Biser Sitonije: Najegzotičnija plaža u Grčkoj FOTO

I ove godine Grčka je najtraženija destinacija za letovanje. Ipak, za one koje nervira što svuda unaokolo čuju samo srpski jezik, postoji jedna plaža na kojoj će imati oseća kao da su u nekoj dalekoj i egzotičnoj zemlji.

Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Na Sitoniju smo otisli prvi put 1997 umesto na Kasandru gde smo pošli završili smo u Neos Marmarasu i odusevili se.Od tada preko dvadeset pet puta smo je posetili , vrlo cesto po dva puta godišnje /većinom vansezona/. Na ovoj plaži smo bili prvi put 2002 i tada je to bila prava divljina kao i na mnogim drugim plažama sa vrlo malo posetilaca bez danasnjih guzvi. Vec tri sezone izbegavamo Sitoniju koja je polako postala druga Budva i prešlo se na manje posećena područja oko Volosa i Evija.
    (MILOJKO, 29. april 2020 20:31)

# Link komentara

2. Ne znam zašto neko ima protiv svog jezika ( verovatno ovi što misle da su bogom dati ) !!! A engleski makar ga govorio i serijski ubica odma će ga zvati kući na nedeljni ručak !!!
    (sava, 26. februar 2020 18:53)

3. Svaka plaža u Grčkoj je lepa. Naravno, postoje lepe, postoje i lepše plaže, a ko baš promaši, uvek ima Paraliju i okolna mesta :) Ono što je fakat je da me Izluđuju ležaljke. Reket na odmor. Ležaljke mi uništavaju zadovoljstvo odlaska u divnu Grčku. Na Sitoniji smo bili, lepo je kao i svugde drugde gde smo bili, ali je i tamo sve zagadjeno ležaljkama.
    (lokalac, 26. februar 2020 14:52)

# Link komentara

4. Sitonija je stvarno prelapa, plaza koliko hoces. Po meni je ipak Kalogria mnogo lepsa, a i ima dosta toga za zanimaciju.
    (Mrki pogled, 26. februar 2020 14:13)

5. Bio sam na Tiganiji dva puta, jeste divlja ima jedan kafe bar iznad plaže koji radi na agregat
    Obišao sam preko sto plaža u Grčkoj onami je medju prvih pet
    Predivna je!!!
    (robin, 26. februar 2020 12:36)

# Link komentara

6. Daleko mi je da se zavlacim tamo, jer ako poranim i nadjem parking, zabodem se na pocetak Sikije u 5 steps in the sand i bolje mi ne treba. Nigde na Sitoniji necete dobiti vecu i bolju porciju hobotnice nego u tom restoranu. Nema talasa koji su me izludjivali u Sartiju, a more je cisto kao suza. Lezaljka se ne placa, samo narucite pice. Sto se tice guzvi, tacno je da su sve vece, ali strpite se malo dok corona ne ispuni cilj vladara iz senke.
    (kole, 26. februar 2020 12:13)

7. Otkrio sam slučajno tu plažu pre 25 godina. Nije bilo palmi ni barova, tišina, svaka uvali a za po jedan par, raj. Poslednji put išao sam tamo pre deset godina i bilo je potpuno isto. Sećam se vožnje po lavirintu puteva, nemaš pojma gde te vode, ali ne mariš, more te čeka. Skretalo se sa glavnog puta negde kod znaka za tavernu "pet koraka u pesku", pende vimata stin amo. Prođeš tavernu, put se završava, ali ti voziš dalje po tucaniku do nekog nadvožnjaka u sred ničega, i odjednom si u spletu asfaltni puteva kroz mrežu nečega što liči na 2d projekciju grada, kao iz Trirovog kakosezvaše filma. I onda kozijom stazom do mora i uživanje...
    (dete kapetana granta, 26. februar 2020 11:52)

