1. Za prave ljude NBA je meka jedino što se tiče organizacije.
    Što se same košarke tiče, takmičarske košarke...pa više naboja ima u derbiju začelja ABA lige nego u velikom finalu NBA lige.
    (Suspenzor, 28. septembar 2023 14:50)

    Kao prvo, promasio si temu o kojoj smo pricali, ali ajde ipak da odgovorim i na tvoju pricu:

    Plej of NBA lige je toliko pun naboja da svi koji prvi put igraju PO utakmicu kazu da je to druga igra u odnosu na regularnu sezonu. U prevodu: nisam cuo ostrasceniji komentar nekoga ko o NBA ne zna nista.

    Zacelje ABA lige ne donosi nikakav naboj, mozda tebi ako navijas za nekog fenjerasa, ali igracima i trenerima ni malo. Pogledaj poneki intervju sa trenerima fenjerasa, narocito hrvatskih klubova. Svi pricaju da su im uprave i previse opustene, da nema pritiska rezultata. Pritisak postoji kod par klubova i to u plejofu.

    Tvoji stereotipi bi mogli da prodju neopazeno pored mene dok se nisam preselio preko bare, pa poceo redovno da gledam NBA. Prakticno nekh 6 godina sam samo NBA i gledao, jer su mi evropska takmicenja bila u radno vreme. Pogledaj malo sta pricaju oni koji su igrali i tamo i ovde. Jedino za sta daju kredit evropskoj kosarci je da je teze postizati poene u istoj (sto ujedno znaci da je teze igrati odbranu u NBA ligi).

    Evo ti samo jedan pogled na celu stvar: Sta mislis, da li je americkim igracima veca motivacija da budu prvaci NBA lige ili Evrolige? Sta mislis koliko je procentualno americkih igraca u 100 najboljih igraca Evrolige?
    (Ivan, 30. septembar 2023 17:21)

    # Link komentara

  2. Не би било лоше прочитати читав коментар пре реплике. Човек је написао колико година играју заједно Јокић, Мареј, МПЈ и Гордон. Гордон са њима игра 5 година у Денверу. Значи тих 5 сезона се не односи на то колико је у НБА, него колико је у Денверу.
    Јесте мало збуњујуће, јер код остале тројице то је исто, пошто су до сада играли само за Денвер.
    (јд123, 28. septembar 2023 16:22)

    Gordon je dosao 2021.

    Ako je tebi od 2021. do sad 5 godina onda vrati skoli diplomu, da ne brukas uciteljicu.
    (koki, 29. septembar 2023 14:31)

    # Link komentara

  3. Upravo je sezona 2022/23 pokazala da je koncept timske igre i gradjenja tima godinama od postojecih igraca mnogo bolji u odnosu na koncept super-timova sa sto vise zvezda na papiru, sklepanih i skrpljenih trgovinom. U finalu su igrali Majami, sa gomilom nedraftovanih igraca, kome niko nije davao nikakve sanse, a pocistili su i ponizili celu istocnu konferenciju, i Denver koji je pominjan samo zbog Jokica a ne kao tim (iako mu je glavna snaga u timskoj igri). U realnosti niko osim ova dva tima ne igra timski vec se oslanjaju na super-zvezde, a to se zna da vise ne funkcionise, tako da ne vidim zasto bi cak i novi super-timovi sa jos vise skupljenih zvezda, bili drugaciji.
    (pozdravili vas cika Dzimi i cika Nidza, 28. septembar 2023 23:48)

    # Link komentara

  4. Pera Ždera

    Ako je neko timski lider (mada teško da može biti drukčiji u ekipnom sportu), to je Damian, potvrdili otprilike svi njegovi saigrači...
    (Aleks, 28. septembar 2023 23:16)

    # Link komentara

  5. Denver ima dobru ekipu a ostali samo dobre igrače.
    To je i protekle sezone napravilo razliku.
    Samo da ih zaobiđu povrede i Denver će opet biti favorit za prsten.
    (Vuzla, 28. septembar 2023 21:22)

    # Link komentara

  6. Jokićev Denver? Denver je Marejev, bar dok se u tom gradu ne pojavi franšiza koja se bavi trkom jednoseda i dvokolica.
    (anubis, 28. septembar 2023 20:31)

    # Link komentara

  7. (louggi, 28. septembar 2023 19:37)

    Ko ti je taj Jokara?
    Je l to ona nesreca sto nece da igra na SP pod izgovorom umora, a trci na koncerte vasarskih pevaljki i glumi budalu od sebe, ili sto reklamira nezdrava pica i kladionice.
    Strasan covek, pravi uzor takvih poput tebe.
    (Adam, 28. septembar 2023 20:17)

    # Link komentara

  8. Ne vidim da je jos uvek neko bolji od Denvera.
    A od tih parova zvezda, niko nije uigraniji, opasniji i bolji od Mareja i Jokare kad se zahuktaju. GSW dvojac vec stari, to im je manjak.
    (Zmi zmi, 28. septembar 2023 20:05)

    # Link komentara

  9. denver ne može biti ugrožen, već izazvan.

