Partizan ovako loš nije bio od "Mute"

Košarkaši Partizana loše su otvorili sezonu i već se uveliko postavlja pitanje – da li je Vlado Šćepanović pravi čovek za ovaj tim?

PT
Pošaljite komentar
  1. Meni je sasvim ok Vlado. Treba biti uporan i istrajan a rezultati ce mozda i doci. A mozda i ne?
    (Dzordz, 30. oktobar 2020 13:31)

    # Link komentara

  2. Da tebi liku iz Tirane a i ovom @zvezda kazem u istom cugu, jer su vam isti komentari, pravi botovski. Vi nikad onda, po tom kriterijumu, niste uzeli LŠ u fudbalu niti ste uzeli Svetsko klupsko prvenstvo, uzeli ste keš i Tojota kup. Uzeli ste kup automobila i neki evropski kup eliminacija. E pa kad je nasa Evroliga u drugačijem formatu i pod drugim imenom, onda naučite da ste vase međunarodne titule uzeli pod drugim imenom i formatom, mi smo Evroligu uzeli kada se igrala grupna faza i nokaut faza, bez obzira na broj učesnika , vas keš ste uzeli samo u nokaut fazi, a ne kao u sadašnjem formatu, grupa i nokaut faza. Toliko!!!
    (Penetrator državne mezimice, 29. oktobar 2020 16:41)


    To sam u tvojoj glavi moze znak jednakosti.

    U fudbalu je organizator takmicenja isti, u fudbalu je trofej koji xse dodeljuje pobedniku isti - a na tom trofeju najslavnije fudbalsko ime istocne polovine Evrope.

    U kosarci nisu isti ni organizator, ni ime, ni format, ni trofej - na trofeju koji dodeljuje pobedniku ULEB Evrolige nigde nema Partizanovog imena, hvala Bogu, nece ga ni biti.

    Uz svu tvoju muku, nikad neces moci da izjednacis fudbal i kosarku na taj nacin.
    (One night in May, 29. oktobar 2020 17:59)

    # Link komentara

  3. 1010
    Makabijevi navijači se i dalje pitaju ko ste. A o ubedljivim porazima nemate pravo da pričate, derbi pre 9 godina i 118-77 daje razliku od 41. Pati i kukaj. Toliko!!!
    (Penetrator državne mezimice, 29. oktobar 2020 14:
    Ponosu Izraela smo pokazali ko smo h sted Tel Aviva vise puta, i u Bg smo ih isprasi sa 17 razlike zadnju utakmicu . Sad vrlo dobro znaju ko smo! A Vi kako prođoše sinoć!?
    (naše će sene ..., 29. oktobar 2020 17:10)

    # Link komentara

  4. Grobari, Ostoja & Co. novi trener bi takodje mogao biti dugogodisnji navijac Partizana drugi najbolji zivi Trener, nazalost u eri DV nije mu se mogla zelja ostvariti pa je bio na drugoj strani brda, ali od ovog tima bi cudo napravio...A slobodan je valjda...

    Inicijali .... S.P.

    ziveli!

    Inicijali
    (Mihail, 29. oktobar 2020 16:57)

    # Link komentara

  5. Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Satriani, 29. oktobar 2020 16:24)
    Vi grobari iz beznadja se hvatate za nesto i nekada to nije normalno. Mi kad Vam govorimo da smo Vas od 1945-1987 sem,par godina tacnije 3-4 oducavali od kosarke Vi kazete ma to bilo sljaka i sl. Sada vas deremo i bolji smo mnoga,Vi ocajni do granice bola i nista ne priznajete. Imate Vase kalendare,secanja,saopstenja a nikako da se uhvatite realnih stvari. Nista nije strasno u Grckoj sto Aris i Paok pre OLimpijakosa i Pao vladali kosarkom,pa ova dva kluba u turnusu jedan deset godina,pa drugi. I svuda je to tako,Spaniji,Italiji cak neki prvaci vise ne postoje. Ali Vama je Dule usadio seme mrznje da to nije normalno,ali to seme samo u domacoj ligi i prema Zvezdi.Inace ko maca cuti i prede kad ste igrali u El i gubili na gostovanjima po 30-40 razlike. Kao i kad je trener bio preko,nema vike i gusenja sudija. Covic Vam bio dobar kada vam do 2012te nekih 10-15 kosarkasa iz FMP poslao manje vise reprezentativna. Morate sebe gledati,upravu vasu,kritikovati.Nema tog trenera koji ce od ovi vasih trenutno ista da napravi,pa da li je Scepanovic ili Pat Rajli. Vasi juniori deceniju nisu osvojili prvenstvo Srbije. I sve krivi FMP,Zvezda uvek. Osvestiste se na vreme,ne kukajte,ne kmecite za vase bolje sutra.
    (realno, 29. oktobar 2020 16:55)

    # Link komentara

  6. Nemojte Mutu kao primer, eto ja sam ubeđen da to može i bolje.
    (Zastava101Specijal, 29. oktobar 2020 16:45)

    # Link komentara

  7. Druze Zagrebacki moram da te obavestim da Partizan nikada nije osvojio Evroligu ... ne da je nije osvojio nego nikada u ovom formatu noje ni igrao a kako stoje stvari nece nikada ni igrati ...
    Partizan je osvojio FIBA ligu sampiona, tom odabranom drustvu se prosle godine prikljucio Dizon ...
    (Slobodan, 29. oktobar 2020 14:33

    Da tebi liku iz Tirane a i ovom @zvezda kazem u istom cugu, jer su vam isti komentari, pravi botovski. Vi nikad onda, po tom kriterijumu, niste uzeli LŠ u fudbalu niti ste uzeli Svetsko klupsko prvenstvo, uzeli ste keš i Tojota kup. Uzeli ste kup automobila i neki evropski kup eliminacija. E pa kad je nasa Evroliga u drugačijem formatu i pod drugim imenom, onda naučite da ste vase međunarodne titule uzeli pod drugim imenom i formatom, mi smo Evroligu uzeli kada se igrala grupna faza i nokaut faza, bez obzira na broj učesnika , vas keš ste uzeli samo u nokaut fazi, a ne kao u sadašnjem formatu, grupa i nokaut faza. Toliko!!!
    (Penetrator državne mezimice, 29. oktobar 2020 16:41)

    # Link komentara

  8. (petar markovic, 29. oktobar 2020 16:12)

    Spin mašinerija, u stilu trija VVV. KO je rekao da uspehe FIBE ne trba priznavati. Milion puta sam vam čestitao tu titulu. To tada jeste bilo najjače takmičenje u Evropi, ali nema veze sa sadašnjim takmičenjem-.

    Names of the competition

    FIBA era: (1958–2001)
    FIBA European Champions Cup: (1958–1991)
    FIBA European League ("FIBA Euro League"): (1991–1996)
    FIBA EuroLeague: (1996–2000)[9]
    FIBA SuproLeague: (2000–2001)


    Euroleague Basketball era: (2000–present)
    Euroleague: (2000–2016)
    EuroLeague: (2016–present)
    (Sofronije, 29. oktobar 2020 16:36)

    # Link komentara

  9. Ma neeee, držite ga još koje kolo. A smejsli ste se Zvezdi i chici Šakoti.
    (naše će sene ..., 29. oktobar 2020 16:34)

    # Link komentara

  10. Требало би заувек прекинути нагађање око освојених трофеја ККЦЗ и ККП. Оба клуба су освојила најјача такмичења у том тренутку. Није битно како су се звала и у шта су прерасла. Разлика је једино у томе што трофеј КЕШ-а није освојио нико из екс ЈУ док је освајање трофеја у кошарци била готово редовна појава за клубове са ових простора!
    (Црвена звезда 1913, 29. oktobar 2020 16:28)

    # Link komentara

  11. @(Zvezda, 29. oktobar 2020 15:27)

    Evo, ovako, u sezoni 2009/10, kada je Partizan igrao na F4 u Parizu, u EL su te sezone igrali timovi koji ove sezone imaju A licencu (desetogodišnji ugovor): Barcelona, Real, Caja Laboral, Panathinaikos, Olympiakos, Efes, Fenerbahche, Zalgiris, Armani, CSKA, Khimki, Maccabi, Asvel. Takođe, igrali su u to vreme fenomenalna ekipa Montepashi Sienna, redovni učesnik F4 tih godina, i ekipa koja bi u ovom formatu sigurno bila vlasnik A licence (desetogodišnheg ugovora) i odlični Lietuvos Rytas. Istina, igrali su i timovi kao Orlean i Oldenburg, isto kao što danas igraju Zenit i ALBA... O formatu takmičenja je smešno i polemisati-tada je svaka pobeda bila mnogo vrednija, najbolji timovi nisu kalkulisali, odmarali igrače i sl. Danas, već u decembru imaš trećinu timova koji rekreativno igraju takmičenje, jer su izgubili realnu mogućnost da se bore za F8 i otaljavaju utakmice. Npr, Barcelona je te sezone bila osvajač EL sa ukupno 2 poraza (od kojih jedan upravo od Partizana).
    (Satriani, 29. oktobar 2020 16:24)

