- Komentari -
  1. ...другим речима неће се ово ни почињати да решава док се не очерупа неко (политичко) татино и мамино дете...
    (каурин, 30. novembar 2014 20:05)

    # Link komentara

  2. Ovo je zezanje. Očekujem taksiste koji te nigde neće voziti za 12.000RSD
    (Patolog, 29. novembar 2014 23:51)

    # Link komentara

  3. "Riba Smrdi od Glave al' se Cisti od Repa"
    (Aleksandar, 29. novembar 2014 03:06)

    # Link komentara

  4. Sljam, talog, djubre
    (dzordz, 28. novembar 2014 21:42)

    # Link komentara

  5. da su taxisti dozvolili fiskalne racune, a putnici obavesteni da treba da dobiju racun ili nema da platis bilo bi bolje. Ali ni legalni taxisti nece da imaju fiskalni jer nema drp...
    (ivan, 28. novembar 2014 17:55)

    # Link komentara

  6. Koliko sam ja čuo, svi ti divlji taksisti sa Aerodoram su pod kapom Svedoka saradnika.
    (Toza, 28. novembar 2014 16:42)

    # Link komentara

  7. Autobus aerodrom-grad (kao nekad) i organizovana aerodromska taksi sluzba. Rok za implementaciju: 7 dana. Kakva "edukacija" putnika i bakraci!?!
    (Vladimir, 28. novembar 2014 16:26)

    # Link komentara

  8. U celoj Srbiji je isto samo na razlicitim poljima. A zasto bi i bilo drugacije to je jedan te isti narod.
    (mmisa, 28. novembar 2014 16:07)

    # Link komentara

  9. Nisu TH nego TX... Skraceno od Taxi.. Neki ne kapiraju....
    (Nikola, 28. novembar 2014 16:06)

    # Link komentara

  10. To je ne raskidiva sprega, kriminalaca-policije-DB-a. Komunalci su za njih mala deca pa cak i obicna policija. Neko ih stiti i debelo uzima procenat.
    (lima, 28. novembar 2014 16:05)

    # Link komentara

  11. Kakav lav, aerodromski taksista je car svih životinja.
    (Safari, 28. novembar 2014 15:57)

    # Link komentara

  12. Slazem se sa vecinom komentara kojim se osudjuje ponasanje tih kriminalaca i ne dovoljnu zelju nadleznih organa da tome stanu na put, a vrlo je jednostavno. Cesto putujem i kad se vracam u Bg uvek uzimam taksi iz reda, odnosno vaucher sa pulta. Pre odlaska izadjem napolje da zapalim cigaretu i tu me "salecu" i nude cak "jeftiniju" voznju do grada. Naravno da ih odbijem ali ostaje "gorak ukus" u ustima kakvu predstavu o Srbiji dobiju turisti koji dolaze prvi put. Slazem se sa predlogom da bi trebalo naci nacina da se putnici bolje informisu o redovnom taksi prevozu do grada ( Er Serbia, pult kod pasoske kontrole, verovatno ima jos nacina...). Jedino se ne slazem da smo gori od ostalih nacija, pa i uporedba sa loeije uredjenim zemljama, a kako je bolje u Europi, ne stoji... svugde je, nazalost isto. Nedavno sam bio prevaren u Budimpesti, gotovo istu relaciju sam platio tri puta vise u povratku, kasno sam video nacim prevare ( ostavio upaljen taksimetar od prethodne voznje i nisam mu mogao nista jer je mogao da kazem kako me je dovezao sa potpuno druge destinacije- pouka, proverite taksimetar kad ulazite u auto, da li ga je taksista tad upalio ili vec ima neka cifra na njemu... Srbija je poprilicno gostoljubiva zemlja i osim kriminalaca na aerodromu i po menjacnicama, tesko da se moze reci da smo nekulturni i neprijatni...narod nema podrsku od vlasti, znate na sta mislim?
    (dejan dj, 28. novembar 2014 15:42)

