1. Pa jedino da sačekate da Vučić postane trener i da ga angažujete a dotle se koprcajte...
    (4sale, 7. februar 2021 16:11)

    # Link komentara

  2. Za ovoga sto kaze da nas udarila lokomotiva nije tacno udarili smo mi nju a sto se tice evrolige mi smo osvajaci i bili smo medju 4 ekipe
    (Deki, 4. februar 2021 10:34)

    # Link komentara

  3. Ostoja će vratiti Partizan na staze stare slave.Njemu ništa ne može da promakne-čovek ima oko sokolovo i sve vidi.
    (Rollo Tomasi, 3. februar 2021 20:37)

    # Link komentara

  4. CZ 1913@ mi smo INSTITUCIJA u svetskim razmerama,to je fakat,neki od najboljih kosarkasa svih vremena su nase legende,za razliku od vas koji ne postojite na mapi od 2011 te godine,evo čitava decenija.Vi ste samo mali klub iz predgrađa.Jesi li naučio da plivaš?
    (nik sloter, 03. februar 2021 16:43)

    Што се тиче светских размера заузимате добру позицију само као комшије највећег српског клуба, европског и светског првака Црвене звезде!
    (Црвена звезда 1913, 3. februar 2021 20:21)

    # Link komentara

  5. Dovedite Nerandzica i Miletica iz Borca
    (Zoran, 3. februar 2021 19:41)

    # Link komentara

  6. A tek kad ih večeras udari lokomotiva,pa ispadanje u polufinalu kupa,pa ode i titula....tad je pravo pitanje ovo postavljeno....
    (1Đoković1/, 3. februar 2021 19:06)

    # Link komentara

  7. Исто као и у осталим спортовима.
    (Аболирани, 3. februar 2021 19:02)

    # Link komentara

  8. Nikako da se sazna istina, zašto je otišao Trinkijeri? Ključno pitanje i odgovor.
    (Jole, 3. februar 2021 18:51)

    # Link komentara

  9. Ne desava se nista posebno, Partizan se samo vratio na svoj nivo, gde je i bio od osnivanja pa skoro do devedesetih, osrednji klub u drzavi u rangu OKK Beograda po broju trofeja. Samo su se vratili na mesto koje im pripada.
    (Vremeplov, 3. februar 2021 18:20)

    # Link komentara

  10. Svi znamo ko je kriv. Al ničija nije gorela do zore.
    (Randy Marsh, 03. februar 2021 16:48)Dule? Nek vrati slike i oprosti dug,svi znamo da je radio za stipendije?Vaši igrači svi dobijali ugovor preko studentske zadruge i stipendije,jeli kod Bogdanove mame!Pa zato ste pre neki dan dali platu onom timu iz 2010god a sad je 2021???I kad neki dobar stranac- igrač (menadžer) to vidi-sazna neće baš da čeka svoje pare 10-tak godina...gde su ugovori igrača jel Ostoja objavio nešto ili mora opet na reviziju?
    (cska-partizan 88:46, 3. februar 2021 17:57)

    # Link komentara

  11. (Gazda Dojkan, 03. februar 2021 17:19)Superkupa Aba lige se igrao 2-3 puta više je revijalnog karaktera nego takmičarskog,ove godine jel bio?Prvi na tabeli ste bili posle nepotpunog odigranog ligaškog dela Aba lige!Sa svim (konkurentima)ste imali 1:1 u međusobnim utakmicama u tom momentu i niko ti ne garantuje da ćeš biti prvak čak i da play of počnete sa prve pozicije!!!Ek šta bi bilo kad bi bilo..
    Ali džaba vama objašnjavati vi ste( u svojim snovima) osvojili Aba ligu i Evrokup i otišli u Evroligu a kad ste se probudili...Sveti Jaka je ubio aždaju!
    (cska-partizan 88:46, 3. februar 2021 17:45)

    # Link komentara

  12. Šta se dešava sa Partizanom pojma nemamo. I tako u svim sportovima.
    (Panterce bez grama mozga, 3. februar 2021 17:27)

    # Link komentara

  13. Veca bi nepravda bila da uskratis Zvezdi pravo da igra koje je osvojila na terenu nego da ubacis partizan koji nista nije oavojio
    (daki, 3. februar 2021 14:06)