    # Link komentara

  12. Dakle, spinovanje na delu. Partizan jeste bio prvak Evrope i ja mu čestitam na tome. Ali to je bilo sasvim drugačije takmičenje, drugačijeg formata i pod okriljem sasvim druge organizacije. Setićeš se da je Partizan na putu do zaslužene titule igrao i protiv nekih Holanđana.
    Ni Zvezda u fudbalu nije bila prvak Lige šampiona u ovom formatu, ali je LŠ naslednik Kupa evropskih šampiona i Zvezdino ime je ugravirano u taj pehar. Ma koliko se vi trudili da izjednačite te dve stvari i da omalovažite Zvezdine rezultate u Evroligi, ovo su činjenice.
    (Sofronije, 29. oktobar 2020 15:43)

    ma kako si samo posten. pa i el je naslednik tadasnje el sto i samo djordijevo preduzece priznaje sto se moze videti i na opisu partizanove istorije na sajtu evrokupa gde se pominje da je ucesnik prvog f4 u istoriji el (1988) i osvajac el iz 1992e. kakve veze ima koja je organizacija tad bila glavna? pa sva evropska takmicenja su do 2000e(ili koje vec) bila pod okriljem fiba pa po toj logici ne treba nijedan od tih uspeha racunati. pritom, daleko je slicniji tadasnji format evrolige sa sadasnjim nego tadasnji format fudbalskog kupa sampiona sa sadasnjim. partizan je igrao u takmicenju koje se i tad zvalo evroliga. primera radi u cetvrtfinalu su bila 2 jugoslovenska, 3 spanska tima, 2 italijanska i makabi. abnormalno je to vase bavljenje formatom takmicenja i njegovim rukovodstvom u pokusaju da omalovazite partizanov uspeh i sebi olaksate patnju. uostalom, steta sto zvezdu niko nije tad obavestio da je tako lako osvojiti titulu prvaka evrope pa da i ona to uradi. eto jos bi i sa nekim holandjanima igrala.steta sto to tad nisu znali
    (petar markovic, 29. oktobar 2020 16:12)

    # Link komentara

  13. Je li se ti to svadjaš? Da počnem od kraja tvog komentara. Partizan nikada nije osvojio EL koja je osnovana 2000 - te. I kada ste igrali igrali ste drugi format. Grupne faze pa ste tako jedne godine u grupi od 6 timova otišli dalje i sa dve pobede. Ono što je tvom klubu da udje u 8 bilo potrebno 5 sezona Zvezdi uspelo u 3..Tvoj klub i grupnim fazama nikada nije imao više pobeda od poraza. A o ekipama koje su igrali izlišno trošiti reči a i i budžetima i rosterima
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zvezda, 29. oktobar 2020 15:27). Gde vam je F4 ???
    (ispran ti je mozak, 29. oktobar 2020 16:07)

    # Link komentara

  14. Dakle, spinovanje na delu. Partizan jeste bio prvak Evrope i ja mu čestitam na tome. Ali to je bilo sasvim drugačije takmičenje, drugačijeg formata i pod okriljem sasvim druge organizacije. Setićeš se da je Partizan na putu do zaslužene titule igrao i protiv nekih Holanđana.
    Ni Zvezda u fudbalu nije bila prvak Lige šampiona u ovom formatu, ali je LŠ naslednik Kupa evropskih šampiona i Zvezdino ime je ugravirano u taj pehar. Ma koliko se vi trudili da izjednačite te dve stvari i da omalovažite Zvezdine rezultate u Evroligi, ovo su činjenice.
    (Sofronije, 29. oktobar 2020 15:43). Koji su to Zvezdini rezultati u Evroligi ???
    (ispran ti je mozak, 29. oktobar 2020 16:05)

    # Link komentara

  15. Skloni se sa trenerske pozicije
    (Mirko, 29. oktobar 2020 16:01)

    # Link komentara

  16. Jovica Arsic (ex trener Zdravlja iz Leskovca) idealan kandidat za Partizan.MIslite o tome.
    (LEON, 29. oktobar 2020 15:59)

    # Link komentara

  17. Tebi je vikipedija izvor informacija??? Pa šta dalje reći...
    (NoName, 29. oktobar 2020 15:29)

    Ako ti to nije dovoljno, idi na sajt evrolige i pronađi KKP, tamo ti piše.
    (InnerVoice, 29. oktobar 2020 15:56)

    # Link komentara

  18. Vi elementarne stvari niste u stanju da shvatite. Niko ne spori da je Partizan bio šampion Evrope, samo nije osvojio ovu EL. Ovo takmičenje je osnovano 2000-e godine, ove sezone se obeležava "naših 20 godina". Fiba LŠ postoji i dalje, čak i Ostoja kaže da su vam nudili veće pare ove godine.
    (NoName, 29. oktobar 2020 15:33). Fiba Liga šampiona postoji od sezone 2016/17. tupsone !!!
    (Mnogo si glup NoName, 29. oktobar 2020 15:52)

    # Link komentara

  19. Par utaknica su odigrali jako dobro i ponadao sam se da hvataju zalet kad sinoc opet totalna nezainteresovanost i nezalaganje. Sta je razlog? Da li mozda bojkotuju ovog trenera? Vlada Scepanovic je legenda kluba i jugoslovenske kosarke,jako pozrtvovan igrac kakav je bio i Sasa Obradovic sada trener Zvezde. Ne mogu da razumem da igraci nemaju motiv, ajde ovi stranci igraju za novac ali domaci igraci? Novica vise ne moze ,prestario je ali ovi drugi bi trebalo da kidaju. Promeniti trenera ?pitanje je da li ce igrati bolje ,mozda 2~3utakmice pa Jovo nanovo,Koga da dovedes od trenera? Ne vidim ni jednog da je nesto napravio.A nekada smo imali najbolje trenere,
    (zemunski kej, 29. oktobar 2020 15:46)

    # Link komentara

  20. Pa jačeg klupskog takmičenja u tom trenutku u košarci nije bilo. Tvojom logikom ni Zvezda nikada nije bila šampion Evrope u fudbalu.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Halo Bing, 29. oktobar 2020 15:05


    Dakle, spinovanje na delu. Partizan jeste bio prvak Evrope i ja mu čestitam na tome. Ali to je bilo sasvim drugačije takmičenje, drugačijeg formata i pod okriljem sasvim druge organizacije. Setićeš se da je Partizan na putu do zaslužene titule igrao i protiv nekih Holanđana.
    Ni Zvezda u fudbalu nije bila prvak Lige šampiona u ovom formatu, ali je LŠ naslednik Kupa evropskih šampiona i Zvezdino ime je ugravirano u taj pehar. Ma koliko se vi trudili da izjednačite te dve stvari i da omalovažite Zvezdine rezultate u Evroligi, ovo su činjenice.
    (Sofronije, 29. oktobar 2020 15:43)

    # Link komentara

  21. Slobodan, 29. oktobar 2020
    Pa jačeg klupskog takmičenja u tom trenutku u košarci nije bilo. Tvojom logikom ni Zvezda nikada nije bila šampion Evrope u fudbalu.
    (Halo Bing, 29. oktobar 2020 15:05)

    Vi elementarne stvari niste u stanju da shvatite. Niko ne spori da je Partizan bio šampion Evrope, samo nije osvojio ovu EL. Ovo takmičenje je osnovano 2000-e godine, ove sezone se obeležava "naših 20 godina". Fiba LŠ postoji i dalje, čak i Ostoja kaže da su vam nudili veće pare ove godine.
    (NoName, 29. oktobar 2020 15:33)

    # Link komentara

  22. Makabijevi navijači se i dalje pitaju ko ste. A o ubedljivim porazima nemate pravo da pričate, derbi pre 9 godina i 118-77 daje razliku od 41. Pati i kukaj. Toliko!!!
    (Penetrator državne mezimice, 29. oktobar 2020 14:

