- Komentari -
  1. Sve mi je jasno, ali da turisti u 21. veku ne mogu da provere cene pre nego što odluče kuda će na letovanje, to ne razumem. Razumem one koji su uplatili letovanje pre godinu dana, ali uvek je moguće iskalkulisati trenutne cene i svesti troškove na optimum, za par sati surfovanja se može napraviti plan trošenja novca na odmoru.

    Sa druge strane, ja ako nemam pare, preskačem odmor i ostavljam sve za sledeću priliku, bolje da sedim kući na reci, ili odem na kampovanje na par dana nego da se na odmoru umorim...
    (jokjuar, 28. jul 2015 09:23)

    # Link komentara

  2. Svake godine su cijene u Hrvatskoj vece,
    svake godine broj turista je veci,
    tu svaka rasprava o preskupome prestaje.
    (Punč of noobs, 28. jul 2015 08:58)

    # Link komentara

  3. Neki dan se vratio iz Vodica, svojim autom nas 4 , iznajmili kuću odličnu za 75 € na dan sa svim mogućim , udaljena 300 m od plaze i centra malog prigradskog naselja, Posjetili Plitvice i Krku, kninsku tvrđavu , masaže , sva izmišljanja osim sto smo uglavnom roštiljali kod kuće i hranili se iz Konzuma i ostalih trgovina kojih ima na svakom koraku, živim uz granicu sa Srbijom pa je i put usporediv, mene je tih 8 dana koštalo malo manje od 400 €, čak sam bio iznenađen pa i malo ljut sto u krcatim Plitvicama sladoled sam plati isto kao u mojoj zabiti u Slavoniji!
    (Mm, 28. jul 2015 08:11)

    # Link komentara

  4. Ja zaista ne razumijem ljude koji dodju u Dubrovnik ili Hvar, udju u najskuplji restoran i poslije racune objavljuju na webu. Mi se svi jos nismo navikli da ne postoje mjesta koja si svi mozemo priustiti. Tako kada se poceo naplacivati upad na plazu hotela Excelsior u Dubrovniku od 100 kn (pred 15 god) su lokalci bili u soku. Jer su oni tamo dolazi na kupanje cijeli svoj zivot. Eeee pa ne ide. Netko plati sobu 400eur, a onda ce mu loklni mangup skakati po glavi. Ja zivim u Hrvatskoj cijele godine. I meni je skupa. PDV je 25% na sve. Postoje mjesta koje si u Hrvatskoj svatko moze priustiti. Takodjer su mi sulude usporedbe, Hrvatska, Grcka, Crna Gora... Svaka od tih obala je lijepa, ima svojih cari. Ja sam osobno vezana na srednji Jadran i otoke oko Sibenika, ali mi ne pada napamet pljuvati po Grckoj i njihovoj obali. Kaj se mene tice bilo bi dobro da svi imamo dovoljno para da svake godine odemo na drugo mjesto. Mnogo ljudi ne bi vidjelo mora da se 70ih i 80ih nisu izgradile vikendice...
    (Ivancica, 28. jul 2015 07:02)

    # Link komentara

  5. 8 godina radim kao ugostitelj u Dubrovniku i, ne samo da Vas nitko neće pogledati preko oka zbog nacionalnosti, nego ćemo za Vas učiniti i više nego za nekog Amera ili Švabu, ovo Vam mogu obećati. Ljudi iz cijele Hrvatske, Srbije, BiH, Crne Gore dolaze ovdje ili da rade ili da se odmore, nevažno. Nitko Vam neće pričati kako se ovdje često poslužuju Srpske rakije i vina ili što smo mi znali raditi samo da se pobrinemo da se slučajno ne bi gost iz Srbije osjećao loše baš zato što znamo da gosti iz Srbije znaju biti ukočeni i bojati se nepotrebno. Nemamo mi ovdje vremena za gluposti kao što je nacionalnost. Članak ne bih komentirao jer je tendenciozan.
    (Nikolai, 28. jul 2015 00:29)

    # Link komentara

  6. cijene su u HR iste kao u Srbiji, vratio sam se iz V. Banje prije 9 dana. Pomnožite he cijene sa 15 i dobijete cijenu u dinarima, pečeno pile komad 19,99 ili 300 din (strana 5 kataloga, od 16 do 22. 07.) a Plodine su jedan od trgovačkih lanaca koji je u svakom većem gradu ili otoku.
    [link]
    (A1, 27. jul 2015 22:27)

    # Link komentara

  7. Osam letovanja - jedno Santorini, sedam Spanija, tri Majorka. Ostali kako hoce, ja sam nasla gde mi odgovara. S tim sto planiram jednom da odem na Martinik, to mi je zelja.
    (abc, 27. jul 2015 21:21)

    # Link komentara

  8. pre neki dan ste pisali da je sve rasprodato na jadranu. i ja pomislih sad cu da se odmorim od ovakvih tekstova. al ne lezi vraze! sad dolaze tekstovi tipa sve je rasprodato, ovce su kupile, ali im je skupo. ko vas tera da idete na jadran? od tolikih mora vi bas ocete tamo! ovce treba sisati!
    (beeeeee, 27. jul 2015 21:12)

    # Link komentara

  9. Nema onog Mira iz Splita da komentarise, verovatno je otisao u Srbiju na letovanje.
    (Milosav, 27. jul 2015 20:57)

    # Link komentara

  10. Не разумем сврху оваквих текстова. Хоћете ли да кардељева деца доживе срчку због нарушавања братства и јединства?
     (осунчане комуњаре, 27. jul 2015 20:40)

    # Link komentara

  11. Posle ne valja CG...
    (Milutin, 27. jul 2015 20:39)

    # Link komentara

  12. Samo .... Ide u hr. Koji normalan Srbin ide u Hr?!?
    (Srbinmusliman, 27. jul 2015 20:33)

    # Link komentara

  13. Juce sam se vratila sa Hvara i zaista je kako ovde pisu. U skromnijem restoranu na rivi sam platila 30 evra za obrok sa jednim gaziranim picem. Ako idete sa familijom iskesiracete 100 evra samo za veceru. Ja kako sam isla sa drugaricama placala sam samo za sebe i nisam uspela da prodjem ispod 100 evra na dan. Smestaj je jako papren. Jedno pice u klubu je 10 evra. E sad, koliko vidim tamo nema ni nasih a ni hrvatskih turista. Uglavnom Italijani, Spanci, Britanci... Tako da su cene formirane prema njihovom budzetu.
    (MK, 27. jul 2015 20:24)

    # Link komentara

  14. Nije nista tacno.
    (oni, 27. jul 2015 20:20)

    # Link komentara

  15. Решење је МекДоналдс :)
    (Горан Вук, 27. jul 2015 19:49)

    # Link komentara

  16. Pa dećki kaj frfljate! To su cijene po evropskim nivou. Dok smo mi EU, vi svi koji se bunite nažalost niste, jal tak?
    (Okostolnotrčalo Hrvoje, 27. jul 2015 19:15)

    # Link komentara

  17. Ja se nalazim na Kritu trenutno i cene koje su navedene u tekstu su otprilike minimala ovde. Hamburger,cizburger itd 8eur, toceno veliko pivo 4-5 eur,sva klopa uglavnom od 8eur pa na dalje,tako da ne vidim kako je to Jadran preskup u odnosu na druge. uvek mozete naci zabacenija mesta koja su malo jeftinija od drugih ali svi bi tamo gde "gori".
     (kicko, 27. jul 2015 18:50)

    # Link komentara

  18. Nikako mi nije jasno, ko vas tera da idete tamo ili u Crnu Goru ako je preskupo? Bio je pre neki dan isti ovakav clanak za CG. Da li postoji nacin da potencijalni turisti prover cene pre nego sto odu na more?
    Kada citam ovaj clanak cini mi se da ovi koji se cale su samo seli u auto ili autobus i ajde idemo na more.
    Ako su cene toliko visoke za ono sto se nudi verovatno im se ti gosti nece vratiti iduce godine tako da ne znam koliko se to isplati domacinima. Sto kazu bolje da godinama kaplje nego jedan dan da lije.
    Sistem potraznje i ponude je veoma efikasan, mogu ja da cenim nesto 1000 evra ali ako to niko ne zeli ili moze da se nadje bolje za recimo 500 ja ga sigurno prodati necu.
    Kao dete sam bion na CG primorju tri puta. Na hrvatskom ili bilo gde u Evropi nikada postoi zivim u Kanadi. Mi smo ovde razmazeni posto su nam Karibi, Meksiko, Kostarika na nekoliko sati avionom, cene pristupacne a ako neko bas zeli i moze ima i ultraluksuznih opcija. Kvalitet usluge za cenu je na vecini mesta iznad proseka. Nikada do sada nismo imali nekih vecih primedbi, ako je necega bilo osoblje hotela se potrudi da isprave sto je brze moguce.
    (Milosav, 27. jul 2015 18:48)

    # Link komentara

  19. @ lola

    Kada rekoste Vrbanj na Hvaru,celo detinjstvo mi je pred ocima.Ja sam leta provodila u Vrboskoj najlepsem mestu na svetu.Secam se jos vremena kada smo isli autom za Starigrad pa prolazimo kroz Vrbanj gde jos asfaltnog puta nije bilo.Imali smo zenu bas iz Vrbanja koja je svakodnevno dolazila u Vrbosku da prodaje povrce i voce.Najlepsi dani,najlepse vreme detinjstva i rane mladosti provela sam na Hvaru.Obisla sam sam stvarno dosta svetskih destinacija,ali takvo more kakvo je u Dalmaciji,Hvar,Brac to nema nigde.Mozda bi uporedila sa Havajima,ali samo Maui.Uzivajte u prelepoj Dalmaciji
    (Tea New York, 27. jul 2015 18:39)

    # Link komentara

  20. Interesuje me kolika je cena dva parceta Dalmatinske prsute prozirne kao staklo,parceta kackavalja i case proseka.Devedesetih godina proslog veka kada sam isao na more u Baske vode,Makarsku ili Omis to je bilo papreno skupo.Garantujem da je to i danas za nas obicne smrtnike.U Hrvatsku na more idu oni koji su rodom tamo,imaju rodbinu tamo ,stanove ,kuce itd.i oni koji imaju veliko bogatstvo a mozga nemaju da odu na druga poznata svetska mesta.Ovi talenti koji pricaju kako je jeftino platiti 25 evra jednu veceru a dolaze iz inostranstva,Nemacke ,Svedske itd. i to uporedjuju sa ostalima na Balkanu grama mozga nemaju.Da ovde zive i rade nikada ne bi tako pricali ali to je njihov problem.Sve u svemu odmor na Hrvatskom primorju je mnogo skuplji u odnosu na Grcku,Spaniju,Tursku, i to nikako ne moze da se uporedjuje.Toliko o svemu ovome.
    (Djordjevic Goran, 27. jul 2015 18:38)

    # Link komentara

  21. Bio sam u Dubrovniku cetvrtog jula,sjeli smo poslijepodne u Restoran Revelin Club,narucili smo samo pice,bilo nas je cetvoro,bilo je vruce,nismo narucili nista posebno,ja ledeni caj,ostali ne sjecam se bas svega,otisao sam da platim,racun 178 kuna ili 23,72 eura,nisam mogao da vjerujem,pa jeftinije je i na Piazza della Signoria u Firenci,kada smo se vracali svratili na odmoriste Vrata Jadrana u Rijeci,narucili kavu i sokove,sve skuplje nego na autogrilovoima u Italiji,kava je 1,50 u Italiji 1 euro,nevjerovatno,nemojte samo da kazete da u Italiji nema nista da se posjeti ,da nema turizma,izmedju ostaloga ima "samo"pet mora!
    (Dragan, 27. jul 2015 18:21)

    # Link komentara

  22. Lepseg mora od Hr nema , cak ni u Spaniji bio sam u Ljoret de Maru jednom hvale tu Costa Bravu, nista posebno. Barselona je nesto drugo bez premca , ali more nista. Ova šačica koja pljuje Hrvatsku nemam reči, verovatno hejtuju oni sto imaju putra na glavi, to je 0.000001% od 7 ipo miliona Srba. Hrvati ajde jesu malo sirovi, mislim na Dalmoše ne u Istri. Ali oni su takvi, to pre svega mislim na uslugu ne nacionalizam, Dalmatinci nisu kao narod u Zg vredni i to je tako uvek bilo ali su dobri ljudi.
     (Nikola, 27. jul 2015 18:20)

    # Link komentara

  23. Letovali smo u Rovinju proteklih 9 godina, ove godine smo otisli u Grcku. Preskupo je postalo, apartmani nikakvi, daleko od grada, cene od 50e. Rovinj plaza ni nema. Skaraba je nekada bila pun pogodak sada se za nju proculo stalno je guzva. Koliko novca u Rv potrosim za 10 dana, da par puta sednem u restoran, za manje novca u Grckoj dobijem dve nedelje, idem svojim kolima (predjem trostruku kilometrazu skoro), platim trajekt, apartman ima ispred sebe samo more, mogu da priustim i odlaske na veceru i rucak... Odavno Istra nije namenjena nama, sada oni ciljaju goste vecih plateznih sposobnosti, Beogradjani su izgubili svoje mesto.
     (Kerkira, 27. jul 2015 18:19)

    # Link komentara

  24. Sta bre vi hocete da imate kupanje za dzaba , pogled za dzaba , lep vazduh i plavicasti jadran za dzaba ? Pa te cene su jeftine da ja vama kazem za ono sto se sve dobija u tom gradu. Te cene su ok poredeci Ameriku Kanadu Australiju.Kome se ne svidja moze u BELU PALANKU da jede pljeskavicu za 80din. i da gleda ruiniranu opstinu.
    (Aleksandar, 27. jul 2015 18:15)