    Sta je tacno Zveza osvojila prosle godine? Trece mesto u ABA?
    Mi smo bar uzeli superkup i imali najbolji rezultat u EK u tom trenutku.
    Tacno je jedino da je odluka o ucesnicima evropskih takmicenja bila administrativna i stetna po Partizan, Virtus i slicne klubove koji su imali odlicnu sezonu. Vama je svejedno. Top16 EL prosle sezone, isto i ove. A i navikli ste preko reda i na mufte.
    (Gazda Dojkan, 3. februar 2021 17:19)

    # Link komentara

  14. Srećko Katanec!???…??
    (Dacha, 3. februar 2021 17:11)

    # Link komentara

  15. Uh, dobro da si nam otvorio oci, mislili smo da ih ima vise komada, rek'o da se nije ne daj Boze razmnozio u Transilvaniji pa da pripremamo krst i beli luk.
    (Cubaka, 3. februar 2021 16:37)

    Komentar je duhovit, priznajem. Dao sam plus.
    Sada ozbiljno. Mogao bi Dule vas i sada, teško narušenog zdravlja, vratiti na stranice istorije, samo mu ne daju. Ne dirajte u Generala!

    Da je sada on tu Zagorcu, da ga jedno dvaput pridavi, onako roditeljski, kad počne da divlja, vratio bi se u NBA.

    Ako možda i pročita ili mu prenese neko, Bogdanoviću bih preporučio da ne zaboravi na Duleta i da 1 % od love za onaj ugovor u NBA transferiše onome ko ga je vinuo u visine. To bi bilo OK.
    (zvonko, 3. februar 2021 17:06)

    # Link komentara

  16. i dalje veruju da su instalacija.
    a ne postoje već 8 godina.
    (Pojedinci stvarno nemaju blama,, 3. februar 2021 16:57)

    # Link komentara

  17. Svi znamo ko je kriv. Al ničija nije gorela do zore.
    (Randy Marsh, 3. februar 2021 16:48)

    # Link komentara

  18. Ako više od 70% glasa da je uprava kriva, kakvi to debili treba da budu kako bi izbegli da podnesu ostavke.
    (miško, 3. februar 2021 16:45)

    # Link komentara

  19. @ValterNBG Svaka ti je ka’ Njegoševa! Sve si im lepo rekao
    (capitano, 3. februar 2021 16:44)

    # Link komentara

  20. CZ 1913@ mi smo INSTITUCIJA u svetskim razmerama,to je fakat,neki od najboljih kosarkasa svih vremena su nase legende,za razliku od vas koji ne postojite na mapi od 2011 te godine,evo čitava decenija.Vi ste samo mali klub iz predgrađa.Jesi li naučio da plivaš?
    (nik sloter, 3. februar 2021 16:43)

    # Link komentara

  21. Bodibond, slučajno koš 92. kažeš? Koliko si primitivan, pa to je neverovatno. A slučajno penal u Bariju, šta na to kažeš? Da nije bio slućajno koš i 97.protiv Hrvatske , da taj veliki sportista nije slućajno ubacio 41 poen Litvaniji 95?Slućajno si ti iskompleksiran Partizanom, jer nećete nikada ni u snu ponoviti naše uspehe u košarci.
    (Rade, 3. februar 2021 16:40)

    # Link komentara

  22. Jugoplastika nije ispala ikada u II ligu tih godina i drzi se navedenog naslova,teme sadasnje.
    (eto, 03. februar 2021 09:56)

    Možda tada nisi bio ni rođen....pa ...
    Kad već tražiš...
    1980/81 je Jugoplastika ispala a 1981/82 je bila prva u 1.B sa skorom 22-1. 1982/83 bili su 8. 1983/84 i 1984_85 bili 10. ( jedva se spasili ispadanja ) ... 1985/86 već 6. a 1986/87 već 3. iza Cibone (22-0 ) i Partizana ...a onda 4x prvaci i 3x prvaci evrope.
    Poanta priče je da su igrali sa "svojim" talentiranin klincima i došli do vrha evrope.
    btw.
    Krajem 80tih je puno teže bilo biti prvak Yuge nego evrope ( npr 87' Cibona rasturala u reg sezoni 22-0... pa ispala u 1/2 f od CZ... i a 86'
    22-1 a u finalu izgubila za 1koš od Zadra tricom u zad sek. )
    (Panac, 3. februar 2021 16:38)

