1. (Ljiljana, 24. jul 2019 02:01)

Vi ste verovatno bili van sezone čim pominjete da su srbi većina. Ja sam bila avgusta i u Pargi su najbrojniji italijani zbog ferogosta, iznad Valtosa skandinavci, zatim britanci a ostali su u manjini. I brdovito je, ako vam je smeštaj iznad grada a imate sitnu decu koja ne mogu ili ne žele da pešače vi ste u problemu. Kola u Pargi vam ništa ne znače, parkinga nema, tesno je i zbijeno a policija uredno skida tablice. Ako želite van Parge ok. Gužva je velika. Mesto je prelepo, ali nije za svakoga.
    (Annie, 24. jul 2019 22:45)

# Link komentara

2. Ne razumem ove komentare u kojima se ljudi bave koliko ima srpskih turista u kom mestu, pa kao na osnovu toga procenjuju da li je to mesto pogodno za njihov odmor i da li je kvalitetna usluga u istom...
    Ja kada sam na odmoru, savršeno me ne zanima da li su ljudi koji leže pored mene na plaži iz Srbije, da li su u susednom apartmanu Srbi, u kafiću, restoranu, gde god... Gledam da meni i osobi koja je sa mnom bude lepo, isključim se iz svega tako da mi niko i ništa ne smeta.
    A što se tiče Parge, konačno ove godine krajem avgusta idem po prvi put u to predivno mesto... Naslušao sam se dosta pozitivnih komentara i priča vezanih za nju i svi su je nahvalili, tako da jedva čekam! :) A pretpostavljam da i mnogi turisti iz Srbije, nakon više godina i decenija letovanja po svim mestima Olimpske regije, Solunske regije i Halkidikija odlučuju se da za promenu pa biraju letovališta u zapadnoj Grčkoj tj. Epiru, tako da nije ni čudo što poslednjih godina raste broj srpskih turista u ovoj oblasti...
    (David, 24. jul 2019 18:50)

# Link komentara

3. vratio se iz parge, prepuna je srba, nije skupo, osim ako se poredi sa halkidikijem, a u poredjenju s ostrvima je jeftina. divne plaze, divno more, bez stresa i histerije, odlicni restorani, alonaki beach i sarakiniko beach su super, atrium bar iznad piso krioneri raj na zemlji.
    (msm, 24. jul 2019 12:30)

4. Niko ne piše o komarcima. Da li su i oni na Pargi bolji i brojniji u odnosu na druga Grčka mesta?
    Imam utisak da komentatori nigde ne idu na letovanje osim u Grčku, kada je toliko hvale. Grčka obala i gradovi su lepi, ali higijena, ljubaznost, prilazi plažama, parkinzi u najvećem procentu nisu za hvalu.
    (Posetio Grčku više od 70 puta, 24. jul 2019 08:41)

Mene su ubili, devojku nije ujeo nijedan
    (Kukatilo, 24. jul 2019 11:29)

# Link komentara

5. Jutros sam se popeo na Ali Pasinu tvrdjavu, pogled je vrhunski. Sad se potapam na Valtosu. Pozdrav!
    (Kukatilo, 24. jul 2019 11:17)

6. Moja druga Grčka destinacija u životu, bukvalno sam išao tamo krajem septembra s tim što sam pre toga išao i na Skijatos - baš mi se posrećilo te 2012! Moja dva prijatelja i ja ronili smo i uživali u vodama zaliva a odvažili smo se čak da doplivamo do male ribarske kripte posvećene Sv. Nikoli na stenovitoj obali izvan pogleda sa gradske plaže. Talasi su se pojačavali a more postajalo hladnije. Izletima do Lefkade, Paxosa/Ap i Itake prekratili smo vreme monotonije u ovom malom lepom mestu. Preporuka
    (Clubist Tech, 24. jul 2019 11:04)

# Link komentara

7. Niko ne piše o komarcima. Da li su i oni na Pargi bolji i brojniji u odnosu na druga Grčka mesta?
    (Posetio Grčku više od 70 puta, 24. jul 2019 08:41)

# Link komentara

8. 2007. godine je to bila prava avantura... Auto put u izgradnji, magistrala preko Mecova...21 sat putovanja a tamo ni traga ni glasa srpskog... Tačnije, Grk koji suze proli kad je čuo da smo iz Jagodine, a on studirao na Uciteljskom u Jagodini. Spojismo ljude, stara prijateljstva. A onda napraviše brzi put i dodje gomila Srba... Prelepo mesto ali nije za svakog. Skupo jeste...
    (nnidza, 24. jul 2019 08:36)