    # Link komentara

  25. hvar je postao mjesto za mladji jet set, tj tatine sinove i ne cudi me to.... neka ih deru sta ima tu lose? sinove i kceri todorica, miskovica, mitrovica... inace cjene su sasvim normalne na jadranu, ja sam bio prosle sednice u Dubrovniku na koncertu Maksima Mrvice, a noc poslije Stefan Milenkovic na otoku Lokrumu, i cjene su kao u Crnoj Gori, koja kompletna ne pruza kao sam Dubrovnik...
     (torcida_trebinje, 27. jul 2015 18:14)

    # Link komentara

  26. Bio prosle godine na Bracu.Cene nesto skuplje nego u centru Bg-a i opravdano..
     (kub, 27. jul 2015 18:05)

    # Link komentara

  27. obrok u sutomoru može se dobiti za €3.5 :)
     (danny boy, 27. jul 2015 18:01)

    # Link komentara

  28. letujem u Bolu na Bracu vec godinama....prelepo mesto, divni ljudi, fantasticna klima....nadrndani konobari iz Slavonije i Hercegovine koji mrze i sebe a ne turiste odakle god da su. Cene su kao kod nas ili malo vise. U marketima je uglavnom sve kao kod nas osim pica koje je i do dva puta skuplje....ko zeli da izadje u restoran otvorice se nista manje nego u BG... osvezenje na plazi je malo skuplje, ali plaza je :) vecina koja se zali, pocev od autora ovog teksta gaji jos uvek iluziju sindikalnog odmaranja gde se jelo sa lonca....to vreme je odavno proslo i kome se ovo sada ne svidja ima kadu kod kuce
     (realan, 27. jul 2015 17:41)

    # Link komentara

  29. letujem u Bolu na Bracu vec godinama....prelepo mesto, divni ljudi, fantasticna klima....nadrndani konobari iz Slavonije i Hercegovine koji mrze i sebe a ne turiste odakle god da su. Cene su kao kod nas ili malo vise. U marketima je uglavnom sve kao kod nas osim pica koje je i do dva puta skuplje....ko zeli da izadje u restoran otvorice se nista manje nego u BG... osvezenje na plazi je malo skuplje, ali plaza je :) vecina koja se zali, pocev od autora ovog teksta gaji jos uvek iluziju sindikalnog odmaranja gde se jelo sa lonca....to vreme je odavno proslo i kome se ovo sada ne svidja ima kadu kod kuce
     (realan, 27. jul 2015 17:41)

    # Link komentara

  30. kakva Hrvatska i more hladno bura itd nikakva usluga
    ...samo Spanija i Grcka Malta France ...napominjem da je Pileci Giros na Mykonosu i dalje 2.5 eura vec 10 godina...i tako to a vi tenkisti ...i blajburgovci.....uzivajte u praznim pricama kako je Croatia lepa...naravno Istra ...izuzimam to nije Croatia
     (dragan, 27. jul 2015 17:39)

    # Link komentara

  31. @Artemis Foul
    Bijela riba je skupa iz prostog razloga ponude i potražnje (imaš srdele i inćune svuda po samo 2.50€/kg). Potražnja (ljeti) prevelika, ponuda za toliku tražnju nedostatna. I još nešto. Kod tebe usred Europe jela od uvezene (atlanske) ribe ne naliče ni na što, nije slučajno da Talijani i Francuzi kao znalci i gurmani toliko cijene jadransku lovinu.
    PS
    Tripice s bobom - vrhunski specijalitet koji su turisti (splitsko područje) već davno otkrili.
    (skupa riba, 27. jul 2015 17:36)

    # Link komentara

  32. Ja sam iz Sarajeva i u zadnje 4. godine ljetujem ili u Albaniji ili u CG. Previse potcjenjujemo Albaniju onim nasim krilaticama "razvijen ko albanski turizam" al' ako nista drugo imaju fantasticno more, cisto, jeftino i usluga na nivou.

    Hrvatska bezobrazno preskupa. Za te pare mozes komonto ljetovati u Turskoj ili Grckoj
    (drug_lenjin, 27. jul 2015 17:28)

    # Link komentara

  33. Bicu posten...kada sa Sicilije ili iz Venecije doplovite do , recimo, Hvara, znate da ste dosli u selo na obali mora!
    (izadje na videlo, 27. jul 2015 12:49)

    A gdje je tu problem?

    Netko sanja o životu u New Yorku, a netko sanja o tome da živi u Varaždinu ili Subotici.

    Netko sanja o tulumarenju na Ibizi, a netko pet godina unaprijed rezervira svjetionik gdje neće biti apsolutno nikoga.

    Selo je okej. Ja volim selo.
    (Zg, 27. jul 2015 17:12)

    # Link komentara

  34. @Belgijanac
    Eto, spomenuo si cijenu kave - i ljeti i zimi najtraženijeg napitka, koja je u Belgiji prosječno 2.50€, na Jadranu, pak, (u neusporedivo boljoj varijanti) svega 1.20€. Što bi htjeli, vrhunske morske ambijente uz cijene iz Bangladeša ili Bocvane?
    (split ili dubrovnik nisu oostende, 27. jul 2015 17:08)

    # Link komentara

  35. @mmm, mi Hrvati također kažemo "bezolovni benzin" ([link]=. Ili je neka budala pa je namjerno provocirao ili nije imao bezolovni benzin već samo olovni što u hr ne znam da još postoji takvih pumpi...
    (ratatatira, 27. jul 2015 17:07)

    # Link komentara

  36. Ne vidim nista sporno sto Hrvati ponudom i cijenama, pokusavaju napraviti par ekskluzivnih destinacija, kao sto su Dubrovnik, Opatija, Hvar, Bol... Uopste mi nije jasno sta ocekuje turista koji ode u npr. Opatiju ili Hvar? Pivo i pljesku za 2 eura?Dovoljno je da pogleda jahte u marini i da zna sta ga ceka. Ljetujem tamo godinama, prosao sam cijeli Jadran i jos uvijek ima jako lijepih i povoljnih lokacija. 
    (danguba, 27. jul 2015 17:06)

    # Link komentara

  37. Opet kmečanje o cenama.. pa dokle više? Zna se gde je skupo pa ko nema neka ne dolazi! Ko hoce jeftino neka ide u CG, neka ponese konzerve i suncobran..
    Ko ima restorani, lezaljke, hotel.. Takav vid odmora je uvek dosta skuplji..
    Ljudi se čude cenama pljeskavice, sendviči itd, pa ljudi pokusajte tako da se hranite u Beogradu, isto je skupo..
    Sledece, na svakoj destinaciji postoje restorani za "turiste", na atraktivnim lokacijama gde je skupo, ali potraznja formira cenu, tako je to. Svi bi pogled na more, ako mogu noge da se pokvase a da bude jeftino.. e to nema nigde zapamtite...
     (Sasha Bg, 27. jul 2015 16:57)

    # Link komentara

  38. @Lukša ili vlasnik tog restorana, moram priznati da je tehnička (ali i umjetnička) kvaliteta fotografija restorana očajna, kao da je prisutan jak moire na svakoj fotografiji, odnosno kao da gledaš tv sliku lošeg prijema slikanu najjeftinijom digitalnom kamerom.
    Video s umjetničke strane nije loš, ali ostaje gore navedeni problem neoštre slike.

    Inače sam restoran ti na društvenim mrežama nije vrhunski ocijenjen, ali je dobar.
    Eto, toliko od realnog sunarodnjaka Hrvata. U pravu si jedino za to da ima viših cijena od od ovih u tvom restoranu, 88 kuna za rižoto nije definitivno malo, ali ne može se reći niti da je jako puno za tu lokaciju.
    (tvoj brat po tetki, 27. jul 2015 16:55)

    # Link komentara

  39. Oprostite, ja san iz Splita i ovo stvarno nema veze sa istinom. Ja stvarno ne znan di vi kupujete spizu. Meni se nije dalo kuvat, otisa do Stare Grede i dobia vrhunski pasticadu, njoke, juhu umak i jos puno toga za 100 kn. Pa to da kupujete i sami kuvate vise bi potrosili. I apsolutno svi stranci koje san srea su govorili da je Split u odnosu na inozemne destinacije vrlo vrlo jeftin. Jedino za Dubrovnik san cua da je skup (al opet samo u centru), ali za ostala mista ne. Uopce mi nije jasno di ste iskopali ove cijene - u Hiltonu?
    (modrulj st, 27. jul 2015 16:51)

    # Link komentara

  40. Trenutno se nalazim na Korculi, i smejem se ovom sto procitah! Cene su iste kao i prosle godine, a to je 10-ak posto skuplje nego u Beogradu, ako uzmemo prosek! Riba jeste skupa, al i u restoranu Saran na krju zemunskom je skupa, tako da su ovo gluposti! U svakom slucaju bolje je nego u Cg, a o ljubaznosti i lepoti, cistoci mora je suvisno pricati! Pozdrav!
    (Skuny, 27. jul 2015 16:50)

    # Link komentara

  41. Strašno! Kakvo "šamaranje"!
    (Smuleco, 27. jul 2015 16:49)

    # Link komentara

  42. Baš je skupo, ja sam npr na skijanju u Courchevelu u Francuskoj platio espresso 5 eura i nisam se bunio... To ide tak, kaj sad, uživaš na takvom mjestu i to košta...
    I koji to vrhunski restorani prodaju hamburgere i burritose, jeste li vi normalni..? :)))
    (Koko, 27. jul 2015 16:48)

    # Link komentara

  43. Potpuna laz! Bio sam u poslednja 2 meseca 3 puta na Hvaru u sva 3 veca mesta (Grad Hvar, Stari Grad i Jelsa) i nije nista skuplje od Beograda! Espresso je 8 kuna (oko 1.05 eur), kolaci 10 kuna (oko 1.3 eur), pica 45-60 kuna (6-8 eur). Nemojte pisati ako nesto sto ne proverite. Dubrovnik, Brac i Istra jesu (pre)skupi, Hvar ne.
     (Mihajli, 27. jul 2015 16:44)

    # Link komentara

  44. samo espana :-) ovo ostalo truba!
     (roko, 27. jul 2015 16:40)

    # Link komentara

  45. @ Skupo, jeftino, najbolje ili najgore na svetu, u Hrvatsku kao turista više ne idem.
    (lapido, 27. jul 2015 13:06)

    Kao turista vise ne ides? Nego kao sto bi ti isao u Hrvatsku? Tenkist? Topdzija? Vojnik?

    Zbog vas i ovi koji hoce doci u Hrvatsku kao turisti, posteno se odmoriti i za to masno platiti, imaju problema...
    (Ante, Zadar, 27. jul 2015 13:26)

    A mozda na poslovni sastanak? Ili u tranzitu? Sve to deluje verovatnije nego ovo sto ste napisali.

    To je moj licni primer, mada nije rezultat nekakvog principa, nego se prosto tako desilo. Bio sam poslovno u HR nekoliko puta na po dan ili dva, ali nikada turisticki na moru. To ne znaci ni da sam vojnik ni tenkista.
    (Milos, 27. jul 2015 16:38)

    # Link komentara

  46. 2009 letovao u Istri (pula,rovinj,opatija) i tad su bile cene jace ali u normali,govorim o puli i rovinju.Za opatjju se uvek znalo da je skuplja.
     (EU*, 27. jul 2015 16:36)

    # Link komentara

  47. Pametni ljudi, sto je skuplje ljudi se sve vise otimaju.
    (lesa, 27. jul 2015 12:18

    Slažem se sa tobom. Ja sam redovan gost u Hrvatskoj, prelepa obala i odlična hrana. Ne jedem hamburgere i sličnu hranu. Jedem samo dobru hranu, ribu, morske plodove i slično. Pozdrav sa Brača.
    (Jedan, 27. jul 2015 16:35)

    # Link komentara

  48. Kao u svakoj zemlji, gradu mozete otici u restorane za "turiste" ili high fashion, a mozete upoznati nekog domacina pa ga pitati gde se najbolje jede za pristojne pare. Ovo drugo preporucujem. Primer restoran "Dolina" blizu Motovuna u Istri. Necete zazaliti sigurno a takvih ima bezbroj samo ih treba pronaci.
     (samta justa, 27. jul 2015 16:34)

    # Link komentara

  49. Albanija: na plaži
    pivo 1€
    nesfrappe 1€
    pizza od 3-5 €
    espresso (lavazza, pascucci... ) 0.8€
    a za hotele najbolje na booking.com
     (pr, 27. jul 2015 16:33)

    # Link komentara

  50. onome tko naručuje "burito", "hamburger" i (ili) "picu" u elitnim restoranima na jadranu, treba naplatiti kaznu, a ne zgražati se nad njihovom teškom sudbinom moja preporuka su tripice, rižoti, neizbježna riba, žgvaceti, maneštruni, brudeti (onaj od žaba i jegulja iz neretve je fantastičan), višku pogaču, soparnik i slične specijalitete možda nakon nekog od nabrojanih jela budete bolje volje pa nećete vidjeti samo namrštena lica pozdrav iz zadra (bodul, 27. jul 2015 15:09
    ?===…==
    Evo od mene ćeš dobiti samo namršteno lice. Zašto je MORSKA riba tri do četiri puta skuplja kod tebe na moru nego kod mene u sred Evrope. E, kad to ukapirate,možda će neko da dođe na na tvoje specijalite.
    E, da, probaj nekom strancu da prodaš Tripice aka škembiće .
     (Artemis Foul, 27. jul 2015 16:31)

