Halo Bing, 22. septembar 2020 15:00)

    # Link komentara

  129. Oni što kaže nikad u Albaniju, sigurno turizam u Albaniju bez vas kolapsirati.
    (Oki, 22. septembar 2020 15:00)

    # Link komentara

  130. bio deset dana u Dermiju,odlicno prosao,nema greske. Vracam se ponovo sledece godine.
    (jug, 22. septembar 2020 14:57)

    # Link komentara

  131. Išao je moj deda kroz albaniju, nije bio baš nešto zadovoljan.
    (Joca, 22. septembar 2020 14:30)

    Jel bio turisticki ili 'poslom'...??
    (onako pitam, 22. septembar 2020 14:54)

    # Link komentara

  132. e zato se pravi autoput,da se albanijj ojaca turizam dok se Sr iji otima deo teritorije, a srpski narod proteruje.

    neka hvala,albanija nikad
    (maler, 22. septembar 2020 14:54)

    # Link komentara

  133. Poštujte svuda ograničenja, a prilikom prelaska u Albaniju videćete brojne policijske patrole. I nemojte misliti da samo stoje za ukras, zaustavljaju i na najmanje prekoračenje brzine, a znaci pored puta često će vas upozoravati na radarske kontrole.

    U naseljenim mestima moraćete da vozite 40 kilometara na sat i videćete da svi, bar koliko smo mogli da vidimo, itekako to poštuju. Znakove na putu na kojima piše "kujdes", iliti "oprez" često ćete viđati, pogotovo kada krene vijugavi put od Valone ka jugu.

    Zasto se tako malo pise o ovoj izgleda bolje uredjenoj drzavi od Srbije?
    (Sta ti je drzava leb te ebo, 22. septembar 2020 14:53)

    # Link komentara

  134. Gledam preksinoc u parking pri izlazu iz autoputa kod Pristine, guzva, puno kola BG, NS, itd. Staju malo da odmore, 6-7 sati voznje od obale, a mrak teski, a bukvalno 15 min od Merdara, R. Srbija. Pa ljudi, sta mislite jel dira neko Albance, Hrvate, Bosance koji prolaze preko Srbije, na hiljade i hiljade svake godine i to odmah posle rata. Ma nikome ni ne pada na pamet, imaju ljudi preca posla, ali ako ide provokacija e onda svi dobijaju to sto su trazili. Mada mislim da u Albaniji, ne bi reagovali ni na neku tezu provokaciju. Zato pamet u glavu, nece jos dugo biti Albanija tako jeftina, odlican, jeste malo daleko, ali nije ni Grcka tako blizu, a putarine skoro pa i da nema (osim 5 Evra za tunel). Ja mislim da i za Crnu Goru moze krace da se putuje preko Kosova i Albanije. Jedino deonica od Nisa pa do Merdara stari krivudavi put (1 hr voznje), resto je manje vise autoput.
    (Severoistok, 22. septembar 2020 14:52)

    # Link komentara

  135. Albanija ima prelepu obalu, ali neka hvala. Albanci su dobri prijatelji, imam ih dosta.
    Ali bio sam u situaciji kada njih 10 je jedva uspelo da me zastiti od druge grupe ljudi. Samo zato sto sam Srbin. Pritom imam 44 godine, zaposlen, IT expert. niti sam ratovao, niti ubijao, niti koga mrzim. Bez mrlja u zivotu, mrava nisam zgazio, borim se uvek za slabijeg.
    Mozda je bio problem sto imam 110 kg misica i 195cm visine, ali nikoga nisam ni pogledao te veceri.
    (Vladimir, 22. septembar 2020 14:50)

    # Link komentara

  136. Ne mozete verovati koliko smo mi njima nebitni.Bio i video.
    (Goran, 22. septembar 2020 14:44)

    # Link komentara

  137. ODlazak u Albaniju, Hrvatsku? Ne, hvala. Za moje novce, hocu da budem postovan...
    (m1k3, 22. septembar 2020 14:17)

    neces naci takvo mesto. sorry
    razmisli zasto
    (kg, 22. septembar 2020 14:42)

