- Komentari -
  1. Pre bi živeo u nemačkoj u četiri zida samo krevet za početak,nego u srbiji sa stanom i kolima i platom od 700 evra.Srbija je mafijaška država,razorena!
    (omg,30.avgust 2016 21:43)
    Pravo da ti kazem ja i ovde tako zivim.Imamo malu kucicu sa cerkom zivim,koja sad i nije tu,studira,ona ima sobu,ja sobu,hodnik i kupatilo.Pare imamo za hranu,racune,dom i menzu,sve od tehnike sto nam treba,i nista nam drugo i ne treba.Ona je skoro rekla,ja se nikad nisam osecala kao da mi nesto fali.Ni ja isto.Ono sto mi fali,ne meri se ni kvadratima,ni nulama.Fali mi da ne gledam ove ovde.Fali mi da budem negde gde ne svete ognjišta svaki drugi dan,ne deru se zaumne budalastine vec 30 godina,fali mi da ne gledam u kioscima nekulturu i sirenje mrznje,nikakvu svest o evropeizaciji ove teritorije.Kazu,sto nisi otisao.Pa jbg,naivno sam verovao do pre koju godinu da ovi ovde hoce da se promene i uljude ali ne mogu od huskaca.Posle se ispostavilo da oni nece da su beslovesni.Oni misle da to ide tako sto se probudis i ono sve cakum pakum.Njima se ne svidja sto je Djidjic pricao "ne moze zemlja da se promeni a da mi svi ostanemo isti i sve isto da radimo,nego moramo svi mi malo da se promenimo" .Nema vise smisla pricati,ponavljam jedno isto 30 godina.Kad sam se osvestio bio sam čiča,i nije realno da se sad time bavim,ovako kako je.Kad nas usisa EU,i nema radnih viza,palim.Idem da šetam kučke i da obitavam u istoj ovakvoj sobi sa istim ovim stvarima,samo bez balkana a narocito bez balkanaca.
    (..., 31. avgust 2016 02:10)

    # Link komentara

  2. Pre bi živeo u nemačkoj u četiri zida samo krevet za početak, nego u srbiji sa stanom i kolima i platom od 700 evra. Srbija je mafijaška država, razorena!
    (omg, 30. avgust 2016 21:43)

    # Link komentara

  3. Pa čekaj, ako su mogli lubeničarskoj mafiji da stanu za vrat, valjda će moći i ovim agencijama.
    (Edvard, 30. avgust 2016 19:33)

    # Link komentara

  4. da pojasnim posto vidim da ima nedoumica u vezi mog komentara,.. poenta odlaska vecine sa kojima sam pricao jesu - pare i pristojniji zivot koje upravo pare uslovljavaju.(lagodniji zivot,bed iz nase bede,auto,putovanja,nista posebno ali onako,lepo bi bilo)nemojte da se lazemo...od toga nema nista sa 1000-1300 mesecno.zato sam i navodio cene kao primer pa da se sami ljudi sracunavaju ..u ko zna kakvom kvartu ce vecina da se skuci ,jer nemaju pare da priuste neku bolju lokaciju,..a to nemoze za 500-600 ...ako i nadjes negde dalje 40-50 km,treba da putujes svaki dan a voz kosta...ili kako sam cuo neki zive pri bolnici,za smestaj sestara-osoblja..pa jel poenta da porodica zivi u apartmancicu od 25 m2?kazu mi,,za pocetak,..pa se rasteglo vec 3 godine ..njih dvoje i dete ..tako da obrni okreni ..to je poenta. da se nezanose ljudi nekom cifrom sto se iz nase bede cini "vaaau"a u stvarnosti nije nista.ok moze da se zivi ali uz odricanje svega zivoga.pa jel to poenta "uredjenog drustva" a komsije oko tebe u nekom soliteru ko zna ko sve,ni jednog nemca,..nekazem ja ,Niko ne ocekuje ekskluzivu,vecina vas je spremna na odricanje,skroz podrzavam i postujem,zaista,.samo, eto,naslusao sam se prica a kad su otisli,..dok su stan opremili-osnovnim uleteli u dug a sa tom mizerijom od platice vec ih muka hvata ..ok nada postoji,bice bolje,jednog dana,probati treba-DA,podrzavam...:-)
    (reality, 30. avgust 2016 15:23)

    # Link komentara

  5. Svi oni koji misle da je za normalan zivot jedini potreban uslov vece primanje, grdno se varaju i veoma ce se razocarati.
    (vase ime, 30. avgust 2016 10:14)

    Živa istina. Ja sam u Srbiji zarađivao 4.000€ mesečno ali nema tog novca koji može obezbediti normalan život u Srbiji. Zato sam i otišao odatle.
    (Aleksandar, 30. avgust 2016 12:31)

    # Link komentara

  6. Iz Zagreba sam, zivim u Njemackoj 12 godina. Imam prijatelje (uglavnom Nijemce, samo dvoje Hrvata), izlazim van kao sto sam i u Zagrebu, i na kave i vikendom cijelu noc, nikad nisam razumio ove sto pricaju Nijemci roboti, samo rade, ne druze se, cak ni unutar obitelji. Gdje ti ljudi zive? Svi koje znam izlaze, putuju, rostiljaju sa drustvom...Zivim kraj Kölna, grad uvijek krcat, navecer pune pivnice, kafici, restorani, nasmijana lica, van idu i ljudi od 70 godina, svi srdacni i komunikativni. A i to za stanove...Uvijek ekstremni primjer, München sa placom od 1200 eura i stanovima za 1000. Niti su svugdje u Njemackoj stanovi tako skupi, u mojem gradu 50km od Kölna, 50.000 stanovnika stan 50 kvadrata sa rezijama oko 500 eura, niti svi rade za 1200 eura, mozda za pocetak dok se covjek ne snadje i s vremenom ne nadje bolji posao. I da, skuplji su izlasci, frizer, majstori ako ih trebas. Ali jeftinija hrana, odjeca, tehnika, namjestaj. Frizera trebam jednom mjesecno, hranu svaki dan.
    (Gastarbeiter, 30. avgust 2016 12:07)

    # Link komentara

  7. ljudi,samo da vam kazem,ko misli da ide neka se dobro,dobro razmisli..nemojte kao mi veciti gastarbajteri,malo tamo,malo vamo i na kraju nigde a zivot prodje..poljubi prag i idi zauvek,sve ostalo je unapred promaseno
    (prodana dusa, 30. avgust 2016 11:44)

    # Link komentara

  8. Korupcija vlada cak i u Nemackoj ambasadi! Eto vam price o EU vrednostima, pravednom i nekorumpiranom drustvu i ostalim budalastinama kojim nas lazu.
    (goran, 30. avgust 2016 11:27)

    # Link komentara

  9. Deco,imam skoro 60 godina.Ziveo sam u Inostranstvu i napravio najvecu gresku sto sam se vratio uBivsu SFRJ.

    Kao covek sa veoma mnogo zivotnog iradnog iskustva,najdobronamernije vam SAVETUJEM,Idite odavde.Ovde Srece nece biti barem narednih 20-25 godina.
    Deco,pojesce vam Skakavci godine,kao vasim roditeljima.
    (iskusan Covek, 30. avgust 2016 11:12)

    # Link komentara

  10. Ne kontam dosta ljudi koje odu. Imaju kucu ili stan, mozda oboje i vikendicu. A odu, budu stranci, nemaju familije ni prijatelja. Žive u iznajmljenom prostoru i muce se.
    (Srbinmusliman, 29. avgust 2016 22:03)

    Nema većeg mučenja nego živeti u Srbiji. Ja imam svoj stan, radim u državnoj firmi sa srednjom školom iako imam fakultet, ali nisam mogla naći posao, i to za 29000, dok poplaćam troškove ostane mi oko 100€ za hranu. Ako mi treba nešto od garderobe, kupujem kod kineza jer za firmirane nemam para. Na more nisam išla 7 godina a kako stvari stoje neću ni ići. Stalno mi prete otkazom, tako da sam već završila u Urgentnom od napada panike. Od tolikog stresa mogu samo rak da očekujem. Zato planiram da odem, što pre. Možda je teško, ali nije teže od života u Srbiji.
    (Maya, 30. avgust 2016 11:04)