    E baš si našao tim. Pusti naše derbije ili takmičenja. Partizan ispod 50 koševa i minus 41 u Moskvi protiv CSKA. Zamisli kada bi ja tebi napisao da je čini mi se 1975 tvoj tim od Bosne izgubio sa 54 razlike u Beogradu od Bosne kada je Mirza Delibašić sam dao 50 koševa a tvoj tim završio sa 4 igrača na terenu. I ispali ste iz lige a onda putem letnje lige vratili u prvu jugo ligu
    (ja, 29. oktobar 2020 15:33)

    # Link komentara

  23. Makabijevi navijači se i dalje pitaju ko ste. A o ubedljivim porazima nemate pravo da pričate, derbi pre 9 godina i 118-77 daje razliku od 41. Pati i kukaj. Toliko!!!
    (Penetrator državne mezimice, 29. oktobar 2020 14:11) jel to onda kad smo igrali sa omladincima i kad nam Tadic zabranio sponzore? Kad nismo imali da placamo struju a kamoli igrace,jel to onda kad ste pokrali sve zivo pa vikali kako ste cisti a nikad prljaviji,jos plus Tadic pio sampanjac na vasoj tekmi govori o vasem obrazu...nemate ga jednostavno. Ali ni tada mi nismo plakali i kukali kako li vi sad radite,sve vam se polako vraca,uskoro ide katanac za sva vremena,mi jesmo prodali grb i ime ali posle vracenih dugova ga vratili nazad,vi mozete plakat fmp ovo fmp ono...znate i sami da se tako samo tesite. SCEPO OSTANI!
    (Gospodin, 29. oktobar 2020 15:32)

    # Link komentara

  24. sto bi šćepanović rekao;"nisam pokazao karakter..."
    (dure, 29. oktobar 2020 15:32)

    # Link komentara

  25. Druze Zagrebacki moram da te obavestim da Partizan nikada nije osvojio Evroligu ... ne da je nije osvojio nego nikada u ovom formatu noje ni igrao a kako stoje stvari nece nikada ni igrati ...
    Partizan je osvojio FIBA ligu sampiona, tom odabranom drustvu se prosle godine prikljucio Dizon ...
    (Slobodan, 29. oktobar 2020 14:33)

    ne. to nije tako. ti bi voleo da je tako i ubedjujes sebe da jeste ali nije. iako je lako proverljivo da je to sto pises potpuna nebuloza (recimo uvidom u wiki gde lepo pise da je partizan bio u odabranom drustvu po vise najboljih ekipa spanije, italije itd) ti si svejedno uporan u pokusajima da sebe ubedis u nesto sto nema veze sa realnoscu samo da bi lakse preboleo partizanov uspeh.
    tvoji komentari na apsolutno svakoj vesti o partizanu i tvoja posvecenost u ubedjivanju sebe u te nebuloze dovoljno govore i o velicini partizana i o tome koliko te boli taj uspeh i kakvo je tvoje psihicko stanje
    (petar markovic, 29. oktobar 2020 15:21)

    Tebi je vikipedija izvor informacija??? Pa šta dalje reći...
    (NoName, 29. oktobar 2020 15:29)

    # Link komentara

  26. Za drzavnu mezimicu- zvezda sluzi za kos razliku haha kakvi ste vi bolesnici nije mi vas zao uopste sve sto ste zeleli zvezdi vama se desava zvezda pobedi cska prvaka evrope i prvaka spanije hahaha bolest.
    (Zvezdan, 29. oktobar 2020 15:28)

    # Link komentara

  27. Hahahaha nije top 9 nego top 8, nije šija nego vrat. Mrznja je sa vase strane, dolazite na PartizanOve vesti da se sladite nasim porazima. To je i mrznja i bolesti i frustracija i dijagnoza, f oblika. Bavi se svojim mutant projektom, kad budes imao top 4 kao Partizan pre 10 godina, možeš da dignes dva prsta, ne bi li dobio reč, koji svakako nećeš dobiti. Kad osvojite Evroligu, tad možda dobijes pravo da komentarišeš Partizan. Toliko!!!
    (Penetrator državne mezimice, 29. oktobar 2020 14:14)

    Je li se ti to svadjaš? Da počnem od kraja tvog komentara. Partizan nikada nije osvojio EL koja je osnovana 2000 - te. I kada ste igrali igrali ste drugi format. Grupne faze pa ste tako jedne godine u grupi od 6 timova otišli dalje i sa dve pobede. Ono što je tvom klubu da udje u 8 bilo potrebno 5 sezona Zvezdi uspelo u 3..Tvoj klub i grupnim fazama nikada nije imao više pobeda od poraza. A o ekipama koje su igrali izlišno trošiti reči a i i budžetima i rosterima
    (Zvezda, 29. oktobar 2020 15:27)

    # Link komentara

  28. Au Losmi,svaka čast na upornosti.Svima si stigao da repliciraš.Tebi je baš dosadno.
    (Voja, 29. oktobar 2020 15:22)

    # Link komentara

  29. Druze Zagrebacki moram da te obavestim da Partizan nikada nije osvojio Evroligu ... ne da je nije osvojio nego nikada u ovom formatu noje ni igrao a kako stoje stvari nece nikada ni igrati ...
    Partizan je osvojio FIBA ligu sampiona, tom odabranom drustvu se prosle godine prikljucio Dizon ...
    (Slobodan, 29. oktobar 2020 14:33)

    ne. to nije tako. ti bi voleo da je tako i ubedjujes sebe da jeste ali nije. iako je lako proverljivo da je to sto pises potpuna nebuloza (recimo uvidom u wiki gde lepo pise da je partizan bio u odabranom drustvu po vise najboljih ekipa spanije, italije itd) ti si svejedno uporan u pokusajima da sebe ubedis u nesto sto nema veze sa realnoscu samo da bi lakse preboleo partizanov uspeh.
    tvoji komentari na apsolutno svakoj vesti o partizanu i tvoja posvecenost u ubedjivanju sebe u te nebuloze dovoljno govore i o velicini partizana i o tome koliko te boli taj uspeh i kakvo je tvoje psihicko stanje
    (petar markovic, 29. oktobar 2020 15:21)

    # Link komentara

  30. Aj da ostavim jedan normalan komentar u moru klinačkog prepucavanja.
    Uopšte nije neobično ovo što se dešava sa Partizanom, jer je velika većina igrača tu od prošle sezone. A tada su imali Trinki(kiriki)jerija, prevejanog lisca i vrsnog stručnjaka kao neko ko će da ih vodi i pokazuje, a na Šćepanovića su tada gledali kao na nekog početnika ko se uz Andreu uči poslu.
    A onda Italijan ode i uprava postavi tog učenika da ih vodi. Kako se igrači osećaju ostavljeni nekom početniku, koji ih, pri tome, kažnjava i maltretira svojim neiskustvom. Pa, naravno da će ovako mlitavo da deluju.
    Ako Partizan misli da se pokrene sa mrtve tačke promena trenera je APSOLUTNO OBAVEZNA stvar. Ne mora taj drugi trener da bude neki ekstra poznati stručnjak, nego neko ko će igračima da u glavama stvori novi momentum, kao što je (nesposobni) Šakota to doneo Zvezdi prošle godine. Bar za kratko.
    Ne kažem da je Šćepa loš kao trener, ali ako su ga igrači gledali prošle sezome kao Andreinog potrčka, imaće jako malo respekta prema njemu kao glavnom treneru. To je, jednostavno, ljudska psihologija.
    A koliko trener znači za jedan tim dovoljno je videti po Salu Obradoviću. Ovaj tim Zvezde bi prao svako da je na klupi Tomić ili Šakota. Ali kad Sale podvikne, to je kao kad Robija pocrveni, onda je bolje da daš sve od sebe da ne bi nagrabusio posle... :)
    (NastyB, 29. oktobar 2020 15:18)

    # Link komentara

  31. (peca, 29. oktobar 2020 14:50)

    Једини, озбиљан, играч вам је Јарамаз, сви остали суви просек.
    Новица ти добар играч?
    Новица је БИО добар играч, данас је на нивоу рекреативца. Пејџ осцилатор, Ангола обичан "дивљак", Загорац умишљена звезда....
    Тим вам је крш, клуб вам је крш па су и резултати такви какви јесу.
    Схвати следеће, води вас политички пион, имате ситуацију као Звезда са Жиком и Весићем, како је завршено ваљда знаш.
    Ништа вам више није до тренера....
    (Црвена звезда 1913, 29. oktobar 2020 15:09)

    # Link komentara

  32. Šta je sa Milojevićem? Ako nije angažovan, odmah blanko ugovor na četiri godine.
    (Halo Bing, 29. oktobar 2020 15:07)

