1. A gde je ovde stadion Zemuna koji ima ogroman potencijal, i jedan je od lepsih stadiona u Srbiji ? Da neko ima da ulozi u njega, fantasticno bi izgledao.
    (Ja, 7. februar 2014 09:35)

    # Link komentara

  2. Fudbalski stadion = teren (104*68m)+tribine
    Atletski stadion = teren za bacanje kladiva,kugle,koplja+atletska staza

    I KRAJ PRIČE
    (eke, 30. januar 2014 16:38)

    # Link komentara

  3. Vidi se da je lik "fudbaler" i da piše samo iz svog uskog ugla gledanja.

    Stadioni sa atletskom stazom su mnogo lepši a i korisniji.

    Stadioni bez staze izgledaju kao ograđena livada.
    (tonto, 29. januar 2014 08:11)

    # Link komentara

  4. Prvo bih da kazem da se ova "Rekonstrukcija" u 15 epizoda,za sada,toliko oduzila da nema nikakvog smisla,niti neke veze sa fudbalom kao igrom jos manje sa kvalitetom fudbala u nas. Stao sam bio kod epizode 3 ili 4 i nisam pratio i kada sam video da je doslo do 8-9,a sada do 15,slogirao sam se. Nisam znao da je srpski fudbal tako kompleksan.I sta uopste moze da se pise u 8 ili 15 epizoda?
    Mi sada ovde pricamo o krovovima,stazama,stolicama,WCima,gradskom zemljistu i kanalizaciji kao o rekonstriciji fudbala.
    Autor izmislja probleme da bi imao sta da pise u 15 epizoda,za sada, opet kazem. U ovoj epizodi su izgleda najveci problem srpskog fudbala atletske staze u Nisu i Jagodini.
    Atletske staze kao rak rana srpskog fudbala. Smrt atletskim stazama,sloboda navijacima.
    Gledao sam utakmice na svakojakim stadioima i nisam primetio da mi negde smeta atletska staza,niti da nesto bolje vidim bez staze.
    Ovi sto pricaju da zbog staze ne vide nista,pa gledaju kuci na TVu,a kamera na TVu snima iz loze ili s krova! Znaci lupate.
    A s obzirom kako se ponasamo kao narod,ja bih stavio 3 atletske staze,celicne sipke sa sa strujom i siljcima od 12 metara,neprobojno staklo preko i zvucnu izolaciju izmedju publike i terena. Da se ne cuje vredjanje na rasnoj osnovi,da se ne gadja upaljacima i kovanicama i da se ne uskace na teren radi "objasnjaanja nekih stvari".
    Vi gradite stadione,a fudbal vam najveca kriminalna grana. Smesno.
    (Slobodni Klikeri, 29. januar 2014 01:25)

    # Link komentara

  5. Samo par komentara za stadion Chair.
    1. atletska staza je ipak potrebna i njeno postojanje ne treba dovoditi u vezu sa velichinom stadiona. Niko se od Meraklija ne zali zbog zakrivljenja tribina i postojanja atletske staze a zaboravili ste ono najvaznije: Radnichki jeste ponos grada Nisha ali stadion nije njegovo vec vlasnishtvo grada tj svih Nishlija pa i onih kojima je atletika draza od fudbala.
    2. shto se tiche problema sa projektom i izgradnjom, tu je autor chlanka pogodio u centar mete ali sa strelom koja nije probila do sushtine: svaki put kada se drzavnim novcem finansiraju infrastrukturni radovi u Srbiji, posao projektovanja i izvodjenja se po politichkim linijama dodeli nekima koji niti su struchni da ga valjano obave niti su za to sposobni. U sluchaju Nisha, projekat su radili arhitekte i gradjevinci bez ikakvog iskustva u projektovanju stadiona i slichnih velikih objekata i koji su se kroz greshke uchili na ovom poslu. Da su radili pravi profesionalci (ne ubrajam sebe u to drustvo), moglo je mnogo da se usthedi i znanjem napravi bolje. A o izvodjachima tj vezama vlasnika firme sa drzavnim establishmentom izlishno je sada govoroti. To nije za sportsku rubriku vec za hroniku ili Insajder.
    (Atletichar arhitekta iz Nish, 28. januar 2014 21:07)

