- Komentari -

"Da li biste radili u NBS za 30.000 RSD?"

Beograd -- Guvernerka Narodne banke Srbije Jorgovanka Tabaković kaže da plate u toj instituciji nisu tajna i da je njena plata srazmerna važnosti funkcije koju obavlja.

Izvor: Tanjug
Pošaljite komentar
  1. Plate je jedno,a bezbroj POGODNOSTI su Drugo.
    Zaposleni imaju takve Benefite da se od toga moze napisati Roman.
    TAKODJE.koliku platu ima Brat,a koliku Raznorazni rodjaci,kumovi,svastike,devojcice i sl.
    (bgd, 1. avgust 2015 10:44)

    # Link komentara

  2. Cemu komentarisanje plate guvernerke sadasnje Gde ste bili kad su vladali prethodnici,malverzacije kursa,saradnja sa tajkunima a
    (Plata, 31. jul 2015 18:38)

    # Link komentara

  3. Jorgovanka rado bi prihvatila tvoju platu a ti uzmi moju. Kako te nije sramota da uzimas toliki novac dok mnogi ljudi i njihove porodice nemaju ni 20000 dinara plate, ili penzioneri koji jedva prime 8000 dinara, a troskovi su im samo nekoliko puta veci?
    (Cica, 31. jul 2015 17:49)

    # Link komentara

  4. Nebi radila u NBS ni za koje pare , a imam i razlog za to.
    (bolica, 31. jul 2015 17:39)

    # Link komentara

  5. Znam iz pouzadanih izvora kakvi su međuljudski odnosi u toj instituciji, tako ima hvala, ni za 150 hiljada nebi.
    (mirjana, 31. jul 2015 17:38)

    # Link komentara

  6. Zvuči reprezentativno raditi u NBS, al uošte nije
    (Lana Del Rey, 31. jul 2015 17:37)

    # Link komentara

  7. Ona zaslužuje platu koju ima al portir ne mora imati ni srednju školu
    (Zvjedan Pešić, 31. jul 2015 17:37)

    # Link komentara

  8. Prethodni guverneri su imali istu platu kao Jorgovanka, ne vidim ništa neobično u tome. Isto su bili plaćeni i Šoškić i Jelašić.
    (Cvetana Cvetić, 31. jul 2015 16:52)

    # Link komentara

  9. Ako je plata radnika obezbeđenja 30000 dinara, pomnoženo sa 8,5 je 255000 dinara, što je mnogo manje od njene plate. Odnos je čak i veći od 1:18! Bravo za znanje matematike guvernerke! Iliti, bravo za laži i njene zaboravljene predizborne izjave kako je plata guvernera sramotno velika.
    (BEN, 31. jul 2015 15:43)

    # Link komentara

  10. Па по информатору о раду НБС који је прикачен уз текст Јоргованкина плата је 565.686,85 динара што је око 18,86 пута веће од 30.000 динара.
    Кога она лаже?
    (Djuzepe, 31. jul 2015 15:25)

    # Link komentara

  11. Sada su plate srazmerne funkcijama,tako i treba da bude.Za vreme DS-a su određeni ljudi primali i preko 600.000...
    (Defolt, 31. jul 2015 12:07)

    # Link komentara

  12. Neka pricaju sta hoce, dinar nikada ranije nije bio toliko stabilan, da necete nekog kao sto je Jelasic, koji je u dosluhu sa tajkunima muljao sa kursom.
    (Ivan Gecevic, 31. jul 2015 11:46)

    # Link komentara

  13. Ovo nije u redu. U firmi u kojoj ja radim ima manje od 1000 zaposlenih a ima samo 3 informaticara (koji rade sve poslove) i 2 coveka za javne mabavke. Ovde kad citam informator ima 150 informaticara i 56 ljudi za javne nabavke na 2200 zaposlenih. Molim vas objasnite mi kako da mi sad napravimo ovde ustedu gde je ovde visak. Da otpustamo kadar gde je i ovako deficitaran ili ovde gde ih ima kao kusijih pasa.
    (Arduino, 31. jul 2015 11:46)

    # Link komentara

  14. Jedno pitanje da li u susednim drzavama , clanicama EU i SAD , guverneri njihovih banaka imaju 20 do 25 puta vece mesecne plate od vecine plata njihovih gradjana. Ovde mnogi cak i kako kazu oni iz unutrasnjosti prebogatom Beogradu gde navodno odlaze sve njiove pare se radi kod privatnika za plate od 20 tak hiljada dinara i tu platu ima vecina radnika u privatnom sektoru. Da li u Svajcarskoj gde smo citlai da su se radnici izborli pre bese godinu dana , da im plata u trgovini u marketima biti 3000 svajcarskih franaka , da li guverner njiove narodne banke onda ima 600000 do 750000 svajcarski franaka mesecno platu.
    (Glasac na izborima, 31. jul 2015 10:17)

    # Link komentara

  15. sreca pa imamo tebe,mnogo nam je dobro u finansijama of kada si ti tu.A i smanjila sucsebi platu kako si i obecala pre izbora.Zato ce moj glas sledeci put ici bilo kome drugom
    (Vlada, 31. jul 2015 10:02)

    # Link komentara

  16. "Na vaše iznenađenje, kad biste zaista znali koliko iznose plate u NBS, sumnjam da biste poželeli da se zaposlite u NBS".
    Pristajem da volontiram 3 godine samo da me primite u NBS a posle neka bude plata i 30000 din.
    (misko tabaković, 31. jul 2015 09:45)

    # Link komentara

  17. @Mlađa, 30. jul 2015 22:48): Jelašić je kavalifikovan za mesto guvernera i za razliku od Cice- znao je šta radi.
    (Amateri, 31. jul 2015 09:43)

    # Link komentara

  18. Plata guvernera mora biti visoka kako bi se i privukli stručnjaci, koji su i inače uzimali još veće pare po raznim svetskim finansijskim institucijama!! I to je u redu! Ono što nije u redu je kada tolikim parama plaćate neuki stranački kadar! Koje su reference g-dje Tabaković da preuzme toliko odgovornu funkciju kao što je mesto guvernera?? Završen Ekonomski fakultet u Prištini? I radikalsko - naprednjačka članska karta??? Stanje u NBS-u nikada gore. Uspeli su da naprave dubiozu i gubitnika, čak i od NBS-a! I , kako su mnogi primetili, 1:8.5 odnos plata!! Ako je najmanja 30000 dinara, kako najveća može biti 18 puta veća? Samo ova činjenica predstavlja uvredu za razum! Ali većina stvari koje rade ove neznalice i predstavlja uvredu za razum. Sve se radi na buku, i ako neko ukaže na činjenice, onda su to izdajnicii žuti koji su za sve krivi!
    Ali sami smo birali. I sami smo krivi što pametni odlaze iz zemlje! A ostaje SNS i mi koji ne želimo da odemo. Ja sam završio tehnički fakultet i radim za strance! NIje mi loše ali, na žalost, nisam dovoljno pametan da odem odavde, a i ne mogu bez familije! DS je radio mnoge loše stvari, ali je najgora stvar koju su uradii činjenica da su svojom glupošću doveli ove štetočine na vlast. A koliko mogu videlo se 90-ih!
    (Zemun, 31. jul 2015 09:37)

    # Link komentara

  19. zaboravila je samo da kaze da ona ustvari ima malu platu i da njoj koliko ce imati platu odredjuje gazada a to jest MMF i naravno portir u MMF -u ima slicnu platu svi ostali dobijaju po koje milionce . I zaboravila je i to da kaze da je radnik obezbedjenja u NBS iz neke privatne agencije a vlasnik te firme dobija po 200 hiljada od NBS i naravno radniku sutne jedno 30000 hiljada e to ti je srbija na tacni sve lepo servirano ali kad zagrizes onda tek vidis da je to sve trulo.
    (zoltan, 31. jul 2015 09:27)

    # Link komentara

  20. ja bih radio i za 25000 hiljada samo da hoce da me zaposle
    (darko, 31. jul 2015 09:20)

    # Link komentara

  21. U siromašnoj državi treba zakonom zabraniti visoka primanja u državnim institucijama i firmama.
    I moja majka je ekonomista i razbija matematiku pa prima 38.000 u jednoj školi. Jorgovanka, stidi se!
    (alithsa, 31. jul 2015 09:13)

    # Link komentara

  22. Правилник снова. "Зарада гувернера утврђује се у висини 5,5 просечних зарада запослених остварених у претходном месецу.". Повећаш некоме плату, као бринеш за њега. Следећег месеца је порастао просек зарада у банци па тиме и твоја плата. Како је порасла твоја плата, другог месеца је порастао просек зарада у банци па тиме и твоја плата...
    Како каже, распоне плата је са 1:18 свела на 1:8.5. Свима је повећала плату, себи није хтела! Каква дарежљивост, каква брига о радницима, за похвалу.
    (Милосав, 31. jul 2015 09:09)

    # Link komentara

  23. Kako ona prezivi svaki mesec sa cca 600.000 dinara?
    (C i n i k, 31. jul 2015 09:09)

    # Link komentara

  24. pa ukoliko je tako mala plata kontroloru
    ...zasto se ne promene koeficijenti...pa se tako njen jos umanji..a poveca radnim mestima gde se radi kobkretan posao....Eh Cico...Cico...
    (avav, 31. jul 2015 09:07)

    # Link komentara

  25. A koja to odgovornost kada ste trazili da u zakon uđe član da niste odgovorni nizašta I da ne može niko krivično da vas goni, ni dok ste na funkciji ni posle, za bilo kakvu štetu koju učinite? zar ne bi plata onda trebalo da bude srazmerna tome?
    (Vlada, 31. jul 2015 08:46)