    # Link komentara

  51. Stvarno mi je dosta više slušati laži o skupoći hrvatskog priobalja a izvlače se neke cijene koje nitko nikad normalan nije vidio.Svi će te se složiti da Dubrovnik jest i zaslužuje valjda s obzirom na na sve da bude jedna od ''najskupljih'' lokacija pa evo vam recimo jedan primjer enormne skupoće u najelitnijem dijelu grada,Peskariji u staroj luci na samoj obali starog grada,najistaknutiji i najveći restoran Lokanda i njihove ''ogromne''cijene.
    [link]

    Ponavljam radi se o NAJATRAKTIVNIJOJ lokaciji gdje možete jesti sa NAJLJEPŠIM mogućim pogledom unutar samih zidina sa otvorenim pogledom na more,Cavtat,Lazarete i Lokrum.Tako da je večina ostalih zabitijih restorana ugavnom i mnogo jeftinija.Mogu se naći i ovi ekstremni primjeri sa druge strane ali su toliko sporadični i lokalcima dobro poznati da će vam ih svatko preporučiti kao loš primjer a ovdje i ne samo ovdje se uvijek uzimaju kao pravilo.Molim vasmalo objektivnosti,ako netko ne voli Hrvatsku ili tako što radi političkih i ostalih razloga,nije red da se piše u jednom renomiranom magazinu ovako traljavo i nestručno.
    (Lukša, 27. jul 2015 16:27)

    # Link komentara

  52. hvala im lepo nekada sam i voleo tamo da odem ali sada ne pogotovo zbog nabildovanih i ludih cena. dok je nama divne i drage grcke i dok ljudi koji tamo zive imaju tako dobar odnos prema nama iz srbije a da ne pricam o predivnom moru i divnim i dugackim pescanim plazama ne menjam je i ne zelim da pomislim ni na jednu drugu destinaciju a kamoli na preskupu hrvatsku .samo grcka i nista drugo.
    (sarti, 27. jul 2015 16:26)

    # Link komentara

  53. bas divne cene nema sta, sisaju ovce tj.turiste do kraja koji su vec dosli da im ostave pare, ali mislim da su sada dosli i to je to. u italiji je ta ista pica margarita 3 evra a najskuplja ide do 7 evra. osim razlike u ceni razlika je i u kvalitetu, a dzaba im eu jer se neke stvari na balkanu nikada nece promeniti
     (valar morghulis, 27. jul 2015 16:26)

    # Link komentara

  54. @Ante, Zadar
    Hvala, idem koji dan do Hvara, malo na groblje da obidjem one kojih nema, malo da vidim sta mi radi familija. Pa opet u Pag, mirno uzivanje s prijateljima.. I tako prodje jos jedno leto daleko od mog Beograda. Taman da pocne da mi nedostaje. Dobih onoliko minusa. Al ne cudim se, sleduju svakom ko odbije da se svrstava. A ja bas necu. Volim Zdrilca kao Adu.
     (lola, 27. jul 2015 16:13)

    # Link komentara

  55. To sto je ocekivanje da u Jugoistocnoj Evropi sve treba biti prejeftino, nije problem domacina na Hvaru ili u bilo kom drugom mestu. Ja sam u Stokholmu platio burito 15, a burger i malu porciju pomfrita 20 evra (i nije bio trostruki). Nije bilo bas ni puno jeftinijih opcija za pojesti napolju. Prosto, procitajte unapred i znate sta da ocekujete.
    (Milos, 27. jul 2015 16:10)

    # Link komentara

  56. Vratih se pre neki dan iz Soko banje..Pivo u pesackoj zoni ima od pola litra u kaficu i za 70 dinara ..velika palacinka sa krem i plazmom 100 dinara,odlican giros 130 dinara,becka ili pilece belo 150 dinara..ogromna pica za cetvoro 550 dinara..sve to u sred pesacke zone gde prolazi milion ljudi ..svi ljubazni i ukusno i cisto..a priroda prelepa ,milion pesackih staza sa predivnim pogledom i za obicne setace a i one malo teze za zahtevnije..jedino nema more ali ima akva park , bezbroj bazena i prelepa reka sa cistijom vodom nego u moru.Ali Beogradjani znaju samo za inostranstvo..ogromna vecina Srbiju i videla nije..a tamo im jeftinije da odu nego da sede u Beogradu.
    Naravno ogradjujem se od SNSa da me neko ne bi prozvao .. i oni i DS su unistivaci Srbije.
    (TuristaDomaci, 27. jul 2015 16:01)

    # Link komentara

  57. Turisti u šoku? Ma nemoje, a mi što živimo ovdi s njima i podnosimo kojekakve domaće (njima uzrokovane) i njihove nepodopštine, nas nitko ne žali. Ljudi moji, to šokovito stanje turistima traje 7, nama 77dana , triba to preživiti!
    (i ja san u šoku, 27. jul 2015 16:00)

    # Link komentara

  58. Zivim u Njujorku i cene su identične. Smešno!
     (all star, 27. jul 2015 15:59)

    # Link komentara

  59. @ svasta

    Svasta ti. Nadji mi molim te gde na zemunskom keju pljeskavica ili hamburger kosta 16e ili ti 2000 dinara, i kupicu ti 5 takvih. Tekst je preuzet iz Hr medija i cisto sumnjam da je cilj da se ovine uzdigne Borsko jezero i da se turisti privole da ostanu kod nas. A cene jesu visoke, jer za te pare pa i manje se moze jesti i u Svajcarskoj, koja je jedna od najskupljih zemalja u Evropi i Svetu. U svakom slucaju, kome se ide u Hr neka ide ako za to ima pare. Nemojte samo da pisete nebuloze da pljeka u Zemunu na keju kosta 2000 dinara!
    (sirko, 27. jul 2015 15:55)

    # Link komentara

  60. Sad sam bio na odmoru u Hrvatskoj i bilo je sjajno na par ostrva juznog Jadrana. Ljudi su gotoljubivi i bas ih je briga odakle si ako si ti normalan. Kako zivim u inostranstvu cene za zapadne zemlje su OK, cak mozda i neke stvari jeftine, ako pogledas kvalitet lokalne kuhinje i vina. jedino skupo je riba A klase, sto je malo preterano, ali i to razumem, nema kako da se to sve masovno peca pa je cena visoka. Problem je sto je na Balkanu standard nizak iz ociglednih razloga. Hrvati, tj Dalmatinci bar, se zale da kad prodje sezona nema posla. Kada bi nam svima bilo bolje mislim da ljudi ne bi pisali ovakve price niti poredili banane i jabuke.
    (Sale, 27. jul 2015 15:51)

    # Link komentara

  61. ja u prolazu kroz hr. stao na pumpu oko 3 ujutru i izlazi gospodin radnik sa pitanjem ( predhodno dobro video bg table ) "sto trebate" ja ga pogledam i kazem "bezolovni" on meni "nemamo takvo gorivo" drugar hteo da ga namlatimo na brzinu ali mu ja kazem da bi ispali vece budale od njega ! toliko o ljubaznosti "evropskih susjeda"
    (mmm, 27. jul 2015 15:49)

    # Link komentara

  62. kilo driški srdela sa koče na rivi u orebiću je 20 kuna,litra vina 20 kuna,štruca kruha je 10 kuna,znači 50 kuna i cila obitelj ruča,malo se potrudi i nije skupo.
    (zgubidan, 27. jul 2015 15:47)

    # Link komentara

  63. @ Paint in black, 27. jul 2015 10:59

    Nisi Ti dečko bio ni u Kanu ni Monte Karlu. Tamo su cene mnogo više, veruj mi.
    (Sasa, 27. jul 2015 15:39)

    # Link komentara

  64. Nedavno sam proputovao zemljama Beneluxa, dakle Nizozemska, Belgija, Luxemburg + Njemačka. U niti jednoj od tih zemalja ne možeš uz kavu (o čijoj kvaliteti da ne govorim) dobiti gratis čašu (hladne) vode, što se u Hrvatskoj podrazumijeva. Štoviše, u jednom sanitarnom čvoru (Brugge) nisu nam dozvolili da natočimo (apsolutno pitku) vodu iz slavine; uputili su nas na obližnji kiosk koji prodaje flaširanu vodu. E, zbog tih i tatvih "sitnica" (i još mnogo drugog) treba turistima na hr Jadranu sve dobro naplatiti. Masno!
    (adriatic, 27. jul 2015 14:21

    Ovo nije tačno, bar Belgije što se tiče. Uz kafu, koja u proseku košta 2.5 evra, dobijete automatski keks ali ne i uvek i čašu vode jer to ovde jednostavno nije običaj. Ako zatražite doneće vam bez problema niti naplate.
    Brugge je poseban problem jer ima isuviše turista u odnosu na veličinu grada i to preko cele godine. Pogotovo onih iz susedne Nizozemske koji su poznati grebatori.
    (Belgijanac, 27. jul 2015 15:32)

    # Link komentara

  65. @Hmmmmm... Pizza 7 eura, iliti 840 dinara. U beogradskim restoranima i picerijama to je uobičajena cena, a bogami ni u Grčkoj nije jeftinije...
    (e svasta, 27. jul 2015 14:07)

    Rec je o parcetu pice
    (e bas svasta, 27. jul 2015 15:26)

    # Link komentara

  66. Svake godine ista naglabanja oko cena na moru. Pa na more se ide tamo gde je coveku lepo i prijatno i o ukusima ne vredi raspravljati. Opustite se, sve probajte. Nemojte preplatiti ali budite realni. I nemojte stedeti par desetina centi na jeftinijem sladoledu ili pivu. Uzivajte. Leto je.
     (ko jel ja, 27. jul 2015 15:26)

    # Link komentara

  67. bio sam u Istri, sezona im je veoma podbacila. Cudno da posle dogadaja u Magrebu, Turskoj i Grckoj to nisu iskoristili.
    (putnik, 27. jul 2015 13:52)

    memoj se blamirati...kako ti znas kad je sezona podbacila,Istra puuuuna,
    ti jedino mozda gdje si bio u tunelu Učka,pa nikog nisi vidio,pa mislis podbacila sezona...
    ja se vratio prije 15ak dana...ljudi ko mrava...
     (TIL Zagreb, 27. jul 2015 15:25)

    # Link komentara

  68. pustite ove gluposti..naravno da ima mjesta gdje je skupo..al takvih mjesta ima svugdje na svijetu..zivim u Splitu i bio sam u kontaktu sa mnogo turista..i oni se zapravo čude kako je ovde sve jeftino(za razliku od zemalja gdje oni žive)...naravno da ce se uvik pojavit neki škrtac koji misli da je Hrvatska neka balkanska, jadna zemlja i u kojoj bi sve trebalo bit džabe.
     (jaaa, 27. jul 2015 15:22)

    # Link komentara

  69. @ Ja sam bio u Splitu 2011. godine,posle 3 dana sam imao izbusene gume i polepljene nalepnice sa likom Ante Pavelica po kolima. Daleko im lepa kuca.
    (dejo, 27. jul 2015 14:40)

    Zao mi je! Ako ti sto znaci isprika nekoga tko s tim nema nikakve veze a tko se javlja iz Hrvatske, onda evo - ispricavam se!

    Nesto slicno se dogodilo i mom prijatelju u Novom Sadu. Kad sam ga pitao da li je ljut i da li vise nikada nece ici na Egzit, samo je odmahnuo rukom i rekao: "Blago onima koji posljedice raspada bivse drzave i srpsko hrvatskih odnosa mogu popraviti - rezervnim tockom"...
    (Hrvoje, 27. jul 2015 15:22)

    # Link komentara

  70. Ispade da je Florida u US dva puta jeftinija od Jadrana :)
    (Tiberije, 27. jul 2015 15:22)

    # Link komentara

  71. Ajd i ja da napišem: Krk kraj Juna, 36 evra trokrevetni apartman, spavaća odvojena. 6 sati autom, sve čisto i uredno. Cene u marketu skoro iste kao kod nas.
    (Bojan, 27. jul 2015 15:17)

    # Link komentara

  72. Bi sam ove godine i video, na Krku, ništa nije skuplje nego u centru BG. Samo svi bi da sede u najskupljem restoranu i kafani. Ove cene koje su napisane su normalne.
    Mi smo nedaleko od stana imali Konzum, cene ko kod nas, jedino su alkohol i cigarete skuplje. Restorani skupi kao i u BG i NS. ALI uvek može da se nađe povoljnih malih mesta...
    Zašt širite paniku i laži?
    (b, 27. jul 2015 15:14)

    # Link komentara

  73. ... " mare“ tu se neplaca ležaljka. Na drugim plažama skijatosa da ,ali je pice mnogo jeftinije.
     (Poštar, 27. jul 2015 15:10)

    # Link komentara

  74. onome tko naručuje "burito", "hamburger" i (ili) "picu" u elitnim restoranima na jadranu, treba naplatiti kaznu, a ne zgražati se nad njihovom teškom sudbinom
    moja preporuka su tripice, rižoti, neizbježna riba, žgvaceti, maneštruni, brudeti (onaj od žaba i jegulja iz neretve je fantastičan), višku pogaču, soparnik i slične specijalitete
    možda nakon nekog od nabrojanih jela budete bolje volje pa nećete vidjeti samo namrštena lica
    pozdrav iz zadra
    (bodul, 27. jul 2015 15:09)

