Ključeve u ruke Nikole Jokića

Pre šest godina bio je izrazito mlad i pokazao je raskošan talenat, pre tri godine nije iskorišćen na najbolji način, a pošteno je reći da i nije bio 100 odsto fizički spreman jer je došao sa viškom kilograma. Sada je vreme – ključeve u ruke Nikole Jokića.

Pošaljite komentar
  1. Bravo
    (Milos, 18. avgust 2022 08:48)

    # Link komentara

  2. PREDLOG ZA PESICA:
    Napraviti 2 petorke i 2 "univerzalca":
    1. petorka:
    Jokic
    Bogdanovic/Nedovic
    Dobric
    Kalinic
    Micic
    2. petorka:
    Teodosic
    Milutinov
    Lucic
    Guduric
    Bjelica
    Univerzalci:
    Pokusevski
    Mitrovic
    ..pretendenti za "univerzalce": Avramovic, Jaramaz, Jovic, Jovic, Andjusic...
    (Gladn_Bisfaces, 16. jun 2022 13:26)

    # Link komentara

  3. (ja, 15. jun 2022 16:40)
    Majstore, nigde nisam rekao da je to prva petorka. Naveo sam dve petorke sa Jokićem na centru gde su svi odlični šuteri. Svi koje sam naveo su odlični šuteri, posebno iz čistih, izgrađenih pozicija koje bi imali ako bi njihov čuvar udvajao Jokića.
    A što se Dobrića tiče, pogledaj njegov procenat šuta za 3 protiv Partizana u finalu ABA i biće ti jasno. Uostalom, u ABA ligi u ovoj celoj sezoni ima preko 41% šuta za 3. Poređenja radi, Avramović ima 40.9% i to iz 10 (deset) šuteva manje. Da li se sada osećaš bar malo glupo?
    (Vlada, 15. jun 2022 21:53)

    # Link komentara

  4. @MVP

    Momak, vidi se da si jako mlad, čim kažeš da se Saša Đorđević pamti po tri dobre utakmice. I način na koji to kažeš je ružan i neprimeren, jer je pretenciozan i nepoštujući. Obrati pažnju na to, zbog sebe, jer ovakvim komentarima samo sebe devalviraš. Pamet u glavu.
    (Marko, 15. jun 2022 21:07)

    # Link komentara

  5. Francuska i Slovenija uz nas glavni favoriti,Slovencima je Dončić 90% ekipe i to prvi put vidim da jedan igrač toliko pravi razliku,oni bez Srbina Doncica nebi imali nikakve sanse ni za 1/4
    (Delije Novi Sad, 15. jun 2022 20:59)

    # Link komentara

  6. Veliki problem sa uklapanjem Jokića u reprezentaciju je to što Denver igra dosta atipično u odnosu na ono što igraju naši igrači u evropi. On je sa svojih 210 cm neki plej centar od koga sve polazi i ostali igrači tamo se tome uglavnom prilagođavaju. Forsira se dosta brza igra sa puno šuta za tri gde igrači poput Grina, Monte Morista itd uglavnom ćoškare i igraju u drugom planu. Nasuprot tome Micić i Teodosić su kao druga dva lidera naše reprezentacije navikli su na sporiju pozicionu košarku. Miciću pogotovo treba puno lopta u rukama da bi se istakao, često uzima puno šuteva i tek pri kraju utakmice klikne. Mislim da on nikada nije uspeo da prenese svoju igru iz Efesa u reprezentaciju. Takođe imamo dosta starijih igrača koji igraju sumnjivu odbranu. Moraće tu dosta kockica da se poklopi za dobar rezultat.
    (Walt, 15. jun 2022 14:10)

    Ne brini. Samo da su zdravi i gladni pobeda ! Jokic, kao i Micic i Teo su dovoljno pametni sto se tiče košarke da se snađu jedni sa drugima, a tu je i Pešić, koji nije novajlija, znanje ima, uz ostale koji budu izabrani može to da bude sve ok, samo zdravlje i zajednička želja, to je najbitnije.
    (JPR24, 15. jun 2022 20:46)

    # Link komentara

  7. @
    @jojufff, vrtela se igra i oko Nikos Galisa pa ne uradiše Grci ništa sa njim.
    Košarka je timski sport, ali podrediti igrače centru je neviđena glupost.
    Denver je to uradio i vidimo rezultat.
    (rebro, 15. jun 2022 18:00)
    Kako ništa? Uzeli zlato 87. protiv onih Sovjeta. I da nije naišla ona SFRJ, uzeli bi još koje.
    (S, 15. jun 2022 20:22)

    # Link komentara

  8. Igru treba da se bazira na Jokiću. Sličnu stvar su imali i Španci 2015 protiv Francuza u polufinalu Evrobasketa, 40 poena Pau Gasola protiv Gobera sa druge strane. Najbolja utakmica nekog igrača u Evropskoj košarci koju ja pamtim. Ja vidim samo četiri ili pet ekipa koje imaju neke šanse protiv nas u završnici. Španija i Francuska, imaju veliki broj NBA igrača, mada više nisu tako jaki i dominantni kao recimo 2013 ili 2015. Onda nama uvek nezgodna Litvanija, ako ih krene šut za tri poena može biti zeznuto i poslednji su kompletni Slovenci, Luka Dončić, braća Dragić, Čančar, Prepelič da opet ekplodiraju i da ih krene sve a nas ništa. Peta ekipa su naravno Hrvati, jednom nas moraju pobediti i to će biti kada najmanje budemo očekivali ali mislim da nije još ni blizu taj dan. Hrvatskoj fali igrač koji će preuzeti organizaciju igre, to bi mogli dobiti ako bi naturalizovali nekog Amerikanca.
    (Željko, 15. jun 2022 20:04)

    # Link komentara

  9. Super, ajde ga opet stavite na cetvorku da bi Raduljica morao da igra. Ako ne bude igrao centra kontam da vise nece ni dolaziti. Ja bar ne bih na njegovom mestu.
    (Ns, 15. jun 2022 20:01)

    # Link komentara

  10. Mvp, 15. jun 2022 15:23)

    Đorđević je kriv zato što je 40-godišnji, spori, 2 metra visoki Luis Skola zaključao i na obe strane terena potpuno nadigrao 213 cm visokog, 130 kilograma teškog, 20 i neku godinu starog Nikolu MVP Jokića.