    # Link komentara

  6. Glavna greška prilikom projektovanja i gradnje stadiona je što niko ne misli na gledaoce. Na našim "zdanjima" udaljeni ste od terena najmanje 50 metara (ako ste na zapadnoj ili istočnoj tribini), a ponekad čak i preko 70 metara (ako ste na južnoj ili severnoj tribini). Sa takve udaljenosti nema ništa od praćenja igre, zato ljudi i ostaju kod kuće, uz TV prenose... Fudbalski stadion treba da bude fudbalski stadion, bez atletske staze, a za "kraljicu sportova" može da se traži drugo rešenje (postoje i atletski stadioni).
    (KOBAC011, 28. januar 2014 18:28)

    # Link komentara

  7. Staion Cair mozemo da sagledamo iz dva ugla.
    Ako je vec rusen trebalo je naprviti nesto poput Ljubljane i Maribora i to bi za Srbiju bio pun pogodak.
    S druge strane,ako uporedimo sta je tu do nedavno bilo,ovo je sada vasionski brod.
    U svakom slucaju ja sam za opciju kad se nesto radi da se uradi kako treba!
    (boban,nis, 28. januar 2014 11:23)

    # Link komentara

  8. [link]
    Izgleda da Vučić ima tim koji prati komentare pa da iznesem svoja zapažanja. Onaj njegov veseljak koji je za vikend postao član predsedništva stranke sa saradnicima je odlučio da JKP"Naisus" bude žirant FK Radnički što je nedopustivo. Neverovatna je količina bahatosti ovog postavljenog i njegovog tima, umesto da traže unakrsnu proveru imovine i kapitala niškog političara koji se ispred Direkcije za izgradnju grada slikao uredno svih ovih godina na "gradilištu" stadiona Čair, on se igra sa imovinom gradskog vodovoda. Neka doktor i njegovi saradnici garantuju ličnom imovinom ovom buretu bez dna, a ne našim javnim preduzećem. Interesuje me, ministar pravosuđa je član SNSa, šta je bilo sa prijavama podnetim od strane revizora u vezi rekonstrukcije sportske hale "Čair". Koliko se sećam opozicione stranke su se javile još u vreme okončanja tenderske procedure i pokazale kako tenderska komisija koriguje ponudu najpovoljnijeg ponuđača, uvećava je, koji nije umeo ni da uradi pravilan proračun za izvođenje zemljanih radova. Šta je bilo sa tim timom veseljaka, da li još uvek rade na ustaljeni način koji prolazi nesankcionisano? Očekujem da Niš tokom izborne kampanje dobije odgovornijeg gradonačelnika i odgovornije predsednike gradskih opština.Nakon ovog poslednjeg poteza ne verujem da Vučić može i jednog jedinig nišliju da ubedi da je tim njegovih niških saradnika dobar za upravljanje gradom.
    (nišlijka, 28. januar 2014 09:54)

    # Link komentara

  9. Neki komentari su na mestu, neki malo manje bar sto se tice Caira.
    Jedini moguci model gradnje stadiona u Nisu jeste bio "javnim" novcem(pola drzava,pola grad,zapad samo grad)
    Izmestanje atletske staze bi iskostalo pre svega taj siromasni grad jos najmanje milion evra. S toga se pristupilo racionalnom gradjenju stadiona sa vec postojecom at.stazom na kojoj vezbaju mnogi drzavni prvaci-s`toga znaci da je upotrebljiva.
    Sto se tice udaljenosti Juga i Severa jos jedna racionalnost na ovom stadionu,pa ko je lud da bagru pre svega na severu Caira priblizi terenu? i sve to plati milion evra(izmestanje at.staze)
    Jako realan tekst, vidi se da je upucen autor i da je prihvatio sve cinjenice pre svega sa SSC-a
    Cena fantasticna za toliki stadion 12 miliona evra za 25k sedecih mesta.
    (lepi - jedan jedini, 28. januar 2014 09:53)

    # Link komentara

  10. Jedna od uspesno uradjenih rekonstrukcija je stadion maribora, koji prvenstveno bio visenamensko sportsko igraliste (imao je atletsku stazu). Posto sam student arhitekture, meni licno je sam arhitektonski pristup narocito vazan. Trebali bi da primenimo slican pristum i na nasim terenima. Link na kome mozete pogledati slike ovog stadiona [link]/
    (nemanja, 28. januar 2014 01:07)

    # Link komentara

  11. Stadion Vozdovca je najveca bruka i promasaj u istoriji fudbala!
    (Posmatrac, 28. januar 2014 00:44)

    # Link komentara

  12. Gde gresimo!
    - Struka!
    - Ljudi nemaju sta da vide kad odu na stadion... Igra se da se ne primi gol, a ako damo koji, dali smo... Ocajan fudbal za gledanje!
    (eee, 28. januar 2014 00:31)