    # Link komentara

  75. ajmo jedanput za svagda, cijena apartmana u dalmaciji jer sam odatle je ako je normalno preko agencije jer vise manje su svi boje se inspekcija i registrirani su onda vam je apartman 50 -60 EURA a sobe su vam od 20-30 eura a studio iliti ga dvosobni stan 100 eura.amen i pozdrav.i da napomenem sezona je krcata i do 10 posto vise nego lani otprilike svugdje
     (dalmatinac, 27. jul 2015 14:56)

    # Link komentara

  76. @ (lola, 27. jul 2015 14:32)

    Da mogu, dao bi ti sto pluseva! Prijatan ti odmor na Jadranu! I ako te tko krivo pogleda, javi se ovdje meni pa cu mu / joj usi iscupat ;-)
    (Ante, Zadar, 27. jul 2015 14:51)

    # Link komentara

  77. Hvala vam, sprečiste ih da me opelješe!
    (villy, 27. jul 2015 14:51)

    # Link komentara

  78. @BojanKG
    Apartmani na otocima mogu biti dosta jeftini ako tražiš malo po oglasima. Tu idi prije na generalne oglase (njuskalo da sad ne reklamiram) jer su jeftiniji od sajtova specijaliziranih za najam apartmana
    Ja rezervirao mjesecima unaprijed odlican apartman na Korculi (tik do starog grada Korčule) za 30€. Apartman je nov, u kamenoj kući, ima kuhinju, klimu, balkon, parking, rostilj vani...standardne cijene su oko 45-50€ za noć minimum. Sjever Dalmacije i Istra iz nekog razloga čak i skuplji od juga i srednje Dalmacije i to za često i lošije apartmane, rupe.
    Mana ako ne rezerviraš preko booking.com-a ili nekih drugih sličnih sajtova jer da moraš unaprijed platit rezervaciju na račun vlasnika apartmana, a tu može bit prijevara (iako ja nemam loših iskustava). tu bi bilo dobro znati da je to račun od vlasnika apartmana ili tražiti kopiju osobne vlasnika, kao nekakav dokaz da se zaista radi o vlasniku apartmana.

    Dakle, moze se naci po ok cijenama, samo treba bit uporan. I što se prijevoza tiče, koristi aplikacije za dijeljenje prijevoza, npr. blablacar, meni se javili beograđani pa ćemo dijeliti nemale troškove prijevoza, svima dobro jer svi na taj način uštedimo na troškovima puta.
    (Korčula, 27. jul 2015 14:50)

    # Link komentara

  79. @e svasta ..pizza u centru kneza cela je 640din ...gde si ti nasao 840...cak je i u restoranima 720 ..informisi se malo..ne lupetaj
     (henk mudi, 27. jul 2015 14:50)

    # Link komentara

  80. @Mario

    Mozda i nije nijedan auto dignut u vazduh ali ovakve stvari se redovno desavaju [link]
    (Gajger, 27. jul 2015 14:50)

    # Link komentara

  81. I ove godine kao i svake Hrvatska jeste skupa, skuplja od Grčke svakako, (sa Cg nije za poredjenje da se razumemo), ali ko traži nadje. Ja i lepša polovina smo plaćali sobu u Rovinju, relativno blizu plaže (mada je zaista mali broj smeštajnih kapacitet u rovinju stvarno blizu plaže) 42e na dan. U kući do nas ista soba bi nas koštala 75, a dve kuće dalje i više para. ručaš u sobi, hranu i piće kupiš u Plodinama i ne izadje toliko skupo koliko ovi kukaju. Pre 6 godina sam takodjer u Rovinju, svaki dan u jednom retoranu išao na marendu pa me je izlazila klopa još jeftinija nego ovog leta, ručak u fulu me koštao 12kn, tada... Cura nije htela da idemo u taj restoran pa nisam ni pitao je l to tako može i dalje, mada sam video da u nekim restoranima pored kojih smo prolazili bila marenda za 35kn, što nije puno...
    (Vlada, 27. jul 2015 14:47)

    # Link komentara

  82. Reče mi drugar da su i Frikom sladoledi u HR skuplji 50%-60% nego u Srbiji, plus i super- marketi deru. Tako da, teorije nema da negde nešto kupite po ok cenama.
     (mare, 27. jul 2015 14:46)

    # Link komentara

  83. brac - bol, dvokrevetni apartman 35e dnevno
     (goran NS, 27. jul 2015 14:44)

    # Link komentara

  84. Kako se navodi, zagrebačka policija je potvrdila za N1 da se dogodio incident o kome je izvestio dnevni list Blic.

    Policija je navela da su policajci posle prijave na licu mesta zatekli dva srpska državljanina, stara 21 i 28 godina, koji su izjavili da ih je fizički napalo više osoba i odbili lekarsku pomoć, a zatim nastavili putovanje vozom za Ljubljanu.

    Kako piše beogradski Blic, incident se dogodio na železničkoj stanici u Zagrebu. Grupa mladića navodno je uletela u voz koji je stajao na stanici i napala dvojicu mladića srpske nacionalnosti, koji su putovali u Sloveniju.

    Prema izjavama jednog od mladića za Blic, napadači su mu opsovali "srpsku mater" i pretukli ga šakama i palicama po glavi. Neki od napadača su, tvrdi napadnuti mladić, imala obilježja "Bed blu bojsa".

    Na mesto događaja stigla je policija, a napadači su se razbežali, priča mladić.

    "Policajac me je pitao treba li mi lekarska pomoć i odgovorio sam mu da on zaključi na osnovu toga kako izgledam, jer sam krvario", priča mladić i kaže da je nakon toga policajac otišao na drugu intervenciju, a on nastavio put vozom u Sloveniju.

    Kome treba tekst o cenama u Dalmaciji kad pročitaš ovu ili ovakvu vest?Kome?
    (G, 27. jul 2015 14:41)

    # Link komentara

  85. Ja sam bio u Splitu 2011. godine,posle 3 dana sam imao izbusene gume i polepljene nalepnice sa likom Ante Pavelica po kolima. Daleko im lepa kuca.
    (dejo, 27. jul 2015 14:40)

    # Link komentara

  86. Meni je bitno da su svi dobrodosli i da je sigurnosno stanje na visokoj razini, a sto se restorana i smjestaja tice , ima tu svega iza svakoga ponesto , al glupo mi je doc na Jadran i lupat po hamburgerima i pizzama
    (ja, 27. jul 2015 14:33)

    # Link komentara

  87. Bila na Pagu, cene prosecne. Bila u Splitu, na rivi skupo, ali u gradu sarenilo.. U Omisu gde sam trenutno, cene sasvim prosecne i pristojne. I u Bg mesto koje volim nema cenu.. Sad, ako poredimo restoran kod Mice u Knicu, gde se dobro jede za zanemarljiv novac, onda je sve skupo u Hr. Prokrstarila kolima bez neprijatnosti. Ne osecam mrznju kod obicnih ljudi, naprotiv. Moje bg table najmanje govore o meni. Zavicaj mi je Vrbanj, Hvar, Krusevo, Obrovac, jednako kao moj Beograd. A sta je kome drago nije moja briga.
     (lola, 27. jul 2015 14:32)

    # Link komentara

  88. bio sam u Istri, sezona im je veoma podbacila. Cudno da posle dogadaja u Magrebu, Turskoj i Grckoj to nisu iskoristili.

    hahaha, ovo je dobar vic.
    Istra odlično popunjena.
    Umag npr. s ATP turnirom 35% više turista, ne možeš se okrenuti na ulici a da se s nekim ne sudariš.
    (Rale, 27. jul 2015 14:31)

    # Link komentara

  89. Ali zato nema nikakvih problema kad austrijanaci ili talijani na skijalistu salicu caja naplate 2.5 €...
     (beli real, 27. jul 2015 14:30)

    # Link komentara

  90. (Haralampije, 27. jul 2015 13:46)
    Lupetaš ti gluposti da se nekome dihnuo u zrak auto to je notorna laž.
     (Mario, 27. jul 2015 14:28)

    # Link komentara

  91. Ako hoćete u Beogradu da jedete u nekom fensi restoranu u Knez Mihailovoj,normalno da će biti skuplje nego ako se barem malo udaljite iz centra.Ja sam bila u Bg turistički pre neki dan,i u jednom restoranu nedaleko od centra smo nas troje ručali za oko 1400 din-predjelo,glavno jelo i pivo.A toliko smo kasnije platili dva kolača i kafu sa malo nekakvog topinga i šlaga(355din košta).Poenta je,svugde ima i skupog i jeftinog.Ne možete da donosite zaključak na osnovu cena iz dva ili tri restorana više klase.U Budvi isto deru,ali ne svugde,i ima mesta gde su cene otprilike kao u drugim CG gradovima.Tamo možete sladoled u hotelu da platite 6e kuglu,a možete i da uzmete onaj iz zamrzivača za max 1.5e.Sve je stvar izbora.
     (NightSky, 27. jul 2015 14:26)

    # Link komentara

  92. Ja imam veliku želju da letujem u Hrvatskoj. Da li neko može da mi kaže cenu apartmana na primer na nekom od ostrva jer su hoteli van mog domašaja.
    (Bojan KG, 27. jul 2015 14:25)

    # Link komentara

  93. @boli glava od tolkih strucnjaka

    Da li mogu ja da iznesem sta mi smeta? Doduse to mi smeta i ovde u Srbiji. Citajuci clanak nisam shvatio o kojoj se to drzavi i narodu radi. Te hamburgeri, te pica, te burito, te food, te drink, te sea... Ja sam ranije u Dalmaciji pio bevandu i jeo na gradele. Pio prosek i jeo na Pagu sir kod prijatelja iz vojske. To je bio miris Jadrana. Konoba iz Igrana u kojoj te domacica u kecelji doceka kao rod najrodjeniji, iako sam iz Srbije, sto bas nije danas popularno. A sada ko da to nije vise ona stara i dobra Hrvatska, neki lanci restorana cudnih imena, hrana koju mogu da kupim u svakom kisoku u svetu. To meni smeta. Ranije je bilo iscekivanje dolaska i nostalgija odlaska sa vaseg-naseg mora, uz romantiku, pesme Olivera i Ibrice, uz Trubadure i klape. A danas je to materijalsticki, primitivni zapadni odmor, koji se ne razlikuje ni po cemu od drugih letovalista. A ranije se razlikovalo, jer Dalmacija ima najlepsu obalu na svetu.
    (Hihihaha, 27. jul 2015 14:24)

    # Link komentara

  94. (Lucky, 27. jul 2015 13:54)
    Nisi ti ni bio van Srbije, a ne u Splitu već širiš ovdje dezinformacije.
     (Mario, 27. jul 2015 14:23)

    # Link komentara

  95. Ko vas uopšte tera da idete u Hrvatsku na odmor. Možda je skupo a možda i nije. Svakako ne treba ići tamo gde niste poželjni makar bilo i jeftino, a u Hrvatskoj Srbi nisu dobrodošli i to je jednostavno tako.
     (stosone, 27. jul 2015 14:21)

    # Link komentara

  96. Nedavno sam proputovao zemljama Beneluxa, dakle Nizozemska, Belgija, Luxemburg + Njemačka. U niti jednoj od tih zemalja ne možeš uz kavu (o čijoj kvaliteti da ne govorim) dobiti gratis čašu (hladne) vode, što se u Hrvatskoj podrazumijeva. Štoviše, u jednom sanitarnom čvoru (Brugge) nisu nam dozvolili da natočimo (apsolutno pitku) vodu iz slavine; uputili su nas na obližnji kiosk koji prodaje flaširanu vodu. E, zbog tih i tatvih "sitnica" (i još mnogo drugog) treba turistima na hr Jadranu sve dobro naplatiti. Masno!
    (adriatic, 27. jul 2015 14:21)

    # Link komentara

  97. Zašto bi išao tj hrvatsku,Grčka mi je i lepša i bolja i jeftinija i bezbednija!!!!
     (mare, 27. jul 2015 14:20)

    # Link komentara

  98. boli glava od tolkih strucnjaka... Ja kao turista nisam dosao da istrazujem, lutam, i brinem gde i kako nego da ODMORIM, od svega toga!
     (h, 27. jul 2015 14:11)

    # Link komentara

  99. @Goran Matić-Split
    E pa vidite gospodine, mi biramo samo destinacije gde nema nikakve potrebe da se sprijateljite sa vlasnikom smeštajnog objekta jer je svaki gost cenjen i dobija uslugu koju je platio. Takodje tokom letovanja ne ulazimo u Lidl i slične prodavnice, niti znamo gde su locirane. Ako smo slučajno nešto zaboravili da spakujemo, ni malo se ne ustručavamo da udjemo u najbližu prodavnicu, bila ona mala ili ne. A i bilo bi nam dosadno da stalno idemo na isto mesto, tako da hvala na preporukama, ali nisu ni najmanje korisne.
    (neki tamo turisti, 27. jul 2015 14:11)

    # Link komentara

  100. Zanimljivi komentari, dosta vas ima koji cjelo ljeto budete na obali Jadrana pa vam nije skupo 20 evra za obrok, pitam se samo šta li radite u životu i odakle vam pare (novac). Iste cjene kao u Bg, NS, BL, ZG? Možda, ali kad ste kući ne idete svaki dan 2 puta u restoran. Uz najbolju najmjeru nisam nikad uspjevao na moru uz plivanje i ostalu vodenu zabavu da preživim na jednom obroku ma koliki on bio. Karakteristika Hrvatske jeste predivna obala i visoke cijene za Srbe, Hrvate i Bosance, plus što se često zbog nekulture, primitivizma, nacionalizma i štočeg drugog osjećaju neugodno i nelagodno za svoje pare. Pošto sam dugo ljetovao u HR i CG, samo ću jedno reći moj novac (pare, šiške, evri, dolari, marke šta god) vrijedi mnogo ali mnogo više u CG. Što se mene tiče TOP DESTINACIJA JE HERCEG NOVI!
    (Saša- Banja Luka, 27. jul 2015 14:10)