    # Link komentara

  11. Ako bih mogao da biram,to bi bila CH. Mnogo bolja drzava nego DE. Ali tesko je za papire. Bio sam mesec dana,mnogo se trazi za "brak" a posla ima,min.plata oko 4200 CHf....ali ne odustajem....ovde je katastrofalna situacija,narocito juzno od Bubanj potoka...samo drzavna jasla,kriminal i prevaranti...
    (C i n i k, 30. avgust 2016 11:03)

    # Link komentara

  12. vase ime@
    Upravo to sto ste rekli nasi ljudi materijalno slabi,ne mogu da shvate! Ja zivim u Nem.imam sve,a sam sam.Cak i moja deca,koju ja sam odhranih,nemaju ni vremena ni razumevanja za mene,za druzenje,za familiju.Egosti kao imnogi ovde su postali,valjda te proklete pare,puno PC,Tablet,Handy,...A kada nas covek ovde dodje,oseti pare,jurne ko lud,radio bi i dan i noc,nikako da se zasiti,postane isti kao i ovi drugi itu je kraj,Ende!Ovde sam,dole stranac,sansa za rodjake da se samo
    ogrebu,misle oni.Znaci duplo golo!
    (Nislija sa nem.pasosem, 30. avgust 2016 10:56)

    # Link komentara

  13. A 90% naših u Nemačkoj žive kao studenti, zato što su rente paprene, Minhen, Keln, Dizeldforf...nema stana ispod 1000€. Stanovi su uglavnom rentiraju prazni bez nameštaja plaća se unapred 3 meseca, tebi treba 5000 € u keši da bi otišao u Nemačku dok ne staneš na noge ljudi misle spakuješ se i odeš. Dok samo stan namestiš treba ti 3 godine, treba ti krevet, šporet, frižider, ormar, tepih, lap-top, TV...
    Ljudi toga nish svesni. Pa sitni troškovi, pranje garderobe 2-3€, lična higijena, šišanje...
    (mare, 30. avgust 2016 10:36)

    # Link komentara

  14. Moja dva rodjaka od 29 i 22 godine se spremaju put zapada da se vise nikada ne vrate ovde.Jedan je profesor a drugi svrseni srednjoskolac,para nemaju da plate posao a stranka im je slabo prosla na lokalnim izborima...
    (Dragan, 30. avgust 2016 10:23)

    # Link komentara

  15. @Srbinmusliman
    Jedan primer: bivši kolega (IT preko 10god. iskustva), oženjen, deca, dva stana u NS (za ostalo ne znam), plata preko 1000€ i ode za Nemačku. Supruga mu nije mogla naći normalan posao u Srbiji, a u Nemačkoj su oboje deficitarni. Ne moraju ovde imati ogromne plate, dovoljno da izvuku zajedno bar 4000 neto (a izvuku i više ako rade puno radno vreme) i da žive nekim normalnim životom.
    (riba na suvom, 30. avgust 2016 07:56)

    Normalan zivot ne zavisi samo od visine prihoda. Zivot nije samo u materijalnom svetu. Zapad je u krizi ne samo zato sto vecina stanovnistva zaradjuje manje nego pre, a cene su nesto vise nego ranije. Kriza je pre svega na duhovnom planu. Nema emocija, nema druzenja, nema ljubavi. Ljudi zive kao samotnjaci po principu kuca-posao. Cak se ni najblizi rodjaci ne cuju i ne vide. Nema prijateljstava u pravom smislu te reci. Sve se gleda kroz novac, a njega je sve manje. Nije ni na istoku mnogo bolje, upravo zato sto su prihvatili kapitalisticko uredjenje. Medjutim, jos uvek je daleko vise ljudskosti i prisnosti nego na zapadu.
    Svi oni koji misle da je za normalan zivot jedini potreban uslov vece primanje, grdno se varaju i veoma ce se razocarati.
    (vase ime, 30. avgust 2016 10:14)

    # Link komentara

  16. Mi smo Robovi na zapadu
    (Django, 30. avgust 2016 05:30)

    A sta smo u nasoj drzavi?
    (pdb, 30. avgust 2016 09:53)

    # Link komentara

  17. Ja razumem mlade ljude iz grada od dva roditelja radnika ili penzionera, koji žive u stančiću i to im je sva imovina, da ako biraju između da će da rade za 200€ i žive s roditeljima ili da odu preko i napokon naprave život da će da idu. Ali mi nije jasno da takvih dosta ostane ovde i živi kako sam napisao a isto tako mi nije jasno da odavde odlaze i oni koji su mogli jako lepo da žive od npr poljoprivrede i odlaze u to inostranstvo na godišnji ili još gore takvi odlaze u naše gradove i žive od crkavice...
    (dufko, 30. avgust 2016 09:31)

    # Link komentara

  18. Ja otisao jer imam hrvatske papire za nemacku. Dve godine vec i sta znam plata je bila mala a sad raste i rasce jos i to su realna ocekivanja, krenuo sa 1200e sto je malo a sad je oko 2000e. Sa 2000e moze se normalno ziveti bar ovde gde sam ja. Stanovi su oko 550 dvosobni a za 700 moze se reci renoviran i pristojan stan. eto ostalo para na ostale stvari ali je ok.
    (ja otisao, 30. avgust 2016 09:22)

    # Link komentara

  19. @Ode mast u propast
    "i za dve generacije ćemo svi biti Švabe."

    Sta je tu propast ? To sto ce deca i unuci da vam ceo svoj zivot rade za 1500-2000 Evra a ne za 379 ? Ili to sto ce da sipaju benzin ladno bez grize savesti za 50 Evra umesto za 1000 dinara ? Sto ce da voze sa pola tanka a ne uvek na rezervi? Budite sretni ako jednog dana vas unuk bude govorio jezikom koji ne razumete !
    (Und Tschüüüüsssss, 30. avgust 2016 08:37)

    # Link komentara

  20. @Srbinmusliman
    Jedan primer: bivši kolega (IT preko 10god. iskustva), oženjen, deca, dva stana u NS (za ostalo ne znam), plata preko 1000€ i ode za Nemačku. Supruga mu nije mogla naći normalan posao u Srbiji, a u Nemačkoj su oboje deficitarni. Ne moraju ovde imati ogromne plate, dovoljno da izvuku zajedno bar 4000 neto (a izvuku i više ako rade puno radno vreme) i da žive nekim normalnim životom.
    (riba na suvom, 30. avgust 2016 07:56)

    # Link komentara

  21. @reality
    Izvedi mi, molim te, računicu za Srbiju.
    Npr. 2 prosvetna radnika sa dvoje dece u iznajmljenom/kupljenom na kredit stanu.
    Plata x2 =80000
    Stan 250e =31000
    Računi 13000
    Vrtić 10000
    Ostaje 26000 za hranu, odeću, obuću i prevoz/gorivo
    I to je "srednja klasa", šta da rade ljudi koji rade za 20-30 hiljada?
    (Dragoljub, 30. avgust 2016 07:05)

    # Link komentara

  22. Mi smo Robovi na zapadu
    (Django, 30. avgust 2016 05:30)

    # Link komentara

  23. Kada citam ovakve clanke iz svog stana u Londonu, dodje mi da uramim svoj britanski pasos!
    (Jason, 30. avgust 2016 05:18)

    # Link komentara

  24. Teško je otići, još je teže ostati...
    (Aleksandar, 30. avgust 2016 04:39)

    # Link komentara

  25. Ko je završio ozbiljne državne škole, može i ovde sasvim pristojno da živi.Ja sam preduzetnik, radim sam, ne žalim se. Nesposobni i oni koji bi sve na tacni odlaze.Da su naši preci tako bežali od svakog problema, nas ne bi ni bilo.
    (Nije mi kriv ni sps ni ds ni sns, sam sam kovač svoje sreće, 29. avgust 2016 22:32)
    Ma čoveče, ti i tebi slični, ukapirajte jednom, neće ovde ljudi da žive zato što je okruzenje haoticno, nepredvidivo, nepouzdano, iracionalno, besperspektivno, atavističko, a da ne pricamo o palanačkom snopizmu, da ne kazem ono drugo, gde se svako ko se na bilo koji nacin razlikuje proganja od okruzenja, nikad se ništa ne menja, palanka je uvek u pravu... primitivizam bre. To sa parama je samo prica, u koju mozda neki i veruju, ali to je zato sto su povrsni, a ovo je osnovni razlog.