9. Obišla sam dosta ostrva u Grčkoj a i nešto kopna, ali nekako mi se čini da se u Epiru najbolje osećam, priroda mi je nekako najlepša, dosta vegetacije i u kombinaciji sa Jonskim morem, pravi odmor za oči.
    Prošle godine htela u Pargu, gde sam bila pre par godina na izletu, međutim nije bilo mesta nigde za kraj avgusta, pa na kraju odemo u Vrahos, smoreni što ne idemo tamo gde smo hteli.
    I sva sreća pa smo otišli u Vrahos, prelepa široka plaža, prelepo more, odemo 1 dan da se kupamo na Valtosu u Pargi, imala sam utisak da mi svi sede na glavi, prenatrpano, previše bučno, uglavnom mnogo je lepše kupati se u Vrahosu a skoknuti do Parge u šetnju. One gradske plažice u Pargi blagi užas, ne mogu da verujem da neko može da se kupa tamo.
    Bila sam i u Sivoti, ima veći izbor lepih plaža u blizini, a pun pogodak ko je u Sivoti da iznajmi čamac na dan pa obilazi ova ostrvca u zalivu, predivno iskustvo.
    (Maja, 24. jul 2019 08:29)

# Link komentara

10. Ако се одлучите за Паргу, неколико савета: уколико не волите гужву боље је да смештај узмете у Сивоти, није далеко, мирније место. У Сивоти на неких 5 км имате око 15 прелепих плажа. Увече колима до Парге на опуштање, најбоље и најбрже магистралом која НЕ иде поред мора, пошто је много напорна за вожњу. Обавезно да се посети Acheron river, нешто нестварно, на око 20 км од Парге. И наравно ако идете преко Игуменице обавезно да одете на Метеоре и да свратите такође у планинско место Мetsovo. И препорука да се путује 2 дана, са паузом или на Дорјану, или у Солуну, много је пријатније него да у сезони возите 1000 км, са све чекањем на граници. Јонско море за сваку препоруку (Лефкада и Кефалонија такође). Пријатан одмор ...
    (Дејв Франкфурт, 24. jul 2019 08:16)

11. Ja već godinama "idem" u Pargu i nikako da stignem, uvek na kraju odaberem nešto drugo. Čak sam jedne godine uplatio ali smo morali da se prebacimo na Krf, neki problem oko smeštaja je bio. A imam nekoliko ljudi bliskih koji su bili koji čak ni ne vole more ali tamo rado idu. Definitivno moram sledeće godine.
    (mighty banana, 24. jul 2019 07:34)

# Link komentara

12. Bio sam na preko 10 grčkih ostrva, od Krita, Rodosa, Santorinija, Samosa do Lefkade, Krfa, Zakintosa i slično. Pre koju godinu bio sam i u Pargi, mesto je zaista jako lepo, treba kola imati da bi se obilazile plaze sve do Sivote i nazad, zaista prelepo more, raznolike plaže, sve super. Međutim, Parga uopšte nije jeftina kako ljudi pričaju. Cene manje više iste kao na ostrvima koje sam pomenuo, jedino što možda smeštaj može da se nađe kud i kamo jeftenije, ali i to je pitanje ako idete u špicu sezone, kao što sam ja išao. Meni je čak delovalo ponekad da je bilo skuplje od Krita npr, gde sam bio godinu ranije pa mi je bilo sveže da poredim... Ležaljke smo plaćali i po 15€ par, ceđenu pomorandžu po 5-6€, cene u restoranima iste ko i svuda u Grčkoj, a ja očekivao neku jeftinoću. Ništa od toga, na kraju sam potrošio isto para kao i za letovanje na ostrvima u sezonama pre i posle Parge.
    (mislm, dakle postojim, 24. jul 2019 06:58)

13. Volim Pargu, ali uopšte nije tačno da nema puno "naših". Nema ih kao na Halkidikiju ili u olimpskoj oblasti, ali opet smo skoro u većini. Poneki Englez, Skandinavaca tek tek, Makedonci i Albanci relativno brojni.
    Gužva je poprilična. Na Krioneri i Piso Krioneri - gusto spakovano, a na Valtosu ležaljka do ležaljke, mada dosta slobodnih.
    I jeste tačno da je brdovito, ali ne razumem ove što prave problem ako imaju decu. Pa neće se penjati na Himalaje.
    (Ljiljana, 24. jul 2019 02:01)

# Link komentara

14. Parga je jeftina i prelepa, mada i tu vec ima previse Srba. Plaze na koje Srbi idu su Valtos i Lichnos i Krioneri i Piso Krioneri, ali one nisu nesto. Ima lepsih, Alonaki beach pre svih. Parga mi je otkriće jer je sve ono što morski gradić treba da ima, a nije preplavljena turistima i histerijom.
    (ja, 24. jul 2019 00:11)