    # Link komentara

  26. Istina je da je guvernerka snizila platu guvernera dolaskom na tu funkciju, svaka cast!
    Istina je i da je njenim dolaskom NBS prvi put u istoriji poslovala sa gubitcima!!
    Istina je da joj je od dolaska i "smanjenja" plate, do danas plata povecana vec 4 puta, a u medjuvremenu se smanjuju penzije, socijalna davanja, plate u javnom sektoru....
    Nije sve bas crno-belo!!
    (Vojvodinac, 31. jul 2015 08:22)

    # Link komentara

  27. Dobro je pa su se plate bar malo smanjile u odnosu na DS-ove guvernere!
    (Ice Coffee, 31. jul 2015 08:22)

    # Link komentara

  28. Toliko visoka plata je preterana,niko u ovoj drzavi ne odgovara ako pogreši,pa tako i ona,puna su joj bila usta protiv svega a vidi je sada,čak i njen frizer ima veću platu od ponudjene,gospodja je čisti demagog,to jedino najbolje zna
    (vilim, 31. jul 2015 08:14)

    # Link komentara

  29. zavrsio sam fakultet od 6 godina,specijalizaciju od 5,doktorske studije od 3 i plata mi je sa pet dezurstava mesecno oko 85000...bez dezurstava verovatno ne bih mogao porodicu da izdrzavam...ipak ne smatram da je moj posao 6-8 puta vredniji od posla dipl.inzenjera,dipl.pravnika,farmaceuta...svi mi bi trebali da imamo mnogo vece plate a ovi politicki strucnjaci mnogo manje
    (hirurg, 31. jul 2015 08:09)

    # Link komentara

  30. Mmf odredjuje visoku platu guvernerima jer po njima na taj nacin drasticno smanjuju korupciju.
    (Francuska, 31. jul 2015 01:31)

    # Link komentara

  31. Zaboravljate da mmf odredjuje visinu plate skoro svim guvernerima u Evropi,po njima nadprosecno visoka plata smanjuje drasticno korupciju.A guvernerka je odlicna,bar je to moje skromno misljenje.
    (Francuska, 31. jul 2015 01:28)

    # Link komentara

  32. Kolike su bile plate guvernera i zaposlenih u NBS dok su guverneri bili Soskic i Jelasic? Mnogo vece jer zuti nisu stedeli.
    (Mary, 31. jul 2015 01:24)

    # Link komentara

  33. O pa u vreme g-dina Jelasica situacija je bila dosta glamuroznija.
    (Jana 83, 31. jul 2015 00:11)

    # Link komentara

  34. Vredjanje zdravog razuma. 30 000 * 8.5 je dosta manje od tvoje plate. A tvrdis da je odnos 1:8,5
    Znam samo da cete platiti za ovo laganje i ubijanje naroda. Kad tad.
    (Bubuleja, 31. jul 2015 00:04)

    # Link komentara

  35. Ja sam pisao predloge zakona za drzavu i vrsio odobrenja odredjenih zakonskih stvari sa sedmim stepenom strucne spreme za te pare, sta cemo sada?
    (qwerty, 30. jul 2015 23:13)

    # Link komentara

  36. Ja bih radio za 30.000,posao je posao.
    (Neutralac, 30. jul 2015 23:04)

    # Link komentara

  37. Mozda ima veliku platu ali joj je imovinska karta veoma slaba.
    (Alek, 30. jul 2015 23:01)

    # Link komentara

  38. Neki pre nje imali su platu i 6600evrića, tj. 660000 dinara kad je evro bio 100 dindzi i tada se nije toliko raspravljalo na ovu temu...ostavite ženu da radi svoj posao...
    (rastislav, 30. jul 2015 22:56)

    # Link komentara

  39. Da bih,moja je plata 21hilj.a nisam ni prijavljena,10 dajem za racune,2 za bus a 9 mi ostane za hranu,ali borim se, zbog mog deteta i sebe
    (sanjalica, 30. jul 2015 22:49)

    # Link komentara

  40. Posao Guvernera u NBS je jedan od najodgovornijh poslova. Ljudi su zaboravili da je Jelašić imao veću platu od Jorgovanke.
    (Mlađa, 30. jul 2015 22:48)

    # Link komentara

  41. U ovoj zemlji sve je lose postavljeno? Lekari,specijalisti, hirurzi, koji cine cuda, imaju oko 70-80000 sa sve dezurstvom! Da li bilo koji posao pa i guvernera ima veću tezinu i odgovornost od brige i odgovornosti za zivot!
    (magistar, 30. jul 2015 22:30)

    # Link komentara

  42. radio bih odma, gde da se javim??
    (MilosSrbija, 30. jul 2015 22:27)

    # Link komentara

  43. Važno je da guverner obavlja svoj posao kako treba, a nivo plata definiše zakon.
    (MAKI, 30. jul 2015 22:25)

    # Link komentara

  44. Изјава "гувернерке" од септ.2012.:
    "Guverner Narodne banke Srbije Jorgovanka Tabaković najavila je danas da će svoju platu smanjiti za jednu četvrtinu, jer su primanja guvernera bila „sramno visoka“
    „Uverena sam da ću svoju platu smanjiti za 25 odsto”, poručila je ona na konferenciji za novinare i istakla da je njen zahtev da se nikome od zaposlenih u NBS ne smanje plate."
    Толико о моралу дотичног "стручњака" СНС-оваца!
    (Tiki, 30. jul 2015 22:25)

    # Link komentara

  45. @CH O cemu ti to? Poredis Svicu i Srbiju, mislim sta reci! Svica znamo je multijezicna sredina i svako govori sva ili tri jezika, a traziti to od zaposlenog u NBS je stvarno non sens...
    (maestro, 30. jul 2015 22:21)

    # Link komentara

  46. Bilo bi dobro kada bi obavljanje svih funcija koje nose tezinu i odgovornost bilo adekvatno placeno, sto se nadam da ce biti praksa u buducnosti.
    (Atletiko, 30. jul 2015 22:15)

    # Link komentara

  47. Ok je da joj plata bude srazmerna funkciji ali je zemlja u haosu, a ona je dosla zajedno sa svojom strankom da nas izvuku iz kanala. Ne bih trosio reci na njenu strucnost jer je ne znam licno ali mislim da u ovoj zemlji ima bar 100 ljudi koji imaju kvalifikacije da obavljaju taj posao, a radili bi ga za 200.000,00 dinara mesecno. I to su ozbiljne pare za ovu zemlju. A kako se pise ona ima preko 500.000,00. Ako joj je malo na primer 200.000,00 ne mora da radi. Ona i onako kaze da je tu zbog nas. A za tu razliku, koja bi bila oko 300.000,00 neka se zaposli na primer 5 lekara po 60.000,00 da nisu redovi po bolnicama i domovima zdravlja. Pa ce taj lekar koji je bio bez posla imati lepu platu za nase uslove i poceti da trosi te pare. Pa ce i drugi imati u lancu koristi od toga. Pa tako redom skinuti svim tim direktorima koje kakvih agencija i javnih preduzeca plate na vise nego pristojne iznose, a za razliku zaposliti i dati pristojne plate drugima. Pa manjak nezaposlenih i lancano svi imaju koristi. Ali najlakse je skinuti plate i penzije sirotinji koja prima 25.000,00 do 30.000,00 dinara, a one koja prima preko 400.000,00 baz briga za umanjenje od 10%. A verovatno to nadomeste kroz bonuse i slicno.
    (Realan, 30. jul 2015 22:05)

    # Link komentara

  48. @ Ana
    Slazem se da plata treba da bude u skladu sa funkcijom, ali pitanje je KO i KAKO dolazi na funkciju ??? Da li je strucan, da li ima znanja i iskustva za posao koji obavlja ili je dovoljno samo da bude clan stranke ili odredjenog klana .
    (pobrkani loncici, 30. jul 2015 21:52)

    # Link komentara

  49. Ova nam se podsmeva u lice!
    (jey, 30. jul 2015 20:39)
    Ako je podsmevanje stabilan dinar, ja nemam ništa protiv.
    (Oskar, 30. jul 2015 21:35)

    # Link komentara

  50. Nemam reči... bez stida i obraza...
    (dado, 30. jul 2015 21:34)

    # Link komentara

  51. Ja sam radila u NBS i imala platu 35.000 dinara sa sve fakultetom.Nikad vise!!Sad sam kod privatnika,prijavljena sam na 30.000.dinara i 500.evra dobijam na ruke.Meni dosta.A inace u NBS ne moze da se ruca ispod 300.dinara.Restoran drzi privatno lice!!
    (Jasmina, 30. jul 2015 21:33)

    # Link komentara

  52. Nemam nameru da branim guvernera,ali u oči upada da se napada guverner od strane onih koji su ranije zatvarali oči kada su se dešavale krupne stvari poput zatvaranja 4 velike banke.
    (Pogled sa strane, 30. jul 2015 21:31)

    # Link komentara

  53. Ja bih draga gospodo i volontirao u toj ustanovi a da ne pricamo o plati.
    (inzenjer na birou, 30. jul 2015 21:30)

    # Link komentara

  54. Svaki posao povlaci svoju odgovornost, tako da se plata odredjuje naspram te odgovornosti.
    (Popaj, 30. jul 2015 21:15)

    # Link komentara

  55. Koliko se sećam, imali smo nestabilno stanje u NBS pre nekoliko godina, a sada je sve pod kontrolom. Ako imaju tolike plate, samo neka i dalje uspešno obavljaju svoj posao.
    (marković, 30. jul 2015 21:15)

    # Link komentara

  56. radim kod gazde za 28 a na budzetu bi radio za 20 bilo Sta zato Sto bih IMAO normalno radno vreme slobodnu subotu I nedelju I tih osam hiljada bi zaradio kad Sam slobodan a I tad bi duplo manje radio nego kod gazde
    (banacanin, 30. jul 2015 21:12)

