Zašto nam je uvek potreban neko drugi?

Pričajući sa jednim košarkaškim radnikom, posle pobede Crvene zvezde protiv Partizan u polufinalu Kupa Radivoja Koraća, čuo sam veliku istinu koju ovoga trenutka želim da podelim.

Petar Tadić
Pošaljite komentar
  1. Koeficijent inteligencije. Izvor svih problema jednog drustva nalazi se u tome. U koeficijentu inteligencije i kriticnoj masi onih ciji je IQ ekstremno nizak i onih ciji je IQ ekstremno visok.
    (Puh, 20. februar 2023 13:24)

    # Link komentara

  2. (sve je relativno, 18. februar 2023 16:27)

    Ubio si ga kao zeca, bas da vidim da li ce od sramote ponovo da se javi posle ovakvog debakla.
    (TRUMP WON, PASS IT ON!, 18. februar 2023 17:02)

    # Link komentara

  3. Kada se ode na sajt poreske uprave najveći poreski dužnici u oblasti sporta na prvih šest mesta je Partizan. FK, KK, JSD, VK pa onda Zvezda i još jedan Partizan. Lako proverljivo. Rendžers, Parma. Juve... Su privatni klubovi mogu u stečaj bankrot. Naši klubovi su udruženja gradjana, nema titulara vlasništva
    (Cojle Manojle, 18. februar 2023 13:56)

    Opet siris te lazi i neistine? Ubedljivo najveci duznik je vas fk.
    (Zeljko Tomic, 18. februar 2023 16:30)

    # Link komentara

  4. Nije tacno da to pise na sajtu EL jer niti je praksa da se takve stvari objavljuju na njihovom sajtu niti bi vas predsednik kluba priznao da smo mi licencu platili pola miliona da je tacno da smo platili licencu tri miliona evra, Dug od 17 miliona evra prema Agrobanci je oprosten, u tome je ucestvovao sudija koji je clan vaseg Nadzornog odbora (isti onaj koji je ucestvovao i u priznavanju one sramne titule iz '46), Marfin banka je oprostila vama odmah i bez ikakvog natezanja, a mi smo godinama morali da se sporimo sa njima sto nas je dodatno opterecivalo, pritom ne znam da li je nama oprostena samo kamata ili citav dug sto je takodje jako bitno, neka bude da je i ceo dug. Za Intezu ne znam, to bi vec bilo previse, ali, verujem da je tacno da su vam i oni oprostili.
    (Dezurni smarac, 18. februar 2023 16:29)

    # Link komentara

  5. (Konstatacija, 18. februar 2023 13:50)

    Aman, kad je bio taj Derbi? Ja pisem o onom kad nam je Stanojevic bio trener i kad ste Stojkovica gadjali ciglama, a ti mozda pises o onom krajem 80-ih ili o onom prekinutom 14.10.2000. na kojem sam i ja bio. Neces ti sigurno mene ucutkivati. Vi niste igrali kvalifikacije za LS 2014. godine kada ste i oteli titulu od nas, znam na sta mislis, i ne samo da niste zasluzili da vam bude placena licenca nego ste odlicno prosli sto ste kaznjeni samo jednom godinom zabrane neigranja. Igrali ste umesto nas '86 iako smo mi bili ti koji su zasluzili na terenu i to vam je dovoljno. Nista ne verujem toj dvojici za to koliko je ko dobio, o tome ne bih vise.
    (Dezurni smarac, 18. februar 2023 16:28)

    # Link komentara

  6. Zna se ko su nase najbolje evroligaske sudije na celu sa Belosevicem. Ne salje se neko po zadatku, balavac od sudije, da ne sudi ono sto je bilo ocigledno na kucanju. To izaziva revolt kod navijaca. Da je svirao faul a da su nam grobari natrpali jos 3 trojke za redom bilo bi ok. Ja sam licno prestao da gledam kad su svirali faul kos Lesoru umesto faul u napadu, ali ok, mozda sam pogresio mozda je i bio faul od odbrane ali sam odlepio zato sto mali balavac daje iskljucujucu treneru koji ima neko ime i tri puta je stariji od njega. I to je cutao i cekao, bez druge opomene. Bas me zanima da li bi Zocu dao tehnicku a ne iskljucujucu...
    (duledudule, 18. februar 2023 11:35)

    Taj balavac od sudije, kako ga nazivaš, sudi EL i takođe ima ime, iako je mlad. Skrajnut je na neobjašnjiv način, bukvalno sa aviona da ne sudi fajnal for, a inače je ove sezone masakrirao Partizan u Ljubljani protiv Olimpije. To što je kako kažeš, trener stariji tri puta od njega, ne daje mu za pravo da se ponaša kao divljak i skače na svaku sudijsku odluku i ne samo sinoć nego inače, bilo da je u pitanju Aba ili u EL. Uostalom, da nije baš sav svoj sa kontrolom besa, najbolje pokazuje primer da je u Abi, u nebitnoj utakmici, u prvom minutu tražio čelndž na sudijsku odluku o autu.
    (sve je relativno, 18. februar 2023 16:27)

    # Link komentara

  7. Ako biste bili ljubazni da objavite kako god da ste navijački obojeni pošto ovo kači sve. Riba smrdi od glave tako da je glavni problem vlast i to ne samo ova već decenijama unazad, pa onda limar iz vlasti na čelu Partizana pa miljenik svake vlasti na čelu Zvezde, pa njihovi poslušnici i dileri na tribinama, pa sujetni treneri uglavnom na klupi Partizana pa dalje nastavite sami ... I neće biti bolje.
    (metalstorm, 18. februar 2023 14:16)

    # Link komentara

  8. Uništavanje skole kosarke sa zapada...ne bitni su tu misici crnaca,ne znaju da igraju...Jokic,Teodosic,Djordjevic,Kukoč,Dražen,Dončić,Gurovic,Jaric,Savic,Divac,Rebrača,Kicanovic,Duci itd su prosli ovu skolu...
    (h, 18. februar 2023 14:14)

    # Link komentara

  9. Onaj iz Minhena davno je počeo da prebrojava "krvnu zrncad" jer je njemu nacionalizam u krvi. Ja sam Hrvat iz Beograda i kršten sam kao Franjo, a onda mi je otac dao ima Vanja jer se plašio za moju budućnost.
    (Misim stvarno, 18. februar 2023 14:10)

    # Link komentara

  10. I kada vam je sve to u redu, onda ni ovakav vas stav ne treba da cudi, ono je bio ocigledan faul petruseva nad lesorom isto kao sto je bio i Martina nad Lesorom u "Areni" i isto kao sto ste svi listom pisali da Lesor nije pravilno izveo ono bacanje u drugom mecu u "Pioniru" iako jeste, a i to je isto bila samo jedna od nekoliko gresaka samo u tom poslednjem minutu isto kao sto je i Dobric trebalo da dobije tehnicku zbog flopinga, a i odmah posle toga Lazic napravio nameran faul.
    (Dezurni smarac, 18. februar 2023 14:09)

    # Link komentara

  11. +18 je najopasniji rezultat u košarci. Zato onolike frustracije grobara u publici. Dzaba toliki milioni dzaba favorizovanje dzaba Rumeni dzaba Savic Danilovic i ostala kompanija dzaba i Uros Nikolic sa sudijama istrese to Zvezda kao beba zvecku. Kk.Instalacija sledeća sezona. hahahahaha.
    (Del Boj, 18. februar 2023 11:52)

    Samo se ti zanosi, od +18 bez problema bi se zatvorila utakmica da smo imali dva bitna igraca.Mi tako bogati nemamo para za 15 profedionalaca u pogonu.Dok je bilo snage video se pravi odnos snaga.
    (Dzeronimo, 18. februar 2023 12:38)

    Imali ste tri glavna igrača u malom dzepu, ali boj ne boje oružje sveto....
    (bobo mk, 18. februar 2023 14:08)

    # Link komentara

  12. scenario i režija -koordinator
    (1, 18. februar 2023 13:56)

    # Link komentara

  13. Kad pomenu neplacanje poreza,da te pitam,koliki je dug FK C.Zvezda,ili je mozda i on placen?


    Evo ja da ti kazem dug je pitaj boga kolko verovato 100 plus miliona i da je ovo normalna drzava mi bi idavno vec zavrsiki ko rendzers i ooceli ispocetka ili bi neki privatnik kupio za svoje pare pa naoravio red,a isto tako da je ovo nornlana drzava vi ne bi postojali odavno vec,jos od onih vremena dok vam je sadasnji predsednik saveza bio predsednik kluba
    (Krle, 18. februar 2023 12:40)

    Kada se ode na sajt poreske uprave najveći poreski dužnici u oblasti sporta na prvih šest mesta je Partizan. FK, KK, JSD, VK pa onda Zvezda i još jedan Partizan. Lako proverljivo. Rendžers, Parma. Juve... Su privatni klubovi mogu u stečaj bankrot. Naši klubovi su udruženja gradjana, nema titulara vlasništva
    (Cojle Manojle, 18. februar 2023 13:56)

    # Link komentara

  14. I kada vam je sve to u redu, onda ni ovakav vas stav ne treba da cudi, ono je bio ocigledan faul petruseva nad lesorom isto kao sto je bio i Martina nad Lesorom u "Areni" i isto kao sto ste svi listom pisali da Lesor nije pravilno izveo ono bacanje u drugom mecu u "Pioniru" iako jeste, a i to je isto bila samo jedna od nekoliko gresaka samo u tom poslednjem minutu isto kao sto je i Dobric trebalo da dobije tehnicku zbog flopinga, a i odmah posle toga Lazic napravio nameran faul. Moze li u dogledno vreme i ovo da mi bude objavljeno i zbog cega jos uvek cekam?
    (Dezurni smarac, 18. februar 2023 13:54)

    # Link komentara

  15. O kojem ti Derbiju pises? To je bilo '00, a ovo o cemu ja pisem desetak godina kasnije. Nijedan papir nije dokazao da mi dobijamo mnogo vise u kosarci, a u fudbalu je tek nesrazmerna razlika. To za zahvaljivanje je sramotan argument, ako ti volis sto zivimo u takvoj drzavi, ja sigurno ne volim. Zasto da vam drzava plati jos i licencu, zar nije bilo dovoljno to sto je FSS lazirao izvestaje zbog vas i to sto je dacic urgirao za vas?! Zar nije dovoljno oprastanje duga od 17 miliona evra u kosarci i oprastanje duga bankama u barem dva navrata?! I to jos taj oprostaj aminuje sudija koji je u vasem Nadzornom odboru! Reprezentacija je mogla i tada da ispasta zbog vas, a vec je propatila (bar) dva-tri puta zbog zvezde! Nije licenca placena tri miliona nego sest puta manje od toga, a vas stadion nije nista vise vas nego sto je JNA nas, ili je poklon i jedno i drugo ili niko nista nije dobio na poklon.
    (Dezurni smarac, 18. februar 2023 12:55)

