1. Miting se zvao "Golden gala", svi učesnici su istrčali, iskakakli i pobacali svoje rekvizite do otprilike 22:30 - 23:00h, a ostala su samo dva majstora da se nadmeću na tada neslućenim visinama.
    Dvoboj je završen posle ponoći, što je u to vreme bila duboka noć, jer je treći dnevnik išao oko 22:45 i posle toga je bio kraj programa.
    Lično ja sam navijao za Vinjerona i to pamtim kao lepu uspomenu iz detinjstva.
    (Dominique Wilkins, 12. novembar 2021 13:38)

    # Link komentara

  2. @matori: hvala, u pravu si. Sada čitam svoj komentar i ne mogu da se načudit kako mi se potkralo 1,95 kada je naravno 5,95 u pitanju?!
    Kako god, hvala za korekciju.
    (Sećam se, 29. oktobar 2021 20:41)

    # Link komentara

  3. Lewa je bolji od Milera :)
    (., 29. oktobar 2021 18:29)

    # Link komentara

  4. @(Sećam se, 29. oktobar 2021 16:44)

    dobro se sećaš da je bio 31. avgust, ali 1984. i Bubka je već bio svetski rekorder, ali ga Vinjeron popravio, a Bubka ekspresno vratio. sjajan dvoboj... i naravno radilo se o 5,94 ili 5,95 metara, jer znam da je posle toga skočio 6 metara sledeće godine.
    ja sam u to vreme već pratio atletiku kao nenormalan... prvo košarka, pa atletika.... kao enciklopedija sam bio. mada sada već malo blede sećanja na sve to što se dešavalo pre više od 30 godina ( a i manje)...
    (matori, 29. oktobar 2021 18:13)

    # Link komentara

  5. Isti Thomas MUller
    (Ausidius, 29. oktobar 2021 16:59)

    # Link komentara

  6. Nisam ja nešto mario za atletiku. Kao i svi Jugosi, voleo sam fudbal i košarku,rukomet, vaterpolo i odbojku. Šah od individualnih sportova. A onda: 31 avgust 1983 - Rim. Atletski miting. Nije bilo ništa drugo na TV da se gleda i ja počnem da gledam... A takmičenje u skoku s motkom se odužilo. Skoro pred ponoć ostaju samo još dva skakača: svetski šampion, Francuz Tieri Vinjeron i nepoznati Sovjet Sergej Bubka. Svetski rekord od 1,95 je upravo Francuz postavio. I dolazi trenutak kada mladi Sergej mrtvo-hladno postavi lestvicu upravo na tu visinu. Zalet i preskoči iz prvog pokušaja! Za njim Tieri - obara dva puta, preskače iz trećeg pokušaja. Avgust je već prešao u septembar, stadion u Rimu se ne prazni iako noćni saobraćaj vozi retko, ali ovde se ispisuje sportska istorija. Bubka traži 1,96. Preskače iz prve. Tieri obara, obara i obara. Zvezdamje rođena a ja sam zavoleo atletiku.
    Taj miting i rađanje šampiona nikada nisam i neću zaboraviti.
    (Sećam se, 29. oktobar 2021 16:44)

    # Link komentara

  7. Da ne znam Duplantisa i sretnem ga negde u tramvaju, preporučio bih dečku da se počne baviti nekim sportom, jer je slabašan i već mu se krivi kičma, ima kifozu.
    (Miloš, 29. oktobar 2021 16:41)

    # Link komentara

  8. I onda neko prica da Gjolo od monaka najveci sportista, vi Gjolovi svedoci ste za psihijatriju!
    (ASara, 29. oktobar 2021 16:39)

    # Link komentara

  9. I onda se sad uporedi ovakav sportista, sa ostalima koji su ovde navodjeni... pikado i ostali na stereodima.
    (GM, 29. oktobar 2021 16:33)