    # Link komentara

  57. Plata guvernera je svugde visoka, veca od plate predsednika i premijera.
    Problem je nesto drugo:
    Broj zaposlenih je neverovatan – 2324 (pise u informatoru).
    Narodna banka Svajcarske ima 868 zaposlenih. Skoro 3x manje. I sve funkcionise.
    Pogledala sam pregled broja zaposlenih i ne mogu cudom da se nacudim cega tu sve i u kom broju ima. Ne znam sta mi je sokantnije – 20 kafe-kuvarica (u CH nema ni 1 vec postoje automati za kafu), 19 vozaca (u CH samo 1 sluzbeno vozilo i vozac), preko 150 za IT poslove (polovina je dovoljna), preko 100 zaposlenih u obezbedjenju (sta njih toliko radi), skoro 400 zaposlenih u opstoj sluzbi (u CH toliko nemaju sve drzavne institucije zajedno). Slag na torti je preko 70 zaposlenih u kabinetu guvernera – 9 u protokolu, cak 17 za komunikaciju, informisanje i PR a vrhunac nonsensa je 10 prevodilaca i lektora! U CH ceo kabinet guvernera je manji od broja zaposlenih koje guverner NBS ima samo za komunikaciju, informisanje i PR). Prevodilaca nema, jer je za sve zaposlene obavezno znanje nemackog i francuskog (za komunikaciju u CH) i engleskog (medjunarodna korespondencija u bankarskom sektoru se obavlja na engleskom).
    Neverovatno rasipanje novca poreskih obveznika. Uz efikasniju organizaciju rada, broj zaposlenih mogao da se smanji na maksimum 1000 bez ikakvih negativnih reperkusija po efikasnost i strucnost rada.
    (CH, 30. jul 2015 20:58)

    # Link komentara

  58. Osećam se tako nemoćno da iz mene prosto ključa bes. Nikada ranije nisam imao ovoliku želju da odem iz ove države.
    P.S. Za sve one koji žele da mi kažu -Idi! - imam bedan izgovor zašto ne odlazim: bolestan sam. Hvala na razumevanju.
    (Vispreni Bwrr, 30. jul 2015 20:45)

    # Link komentara

  59. Da nisi pljuvala prethodne guvernere zbog tolike plate i da nisi pricala la kako ces smanjiti sebi platu kad postanes guvernerka pa da covek ima razumevanja za tebe, ovako ...
    (Trifke, 30. jul 2015 20:40)

    # Link komentara

  60. Ova nam se podsmeva u lice!
    (jey, 30. jul 2015 20:39)

    # Link komentara

  61. Ostavite više ovu ženu na miru da radi svoj posao. Odličan je guverner.
    (Sara, 30. jul 2015 20:37)

    # Link komentara

  62. Što da ne, ja bi radio bilo šta.
    (ne radim nigde, 30. jul 2015 20:36)

    # Link komentara

  63. 2200 zaposlenih u NBS, ko je ovde normalan
    (Borko, 30. jul 2015 20:35)

    # Link komentara

  64. Neukusno je pričati o platama.
    (Kultura, 30. jul 2015 20:29)

    # Link komentara

  65. Ja lično ne bih. zato što radim zanimljiv posao na kome više zaradjujem, ali realno najniža plata u NBS bi trebalo da bude 30 000 dinara. Odnos 1:8 nije veliki.
    (Vlada011, 30. jul 2015 20:18)

    # Link komentara

  66. Da li io moze da poveruje da u NBS postoji plata od 30000?
    (qicma, 30. jul 2015 20:08)

    # Link komentara

  67. Gospodjo Tabakovic,

    kako vas nije sramota?

    Da li zaista mislite da smo svi mi u Srbiji izgubili razum i pamcenje?

    Recite me u cemu je ta vasa strucnost, koju ste tako odjednom stekli?
    U cemu ste bolji od mene i mnogih mojih kolega, fakultetski obrazovanih, koji radimo za imitaciju od plate?
    Kada ste vozali cerku sluzbenim autom, pa se to pojavilo u medijima, skocili ste kao lavica.
    Iskreno, to cenim, majka i treba da se bori za svoju decu.
    Ali, na primeren nacin, a ne da koristi to sto je njena stranka na vlasti.

    Na kraju, moj licni stav je da guverner(ka) NBS i treba da ima vrhunska primanja.
    Moj licni stav je, takodje, da vi niste nicim, osim SNS pripadnoscu, zasluzili da budete guvernerka.
    Nadam se da ce komentar biti objavljen i da cete ga procitati.
    Mozda vam, ipak, bude bar malo neprijatno.
    (Srba, 30. jul 2015 19:58)

    # Link komentara

  68. Neke stvari zaista ne mozemo da uporedjujemo ! Zna se ko kakvu funkciju obavlja i koliko je bitna , pa shodno tome i treba da bude placen !
    (Ana, 30. jul 2015 19:56)

    # Link komentara

  69. Ja bih radio za 30 000 dinara ako je pošten posao i ako je posao koji umem uspešno da obavljam.
    (Milan, 30. jul 2015 19:43)

    # Link komentara

  70. Ovo su price za malu decu!
    (mirjana, 30. jul 2015 19:40)

    # Link komentara

  71. Radio bi i za 25000 a ne za 30 000
    (Dalibor, 30. jul 2015 19:39)

    # Link komentara

  72. Plata jeste visa, ali nemojte zaboraviti da su neki pre nje imali i vece od njene sadasnje i nikoga nije bilo briga za to.
    (Slavko, 30. jul 2015 19:29)

    # Link komentara

  73. Nama je mnogo bitnije da onaj koji radi na mestu guvernera NBS bude kvalitetan bez obzira na platu.
    (Mica, 30. jul 2015 19:27)

    # Link komentara

  74. Kao prvo to je veoma odgovorna funkcija i kao takva mora biti placena a osim toga guverner NBS je samo jedan.
    (Faust, 30. jul 2015 19:26)

    # Link komentara

  75. Ako se guvernerka hvali da je svela raspone na 1:8,5 a tvrdi da portir ima 30.000 din platu, onda bezočno laže, jer je 8,5x30.000 = 255.000 din što je duplo manje od njene plate. Možda je gospođa završila idi mi dođi mi ekonomski fakultet pa nisu radili množenje, ali na mom se itekako to učilo, kao i mnogo složenije računske operacije.
    Nisu svi građani ovce, gospodo! Narode otvori oči, pamet u glavu
    (djo, 30. jul 2015 19:24)

    # Link komentara

  76. Koja ogovornost? Za drzavne pare! Ima samo ekonomski fak. Znanje i iskustvo na tim poslovima ravno nula! Da li gospođa zna koliko traju studije medicine specijalizacija supspeci magistdrijum i doktorat! Ako sve nema, nema napretka u struci i sluzbi....a ogovornost za neciji zivot je nemerljiva u odnosu na finansijsku odgo! Plata jednog hirurga, bilo koje specijalnosti je MANJA 5-6puta od gospođe guve. SRAMOTA.
    (istina, 30. jul 2015 19:13)

    # Link komentara

  77. iskreno postovana guvernerko,zadovoljan sam time sto je kurs dinara relativno stabilan. verujem da je to i vasa zasluga. voleo bih da kamate u bankama i kod poreza budu evropske. ako mozete,ucinite. radim,takodje ,veoma odgovoran posao i voleo bih da ja i moje kolege imamo adekvatnu nadoknadu. srdacno, doktor medicine,specijalista pedijatar(jedan od mnogih)
    (aleksej popovic, 30. jul 2015 19:12)

    # Link komentara

  78. Ocu ja da radim, triest iljada ali : svaki praznik neradan, subote i nedelje, godisnji odmor minimum 22 dana....i jos trista nesto
    (Ja, 30. jul 2015 19:06)

    # Link komentara

  79. Da ,radio bi u NBS za 30 000 dinara.Dorucak i rucak kosta 100 dinara.Na Zlatiboru mozes da provedes 7 dana za 10 -ak hiljada za dve osobe sa hranom.I jos mnogo razloga.
    (KaraDjordje, 30. jul 2015 19:03)

    # Link komentara

  80. A lepo je kada imamo uredjen bankarski sistem, lepo je kada je dinar stabilan , sve jje to lepo ali problem ove drzave lezi u plati guvernera,ma kako da ne , probleme trazite na drugim mestima i tamo ih resavajte.
    (darko, 30. jul 2015 18:59)

    # Link komentara

  81. Ako je odnos 1:8,5 a ona ima preko 500.000 onda je najmanja plata preko 60.000 dinara. Ako Jorgovanka ne zna da računa nek promeni posao ili prestane da govori neistine jer imap poslovica "U laži su kratke noge".
    (Zaboravila nulu na 30.000, 30. jul 2015 18:56)

    # Link komentara

  82. kako moze kontrolor banaka da izlaze sebe i porodicu riziku, da li to znaci da su poslovne banke koje kontrolise na bilo koji nacin kontroloru pretile, ako je tako, direktna odgovornost je NBS i njenog rukovodtstva sto takve radnje poslovnih banaka nisu sankcionisane i prijavljene nadleznim insitucijama reda i zakona. Da li ova gospodja meri svoje reci koje izgovara?
    (ana, 30. jul 2015 18:54)

    # Link komentara

  83. Radnika u obezbedjenju ne placa narodna banka vec firma koja je zaduzena za obezbedjenje.Drugar mi je obezbedjenje u banci pa znam.
    (007, 30. jul 2015 18:51)

    # Link komentara

  84. Sta znaci ta floskula "odgovorno tvrdim"? Da u slucaju da nije u pravu podnosi ostavku? Ili ce biti otpustena?
    (I jezik su upropastili, 30. jul 2015 18:50)