    trenutni trejdovi su koliko mgmt timova može finansijski da priušti da ojačaju svoje ekipe
    u februaru/martu ćemo više znati na čemu su ili kolike su im šanse za play off i/ili koliko mogu u play offu

    za sada, verujem da nema ekipe koja može da dobije jokaru & Co. u sedam tekmi...trenutno možda Boston može da parira Denveru. ostatak NBA ekipa ima još dosta toga da našteluju ekipe koje mogu da se takmiče da denverom.

    p.s. Malone+mgmt su gradili nugetse 7-8 godina
    (louggi, 28. septembar 2023 19:37)

    # Link komentara

  10. Baksi ce pokusati nesto ali je pitanje sta mogu. Prosle godine je nestao Kris Midlton,povrede pa losa forma ,tek nisu imali sutera. Sada su doveli Lilarda. Trebalo bi da bude glavni suter ali pitanje je kako ce se uklopiti u tim gde nije glavna zvezda. Ovo mu je prvj put da igra negde sem Portlanda. Fenomenalan je suter ,mana sto je nizak i 33godine.
    (zemunski kej, 28. septembar 2023 18:07)

    # Link komentara

  11. Sve najvece zvezde su sada starije godinu dana i svi su presli trideset, tesko da neko moze da ugrozi Denver ako ostanu zdravi. GSW nisu pomenuli..
    (neca, 28. septembar 2023 17:18)

    # Link komentara

  12. @Lord Nisu zato sto su naleteli na Giannisa,Middletona,Holidaya,Lopeza i Di Vincenza.
    (NBA, 28. septembar 2023 17:09)

    # Link komentara

  13. iznenadice vas za koga ide sledeca razmena.
    Porter u Portland, Jrue Holiday + neki mladji igrac u Denver.
    (Sa Po, 28. septembar 2023 16:57)

    # Link komentara

  14. Ове године гледамо исто финале као прошле године. Са идентичним исходом.
    Сетите се овога идуће године.
    (Мирко, 28. septembar 2023 16:39)

    # Link komentara

  15. Durent, Harden, Irving, Blejk Grifin, Dramond, Deandre Dzordan,Heris.
    Nisu dosli do finala konferencije.
    (Lord, 28. septembar 2023 16:28)

    # Link komentara

  16. Šta uopšte ovaj Nurkić još traži u NBA?! On je tipa za Zadar ili Split.
    (Otporaš, 28. septembar 2023 15:37)

    Ako si ti tako rekao, onda mora da je tako. Strucnjace iz fotelje
    (kositi, 28. septembar 2023 16:24)

    # Link komentara

  17. Gordon u petu sezonu,ali puta 2!!! On je 2014te počeo u Orlandu, ovo mu je 10ta sezona u NBA. Nešto si ti pomešao
    (Milisav Vokri, 28. septembar 2023 12:53)

    Не би било лоше прочитати читав коментар пре реплике. Човек је написао колико година играју заједно Јокић, Мареј, МПЈ и Гордон. Гордон са њима игра 5 година у Денверу. Значи тих 5 сезона се не односи на то колико је у НБА, него колико је у Денверу.
    Јесте мало збуњујуће, јер код остале тројице то је исто, пошто су до сада играли само за Денвер.
    (јд123, 28. septembar 2023 16:22)

    # Link komentara

  18. Janis i Lilard ne mogu da zaustave Jokićev prajm, to će se videti kad opet uzme prsten u predstojećoj sezoni.
    (Zoza, 28. septembar 2023 15:33)

    Kakav Jokicev prajm, najbolji i najvazniji igrac Denvera je povredama osakaceni Marej.
    Bez njega Denver dva puta za redom metla u playoffu.
    (Samo realno, 28. septembar 2023 16:09)

    # Link komentara

  19. Oldest rotation to ever win a NBA championship was the Jordan Bulls 25 years ago in 1998 with an average age of 32.
    (znanje-imanje, 28. septembar 2023 10:13)
    ---…--

    Dosta se promenilo u sportu od tada. Danas je normala da sportisti igraju na visokom nivou do kasnih 30-ih godina, sto ranije nije bio slucaj.
    (The Unforgiven, 28. septembar 2023 15:59)

    # Link komentara

  20. Ti si budala, što ti govori i ime.
    Lillard ima 37% " s polja" na 10 pokušaka, plus 10 bacanja sa 94% sa crte. Efikasnost je smiješna i odražena po ugovoru, i nema tog napada koji će izvana nadmašiti Lillarda osim Golden State.
    Izgubio si od tog istog Lillarda u Denveru u 7. utakmici, i to te je začepio onaj Zack Collins, koji je odmah na početku sljedeće sezone pretrpio povrijedu ramena i završio karijeru, inače vrhunski defanzivac baš za svinju. Pokretan, skočan, dugačak i šutira.
    Plus bijelac i boli ga kita za svinju i CCCP.
    Kakve loše "procente" ima Lillard kada ga stisneš, utrpao ti je 55 koševa sa 11 trica. Gordon je idiot, u finalu sa Janisom može da ga popuši.
    "
    Pa njih su busili svi spolja a tek sada bez Holideja.