    # Link komentara

  13. Aerodrom neka formira svoju taksi sluzbu sa jasnom oznakom npr. TAB- Taxi Aerodroma Beograd ili jos bolje TNT-Taksi Nikola Tesla :), i neka postavi za putnike koji stizu vidljive table sa obavestenjem da koriste ili aerodromski taksi ili taksi sa registarskim tablicama TX a ako uzimaju druge da mogu biti prevareni. Takve table da stoje iznad svakog izlaza iz aerodromske zgrade i nece biti problema. A divljake, ovu sramotu grada, kazniti rigorozno novcano i oduzimanjem vozacke dozvole na godinu dana, ako ponove -na 10 god, a treci put -trajno.
    (TABadžija, 28. novembar 2014 15:39)

    # Link komentara

  14. mog kolegu Nemca je letos za par ulica taksista opeljesio za 50 evra, pretio mu i ovaj nije imao izbora. Toliko je bio sokiran da uopste nije hteo da mi kaze za to
    (patuljasti snaucer, 28. novembar 2014 15:35)

    # Link komentara

  15. "Tih koji rade ilegalno je nekolicina. Vozila ostave na parkingu i uđu u zgradu. To ne možete da im zabranite", objašnjava Mitrović.

    Gospodine direktore, ne možete da im zabranite ni kada:
    varaju nepoznate ljude naplaćujući im višestruko skuplji prevoz,
    ne plaćaju državi porez jer su ilegalni taksisti,
    zato što zarađuju kao neprijavljeni, spadaju u sivu zonu protiv koje se "borite" i tako dalje.
    (A., 28. novembar 2014 15:07)

    # Link komentara

  16. Cesto idem na aerodrom poslom i verujte mi za ovih nekoliko godina svega sam se tamo nagledao.Ako policiji treba pomoc licno cu ih identifikovati,i onog malog celavog sto vozi "mecku",ili,onog visokog čupavog,takodje vozi krem "mecku",itd.
    (nudim pomoc, 28. novembar 2014 14:58)

    # Link komentara

  17. Dovedeš policajce u civilu na aerodrom , lepo uđu po trojica u svaki 'taxi' i pohapse svu bagru za 2h. Podle lepo u rudnik da malo pošteno rade , jedno 10 godina.
    (Duke, 28. novembar 2014 14:58)

    # Link komentara

  18. Znam za TX table, za TH prvi put cujem.

    Inace problemu se vrlo lako staje na put ako to zelite, ima drzava nacina da pokaze svakom pojedincu svoje mesto.

    A to da su svi ostali taksisti fini, ma nemoj, 90% njih izigrava "policiju" ili neku specijalnu organizaciju koja patrolira putevima i ima prava na sve, dok obicni vozaci samo mogu da gledaju kako stoje parkirani na sred ulice cekajuci jako bitne stranke.

    Uz to u Beogradu je taksi bezobrazno skup.
    (Igor, 28. novembar 2014 14:58)

    # Link komentara

  19. Ne zovu ih divljaci zato što su nelegalni već zato što se divljački ponašaju,a budite sigurni da svi imaju taksi dozvole! Nije samo u pitanju aerodrom,već železnička stanica,Hotel Moskva,TC Ušće,itd...
    (nikola drezgić, 28. novembar 2014 14:54)

    # Link komentara

  20. dajte svakom putniku strancu koji stigne na pasosku kontrolu mali info letak sa informacijama gde i za koliko para moze da se uzme taksi pa nece vise moci da zeznu nikoga. A ako su stvarno dali tolike pare za taksi onda su oni ogromne budale.
    (sumadinac, 28. novembar 2014 14:53)

    # Link komentara

  21. Divlji taksisti bi mogli da se uklone sa aerodroma, da im se napišu prekršajne prijave i oduzmu vozila, za par sati. Pitanje je zašto država ne reaguje!!!
    (Eddie, 28. novembar 2014 14:47)