    Smaraču ne smaraj. Sve je lako proverljivo. Taj derbi kada su se igrači Partizana očešali za batine u poluvremenu je kako sam napisao i nikada posle. Jedne godine Zvezda kao prvak nije igrala Evropu, igrao Partizan kfalifikacije za LŠ. Papiri su pokazali koliko ko dobija. Jednom Vučić a nedavno i Siniša Mali kada je obelodanjen poreski dug što ste mudro ćutali i krili. Odeš na sajt EL i tamo piše koliko ste vi i Valencija platili aplikaciju za EL. Stadion Zvezde je Zvezdin i nad njim bila hipoteka. Dug od 17 miliona nije oprošten već je prebačen iz Agrobanke u Banku poštanske štedionice. Sve piše u bilansu koji može da se nadje na APR. Grejs period 5 godina. Marfin banka je oprostila i Zvezdi i Partizanu. Banca Intesa je Zvezdi oprostila kamatu
    (Konstatacija, 18. februar 2023 13:50)

    # Link komentara

  16. 181

    Sve si u pravu, dodao bih da je na kraju komentator rekao da Ivanovic ne bi smeo ni da dodje na zavrsnu konferenciju posle meca (takva su pravila jer je isključen) , ali gle cuda, Ivanovic naravno da dolazi. Nista se ne postuje u ovoj zemlji, i narod se zato tako i ponasa..
    (dule potapac, 18. februar 2023 10:53)

    a gde je kazna za napuštanje kls-a?
    (pitanje, 18. februar 2023 12:02)

    a gde je sankcionisanje 2 kluba istog gazde u navedenoj ligi? Nema sukoba interesa, a? Medjusobni dueli 90:0, igrate revijalne utakmice iz godine u godinu, razmenjujete igrace po potrebi. Postenije bi bilo da vam svake godine upisu 2:0 na pocetku ABA
    (pitanjce, 18. februar 2023 13:34)

    # Link komentara

  17. Evo ja da ti kazem dug je pitaj boga kolko verovato 100 plus miliona i da je ovo normalna drzava mi bi idavno vec zavrsiki ko rendzers i ooceli ispocetka ili bi neki privatnik kupio za svoje pare pa naoravio red,a isto tako da je ovo nornlana drzava vi ne bi postojali odavno vec,jos od onih vremena dok vam je sadasnji predsednik saveza bio predsednik kluba
    (Krle, 18. februar 2023 12:40)

    Ne postoji sadasnji predsednik Saveza, nema takvog, bjekovic je samo vrsilac duznosti- da je pravde, vas bi teleslav tele karadzic ugasio, vi upravo njemu i drzavnom aparatu i kompletnoj politickoj zaledjini i zastiti dugujete zivot.
    (Zeljko Tomic, 18. februar 2023 13:31)

    # Link komentara

  18. 38.3.2. Kad god je počinilac diskvalifikovan prema odgovarajućim članovima ovih pravila, odlazi u svlačionicu svoje ekipe i tamo ostaje do kraja utakmice ili, ako tako želi, napušta halu.
    (Pera85, 18. februar 2023 13:13)

    # Link komentara

  19. Kakav neko drugi? Pa ovo je oravi derbi kakav je uvek bio i kakav ubek treba da bude. Ko hoće derbi kao u EL nek ide da gleda EL. Ovo je pravi srpski derbi na neutralnom terenu. Ludnica, prozivanje, vređanje, pritisak, tenzija, prekidi, tehničke, iskljulenja, prozivke... to smo mi. Možete da bežite u "evropske vrednosti" ali to onda neće biti pravi derbi. a ovaj u Nišu na neutralnom terenu je u zadnjih par godina ubedljivo najbolji jer je isti broj navijač, kao nekada. Jedva čekam sledeću godinu i novi Kup Koraća. Vrh je bilo juče. Nije bitno ko pobedi kad je onako dobra atmosfera i tenzija.
    (4k4.Dex, 18. februar 2023 13:05)

    # Link komentara

  20. Da li je realno da se vi i dalje lozite i prepucavate oko propalih Titovih blizanaca pored zivog Jokica,Nagetsa i najbolje kosarke na svetu?Zasto bi iko ko voli kosarku odvajao vreme za ovu klaj-klaj igru,pored proklete NBA,drzava basila milione u dva bunara,zarad neke Evrolige koja je odavno neprofitna,negledljiva i gde svako ko vredi ode preko bare,a pogotovo ovo lozenje,ko je ciji projekat,gospodo i jedni i drugi dinara niste zaradili godinama,dok kosarka u Srbiji propada sto se upravo vidi kada dodje kup i ovi timovi iz KLS,vi se nesto lozite,nisam neki nostalgicar,nije realno da se vrate vremena Vinston Juba lige a kamoli one jugoslovenske,ali ako nam ovako izgledaju derbiji bolje da se vratimo na amaterski nivo a pare usmere u skolski sport,ne moze Misko doveka da nam cedi suvu drenovinu pa da nam se dese Jokici,Micici,Petrusevi...
    (covek vuk, 18. februar 2023 13:05)

    # Link komentara

  21. Zato sto smo Balkan.
    Moze se lako organizovati ako to zelimo.
    Odmah se isprazni deo dvorane ili ako treba svi.
    Ovako ovo je daleko od sporta.
    (Dragon, 18. februar 2023 12:57)

    # Link komentara

  22. nije potreban drugi, nego njihove kazne u poredjenju sa nasim su astronomski vece i to je to. U svemu ne samo u basketu.
    (Zappex, 18. februar 2023 12:57)

    # Link komentara

  23. (konstatacija, 18. februar 2023 12:18)

    O kojem ti Derbiju pises? To je bilo '00, a ovo o cemu ja pisem desetak godina kasnije. Nijedan papir nije dokazao da mi dobijamo mnogo vise u kosarci, a u fudbalu je tek nesrazmerna razlika. To za zahvaljivanje je sramotan argument, ako ti volis sto zivimo u takvoj drzavi, ja sigurno ne volim. Zasto da vam drzava plati jos i licencu, zar nije bilo dovoljno to sto je FSS lazirao izvestaje zbog vas i to sto je dacic urgirao za vas?! Zar nije dovoljno oprastanje duga od 17 miliona evra u kosarci i oprastanje duga bankama u barem dva navrata?! I to jos taj oprostaj aminuje sudija koji je u vasem Nadzornom odboru! Reprezentacija je mogla i tada da ispasta zbog vas, a vec je propatila (bar) dva-tri puta zbog zvezde! Nije licenca placena tri miliona nego sest puta manje od toga, a vas stadion nije nista vise vas nego sto je JNA nas, ili je poklon i jedno i drugo ili niko nista nije dobio na poklon.
    (Dezurni smarac, 18. februar 2023 12:55)

    # Link komentara

  24. Ne bih rekao, jel' kriv "onaj iz Minhena" sto imate 15 frakcija navijaca, dva sportska drustva gde se niti u jednom ne zna ko sta radi. Kada shvatite da treba da resite probleme u sopstvenoj kuci a ne da krivce stalno trazite u drugima, uglavnom u Zvezdi i "onom iz Minhena" koji vas finansijski pomaze toliko da niste svesni i da nema njega bili biste na smetlistu istorije, i naravno kada ne budete drukali druge mozda krenete pravim putem, do tada.........moze samo da vam se desava ovo sto se juce desilo da vas udara karma gde god stigne.
    (Skorpion, 18. februar 2023 11:54)

    Jeste, kriv je i za odredjene frakcije, kriv je za produbljenje podela medju navijacima Partizana, kriv je i za postojanje dve struje u JSD i dva JSD. Sta hoces?
    (Zeljko Tomic, 18. februar 2023 12:50)

    # Link komentara

  25. Kad pomenu neplacanje poreza,da te pitam,koliki je dug FK C.Zvezda,ili je mozda i on placen?


    Evo ja da ti kazem dug je pitaj boga kolko verovato 100 plus miliona i da je ovo normalna drzava mi bi idavno vec zavrsiki ko rendzers i ooceli ispocetka ili bi neki privatnik kupio za svoje pare pa naoravio red,a isto tako da je ovo nornlana drzava vi ne bi postojali odavno vec,jos od onih vremena dok vam je sadasnji predsednik saveza bio predsednik kluba
    (Krle, 18. februar 2023 12:40)

    # Link komentara

  26. +18 je najopasniji rezultat u košarci. Zato onolike frustracije grobara u publici. Dzaba toliki milioni dzaba favorizovanje dzaba Rumeni dzaba Savic Danilovic i ostala kompanija dzaba i Uros Nikolic sa sudijama istrese to Zvezda kao beba zvecku. Kk.Instalacija sledeća sezona. hahahahaha.
    (Del Boj, 18. februar 2023 11:52)

    Samo se ti zanosi, od +18 bez problema bi se zatvorila utakmica da smo imali dva bitna igraca.Mi tako bogati nemamo para za 15 profedionalaca u pogonu.Dok je bilo snage video se pravi odnos snaga.
    (Dzeronimo, 18. februar 2023 12:38)

    # Link komentara

  27. Uloga srpskih igraca u Partizanu je da bi imao ko da prica na mikrofon :D
    (Raso, 18. februar 2023 09:29) # Link komentara

    Uloga stranih igraca u tz. zvedi je da broje svaki dan po 12000e.
    (trt milojka, 18. februar 2023 12:36)

    # Link komentara

  28. Lepo ste napisali tekst, ali niste ni jednom spomenuli uzrok problema. Lako je filozofirati i pisati izlisne fraze. Ko je taj ko nedeljama u nazad saziva konferencije, gostuje po jutarnjim programima i naziva drugi klub i navijace sektom? ko je taj koji zbog svojih gresaka trazi krivce u drugima? Strasti se dizu godinama i uvek iz jednog istog mesta, iz jednog izvora. Dule, Beric, Pekovic, Danilovic odavno nisu u Partizanu a godinama su optuzivani za dizanje tenzija. Covek se sada svadja i raspravlja sam sa sobom po raznim televizijama sto izaziva gnev i kod jednih i kod drugih navijaca i sto dovodi do ovakvih scena.
    (Donekle, 18. februar 2023 10:43)