    # Link komentara

  13. Стадион Чаир [link]
    (Нишлија, 27. januar 2014 21:56)

    # Link komentara

  14. Alo čoveče Čair bez krova će za 5 godina početi da se raspada (živ bio pa vidio)! A krov neće dobiti nikada u to budi siguran! Suština teksta je mnogo dalja od takve kakvom je ti vidiš ali to je već tvoj problem...
    (Ravna Romanija, 27. januar 2014 21:31)

    # Link komentara

  15. Reflektoru u KS su prevse kratki! Direk u oci!!!
    (Ks, 27. januar 2014 21:03)

    # Link komentara

  16. Od naseg fudbala nema nista ,a ako je neko hteo da napravi nesto za nas fudbal uradio bi do sad ,a nebi cekao 20 godina ,i žalosno je to sto je lakse sedeti u fotelji i ne raditi nista i primati platu... Kad bi neko stavio prst na celo i samo se setio istorije nasih klubova prvenstverno Crvene Zvezde i Radnickog iz Nisa trebao bi da se stidi kad bi se videlo na sta su nam spali klubovi i prvenstveno stadioni. Zasto se morao graditi onaj most u Beogradu sto se drzi na jednom stubu? Od tih para su mogli da urade ono sto se cekalo 20 godina ili ako ne zele da u to uloze ,mogli su bar dati za nezbrinutu decu.. Malo sam skrenuo sa teme i tolko od mene.
    (Lule, 27. januar 2014 20:12)

    # Link komentara

  17. @prst na celo E moj druze.Taj stadion o kom ti pricas je jos Hitler sagradio za OI 1936.Samo je renoviran.Drugo,Nemci imaju neku kulturu u atletici,mislim da se u Berlinu i drzava miting Dijamantske lige a i SP je bilo u Berlinu pre par godina.A i sa tog stadiona Herta hoce da pobegne sto pre jer placaju ogromne pare sto ga koriste,to nije njihov stadion.
    (CJ, 27. januar 2014 19:55)

    # Link komentara

  18. predlazem da se atletska takmicenja odrzavaju tokom fudbalskih utakmica, s obzirom na kvalitet fudbala da ljudi bar imaju sta da gledaju...
    (neodlucan, 27. januar 2014 19:26)

    # Link komentara

  19. Naklon do poda autoru ovog texta i njegovoj odličnoj analizi i rasuđivanju :)
    Pozdrav od ekipe Alter fudbala
    (Alter fudbal, 27. januar 2014 19:25)

    # Link komentara

  20. Kome se ne svidja, ne mora da dolazi na Čair! Dolaziš da gledaš svoj tim na novim tribinama pod reflektorima...pametnom dovoljno...onaj ko nadje manu verujem da bi mu bilo udobnije da iz fotelje mašta da je na enfildu, old trafordu...
    (Prele, 27. januar 2014 19:08)

    # Link komentara

  21. ovaj sto lupeta da su reflektori u krusevcu slabi i preniski, ja cu da ga demantujem , visina stubova je 45 metara,sasvim na zadovoljavajucem nivou!!!!! a jacina je 1600 luksa, takve nema ni marakana i JNA, ako ne znas nemoj da lupas kao maksim po diviziji...
    (hm, 27. januar 2014 18:36)

    # Link komentara

  22. Ma sve je to jadno i bedno, od našeg u Novom Sadu pa nadalje, ubitačno, nezanimljivo, malo, patetičan pokušaj nečega da bi se napravilo ništa, mnogo manje zemlje od Srbije imaju i veće i prekrasne stadione!
    (Mare, 27. januar 2014 18:04)

    # Link komentara

  23. I sad hoce da nas ubede da su ove preuredjene i nasminkane livade u Milanovcu, Cacku, Banovom Brdu ili onaj na krovu???....trznog centra, koji jedva primaju 5000 gledalaca funkcionalniji od Marakane koja ima 50 000 sedecih mesta. Ovo je neka bezobrazna propaganda u neciju korist. Od svih ovih stadiona jedino Cair ima potencijal za evropska takmicenja, naravno uz jos dosta radova.
    (kodzo, 27. januar 2014 17:22)