    # Link komentara

  85. Odvratno, nepodnosljivo...bas kao i lik! Govori o platama u NBS a na kraju spomenu samo jednu platu, platu onog jadnika na ulazu. "Cinik, ignorant, egoist i posle mene potop", samo su neki od epiteta koji ovoj osobi mogu da se pripisu. Nepodnosljivo je koga Srbi biraju.
    (Alavi gmizavci, 30. jul 2015 18:49)

    # Link komentara

  86. Da li je i jedini pravi guverner pokojni Dragoslav Avramovic ima platu upola srazmernu kao ti "guvernerko" ?!ko vas postavi tu bahato stvorenje ti institucija sram te bre bilo idi pogledaj se u ogledalo ne treba ti sebe da nazoves institucijom vec neko drugi al ti to nikad neces postati
    (Peki, 30. jul 2015 18:47)

    # Link komentara

  87. Ako bude drzala dinar ovako stabilnim, neka joj i tolika plata. I pre nje su uzimali i vece plate, a opet su se sa kursom igrali kao na video igri pa su ga podizali i smanjivali kako je kom tajkunu odgovaralo.
    (Borka Vucic, 30. jul 2015 18:44)

    # Link komentara

  88. Stvarno, cvetaju nam ruže, blagostanje, uživancija od života u državi, pa je i guvernerkina plata primerena situaciji u zemlji! Inače, do usijanja me dovode objašnjenja o koeficijentima, primerima kako radnik obezbeđenja ima 30.000 din, ili pak o tome kako inspektor čija se plata ne navodi izlaže svoj život i živote svoje porodice riziku....Sve u svemu odgovor tipa SMUTI PA PROSPI, a ne i odgovor na prosto pitanje zašto guverner NBS ima toliku platu kada nam je ovako kako nam je?
    (RM, 30. jul 2015 18:44)

    # Link komentara

  89. Sve, sve, ali, jadni su mi ovi botovi koji se javljaju da opravdaju platu Jorgobanke im? Za koju li platu oni rade, majko mila!?? Ili je mentalitet poslušnosti već toliko u pojedince usađen, da nije bitno šta treba braniti; dovoljno je reći im da se jave, a?
    Kukala im majka, kad se osveste i vide šta su ( i zašto ) radili.
    (raja babeja, 30. jul 2015 18:29)

    # Link komentara

  90. Direktor smatsa je morao da odleti zbog plata, a Jorgobanka ce jos i povisicu da dobije. Napredno.
    (dosledan, 30. jul 2015 18:26)

    # Link komentara

  91. @Rale

    A kad ce ova sadasnja vlast da pocne da popravlja rupe?!?! Poceli sa nekom akcijom po centru Beograda, pa sprejom idu zaokruzuju rupe i pisu da ih nije popravila DS. I tako obelezene rupe stoje li stoje. A sto ih oni ne popravljaju? Vise kosta sprej od lopate asfalta koja treba da se baci. Kod pravnog fakulteta pojavila se na putu rupa pre nekih mesec dana, tockove da izlomite, ima 30 cm dubine. Pa hocete li da je obelezite sprejom ili da je krpite? Ovi zaboravljaju da su vec 3 godine na vlasti.
    I za one koji ovde pisu o odgovornom nezavisnom poslu Tabakovicke... Nemojte da se samoobmanjujete, NBS je nezavisna samo na papiru, odnosto dok radi sta izvrsna vlast kaze. A izvrsna vlast kaze ono sto je stranci narede. Tako to funkcionise i prestanite da lupetate vise. Zena pod milim Bogom nista ne radi.
    (Tihonije, 30. jul 2015 18:24)

    # Link komentara

  92. Objasni to porodici poginulog pilota helikoptera.
    To, o riziku posla i visini plate...
    (Uros, 30. jul 2015 18:22)

    # Link komentara

  93. Jednostavno je takvo vreme, mora se raditi, i 30.000 nije zxa baciti...rade ljudi i za manje.
    (Tako je kako je, 30. jul 2015 18:22)

    # Link komentara

  94. Pa ja ne bi vise bi volela da radim u privatnom sektoru.
    (jova, 30. jul 2015 18:21)

    # Link komentara

  95. Sram je bilo, kako i sama kaze to jeste veoma odgovoran posao i treba da ga vodi nezavisna i veoma strucna osoba a ne potpredsednica vladajuce stranke sa vrlo sumnjivom diplomom i sa jos sumnjivijim znanjem i strucnoscu. Postavljena je ovde politicki bez konkursa da radi u cilju sns i svog dzepa, dovela preko sto stranackih nepismenih kadrova u ovako vaznu instituciju.
    (VladimirUE, 30. jul 2015 18:21)

    # Link komentara

  96. Gospodjo Tabakovic moja supruga ima nezavrsen ekonomski fakultet ima 35god. radila bi za pomenutu platu i bila bi vam jako zahvalna sto ste joj pomogli u zivotu
    (scout, 30. jul 2015 18:18)

    # Link komentara

  97. Plata je u skladu radnim obavezama koje guverner ima.
    (Rade, 30. jul 2015 17:35)

    ....i gde ti vidiš ''Guvernera'' tu?????
    (Dux, 30. jul 2015 18:17)

    # Link komentara

  98. 2200 zaposlenih??? kukuu pa to ko fabrika ....sta proizvode Bmw..pa ih toliko ima .....predlog svi napolje ....1200 otkaz hitno....potrebno je 1000 bruka bre sta je ovo
    (dragan, 30. jul 2015 18:15)

    # Link komentara

  99. Da li bi Jorgovanka radila u NBS za 30000 dinara?
    (Neki desnjak, 30. jul 2015 18:14)

    # Link komentara

  100. da,trcala bih na posao svaki dan!
    (Nino, 30. jul 2015 18:13)

    # Link komentara

  101. Na sat ili dnevno?
    (samta justa, 30. jul 2015 18:11)

    # Link komentara

  102. Gospođa prima 560.000 mesečno , ako oni imaju 30.000,00 ona ne bi smela da ima više od 255.000,00 (jer je maksimalni koeficijent 8,5), što znači da ona od naših uplata u budžet otima više od 300.000,00 din mesečno.
    Botovi, objasnite razliku i ko to u stvari plaća?
    (Nije mi jasno, 30. jul 2015 18:11)

    # Link komentara

  103. I ranije su guverneri imali veliku platu, a trenutno gdja. Tabaković ima i manju od njih. Zanimljivo je da je nedavno jedan od bivših guvernera priznao da je bio primoran da donosi odluke i primenjuje mere suprotne interesima države, ali to nije privuklo toliko pažnje koliko plata sadašnjeg guvernera, koja uz to radi vrlo odgovorno.
    (Laura, 30. jul 2015 18:09)

    # Link komentara

  104. Plata guvernera jeste velika za naše prilike, samo mi se čini da je zadnje vreme velika povika na našu guvernerku iz čisto političkih pobuda. Ne sećam se da je takav pritisak bio na njene prethodnike, a plašili su nas velikom devalvacijom dinara od čega nije bilo ništa.
    (Markov, 30. jul 2015 18:05)

    # Link komentara

  105. Pa recite o kojoj cifri pricamo ???
    (f1_fun, 30. jul 2015 18:04)

    # Link komentara

  106. Meni se vise dopada radno mesto SAVETNICA do 25 godina starosti ,skolska sprema Singidunum ili Megatrend u nekom ministarstvu, gde ih svakim danom ima sve vise
    (draginja, 30. jul 2015 17:59)

    # Link komentara

  107. Radnik obezbedjenja u privatnim firmama uobicajno radi po godinu dana dok ga ne prijave, a onda kada ih prijave preko racuna primaju minimalac, i uvek su prijavljeni na 3 mesece, jako cesto kada kompanija izgubi posao obezbedjenja i radnici ostaju bez posla, tako da je poredjenje smesno, u Nbs imaju 30 hiljada, i stalan posao, a rade mnogo manje. Mada ne kazem da bi trebalo i oni da primaju minimalac, i 30 hiljada realno nije nikakva plata, medjutim smesno je uzimati radnike obezbedjenja i cistacice za primer, koliko Nbs ima savetnika i saradnika koji nemaju potrebu da budu tu sa platicama preko 100 hiljada ni za kakav posao, kao i po ministarstvima, a oni planiraju otpustanje 9000 jadnika koji primaju po 25-30 hiljada.
    (voodoo, 30. jul 2015 17:55)

    # Link komentara

  108. Mislim da je to toliko odgovaran posao da ne znam za koje pare bih ga radila
    (Odgovorna, 30. jul 2015 17:48)

    # Link komentara

  109. Sve zavisi od opisa posla...
    (Luka, 30. jul 2015 17:48)

    # Link komentara

  110. Daj boze da svi imamo platu kao g. Tabakovic, lekari, profesori
    (Zvonko, 30. jul 2015 17:47)

    # Link komentara

  111. Žena obavlja jednu od najodgovornijih funkcija u zemlji, normalno je da ima vecu platu koja je srazmerna njenoj odgovornosti, a složićete se da je njena odgovornost velika. A Jorgovankina plata je manja u odnosu na njene prethodnike.
    (Mitar, 30. jul 2015 17:44)

    # Link komentara

  112. Sa diplomom drzavnog fakulteta i to ekonomskog,to je BINGO!Zalosno je da se Tabakovicka,koja je fakultet zavrsavala svi znamo gde i kako,za nekoga kome je i 20 hiljada bogatstvo,samo da dodje do posla,tako sprda,oprostite na terminologiji,jer je i Vucic javno koristi u medijima kao normalnu.Znam da komentar necete objaviti zbog uljagivanja Vucicu,ali imam ,ne vezano od ove teme i jednu kritiku!Upravo gledam Vas Bulevar 5 do 5!Sramota je biti kurva, ubica,lopov lazov,pedofil,podvodac i da ne nabrajam,ima mnogo toga.ALI,ismejavati nekoga,tko nema za kruh,a sve Vlade do sada nisu dale ni pisljivog cvonjka,da bi se Kursumlija i Toplica izgradile,vec se smejete recici u kojoj se kupaju,to je sramota! Da li znate,da Beograd,otima svim gradovima Srbije novac od prodaje preduzeca,da bi sebe nazivao velegradom! Koji velegrad!Sve seljak do seljaka,koji je pobegao iz unutrasnjosti i poceo nepravilno da udara u ban-dere!Oslusnite Toplicane,Uzicane i naucite nesto o akcentovanju!Ovo Vam pisem,ne da bih Vas omalovazavala,vec Vam rekla da obratite malo paznju i na druge,koji nisu svojom krivicom stigli gde su sada!
    (mira, 30. jul 2015 17:42)

    # Link komentara

  113. Poštovani gledaoci kraj malih ekrana tv prijemnika, survivor Srbija 2015 se nastavlja. Svim učesnicima želimo da živi i koliko je moguće zdravi i uhranjeni dočekaju novu 2016. Puno sreće vam želimo, trebaće vam, ostaje još šest meseci.