    E, sada sam sve čuo. Evo i oni iz Bolonje, kao i ovi iz Efesa ne mogu da žive od Saletovih skandala. Jest da uzima titule, ali šta da se radi.
    (Mardža, 15. jun 2022 17:56)
    Kada ti neko unisti samopouzdanje naravno da je kriv,postoji predmet sportska psihologija pa procitaj.Kada je neko bio mahac peskira u Nba,i nije mogao nista da uradi naravo da mu je smetao tada clan prve petorke Nba.Bolece Djordjevica Jokic uvek,njega cemo mi da pamtimo po tri utakmice,a Nikolu ce da pamti ceo svet,ima rekord od ove godine koji dugo nece moci niko da skine.Sportski pozdrav.
    (Mvp, 15. jun 2022 19:20)

    # Link komentara

  11. Hehe.. Čak će i Jokić pre da igra za Srbiju, nego da čuva jednogodišnje dete... Potpuno ga razumem.
    (Mare, 15. jun 2022 19:02)

    # Link komentara

  12. Svakako je dobra vest to što će Jokić igrati, i verujem da će imati dovoljno motiva da pokaže najbolje igre u reprezentaciji do sada. Naravno, treba da bude glavni igrač, ali ne sme tim da se podređuje njemu. Imamo mi i druge igrače koji su prekaljeni u evropskim mečevima. Janis igra svako takmičenje za Grčku i opet nemaju uspeha. Francuza se ne bojim, Jokić je uvek bolji od Gobera u međusobnim okršajima. Mislim da je Valančijunas opasniji. Ne znam da li će Ibaka igrati za Španiju, ali svakako je tu Mirotić. Bez obzira što će Luka ponovo biti vrhunski, mislim da je četvrtfinale najveći domet Slovenije.
    (objektivan, 15. jun 2022 18:39)

    # Link komentara

  13. Jokaraaaaa!!!
    (Raci, 15. jun 2022 18:22)

    # Link komentara

  14. Košarka je timski sport, ali podrediti igrače centru je neviđena glupost.
    Denver je to uradio i vidimo rezultat.
    (rebro, 15. jun 2022 18:00)

    Klasičnom centru mozda jeste, centru kalibra jokica koji ima raznovrsan ofanzivni arsenal je druga priča.

    znaci sve ekipe iz NBA koje nisu dosle do same zavrsnice ovise o pogrešnom igraču?


    Naravno da ne, znamo svi zdravstveni bilten Denvera i da je bila drugacija prica bio bi i rezultati u završnici sezone.
    (jojufff, 15. jun 2022 18:11)

    # Link komentara

  15. kari je svetski prvak pa odmah i evropski prvak a vi se uhvatili sa sala djordjevica hahaha hahahaa daj bre kari je strucnjak burazeri stari lisac
    (dragan, 15. jun 2022 18:09)

    # Link komentara

  16. reprezentacija kosarke je svetinja
    (filip, 15. jun 2022 18:07)

    # Link komentara

  17. @jojufff, vrtela se igra i oko Nikos Galisa pa ne uradiše Grci ništa sa njim.
    Košarka je timski sport, ali podrediti igrače centru je neviđena glupost.
    Denver je to uradio i vidimo rezultat.
    (rebro, 15. jun 2022 18:00)

    # Link komentara

  18. (Mvp, 15. jun 2022 15:23)

    Đorđević je kriv zato što je 40-godišnji, spori, 2 metra visoki Luis Skola zaključao i na obe strane terena potpuno nadigrao 213 cm visokog, 130 kilograma teškog, 20 i neku godinu starog Nikolu MVP Jokića.

    E, sada sam sve čuo. Evo i oni iz Bolonje, kao i ovi iz Efesa ne mogu da žive od Saletovih skandala. Jest da uzima titule, ali šta da se radi.
    (Mardža, 15. jun 2022 17:56)

    # Link komentara

  19. (makarons, 15. jun 2022 14:32)

    Jokić je bio rupa u svakom reprezentativnom okupljanju.
    Nema razloga da verujemo da će sada biti drugačije.

    Isto se i za Bobija pričalo, da mu ne može niko ništa 1 na 1 pod košem. Kad ono, Žigo Dimec, malo grublja igra i nema Bobija nigde.
    (Dušan, 15. jun 2022 17:53)

    # Link komentara

  20. Jokic i Militinov da se menjaju, bekovi da se naostre da vrte pik do besvesti. Jokic moze da pronalazi sutere, Milutinov klasičan razbijač na 5, još ako bude mesta za Balsu Koprivicu.. samlecemo svakoga u raketu na snagu.

    Sutera imamo dovoljno da niko ne sme protiv nas da skuplja igru i puni reket.. ako se sve složi, moglo bi da bude lepo.
    (Radijator, 15. jun 2022 17:52)

    # Link komentara

  21. Jokićeva igra(rezultatski, naravno) ne prolazi ni u NBA gde je sve do tančina prilagođeno njegovom stilu igre. Svi igraju za njega, trče za njega, igraju odbranu za njega, i opet ima dobar individualni rezultat dok tim trpi žestoko.

    Mi nemamo svakako igrače koji njemu odgovaraju, tako da ni od ovoga neće biti ništa sem nesportskih, tehničkih, svađa sa protivnicima, sudijama, trenerima, saigračima, selektorom.
    (Dušan, 15. jun 2022 17:51)

    # Link komentara

  22. Sad mi jos vise krivo sto Bogi nece igrati. On je potreban jokicu i niko vise,najbolji suter u rep.
    (Earth is not round, 15. jun 2022 16:50)

    Hahahahahahahahahha sniper 1/13 najbolji suter u reprezentaciji.
    (Kukatilo, 15. jun 2022 17:39)

    # Link komentara

  23. lakse je u nba nego u euroleague.
    (Kriik, 15. jun 2022 17:23)

    # Link komentara

  24. Lazic?
    (izZeleznika, 15. jun 2022 16:40)

    Lazić u Golden Stejtu?!
    (MAKSIM i DIVIZIJA, 15. jun 2022 16:57)

    Misterija zvana Lazić, da crtam?
    (izZeleznika, 15. jun 2022 17:12)

    # Link komentara

  25. Naravno, sve ključeve Jokiću u ruke. Kari neće praviti grešku ka Djordjević. Ne, što je počinjao Birča, koji je uostalom menjan posle tri četri minuta, već što je Jokića gurao na četvorku da bi mu igrao ljubimac Raduljica. Inače i o Saletu i o Raduljici mislim sve najbolje ali debeli je brate vanzemaljac.
    (Goks, 15. jun 2022 17:10)

    # Link komentara

  26. @jojufff, a jel i Denver drugu godinu šampion NBA lige?
    Nije.
    Pa šta je Jokuć uradio za Denver time što je MVP?
    NIŠTA.
    A šta je Vasa uradio za Efes?
    E, u tome je razlika.
    (rebro, 15. jun 2022 16:34)

    Sada ja treba da omalovazavam naseg Vasu kako bih veličao Jokaru?
    Ne pada mi na pamet, Vasa isto tako ima vremena da ode u NBA i da se oproba sa najjacim i najboljim igracima na svijetu!

    Za titulu u bilo kojem timskom sportu treba da se poklopi vise kockica i da.. treba da se vrti igra oko najboljeg kako bi se iskoristio njegov pun potencijal!
    Jokara je inteligentan igrac i uz njega bi svi ostali trebali profitirati pa tako i Mićić (a i obrnuto).
    (jojufff, 15. jun 2022 17:08)

    # Link komentara

  27. E bas me zanima kako bi izgledala ta kosarka da se jokicu daju sve ovlasti u srpskoj reprezentaciji, a da ostali budu vodonose. Teren manji nego u nba, igra potpuno drugacija, naglasak na timskoj obaveznoj kosarci, ali po ovom novinaru i vecini komentatora preslikati igru denvera i zlato je tu. A sto se u nba igra neobavezna kosarka, sto se divlja i u trecoj sekundi zavrsava napad i sto svakom skolovanom evropskom treneru nova sijeda izraste ka vidi na ceg to lici, ma kog briga, tu je ultragigamegamvp. Sva sreca pa se vas ni ovog bajkovitog novinara nista ne pita jer bi slijedio fijasko u najavi. Tu je iskusni kari koji ce to dobro posloziti i vidjet cete, glavni igrac ce biti micic uz teodosica, kakav crni jokic. Jokic ce igrati samo ako se bude mogao peilagoditi gdje sve pocinje i zavrsava na dobroj obrani. Inace ce opet biti rezerva, s pravom.
    (croata, 15. jun 2022 17:07)

