- Komentari -
  1. Neurohirurg u Australiji 750000 australijskih dolara godisnje, bruto.
    (Po meni, 28. april 2017 06:22)

    # Link komentara

  2. @(Milan, 27. april 2017 16:12)

    Lepo je doktore što tako razmišljate, ali vi ako ubijete nekoga na operacionom stolu nećete biti osuđeni ni na zatvorsku niti na finansijsku kaznu - evo, šta bi sa onim lekarom iz Loznice koji je stavio gips dečaku na otvorenu ranu zbog koje je dečak kasnije preminuo?

    Šta bi sa gomilom slučajeva po Srbiji u kojima su pacijenti umirali zbog greške lekara? Stvar je vrlo jednostavna - kad se desi greška, opravda se nekim neočekivanim komplikacijama, falsifikuje se papirologija... lekari jedni druge pokrivaju, jednostavno, ja čuvam leđa tebi, ti meni.


    Kod razvoja softvera situcija nije takva. Zbog greške programera neko može da izgubi milione dolara (npr. sistemi za klađenje, lutrije, online platforme za igranje, finansijske institucije i banke, platni promet, telekomunikacioni operateri, avio kompanije...), a takav softver mogu raditi samo firme koje imaju dobar "portfolio", a takav softver se radi uz poprilično planiranje i testiranje, nije to sednem i kuckam kod.

    Oni koji rade neke web sajtove i sl. u firmi sa 50-100 zaposlenih mogu da sanjaju o 1200€, ovde u jednoj firmi je za takve poslove maksimalna plata 500-600€, više zarađuju freelancer-i.


    Oni koji imaju 1200€ rade na ozbiljnim projektima, a oni koji vode takve projekte imaju i do 7000€ (znam firmu gde su plate prvih 5 ljudi tolike), ali šta je to u poređenju sa npr. platom Bajatovića, kome je dovoljno da ume da se potpiše?????
    (Veliki brat, 27. april 2017 23:31)

    # Link komentara

  3. Prosečna plata Software inženjera u NS je 1500€.
    (Zeljko, 27. april 2017 23:15)

    # Link komentara

  4. Na sta smo mi spali kada je ovo odlicna plata.Ajde lepo izracunajte koliko izadje mesecno zivot,tacnije troskovi.Videcete da ni sa ovolikim platama ne mogu normalno ziveti.Jedino,ako ih u jednoj kuci zivi 3+ programera,a to znaci da mama i tata imaju oko 50-60god.,a jedno dete oko 20-30god.E,onda mogu lepo ziveti i slati dete svake godine na more,zimovanje,a matori mozda svake druge godine.
    Strasno koliko se odusevljavaju sa platom programera!Strasno!
    A,da ne spominjem druge plate,placem vec i bez suza koliko smo propali i ne vidim uopste da ce nam biti bolje.
    (bruka, 27. april 2017 22:02)

    # Link komentara

  5. Igrom slucaja sam upao u sportsku IT industriju. Amerikanci gazde,veoma korektni,plata oslicna(po ucinku)nema doprinosa,ako zelis mozes da radis svaki dan u mesecu,a mozes i da radis dve nedelje u mesecu,tj. fleksibilno radno vreme..Radim ceo mesec i subotu i nedelju,jer jednostavno previse su dobre pare da bih presedeo,ali bato moj posle par godina stres te lagano unisti. Kad odes u banku da podignes platu ljudi padnu nesvest,ali jel to dovoljno da budes srecan,dali ti pare resavaju sve u zivotu?? Naravno da ne, daleko od toga. To shvatis kad imas pare. Fazon je u tome ako ne umes da se zadovoljis sa malo,onda neces umeti ni sa puno. cuvajte ljudi zdravlje i porodicu, to su prave vrednosti, samo smo mi Srbi to zaboravili.
    (Kiza, 27. april 2017 21:44)

    # Link komentara

  6. Programiranje je zanat koji je trenutno u usponu. Kad se jednom (a desice se vrlo brzo) situacija uravnotezi, onda cemo da poredimo rad i plate programera i hirurga. U mojoj okolini od njih 20, 15 se zove programerima i zaradjuje dobru lovu, a realno ne bih se usudio da im dam macku na cuvanje. Spustite se na zemlju, ne uporedjujte neuporedivo.
    (babe i zabe, 27. april 2017 20:59)

    # Link komentara

  7. @WakeUpSheeple samo da ti pozelim da te lece ti koji hoce da rade za 40000! Toliko su dobri da onih ostalih 9, nadam se, lecice ti decu!

