1. Zivim u Turskoj i mogu vam reci da se zene ovde mnogo provokativnije oblace nego kod nas.
    (ona, 15. septembar 2019 09:59)

    # Link komentara

  2. Drugim recima, poštujte sebe makar u muslimanskim zemljama, a posle kod kuće nastavite da se oblacite kao jeftina "faćkalica"
    (Lazni inženjer, 15. septembar 2019 10:11)

    # Link komentara

  3. A Saudijska Arabija, kako je tamo?
    (srpski seljak, 15. septembar 2019 10:17)

    # Link komentara

  4. U UAE ne sme nepristojno? Srpske devojke koje tamo "rade" u neverici.
    (Ucio dosta, izlazio malo, 15. septembar 2019 10:19)

    # Link komentara

  5. Zanimljivo mi je uvek bilo da jedino islamske zemlje pod pretnjom batina ili čega već ne, zahtevaju od stranih državljana da poštuju njihove običaje oblačenja, ali isti čim odu na zapad primenjuju i dalje svoju istu "kulturu", a ne prilagođavaju se domaćoj.
    (Srbin, 15. septembar 2019 10:46)

    # Link komentara

  6. Zasto bi se iko oblacio provokativno? Da li po evropskim gradovima zene setaju polugole? Zasto onda zele tako da setaju bilo gde? Ja na letovanju nosim bermude i majicu kratkih rukava i nije mi previse vruce. Supruga se slicno oblaci, eventualno neka majica na bretele. Na plazi, normalno, kupace gace i maska za ronjenje jer mi je dosadno samo da plivam tamo-vamo. Ona u bikiniju, a posle plaze se obucemo u pristojnu odecu. Jedino mi je neprijatno ulaziti u neke crkve i manastire u bermudama, nije pristojno, ali ne zelim da pandrknem od vrucine. U Kladovu sam zbog tog razloga ostao napolju, a supruga i njen stric su usli. Dobro, zeleli su da zapale svecu za svoje drage pokojnike.
    (Trovach, 15. septembar 2019 11:23)

    # Link komentara

  7. Много једноставније решење је, немојте ићи тамо и немате проблема. Свет је пун рајских места и само будале јуре да обиђу пакао.
    (ПоследњиСрбијанац, 15. septembar 2019 11:23)

    # Link komentara

  8. Trebalo bi uvesti zabranu burki u evropskim zemljama. Kome se ne svidja, slobodno nek ide u S. Arabiju.
    (Glomazno, 15. septembar 2019 11:25)

    # Link komentara

  9. A Saudijska Arabija, kako je tamo? (srpski seljak, 15. septembar 2019 10:17)

    U Rijadu postoji tzv. "Chop chop square".
    Ja tamo ne bih išao. :)
    (Torrente, 15. septembar 2019 11:29)

    # Link komentara

  10. Hodanje kroz grad u kupaćem kostimu (bez ičega preko) je odraz lošeg vaspitanja. Zna se da je kupaći kostim za plažu, a druga odeća za hodanje kroz grad. Malta je katolička zemlja, pa ćete opet retko koga sresti da se kroz naselje na plažu uputio samo u kupaćem.
    (Maltezer, 15. septembar 2019 11:35)

    # Link komentara

  11. A sto bi uopste neko isao tamo?
    (dusan, 15. septembar 2019 11:35)

    # Link komentara

  12. Drugim recima, poštujte sebe makar u muslimanskim zemljama, a posle kod kuće nastavite da se oblacite kao jeftina "faćkalica" (Lazni inženjer, 15. septembar 2019 10:11)

    Izvini ja nisam fackalica vec udata sredovecna zena ali kada odem na odmor nosim sorc i majcu. U Beogradu ne. Ti ljudi tamo nisu na moru ni odmoru vec kod kuce, idu na posao i oblace se pristojno kao ja u Beogradu. A vi sto vas te jeftine fackalice nece pa ste ljuti, smirite hormone. Da vas ne zanimaju ne biste ih ni konstatovali!
    (Ma daj, 15. septembar 2019 11:38)