    BTW, moji preci da su nesto znali, posto su se stalno i vekovima i oni selili, oni se ovde ne bi ni zaustavili. Bas me briga za njih. Nista ja sa njima nemam, i plus vec mislim da su bili obicne budale. U stvari ni sa ovima vise nemam nista. Necu da imam nista sa ljudima koji su antimodernisti, ksenofobi, anticivilizacijski orijentisani i opste bre jedno antimozgovlje vlada. Sta imam ja sa takvima? Nista. Slucajno delimo neke gene i jezik i to je sve. Prekinite vise da implicirate da ja imam neku obavezu prema njima, a jos manje prema teritoriji koja je tu bila pre X milijardi godina i bice za X milijardi godina. To su sve gluposti. Ovde je propast i to je to. Aj zdravo.
    (..., 30. avgust 2016 03:04)

    # Link komentara

  26. Ne kontam dosta ljudi koje odu. Imaju kucu ili stan, mozda oboje i vikendicu. A odu, budu stranci, nemaju familije ni prijatelja. Žive u iznajmljenom prostoru i muce se.
    (Srbinmusliman, 29. avgust 2016 22:03)

    Slazem se djelomicno, malo, skoro pa nimalo.
    Kuce u vlasnistvu, istina. Zivot s roditeljima, ili nasljedjena kuca koja pripada svima pa se svadjaju iste kuce ili stana ili je dobije jedan sretnik.
    Nezdravo za mlade i za stare, jedan od glavnih razloga bjezanja na zapad je mama baba tata deda i rodbina na glavi, ne hvala. Bolje sam u rentanom stanu sam, sa zenom ili curom, nije bitno.
    (Antisha, 30. avgust 2016 02:51)

    # Link komentara

  27. Janez

    Plata od 1900 ili cak 2500 evra je san i za mnoge Slovence tako da bas i ne verujem da ste bas toliko placeni osim ako niste neki cuveni strucnja u nekoj oblasti koje Slovencima toilko fali.
    (nn, 30. avgust 2016 01:15)

    # Link komentara

  28. Srbinmusliman..evo posto ne kontas da ti objasnim sto sam otisao. Zavrsio sam fax i dva mastera, radio non-stop na sebi,profesionalno se usavrsavao, zaposlio, imao platu 700 eur u Srbiji. Nisam nikako mogao da isplivam od raznih veza i vezica. A sa 700 eur dok platim stan( jer ne ide da neko od 28 godina zivi sa mamom i tatom) ostane mi da prezivim. I tako odem ja iz Srbije,dodjem u inostranstvo,a oni mi posle 7 dana ponude menadzersku poziciju i ogromnu platu. I danas od svog rada ja mogu da putujem kad i gde hocu, da kupim sta god hocu, da ustedim.. gde je jos zenina plata..a sto se prijatelja tice, sticajem okolnosti su moji sa faxa dosli ovde pa se druzimo i dalje..u Srbiju dolazim jednom godisnje na par dana,jer ne zelim da trosim svoj odmor pored tako lepih mesta. Ljudi, ako imate prilike bezite iz tog zatvora.Ne razmisljajte uopste.
    (Ivan, 30. avgust 2016 00:50)

    # Link komentara

  29. Za onog koji se potpisao sa "kwarno": covece, tebi zena NE radi i imate dete i ti se pitas sto ti nije tako dobro i jos odvracas one koji hoce da napuste Srbiju. Ja sam tamo, sa zavrsenim fakultetom, jedva zaradjivala 200-300 evra, gladovala, bila ponizavana i svi su mi govorili kako je moguce da se, eto, nisam "snasla". Kod nas se "snalaze" samo kriminalci, neuki, agresivni ljudi, dok posteni gladuju. Bezite ljudi samo ako imate gde.
    (Laura, 30. avgust 2016 00:49)

    # Link komentara

  30. @dragan
    samo nemacka i golf 2.
    (kwamo, 30. avgust 2016 00:42)

    # Link komentara

  31. @reality
    sve je istina. ali su mi dobri ovi sto pisu kako se extra zivi u svabiji jer im je neko rekao,kome je neko rekao da mu je drug rekao. ja bio,ziveo i nije mi se svidelo,sto bi im bio rob za male pare. uglavnom nasi odu sami,bez porodice i zive ko studenti,dele kunjihu,wc sa jos nekoliko stranaca i to je bas extra. isključivo pricam za nemacku. a da ne pricam sto vise cene migrante nego nas. pa na severu nemacke su zaposljavali migrante sa kursem za bolnicare i bez neko znanja nemackog. i nijednom nisam uporedio srbiju i nemacku. uporedjujem nemacku sa drugim eu drzvama
    (kwamo, 30. avgust 2016 00:40)

    # Link komentara

  32. Sta kaze premijer na ovo? Neko bi pre kosio travu po Nemackoj nego bio doktor medicine ovde. Imao bi sigurniji zivot tamo.
    (sofronije, 30. avgust 2016 00:22)

    # Link komentara

  33. i meni je muka od ovog zivota u Srbiji,dugovi na sve strane,dizem svake godine kredit da bi se skrpio sa ogrevom,cekovima,pocetak skole,plata nam ode na rezije,hranu...gledam kroz prozor kad stanu neka kola dali su iz eps-a,krenuo sa kreditom od 100 hilj pa sam dosao do 250 hilj,svake god samo refinansiranje...
    (sasa, 29. avgust 2016 23:52)

    # Link komentara

  34. Preselili se u Sloveniju pre 5 godina - zena prima 1900 neto, ja 2500. Stan 700, komunalije i racuni 250, lizing i kasko 400, vrtic za dvoje dece 500 eur. Posaljemo roditeljima u srbiju po 200 eur i ostane i da ustedimo i da zivimo bez opterecenja. Bezite iz Srbije sto pre.
    (Janez, 29. avgust 2016 23:38)

    # Link komentara

  35. @(Svetski Mega Car, 29. avgust 2016 16:41)

    Ma cene u Holandiji nisu problem (i nisu značajno više od onih u Nemačkoj, sem naravno automobila koji je ovde priličan luksuz zbog umobolnih taksi) već porezi, pogotovo ako sami želite da organizujete posao. Ako se izuzmu Norveška i Danska, Holandija je najgora za bavljenje biznisom dok si u Holandiji (ali je najbolja kad više nisi ovde pa je koristiš kao protočni bojler). Ja sledeće godine odoh preko atlanske bare, za par godina ovde samo u porezima ostavih vrednost poveće nekretnine dok ništa, sem uređene države, ne dobih za uzvrat. Uređenih država ima i sa značajno manjim porezima...
    (Aleksandar, 29. avgust 2016 22:57)

    # Link komentara

  36. Ko ce da se bavi kriminalom i da se obogati i postane gospodin covek u Srbiji,taj treba da ostane ovde, a ko bas hoce posteno da zivi,da radi i da bude srecan taj mora da ide odavde. Takvo je vreme doslo. Uostalom,trenutno ima 5 miliona Srba koji rade i zive u inostranstvu..
    (C i n i k, 29. avgust 2016 17:34)
    Ko je završio ozbiljne državne škole, može i ovde sasvim pristojno da živi.Ja sam preduzetnik, radim sam, ne žalim se. Nesposobni i oni koji bi sve na tacni odlaze.Da su naši preci tako bežali od svakog problema, nas ne bi ni bilo.
    (Nije mi kriv ni sps ni ds ni sns, sam sam kovač svoje sreće, 29. avgust 2016 22:32)

    # Link komentara

  37. Pričamo kum i ja: Koliko smo se klali Srbi,Hrvati i svi ostali i na kraju ćemo svi završiti u Nemačkoj, i za dve generacije ćemo svi biti Švabe.
    (Ode mast u propast, 29. avgust 2016 22:27)

    # Link komentara

  38. Ne kontam dosta ljudi koje odu. Imaju kucu ili stan, mozda oboje i vikendicu. A odu, budu stranci, nemaju familije ni prijatelja. Žive u iznajmljenom prostoru i muce se.
    (Srbinmusliman, 29. avgust 2016 22:03)