    # Link komentara

  23. jedan je Dule !
    (mama, 3. februar 2021 12:08)

    Uh, dobro da si nam otvorio oci, mislili smo da ih ima vise komada, rek'o da se nije ne daj Boze razmnozio u Transilvaniji pa da pripremamo krst i beli luk.
    (Cubaka, 3. februar 2021 16:37)

    # Link komentara

  24. Setite se prosle godine.Doveden trener,solidni igraci,dobri rezultati.Da li je I prosle godine drzava htela da vas unisti?Da li vam je I tada podmetnula upravu I krs igrace?Ne,tada bi bilo,Partizan sam protiv svih,institucija,jaci od najjacih.Pa ko vam dade pare za proslu sezonu,za trenera,igrace...,bolest ili ste mnogo piglu.
    (ValterNBG, 3. februar 2021 16:22)

    # Link komentara

  25. Miletica i Pecarskog smo najurili. Koliko pratim Miletic je za Miku Jokic licno. Ima mladih. Kad je Partizan hteo Novaka isprecio se fmp. Ima jos primera. Da su kod nas kojim slucajem Petrušev i eto Miletic bili bi jaci jer Mika i Jankovic nisu za krivi.
    (fenomen, 3. februar 2021 16:14)

    # Link komentara

  26. Mozak paramecijuma...

    U vreme, ne tako davno, Partizan istovremeno, i to u uzastopnim sezonama, prvak u fudbalu, kosarci, rukometu, vaterpolu, tenisu, hokeju na ledu - niko drugi, samo Partizan.

    Naravno, to se tad nije zvalo 1 drzava = 1 klub, to se tad zvalo dominacija institucije, visedecenijski sistem rada, ljubav prema klubu, mladi talenti prepoznavali prave vrednosti, Srbija nije bila medj' sljivama nego medj' Svarcvaldom i Rajnom...

    Danas, kad su u pomenutim sportovima razliciti prvaci - Zvezda, Vojvodina, Dinamo Pancevo, Sabac, Partizan - danas je 1 drzava=1 klub, a Srbija je opet medj' sljivama...

    Licemerje, ne znam sta je to...
    (One night in May, 3. februar 2021 16:00)

    # Link komentara

  27. Cemu bas danas ovakav tekst ?Mozda kao stimulans za veceras.I ovo ce se juce zvati pa ce mo se u oci pogledati.
    (smeker, 3. februar 2021 15:48)

    # Link komentara

  28. @323
    Koje domace igrace? Ajde nabroj mi 18 domacih igraca koji bi mogli da igraju u zvezdi i part a da mogu da ispune ocekivanja, sto znaci da se ne gubi po 30 razlike u el ili od kojekakvih izmisljenih timova u ek. Da li si svestan da za jednog kalinica, nedovica, jovica, da ne pominjem ove preko bare jer je to misaona imenica za nas, mozes da dovedes 2,3 stranca?
    (srb, 3. februar 2021 12:23)



    Uopste nije bitno koji domaci igraci. Ti kazes da ih nema? Pa nece ih ni biti jer ne greju ni klupu kada dodje 6 Amera?? Kakve rezultate donose ti stranci? 16. mesto e EL? A dobijaju debele pare? Godinama ce stasati i nasi igraci. Ovako je dubioza, propadanje talenata. Ali sa njima treba da se radi, to je problem. Svi hoce gotov proizvod i rezultate?? Koji su to rezultati? Na kraju ce i EL da zatvore kao LS i sta ce nama da ostane? Ko ce da igra kosarku? Debelo meso bi dali svi, da igraju EL a tamo su dno? Pa ih posle to ne intersuje nego ABA? A pare, zasto se bacaju pare? Umesto da se te pare ulazu u domace, nase igrace? I onda gledam koja su 5 crnca bolja od druga 5 crnca? Dotle smo dosli..
    (323, 3. februar 2021 15:39)

    # Link komentara

  29. Košarkaska liga Yuge je 80tih bila najbolja nakon NBA ! Igrali isključivo domaći igrači!
    Npr. Jugoplastika je ispala u 2 ligu... onda se sa mladim igračima ( Kukoč,Rađa,Perasović itd. ) brzo vratila u 1.ligu. 88' se pojačala sa par iskusnih igrača (npr Duško Ivanović)...i 3x zaredom bila prvak evrope !
    Zaključak: Treba forsirati mlade talente i biti strpljiv... rezulrati će se brzo ostvariti. Treba dozvoliti max 2 straca i to one koji čine razliku i od kojih mladi mogu učiti !
    (Panac, 3. februar 2021 09:37)