    # Link komentara

  24. (mojne tako da pricate, 27. januar 2014 14:11)
    Nisam uopste niciji navijac, i stadion me zanima iskljucivo u arhitektonskom smislu. Kada je slika uslikana, stadion se gradio, ali to sto je na slici je vec tada bilo zavrseno i izgleda potpuno isto i danas - kao stala. Pretpostavljam da si ti navijac Radnickog i da ne prihvatas nikakvu kritku na racun svog kluba i stadiona. Slazem se, ovaj stadion je bolji od proslog. Pre je kako ste opisali bio klozet a sada je stala, i nazalost ljudi se zadovoljavaju takvim stanjim. Nije poenta napraviti nesto da bude malo bolje nego sto je bilo, vec je poenta napraviti nesto sto valja, a za pare koje sa bacene na ovakav stadion, mogao se napraviti fenomenalan stadion, kakvi se grade po Engleskoj, Nemackoj, ali i po Madjarskoj, Sloveniji i drugim manjim zemljama. I jos jednom, ne nemam nista protiv Nisa i izgradnje novog stadiona, ali ovo su realno bacene pare, a da ne spominjem da je jedna tribina ostala neizgradjena, a krov necemo docekati jos 20 godina.
    Evo i novija slika: [link]
    (ququ, 27. januar 2014 16:43)

    # Link komentara

  25. Za sve ljubitelje i branitelje "atletskih staza" na fudbalskim stadionima, nekoliko cinjenica:
    1. Na vecini fudbalsjkih stadiona u Srbiji (izuzetak su Marakana, Partizanov i Karadjordje u NS) tzv. "atletska staza" je neupotrebljiva za bilo kakve atletske treninge ili takmicenja. To je uglavnom sljaka, blato ili runirani ostatak necega sto je pre 30 i vise godina bilo atletska staza.
    2. Vecina najuspesnijih srpskih atleticara je iz grada ciji fudbalski stadion je jedan od retkih koji nema tzv. "atletsku stazu". Mislite o tome.
    (tHB, 27. januar 2014 16:36)

    # Link komentara

  26. pogledajte stadion petrolula od 15500 mesta a ceo projekat je kostao nesto vise od 17 miliona evra ..toliko..
    (liverani, 27. januar 2014 16:30)

    # Link komentara

  27. Prvo: ako FSS ima iskrene namere da Srbija bude jedan od domaćina EP 2020, mora da se požuri, jer znajući nas Srbe, 6 godina neće biti dovoljno.
    Čast svim stadionima i klubovima u zemlji koji su zaista mnogo uradili, ali bez rekonstrukcije "Marakane" i "JNA" nećemo dobiti organizaciju ničega. Finale će se verovatno igrati negde na zapadu Evrope, ali UEFA sigurno neće dozvoliti ni da se meč rane faze igra na stadionu kapaciteta manjem od 30 000 gledalaca, pritom relativno dalekom od velikog aerodroma: ne samo zbog fudbalera, već i zbog navijača (što je krivica države, jer imamo jedan jedini veliki. Kako organizovati transport do Užica/Milanovca i gde smestiti tolike ljude?).
    Ukratko, "JNA" mora da se ruši do temelja, jer je njegova osnova takva da on ne može pukim renoviranjem da postane "moderan", a "Marakana" bi trebalo da se "umije" i dobije i makar mali nadzemni nivo. O pomoćnim objektima: garažama, hotelima i sličnom ne treba trošiti reči...
    Problem je međutim ono sa čime su se suočili Grci posle OI: šta sa tim objektima posle 2020, čak ako i dobijemo tih par utakmica na EP? Ne verujem da će do tada naš fudbal biti na nivou Bundeslige, niti da će se ovde živeti toliko bolje da će ti stadioni postati isplativi. Da li je verovatno da će- recimo- na utakmici CZV-Čukarički, ili nekom ranom kolu kupa na tribinama biti više od 5000 navijača?
    (Nikola, Beograd, 27. januar 2014 16:29)

    # Link komentara

  28. (Milos shu, 27. januar 2014 15:22)


    Sve si lepo rekao. Ali niste smeli to da dozvolite, a znam i kakva je sad situacija dole u klubu ne zna se ni ko pije ni ko placa i morali ste na vreme da reagujete! Atletska je najmanji problem, jos uvek se grade stadioni sa atletskom, problem je sto je projekat star 40 godina i sto je za duplo manje novca mogao da se sagradi savremen stadion istog kapaciteta. Svakako gradimo stadione jednom u 100 godina pa bi mogli lepo da ih napravimo, a i svaki grad u Srbiji to zasluzuje.
    Sto se tice Vozdovca, tuga, ali necu nista da pricam jer su pare od privatnika/investitoira, grad i klub u tome nisu ucestvovali pa je ispalo kako je ispalo, tudje pare, ne mozes nista.
    (bgd, 27. januar 2014 16:27)

    # Link komentara

  29. Reflektori u Krusevcu su prenusko i slabi su. Svaka visoka lopta ili pogled ka nebu je nemoguc jer reflektori biju pravo u oci...
    (PopBG, 27. januar 2014 16:27)