    Niste spomenuli ni da je Partizan koji je dobio vajd kartu od Evrolige, nezasluzeno igra to takmičenje jer je pobegao iz nacionalnog prvenstva, I to bez apsolutno ijedne posledice od strane KSS-a. Čak šta više nagrađen je hrpom novca za dovođenje američke petorke i amnestiranjem poreza. Zaboravili ste i da je utakmicu pre ove, kompletna tribina navijača tog istog kluba ispražnjena zbog vređanja deteta (što mediji neće ili ne smeju da prenesu). Doduše vređaju i navijači Zvezde, (što je za svaku osudu) ali stvarno nisam još čuo da su meta bila deca. I onda na konferenciji najtrofejniji faktički kaže da neće igrati nacionalno prvenstvo, i perfidno za poraz okrivljuje "opterećenje faulovima" legije stranaca, umesto da čestita boljem. Nasleđujete se (kao klub) zabrani za Kampaca a dugujete 8 miliona poreza. Zaključak je pođi od primera iz svog dvorišta, pa onda pričaj o drugima, izađi i igraj i kad si slabiji, tako se počinje.
    (kradem od siromašnih da bih dao bogatim, 18. februar 2023 12:31)

    # Link komentara

  29. Druze, na vesti vaseg gazde komentar ne moze da se ostavi. Samim tim se nadam da nisi pokusao da ukazes na neku medijsku manipulaciju
    (blub, 18. februar 2023 12:13)

    Na vestima na izjavi Ostoje Mijailovica pusta se samo 90% komentara koji odgovaraju Ostoji, drugi se cenzurisu ,toliko o manipulacijama
    (Znamo I vidimo, 18. februar 2023 12:31)

    # Link komentara

  30. Mislim da je Partizan imao 11 licnih vise od CZ? Ispravite me? Egzum je vec bio sasecen u prvoj cetvrtini sa dve licne. I na klupu. On i Ledej koji je imao 4 trojke su prvi imali po 4 licne. A najbolji igraci u tom trenutku. Bonus uvek za Partizan, slobodna bacanja za CZ. U EL ne znam kada je neko imao 4 licne? Neverovatno je da igraci CZ ne prave faulove samo igraci Partizana? Kada si na taj nacin opterecen isecen si i ne mozes da pruzis igru. A 18 poena razlike govori o kvalitetu a i zasto su se istopili. Partizanu ostaje EL i gledajte kako se igra a CZ ovakve pobede. Zato vi 10 godina ne postojite u EL.
    (ccc, 18. februar 2023 11:29)
    Kako da nemaju licne greske igraci koji ne izlaze iz igre bukvalno 2 minuta da odmore. Pa taj Ledej je igrao skoro 30 minuta bez da je otisao da odmori. Sto veliki zoc nije ubacio Vukcevica ili nekog da se Ledej odmori. Kukate kako Lazicu nije sviram ni jedan faul. Pa on je drmr odbrane. Nadjite mi gde je napravio ocigledan faul i ja cu reci ok pogresio sam.
    (duledudule, 18. februar 2023 12:30)

    # Link komentara

  31. Praksa CZB u poslednjih 10 godina. Prvo saopstenja i napadi na protivnika, zatim pritisak na sudije, spreman scenario za prekid meca, pa tek onda tere. U EL nema ova prva dva, navijaci se sancionisu pa onda ostsne samo teren. E onda to dosta teze ide.
    (View, 18. februar 2023 12:16)

    Isplaci se bice ti lakse...
    (Ajde ajde, 18. februar 2023 12:29)

    # Link komentara

  32. Ma šta je falilo derbiju i treba da se igra u ovakvoj atmosferi, ko to ne voli neka gleda tenis , gde ne smeš da se zakljašeš.....Naravno samo bez ubacivanja bilo čega na parket i uz sto postotnu sigurnost svih aktera, ne treba vredjati ni same aktere na terenu, sve ostalo, navijaj, pevaj , skači itd.itd......
    (Petar, 18. februar 2023 12:27)

    # Link komentara

  33. Da li nam treba neko drugi da tužaka srpski klub kod EL? Treba li nam neko drugi da vređa predsednika države i porodicu protivnika? Treba li nam neko drugi da ne plaća porez i samovoljno napušta domaću ligu? KSS i država su to dozvolili, sada uživajte u sramoti!
    (Komentator, 18. februar 2023 10:23)
    Skandiranja protiv trenera, igraca, politicke poruke imas na terenima od Italije do Juzne Amerike. Kad su vredjali Savica on se samo nasmejao i mahnuo rukom, Vredjali set Zeljka dok je bio trener Fenebahcea u EL pa Obradovica sa Monakom prosle godine, Duleta Vujosevica. I koji je njihov odgovor sa tim covekom nikakva komunikacija cak ni na kafu a skandirajte sta hocete samo ne bacajte nista na teren. Isti je odgovor i predsednika da njemu to ne smeta i da mogu da skandiraju sta hoce. Da je Zvezda visestruki povratnik sto se tice ubacivanja predmeta na parket, lepo pogledas kazne samo iz EL koje su platili zbog toga i utakmice s BUducnosti.
    (Odgovor, 18. februar 2023 12:26)

    # Link komentara

  34. Kada je taj Lazić u EL izašao sa pet ličnih a sude strane sudije? Nikada. Kada je u ABA? Ko to vodi dva kluba? Koga vredja? Izgleda da istina boli. Vršljate kao da ste bogom dani. Za vas ne važi ništa. Porez ne plaćate, ne zna vam se budžet, kao da je poslovna tajna. Onda vlast iznese podatke a vi ćutite i ne demantujete. Kada balon pukne biće kuknjave da vas neko uništava
    (pitam, 18. februar 2023 12:10)

    Kad pomenu neplacanje poreza,da te pitam,koliki je dug FK C.Zvezda,ili je mozda i on placen?
    (rile5050@gmail.com, 18. februar 2023 12:21)

    # Link komentara

  35. Prvo je bilo +18 a posle toga 18+
    (mwm, 18. februar 2023 12:19)

    # Link komentara

  36. Zapazanje@
    Ne lupetaj prijatelju,samo Kampaco kosta kao prva petorka Partizana,kosta ovu godinu 4,1 miliona evra(1.6 plata i 2.5 Real),ostali igraju za minimalac pa jedva prelazite budzet za dve godine od sest miliona kako kaze vas gazda.
    (kralj, 18. februar 2023 12:18)

    # Link komentara

  37. A gde ima da se dva kluba sa istim vlasnikom takmice u tri takmicenja (kup,aba, kls) i gde je rezultat izmedji njih u medjusombnom skoru 100-0 , o cemu vi pricate ljudi , kakve bre kazne za napustanje privatne kls lige, da je morala u srbiji ovakve stvari se ne bi desavale gde nam sve kroji jedan covek.Partizan treba istupiti iz svih takmicenja gde igraju dva ista kluba, samo Evroliga i cao..pa nek se medjusobno dogovore.
    (kibo, 18. februar 2023 12:18)

    # Link komentara

  38. Prvo, data ti je dragovoljac. Drugo, da li se secas onog Derbija koji je igran na vasem stadionu i na kojem niste dozvolili nasim igracima da odu u svlacionicu na poluvremenu? Trece, nemojte samo vi o pomoci drzave, koliko vam je samo oprosteno i dato i u fudbalu i u kosarci, sramota je i da pises o tome, na stranu to sto je podatak o dvadeset miliona detinjast.
    (Dezurni smarac, 18. februar 2023 10:54)

    Smaraču ali nećeš da kažeš da ste u poluvremenu sa južne tribine došli do centra kada su delije uskočile na teren. A za batine se očešali i igrači. Do sada su svi papiri koje je država pokazala govorili da ste mnogo više dobijali. Ko se zahvaljivao tadašnjem Premijeru. Ko vam je plaćao licencu za evro takmičenje što jedne godine nije uradjeno Zvezdi? Ko vam je ove sezone platio 3 miliona za učešće u EL? Malo je Prostora da se sve napiše. O poklonu države za vojni stadion...
    (konstatacija, 18. februar 2023 12:18)

    # Link komentara

  39. Krle, 18. februar 2023 11:01)
    Kad je Rasic namerno promasio, to je bio kraj, posle se bas on bacio da spreci da oni sutnu i bio na samoj ivici faula:-) Za vas je OK da Krstic izjavi da se ne svira faul nad Lendejlom u Kupu zato sto je bio u poslednjoj sekundi regularnog dela, da se ne sviraju faulovi nad Renfroom u napadu i nad njim kad je on u napadu, potpuno vam je OK da pravite onakve uzastopne faulove nad sirotim Vilsonom i to nazivate odlicnom odbranom i ukradenim loptama, prihvatljivo vam je da se ne sviraju koraci Gudurica pre one trojke, ne vidite nista sporno ni u koracima Nedovica pre poslednje trojke u "Pioniru" zbog koje vi sada imate bolji medjusobni skor, cak su neki od vas skloni da opravdaju i to sto sudije DVA PUTA ZAREDOM nisu htele da vide korake berona, i to je jos pobegao u svlacionicu sto je poseban trik kojem ste pribegli?!
    (Dezurni smarac, 18. februar 2023 12:17)

    # Link komentara

  40. Е тато тај Новак Ђоковић долази управо на Звездине утакмице, а не Партизанове.
    (Марко, 18. februar 2023 11:10)

    A da to ipak nema veze samo sa tim za koga navija? Cuj, e bas zato ne dolazi kod nas Hahaha Smesan si kao i uvek.
    (TRUMP WON, PASS IT ON!, 18. februar 2023 12:16)

    # Link komentara

  41. Praksa CZB u poslednjih 10 godina. Prvo saopstenja i napadi na protivnika, zatim pritisak na sudije, spreman scenario za prekid meca, pa tek onda tere. U EL nema ova prva dva, navijaci se sancionisu pa onda ostsne samo teren. E onda to dosta teze ide.
    (View, 18. februar 2023 12:16)

    # Link komentara

  42. Na prvo ubacivanje i pogrdno skandiranje Filipu,Zeljku ili Ivanovicu isprazniti halu.
    Derbi je derbi kad su tribine podeljene i jedni i drugi su tu.
    Nekada u Hali sportova i Pioniru kopovi na svojim mestima a ostala mesta mesovito. Moj kum i ja smo uvek sedeli zajedno a on Zvezdas, ja Partizanovac i to sa salovima.
    (kiza D., 18. februar 2023 12:15)

