1. Mnogo je takvih destinacija gde nema nista da se vidi osim na slici.Za Ajfelovu kulu pojedini turisti kazu da je obicna "gvozdjurija"
    (Sanja, 8. april 2020 01:48)

    # Link komentara

  2. Definitivno najlepsi gradu u Evropi je London, tu ima bas svasta da se vidi a ne samo centar , drugi najlepsi mi je Barselona grad koji ima sve i arhitekturu i more, a treci grad mi je Los Angeles jednostavno kada gledas filmove i prikazuju LA bas je onakav kao sa filmova i saobracaj nazalost, a razocarenje ne znam zasto Pariz, niko mi ne veruje ali mozda ja ga nisam osetila kako treba ali bukvalno mi se nista nije svidelo i mnogo je prljav.
    (Maja, 6. april 2020 22:34)

    # Link komentara

  3. Znam par ljudi koji su nekoliko puta proputovali citav svet. Radi se o uglavnom neuspesnim osobama na licnom i poslovnom planu. Cesto su putovali zbog loseg privatnog zivota kako bi skrenuli misli i hranili sujetu pricama iz daleka pred onima koji za to nemaju novca. Mozda zbog njih nikada nisam zudeo za dalekim putovanjima uverio sam se da ne oplemenjuju licnost niti cine zivot boljim.
    (Leni, 6. april 2020 08:37)

    # Link komentara

  4. Treba živeti na nekom mestu duže vremena da bi se doneo kakav takav sud o lepoti ili ružnoći istog. Turizam to ne omogućava. Svodi se na trku i kupovanje. Ko ima pare može da putuje ali neće nikada steći pravu sliku o mestima koje je posetio. Naravno, svako ima pravo na svoje mišljenje.
    (Desiderio, 5. april 2020 20:39)

    # Link komentara

  5. Ljudi lepo kažu "lepota je u oku posmatrača" što znači da ćete videti samo ono što donesete sa sobom.

    Na primer, za neke Ajfelova kula nije ništa, gomila gvožđa. Ali za mene, koji kao inženjer imam tehničko znanje i znam koliko je teško napraviti takvo nešto, Ajfelova kula je spomenik ljudskom znanju i kreativnosti, koji me je toliko oduševio da sam je prvo gledao neko vreme otvorenih usta, pre nego što sam ušao u lift do gore.

    Dalje, kao nekadašnji jedriličar, obožavam brodove i znam dosta o njima. Jednom sam s nekim društvom bio u Londonu i otišli smo da vidimo opservatoriju, pomorski muzej i čuveni jedrenjak "Cutty Sark" u Griniču. Opservatorija i muzej su bili kakav takav uspeh, ali "Cutty Sark" je za moje društvo bio totalna propast. Ja sam bio baš oduševljen i zagledao svaki detalj opreme na palubi i ispod palube. Moje društvo je samo reklo da nema šta da se vidi u "praznom" brodu! Ne znam šta su očekivali, to je trgovački brod, najveći deo je skladišni prostor, koji je naravno "prazan" kad brod ništa ne vozi nego stoji na keju!

    (A čak nije ni sasvim prazan, nego ima mali muzej gde je izloženo nekoliko lepih pramčanih figura i vitrina sa kapetanovim dnevnikom, durbinom i drugim sitnicama koje dočaravaju ondašnji život na moru.)

    Dok sam ja uživao u svakom detalju, oni su se isto toliko smorili. Dobar primer kako različiti ljudi različito vide istu stvar.
    (Don Giovanni, 5. april 2020 16:10)

    # Link komentara

  6. Venecija je najlepša na svetu. Jes malo smrde kanali, jes da je kafa 10€ ali zato za samo 150€ može gondolijer da vas provoza gondolom oko 500 metara. A ako doplatite 100€ hoće i da zapeva. E sad ako je vama ovo skupo ne krivite druge. Ja sam prošle godine vozio brodićem turu Engleza od ušća do goveđeg broda i nazad za samo 80£ po osobi. Svi su bili oduševljeni autentičnim životom u favelama (pazi da im ne kažem da su to romi, onda se niko ne bi oduševio). E tako se stiže do visokog životnog standarda. Još imam u ekipi džeparoša koji glumi turistu i dok se oni iskrcaju njegova kartica je već ispražnena. Važno je da on ode pun utisaka sa krstarenja Dunavom koje nikad neće zaboraviti. Tako se radi biznis. Al kad ste vi amateri pa ćete živeti uvek od 300-500 eura.
    (Biznis a i men, 5. april 2020 15:52)

    # Link komentara

  7. Ljude koji su nesretni iznutra nijedno mesto ne može da usreći!
    Ja sam obišao dosta gradovai kontinenata ali sam u duši evropljanin, nema lepšeg mesta za život od evrope. A ni lepšeg kontinenta. Barselona i Pariz dva ubedljivo najlepša grada.
    Ako bih baš birao razočaranje, bezdušni NY sigurno pa onda Amsterdam.
    (Milan, 5. april 2020 15:30)

    # Link komentara

  8. Od 7 nabrojanih bih prekocio bar 7.
    (Stojko, 5. april 2020 12:10)

    # Link komentara

  9. Nesto najprecenjenije je Ajfelov toranj...
    (atomci, 04. april 2020 11:49)

    Sedi....dva !
    (Tramuntana, 5. april 2020 10:54)

    # Link komentara

  10. Ziveo sam godinama u Dubaiju. Turisti iz Evrope, ili iz SAD smatraju da je dosadan, ali on nije toliko pravljen da bude za turiste iz tih zemalja, nego za poslovne ljude. Dubai nema naftu, pa je morao da otvori svoju ekonomiju i bude prvi u svemu, da privuce investicije, poslovne ljude i regionalne kancelarije velikih svetdkih kompanije. Tamo su glavne kancelarije mnogih kompanija koje rade u zemljama Zaliva.
    Turisti u Dubaiju su u velikom delu Arapi iz gore pomenutih zemalja. Oni dolaze da rade sve ono sto Kuran zabranjuje. Sta je to, pitajte nase "dame" koje rade u Dubaiju.
    (samo kazem, 5. april 2020 06:06)

    # Link komentara

  11. Turizam je bolest zavisnosti. Jedino što se umesto paketića kupuju paketi i što od turističkog tripa ostanu fotografije kojima se evocira do sledećeg.
    (Bobi, 5. april 2020 02:13)

    # Link komentara

  12. Od navedenih gradova bila sam jedino u Parizu. Bio je maj, toplo, sunčano vreme. Sa Monmartra puca pogled na ceo grad koji bukvalno blješti beo i umiven. Sve u skladu, sve održavano, planski građeno. Pariz ne treba posmatrati površno, to je metropola vredna divljenja i poštovanja. Nije Pariz samo Ajfelov toranj i gužva oko njega. Jeste li videli Zid Mira? Dvoranu Olimpija? Crkvu Madeleine? Prošetali kroz Galeries Lafayette i pogledali prelepu kupolu? Tu je Luvr, Latinska četvrt, Luksemburški park, Sorbona, i mnogo toga - čak i replika Kipa Slobode, a za spomenik Karađorđevićima skriven negde u 16. arondismanu mnogi ni ne znaju. Srpski kulturni centar preko puta centra Pompidu. Volela bih otići opet. Nisam osetila smrad u metrou (izbegavajte Chatelet, najveću metro stanicu zbog kilometarskih hodnika), a unutrašnjost gradskog autobusa je čistija nego kod nas. Obišla sam i Barselonu, Budimpeštu, Solun, Atinu, Monako, nekoliko gradova severne Italije.... Barselonom sam oduševljena, biser Mediterana, rado bih opet otišla. Od obližnjih evropskih gradića iznenadio me Segedin, neplanski sam otišla u obilazak i centar grada je predivan. Kao "stariji brat" Subotice.
    (Boba, 5. april 2020 00:12)