    # Link komentara

  10. Nolo nikad neće biti Bubka!
    (Domaćin, 29. oktobar 2021 16:23)

    # Link komentara

  11. Stvarno legenda, ali mora da se kaže da je i sport takav da možeš da obaraš rekorde centimetar po centimetar. Sprinter recimo teško može da obara rekorde stotinku po stotinku, Bolt je onda moga da ruši rekord na 100 m bar 25-30 puta. Ovako su i strelci u SFRJ obarali državne rekorde krug po krug i dobijali premije za svaki rekord, mada je bilo teško, ali izvodljivo. Šta tek reći za maratonce prave šampione atletike, da vidim njega da obara rekorde na po sekund.
    (Bane, 29. oktobar 2021 16:05)

    # Link komentara

  12. Zato je i Federer goat, a nije Nolo.
    (Prebacivač loptice, 29. oktobar 2021 16:05)

    # Link komentara

  13. Oboreni su njegovi rekordi na ATP listi, ali on je najveći svih vremena. Ima mlađih i boljih, ali on je goat, kao Federer.
    (Legende zauvek, 29. oktobar 2021 16:01)

    # Link komentara

  14. @Zapravo postoji dilema ko je GOAT u atletici: Jan Železni ima toliko najdužih hitaca u bacanju koplja da se može govoriti o najdominantnijem atletičaru ikada. Legendarni Mozes ima valjda 77 uzastopno dobijenih trka te iako nije više svetski rekorder svakako jeste kandidat za GOAT.

    Edvin Mozes ima 110 ili 111 trka bez poraza uzastopno, ili oko 10 godina.
    nedavno je ponovo pao svetski rekord na 400 prepone, ali koja je danas tehnika treninga, a koja je bila krajem sedamdesetih i osamdesetih.... tu je razlika u rezultatu. Ali dugogodisnja dominacija odredjuje GOAT-a, i tu su Bubka i Mozes za sada neprevazidjeni.
    (matori, 29. oktobar 2021 15:28)

    # Link komentara

  15. A brat mu je fudbaler, igra za FC Bayern München.
    (dirty sanchez, 29. oktobar 2021 15:20)

    # Link komentara

  16. @"Druže", pročitaj tekst.
    (Pera Kojot)
    Druže, ja sam pročitao tekst i u tekstu se Duplantis pominje samo u jednoj rečenici - da su Bubku u 21. veku preskočili samo Lavileni i
    Armand Duplantis, ali da i dalje nisu ni blizu legendarnom Ukrajincu po svemu učinjenom.
    Očigledno da autor teksta nije pratio mladog Duplantisa, inače ne bi dozvolio sebi da ga smešta u isti koš sa Lavilenijem (koji je bio sjajan na vrhuncu karijere ali daleko od Duplantisa) i da kaže da nije ni blizu Bubki.
    Ne da je blizu, već ga je u mnogim stvarima već i nadmašio. A tek su najbolje atletske godine pred njim.
    Tako da je ovaj tekst zakasnio najmanje tri godine, kao što reče neko u komentaru. Po meni, a vidim iz komentara da tako misle i drugi, Duplantis je već sad ako ne veći, onda bar tu negde kao i legendarni Bubka.
    (motka, 29. oktobar 2021 13:28)

    Prijatelju, cekaj bre...polako sa te velicine i to velicanje. Duplantis je sjajan mladi lik (dakle, ne samo sportista nego je i kao osoba skroz pozitivac i super energiju salje), ali on tek treba da se pokaze. Znas, mnooooogo je vremena proslo otkad je Bubka skakao onim bambusima preko 6m. Danas se motke prave od drugacijih materijala, fleksibilnijih, bolje amortizuju i odbacuju, bolje su podloge po kojima Duplantis trci do mesta za odraz, bolja je obuca, imao je od koga da nauci tehniku itd itd.. Ne moze neko da potrci brze od Bolta i ti odmah kazes - e ovaj je najveci ikad! Ne postaje se najveci za godinu dana!
    (Needukovan, 29. oktobar 2021 15:02)

    # Link komentara

  17. Duplantis je najbolji (i možda tek za nekoliko godina može da uđe u kategoriju "najveći"), a Bubka je najveći.

    Lavileni je bio nekoliko godina na vrhuncu i redovno skako preko 6 metara i najlepše od svega je što je Bubkin rekord oborio upravo u Ukrajini dok je u loži bio Sergej.