    Hirurg mozda ne ume da popravi cesmu, ali moze da nauci, vodoinstalater NIKAD nece da nauci da operise! Tebi i onima koji misle kao ti zelim dobro zdravlje, trebace ti kad pocnu da te lece priuceni - srecom neces dugo da se mucis...
    (svasta, 27. april 2017 20:53)

    # Link komentara

  8. Kljucno je imati 30. godina platu dobru. ' Programirajte ako mozete ' to programeri'. Samo da neko ne misli da imam nesto protiv vas ; pogledajte sve komentare.
    (Ljubisa, 27. april 2017 20:11)

    # Link komentara

  9. hirurg ?
    (milan, 27. april 2017 19:57)

    # Link komentara

  10. Trziste diktira cenu. Za senior programera je skoro nemoguce naci zamenu i da nudis 1300e. Dok za lekare koje vi pominjete jedan ako nece da radi za tu platu ima njih 10 na birou koji bi i za manje radili. Prosta ponuda i traznja. Sto se lekari ne porede sa malim privatnim sektorom gde ljudi rade sa fakultetom za 40.000, prijavljeni na 20.000 i sa 10dana godisnjeg odmora? Takvih je mnogo vise od programera.
    (WakeUpSheeple, 27. april 2017 19:04)

    # Link komentara

  11. A nemci se hvale kako ce im sledece godine biti duplo bolje nego ove godine!Pa u Srbije je vec sada duplo bolje nego sledece godine!
    (zeljko, 27. april 2017 18:41)

    # Link komentara

  12. KO jos programira na tabletu..
    (dzoni, 27. april 2017 18:14)

    # Link komentara

  13. @JosJedanProgramer Ne znam ko to daje pocetnu platu 800 evra. Moja je pre 3 godine kad sam poceo bila 300. Sad je to poraslo, ali ne znam da neko daje vise od 500-600 za pocetnike.
    (Programer, 27. april 2017 18:03)

    # Link komentara

  14. JEDAN MARJAN RISTIČEVIĆ IMA VEĆU PLATU NJIH!?
    (rac, 27. april 2017 17:59)

    # Link komentara

  15. Pozdrav svima. Kao mas inzenjer koji radi u jednoj inostranoj kompaniji mogu reci da je moja plata iznad 1000€. Plus placeni obrok, plus prevoz. Plus jos dnevnice za putovanje u inostranstvo, sluzbeni put i tako dalje. Ne znam odakle ovi podaci, verovatno se mozda odnose na drzavne firme, ne znam, ali znam da tako stoje stvari. Rekoh da podelim svoje iskustvo sa vama. Srdacan pozdrav svima.
    (Inzenjer, 27. april 2017 17:52)

    # Link komentara

  16. Ne mora da znaci. Programer moze da napravi mnogo vecu stetu i havariju od lekara.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Funkcionalna analiza, 27. april 2017 17:15)

    Ne programiraju svi nuklearne elektrane, najviše što mogu da naprave štetu je da ti napravi manjak ili neku rupu u sistemu pa da ti upadnu hakeri
    (leming, 27. april 2017 17:49)

    # Link komentara

  17. zemunac@ A koje to firme i u kojoj zemlji placaju vise a da manje radis (akcenat na manje rada). Nekima ni plata od 3-4000e ne bi bila dovoljna, moras znati sa novcem. Ja mislim da bi ogromna vecina Srba bila zadovoljna da imaju ukupne prihode oko 180.000din mesecno. Ako mozes i umes vise, super, pali preko i ne okreci se.
    (Hanibal, 27. april 2017 17:48)

    # Link komentara

  18. Plata od 800e je neto pocetnicka plata za solidnog programera bez mnogo iskustva. Ali cinjenica da trziste diktira cenu i da nije lako postati programer, nisu svi za toliku kolicinu ucenja i rada i mnogi su odustali kad su probali. Svi programeri i domace it firme rade za strance i unose veliku kolicinu novca u zemlju (oko 600-700 miliona evra godisnje cistog novca od izvoza usluga), tako da je to svetla tacka u ovoj nasoj nesrecnoj privredi i treba je podsticati na svim nivoima. Najbolja stvar je sto se taj novac upumpava u potrosnju bez upliva politike, stranaka i slicnih struja, kad se oni budu umesali onda ce ceo IT sektor biti u problemu.