    # Link komentara

  30. Неким људима и даље није јасно. Атлетичарима не требају трибине,треба им атлетска стаза и терен само за њих.Људи,у Србији се никада није продала ни једна једина карта за атлетско такмичење и коме онда у атлетици служе те трибине? Да ли сте се некада запитали шта је са бацачким дисциплинама? Оваквим стадионима који нису ни атлетски ни фудбалски трпе и фудбал и атлетика! На првом месту,деле један терен. Бацачи копља,кладива роваре терен па фудбалери играју по ораници а фудбалери заузимају термине па бацачи често немају где да тренирају. Ено поред онолике Маракане АК ЦЗ сад прави простор за бацање кугле на месту старих тениских терена.По целој Европи се граде нормални фудбалски стадиони и мали атлетски терени поред са свим потребним условима за тренинг атлетичара.Не требамо ичи далеко,у Словенији свако село има такве примере рационалне спортске инфраструктуре. Чак и један Лондон сад олимпијски стадион преуређује у фидбалски а они су организовали ОИ. Да неће можда Ниш или Јагодина са земљаном атл. стазом да организују СП,ЕП? Чак и да организују како им се једно такмичење у 10 година може исплатити? Па још у Србији где би ретко ко платио випе од 200дин да види те атлетичаре. Дозовите се памети.Бацамо паре а спорт нам трпи.
    (ССЦ, 27. januar 2014 16:00)

    # Link komentara

  31. Ево какав се планира пројекат у Новом Саду до 2021. када је 100 година клуба.
    [link]/
    Надам се да ће уз подршку града и правих инвеститора ово угледати светлост дана и да ћемо имати поред београдског и јак новосадски дерби.
    Конкуренција рађа квалитет!
    (канаринац, 27. januar 2014 15:47)

    # Link komentara

  32. Pogledajte najnovije čudo arhitekture u Srbiji- Kombank arenu!Tu nije bio sporan ni novac ni vreme?Svuda u svetu takvi objekti se nalaze na turističkoj mapi grada.Arena više liči na ekspres lonac, nego na reprezentativni objekat!?Zašto?
    (Miki Novakovic, 27. januar 2014 15:42)

    # Link komentara

  33. Sad vam smeta atletska staza, a Bekric i Spanoviceva su super kad donose medalje..Pa, rodjaci, jel mogu neki novi klinci da treniraju atletiku juzno od Beograda??!
    Pri tom, gledao sam skoro sve utakmice Radnickog iz Nisa na Cairu i atletska staza ne smeta niti kvari ugodjaj nikom, osim onima koji krive istu sto zbog nje ne mogu pljuvackom da dobace do igraca.
    ps:A koliko me secanje sluzi stadion Herte u Berlinu, gradjen za SP 2006, ima atletsku stazu...Nije Nemac glup.
    (prst na celo, 27. januar 2014 14:34)

    Apsolutno se slažem, sa bočnih delova juga preglednost je odlična, za to sam da se grade fudbalski stadioni, tek kad se uvede zakon kao u Engleskoj, do tada, što dalje od terena !!!
    (Južnoprugaš, 27. januar 2014 15:42)

    # Link komentara

  34. Vidim da su podeljenja misljenja za navedene stadione. Slazem se sa nekima, ali opet ne i sa onima drugima koji sude po par fotografija koje su videli na netu. Ja ne mogu pricati za ostale stadione, ali za stadion Metalca iz G. Mlanovca mogu, jer sam iz tog grada. Stadion Metalca je veoma dobro uradjen, i tesko mu je naci manu, ne kazem da ne postoje. Moj prvi komsija je sekretar kluba pa sam imao prilike da sve podatke imam na uvidu. Stadion je uradjen prema svim UEFA standardima, naravno, samo manjeg kapaciteta, a prema broju sadrzaja prednjaci u Srbiji (kade za vodene terapije i masazu u svlacionicama, prostorija za pritvor navijaca... Odusevljeni su bili gosti drugih reprezentacija i UEFA izvidjaca, koji su dali najvise ocene. Izgradjen je na malom prostoru, na mestu gde je bilo igraliste FK Metalac (a to je pomocni teren FK Takova, kluba ciji se stadion dodiruje sa novim Metalcevim). Jedini problem je parking, koji postoji, ali prima oko 30ak vozila. Postoji i velika garaza za gostujuce autobuse. Srecom veoma blizu stadiona postoji dosta mesta za parkiranje. Sto se tice izvodjenja radova, ''Amiga'' je veoma dobro to uradila, nasa najjaca izvodjacka firma, koja je radila i na nekim ostalim novim stadionima u Srbiji. Radove sam periodicno obilazio sa ocem (arhitektom) koji je bio zacudjen kvalitetom radova, s obzirom da se kod nas uvek nesto sklepa i nasminka da izgleda kako tako. Za novac koji je ulozen, ovo je najbolji proizvod u Srbiji, bez hvalisanja. Pozdrav
    (Milan26, 27. januar 2014 15:40)