    # Link komentara

  33. Slobodan, 29. oktobar 2020
    Pa jačeg klupskog takmičenja u tom trenutku u košarci nije bilo. Tvojom logikom ni Zvezda nikada nije bila šampion Evrope u fudbalu.
    (Halo Bing, 29. oktobar 2020 15:05)

    # Link komentara

  34. sa mutom je oborio negativan rekord evrokupa 1-9. a sad sa duplo vecim budzetom od mutinog igra isto lose kao tad. Šćepanoviću je ostavljeno 90% igraca od prošle godine, dovedeni kodi m.m, danga, mika. otisao volden i birca. znaci po svim navijačima tim je dobio nadogradnju i za nijansu je jaci od prošle godine a igra je blago rečeno neglediva, zalaganje nula. svi vide da je trener problem.
    (Ivan, 29. oktobar 2020 15:02)

    # Link komentara

  35. Svo zlo koje ste hteli da nam nanesete,lagano vam se vraća,kao bumerang.Pošto košta grb?
    (Delija26, 29. oktobar 2020 15:01)

    # Link komentara

  36. Partizan ima odličan tim. Tri odlična plejmekera (Gordić, Jaramaz, Mekintajer), odličan bek šuter Pejdž i talentovani Trifunović, Angola koji bi u drugoj ekipi bio prvi strelac, možda i prvi strelac ABA lige, dobra krila Veličković i Tomas, solidan Zagorac, dobar niski centar Mozli, solidan Mika. Nedostaje jak prvi centar. I pre svega nedostaje trener.
    (peca, 29. oktobar 2020 14:50)

    # Link komentara

  37. Kad osvojite Evroligu, tad možda dobijes pravo da komentarišeš Partizan. Toliko!!!
    (Penetrator državne mezimice, 29. oktobar 2020 14:14)

    Druze Zagrebacki moram da te obavestim da Partizan nikada nije osvojio Evroligu ... ne da je nije osvojio nego nikada u ovom formatu noje ni igrao a kako stoje stvari nece nikada ni igrati ...
    Partizan je osvojio FIBA ligu sampiona, tom odabranom drustvu se prosle godine prikljucio Dizon ...
    (Slobodan, 29. oktobar 2020 14:33)

    # Link komentara

  38. @Ibrakadabra
    Bas suprotno, samo u Srbiji ljudi zele posto poto da daju sansu treneru. Koliko sam puta cuo da "ozbiljan tim ne menja trenera na polusezoni" nego valjda ceka da im upropasti celu sezonu, zato su ozbiljni.
    Kad pominjes fudbal, ovde su mnogi kritikovali igrace i kritikovali smenu Kovaca, a eto sta se desilo kad su ga smenili. Slicno, su mnogi kritikovali Ronalda kad se svadjao sa Benitezom. Srecom, Real nije slusao ovdasnju javnost koja bi prodala Ronalda vec prodala Beniteza i osvojili 3 LS za redom.
    (jsx, 29. oktobar 2020 14:27)

    # Link komentara

  39. Kakav predsednik...takav trener....kakav trener takvi igraci....kakvi igraci takva igra
    (b, 29. oktobar 2020 14:22)

    # Link komentara

  40. nema gepekovanja-nema rezultata
    (tegi debela striptizeta i novica trtoguz, 29. oktobar 2020 14:20)

    # Link komentara

  41. Tebi niko nije rekao da je Zvezda pre par godina bila u Top 8? Mržnja je bolest.
    (Sofronije, 29. oktobar 2020 13:58

    Hahahaha nije top 9 nego top 8, nije šija nego vrat. Mrznja je sa vase strane, dolazite na PartizanOve vesti da se sladite nasim porazima. To je i mrznja i bolesti i frustracija i dijagnoza, f oblika. Bavi se svojim mutant projektom, kad budes imao top 4 kao Partizan pre 10 godina, možeš da dignes dva prsta, ne bi li dobio reč, koji svakako nećeš dobiti. Kad osvojite Evroligu, tad možda dobijes pravo da komentarišeš Partizan. Toliko!!!
    (Penetrator državne mezimice, 29. oktobar 2020 14:14)

    # Link komentara

  42. Evo ga pametni kome je mozak i danas uzeo slobodan dan. Care u košarci ne odlučuje koš razlika osim u medjusobnom duelu. Zvezda ako gubi gubi tesno i nikada preko 15 ali retko. Tvoj klub i dalje drži rekord. Manje od 50 i plus 41
    (Zvezda, 29. oktobar 2020 12:25

    Makabijevi navijači se i dalje pitaju ko ste. A o ubedljivim porazima nemate pravo da pričate, derbi pre 9 godina i 118-77 daje razliku od 41. Pati i kukaj. Toliko!!!
    (Penetrator državne mezimice, 29. oktobar 2020 14:11)

    # Link komentara

  43. Partizan je uvek bio loš. Drugo je što je bio uspešan, uvek su imali slabe ljude u upravi, bahate političke komesare koji su sve terali, da igraju za njih.
    Od kad su izišli iz šume na čistinu vide im se sve greške.
    (MileR, 29. oktobar 2020 13:58)

    # Link komentara

  44. OK, eto, prepuštamo vam sa igrate još 100 godina tu Evroligu, umesto šampiona Evrope iz 1992. godine,ali znajte dalje od top 9 nećete videti. Nastavite i dalje u istom ritmu i brukajte košarkašku naciju sa 5 osvojenih SP, 8 EP i jednim OI. Toliko!!!
    (Penetrator državne mezimice, 29. oktobar 2020 13:26)

    Tebi niko nije rekao da je Zvezda pre par godina bila u Top 8? Mržnja je bolest.
    (Sofronije, 29. oktobar 2020 13:58)

    # Link komentara

  45. Partizan nikada vise nece igrati Evroligu.
    (neko, 29. oktobar 2020 13:34)Tacno
    (Aleksej, 29. oktobar 2020 13:53)

    # Link komentara

  46. Losmi, nas Korona nije nigde ubacila, sigurno ne u EL jer smo mi zasluzili iganje u EL time sto smo razbili Buducnost u finalu ABA sa preko 100 razlike. I Partizan sa preko 25 razlike u polufinalu. E sad, sto se tice rezultata, Zvezda ove godine gura dobro u ABA i sasvim dobro u EL jer je pobedila prvaka Evrope i prvaka Spanije. Ako mislis da Zvezda nema rezultate, sta onda covek da kaze o Partizanu?
    (Gossa placa Zeljko, 29. oktobar 2020 13:52)

    # Link komentara

  47. Partixan nikada vise nece igrati Evroligu.
    (Aleksej, 29. oktobar 2020 11:16

    Ne znam ni sto zvezda igra, služi za popravljanje koš razlike u toj Evroligi.
    (Penetrator državne mezimice, 29. oktobar 2020 11:37)Partizan nikada ali nikada vise nece igrati Evroligu.
    (Aleksej, 29. oktobar 2020 11:59)
    grobari, ne zamerite ovom Alekseju. klinac verovatno. Dopustite meni kao matorom Zvezdasu da vam bez te klinačke strasti kažem jednu stvar. Partizan više nikada nece igrati Evroligu!
    (triplem, 29. oktobar 2020 12:18)hahahahahahahahha slazem se haahahah
    (Aleksej, 29. oktobar 2020 13:49)

    # Link komentara

  48. Uopšte niste bili loši.
    (realno, 29. oktobar 2020 13:49)

    # Link komentara

  49. Ljudi moji, Šćepan je najgori trener u istoriji ove igre. Bez jedne jedine akcije, sa odbranom koja ne postoji, uz to ladovina, skandalozne izjave i pre i nakon utakmice. Ortak radi u Partizanu, kaže mi, nećeš verovati dva puta se uspavao na treningu....Kako, bre. Pomoćnici vode trening, koji to zapravo i nije, Šćepo sedne na klupu i zadrema, zaspe. Verovali ili ne.
    (Goks, 29. oktobar 2020 13:48)

    # Link komentara

  50. Džikić, ljudi... Džikić.
    (Dawkins, 29. oktobar 2020 12:10)

    Vidjen je u nekom Bg lokalu kako cita vase komentare kada ste ga pljuvali i oterali kao psa ...
    (Slobodan, 29. oktobar 2020 13:40)

    # Link komentara

  51. Na koga mislis kad kazes rezultata nema? Pretpostavljam na oba kluba. Jer ne znam koji rezultat to Zvezda ima, korona vas ubacila u EL. Ako se ne varam prosle godine smo imali bolji rezultat od vas u svim takmicenjima do prestanka sezone.
    (Losmi, 29. oktobar 2020 13:18)