    # Link komentara

  13. Mene je razocarala Fontana di Trevi... ogromna guzva, probijali smo se pola sata da pridjemo, ali jos vise razocarali kada smo dosli i shvatili koliko je trg sa fontanom prostorno mali
    (hm, 4. april 2020 15:14)

    E ako te je ova fontana razocarala, bas bih volela da znam cime si ocaran/a
    (Jeja, 4. april 2020 23:23)

    # Link komentara

  14. Лас Палмас(Гран Канарија) је ужасно прљав и тешко се пере јер киша не пада ! Власници паса морају да са собом носе и флашу дезинфекционог средства ,али резултати су веома слаби !
    (мића, 4. april 2020 23:12)

    # Link komentara

  15. Nesto najprecenjenije je Ajfelov toranj...
    (atomci, 04. april 2020 11:49)

    Apsolutno netačno. To sam i ja mislio dok ga nisam video uživo.
    Toranj je fascinantan i sa zemlje i kada se popneš na vrh.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Petar, 4. april 2020 14:29) # Link komentara

    Ne slazem se. Niti me impresionira dizajn, izgled nista. Ne znam da li je to u vreme izgradnje bilo nesto revolucionarno ali u poredjenju sa npr. Sikstinskom kapelom i istorijom koja je okruzuje, ovo je kao igracka sa Buvljaka.
    Poz
    (atomci, 4. april 2020 22:02)

    # Link komentara

  16. Ako odeš u Pariz i uspeš da ti ne bude lepo, bolje štedi pare i kupi televizor ili nešto. Nije Pariz za tebe, nisi ti za Pariz.
    Problem rešen.
    Kad ideš negde zato što treba da napraviš telefonom selfije na mestima koje vidiš u novinama, onda samo bacaš pare i smetaš i ljudima i sebi, jednako i dok si tamo i kad se vratiš kući.
    Lepota je u očima posmatrača.
    (Calm Like a Bomb, 4. april 2020 20:23)

    # Link komentara

  17. Masovni turizam jede sam sebe.
    (Koš jedan petar, 4. april 2020 20:12)

    # Link komentara

  18. Ostani kod kuce tamo ti je verovatno mnogo bolje. Gradovi su mesta za zivljenje a ne Diznilend za ljude sa lovom.
    (pera, 4. april 2020 19:35)

    # Link komentara

  19. Osim penjanja na vrh Statue Slobode (od cega mi je bilo potrebno skoro deceniju da se oporavim), docek Nove Godine na Tajms Skveru je bio nesto ubedljivo i bez ikakve konkurencije najgluplje i najsmornije sto sam iskusio u zivotu. Verujte mi, bolje vam je da gledate kako vam se malter susi oko klozetske solje nego da na toj smor-zurki provedete 12 casova cekajuci da padne staklena kugla i da pocne lip-sinking. Bljeh. Samo u Beogradu imate NAJMANJE 50 zanimljivijih mesta da provedete Novu Godinu, plus ustedecete par hiljada (sada bezvrednih) dolara. Odloziti pod "zaboravi".
    (DEDA CVETKO, 4. april 2020 19:05)

    # Link komentara

  20. Zato što ljudi putuju da bi mogli da se pohvale da su putovali i gde su sve bili, ali je problem kad treba da naprave selfi, onda to ne ispadne kao na snimcima koje su videli na internetu.
    Pa naravno da je tako, kad treba pogoditi vreme, da bude mirna voda, nebo čisto i plavo, najbolje pred zalazak sunca... i na kraju, ne možete telefonom snimiti ono što je neko snimioi vrhunskim fotoaparatom i obrađivao nekoliko sati na računaru, u cilju privlačenja većeg broja turista.

    Zato se ljudi i razočaraju, očekuju ono što su videli na bajkovitim fotografijama.

    Treba ići tamo gde ima nečega što vas privlači da vidite, a ne da idete na popularna mesta koja vam preporučuju turističke agencije ili influenseri.
    (Veliki brat, 4. april 2020 19:05)

    # Link komentara

  21. Meni se ponovo ide u Pariz!
    I prošle godine mi se išlo. :)
    (Miloš, 4. april 2020 19:02)

    # Link komentara

  22. Mislim da su ljudi problem, plate i misle da samim tim treba da im bude zabavno, prevelika ocekivanja....tako da bolje da sede kuci i kupe neki super moderni TV.
    (Lemy, 4. april 2020 18:48)

    # Link komentara

  23. (Mileva, 4. april 2020 17:27)

    Znam ko je u pitanju.Dobio je u Bg, ulicu, trg, fondaciju, bolji pisac od Ive Andrića (?).
    (s., 4. april 2020 18:41)

    # Link komentara

  24. Nisam bio ali nešto kontam da je Rio užasan osim kad je karneval (a i to mi je bez veze, ali ima dobrih cica). Čitajući o lopovima na kopokabani i po hotelima, velikom zagađenju zaliva gde nije preporučeno kupanje i sl.
    (Džoni, 04. april 2020 16:48)

    Rio je grad velikih kontrasta. Ima prelepih mesta - Ipanema, Leblon, jezero, šetalište uz Kopakabanu, botanička bašta, Tihuka, zaliv Botafogo... Sa druge strane, gotovo iz svih delova grada vide se brda sa nebrojenim favelama i ima četvrti u koje ne treba zalaziti ni po danu, a pogotovo noću. Za sve vreme, videli samo jednog sumnjivog tipa koji nas je pratio neko vreme na ulici. Ljudi neverovatno ljubazni, žene veliko razočaranje, bar one koje se pojavljuju na ulici, a hrana po malo boljim restoranima preskupa (pica od 30 dolara na primer).
    (CommonSense, 4. april 2020 18:36)

    # Link komentara

  25. Ljubljana - obično oni koji ne idu nigde, kada prvi put dodju u Ljubljanu, oduševe se kao da su ne znam ni ja, šta videli.
    Ljubljana je mali gradić koji je zaista veoma čist, ali naspram Beograda, Zagreba, ili Sarajeva, iskreno smešno ga je upoređivati.
    (Mmm, 4. april 2020 18:35)

    # Link komentara

  26. Da bih se slozio sa bilo kim, najpre moram da obidjem te gradove, pa makar bio razocaran.
    Lepo je putovati i biti slobodan.
    Samo da korona prodje i kada bi ameri lakse dali vizu
    (nele, 4. april 2020 18:21)

    # Link komentara

  27. Ja vec godinama izbegavam ultra popularna turistička mesta i događaje jer ne volim gužve. U koje god mesto da putujem gledam sta rade i gde idu "lokalci" i samo pratim. Meni je poseta nekoj zemlji želja da se upoznam sa lokalnim načinom života. Živim u gradu sa puno turističkig mesta, a znam za mnogo bolje besplatne alternative.
    (kale, 4. april 2020 18:21)

    # Link komentara

  28. Gde si video solitere u Santa Monici i Holivudu? Jel ti neko pricao kako je u LA-u ili si zaista tamo bio? Mislim, niko od nas pojma nema ko si, nema potrebe da nam pricas bajke, narocito sto je mnogo ljudi posetilo LA. Ajde mozda si i bio u LA-u, ali kakvi soliteri van Downtown LA-a?
    (Ivan, 04. april 2020 16:03)

    S obzirom da si mi imenjak, odgovoricu ti.
    Da, ima solitera van "downtown-a". Nisu to soliteri po vise stotina metara, ali jesu staklene zgrade, uglavnom poslovne. Nisam rekao da u svakom delu ima solitera, vec da svaki deo grada ima svoj "downtown", sto nuzno ne znaci da ima i solitere (neki imaju). Los Andjeles je drugaciji u odnosu na Boston, NY i Čikago koji su vise "evropski" gradovi, u kojima su najvise zgrade u samom centru, a kako ides van Menhetna npr, visina zgrada opada. Za razliku od Los Andjelesa, koji je dosta rasprostranjen.