    # Link komentara

  101. Hmmmmm... Pizza 7 eura, iliti 840 dinara. U beogradskim restoranima i picerijama to je uobičajena cena, a bogami ni u Grčkoj nije jeftinije...
     (e svasta, 27. jul 2015 14:07)

    # Link komentara

  102. Podrediti Istru sa Dalmacijom je smesno.Istra ima samo jaku mrežu hotela a ostalo nije ni blizu Dalmacije koja je prirodni raj na zemlji.
    (marko, 27. jul 2015 14:05)

    # Link komentara

  103. Text je tendeciozan. Napisati te cijene i reci hrvatska je skupa je smijesno! Te cijene vrijede za hvar i tamo je skupo a tko ima love nek tamo ljetuje ! Ja toliko nemam pa nemogu da budem na hvaru!Ljetujem u Kraljevici manje mjesto OSTRO! Cijene su sljedece piva na plazi 13-15kn ,odlicna pica u kraljevici 35kn sladoled kugla 6kn ,rucak po osobi odrezak sa salatom i pivom 70kn,cijene hrane umjerene kao i u Zagrebu !Naravno s ovim budjetom koji imam imao bi za 3 dana na hvaru a ovdje cu da budem 2 tjedna!!!Ima za svaki dzep a ovakav novonski napisi su da sluze za zabavu "braci" srbima.
    Ps. dva auta Bg registracije su ovdje uredno parkirani par dana ljudi uzivaju ovdje i oni su najbolji ambasadori a ne ovakovi textovi!
    pozdrav
    (Crni-zg, 27. jul 2015 14:03)

    # Link komentara

  104. Srbi ne letuju u Hrvatskoj i Dalmaciji oni idu svojim kucama i vikendicama u Zadar, Split, Biograd, Makarsku, Vodice itd. Sasvim drugo su turisti iz Srbije koji idu u apartmane i hotele, samo grad Zadar je imao 50% stanovnika srpske nacionalnosti pre rata, tako kada je skupo skupo je i jednima i drugima.
     (Homo politicus, 27. jul 2015 14:02)

    # Link komentara

  105. @botista

    Ajd ti meni lijepo objasni sto slijedi Hrvatskoj? Cini mi se da se smatras nekim strucnjakom, pa ajde lijepo u par crtica objasni, ako ne trazim puno. Mislim, ja sam Hrvatica pa da znam kad mi tocno propast drzave dolazi i zbog ceg...
    Sto se tice ovog clanka, malo kasnite, prosli tjedan je to vijest kod nas bila.
    Stvar je u tome da ima dosta skupih mjesta i stvari. Ali onaj tko hoce nesto jeftinije naci, moze. Samo treba traziti. Recimo u centru su cijene uvijek puno skuplje, ako odes koju ulicu dalje, nadjes prihvatljivu soluciju. Evo primjera, u Puli sam prosle godine u jednom restoranu jako dobro prosla. 2 pizze, mjesano meso, 2 soka, 2 pive i to sve 200 kn, jos uz to dali na gotovinu 10% popusta. A kak sam nabasala na to
    ? Malo setali ulicama, nismo sjeli odmah u prvi restoran ko neki sto znaju,jos ni ne gledaju ni cijene, jos i u centru grada. Isto i sa smjestajom, prvi redovi do mora su naravno cijene da boli glava. Ja uvijek nadjem povoljno, jer ne skacem odmah na prvu, nego trazim dalje i cjenkam se. I meni nije bitno ako cu morati malo prosetati do mora.
    Dakle, sve se moze naci i skupo i jeftino.
    (boli glava od tolkih strucnjaka, 27. jul 2015 13:59)

    # Link komentara

  106. Nemam nista protiv Hrvatske, i neka im je uspešna sezona, ali VOLIM GRČKU NAJVIŠE NA SVETU!!!
     (Ich, 27. jul 2015 13:54)

    # Link komentara

  107. Ako je to skupo onda šta mogu reći nautičari. Poznato je da su cijene u restoranima uz marinu najskuplje. Jednom smo u Hvaru pojeli tjesteninu sa morskim plodovima, nas 6 - za 1800 kuna! Da smo se bar najeli...

    Zato mi uvijek nakupujemo u dućanu prije jedrenja, sami si kuhamo a na mirise riba sa gradela koji se šire iz kuhinja restorana poručujemo vlasnicima tih restorana: DOBAR JE I GRAH IZ KONZERVE!
    (12, 27. jul 2015 13:54)

    # Link komentara

  108. Uz to dobijete i tri probusene gume i slovo U urezano kljucem na haubi, kao sto se meni desilo u Splitu pre petnaestak dana. NIKAD VISE! I kada budem isao u Italiju, ici cu preko Madjarske i Austrije. Samo mazohista moze u Hrvatsku da ode.
     (Lucky, 27. jul 2015 13:54)

    # Link komentara

  109. U Fazani kraj Pule,vecera za tri osobe,supica,lignje,morski tanjir za dvoje,uz nekoliko biski i flasa kisele vode=550 kuna.Pritom sve je bilo bas ukusno.Takve cene su jeftinije nego kod nas u Beogradu!Pitam se koliko to kosta u Engleskoj,Francuskoj,Nemackoj ili Italiji,Svajcarskoj....
    (Vrle, 27. jul 2015 13:26)

    Istina, na dosta mjesta duž obale za ne velike pare se dobije odlična večera, usluga, i lokacija. Najlakše je naći one preskupe koji igraju na kartu ako netko dubljeg džepa dođe kod njih i nije ga brige koliko će potrošiti, pa onda suditi cijeli Jadran prema njima.
    Mnogo ljudi koji su proputovali Europu i malo više, među kojima sam i ja, kad dođu ljeti u HR budu ugodno iznenađeni kako se povoljno može otići u restoran, obaviti jednodnevni izlet do nekog od otoka, itd.
    A gulikoža bilo i bit će na cijeloj kugli zemaljskoj.
    (Antisha, 27. jul 2015 13:53)

    # Link komentara

  110. bio sam u Istri, sezona im je veoma podbacila. Cudno da posle dogadaja u Magrebu, Turskoj i Grckoj to nisu iskoristili.
     (putnik, 27. jul 2015 13:52)

    # Link komentara

  111. Cekaj bre, kritikujete picu od 7 evra? Na moru? Ne razumem, sta je tu preskupo?! Je l' bi trebalo mozda oni nama da plate da jedemo kod njih, pa da budemo zadovoljni? Svasta. To sto je nama standard ovakav kakav je, ne daje nam za pravo da sad po komsiluku trazim dlaku u jajetu.
    (Dragojlo, 27. jul 2015 13:49)

    # Link komentara

  112. Ne razumem Srbe koji letuju u Hrvatskoj. Mi tamo nismo poželjni! Zbog čega bih ostavio 1000 evra nekome ko me gleda poporeko, pa sve i da ima najlepše more na svetu?! Daleko im lepa kuća. Pravac Grčka, a ako tamo postane skupo... Kopaonik, Zlatibor, Uvac, Borsko jezero, Golubac, Fruška gora, Palić... ma idem sa prijateljima u kafanu da se najedemo i napijemo. Ljudi moji, odmor služi da se odmorim, a ne da pričam gde sam bio. Naravno, ovo važi za nas 40+
    (Vladimir Nbgd4eveR, 27. jul 2015 13:48)

    # Link komentara

  113. bio u Porecu zelena laguna 10 dana i mjesto je predivno ali pomfrit na plazi 20 kuna. dolazim iz beca i nisam se mogao nacuditi da su cijene hrane i pica kao u centru beca. s tim da bec ima sta da ponudi.
    ljetujem u hrvatskoj vec 15 godina (srbin iz bih) i nikad nisam imao nikakve neprijatnosti. al ova skupoca mi je stvarno postala neprijatna. cak sam izracunao da bih za jos par stotina evra hladno mogao u grcku avionom. ako izvazem avion 2 sata ili auto 8-9 ne isplati se. moje kolege u becu, svih nacija, nece da idu vise u hrvatsku jer je preskupa. cak sa i ja imao istu opciju za majorku ali eto ipak mi je hrvatska usput kuci...
    sve u svemu ne isplati se na kraju
     (vlado, 27. jul 2015 13:48)

    # Link komentara

  114. @zapisnik

    Ne lupetaj ti! Toliko ima primera da su u Hrvatskoj ljudima oštetili automobile (a bogami i dizali u vazduh) samo zato što su imali BG tablice... Nisam čuo za slučaj da je nekome u Nišu razbijen auto zato što je imao BG tablice!
    (Haralampije, 27. jul 2015 13:46)

    # Link komentara

  115. Što se tiče skupoće, odma' prvu godinu pokušat se maksimalno sprijateljit sa vlasnicima apartmana i sa istima uz večeru (ribu il' meso sa gradela ili ispod peke) i par litara vina nastojat napravit povoljnu rezervaciju za iduću godinu sa priličnim popustom. E, onda imate povoljnu bazu za dnevne izlete i daljnje otkrivanje raznih skrivenih plaža i drugih zanimljivosti po otoku.
    Dobro "snimit" kako "diše" domaće stanovništvo i ne kupovat spizu u malim lokalnim dućančićima koji zbog turista napucaju cijene do nebesa, nego isključivo Plodine, Lidl, Konzum, Tommy (di je također poželjno otvorit četvere oči)... Ribu, povrće, voće poželjno kupovati od domaćih ljudi, a ne iz hipermarketa. Neka vas vlasnik/ca apartmana (pod uvjetom da isti ne lovi ribu, ne tovi tuke, prasce i kokoši i ne uzgaja voće i povrće) uputi u to di je šta domaće, kvalitetno, a cijenom povoljno ako vam je stalo do zdrave mediteranske ishrane, da spremate spizu u apartmanu i vam ostane više para za cjelodnevnu/cjelonoćnu vanpansionsku potrošnju.
    Ne ustručavati se u isprobavanju lokalnih specijaliteta, a hamburgere, pizze, čevape i slično nastojte ostaviti za kod kuće...
    (Goran Matić -Split, 27. jul 2015 13:46)

    # Link komentara

  116. E pa idite u Grcku kod ,,brace" meni je Hrvatska 500 puta bolja.Bolje more,ostrva i mnogo je jeftinije nego u Grckoj.
    Pa ako ste vi jedino culi za Grcku obidjite malo i druge drzave a ne da lupate gluposti i ne oseca se vise ona napetost i nepodnosljivost kao pre 10 godina danas mozes lagodno ici u Hrvatsku sa nasim registracijama.Niko ti nece nista uciniti.
     (aleksandar, 27. jul 2015 13:45)

    # Link komentara

  117. Ovo su cene u skupljim mestima, u proseku su cene podnošljive za domaće goste, a za zapadnjake i Ruse smešno jeftine, čak i po ovim skupim mestima tako da naslov nema veze s realnošću. Kome je skupo u jednom restoranu, ode 100m dalje do jeftinijeg i to je to, isto ko i u Beogradu i svakom gradu gde ćete na jednom mestu nešto platiti 150 dinara, a malo dalje 350 za potpuno istu stvar (recimo pivo).
    (Asparagus, 27. jul 2015 13:44)

    # Link komentara

  118. Dok sam isao nije mi bilo skupo, cijenim da je to turizam i da negdje su elitnije cijene iako usluga nije. Medjutim ja sam Bosanac a to je u Hrvatskoj = Divljak, Seljačina, Nepismen, Niža kasta itd. Kao takav ja nisam dovoljno onda dobar da bi im ostavljao svoj novac, možda je šugav!
    (Ne ljetujem vise!, 27. jul 2015 12:20)

    E vidis, tako kao Bosanac sad zamisli 10 puta gori tretman, e to je za Srbe :)

    Ne vidim poentu ici na odmor tamo gde te ne zele. Odmor se zove odmor, zato sto je plan da se opustis i ne razmisljas koja budala ce da ti lomi sofersajbnu.
    (Kole, 27. jul 2015 13:43)

    # Link komentara

  119. Najbolje da imaju cene kao "Kale" na Ibarskoj, gde 3-4 ljudi može da se najede čorbe i roštilja, plus popije i po pivce, za manje od 2000 din.


    Ovde ljudi porede babe i žabe, naravno da će u restoranu sa pogledom na more cene biti bar duplo veće, jer je tu i kirija (ako nije vlasnik, a najčešće nije) ili porez bar duplo veći, ako ne i više puta.

    To je kao očekivati da cene u kafiću u Knez Mihailovoj budu iste kao u nekom sokaku 100m dalje ili u nekom kafiću u Zemunu.


    A ti što kukaju, čak i ako su nemci ili francuzi, kukaju jer su očekivali da na Jadranu cene budu niže nego u Nici ili Veneciji, ali to je njihova percepcija stvari.