    # Link komentara

  39. Igor, 29. avgust 2016 19:15)

    A Poljska i Rumunjska jos vise.
    (Stef EU, 29. avgust 2016 21:42)

    # Link komentara

  40. Nasi ljudi pomalo imaju nerealna ocekivanja, koja su podstaknuta medijima, okolinom...Nama se stalno servira neko "inostranstvo" kao resenje svih problema, sto nekome jeste, nekome nije. Glupo je otici u ako nemate nikakve kvalifikacije i ako nemate vec ponudu za posao. Koliko nasih ljudi ode u Nemacku, Austriju, pa rade poslove za minimalac i zive "studentski" u 30+ god. Sta god da odlucite, razmislite prvo, nemojte grlom u jagode, bez para, bez plana, bez dobijenog posla...
    (Neno, 29. avgust 2016 20:04)

    # Link komentara

  41. Kako je počelo ovde će ostati samo Toma i Dragica sa sinovima!
    (Ujka Vasa, 29. avgust 2016 20:01)

    # Link komentara

  42. Kakva bre Svabija? USA is no. 1.
    (Paja, 29. avgust 2016 19:45)

    # Link komentara

  43. daleko su Rusija i Venecuela od'slobodarskih zemalja'.Prvo ostajes bez pasosa pa bez plata pa bez izbora.Neko je mozda prosao dobro ali vecina ne.Tako da majka Rusija ipak nekom nije majka vec maceha i zbog sistema kakav jeste ta ista Nemacka ti daje ipak vise sanse da se osecas kao čovek radnik a ne rob.
    (wiliams, 29. avgust 2016 19:24)

    # Link komentara

  44. Ovo nije ništa,da vidite tek kako se tek HR prazni.
    (Igor, 29. avgust 2016 19:15)

    # Link komentara

  45. Za sve one koji bi da pametuju i uporedjuju plate i standard, cene i tako dalje, licno iskustvo iz Svajcarske. Stanarina je jako skupa. Kada rezije odbijete, porez, zdravstveno, i pogledate koliko vam ostane za ostale stvari, u proseku je to pet puta vise od Srbije. I, da, cene sireva, mesa (akcija), i odece, da ne pricam o popustima, u vecini slucajeva bude niza nego u Srbiji. Primera radi, u H&M ponco kosta 600 dinara. Na popustu kod nas 3000 dinara. I sada Vi meni i dalje pricajte bajke....
    (Dejan, 29. avgust 2016 19:14)

    # Link komentara

  46. Nisu to nikakvi hakeri, nego je neko napisao program/bot koji svake sekunde pita stranicu da li ima slobodnih termina. Ako ima program upise sve podatke koji su unapred pripremljeni i tako prakticno rezervise termine. E sad neki podaci su od stvarnih osoba neki nisu. Vrlo lako se moze otkriti i blokirati IP odakle stizu isti zahtevi, ali kao sto je neko napisao, ambasadi verovatno to ne smeta:)
    Dodatno i stranica za termine je napravljena tako da samo jednom trazi proveru captche.
    (programer, 29. avgust 2016 19:12)

    # Link komentara

  47. mozda je pivo bilo 10e u vreme ekonomske krize koja je najvise pogodila island,sad nije. ali ja ne verujem da je nekima od zivotnog znacaja kolika je cena piva.......joj majko moja
    (kwamo, 29. avgust 2016 18:59)

    # Link komentara

  48. Otisao i nisam zazalio....
    (baksooz, 29. avgust 2016 18:53)

    # Link komentara

  49. Od maja meseca pokusavam da zakazem termin za spajanje porodice! Cim sam zavrsila papire za sebe, odmah sam krenula u proceduru za decu, ali uzalud! I mene su ispred ambasade vrbovali i trazili 500€ za termin!!! Ja termin jos uvek nemam, a najtuznije je to sto cu najverovatnije morati da ga platim!!!
    (Andrea Petrovic, 29. avgust 2016 18:46)

    # Link komentara

  50. Suprug i ja smo aplicirali za plavu kartu i sve dobili za desetak dana. Dobro je sto su IT strucnjaci svuda trazeni, tako da smo resili da odemo. I u Srbiji su placeni, ali ni priblizno kao u Evropi i Svetu...
    (Ceca, 29. avgust 2016 18:39)

    # Link komentara

  51. Ja sam Hrvat,moji su hrvati od vajkada,ali sam sada u Njemackoj.Placa mi je tisucu/hiljadu i tristo eura,samnom su otac i majka,otac radi u istoj firmi kao i ja i ima 1600 eura placu.A Hrvatska ima mogucnosti da bude nova Svicarska.I Srbija ima neiskoristena bogatstva,naprimjer Vojvodinu,koja pruza sve.Ja sam hrvatski domoljub/patriota,ali mi je neshvatljivo ovo sto se dogadja u nasim zemljama.Mi gubimo ljude,jurimo u propast,a nismo mi glupi u usporedbi sa njemcima i ostatkom Europe.A ipak propadamo,kao da smo u slobodnom padu,a mogli bi zivjeti kao lordovi.
    (Franko, 29. avgust 2016 18:32)

    # Link komentara

  52. A na sajtu ambasade pise da se ne rezervisu termini ako nemate sva dokumenta, posto agencije zauzmu termine a da njihovi klijenti pri tom podnesu nepotpunu dokumentaciju pa 50% termina propadne. A onda vam zbog toga zamrznu podatke na 6 meseci.
    (Da, da..., 29. avgust 2016 18:19)

    # Link komentara

  53. Poštovani Mediji molim Vas se pozabavite ovom problematikom! Molim Vas mesecima ne mogu da dobijem termin a imam sva dokumenta
    (Marko, 29. avgust 2016 17:57)

    # Link komentara

  54. Deset godina sam u Moskvi,Bas u Moskvi,a ne brdima i planinama gde je Bog odavno rekao laku noc,1 500 evra,pun paket,pivo od pola evra evro,cigare iako ne koristim oko evra.Metro Wi-fi i glavno SLOBODA!Mozes da imas platu i 10 000 a ostane ti 500.Kad god prodjem pored Crkve i prekrstim se-NE PLASIM SE!
    (sasarus, 29. avgust 2016 17:42)

    # Link komentara

  55. Ko ce da se bavi kriminalom i da se obogati i postane gospodin covek u Srbiji,taj treba da ostane ovde, a ko bas hoce posteno da zivi,da radi i da bude srecan taj mora da ide odavde. Takvo je vreme doslo. Uostalom,trenutno ima 5 miliona Srba koji rade i zive u inostranstvu..
    (C i n i k, 29. avgust 2016 17:34)

    # Link komentara

  56. Bacila sam pogled na sajt konzulata Nemacka i tamo stoji obavestenje da stvarno 50% termina ne bude iskorisceno jer ljudi rezervisu termin a nemaju izdatu preliminarnu dozvolu od njihove Savezne agencije za zaposljavanje, i sada traze da se u prijavi za termin navede i datum izdavanja ove dozvole, a ko zakaze termin a nema ovu dozvolu (ubacio npr. lazni broj dozvole) bice mu bl0kirani podaci na sest meseci.
    (Donglai Pei, 29. avgust 2016 17:31)

    # Link komentara

  57. Svako živi svoj život kako želi i ima svoje ciljeve i planove, ali želim da napišem svoje mišljenje o ovoj temi.
    Razmislite dobro, isplanirajte sve. Pogotovo se ovo odnosi na ove što tamo nemaju nikog i nema ko da im pomogne u tuđini. Vi ste tamo stranci, celog života ste stranci. Daleko ste od svoje kuće, od porodice. Jezik ne poznajete dovoljno, to što imate na papiru A1 poznavanje jezika ne znači da vi možete normalno da komunicirate sa ljudima tamo.
    Nemojte samo da jurite za parama, to što ćete imati više para nego ovde ne znači da ćete biti srećni.
    (gunslinger, 29. avgust 2016 17:25)