    Zvezda je aktuelni prvak Srbije i ABA lige, tkmicenje je prosle godine prekinuto zbog pandemije ...
    Da je takmicenje nastavljeno lagano bi opet osvojili oba takmicenja ...
    Osvojili ste kup ABA lige vise nego sto bilo sta osvajate zadnjih 8 godina a to je namesteni kup RK ...
    Nije korona ubacila Zvezdu u Evroligu nego su to odlucile ekipe koje igraju istu, odluceno je da se takmicenje ponovi jer nije moguce da se zavrsi ...
    Efes je bio prvi u ligaskom delu sezone ali nisam siguran da im bilo ko priznaje titulu pa cak ni oni sami sebi za razliku od vas uplakanih ...
    (Slobodan, 29. oktobar 2020 13:35)

    # Link komentara

  52. Partizan nikada vise nece igrati Evroligu.
    (neko, 29. oktobar 2020 13:34)

    # Link komentara

  53. Partixan nikada vise nece igrati Evroligu.
    (Aleksej, 29. oktobar 2020 11:16

    Ne znam ni sto zvezda igra, služi za popravljanje koš razlike u toj Evroligi.
    (Penetrator državne mezimice, 29. oktobar 2020 11:37)Partizan nikada ali nikada vise nece igrati Evroligu.
    (Aleksej, 29. oktobar 2020 11:59)
    grobari, ne zamerite ovom Alekseju. klinac verovatno. Dopustite meni kao matorom Zvezdasu da vam bez te klinačke strasti kažem jednu stvar. Partizan više nikada nece igrati Evroligu!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (triplem, 29. oktobar 2020 12:18

    OK, eto, prepuštamo vam sa igrate još 100 godina tu Evroligu, umesto šampiona Evrope iz 1992. godine,ali znajte dalje od top 9 nećete videti. Nastavite i dalje u istom ritmu i brukajte košarkašku naciju sa 5 osvojenih SP, 8 EP i jednim OI. Toliko!!!
    (Penetrator državne mezimice, 29. oktobar 2020 13:26)

    # Link komentara

  54. Ovo je delo ruku gospodina Nolana Smita, ona njegova trojka je ostavila trajne posledice!
    (cukce, 29. oktobar 2020 12:04)
    Zamisli Saletovu magicnu trojku. Napravila vecnu razliku izmedju Evropskog prvaka i seoske ekipe
    (Losmi, 29. oktobar 2020 13:22)

    # Link komentara

  55. To se desi kad hoćeš da uštediš na treneru, isto ko Zvezda sa Stankovićem.
    (2CRAZY, 29. oktobar 2020 13:21)

    # Link komentara

  56. Ne znam ni sto zvezda igra, služi za popravljanje koš razlike u toj Evroligi.
    (Penetrator državne mezimice, 29. oktobar 2020

    Evo ga pametni kome je mozak i danas uzeo slobodan dan. Care u košarci ne odlučuje koš razlika osim u medjusobnom duelu. Zvezda ako gubi gubi tesno i nikada preko 15 ali retko. Tvoj klub i dalje drži rekord. Manje od 50 i plus 41
    (Zvezda, 29. oktobar 2020 12:25)
    Ti to o nasem medjusobnom duelu, nisam razumeo? Mozda da predlozis nagradu za Klub kad gubi gubi tesno 2020? Ili trofej Nikad nista nismo uradili ali kad gubimo gubimo tesno?
    (Losmi, 29. oktobar 2020 13:20)

    # Link komentara

  57. Institucija, koje su to pare upumpane u Zvezdu? Vidi, ja znam da boli cinjenice sto je Zvezdin budzet ove godine manji od prosligodisnjeg, znam da boli sto Sale na klupi zna sta hoce od igraca, znam da boli kad gledas dobru Zvezdu u EL. Ali pricati o nekakvim parama je smesno. Prvo, osim Lojda u Zvezdi nema igraca koji igra za preko 500k eur. Nema, jer sigurno igraci poput Hola, Terija, Voldena i O’ brajanata koji su dosli ili kao slobodni ili iz Cipripija ne mogu puno da kostaju. Da nisu skupi Dobric, Simonovic, Kuridza, Lazic slucajno? Ajmo dalje o parama, zadrzali ste ceo tim i dodatni se pojacali, pricali ste pre pocetka sezone kako ste vi jos jaci a Zvezda slabija. I sad neko prica o parama jer rezultata nema.
    (Gossa placa Zeljko, 29. oktobar 2020 12:33)
    Na koga mislis kad kazes rezultata nema? Pretpostavljam na oba kluba. Jer ne znam koji rezultat to Zvezda ima, korona vas ubacila u EL. Ako se ne varam prosle godine smo imali bolji rezultat od vas u svim takmicenjima do prestanka sezone.
    (Losmi, 29. oktobar 2020 13:18)

    # Link komentara

  58. Вређате Муту а Мута није ништа лошији тренер од Вујошевића ког дижете у звезде а он је само искористио повољну политичку климу за освајање титула.
    Да је партизан у кризи јесте али питање да ли је проблем само у тренеру.
    Поздрав од звездаша који жели да се комшије опораве и да имамо што бољу кошарку а кошарке нема без здраве конкуренције.
    Сви заједно треба да се боримо да у нашим клубовима нема више од три странца где не убрајам играче са балканских простора.
    (Рајко Четник, 29. oktobar 2020 12:56)
    Druze, stavljati Mutu i Duleta u istu recenicu je uvredljivo. Dizali ga mi ili ne, covek je dokazana trenercina, F4, Gomeljski. Zadao je domaci mnogima. Svako dobro
    (Losmi, 29. oktobar 2020 13:12)

    # Link komentara

  59. Stanojević nije za smenu a Vlado jeste,jel da?Evo šta se desi kad se umeša tajna služba i kompletna vlada u sport!O ovome će se snimati insajder za koju godinu!
    (Novi Sad-prestonica, 29. oktobar 2020 13:12)

    # Link komentara

  60. Dragan Arsic... sta je s tim covekom?Bio juniorski prvak sveta sa Jugoslavijom u sred Amerike. Bio bi odlican trener za Partizan. Dok je Zdravlje igralo prvu ligu uvek je bio opasan protivnik
    (went out for good reason, 29. oktobar 2020 13:12)

    # Link komentara

  61. Ovaj je veći muta od Mute.
    (Michael Jordan, 29. oktobar 2020 13:06)

    # Link komentara

  62. Šćepanivić definitivno nije trener,ne zna čovek,nije on kriv,nego oni koji ga postaviše za trenera!
    Tim je nešto bolji nego prošle sezone,ali Vlado eksperimentiše sa nekim svojim sistemom,a ne zna,svaki trener to radi,tako da on nije nastavio igru Trinkijerija! Partizan ne igra ništa,nijedan segment igre ne funkcioniše,igrači izvan forme,ne pogadjaju zicere,a uz to je u svadji sa Gordićem i Tomasom,Angola uopšte ne igra,oterao je Birčevića i Mekadua,a sada ima probleme u reketu,itd....!!!
    Zaključak,pod hitno naći novog trenera,agresivnog sa pobedničkim mentalitetom,da zna da motiviše ekipu,a Vlado je kao "mrtvo puvalo",iste emocije i kada pobedi i kada izgubi,flegma!!!
    (Don Kihot, 29. oktobar 2020 13:02)

    # Link komentara

  63. Вређате Муту а Мута није ништа лошији тренер од Вујошевића ког дижете у звезде а он је само искористио повољну политичку климу за освајање титула.
    Да је партизан у кризи јесте али питање да ли је проблем само у тренеру.
    Поздрав од звездаша који жели да се комшије опораве и да имамо што бољу кошарку а кошарке нема без здраве конкуренције.
    Сви заједно треба да се боримо да у нашим клубовима нема више од три странца где не убрајам играче са балканских простора.
    (Рајко Четник, 29. oktobar 2020 12:56)

    # Link komentara

  64. Izgleda da će trojka Nolana Smita ući u anale. Zaista je neverovatno da je jedna postignuta trojka toliko uništila i unazadila klub. Čak i godinama posle tog momenta klub ništa vredno pomena da osvoji niti da uradi. A igrali su i još slabije takmičenje od Cipiripi kupa i ABA lige. Što bi rekao drug Data "I find it most intriguing".
    (Smeh, 29. oktobar 2020 12:55)

    # Link komentara

  65. Sine sve okej,ali "Partizan prošle takmičarske godine nije dobijao na individualni kvalitet jer ga mnogo nije ni bilo"...
    Da li si stvarno to napisao?
    Volden Jaramaz Tomas Bircevic Mozli niko nema individualni kvalitet?
    Fino si se nalupao
    (Masi, 29. oktobar 2020 12:47)