    Lilard i Janis nisu vrhunski kreatori i to im je najveća mana. Lilard je takodje u plejofu lošiji i ima loše procente kada ga se stisns. Lik je izgubio od Fakua i Riversa 🙄 Mnogo više me plaši Finiks koji je nakrcao ceo roster. Sada su bas krcati. Denver je streptomicin za Janisa. Nekako ih lagano dobijaju godinama u većini utakmica. Zato što Denver ima dosta krupnih krila koja mogu stati ispred Janisa od Gordona preko Zekea pa i Porter koji je ogroman. Protiv Janisa je najlakše praviti taktiku od svih superzvezda. Lilard nek se ispucava sa 8 metara sa 35% trojkom u plejofu. Tu su i godine. Lilard je bio crkao protiv Denvera 2021 a sada je još stariji. Njegova igra se bazira na brzini a godine ga stižu.
    (DraganBorca, 28. septembar 2023 15:02)
    (Ustaše, 28. septembar 2023 15:54)

    # Link komentara

  21. Gledajuci u sliku parova: Davis LeBron - checked. Booker, Durant - checked. Butler, Adebayo - checked. Irving, Luka - taj par nikad nece biti uspesan. Brown Tejtum - nisu mogli da prodju Majami. Stef Thompson - nisu mogli da prodju Lejkerse. Ostaje par Janis Lilard - vidimo se u finalu.
    (Ivan, 28. septembar 2023 15:52)

    # Link komentara

  22. To bi po njega bilo bolje ali dobro
    (Džeremi Lin, 28. septembar 2023 15:04)

    Тешко да би за Јовића било боље да је завршио у Портланду. Можда би на почетку сезоне имао већу минутажу, али ко зна како би то изгледало до краја сезоне. Сигурно Портланду не би био приоритет напредак Јовића.

    Мајами је једна од најбоље организованих франшиза у НБА. Имају план и ко прихвати њихов начин рада, што значи велики труд играча, има изванредне шансе да напредује. Зар ниси приметио колико је Јовић напредовао за годину дана и поред повреда које су га задесиле?

    Гледао сам снимке индивидуалног рада са Јовићем. Сви га хвале како је прихватио све напоре и колико труда улаже да буде што бољи. Мајами има само њега као проспекта и ако га повреде заобиђу, небо му је граница.

    На крају за младог играча је такође важно да ствара победнички менталитет, што би у Портланду било тешко, јер они следећих сезона сигурно неће бити конкурентни.
    (јд123, 28. septembar 2023 15:44)

    # Link komentara

  23. Glavni momenat u titulama poslednjih godina je zdravlje igrača, a ne jačina ekipe. Bilo je daleko jačih ekipa od ovih Finiksa i Milvokija koje nisu došle ni do finala konferencije zbog toga. Ko se sačuva do aprila ima šanse, a onda zavisi od individualnih kvaliteta. Lično mislim da Milvoki neće biti mnogo jači ove sezone, dali su dva bitna šrafa u rotaciji a svi se prave da su samo dobili Lilarda.
    (Jim Beam, 28. septembar 2023 15:44)

    # Link komentara

  24. Teško, ima kratke noge a gore je nabijen sa dugačkim rukama. Raspon ruku je oko 215. Može se povrijediti u tom trubušnom dijelu prijenosa, koji je najtvrđi dio tijela.
    Građen je kao Jordan, samo manji. I Lillard ima napadački instinkt koji nije viđen od Jordana. Ali nema pojma o obrani, što je s jedne strane čudno jer ima dobre predispozicije, a s drugo je očekivano da je napadač jer se samo napadom mogao probiti do NBA.

    "
    a sta ako se lilard povredi
    (srki, 28. septembar 2023 14:11)
    (Ustaše, 28. septembar 2023 15:40)

    # Link komentara

  25. Šta uopšte ovaj Nurkić još traži u NBA?! On je tipa za Zadar ili Split.
    (Otporaš, 28. septembar 2023 15:37)

    # Link komentara

  26. Janis i Lilard ne mogu da zaustave Jokićev prajm, to će se videti kad opet uzme prsten u predstojećoj sezoni.
    (Zoza, 28. septembar 2023 15:33)

    # Link komentara

  27. Tu su negde Finiks,Baksi,Majami,Boston,Voriorsi i Denver. Denver je izgubio 6tog i 7mog igraca,plus Slovenac pokidao ligamente. Nisam procitao da su doveli nekog a i nemaju novca u salari kepu. Nadamo se tituli Denvera ali bice tesko jer jedna povreda kljucnih igraca menja sve.
    (zemunski kej, 28. septembar 2023 15:32)