    # Link komentara

  58. uvek je ovde tako bilo, zaboravljate da u Jugoslaviji niko nije smeo da ima pasoš! kada su dobijeni pasoši 1961. masovno su svi otišli u Švajcarsku, Nemačku i sl. To što su neki lepo živeli, pa i sada neki mnogo lepo žive, a ostali beže. dakle, ništa novo za jadnu Srbiju!
    (msm, 29. avgust 2016 17:12)

    # Link komentara

  59. Nisu to hakeri vec botovi, s pluseva/minusa presli na zakazivanje termina, i oni idu "trbuhom za kruhom". Ja vidim nesto su smanjili, mislio otisli na zasluzen odmor, kad ono oni navalili na ambasade
    (nelogicno ali ziva istina, 29. avgust 2016 17:00)

    # Link komentara

  60. Srecan put svima i puno srece !! hajde sada prosta racunica:ako se zaradi 1300 eura a cujem da to "uvezeno" med osoblje zaradjuje i ipod 1000!! sramota!!(na ruke,posle svih odbitaka) stan 600 eura,racun za telefon npr 40 (mob i Internet kuci)mesecna karta za prevoz 75 ,struja mesecno 50 ..itd znaci oko 800 eura za "da zivis " i odes na posao ,ostaje 500 eura do kraja meseca...da jedes(ah da tamo je Supermarket dzabe),kupis cipele i nesto stvari (ah da tamo je dzabe garderoba)benzin litar 1,23 ,pakla cigara 5,sendvic ujutru za dorucak 2-2,5 .rucak bar 5 ,uvece da izadjes porcija testenina 7-8 pa navise,..a gde je da opremis stan,da kupis osnovno,a gde je neki izlet vikendom,bioskop,..a gde je otici na odnmor...karta da posetis rodbinu u srbiji...od kojih para ce da se to skupi??hocu samo da Kazem da ovo sto se cini nama da je super plata 1300( a mozda i manje) to tamo nije NIISTA ..jedino ko hoce da zivi i dalje ko Student, kad se sve sracuna,i nije neka dobit..molim za odgovor ,ako se ode i slepaci tamo,u cemu je poenta??ako neces otici nigde,pa mi kazu -da, uzecu manji stan,ok malo dalje periferija,pa necu pusiti,netreba mi Auto,necu izlaziti,ujutru cu sam mazati zemicku i praviti sendvic,neci jesti napolju sa kolegama u kantini,rucacu kuci,...pa sta ces onda tamo ako se ustezes u svemu!!! sracunajte se dobro,koliko kosta sta u gradovima gde idete,internet imate svi,pa saberite ,srecno u svakom slucaju!!
    (reality, 29. avgust 2016 16:55)

    # Link komentara

  61. A sto placaju i predaju u Beogradu? Zar ne moze u Policiji u Nemackoj? Brze je i sigurnije.
    (Baja4Patak, 29. avgust 2016 16:54)

    # Link komentara

  62. evo da podelim moje iskustvo sa vama. Pre nego sto dodjete u Nemacku potrosicete sigurno preko 1000e, kursevi,prevodi, papiri itd. I to se relativno brzo otplati. Ja sam relativno nov, pola godine u Nemackoj, zivim osam puta bolje i to kao med. tehnicar pocetnik, sto znaci da ce kasnije biti bolje. Posla ima i snalazljivom nije tesko da ga nadje. Ne znam kako je nekada bilo u Nemackoj ali ja sam i sada zadovoljan. Neke stvari koje sam sanjao i zeleo, ovde mogu da priustim bez neke preterane muke, a kuci su mi bile jako teske za realizaciju. I sto se zna neki red i poredak.
    Hteo bih da skrenem paznju na mentalni sklop. Zaista covek mora biti mentalno jak, da sve te faze privikavanja dobro podnese. Jezik se mora dobro znati, sto zbog snalazenja sto zbog manjeg frustriranja na poslu, sa kolegama, na ulici.
    Smeta mi sto kod nas politicari kukaju kako nam odlaze mladi, a u stvari mislim da im je zbog toga drago, jer se statisticki kvazi smanjila nezaposlenost i sto ti ljudi koji odu salju kuci novac svakog meseca, sto je dodatni cisti boost za drzavni budzet.
    Zelim vam svima srecu, ko ima petlju neka pokusa, nema sta da izgubi.
    Veliki Pozdrav
    (Smiky, 29. avgust 2016 16:44)

    # Link komentara

  63. Nemačka je značajno jeftinija od Islanda, Danske, Švedske, Norveške (ne znam za Finsku) i Švajcarske. Zapravo je za većinu kategorija u ravni sa Srbijom. Imajte i to na umu kad uporedjujete gde su kolike plate. Što rekoše neki komentatori ispod, ima zemalja u kojima je pivo 10 evrića.
    (Lola, 29. avgust 2016 15:53)

    Svaka čast za komentar, pun pogodak. Nije bitna samo plata, bitni su i troškovi života. Evo na primer ja sam bio u Holandiji i u Nemačkoj, u Holandiji su veće plate, ali su i cene veće tj. troškovi života. Tako da mu dodju na isto. Bio sam turistički u Švedskoj i u Danskoj, te dve zemlje su bolesno skupe, preskupe. Duplo su skuplje od Nemačke. Švedska i nekako, ali Danska je toliko skupa, da sam stekao utisak da bez 5000 evra mesečno tamo ne možeš normalno da živiš. Na Islandu nisam bio, ali sam čuo da je i tamo skup život.
    (Svetski Mega Car, 29. avgust 2016 16:41)

    # Link komentara

  64. Zar i ti sine Brute sad kad smo u suficitu!
    (Perun, 29. avgust 2016 16:39)

    # Link komentara

  65. Ovo pišem iz vlastitog iskustva. Termin sam rezervisao iz 5. pokušaja. Prvi put je nemoguće jer mora da se upiše kod a tek poslije drugog puta browser zapamti sve podatke (u mom slučaju je bila greška u godini rodjenja jer ne smije stajati tačka poslije godine) tako da idući put radi autofill. Nakon 3. puta zovnem ambasadu i kaže službenik da moram biti uporan jer je prosječno vrijeme popunjavanja termina 22 sekunde. I da, najvažnije tačno u 00:00 od nedjelje do četvrtka se puštaju termini na serveru ambasada za 14 nedjelja unaprijed. Ovo je bio postupak za spajanje porodice a drug je isto prošao sa terminom za radnu vizu. Puno uspijeha želim i manite se agencija za bilo kakve pare!
    (Miloš Kecman, 29. avgust 2016 16:38)

    # Link komentara

  66. Cudno...covek bi pomislio da cekaju pred ruskom ambasadom...
    (Rony, 29. avgust 2016 13:33)

    Umesto sarkazma, bolje trazi u zivotu neke pozitivne motive. A za tvoju informaciju, ne mali broj nemackih drzavljana(Nemaca po nacionalnosti) je stalno zaposleno u Rusiji. I druga informacija. Iz godine u godinu, sve je veci broj Nemaca koji napusta Nemacku i odlaze da rade u Kanadu, Skandinaviju... Jednostavno, nije ni Nemacka ono sto je bila. Mnogo je razloga, ali to neka svako koga tema zanima sam istrazi... Sve u svemu, mnogi od tih koji danas odlaze u Nemacku, brzo ce se uveriti da nije sve u visini obecane zarade.
    (vase ime, 29. avgust 2016 16:34)

    # Link komentara

  67. Zato ja uzimam bugarski pasos uskoro, majka mi je bugarskog porekla i paljba u Austriju bez cekanja u redovima i raznih posrednika i agencija.
    (Marija, 29. avgust 2016 16:33)

    # Link komentara

  68. Ima li gužve pred ambasadom prijateljske i bratske Rusije?
    (Baćuška, 29. avgust 2016 16:21)

    # Link komentara

  69. Ma da li je moguće? Hoćete da pobegnete iz zemlje koja će zahvaljujući železari imati 2,5 puta veći rast od te iste Nemačke? Hoćete da pobegnete iz zemlje sa najvećim BDPom? I to gde? U istu tu Nemačku koja vam je najveći krivac za sve vaše neuspehe! U istu tu Nemačku koja nam je zadala onih 11 uslova koje treba da ispunite da bi postali ljudi? Pa šta će vođa da vam kaže? Stvarno sramota! HAHAHAHAHA!!! NIKAD, Srbende, nikad!
    (Lule, 29. avgust 2016 16:16)

