Poslednji prsten

Vremena kada ustanete rano i radite naporno.

Dušan Đukanović
Pošaljite komentar
  1. Ne postoji nijedan segment u kome je Kobi bio bolji od Lebrona...

    (JeRemija, 29. januar 2022)

    Evo jos nesto za objektivnog JeRemiju: [link]

    Osim naravno, ako ti nisi veci znalac i strucnjak za kosarku od Vejda, onda izvini, nisam te prepoznao...

    Kobi je jednom Vejdu bio merilo, Kobi je nakon Majkla mnogima u ligi bio merilo, i lestvica koju treba dostici. Kome je to tvoj Bron bio merilo ikada? Koji ozbiljan igrac je ikada njega uzimao kao nekog koga treba dostici po necemu!? Mozda po sutu, covek koji ima procenat bacanja ispod 75%? Da objektivni, dobar suter se vidi po izvodjenju slobodnih bacanja, po mehanici suta, koja je kod tvog Brona blago uzasna! Da nije mozda po vodjenja lopte i driblingu, gde izgleda ko gorila sa teniskom lopticom? Da nije mozda igra u odbarni gde ga saigraci guraju po terenu da pokrije coveka? Da nije mozda po mentalitetu lidera gde se u najbitnijim utakmicama u nekoliko navrata raspadao i odustajao? Da nije po tome sto ga u finalu kao apsolutnog favorita Novicki, bez saigraca koji je zvezda, razbije u borbi za titulu? Tacnije rasrafio ga je veteran Teri, sesti covek ekipe!!! Da nije mozda odnos pobeda u poraza u finalima gde je i pocisnjen? To je tvoj goat, i ti pricas o objektivnosti!??? Voleo bi samo da pokusate da nam objasnite kako u tim vasim argumentima zanemarite te silne poraze, gusenja i podbacaje koje je imao kad je bilo najbitnije?
    (Kad ja moram da branim Kobija, 8. jul 2022 11:59)

    # Link komentara

  2. Dilema Kobi vs Lebron postoji samo kod teških nostalgičara i ljudi operisanih od objektivnosti.

    (JeRemija, 29. januar 2022)

    A ti si merilo objektivnosti, sa gotovo svakodnevnim izvalama samo na ovom sajtu, mogu da zamislim sta jos govoris i pises van b92! Vidi ovako, da bi nesto bilo merilo mora da se stavi u kontekst, tako isto i statistika na koju se ti jedino oslanjas u tvojoj objektivnosti. Procenat suta radi kog cesto pominjete da je Lebron bolji suter (sto je naravno notorna glupost), isto mora da se stavi u kontekst, pa uzmes i pogledas kako su i odakle odredjeni igraci upucivali iste, da li su bili iz samoizgrdajenih akcija, iz driblinga preko ruke ili oni malo laksi (ako si se ikada uopste bavio ovim sportom, pa da razumes o cemu ti sad pricam, u sta sumnjam). Onda pogledas koji je od navedenih igraca imao teze protivnike, timove sa preko 50+ pobeda, koji je odnos pobeda i poraza protiv tih protivnika, a koji je od njih pritom imao vecu pomoc oko sebe u vidu kvilteta saigraca, pa u kojoj eri se igralo, da li ti je pri ulazu otvoren autoput do kosa, ili te ispod ceka neki teskas koji ce mozda ruku da ti polomi. A te vase "objektivnosti" iz ciste zaljubljenosti mozes da bacis u vodu (inace ja nisam gotivio Kobija kao igraca). To ko je objektivno bolji igrac reci ce ti svaki igrac Drim Tima u kome su zajedno bili Kobi i Lebron. Lebron cak nije bio ni druga viloina u tom timu, nego D-Vejd. A najbolji igrac tima, prva violina i prva zvezda je bio Kobi, toliko!
    (Kad ja moram da branim Kobija, 8. jul 2022 11:32)

    # Link komentara

  3. Lepo je neko ovde primetio, Gasol je bio ključan igrač tuh Lakersa. Čak mu je neopravdano oduzet Finals MVP te 2010.
    (slobodan, 30. januar 2022 10:43)

    # Link komentara

  4. Posto NBA aktivno pratim skoro 30 godina, sa sigurnoscu mogu reci da Kobe-LeBron debata postoji samo među tinejdzerima koji komentarisu na B92 portalu. Posto su Ameri generalno optereceni rang-listama, povodom 75 godina NBA lige, razni specijalizovani portali i medijske kuce su objavili liste najboljih igraca u istoriji NBA.

    Na gotovo svim listama (ESPN, HoopsHype, Bleacher Report...) poredak je identican: 1. MJ, 2. LBJ, pa ostali. Usa Today je cak LeBrona stavio ispred Dzordana, kao najboljeg ikad.
    Najbolji Kobijev, plasman je 5. mjesto, dok se na vecini lista nalazi izmedju 8. i 10. mjesta. Licno, slazem se sa takvom rang listom.