    Sto se zdravstva tice, situacija je sramotna i mislim da jedan lekar specijalista zasluzuje bar onoliko koliko ima prosecan programer.
    (jos jedan programer, 27. april 2017 17:18)

    # Link komentara

  19. (Milan, 27. april 2017 16:12)

    Ne mora da znaci. Programer moze da napravi mnogo vecu stetu i havariju od lekara.
    (Funkcionalna analiza, 27. april 2017 17:15)

    # Link komentara

  20. @Zur
    Programeri rade u privatnim firmama i njihova primanja odredjuje poslodavac prema znanju iskustvu koje imaju , i koji zahvaljujuci tome moze svoj proizvod da proda inostranom kupcu za jos vece pare.Nije normalno da poredis njih i doktore zaposlene u drzavnoj sluzbi koji platu primaju od doprinosa osiromasenih gradjana.Koliko zaradjuju doktori koji rade u privatnim klinikama u kojima se operisu stranci ? verujem da je cifra uporediva sa kolegama iz Nemacke, a jedni su platili skolovanje iz svog dzepa , doke je drugima sve platila drzava iz koje gledaju da pobegnu glavom bez obzira.
    (Milos, 27. april 2017 16:37)

    # Link komentara

  21. @ Programer Slazem se sa delom tvog komentara. U krugu mojih najboljih prijatelja nekoliko njih su programeri i dobro znam koliko u vasoj struci mora svakodnevno da se usavrsava i koliko oni svog slobodnog vremena zrtvuju zbog toga. Ipak, nijedan od njih nema platu ispod 1200 evra. Ja sam zdravstveni radnik i radim za neuporedivo manju platu. Odgovornost zdravstvenih radnika i posledice koje nasa greska moze da izazove ne mogu ni blizu da se porede sa posledicama gresaka programera i slazem se sa tobom da je besmisleno porediti nase struke. Vi radite komplikovaniji, a mi medicinari daleko mnogo odgovorniji posao koji je jako lose placen.
    (Milan, 27. april 2017 16:12)

    # Link komentara

  22. @Alex

    Sve je to lepo, ali to su sve iskustva iz prošleg veka. Događanja iz poslednje decenije su dovela do toga da svuda sve teže primaju strance, pogotovu nas, građane trećeg sveta.

    Za razliku od ostalih grana industrije, IT sektor se razvio nakon izolacije 90ih pa je uspeo da ukrade parče stranog tržišta. Zato, sa ugovorom na agenciju, ovde može da se živi kao u EU. Te plate su naravno u ovu statistiku ušle kao minimalac.
    (Bgd, 27. april 2017 16:08)

    # Link komentara

  23. Bićemo majstori virtuelnih stvari, ali zato nesposobni da stvorimo i očuvamo bilo šta osim nula i jedinica!
    (ne pismen, 27. april 2017 16:03)

    # Link komentara

  24. Sa 20 i sitno godina sam batalio fax, mrzeo sam da ucim gluposti kojim su nam tamo tovarili glavu, samostalno poceo kod kuce da ucim web i graficki dizajn (odnedavno UX i UI) i posle nekoliko godina zuljanja dupeta, sve se debelo isplatilo. Danas radim iskljucivo sa stranim klijentima i za nase uslove, fenomenalno sam placen i sto bi nasi rekli, sam sam svoj gazda, radim koliko mi je para potrebno, a ne ubijam se preterano od posla. Ko ne zna sta ce sa sobom, a ima zivaca, vremena i volje, neka se baci u nesto slicno, topla preporuka, posla ima na sve strane!
    (Slanina, 27. april 2017 16:03)