    Nadam se da sam ti odgovorio na komentar.
    (asi, 4. april 2020 18:18)

    # Link komentara

  29. a 90% komentatora dalje od grcke nije otislo haha
    (najjaci, 4. april 2020 18:12)

    # Link komentara

  30. Pariz je grad u koji uvek zelim da se vratim. Uvek. M&M uskoro, I hope.
    (Marinko, 4. april 2020 18:06)

    # Link komentara

  31. Smrad i žabokrečina u Veneciji..bljak
    (pitanje, 4. april 2020 18:04)

    # Link komentara

  32. O tome kako Briz deluje na razlicite tipove ljudi, preporucujem film "U Brižu" ili kako su ga naši preveli "Gangsteri na odmoru". Fantastična mračna komedija prepuna britanskog humora i uvek maestralni Kolin Farel.
    (petar, 4. april 2020 17:46)

    # Link komentara

  33. Pariz je prelep, ali podzemna železnica smrdi na urin.
    (velja, 4. april 2020 17:46)

    # Link komentara

  34. Hamburg obavezno posetiti..
    (aleksandar991, 4. april 2020 17:43)

    # Link komentara

  35. Kopenhagen najobicniji grad moguce a i ona skulptura je razocaravajuca, još pogotovo kad krenes da je vidis kroz strogi centar grada i moras da pesacis 1.5h u jednom pravcu
    (Djulameshter, 4. april 2020 17:28)

    # Link komentara

  36. Ovako je jedan od naših poznatijih pisaca objašnjavao narodu pod sankcijama devedesetih: Ja sam svuda bio po svetu. Ništa naročito. Najlepši je doživljaj otići kod nas na pijacu i cenjkati se sa seljakom oko cene sira. Onda ga je voditeljka pitala gde mu studira ćerka a odgovor je bio: U Italiji. Ovako nas spremaju za nemogućnost bilo kakvih putovanja u naredno vreme. Kuvanje žaba na laganoj vatri se privodi kraju.
    (Mileva, 4. april 2020 17:27)

    # Link komentara

  37. Kao što treba dozvola za voziti automobil ,nadam se da će u budućnosti trebati i dozvola za putovati.Ipak nije žvaka za seljaka .
    (Tramuntana, 4. april 2020 17:23)

    # Link komentara

  38. Ljudi su prazni iznutra, i zato putovanjima zele da se ispune. Ako niste zadovoljni sobom u svom selu, necete biti ni u Parizu, Egiptu, Tajlandu. Putovanja kao smisao zivota su precenjena.
    (Cika ZIka, 4. april 2020 17:11)

    # Link komentara

  39. Kip Julije u Veroni, definitivno, nevjerovatno komercijalizirana glupost. Toplo ne preporučujem!
    (071, 4. april 2020 12:35)

    Jel to onaj što joj non stop dodiruju dojku za sreću u ljubavi?!? pa se jadna statua tu izlizala i čak polomila?
    (Markus Bulatus, 4. april 2020 17:08)

    # Link komentara

  40. LA je ogroman, Santa Monica, West Hollywood, Manhattan Beach, divna klima. SF ima guzvu ali nista veca od ostalih velikih gradova. Times Square, Nova Godina, i tebi dodadno???? Nesto s tobom onda nije u redu. Jeste guzva, zbog Sept 11 policija ogradi jedan veliko dio itd, ali sve to ne utice na dobro raspolozenje i sjajan provod je zagarantovan! Briz dosadan????? Ah majko mila sta sve covjek nece procitati.
    (Nucky Thompson, 4. april 2020 16:53)

    # Link komentara

  41. Ne razumem komentare ljudi?!?!
    Sto na toj anketi, sto ovde na komentarima?

    Kaze na Tenerifima nista priroda, sve ljudi napravili. Kanari su vulkanska ostrva, naravno da je svuda crni pesak, ali upravo to sto su ljudi napravili od kamena u sred okeana je fascinantno. Prvo rastinje na Lanzeroteu(jedno od Kanarskih ostrva) je niklo pre manje od 300 godina, jos pijacu vodu nemaju, trave nema nigde. Ali sta su ljudi napravili od tog ostrva je nesto fantasticno. Smeta mu vetar i talasi na okeanu? Majko mila!!!
    Ne znam kakav je sadrzaj ovaj ocekivao u Brizu?
    Da igraju goli po ulici? Predivan grad, gde imas sta da vidis. Ako imas 18 godina i mentol si iz USA ili Engleske naravno da nemas sadrzaj.
    Pariz grad sa najvecim brojem turista na svetu, nemas kucu ili zgradu pored koje ne mozes da stanes da se slikas ili da cujes nesto o tome. Siv? Pa kakav treba da bude? Narandzast?
    Dubai. Sta ocekujes od vestackog grada u pustinji?
    Prirodne parkove, reke i jezera? I da bude jeftino? Vazi.
    Kao kad bi otisao da vidis piramide i pitao, a gde im je Ajfelova kula?
    U Americi nisam jos bio pa ne mogu da sudim.
    (Spades, 4. april 2020 16:49)

    # Link komentara

  42. Nisam bio ali nešto kontam da je Rio užasan osim kad je karneval (a i to mi je bez veze, ali ima dobrih cica). Čitajući o lopovima na kopokabani i po hotelima, velikom zagađenju zaliva gde nije preporučeno kupanje i sl.
    (Džoni, 4. april 2020 16:48)

    # Link komentara

  43. Malu sirenu treba umeti videti, kao i svaku umetnost uostalom. Treba razumeti taj setni pogled i tugu u izrazu dok gleda u more - dom koji je ostavila zarad obecanja srece. Moze da se posmetra kao skulptura svih koji su svoj dom napustili i otisli u svet i koji nikada nisu prestali da sa blagom setom gledaju nazad (prostorno i vremenski).
    Ali putovati u Kopenhagen samo zbog toga? Pa i ne morate bas.
    (Marko, 4. april 2020 16:39)

    # Link komentara

  44. Bio u LA - vodio nas poslovni partner kroz grad. Upamtio sam da je meni ceo grad mirisao na neko cvece koje bukvalno ima skoro u svakoj basti - mozda jasmin - nisam siguran, u Malibuju pak jak miris okeana. Predivno! Pariz mi je ok, ali mi je Rim mnogo drazi. Najbolji gradovi sto sam obisao bez premca NY i Berlin. NY je u stvari bez konkurencije i ne moze se usporediti sa bilo cim.