    Da li bih radio za 3000 lešnika? Da sam veverica, da.
    (Harun el Rašid, 30. jul 2015 17:41)

    # Link komentara

  114. Ja zelim da radim za 30.000 . Imam i fakultet, ali drzavni!!!
    (Sanja, 30. jul 2015 17:40)

    # Link komentara

  115. Plata je u skladu radnim obavezama koje guverner ima.
    (Rade, 30. jul 2015 17:35)

    # Link komentara

  116. Ne, jer je to ponizavanje gradjana!!!
    (Mali Zmaj, 30. jul 2015 17:34)

    # Link komentara

  117. A koliku tek odgovornost ima neki neurohirurg? Zasto njemu plata nije bar upola guvernerkine? Setite se kako je kritikovala bivseg guvernera Soskica koji je imao manju platu od nje.
    (Peki, 30. jul 2015 17:34)

    # Link komentara

  118. ona 560 000 din, a ja da joj radim sa istim faxom zavrsenim,i vecim prosekom za 30 000 din. aha al sutra. inostranstvo je mama
    (Cionista, 30. jul 2015 17:33)

    # Link komentara

  119. Da li to Jorgovanka zeli da kaze da je njen posao pet puta tezi i odgovorniji od premijerovog, posto i od njega ima tacno toliko vecu platu, samo pitam!
    (Jorgovanka se zaigrala, 30. jul 2015 17:31)

    # Link komentara

  120. Naravno da bih radio, ja nebiram posao.
    (Gogi, 30. jul 2015 17:29)

    # Link komentara

  121. Prilozeni su i statut i informator o radu, pa ko hoce nek cita, ali bojim se da nas sustinski prave informacije retko kad zanimaju.
    (zaklina, 30. jul 2015 17:28)

    # Link komentara

  122. A šta je toliko bitno uradila jorgovanka da bi dobila toliku platu???
    (Milan, 30. jul 2015 17:27)

    # Link komentara

  123. Odgovorno i savesno, pa još i javno. Tako se domaćinski posluje.
    (Milan Karavesović, 30. jul 2015 17:25)

    # Link komentara

  124. NBS ne prima plate iz budžeta! Tamo ne idu pare poreskih obveznika. Ali da je prevelika, jeste.
    (Grgur, 30. jul 2015 17:25)

    # Link komentara

  125. Ajde botovi, objasnite kako najbolji kadar SNS, guvernerka, napravi u banci gubitak od 400 miliona evra? Jeste čuli da se tako nesto negde u svetu desilo?
    (Najbolji kadar SNS, 30. jul 2015 17:23)

    # Link komentara

  126. Shvatam ja šta je odgovornost ali kada poredim plate premijera,ministara i poslanika ispada da svi u agencijama NBS,vrhovnim sudovima ,tužilaštviu i slično imaju tri pa i više puta veću platu a njih postavljaju baš oni koji imaju manje plate.
    (Dule BG, 30. jul 2015 17:21)

    # Link komentara

  127. Pa da, ali radnik u obezbedjenju u Intesi ili postanskoj stedionici ima 16000 npr. Bar je takav slucaj po manjim mestima u unutrasnjosti.
    (Jovana D., 30. jul 2015 17:18)

    # Link komentara

  128. A sta da kazu policajci,vatrogasci,rudari,spasioci i da ne nabrajam vise koji kad podju na posao niko im ne garantuje da ce se vratiti zivi ili ubogaljeni svojim porodicama i to za nekih 40,000 din. jel to u redu?
    (acko, 30. jul 2015 17:18)

    # Link komentara

  129. "Raspone koji su u NBS bili 1:18 od najniže do najviše plate, guvernerka je kaže svela u okvir 1:8,5, ali ne tako da je drastično smanjena plata viceguvernera, već su podignute najniže plate". 560000:8,5=65882 dinara je najniža plata ako guvernerka ne laže i ako zna elementarnu matematiku. (Jorgovanka, zaposli me u NBS za minimalac!, 30. jul 2015 16:01)

    Не бих да браним Јоргобанку, само да приметим да је себе очигледно изузела из једначине јер говори о вицегувернеру, дакле ако је најнижа 30 000 онда је највиша око 250 000 што и јесте претпостављам плата вицегувернера. Е сад, очигледно да је она посебна институција, дакле Јоргобанка, ван тих зачкољица...
    (Иванхое, 30. jul 2015 17:14)

    # Link komentara

  130. Mi nezaposleni cenili bi bilo kakav siguran posao,pa makar plata bila i 30000 hiljada jer sad nemamo ni to.....
    (Maša, 30. jul 2015 17:00)
    Zato radnike i tretiraju na ovakav nacin, neko je iz ocaja uvek spreman da uskoci umesto onog ko se pobuni zbog uslova rada. Ne krivim one koji ne rade i zele bar malo para, staz, penziono, vec poslodavce koji se sluze ovakvim sredstvima (odigledno ni drzava nijr izuzeta). Dok se u Srbiji svi radnici ne ujedine oko toga da nece da rade za 20-30 hiljada, nece nam biti bolje.
    (Stella, 30. jul 2015 17:14)

    # Link komentara

  131. Sasvim je u redu da oni koji imaju vecu odgovornost i slozeniji posao imju i vece plate. Zapravo, ono na sta treba obratiti paznju jeste pre svega postavljanje strucnih ljudi na odredjene pozicije, zapravo svako radno mesto zahteva odredjen nivo obrazovanja i vestina. Medjutim, ovo sve se neretko zanemaruje u javnom sektoru.
    (Loknica, 30. jul 2015 17:12)

    # Link komentara

  132. Pa,ovo je skandalozna izjava!Hoce li gospodja da kaze da je njena odgovornost veca od odgovornosti hirurga?!Uporedjuje sebe sa ljudima koji rade toliko rizicne poslove i po svoj(rudar,vojnik)i po tudji zivot(zdravstveni radnik)!Koliko puta je njena plata veca?!Zasto?!Sramota!Ja ceo radni dan provedem na kolenima,kao fizioterapeut,vezbajuci decu obolelu od cerebralne paralize,ucimo da puzimo,da hodamo i primam platu 34000!I ne gospodjo,ne mislim da je Vas posao odgovorniji od mog,jer ja odgovaram roditelju deteta,a kome Vi odgovarate?!
    (Beba, 30. jul 2015 17:08)

    # Link komentara

  133. Sta radi tih 2.200 ljudi u NBS?

    Radila sam u NARODNOJ BANCI JUGOSLAVIJE, oko 1.200 zaposlenih, trecina sa zavrsenim fakultetima, i pricalo se da je puno ljudi...Zemlja je imala preko 20 miliona stanovnika...

    O" vaznosti" funkcije koju danas obavlja Guverner Centralne Banke Srbije, i primanjima koja sleduju, ne bih, nema nikakvog smisla.
    (Ex drzava, 30. jul 2015 17:06)

    # Link komentara

  134. da bi neko bio guverner, mora da bude vrhunski strucnjak. kad je neko vrhunski strucnjak, plata od 5k evra i nije neka, napolju moze da se zaradi mnogo vise. problem je sto je ova lajala po ceo dan na platu prethodnih guvernera i onda nastavila njihovim stopama. evo sad ce to botovi lepse da vam objasne, samo da zavrse sendvic..
    (nebo ne postoji, 30. jul 2015 17:04)

    # Link komentara

  135. Plata guvernerke je srazmerna odgovornosti koju ima za posao koji obavlja. Plate nisu tajna u NBS, ne vidim razlog da se oko toga stvara buka.
    (Borko Bošković, 30. jul 2015 17:03)

    # Link komentara

  136. U svim zemljama sveta, funkcija guvernera je najplaćenije, od svih funkcija u državnoj hijerarhiji.
    (Teodora, 30. jul 2015 17:03)

    # Link komentara

  137. Guvernerka kaze: 1. Najmanja plata je 30.000; 2. Raspon izmedju najmanje i najvece plate je 1:8.5.
    Matematika kaze: 30.000x8.5=255.000
    Cunjenice kazu: 1. Plata guvernera NBS je 600.000; 2. 600.000>255.000; 3. Guverner NBS ne zna matematiku; 4. Koja zemlja u svetu zaposljava guvernera koji ne zna matematiku?
    (Morploevac, 30. jul 2015 17:03)

    # Link komentara

  138. Mi nezaposleni cenili bi bilo kakav siguran posao,pa makar plata bila i 30000 hiljada jer sad nemamo ni to.....
    (Maša, 30. jul 2015 17:00)