    # Link komentara

  28. Iz prizme GM J Jonesa,teško da je PHX mogao da dobije bolju ponudu za DA. Zapravo,nije je bilo. Čitavo leto su se timovi raspitivali ali niko nije hteo da ponudi nešto što bi front office u Az uzeo u ozbiljno razmatranje. Iskreno sam voleo big mena sa Bahama ali njegov odnos,stav,slomio je mnoga srca u Arizoni. Ali najbitnije,pukla je svlačionica. Ispostavilo se da nije imao nikakav odnos sa trenerom godinu dana. Monti je odmah,dobrim delom i zbog toga,dobio otkaz. Booker je poludeo u plej-ofu, pogotovo u seriji sa Denverom. I on,a i KD,igrali su povređeni,dali sve od sebe. Kap koja je prelila čašu,bila je šesta utakmica na kojoj se Ejton pojavio u civilu.. Čovek je sam sebi,bez konsultacija sa medical teamom,dao tri dana poštede?! To mu je bio kraj..
    Šta se dobija sa Nurkićem? Pre svega,bolja odbrana. Njegovi brojevi su malo slabiji od DA ali sada sa dolaskom Beala,biće tek četvrta opcija u napadu,u najboljem slučaju. Što je uloga sa kojom neće imati problema. Svlačionica je detoksikovana,novi momci,sveža krv.. Little je možda krađa trejda,dečko nije pokazao ogroman potencijal u Portlandu,koji poseduje. Kažu da je Vogel insistirao.. Allen je šuter koji će sa klupe da donosi ono što Shamet nije prethodne dve sezone. Meni iskreno Sunsi izgledaju mnogo jači nego lane,imaju sada širinu da sezonu guraju bez velike potrošnje glavnih zvezdi. Vogel će zategnuti odbranu,napad je već noćna mora za sve ekipe. Sigurno su u top 2 na zapadu i glavni izazivač šampionima..
    (KJ7, 28. septembar 2023 15:27)

    # Link komentara

  29. Sve zavisi od Jokiceve/timske motivacije i zdravlja/povreda, naravno...

    Kod Jokica se nikada ne zna, mada ima on sportske fanaticnosti u sebi koje uglavnom uspesno skriva. Ne mozes biti najbolji u bilo cemu a da to ne volis (ipak) i ne dajes 300% sebe. Timski verujem da je motivacija tu jer je sada psiholoski lakse/rasterecenije - Istorijski uspeh je vec napravljen pa na krilima istog (uz poboljsanja i godinu dana+ ogromnog iskustva i to sampionskog) ka potencijalnoj "dinastiji"...

    Najvise se nadam vecoj eksploataciji mladih, neverovatno talentovanih, snaga (Vatson, vise minuta za Brauna i bar neki minuti za Hantera koji me je bas odusevio + najvise iscekujem njegove nastupe/napredak/doprinos. Tu su i ostali potencijalno uspesni pikovi...

    Baksi, hmm... Imao je Lilard godine i sa odlicnim timom oko sebe pa nista. Fali mu tog timskog liderstva ma koliko god fan(t)a(s)tican borac i takmicar bio. On i Janis na papiru veoma opasni ali praksa, bez zverske odbrane Holideja, videcemo. Nekako mi taj narativ vuce ka bombama (ali ne velike detonacije, ispostavlja se) Durent/Buker, Doncic/Irving, Embiid/Harden itd... Nedokazano.

    Uzbudljiva sezona ispred nas, svakako :)
    (Pera Ždera, 28. septembar 2023 15:26)

    # Link komentara

  30. Drago mi je zbog ovoga samo zato sto Jovic nije zavrsio u mrtvom Portlandu
    (Va, 28. septembar 2023 14:05)



    To bi po njega bilo bolje ali dobro
    (Džeremi Lin, 28. septembar 2023 15:04)

    # Link komentara

  31. "Tandem Janis-Dejm zvuči zastrašujuće "

    Da, istina kao i Dončić-Irving, ili Buker-Durent, ili Harden-Embid...
    Eno u Denveru sve plaču!

    To su tandemi za prodaju dresova i prava prenosa, a ne za titulu!
    (Staka Zulu, 28. septembar 2023 11:46)
    Da da, a Kari-Durent, Irving-Lebron, Davis-Lebron su bili samo tandemi za "prodaju dresova".
    (Jaime Lannister, 28. septembar 2023 15:03)

    # Link komentara

  32. Kakav crni Milvoki.

    Pa njih su busili svi spolja a tek sada bez Holideja.

    Lilard i Janis nisu vrhunski kreatori i to im je najveća mana. Lilard je takodje u plejofu lošiji i ima loše procente kada ga se stisns. Lik je izgubio od Fakua i Riversa 🙄 Mnogo više me plaši Finiks koji je nakrcao ceo roster. Sada su bas krcati. Denver je streptomicin za Janisa. Nekako ih lagano dobijaju godinama u većini utakmica. Zato što Denver ima dosta krupnih krila koja mogu stati ispred Janisa od Gordona preko Zekea pa i Porter koji je ogroman. Protiv Janisa je najlakše praviti taktiku od svih superzvezda. Lilard nek se ispucava sa 8 metara sa 35% trojkom u plejofu. Tu su i godine. Lilard je bio crkao protiv Denvera 2021 a sada je još stariji. Njegova igra se bazira na brzini a godine ga stižu.
    (DraganBorca, 28. septembar 2023 15:02)

    # Link komentara

  33. Za prave ljubitelje kosarke NBA je meka. Uvek se nesto desava, timovi se razvijaju iz sezone u sezonu. U Evropi klub moze da promeni ceo tim tokom leta i to bez trade-ova. U NBA ligi onaj koji to uradi garantuje sebi zacelje tabele.
    (Ivan, 28. septembar 2023 14:12)