    # Link komentara

  138. @ Dragan Niš
    Isto tako mogao bi da posetiš manastire Krupa (iznad Zadra) i Krka (iznad Šibenika), veruj mi predivni su...Tamo bi ti se, baš kao i svakom drugom, istinski obradovali u meri da amortizuješ nataloženi, a deplasirani sopstveni gnev.
    (svetozar, 22. septembar 2020 14:42)

    # Link komentara

  139. (m1k3, 22. septembar 2020 14:17)

    Ta anegdota moze, al jedino u bljutavim americkim filmovima. I da pilotira chuck norris.
    (petokoronaš, 22. septembar 2020 14:41)

    # Link komentara

  140. Ja na primer nikada ne bi išao na Sever Kosova gde vlada organizovani kriminal.
    (33 33, 22. septembar 2020 14:41)

    # Link komentara

  141. Da ostavljam novce Albancima?Dobre sale,nikad dosta.
     (Trig, 22. septembar 2020 14:00)

    A zasto ostavljas novce nemcima?! Srbija puna nemackih automobila! Nemci su te bombardovali i ubijali 4 godine zaredim!
    (Miki, 22. septembar 2020 14:39)

    # Link komentara

  142. Био мој прадеда, додуше није било лето него зима, баш му се и није нарочито допало.
    Шалу на страну, тамо одакле потиче идеја о отимању дела моје земље, ја немам шта да тражим.
    (бата Мишко, 22. septembar 2020 14:23)

    Eh, a toliko Crnogoraca u Beogradu.
    (nnn, 22. septembar 2020 14:38)

    # Link komentara

  143. Srbin koji letuje u CG, Hrvatskoj ili Albaniji.

    Kakav je to covek?
    (ime, 22. septembar 2020 14:35)

    # Link komentara

  144. Albanija ima prelijepu obalu, Albanci su odlicni ugostitelji. Imaju sve preduslove da budu jaka turisticka destinacija. Pozdrav za komsije
    (Podgoricanin, 22. septembar 2020 14:34)

    # Link komentara

  145. Da ostavljam novce Albancima?Dobre sale,nikad dosta.
    (Trig, 22. septembar 2020 14:00)


    Ja nikada u životu nisam išao na more da ostavim novce nikom ni Crnogorcima,Hrvatima,Špancima,Grcima,
    Italijanima,Bugarima.....( bio sam još na Tajlandu i u Zanzibaru )

    išao sam da se provedem i odmorim za svoje novce a ne da ih bilo kome ostavljam.
    (3210, 22. septembar 2020 14:34)

    # Link komentara

  146. Čitajući neke od komentara, čovek bi pomislio da je još uvek neki rat između Srba i Albanaca.
    Politika je jedno a realno stanje na terenu među običnim ljudima totalno druga priča na terenu.
    (Mare, 22. septembar 2020 14:30)

    # Link komentara

  147. Zamisli ti se 'odmaras i uzivas' u 'prijatnom amibijentu na jugu Albanije a na dva-tri sata voznje Parga, Lefkada a preko puta Krf, Paxos i tako dalje......treba biti dobro poremecenih kriterijuma da bi opravdao taj poduhvat.
    (Djordje Stanojevic, 22. septembar 2020 14:30)

    # Link komentara

  148. Išao je moj deda kroz albaniju, nije bio baš nešto zadovoljan.
    (Joca, 22. septembar 2020 14:30)

    # Link komentara

  149. Znas kad bih rizikovao zivote porodice zarad nekog prokletog mora, pa draze su mi Sava i Morava...Ali svako radi svoje, ja iskreno nikad ne bih isao tamo, nemam ja sta tamo da trazim, a jadran ko jadran...More je generalno overrated..
    (Djape, 22. septembar 2020 14:14)