15. Ibrahim- pasa iz Parge
    (Losmi, 23. jul 2019 23:58)

# Link komentara

16. Epir, po meni najlepši deo Grčke.Prava, vrhunska.
    (Majkl Džondar, 23. jul 2019 23:37)

17. Ios
    (rza, 23. jul 2019 23:34)

# Link komentara

18. bio,parga super jedna od lepsih mesta,prijatno osoblje,valtos plaza kristal voda,velika preporuka za pargu
    (realno, 23. jul 2019 23:24)

19. Parga je zaista bozanstvena
    (branka, 23. jul 2019 23:15)

# Link komentara

20. Parga je odlična, ima neku pozitivnu energiju, rekao bih za parove i porodice idealna. Za čoveka koji je uspeo van sezone (jun) da nadje smeštaj kilometar daleko, nemam reči. 2017te prelep (ne mogu slike da okacim) studio sa kuhinjom pored pijace za 300e 10 dana od prvog septembra. To je otprilike 100m do mora. Da te ne mrzi po čips da se vratiš. Cena studia ne po osobi. Moj savet je da batalite agencije za putovanja sopstvenim prevozom bilo gde, ne u Grčkoj nego u Evropi. Putovanja preko popularnih sajtova i aplikacija su prava stvar. Mnogo jeftinije, bolja usluga (recimo spremacica nam je dnevno menjala peskire, na dva dana posteljinu i zavesu!, prala tuš kabinu, cistila terasu, iznosila smece). Pokušajte bar jednom ako makar imalo engleskog znate. Ako baš želite da placate posrednika, evo mogu ja, nije priblem.
    (migdzow, 23. jul 2019 23:15)

21. Lepo, brdovito, nije za sitnu decu.
    (Annie, 23. jul 2019 23:08)

# Link komentara

22. Sa kojim mestom na Jadranskoj obali bi mogli da uporedimo Pargu, sa Petrovcem npr.?
    (marko, 23. jul 2019 22:17)

23. Ako se već klackate toliko idite ne Lefkadu ili Kefaloniju to ako ste autom.
    Cene na Pargi su jače zbog Skandinvaca a mesto
    niije za porodice sa malom decom zbog strmine.
    (flo, 23. jul 2019 22:05)

# Link komentara

24. U putopisu min 4 puta sam procitala da devojka pise da je tekst o destinaciji koje su posetili van sezone. A komentari, nije tacno, guzva je, cemu!?
    (Marta, 23. jul 2019 22:04)

25. Prelepo mesto,sa tvdjave se pruža prelep pogled na more.
    (niksy, 23. jul 2019 21:18)

# Link komentara

26. Peloponez, grad Gythio, kolima od Bg 1340 km. Svaki ali svaki kilometar se isplati. Mavrovuni (pardon ako se drugacije pise), plaza ogromna, more kristalno cisto, toplo, ljudi topli, smestaj gde hocete. Topla preporuka ko moze i voli malo avanturizma za letovanje. Sparta je na 40 km, anticku Spartu - lokalitet obavezno posetiti, zatim Mystras tvrdjava na nekih 70 km, Monemvasia...
    (Mistral, 23. jul 2019 21:01)

27. Parga je mesto koje se oseca od kanalizacije. Na malom prostoru ima mnogo restorana i hotela. U gradu se kupa samo ko mora.
    (nebojsa, 23. jul 2019 20:53)

# Link komentara

28. Parga je prelepo pravo malo primorsko mesto : prevelike gradske plaže, prelepo sređeno i ogromno šetalište pored mora sa premnogo kafea, restorana, radnji svega i svačega .... malo, malo skuplje ali super. Malo ima Srba. PARGA nije "selo pored mora" već prelep gradić ....
    (s, 23. jul 2019 20:23)

29. Hvala svima za iznete utiske, najvise znace te preporuke od nasoh ljudi, jer oni snobovi na trip advisoru skoro sve ocrne..
    kakogod, ne mogu docekati isceliteljski efekat grckog primorskog vazduha na pluce i neba na oci za dusu.. jos malo do zelene trave :)
    (Brkajlo, 23. jul 2019 20:22)

# Link komentara

30. Bio u Junu ove godine sa suprugom, i dvoje dece. Isli smo nasim autom. Put do Parge jeste dug, oko 960 km. ali je fantastican. Parga me ocarala. Prelep gradic. Smestaj nam je bio na brdu, ali nam to nije bio problem s obzirom da smo isli autom. Cisto preporuka za ljude koji idu busom, i ne planiraju da iznajme auto da traze smestaj blize gradskim plazama Krioneri, i Piso Krioneri. Jer stvarno moze da bude nezgodno ako je smestaj u brdu na 1 km. i vise od plaze. Parga sa svaku preporuku.
    (oscar, 23. jul 2019 20:01)