    Naravno da ovi rezultati glasanja nisu sveto pismo, ali ipak se u NBA zajednici misljenje analiticara, novinara, bivsih trenera i igraca daleko vise cijeni od zelja i stavova omladine sa srpskog sajta.

    Da rezimiram, u NBA zajednici jedino postoji MJ - LBJ debata. Niko ozbiljan nije stavio Kobija ispred Lebrona. To se lako provjeri za par minuta guglanja.
    Inace, kao navijac Blejzersa, nisam fan ni Kobija ni Lebrona (najblaze receno). Pozz
    (Vlado, 30. januar 2022 10:26)

    # Link komentara

  5. puno hvala za tekst o Kobe-u
    (diplomirani psiholog, 30. januar 2022 09:00)

    # Link komentara

  6. A Kobi ima 12 izbora u defanzivni tim lige,od toga 9 u prvom. A igrao je u najtezoj konkurenciji mozda ikad,zapad je bio paklen i Kobi ima najvise duela sa timovima koji imaju pozitivan skor i sjajan odnos pobeda i poraza,to u individualnoj statistici ne pise. I Karl Malone ima vise poena od Dzordana a nikada pored njega nije bio najbolji strelac,nema valjda ovaj najbolji prosek playoffa od skoro 34ppg,valjda je to merilo. Na Kobiju su se mislim igrale najjace odbrane i igrao je i on jako na oba kraja terena.
    (vince carter, 30. januar 2022 08:28)

    # Link komentara

  7. predstaviste kao da je po gasol bio tubda popuni toster pored kobija, odoma i artesta, a on je tada bio najbolji i najkorisniji igrac lejkersa. ispred kobija. kobi je bio vodja i kapiten, ali je po bio bolji i sustinski i statisticki.
    (zivac, 30. januar 2022 07:25)

    # Link komentara

  8. Vi ljudi stvarno mislite da bi Kobi pobedio Lebrona 1 na 1? Pa Lebron im masu i viši je od Kobija, to je sve što mu treba. Smešni ste ko crtani.
    (Brus Vejn, 30. januar 2022 00:53)

    # Link komentara

  9. Mex

    Slažem se sa svim što si rekao, Kobi je veličina za sebe, otelotvorenje košarke po mom mišljenju. Ali ovi komentari deca koja nisu gledala Kobija i slično.. Nije Kobi igrao pre 30 godina.
    (Roki, 29. januar 2022 23:35)

    # Link komentara

  10. Vrlo verovatno da bi Kobi pobedio u 1 na 1 jer je bio brži od Lebrona.
    (JeRemija, 29. januar 2022 22:06)

    Što si ciničan, kakve veze ima brzina? I sam si svestan da je Kobi bolji košarkaš. Lebron će svakako u istoriji stajati ispred Kobija jer će imati bolju statistiku ali mi koji smo ih gledali obojicu znamo ko je bolji.
    (b., 29. januar 2022 23:19)

    # Link komentara

  11. Onakav covek onako da zavrsi.Place mi se i dan danas.Imao je jaku harizmu delovao je neunistivo kao da ce zauvek biti tu.
    (Aleksandar, 29. januar 2022 22:41)

    # Link komentara

  12. JeRemija, 29. januar 2022 20:33


    Odnos pluseva i minusa na tvoj glupi komentar otklanja svaku dilemu.
    Srećom ima još ljudi koji košarku ne gledaju samo kroz statistiku.
    (Bole, 29. januar 2022 22:32)

    # Link komentara

  13. Jeremija je obecao da se nece javljati ako Klivlend izgubi od GSW-a bas kao sto je i Oliver obecao da nece pisati ako Bayern ispadne od Liverpula. S obzirom da su jos uvijek ovdje to dovoljno govori koliko drze do svoje rijeci... Nego tvrditi da je kraljica bolji igrac od mambe moze samo budala, ali realno. Covjek koji nije znao za strah, od prvog dana kada je dosao u Nba, cak je i najveci MJ rekao da ce taj klinac praviti svima probleme i tako je i bilo, igrao je hrabro, muski cak i povrijedjen za razliku od presadjene kosice koja ide od tima do tima ne bi li se koji prsten uzeo. Jos na predstavljanju u Majamiju tvrdi da ce s tom ekipom uzeti 6 prstenova a onda ih San Antonio resetuje, Dirk presluša sa Dalasom a da ne bi Rej Alena da mu spasava dupe nesposobno otisao bi nabijac statistike...
    (Red devil 7, 29. januar 2022 22:28)

    # Link komentara

  14. @b

    Vrlo verovatno da bi Kobi pobedio u 1 na 1 jer je bio brži od Lebrona.
    (JeRemija, 29. januar 2022 22:06)

    # Link komentara

  15. @Jeremija

    Sta misliš ko bi pobedio 1 na 1?
    (b., 29. januar 2022 22:00)

    # Link komentara

  16. Dilema Kobi vs Lebron postoji samo kod teških nostalgičara i ljudi operisanih od objektivnosti.

    Ne postoji nijedan segment u kome je Kobi bio bolji od Lebrona, počevši od broja poena, skokova, askstencija, ukradenih lopti, blokada, procenata šuta za 2 i za 3, broju MVP priznanja, broju tripl dabl učinaka...