    # Link komentara

  25. Tanger: prvo, ni jedan doktor nije umro od gladi. Kada se dodaju sva nepeijavljena peimanja (plate na ruke kod provatnika i mito u državnim ustanovama) retko koji doktor ima ispod 100.000 neto, a inače u članku su bruto plate. Drugo, ovde je reč o platama po sektorima a ne po zanimanjima. Programer/konsultant je programer, a zdravstveni sektor obuhvata i spremačice i tehničare i vozače i kuvare i uopšte mnogo širi spektar zanimanja koji zahtevaju različite iskustvene, akademske i intelektualne kapacitete pa i različite nivoe odgovornosti pa je širok raspon plata - bukvalno od 25.000 do 250.000 pa i više. Kod programera nemaš tog sloja od 25.000 do 50.000. Treće: plate određuje tržište a ne potrebe društva. Tržište za programere je globalno, pa su takve i plate, a za zdravstvo je lokalno, zbog čega naši doktori i idu u inostranstvo. Ne verujem da med sestra u Švajcarskoj, Holandiji, Norveškoj ili SAD ima veću platu od tamošnjeg programera (siguran sam da nema).
    (Nemanja, 27. april 2017 15:58)

    # Link komentara

  26. Kao programer u manjem gradu nemam platu kao ovi sto su navedeni, ali rado bih se odrekao jos neke cifre kada bismo imali neko normalno zdravstvo. Bolnice i ambulante su nam propast a lekari i medincinsko osoblje zbog male plate nezaiteresovano (cast izuzetcima). Mislim da je njihov posao mnogo odgovorniji i da treba da bude mnogo placeniji. Onda bismo imali zainteresovane lekare i kvalitetnije lecenje.
    (Jos jedan programer, 27. april 2017 15:56)

    # Link komentara

  27. 25.04.2017. - Skočile plate, prosečna 386 EUR. Prosečna neto plata u Srbiji isplaćena u martu 2017. iznosila je 47.814 dinara (386 evra).

    25.11.2013. - Prosečna neto zarada u Srbiji isplaćena u oktobru bila je 43.615 dinara (380 evra), objavio je Republički zavod za statistiku.

    Evro i po, na godišnjem nivou. Još samo 422 godine ovakvog "ubrzanog rasta" i stižemo trenutnu prosečnu zaradu u Sloveniji. Srećno nam "putovanje".
    (IS, 27. april 2017 15:52)

    # Link komentara

  28. Zaradjuju u visini prosecne plate na nivou cele Hrvatske (u koju su naravno ukljuceni i najmanje placeni poslovi) i za 50 hiljada RSD nizu nego sto je prosecna plata u Sloveniji, a ovde se to prikazuje kao astronomska zarada.

    Zaista, vise nego tuzno.
    (IS, 27. april 2017 15:51)

    # Link komentara

  29. Kad god se pomene zarada dolazi do prepucavanja. Ja ne verujem da je iko ovim tekstom hteo da kaze ciji rad
    je tezi i cije znanje vise vredi. Ako volis Srbiju i dobru zaradu moras da se zaposlis na dobro placenom mestu u suprotnom ti ostaje jedino da pokusas da promenis nase druatvo ili da promenis zemlju. U nekim zemljama sa vozaci kamiona najplaceniji, u nekim varioci, radnici na naftnoj platformi. Potpuno je bezciljna rasprava.
    (Programer, 27. april 2017 15:39)

    # Link komentara

  30. šta vrijedi, kad će im penzija biti 25.000 dinara.... :-(
    (djuro, 27. april 2017 15:18)

    # Link komentara

  31. @dax
    Evo ovako, kao malo stariji (50+) sve sto je vrhunsko je jako dobro placeno (napolju). Supruga mog kuma (psihijatar) u USA (PhD u USA) ima godisnju bruto platu od oko 300k USD. Imala bi i veću, ali lokalno stanovnistvo (Ameri) primete da to nije bas njihov naglasak, pa proveravaju gde je zavrsila studije (naravno u BG, nema to veze, sto je kod njih doktorirala u oblasti kojom se bavi i sto je na rukovodecoj poziciji), sto tice na umanjenje plate. Njene kolege, kojima je sef imaju cak vecu platu od nje (oko 400k USD, opet bruto). Dobar prijatelj (IT sektor), koji radi u Australiji ima oko 400k australijskih dolara (opet bruto). Sto neko rece, prvo sto ti strada u programiranju je drustveni zivot, tako da je on sada vec u petom braku. Opet moj dobar drugar (IT solution archtekt), radi na ugovor i njegova mecesna plata je oko 30000 USD (bruto naravno). E, sad koja je osnovna razlika izmedju lekarskog poziva i IT sektora. Po meni osnovna je sto, ako si talentovan za IT sektor ne trebaju ti diplome (konkretno moj druga je tehnolog, ali se jos 90-tih presaltovao na rad u IT sektor) i sto te ne pitaju da li si stranac ili ne. kada je medicina u pitanju studije su svuda jako skupe (u USA je od 300 - 400k USD) i cini mi se da namerno ne dozvoljavaju da im ulaze stranci (moja snaja je zavrsila medicinu u BG, sve nostrifikovala u Kanafi i nikada nije dosla u priliku da je zaposle). Mislim da je sramotmo, koliko su u Srbiji male plate lekara.
    (Alex, 27. april 2017 15:10)