    "Rizikovao živote svoje porodice"

    Daaaj čoveče u kom ti matrixu ti živiš ???

    zbog ovakvog razmišljanja smo i dočekali da spadnemo samo na Savu i mutnu Moravu.
    (Guzman, 22. septembar 2020 14:30)

    # Link komentara

  150. Ne znam za druge, ali moj razlog zbog kojeg ne idem tamo je taj što bih se osećala kao idiot da svojim parama finansiram državu koja otima moju zemlju.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Eto tako, 22. septembar 2020 13:11

    ma i ne moras d ides tamo da bi se tako osecala. odma se prepoznas
    (kg, 22. septembar 2020 14:28)

    # Link komentara

  151. Albaniju sam video iz aviona na letu za Krf.. Kada prestane zelenilo Srbije, vidite sivilo i golet kao da ste negde u dubokoj Aziji. Sa Krfa se vidi obala Albanije, znacete gde prestaje grcka obala po tome sto su mesta u Grckoj preko puta ostrva osvetljena, a gde pocinje mrkli mrak to je Albanija. Mozda su predrasude ali meni ta zemlja izgleda sablasno. Mozda bih promenio misljenje kada bih i otisao tamo ali pored Grcke, Spanije, Egipta, Turske, ne znam zasto bih se odlucii da bas tamo provedem odmor za koji stedim cele godine
    (bobi, 22. septembar 2020 14:27)

    # Link komentara

  152. ajmo sad realno! ko god ode tamo oseca se ko prase u teheranu. trgovci nas "vole" jer im placamo i to je ok a ostalih 99 % nas bas ne voli. ako idete kolima (a nema drugog nacina) racunajte da ce vas zaustavljati svako kp nosi uniformu (vojska, policija,vatrogasci...) i svi ce vam uzimati pare!!! na granici moze da se desi da stojite sa strane tri sata eto onako a nesmete ni da pisnete. pre bi kuci posolio kadu nego ovako
    (manko, 22. septembar 2020 11:51)

    zaboravio si da i postari zaustavljaju.
    (aca, 22. septembar 2020 14:26)

    # Link komentara

  153. Био мој прадеда, додуше није било лето него зима, баш му се и није нарочито допало.
    Шалу на страну, тамо одакле потиче идеја о отимању дела моје земље, ја немам шта да тражим.
    (бата Мишко, 22. septembar 2020 14:23)

    # Link komentara

  154. @Dusan

    Tom logikom nemci ne bi trebali nigde na svetu da letuju. Ajde se vi manite guslanja. 21 vek je ne trujte decu.
    (Smuki, 22. septembar 2020 14:22)

    # Link komentara

  155. Zasto menjati ono sto finkionise godinama. Grcka obala je dovoljno dugacka i raznolika i po cenama i po kvalitetu da mi na pamet ne padaju gluposti poput AL ili HR.
    (Si, 22. septembar 2020 14:22)

    # Link komentara

  156. Ja sam sto se tiče mora uvek otvoren za nove avanture,ali za Albaniju ne još.Još se secam 99.I ako su na severu (Arnauti ili Šiptari)dole na jugu su dosta drugačiji.Ali Albanac je Albanac!!!!
    (Leo, 22. septembar 2020 14:19)

    # Link komentara

  157. Odlazak u Albaniju?
    Znate, ima jedna anegdota sa pocetka '60, aerodrom Frnafurt. Americki pilot je pokusavao da prizemlji putnicki avion, ali je imao problema u komunikaciji sa tornjem. Frankfurtski toranj je bio poznat po nadobudnim kontrolorima leta, koji nisu krili mrznju prema amerikancima, i u jednom trenutku kontrolor je pokusavajuci da uvredi Amera, ni ne sanjajuci kakav ce odgovor dobiti, upitao - Da li ste Vi ikada leteli u Nemackoj, kad ne uspevate da vidite pistu? Pilot mu je mrtav-hladan odgovorio, jesam, bio sam, pre dvadesetak godina, ali je bilo sve mracno, i nisam trazio pistu. Nakon tri minuta totalne tisine, drugi kontrolor je naveo taj avion na praznu pistu.
    Pouka? Pa, sami je izvedite...
    ODlazak u Albaniju, Hrvatsku? Ne, hvala. Za moje novce, hocu da budem postovan...
    (m1k3, 22. septembar 2020 14:17)