    # Link komentara

  13. A kad oni dođu u zapadne zemlje? Uglavnom se oblače i ponašaju kao u domovini. Ja sam za reciprocitet.
    (Veseljko, 15. septembar 2019 11:43)

    # Link komentara

  14. Meni je duga haljina kod zena oduvek bila izazovnija od minica jer mi onda prorade i masta i radoznalost tj. pitanje 'Sta li se krije ispod te duge haljine?'
    (mile, 15. septembar 2019 11:56)

    # Link komentara

  15. Sraman tekst, direktno govori o mržnji Evrope prema Islamskom svetu. Nejasno mi je zbog čega svi Zele da se priklonimo toj evropi, sramno!
    (nema cemu da se cudite....!!!, 15. septembar 2019 11:58)

    # Link komentara

  16. Na Barbadosu, ne sme maskirni vid odeće, u suprotnom, bajbok.
    (LIK, 15. septembar 2019 12:05)

    # Link komentara

  17. Sta fali kada se zena oblaci pristojno? Jel to nesto lose? Mozda bi trebalo i one sa istoka da se oblace, pardon svlace kao ove civilizovane i da se tetoviraju i da stavljaju pirsinge svuda po telu da bi bile kulturne ?!?!!!
    (onako pitam, 15. septembar 2019 12:23)

    # Link komentara

  18. Bez obzira na ove tradicije, nit se tamo svet manje loži nit manje onaniše na pornhub... Ne kažem da treba da je svaki dan karneval ali ljudi su ljudi svuda tako da nekad to licemerje je naporno...
    (Maksa, 15. septembar 2019 12:27)

    # Link komentara

  19. Ideš za Dubai?
    (disko nindža, 15. septembar 2019 12:50)

    # Link komentara

  20. Izvini ja nisam fackalica vec udata sredovecna zena ali kada odem na odmor nosim sorc i majcu. U Beogradu ne. Ti ljudi tamo nisu na moru ni odmoru vec kod kuce, idu na posao i oblace se pristojno kao ja u Beogradu. A vi sto vas te jeftine fackalice nece pa ste ljuti, smirite hormone. Da vas ne zanimaju ne biste ih ni konstatovali!
    (Ma daj, 15. septembar 2019 11:38)

    Bravo.Od mene milion pluseva za komentar.Vise mi je muka od licemerja.Svi ovi sto sad podrzavaju "pristojno oblacenje" su kritikovali kad je zena osudjena jer nije bila zabradjena.U jednom slucaju postuju muslimansku tradiciju,a u drugom ne.Ljudi placaju,idu na odmor i vole da se opuste.Uostalom,najbolje je izbegavati takve zemlje i resena stvar.A od ovih "finih" Evropljana,kome se ne svidjaju kratke suknje i topovi,neka okrenu glavu.
    (Bari1991, 15. septembar 2019 13:11)

    # Link komentara

  21. A Saudijska Arabija, kako je tamo? (srpski seljak, 15. septembar 2019)

    KSA jos uvek ne izdaje turisticke vize. Ako odes na radnu dozvolu, izdaje se na 5 godina, da je ne bi izgubio sledis par jednostavnih pravila. Ne otkrivas ramena, kratki rukavi ok. Sotrs moze, ali bar do kolena. Ne koristis levu ruku kad urucujes novac ili dokumenta, pratis znakove kad ulazis na javno mesto jer su drugaciji ulazi za zene i porodice, a zasebni za muskarce. Ne slikas dzamije i sa zenama razgovaras samo ako se one prve obrate. Izvan toga, narod je generalno divan, ako oni prekrse neka pravila, alkohol npr. slobodno s njima. KSA uopste nije kakvom je ljudi zamisljaju, a ubrzano se otvara prema svetu i narod /mladji uglavnom/ jedva ceka.
    (Miladin, 15. septembar 2019 13:35)