    # Link komentara

  32. Ma neverovatno je sta vi poredite ovde... Nije ni cudo sto smo na dnu dna i po empatiji i po kulturi. Dok god se narod ne pobuni zbog loseg zdravstva, skolstva, pravosudja nama nema boljitka. Kada u tim sferama budemo dostigli zapad tada ce nam svima biti bolje pa i programerima i imace mnogo vise od ovih 90 hiljada. Ali mora da se znaju prioriteti i da se obnovi dostojanstvo ovih bazicnih delatnosti. Tada ce valjda i ljudi koji zele da nauce Nesto o programiranju imati i od koga i na cemu a ne da se muce i gube slobono vreme uceci sami sebe i prilagodjavati se na ovaj korumpiran sistem koji koci svacije usavrsavanje...
    (Eh, 27. april 2017 15:06)

    # Link komentara

  33. @(dax, 27. april 2017 14:05)

    Ne znam kakav programer si ti ali postoje i oni koji recimo programiraju robote-hirurge pa CT masine i bezbroj ostalih aparate bez kojih moderna medicina ne bi mogla da postoji.
    (Programer, 27. april 2017 14:54)

    # Link komentara

  34. @programer zato sto vecina razmislja kao ti nije ni cudo sto svaki normalan lekar i med sestra pobegose na zapad. Ako mislis da je programiranje odricanje onda zaviri ponekad na neurohirurgiju, torakalnu i kardiohirurgiju gde neke operacije traju od 4-10h a mladi lekari tu volontiraju za 0 dinara, ulaze u salu i asistiraju. Plate stalno zaposlenih su oko 430e uz to da specijalizanti pravo Da naplate dezurstv, pripravnosti i prekovremeni rad. Samo ne znam gde na zapadu je prosecna plata programera i npr hirurga ista. Ti programeri mora da su retki i sa nekom dobrom idejom za unovcavanje..
    (Zur, 27. april 2017 14:53)

    # Link komentara

  35. Dragi moji komentatori, lepo je sto oni imaju tolike plate ali...oni naguravaju prosek primanja koji utice na penzije gde se (izmedju ostalog) gleda koliko si ispod ili iznad proseka sa svojom bedom od zarade. Zato su penzije tako male i onaj ko radi 40 ili 45 god ne moze da ima mnogo iznad 35. ili 40000. din penziju jer je vec godinama tu negde oko proseka. Zamislite ,pre neki dan su slavodobitno izjavili da je 48ooo din prosek u Srbiji. Ma stvarno? O minimalcima da ne govorim. Tuga. PIO i drzava, tj Zavod za statistiku napumpavaju prosek primanja da bi smanjio penzije. To mlade ne zanima mnogo jer su daleko od penzija...
    (Zorana, 27. april 2017 14:44)

    # Link komentara

  36. p.s.-jedina stvar koja me zabrinjava u vezi rada programera je ta sto vidim da drzava na sve moguce nacine tu nesto mulja,mesto da ostavi ljude na miru da rade i donose ciste pare...
    (sn, 27. april 2017 14:38)

    # Link komentara

  37. ako se zanemari izuzetno obrazovanje programera,stalno ucenje novih tehnoligija,lako dokaziv rezultat rada i apsolutni nedostatak nepotizma,sto je sve ,samo po sebi razlog solidne zarade,mora da se zna da nasi programeri skoro celokupan svoj proizvod izvoze(nama to,normalno,i nije potrebno) i da su prakticno najprofitabilniji za drzavu i drustvo jer prodaju suvo znanje...
    (sn, 27. april 2017 14:35)

