Nedostaju vam putovanja? Evo šta vam je činiti

Pandemija virusa covid 19 nastavlja da se širi svetom. Dugo planirana i iščekivana putovanja u ovom trenutku se otkazuju ili unedogled odlažu, zbog mnogo važnijeg cilja - spasavanja ljudskih života.

Izvor: B92, Travel magazine
Pošaljite komentar
  1. Put oko kuće za 80 dana.
     (Oliver Nedeljković, zapamtite to ime, 31. mart 2020 16:40)

# Link komentara

2. Pricam sa sinom od 9 godina - koji obožava da putuje. Pitam ga: Kad i gde ćemo da putujemo?
    On mi odgovara: Idemo na neko ostrvo gde nema Corone a lepo je vreme i plaže.
     (Avocado, 31. mart 2020 07:13)

# Link komentara

3. Мој предлог је да претражите интернет и нађете сваку теорију завере о епидемијама свега и свачега коју ћете после здушно поделити на друштвеним мрежама. Нема боље забаве од коментара на такве објаве.
     (гокси, 31. mart 2020 00:08)

4. I kupim auto od 40.000 eur da bih putovao i stoji mi na parkingu. Znam da nisam za žaljenje, ali opet šteta.
     (VP, 30. mart 2020 19:59)

5. Gledajte emisiju Getaways. Sjajni su
     (ime, 30. mart 2020 19:00)

6. Samo da kazem, onako:
    u oktobru sam preko Bookinga rezervisao a odmah i platio letovanje na Kritu za jun ove godine. Korisnici Bookinga znaju za skale penala u slucaju otkaza koje su transparentne. Sto kasnije otkazete vise gubite. Do sada sam imao srece da nikada nisam morao da otkazem ranu uplatu letovanja. Ovoga puta iznenadila nas je Corona i odlucio sam da otkazem letovanje. Iz Bookinga sam dobio obavestenje za koje sam znao vec pri uplati da mi u ovom trenutku, prema ugovoru, u slucaju otkaza slede penali od 1/3 iznosa, s tim da bi kasnije bili i veci, ali da ce kontaktirati hotelijera na Kritu i zamoliti da zbog specificnosti situacije vrati pun iznos, a Booking ce se odreci svoje provizije. Danas sam dobio odgovor da je gospodin Grk pristao.
    Ovo pominjem samo zbog nasih ljudi koji nemaju iskustva sa Bookingom, a narocito u slucaju da zele da otkazu aranzman. Siguran sam da nase agencije nisu ni priblizno progesionalne.
     (A.P., 30. mart 2020 18:56)

# Link komentara

7. Sedi di si jer i za di si nisi...
    (LjubisaLivac, 30. mart 2020 18:24)

8. Pravo je vreme za gledanje fotografija sa putovanja. Ima ih dosta, a nikad vremena da se još jednom podsetimo kako je lepo bilo tada.
     (Vrdalama, 30. mart 2020 18:13)

# Link komentara

9. Putujte, putujte, posle alavih politicara i korporativnih beskicmenjaka, vi turisti ste sledeca grupa najodgovornija za sirenje ove posasti, vi koji ste u februaru ili martu isli malo da vidite sveta, degenerici...
    (ambrosia, 30. mart 2020 17:56)

10. Stavite noge u lavor i sesir na glavu.
     (Polo, 30. mart 2020 17:19)

# Link komentara

11. Kao da sam znao da treba da proputujem 6 dana po Italiji u novembru.Nadam se da cu sledece godine nastaviti gde sam stao.Divna zemlja,divni ljudi ma sta god zli jezici ovde govorili.Nekoliko puta sam bio i nailazio samo na jako usluzne i gostoljubive ljude.Takav sam i ja po prirodi pa mi se valjda i vraca,ko zna.Sve najbolje im zelim u narednim mesecima.
    (Strucnjak, 30. mart 2020 16:55)

12. Pogledajte virtuelno preko interneta unutra mesta koja zbog guzvi niste stigli da obidjete ( Galerija Ufici u Firenci, Vatikan, Luvr, Panteon)
     (miša, 30. mart 2020 16:52)

13. Nisam putovao ni pre korone
    (pop, 30. mart 2020 16:46)

14. Putovao sam, i putovaću:) ... Ovo je samo jedan neželjeni i neprijatan predah.
     (Smuleco, 30. mart 2020 16:19)

# Link komentara

15. Kad ovo s virusom prođe, planiram ići avionom iz Budimpešte za Odesu, zatim provesti tri dana u Tiraspolu, vidjeti kakav je SSSR nekad bio, a kasnije četiri dana Odese, istraživanje grada, lijepe žene, šta ćeš bolje :)
    (Đuro, 30. mart 2020 16:17)

16. Ma dzaba sve...
    (zlo, 30. mart 2020 16:04)