    # Link komentara

  35. Sto se tice atletskih staza , lepo je to sto se "pomislilo" na atleticare , ali generalno to je pljuvanje u lice svim atleticarima koji ih koriste.Manje-vise bi nama ko navijacima smetale da znamo da ljudi koji rade na njima zaista imaju dobre uslove i nus-prozivod,a to je rezultate.

    Uradilo sa nesto,pokrenuli smo malo i gradjevninare a malo i gradjane koji dolaze u vecem broju , kod nas je ocigledan problem sto se sve radi da bi se dobili plusevi u datom mandatu od 4 god. (ili vise,posto je …
    nas pred.dozivotno tu). A gde je buducnost !??! Buducnost je u mandatu ...
    Sto se tice Caira.Godinama sam sanjao taj stadion(kao i vecina Nislija).
    Cekao i docekao.I svi smo prezadovljni samim gledanjem JSL, a stadion ----pa znate kako --Kada su civilima u Staljingradu dali 22grama budjavog hleba,oni su bili prezadovoljni jer juce nisu imali ni gram. Sirotinja raja !! Tacno je , spolja nalikuje na stalu , semafor - kad hoces da neko vrisne od smeha dovedes ga gleda semafor , Semafor Bog te video !!!
    Ono sto nas tesi je ; ljudi su izasli(delimicno) iz kladionica, stadion je pun dece,prave Nislije ponovo vole Real sa Nisave . A BUDUCNOST--(te dece)---pa videcemo u sledecem mandatu ,ce lazemo i mazemo deca su to . Samo da ne bude igracka-placka !!
    Inspirativna tema zar ne !?!? Hvala svima .
    (Milos shu, 27. januar 2014 15:22)

    # Link komentara

  36. Cair polako al sigurno lici na Skadar.Zapadna tribina je prioritet ove godine....?????
    Istok nezavrsen....a krova nema ni na vidiku !!!
    (Luka Laban, 27. januar 2014 15:20)

    # Link komentara

  37. Sad vam smeta atletska staza, a Bekric i Spanoviceva su super kad donose medalje..Pa, rodjaci, jel mogu neki novi klinci da treniraju atletiku juzno od Beograda??!
    Pri tom, gledao sam skoro sve utakmice Radnickog iz Nisa na Cairu i atletska staza ne smeta niti kvari ugodjaj nikom, osim onima koji krive istu sto zbog nje ne mogu pljuvackom da dobace do igraca.
    ps:A koliko me secanje sluzi stadion Herte u Berlinu, gradjen za SP 2006, ima atletsku stazu...Nije Nemac glup.
    (prst na celo, 27. januar 2014 14:34)

    # Link komentara

  38. Super clanak. Realno pokazuje da su nam stadioni ocajni. I gradske vlasti ulazu veoma malo u sport. Ali i klubove rade veoma lose i ne znaju sami da urade marketing, koji vecina klubova radi u svetu. Metalac, Vozdovac, Krusevac, Smederevo(uz sminkanje) i Pazar(ako zavrse zadnju tribinu) imaju ok stadione. Ostale je bruka nad brukama. Plan Nisa nije uradjen, U Uzicu ona kuca bruka, plan u Cacku je seoski a da se ne prica za ostale. Rad, OFKa i Javor nikako bi trebali imati dozvolu za igranje u superligi. Ako je od 2015te 8000 gledalaca minimum, onda nasa superliga mora imati pravilo od 8000 gledalaca i reflektore kao minimum. Ostale je smesno i neozbiljno.
    (Salesale, 27. januar 2014 14:31)

    # Link komentara

  39. Нема ништа без приватизације клубова, овако ће увек бити: дај да мој шурак уради ову трибину, мој ће да дотера песак, имам другара који ће да прода цемент и те форе.

    А у Нишу постоји стадион Железничара који је на 100 метра од Чаира на ком је могла да се направи стаза и да се таман и он реконструише а да Чаир остане само за фудбал и да буде леп стадион коначно.