    # Link komentara

  38. "oni koji osposobljavaju računare da bi programeri radili mesečno zarađuju sedam puta manje."
    Pa? Ja kao programer uvek mogu da popravim svoj računar (kućni komp osim mene niko nije pipnuo proteklih 15 godina). Ali serviser računara NIKAD ne može da radi moj posao.
    (Pera, 27. april 2017 14:25)

    # Link komentara

  39. Moj brat Mile u Švajcarskoj radni na železnici sa noćnim radom i radom vikendom za mesec dana zaradi 8500€ ne svaki dan prekovremno i ne svaki vikend nego ponekad po potrebi uglavnom ne vise od 50h. rada nedeljno.
    (Mile, 27. april 2017 12:55)
    ---
    Pa mi smo vec u Svajcarskoj po platama kako sam razumeo premijera sta ce nam Svajcarska sa 200 eura plate u Srbiji zivimo dokazano lagodnije,prospreitetnije i bolje od Svajcarskih 8500 eura.

    Nemojte ovaj pametan,pismen,obrazovan,posten i nepotkupljiv narod sa izuzetnim pamcenjem koji nikada nije u zadnjih 30 godina bio negde u Evropi da omalozavate i uporedjujete sa Svajcarskom kada je zivot u Srbiji sa 200 eura puno puta lepsi i sigurniji od Svajcarskih 8500 eura.
    (Sta dalje pricati a ne pobeci odavde u medjuvremenu?, 27. april 2017 14:14)

    # Link komentara

  40. Ko je nama kriv što nemamo standard kao švabe? Imamo ruke i noge kao i oni.
    (U čemu je problem, 27. april 2017 14:08)

    # Link komentara

  41. @Programer

    Pogledaj malo koliko su lekari placeni po razvijenim drzavama u odnosu na programere. Kod nas je to extra placeno samo zato sto taj posao moze da se radi u drzavama sa jeftinom radnom snagom a uz to ne postoje nikakvi dodatni troskovi (prevoz, sirovine)...
    Sto se tice kolicine znanja, ne moze ni u snu da se poredi sta treba da zna jedan lekar u odnosu na ono sta treba da zna jedan programer; dosta je samo imati na umu da u programiranju ne postoji niz pred-disciplina koje treba nauciti da bi se obavljao posao a lekar mora da anatomiju, biologiju, hemiju... a u svakoj discipli ima niz pod-disciplina...

    Ja sam programer ali budimo realni...
    (dax, 27. april 2017 14:05)

    # Link komentara

  42. Zar nije bilo preko 200 000 do pre koju nedelju?
    (haha, 27. april 2017 13:48)

    # Link komentara

  43. PC serviseri ne osposobvaljaju računare programerima, nego ljudima van ICTja, pa je poredjenje plata apsolutno neumesno.
    Programeri sredjuju svoje mašine sami.
    (Programerka, 27. april 2017 13:37)

    # Link komentara

  44. Žena i ja zajedno imamo duplo od ove 91k. Malo dete, kredit za stan, nema baba i deda da pomažu, sve što treba plaćamo... Nisam siguran da ćemo imati za more ove godine. Toliko nam je dobro.
    Koja mi je razlika između života ovde i negde preko? Po priči dobrih prijatelja jedno minimum 1000e mesečno koje bi mogli da uštedimo i 3x manje rada/stresa
    (zemunac, 27. april 2017 13:36)

    # Link komentara

  45. Koliko zaradjuju hirurzi, neurohirurzi, oralni hirurzi...?
    U Holandiji oralni hirurzi u javnim bolnicama zaradjuju izmedju 200.000 i 300.000 evra bruto godisnje. Tokom studija za oralnog hirurga zaradjuju 3000 evra bruto mesecno. Hirurzi u Holandiji su inace najplaceniji od svih medicinara u javnom zdravstvenom sektoru; izmedju 150.000 i 400.000 evra bruto godisnje. U privatnom zdravstvenom sektoru zaradjuju jos vise.
    (Predrag, 27. april 2017 13:24)