    # Link komentara

  139. Svaki posao sa sobom nosi određenu odgovornost. Guvernerku i njene izjave normalan inteligentan čovek ne može ni da komentariše jer su u najmanju ruku diletantske, a pre bih rekao krajnje bezobrazne.
    Primera je mnogo, ali mogu govoriti o svom iskustvu. U socijalnim ustanovama zaposleni su u neposrednom radu sa osobama ometenim u razvoju, psihijatrijskim bolesnicima, sa osobama kojima je potreban konstantni nadzor, sa osobama koje su neretko agresivne, autoagresivne i destruktivne...
    Nije potrebno posebno naglašavati da su odgovornost i stres ogromni, uslovi u kojima funkcionišu ometene osobe i zaposleni ispod ljudskog dostojanstva, a plate u zavisnosti od radne pozicije od 200 do 370 evra...
    Dakle, draga guvernerko, mozda znanje i kvalifikacije niste stekli, no to ću pripisati nižim kognitivnim sposobnostima, ali manjak vaspitanja i čovečnosti neka vam služi na čast!
    (Psiholog, 30. jul 2015 16:59)

    # Link komentara

  140. A profesor matematike, fizike, srpskog jezika, hemije ima oko 35- 40 hiljada (zavisi od radnog staza) dinara.
    (Cirkus od drzave, 30. jul 2015 16:59)

    # Link komentara

  141. Ne bih radio ni u jednoj drzavnoj instiruciji, bez obzira na platu.
    (Aleksandar, 30. jul 2015 16:58)

    # Link komentara

  142. Radim u jednoj od najacih kompanija u regijonu atlantik grup ( soko stark ),i imam 25 000 o cemu vi pricate
    (marko, 30. jul 2015 16:57)

    # Link komentara

  143. Plate su takve shodno stanju budzeta i to je sasvim u redu. I siguran sam da ce biti vece cim se steknu uslovi za to.
    (Nikola, 30. jul 2015 16:57)

    # Link komentara

  144. Nije primereno od nekoga ko je na takvoj funkciji da izjavi tako nešto u zemlji u kojoj je toliko ljudi nezaposleno.Neka raspiše konkurs pa da vidimo koliko bi se ljudi javilo da radi za 30.000 i još u državnoj službi?
    (Mila, 30. jul 2015 16:55)

    # Link komentara

  145. U siromasnoj zemlji NIKO nema pravo da ima bezobrazno veliku platu. Autobusom do posla. Delite sudbinu naroda i donesite zakon o poreklu imovine.
    (pribil, 30. jul 2015 16:55)

    # Link komentara

  146. "Guvernerka Narodne banke Srbije Jorgovanka Tabaković kaže da plate u toj instituciji nisu tajna i da je njena plata srazmerna važnosti funkcije koju obavlja."

    a da li guverner mora i da poseduje znanje i integritet srazmerne vaznosti funkcije koju obavlja?
    (mrmlj, 30. jul 2015 16:53)

    # Link komentara

  147. da puca od ogovornosti a u zakonu pise da nju ili njene predhodnike niko ne moze da sudski ganja za greske.
    Ja kao lekar hirurg sa prekovremenim i dezurstvima jedva 88000 dinara,cesto radim i posle radnog vremena jer operaciju ne mogu da zapocnem pa sutra da ostavim da dovrsim. Imam preko 80 sati prekovremenog placa mi se 40. njena odgovornost nula moja nema granicu. A i prekovremeno i dezurstva mi zakinu min 40 posto. I sad se narode moj cudi sto lekari koji znaju posao se pakuju jedan po jedan i odlazimo.
    (sram je bilo, 30. jul 2015 16:52)

    # Link komentara

  148. Kakva demagogija! Radnika obezbedjenja NBS ne placa NBS, vec firma koja se bavi obezbedjivanjem objekata a sa kojom NBS ima ugovor!
    (Moj rodjak sa sela, 30. jul 2015 16:50)

    # Link komentara

  149. Da li se meni samo cini ili je gospodja pomenula neku odgovornost? Da li je to moralna odgovornost, prekrsajna ili krivicna?

    U poslednjih par godina, jedino je danas direktor lutrije podneo ostavku, ostali se za stolicu drze bolje nego pijan plota.

    Ako je pomenula odnos 1:8.5 (najniza i najveca plata), matematika mi kaze da ako najmanje prima 30000 dinara neko, ona bi trebala da prima 255000 dinara.

    Topla preporuka, ako mozete pakujte kofere i imigrirajte. Poslije zavrsenog fakulteta sam otisao preko, vratio se nakon godinu dana, ostao dve i po godine u cekanju da se nesto najavljivano promijeni i onda opet otisao prije godinu dana. Ovoga puta se ne vracam, osim ako ne budem morao.
    (IzvanLudnice, 30. jul 2015 16:48)

    # Link komentara

  150. Da li se neko pita sta rade toliki zaposleni?
    (Vera, 30. jul 2015 16:48)

    # Link komentara

  151. Pa ako ti primas kao guverner toliku platu,koliko bi onda teebalo da imaju sudije i lekari koji rade 10puta odgovorniji posao? Sram te bilo.
    (zekan, 30. jul 2015 16:47)

    # Link komentara

  152. Grohotom se smejem!
    (Budala, a koči!?, 30. jul 2015 16:47)

    # Link komentara

  153. Sve dok stranački botovi brane osobu koja svojim radom ne zaslužuje ni platu od 30 hiljada dinara, a ne 600 hiljada, u državi gde je polovina radno sposobnog stanovništva bez posla, a prosečna plata 200 eura, nama neće biti bolje.
    (DDD, 30. jul 2015 16:45)

    # Link komentara

  154. Ja sam zavrsila fakultet i sigurno se ne bi predomisljala da imam sanse da radim za 30 000. U danasnje vreme naci posao,a pri tome biti prijavljen je luksuz.
    (Milica, 30. jul 2015 16:41)

    # Link komentara

  155. Plata nije problem,i treba guverner da bude dobro placen,ali je problem to sto je gospodjs Tabakovic u ksmpanji pre nego je postala guverner govorila o sramotno velikim orimanjima gospodina Soskica,i to mu je prebacivala u svakom nastupu u kampanji. A,sad bez trunke stida i srama obrazlaze kako njena plata treba da bude tolika kolika je.
    (mali, 30. jul 2015 16:37)

    # Link komentara

  156. Kako ih nije sramota??? Sta vise reci...
    (mlekadzija, 30. jul 2015 16:37)

    # Link komentara

  157. Svaki direktor ima najvecu platu pa je i njena plata srazmerna važnosti funkcije koju obavlja.
    (TST, 30. jul 2015 16:36)

    # Link komentara

  158. Ne sumnjam da vi radite, nego pitam se za koga radite?
    (Denis Kucinic, 30. jul 2015 16:34)

    # Link komentara

  159. Svaku platu treba zaraditi, a i posao guvernera je odgovoran.
    (Stefan21, 30. jul 2015 16:30)

    # Link komentara

  160. kako da ocekujem poboljsenje u drzavi ako neko ima platu 8.5 : 1.... NEMA motivaciju podici standard zato sto i sa tom platom zivi vise nego dobro.... Stavi platu 4:1 pa da vidis kako ce plate i penzije da skoce.
    Naprednjaci govore o demokratama. 1000 dinara nikad manje nije vredelo, plate manje nego za vreme demokrata. Oni jesu mutili al nisu uzimali toliko od naroda. Za ove 4 godine poskupelo nam je sve vise nego za 12 godina demokrata... SRAMOTA!
    (ocekivanja, 30. jul 2015 16:29)

    # Link komentara

  161. Znači ti si najodgovornija gospođo,tj.tvoja plata je kao sve ostale ako sam dobro razumeo.
    (vladimir, 30. jul 2015 16:28)

    # Link komentara

  162. Zato ti imas skoro 600.000 hiljada,kako te nije sramota,a o strucnosti ne zelim da trosim reci.
    (Srdjan Bg, 30. jul 2015 16:28)

    # Link komentara

  163. ekonomista#
    to sto ti mislis da ako si zavrsio fakultet u Bg da si stekao vece znanje od mene nisi nimalo u pravu,cinjenica je da kupljeni ispiti vise kostaju u Bg a ko je ucio njemu je sve jedno gde polaze ispite
    (bratic, 30. jul 2015 16:28)

    # Link komentara

  164. I ja imam odgovoran i stresan posao pa nemam ni 40000 platu!!!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Макса,Нови Сад, 30. jul 2015 16:08)
    Zavisi li od tebe cela zemlja?
    (Rambo, 30. jul 2015 16:26)

    # Link komentara

  165. Ne bismo imali nista protiv tolike plate da doticna nije 2014 napravila u NBS gubitak od 400 miliona evra. Ko je zaboravio, internet sve pamti. Ima jos dosta toga o cemu su mediji pisali, ali ovo je najgore jer to sve mi placamo kroz poreze i stosta drugo.
    (Kompetencija, 30. jul 2015 16:25)

    # Link komentara

  166. Sumnjam da bi plata visokoskolovanog zaposlenog u NBS iznosila 30.000,00 din.Ali ne bih nista protiv imala da se tu zaposlim.To je cast raditi u takvoj ustanovi!
    (cvrcak maleni gladan, 30. jul 2015 16:24)

    # Link komentara

  167. Radila bih i za 20.000 din. i trudila bi se da što pre neko prepozna moje kvalitete pa da napredujem. Ne mogu da očekujem da odmah sednem u fotelju i primam platu od 100 ili 200 hiljada. Svakome po zasluzi i stručnosti.
    (Slađana, 30. jul 2015 16:19)

    # Link komentara

  168. Ja bih radio za 5000 evra koliko ti imas i garantujem da imam bolje kfalifikacije od tebe. Zavrsen Beogradski a ne Pristinski ekonomski fakultet. Master na LSE i tri godine u Barclays banci u Londonu.A ne knjigovodja u Jugobanci u Kosovskoj Mitrovici i Pristinskoj Grmiji. Sada radim potpuno drugi posao za stranu kompaniju
    (ekonomista, 30. jul 2015 16:18)