    # Link komentara

  43. ZATO STO se posle svakog PARTIZANOVOG poraza akcenat baca na nesto srugo sto nema veze sa sportom, a kada JSD PARTIZAN belezi pobede, onda je sve bajno, sjajno, fantasticno i cisto.
    To licemerje i patetika, kao i price o avangardi, ljubavi i laznoj instituciji ne prolaze vise ni u vrticu...
    (mich, 18. februar 2023 09:38)

    Druze, na vesti vaseg gazde komentar ne moze da se ostavi. Samim tim se nadam da nisi pokusao da ukazes na neku medijsku manipulaciju
    (blub, 18. februar 2023 12:13)

    # Link komentara

  44. Nije tačno, kad se igra EL sude nezavisne sudije i ako greše, greše nenamerno. Sinoć Laziću nije sviran ni jedan faul za 26 minuta iako je igrao rukometnu odbranu, i ne samo on. Sa druge strane svaki mrki pogled ka Nedoviću i Kampacu je tretiran kao faul.
    Ne može se očekivati da ljudi sa tribina mirno posmatraju tako nešto.
    Ne može se očekivati da jedan čovek koji vodi dva kluba i neprestano vređa i pali vatru, bude pozdravljen sa tribina kao da je Novak Đoković...
    (Laki, 18. februar 2023 10:33)

    Kada je taj Lazić u EL izašao sa pet ličnih a sude strane sudije? Nikada. Kada je u ABA? Ko to vodi dva kluba? Koga vredja? Izgleda da istina boli. Vršljate kao da ste bogom dani. Za vas ne važi ništa. Porez ne plaćate, ne zna vam se budžet, kao da je poslovna tajna. Onda vlast iznese podatke a vi ćutite i ne demantujete. Kada balon pukne biće kuknjave da vas neko uništava
    (pitam, 18. februar 2023 12:10)

    # Link komentara

  45. Niko ne spominje sporne odluke sudija koje su izazvale nezadovoljstvo publike. Gledao sam utakmicu i ne opravdavam ispade navijača, ali sudije nisu dorasle zadatku.
    (Dragan, 18. februar 2023 12:07)

    # Link komentara

  46. Bio sam poslom u Nišu i bio na utakmici. Dvorana Čair ne zadovoljava uslove. Kako to ide kod nas srba svako ima neku vezu da udje bez karte. Bilo je viška barem 1500 ljudi. Čuo sam da oni koji su od tapkaroša kupili karte ostali su napolju. Ima sjajan komentar na portalu Nova. I sto posto tačno. Sudije su katastrofa. Kaže se da su mnoge sudije odbile da sude. Predosećaj se video u popodnevnoj utakmici. "Nabrijani" grobari su imali predigru. Ko im je dozvolio ponovni ulazak u dvoranu? Čelnici saveza se neće oglasiti a za sve su oni krivi. U Beogradu postoje dve dvorane koje mogu da odgovore na sve zahteve ovakve utakmice pune tenzija. I opet će i sledeće godine biti Niš i opet će isto biti.
    (Svedok, 18. februar 2023 12:04)

    # Link komentara

  47. Sve si u pravu, dodao bih da je na kraju komentator rekao da Ivanovic ne bi smeo ni da dodje na zavrsnu konferenciju posle meca (takva su pravila jer je isključen) , ali gle cuda, Ivanovic naravno da dolazi. Nista se ne postuje u ovoj zemlji, i narod se zato tako i ponasa..
    (dule potapac, 18. februar 2023 10:53)

    a gde je kazna za napuštanje kls-a?
    (pitanje, 18. februar 2023 12:02)

    # Link komentara

  48. Uvek ce se desavati slicne stvari kada su prisutni i jedni i drugi navijaci u pribliznom broju i tu jednostavno nema resenja.Navijaci partizana su utripovali da su mnogo jaki,da ce osvojiti sve,cak i EL a nisu svesni da nece uci ni u top 8.Namestio im se raspored,pobedili su neke neplanirane utakmice,sudije su uvek uz njih zbog Bodiroge i Obradovica i nerealno lete.Zvezda ih je spustila na zemlju vec treci put i ponovo nece nista osvojiti,bez obzira na najveca ulaganja u regionu i medju prvih 6 u EL.Oni ne zele da prihvate istinu,hoce posto poto da nesto osvoje jer ih citavu deceniju nema ni na mapi i svoje frustracije ispoljavaju na taj nacin.Cim sudije ne navijaju za njih i sude iole realnije,to je smak sveta.Sinoc su ih pogurali na pocetku utakmice ka sigurnoj razlici,misleci da je sve zavrseno ali sa druge strane nije Spartak,nego neko ko ih razbija godinama i sad im drugi krivi.To je naviklo dok je imalo citavu drzavu i sve iz KSS uz sebe,da otima,na silu pobedjuje,bije protivnike i sudije i kad se tome stalo na put,nema ih nigde ali je sad svako drugi krivac sto to ne mogu ponovo da rade.
    (Zapazanje, 18. februar 2023 12:02)

    # Link komentara

  49. Zato što onaj iz Minhena svima broji krvna zrnca! Zato!!!
    (blic, 18. februar 2023 09:43)

    Ne bih rekao, jel' kriv "onaj iz Minhena" sto imate 15 frakcija navijaca, dva sportska drustva gde se niti u jednom ne zna ko sta radi. Kada shvatite da treba da resite probleme u sopstvenoj kuci a ne da krivce stalno trazite u drugima, uglavnom u Zvezdi i "onom iz Minhena" koji vas finansijski pomaze toliko da niste svesni i da nema njega bili biste na smetlistu istorije, i naravno kada ne budete drukali druge mozda krenete pravim putem, do tada.........moze samo da vam se desava ovo sto se juce desilo da vas udara karma gde god stigne.
    (Skorpion, 18. februar 2023 11:54)

    # Link komentara

  50. +18 je najopasniji rezultat u košarci. Zato onolike frustracije grobara u publici. Dzaba toliki milioni dzaba favorizovanje dzaba Rumeni dzaba Savic Danilovic i ostala kompanija dzaba i Uros Nikolic sa sudijama istrese to Zvezda kao beba zvecku. Kk.Instalacija sledeća sezona. hahahahaha.
    (Del Boj, 18. februar 2023 11:52)

    # Link komentara

  51. Za Raleta, tata, ne data, poprilicno sam siguran da i nisam napisao data no dobro, neka bude da mozda cak i jesam.
    (Dezurni smarac, 18. februar 2023 11:52)

    # Link komentara

  52. Strane sudije i kamere na tribinama.
    Klub koji to ne želi je onaj koji pravi problem.
    (PikNrol, 18. februar 2023 11:52)

    # Link komentara

  53. E moj dezurni smaraču, to je bila banana od 100 kg. A i da nije Petrušev napravio blok Lesor bi promasio halu. Čovek jedva bacanje ubaci. Trojku nikad i ne pokusava da sutne. Zna covek sebe
    (Gordana, 18. februar 2023 10:46)

    Nije bitno da li bi promasio ili ne, nad njim je nacinjen ocigledan faul, ne bi to bio ni prvi ni poslednji put da neko nerezonski napravi prekrsaj na tom delu terena, a ni za bacanja nisi u pravu, draga moja Goco, odavno je ML popravio taj segment.
    (Dezurni smarac, 18. februar 2023 11:50)

    # Link komentara

  54. Nije tačno, kad se igra EL sude nezavisne sudije i ako greše, greše nenamerno. Sinoć Laziću nije sviran ni jedan faul za 26 minuta iako je igrao rukometnu odbranu, i ne samo on. Sa druge strane svaki mrki pogled ka Nedoviću i Kampacu je tretiran kao faul.
    Ne može se očekivati da ljudi sa tribina mirno posmatraju tako nešto.
    Ne može se očekivati da jedan čovek koji vodi dva kluba i neprestano vređa i pali vatru, bude pozdravljen sa tribina kao da je Novak Đoković...
    (Laki, 18. februar 2023 10:33)

    Setimo se kako ste pozdravili Novaka kada je bio na derbiju.. da vredjali ste ga
    (Ekspert, 18. februar 2023 11:42)

    # Link komentara

  55. Zanimljiva mi je prica grobara kako je jedan covek kriv za podizanje tenzija i kako mu je uvek neko drugi kriv, a oni bas to isto rade, drugi im je kriv odnosno jedan covek za njihovo ponasanje. Presmesno! Na stranu ta prica, vec konkretno sinoc..., sudjenje je bilo katastrofalno, potpuno nedostojno derbija i polufinala kupa. Sad jedni vuku na jednu stranu, drugi na drugu, a jedina istina je da je bilo pregrst gresaka na sve strane. Problem nisu samo greske, vec kakve greske, kao i potpuno gubljenje kontrole utakmice sto je onda dovelo da ozbiljne nervoze na parketu pa se to naravno osetilo i sa tribina. Pocetak toga je bio onaj nedosudjen faul na Petruseva, to nije greska, to je brutalna greska, i odmah zatim tehnicke, faulovi za tri itd, dakle to je serija lancanih gresaka, koje su se samo nastavile dalje. Neujednacen kriterujum, nesigurnost pri donosenju odluka, sve je to itekako uticalo na ukupnu atmosferu i tenzije. Partizan takodje ostecen u nizu odluka, sustina je da niko ne moze i ne sme da kaze da je vise ostecen dok se ne uradi konkretna analiza sudjenja, ali sveukupan utisak je jasan, bruka i sramota od sudjenja. Sto se trazenja krivaca tice, umesto upiranja prsta u druge, svako treba da pocne od sebe i da prihvati sopstvenu odgovornost, a sinoc bukvalno niko nije polozio ispit, od KSS-a, sudijske organizacije, pa i klubova i ponasanja igraca (sinoc prevashodno Lesor, mada je i Kampaco imao momente, ne tako drasticne ali nepotrebne), do navijava na tribinama.
    (mdj, 18. februar 2023 11:41)

    # Link komentara

  56. Nije tačno, kad se igra EL sude nezavisne sudije i ako greše, greše nenamerno. Sinoć Laziću nije sviran ni jedan faul za 26 minuta iako je igrao rukometnu odbranu, i ne samo on. Sa druge strane svaki mrki pogled ka Nedoviću i Kampacu je tretiran kao faul.
    Ne može se očekivati da ljudi sa tribina mirno posmatraju tako nešto.
    Ne može se očekivati da jedan čovek koji vodi dva kluba i neprestano vređa i pali vatru, bude pozdravljen sa tribina kao da je Novak Đoković...
    (Laki, 18. februar 2023 10:33)