    Za prave ljude NBA je meka jedino što se tiče organizacije.
    Što se same košarke tiče, takmičarske košarke...pa više naboja ima u derbiju začelja ABA lige nego u velikom finalu NBA lige.
    (Suspenzor, 28. septembar 2023 14:50)

    # Link komentara

  34. Dakle ovim trejdom Milvoki i Finiks sebe izbacuju iz grupe favorita i prave fenomenalan posao za Portland. Samo je Portland profitirao ovde a to koliko su ozbiljni videćemo.
    (Ms, 28. septembar 2023 14:40)

    # Link komentara

  35. Tresla se brda, radio se mis....
    (Canadaboy, 28. septembar 2023 14:31)

    # Link komentara

  36. Svake godine se stvara par "super timova" za ogroman novac se dovode igrači 30+ koji pokušavaju da uzmu prsten, ali to ne pije vodu. Denver je tu priču (u članku odlično napisano) totalno razbio prošle sezone sa "hemijom" dugogodišnjeg igranja. I odatle kreće pad (!?) NBA lige u očima ostalih neameričkih gledalaca, pokušava se novcem kupiti mladost i uigranost, što je skoro nemoguće. Niko više od velikih ne pokušava da napravi ekipu, već da je kupi. Probijaju se seleri kep limiti nauštrb toga, i više je teško naći vrhunske igrače koji godinama igraju u istom timu.
    (MVP ortak, 28. septembar 2023 13:02)

    Upravo je suprtno po sredi: klubovi u Evropi kupuju koga stignu, nemaju ogranicenje koliko mogu da potrose na igrace. U NBA su stvari mnogo uredjenije: i koga mozes da dovedes i kada i kako. Zato je u NBA San Antonio osvojio 5 titula u 20 godina, ove godine Denver uzeo titulu, dok u Evropi mali klubovi nemaju sanse, a tek ne bi imali da se igra na 4 dobijene umesto jednog kola na 3 dobijene pa Final 4 na jednu dobijenu.

    Za prave ljubitelje kosarke NBA je meka. Uvek se nesto desava, timovi se razvijaju iz sezone u sezonu. U Evropi klub moze da promeni ceo tim tokom leta i to bez trade-ova. U NBA ligi onaj koji to uradi garantuje sebi zacelje tabele.
    (Ivan, 28. septembar 2023 14:12)

    # Link komentara

  37. a sta ako se lilard povredi
    (srki, 28. septembar 2023 14:11)

    # Link komentara

  38. U Finiksu postoji odlicna mesara sa domacim cvarcima.
    (Chetal, 28. septembar 2023 14:09)

    # Link komentara

  39. Drago mi je zbog ovoga samo zato sto Jovic nije zavrsio u mrtvom Portlandu
    (Va, 28. septembar 2023 14:05)

    # Link komentara

  40. (beogradski, 28. septembar 2023 11:46)

    Sve si lepo napisao osim Brusa Brauna, on više nije u Denveru.
    (Sale, 28. septembar 2023 14:00)

    # Link komentara

  41. Holidej-MPJ glava za glavu, i gotovo
    (Vasa, 28. septembar 2023 13:58)

    # Link komentara

  42. 26 komentara - bez ijedne kritike upućene Jokiću. Dakle, još jednom sve zaboravljeno za par dana. Idemo dalje.
    (Mikii, 28. septembar 2023 11:36)

    Treba da vas brine parizer i majonez, a ne čovjek koji igra košarku.
    zaboravljate veoma bitne stvari, zasto bi bilo drugačije sa košarkom?
    (jojufff, 28. septembar 2023 13:13)

    # Link komentara

  43. Posle svega Jokić za mene ne postoji.
    (Borjan, 28. septembar 2023 13:10)

    # Link komentara

  44. Svake godine se stvara par "super timova" za ogroman novac se dovode igrači 30+ koji pokušavaju da uzmu prsten, ali to ne pije vodu. Denver je tu priču (u članku odlično napisano) totalno razbio prošle sezone sa "hemijom" dugogodišnjeg igranja. I odatle kreće pad (!?) NBA lige u očima ostalih neameričkih gledalaca, pokušava se novcem kupiti mladost i uigranost, što je skoro nemoguće. Niko više od velikih ne pokušava da napravi ekipu, već da je kupi. Probijaju se seleri kep limiti nauštrb toga, i više je teško naći vrhunske igrače koji godinama igraju u istom timu.
    (MVP ortak, 28. septembar 2023 13:02)

    # Link komentara

  45. Jokic-Marej ce to da poslazu ko iscepana drva. Denver trenutno ima najbolji tim u ligi. Meloun vodi ekipu vec 9 godina, Jokic ulazi u devetu sezonu, Marej u osmu, MPJ u sestu, Gordon u petu. Cetiri glavna igraca Denvera vec 5 godina igraju zajedno sa istim trenerem, kad se na to dodaju KCP, Brus i Kristijan Braun koji su se apsolutno integrisali u ekipu, onda stvarno ne vidim ko je timski jaci. To ne znaci da ce uzeti prsten, ali su po meni prvi pik.