    Nego sta cemo sa nasim gradovima koji stvarno mirisu na cevape ili mokracu cesto na oboje?!
    (sasa, 4. april 2020 16:36)

    # Link komentara

  45. Nesto najprecenjenije je Ajfelov toranj...
    (atomci, 4. april 2020 11:49)

    Baš. Izgleda kao dalekovod a ne služi ničemu.
    (prepotopko, 4. april 2020 16:31)

    # Link komentara

  46. bukirajte nesto za dve-tri noci, ko zeli moze i 4, resite prevoz koji vam odgovara i pravac u prag, smestaj nije skup a zadovoljavajuci je, a veliki je izbor, svakako cete samo prespavati, ima svasta da se vidi, obidje, sadrzaja koliko hocete, muzeja, vidikovaca, lokala, mostova, statua, gradjevine prelepe, manite se amerike i njujorka i "smradova"... ovde cete prosto odmoriti dusu. obisao sam dosta ali prag je medju najlepaima, posle rima, to ne moze da se opise mora da se poseti, posle krize ove ponovo ako bog da...
    (ragazzi, 4. april 2020 16:29)

    # Link komentara

  47. Jordanija, cela zemlja, sve sa Petrom na prvom mestu...
    (Slovenac, 4. april 2020 16:24)

    # Link komentara

  48. Kod ljudi koji su proputovali ceo svet i to nekoliko puta, sve ovo jeste istina i kad se oduzme prvi osećaj fascinacije dođe se do zaključka da sva ova mesta jesu precenjena. Recimo nekom živi u Barajevu i dođe u Nju Jork, neće biti isti utisak kao nekom ko živi u centru Beograda ili u Centralnom Londonu.
    (Zorana, 4. april 2020 16:09)

    # Link komentara

  49. LA uglavnom da, sve je tako. Belgijske gradove volim, imaju svoj smek. Meni ne Milano precenjen... Mall trg, katedrla, kanal... U svakom slucaju popodne sasvim dovoljno, a u glavama vecine koji nisu bili zvuci wooow. Ako bih naveo grad od kojeg nisam znao sta da ocekujem, a ostao odisevljen i uvek se rado vracao, Valensija! Puno pozdrava
    (nesalomivi, 4. april 2020 16:08)

    # Link komentara

  50. @xxx Hvala na preporuci, gledacu i ja da ga posetim. A preporucicu i drugima. Dogodine Feda postade beda!
    (iosonostefan, 4. april 2020 16:07)

    # Link komentara

  51. "Bio sam u Los Andjelesu, parcijalno se slazem. Slazem se da ti treba sat do dva da bi bilo gde stigao, ali to je LA, nije planski gradjen i svaki svoj kraj (Santa Monica, Westwood, Hollywood, Anahem, Orange county...) ima svoj "downtown" sa oblakoderima i teritorijalno je ogroman. Skupo je ici svaki put uberom, nepraktican je gradski prevoz i neophodan ti je auto kako bi pošteno video sve sto hoces. S druge strane, grad je neverovatan jer predstavlja spoj prirode i urbanog (oblakoderi i ogromni bulevari s jedne strane i okean, brda i planine sa druge strane). Predstavlja kombinacinu americkog i meksickog (kultura, hrana, piće) i covek ako hoce, stvarno moze da se odmori uz zalazak sunca na Venice beach-u. Kada je urin u pitanju, to ne mogu da potvrdim, jer nisam osetio, a bio sam dobrih 7 dana tamo."

    Gde si video solitere u Santa Monici i Holivudu? Jel ti neko pricao kako je u LA-u ili si zaista tamo bio? Mislim, niko od nas pojma nema ko si, nema potrebe da nam pricas bajke, narocito sto je mnogo ljudi posetilo LA. Ajde mozda si i bio u LA-u, ali kakvi soliteri van Downtown LA-a?
    (Ivan, 4. april 2020 16:03)

    # Link komentara

  52. "Прегласна музика неандерталских гласова у задимљеном и пренатрпаном месту где су цене као за Рокфелера из кога изађеш знојав, смрдљив на дувански дим са питањем шкк? "

    Pa to sto vi niste istrazivali Beograd i njegove nocne klubove van splavova ne znaci da nema dobrih mesta i klubova u kojima idu zive svirke, rok, alternativa itd. Postoji toliko mesta u Beogradu koja nisu turbofolk da svaki vikend mozete negde drugde da odete.
    (Biba, 4. april 2020 16:01)

    # Link komentara

  53. Visnjica je u ovo doba godine, bas lepa! Evo s prozora gledam na Dunav, preko Krnjaca, desno Bela stena, sve mirno, tiho, komsije sede u svojim dvoristima, nema guzve, kola, nista! Ne znam za ta Briz, mora da je i njima lepo njihovo selo!
    (rani, 4. april 2020 15:52)

    # Link komentara

  54. Dubrovnik je posebno precenjen.
    (Sudija Djokic centarfor sampiona, 04. april 2020 12:57)

    Шта је прецењено?
    Ја волим да одем у Дубровник, и кад идем знам шта ме чека и то очекујем.
    Не знам шта си очекивао па је прецењено.
    (Ђенерал, 4. april 2020 15:50)

    # Link komentara

  55. Za Pariz i Briz cisto lupetanje. Briz je predivan, a Pariz je nesto posebno. Uvek mu se vracam.
    (Maki, 4. april 2020 15:42)

    # Link komentara

  56. E ovo je top prica....pre dva meseca sve puca od tueizma...kako je svuda vrh...
    e sad smo u fazonu...sta ces tamo kad je u kuci lepse... vrh!
    (sklek, 4. april 2020 15:42)

    # Link komentara

  57. Zato je Zagubica i vrelo Mlave predivna.
    (Dr ali elektrotehnike i racunarstva (kukavica=, 04. april 2020 13:36)Bio prosle godine i odusevio se . Priroda je bozanstvena .
    (izvinjavam se , nisam Dr, 4. april 2020 15:41)

    # Link komentara

  58. (kole, 4. april 2020 13:19)

    Znaci bilo je dobro kad si ti iso,
    sad kada treba neko drugi da ide, onda ne valja.

    Uzivajte u putovanjima, ne kukajte
    (ja, 4. april 2020 15:39)

    # Link komentara

  59. Giola na Thasosu. Zali boze vremena i para. Iz Nea Vrasne smo isli tamo. Bolje da ne napisem utiske.
    (Bacvanin, 04. april 2020 13:31)

    uh pa vi ste bas potegli da stignete,nije bas atralcija za toliki put ali ako si na ostrvu pa odes malo je drugaciji utisak, mada treba da se pesaci gore dole onim serpentinama
    (mada...ma da, 4. april 2020 15:39)

    # Link komentara

  60. Ali su zato Pirot i okolina pravo otkrovenje,bez zezanja!
    (Pirot prijatno iznenadjen, 4. april 2020 15:37)

    # Link komentara

  61. Išao svuda zbog žene i nikada mi nije bilo jasno zašto neće sama ili s nekim sličnim mazohistom/mazohistkinjom. Istrpim par dana maltretmana pa sam miran mesecima, do godinu.
    Doduše ništa me nije ni razočaralo jer ništa nisam ni očekivao. Čak i velika piramida interesantno dok stižeš, stižeš, stižeš... Kad konačno ipak stigneš, ono kameno brdo interesantno čitavih dva minuta. Posle toga jedva čekam da se vratim, vratim, vratim.
    (Sima, 4. april 2020 15:36)

    # Link komentara

  62. Jug Bavarske i Tirol u Austriji ostavili su neizbrisiv trag u meni,tako da im se ljeti skoro svake godine vraćam;naravno,na uštrb odlaska na more. Sve ovisi o tome šta nam donosi mir:priroda,beton i staklo,arhitektura,umjetnost ili nešto drugo. Obronke Alpa posjetih zahvaljujuci Heidi,liku iz istoimene knjige koja ostavi traga u mome djetinjstvu,a sreca da i moja porodica krenu istim tragom.
    (Samir, 4. april 2020 15:36)