    # Link komentara

  28. Birča u prvu petorku , Jokic na klupi ili na cetvorku i osvajamo !!!!!
    (uki, 15. jun 2022 17:01)

    # Link komentara

  29. Smajlagic brate mili najveca misterija čovečanstva kako je on završio u Golden Stejtu.
    (Men Behaving Badly, 15. jun 2022 15:25)

    Bukvalno. Ocekujem da se u emisiji Ancient aliens obradi ova tema.
    (Kukatilo, 15. jun 2022 16:10)


    Lazic?
    (izZeleznika, 15. jun 2022 16:40)

    Lazić u Golden Stejtu?!
    (MAKSIM i DIVIZIJA, 15. jun 2022 16:57)

    # Link komentara

  30. Ako već Jokic igra na EP.Onda treba ceo tim izgraditi oko njega.Znači brzi prodorni bekovi (Jaramaz,Avramović,Nedović)šuteri(Dobrić,Gudurić)atlete (Kalinić,Milutinov,Koprivica).Na to dodati par bisera(Pokuševski,Jović) i naravno Micić.
    (Hombre, 15. jun 2022 16:52)

    # Link komentara

  31. Sad mi jos vise krivo sto Bogi nece igrati. On je potreban jokicu i niko vise,najbolji suter u rep.
    (Earth is not round, 15. jun 2022 16:50)

    # Link komentara

  32. sada ne treba raditi isto kao sale sa bogdanom nego polako jokica uklapati u tim a ne tim uklapati da pomaze jokicu.mi imamo igrace koji su zveri u pripremnim utakmicama a kada dodje stani pani oni kao da su sa marsa pali. making kljucevi kakvi bakraci kljuceve ima svetislav pesic i niko vise.
    (nebitan srbin, 15. jun 2022 16:50)

    # Link komentara

  33. lupate gluposti niti jedan NBA tim nije dorastao vrhunskim Evropskim reprezentacijama tako da to što igra u Denveru a nisu uzeli ništa od trofeja govori da u reprezentaciji nemože da igra šta on hoće.Nije najbolji na svetu to će biti ako Osvoji NBA ligu pa osvoji olimpijadu i svetsko sa Srbijom do tada ništa ima tu jednu srebrnu medalju i to je sve
    (janko, 15. jun 2022 16:47)

    # Link komentara

  34. razumem vasa visoka ocekivanja,
    "brat jokara" ima iza sebe bas zavidnu reprezentativnu karijeru..
    (wer, 15. jun 2022 16:47)

    # Link komentara

  35. Nema od toga nista.
    Jokic je ocajan u odbrani, a kada protivnik igra jaku odbranu, on se ne vidi.
    Nije EP NBA, da se ne igraju odbrane sve do plej ofa, gde znamo kako Jokic prolazi, ne moze prvu rundu da prodje.
    (@@@, 15. jun 2022 16:43)

    # Link komentara

  36. Smajlagic brate mili najveca misterija čovečanstva kako je on završio u Golden Stejtu.
    (Men Behaving Badly, 15. jun 2022 15:25)

    Bukvalno. Ocekujem da se u emisiji Ancient aliens obradi ova tema.
    (Kukatilo, 15. jun 2022 16:10)


    Lazic?
    (izZeleznika, 15. jun 2022 16:40)

    # Link komentara

  37. (gari, 15. jun 2022 14:34)

    Jeste, majstore, samo što sada nema Jovića, nego su tu Teo i Vasa. Pa neka udvajaju Jokića sa njih dvojice slobodno. Evo ti sada dve petorke sa Jokićem, pa mi ti kaži sa koje pozicije bi ti udvajao Jokića:

    1. Teo
    2. Gudurić
    3. Dobrić
    4. Bjelica
    5. Jokić

    1. Vasa
    2. Nedović
    3. Lučić
    4. Kalinić
    5. Jokić

    Sevne trojka ili utrčavanje kod koga god da dođe lopta od Jokića.
    (Vlada, 15. jun 2022 15:06)

    Kakav Dobrić care? I to u prvu petorku ispred Lučića ahahahaha...Iz Zvezde osim Kalinića, niko nema kvalitet za više od toga da popunjava rotaciju. Tu treba razmotriti i Avramovića iz Partizana, on bi mogao da bude i korisniji od Dobrića koji ne zna da vodi loptu. I zaboravio si Jaramaza, koji je korisniji od Nedovića. A Jokića da kloniramo pa da možemo jednog da odmaramo dok drugi igra, pa da 40 minuta na parketu bude Jokić?!
    (ja, 15. jun 2022 16:40)

    # Link komentara

  38. @jojufff, a jel i Denver drugu godinu šampion NBA lige?
    Nije.
    Pa šta je Jokuć uradio za Denver time što je MVP?
    NIŠTA.
    A šta je Vasa uradio za Efes?
    E, u tome je razlika.
    (rebro, 15. jun 2022 16:34)

    # Link komentara

  39. Mucno je citati komentare pojedinih ljudi koji optuzuju druge da su losi ljudi ili ljubomorni na Jokica. Svi ti koji podrzavaju Jokica pljuju ostale sportiste,to jest sportiste koje ne vole,a nase igrace poput Bircevica ponizavaju na ustrb Jokica,taj Bircevic je postigao veci uspeh u zivotu od svih koji ga pljuju,ipak oni se osecaju pozvanim da pljuju Bircevica,Kristiana Ronalda,Embida ali zato ako neko kaze nesto lose za Jokica onda je on los covek,ljubomoran. Ja sam od takvih skoro branio Nikolu Jovica u komentarima,tako sam isto bodrio Jokica kad je poceo nba karijeru. Mene su upravo ti hvalospevci i oni koji vredjaju sadasnje i bivse igrace svih era na ustrb Jokica upravo okrenuli protiv istog..nemam nista protiv Jokica al vecinu njegovih fanova ne podnosim. @Cicero je napisao da takvi koji hejtuju Jokica pokazuju koliko su losi ljudi,on na osnovu toga ladno odredjuje ko je los a ko dobar covek,po portalima :)) A nema pojma ko sve ovde pise,ko zna koliko puta je lajkovao komentar nekim zlotvorima koji su to u realnom zivotu :)) Inace Dirk Novicki je dolazio da igra za reprezanticiju kojoj niko nije davao sanse za medalje,a on im je doneo dve na velikim takmicenjima,kao totalnim autsajderima,dok Jokicu nalaze milion opravdanja. Ne postoji veca ludost deliti ljude po nacionalnosti i voleti nekog samo zato jer je Srbin,a u privatnim zivotima garantujem mrze svoje komsije,koji su isto Srbi. Ovi zvezdini i partizanovi se kolju,vredjaju medjusobno a satro Srbi.
    (vince carter, 15. jun 2022 16:32)

    # Link komentara

  40. За мене, небитан лик
    (Ђорђе, 15. jun 2022 16:32)

    # Link komentara

  41. Valjda je koeficient inteligencije trola potpuno iscrpljen da bi se zapamtilo prezime Skola. A tek kad pocnu nesto da prede Skolu i Jokica... Ali eto kad nisi Srbin svasta ti padne na pamet.
    (Proka, 15. jun 2022 16:31)