    # Link komentara

  22. Po meni je stanje sa taksijima ogledalo države. Bukvalno. Što je država manje uređena i pravna, to je veća šansa za problem sa njima. Proputovao sam dosta, i gdje sam imao problem: Kazahstan, Indija, Gruzija, Turska, kod nas u Bosni... Gdje nisam: Austrija, Švicarska, Njemačka...
    (Sa_BiH, 28. novembar 2014 14:46)

    # Link komentara

  23. Zakonom je regulisano da poslednja dva slova na taksi vozilu budu TH. U Srbiji možda 15% taksista ima takve tablice. To znači da im vozila nisu registrovana kao taksi odnosno da ne vrše tehnički pregled svakih 6 meseci i da putnici nisu osigurani u slučaju nezgode. Zašto se zakon ne poštuje saznaćemo nakon neke katastrofalne nesreće. Možda.
    (Mile, 28. novembar 2014 14:42)

    # Link komentara

  24. @Ayatollah

    Oni nikada nisu na parkingu, skupljaju se kod prve okretnice, tu ne mogu da im zabrane pristup nazalost.
    (Banned, 28. novembar 2014 14:40)

    # Link komentara

  25. u knez mihajlovoj kurs evra u jednoj menjacnici pre par dana bio 113 . Cuo sam japance kako se svadjaju sa menjacem i traze nazad novac. Nije ocekivao da jedan od japanaca zapravo zivi i radi ovde. :)
    Sto se taksista tice, izmena zakona, poostravanje kazni, a onda im podmetnete par laznih putnika, uhvatite ih na delu, zatvor 5 god plus trajno oduzimanje vozacke.
    Problem resen.
    (radnik, 28. novembar 2014 14:37)

    # Link komentara

  26. e moji Beogradjani....
    (Nislija, 28. novembar 2014 14:26)

    # Link komentara

  27. Ovako se to radi. Naprave se tarife po gradakim zonama. Dozvoli se pristup legalnim taksistima. Ko proba sa naplati vise gubi dozvolu za rad i placa kaznu.
    (Toronto, 28. novembar 2014 14:23)

    # Link komentara

  28. I ja sam pre tri godine imao neprijatnu situaciju sa taksistom, ali sam uspeo da se izvucem. Na zalost proslog leta su moju devojku zakljucali u taksiju i uzeli joj sve pare kada se vracala sa aerodroma. Napominjem da je platila vaucer na aerodromu.Nisam bas ubedjen da je sacica lopova i kriminalaca jaca od policije. Nedostaje volja da se problem resi.
    (Korisnik, 28. novembar 2014 14:16)

    # Link komentara

  29. Najgori su. Zbog takvih prvi utisak se dobija da su ljudi totalno dekadentni. Zasto recimo ne delite flajere na informativnim pultovima, panoi itd da taksi do centra maksimalno xx dinara. Toliko barem mozete da uradite. Ja na tom delu dolazaka ninad nisam video policiju, izgleda kao da si stigao na vasar, cirkus, ruzno, svi pohlepni.
    (Dex, 28. novembar 2014 14:14)

    # Link komentara

  30. koliko smo mi nepismeni narod, pa nije TH tabla. Nije cirilica u pitanju nego TX table kao IKS....
    (lepinja, 28. novembar 2014 14:00)

    # Link komentara

  31. Prvi put oduzeti voZilo na 6 meseci, drugi put na godinu dana, TRECI PUT TRAJNO.

    Sta mislite koliko ce ih nastaviti da radi tako. Kao I nekolicina divljaka ispred Onkoloske klinike u Beogradu. Bukvalno na 20 metara od legalne taksi stanice.
    (AlekS, 28. novembar 2014 14:00)

    # Link komentara

  32. Taksi za 12.000 od aerodroma do centra.
    hahahhaha mnogooooooo
    PA ZA TE PARE OBICNO (AKO SE DOGOVORITE) VOZE OD NOVOG SADA DO NISA
    (PaDa, 28. novembar 2014 13:55)