    # Link komentara

  63. zivim u LA i tacno je za neke delove da smrde, ogroman je grad, ne treba ici u downtown, jedan og ruznijih u usa, ali ima prelepih mesta, dovlljno otici do holivud znaka, pogled je neverovatan i staza je suoer. Lepsi su mali grafovi oko LA,
    Laguna Beach, Huntington Beach, Long Beach, Manhattan Beach.... puno lepih meata
    (ludi milojko, 4. april 2020 15:31)

    # Link komentara

  64. Zuga, jel? 93 okolina pogotovo??
    (saša, 4. april 2020 15:30)

    # Link komentara

  65. Prevelika ocekivanja...
    (Cile, 4. april 2020 15:28)

    # Link komentara

  66. A zašto baš sedam?
    (Dragi, 4. april 2020 15:28)

    # Link komentara

  67. Mene je razocarala Fontana di Trevi... ogromna guzva, probijali smo se pola sata da pridjemo, ali jos vise razocarali kada smo dosli i shvatili koliko je trg sa fontanom prostorno mali
    (hm, 4. april 2020 15:14)

    # Link komentara

  68. Možete li da uđete u mozgove ljudi kojima su Venecija i Dubrovnik precenjeni?
    (Srdjan bg, 4. april 2020 15:14)

    # Link komentara

  69. U Srbiji Zlatibor - izvikana destinacija. Centar zagadjen: bukom, aero zagadjenjem, gradilistima, guzvom na sve strane... Potrebno je i do 5 km otici izvan naselja da bi se osetio svez vazduh, lepota pejzaza... Od banja slicno vazi za Vrnjacku banju
    (mickey rudinsky, 4. april 2020 15:11)

    # Link komentara

  70. Plaža iz filma Plaža (Maya Bay, Ko Phi Phi). Aj što je prepuno turista i motorizovanih čamaca, ali što dno nije peskovito nego kamenito.
    (banned, 4. april 2020 15:08)

    # Link komentara

  71. Slazem se za Pariz, koja prljavstina, metro smrdi nepodnosljivo. Eurodisney je sledeci, totalna prevara, nigde veze sa onim preko okeana.
    (Sasa ZH, 4. april 2020 15:05)

    # Link komentara

  72. Jezero Balkana u Mrkonjić Gradu. Obična baruština. Sticajem okolnosti obišao to. Meni kao lali, što nas zovete, uopšte nije jasno šta vidite u toj bari.
    P.S. I nije vam lep burek sa sirom.
    (AS, 4. april 2020 15:05)

    # Link komentara

  73. Nijagarini vodopadi.
    (Blok, 4. april 2020 14:58)

    # Link komentara

  74. Hajde nešto malo drugačije - Hallstatt, uživo isto tako prelep i bajkovit kao i na fotografijama. Ostao u srcu iako sam ga posetio samo na par sati.
    (Pe11e, 4. april 2020 14:53)

    # Link komentara

  75. Volim Kopenhagen i bio sam tamo nebrojeno puta.

    Ali istina je - ta sirena...Pa to je jedno takvo razočarenje da nema potrebe gubiti vreme na nju. Pogotovo što nije baš u centru grada pa se treba tamo dovući i na taj prevoz isto gubiti vreme.

    Uživajte u ostalim stvarima koje Kopenhagen ima da pruži a sirenu ignorišite.
    (marko_sthlm, 4. april 2020 14:46)

    # Link komentara

  76. to je vise pitanje pogleda na svijet i raspolozenja. ono, nekome casa polupuna a nekom poluprazna
    (realno, 4. april 2020 14:42)

    # Link komentara

  77. Plaza Lalaria, Skiatos.
    (KuntaKinte, 4. april 2020 14:39)

    # Link komentara

  78. Amsterdam definitivno, obidjes ga za dan i po izduz i popreko, kofi shopovi, ulica crvenih fenjera, kanali sve izvikano do bola i nista vise.... E jedino to ne vazi za muzeje, jer su im muzeji izuzetni...
    (ivan, 4. april 2020 14:36)

    # Link komentara

  79. Ne slažem se za Briž, iako jeste mali grad, pa ko sad očekuje neko ludilo tipa Pariza ili Londona, svakako će se razočarati. U Parizu su problem samo imigranti i stvari koje zavise od države, ali i jednog i drugog je previše, mada ja neizlečivo volim Pariz, kako god da se poslednjih par decenija ofucao :)) Kopenhagen je ceo dosadan i skup, ne toliko u apsolutnom smislu, bio sam i na dosta skupljim mestima, pa sam se lepo proveo, već u smislu odnosa cene i onoga što za nju dobijate. Za Dubai se apsolutno ne slažem, nisam neki ultrafan, i tačno je da je Persijski zaliv bezveze kao more, pretoplo, osim u decembru i januaru, i uvek nekako mrtvo, i da je svuda okolo pustinja, ali u Dubaiiju, a bogami i u siromašnijem i manjem rođaku Abu Dabiju, imate toliko dobrih restorana, šoping centara, dobrih hotela, zanimljive moderne arhitekture, pa u poslednje vreme i atraktivnih muzeja i zabavnih sadržaja, da ćete produženi vikend ili stopover lako i vrlo prijatno ispuniti, samo leti nemojte da šetate, opasno je po život :)) Što se tiče San Franciska (a nije daleko ni LA :) ), vršenje samo. male nužde tamo bi bio najmanji problem, ali talog koji su demokratske komunjare pustile da se razulari i podivlja, vrši na ulicama i veliku nuždu, kao u Indiji :))))
    (EU Citizen, 4. april 2020 14:34)

    # Link komentara

  80. Nesto najprecenjenije je Ajfelov toranj...
    (atomci, 04. april 2020 11:49)

    Apsolutno netačno. To sam i ja mislio dok ga nisam video uživo.
    Toranj je fascinantan i sa zemlje i kada se popneš na vrh.
    (Petar, 4. april 2020 14:29)

    # Link komentara

  81. Majami. Bio u oktobru kad im je sezona posto je tokom leta prevelika vlaga. Uglavnom, i dalje uzasna vlaga u vazduhu, mnogo sirotinje i bogatasa, ok okean ali nista spec, prostitutke i dileri na sve strane, dzibera jos vise, a naravno i sve je preskupo (ulaz u klub npr min 50$, jedno pice 25$)
    (AB, 4. april 2020 14:29)

    # Link komentara

  82. Ova što kaže da je Pariz siv i prljav, šta bi rekla onda za Beograd, rudnik uglja?
    Ne že grad te veličine da bude baš kao apoteka, ali je poprilično čist kada se uporedi sa gradovima te veličine. A ima toliko toga da se vidi i obiđe. Ali opet zavisi i od ukusa. Ja sam ljubitelj impresionizma pa nema boljeg mesta od Pariza da se vide neke dela, ali i mesta u samom gradu.
    (brm, 4. april 2020 14:27)

    # Link komentara

  83. Bio I doziveo sve osim "Doček Nove godine na Tajms Skveru u Njujorku"

    Slazem se sa tekstom 100%!
    (SAmoKAzem, 4. april 2020 14:23)