# Link komentara

8. U Grčku idem isključivo na mesta do kojih naši ne mogu da dobace, bilo zbog cena, bilo zbog daljine ili što nisu nikad čuli za njih ali samo da su što dalje.
    (Nina, 26. februar 2020 11:45)

9. Ne bih krivio samo nase pojedine turiste i domacin je problem. Prosle godine u dvoristu hotela lik u popodnevim satima odvrnuo Šabana do daske za sebe i svoje društvo, gledam ga i kontam covek do skoro verovatno nije ni video dalje od morave, nije on kriv sto je po tom pitanju nepismen, domacin mora da mu skrene paznju. Pored mog stana uselilo se dete student sa sela, naravno ne zna sta je kucni red, vec posle par dana od 12h nocu muzika do daske, lepo joj zazvonih na vrata objasnim na lep nacin, i vise nije bilo problema. Treba svako da se izvede na pravi put, nisu svi bezobrazni vec ne znaju.
    (Ja, 26. februar 2020 10:40)

# Link komentara

10. Sitonija je nova Paralija.

Na zalost.
    (ime, 25. februar 2020 23:07)

Ne preteruj....
    (dux, 26. februar 2020 10:07)

# Link komentara

11. Ne razumem, kakve veze koji se jezik čuje? Pre dva leta sam bio na Majorci u hotelu od tri zvezdice sa gomilom engleza, iskreno, ogadili su mi i letovanje i engleski. Suština je da budete okruženi normalnim ljudima, ma kojim jezikom pričali. Na žalost, u vreme masovnog turizma to je sve teže, a takva mesta postaju ekskluzivna i previše skupa za nas obične smrtnike, jer i normalan englez ili nemac želi da izbegne na letovanju svoje ne tako normalne zemljake i za to je spreman da plati mnogo više nego mi.

12. au sto su fini neki srbi kad im se ne svidja da cuju srpski...sta da rade spanci, italijani kad odu u spaniju i italiju na more...pa gle cuda svuda se cuje spanski i italijanski...
    (rumenige, 26. februar 2020 09:55)

# Link komentara

13. Bilo nekad jedna plaza Tigania pre 5god,kada su bili samo suncobrani bez lezaljki. I dalje je lepa ali sada je sardinirana sa ljudima
    (trener saradnik, 26. februar 2020 09:53)

14. Plaza nista posebno!
    (Kale, 26. februar 2020 09:48)

# Link komentara

15. Sitonija nikada nece biti Paralija.Svake godine posetim Sitoniju dva puta a plaza Tiganija je zaista najlepsa.Srecom udaljena je od bilo kog turistickog mesta pa se do nje moze stici samo kolima.Naravno ko uspe da je pronadje
    (dejan, 26. februar 2020 09:43)

16. Puca i tamo srpski, ali ne knjizveni
    (zeza, 25. februar 2020 22:38)
    @ zeza
    Tuzan je tvoj zivot pun mrznje i predrasuda, kako ti gledas taj nas narod na Sitoniji tako tebe englez, nemac i grk gledaju na Mikonosu ili Santoriniju, verovatno sa pravom.
    (Boris, 26. februar 2020 09:40)

# Link komentara

17. Meni prija da čujem jezik svojih sunarodnika.Nismo svi isti.
    (Alex, 26. februar 2020 09:30)

18. Perfektna plaža i odličan bar, porodica ga vodi i ti rade dosta posvećeno, matori je majstor roštilja i imaju najbolji suvlaki.. muzika je sjajna takođe
    (Tex, 26. februar 2020 09:27)

# Link komentara

19. Inače, iznad same plaže, u brdu, ima ispisano/isklesano u kamenu na Grčkom, ogromnim slovima “ovo je možda najlepša plaža u Grčkoj”
    (braka, 26. februar 2020 09:25)

20. Blue see bar and Beach
    Ovo mesto je desno od ove plaze i 100 puta bolje
    Jeftino
    Muzika fenomenalna
    (nenad, 26. februar 2020 09:19)