    Sigurno ti je bilo lepo na pocetku utakmice kada su sudije zvezdasima svirali nepostojece faulove a vas gurali do dvocifrene razlike.Kada se Petrusev udara po rukama prilikom zakucavanja i nista se ne sudi a Zvezdin trener iskljucuje nakon opravdanog protesta.Dobijate bacanja da odete na pristojnu razliku.Vas Zoc im je na primer j.bo i oca i majku prosle godine i nije smeo biti opomenut.Lesor u napadu odnese Mitrovica u publiku,faul iz aviona ali dobija priznate poene i slobodno bacanje.Samo nemojte vi o sudijama.U EL imate ubedljivo najbolje sudjenje na svim utakmicama i na strani i kod kuce,sve zbog Zoca i Bodiroge.Svaku utakmicu pocinjete bar sa 10 razlike zbog sudija i nasao si da se zalis nesto o sinocnoj utakmici.Imas 18 poena prednosti i sudije ti krive? Lepo sam vam pisao u komentarima citave nedelje pre ovog meca,da cete u petak oko ponoci,krenuti za BGD na zasluzeni odmor i da ce bolji pobediti.
    (Konstatacija, 18. februar 2023 11:38)

    # Link komentara

  57. Tolerantniji smo na incidente i zato imamo derbi o kojem cijeli svijet priča. Da se utakmica prekine i tako svaki put brzo bi se sve riješio ali je to naš mentalitet, nemoj Mate nemoj Jure, pusti Jovu nemoj Steva itd...
    (Riječanin, 18. februar 2023 11:38)

    # Link komentara

  58. Zna se ko su nase najbolje evroligaske sudije na celu sa Belosevicem. Ne salje se neko po zadatku, balavac od sudije, da ne sudi ono sto je bilo ocigledno na kucanju. To izaziva revolt kod navijaca. Da je svirao faul a da su nam grobari natrpali jos 3 trojke za redom bilo bi ok. Ja sam licno prestao da gledam kad su svirali faul kos Lesoru umesto faul u napadu, ali ok, mozda sam pogresio mozda je i bio faul od odbrane ali sam odlepio zato sto mali balavac daje iskljucujucu treneru koji ima neko ime i tri puta je stariji od njega. I to je cutao i cekao, bez druge opomene. Bas me zanima da li bi Zocu dao tehnicku a ne iskljucujucu. A sto se tice publike, ne krece se od publike u drzavi u kojoj je malo sta kako treba. Eto ja bi poceo od porekla imovine svih bogatasa sto su se pojavili u poslednjih 20, 30 god.
    (duledudule, 18. februar 2023 11:35)

    # Link komentara

  59. Problem je sto ne postoji sistem kaznjavanja, recimo Partizan je istupio iz lige, a nije kaznjen za to.
    (poznavalac, 18. februar 2023 11:31)

    # Link komentara

  60. Mislim da je Partizan imao 11 licnih vise od CZ? Ispravite me? Egzum je vec bio sasecen u prvoj cetvrtini sa dve licne. I na klupu. On i Ledej koji je imao 4 trojke su prvi imali po 4 licne. A najbolji igraci u tom trenutku. Bonus uvek za Partizan, slobodna bacanja za CZ. U EL ne znam kada je neko imao 4 licne? Neverovatno je da igraci CZ ne prave faulove samo igraci Partizana? Kada si na taj nacin opterecen isecen si i ne mozes da pruzis igru. A 18 poena razlike govori o kvalitetu a i zasto su se istopili. Partizanu ostaje EL i gledajte kako se igra a CZ ovakve pobede. Zato vi 10 godina ne postojite u EL.
    (ccc, 18. februar 2023 11:29)

    # Link komentara

  61. Privatizacija klubova će rešiti problem istog trenutka. Ovako će se uvek uprave klubova medjuosobno optuživati a nedužnih tu nema
    (Miloš, 18. februar 2023 11:21)

    # Link komentara

  62. Najbolje resenje je da ovakve utakmice sude spanci na primer
    (gao, 18. februar 2023 11:12)

    # Link komentara

  63. Nije tačno, kad se igra EL sude nezavisne sudije i ako greše, greše nenamerno. Sinoć Laziću nije sviran ni jedan faul za 26 minuta iako je igrao rukometnu odbranu, i ne samo on. Sa druge strane svaki mrki pogled ka Nedoviću i Kampacu je tretiran kao faul.
    Ne može se očekivati da ljudi sa tribina mirno posmatraju tako nešto.
    Ne može se očekivati da jedan čovek koji vodi dva kluba i neprestano vređa i pali vatru, bude pozdravljen sa tribina kao da je Novak Đoković...
    (Laki, 18. februar 2023 10:33)

    Е тато тај Новак Ђоковић долази управо на Звездине утакмице, а не Партизанове.
    (Марко, 18. februar 2023 11:10)

    # Link komentara

  64. nista o nicemu Čekaj,napisao si ovo što si napisao,samo da te pitam,iskren budi,da li te je sramota napisanog? Budi iskren!
    (Šomi, 18. februar 2023 11:08)

    # Link komentara

  65. partizan nezasluzeno igra Evroligu.
    (Aleksej, 18. februar 2023 11:01)

    # Link komentara

  66. Nije toliko bitno odakle je pokusao, pokusao je odakle je mogao, bitno je da je bio faul koji nije bio sviran.


    To se druze ne svira nikad i nigde kosarkasko pravilo osim ako nije bas neki grub start a ovo nije bio,seti se onom kad smo mi hrvate dobili 1 razlike kad je rasic namerno promasio bacanje pa isto tako sutno njihov igrac a velickovic cini mi se napravio faul to se jednostovno ne svira zato se igraci ni ne bune
    (Krle, 18. februar 2023 11:01)

    # Link komentara

  67. Jel organizatorima ovog polufinala nije bilo jasno šta će se dogoditi kad su dragovoljci ZG kluba prekinuli meč Mega-FMP ? Sad se svi prave ludi i glupi,traže krivce na drugoj strani a prekide uvek pravi jedna te ista rulja,kako u košarci tako i u fudbalu,u fudbalu kad daju gol i kad ih Zvezda stisne krenu baklje,topovski udari,dimne bombe...jasno da se odmore i protivnika opuste,već godinama na to ukazujemo i ništa! A da ne govorimo što za bezanje sa terena umesto drasticne kazne dobiju preko 20 miliona eura od države,valjda im to kao nagrada?!
    (Rale, 18. februar 2023 10:17)

    Prvo, data ti je dragovoljac. Drugo, da li se secas onog Derbija koji je igran na vasem stadionu i na kojem niste dozvolili nasim igracima da odu u svlacionicu na poluvremenu? Trece, nemojte samo vi o pomoci drzave, koliko vam je samo oprosteno i dato i u fudbalu i u kosarci, sramota je i da pises o tome, na stranu to sto je podatak o dvadeset miliona detinjast.
    (Dezurni smarac, 18. februar 2023 10:54)

    # Link komentara

  68. Većina je već dala odgovor ,zato što u Evroligi odnos broja navijača je 95% domaćih prema 5% gostujućih, a najviše do toga zato što se ne primenjuju striktno pravila . Kaze se pomoćnik Ivanović trčao di njega za instrukcije ,sra kažu pravila. Na jednoj utakmici Mornara isključen je trener domaćina, koji se pomerio 5 metara od mesta sa kojeg je vodio utakmicu ,i nastavio posao. Mržnja je tolika da bi bilo incidenata u da je 100 % ,gledalište popunjeno domaćim navijačima. Stvar je u shvatanju sporta kao borbe na život i smrt ,a ne uživanje u umeću sportista.
    (Fljamurtari, 18. februar 2023 09:35)
    Sve si u pravu, dodao bih da je na kraju komentator rekao da Ivanovic ne bi smeo ni da dodje na zavrsnu konferenciju posle meca (takva su pravila jer je isključen) , ali gle cuda, Ivanovic naravno da dolazi. Nista se ne postuje u ovoj zemlji, i narod se zato tako i ponasa..
    (dule potapac, 18. februar 2023 10:53)

    # Link komentara

  69. Zato sto smo mi rijaliti sou nacija. Policija ume da sprovodi pravila i zakone kad je derbi u okviru evrolige, ali ovo je nasa, domaca zabava. Leba i igara. I da, zasto ne bismo stavili guste mreze u hale, onako kako su to uradili Grci?
    (Vdusan, 18. februar 2023 10:50)

    # Link komentara

  70. Potrebne su KSSove sudije koje navlace za KSSNS Partizai.

    Recite javno sta je problem.
    (nista o nicemu, 18. februar 2023 10:34)

    Ovo može reći samo neko ko veruje gazdi saopštenju. Redovno ih kradu u el. Zašto? Zato što se tamo igra košarka, a oni ta pravila ne znaju. Neka, rentirace i košarkaške navijače, samo da postanu punoletni, za nekih 10 god.
    (herbert, 18. februar 2023 10:48)

    # Link komentara

  71. E moj dezurni smaraču, to je bila banana od 100 kg. A i da nije Petrušev napravio blok Lesor bi promasio halu. Čovek jedva bacanje ubaci. Trojku nikad i ne pokusava da sutne. Zna covek sebe
    (Gordana, 18. februar 2023 10:46)

    # Link komentara

  72. Može sve ovo vrlo lako da se reši, ali ne postoji volja. Ovo je kod nas postalo folklor. Mi se ponosimo ovime. Vidi bajo moj kako oni kilavi ameri žvaću hot dog, srču kolu i gledaju košarku ko u pozorištu. A to kod nas bajo samo puca, i topovski udari i glave. Gledam juče došla devojčica, napisala na papiru napred Zvezda, bilo je i mališana koji navijaju za Partizan. Šta deca da nam gledaju? Drogiranu stoku kako divlja. Sledeće dve godine na derbi samo da dolaze deca do 12 godina i kraj priče.
    (Retrogradni Merkur, 18. februar 2023 10:46)

    # Link komentara

  73. ZATO STO se posle svakog PARTIZANOVOG poraza akcenat baca na nesto srugo sto nema veze sa sportom, a kada JSD PARTIZAN belezi pobede, onda je sve bajno, sjajno, fantasticno i cisto.
    To licemerje i patetika, kao i price o avangardi, ljubavi i laznoj instituciji ne prolaze vise ni u vrticu...
    (mich, 18. februar 2023 09:38)

    branko Lazić 0 faulova, svi glavni igrači Partizana u drugom poluvremenu po 4 lične. Dovoljno, kada brod tone tu je trojka reši situaciju
    (pile, 18. februar 2023 10:45)