    # Link komentara

  84. Amerika vodi.
    (Majkl Džondar, 4. april 2020 14:16)

    # Link komentara

  85. Sala Filharmonije u Becu, odakle se emituje cuveni Novogodisnji koncert. Na snimcima deluje kao najveca i najglamuroznija sala na svetu. Posetio sam je 2. januara pre desetak godina. Em je manja od naseg Kolarca, em nema nista od glamura. Jos jedan dokaz sta dobra sminka i scenografija mogu da urade.
    (Marko, 4. april 2020 14:14)

    # Link komentara

  86. Za Pariz I Briz komentari su nekvalitetno lupetanje.
    (Ranko Trba, 4. april 2020 14:09)

    # Link komentara

  87. Zato ja opet do godine odoh u Norvesku, selo Feda. 400 stanovnika, drvena kuca na brdu, pogled na selo kroz koju tece reka kao iz bajke. Ogromni kanjoni puni ribe, pecanje iz camca. Prosle godine sam upecao za 7 dana 40 kila. Za mene, uz dobro drustvo, raj na zemlji.
    (xxx, 4. april 2020 14:07)

    # Link komentara

  88. Za ostale ne znam, ali u Brižu apsolutno ima sadržaja da se popuni dan-dva boravka tamo, pogotovo ako se uzme u obzir da u okolini ima još izuzetno lepih gradića, kao npr. Gent (oko pola sata vožnje vozom). Ispitanik je verovatno turista koji posećuje destinacije prema popularnosti, a ne interesovanju, pa dođe nespreman na to šta ga očekuje. Uostalom, ne može se očekivati od grada od stotinak hiljada stanovnika da ima sadržaja za nedelju dana boravka tamo.
    (sgdp, 4. april 2020 14:05)

    # Link komentara

  89. Posetite Barajevo, prijatno ćete se iznenaditi širinom sadržaja u poslednje vreme...
    (Miloš, 4. april 2020 14:00)

    # Link komentara

  90. Čuj ono: "nema šta da se radi u Brižu"??

    Druže, sa takvim stavom nisi morao ni da izlaziš iz kuće.

    A kako stanje se nazire, nećeš ni morati više - i rešen problem!
    (ivan159inter, 4. april 2020 13:59)

    # Link komentara

  91. Pod 8. Zrenjanin? :)) Mislim, zbog naše svetske atrakcije ,,Most na suvom", i nije nešto naročito kada ga iz blizine vidiš uživo.
    (Zrenjaninac, 4. april 2020 13:59)

    # Link komentara

  92. Po meni ovo su samo neki od komentara i verujem da vise ima pozitivnih nego ovih malobrojnih negativnih. Sto se mene licno tice bio sam u Emiratima, Parizu i Brizu i prosto ne mogu a da ne podelim svoja predivna iskusrva a i utiske iz ovih gradova i zemalja. Dubai i Abu Dabi jesu skupi auttomobili, hoteli ali to se mora videti jer su cuda prirode stvorena iz peska i bukvalno vam se iskrivi vrat kako bi pogledali sve, nestvarno nesto. Pariz, Ajfelov toranj, Luvr, jezik, kuhinja ulice, sve mi se svidja, svasta za pogledati videti. A Briz je verujte mi ako ne najlepsi jedan od najlepsih gradova na svetu, te gradjevine, arhitektura, trg, kuce ma prosto kao da ste u nekoj bajci. Tako da uopste se ne slazem sa ovom listom. Za USA ne mogu da pricam nista jer tamo nisam bio. Pozdrav.
    (Sloki, 4. april 2020 13:58)

    # Link komentara

  93. Dodao bih i Tenerife.Crn pesak,hladan i valovit okean,vetar neprestano,bez prirodnih lepota.Sve što je lepo,iole,čovekova ruka.Za zaborav
    (cipirip, 4. april 2020 13:57)

    # Link komentara

  94. Turistički odlasci koji se primenjuju su generalno precenjeni. Sve ti je nešto strpano u 10 dana, obiđeš 7000 mesta jedva i zapamtiš šta si video, svuda gužva neka, ne možeš ni da staneš da se odmoriš. To uopšte nije odmor, u većini slučajeva je to sve nešto na silu i pod tenzijom, deluje više kao posao neki gde te neko sve vreme gura puškom s leđa. Takvo je bar moje iskustvo, što sa ekskurzija što privatnih odlazaka s porodicom. Odmor ti je kad odeš u jedno manje mesto i tu ostaneš 10 dana, eventualno obiđeš 2 popularne destinacije koje ti se sviđaju i to je to. Tako više i upoznaš način života u tom mestu i kulturu, a i odmoriš se kao čovek, a na kraju ti čak izađe i jeftinije. I da, nemojte bacati pare po popularnim restoranima koji su na sred ulice, čista prevara u većini slučajeva. U Italiji sam tako u centru Rima, verovali ili ne, jeo najgoru picu i pastu u životu. Najbolju picu sam jeo u Veroni u nekoj zabačenoj porodičnoj piceriji, a i pasta u manjem restoranu u Firenci je bila odlična. U centru Minhena isto tako nisam video nigde dobrih kobasica i piva, u jednom restoranu mi dali hladnu viršlu, a prijatelj mi preveo sa menija da je to neka odlična dimljena kobasica. I tamo sam na kraju najbolje pivo pio u predgrađu udaljenom 30km u lokalnoj pivnici, koju ne možeš ni da nađeš na mapi. Mutni Paulaner možeš da osetiš onu pšenicu kakav ukus ima :)
    (Oki, 4. april 2020 13:55)

    # Link komentara

  95. Pariz ubedljivo najprecenjeniji.
    (Tihi i baba, 4. april 2020 13:55)

    # Link komentara

  96. U Americi i Dubaiu nisam bio ali Pariz, Briz i Kopenhagen su na mene ostavili sjajan utisak.
    (Zuga-do, 4. april 2020 13:55)

    # Link komentara

  97. "Tajms Skver je posebno precenjen, Išao sam sa djevojkom pre par godina, njenim bratom i njegovom devojkom. Bilo nam je grozno."

    Svakome bi bilo...
    (MauroBressan, 4. april 2020 13:47)

    # Link komentara

  98. Staviti Pariz na spisak precenjenih mesta u bilo kom kontekstu je krajnje neumesno. Pa nema tog zagađenja koje bi me sprečilo da idem tamo kad god sam u mogućnosti, grad je toliko lep da je dovoljno samo da gledate sve te prelepe zgrade, ulice, stepenice, hramove, dvorce, muzeje,... Pariz je grad iz bajke.
    (Skokom leoparda, 4. april 2020 13:47)

    # Link komentara

  99. Briž je najlepši grad koji sam u životu video. Preko dana ima da se obiđe svašta. Autentične pivare, radionice za pravljenje čokolde, muzeji, trgovi... Vožnja savršeno čistim kanalima. To je grad za obilazak vikendom. To što nema noćnog života i klubova za mene je prednost, a za druge nedostatak.
    (Copernicus, 4. april 2020 13:46)

    # Link komentara

  100. Bio sam u Los Andjelesu, parcijalno se slazem. Slazem se da ti treba sat do dva da bi bilo gde stigao, ali to je LA, nije planski gradjen i svaki svoj kraj (Santa Monica, Westwood, Hollywood, Anahem, Orange county...) ima svoj "downtown" sa oblakoderima i teritorijalno je ogroman. Skupo je ici svaki put uberom, nepraktican je gradski prevoz i neophodan ti je auto kako bi pošteno video sve sto hoces. S druge strane, grad je neverovatan jer predstavlja spoj prirode i urbanog (oblakoderi i ogromni bulevari s jedne strane i okean, brda i planine sa druge strane). Predstavlja kombinacinu americkog i meksickog (kultura, hrana, piće) i covek ako hoce, stvarno moze da se odmori uz zalazak sunca na Venice beach-u. Kada je urin u pitanju, to ne mogu da potvrdim, jer nisam osetio, a bio sam dobrih 7 dana tamo.