    # Link komentara

  158. Srbistanci bi za par dana na kamenjaru kraj slane vode apsolutno sve sto imaju dali. Nije to normalno
    (hm, 22. septembar 2020 14:16)

    # Link komentara

  159. Znas kad bih rizikovao zivote porodice zarad nekog prokletog mora, pa draze su mi Sava i Morava...Ali svako radi svoje, ja iskreno nikad ne bih isao tamo, nemam ja sta tamo da trazim, a jadran ko jadran...More je generalno overrated..
    (Djape, 22. septembar 2020 14:14)

    # Link komentara

  160. Godisnji odmor u neprijateljskom okruzenju?
    Na tu vrstu mazohizma su izgleda samo Srbi i Rusi spremni.
    Ja radije ne bih, ne menjam Hurgadu.
    (mito, 22. septembar 2020 14:13)

    # Link komentara

  161. Da finansiram drzavu koja je ratovala protiv nase i koja podrzava otimanje ogromnog dela nase teritorije?! Nisam lud!
    (Milos, 22. septembar 2020 14:09)

    # Link komentara

  162. Interesantno mi je to da niko ne pominje jezera, planine, neki hiking, splavarenje i sl. Komani jezero, reka Shala, Theth hiking...
    (karlo gega, 22. septembar 2020 14:03)

    # Link komentara

  163. Koliko predrasuda Boze ti sacuavaj, svako ide da troai svoje pare gde hoce.
    Ja sam bio ovo leto u Ksamilu, obisao sam i Sarandu i Bors i Butrint i Djirokastru...Da im je lepo more lepo je, plaze takodje. Da su prljavi prljavi su, zaostaju za Evropom dosta. Hrana u restorane je jeftina ali i tu zaostaju dosta. Ja sam se lepo proveo, neprijatnosti nosam imao , obisao sam istoriska mesta, kupao se na lepim plazama i vratio bi se opet. Drac mi se nije svideo uopste ali jug Albanije itekako.
    (DzigiBau, 22. septembar 2020 14:01)

    # Link komentara

  164. Da ostavljam novce Albancima?Dobre sale,nikad dosta.
    (Trig, 22. septembar 2020 14:00)

    # Link komentara

  165. Moramo malo vise sebe postovati, da bi nas drugi postovali.
    Dokle vise drugi da nas tamane, a mi se na to sve pravimo ludi, i jos da idemo na njihova letovalista i da im ostavljamo pare ?
    Mi smo jedini narod koji se drzi u bukvalnom smislu, "Ko tebe kamenom, ti njega hlebom".
    Naravno da verovatno necete doziveti neprijatnost, kada se pravite ludi i blesavi na sve sta se dogadjalo ranije, i kada morate da se polu krijete od drugih kada pricate svoj jezik.
    Sve dok se mi budemo pravili ludi oni ce nas rasparcavati i unistavati, kao i do sad sto su cinili.
    Pamet u glavu!!
    (Dusan, 22. septembar 2020 13:58)

    # Link komentara

  166. Mnogo bih voleo da mi odgovori neki Srbin, i ne samo Srbin, nego svi koji Srbiju doživljavaju kao istinski svoju državu, a koji se ne slaže sa mojim mišljenjem u prethodnom postu. Želo bih da shvatim kako razmišlja, za čim se povodi, šta su mu kriterijumi i prioriteti za letovanje, pa i u životu.
    (Dragan Nis, 22. septembar 2020 13:56)