    # Link komentara

  66. panter pudlica: ti stvarno tripuješ, da vam je i Trinkijeri na klupi da možete nešto protiv Zvezde?! Blago tebi!!
    (SAŠA FRANKFURT, 29. oktobar 2020 12:41)

    # Link komentara

  67. Institucija: hahaha, pa vama davao Andrej pare, koliko čujem zavrnuo česmu i on!! Biće bežanija kud koji mili moji!!
    (SAŠA FRANKFURT, 29. oktobar 2020 12:33)

    # Link komentara

  68. Institucija, koje su to pare upumpane u Zvezdu? Vidi, ja znam da boli cinjenice sto je Zvezdin budzet ove godine manji od prosligodisnjeg, znam da boli sto Sale na klupi zna sta hoce od igraca, znam da boli kad gledas dobru Zvezdu u EL. Ali pricati o nekakvim parama je smesno. Prvo, osim Lojda u Zvezdi nema igraca koji igra za preko 500k eur. Nema, jer sigurno igraci poput Hola, Terija, Voldena i O’ brajanata koji su dosli ili kao slobodni ili iz Cipripija ne mogu puno da kostaju. Da nisu skupi Dobric, Simonovic, Kuridza, Lazic slucajno? Ajmo dalje o parama, zadrzali ste ceo tim i dodatni se pojacali, pricali ste pre pocetka sezone kako ste vi jos jaci a Zvezda slabija. I sad neko prica o parama jer rezultata nema.
    (Gossa placa Zeljko, 29. oktobar 2020 12:33)

    # Link komentara

  69. Kakav bre Dzikic, ovaj tim je Italijan pravio po svom ukusu i samo treneri slicnog sklopa i mogu da ga vode, partizan nema pojedinca samo kao tim mogu da igraju i kada nema timskog rada porazi su zagarantovani.
    Sinoc komentator na SK HR spomenuo Pesica ma od tog nema nista, nisu to treneri za ovu ekipu.
    (Deki, 29. oktobar 2020 12:32)

    # Link komentara

  70. @Dawkins

    Ne bi se Džikić ponovo uhvatio u posao sa Ostojom, posle načina na koji je otišao.. Isto je bilo kad su zvezdanini navijači priželjkivali Radonjića, dao čovek dve izjave i raskinut mu ugovor. Imaju oni neki obraz i kredibilitet, ne bi se vraćali negde gde su ih ispljuvali.

    @kusavi

    Da je kojim slučajem KKP osvojio pravo na EL, ostao bi i trener i timski duh, a onakva igra kakva je prikazana prošle sezone je i te kako na evroligaškom nivou. Onakva igra dovlači i navijače da bodre i igrači jedan za drugog rade, to fali ovde, želja da se kida na terenu i postavka igre.
    (Inner Voice, 29. oktobar 2020 12:27)

    # Link komentara

  71. Ne znam ni sto zvezda igra, služi za popravljanje koš razlike u toj Evroligi.
    (Penetrator državne mezimice, 29. oktobar 2020

    Evo ga pametni kome je mozak i danas uzeo slobodan dan. Care u košarci ne odlučuje koš razlika osim u medjusobnom duelu. Zvezda ako gubi gubi tesno i nikada preko 15 ali retko. Tvoj klub i dalje drži rekord. Manje od 50 i plus 41
    (Zvezda, 29. oktobar 2020 12:25)

    # Link komentara

  72. Kada potrosimo sve legende sta cemo onda? Da placamo skupo strane trenere? Ocigledno je da. Scepanovic nije jedini kriv za losu igru jer su igraci nemotivisani posle prekida prosle sezone.
    (Ibrakadabra, 29. oktobar 2020 11:38)

    Ibro, igrači su profesionalci i svuda je bila prekinuta sezona pa negde igraju i kidaju a negde se traže izgovori. Nije problem da se izgubi, pa i nekoliko puta, nikog ne treba razapeti zbog poraza. Ali, kako to da ekipa koja je 70-80% ista ne može da konsoliduje odbranu i igra napad kao prošle godine? Nisu oni zaboravili da igraju, neko ne ume da ih organizuje.

    Ekipi treba eksplozivan, harizmatičan trener sa autoritetom. Ako izaberemo nekog "nepoznatog", trebalo bi da se pripremimo da narednih 5 godina ne pomislimo na neko strano takmičenje da bi se ekipa sa sve trenerom uigrala i sazrela. Tako izgrađeni da počnu ispočetka. I kao navijač, ja bih prihvatio to, zarad višeg cilja.

    Ako i do sada trener i ekipa nisu bili na istim talasima, izjavom posle meča je Šćepan definitivno postavio barijeru između sebe i igrača, ko bi za njega skakao za loptu u aut i rizikovao povredu, kad te tvoj strateg tako proziva. Pogledaj Pavićevića sinoć posle meča, taj tim ima da kida.
    (Inner Voice, 29. oktobar 2020 12:19)

    # Link komentara

  73. Partixan nikada vise nece igrati Evroligu.
    (Aleksej, 29. oktobar 2020 11:16

    Ne znam ni sto zvezda igra, služi za popravljanje koš razlike u toj Evroligi.
    (Penetrator državne mezimice, 29. oktobar 2020 11:37)Partizan nikada ali nikada vise nece igrati Evroligu.
    (Aleksej, 29. oktobar 2020 11:59)
    grobari, ne zamerite ovom Alekseju. klinac verovatno. Dopustite meni kao matorom Zvezdasu da vam bez te klinačke strasti kažem jednu stvar. Partizan više nikada nece igrati Evroligu!
    (triplem, 29. oktobar 2020 12:18)

    # Link komentara

  74. Aleksandar Dzikic novi trener Partizana!
    (Macak, 29. oktobar 2020 12:17)

    # Link komentara

  75. Gasi raspali projekat nastao 1975. godine!!! Nema više narodnih para!!!
    (Revizor, 29. oktobar 2020 12:17)

    # Link komentara

  76. Fenomen, koliko do pre mesec dana, tog istog Ostoju ste slavili. Vikali kako je gospodin, kako je vratio dugove, kako se bori za Partizan, kako je pobedio Marfin banku na sudu. Cim nema rezultata, odmah druga prica o Ostoji. Da li je on kao clan GO stranke opozicionar mozda? Kako do juce valja a danas ne valja?
    (Gossa placa Zeljko, 29. oktobar 2020 12:17)

    # Link komentara

  77. Džikić, ljudi... Džikić.
    (Dawkins, 29. oktobar 2020 12:10)

    # Link komentara

  78. Koliko li ce na vasoj adresi biti kad zakuca, kupili od hrvata EL, oteli Igokei EL, igraju sada zahvaljujuci Koroni vama nece otici 50 godina onda...
    (Hmmmm, 29. oktobar 2020 11:45)
    Da, trebali ste vi ovakvi nikakvi u euroligu hahahahahhahaha
    (kusavi, 29. oktobar 2020 12:07)

    # Link komentara

  79. Da se vrati Dule Vujosevic ako mu zdravlje dozvoljava da se bavi kosarkom. I to da peeuzme glavnu funkciju u klubu i da vrsi nadzor na igracima i treneru. Recimo Milojevic da dobije sansu. Zeljko Obradovic verovatno nije opcija. Ovog Ostoju najuriti nazad u sns. Da li uopste ima nekog navijaca Partizanu kome nije jasno sta se desava? Da ukratko pojasnim. Ostoja je postavljen od vladajuce garniture da nas polako sistematski urušava. Vec je uspeo, njegov posao je pri kraju. Samo nas moze iscupati general Dule i poneki bivsi kosarkas Partizana koji je finansijsni situiran i nema nikakve veze sa politikom.
    (fenomen, 29. oktobar 2020 12:06)

    # Link komentara

  80. Ovo je delo ruku gospodina Nolana Smita, ona njegova trojka je ostavila trajne posledice!
    (cukce, 29. oktobar 2020 12:04)

    # Link komentara

  81. Neverovatno je da nemamo nijednu akciju. Sve na izolaciju i individualne akcije. Apsolutno se vidi nedostatak trenerske ruke.
    (Borkes, 29. oktobar 2020 12:02)

    # Link komentara

  82. Partixan nikada vise nece igrati Evroligu.
    (Aleksej, 29. oktobar 2020 11:16

    Ne znam ni sto zvezda igra, služi za popravljanje koš razlike u toj Evroligi.
    (Penetrator državne mezimice, 29. oktobar 2020 11:37)Partizan nikada ali nikada vise nece igrati Evroligu.
    (Aleksej, 29. oktobar 2020 11:59)