    Da nema gostiju spremnih da plate toliko, cene bi sigurno bile niže, tako da tržište svakako uradi svoje.
    (Veliki brat, 27. jul 2015 13:39)

    # Link komentara

  120. Pa ljudi,ove cene da su u Budvi,Budva bi bila jeftina!!! Podjite do starog grada,sedite u jedan od tri lokala na ulazu u stari grad. E da,ako vas ide cetvoro,ponesite oko 150-200e.
    (Doktor, 27. jul 2015 13:37)

    # Link komentara

  121. Pokupiti cijene s najskupljih mjesta i predstaviti ih kao normalne cijene posvuda? Bravo!
    Dodatak onome poštenom liku koji je rekao da je pivo na plaži u Biogradu 15 kuna i da nije skupo.
    Ja sam pio za 10 kuna (1,5 eura). Dakle, 4,5m od mora.
    Neprocjenjivo.
    A vi svi ostali idite kuda hoćete.
    Žao mi je onih koji se osjećaju neugodno u Hrvatskoj.
    Dolaze mlade generacije, za 20-30 godina ćete se osjećati ugodnije.
    Rat je ipak bio "nedavno".
    (Rale, 27. jul 2015 13:36)

    # Link komentara

  122. Na Banana beach-u na Skijatosu pivo 5€, ležaljka 8€.
     (mare, 27. jul 2015 13:31)

    # Link komentara

  123. Evo me u Grckoj u restoranu koja je mnogo bolja ali cene su iste i vece.
     (Trener, 27. jul 2015 13:29)

    # Link komentara

  124. @ Skupo, jeftino, najbolje ili najgore na svetu, u Hrvatsku kao turista više ne idem.
    (lapido, 27. jul 2015 13:06)

    Kao turista vise ne ides? Nego kao sto bi ti isao u Hrvatsku? Tenkist? Topdzija? Vojnik?

    Zbog vas i ovi koji hoce doci u Hrvatsku kao turisti, posteno se odmoriti i za to masno platiti, imaju problema...
    (Ante, Zadar, 27. jul 2015 13:26)

    # Link komentara

  125. U Fazani kraj Pule,vecera za tri osobe,supica,lignje,morski tanjir za dvoje,uz nekoliko biski i flasa kisele vode=550 kuna.Pritom sve je bilo bas ukusno.Takve cene su jeftinije nego kod nas u Beogradu!Pitam se koliko to kosta u Engleskoj,Francuskoj,Nemackoj ili Italiji,Svajcarskoj....
    (Vrle, 27. jul 2015 13:26)

    # Link komentara

  126. Ovakve cene važe samo na par mesta gde je velika navala turista! 90% restorana/hotela/kafića ima mnogo umerenije cene.
     (nokac, 27. jul 2015 13:23)

    # Link komentara

  127. Totalna glupost. U tekstu su izdvojene cijene vjerojatno najskupljih stvari na meniju, a i nisu tako pretjerane. Onaj tko inaće jede po restoranima zna kakve cijene, a naravno da će kao i svugdje u turističkim središtima i pored nekakvih atrakcija i u centru grada cijene biti više nego drugdje. Nije to hrvatski izum već je tako svugdje u Europi i svijetu.

    Osim toga, ako vam je skupo, maknete se ulicu-dvije od centra i već jedete jeftinije. A što se tiće stranaca njima ni ove spomenute cijene nisu previše. Pitajte ih na ulici pa ćete vidjeti kako im je to skroz povoljno, pogotovo skandinavcima, amerikancima, britancima ili japancima.

    Ja sigurno neću sjesti na hamburger od 60 ili 120 kn, ali ima tko hoće, inače nebi bio u ponudi, prema tome zašto ne. Svaka roba ima kupca. A također ni ja kada putujem po Europi ne jedem po restoranima jer mi je preskupo. nego se snalazim po dućanima i slično. Ali neću se sigurno žaliti kako je bezobrazno skupo, već sam svjestan svojih financijskih mogućnosti kad idem na odmor/put.

    A svima kojima je skup klasičan restoran uvijek mogu otići u McDonalds, KFC, Burger King i slične restorane brze hrane.
    (iwek, 27. jul 2015 13:23)

    # Link komentara

  128. Zašto ići negde gde gledaš da li ćeš dobiti po glavi i odrati te na svakom mogućem koraku??? Zašto jednostavno ne odete ko normalni ljudi u Grčku? Mislite o tome dragi sugradjani!
     (Mali Zmaj, 27. jul 2015 13:23)

    # Link komentara

  129. Da je skupo jeste, da je lepo jeste... Ko voli i moze neka plati, ko ne može neka ide u Bugarsku i mirna glava...
     (Deki, 27. jul 2015 13:21)

    # Link komentara

  130. ne lupetajte. godinama sam po dalmaciji i, naravno, ima svega, ali hrana i izlasci mogu da se svedu na trošak kao i u srbiji, tj beogradu, ali ne treba juriti (kao što to uglavnom rade evropljani i ameri) u najglasniji kafić ili restoran. a što se tiče gostoprimstva... Ja ili neko od mojih poznanika nikad nismo imali problem, ima tu i porodica i sa malom i sa velikom decom, čak za nas kažu da smo domaći turisti, a ne kao "oni divlji zapadnjaci". a vi gospodo što vas popreko gledaju dok pričate beogradski pa vam neprijatno, svratite južnije po našoj lepoj srbiji,u niš, u novi pazar, tutin, pa čak i bliže, u kraljevo(majka mi živi tamo, dobro znam), pa recite kako vas/nas gledaju kad progovorimo. divljaka i malograđanštine ima svuda, ali mene ova naša kojoj se vratim mnogo više boli nego ona njihova
     (zapisnik, 27. jul 2015 13:17)

    # Link komentara

  131. Ja sam ih odavno otpisao i već duže vreme idem samo u Grčku na more. Imaju lepše more i ostrva su im lepša i sređenija, cene su u redu, sa tim da ti Grk uvek još nešto besplatno ponudi, ljubazniji i civilizivaniji su, a turistu drže kao malo vode na dlanu, nije problem (čak sam i dobrodošao) što sam Srbin......
    (Peca, 27. jul 2015 13:10)

    # Link komentara

  132. Skupo, jeftino, najbolje ili najgore na svetu, u Hrvatsku kao turista više ne idem.
     (lapido, 27. jul 2015 13:06)

    # Link komentara

  133. Upravo pijem kafu sa mlekom u nac.parku Paklenica Starigrad,cena je 8kuna nista jeftinije nije ni u Bg a cene su jako slicne kao i u Bg.Mozde je skupo za ljude koji dolaze iz unutrasnjosti ali to je to.
     (Srdjan Bg, 27. jul 2015 13:03)

    # Link komentara

  134. Onaj tko unajmi ovakvu kuću [link] ne traži hamburger od 15 već od 50 eura (ako uopće traži hamburger). I to morate imati u ponudi. Ne znam što je tu nejasno.
    (kakodane, 27. jul 2015 13:01)

    # Link komentara

  135. (učitelj, 27. jul 2015 11:06) tako je. Za Istru vredi se opet žrtvovati.
    (GH, 27. jul 2015 13:00)

    # Link komentara

  136. Za goste iz UK ovo je da ne kazem jeftino, ali recimo 'good value'.
    (Miro, 27. jul 2015 13:00)

    # Link komentara

  137. ako je to tako, to su previsoke cene. evo ja živim u dublinu u irskoj i obe cene si više nego ovde. a dublin je jedan poprilično skup grad.
    sa beogradom neću da upoređujem jer je beograd nešto neprevaziđeno po deranju.
     (alrightmate, 27. jul 2015 13:00)

    # Link komentara

  138. Hrvati imaju isti problem kao i Crnogorci - zamišljaju da će da imaju neki ekskluzivni turizam, preziru manje platežno sposobne goste koje pogrdno nazivaju 'paradajz turistima', a ne shvataju da im je u svetskoj podeli (turističkih) karata zapala baš ta. Time sebi seku granu na kojoj sede, jer vrlo uspešno teraju što dalje upravo one goste od kojih bi mogli odlično da žive.
    Da se razumemo, nije dobro platežan gost neko ko će jesti preskupe hamburgere i ćutati, nego neko ko uopšte ne jede hamburgere, ali će bez probleme izdvojiti $10 000 po osobi za 5 dana krstarenja po Galapagosu. Takve Hrvatska i Crna Gora neće videti, jednostavno jer nemaju šta da im ponude.
    (razlika u nijansi, 27. jul 2015 12:58)

    # Link komentara

  139. "“U našim restoranima u centru, koji uglavnom pozitivno posluju samo leti, pice su najmanje isplative. Naime, zna doći 12 gostiju koji naruče tri pice i potroše flašu kečapa. Tako nam zauzimaju stolove, prljaju stolnjake i pribor, a mi gubimo zaradu. Osim toga, za picu neprestano morate da imate i po celi dan ugrejanu peć na više od 350 stepeni. To su vrlo veliki troškovi s obzirom na isplativost. Ali picu morate imati svakako u ponudi“, pokušao je visoku cenu da opravda splitski ugostitelj."

    Zar ovaj tip nije sve rekao? Sa ovakvom politikom uskoro ce ovih 12 gostiju od blata praviti. Proslo je vreme "posalji novac pa ne moras ni da dolazis"
    (Mufljuz, 27. jul 2015 12:56)

    # Link komentara

  140. Turisti koji idu na Hvar treba dobro da znaju da pravi dozivljaj ovog ostrva ne pruža grad Hvar, skupoceni brodovi, koji dodju i odu, nadrogirani klinci i klaberi. To je grad koji predstavlja rak ranu ostrva. Hvar ima prelepa sela, konobe sa pristojnim cenama, dobro organizovane kampove, prelepe plaže za decu... Stari grad na Hvaru je mnogo lepši i veći grad od grada Hvara, Vrboska je prelepo mesto, Jelsa vrlo simpatično mesto odakle vam je svaka tačka Hvara vrlo blizu. Druga strana ostrva je neobična - uskim i ručno kopanim tunelom je odvojena od ostatka sveta - tako da je tamo odmor zagarantovan. To su mesta Zavala, Ivan Dolac i Sveta Nedelja. Preko puta je ostrvo Šćedro a vide se i Korčula, Lastovo, Pelješac i Vis. Putevi su odlični, skoro urađeni, a najbolji je svakako Jelsa - Stari grad - Hvar. Evo nekih cena: pica od 45 do 60 kuna, kafa, pardon kava 10 kuna, ogromna kugla sladoleda 7 kuna, porcija kuvanog jela nesto kao i pica, jedino je riba skuplja, prodavnice Konzum i Studenac drze cene malo više nego u Beogradu, ali neki proizvodi budu jeftiniji nego kod nas, pa to otprilike dodje na isto. Meštani i njihovi potomci koji dolaze iz cele Hrvatske i iz inostranstva kažu da su možda tri-četiri puta u životu otišli u grad Hvar, tako da taj grad nema veze sa porodičnim odmorom mnogih turista koji tamo dolaze. Glavni turisti su tradicionalno Poljaci, Cesi, Slovaci i, naravno, Hrvati. Ima i turista iz Srbije, uglavnom iz Beograda, Novog Sada, Sombora, Valjeva.
    (Marina, 27. jul 2015 12:52)

    # Link komentara

  141. zbog onih koji smatraju da srpski turisti "nisu putovali" dovoljno da bi prepoznali skupocu moram da se umesam i potvrdim da ponuda Hrvatske kada je o turizmu rec, spada u najskuplje u Sredozemlju, pogotovo ako se u to uklopi faktor kvaliteta i elementarnog profesionalizma.
    Radio sam u visokom turizmu preko 20 godina sirom sveta a pogotovo po Mediteranu!
    Izvinite Hrvati ali...skupi ste...sto i nije problem za svakoga ako je to opravdano....a cesto nije!!!!Istambul, Palermo, Malaga, Barcelona,Ajaccio, Rodos, Heraklion....ne zaostaju izgledom i ponudom u odnosu na Korculu ili Hvar...naprotiv prednjace u mnogim elementima, a tamo je jeftinije (sa izuzetkom ekskluzivnih mesta)!
    Bicu posten...kada sa Sicilije ili iz Venecije doplovite do , recimo, Hvara, znate da ste dosli u selo na obali mora!
    Izvinite...ali....cinjenice su takve!
    (izadje na videlo, 27. jul 2015 12:49)

    # Link komentara

  142. to ti je ono,ako se moze zaraditi za 3 mjeseca ko za tri godine,pa ako prodje ,prodje...
    ja u Porecu ,neki lik na nekom standu prodaje,1 kg plosnatih breskvih 60kn...ja gledam,i pitam,jel lijece rak ranu...?
    lik me gleda,samo sto me nije udario...ali hvala Bogu,ima 4,5 velikih trgovackih lanaca...gdje 1kg toga dodje oko 1-2 eura...a tako i svega ostalog....nisu vise ni stranci nudale...tgovacki lanci puni ko sipak...zasto ne,ako je "16" puta jeftinije
    ko i Dubrovnik,centar jako slup....odi kilometar dalje piva ko i svagdje drugdje....
     (TIL Zagreb, 27. jul 2015 12:49)

    # Link komentara

  143. Nije jeftinije ni u Grčkoj ove godine!
    (Sa1e, 27. jul 2015 12:48)

    # Link komentara

  144. Taj osecaj da te neko ne zeli u svojoj zemlji, da imas neprijatnosti, strah i jos treba da svoje ni malo lako zaradjene pare ostavljam njima? Vise ne!!! Cenim sebe i svoj novac vise od (meni licno) najlepse obale.
     (Ako vam je dobro, onda nista, 27. jul 2015 12:47)

    # Link komentara

  145. Ja inace zivim u Njemackoj, ali porijeklom sam iz Dalmacije te svako ljeto provodim na odmoru kod svoje obitelji.

    Bezbroj puta sam rekao da je jako lijepo zaradjivati u Njemackoj a trositi u Hrvatskoj.