    # Link komentara

  167. Možda je priroda lijepa, ali arhitektura im je užasna! Barem ova na slikama...
    (dino, 22. septembar 2020 13:56)

    # Link komentara

  168. Ja bih radije tamo nego u Hrvatsku.
    (Kowalski, 22. septembar 2020 13:50)

    # Link komentara

  169. Imam informacije od ljudi koji redovno posećuju albansko primorje. Radi se o državljanima Severne Makedonije koji su vlaškog porekla. Neki od njih imaju kuće. Uglavnom su oko Ksamila i Sarande. More je toplo i čisto, usluge su za sada jeftine, sigurnost turista je dobra. Jedino loše je slaba infrastruktura i nedostatak zdravsrvene struke u hitnim slučajevima. Južni deo Albanije je naseljen Vlasima, pa skoro i da nema Albanaca.
    (vozač demokrata, 22. septembar 2020 13:48)

    # Link komentara

  170. Igrom slučaja gotovo sva pomenuta mesta sam obišla sa porodicom, po prvi put ove godine.
    Albanija je potpuno je drugačije od svega na šta je prosečan turista navikao. Mi smo izabrali Sarandu i put smo prošli u cugu za 11h. Albanija iako neverovatno "gola" dopala mi se na prvi pogled (teška divljina, planine se obrušavaju u more), međutim kad smo ušli u Sarandu prilično smo se razočarali njenim izgledom i "gradskom" plažom. Prvu preporuku za plažu smo dobili u hotelu (samo je menadžer govorio engleski, ali je osoblje veoma ljubazno i susretljivo). Prema Ksamilu ima puno malih uvala, plaže su šljunkovite, more predivno, ako volite da plivate (nema skutera, glisera). Prilazi ovim plažama nisu asfaltirani i zahtevaju iskusnog vozača. Voda nije hladna. Nakon 7 dana smo krenuli na sever da obiđemo neke od "naj" plaža na Jonskom moru. Najlepše u Boršiju je bilo to što su nas na plaži dočekali divlji konji. Deci je bilo dosadno, velika plaža na kojoj nemate šta da radite, a nema ni izazova za plivače. Isti komentar i za plažu u Dermiju. Stoji da je pogled s planine predivan. Meni samo nije jasno kako je naš narod prešao te planine, kad kola asfaltiranim putem jedva mile. U Himari smo bili samo na jednoj plaži, uvala i odmah je druga priča, stene, skakanje, istraživanje.
    Zbog gužvi Tiranu izbegavati u širokom krugu, isto važi i za put od Dermija do Valone.
    Meni je odmor bio divan, pun utisaka, toplo preporučujem, s decom ili bez njih, ali obavezno autom.
    (neva, 22. septembar 2020 13:48)

    # Link komentara

  171. @srpkinja
    Cena koju plaćamo za rusofiliju i komunizam.
    (Neda nam čika Englez, 22. septembar 2020 13:46)

    # Link komentara

  172. Био сам у Драчу прије двије године и никад више.
    (Рајко Ђукановић, 22. septembar 2020 13:36)

    # Link komentara

  173. Ljudi, da li ne razumete ili vas nije briga ili želite da finansirate ljude i državu, koja podržava politički, ekonomski, logistički (da budem politički korektan i ne širim još) otcepljenje jednog našeg dela?
    Isto važi i za Hrvtasku. Idete na more tamo, izlažete opasnosti svoju porodicu, sebe i auto, i učestvujete u proslavi "Oluje". Da se ne dešavaju incidenti na nacionalnoj osnovi šrom Hrvatske, da je Hrvatska osudila sve počinioce krivičnih dela bez obzira na nacionalnost i pravično, da su Hrvati prihvatili Srbe kao ravnopravne gradjane koji imaju pravo na sve svoje specifičnosti i gradjanska prava (pismo, crkvu, tradiciju, da mogu da se zaposle, vrati im se imovina, ulaže u srpske sredine) onda bih razumeo. Isto važi i za takozvano "Kosovo". Ovako mogu da idem samo na takozvano "Kosovo" u posetu srpskim sredinama i manastirima.
    (Dragan Nis, 22. septembar 2020 13:36)