    # Link komentara

  83. Iako vest nema nikakve veze sa njihovim klubovima(FMP1 i FMP2) vecina komentara je od navijaca privatnog kluba iz Zeleznika!
    Uplasili smo Vas prosle sezone, upumpane su sve dodatne plate, penzije i sve drzavne rezerve kako se ne bi ponovila. Tako da uzivajte! ;)
    (Institucija, 29. oktobar 2020 11:57)

    # Link komentara

  84. Koliko li ce na vasoj adresi biti kad zakuca, kupili od hrvata EL, oteli Igokei EL, igraju sada zahvaljujuci Koroni vama nece otici 50 godina onda...
    (Hmmmm, 29. oktobar 2020 11:45)

    A zakucace cim padne veliki vodja.
    (Radijator, 29. oktobar 2020 11:56)

    # Link komentara

  85. Muta nije imao tim da bi mogao da radi sa njim, a ni vremena da ga razvije, sto bi sogurno i uradio, kao i bilo gde drugo gde je bio.
    (Emi, 29. oktobar 2020 11:55)

    # Link komentara

  86. Navijacke strasti na stranu, mislim da nemamo bolje resenje za ovaj tim od Dejana Radonjica. Covek nije ponikao u Zvezdi, ukoliko bi zeleo da prihvati nema boljeg resenja.
    (Dizbo, 29. oktobar 2020 11:50)

    Ma bezi bre...nikako.
    (Radijator, 29. oktobar 2020 11:54)

    # Link komentara

  87. Glodarcici zaboravljate belosevica pa i sami znate koliko vam je trofeja doneo svojim perfektnim sudjenjem .
    (Mole, 29. oktobar 2020 11:54)

    # Link komentara

  88. Uprave K.K. Partizan i F.K. Partizan su potpuno iste. Tu su da se nakradu love i da klub uspesno vode od 5. do 2. mesta godinama. Kada se nesto promeni i kad Partizan nenadano uzleti to se saseca u korenu, recept isti za oba sportska drustva. Dakle izdajnici i lopine, nista drugo. Treba ih motkama najuriti.
    (Relanost, 29. oktobar 2020 11:54)

    # Link komentara

  89. ... treba nešto promeniti, recimo da košarkaši Partizana pređu da igraju fudbal i obrnuto da fudbaleri Partizana pređu da igraju košarku, mislim da bi to dalo rezultate!
    (Dik, 29. oktobar 2020 11:54)

    # Link komentara

  90. Ma milionce na astal pa Trinkiminki v2.0 na klupu....
    (nenad, 29. oktobar 2020 11:52)

    # Link komentara

  91. Navijacke strasti na stranu, mislim da nemamo bolje resenje za ovaj tim od Dejana Radonjica. Covek nije ponikao u Zvezdi, ukoliko bi zeleo da prihvati nema boljeg resenja.
    (Dizbo, 29. oktobar 2020 11:50)

    # Link komentara

  92. Stvarno ne znam šta treba da se desi pa da nekim čudom razbiju Igokeu 20 razlike i vežu 5-6 lakih pobeda. Čovek se nada, ali po pravilu uvek bude onako kako će najvjerovatnije i biti. A to znači mučenje, izgubljene lopte, 80+ primljenih poena, možda i neka pobeda i sigurna bar dva poraza sa 15+ razlike.
    Da je nešto mogao da promeni, videli bi bar neki mali pomak, jedino što je valjalo su druga poluvremena protiv Venecije i Cedevite. Ostalo blagi užas.
    Mi ni sa Trinkijerijem nismo dobijali utakmice lagano, ali smo ih dobijali, bilo je energije, znalo se ko šta radi, na kraju igrači su se smejali. Trener osim košarkaškog znanja mora biti i psiholog, bojim se da Vladi fali po malo od svega.
    U njegovu odbranu mogu reći da ni tim nije dobro selektiran (svesni smo svi da je Trinkijeri izvlačio iz njih preko maksimuma). Mi na pozicijama 3,4 i 5 nemamo igrača koji može postići trojku, čak pola od njih ne može dva bacanja da veže. Zagorac i Dangubić su kao blizanci (šta će nam dva ista profila igrača), dva Jankovića nemaju šut ni igru leđima, Mika i Tomas imaju neki napadački potencijal, Mozli je igrač za odbranu i samopouzdanje ekipe.
    (pera kojot, 29. oktobar 2020 11:48)

    # Link komentara

  93. Ovo je ruzno poredjenje ... Partizan danas ima najveci budzet u istoriji kluba i to po recima presednika Ostoje ... u ekipi je 8 stranaca racunajuci i trenera ... pogledajte ekipu sa Mutom ...
    (Slobodan, 29. oktobar 2020 11:10)
    Istina. Ovo je skoro ista ekipa od prosle godine koja je igrala sasvim dobru kosarku i bila konkurentna svima. Sprdala se sa Virtusom. Ista ta ekipa bunari sad. Uprava napolje.
    (Losmi, 29. oktobar 2020 11:45)

    # Link komentara

  94. Prosle godine ste sve utakmice koje su bile na klackalici dobili. A ove je karma dosla po svoje. Tacnije, karma stanuje na vasoj adresi vec 8 godina hahahahahah
    (Kukatilo, 29. oktobar 2020 11:15)

    Koliko li ce na vasoj adresi biti kad zakuca, kupili od hrvata EL, oteli Igokei EL, igraju sada zahvaljujuci Koroni vama nece otici 50 godina onda...
    (Hmmmm, 29. oktobar 2020 11:45)

    # Link komentara

  95. Da je sada zavrsen prvi deo sezone i da imamo npr. 4 pobede i 9 poraza pa da se kaze ok nemamo tim, nemamo igru, los trener izgubljene sanse za plej of. Nego tim je izgubio dva puta i tek je pocelo prvenstvo i sad bi svi sve da grade iz pocetka i teraju Scepanovica. Niko ne prica o tome da bez publike nasi timovi gotovo redovno pruzaju slabije partije.
    (Old school, 29. oktobar 2020 11:45)

    # Link komentara

  96. Pa nije ništa nerealno ?!U Aba će da se bore za 4 to mesto i u evro kupu takođe .
    (Branko, 29. oktobar 2020 11:45)

    # Link komentara

  97. Trećerazredni trener. Uzmite Srbina da ulije energiju i motiviše igrače na naš način. NBA fazon ovde ne prolazi
    (zoran, 29. oktobar 2020 11:44)

    # Link komentara

  98. Još lošiji nego za vreme Mute Partizan je bio kada ga je vodio Petar Božić !
    (Boro, 29. oktobar 2020 11:42)

    # Link komentara

  99. Navijam za Zvezdu, tako da me u suštini briga za Partizan sem kada igraju protiv nas. Naravno, kada izgube peckam drugare koji navijaju za njih, ali to je zezanje. Ali sad ozbiljno. Šćepanović nije da trenira ni klince u osnovnoj. Čovek je ladno izjavio da stoji iz igrača a onda ih napljuvao i sve svalio na njih. Već sam jednom rekao. Zvezda i Partizan nisu klubovi na kojima bi trenerski zanat učili neki Alimpijevići i Šćepanovići.
    (Millennium, 29. oktobar 2020 11:41)

    # Link komentara

  100. Ne brinite uskoro će derbi tu ćete dobiti to vam je duševna hrana i posle ajd Jovo nanovo.
    (gisTro, 29. oktobar 2020 11:41)

    # Link komentara

  101. Jedino u Srbiji se trener stavlja na stub srama posle 3-4 poraza, zato tako i lako trosimo svoje legende. Razumem da se od skupog stranog trenera ocekuju brzi rezultati ali pljuvati legendarnog i trofejnog igraca zbog par poraza je suludo. Sezona je tek pocela. Do lraja sezone ima 40-ak utakmica jos.
    Bila je pauza zbog virusa, gomila velikih klubova je van forme a eto nama je sramota da izgubimo par meceva na pocetku sezone kao da smo Real Madrid. I da izgubimo narednih 5 od 10 meceva i pocnemo da igramo super kosarku od decembra opet je plej of Aba lige u igri, domace prvenstvo kup. Evrokup nam realno nije ni bitan. Cemu briga, imamo ubedljivo najskuplji tim u ligi uz Zvezdu i Buducnost prema tome kvalitet ce isplivati. U engleskoj su Solskjeru dali sansu da radi covek, a kod nas od svakoga trenera ocekuju da melje sve pred sobom posle mesec dana. Nije ovo 1995. godina. I drugi timovi igraju kosarku. Kada potrosimo sve legende sta cemo onda? Da placamo skupo strane trenere? Ocigledno je da. Scepanovic nije jedini kriv za losu igru jer su igraci nemotivisani posle prekida prosle sezone.
    (Ibrakadabra, 29. oktobar 2020 11:38)