    # Link komentara

  169. Svaku platu treba zaraditi,kakvo god da je radno mesto.Ne moze se bas svako vagati, jer ni vaznosti i odgovornosti nisu uvek iste.
    (Zdravo razmisljanje, 30. jul 2015 16:18)

    # Link komentara

  170. Nema kome da se pravdate sve dokle radite odgovorno i dobro svoj posao.
    (nogerija, 30. jul 2015 16:18)

    # Link komentara

  171. Kakve veze ima ovo poređenje sa privatnim sektorom? Ako ja kao privatnik dam platu mom obezbeđenju 50.000 din. kakve to veze ima sa ljudima koji rade u državnom sektoru? Ako je neka privatna firma dovoljno jaka niste vi ti koji joj možete odrediti kome će u svojoj strukturi dati koliku platu. Borite se protiv privatizacije ali kad želite da poredite plate onda pričate kako je bolje u privatnom sektoru. Vi ljudi ne znate šta hoćete ali leba bez motike nema i kraj.
    (Radmilo, 30. jul 2015 16:18)

    # Link komentara

  172. Svako radno mesto treba biti placeno srazmerno strucnoj spremi, vaznosti i odgovornosti.
    (Cemu galama?, 30. jul 2015 16:15)

    # Link komentara

  173. Javnosti je sve na dlanu, bez skrivanja i zavlcenja.Srazmerno odgovornosti koju obavlja, plata joj je ok.
    (Vila, 30. jul 2015 16:13)

    # Link komentara

  174. Posao guvernera nije mala stvar i svakako da podržavam da ima toliku platu.
    (Shone, 30. jul 2015 16:13)

    # Link komentara

  175. Ovo nije plata koja bi privukla nekog ekstra strucnjaka posto, na takvim pozicijama napolju ti strucnjaci zaradjuju mnogo vece sume.
    Plata u NBS nije neka senzacionalisticka vest...nije ni vest jer je to nesto normalno!
    Inace, za sada, NBS radi svoj posao dobro. Dinar ne oscilira mnogo na dnevnom nivou, devizne rezeve su stabilne, na nivou od preko 10mlrd evra, bankarski sistem je siguran i stabilan....
    (MavericMeerkat, 30. jul 2015 16:11)

    # Link komentara

  176. Plata srazmerna važnosti i odgovornosti? Još kad dodamo na to sve i učinak ova nazovi guvernerka ne bi u realnosti dobila ni €20.00 mesečno. Da ne pričamo o kvalifikacijama i dosadašnjem bahaćenju. Vreme je da se izađe na ulice narode inače ćemo živi istruliti pored ovih politikanata.
    (Scotch Bonnet, 30. jul 2015 16:10)

    # Link komentara

  177. Dnevno...
    (Resident, 30. jul 2015 16:10)

    # Link komentara

  178. ponasaju se kao da je Jorgovanka prvi guverner,pa zaradjuje punooo itd...Bilo je i pie nje mnooogo njih i oni su zaradjivali i punooo i dosta,ne vidim cemu tolika prasina oko NBS kad se zna da oni imaju jako velika primanja oduvek...
    (mica, 30. jul 2015 16:10)

    # Link komentara

  179. Ko ima toliku platu u NBS-u? Kafe kuvarice? Cistacice?
    (dRAGICA, 30. jul 2015 16:09)

    # Link komentara

  180. Mene sramota koliko Vama dobro ide...
    (input011, 30. jul 2015 15:53)
    Dinar je stabilan, inflacija pod kontrolom...U čemu je onda problem? Plata guvernera? To je odgovorna pozicija. Seti se hiperinflacije iz 1993.godine...
    (Laki, 30. jul 2015 16:09)

    # Link komentara

  181. Vucic ima dosta dobrih kadrova ali ova zena je najbolji,zato puna podrska njoj i njenom besprekornom radu.
    (Spasoje, 30. jul 2015 16:09)

    # Link komentara

  182. Kako lazete, plata radnika obezbedjenja je 60.000
    (Marko, 30. jul 2015 16:09)

    # Link komentara

  183. Kao pocetnik da
    (oLJA, 30. jul 2015 16:08)

    # Link komentara

  184. Pohvale za dosadasnji rad guvernerke Tabakovic, pokazala je strucnost u ovoj oblasti.
    (Europejac, 30. jul 2015 16:08)

    # Link komentara

  185. Je l to ona nestranačka ličnost?
    (Bijek, 30. jul 2015 16:08)

    # Link komentara

  186. I ja imam odgovoran i stresan posao pa nemam ni 40000 platu!!!
    (Макса,Нови Сад, 30. jul 2015 16:08)

    # Link komentara

  187. Ne vidim u opste o cemu pricaju ovi novinari!!
    NBS je nezavisna institucija, koja ima MNOGO ZNACAJNU funkciju i plate moraju biti velike.
    Cak, plate i nisu nesto velike....500-600k nije neka plata oko koje treba da se vodi ovolika polemika.
    (SaucySalamander, 30. jul 2015 16:08)

    # Link komentara

  188. Iz ovoga sledi da je 1:8,5=30000:550000 ili makar priblizno srazmerno
    (Milica S., 30. jul 2015 16:07)

    # Link komentara

  189. Neka izadju sa spiskom zaposlenih i podacima o tome koliko je ko primio taj mesec. Sta bre tu ima da se krije? Kakav bre radnik obezbedjenja i bakraci? Daj ovamo kolike su vam plate da znamo.
    (Maldini, 30. jul 2015 16:06)

    # Link komentara

  190. gospodjo dao bih ja vama 30000 din plate, a sve ostalo sa sve ustedjevinom uzeo i pustio bih vas da zivite od prvog do prvog u mesecu.
    (Zoran, 30. jul 2015 16:06)

    # Link komentara

  191. podrzavam rad tabakoviceve. kompetentna je i sposobna zena.
    (Tip Top, 30. jul 2015 16:06)

    # Link komentara

  192. evo i ja se kao ing javljam da radim kao portir za 30000, greota da blejim na birou. Ako je i od jorgovanke, mnogo je.
    (drMo, 30. jul 2015 16:05)

    # Link komentara

  193. Jorgovanka Tabakovic je jedan od najbilji kadrova koje SNS ima medju svojim redovima!
    (Dixi, 30. jul 2015 16:05)

    # Link komentara

  194. Konstantno se napada Tabakovićka zbog visine plate, ajte molim vas budite pošteni pa malo pomenite i plate bivših nam guvernera.
    (Milica, 30. jul 2015 16:04)

    # Link komentara

  195. sve pohvale za Jorgovanku.
    (Goga, 30. jul 2015 16:03)

    # Link komentara

  196. Nešto mi sa 8,5 puta 30000 nije jasno, ali je treba potsetiti šta je govorila pre nego što je došla na tu funkciju, tada su plate i penzije bile daleko veće u Srbiji, ona sada odstače kao neboderi u Njujorku od obične raje, a od gladnih da i ne govorim.
    (ZoranNS, 30. jul 2015 16:03)

    # Link komentara

  197. Mogu samo da kazem sramota. Za jednu njenu mesecnu platu neko radi 2 godine da bi primio toliko novca, pa nije li to sramota, bruka i sramota!!!
    (n, 30. jul 2015 16:03)

    # Link komentara

  198. Svi zaboravise rad gospodina Jelasica u vreme vladavine DS-a. Secate li se njegove plate?
    (Setite se, 30. jul 2015 16:03)

    # Link komentara

  199. Mnogi su kada je gospođa Tabaković došla na mesto guvernera sumnjali u njene sposobnosti. Međutim, potpunom stabilizacijom kursa otklonila je sve sumnje koje su postojale kod pojedinih ljudi. Okupila je dobru ekipu viceguvernera i pri tome nije gledala na stranačke boje, jer je i za viceguvernera postavila i Dianu Dragutinović koja je jedno vreme bila ministar u vladi DS-a.
    (Aki, 30. jul 2015 16:02)

    # Link komentara

  200. "Raspone koji su u NBS bili 1:18 od najniže do najviše plate, guvernerka je kaže svela u okvir 1:8,5, ali ne tako da je drastično smanjena plata viceguvernera, već su podignute najniže plate".
    560000:8,5=65882 dinara je najniža plata ako guvernerka ne laže i ako zna elementarnu matematiku.
    (Jorgovanka, zaposli me u NBS za minimalac!, 30. jul 2015 16:01)

    # Link komentara

  201. E, koliko je rupa na ovom camcu napravila bivsa vlast, dobro je da se jos uvek krecemo.
    (Rale, 30. jul 2015 16:01)

    # Link komentara

  202. Nije problem plata radnika obezbedjenja vec guvernerke koja ne znam kakvu to odgovornost pa ima.
    (Dejan Kostic, 30. jul 2015 16:00)

    # Link komentara

  203. Ja bih radio!
    (Ice Coffee, 30. jul 2015 16:00)

    # Link komentara

  204. Nismo mi zaboravili da je Jelašić imao platu preko 700 000 dinara!
    (Sirgijan, 30. jul 2015 15:59)

    # Link komentara

  205. Ako bi neko, reference radi, mogao da me podseti kolika je bila Jelašićeva plata? Nekih šesto hiljadarki, a? Koliko je to bilo po tadašnjem kursu?
    (AxlRoseBG, 30. jul 2015 15:59)

    # Link komentara

  206. Ja ne znam sto se javljaju ds botovi. Pa Jelasic je objasnio, pre neki dan, sta su oni radili, dok je on bio guverner.
    (Medenjak, 30. jul 2015 15:59)

    # Link komentara

  207. @phant0m, pa kada izadje konkurs, mozes da se prijavis ko i bilo koji drugi gradjanin Srbije.
    (Font, 30. jul 2015 15:58)