    # Link komentara

  42. Aleksandre djordjevicu
    (Milos, 15. jun 2022 16:27)

    # Link komentara

  43. MVP
    (Milos, 15. jun 2022 16:23)

    # Link komentara

  44. Ima takvu brutalnu reprezentativnu karijeru da su mu za sliku na tviteru reprezentacije stavili dje daje poene, ali preko Kampaca. To djeluje kao dobra fotka samo zlatnim ribicama jer one ne pamte da je u tom mecu dozivio sunovrat, da jedino preko Kampaca i mogao da poentira i to na pocetku meca, posle vec ni to, a da je reprezentacija dozivjela fijasko bas zbog toga sto je Djordjevic pod pritiskom javnosti morao da mu da pune minute.
    (Srbodin, 15. jun 2022 16:21)

    # Link komentara

  45. Ja ne znam šta ste se primili kao da smo sad nešto mnogo jači. Dovoljno je da ga ne udvajaju i on ne može da asistira. A ako ga udvajaju, onda je igrač negde sam i on to iskoristi i dobro to radi. Međutim, treneri u Evropi nisu glupi kao u Americi. Ovde će kad on primi loptu treneri da viču ne udvajaj, ne udvajaj, ne zna! i on neće imati kome da baci loptu. Eto, koliko je prosto da ne poveruješ. Osim toga, u Americi on i vodi loptu iako je centar i asistira,pa i šutira van linije 6,25 a u Evropi je to no-no za centra. Onomad sam gledao i jedan naš centar, mislim da je Divac, tapkao loptu na centru i uzeli mu loptu, a trener se iznervirao. Zna se ko vodi loptu i šutira trojke u Evropi, a to svakako ne radi centar. On će da se gura pod košem, kad neko omaši, da uvati loptu i odma je da beku ili ide na klupu po kazni. To je tako u sovjetskoj i jugoslovenskoj školi košarke gde se pravila strogo poštuju i igra se dug, pozicioni napad i zonska odbrana. Uraaaa!
    (MAKSIM i DIVIZIJA, 15. jun 2022 16:18)

    # Link komentara

  46. (Vlada, 15. jun 2022 15:06)
    Od nabrojanih niko nema neke spektakularne procente za tri ove sezone. Uglavnom su svi tip igrača koji uzimaju puno šuteva i imaju zeleno svetlo za to. Recimo ljudi misle da je Vasa vrhunski šuter on ove sezone 33% za tri u evroligi. Naš jedini čisti šuter je Anđušić.
    (Walt, 15. jun 2022 15:55)

    Donekle se slazem. Ipak 33% za 3 nije malo u EL plus ga svi cuvaju ostro jer je glavni igrac. Ovde se govori o otvorenim sutevima u slucajevima udvajanja Jokica. Tu bi procenti trebali biti znacajno veci. Neka neko proveri koliki su procenat Dobric i Kalinic imali protiv mog Partizana u finalnoj seriji... A nisu cisti suteri, posebno Kalina. Ali svi oni su vrlo efikasni iz izgradjenih pozicija i kada su sami.
    (Keynes, 15. jun 2022 16:16)

    # Link komentara

  47. Samo bez Bobija, dovoljan je Milutinov, ako bas zaskripi moze Bjelica da pokrije peticu neki minut, ionako imamo te krilne 3na4 igrace i vise nego dovoljno.. Ostalo zna se, Teo 15ak min, Vasa ostalih 25, Kalina 30min kombinovano na 3ci i 4ci, Dobric 10-15min, Lucic 20-25min, sa bekovima pazljivo.. Zavisi od Bogija..
    (pant-LA, 15. jun 2022 16:16)

    # Link komentara

  48. Logično je da se sistem igre napravi prema MVP NBA. Samo da li su drugi spremni da se tome podrede ? Recimo , Teodosić.
    (Bocko, 15. jun 2022 16:13)

    # Link komentara

  49. le Branko je best of best, kakav Jokić
    (ja, 15. jun 2022 16:12)

    # Link komentara

  50. Sve ce to Kari da slozi. Covek je u karijeri vodio mega zvezda poput Kukoca, Radje, Divca, Stojakovica itd...
    (Kraljevcanin, 15. jun 2022 16:11)

    # Link komentara

  51. Smajlagic brate mili najveca misterija čovečanstva kako je on završio u Golden Stejtu.
    (Men Behaving Badly, 15. jun 2022 15:25)

    Bukvalno. Ocekujem da se u emisiji Ancient aliens obradi ova tema.
    (Kukatilo, 15. jun 2022 16:10)

    # Link komentara

  52. Jokic je nas MVP i GOAT. Kralj
    (Milos, 15. jun 2022 16:08)

    # Link komentara

  53. Доћи ће и отаљаће посао, играће преко воље. Волео бих да грешим, али...
    (Јабучило, 15. jun 2022 16:06)

    # Link komentara

  54. I dalje mi je neverovatno kako ga je pre tri godine Skola potpuno nadigrao. Iskustvo je bilo apsolutno ispred mladosti.
    (Robert, 15. jun 2022 16:05)

    # Link komentara

  55. Kazu lik ima 30 koseva u rukama po tekmi na euru.Moze u nba gdje bude 145-144 rezultat bez odbrana .Na Euru da ima 30 koseva na rez 74-72 moze ali u crtanim filmovima.Kakve gluposti ovdje covjek moze da procita .
    (Mr_Melbourne, 15. jun 2022 15:38)

    Evo nama najvatrenijih komentatora tuđih reprezentacija, dugo ih nije bilo!
    (Bojan, 15. jun 2022 16:03)

    # Link komentara

  56. Кључ јесте а и зреба да буде у Каријевим рукама...
    (Алекса, 15. jun 2022 16:03)

    # Link komentara

  57. Andjusic mora umesto Bogija.
    (aca, 15. jun 2022 16:03)

    # Link komentara

  58. Jokić nije plej i dopustiti mu da to igra je nipodaštavanje drugih igrača.
    Lepo je što je on MVP, ali Denver ne osvaja ništa.
    (rebro, 15. jun 2022 14:51)
    Aj tiću tamo u toj Ceskoj ili gde si vec prebegao.
    (@rebro, 15. jun 2022 16:02)

    # Link komentara

  59. Само колективна игра. Јокић је такав играч и у Нба. Ослободити га, али не играти нба стил: звијезда+ четворо статиста. То није ни српска ни Јокићева кошарка.
    (Ivan, 15. jun 2022 16:01)

    # Link komentara

  60. steta sto ne igra Bogdanara... Jokara i Bogdanara a na klupi Pešikara... da se smrznes kakav trio.
    (acara, 15. jun 2022 16:01)

    # Link komentara

  61. Ajmo ljudi jedno zlato! Imamo tim za to.
    (bezobraznik, 15. jun 2022 16:01)

    # Link komentara

  62. Jeste, majstore, samo što sada nema Jovića, nego su tu Teo i Vasa. Pa neka udvajaju Jokića sa njih dvojice slobodno. Evo ti sada dve petorke sa Jokićem, pa mi ti kaži sa koje pozicije bi ti udvajao Jokića:

    1. Teo
    2. Gudurić
    3. Dobrić
    4. Bjelica
    5. Jokić

    1. Vasa
    2. Nedović
    3. Lučić
    4. Kalinić
    5. Jokić

    Sevne trojka ili utrčavanje kod koga god da dođe lopta od Jokića.
    (Vlada, 15. jun 2022 15:06)
    Od nabrojanih niko nema neke spektakularne procente za tri ove sezone. Uglavnom su svi tip igrača koji uzimaju puno šuteva i imaju zeleno svetlo za to. Recimo ljudi misle da je Vasa vrhunski šuter on ove sezone 33% za tri u evroligi. Naš jedini čisti šuter je Anđušić.
    (Walt, 15. jun 2022 15:55)

    # Link komentara

  63. Nekoliko digresija:

    1. Beli ne može u prvu petorku, nema dovoljno snage. U GSV igra svaku drugu ili treću utakmicu, baš zbog toga.

    2. Obavezno naći mesta za Pokuševskog. Odigrao je celu sezonu, preko 22 minuta u proseku na ukupno 106 utakmica za 2 godine. Taj ko kaže da je zelen neka razmisli koliko minuta odigraju pojedini igrači u karijeri u ovim "kikiriki" ligama kao što je naša.