    # Link komentara

  22. Nemam kartu ni do Pristine.
    (South Park, 15. septembar 2019 13:45)

    # Link komentara

  23. Mene zanima ko ode u te zemlje? Bio sam sa firmom u UAE i tvrdim da tamo hrišćanin nema šta da traži, Dubai posećuju sponzoruše radi svog posla i gejevi radi iste potrebe.
    (Ervin, 15. septembar 2019 13:57)

    # Link komentara

  24. Koliko gluposti za Dubaji!!
    (mirko87, 15. septembar 2019 13:58)

    # Link komentara

  25. Mislim da kod nas treba zabraniti burke i hidzabe
    (Ivan, 15. septembar 2019 14:05)

    # Link komentara

  26. Bio sam u svakoj od nabrojanih zemalja, osim saudijske Arabije. Ljudi slobodno ih zaobiđite, nećete mnogo propustiti. Zatucan svet do bola, osim Turske donekle i ciljanog hotelskog turizma.
    (nesoj, 15. septembar 2019 14:11)

    # Link komentara

  27. Tekst je veoma dobar i poucan jedino mislim da ovde nedostaje Indija. Tamo je bilo bezbroj incidenata nad zenama i turistima i domacim i trebalo bi se cuvati bilo cega sto bi na lokalno stanovnistvo moglo da deluje provokativno. Uzgred, nije tema ali je mozda vazno, prosle godine u decembru su u Maroku zverski izmasakrirane dve devojke, Norvezanka i Dankinja, na mestu gde su van naselja podigle sator.
    (II, 15. septembar 2019 14:16)

    # Link komentara

  28. @ mile

    Sorry ali zene ne zanima sta je tebi niti bilo kom nepoznatom muskarcu na ulici izazovnije. Mozda ima takvih zena ali su u manjini, Oblacim ono sto mi se svidja i u cemu se osecam udobno, a ne da bi nekom golicala mastu. To se radi u spavacoj sobi s voljenom osobom, a ne na ulici.

    Ima zaista devojaka koje se oblace vulgarno, ali i one su u manjini. Uostalom, koga briga. To je njihov problem. Zabranjivati nekom da nosi sorc jer su neki muskarci mentalno na nivou adolescenata i nemaju kontrolu nad sobom je van pameti. Ako ti se ne svidja, ne gledaj. Pljuvanje po ulici i losa higijena su sto puta nepristojniji od goih ramena i nogu, a kod nas su maltene redovna pojava kod polovine populacije.
    (una, 15. septembar 2019 14:43)

    # Link komentara

  29. Po kolicini minusa koje sam dobio na svoj komentar o idtocnjackim zenama i ovim zapadnim modernim koje vise vole da se skidaju,tetoviraju i stavljaju pirsinge svuda po telu , izgleda da ovde ima puno MODERNIH.
    (onako kazem, 15. septembar 2019 14:44)

    # Link komentara

  30. Sada Srbende koje nisu makle iz ulice da objasnjavaju i cude se zasto bi neko isao u te zemlje. Da nije smesno bilo bi zalosno. Posetite slobodno neku od tih zemalja, mozda vam pomogne da skinete te okove sa mozga, mada, mrka kapa...
    (Jon Bon Jovi voli Bruce Springsteen u room1408 uz my way jer je to Dnevna doza prosecnog Srbende, 15. septembar 2019 14:53)

    # Link komentara

  31. U Evropi ne moze burka, hidzab ni ostale krpe po glavi zene! E kad to zavlada bicemo svi jednaki!
    (Wend!, 15. septembar 2019 14:54)

    # Link komentara

  32. Sraman tekst, direktno govori o mržnji Evrope prema Islamskom svetu. Nejasno mi je zbog čega svi Zele da se priklonimo toj evropi, sramno! (nema cemu da se cudite....!!!, 15. septembar 2019 11:58)