    # Link komentara

  174. Bio tamo jednom sa zenom i decom, dve nedelje. Uzasno prljavo, gradnja divlja, mnogo vise divlja nego u CG, maknes li se malo izvan centra tog mesta gde letujes, otpada i prljavstine na sve strane kao u Bangladesu da se nalazis. Ovi kojima dajes pare ce ti se smesiti i biti ljubazni, niko te od njih nece tuci, ali svakako ce biti neprijatnih scena izvan toga, i vise nego sto sam ocekivao. Nikad vise.
    (Nikola, 22. septembar 2020 13:35)

    # Link komentara

  175. Meni je drago sto niko ne pominje najbolje plaze, bez suncobrana i guzve, voleo bih da tako ostane, tako da samo napred, Saranda, Ksamil, Dermi...

    Ono sto svi ovi letopisi uporno izostavljaju su Djirokaster i Berat, dva grada pod zastitom Uneska, koje itekako vredi obici. Cak Berat malo vise, posto nije komercijalizovan kao Djirokaster, dusu sam odmorio tamo na tvrdjavi. Takodje i kanjon Osumi je vredan posete. Nije Albanija samo more, ima tu jos ponesto ko hoce da trazi.
    (Djoni, 22. septembar 2020 13:34)

    # Link komentara

  176. Negativno okruzenje, nenaviknuto na strance. Sto se bezbednosti tice osecao bih se kao u Splitu.
    (Si, 22. septembar 2020 13:29)

    # Link komentara

  177. Sigurno cu posetiti alb jednom prilikom.Lepa obala,blizu i povoljno.Ne vidim razlog zasto ne bi?
    (lanny, 22. septembar 2020 13:18)

    # Link komentara

  178. Ne znam za druge, ali moj razlog zbog kojeg ne idem tamo je taj što bih se osećala kao idiot da svojim parama finansiram državu koja otima moju zemlju.
    (Eto tako, 22. septembar 2020 13:11)

    # Link komentara

  179. Ptedugacak je tekst za prikaz uspomena sa letovanja u Albaniji. Vecina stvari je poznata, tehnicki detalji oko voznje preko planina beskorisni ... ovo je, sve u svemu, preporuka za nekoga ko planira posto poto da ode na more, po sto nizoj ceni, sto je ok, samo nisam siguran da se to stvarno o dogodi.
    (Demar Derozan, 22. septembar 2020 13:11)

    # Link komentara

  180. @manko, pusti kadu i more, pametnije bi bilo da se opismenis:))
    (Karin Mahani, 22. septembar 2020 13:08)

    # Link komentara

  181. Imam predrasude. Druga su mi tukli u Tirani. Pisite vi sta ocete, ali on nista nije skrivio nikome. Skrivio je jer je Srbin. I tako ce biti u Hrv, Albaniji i njima kod nas ponekad. Ne pricajte gluposti, mrzimo se i to mnogo se mrzimo. Letovalista su uvek bolja i normalnija, naravno tamo vas niko nece dirati. Ali idite u Pristinu ili Tiranu i BLEJITE malo vise pa da vidite kako nema tolerancije.
    (Stefan, 22. septembar 2020 13:08)

    # Link komentara

  182. predraze ovo sto sam napisao su proverene informacije. verujem da je kod vas proslo sve ok ali ima i drugih primera. i zato ja smatram da nije vredno rizika. svako iskustvo dragoceno za one koji bi da putuju. sve najbolje
    (manko, 22. septembar 2020 13:08)

    # Link komentara

  183. Nikada.
    (Lucky, 22. septembar 2020 12:16)

    Pazi kad te molimo da dodjes...
    (Karin Mahani, 22. septembar 2020 13:03)