    Duplantis sigurno ima 6,20 (videlo se i na OI) i bilo bi lepo da nastavi ovo što je započeo.
    (NNN, 29. oktobar 2021 14:36)

    # Link komentara

  18. Stvarno najveci ikad, niko nikad ni blizu. A za ove neznalice sto komentarisu svetske rekorde, to vam je takva disciplina, letvica na tim visinama se pomera po centimetar. A taj centimetar na tim visinama ti dodje kao metar.
    (Misa, 29. oktobar 2021 14:13)

    # Link komentara

  19. Možda je GOAT, verovatno jeste, ali ne zato što je najviše puta oborio svetski rekord.

    Bio je plaćen od sponzora za svako obaranje, i podizao je letvicu po 1cm.
    U drugim disciplinama to nije moguće, ne može neko da trži 0.01s brže i tako 15 puta, niti da baci koplje/kladivo po 1cm dalje. Čak ni u skoku u vis ne postoji tolika margina za povećanje, kao što je to u skoku motkom.

    Dakle, to nije parametar, iako je zanimljiv podatak, tzv. trivia.
    (Bus, 29. oktobar 2021 13:39)

    # Link komentara

  20. "...preskočio 21. februara 1993. godine u svom Donjecku"

    Bubka je iz Luganska!
    (x, 29. oktobar 2021 13:32)

    # Link komentara

  21. @"Druže", pročitaj tekst.
    (Pera Kojot)
    Druže, ja sam pročitao tekst i u tekstu se Duplantis pominje samo u jednoj rečenici - da su Bubku u 21. veku preskočili samo Lavileni i
    Armand Duplantis, ali da i dalje nisu ni blizu legendarnom Ukrajincu po svemu učinjenom.
    Očigledno da autor teksta nije pratio mladog Duplantisa, inače ne bi dozvolio sebi da ga smešta u isti koš sa Lavilenijem (koji je bio sjajan na vrhuncu karijere ali daleko od Duplantisa) i da kaže da nije ni blizu Bubki.
    Ne da je blizu, već ga je u mnogim stvarima već i nadmašio. A tek su najbolje atletske godine pred njim.
    Tako da je ovaj tekst zakasnio najmanje tri godine, kao što reče neko u komentaru. Po meni, a vidim iz komentara da tako misle i drugi, Duplantis je već sad ako ne veći, onda bar tu negde kao i legendarni Bubka.
    (motka, 29. oktobar 2021 13:28)

    # Link komentara

  22. Tomas Miler iz Bajerna i Bubka 2 blizanca.
    (..., 29. oktobar 2021 13:06)

    # Link komentara

  23. Legenda!!
    (Srki_Zolo, 29. oktobar 2021 13:03)

    # Link komentara

  24. Felps 39 rekorda, od toga
    29 individualnih
    (ZORAN, 29. oktobar 2021 13:01)

    # Link komentara

  25. Bubka bi verovatno i danas drzao rekorde, da nije morao da zaradjuje novac pomeranjem po 1-2 cm. Na kraju, nikada nije ni skocio najbolje sto moze. Duplantis drzi svetske rekorde, ali to je postigao 20+g posle Bubke. Tehnologija je u medjuvremenu napredovala, taman za taj 1 cm.
    @Ljubitelj debele ladovine
    Goat je koza.
    (drvobradi, 29. oktobar 2021 12:56)