    Ako ćemo pominjati broj titula onda je Robert Ori veći od Kobija, što je naravno notorna glupost.
    (JeRemija, 29. januar 2022 20:33)

    Odlicno Jeremija, taman sad da se javis npr. Dzordanu, Medziku i Birdu koji tvrde da je Kobi bolji, da ih prosvijetlis, i uneses im malo objektivnosti u njihove neznalacke zivote
    (Mex, 29. januar 2022 21:24)

    # Link komentara

  17. zna se vrlo dobro pogledaj olimpiske igre protiv spanije ko je spaniju pobedio svi su gledali i ucili od kobija i nisu verovali sta covek radi dok svi spavaju. statistika je jedno a ko je ko zna se kobi je bukvalno sam pobedio spaniju svi su se da ne kazem usr...po statistici tebi onda je lebron bolji od jordana i kobija zajedno. daleko od toga lebron je dobar ali jordan i kobi su klasa iznad kakokeze jednom lebron u intervuju da je kobinajbolji igrac u ligi pa posle par godina ga pitaju opet onda kaze da je on najbolji igrac na svetu a kobi odgovori mozda ali ja nisam sa ovog sveta. e moj jeremija 10 finala i samo 4 osvojena. bar da je 50% u finalima nije ni to
    (alen, 29. januar 2022 21:13)

    # Link komentara

  18. Ko može da se poredi s vama ? "Samo Kobi".... Majkl Džordan.
    (Goks, 29. januar 2022 21:12)

    # Link komentara

  19. Baš mi nešto prolazi kroz glavu danas kako je "Zen Master" imao tu jedinstvenu čast da posmatra sa klupe veći deo karijera dvojice najboljih bek-šutera (u NBA ligi) svih vremena, letećeg Majkla (prvo kao asistent Dagu Kolinsu, a potom i glavni trener) i naravno "Crne Mambe" Kobija, i proživljava sa njima zajedno sve te uspehe, prolazi sve te silne treninge, okupljanja i razne druge dogodovštine. Jednostavno frapantna stvar zaista čemu je čovek sve prisustvovao, mali milion nezaboravnih momenata. Što se ove serije tiče i poslednje 7. utakmice, Kobija nije išao šut, ali opet se znalo ko je glavna faca na parketu, izgarao je u odbrani kao da mu je poslednja, a on i Gasol su Seltikse samo tako nadskakali u tom finalnom okršaju, Kobi 15-ak uhvaćenih lopti, a Pau gotovo 20-20 partija, koja je bila taj presudan tas na vagi i slavlje je moglo da počne. Šutevi koje je nanizao Kobi u meču broj 6 protiv Finiksa u tom plej-ofu su jednostavno za anale, naročito jedan preko Grenta Hila u završnici, ma neverovatno šta je čovek sve ispogađao tog dana, a kad pogledate i kroz čitavu karijeru. Ako je neko mogao da ubaci stotku i više i skine Vilta, a da to ima nekog smisla, onda je to on! Odličan tekst! Kobi, živećeš večno!
    (Gambeeet, 29. januar 2022 21:11)

    # Link komentara

  20. Obn je radio nba od 2006 do 2009. I prekinuli prenose usred finala Lejkersa i Orlanda jer nisu platili.
    (SantiCazorla08, 29. januar 2022 20:49)

    # Link komentara

  21. Dilema Kobi vs Lebron postoji samo kod teških nostalgičara i ljudi operisanih od objektivnosti.

    Ne postoji nijedan segment u kome je Kobi bio bolji od Lebrona, počevši od broja poena, skokova, askstencija, ukradenih lopti, blokada, procenata šuta za 2 i za 3, broju MVP priznanja, broju tripl dabl učinaka...