# Link komentara

21. jedna od ubedljivo najlepših plaža na Sitoniji, ali za svaki slučaj idite u junu ili septembru :)
    (bg1, 26. februar 2020 09:03)

22. Posle ovoga očekujem okupaciju srpskog govornog područja..jbg idemo dalje
    (VJ, 26. februar 2020 08:59)

# Link komentara

23. Otidjite na Jonsko more, Kefaloniju, Lefkadu, Itaku, da vidite sta su biseri, sve biser do bisera. Pozdrav
    (MegaliPetra Lefkada, 26. februar 2020 08:42)

24. Bio pre 15 god. plaza je u delu gde je trebao da se gradi veliki turisticki kompleks, grci su uzeli milijarde od EU za turizam poceli da grade i kad su uradjeni temelji gle cuda nema vise para, sve pokrali :) sad stoje samo ulice, mostovi, temelji za projektovane objekte, kao da je nekad tu bio grad koji je zbrisan nuklearkom. Dosli smo motorima i jedva nasli put nazad, pravi lavirint i da, nikog nije bilo sem nas.
    (Aries, 26. februar 2020 08:18)

# Link komentara

25. Ako Grci nesto ne urade po pitanju bahatog sirenja lezaljki na svakom kvadratnom santimetru bas svake plaze, uskoro vise nece biti moja destinacija za odmor. Lezaljke su zlo modernog turizma.
    (Marko, 26. februar 2020 08:13)

26. Sitonija je dobitna kombinacija samo ukoliko se ide u kamp koji ima svoju plažu tipla Thalata ili Armenistis, Akti itd... Sve ostalo je prenatrpano paradajzerima (Paradiseri).
    (Zlatko, 26. februar 2020 08:08)

# Link komentara

27. Pored je nudistička plaža i divlji kamp... a inače sve su samo srbi na toj plaži osim konobara u baru. Nego Šta je onaj lavirint gore? Kao neki grad da je bio a kuće kao da su isparile?
    (Vladimir, 26. februar 2020 08:03)

28. Lavirint asfaltnih ulica usred nicega je jos neverovatniji.
    (Dekodiran, 26. februar 2020 07:56)

# Link komentara

29. Ronjamnadah, 25. februar 2020 22:44)
    "Uvek nosim sok od paradajza..."
    Bravo kralju!
    (Halo Bing..., 26. februar 2020 07:49)

# Link komentara

30. Plaža ništa posebno... Klasika kada naš turista hvali nešto, a i sam zna da je ništa spektakularno.
    (Milan, 26. februar 2020 07:17)

31. Ako hoćete da polomite automobil da biste proveli dan na plaži bez imalo prirodnog hlada onda je ovo idealna plaža za vas!
    Ako biste da uživate u predivnoj plaži sa decom samo malo bliže je fantastična klimataria. Nema te sile koja će me odvući na tiganiu ponovo.
    (Milan, 26. februar 2020 07:08)

# Link komentara

32. Na sintoniji ima puno skrivenih i divljih plaža koje su stvarno drgulj. Ali na njima možete doći samo sa mora. Ili konopcem niz stenu?
    Pre 10 godina sam vukao barku i to je bio moj najlepši odmor. Dođete na plažu u nekoj maloj uvali i samo ste vi tu i nema nikog više. Milina.
    (Roćevac, 26. februar 2020 06:59)

# Link komentara

33. Srpski se ubedljivo najviše čuje u Olimpskoj regiji tu dominiramo sa Makedoncima Paralija, Olimpik bič...Nei Pori itd.
    Tu smo ko domaći kao da je naše more.
    (rz, 25. februar 2020 22:34)

Razumljivo jer tamo je i kvalitet mora sličan Adi Ciganliji.
    (gojko 12, 26. februar 2020 06:51)

# Link komentara

34. Pazi ga ovaj hoce da bude sam... Sta je s'mozgom rodjeni..? Ako hoces da budes sam idi u januaru...
    (losmi.8.9, 26. februar 2020 01:04)