    # Link komentara

  74. Covek je mislio na posten svet da je siromasniji, a ja sam to razumeo kao sve siromasniji u svakom smislu ne samo finansijskom.
    Ako u 21 veku ne mozemo da odigramo posteno utakmicu, da pruzimo ruku boljem od sebe, da se posteno navija za svoj klub, da se ne vredja niko i nicije dete, porodica onda treba da se zapitamo da li ta gradilista nas cine bogatim ili sirimasnijim.
    (anti Rola, 18. februar 2023 10:45)

    # Link komentara

  75. Nije valja sa pola pokuso a trebo je sa svoje trojke mozda bi mu svirali,a mozda bi i pogodio ko dusan 006 kecman
    (Krle, 18. februar 2023 10:05)

    Nije toliko bitno odakle je pokusao, pokusao je odakle je mogao, bitno je da je bio faul koji nije bio sviran.
    (Dezurni smarac, 18. februar 2023 10:43)

    # Link komentara

  76. Lepo ste napisali tekst, ali niste ni jednom spomenuli uzrok problema. Lako je filozofirati i pisati izlisne fraze. Ko je taj ko nedeljama u nazad saziva konferencije, gostuje po jutarnjim programima i naziva drugi klub i navijace sektom? ko je taj koji zbog svojih gresaka trazi krivce u drugima? Strasti se dizu godinama i uvek iz jednog istog mesta, iz jednog izvora. Dule, Beric, Pekovic, Danilovic odavno nisu u Partizanu a godinama su optuzivani za dizanje tenzija. Covek se sada svadja i raspravlja sam sa sobom po raznim televizijama sto izaziva gnev i kod jednih i kod drugih navijaca i sto dovodi do ovakvih scena.
    (Donekle, 18. februar 2023 10:43)

    # Link komentara

  77. @a bilo mi čudno kad se zvazdaši ljube sa sudijama na kraju utakmice...


    A nije ti bilo cudno sto prekinise utakmicu kad smo poceli da vas gazimo ko grozdje i u trenutku kad ste na terenu delovali ko razjarena banda,pa da nisu prekinuli bilo bi 30 razlike za zvezdu,celu utakmicu skandiranja da tribina i leti sve zivo sa obe strane,a odjednom prekinisu kad vi niste znali gde sta.
    (Krle, 18. februar 2023 10:42)

    # Link komentara

  78. Da li nam treba neko drugi da tužaka srpski klub kod EL? Treba li nam neko drugi da vređa predsednika države i porodicu protivnika? Treba li nam neko drugi da ne plaća porez i samovoljno napušta domaću ligu? KSS i država su to dozvolili, sada uživajte u sramoti!
    (Komentator, 18. februar 2023 10:23)

    Siguran sam da si mislio na Milosevica i Tadica. Ipak ne? OK onda.
    (Dezurni smarac, 18. februar 2023 10:41)

    # Link komentara

  79. Ima vec nekoliko godina kako napisem isto svaki put kada se desi ovako nesto,a to je da se u narednim utakmica dozvoli ulazak samo deci sa roditeljima i mladjima od 16g. To bi imalo vise koristi jer bi se huligani udaljili,roditelji proveli lep vikend sa detetom na utakmici,to isto dete vise zavolelo svoj klub i na kraju najbotnije isto to dete bi zavoleo taj sport i mozda ga trenirao iz ljubavi. Ovako se vrte price svake godine isto,a novinari pisu uvek isto.
    (NBGD, 18. februar 2023 10:41)

    # Link komentara

  80. Kako to, recimo, da niko od novinara koji zvižducu i prave se ludi na one koji pale atmosferu ( ili mozda svaku utakmicu vredjaju sve i svakoga), ne postavi pitanje velikom Želimiru....Da li je moguce da imate +18 i izgubite rutinski od pomocnog trenera Zvezde.
    P.S. Sinoc su najveci utisci iskljucenje Ivanovica i tajm aut sudija od 20 min posle trojke Nedovica.
    (MARKO 77, 18. februar 2023 10:40)

    # Link komentara

  81. Evo i iz komentara vidimo naš mentalitet.Desilo se ovog puta da je zbog Partizanovih navijača a šta ćemo sa prošlogodišnjim finalom Aba lige kad je Zvezda bila domaćin?Ovo država mora da zaustavi čim pre jer ovo liči na sve osim sporta i mučno je gledati iz godine u godinu kako se ništa ne menja po tom pitanju.
    (Totti, 18. februar 2023 10:39)

    # Link komentara

  82. Potrebne su KSSove sudije koje navlace za KSSNS Partizai.

    Recite javno sta je problem.
    (nista o nicemu, 18. februar 2023 10:34)

    # Link komentara

  83. Nije tačno, kad se igra EL sude nezavisne sudije i ako greše, greše nenamerno. Sinoć Laziću nije sviran ni jedan faul za 26 minuta iako je igrao rukometnu odbranu, i ne samo on. Sa druge strane svaki mrki pogled ka Nedoviću i Kampacu je tretiran kao faul.
    Ne može se očekivati da ljudi sa tribina mirno posmatraju tako nešto.
    Ne može se očekivati da jedan čovek koji vodi dva kluba i neprestano vređa i pali vatru, bude pozdravljen sa tribina kao da je Novak Đoković...
    (Laki, 18. februar 2023 10:33)

    # Link komentara

  84. Kad napustiš takmičenje svoje zemlje i prođeš bez sankcija, onda misliš da možeš da radiš šta hoćeš. Nema dalje.
    (Brat Si, 18. februar 2023 10:33)

    # Link komentara

  85. Zato što je "prvi" isključen pa je morao "drugi" da održi čas košarke "treneru svih trenera"! Dajte neki tekst o Karlosu Marku, zaslužio čovek neku reč!
    (Severnjača, 18. februar 2023 10:33)

    # Link komentara

  86. Glavna razlika između ovih "naših" utakmica i utakmica u EL je u sudijama. Znaju i sudije u EL da brljaju poprilično, ali na primer ni jedan ne bi uradio onako providno, onaku glupost da ne odsvira faul nad Petruševim i samim tim došlo je do usijanja atmosfere. Zar nije bilo logičnije čak i ako su bili u dilemi da ipak odsviraju faul na kucanju, nego ono, pa sve i da nije bio faul mnogo bi manja šteta bila (koliko samo nepostojećih faulova se odsvira pa se to nekako i prihvati), na sve to za prigovor isključiš sa dve tehničke trenera koji je odreagovao možda i ne toliko žustro koliko bi odreagovali mnogi drugi? Bilo je predmeta u u EL, do duše manje, ali ipak mislim da je prvenstveno problem do sudija i suđenja jer kad sudije sviraju realno samim tim nema ni tenzije, niko neće skakati na nešto što nije toliko očigledno, uvek će biti priča, te ovo, te ono, ali kad sudije ovako i ovoliko "greše" onda se i tenzija podiže jer niko ne voli da bude oštećen.
    (Džoni, 18. februar 2023 10:32)

    # Link komentara

  87. Све док се овако буде судило, проблем ће постојати!
    Када буду судиле стране судије, које греше наравно, јер људи су, али не са намером, све ће бити ок, као што је био случај у Евролигашким дуелима.
    Суђење је било хорор, од старта је стављено на знање Звезди да партизаи мора да победи.
    Срећом па је Звезда била много боља и издигла се из ситуације крађе људи у црном, па је на крају све дошло на своје место.
    (мишови ;), 18. februar 2023 10:29)

    # Link komentara

  88. uvek su nerede izazivali navijaci iz zeleznika po komandi, koje jedino nema kada su domacini u evroligi....to vam he valjda sada svima jasno.. .
    (borivoje surdilovic, 18. februar 2023 10:29)

    # Link komentara

  89. Zna se kada se prekida utakmica ugrozavanje aktera na terenu ubacivanjem predmeta, pljuvanje i vredjanje na nacionalnoj,verskoj rasnoj osnovi. I tu vise nema nastavaka, moljenja, utakmica se prekida, sledi kazna prazne tribine nekoliko meca, pa u slucaju ponavljanja sve vece kazne. Svako drugo skandiranje je dozvoljeno, pogledajte u Evropi sta se skandira Vlahovicu, nekad Mihajlovicu, Figu i nikome ne pada na pamet da prekida mec. Kad napravite razliku izmedu tih stvari onda cete da kaznite izrednika iz prvog primera dozivotnom zabranom posete a utakmica ce da protekne normalno. To je i pocelo da se desava ali samo u EL jer imate tutora.
    (Razlika, 18. februar 2023 10:26)

    # Link komentara

  90. Aj ne pravite dramu. Normalna derbi atmosfera. Hoćete da postanete slovenci? Ja ne.
    (zare, 18. februar 2023 10:23)

    # Link komentara

  91. Da li nam treba neko drugi da tužaka srpski klub kod EL? Treba li nam neko drugi da vređa predsednika države i porodicu protivnika? Treba li nam neko drugi da ne plaća porez i samovoljno napušta domaću ligu? KSS i država su to dozvolili, sada uživajte u sramoti!
    (Komentator, 18. februar 2023 10:23)

    # Link komentara

  92. Kada ste poslednji put napisali vest o sudijama... jer ocigledno se neko pravi lud.

    Jedno 80% komentara je o sudijama, provokatorima i placenicima.
    (GM, 18. februar 2023 10:21)

    # Link komentara

  93. Sve je ovo zato što smo sirotinja ,jad i beda.Trideset godina se na tim podelama gradi dolazak i opstanak na vlasti a ekipa koju nije teško prepoznati u tome uživai leči komplekse iz mladosti.Da sve bude crnje to sve radi novcem nas poreskih obveznika stavljajući nam do znanja da zarad grupe nepismenih bolesnika a uznjihovu svesrdnu pomoć oni gospodare svime što oko može da vidi pa o našim životima.Da se razumemo to nije od juče ali je već desetak godina ogoljeno i svakim danom sve jasnije.
    (Hvala lepo ,jako ste ljubazni, 18. februar 2023 10:20)

    # Link komentara

  94. Zato sto se ne smeju stvari nazvati pravim imenom... nego se trpa sve u isti kos.

    Imate jedne koji navijaju protiv Zvezde i jedne koji navijaju za Zvezdu.
    (GM, 18. februar 2023 10:20)