    Ako ćemo pominjati broj titula onda je Robert Ori veći od Kobija, što je naravno notorna glupost.
    (JeRemija, 29. januar 2022 20:33)
    Statistika kao bikini, pokazuje sve a ne pokazuje nista. Lepo kazes u prvoj recenici, to vazi i za tebe. Gomilanje svakojakih procenta tripl dabla i slicno nikad nece imati tezinu kao kobijeva kosarka. Za ono je vredelo ustajati i gledati. Jordan pa Kobi zauvek, ostali nek se redjaju kako im volja. A siledziju lebrona ne bih da komentarisem.
    (Earth is not round, 29. januar 2022 20:49)

    # Link komentara

  22. Jeremija sve si u pravu, ali Kobi je nekako legendarniji
    (Rope, 29. januar 2022 20:46)

    # Link komentara

  23. @Mex

    Dilema Kobi vs Lebron postoji samo kod teških nostalgičara i ljudi operisanih od objektivnosti.

    Ne postoji nijedan segment u kome je Kobi bio bolji od Lebrona, počevši od broja poena, skokova, askstencija, ukradenih lopti, blokada, procenata šuta za 2 i za 3, broju MVP priznanja, broju tripl dabl učinaka...

    Ako ćemo pominjati broj titula onda je Robert Ori veći od Kobija, što je naravno notorna glupost.
    (JeRemija, 29. januar 2022 20:33)

    # Link komentara

  24. Steta sto se Lejkersi i Kavalirsi nisu sastali u barem jednom finalu izmedju od 2008 do 2010 godine. Metla, eventualno 4:1, i davno bi bila resena dilema Kobi vs Lebron. Ovako djeca koja nisu gledala Kobija nisu svjesna sta ne znaju
    (Mex, 29. januar 2022 20:18)

    # Link komentara

  25. Jedan od idola iz mladosti, divni, neponovljivi Kobi, kakve povrede, igrao je i kad je jedva mogao a ne kao sada kakvi su ovo manekeni uzas.
    (Diba, 29. januar 2022 19:58)

    # Link komentara

  26. Mislim da je bila 4 utakmica... Kobi u 3/4 ne može da promaši sve teži od težeg šut, redja nekih 9 za redom i taj 9 skoro sa pola terena od skoro izgubljene lopte, ide Tajm out Riversa i kreće ponovljeni snimak i čuvena rečenica Marka Jacksona :That's a bad man mama!. posle toga kamera na Dwyane Wade koji maše glavom ne veruje čemu prisustvuje.

    Mamba Mentality.
    (Ariel Ortega, 29. januar 2022 19:53)

    # Link komentara

  27. Jedan jedini Kobe Bryant, moj omiljeni kosarkas. Covek je imao nevidjenu harizmu,cak su mu se i protivnici divili i postovali ga jako. Takav pobednicki mentalitet i radna etika se retko vidjaju i u sportu i u zivotu.Secam se svake te utakmice velikog finala iz 2010 godine sa Seltiksima, pustali su na OBN-u, opasno rivalstvo je bilo sa Polom Pirsom i ekipom, posebno je Kobi bio naostren i motivisan zbog poraza u velikom finalu od Sektiksa iz 2008 godine . Legenda nastavlja da zivi!
    (Danijel, 29. januar 2022 19:24)

    # Link komentara

  28. Veliki igrac i lose vreme.
    (Sasa, 29. januar 2022 19:16)

    # Link komentara

  29. 🐍
    (crni, 29. januar 2022 19:11)

    # Link komentara

  30. Gone but not forgotten ✊🏻
    (N, 29. januar 2022 19:05)

    # Link komentara

  31. Uhhh, kakav je to igrac bio!!!

    Evo nekih njegovih citata.

    • Ako se plašiš neuspeha,
    najverovatnije ćeš ga i doživeti.

    • Vise volim da sutiram jedan
    od 33, nego jedan od 16, jer bi
    to znacilo da cam se predao,
    a ja se nikada ne predajem.

    • Ne želim da budem sledeći
    Majkl Džordan, ja želim da budem
    isključivo Kobi Brajant.

    • Sumnjam u sebe. Imam nesigurnosti.
    Imam strah od neuspeha. Dešavaju se
    noći kada dođem u arenu i pomislim:
    “Leđa me bole, kolena me bole,
    stopala me bole i ne mogu da nastavim,
    samo bih hteo da odmorim malo.”
    Svi mi sumnjamo u sebe, to je neosporivo,
    međutim to ne znači da se treba predati
    tim sumnjama. Treba ih prihvatiti.

    • Igrao sam sa infuzijom pre, tokom
    i nakon utakmice. Igrao sam sa
    slomljenom šakom, uganutim člankom,
    iščašenim ramenom, okrnjenim zubom,
    rascepanom usnom i sa kolenom veličine
    bejzbol lopte. Odbijam da propustim
    15 utakmica samo zato zbog povrede
    palca za koju svi znaju da nije toliko
    ni ozbiljna...

    P.S.
    Mamba Mentality!!!
    (Cole, 29. januar 2022 18:54)

    # Link komentara