    Sto se drugih gradova tice, npr Dubai (nisam bio), ali kako da ne ocekujes da ce biti vruce, puno peska i sa dosta skupih automobila, kada su te 3 stvari u top 5 koje mogu da se vide u tom gradu. Logicno je da treba prvo da se informises o gradu, pre nego sto odes negde.

    Sve u svemu, ne mozete da stvorite sliku o tako velikim gradovima, na osnovu licnih iskustava drugih ljudi. Svaki grad ostavi drugaciji utisak na nekoga. Meni je u evropi Prag bez pogovora najlepsi grad (video sam i Rim, Pariz, Budimpestu, Minhen i ostatak Evrope), ali Prag je u meni probudio nesto, sto bi nekome probudila Barselona npr.

    Putujte ljudi, upoznajte ljude, kulturu i priordu.
    (asi, 4. april 2020 13:43)

    # Link komentara

  101. Zato je Zagubica i vrelo Mlave predivna.
    (Dr ali elektrotehnike i racunarstva (kukavica=, 4. april 2020 13:36)

    # Link komentara

  102. Giola na Thasosu. Zali boze vremena i para. Iz Nea Vrasne smo isli tamo. Bolje da ne napisem utiske.
    (Bacvanin, 4. april 2020 13:31)

    # Link komentara

  103. 7. nije tačno
    (palančanin, 4. april 2020 13:30)

    # Link komentara

  104. Sve gde je kročila turistička noga je precenjeno. Iskustveno, a ne turistički, vrede još samo oni skriveni kutci gde zalutate slučajno i gde vas lokalni stanovnici, ako ih uopšte ima, gledaju začuđeno, kao da im je došla mečka.
    (Petar, 4. april 2020 13:29)

    # Link komentara

  105. Preporucujem svima da ne mrdaju iz kuce jos je Imanuel Kant rekao da se svet najbolje vidi sa svog prozora.
    (objektivnoi, 4. april 2020 13:29)

    # Link komentara

  106. Jedino se za Briž ne slažem, ostalo je tačno.
    (Licno iskustvo, 4. april 2020 13:27)

    # Link komentara

  107. Obično kažu nešto poput: to je samo mala bakrena skulptura na kamenu u luci“
    Možda su očekivali pravu malu sirenu, sa sve Sebastijanom, pa da im još i zapevaju.
    (Bradonja, 4. april 2020 13:23)

    # Link komentara

  108. Ja sam sa devojkom 1983 bio u Rimu. Vatikanske muzeje smo obilazili dva dana bez guzve i trke. Kroz sikstinsku kapelu smo prosli kao kroz prodavnicu, dok se danas zakazuje 6 meseci unapred ako necete da cekate u redu pola dana. U kaficima smo razgovarali sa lokalcima koji su nam preporucili prave restorane gde idu oni, a ne turisti. Onda se svet promenio. Pao je berlinski zid, Kina se otvorila, jeftini letovi avionima su pokrenuli milione turista na sve strane i sve je otislo u totalni haos. Vise vam nigde nije prijatno jer ljudi u rekama gaze jedni druge, a ono zbog cega ste dosli gubi svaki smisao. Vise vredi 5 dana na Staroj Planini nego mesec dana po tim pretrpanim dewstinacijama.
    (kole, 4. april 2020 13:19)

    # Link komentara

  109. Ноћни живот и лепе девојке у Београду.

    Прегласна музика неандерталских гласова у задимљеном и пренатрпаном месту где су цене као за Рокфелера из кога изађеш знојав, смрдљив на дувански дим са питањем шкк? Девојке пренашминкане, превише голе, које се подају за два коктела и кључеве аутомобила са једним јединим циљем, материјализам.
    (Саша, 4. april 2020 13:16)

    # Link komentara

  110. Ko god da je ovo rekao za Briž lupio je glupost. Istorijski muzej, muzej čokolade... Možeš da radiš milion stvari, dosta istorijskih znamenitosti za posetiti i još super klopa (ko voli morsku hranu).
    (Šruder protiv Šredera, 4. april 2020 13:15)

    # Link komentara

  111. Bio u L.A. proslog ljeta.Jeste da je vruce ali nema vlage i NE smrdi.Preko ljeta su svi gradovi na planeti dosta topli tako da se taj faktor ne treba gledati.
    Briz kao iz bajke dosta sladak grad i super kolace ima .
    Ostala mesta jos nisam posetio ,tako da nemam komentare.
    Jedan savjet ako zavrsite u SAD izbegavajte lanac Wallmart-a bas izgledaju jeftino,haoticno i bljak su po izboru proizvoda.
    (Pegone, 4. april 2020 13:12)

    # Link komentara

  112. Plaza Read beach na Santoriniju.
    Toliko izvikana, bas nije lepa ni na oko sem mora ali ulazak u vodu je preko ostrog jamenja ( bar sa strane) da je prava agonija boravak na njoj.
    Bio sam sat vremena na njoj a psovao dva dana sve koji je pominju u superlativu.
    (Aleksa Pufta, 4. april 2020 13:09)

    # Link komentara

  113. Maneken Pis u Briselu (dečak koji piški). Stvarno sam ostala u čudu od čega su Belgijanci napravili turističku atrakciju.
    (Šta reći, 4. april 2020 13:08)

    # Link komentara

  114. Imao sam priliku da posetim većinu ovih mesta, i smatram da je u Los Andjelesu veći problem ogroman broj beskućnika koji spava u šatorima po Holywood bulevaru, u San Francisku jeste gužva, ali su veći problem strme uzbrdice i nizbrdice, koje gotovo onemogućavaju normalno pešačenje, mada je i pored toga najprijatniji grad za život u Americi. U Parizu je najveći problem veliki broj turista, od kojih bukvalno ne može da se uživa u atrakcijama poput Ajfelovog tornja, dok Dubaiu nedostaje duša, sve je veštačko i bez istorije, samo da sija.
    New York je druga priča, smatram da svako treba da ga doživi, iako je za NG stvarno velika gužva, ipak ima svoju čar. Kopenhagen i Briž nažalost nisam imao priliku da obidjem.
    Uvek bi svima pre preporučio da posete istok, Aziju, ostrva Tajlanda i Filipina, Bali, Kinu.. Tu svaki grad ima mnogo istorije, duše i ljudi su drugačiji, prijatniji, srećniji, nasmejaniji.. Za razliku od zapadnih svetlećih betonskih blokova ovde stvarno može da se oseti i doživi nešto drugačije.
    (Mr.Dr., 4. april 2020 13:04)

    # Link komentara

  115. Dubrovnik je posebno precenjen.
    (Sudija Djokic centarfor sampiona, 4. april 2020 12:57)

    # Link komentara

  116. Troja u Turskoj. Sa druge strane Istambul, Dardaneli (popriste bitke na Galipolju), Efes, Izmir... prelepi.
    (Ogy, 4. april 2020 12:56)

    # Link komentara

  117. Iako je možda sve ovo tačno ljudi su previše razmaženi sve im smeta smeta mi ovo smeta mi ono...
    (Nebojša, 4. april 2020 12:54)