    3. Dva centra su puna kapa s obzirom da Jokić u nuždi može da igra i svih 40 minuta. Treba se pojačati tamo gde smo tanji. Zaboraviti stare zasluge i povesti jednog rezervnog centra, onog koji se najbolje uklapa u sistem.

    4. Teo na klupu. Ako su kojim slučajem Teo i Micić u svađi, Tea prekomandovati na poziciju 11/12 ili ostaviti kod kuće. Nikako stavljati Tea i Jokića u istu petorku.

    5. Povesti što više šutera, ako ih imamo. Jokić će vezivati 2 do 3 igrača u reketu. Treba mu plej da mu doda loptu i ostali da kampuju na liniji za 3 poena.
    (Locutus, 15. jun 2022 15:39)

    # Link komentara

  64. Kazu lik ima 30 koseva u rukama po tekmi na euru.Moze u nba gdje bude 145-144 rezultat bez odbrana .Na Euru da ima 30 koseva na rez 74-72 moze ali u crtanim filmovima.Kakve gluposti ovdje covjek moze da procita .
    (Mr_Melbourne, 15. jun 2022 15:38)

    # Link komentara

  65. Tacno i ovaj put to treba uraditi. Bez testiranja, kombinacija i ostalog.
    (A, 15. jun 2022 15:37)

    # Link komentara

  66. Micic nije virtuoz.
    (madridista, 15. jun 2022 15:36)

    # Link komentara

  67. Jokić nije plej i dopustiti mu da to igra je nipodaštavanje drugih igrača.
    Lepo je što je on MVP, ali Denver ne osvaja ništa.
    (rebro, 15. jun 2022 14:51)


    Da nece možda opet on biti zamjena Birčeviću?

    Jokic je druze drugu godinu za redom najbolji igrač najjace lige na svijetu i ako igra za reprezentaciju treba da se igra vrti oko njega, a ne da njega nipodastavaju i da grije klupu!
    (jojufff, 15. jun 2022 15:34)

    # Link komentara

  68. Ključeve u ruke Bogdanu Bogdanoviću, a Jokić ako ima želju neka da svoj maksimum i sigurno će biti od koristi! Ključevi se moraju zaslužiti a ne tek tako dati u ruke nekome ko nije pokazao želju. Prvo neka nas demantuje.
    (Blaster, 15. jun 2022 14:14
    Bogdan je dobar igrac,ali on vodja nije bio nikada nego Teodosic,kada su mu dali tu ulogu prosli put prosli smo kako smo prosli.Nikola Jokic je lider i to je dokazao,mozda nije u reprezentaciji,ali nije imao ni prilike.Verujem da ce stari lisac Pesic to da promeni.
    (Istina, 15. jun 2022 15:32)

    # Link komentara

  69. Može,ali samo pod uslovom ako Birčević ne bude spreman.
    (Voja, 15. jun 2022 15:30)

    # Link komentara

  70. Добар текст. Само бих две ствари додао. Прво, јесте рецепт у игри попут Денверове, али Јокић је генијалац који често у тренутку одлучи коју ће од 10 опција у својој глави изабрати, а са саиграчима у Нагетсима игра годинама, они могу да се очима договарају. У репрезентацији то тек треба да се достигне. Ту би предност могли имати Покушевски и други играчи из НБА.

    Друго, не видим пун допринос ни Васе ни Милоша у истој петорци с Николом. Можда у неком кратком интервалу, али генерално, лопта је једна, не може бити истовремено у рукама и Јокића, и Мицића и Теодосића. Узмеш ли је Јокићу, ти не користић ни 50% потенцијала који Србија има с њим у саставу. Он је невероватан играч, којем не можеш ништа када те напада: скочи у одбрани за лопту, нападнеш ли га беком, додаће лако свом беку који на половини терена остаје против споријег играча и ето ти контре; не нападнеш ли га на линији за три поена, погодиће трицу; нападнеш ли га, пређе на леђну технику, угура се под кош и поентира; удвојиш ли га, дода саиграчу који је сам под кошем. То благо, кад је већ пристало да игра, не маргинализујеш тако што му одузмеш лопту. С Николом у петорци морају бити добри одбрамбени бекови, који су продорни, брзи и довољно прецизни у нападу. Значи, пре Јарамаз, Добрић и наравно Богдановић, него Тео, Мицић и Гудурић. Они су и спори, и без лопте/дриблинга не остварују предност.

    Васа би морао да пређе на улогу секундарног вође, а Тео ће прихватити мању улогу за златни опроштај.
    (Иван, 15. jun 2022 15:30)

    # Link komentara

  71. Ja bih najviše voleo da imamo dve odvojene petorke, jednu standarnu kao do sada, tipa Teo, Bogdan, Lučić, Bjelica i Milutinov, a drugu sa Jokićem i 4 igrača koji fizički mogu da izguraju igru Denvera, tipa Nedović, Kalinić, Micić, Smajlagić i da iskopiramo Denverovu taktiku, pa tako da igramo malo 'vako malo 'nako, da se zezamo sa svima :-)
    (ranZo, 15. jun 2022 15:27)

    # Link komentara

  72. Ni slučajno!
    U Denveru ima sve ključeve kod sebe i ništa.
    To što je on osvojio MVP nagradu drugu godinu za redom Denveru ne znači apsolutno ništa.
    E, upravo o tome pričam. Cilj je da se reprezentacija plasira što bolje, a ne da Jokić osvoji neku individualnu nagradu.
    Podsetiću vas da je reprezentacija sa poslednja 4 prvenstva donela 3 medalje, srebrne i svaki put kada smo nešto osvojili Jokića nije bilo.
    (Daće on svojih 30 pts, a ostali?, 15. jun 2022 15:26)

    # Link komentara

  73. NMM, slazem se ali Bjelica ima 34 godine i odazivao se uvek. Prosli put je igrao jako slabo jer je bio premoren. Kako li ce tak sad biti kada jos igra. Zasto ne Smailagic i Pokusevski?
    (Proka, 15. jun 2022 15:22)
    Smajlagic brate mili najveca misterija čovečanstva kako je on završio u Golden Stejtu.
    (Men Behaving Badly, 15. jun 2022 15:25)

    # Link komentara

  74. Kljucevi su kod Luisa Skole.
    (Mrgud, 15. jun 2022 14:47)
    Jokic odigrao tu jednu losu utakmicu gde je bio bez zelje i motiva posle skandaloznog ponasanja Djordjevica prema njemu,i stalno se na nju vracate,jesu li drugi igraci imali lose utakmice,jesu.Pozdrav od najboljeg igraca na svetu sa najvecim ugovorom u istoriji Nba.
    (Mvp, 15. jun 2022 15:23)