    # Link komentara

  95. Ne slažem se s ovakvom teorijom. Problem je daleko dublji nego što želi da se prikaže na ovaj način i tiče se celokupnog srpskog društva i stanja u njemu. Dva evroligaška meča nisu merodavna za zaključke, jer se radi o malom uzorku i ko zna šta će se tek desiti na nekom sledećem. Puno sam puta bio prisutan na evroligaškim duelima gde su parket prekrivali upaljači i kovanice, i Zvezda plaćala ogromne kazne (npr. bacanje svinjskih otpadaka u meču s Galatasaray), i nije postojao strah od reakcije iz Barselone. Naše društvo je ogrezlo u korupciju, haos je prisutan u svim sferama, a nedostatak institucija osigurava da se agonija bez sankcija za počinioce produžava u nedogled. Važni vojnici režima su navijači obe strane, ne mislim na nas obične nego na one s dosijeima, pozadinskim ulogama i profitom od „navijanja“. Njih država toleriše iz razloga koji verovatno s jedne strane vidi kompenzaciju za neke druge usluge, s druge i režimu odgovara upravo napeto, nedemokratično društvo. Naš moral je na najnižim granama, pustite utakmice, pogledajte oko sebe, u prodavnici, u saobraćaju... zastrašujući stepen agresije usled decenijskog nezadovoljstva i frustriranosti, iz koje proizilazi nasilje. Mržnja između dva tabora je godinama podrgevana ponašanjem čelnika klubova, zar je drugačije u fudbalu?! I nemojte reći da je u mečevima večitih u EL sve bilo sjajno i korektno?! Samo pritajeno, jedva iskontrolisano.Bez trajnog sistemskog rešenja nisam siguran da je to „fino“ stanje održivo.
    (Nebo7, 18. februar 2023 10:19)

    # Link komentara

  96. Zašto!?

    Pa zato što klub napusti takmičenje i prodje bez kazne i posledica!

    A sad su navijači problem!?

    Trulež kreće iznutra!
    (Dušan, 18. februar 2023 10:18)

    # Link komentara

  97. Jel organizatorima ovog polufinala nije bilo jasno šta će se dogoditi kad su dragovoljci ZG kluba prekinuli meč Mega-FMP ? Sad se svi prave ludi i glupi,traže krivce na drugoj strani a prekide uvek pravi jedna te ista rulja,kako u košarci tako i u fudbalu,u fudbalu kad daju gol i kad ih Zvezda stisne krenu baklje,topovski udari,dimne bombe...jasno da se odmore i protivnika opuste,već godinama na to ukazujemo i ništa! A da ne govorimo što za bezanje sa terena umesto drasticne kazne dobiju preko 20 miliona eura od države,valjda im to kao nagrada?!
    (Rale, 18. februar 2023 10:17)

    # Link komentara

  98. Bravo.
    (Ne bih nista dodao, 18. februar 2023 10:16)

    # Link komentara

  99. Mene samo zanima šta radi obezbeđenje na tim utakmicama? Kako se meni uvek uzme karmin, sitan novac
    (Ana, 18. februar 2023 09:38)
    Bravo Ana za komentar. Ali pusti sitne predmete, otkud baklja u dvorani? Onome ko je upali simbolicna kazna. Onima koji pretresaju kao i onima zaduzeni za halu i obezbedjenje odmah na robiju.
    (Poenta, 18. februar 2023 10:14)

    # Link komentara

  100. Posle preokreta od -18 do +11
    izvedenog pod vođstvom pomoćnog trenera Zvezde,

    umesto naslova o užasnom vođenju utakmice,
    "najvećeg ikada"

    ovde se težište celog događaja prebacuje na pojave koje nemaju veze sa sportom.

    Dejstvo lobija može da pomone, ali samo donekle.

    Na primer, sramotno prekidanje utakmice kada se Zvezda odlepila na +9.

    Možda bi naslov mogao da bude:

    Zašto sudije žele da budu u centru pažnje?
    (omalovažavanje čiste pobede spinovanjem, 18. februar 2023 10:13)

    # Link komentara

  101. Drugi je potreban jer smo mi nekulturni, bahati i nesrećni u 95% slučajeva. Ovde sportski rezultat nije uopšte važan, niti je bitno čiji su navijači. Sudije nisu odradile posao do kraja kako treba. Prvi ubačen predmet, ta strana hale napolje. Drugi ubačen, svi napolje. Pa da se igra. Nisu ovo gladijatorske arene da se narod umiruje krvlju u pesku. I onako se ne igra za narod, niti igraju naši momci, nego se igra za pare i to igra onaj na kojem se najbolje zaradi od preprodaje.
    (Aleksandar, 18. februar 2023 09:53)

    Slazem se samo celu stranu bih izbacio tek ako štite te pojedince i izgrednike. A ako uperu prstom i pokazu evo ovaj je, pa se taj drakonski kazni i novčano i dozivotnom zabranom onda bi napravili pravu stvar. Da kaznimo počinioce a ne sve u hali. Jer sve dok se pojedinci kriju iza mase u hali ponavljaće nam se ovo stalno. Registrovati, naplatiti debelo i dozivotno kazniti zabranom pa da vidimo ko će se usuditi. Ako moze u Evroligi moze i kod nas samo debelo kaznjavati!
    (Dragan -Sava, 18. februar 2023 10:13)

    # Link komentara

  102. "Što je najgore, to nije problem samo u sportu, u ovom slučaju u košarci, to se generalno ogleda u svim sferama našeg društva."

    Konacno da ono sto svi znamo i vidimo neko i napise, bravo za autora. Dodao bih: sa svih sfera naseg drustva prenelo se na sport, a derbi je postao krvna slika Srbije.
    (Serbissimo, 18. februar 2023 10:13)

    # Link komentara

  103. Ok, neka država organizuje neki rat da ovi isfrustrirani dokonaši idu pa neka se tamo dokazuju, taman će da se iščisti narod od takvih budaletina.
    (Surovo ali realno, 18. februar 2023 10:13)

    # Link komentara

  104. Kako vreme ide, Srbija i Srbi postaju sve prostiji i siromasniji. Ovo su samo prateci efekti toga.
    (City, 18. februar 2023 09:30). Не знам, ја око себе видим да људи возе веома скупе аутомобиле, граде се зграде на све стране са високом ценом квадрата и сви станови су унапред продати, много је већа потражња од понуде иако су градилишта свуда! Не знам ко је то сиромашнији кад много људи може да плати квадрат у Крагујевцу или Нишу 1500-2000 евра и све што се продаје се купи. О Бг и НС да не причамо. Што се тиче ове приче везане за то зашто сами нисмо у стању да организујемо - ствар је у КАЗНАМА! Кад не казниш човека за пребијање судија у Вршцу и гепековање судија, кад не казниш никог за бачену бакљу која је умало ископала око човеку баш у Нишу, кад не казниш клуб који одбије да игра КЛС - како очекујеш да худе реда??? Евролига би те убила казнама па да видимо смеш ли да поновиш то. А овде казни нема, и за ове сукобе са жандармеријом и бацања свега и свачега на паркет евентуално могу да буду благе казне и ајд Јово наново! Само ДРАСТИЧНЕ казне могу да нас уведу у ред: за клубове ДЕБЕЛО по џепу, а за навијаче хапшења и доживотна забрана гледања утакмица у хали (али да се то примени). То је једини начин. Па нису Европљани културнији, то знамо сви ми који често путујемо, напротив. Само су код њих казне за све и свашта енормне, и тако су уведени у ред и кад је у питању паркирање и све друго у животу. Али не казна од 20 евра, него те лупи одмах 300 евра, па ћеш да се размислиш да ли ћеш нпр. ауто да оставиш на сред улице док купиш цигарете.
    (veliki, 18. februar 2023 10:11)

    # Link komentara

  105. Nema se tu šta pametovati. Automatski se isprazni ili deo tribine odakle su pali predmeti ili cela hala. Kada već ne može/ne želi da se radi drugačije i da se kažnjavaju huligani ovo je jedan od načina da se zaštiti sport od idiota na tribinama. Pa makar došli do toga da na tribinama samo budu deca.
    (smeh, 18. februar 2023 10:10)

    # Link komentara

  106. Ukinimo tzv. derbije Titovih blizanaca i eto rešenja! I onako samo troše novac nas poreskih obveznika, ugasimo više i jedne i druge. Ako nismo sposobni da se rešimo huliganstva drakonskim kaznama onda ukinimo klubove koji troše drzavni novac samo da više ne gledamo ove divljake od navijača.
    (Dragan -Sava, 18. februar 2023 10:06)

    # Link komentara

  107. Takodje bi pomoglo da jedna osoba na cijim obracanjima nema komentara ne dize tenzije konstatno
    (muaddib, 18. februar 2023 09:43)

    Ne diže on tenziju, samo upozorava da nema više "dominacije" kada ste mogli da radite šta hoćete, od noćnih sednica za otimanje igrača do prigodnog dočekivanja sudija pred svlačionicama.
    A to je ono što vas najviše boli, više niste srpski Makabi.
    (ZaphodBeeblebrox, 18. februar 2023 10:06)

    # Link komentara

  108. Tih pedesetak divljaka kojih ima i na jednoj i na drugoj strani stvara problem. Drzava treba da reaguje locira i udari zabranu 5-10 godina da prisustvuju utakmicama i kosarkaskim i fudbalskim, ako se nastavi kazniti klubove pre svih Partizan i Zvezdu oduzimanjem bodova pa kada budu tavorili na sredini tabele nece biti tenzija i mozda se opamete.Englezi su svojevremeno imali taj problem i resili su ga kaznama i zakonima posto huligani drugi jezik ne razumeju.
    (Cubaka, 18. februar 2023 10:06)

    # Link komentara

  109. Isti su jedni i drugi.Ruglo ove drzave a stvoreni u doba komunizma,veze sa Srpstvom nemaju.
    Sve to pogasiti.
    (SamoRealno, 18. februar 2023 10:05)

    # Link komentara

  110. A faul petruseva nad Lesorom pri sutu za tri sa pola terena? Nothing to see here?


    Nije valja sa pola pokuso a trebo je sa svoje trojke mozda bi mu svirali,a mozda bi i pogodio ko dusan 006 kecman
    (Krle, 18. februar 2023 10:05)

    # Link komentara

  111. Takodje bi pomoglo da jedna osoba na cijim obracanjima nema komentara ne dize tenzije konstatno
    (muaddib, 18. februar 2023 09:43)
    Некад била једна, сад су две. А и пре те једне била је једна друга, коју је ова поклопила. Све у свему то је нажалост одомаћено. То са публиком би се брзо решило да држава хоће.
    (Гиле, 18. februar 2023 10:03)