    # Link komentara

  26. Usao sam na komentare iz jedinog razloga sto sam znao da ce se potegnuti Duplantis-Bubka debata. Gde se odlicno vidi da ljudi ne rezonoju sta znaci biti najveci. Ako se ne varam prvi je rekord Bubke oborio onaj Francuz cije ime ne zna 10% ljudi u svetu. Pacijenti koji zive na drustvenim mrezama i koji se iz nekog razloga bore za "svoje" generacije a ostali su im protivnici bi vec njega proglasili za veceg od Bubke. Koliko ja znam Sergej Bubka je skakao daleko vise od svetskog rekorda na treninzima ali posto je slabo placen sport a za svetski rekord se uzimao bolji novac,sto je privlacilo i sponzore,on je za po jedan centimetar uvek povecavao lestvicu da bi sto vise puta oborio rekord. Bio je u rangu najvecih sportista iz najpopularnijih sportova,ovde jedan bi da ceka 2035 da vidi ko je Goat a jedan vec proglasio Duplantisa za najveceg iako jos nije oko sebe napravio to da bude sinonim. Lindford Kristi,Donovan Bejli,Moris Green,Justin Getlin su obarali rekord Karl Lewisa ali ih niko nije nazivao vecim,dok je Bolt uspeo da postane sinonim ne samo zbog brzine vec i da se izjednaci sa ostalim legendama sporta koje ljudi najvise prate.
    (Sir Charles, 29. oktobar 2021 12:55)

    # Link komentara

  27. Pa sad dal je goat je stvar licnog ukusa, mozda jeste za sad ali nece biti jos dugo... Njega je mali duplantis vec nadmasio u visini, ostaje mu da osvoji jos koje veliko takmicenje u narednim godinama i to je to, imacemo novog goat-a.
    (gomez, 29. oktobar 2021 12:52)

    # Link komentara

  28. Samo je problem što se košarka igra s jednom loptom, a ne s dvije. Jedino da igraju po jedno poluvreme.
    (qw, 29. oktobar 2021 10:48)

    Luka i Jokic bi toliko urnisali odbranu protivnika da bi se ostali mogli komotno setati i pogadjati odakle zele. Uostalom mogli bi i da odmore par minuta svaki, i tim ne bi izgubio na organizaciji igre.
    Sto neko kaze veci problem bi bila odbrana, ali stavi recimo Vucevica koji je bolji rim protector, a uz to isto zna da pogodi sa svake strane da igra zajedno sa Jokicem koji se znatno ubrzao u poslednje dve godine, a iza imas dva Bogdana koji su sasvim solidni defanzivci i kada grizu su nezgodni... Bila bi to nezgodna ekipa u oba smera, a u napadu bi bili kosmar za protivnika.
    Opet sta imas sa druge strane, recimo ajde da stave Hardena, za njega je Doncic izmislio odbranu. Dejvis jeste dobar defanzivac, ali za Jokica to ne vazi, on urnise Gobera kada hoce. Opet kazem tesko bi pobedili, ali bilo bi jako zanimljivo. I sto je najbitnije, Jokic je prosle sezone pored svega bio i glavni clutch igrac.
    (tocka, 29. oktobar 2021 12:51)

    # Link komentara

  29. Preslikan Tomas Miler.
    (mads, 29. oktobar 2021 12:51)

    # Link komentara

  30. Sve u svoje vrijeme.
    Tako da pojam GOAT malo gubi smisao.
    Duplantis ga je vec prestigao.
    (Dragon, 29. oktobar 2021 12:51)

    # Link komentara

  31. "Goat je ovca. Glup ovaj novi izraz za legende."
    (Ljubitelj debele ladovine, 29. oktobar 2021 12:24)

    Nije ovca nego koza. I slažem se, glup je naziv. No Ameri jednostavno obožavaju kad kratica koju izmisle ima neko stvarno značenje, kako god nakaradno bilo. Pa tako Greatest Of All Time ispadne koza.
    (Vatrogasac Mirko, 29. oktobar 2021 12:51)

    # Link komentara

  32. GOAT moze samo za tenis, golf ili boks.
    Znate li koliko zaradjuje 7-mi skakac sa motkom?
    (ZORAN, 29. oktobar 2021 12:50)

    # Link komentara

  33. Goat je ovca. Glup ovaj novi izraz za legende. Pre desetak godina ga nikako nisam slušao, a sad stalno. 
    (Ljubitelj debele ladovine, 29. oktobar 2021 12:24) 

    Greatest Of All Time - GOAT
    (Locutus, 29. oktobar 2021 12:38)