    # Link komentara

  33. Info pult treba da bude iza pasoške kontrole a pre izlaska na dolazni terminal. Tamo oni nemaju pravo ulaska pa ih lepo edukuješ i znaju šta ih čeka i kraj priče.
    (srbin, 28. novembar 2014 13:54)

    # Link komentara

  34. Dogovoriš se oko cene, niko ne može da mi otme iz džepa! Nisi zadovoljan? Policija! Pa njih 20ak,a 5 taksizta! Ma daj... Glupi uvek nasedaju!
    (aleksandar, 28. novembar 2014 13:53)

    # Link komentara

  35. Taksiste koji su im naplatiti 100 evra za 20 kilometara poslati u Irak kao turiste sada.O svom trosku.Kakav zatvor u Srbiji.Samo ga posalji u zemlji odakle je prevareni turista.Nista vise.

    Realno mislim da smo jedna od najgorih nacija Evrope u svemu.Licno misljenje.Bez zelje da vredjam bilo koga.
    (Nika, 28. novembar 2014 13:52)

    # Link komentara

  36. "Ocigledno da drzavi trebaju ovakvi taxisti i zato ih tolerisu.Samo malo s vremena na vreme puste ovakvu pricu da bi scena u kojoj svi mi na zalost zivimo malo ozivela.I onda i sada i u buduce ....sve ce isto biti samo nece nas.ETO.
    (buki, 28. novembar 2014 13:19)

    U pravu si a i svi komentatori ispod koji se pitaju kako to da im država ne može ništa.
    Odgovor je prost samo ovi koji znaju ne smeju da to javno i izgovore, ti ljudi rade za DB i zadatak im je da prate ko dolazi a otimačina im je dozvoljena da bi imali za džeparac pored inače niske plate koju imaju.
    (Lik, 28. novembar 2014 13:50)

    # Link komentara

  37. "Tih koji rade ilegalno je nekolicina. Vozila ostave na parkingu i uđu u zgradu. To ne možete da im zabranite"
    Naravno da mozete, ali necete. Kad bi drzava htela, kao sto ne zeli, mogla bi da donese zakon da se takvima zabrani ulazak u zgradu aerodroma bez kupljene avio karte, na primer. Ili bilo koje drugo resenje. Ali to se ne zeli.
    (Voja, 28. novembar 2014 13:50)

    # Link komentara

  38. Oni nisu pokradeni, oni su dobrovoljno dali taj novac verovatno iz zelje da se cenkaju ili prodju jeftinije. U sredini prostorije za preuzimanje prtljaga ima veliki pult. Velikim slovima na vise jezika pise da se na tom mestu moze naruciti taksi. Postoji i cenovnik po zonama. Narucis taksi i dok sacekas prtljag taksista te ceka ispred izlaza.
    (zbunjeni, 28. novembar 2014 13:46)

    # Link komentara

  39. da ima volje da se resi, aerodrom bi formirao SVOJU taxi sluzbu i od aerodroma do grada bi putnike vozili samo njihovi taksisti. ovako nista.
    (sasa, 28. novembar 2014 13:39)

    # Link komentara

  40. Pa za pocetak bi mogli da okace jednu tablu sa "upozorenjem" pre samog izlaza sa terminala da ne prihvataju voznje od ljudi koji ih salecu u guzvi i nacrtate put do Taxi pulta. Jako bedno bi zvucala ta tabla, al bi bar bila iskrena.
    Sto se tice divljih taxista na aerodromu u vecini drzava na svetu ih ima, Ali kod nas bas nista ne rade po tom pitanju...
    (Blake, 28. novembar 2014 13:37)