    # Link komentara

  75. @NMM, slazem se ali Bjelica ima 34 godine i odazivao se uvek. Prosli put je igrao jako slabo jer je bio premoren. Kako li ce tak sad biti kada jos igra. Zasto ne Smailagic i Pokusevski?
    (Proka, 15. jun 2022 15:22)

    # Link komentara

  76. kazu jokić slab u odbrani, on vrhunski defanzivac u nba, a u fiba gde nema defanzivne tri sekunde će biti zastrašujući rim protektor. tako je nema potrebe za katovanjem, uzi teren, puniji reket, samo jokića na post gde niko ne moze da ga zadrzi, dakle bice udvajanja, utrajanja i trebaju ti trojkaši, tako da gresite sta ce pored njega teo, covek ima odličan šut, micic isto, kalinić sinoć trojke 5/5, tu i dobrić, gudurić, nedović, lučić... treca petica osim milutinova nam ne treba. 4 u danasnjoj kosarci lagano mogu da igraju i lučić i kalinić... jokić na 5 dominira, pasove na trojci cekaju kalinic ili lucic, guduric ili andjušić, dobrić ili nedović, teo ili micić, sta ti više treba od toga, realno gazimo sve +15
    (goran, 15. jun 2022 15:19)

    # Link komentara

  77. Slazem se da je Joka glavna figura ali ne zaboravite Micica koji je postao klasa i Kalinica koga je selektor apostrofirao kao jednog od glavnih igraca.
    Ta tri igraca ce Boze zdravlja biti okosnica ove godine, ostali ce da doprinose pre svega u odbrani a u napadu ce morati ekstremno mnogo da se krecu i da prave visak kako bi ova trojica mogli da razigravaju i imaju prostora za njihovu igru.
    Na kraju krajeva, mi smo tu da gledamo, navijamo i uzivamo, postoje ljudi koji ovo znaju da rade.
    (Rema, 15. jun 2022 15:18)

    # Link komentara

  78. (Walt, 15. jun 2022 14:22)

    Donekle si u pravu, ali nema potrebe za negativnoscu i strepnjom. Imamo puno raznovrsnih igraca i moze svasta da se kombinuje. Nece sigurno u petorci da igraju Teo, Micic, Bjelica i Jokic pa da nam buse odbranu kao sir. A i Jokic nije uopste los u odbrani kao sto se misli, naprotiv ako je perimetar dobro branjen, on je odlican dok god ne iskace. Pozdrav, i cekamo to zlato!!!
    (Vaše ime, 15. jun 2022 15:17)

    # Link komentara

  79. za okvalda: a u denveru je okruzen sa dobrim defanzivcima i šuterima za tri?! daj, molim te
    (goran, 15. jun 2022 15:09)

    # Link komentara

  80. Sve u svemu reprezantacija mora da pripremi dva, vrlo različita, načina igre. Jedan sa Jokiće na parketu, drugi bez njega. U ovom drugom do izražaja treba da dođu Micić i Teo. U prvom, čisti brzi pucači na koš koji ne masiraju loptu.
    (zare, 15. jun 2022 15:07)

    # Link komentara

  81. (gari, 15. jun 2022 14:34)

    Jeste, majstore, samo što sada nema Jovića, nego su tu Teo i Vasa. Pa neka udvajaju Jokića sa njih dvojice slobodno. Evo ti sada dve petorke sa Jokićem, pa mi ti kaži sa koje pozicije bi ti udvajao Jokića:

    1. Teo
    2. Gudurić
    3. Dobrić
    4. Bjelica
    5. Jokić

    1. Vasa
    2. Nedović
    3. Lučić
    4. Kalinić
    5. Jokić

    Sevne trojka ili utrčavanje kod koga god da dođe lopta od Jokića.
    (Vlada, 15. jun 2022 15:06)

    # Link komentara

  82. "a pošteno je reći da i nije bio 100 odsto fizički spreman jer je došao sa viškom kilograma."
    Iako je bio "debeo i nespreman" opet je bio naš najbolji igrač, pa šta je onda bilo sa ostalim "spremnim" igračima, kakav je bio doprinos trenera? Igra 5 igrača koji su izborom trenera na terenu, ne zavisi baš sve samo od jednog. Sa ovakvim stavom u štampi i javnosti da "sve zavisi od najboljeg" ostali igrači se kriju iza toga.
    (Stefano Ruskoni, 15. jun 2022 15:06)

    # Link komentara

  83. Nikada nam reprezentacija nije zavisila od jednog igrača. Pa neće ni ovaj put.
    (Randy Marsh, 15. jun 2022 15:05)

    # Link komentara

  84. Evo nas, ne brini. Ništa lično protiv Nikole, kojeg izuzetno cenim kao NBA igrača, ali ne i kao reprezentativca. Niko ne može jednostavno da me ubedi da kao mlad sportista, pored svih ostalih legendi (Dirk, Manu, Parker itd.), nije mogo da nađe vremena da zaigra za svoju repku? Da vas podsetim kao "hejter": njihove karijere su svakako veoma kratke u odnosu na prosečan radni život, ako neko ne može svoje kratkotrajno vreme u najboljim godinama da posveti repki, jel će sigurno otići u penziju sredinom 30-ih, onda je promašio profesiju. Ja kao ljubitelj kosarke jednostavno nemam razumevanja za to niti ću ikada imati…..
    (MyMoon 2.0, 15. jun 2022 14:35)

    Koje su ovo nebuloze. Ceniti Nikolu kao NBA igrača ali ne kao reprezentativca. Pa jel’ to on u reprezentaciji ne igra košarku? Repka… nemam reci.
    (Genijalno, 15. jun 2022 15:03)

    # Link komentara

  85. 1 - Micić, Teodosić
    2 - Nedović, Gudurić
    3 - Kalinić, Lučić
    4 - Bjelica, ________
    5 - Jokić, Milutinov, Marjanović

    i to je realno 10 "sigurnih" igrača, plus još ima mesta za dvojicu na spisku.

    Deluje zaista odlično!
    (NMM, 15. jun 2022 15:02)

    # Link komentara

  86. Sve što je Walt napisao je činjenica.

    Problem je, ako Jokić bude igrao to što igra u Denveru, potreba da ostali igrači budu vrlo velike atlete sa dobrim šutem za 3. A mi takve igrače jednostavno nemamo.

    To je donekle Bogdan i recimo Dangubić da recimo zna da igra i da ima šut.

    Tako da će biti problem iskoristiti Jokića na pravi način. Lako je bilo Gasolu kad mu bekove istrčavaju Rubio, Ljulj, Navaro i Rudi.
    (okvaldo, 15. jun 2022 14:57)

    Nije samo Dangubić dobar šuter. Nego i Kuzmić, Mitrović, Koprivica. I njih treba uzeti u obzir.
    (Mikeli, 15. jun 2022 15:00)

    # Link komentara

  87. Sve što je Walt napisao je činjenica.

    Problem je, ako Jokić bude igrao to što igra u Denveru, potreba da ostali igrači budu vrlo velike atlete sa dobrim šutem za 3. A mi takve igrače jednostavno nemamo.

    To je donekle Bogdan i recimo Dangubić da recimo zna da igra i da ima šut.