    # Link komentara

  46. "Najveća prosečna zarada zaposlenih u oblasti informisanja i komunikacija – 91.242 dinara, pokazuju podaci RZS."
    Kako da ne ... pitajte RZS koliko zaradjuju u toj istoj oblasti kod njih u firmi? Sramota!
    (dvorska luda, 27. april 2017 13:19)

    # Link komentara

  47. Telefonske igrice cenjenije od zdravlja. Postoji li to još negde? U onim zemljama na koje se ugledamo sigurno ne.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Tanger, 27. april 2017 11:59)

    Programiranje je veoma sirok pojam, sve ima svoju primenu i svoj znacaj, tako da je tesko porediti zdravlje i programiranje. Svako poseduje znanje iz svoje oblasti, a ono sto izdvaja programiranje od vecine poslova u Srbiji je to da nema nista preko veze. U nasoj struci se ceni samo znanje. Ako pogledas medicinsko osoblje u Srbiji, vidis da radi dosta ljudi samo zato sto su clanovi vladajucih politickih stranaka, dok u programiranju ne pomaze ni da znas Svetog Petra licno, bitno je samo tvoje znanje i strucnost. Kod programera prvo strada drustveni zivot, ostalo dolazi posle, ucenje je svakodnevno, jer u nasoj struci uvek mozes da naucis vise i da budes kompetentniji na trzistu rada. Mnogo njih su zeleli da se bave ovim poslom, misle da novac pada sa neba, a kada vide koliko je potrebno truda i rada, gubi im se svaki trag. Doktorima i medicinskom osoblju postovanje, kao i svim ostalim profesijama, ali takvo poredjenje je totalno bezveze.
    (Programer, 27. april 2017 13:18)

    # Link komentara

  48. Jel to treba da bude mnogo? Koliko smo mali da nam je sve preko 300e ogromba plata dok u drugim drzavama uzimaju 10 puta vise
    (goat, 27. april 2017 13:14)

    # Link komentara

  49. Nije to puno nego smo mi,generalno UBOGA SIROTINJA! Ni onih 130.000 iz kontrole leta nije de lux nego realna plata za životne troškove...
    (jeste, da!, 27. april 2017 13:02)

    # Link komentara

  50. Moj brat Mile u Švajcarskoj radni na železnici sa noćnim radom i radom vikendom za mesec dana zaradi 8500€ ne svaki dan prekovremno i ne svaki vikend nego ponekad po potrebi uglavnom ne vise od 50h. rada nedeljno.
    (Mile, 27. april 2017 12:55)

    # Link komentara

  51. Medicini i obrazovanju treba podići primanja pod hitno. Hirurg bez 2k€ nije hirurg.
    (Aleksa, 27. april 2017 12:52)

    # Link komentara

  52. @Tanger Ajde malo razmisli pre nego što lupiš. Koje kompanije su najvrednije na svetu? Apple i Google. Koja je najjača domaća kompanija u Srbiji? Jedna od retkih koja dobro posluje, zovu je zlatna koka? Naravno, u pitanju je Telekom Srbija. I čime se one bave? Telekomunikacije. I na zapadu i kod nas, gle čuda.
    (Joker, 27. april 2017 12:40)

    # Link komentara

  53. Ma da kako da ne.
    (Pera, 27. april 2017 12:30)

    # Link komentara

  54. jaka mi plata 800 evra. Sramota
    (sm, 27. april 2017 12:24)

    # Link komentara

  55. Rekordan rast životnog standarda do koga je prethodnih godina došlo u Srbiji, koliko vidim, iznenadio je građane koji su nastavili da žive kao da se ništa nije promenilo. Potpuno sam svestan da nam je mnogo bolje, da svi više zarađujemo, ali nikako da se naviknem na to. Uvek imam utisak da nemam dovoljno novca i da jedva sastavljam kraj sa krajem. Mislio sam da je problem samo u meni, ali prijatelji i kolege mi kažu da imaju isti problem, pa mi se čini da je to stvarno pitanje naseg mentaliteta.
    (ispran mozak, 27. april 2017 12:11)

    # Link komentara

  56. Telefonske igrice cenjenije od zdravlja. Postoji li to još negde? U onim zemljama na koje se ugledamo sigurno ne.
    (Tanger, 27. april 2017 11:59)

    # Link komentara