    Gordon u petu sezonu,ali puta 2!!! On je 2014te počeo u Orlandu, ovo mu je 10ta sezona u NBA. Nešto si ti pomešao
    (Milisav Vokri, 28. septembar 2023 12:53)

    # Link komentara

  46. Ubitačan tandem. Jedan dobar šuter, klač, dobar asistent, a drugi životinja u odbrani, životinja u skoku i ubitačan ispod koša. Biće zanimljivo gledati ih.
    (iskreno, 28. septembar 2023 12:13)

    # Link komentara

  47. Prvo zasto ne pisete jel su ovim trejdom ugrozeni Atlanta od Bogdana ili Majami od Jovica nasi reprezentativci, a a izmednu ostalog je Majami bas zeleo Lillarda?

    Ne vrti se sve u NBA oko Denver, mi nismo sve samo fanovi Jokica i Denvera, vec NBA kosarme u celosti j nasih reprezentativaca takodje koji tamo igraju
    (Rade, 28. septembar 2023 12:09)

    # Link komentara

  48. Lilard je vrlo malo bolji igrac od Holideja!
    (aca, 28. septembar 2023 10:02)

    није уопште бољи, само је другачији
    (Вук Караџић, 28. septembar 2023 12:06)

    # Link komentara

  49. jedino sto je sigurno je to da su janis i dejm ispali vec iz trke za mvpa, jednostavno nece imati potrebne brojke. ostalo ostaje da se vidi
    (mimz, 28. septembar 2023 12:05)

    # Link komentara

  50. Hahaha, evo Srbi opet stali u red da navijaju za Denver! A pre dva meseca oduzimali Jokiću pasoš.

    Polupan narod definitvno!
    (Nenad, 28. septembar 2023 11:56)

    # Link komentara

  51. Kako bi Denveru jrHolidey legao umesto MPJ i neki pik
    (ИзНенада, 28. septembar 2023 11:51)

    # Link komentara

  52. Братина Нуркић носи око врата љиљан са грба српских краљева. ;)
    (Боске, 28. septembar 2023 11:51)

    # Link komentara

  53. Somborac će sve to da pomete sam .
    (ИзНенада, 28. septembar 2023 11:49)

    # Link komentara

  54. Jokic-Marej ce to da poslazu ko iscepana drva. Denver trenutno ima najbolji tim u ligi. Meloun vodi ekipu vec 9 godina, Jokic ulazi u devetu sezonu, Marej u osmu, MPJ u sestu, Gordon u petu. Cetiri glavna igraca Denvera vec 5 godina igraju zajedno sa istim trenerem, kad se na to dodaju KCP, Brus i Kristijan Braun koji su se apsolutno integrisali u ekipu, onda stvarno ne vidim ko je timski jaci. To ne znaci da ce uzeti prsten, ali su po meni prvi pik.
    (beogradski, 28. septembar 2023 11:46)

    # Link komentara

  55. "Tandem Janis-Dejm zvuči zastrašujuće "

    Da, istina kao i Dončić-Irving, ili Buker-Durent, ili Harden-Embid...
    Eno u Denveru sve plaču!

    To su tandemi za prodaju dresova i prava prenosa, a ne za titulu!
    (Staka Zulu, 28. septembar 2023 11:46)

    # Link komentara

  56. Polako sa Baksima. Koliko znam, ostali su bez trenera. Pitanje je kako će sve funkcionisati sa novim trenerom. Sada su ostali i bez dva odlična defanzivac (Alen i Holidej). Doveli su sjajnog igrača, ali će on prvi put u karijeri biti druga opcija. I tu se postavljaju određena pitanja. Tako da ne vidim zašto su oni prvi favoriti za titulu.
    (Miroslav, 28. septembar 2023 11:40)

    # Link komentara

  57. Pobednik je onaj koji da koš više ili primi koš manje. Treće nema.
    (kognitivna disonanca, 28. septembar 2023 11:39)

    # Link komentara

  58. Zasto je Nurkic u ovom tekstu? Ispada kao da je neki bitan igrac koji pravi razliku. Ne znam kako covek uopste i igra u NBA.
    (Hamdija, 28. septembar 2023 11:38)

    # Link komentara

  59. 26 komentara - bez ijedne kritike upućene Jokiću. Dakle, još jednom sve zaboravljeno za par dana. Idemo dalje.
    (Mikii, 28. septembar 2023 11:36)

    # Link komentara

  60. Bskfan objasnio neke stvari. Ja ne bi da dodajemo nesto tu. Pozdrav
    (Pleymejker, 28. septembar 2023 11:33)

    # Link komentara

  61. @Geralt

    Koliko si samo gluposti napisao. Pa tek sada će svi iz Denvera da grizu zbog više razloga. Najveći razlozi su prvo ugovor a zatim činjenica da se svaki sportista bori za trofej čak i kada ima male šanse za tako nešto a za svoju dušu se igra tek kada i poslednja šansa nestane. Baš me zanima kako bi izgledao razgovor gazde, trenera i Jokića, Mareja i Portera recimo posle utakmice u kojoj bi igrali onako kako ti misliš. Ne znam kakve bi se reči koristile ali sam siguran da nebi bio prijatan za svu trojicu igrača.
    (smeh, 28. septembar 2023 11:31)