    Tako da će biti problem iskoristiti Jokića na pravi način. Lako je bilo Gasolu kad mu bekove istrčavaju Rubio, Ljulj, Navaro i Rudi.
    (okvaldo, 15. jun 2022 14:57)

    # Link komentara

  88. Evo ispade da jokic nije igrao kosarku u evropi..bio najkorisniji igrac u aba ligi tako da to ne pije vodu..sale ga je forsirao na krilnog centra kao sto je i u denveru dok nisu prokuzili sta i kako..bice to ok
    (AS, 15. jun 2022 14:55)

    # Link komentara

  89. (MyMoon 2.0, 15. jun 2022 14:35)

    Ja ga dvostruko cenim što ga je boleo đon za kreature koji neironično koriste izraz 'repka' i tripuju se da im sportisti nešto duguju.
    (Bojan, 15. jun 2022 14:53)

    # Link komentara

  90. A jok, ključevi idu u ruke Bogdanovića. Pa hvala bogu da idu u ruke Jokicu. Jokic je za Bogdanovica Jokic licno.
    (dekica, 15. jun 2022 14:52)

    # Link komentara

  91. Jokić nije plej i dopustiti mu da to igra je nipodaštavanje drugih igrača.
    Lepo je što je on MVP, ali Denver ne osvaja ništa.
    (rebro, 15. jun 2022 14:51)

    # Link komentara

  92. Lepo napisan tekst nema sta, Nikola treba da vuce sve poteze u napadu pa kako bude neka bude. Imace oko sebe dobar tim u tranziciji i ako budemo imali neke raspolozene sutere nebo nam je granica. Nismo dzabe bili 5 puta prvaci sveta, nek nas se plase opet!
    (ElHombre, 15. jun 2022 14:49)

    # Link komentara

  93. Kljucevi su kod Luisa Skole.
    (Mrgud, 15. jun 2022 14:47)

    # Link komentara

  94. Hvala ti Nidzo, ali nisi potreban, uzivaj
    (mare, 15. jun 2022 14:47)

    # Link komentara

  95. Pa eto valjda imaju dovoljno vremena da sednu i da smisle svi neku kvalitetnu uklopljenu igru. Tu je Pešić imaće verovatno i pomoć ljudi iz Denvera nadamo se da je sujeta na veoma niskom nivou kod svih ovih ljudi koji će igrati na prvenstvu i sa Pešićem koji isto nije neki ego manijak da će smisliti neku formulu koja će razbiti sve sa 20 razlike. To će se videti . Ako to ne nađu onda piši propalo.
    (svasta, 15. jun 2022 14:47)

    # Link komentara

  96. Jedini problem može biti, što neko ovde reče, sa uklapanjem Micića i Teodosića u sistem gde Jokić organizuje igru.. njihova funkcija se onda prilično gubi..
    takodje, i ako će mnogi osuti drvlje i kamenje, bilo bi još teže uklopiti Jokića i Bogdanovića jer Bogdan u reprezentaciji i te kako voli da drži loptu i da bude lider, a to znači da Jokić nema svrhu koju bi trebalo da ima (kao 2019)..bogdan bi u tom slučaju morao da prihvati ulogu klasičnog beka šutera sa mnogo manje lopte u svom posedu..
    Ali kako god, autor je potpuno u pravu: sve karte baciti na Jokića, probati da se igra Denvera što više iskopira pa šta bude.. kad smo već u prilici da u ekipi imamo najboljeg na svetu, stvarno bi bilo besmisleno ponovo pokušavati njega uklapati u neke kalupe i frustrirati i njega i navijače pokušajima da on bude šraf u ekipi, a ne motor koji sve pokreće..
    (nemanja, 15. jun 2022 14:46)

    # Link komentara

  97. Puste želje autora teksta, otprilike kao tinejdžera koji obožava veliku NBA zvezdu.

    Ko malo zna košarku jasno mu je da reprezentacija Srbije ne može igrati kao Denver,
    to je nemoguće,
    naši igrači nisu poput Jokićevih saigrača iz Denvera, šta će Micić, Teodosić ili Davidović protrčavati bekdorove? smešno... Jokić može da igra kao što je igrao u Riju 2016. godine da se uklopi u tim i sistem.

    A na kraju krajeva neće Jokić ni igrati.
    (Milutin, 15. jun 2022 14:44)

    # Link komentara

  98. U situaciji kada imas MVP-a najbolje kosarkaske lige na svetu u timu, ne treba izmisljati toplu vodu. Igra mora biti bazirana na dominaciji Jokica, ne da bi njega isticali, nego prosto cemo tako imati najvece sanse da ostvarimo dobar rezultat.
    (Ivan, 15. jun 2022 14:42)

    # Link komentara

  99. pre tri godine bre nije bio ni 30% od ovog sada
    (cirkus, 15. jun 2022 14:40)

    # Link komentara

  100. Igra Jokara ne igra Bogi. Zlato - potpisujem
    (Sinan, 15. jun 2022 14:38)

    # Link komentara

  101. Koja je poenta ovog clanka? Osim pokusaja stavljanja pritiska na selektora i Jokica?
    (zilijen, 15. jun 2022 14:37)

    # Link komentara

  102. Ikax Klisa@ jel to onak sto ima prosek suta za tri 30%? Bez njega ne mozemo…OK
    (sasa the king, 15. jun 2022 14:36)

    # Link komentara

  103. Gde su dežurni pljuvači sad?
    (aa, 15. jun 2022 14:09)

    Evo nas, ne brini. Ništa lično protiv Nikole, kojeg izuzetno cenim kao NBA igrača, ali ne i kao reprezentativca. Niko ne može jednostavno da me ubedi da kao mlad sportista, pored svih ostalih legendi (Dirk, Manu, Parker itd.), nije mogo da nađe vremena da zaigra za svoju repku? Da vas podsetim kao "hejter": njihove karijere su svakako veoma kratke u odnosu na prosečan radni život, ako neko ne može svoje kratkotrajno vreme u najboljim godinama da posveti repki, jel će sigurno otići u penziju sredinom 30-ih, onda je promašio profesiju. Ja kao ljubitelj kosarke jednostavno nemam razumevanja za to niti ću ikada imati…..
    (MyMoon 2.0, 15. jun 2022 14:35)

    # Link komentara

  104. Problem je što reprezentacija ne može da igra ono što igra Denver.

    Prvo, jer je za tako nešto potreban dug period uigravanja. Igrači ne igraju u tom sistemu i moraju ga naučiti. Za tako nešto treba jedna košarkaška sezona, a ne dve nedelje priprema.

    Drugo, dimenzije terena po fibinim pravilima su manje, trojka je bliža, ne postoje defanzivne tri sekunde. Tako da je daleko veća gužva u reketu, nema toliko prostora za utrčavanja I protrčavanja, i sve to omogućava sisteme odbrane koji se ne igraju u NBA.