    Ajmo samo jedan svjezi primjer.

    Nas 13 je neku vecer otislo u lokalni resotran u malom dalmatinskom mjestu pored Zadra. Prije toga smo se raspitali kod domacina gdje se kvalitetno jede, a da nas bas ne ogule kao mladi krompir. Preporucili su nam jedan malo skriveniji lokal, koji nije direktno na obali vec u centru mjesta, ali koji uvijek ima svjezu ribu.

    Dakle, nekoliko vrsta predjela, przene skampe, pasteta od tune, slane srdele, hobotnica sa povrcem, salata, a za glavo jelo prvoklasna super svjeza riba, izvrsno domace vino, flasirana voda, sokovi, kava na koncu - ukupno 2.500 KUNA (odnono 330 EUR), sto znaci u konacnici 25 Eur po "glavi".

    Samnom su u drustvu bili i Nijemci i nisu mogli vjerovati da je tako divna vecera bila toliko povoljna. U Nemackoj tek jedan obicni rucak bez ikakvih velikih predjela uz mozda casu vina moze kostati oko 25 Eura.

    Prema tome, itakako ima povljnijih i lijepih mjesta gdje se da dobro jesti. A za ove sto narucuju cevape i hamburger uopce mi nije zao sto su ih "oderali".

    Medjutim, turizam kao i svaka druga roba - ako imas novca kupis, ako ne, ili ne kupis ili si nabavis nesto drugo!
    (Hrvoje Zadar / Frankfurt, 27. jul 2015 12:44)

    # Link komentara

  146. Cene su razne, mnogo je veći problem njihova netrpeljivost prema srbima koju i ne kriju. Ne postoji razlog zašto bi bilo ko za to plaćao.
    (neca, 27. jul 2015 12:44)

    # Link komentara

  147. Preskupo je kao i Grcka gde sam ovog leta platio caj i kafu 6 evra i supu - 12 evra, !! pica je 10 eur itd. grcka salata 6.5 evra, obavezno vam uvale hleb iako ga niste trazili, 4 parcenceta -1.5 evra!!!! jedino su giros i voda razumne cene ali ne mozete jesti svaki dan giros. Uz put hrana im je jednolicna i bezukusna, bukvalno sam pokvario stomak. Sve to je bilo u klasicnim kaficima na uobicajenim destinacijama. Predlazem svima OHRID u kom sam bio vise puta posledjih godina i ove godine sam svratio, savrseno mesto gde se mozete odmoriti, nadisati prijatnog vazduha, jezero je kao more i toplo je, imate sta da vidite, imaju savrsene restorane i mesta za izlazak, prelep stari grad, istorijske spomenike, lepe plaze i sve to po nizim cenama nego u nekom manjem mestu u Srbiji. Prepun je stranaca , Srba skoro da i nema jer su iskompleksirani Grckom i drugim letovalistima. Ako dolazite iz Srbije i ne zelite da vucete prikolicu hrane kupljene u Srbiji za vama, nepodonosljive vrucine, odvratan smestaj za min 50eur, (dobro znam da velika vecina Srba su u takvom smestaju) jedino mesto gde cete se osecati kao pravi turista je OHRID, topla preporuka. Evo i cena koje sam ja placao> Pivo 1.5, Coca cola 1 eur, rucak za dvoje vrhunski, sa dve ture pica i dezertom 20 eur. (uSrbiji bi bio 30 eur min takav rucak) Salata grcka 1 eur(naspram Grcke gde je 6.5!!), ness frape 1 eur itd. Moj stav je da u Grcku i CG jos dugo necu otici jer smatram da novac mogu pametnije da bacim.
    (Djordje, 27. jul 2015 12:42)

    # Link komentara

  148. On nabave tu mineralnu vodu na veliko za 0.20 centi valjaju za 2€, 10x skuplje, razumem ja turizam ali ovo je previše.
     (mare, 27. jul 2015 12:41)

    # Link komentara

  149. Ne znam da li sam ikada procitao vise puta rec hamburger u nekom tekstu, pogotovu sto se ovde radi o mestima na moru. Zasto bi iko otiso na more i jeo hamburgere?
     (mc, 27. jul 2015 12:40)

    # Link komentara

  150. Dva puta u Hrvatskoj, ja Bosanac iz Beograda i moja djevojka iz Srbije, 2008 i 2010, oba puta na morskoj obali, nikakvi ekscesi, ali opsti dozivljaj = neprijatnost. Ne ide mi se ni kod rodbine tamo vise.
     (Darko, 27. jul 2015 12:37)

    # Link komentara

  151. Tendenciozan tekst. Hvar jeste skup, a kada još izabereš najsukplje restorane u Splitu naravno da ćeš dobiti visoke cene. Već godinama letujem u Hrvatskoj (i opet ću), uglavnom po kvarnerskim ostrvima. Volim da uživam, da dobro jedem, samo lokalno (pizze me zanimaju samo u Italiji), dakle uglavnom riba, morski plodovi, jagnjetina sa Cresa itd. Velika porcija te jagnjetine sa krompirom u, po tome, poznatom creskom restoranu, košta 90 kuna, oko 12 eura. Kompletan ručak tamo za 5 osoba, ispod 100 eura sa bakšišem. Vino, pivo, salate. kafa, sve. Toliko bih platio i u Beogradu, ako ne i više. Čak ni riba u dobrim konobama nije strašno skupa, ako jedeš kvalitetnu belu ribu svakako nije za očekivati da je platiš 10 evra. Npr. tri morska predjela, divna lovljena orada od 1,3 kg pečena u rerni sa krompirom i povrćem, litar i po malvazije domaće, salate, kafa...Oko 110 eura. A sediš tik uz more u prelepom ambijentu uz zalazak sunca. U Italiji isto to preko 200 i to sam im dao popust :-). Ćevape i hamburgere na moru ne jedem, ali su prosečne cene kao u Bg. Pivo u kafiću jeftinije nego u Grčkoj. Usluga i ljubaznost, bar u tom delu Jadrana, na najvišem nivou. Nikada nijedan krivi pogled Ili ružna reč, naprotiv. Ono što jeste značajno skuplje nego u Grčkoj, i preskupo je, je smeštaj. Tu ima prostora za pad cena, ali ako se kapaciteti popune Nemaju razloga za to. Od mene, u svakom slucaju sve preporuke, ja ću se sigurno vraćati.
     (N., 27. jul 2015 12:36)

    # Link komentara

  152. Neka ljudi zaradjuju,Nemci bi sve dzabe,sve mere po svom novčaniku,šišajte ih kad imate priliku
     (Beograd, 27. jul 2015 12:36)

    # Link komentara

  153. ne razumem. ove navedene cene su skroz ok, narocito za turiste iz nemacke I ostatka zapadne evrope I narocito za ekskluzivna mesta. ne mozes ti doci sa prosecnom platom iz osjeka u najskuplje mesto na jadranu I ocekivati da sve mozes da priustis po istim cenama kao u lokalnom bircuzu. ima u HR skupih mesta, u Rovinju u starom gradu nocu mozes uzeti koktel I sedeti na steni sa pogledom na reflektorom obasjano more I morsku floru i faunu za 20 eura, romanticnije mesto ne postoji na planeti, al 200 metara dalje imas isti koktel za 3 eura. potraznja postoji, a raznovrsna ponuda je prati.
     (Andrej NYC, 27. jul 2015 12:34)

    # Link komentara

  154. Cijene postoje ovakve i onakve i svako generalizovanje je besmisleno. Na Stradunu 3 kugle sladoleda koštaju kao pica u obližnjoj piceriji, svako može da bira šta želi i ne želi.
    Oni što je suština problema sa turizmom u HR što se on i danas odvija po pravilima 80tih godina prošlog vijeka, gdje se turisti nudi snještaj i eventualno neki obrok, a ostalo spada u vanpansionsku potrošnju, međutim 80tih npr nije postojala Turska kao konkurencija kija danas nudi all inclusive po cijeni noćenja sa doručkom u sličnom hotelu u hr. Nije samo poenta u hrani i piću nego u brojnim drugim sadržajima kojima se ugađa turistima, oni sa malom djecom imaju animatore i igraonice za djecu pa mogu i sami malo da se odmore i slučni detalji koji su u konceptu turizma u HR rijetkost. Osnova vanpansionske ponude su kafići u kojima uglavnom sjede domaći gosti jer strancima uopšte nije u đrirodi da sjede po kafićima na odmoru osim ako nije restoran u kome jedu. U tom segmentu HR gubi trku misleći da su lijepa obala i more sami po sebi dovoljni.
    (S., 27. jul 2015 12:33)

    # Link komentara

  155. Ne bih da se bilo ko nađe uvrijeđen, ali onaj kome je Hrvatska skupa se nije baš naputovao u životu...
    (Sa_BiH, 27. jul 2015 12:28)

    # Link komentara

  156. Pa bolje u španiju da odeš za iste pare
    (pabre, 27. jul 2015 12:26)

    # Link komentara

  157. Istra je jedini deo hrvatskog primorija gde su ljubazni i prema ljudima iz Srbije i gde su cene prihvatljive...
     (Kipo, 27. jul 2015 12:26)

    # Link komentara

  158. Najpre, Hvar je ostrvo, te sve stize trajektom koji se placa. Drugo, to nema veze sa turizmom. Te cene ostaju lokalnom stanovnistvu kad svi turisti odu. Dakle probajte ziveti tamo oktobra, decembra, februara...
     (Jelena, 27. jul 2015 12:25)

    # Link komentara

  159. Primer iz teksta nije merodavan, navedene su cenovne krajnosti. Prosečni restorani nisu toliko skupi, ali treba reći da su cene ipak skrojene po meri Evrope, a ne Balkana. Neko je ovde spomenuo Konzum/Ideu, i tu se slažem. Pre mesec dana sam bio u CRO, npr. flaša ledenog čaja košta oko 150 din, u BG je oko 90-100 din. Istini za volju, to možda ne znači da su cene visoke nego da su naša primanja niska. Minimalac u Srbiji je 200e, dok većina radi za 300-400e. Sa tim platama je manje-više svaka destinacija skupa. I u toj Grčkoj koju toliko volimo, pivo u kafiću je 2.5e (300 din), što je skuplje od većine mesta u Beogradu, a Beograd je najskuplji grad u Srbiji, pa vi sada vidite koji je to red veličina.
    (Moca, 27. jul 2015 12:24)

    # Link komentara

  160. @Marko
    Ako ste za 200 kuna (3000 din),pojeli 4 ogromne pice, uz vino, pivo, sokove, kafu, neki sladoled .. Ja smesta odoh tamo da zivim , jeftinije nego u MAXi-ju, aj B0K !!!
    (trandebal, 27. jul 2015 12:22)

    # Link komentara

  161. Dok sam isao nije mi bilo skupo, cijenim da je to turizam i da negdje su elitnije cijene iako usluga nije. Medjutim ja sam Bosanac a to je u Hrvatskoj = Divljak, Seljačina, Nepismen, Niža kasta itd. Kao takav ja nisam dovoljno onda dobar da bi im ostavljao svoj novac, možda je šugav!
    (Ne ljetujem vise!, 27. jul 2015 12:20)

    # Link komentara

  162. Koje gluposti! Meni je jeftinije nego u Sloveniji. Sve je jeftinije barem 20% ako ne i više. Evo na Krku velika fino pečena skuša uz prilog 54 kuna. Pa za to ne dobiješ ni instant ručak u Sloveniji. A ako vam baš ne odgovara idite u Rim - tamo vam je pola litre obične vode iz plastične boce 3 eura...
    (slavko, 27. jul 2015 12:18)

    # Link komentara

  163. Pametni ljudi, sto je skuplje ljudi se sve vise otimaju.
     (lesa, 27. jul 2015 12:18)

    # Link komentara

  164. Ti gosti što prljaju stolove i pribor su najgori. Zato za sledeću sezonu preporučujem novi poslovni model, gde gosti dođu u restoran, prvo plate račun a onda odu bez jela i pića. Tako ćemo konačno poslovati u plusu.
    (Ugostitelj, 27. jul 2015 12:17)

    # Link komentara

  165. Pa on te tamo čeka godinu dana da dodješ i kad te vidi gleda da te odere savim normalno. Zato ja odem na vlasinu i odmorim dušu u lepoti cveća, vazduha, vode itd. A košta me samo benzin.
    (Dejca iz LE, 27. jul 2015 12:16)

    # Link komentara

  166. Odeš na Lefkacu....100x lepše 2x jeftinije.
    (cojle, 27. jul 2015 12:13)

    # Link komentara

  167. Nije Dalmacija samo Split i Hvar,pobogu. Makarska rivijera je prelepa. Bio sam u Drveniku kao klinac godinama zaredom. Raj na zemlji. I verujem da tamo nisu takve cene.
    Na kraju,i u Beogradu znaju da budu i vise nego bezobrazni sa cenama.
    (nex, 27. jul 2015 12:07)

    # Link komentara

  168. pa dobro nisu neke lude cene,sasvim normalno da su skuplje malo od drugih mesta u unutrasnjosti!sta ocekivati da budu iste cene?ma dajte,pricamo o odmoru ljudi!tako je u svim mestima na svetu,!
    (dragan, 27. jul 2015 12:03)