31. Trenutno sam na Zakintosu (Lagsnas), a prosle godine sam bio u Pargi. Mogu reci da je Zakintos osetno jeftiniji. Bukvalno je sve jeftinije, od hrane, preko suvenira, do lezaljki i ostalo.
    Parga je savrseno mesto. Prelepe gradske plaze kome je to najvaznije (Valtis, Krioneri i Piso Krineri), tu je i ostrvce so koga je lako otici i sa kofa se pruza prelep pogled na grad, bas kao i sa tvrdjave iznad grada. Savrsenstvo. A tu su i izleti. Paxos i Antipacos ne smete propustiti. :) Sve preporuke za Pargu.
    (*profesor*, 23. jul 2019 19:50)

# Link komentara

32. Bio u prelepoj Pargi dva puta na letovanju i jednom sa Lefkade išao kolima do Parge na celodnevni izlet, i sada za koji dan ponovo sa suprugom idem u Pargu. Definitivno jedno od nama omiljenijih mesta u Grckoj kome se uvek rado vraćamo. Svima topla preporuka.
    (svedok saradnik zlatnog doba, 23. jul 2019 19:32)

33. Bili u Pargi u junu..Bozanstveno je bilo. Nije bila guzva, voda cista, malo hladnija. Cene malo vise ali podnosljivo. Otisao bih opet vrlo rado. PREPORUCUJEM PARGU !
    (dzonika, 23. jul 2019 19:22)

# Link komentara

34. Parga, mirno i lepo mesto sa lepim plažama. Nije mesto za noćne provode, dosta skuplja nego Egejska regija. Bio jedno leto, ali, kad već dođete dotle, idite na Krf.
    (Dejan, 23. jul 2019 18:23)

35. Iz Parge sam
    (krajnje avanturistički, busom) krenula na Lefkadu. Preveza je bila usput, pa sam svratila na ručak.U životu nisam bila u sablasnijem gradu.
    (mellon, 23. jul 2019 18:20)

# Link komentara

36. Bila sa porodicom prosle godine u Pargi.Prelepo mesto cisto,more divno malo prohladno ali meni super jer volim hladniju vodu. Kada smo mi bili kraj jula pocetak avgusta bila poprilicna guzva. Cene malo jace nego na Halkidikiju. Mesto je prelepo i opet bih volela tamo da odem.
    (Sanja, 23. jul 2019 18:14)

37. bio mi drugar u Pargi pretprosle godine i kaze da je odusevljen..u odnosu na Egej i na primer Halkidiki mnogo lepse i cistije. Malo dalje, malcice skuplje ali se isplati. Malo Srba , puno Engleza i drugih stranaca. Voda fenomenalna. Vredi otici barem jednom
    (Sole, 23. jul 2019 17:38)

# Link komentara

38. Lično, Jonska obala daleko lepša od Egejske. Nekako se tamo lakše povezujem sa prirodom.
    (plahi, 23. jul 2019 17:38)

39. preveza odlicna ...mir i raj na zemlji ...okolne plaze odlicne siroke bez guzve ...srba u promilima sto je odlicno za odmor...
    (alex, 23. jul 2019 17:37)

# Link komentara

40. Preveza i plaže u okolini a naročito Alonaki beach raj na zemlji a da sve bude čudnije sve je jeftinije nego Halkidiki , recimo aqva park Kanali sa vaučerom ceo dan 7 €
    (Zuba, 23. jul 2019 17:12)

41. Najlepše delove Grčke većina Srba ne poseti ( izuzev na ekskurzijama). Prava šteta.
    (Mala, 23. jul 2019 16:55)

42. Mecovo, topla preporuka
    (321, 23. jul 2019 16:53)

43. Apsolutno predivno mesto, Jonsko more je inace lepo a Parga je jos uvek 'ispod radara' masovnog turizma...treba to iskoristiti, obici i Sivotu dok nisu postali mesta prenatrpana, i dok jos nisu 'inficirana' turizmom i preskupa i dok su ljudi tamo ok. Najtoplija preporuka
    (Gabrijel Omar, 23. jul 2019 16:50)

# Link komentara

44. vecina nas je do Parge stigla preko Soluna i Igumenice. Vas put je sroz drugacijom rutom. Moram sledeci put i ja da istrazim ove delove kojima ste prosli, posto vidim da nije daleko i da se lako stize. Sto bi Vi rekli, tamo amo po grckoj.
    (tamo amo u krug, 23. jul 2019 16:45)

45. Bio u Prevezi. Odlicno za odmor, nema puno turista.
    (Mlata zamlata, 23. jul 2019 16:42)

# Link komentara

46. Predivna zapadna Grcka, odlican tekst, super slike.
    (Marija, 23. jul 2019 16:40)

47. Odlican vam je putopis!
    (Mitar, 23. jul 2019 16:38)