35. Po gostima se vidi kakva je neka regija. Jadna, prljava i neutegnuta, dobra samo za nas srbe, bugare, i makedonce..
    (Nebojša, 26. februar 2020 00:56)

# Link komentara

36. Bio na Sitoniji 2009, 2012, 2014, 2016, 2018 i prosle godine.
    Za 10godina smo je mi, Rumuni i Bugari unistili.

Problem je sto je i njima i nama to najblizi deo Grcke koji ima sadrzaja za svaciji ukus.

Tigania fenomenalna plaza.
    Meni jedna od lepsih.
    Jedino sto mi nekad zasmeta (iako muziku slusam svaki dan i izbor im je ok) je sto ceo dan pici muzika.
    (Zoki, 26. februar 2020 00:53)

# Link komentara

37. Ladno sam procitao biser Stanije, definitivno sam prolupao.
    (Njuz net, 26. februar 2020 00:46)

38. Bio sam na ovoj plaži 2010. godine. Bile su to tri divlje uvale sa šatorima i nudističkom plažom. Tada je sve izgledalo kao iz bajke. Ovo danas je masovni turizam.

Inače lavirint je ustvari 70km asfaltiranog puta gde je trebalo da nikne ogromno naselje ali je zbog bankrota investitora sve stalo početkom 21. veka. Ceo pojas je ustvari izgoreo u požaru nekoliko godina pre.
    (Role, 26. februar 2020 00:01)

# Link komentara

39. Srpski se ubedljivo najviše čuje u Olimpskoj regiji tu dominiramo sa Makedoncima Paralija, Olimpik bič...Nei Pori itd.
    Tu smo ko domaći kao da je naše more.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (rz, 25. februar 2020 22:34)

Stvarno?
    (MILOJKO, 25. februar 2020 23:30)

# Link komentara

40. Sitonija je nova Paralija.

Na zalost.
    (ime, 25. februar 2020 23:07)

41. Najlepša definitivno!
    (boki zemun, 25. februar 2020 22:55)

42. Divlja plaza a postavljene lezajke. Fali samo neki resort za 5 zvedica.
    (XXX, 25. februar 2020 22:53)

# Link komentara

43. Bio prosle godine. Plaza je stvarno super, sitan pesak, tirkizno more, postepen ulazak u vodu, bila je bas po mom ukusu. Jeste lavirint dok se dodje, jer put nije magistrala (iako je asfaltiran i bas dobar). Postoje obelezja za neke plaze ali su retka, pa sam se vise oslanjao na Google mape. Parking je iznad plaze (ocekuje vas spust od nekih 200m niz osrednje strmu nizbrdnicu).
    Postoji bar sa listovima palme kao suncobran, ali ga nisam koristio, s toga ne znam cene (uvek nosim sok od paradajza sa sobom ;D) Plaza je takodje super za one koji vole da gnjure/rone na dah. Postemeno se povecava dubina do nekih 50m od obale, a onda imate "ponor" sa nekih 7-8m dubine i mnostvom morske flore i faune. Jeste naporno dok se dodje, ali svakako vredi videti je..
    (Ronjamnadah, 25. februar 2020 22:44)

44. Puca i tamo srpski, ali ne knjizveni
    (zeza, 25. februar 2020 22:38)

45. Srpski se ubedljivo najviše čuje u Olimpskoj regiji tu dominiramo sa Makedoncima Paralija, Olimpik bič...Nei Pori itd.
    Tu smo ko domaći kao da je naše more.
    (rz, 25. februar 2020 22:34)

# Link komentara

46. Sitonija odavno vise nije dragulj sa skrivenim plazama na kojima moze da se desi da budete sami.Pocelo je sa naplatama plaza,gradjenjem hotela,masovnim turizmom...
    (Pokondirena tikvica, 25. februar 2020 22:31)