    Prosto, i u Evropi mozete umotani da setate i da pricate kako vase zene to zele. Ne zele nego moraju! Ne priklanjajte se Evropi a sta cete u njoj?
    (Wend!, 15. septembar 2019 14:57)

    # Link komentara

  33. Drugim recima, poštujte sebe makar u muslimanskim zemljama, a posle kod kuće nastavite da se oblacite kao jeftina "faćkalica" (Lazni inženjer, 15. septembar 2019 10:11)

    A da ti odes u te pristojne zemlje? Zamisli, koliko su zene u tim finim zemljama fine kad moraju da ih pokrivaju da bi takve ostale. Emotivno neinteligentan potez zar ne?
    (Wend!, 15. septembar 2019 14:59)

    # Link komentara

  34. Nemam problem jer nemam nikakvu želju da obiđem te zemlje. Svet je dovoljno veliki za obilaženje da bih se zaputila u Tunis, Maroko, UAE, Liban i sl. Jedino mi je Sirija bila privlačna i to ona lepa mediteranska multikulturalna Sirija pre rata. Izrael me takođe privlači. Ostalo ne baš.
    (@@@@@, 15. septembar 2019 15:10)

    # Link komentara

  35. Putujemo po svetu dosta, ali iz principa, zbog toga sto se ne postuju elementarna prava zena niti ja niti moja porodica cemo ikad krociti u neku muslimansku zemlju.
    (Miroljub, 15. septembar 2019 15:26)

    # Link komentara

  36. Nije to nista. Probajte iz zezancije da obucete burku na jedan dan i setate gradom u Srbiji. Manje ce vas gledati i napastovati nego da ste goli :)
    Mrtva je trka rizicnosti kao i u HRV da ste u dresu nekog naseg kluba ili Srbije.
    (Stavros, 15. septembar 2019 15:30)

    # Link komentara

  37. 2008 sam se u Tunisu na plazi kupala u toplesu bez problema...
    (turista, 15. septembar 2019 15:49)

    # Link komentara

  38. Ovde jos fali Iran. Znam, nije arapska zemlja ali pripada kulturolski i religijski MENA (Middle East North Africa) regionu.
    (Dzoniii, 15. septembar 2019 15:50)

    # Link komentara

  39. @Ervin, nismo svi vernici. Ja sam Srbin, ali nisam vernik.
    (rebro, 15. septembar 2019 16:01)

    # Link komentara

  40. Zasto bih isla u zemlju gde moram da razmisljam da li je ono sto je u mom svetu prihvatljivo pristojno? To je pritisak koji mi na odmoru ne treba.
    (Nale, 15. septembar 2019 16:01)

    # Link komentara

  41. a da odete u mini suknjama u Indiju?
    (Sandzak, 15. septembar 2019 16:08)

    # Link komentara

  42. A zapadna hriscanska kultura je bas uporna u tome da ih "okulturi" i da im donese kukturu skidanja zena i j...nja stih na prvi izlazak. Da ne budu ljudi zaostali..
    (onako kazem, 15. septembar 2019 16:24)

    # Link komentara

  43. Sorc ako hocete da udjete na VMA radi posete? Dakle i Srbija je ekstremisticka zemlja.
    (Ivan, 15. septembar 2019 16:36)

    # Link komentara

  44. Obišao većinu arapskih zemalja i slažem se da je Tunis najliberalniji. Tamo lokalne ribe nose miniće i ultrakratke šorceve samo tako. Turska je kao i kod nas. Imaju čak i nudističke plaže. Egipat, Maroko, Jordan i Liban onako... Ostalo je prilično zatucano.
    (Pa ni ovde ne ideš u crkvu u bikiniju, 15. septembar 2019 16:40)