    A i nije ovca nego koza.
    (život počinje u 50-im!, 29. oktobar 2021 12:50)

    # Link komentara

  34. Goat je ovca. Glup ovaj novi izraz za legende. Pre desetak godina ga nikako nisam slušao, a sad stalno.
    (Ljubitelj debele ladovine, 29. oktobar 2021 12:24)

    Greatest Of All Time - GOAT
    (Locutus, 29. oktobar 2021 12:38)

    # Link komentara

  35. Druže, Duplantis je već iznad njega a ima 20ak godina.
    (Pepe, 29. oktobar 2021 12:09)

    "Druže" pročitaj tekst.
    (PeraKojot, 29. oktobar 2021 12:37)

    # Link komentara

  36. Goat je ovca. Glup ovaj novi izraz za legende. Pre desetak godina ga nikako nisam slušao, a sad stalno.
    (Ljubitelj debele ladovine, 29. oktobar 2021 12:24)

    # Link komentara

  37. legenda za sva vremena!!!
    (Pedja,Cacak, 29. oktobar 2021 12:20)

    # Link komentara

  38. Što se atletike tiče niko nikad kao Jan Železni.
    (điu,liu i sadriu, 29. oktobar 2021 12:17)

    # Link komentara

  39. Ono sto je radio Bupka u ono vreme sada radi Duplantis, bukvalno nema konkurenciju. Ali da, slazem se da je Bupka Goat skoka u vis i bila je milina gledati ga, nije postojala osoba na svetu koja nije cula za njega,iako je to bio skok sa motkom, mnogo manje popularan sport od drugih ali je u to vreme mogao da stane rame uz rame sa Tajsonom, MJ, itd.jednostavno je bio neverovatan.
    (Ccc, 29. oktobar 2021 12:16)

    # Link komentara

  40. Zapravo postoji dilema ko je GOAT u atletici: Jan Železni ima toliko najdužih hitaca u bacanju koplja da se može govoriti o najdominantnijem atletičaru ikada. Legendarni Mozes ima valjda 77 uzastopno dobijenih trka te iako nije više svetski rekorder svakako jeste kandidat za GOAT.
    (Milan, 29. oktobar 2021 12:13)

    # Link komentara

  41. Armand Duplantis?!
    (Coa-boa, 29. oktobar 2021 12:10)

    # Link komentara

  42. Druže, Duplantis je već iznad njega a ima 20ak godina.
    (Pepe, 29. oktobar 2021 12:09)

    # Link komentara

  43. Bubka je kralj, a i ovaj mali Duplantis poseduje nesvakidasnji talenat.
    (Djordje P, 29. oktobar 2021 12:09)

    # Link komentara

  44. Ne slažem se sa ovom konstatacijom. Doduše, da je tekst pisan pre 3-4 godine, verovatno bih se složio, ali obzirom da je Duplantis toliko odskočio u međuvremenu od ostatka konkurencije i oborio Bubkin svetski rekord više ne mogu. Pri ovome, momak ima tek 22 godine i cela karijera je praktično pred njim, a već je svetski rekorder i u narednih 10-12 godina, ako ga zaobiđu povrede, boriće se uglavnom sam sa sobom i sa letvicom, i videćemo dokle će dogurati. Tek tamo neke 2035. možemo da se osvrnemo i vidimo ko je GOAT u skoku sa motkom, pod uslovom da ne iskoči još neko do tada.
    (Ayatollah, 29. oktobar 2021 12:07)

    # Link komentara

  45. Daleko prevazišao sport kojim se bavio, svi su zbog njega pratili skok sa motkom i o tome tada pričali kao o fudbalskom derbiju na svetu Milan-Juventus ( tada italijanska liga bila ubedljivo najjača ). I to sve po centimetar povećavao rekord, zbog sponzora i novca, da nije tako radio imao bi najmanje još 20-30cm viši skok. Ali skakač sa motkom je tada bio u rangu Tajsona, Sene, Šumahera, Džordana, Van Bastena, Mateusa, Maradone........
    (joksi, 29. oktobar 2021 12:06)

    # Link komentara