    # Link komentara

  118. Sva mesta sa liste sam obišao, i imam većinom prijatna iskustva. Možda zato što nisam moron koji očekuje od Dubajia da bude jeftin, LA da miriše na ružu, SF da bude bez saobraćaja...
    (Milojko, 4. april 2020 12:53)

    # Link komentara

  119. Garava katedrala u Kelnu
    (razoćarala, 4. april 2020 12:53)

    # Link komentara

  120. Pa ako cemo tako, onda svakoj atrakciji moze da se nadje neka mana.
    Ajfelov toranj je gvozdena skalamerija, piramide su nabacano kamenje, koloseum je rusevina...
    Covek treba da se opusti i uziva u svemu, i zao mi je onih koji u svemu traze nesto negativno.
    (danko, 4. april 2020 12:48)

    # Link komentara

  121. Veneciju bi tu dodao. Smrdi, malo je veca od nekog sela, i osim trga (na kome ne mozes da se odbranis od golubova) i par crkvi nema niceg drugog osim Bvulgari i ostalih preskupih prodavnica... a i gondola je 150 EUR da te malo provoza, tako da posle 2-3 sata nemas vise sta da trazis tamo.
    Druga liga u odnosu na Rim, Firencu, Barsu, Prag, Lisabon...
    (xXx, 4. april 2020 12:46)

    # Link komentara

  122. Za malu sirenu mogu da kažem, jer sam posjetio Kopenhagen. Statua kao statua, kao što se i može vidjeti, ništa specijalno. Ali samo mjesto, okolina, zelenilo je fascinantno.
    (Ekscentrik, 4. april 2020 12:46)

    # Link komentara

  123. Ovo za Dubaji je realno skroz.
    A za malu sirenu mi uopšte nije jasno, šta očekuješ, i zašto bi to neko gledao?
    (Alien, 4. april 2020 12:42)

    # Link komentara

  124. I noćni život u Beogradu.
    (Fan a ne fen, 4. april 2020 12:41)

    # Link komentara

  125. Bilo koji dan na Time Square-u. Premalo prostora za previše turista (svi sa glupim selfie-stick-ovima)
    (Ostajte kod kuće, 4. april 2020 12:38)

    # Link komentara

  126. Ne bih se jedino slizio za Briž. Mislim, nisam tamo isao da bi me neko zabavljao. To je napisao neki amer koji verovatno obozava Las Vegas
    (danger, 4. april 2020 12:37)

    # Link komentara

  127. Kip Julije u Veroni, definitivno, nevjerovatno komercijalizirana glupost. Toplo ne preporučujem!
    (071, 4. april 2020 12:35)

    # Link komentara

  128. La, Pariz, Nyc i Dubai totalna istina. Ljudi treba samo da vide sta zele od odmora i to je to. Ko voli da se kupa - ostrva, ko voli da obilazi, onolika evropa sa starim srednjovekovnim gradovima, planinama rekama i sl. Nikad nisam razumeo ljude koji odu u metropolu na odmor.
    (eto, 4. april 2020 12:27)

    # Link komentara

  129. Evo jednog grada koji je debelo podcenjen - Bangkok. Grad ima problema sa prometnim guzvama i zagadjenjem ali s druge strane ima neverovatno bogatu kulturnu ponudu, sjajne hramove i kraljevske palace, fantasticnu i jeftinu klopu, fenomenalan shopping, javni prevoz je odlicno uredjen, aerodrom jedan od najmodernijih na svetu, supermoderne nebodere sa bazenima i rooftop barovima, neverovatne zelene parkove sa stazama za trcanje, prebogate zelene trznice i ono najvaznije - izuzetno tople i nasmejane ljude.
    (Helena, 4. april 2020 12:24)

    # Link komentara

  130. Saobracaj u San Francisku je odlican u poredjenju sa LA na primer i nista losiji od bilo kojeg velikog grada.
    Briz je presladak bajkovit gradic u kojem kao i u svakoj turistickoj atrakciji prevelik broj turista kvari uzitak.
    Dubaji zapravo uopste nije bas toliko skup, daleko je od jeftinog, ali da je preskup nije. Cene hotela su ok kada se uzme u obzir da je usluga vecine hotela prilicno dobra, a kao i bilo gde na svetu, niko te ne tera da jedes po preskupim restoranima.
    (Saki, 4. april 2020 12:24)

    # Link komentara

  131. Bali' Indonezija
    toliko je zagadjen vazduh, smeca koje gori na sve strane.. plastixne flase.... razocarenje jedno skupo. Bali smrdi !
    (Petar, 4. april 2020 12:23)

    # Link komentara

  132. Ne znam da li je Pariz zagađen, ali nije siv.
    (Bora, 4. april 2020 12:21)

    # Link komentara

  133. Bataja je najbolje mesto za turizam :D
    (boza_derikoza, 4. april 2020 12:14)

    # Link komentara

  134. Dubaji???
    (Oliver Nedeljković, zapamtite to ime, 4. april 2020 12:11)

    # Link komentara

  135. Ako vam je Briz dosadan,ako vam LA smrdi,ako je Dubai nikakav,izvol'te lepo u Leskovac na rostiljijadu.Nece vam biti zabavno,nece vam biti prijatno,saobracaj ce biti ocajan,ali zato vam miris urina nece nedostajati!
    (mrzim da radim subotom, 4. april 2020 12:11)

    # Link komentara

  136. Turisti su ljudi koji su se smučili sami sebi i misle da će im negde drugde biti drugačije. Naravno, ne bude dok su tamo, ali bude kada se vrate i hvale gde su sve bili. Zbog onih koji se hvale odu i oni kojima su se hvalili.
    Svako ko nosi fotoaparat ide samo zato. Sad samo svi nose.

    Seća li se ko onih hordi škljocajućih Japanaca koji posle sa slika odgonetaju gd su bili?
    (Cinique, 4. april 2020 12:06)

    # Link komentara

  137. Nista precenjenije nije od Cinque Terre...

    Nisam isao sa velikim ocekivanjima, ali sam svejedno bio ekstremno razocaran. Pet selendri kraj mora i apsolutno nista vise.
    (Ron Vizli, 4. april 2020 12:03)

    # Link komentara

  138. Hajde da spustimo na lokalni nivo - toliko hvaljeno i pominjano Srebrno jezero. Obicna barustina, a okolo Pozarevac style sadrzaji.
    (gizmo, 4. april 2020 11:53)

    # Link komentara

  139. Nesto najprecenjenije je Ajfelov toranj...
    (atomci, 4. april 2020 11:49)

    # Link komentara

  140. Treba dodati i Veneciju na listu.
    (aleksa, 4. april 2020 11:43)

    # Link komentara

  141. Minhen.
    Ako dolazite na neku fudbalsku utakmicu na Alijanc Arenu, onda idite samo tamo, a to je 10 km izvan centra grada, na nekoj obilaznici, otprilike kao kada bi stadion kod nas bio preko puta Orlovace. Ima sta da se pojede i popije 4-5 sati pred utakmicu.
    Sam grad je kao Beograd, ali bez Kalemegdana i Knez Mihajlove. Guzve u saobracaju, vozila, mnogo ljudi u U-Bahnu (metro), po trotoarima.
    Bio sam 2-3 puta i nista osim toga nisam video.
    (got, 4. april 2020 11:39)

    # Link komentara

  142. Tajms Skver precenjen?!? Hahahaha, ako si ti isao dalje od Beograda, ja sam Majkl Felps.
    (Mikii, 4. april 2020 11:25)

    # Link komentara

  143. Opet bih u Pariz.
    (trep trep, 4. april 2020 11:23)

    # Link komentara