    # Link komentara

  70. stara srpska prica - puna usta rusije a svi begaju za nemacku :)
    (neutralni felsh, 29. avgust 2016 16:16)

    # Link komentara

  71. Ne mogu da verujem da neko moze da poredi Island (najzabaceniji i najizolovaniji deo Evrope, bez infrastrukture, pod ledom, stenama itd) sa najrazvijenijom zemljom Evrope- Nemackom.
    (Dragan, 29. avgust 2016 16:10)

    # Link komentara

  72. Eeeee Srbijo, Srbijo, kolko juce smo svi zlobno komentarisali kako Albanci sa Kosova masovno napustaju kuce i poslove i odlaze po zemljama EU, a eto vec danas mozemo videti da Srbi zapravo vode na listi onih koji trbuhom za kruhom idu sto dalje od ove obecane zemlje...
    (Kukuriku, 29. avgust 2016 16:10)

    # Link komentara

  73. Nije samo Nemačka, već i Slovačka i Češka i to bogami na crno tri meseca kao turista. Pada tražnja za tradicionalnim proizvodima u EU, oni proizvodi na koji su ljudi navikli, stariji deo poulacije čiji prihodi zavise od štednje imaju smanjene prihode samim tim i manje troše. Kompanije stoga moraju da smanje rashode, smanje kvalitet radnih uslova, produže radno vreme kako bi opstale u poslu ili da se preselu u zemlju gde je jeftinija radna snaga, ili da počnu deo operacija da vode na crno, po skladištima sa uveženom sirotinjom koja je uvek bila odlična za industriju i očuvanje posrnule srednje klase.
    (ilija, 29. avgust 2016 16:09)

    # Link komentara

  74. muka mi je od ovih tekstova ajde napisite jednom kako je tesko naci normalan posao tamo od koga m9ze da se zivi normalno sve poslove koji nasi ljudi nadju su jad i beda ako hoces da zivis normalno
    (Tk, 29. avgust 2016 16:08)

    # Link komentara

  75. mene dva puta odbili sa arbajtsamta, a nikad krocio nisam u dojc.
    (fener, 29. avgust 2016 15:57)

    # Link komentara

  76. @Igor - svaka cast na komentaru. I ja tako krenem kao i vi pa posle vec trece recenice pocnem da psujem i ludim, pa nikada tako lepo ne stignem da opisem kao sto ste vi. Hladne glave ste vi sve lepo rekli i potanko opisali. Zato i imamo rijeliti programe i pink kao nacionalnu tv, rasadnik gluposti i zatupljivanja naroda jer njima bas takav narod fali, to je njihovo glasacko telo. Zato se i izdvaja samo 0,6 za kulturu.
    (Belladonna, 29. avgust 2016 15:55)

    # Link komentara

  77. Nije ni do Vucica, ni do para. Vucic ni ne zna da bilo ko od nas postoji. Pare su rastegljiv pojam. Ja na zapadu nisam mogao da zivim bez 1700 evra i to kao u Beogradu sa 400, dakle nista posebno. Od kad sam usvojio filosofiju „imam i ne dam" sve je regulisano. To je nemacka filosofija koju primenjujem u Srbiji. Jednostavno, pare ne dam.
    (Peca, 29. avgust 2016 15:54)

    # Link komentara

  78. Nemačka je značajno jeftinija od Islanda, Danske, Švedske, Norveške (ne znam za Finsku) i Švajcarske. Zapravo je za većinu kategorija u ravni sa Srbijom. Imajte i to na umu kad uporedjujete gde su kolike plate. Što rekoše neki komentatori ispod, ima zemalja u kojima je pivo 10 evrića.
    (Lola, 29. avgust 2016 15:53)

    # Link komentara

  79. u HR ljudi odlaze u nekom broju ,pogotovo Slavonija ,i još nemamo nikakve prepreke ,tipa viza radne dozvole i slično (govorim za Njemačku)
    bojim se da je situacija kod vas takva ,tj da se ne traže vize i dozvole ,da bi vas više od pola već otišlo...
    (7ica, 29. avgust 2016 15:51)

    # Link komentara

  80. i iz rep.srpske. nikad se ovoliko nije odlazilo za zap. evropu a i ameriku, kanadu i australiju. ito ljudi ostavljaju dobre poslove. studenti masovno napustaju drzavne fakultete i zavrsavaju brzinski razne privatne kurseve na kojima ne nauce bas nista. ni u ratu ni poslje njega se nije ovoliko odlazilo. ali nikad nije ni lakse bilo otici. na kursevima se brzo uci jezik, lako se dobijaju razni sertifikati, lakse se dobija posao posredstvom drustvenih mreza a i sto je vise nasih tamo, sve vise vuku jedni druge. a ovdje opet nikad se bolje nije zivjelo i zaradjivalo iako ne moze da se poredi sa EU.
    (abraham, 29. avgust 2016 15:40)

    # Link komentara

  81. A BDP raste li raste ... Vratice se svi uskoro :-)
    (BDP, 29. avgust 2016 15:40)

    # Link komentara

  82. za kiriju duguje 3000e? pa to je bas puno para,mozda 2 godine nije placala. ali se za more imalo. ne kazem da je ovde super,ali svi kukaju kako nemaju para,a stalno izbacuju slike sa mora,planine,banje. ja nisam ni posla imao,otisao preko ljudi koje ni poznavao nisam (jer oni sto te znaju nikada ti nece pomoci) i bio u toj nemackoj,radio kao med tehnicar i evo me hvala bogu radim ko gospodin covek na islandu. isti posao. da vas ne odvacam,ali nije nemacka ista ona od pre 20 godina. bolje probajte bilo gde samo ne u nemackoj. svuda se traze zdravstveni radnici. pardon,negovatelji,bolnicari,patronazne sestre. smatram da je plata od 1300-1500e mala za nemacku. jer sam tamo samo prezivljavao sa porodicom,isto ko i u srbiji,a bio sam u selu 70km od najveceg grada u tom kraju,pa za sve vece nabavke,jeftinije si morao vozom,busom ili rentiranjem auta da odes da kupis. na islandu si covek. cene te. za 2400e mozes da platis stan,kupis auto,hranu i da ti ostane. inace imam 1 dete i supruga ne radi. opet,necu nikog da odvratim,ali razmislite,stavite sve na papir. nece nemci za dzabe da primaju ovolike migrante. treba ima jeftina radna snaga da mogu plate da obaraju. inace sam na islandu otisao sa slabijim engleskim jezikom,dok su mi u nemackoj trazili bukvalno znanje maternjeg,a kad odes tamo vidis da niko ne prica tim skolski jezikom koga si ucio i odvajao od usta
    (kwamo, 29. avgust 2016 14:13)

    Ja potpuno razumem ovo što si ti napisao, ali... Glavni problem zašto niste živeli lepo u Nemačkoj, je zbog toga što ti supruga ne radi. Kad bi ona našla posao, pa još jedna plata u kući, da vidiš kako biste odlično živeli. Niti u jednoj državi na svetu obična porodica ne može lepo da živi, ako je zaposlen samo jedan supružnik, osim ako nisi neki tamo koji zaradjuje 10000, 20000, ili više evra mesečno, a takvi su retki. Ti si kao med. tehničar zaradjivao 1500 evra, i od te plate ste mogli u Nemačkoj da preživite. U Srbiji ni sa dve prosečne plate u kući ne može da se preživi, eto toliko je naša država jadna bedna i siromašna. A ja sam se lično uverio koliko je Nemačka sjajna i uredjena država. Odeća, obuća, hrana, piće, tehnika, gorivo itd, iste su ili niže cene u odnosu na Srbiju. A kolike su plate u Nemačkoj, a kolike u Srbiji? Jedino što sam primetio da je u Nemačkoj skuplje su stanarina, računi, nameštaj, usluge i majstori. Tako da, kako god okreneš, u Nemačkoj nije loše uopšte, i bar je 10 puta bolje nego u Srbiji. Svako ima pravo na svoje mišljenje, sve najbolje želim tebi i tvojoj porodici.
    (Svetski Mega Car, 29. avgust 2016 15:40)

    # Link komentara

  83. Neverovatno sta ljudi pisu. Iz nekog razloga im Nemacka nije lega (nisu se snasli, nije im legao mentalitet ili nikad nisu ni bili u Nemackoj) i sada misle da je to istina za sve ostale. I prosipaju pamet kako to ne bi trebalo da je destinacija.