    # Link komentara

  45. Tekst je na mestu. Sve navedene zemlje, osim Emirata, imaju puno mesta koja vredi obići, tako da mi nisu jasni ovi komentari tipa: šta tražite tamo?, a tek mi nije jasan ovaj sto je sve to obišao i drugima ne preporucuje. Glupost! Liban je sjajan, toliko toga za videti, toliko istorije na jednom mestu. Maroko takodje. Pored neophodnosti posedovanja vaspitanja, koje potiče iz kuće, potrebno je i razumevanje kulture zemlje u koju putuješ ( a to bi trebalo da je poenta putovanja, zar ne? - širenje vidika, sticanje novih iskustava, upoznavanja drugih kultura). Zašto bi iko dovodio sebe u situaciju da se oseća neprijatno na putovanju? Muškarci u islamskim zemljama ne vidjaju na ulici svakog dana razgolicene devojke i sasvim je normalno da kad vide neku krenu da balave, dobacuju isl. Supruga i ja se putujući kroz Maroko nismo držali za ruke, niti ljubakali na ulici, jer je i javno iskazivanje naklonosti takodje nepristojno. Nismo doživeli ni jednu neprijatnost, nigde. Na žalost, prosečan Srbin je ograničen, te je možda ipak jedan od komentatora u pravu- isti tamo ne treba ni da odlaze. Ne razumem ni kako neki povlače paralelu sa time sto se ljudi sa Bliskog istoka oblače u skladu sa svojom kulturom i verom kada putuju po svetu. Njihova kultura nigde nije odraz nekulture. U najgorem slučaju nam je neshvatljiva, ali nije niti vulgarna, niti uvredljiva. Obrazujte se ljudi malo, čitajte knjige, gledajte reportaže, možda će vam manje strane biti ovakve stvari
    (džoni, 15. septembar 2019 18:07)

    # Link komentara

  46. Mislim da bi onda trebalo da ide po principu reciprociteta. Kad dođu kod nas na more u CG da moraju da se skinu u kupaći kostim, a ne da se kupaju obučene od glave do pete, jer to u našoj kulturi nije prihvatljivo.
    (Commentator, 15. septembar 2019 18:26)

    # Link komentara

  47. @Ervin - a ja tvrdim da si ti maksimalno zatucan i pun predubedjenja!! Bila u više navrata u Dubaiu sa familijom na odmoru - fantastično u svakom smislu! Obišla još pola navedenih zemalja u tekstu - ali njih realno nemam želju da posetim ponovo.
    (Iva Jovanovic, 15. septembar 2019 19:25)

    # Link komentara

  48. Koja je to glupost, da meni neko naredjuje kako ću se obuci. Ti ako verujes u Kuran, onda lepo na sebi primeni ta pravila a ne maltretiraj druge. A najjace je kad kažu:”ti si gost, slušaj domacina”. Pa ti “domaćini” maltretiraju i domaće stanovništvo i nameću im pravila svoje religije.
    (Maja, 15. septembar 2019 19:28)

    # Link komentara

  49. Ova citava polemika i stega oko oblacenja su razlozi zasto nikad nismo otputovali u te gore navedene zemlje. Ja kao zena bih strepila da ne isprovociram nehotice nekog lokalca zato sto mi je suknja po njihovom standardu 2 cm prekratka. Sta ce mi takav stres na odmoru?
    (Karakondzula, 15. septembar 2019 20:49)

    # Link komentara

  50. @Ervin, nismo svi vernici. Ja sam Srbin, ali nisam vernik. (rebro, 15. septembar 2019 16:01)

    Mozda mislis nisi religiozan, al' vernik jesi kao i svi ostali.
    (adamovo rebro, 15. septembar 2019 20:50)

    # Link komentara

  51. Турска није арапска земља.
    (Јабучило, 15. septembar 2019 21:18)

    # Link komentara

  52. Mislim da kod nas treba zabraniti burke i hidzabe (Ivan, 15. septembar 2019 14:05

    Hoćeš nekoliko stotina hiljada stanovnika svoje zemlje da diskriminises?
    (trojanski konj, 15. septembar 2019 21:22)

    # Link komentara

  53. @  kada odem na odmor nosim sorc i majcu. U Beogradu ne. Ti ljudi tamo nisu na moru ni odmoru vec kod kuce, idu na posao i oblace se pristojno kao ja u Beogradu.