    # Link komentara

  184. Kako mi nemamo izlaz na more. Toliko silnih vojskovodja i eto gde smo sada i ekonomski i politicki u svetu kao drzava...
    (Srpkinja, 22. septembar 2020 13:00)

    # Link komentara

  185. Dzabe vam medijska kampanja. Nema sanse kod njih! Sedecu kući ali kod njih JOK!
    (draganche, 22. septembar 2020 12:57)

    # Link komentara

  186. Albanija i Zlatibor nikako!
    (Stojko, 22. septembar 2020 12:54)

    # Link komentara

  187. @manko
    moje iskustvo od ove godine je potpuno drugačije: bio sam sa porodicom i apsolutno nikakvih problema nismo imali. Svuda ljudi ljubazni, gostoprimstvo na najvišem nivou, more toplo i čisto. Idemo opet sledeće godine, Albanija je otkrovenje za mene.
    (blade, 22. septembar 2020 12:54)

    # Link komentara

  188. To > Manko. Čoveče koje gluposti si ti sad ispisao. Veze nemaš i verovatno nisi ni bio?Ništa od toga nije tačno 😂
    (Danijel, 22. septembar 2020 12:54)

    # Link komentara

  189. @manko
    Kad ovakvi koji 'nesmeju' napišu ovakav komentar šta očekivati od istih... Samo predrasude i ograničenost..
    (#crvenosocivo, 22. septembar 2020 12:51)

    # Link komentara

  190. Komšija pa košulja, kaže naš narod
    (Nikola, 22. septembar 2020 12:50)

    # Link komentara

  191. ajmo sad realno! ko god ode tamo oseca se ko prase u teheranu. trgovci nas "vole" jer im placamo i to je ok a ostalih 99 % nas bas ne voli. ako idete kolima (a nema drugog nacina) racunajte da ce vas zaustavljati svako kp nosi uniformu (vojska, policija,vatrogasci...) i svi ce vam uzimati pare!!! na granici moze da se desi da stojite sa strane tri sata eto onako a nesmete ni da pisnete. pre bi kuci posolio kadu nego ovako
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (manko, 22. septembar 2020 11:51) # Link komentara


    Po tome sto si napisao , vidim da nikada nisi bio tamo ....
    Ja svake godine , po nekoliko puta navratim tamo.Ali neka , ja sam Albanac sa Kosova pa mozes i da mislis da mogu bidi subjektivan .
    Ali , procitao sam komentare srba koji su bili tamo , i mogu slobodno da te uverim , da prema onome sto su napisali , bas su uzivali.....
    Mozda imas neku averziju prema Albaniji ( sto za mene ne predstavlaj neki problem ) , ali da pises o necemu sto nisi dozeveo , onda ti imas problema sa samim sobom ....
    (Leonard, 22. septembar 2020 12:47)

    # Link komentara

  192. Boja je lepa na najlepsim mestima, ali nije nigde kao sa Lefkade. Nemojte preterivati. Osim toga, ipak je Albanija daleko od Grcke po profesionalnosti, kulturi i generalno atmosferi. Daleko je to od Grcke, ali koliko para toiko muzike. Samo da sad ne podignu alavo cene kao sto su krenuli vec jer onda stvarno nece biti vredno odlaska. Ako ostanu prisebni sa cenama, opet bih jer je fino provesti par dana na lepom moru sa duplo manje para u odnosu na standradni aranzman u Grckoj.
    (Rock, 22. septembar 2020 12:44)

    # Link komentara

  193. @manko
    Ne ulazim u to ko koga i koliko voli, ali ovo za uniformisana lica i zaustavljanja je prosto, netačno. Bio sam pre 3 godine, video. Preko Pristine, posetili Pecku patrijarsiju, Visoke Decane, prespavali u Tirani I proveli 10 dana u Sarandi. Žena, dete I ja. Nikakvih problema, naprotiv. Potpisujem sve što piše u ovom tekstu.
    (predrag slučajno sa androida, 22. septembar 2020 12:43)