    # Link komentara

  112. a bilo mi čudno kad se zvazdaši ljube sa sudijama na kraju utakmice...
    (hehe, 18. februar 2023 10:01)

    # Link komentara

  113. Варамо се ако мислимо да су људи по Европи нешто посебно импресионирани нашим навијачима. Пре да су згрожени, да смарају и да ће нас примитивизам тих хулигана коштати много више него што ће нам донети. На крају крајева, за ону већ митску европску титулу хулигани нису били потребни.
    (Дилен, 18. februar 2023 10:01)

    # Link komentara

  114. Zasto se cuti o navijanju ba utakmici FMP-Mega ?
    (Mile, 18. februar 2023 10:00)

    # Link komentara

  115. Drugi je potreban jer smo mi nekulturni, bahati i nesrećni u 95% slučajeva. Ovde sportski rezultat nije uopšte važan, niti je bitno čiji su navijači. Sudije nisu odradile posao do kraja kako treba. Prvi ubačen predmet, ta strana hale napolje. Drugi ubačen, svi napolje. Pa da se igra. Nisu ovo gladijatorske arene da se narod umiruje krvlju u pesku. I onako se ne igra za narod, niti igraju naši momci, nego se igra za pare i to igra onaj na kojem se najbolje zaradi od preprodaje.
    (Aleksandar, 18. februar 2023 09:53)

    # Link komentara

  116. Koji je procenat nas kojima su pljuvanje, vradjanje porodice, gadjanje druge ekipe i tuca na tribitnama neprihvatljiv nacin "navijanja"?

    Po komentarima bih rekao, prilicno mali. Dakle, vecina to zeli ili bar odobrava. I tako ce i biti ubuduce.

    PS

    Evroliga je primer kako stvari funkcionisu kad evropljani primenjuju pravila. Kup u Nisu je ogledalo nase realnosti.
    (Petar, 18. februar 2023 09:53)

    # Link komentara

  117. Ne moze se zivi od ovih, kao da osvojise EL
    (zelot, 18. februar 2023 09:50)

    # Link komentara

  118. Sudije su u 4/4 napustile utakmicu da bi se igraci Partizana odmorili jer vise nisu mogli da stoje na nogama. To je bio poslednji pokisaj da ih spase posto iskljucivanje trenera nije urodilo plodom.
    Inace, ovo je druga godina za redom da Najveceg Trenera u Vasioni pobedjuje pomocni trener Zvezde.
    (Davor, 18. februar 2023 09:49)

    # Link komentara

  119. Divalj narod.
    (Mikica, 18. februar 2023 09:48)

    # Link komentara

  120. A faul petruseva nad Lesorom pri sutu za tri sa pola terena? Nothing to see here?
    (Dezurni smarac, 18. februar 2023 09:46)

    # Link komentara

  121. Zato su ovde oduvek ratovi i sukobi.
    Mi nećemo ni kako mi hoćemo.
    (Dragan, 18. februar 2023 09:44)

    # Link komentara

  122. Zasto? Moje misljenje je da smo kao drustvo duboko podeljeni po svim pitanjima,politickim i sportskim,i da mi sami ne mozemo biti dovoljno realni u donosenju i posmatranju nekih dogadjaja i zato nam treba neko treci koji je realan da nam kaze sta radimo lose,ili ne radimo. Mogu ljudi da pricaju sta hoce,ali istina je jedna jedina da se mnogo mrzimo,i da i jedni i drugi zele da se ovi drugi ugase. E sad zasto je to tako,to je trebalo odavno da se utvrdi i da neki ljudi zavrse u zatvoru.
    (Ivan, 18. februar 2023 09:44)

    # Link komentara

  123. Zato što onaj iz Minhena svima broji krvna zrnca! Zato!!!
    (blic, 18. februar 2023 09:43)

    # Link komentara

  124. Takodje bi pomoglo da jedna osoba na cijim obracanjima nema komentara ne dize tenzije konstatno
    (muaddib, 18. februar 2023 09:43)

    # Link komentara

  125. Kad igraju EL mirni su jer se plaše kazne, kad igraju naše utakmice znaju da niko ne sme da ih kazni, posenno CZ, koja stub srbstva.
    (Misim stvarno, 18. februar 2023 09:43)

    # Link komentara

  126. Uloga srpskih igraca u Partizanu je da bi imao ko da prica na mikrofon :D


    Hahahha al bukvalno,jutros sam procitao komentar godine valjo sam se kaze brat zoc imo problem da nadje nekog ko prica srpski da smiri navijace buhahaahaah
    (Super Mario, 18. februar 2023 09:40)

    # Link komentara

  127. To je postalo dio tradicije, folklora. Siguran sam da klubovi imaju velikog uticaja na navijače, očito postoji dogovor u zavisnosti od rezultata. Kad gubimo, bacajte upaljače, kad vodimo, smirite se.
    Takođe, naš mentalitet, balkanski, je takav. Divljamo autima po našim putevima, a čim pređemo u EU, najbolji smo i najdisciplinovaniji vozači.
    Ja se uvijek pripremim da će ove utakmice potrajati duže, ali nije dobro, ubije se ritam utakmice, a neko može i stradati, može doći do puno ozbiljnijih posljedica. Vidjeli smo pred kraj da ni igračima nije svejedno, stvarno su jako korektni, ali juče je jedan popustio i moglo je doći do opšte tučnjave na terenu.
    Ali kažem, očito je da klubovi sve ovo orkestriraju, pa ih lijepo treba kazniti.
    (WillyWonka, 18. februar 2023 09:39)

    # Link komentara

  128. Mene samo zanima šta radi obezbeđenje na tim utakmicama? Kako se meni uvek uzme karmin, sitan novac
    (Ana, 18. februar 2023 09:38)

    # Link komentara

  129. Pa sudije nisu znale kako da zaustave Zvezdin nalet već tako.
    (Ajoj, 18. februar 2023 09:38)

    # Link komentara

  130. ZATO STO se posle svakog PARTIZANOVOG poraza akcenat baca na nesto srugo sto nema veze sa sportom, a kada JSD PARTIZAN belezi pobede, onda je sve bajno, sjajno, fantasticno i cisto.
    To licemerje i patetika, kao i price o avangardi, ljubavi i laznoj instituciji ne prolaze vise ni u vrticu...
    (mich, 18. februar 2023 09:38)

    # Link komentara

  131. Odličan tekst i analiza situacije u društvu.Svaka čast.
    (Istina, 18. februar 2023 09:38)

    # Link komentara

  132. Treba ugasiti fudbal i kosarku kod nas na 100 god. Ako drzava ne može da bude jača od huligana, gasi i ćao....
    (zextra, 18. februar 2023 09:37)

    # Link komentara

  133. Неколико коментара након утакмице. Под један, уопште није било већих инцидената, само нажалост уобичајено убацивање упаљача. Под два, највећа два инцидената направили су навијачи Партизана, у тренутку када су схватили да је утакмица изгубљена. Под три, прекид је трајао несразмерно дуго, а знамо зашто.
    Треба више коментарисати дивну утакмицу и сјајне играче.
    (Стара школа, 18. februar 2023 09:36)

    # Link komentara

  134. Većina je već dala odgovor ,zato što u Evroligi odnos broja navijača je 95% domaćih prema 5% gostujućih, a najviše do toga zato što se ne primenjuju striktno pravila . Kaze se pomoćnik Ivanović trčao di njega za instrukcije ,sra kažu pravila. Na jednoj utakmici Mornara isključen je trener domaćina, koji se pomerio 5 metara od mesta sa kojeg je vodio utakmicu ,i nastavio posao. Mržnja je tolika da bi bilo incidenata u da je 100 % ,gledalište popunjeno domaćim navijačima. Stvar je u shvatanju sporta kao borbe na život i smrt ,a ne uživanje u umeću sportista.
    (Fljamurtari, 18. februar 2023 09:35)

    # Link komentara

  135. Ispustis +18 i trazis razloge zasto si izgubio, mozda i ona deca nisu brzo brisale parket pa vam smetalo, svi su kriva a samo jedan je ispustio +18, .
    .
    (Paja, 18. februar 2023 09:31)

    # Link komentara

  136. Nasi navijaci su vatreni,vrela krv tako da to je tako.Ne treba sad tu traziti dlaku u jaje.Navijač je subjektivna kategorija.Bolje da je ovako nego kao u pozoriste.
    (Realni, 18. februar 2023 09:30)

    # Link komentara

  137. I unazad nekoliko godina to se desava u Nisu. Nikada nije sve proteklo da je sve OK. I zasto se insistira da se igra u Nisu? Vecina klubova iz Beograda ostali iz KLS kvalitetom nisu dorasli timovima iz Beograda. I uglavnom haos krene od navijaca Partizana kojih je u vecini koji se zagrevaju na utakmici FMP Mega sa horskim vredjanjem celnika Zvezde. I da li ce neko biti kaznjen? naravno da nece jer je organizacija KSS.Frustrirani navijaci iz fotelje koji nemaju priliku da gledaju EL u Beogradu. A onda preko TV ekrana gledaju vredjanje, i horsko urlanje. Mislim na navijace Partizana
    (Cojle Manojle, 18. februar 2023 09:30)

    # Link komentara

  138. Kako vreme ide, Srbija i Srbi postaju sve prostiji i siromasniji. Ovo su samo prateci efekti toga.
    (City, 18. februar 2023 09:30)

    # Link komentara

  139. Dve utakmice u jednom danu, i obe prekinute, to su ti casovi ljubavi.. Sve izbija iz njih od nemoci.. Pozdrav za komsije, mrznja ipak sinoc nije pobedila !
    (vzdjrk89, 18. februar 2023 09:30)

    # Link komentara

  140. Uloga srpskih igraca u Partizanu je da bi imao ko da prica na mikrofon :D
    (Raso, 18. februar 2023 09:29)

    # Link komentara

  141. Molim pomoćnog trenera da ih sledeći put pusti 30 razlike pa da gledamo neizvestan meč!
    (Saša, 18. februar 2023 09:26)

    # Link komentara

  142. Vazno je da je Partizan po treci put ove sezone demoliran.
    (Kukatilo, 18. februar 2023 09:25)

    # Link komentara

  143. Jer su ovi nasi favorizovali nekog, videlo se u prvom poluvremenu. Realno sudjenje - nema problema
    (s, 18. februar 2023 09:20)

    # Link komentara