    # Link komentara

  169. Ne gledate u cjenik, nego uzimate "na slijepo" pa se posli žalite kako su vas oderali. E pa nije kriv ugostitelj što vas je oderao, nego vi koji ste dopustili da vas odere. Na kraju krajeva, nitko vas batinom ne tjera da morate jest baš u tom i tom restoranu, pizzeriji, konobi il' fast foodu... izbor je ogroman, od jeftinijeg do nenormalno skupog pa izvolite.
    A to što pojedini deru turistima kožu s leđa priko svake mire stvarno je za zatvorsku kaznu... Na taj način rade ogromnu antireklamu Hrvatskoj i onda se idućih sezona čude kako im ne ide dobro pa na kraju stave katanac...
    Što se mene tiče takvi mogu odma' propast sa svojom preskupom poluuslugom...
    (Goran Matić -Split, 27. jul 2015 12:00)

    # Link komentara

  170. Ajde vidim i hrpu normalnih komentara , normalnih ljudi. Dakle ovaj clanak kao i mnogi u HR medijima je tendenciozan. Kao sto rekoše mnogi ovdje- uzete su cijene iz najboljih restorana i sad kao skupo je sve. Nije. Svaki grad . Turisticki ili neturisticki ima ponudu za one dubljeg dzepa i one pliceg. A uostalom to je zakon ponude i potraznje. Ako hoces rucati jadranske lignje tik uz more, pa normalno da ce ti vlasnik to naplatiti. Alo ti ne pase nemoj ici, ili odi 100 metara dalje i pojedi lignje za 50 kuna. Clanak je stvarno glup.
    Ali ono sto ne pise a neki od vas spominju, jest neljubaznost . I to je nazalost istina i nema apsolutno nikakve veze kaj ste srbi. Jednostavno to je dalmatinski nacin ophodjenja i tu nema pomoci. Oni rade u stilu-" a sto si mi ti sad tu dosa pit kavu? Ko ce zo sad kuvat?". Istra i kvarner te dubrovnik su sasvim druga prica. Ono znaju da zive od turizma i tako se ponasaju.
    (Zagabrija, 27. jul 2015 11:58)

    # Link komentara

  171. Cene i mogu biti opravdane ako se radi o bagatelnim porcijama i ukusu, medjutim pre ce da budu porcije tipa happy meal nezpoznatog ukusa.
     (mihajlo, 27. jul 2015 11:54)

    # Link komentara

  172. Bezobrazno skupo zato i propadaju.
    (MK, 27. jul 2015 11:51)

    # Link komentara

  173. Zato odete u Grčku gde su cene restoranima iste i u februaru i u julu,imat lepše plaze, ne razmišljate hoće li neki dripac da vam razbije auto i da li ćete nešto reći ekavicom. Daleko im lepa kuca,Cao.
     (Brom, 27. jul 2015 11:50)

    # Link komentara

  174. kraja, 27. jul 2015 11:24)
    A tek nasuprot turističke gromade kao što je Beograd,Niš,Kragujuevac
    (Luftmadrac, 27. jul 2015 11:04)
    Ma eto nek si nam ti rekao gdje nam je mjesto,a ti si što?neki stručnjak za turizam?
    Koji više tekstovi kako je Jadran skup i tako iz godine u godinu,a ono sve više turista.Kukaju stranci kod kojih je sve duplo skuplje po restoranima npr nije mu skupo kod kuće platiti 5 eura pivo,ali mu je ovdje skupo 3 eura.
    A pogotovo je zanimljivo kad nam eto predavanje drže iz "turističke velesile".
    (mario, 27. jul 2015 11:50)

    # Link komentara

  175. ljudi moji to je nar par mista u svakom gradu, izvuceno iz konteksta a domaci znaju di su koje cijene, primjer pizza po dalmaciji u restoranu je u 95 posto slucajeva od 40-50 kn 6-8 eura; hamburger 20-25 kn 3-4 eura, piva u kaficu od 12-20 kn 2-3 eura, kava 8-12 kn, 1-2 eura, eto to su neke normalne cijene, al naravno da se moze naletiti i na ovakve u prilogu.pozdrav
     (dalmatinac, 27. jul 2015 11:48)

    # Link komentara

  176. Potpuno nerealan prikaz.
    (Zoka N., 27. jul 2015 11:48)

    # Link komentara

  177. Pa u cemu je problem? Za bivanje u raju na zemlji normalno da triba izdvojit malo vise.
    (hrk, 27. jul 2015 11:47)

    # Link komentara

  178. Samo Grcka!
     (88, 27. jul 2015 11:45)

    # Link komentara

  179. Прошле године са породицом био на Хвару. Није ме изненадило што су мале радње скупе, већ што је Конзум (Идеа) прескупа. Цене су 50-100% скупље него код нас (мислим на исте производе). Пријатељ, локалац, ми је рекао да чим крене сезона око 01.06. цене иду горе 30-50%, на крају септембра на старо. Једном приликом сам излазећи из Конзума чуо згражавање једне загребачке породице јер људи нису могли да поверују колике су цене. Када сам причао са неким директорима из Идее и пренео им своје утиске о ценама, рекли су да мора тако зато што је у питању острво, превоз, итд. Када сам им срачунао да нема шансе да цене толико скоче због превоза, јер се те исте ствари продају у Србији за много мање паре, променили су причу и признали да се у сезони највише заради. Приметио сам да то није коректно пословање, јер цене у Максију и Идеи на Копаонику нису веће до 50%, штавише исте су као у Београду, са лик су се они сложили.
     (Пера Перић, 27. jul 2015 11:43)

    # Link komentara

  180. Ako ovako nastave izgubice sve te turiste kojima se hvala uprkos zaista divnoj obali odnosno prirodi koju imaju, nije ni stranac blesav zasto bi isao na Jadran kad po tim cenama moze da uzivam maltene gde god hoces na celoj planeti, a ima zaista mnogo lepsih mesta da se komsije ne uvrede.
    (Loki, 27. jul 2015 11:42)

    # Link komentara

  181. Mozda, ali je cinjenica da je Croatia u velikoj krizi. Javni dug je sve veci, a zarada od te jedine grane koja jos funkcionise ne moze da pokrije potrosnju na nivou republike. Vec se moze naslutiti sta sledi Hrvatskoj.
     (Botista, 27. jul 2015 11:39)

    # Link komentara

  182. Cene su svugde istaknute, pa moze da bira ko sta hoce. Mi smo rucak za troje placali do 130 kuna, znaci manje od 20 evra, u restoranu na plazi - spagete, pica, sardele, dagnje, uz dva pica tipa pivo ili domace vino. Sveze i sasvim ukusno. Sigurno je bilo i za vece pare, pa smo mogli da izvrnemo dzepove i novcanike i kukamo, ako je to poenta odmora.
    (Propaganda - cemu sluzi, 27. jul 2015 11:37)

    # Link komentara

  183. Biograd: pivo u kafiću na plaži 15kn, topli sendvič 15kn, veliki hamburger sa pomfrijem 28Kn, pizza 40Kn. Pag: takođe kafić na plaži, pivo 15Kn, pomfri 10Kn, pizza 45Kn. Pivo u radnji 7Kn u flaši, 10Kn u konzervi. 1Kn = 16din. 1Kg jagnjećeg pečenja 150-180Kn. U Grčkoj nisam video pivo u kafiću ispod 3e, u 90% slučajeva je 3.5e. Uzeli ste cene iz skupih ekskluzivnih restorana na top lokacijama u HR, ovo što u tekstu piše su ekstremi i daleko iznad prosečnih cena.
     (Botovanje ludom radovanje, 27. jul 2015 11:34)

    # Link komentara

  184. Ovde se prica o najskupljim restoranima u najskupljem delu grada koji su svuda skupi. Obicno su cene 2 puta manje od toga. Ja sam se skoro vratio iz rovinja, pica sa tartufima u restoranu za 4oro sa vinom i 2 salate je cca 30 eur. Takva je cena i u restoranima u BG samo ovde nema pice sa tartufima ;).
    (Prometej, 27. jul 2015 11:33)

    # Link komentara

  185. Meni ove cene zvuce isto kao u Beogradu.
    (Nenad, 27. jul 2015 11:32)

    # Link komentara

  186. @ Svasta : nemas ti pojma... Uporedjujes Amsterdam gde je minimalac 1500E i vise, i HR gde je minimalac 300E??? o tome se ovde pise... Na Tajlandu gde je minimalac 10E, mozes na svakih 20 m da nadjes da jedes za 50C. A plaze su tamo 10000 puta bolje i ima isto toliko vise turista... O tome se ovde prica, a ne o tvojoj opsesiji AV i Borskim jezerom....
    (kolinda, 27. jul 2015 11:31)

    # Link komentara

  187. Hrvatska vise nikada

    Aj sto "ne razumeju" srpski, vec ne znaju ni hrvatski kao kad vide da si srbin, citas im ono sto im pise u meniju a oni klimaju glavom kao samo razumeju engleski.. A sa ostalima pricaju na hrvatskom pored tebe.. Pritom garant pljunu ili ko zna sta urade u jelo to koje im preplatis.

    Hrvatice su nesto drugo, ali otici tamo i osecati se neprijatno pritom trosis svoje pare, neka hvala.

    Tim ljudima preporucujem da nastave tako sa radom, vremenom ce videti gde su gresili
    (pix, 27. jul 2015 11:31)

    # Link komentara

  188. ...vratio se skoro sa jednog lepog putovanja po francuskoj i italiji...
    ...ukratko, uzes, nimes, verona, venecija, mestre, prosecna pizza je 7-8 €...
    ...jeo sam u veneciji i za 60 €, ali ne bih opisivao mesto, poslugu, enterijer, ugodjaj...
    ...ali, sta su pomenuti gradovi naspram turistickih gromada poput hvara, splita i rovinja...
    (kraja, 27. jul 2015 11:24)

    # Link komentara

  189. Istra - cene jeftinije nego u Beogradu, a vrh turizma. Zaista.
     (BitterMoon, 27. jul 2015 11:22)

    # Link komentara

  190. Na 700+ kilometara obale ima svega. Preključe bili na izletu u Zadru, ogladneli u starom gradu, nema boljeg mesta za dranje turista, seli nasumice, pojeli 4 ogromne, najobičnije pice, uz vino, pivo, sokove, kafu, neki sladoled - račun malo ispod 200 kuna. Jeftino, ljubazni, sve super. Dan pre išli na ribe na pagu,uz predjelo, vina, travarice, itd, po osobi oko 20 EUR. Super. Juče ogladneo, vidim ono đubre od kebaba, prijelo mi se, ne pogleda cenovnik, uz sok 60 kuna. I šta sad, da pričam naokolo kako su me odrali, kako je skupo? Prestanite više sa tim tekstovima o skupoći u CG i HR. Ovce neka slobodno šišaju, a ja ću da uživam u lepoti Jadrana i ovdašnjih ljudi.
     (Marko, 27. jul 2015 11:20)

    # Link komentara

  191. Ko voli nek izvoli. Kakva je ovo kuknjava,ovi mediji će od muve napraviti medveda...
    (Miki, 27. jul 2015 11:19)

    # Link komentara

  192. Znam samo da u Hrvatsku na more vise nikad necu ici. Ono sto je skupo i ne moras da kupis, ali osecaj kad tamo popricas sa konobarem ili prodavcem, gde vidis da mu je muka sto uopste prica sa tobom, nemam u bilo kojoj drugoj zamlji. Izivljavanje carinika i policije, nista novo.
    Istra je mozda drugacija, ali i za nju su se vec pobrinuli.
    Neka hvala, neka uzivaju u svojim kompleksima i svim skracenicama sa pocetnim slovom H. Cak mi je i Spanija mnogo bliza, za manje pare.
    (What?, 27. jul 2015 11:18)

    # Link komentara

  193. "Prženi krompirići tamo stoje 20 kuna (oko 2.5 evra), pileća salata Cezar je 65 kuna (8 evra), a poželi li gost, na primer, burito, za to zadovoljstvo platiće 125 kuna (16 evra).

    Najjeftiniji hamburger tamo je 65 kuna (8 evra), a definitivni rekorder je hamburger od 140 kuna (18 evra)."

    Ako vam je to primer skupoce, onda nije bas najbolji. Te cene zvuce normalno. Skupe su samo onima koje veruju u "blagostanje" AV. Toliko para ce vasm otici iz dzepa od Amsterdama, preko Rima, Zemunskog keja do Turske da nesto prezalogajite. Naravno svugde mozete naci i jeftinije ali negde sa strane. Iskreno, muka mi je vise od tekstova koji treba da pokazu da je svugde propast osim na Borskom jezeru.
    (Svasta, 27. jul 2015 11:15)

    # Link komentara

  194. U Istri je sve normalno i bolje nego u Dalmaciji
    (učitelj, 27. jul 2015 11:06)

    # Link komentara

  195. Klasican balkanski sindrom,deri dokle god mozes i ugradi se bar petostruko.O tome da li ce se to vratiti kao bumerang neka razmislja neko drugi.
    Ima tu i lecenja kompleksa jer svaka cast Hrvatskoj na primorju ali nikad nece moci da se mere sa mnogim mestima Italije,Francuske,Spanije,Grcke,tako da su ovolike cene nevaspitano visoke jer su uglavnom skuplji od najboljih destinacija u Evropi ili bar su izjednaceni.Ipak njima nije tu mesto i moraju shvatiti gde se realno nalaze.
     (Luftmadrac, 27. jul 2015 11:04)

    # Link komentara

  196. Ovo je na nivou Nice,Kana...a jos malo kao hrana u starom Monte Karlu...
    (Paint in black, 27. jul 2015 10:59)

    # Link komentara