    # Link komentara

  194. Bio ove godine i niko, ali bukvalno niko, me nije zaustavio. Pritom, pogotovo kroz Albaniju, nije bilo baš puno ograničenja koje sam poštovao. Ni kroz Kosovo ni kroz Albaniju niko ni blicnuo ni svirnuo ni pokazao neki znak iz kola... Jednostavno - ništa. Čak se i moja supruga koja je poprilično paranoisala pre puta opustila posle 10 minuta.
    Situacija je vrlo jednostavna. Kosovo je iz svoje perspektive nezavisna država. Kada nas vide tamo - odnose se kao i prema svakom drugom gostu.
    Što se Albanaca tiče, savršeno ih ne zanima odakle ste, a pogotovo Srbi nemaju nikakav poseban tretman.
    Izađite malo iz zemlje i shvatićete koliko - ne samo da nas svet ne mrzi, nego uglavnom ne znaju ni ko smo. Jednostavno - nebitni.
    (Vuk, 22. septembar 2020 12:43)

    # Link komentara

  195. Ljudi, manite se politike i mržnje, ako neko želi da svoj "patriotizam" i mržnju plaća više, neka ga.
    Ali realno govoreći, ljudi godinama bez ikakvih problema kolima sa BG tablicama prolaze kroz Kosovo, a u samoj Albaniji su ljudi su mnogo manje opterećeni politikom nego na Kosovu (ipak se na Kosovu vodio rat ne u Albaniji), i ljudi su generalno vrlo ljubazni u Albaniji.
    Iako nije toliko sređeno, more Albaniji je lepo i što je najbitnije vrlo pristupačno.
    (Mare, 22. septembar 2020 12:41)

    # Link komentara

  196. Lepa reportaža, ali neka hvala.
    (Vlada, 22. septembar 2020 12:39)

    # Link komentara

  197. 'Fala lepo.
    (srba_the_turista_ne_avanturista, 22. septembar 2020 12:38)

    # Link komentara

  198. Vi Srbi ste puni predrasuda i nekeloše energije. Neće vas niko dirati niđe, što ste opterećeni? Prije svega, u Albaniji žive ljudi, ne kanibali i hijene, neće vas pojesti. Drugo, ako vam ne valja pičite na neke egzotične destinacine, tamo će vas milovat po glavi za pare.
    (LSCG, 22. septembar 2020 12:30)

    # Link komentara

  199. Bio porodicno prosle i ove godine. Odlicno prosli! Nekoliko stepenika su iznad Crne Gore, sto se ugostiteljstva tice beze im puno. Svi su ljubazni, fini i nikakvu neprijatnost nismo doziveli. Dobar put, lagano se stize. Odnos ulozeno-dobijeno definitivno najbolji u regionu, sve je jeftino, hrana dobra, plaze nisu skupe. I sta god da neko kaze, svi turisti iz Srbije su dobrodisli tamo. Velika razlika izmedju pravih Albanaca i Kosovara, nije za poredjenje...
    (Dejan, 22. septembar 2020 12:30)

    # Link komentara

  200. Nikada.
    (Lucky, 22. septembar 2020 12:16)

    # Link komentara

  201. Imam na koga da potrosim,nikako tamo,nikako!
    (Munem ti blavora, 22. septembar 2020 12:02)

    # Link komentara

  202. ajmo sad realno! ko god ode tamo oseca se ko prase u teheranu. trgovci nas "vole" jer im placamo i to je ok a ostalih 99 % nas bas ne voli. ako idete kolima (a nema drugog nacina) racunajte da ce vas zaustavljati svako kp nosi uniformu (vojska, policija,vatrogasci...) i svi ce vam uzimati pare!!! na granici moze da se desi da stojite sa strane tri sata eto onako a nesmete ni da pisnete. pre bi kuci posolio kadu nego ovako
    (manko, 22. septembar 2020 11:51)

    # Link komentara