    # Link komentara

  62. Zek Lavin....jači od Lilarda po meni..raznovrsniji napad ima,i skočniji,podseća na Majkla
    (tompus, 28. septembar 2023 11:28)

    # Link komentara

  63. Ovaj Nurkić je takav nacionalista da je ro teško opisati
    (bixente, 28. septembar 2023 11:14)

    # Link komentara

  64. Jokic i Denver nece imati sanse za prsten ove sezone, pri tome Jokic nece biti ni blizu da bude Mvp, ko zeli mozemo se kladiti odmah sad!!!
    (SrbiCg88, 28. septembar 2023 11:14)

    # Link komentara

  65. dok ne izmisle kako zaustaviti jokica sve ce biti isto kao i prošle sezone. eventualno možda denver bude još jači
    (konjo, 28. septembar 2023 10:59)

    # Link komentara

  66. Denverova titula je nesto kao Grcka 2004. Oni nisu nikakvi konkurenti za titulu.
    (RW#0, 28. septembar 2023 10:57)

    # Link komentara

  67. Denverova titula je nesto kao Grcka 2004. Oni nisu nikakvi konkurenti za titulu.
    (RW#0, 28. septembar 2023 10:56)

    # Link komentara

  68. Nesto mi nije jasno, denver ne moze da zadrzi ekipu od prosle godine i to igraca sa klupe, iako je jokic jedini olstar, a ovamo se sada za holideja interesuju sve najjace ekipe koje imaju po 2, 3 ili 4 olstara?!? Tipa boston, tejtum, braun, porcingis i holidej kao dodatak ili gsw koji po kerovoj izjavi ima 6 startera, pa sad hoce i sedmog?!
    (Pant-LA, 28. septembar 2023 10:52)

    # Link komentara

  69. Ako Holodej ode u Boston bice neralno jaki, ali na papiru. U realnosti najbolje bi legao Majamiju ako imaju koga da trejduju za njega i ti bi voleo da zavrsi.
    (milos, 28. septembar 2023 10:47)

    # Link komentara

  70. Moje misljenje je da Denveru fale 2 igraca.
    1. Igrac kao Bogdan koji siri igru, igra cvrsto i pametno u odbrani i moze biti pomocni plej.
    2. Nekakav 2 centar, ali on manje vise.

    Znaci igrac kao bogdan i mirni su!
    (aca, 28. septembar 2023 10:44)

    # Link komentara

  71. Finiks je one dve utakmice pobesio iskljucivo zbog istorijskih veceri Bukera i sjajne pomoci Durenta, da ovaj prvi nije odigrao onako bilo bi 4-0. Zasto 4-0? Zato sto NISU IMALI KLUPU, nesto sto sad i Baksima preti da se desi.
    (Kozuki Oden, 28. septembar 2023 10:44)

    # Link komentara

  72. Isto kao sto je bio ugrožen što je Durent prešao u Finiks.
    (Eric Cartman, 28. septembar 2023 10:40)

    # Link komentara

  73. Finiks je slabiji nego pre trejda, Bosanac je 3 puta gori centar od Aytona. Očekujem da ga trejduju u februaru. Zapšravo 2 ili 3 od 4 igrača koje su doveli nema šanse da dočekaju kraj godine u Finiksu.
    Little im je koristan jedino dugoročno, pošto je mlad i ima ugovor na 4 godine, inače je PF u telu SG-a, Bates-Diop i Watanabe su bolji od njega, ne vidim zbog čega bi igrao, osim što ovi mogu da odu na kraju sezone.
    Grayson Allen je solidan ali može da igra samo SGa, gde su minuti za njega pored Booker-a, Beal-a, a tu je i Okogie. On je koristan pre svega za budući trejd.
    Problem je što niko u ligi neće da želi Bosanca kad budu želeli da ga se reše u februaru.

    Milvoki teško da je bolji nego pre trejda. Holidej je sjajan u odbrani a Lilard slab. Grayson Allen će puno da im fali, nemaju low-usage SGove u timu (a pored Lilarda i Janisa, a i Midltona, nema baš puno mesta za ostale).
    (meda, 28. septembar 2023 10:37)

    # Link komentara

  74. Priča o Netsima pa mućak...hemija u timu pravi šampione...
    (Miloš, 28. septembar 2023 10:34)

    # Link komentara

  75. Nije ugrozen uopste. Oni su titulu uzeli, sportski cilj su ostvarili. Sad nek igraju lagano za ``svoju dusu``, za publiku, cisto uzivanje na terenu bez imalo pritiska. Neka grizu Pjeton Votson i C. Braun, nek se dokazuju, pa ako napreduju nek ``poceraju`` starije da opet zagrizu.
    (Geralt, 28. septembar 2023 10:32)