    # Link komentara

  102. Partixan nikada vise nece igrati Evroligu.
    (Aleksej, 29. oktobar 2020 11:16

    Ne znam ni sto zvezda igra, služi za popravljanje koš razlike u toj Evroligi.
    (Penetrator državne mezimice, 29. oktobar 2020 11:37)

    # Link komentara

  103. sto zvezdasi glasaju da ne ide
    (muamua, 29. oktobar 2020 11:37)

    # Link komentara

  104. Partizan mora novog trenera da dovede.
    (C i n i k, 29. oktobar 2020 11:35)

    # Link komentara

  105. Glupa je ova anketa, jer će grobari naravno glasati da mu vide leđa, a panteri da ostane jer jedino tako mogu da se junače i da budu bolji...
    (panter pudlica, 29. oktobar 2020 11:33)

    # Link komentara

  106. Ne znam zašto se čeka sa promenom trenera, izgubićemo sve šanse za eurocup i završnicu ABA lige
    (DJ, 29. oktobar 2020 11:31)

    # Link komentara

  107. Partizan ovako loš nije bio od "Mute"”

    -Partizan napreduje polako ali sigurno ali nikada nece dostici Zvezdu niti velicinu Zvezde tako da ne znam cemu uopste uzbudjivanje.Opustite se komsije,manji ste klub ali to je skroz okej...
    (Goran Loznica, 29. oktobar 2020 11:14)osoba pod tim nikom koju troluješ i svakim danom ona sve više napreduje...
    (jebetisestru, 29. oktobar 2020 11:28)

    # Link komentara

  108. Kako mi izgleda, tesko ce se odbraniti EK i ABA liga od prosle sezone.
    (Bocko, 29. oktobar 2020 11:28)

    # Link komentara

  109. Ovo je ruzno poredjenje ... Partizan danas ima najveci budzet u istoriji kluba i to po recima presednika Ostoje ... u ekipi je 8 stranaca racunajuci i trenera ... pogledajte ekipu sa Mutom ...
    (Slobodan, 29. oktobar 2020 11:10)

    Suština. Dule Vujošević je u sezoni 2009/2010 imao mnogo manji budžet. Ej, Bane Đekić mu igrao strartnu četvorku. Dobar deo sezone nepokretni Vraneš bio JEDINI centar. A čovek stigao do fajnl fora Evrolige. Pa ti vidi šta znači TRENER.
    (ja, 29. oktobar 2020 11:28)

    # Link komentara

  110. Zanimljivo. Ista je situacija i u fudbalskom i košarkaškom klubu. Loša igra, loši i rezultati. Međutim, neki navijači na to gledaju različito. Za te navijače je za rezultate u košarkaškom klubu isključivi krivac Šćepanović dok su za rezultate u fudbalskom klubu svi krivi osim Stanojevića. Ne branim Šćepanovića ali...STANOJE ODLAZI!
    (pecko pivo, 29. oktobar 2020 11:27)

    # Link komentara

  111. Sto bi rekao vas Muta, sve je ovo normalno ! :))))
    (UGASENA institucija, 29. oktobar 2020 11:27)

    # Link komentara

  112. Eee moj Partizane! Sad si pao najnize! Milogorac trener Francuza, a Crnogorac trener tvoj...
    (Koznazna, 29. oktobar 2020 11:26)

    # Link komentara

  113. "Da li su imali srce i energiju?"

    Valjda da li smo imali srce i energiju? Džaba ti što izjavljuješ da preuzimaš odgovornost kada posle poraza govoriš o timu u trećem licu...
    (koncentrični krugovi gluposti i neznanja, 29. oktobar 2020 11:25)

    # Link komentara

  114. Ko god je ovo pisao ima neki fetiš za navodne znakove.
    Prvo, nečiji nadimak ne stavlja se pod navodnike. Ako baš hoćete da u tekstu Miroslava Nikolića zovete kao da u kafani s njim sjedite, napišite jednostavno Muta, ne trebaju navodnici.
    Takođe, pišete:
    ...Vlado bi mogao da bude "bivši trener" najtrofejnijeg košarkaškog kluba...
    Čemu navodnici? Ako ga smijene, Šćepanović će zaista biti bivši trener Partizana. Nije to neki pežorativan izraz ili nečiji citat.
    Dakle, fino je znati košarku i, kako se čini, mnogo voljeti KK Partizan, ali teba malo i pismen biti. Djeca ovo čitaju, pogrešno će se naučiti.
    (Srdjan, 29. oktobar 2020 11:25)

    # Link komentara

  115. Scepanovic je napustio Buducnost posle poraza u Skoplju od Karpis sokoli! i tada je zamerio igracima na angazovanju,a u Evropskim utakmicama izgubio sve 4 utakmice.Istorija se ponavlja. Igraci mu uvek krivi za lose rezultate
    (M, 29. oktobar 2020 11:25)

    # Link komentara

  116. Još nije podneo ostavku? Au brate...
    (ja, 29. oktobar 2020 11:23)

    # Link komentara

  117. Pa nisu oni baš toliko loši...sledeće sezone ćemo pisati...pa nismo bili loši prošle godine...ovo je tek početak sunovrata takozvane institucije jer su se više bavili željom da unište jedan veliki klub nego sobom...pravda ih je stigla.
    (Fenomen, 29. oktobar 2020 11:23)

    # Link komentara

  118. Željko Obradović, ali na mestu predsednika kluba pa Šćepa može i da ostane ako Željko tako odluči.
    Volim Partizan!!!
    (_S, 29. oktobar 2020 11:22)

    # Link komentara

  119. Orvorim vest da procitam o Partizanu.... Odem na komentare ono sve sami gani...
    Vratim se ponovo na vest da vidim da se nisam zajebao....
    (...., 29. oktobar 2020 11:22)

    # Link komentara

  120. Vlado je napravio gresku koja se ne prasta , a to je javna kritika igraca . To se radi na treninzima u klubu , van ociju javnosti. Sada je i nerealno ocekivati da ce ti igraci ginuti da sacuvaju trenera koji ih na ovaj nacin kritikuje .
    (Andrea Djani, 29. oktobar 2020 11:22)

    # Link komentara

  121. Gasi svetlo !
    (BokeeLee, 29. oktobar 2020 11:21)

    # Link komentara

  122. Partixan nikada vise nece igrati Evroligu.
    (Aleksej, 29. oktobar 2020 11:16)

    # Link komentara

  123. Što bi rekao Čola:

    Ja tu ne bi ništa dir'o.
    (ringofthelords, 29. oktobar 2020 11:15)

    # Link komentara

  124. Prosle godine ste sve utakmice koje su bile na klackalici dobili. A ove je karma dosla po svoje. Tacnije, karma stanuje na vasoj adresi vec 8 godina hahahahahah
    (Kukatilo, 29. oktobar 2020 11:15)

    # Link komentara

  125. “Partizan ovako loš nije bio od "Mute"”

    -Partizan napreduje polako ali sigurno ali nikada nece dostici Zvezdu niti velicinu Zvezde tako da ne znam cemu uopste uzbudjivanje.Opustite se komsije,manji ste klub ali to je skroz okej...
    (Goran Loznica, 29. oktobar 2020 11:14)

    # Link komentara

  126. Da ali sa Mutom smo se lepo "zevzecili" a ovi Scepini nisu ni za to, nekako su bas ono.....bezveze.
    (Cubaka, 29. oktobar 2020 11:13)

    # Link komentara

  127. Realno. Čovek nije za ovaj posao.
    Poštovanje za karijeru.
    Ali za trenera treba jača energija, autoritet...
    Šćepo je idealan za pomoćnika, sportskog direktora, tim menadžera.
    (kole82, 29. oktobar 2020 11:12)

    # Link komentara

  128. Ovo je ruzno poredjenje ... Partizan danas ima najveci budzet u istoriji kluba i to po recima presednika Ostoje ... u ekipi je 8 stranaca racunajuci i trenera ... pogledajte ekipu sa Mutom ...
    (Slobodan, 29. oktobar 2020 11:10)

    # Link komentara

  129. "institucija" ha ha
    (boban, 29. oktobar 2020 11:10)

    # Link komentara