    # Link komentara

  41. Šta nije u redu sa jednom trakom u kojoj jedan za drugim stoje svi taksiji sa dozvolom, a policija ili inspekcija proverava da li oni stvarno imaju dozvolu. Tako je svuda u svetu. Ne postoji ništa jednostavnije. Sve ostalo je izlazak u susret različitim sitnim ili krupnim muljatorima.
    (Modesty, 28. novembar 2014 13:35)

    # Link komentara

  42. Šta su TH table?
    (Goran, 28. novembar 2014 13:34)

    # Link komentara

  43. Svi ste vi nesposobni - komunalno rodjacka policija i svi cija je ovo nadleznost, cak do gradonacelnika. Sram vas bilo, nije vam Beograd deda kupio da se stalno crvenim zbog vaseg skandaloznog ponasanja. Sramota!!!
    (jovica, 28. novembar 2014 13:33)

    # Link komentara

  44. Edukacija putnika, ako dolaze sa nasom avio kompanijom, staviti u avione informacije o tome kako mogu do grada...ali pre svega toga...NAPRAVITE NORMALAN PREVOZ DO GRADA! S druge strane, zaista ne mozete nikome da zabranite da stoji na terminalu i nudi prevoz putnicima. Ali...za zelenasenje moze da se odgovara. Iskoriste lakomislenost, neznanje putnika i nuzdu - putnik mora u grad. A opet..ja nikada, ali nikada ne bih dosao u lupam Pariz, i seo sa celavom tetoviranom selj*****m u auto bez oznaka (u slucaju Pariza - sa arapinom). Edukacija putnika, informacije, organizovan NORMALAN transfer do grada..makar kostao i 10e po putniku ali da ide cesce i redovno..da ne prolazi kroz Surcin, Bezanijsku itd. i eto resenja za divljake. Ko opet sedne i plati 100e...pa neka je, zaista.
    (UK, 28. novembar 2014 13:28)

    # Link komentara

  45. Taksi od Skadarske do Karaburme 1 iznosi 750 dinara. Odakle, neka mi objasni ova drzava? Benzin sto se potrosi nije ni 150 din
    To nije ni dva kilometara. Gospoda samo sede u svojom meckama i cekaju trecu smenu da naprave jednu voznju i ispune dnevnu kvotu umesto da smanje cene i voze vise voznji. Poreklom sam iz Smedereva, gde start taksiju kosta 60 dinara a za citavih 350 dinara mozes da obidjes citav grad, sa periferijama (koji nije mali).
    (student, 28. novembar 2014 13:26)

    # Link komentara

  46. "Oni što su ostali rade ilegalno, bez TH tabli i krovne oznake."

    Mene interesuje kakve su to table? Table cega i sta znaci TH? Materijal, hemijski sastav?
    (zbudnje lud nenormalan, 28. novembar 2014 13:25)

    # Link komentara

  47. taksi-mafija, kao hijene spopadaju putnike još u aedromskoj zgradi, a onaj koji ih neljubazno odbije, može i batine da zaradi ...
    (Hoću 158 pluseva, 28. novembar 2014 13:23)

    # Link komentara

  48. Smešno. Video sam više puta kako se ovi zlikovci ispričavaju sa policijom - i regularnom i komunalnom. Lepo se ismeju, rukuju i svako svojim poslom. Kad sam jednom pomogao putnici da nađe taxi pult zamalo batine nisam dobio. A komunalni policajci se diiivno na sve to zabavljaju... Da žele i imaju interes - sklonili bi ih za prepodne.
    (dragan, 28. novembar 2014 13:22)

    # Link komentara

  49. Kakva drzava takvi i taksisti .
    (milan, 28. novembar 2014 13:21)

    # Link komentara

  50. Ajde vise sa ovim pricama o taxistima na aerodromu.Non stop malo pa malo ista prica.Da presrecu ljude,Da otimaju pare,Da ponasaju se bahato i onda i sada.I sta je tu sada prica.Da se ikada htelo nesto tu uraditi uradilo bi se.Ocigledno da drzavi trebaju ovakvi taxisti i zato ih tolerisu.Samo malo s vremena na vreme puste ovakvu pricu da bi scena u kojoj svi mi na zalost zivimo malo ozivela.I onda i sada i u buduce ....sve ce isto biti samo nece nas.ETO.
    (buki, 28. novembar 2014 13:19)