    И сматрају да је непристојно носити шорц и мајцу, а често је и закон на њиховој страни. Туриста плаћа услугу, али треба да се понаша у складу са локалним обичајима или барем да се не понаша увредљиво (опет по локалним стандардима). Замисли да седиш у кафани у Београду, а да страни туриста поред тебе (по свом домаћем, а не нашем локалном обичају) почне да наглас подригује и пушта гасове за столом.
    (Јабучило, 15. septembar 2019 21:32)

    # Link komentara

  54. Treba uvesti reciprocitet....
    (trt, 15. septembar 2019 22:09)

    # Link komentara

  55. Obišao većinu arapskih zemalja i slažem se da je Tunis najliberalniji. Tamo lokalne ribe nose miniće i ultrakratke šorceve samo tako. Turska je kao i kod nas. Imaju čak i nudističke plaže. Egipat, Maroko, Jordan i Liban onako... Ostalo je prilično zatucano.
    (Pa ni ovde ne ideš u crkvu u bikiniju, 15. septembar 2019 16:40)

    Yes, al u Tunisu gube razum kada vide plavu devojku. Pocnu da pene, da ih treze groznica, tesko se kontrolisu, dobaciju, mumlaju, krive se i koce. Sve je to druga civilizacija i neka ostanu tamo, to je najbolje.
    (pex, 16. septembar 2019 01:35)

    # Link komentara

  56. Ja sam protiv takvog oblačenja i u Evropi, polugole, tetovirane, izbušene, "moderno iscepane" i slične ženske i muške kreature, što se mene tiče šalju svojim izgledom poruku, i predstavljaju se, i od mene nikada neće dobiti ni novac, ni posao, ni bilo kakav drugi pozitivan društveni i lični input, odnosno, takve ljude i mesta gde se se pojavljuju ću s dobrim razlozima, jer izgled i stil govore dosta o stilu, vaspitanju i kriterijumima, na svaki način izbegavati, ali to treba da bude stvar ličnog izbora, a ne državne, verske i društvene represije kao u arapskim i drugim muslimanslim ili, u nešro manjoj meri, i hinduističkim, budističlim ili hrišćansko-fundamemtalističkim zemljama. Ako želite turiste i njihov novac, a očigledno je da želite, naviknite se da budete tolerantni, čak i ako, isto kao i ja, imate svoje mišljenje o takvim ljudima i ne biste ih nikad ni pustili. u sboj život ni išta dobro uradili za njih. Ja ne mogu da verujem da ovaj članak predlaže nošenje arapskih nošnji, to je dokaz koliko je neokomunistička multi-kulti bolešrina počela da se širi. Ako će normalan zapadni izgled, a takav izgled podrazumeva šortseve, kratke suknje, majice na bretele i slično ili i još lakšu odeću ako se radi o plaži ili njenoj neposrednoj blizini, da u nekoj zemlji bude problem, ili, ako se, ne daj bože, pod pretnjom zakonskih sankcija, od moje devojke ili žene očekuje da pokriva glavu, ruke i noge, kao da je hanuma, a ne slobodna osoba, ili od meme da na plus četrdeset nosim duge pantalone ili rukave, onda tamo jednostavno ne treba ići niti ostaviti i centa, neka međusobno uživaju u vlastitom primitivizmu, zatucanosti. i netrpeljivosti.
    (EU Citizen, 16. septembar 2019 08:07)

    # Link komentara