    # Link komentara

  76. Lilard nije nikakav poseban suter...
    (Milos, 28. septembar 2023 10:31)

    # Link komentara

  77. Na papiru Baksi sa tandemom Janis/Lilard deluju najjace i zato su po kladionici najveci favoriti za titulu. Denver je drugi, Sansi su na trecem mestu, Boston cetvrti. Nemam vece zamerke, kako stvari sada stoje ta cetiri kluba umaju najvece sanse da uzmu prsten. Sad ostaje da se vidi ono najvaznije - ko ce u plejof uci najsvezije i najzdravije. Samo se pogledaju sampioni u zadnjih nekoliko sezona i odmah se vidi da su svi sampioni bili zdravi: Toronto, Baksi, Lejkresi, GSW, Denver. To ti je tako u NBA, ispadne jedan starter i to je vec dovoljno za propalu sezonu. Sto se tice Denvera, oni o Baksima i ne razmisljaju jer sa njima mogu da se sastanu samo u finalu. Veci problem za Denver ce biti Minesota, Pelikani, Kingsi, OKC i ostali timovi u usponu.
    (bskfan, 28. septembar 2023 10:28)

    # Link komentara

  78. Modna policija Feniksa će imati pune ruke posla.
    (Svakog jutra dobra vutra, 28. septembar 2023 10:28)

    # Link komentara

  79. Denver neće ni u finale zapada !!!!
    (Panac, 28. septembar 2023 10:24)

    # Link komentara

  80. da li denver moze i hoce da uvali portera nekome? npr porter kaldvel poup i koji pik ako treba za dru holideja i dzerami grenta. onda bi bili zastrasujuci.
    (zivac, 28. septembar 2023 10:21)

    # Link komentara

  81. Jokic je na konja,problem kod
    jokica je da ga sabotiraju dvo
    jica ,trojica igraca sa asistenciama.
    (dusan jichici, 28. septembar 2023 10:20)

    # Link komentara

  82. Portland je odlicno prosao, resio se veterana Lilarda koji ima ogromnu platu i krseva poput Nurkica, dobio Dzrua kojeg ce da utopi dalje, a ostaje im Ejton koji ima 25 godina i pikovi za buducnost.
    (koki, 28. septembar 2023 10:19)

    # Link komentara

  83. Sansi su prošli najpametnije. Oslobodili su se nezadovoljnog igrača. Dobili jednog koji će rado praviti blok a veliki je. I dobili dubinu ekipe, ono što im je falilo. Pošto su se oslobodili i Kris Pola oni su za novu sezonu bolji. Portland planira verovatno da dalje trguje sa Holidejom i ubode nove talente. Nisu prošli dobro ali nisu imali ni mnogo opcija. Ali Milvoki?
    prepisao sam:
    Dame 33
    Middleton 33
    B Lopez 36
    Giannis 29
    Crowder 34
    Portis 29
    other lopez? 36
    Connaughton 31
    Average Age 32.6

    Oldest rotation to ever win a NBA championship was the Jordan Bulls 25 years ago in 1998 with an average age of 32.
    Za Milvoki, naročito jer je i Janis počeo sa povredama, sezona će u ovim godinama biti patnja, kao što su zadnje dve bile za Lejkerse. Pa onda nisi dobar ni za PO...
    Iz ugla Denvera konkurenti Sansi jesu bolji. Odlazak Lilarda nema veze, ionako Portland nije bio problem.
    (znanje-imanje, 28. septembar 2023 10:13)

    # Link komentara

  84. Koliki covek a koliko mali deluje u okruzenju
    (KZoui, 28. septembar 2023 10:11)

    # Link komentara

  85. Denver ima ozbiljne protivnike na zapadu u vidu GSWa i Phoenixa,ali oni su šampioni i za mene ponovno prvi kandidati za finale, na istoku Bucksi sada izgledaju "zastrašujuće" ali Jrue je ozbiljan gubitak, Boston je kiksao prošle godine, tu je Miami, otprilike to bi bilo sve, Philly ne vjerujem kao ni Lakersima na zapadu, moj tip je opet Denver.
    (Jugoplastika, 28. septembar 2023 10:10)

    # Link komentara

  86. Iako zbog Jokica navijam za Denver, mislim da oni vise titulu videti nece. Sve im se poslozilo prosle sezone, nailazili su na timove protiv kojih sudije nisu imale prevelik motiv da ih potkradaju, a gotovo svi u timu su imali nesto da dokazu.
    I nije ni vazno ako se nikada ne ponovi. Jokic je NBA obrnuo.
    (vrg, 28. septembar 2023 10:08)

    # Link komentara

  87. Ništa manje ne zvuči zastrašujuće ni tandem Durent-Buker pa smo svi videli kako se to završilo. Apsolutno ništa ne znači to što je Lilard stigao u Milvoki, dva ili tri igrača nisu tim!
    (Navijač iz Pečenjevce, 28. septembar 2023 10:06)

    # Link komentara

  88. I jace i bolje su sklapali... pa nije islo... zivi bili pa videli...
    (Cookie, 28. septembar 2023 10:05)

    # Link komentara

  89. Lilard je vrlo malo bolji igrac od Holideja!
    (aca, 28. septembar 2023 10:02)

    # Link komentara

  90. Who gives a f.
    (red star, 28. septembar 2023 10:01)

    # Link komentara