    Kao treće, morali bi svi spoljni igrači da budu šuteri, pored atleta. Kao što je građen Denver. A u reprezentaciji imaš limitiran broj izbora. Videli smo to protiv Argentine. Udvoje Jokića sa Jovića. Jović dobije povratnu, baci ciglu ili vrati loptu Jokiću i prođe napad. Jedna četvrtina je prolazila u tome.
    (gari, 15. jun 2022 14:34)

    # Link komentara

  105. Ne razumem zašto se toliko pametuje, Jokic je dominantan igrač na niskom postu, svaka lopta spuštena na njega je,ako se dozvoli igra jedan na jedan, automatski koš ili faul.
    Ukoliko ekipa defanzivno odluče da ga udvajaju ide izlazni pas za šutere i tada budi dasa, pogodi i uzmi zlato.
    Ti prica da on samo dodaje loptu je šuplja, Jokic ima oko 30 poena prosecno u NBA, o čemu mi pričamo ?!
    (makarons, 15. jun 2022 14:32)

    # Link komentara

  106. Sve je do selektora a nasi izgleda imaju neko samounistavajuce dugme kad sednu na klupu. Tesko njihov previsok ego trpi da je igrac vazniji i trebalo bi i to da nauce u nba, svima bi nam bilo lepse. Da li ce pesic uspeti ovo iz naslova nemam pojma, recimo 50-50%...a i vise nije sve do nas, autoritet nam je ozbiljno poljuljan i vise ne vodimo od pocetka 10,15 razlike...
    (Jb, 15. jun 2022 14:30)

    # Link komentara

  107. Samprozvana zemljo kosarke zakljucala je vas karma jos of onda kada ste pokrali Argentince. Pa vi nikada vise necete uzeti titulu.Imate 4 srebra u 20 godina, jako ke to mrsavo SZK. Imate prokletstvo kao i mi zbog postolja. Pokajte se,uzmite nekog Crnogorca, zovite se opet Jugoslavija pa mozda uzmete zlato SZK. Buahahhaahhahahha
    (Riva, 15. jun 2022 14:25)

    # Link komentara

  108. Zasto se ne pominje Končar?Koja je razlika u pozivanju Pena i njega?Posle ce biti kme igra za druge,savez nam nula...
    (Strelac, 15. jun 2022 14:25)

    # Link komentara

  109. Dugo nisam imao euforiju zbog reprezentacije,ali evo jeee
    (milos, 15. jun 2022 14:24)

    # Link komentara

  110. za pocetak jokic treba da zeli da igra za reprezentaciju. ako postavlja uslove, treba da mu se zahvale i da ga vise nikada ne zovu. kosarka je kolektivni sport, a navijaci reprezentacije ne zele da gledaju nezainteresovane zvezde nego igrace kojima je cast da igraju za svoju zemlju
    (zizu, 15. jun 2022 14:24)

    # Link komentara

  111. Nama trebaju igrači koji umeju da budu efikasni bez mnogo lopte u rukama ako želimo da sa Jokićem kao liderom ostvarimo rezultat. Dakle šuteri i igrači koji dobro "katuju" bez lopte. Na prvu loptu mi na pamet padaju Anđušić kao vrhunski šuter kome ne treba lopta puno, Dobrić takođe, pa i Kalinić i Lučić. Igrači poput Nedovića, Bjelice, Tea, Micića se teže uklapaju sa Jokićem. Prvi jer su u svojim klubovima oni sistem kao što je Jokić u Denveru i teško se navikavaju na drugačiju ulogu dok Bjelica ima vrlo slične kvalitete kao Jokić pa im se uloge prepliću samo je Nemanja stariji i slabiji igrač od njega. Takođe trebaju nam defanzivci jer je Jokić realno slab u odbrani i kad bi na to dodali još ostarele Tea, Bjelicu, ne baš u odbrani sjajnog Micića mislim da bi opet prošli kao protiv Italije. Dosta odluka je na Pešiću da donese.
    (Walt, 15. jun 2022 14:22)

    # Link komentara

  112. Krece lozenje, a na kraju nista od medalje. Jos Jokic kada dodje u Euro kosarku, ajd cao.
    (Gogo, 15. jun 2022 14:22)

    # Link komentara

  113. To je to !
    (milos, 15. jun 2022 14:19)

    # Link komentara

  114. Teo i Micić potpuno nebitni kad Jokić igra, glavni bekovi za njegovu igru su Nedovič i Dobrić.
    (Armata, 15. jun 2022 14:16)

    # Link komentara

  115. A hejteri na aparatima!!!
    To je onaj soj ljudi koji
    pre podne mrze sebe, popodne
    ceo svet. Nikada zadovoljni
    zivotom kojim zive, pa svoje
    promasene zivote reflektuju
    na druge uspesne ljude.
    (Cole, 15. jun 2022 14:16)

    # Link komentara

  116. Ključeve u ruke Bogdanu Bogdanoviću, a Jokić ako ima želju neka da svoj maksimum i sigurno će biti od koristi! Ključevi se moraju zaslužiti a ne tek tako dati u ruke nekome ko nije pokazao želju. Prvo neka nas demantuje.
    (Blaster, 15. jun 2022 14:14)

    # Link komentara

  117. Odlicna analiza. Bice problem sa Teom i Micicem da prihvate takav nacin igre. Svakkao je Teo u godinama i umoran, tako da ce valjda biti lakse. Sa Micicem ce biti teze, i on voli da drzi loptu.
    (sasa the king, 15. jun 2022 14:13)

    # Link komentara

  118. Amin.
    (građanin dobrih namera, 15. jun 2022 14:12)

    # Link komentara

  119. Baš me zanima koliko je imao kilograma pre 3 godine i koliko ima sad.. I zašto Jaramaz ne stoji u anketi u izboru 12 kosarkasa. Od svih ponudjenih ja jedva skupio 9 tako da nisam ni mogao glasati. Dajte bre kakav Pokusevski ili Smailagic. Jos su oni zeleni. Pa ako bas birate zelene onda dajte Koprivicu i onog Jovica iz Mege u anketu. Ustvari, trebali ste napisati od 18 do 22 imena pa da biramo. Cisto da Kari vidi kako diše nacija. I bez ovih sto su više od pola karojere povredjeni, tipa Nedovic.
    (fenomen, 15. jun 2022 14:11)

    # Link komentara

  120. Veliki problem sa uklapanjem Jokića u reprezentaciju je to što Denver igra dosta atipično u odnosu na ono što igraju naši igrači u evropi. On je sa svojih 210 cm neki plej centar od koga sve polazi i ostali igrači tamo se tome uglavnom prilagođavaju. Forsira se dosta brza igra sa puno šuta za tri gde igrači poput Grina, Monte Morista itd uglavnom ćoškare i igraju u drugom planu. Nasuprot tome Micić i Teodosić su kao druga dva lidera naše reprezentacije navikli su na sporiju pozicionu košarku. Miciću pogotovo treba puno lopta u rukama da bi se istakao, često uzima puno šuteva i tek pri kraju utakmice klikne. Mislim da on nikada nije uspeo da prenese svoju igru iz Efesa u reprezentaciju. Takođe imamo dosta starijih igrača koji igraju sumnjivu odbranu. Moraće tu dosta kockica da se poklopi za dobar rezultat.
    (Walt, 15. jun 2022 14:10)

    # Link komentara

  121. Šteta što Bogdanović neće biti tu, ovo nam je verovatno najbolja prilika da uzmemo zlato sa ovom generacijom, a Bogdan bi mnogo pomogao.
    (Leonida, 15. jun 2022 14:10)

    # Link komentara

  122. Gde su dežurni pljuvači sad?
    (aa, 15. jun 2022 14:09)

    # Link komentara

  123. Bez Bogija nemamo sanse, mozda je bolje i da ne dodje ovaj put.
    Vec vidim debakl i znajuci nase ljudi bice pljuvacina zesca na njega kao najboljeg igraca i to ce mu posle biti izgovor da vise ni ne dolazi.
    (ikac klisa, 15. jun 2022 14:08)

    # Link komentara