    Ja zivim u Nemackoj vec vise godina i ne mogu da uporedim zivot ovde i tamo. Ne radi se tu samo o parama (koje su mnogo vece nego u tamo dole), nego o celom sistemu koji funkcionise, za razliku od Srbije.

    Istina nije ni da je dobro ni da je lose, istina je za svakoga drugacija. Ko zeli da ode neka ide i neka proba. Licno iskustvo je neuporedivo dragocenije od kojekakvih komentara. Ko ne zeli, opet, zelim mu da uspe sa svim poduhvatima u Srbiji, i to je sasvim validna opcija.

    I prestanite da posmatrate zivot crno-belo, bolje cete se osecati.
    (Gastarbajter, 29. avgust 2016 15:38)

    # Link komentara

  84. Ne idu u rusiju? Severnu koreju, venecuelu i ostale slobodarske zemlje, nego bas u nemacku?
    (razuma bez, 29. avgust 2016 15:37)

    # Link komentara

  85. Mogu samo reći "žalosno Srbijo, zato i odlazimo odavde".
    (Daca, 29. avgust 2016 15:31)

    # Link komentara

  86. ljudi moj drugar trenutno pere sudje u jednom hotelu u Austriji za 1700eur. mesecno ej ovde profesori imaju. 370 eur.bezite svi koji mozete.
    (Miljan, 29. avgust 2016 15:30)

    # Link komentara

  87. Svako trazi svoju srecu.Ko misli da je tamo bolje neka ide.Ko je snalazljiv bice mu i ovde dobro.Radim dva posla i zaradim kao preko,kuci sam sa porodicom i borimo se.Sto vise ljudi ode,bice vise posla za nas koji ostanu.Sretan Put!
    (seven, 29. avgust 2016 15:30)

    # Link komentara

  88. А зашто би ико отишао из ове напредне Србије?
    (гокс, 29. avgust 2016 15:26)

    # Link komentara

  89. Emigracija postaje
    EVAKUACIJA!!!!
    (Palona, 29. avgust 2016 15:15)

    # Link komentara

  90. "Kontrolu poslovanja bi trebalo da sprovode inspekcije, koje se širom Srbije ionako slabo mešaju u svoj posao. Pobrojane agencije rade punom parom, iako sav novac ne ide kroz kasu."

    Ko kazze da se "slabo meshaju u svoj posao"!??....eno,u Nishu pozatvarani silni kaficci i restorani ,u shtrajku!...Vi'sh kako se tamo meshaju u svoj posao,chak i vishe nego shto treba!...kad je ccar,i kad je na nekoga 'pik'-da vidish kako se meshaju u svok posao!...
    (ten yard penalty, 29. avgust 2016 15:11)

    # Link komentara

  91. Sa sajta ambasade.. vodite racuna o ovome.

    [Važno saopštenje]

    MOLIMO VAS DA PRE ZAKAZIVANJA TERMINA PAŽLJIVO PROČITATE OVU INFORMACIJU!

    Uslov za izdavanje vize u skladu sa odredbama člana 26. stav 2. Direktive o zapošljavanju stranaca je preliminarna saglasnost Savezne agencije za zapošljavanje. Do nedostatka slobodnih termina za podnošenje zahteva je, velikim delom, došlo zbog toga što agencije, uz naplatu pozamašnih svota novca, svojim klijentima zakažu termine bez prethodno nabavljene preliminarne saglasnosti Savezne agencije za zapošljavanje. Procenat neostvarenih, i samim tim blokiranih, termina u međuvremenu iznosi 50 %.

    Stoga Vas molimo da odsada prilikom zakazivanja termina navedete datum izdavanja („Datum“) i referentni broj („Mein Zeichen“) preliminarne saglasnosti Savezne agencije za zapošljavanje. Samim tim Vas možemo, uz Vaš broj putne isprave i Vaše ime i prezime, stopostotno identifikovati. Preko dole navedenog linka potvrđujete tačnost Vaših podataka. U slučaju da zakažete termin iako ga ne možete ostvariti, blokiraćemo Vaše podatke na period od šest meseci
    (skeptik, 29. avgust 2016 15:10)

    # Link komentara

  92. Kada neko odluci da ide onda on ide. Problemi oko termina za vizu imaju svoju cenu i ne treba se unositi u detalje da li neko placa porez ili ne. Pa zato sto ne placaju i slicnih pitanja ste se i resili da odete na neko vreme u Nemacku. Ili da li to znaci da ostajete ovde i resavate o svom trosku probleme sive ekonoomije, a kiriju neka plati neko drugi. Niko nas u skoli nije ucio kako se upravlja bilo kakvim poslom, a posebno stvarima koje se odnose na vasu licnu buducnost.
    (Grada, 29. avgust 2016 15:06)

    # Link komentara

  93. Ljudi Vučić je u pravu!
    Stavrno se u Srbiji smanjuje nezaposlenost!
    (Car, 29. avgust 2016 15:01)

    # Link komentara

  94. Vidim da ovde vecina prica o boljim platama u Nemackoj. Nije tu samo plata u pitanju. U pitanju je uredjena drzava koja je organizovana da se brine o pojedincu i da ga servisira. Nesto sto u Srbiji nikad nije bilo i nikad nece biti. Ovde drzava postoji da opsluzuje samu sebe a njeni nosioci se bave temama koje su bile aktuelne u 19 veku i time zamazuju oci masi koja je i sama neuka i zatucana ko i oni koji je vode pa kad dodju izbori glasa sebi slicne. I tako u krug. E zato ovde nikad nece biti bolje i zato ima smisla ici u Nemacku ili neku drugu razvijenu zemlju ako zelite dobro sebi ili svojoj deci.
    (Igor, 29. avgust 2016 15:00)

    # Link komentara

  95. kwamo, 29. avgust 2016 14:13

    Lepo čovek objasnio, ništa ja tu ne bih dodala.
    (Smucalo, 29. avgust 2016 14:58)

    # Link komentara

  96. Ostavis podatke i jave ti za termin... Vrlo lako i jednostavno...ali to je sve u dogovoru sa tima iz ambasade da namaknu novac....
    (nemanjaso, 29. avgust 2016 14:48)

    # Link komentara

  97. Nije istina da se termini otvaraju samo posle ponoci.
    Otvaraju se u toku celog dana, tako da je cista sreca u pitanju...
    (Novi termini, 29. avgust 2016 14:43)

    # Link komentara

  98. Sta ce narod, bori se kako zna i ume da se spase iz ove bede i da ode negde gde te bar plate i gde mozes da prezivis. Srbija je postala cekaliste za bolje sutra koje nikad doci nece, mnogi su umrli u toj nadi i necemo valjda i mi biti tako blesavi!
    (vladebb, 29. avgust 2016 13:34)

    Vi sto "niste blesavi" cekate vec 16 godina da Nemci dodju ovde i poklanjaju pare, to je ono "Srbija na evropskom putu", a sad cete jos 16 godina cekati u redu ispred nemacke ambasade.
    (cekajuci godoa, 29. avgust 2016 14:38)

    # Link komentara

  99. Ali "hakeri" koji rezervišu termine online...
    (Cane, 29. avgust 2016 14:26)

    # Link komentara

  100. Stvarno ne znam sto masovno idu tamo, kad Vucic prica da cemo biti sila.
    (goran arsovic, 29. avgust 2016 14:26)

    # Link komentara

  101. Jooj kad krenu da pisu ovi sto im propala nemacka, pa kako je tamo bezveze, pa kako se radi za 1500e, pa kako odu negde drugde, pa kako zaborave da kazu da je pivo na islandu 10$. Barem bilo kad sam ja bio.. Pa kako je svuda lepo a u nemackoj propast.. Joooooj sto volim kad krenu ti da pišu...
    (pistoleros, 29. avgust 2016 14:24)

    # Link komentara

  102. Potpisujem sve što je kwamo rekao. u situaciji sam kao preslikanoj, sa tim da sam ja na žalost još uvek u Nemačkoj za razliku od njega koji je sada na Islandu!
    (karcinom je cena, 29. avgust 2016 14:24)