    # Link komentara

  51. Zaboravili ste da dodate da su istim tim ljudima u Knez Mihajlovoj ulici racunali evro 115din. Svakim danom me je sve vise sramota kakvi smo mi Srbi. Tuzno je u sta smo se pretvorili.
    (Mile, 28. novembar 2014 13:18)

    # Link komentara

  52. Komunalna policija ne radi nista po ovom pitanju. Na aerodromu sam 1-2 puta mesecno, i ni jedan jedini put nisam video da komunalna policija, ili bilo koje drugo ovlasceno lice upozorava ove "taksiste", a kamoli da ih kaznjava. Necu da kazem da su u dilu, ali ne bi me cudilo.
    (Aleksandar, 28. novembar 2014 13:15)

    # Link komentara

  53. Najgore u svemu sto policija zna ko su ti kriminalci a kad jednom zeznes turistu ne vraca se nikad vise.
    (Biciklista, 28. novembar 2014 13:14)

    # Link komentara

  54. Komunalna policija je potpun promasaj.Sve je vise ulicnih prodavaca,sve je prljavo i zdravstveni je rizik.Ne mogu ni sa divljim taksistima da se izbore jer ih se plase?? Ali kad se proverava da li je neko platio Bus Plus,e tu su heroji.
    (Sale, 28. novembar 2014 13:12)

    # Link komentara

  55. "Načelnik Komunalne policije Nikola Ristić kaže da vode stalnu bitku sa nelegalnim taksistima na aerodromu."

    Da parafraziram Šemsu Suljaković:"Izgubio sve si bitke, al' još vodiš rat" :-)
    (Marko, 28. novembar 2014 13:11)

    # Link komentara

  56. srbija je zemlja prevra,laži, sitnih a i krupnih podvala, gde svako gleda samo svoj interes, bez ikakvog razumevanja da to što radi na duže staze i njemu samom ne donosi nikakvu dobit, tako da ovi "taksisti" što su ovo napravili su samo jedna karika u lancu svega što se ovde dešava.
    (dejan ml., 28. novembar 2014 13:10)

    # Link komentara

  57. Cim uhvatite jednog, auto u presu, oduzimanje vozacke dozvole na 10 godina i kaznu od 1000000 din, ako ponovi prekrsaj 10 godina zatvora.
    Kad prvi vidi kako auto ide u resu sledeceg nece biti.
    (Mile, 28. novembar 2014 13:09)

    # Link komentara

  58. Na sve su spremni ljudi ovde uzas i jad
    (Dali Salvador, 28. novembar 2014 13:02)

    # Link komentara

  59. "Tih koji rade ilegalno je nekolicina. Vozila ostave na parkingu i uđu u zgradu. To ne možete da im zabranite", objašnjava Mitrović.

    A šta vas tačno sprečava da im zabranite ulazak na parking, kada ih jednom registrujete ? Mesečeve mene, Veliki Manitu, lobi proizvođača čačkalica ? Pravo na parkiranje nije neotuđivo ljudsko pravo, naročito ne ako se zloupotrebljava.
    (Ayatollah, 28. novembar 2014 13:02)

    # Link komentara

  60. koga vi lazete?kakvi rodjaci i prijatelji?svaki dan sa njima pijete kafu u kockarnici na spratu,ne kontrolisete,ne presrecete...i vama prete,udaraju vas,buse gume i grebu vam kola ispred zgrade u kojoj stanujete...o tome cutite
    (djordje, 28. novembar 2014 12:50)

    # Link komentara

  61. Zar ovo ne moze ds se tretira kao pljacka i da se ti ljudi pohapse?
    (Goran, 28. novembar 2014 12:41)

    # Link komentara