    # Link komentara

  208. zna se kolika je prosecna plata u Nbs sa 7-1 str.spremom.... Cak i zaposleni u pisarnici napomenute institucije imaju mnogo vecu zaradu.
    (sova, 30. jul 2015 15:56)

    # Link komentara

  209. Mane je gdjo. sramota zbog vase plate i ove sramotne izjave.
    (veseljko, 30. jul 2015 15:56)

    # Link komentara

  210. 8,5×30000=255000,sad mi je jasno sto stojimo ovako dobro.Guvernerka mora da dobije peticu iz matematike☺
    (Vrle, 30. jul 2015 15:55)

    # Link komentara

  211. "Mi naše plate ne određujemo u odnosu na finansijski sektor zemlje u kojoj živimo. Imamo definisane koeficijente..."
    Najbolje da se vi u NBS odredjujete u odnosu na Svajcarsku, a mi ostali cemo u odnosu na Srbiju!?! Jbt, idem da kupim kosulju koja se kopca pozadi...
    (milos, 30. jul 2015 15:55)

    # Link komentara

  212. 8,5×30000=255000,sad mi je jasno sto stojimo ovako dobro.Guvernerka mora da dobije peticu iz matematike☺
    (Vrle, 30. jul 2015 15:55)

    # Link komentara

  213. Nije stvar u iznosu plate pametna plavušo nego po učinku. To znači da i moja baba može da prodaje evre kako hoće tj. da joj MMF bude gazda
    (Ee, 30. jul 2015 15:54)

    # Link komentara

  214. Da je plata od 30.000 rsd sasvim normalna u narodnoj banci, u to tesko da mogu da poverujem. Verovatno kafe kuvarice i cistacice ako nisu iz Mopexa ili Dedinja, imaju toliko!
    (labud crni, 30. jul 2015 15:54)

    # Link komentara

  215. Mene sramota koliko Vama dobro ide...
    (input011, 30. jul 2015 15:53)

    # Link komentara

  216. Kad se samo setim koliku su platu imali Dinkic, Jelasic i Soskic kao guverneri odmah mi se place od muke. Oni su imali skoro 700 000 za vreme ds-a, a narod nije imao ni za hleb.
    (Citalac 011, 30. jul 2015 15:53)

    # Link komentara

  217. Mozda vam je cudno ali tolike su plate ova vlast je odgovorna i stedi svuda gde moze!
    (Aki, 30. jul 2015 15:53)

    # Link komentara

  218. Ovi iz DS-a nisu zakinuli penzionerima, toliko...
    (šetač, 30. jul 2015 15:52)

    # Link komentara

  219. i pre je bilo guvernera,i oni su imali visoka primanja,sta se sad uhvatili Jorgovanke...zena radi svoj posao sta je tu sporno...
    (likic, 30. jul 2015 15:52)

    # Link komentara

  220. Cekajte malo zar plata u NBS nije bila 600000 dinara za vreme Jelasica, kako sada 30000.
    (pegica, 30. jul 2015 15:52)

    # Link komentara

  221. ako su plate i koeficijenti propisani jos pre 12 godina u vreme vladavine demokrata, kako to sad one odjednom bodu oci
    (JANA, 30. jul 2015 15:50)

    # Link komentara

  222. Sama je sebi smanjila platu i to za 100 000 dinara pa nismo svaki dan u novinama to čitali a sad svaki dan smarate sa platama koje su realno manje nego kada je Šoškić bio guverner!
    (Tole, 30. jul 2015 15:50)

    # Link komentara

  223. zaista mi nije jasno sta su se sad dokacili Jorgovanke,svi znamo da je funkcija guvernera dobro placena...Bilo je guvernara i pre nje,i oni su zaradjivali...ali ih niko ne spominje,samo realno govorim
    (mica, 30. jul 2015 15:49)

    # Link komentara

  224. svako prima platu srazmernu odgovornosti
    (jelka, 30. jul 2015 15:48)

    # Link komentara

  225. Odgovornost guvernera je srazmerna primanjima.tako da ne vidim razloga za toliku naduvenost
    (Mica, 30. jul 2015 15:48)

    # Link komentara

  226. Dobro bi bilo da se zakon o proveri imovine odnosi i na prethodne funkcionere, pa da se utvrdi osnovanost njihovih zarada a naravno i imovina.
    (Sharlote, 30. jul 2015 15:47)

    # Link komentara

  227. kontrolor koji ide u poslovnu banku ne izlaze ni sebe ni porodicu riziku, i nije u redu da lažeš narod. neće njega neko da ubije zbog negativnog izveštaja. ne traži od naroda da razume "jadne" neradnike koji zaradjuju više od tih zlih i opasnih bankara
    (bole, 30. jul 2015 15:46)

    # Link komentara

  228. U pravu je ima odgovornu funkciju vodi monetarnu i fiskalnu politiku i treba da ima dobru platu!
    (Damir, 30. jul 2015 15:46)

    # Link komentara

  229. Bolje da cute i da se ne blamiraju. Ionako svaki blam i svako dno ovaj narod malo komentarise na telefonima sutra dodje nova vest i sve se zaboravi. Tako da politicari cutite uzivajte kradite putujte, firmirana garderoba stanovi novogradnja,decu na najbolje fakultete dok mozete i samo cutite, bar nas ne ponizavajte kretenskim i maloumnim izjavama, jer smo dovoljno ponizeni i ovako.
    (bojan, 30. jul 2015 15:46)

    # Link komentara

  230. oduvek su plate tamo velike... ajde oni su i izasli i rekli informator je stalno na sajtu i moze se videti da nijedno mesto u nbs nije viska... ja bih voleo da tako izadju i drxavna preduzeca tipa eps zeleznice srbijagas... ali toga nece biti sigurno
    (meek mill, 30. jul 2015 15:46)

    # Link komentara

  231. Kolike su plate imali prethodni guverneri molim vas napisite
    (Aleksandara, 30. jul 2015 15:45)

    # Link komentara

  232. Onda bi trebala da ima 50% više od svojih zaposlenih, sramota je da ima ovoliku platu ni za šta...
    (miki, 30. jul 2015 15:45)

    # Link komentara

  233. Bolje da joj budzet isplacuje platu nego tajkuni.
    (Crna dama, 30. jul 2015 15:44)

    # Link komentara

  234. Ako je njena 600, raspon 1:8.5, najniza je 70. Može to mnogo bolje...
    (1:8.5, 30. jul 2015 15:42)

    # Link komentara

  235. ja pristajem i za 25000!!!!!!
    (pz, 30. jul 2015 15:42)

    # Link komentara

  236. Koliko se ja razumem u matematiku kod odnosa 1:8,5 guvernerka bi trebala da ima platu 8,5x30000=255000.Po onome što se javno govori ona ima i duplo više od toga.E sad neka objasni po kom modelu se njena plata obračunava,jer ona za mesec zaradi moju godišnju platu zajedno sa smenama,vikendima,praznicima itd.Sramota.
    (Mrmac, 30. jul 2015 15:42)

    # Link komentara

  237. Hej, ja sam inženjer i bio bih radnik obezbeđenja u NBS za te pare. Gde da se prijavim?
    (Ljubiša, 30. jul 2015 15:42)

    # Link komentara

  238. A Zašto kontrolor izlaže sebe i porodicu riziku?
    (Miloš, 30. jul 2015 15:41)

    # Link komentara

  239. Sta nije tacno 1:8,5 ili 30.000 rsd?
    (biljana, 30. jul 2015 15:38)

    # Link komentara

  240. Ovde će biti puno komentara... pozivaju se svi botovi
    (MiIos, 30. jul 2015 15:37)

    # Link komentara

  241. Evo ja hocu za 30000 da radim...redocna plata, stalan posao, zdrastveno i socijalno plus godisnji odmor.
    Gde da se prijavim?
    (phant0m, 30. jul 2015 15:37)

    # Link komentara

  242. pokondirena tikva!
    (znam te,znas me.., 30. jul 2015 15:35)

    # Link komentara

  243. Po tome što kažete ispada da radnik obezbeđenja nema neku veliku odgovornost pa plata 30,000. Ok prijatelju iz obezbeđenja kad budeš video neku pljačku ili slično,ti onda okreni glavu ili idi na puš pauzu jer očigledno da tvoj posao neznači ništa.Ti, ja i ostali smo samo potrošna roba,
    (Srdjan, 30. jul 2015 15:35)

    # Link komentara

  244. Za onih 12 godina, DS je promenila par guvernera. I svi oni su imali duplo vece plate nego danas? Kako to da tada to nije bio problem, a da danas jeste?
    (Itinerer, 30. jul 2015 15:34)

    # Link komentara

  245. Koliko se sećam njeni prethodnici su imali preko 600 000 platu pa tada nije bila ovakva hajka!
    (Igor, 30. jul 2015 15:32)

    # Link komentara

  246. NapreDNO!
    (Sullccc, 30. jul 2015 15:31)

    # Link komentara

  247. Pa ovo covek kada procita, ne zna da li da se smeje ili da place! Sramota koliko nam dobro ide!!!!
    (Branko, 30. jul 2015 15:31)

    # Link komentara

  248. Plata srazmerna važnosti i odgovornosti? Slažem se 100%. E sad, što guvernerka ne navede i profesionalne kvalifikacije? Tu je priča drastično tanja...
    (cinik, 30. jul 2015 15:30)

    # Link komentara

  249. OSTAVKA!!! Kakva neodgovornost i neznanje...
    (Vlada, 30. jul 2015 15:30)

    # Link komentara

  250. Imam ja kokosku u kokosinjcu, slicna frizura.
    (Line, 30. jul 2015 15:26)

    # Link komentara

  251. Kori napravila platu pa bi sad da otpusta a ova se brani kao vaznom funkcijom vecu platu od premijera i predsednika ima.
    (Pivke, 30. jul 2015 15:19)

    # Link komentara