    Што се тиче текста, добра идеја али као и стадиони незавршена, не могу да верујем да је био проблем да се окаче слике сваког стадиона или мапа, да не мора свако од читалаца да тражи посебно и да се мисли да ли је добро нашао.

    Могло би ово да се уради и у .pdf формату па да буде као неки памфлет или шта већ.
    (maksimum018, 27. januar 2014 14:27)

    # Link komentara

  40. ququ,
    Ti si kao setao tu i slikao cair i lici ti na stalu? i da pogodim navijas za partizan ili zvezdu?
    ovo je stara slika,dok se jos takoreci gradilo
    stadion izgleda odlicno,hiljadu godina ispred one misije rupe i onog vojnog klozeta,ali posto je ovo Srbija sa izgradnjom mora da se kasni,a krov verovatno nikad nece ni da se desi,posto je ovo Srbija.
    Po meni najlepsi stadioni u Srbiji
    Stadion u Smederevu(Potreban Krov)Krusevcu,Novi Pazar moze da izgleda mnogo bolje da se urade sve tribine kao Istok(ako se ne varam) ,stadion Metalca izgleda lepo ali je daleko od pristojnog,mozda je pristojan za Englesku Sever/Jug ligu ili kako god
    Cika Daca je isto kao nesto renoviran?ili su samo postavljene stolice?nedostaje mu Krov i da lici na stadion.

    novi stadion Vozdovca je uzas.

    ne znam sta toliko imate protiv atletskih staza
    sta sad ako svi skacu u kravlji izmet i kazu da je lepo,tako moramo i mi?
    meni su atletske staze bas super,a i zbog bezbednosti onih koji dolaze da gledaju je bolje da su tribine malo udaljene od terena,bude neka napucana lopta,odbije se,pogodi neku babu u glavu,i sta onda?e i da nebi bilo praznog prostora,onda su tu atletske staze
    pa mozda 2021 bude neko prvenstvo za atleticare,da ne mora da se grade posebno staze i tribine,ako vec ima,zamislite kakav dozivljaj ?
    gledas brzo hodanje na 9000 m,puna marakana 50 000 dusa !!!
    sudija mislio bacena dimna bomba!
    mmmm SVE!
    (mojne tako da pricate, 27. januar 2014 14:11)

    # Link komentara

  41. Smeta nam kad se ne gradi, a smeta nam i kad se gradi! Da! Dodjite da vidite kako je fuserajski odradjen stadion Cair! Da li je neko svestan koliko se ljudi nakralo prilikom njegove izgradnje!? Juzna tribina stadiona Cair se vec raspada, beton je otisao!
    (Njofa, 27. januar 2014 14:04)

    # Link komentara

  42. da dodamo da se sa gornje istocne tribine na cairu atletska staza na toj strani stadiona ne vidi od donje tribine ... srbija medj sljivama ...
    (voodooser, 27. januar 2014 14:03)

    # Link komentara

  43. Tekst je dobar i sveobuhvatan, ali smeta mi pominjanje atletskih staza u negativnom kontekstu. Slažem se da one loše utiču na specifično fudbalski komfor i užitak, ali fudbalski radnici i ljubitelji ovog sporta moraju shvatiti da fudbal nije jedini sport i da je atletika čak sport od daleko većeg značaja za omladinu i zdravlje nacije, te da su ovi projekti održanja atletskih staza na stadionima najbolja moguća rešenja s ekonomske tačke gledišta, koja je složićete se ključna u današnjem vremenu.
    (Uroš, 27. januar 2014 13:47)

    # Link komentara

  44. Kako nas fudbal dovesti na pristojan nivo:
    - Sudijsku organizaciju da vode nemci, holandjani i svedjani. Sudiji u bezbednosnom smislu dati status funkcionera DB.
    - PPV da okupi sve i da se dogovore da Nis, Subotica, Zrenjanin, Bor itd. finansiraju svoje prvoligase u narednih 10 god.
    - Ko namesta meceve da ga uhapse i posalju u Dansku na sudjenje a u Ukrajinu na sluzenje kazne.
    - Odmah transparentna privatizacija svih klubova. Imovina se popise, podeli na akcije, proda, skupstina akcionara i tako dalje...
    Jedino tako nesto, inace... ovo sve gubi smisao.
    (zoran risticevic, 27. januar 2014 13:43)