    # Link komentara

  103. Jadan narod. Laktaju se i pokusavaju da se dokopaju Nemacke, koja nije ono sto je bila, niti ce biti. Da, jeste bolje no u Srbiji i sanse postoje, ali...
    Nemacka je brutalna zemlja i potrebno je imati stomak i celicnu volju da se tamo opstane danas, uz dozu srece i znanja.
    Ko je mladji, ima dobro obrazovanje i zeli van Srbije, a ocekuje od zivota malo vise radosti i lepotu zivljenja, Nemacka ne bi trebalo da mu bude prvo odrediste.
    (Milojica, 29. avgust 2016 14:18)

    # Link komentara

  104. Nije ni cudo da ljudi odlaze. I ja sam otisao. Prvo posao u Hamburgu i sad u jednom malom gradicu nedaleko odatle. sat vremena voznje. Da nisam otisao u Nemacku, ne bih znao sta je zivot. Razmisljo sam o drugim destinacijama i zemljama, ali sad kad sam ovde, ovu zemlju ne bihi menjao ni za koju drugu. Sa zeninom platom imamo oko 4900 evra posle poreza. Svi troskovi oko 2500 hiljade. Pa vi vidite...
    (Dragan, 29. avgust 2016 14:18)

    # Link komentara

  105. i posle mi kazite nemci posteni. pa namerno to rade srbima da bi im uzeli novac. za bih,cg,mak,kos,alb imate viziranje svakog dana. tako bar pricaju ljudi iz tih zemalja
    (kwamo, 29. avgust 2016 14:16)

    # Link komentara

  106. Koliko nemačka privreda može da izdrži doseljenika pitanje je. Kapital je ograničen, masovno povećanje radne snage sniziće zarade i poskupeti život, np rentiranje stanova. I veliki deo industrije se automatizuje , skoro je u Bohumu Adidas otvorio automatizovanu fabriku, u tom smeru se ide.
    Neistina je da Nemačkoj treba radna snaga, 5 miliona nezaposlenih, 40% radi skraćeno radno vreme...
    (mare, 29. avgust 2016 14:15)

    # Link komentara

  107. za kiriju duguje 3000e? pa to je bas puno para,mozda 2 godine nije placala. ali se za more imalo. ne kazem da je ovde super,ali svi kukaju kako nemaju para,a stalno izbacuju slike sa mora,planine,banje. ja nisam ni posla imao,otisao preko ljudi koje ni poznavao nisam (jer oni sto te znaju nikada ti nece pomoci) i bio u toj nemackoj,radio kao med tehnicar i evo me hvala bogu radim ko gospodin covek na islandu. isti posao. da vas ne odvacam,ali nije nemacka ista ona od pre 20 godina. bolje probajte bilo gde samo ne u nemackoj. svuda se traze zdravstveni radnici. pardon,negovatelji,bolnicari,patronazne sestre. smatram da je plata od 1300-1500e mala za nemacku. jer sam tamo samo prezivljavao sa porodicom,isto ko i u srbiji,a bio sam u selu 70km od najveceg grada u tom kraju,pa za sve vece nabavke,jeftinije si morao vozom,busom ili rentiranjem auta da odes da kupis. na islandu si covek. cene te. za 2400e mozes da platis stan,kupis auto,hranu i da ti ostane. inace imam 1 dete i supruga ne radi. opet,necu nikog da odvratim,ali razmislite,stavite sve na papir. nece nemci za dzabe da primaju ovolike migrante. treba ima jeftina radna snaga da mogu plate da obaraju. inace sam na islandu otisao sa slabijim engleskim jezikom,dok su mi u nemackoj trazili bukvalno znanje maternjeg,a kad odes tamo vidis da niko ne prica tim skolski jezikom koga si ucio i odvajao od usta
    (kwamo, 29. avgust 2016 14:13)

    # Link komentara

  108. bolje ovde da se zaposli posteno, da radi pa ce i da zaradi
    (miki, 29. avgust 2016 14:11)

    # Link komentara

  109. Sramota koliko nam dobro ide, onako liderski u regionu. Glasali ste sad gledajte.
    (dr Mabuse, 29. avgust 2016 14:08)

    # Link komentara

  110. postoje vrhunski stručnjaci-hakeri koji grabe termine i to se plaća. eto IT sektor ipak ima perspektivu u srbiji :)
    (McUracPalac, 29. avgust 2016 14:04)

    # Link komentara

  111. Prosto me sramota koliko nam dobro ide..A prevarantima nikad bolje
    (Balitimore, pitaj Taru, 29. avgust 2016 14:00)

    # Link komentara

  112. Mora da je greska u naslovu, nemoguce da idu u EU, valjda idu u Rusiju i guzva pred ruskom ambasadom... 😉
    (Angie, 29. avgust 2016 13:58)

    # Link komentara

  113. Pitanje je do kada će Nemačka moći da prima strane radnike?Dok ne postane prenaduvani balon koji je pred pucanjem.
    (Dule, 29. avgust 2016 13:57)

    # Link komentara

  114. U slichnoj sam situaciji bio kada sam pokushavao kevi da zakazem onlajn prijavu za predaju dokumentacije za novu lichnu kartu... poshto je bilo moguce zakazati termine samo za naredne 2 nedelje, pokushavao sam 2 vecheri ali su obe vecheri vec u ponoc svi termini za naredne 2 nedelje bili rezervisani. Odluchio sam da na brzinu napravim aplikaciju koja ce chim vidi slobodan termin aktivirati triger za rezervisanje termina, a vreme aktiviranja trigera zabeleziti u log fajl. Poshto te vecheri nisam bio kuci, ulogovao sam se 2h ranije i ostavio je da odradi svoje... ispostavilo se da je termin rezervisala negde oko 15ak minuta pre ponoci (iako bi trebalo da opcija za zakazivanje novog termina bude od ponoci). Ne znam da li na isti nachin funkcionishe i zakazivanje za radne vize... ali bih gospodji preporuchio da proba da cheka termin od 23:30 sa konstantim refreshovanjem stranice na 10-30 sekundi.
    (purple.c0mrade, 29. avgust 2016 13:54)

    # Link komentara

  115. opsta bezanija!
    (mile, 29. avgust 2016 13:53)

    # Link komentara

  116. " Možeš hiljadu puta da probaš, džabe. Ja imam deset hakera što su specijalizovani samo za tu tehniku. Oni su 24 sata dnevno na sajtu i čim se ukaže neki termin oni ga ugrabe za pet sekundi. To su ljudi profesionalci. I to se plaća.“

    Pa eto u čemu je problem.
    (deki, 29. avgust 2016 13:51)

    # Link komentara

  117. To je pakao, sa terminima. Termina sa spajanje porodice nema ni na vidiku. A tek kad se dobije termin, mora da se ceka nekoliko meseci dok se obradi zahtev.
    (Z, 29. avgust 2016 13:44)

    # Link komentara

  118. Sta ce narod, bori se kako zna i ume da se spase iz ove bede i da ode negde gde te bar plate i gde mozes da prezivis. Srbija je postala cekaliste za bolje sutra koje nikad doci nece, mnogi su umrli u toj nadi i necemo valjda i mi biti tako blesavi!
    (vladebb, 29. avgust 2016 13:34)

    # Link komentara

  119. Cudno...covek bi pomislio da cekaju pred ruskom ambasadom...
    (Rony, 29. avgust 2016 13:33)

    # Link komentara

  120. Šta je ilegalno? Vi preterujete. Mozda su agencije pausalci pa ni ne moraju da izdaju fiskalni. Ako i moraju da izdaju racun onda je to poreski prekršaj a ne ilegalni rad. Ljudi samo rade svoj posao, to sto nekom nije po volji, da se bolje udao....
    (kosta, 29. avgust 2016 13:30)

    # Link komentara

  121. Treba da uvedu da lično sa pasošem moraš da dođeš da rezervišeš termin. Bolje 2 puta da ljudi dolaze nego da plaćaju 300-500eur prevarantima koji im sami onemogućavaju da dođu do termina.
    (Siniša, 29. avgust 2016 13:20)

    # Link komentara