    # Link komentara

  45. vi ladno poredite nas fudbal sa engleskim stadionima?!?!?!!?!?
    i mnene cudi sto vam sve smeta. setite se stadiona kod nas do pre par godina. bolje da su ostali takvi jel da?
    pogledajte stadione u okruzenju..da zanemarim bosnu hrvatsku i tu boraniju, gledajte madjare, sloveniju, grcku,slovacku, videcete da nam stadioni ne zaostaju vise toliko za srednjeevropskim fudbalom. a engleske se manite..
    (gibanica, 27. januar 2014 13:33)

    # Link komentara

  46. Kod nas na stadione kad dodje stranac,on sigurno pomisli da smo mi neke atletska velesila u rangu bar sa Britanijom koliko atletskih staza imamo.Pa stvarno,jel moguce da su redom svi tolike gluperde da ostave te staze?I sto je najgore,da su to bar prave staze nego obicna zemljurina.Majke mi,ne razumem uopste.Zato mi se najvise i svidjaju stadioni u Krusevcu,Pazaru i Smederevu(koji ne znam zasto nije uopste spomenut)
    (CJ, 27. januar 2014 13:24)

    # Link komentara

  47. Očekivao sam više teksta o stadionu u Kruševcu. Mislim da je taj stadion jedan od najlepših u Srbiji! Bez atletske staze, sa novim stolicama i sa reflektorima. Lože i novinarska mesta su obnovljena, svlačionice takodje, medija centar!
    (Deni Krejn, 27. januar 2014 13:04)

    # Link komentara

  48. Stadion Metalca je pravi primer malog, dobrog i modernog stadiona. Stadion Cair je pravi primer kako se ne treba raditi. Bez da ikoga uvredim, novi stadion Caira spolja izgleda kao stala, sa malim WC PVC prozorcicima. Sramota da se tako nesto gradi u 21. veku. Evo i slika Caira, da pokaze dostignuce nase arhitekture u 21. veku. Link: [link]
    (ququ, 27. januar 2014 13:04)

    # Link komentara

  49. Ko je bar jednom gledao neku utalmicu FA kupa, ili engleske konferencije(za one koji se ne klade - 5.rang takmicenja) video je da su stadioni tog ranga bolji i moderniji nego vecina nasih pivo-ligasa. O drugoj, trecoj ligi i da ne govorim
    (iggy, 27. januar 2014 13:02)

    # Link komentara

  50. Nista od nas dok se ne uvede porez na ruznu arhitekturu, i glupost.
    Jer takve projekte realizujemo za sad, glupe i ruzne.

    Evo, navedoste G. Milanovac kao svetli primer, a tamo su zbudzili bocnu tribinu iz 2 dela (ko jos normalan tako gradi po svetu - a mi se siroti i time ponosimo!), upravo jer su uleteli u zemljiste FK Takova, i odmah je usledila improvizacija u toku projekta. Smesno.

    Uopste ne treba izmisljati toplu vodu, sve sto je dobro vec postoji negde tamo napravljeno u Svetu, pametni ljudi sto su uradili.
    Mi ne umemo to ni da preslikamo, na tom smo nivou (ne)svesti.

    Pogledajte svaki nizeligaski engleski stadion, za nase stadione je svaki taj objekat remek delo, i sto je najtuznije i nedostizno delo.

    Nis je za pare koje su bacene u ruzni prevazidjeni socrealisticki projekat mogao da napravi fantastican FUDBALSKI stadion za 15 000 - 20 000 gledalaca, i da resi problem stadiona za narednih 50 godina.
    Plus da izgradi tartan stazu s jednom tribinom i prostorijama na nekoj od mnogobrojih lokacija koje su za atleticare idealnije.
    Ne, pare su bacene, i Nisu i dalje treba fudbalski stadion.
    Na nivou smo kolonije koja ne ume sama nista da uradi dok neko sa strane ne dodje i uradi nesto kako valja.

    Da iam pameti, stadioni u Sapcu i Smederevu bi bil isredjeni intervencijom drzave, i to tak oda npr. stranie arhitekte odrade zavrsnu fazu tih stadiona, to bi tad bili najbolji objekti u zemlji.
    (Gradjevinarko Armaturovic, 27. januar 2014 13:00)

    # Link komentara

  51. Vama sve smeta,smeta vam kad se gradi,smeta vam kad se ne gradi,smeta vam kad ima reflektora,smeta vam.kad nema,odlučite se više
    (sick, 27. januar 2014 12:55)

    # Link komentara

  52. Fudbalsko stadioni sa atletskom stazom u 21 veku. Samo da neko ne pametuje i laće kako je to jeftinije i bolje?
    P.S Gledam onu sliku stadiona kojeg obnavljaju mislim na Čair, ali nije om izuzetak.
    (sprdnja, 27. januar 2014 12:52)

    # Link komentara