    Jugoplastika nije ispala ikada u II ligu tih godina i drzi se navedenog naslova,teme sadasnje. … Druze Jugoplastika je ispala sezonu 80-81 iz prve lige i vratila se ekspresno a sve ostalo je istorija
    (zoran, 3. februar 2021 14:34)

    I kad su Kukoc,Radja i Perasovic poceli kosarku,1981 tad su ispali??? A oni u pionirima,kadetima bili tada. Oni su tek 1986/87 kod Moke poceli da igraju. Izvinjavam se sto ne pratim kosarku statisticki bas,ali znam da su ispali mnogo pre pojave,Kukoca,Radje i ostalih.
    (ETO, 3. februar 2021 15:36)

    # Link komentara

  30. Nesto se desava u i sa Partizanom.Nisam upucen u detalje.Bilo bi dobro cuti od ljudi koji su vrlo blizu KKP.Sa daljine gledano neko je umesan sa strane koji jednostavno ne dozvoljava da igraci slobodno igraju.Zasto je otisao Gordic koji sad igra kao pravi,zasto Zagorac ne moze da pogodi tablu,zasto Dangubic odjednom pravi korake,Zasto je moguce da Thomas najcesce ima priliku da gadja 3 iako to nije njegovo mesto.Zasto Milojevic hoce Buducnost nece u Partizan ili niko iz Beograda nece na klupu KKP.Novinari vi se pitate.Objasnite ovu misteriju.
    (Max von Laaberg, 3. februar 2021 15:28)

    # Link komentara

  31. Ништа се не дешава, враћа се у своје природно стање, прошло је време лажи о "институцији"!
    (Црвена звезда 1913, 3. februar 2021 15:27)

    # Link komentara

  32. Ono što je Ostoja uradio prošle godine, nekome se debelo zamerio (svi znamo kome), zato je ove sezone morao da preseče i da sluša svog pred postavljenog. Odlazak Trenkijerija i Voldena (a bili su pod ugovorom) tačno se videlo u kom pravcu sve ovo ide. Sigurno je da se nisu nadali da će ovoliko da se posrne, ali stvari su se otrgle kontroli, neki igrači su prepoznali prevaru i njihov pristup u igri je dao upravo rezultate koje sada imamo. Politika, politika, politika....
    (Jug, 3. februar 2021 15:19)

    # Link komentara

  33. Ugasila se Jugoplastika trostruki prvak Evrope i ne vidim razlog što ne bi isto bilo sa JSD.
    (Zastava101Specijal, 3. februar 2021 14:29)

    Ne sekiraj se..Ugasiće se i FMP..CZV je već ugašena....
    (boci, 3. februar 2021 15:02)

    # Link komentara

  34. ovi sto pisu da je ostoja(taj isti ostoja je bio i prosle godine tu pa ste digli euforiju na maximum) doveden politicki da bi urusio partizan nemaju dva grama svog mozga nego koriste vujosevicev mozak. niko nije toliko lud da sipa silne milione na strance da bi urusio partizan zar se tako unistava klub sipanjem para i dovodjenjem stranaca kao na traci. da pricate da su vam slavine zavrnute, da igrate sa juniorima, da vam nose koseve da ste u dugovima pa i da ima smisla. ovako prica vam je em glupa em totalno bezveze. i jos nesto pre samo jedno desetak meseci ste pricali kako se kosarka vratila kako ćete sve osvojiti a gle cuda kad je krenula nova sezona isti tim propao skroz, cak pojacan sa kodijem, mikom i dangubom a ostranjeni SAMO Birča i volden. sad vidite da je trener pola tima, trinki vas zavrnuo i otisao da vodi evroligaski klub.
    (Ivan, 3. februar 2021 14:48)

    # Link komentara

  35. Predsednik kosmosa, 3. februar 2021 12:42

    Evo, ja sam zvezdaš i u skoro svenmu se slažem sa tobom, osim u jednom, što bi ti kao pretpostavljam navijač Partizana morao da znaš - Kićanović nije bio nikada trener Partizana nego direktor, baš u to vreme kada je postao prvak Evrope
    (Aca, 3. februar 2021 14:45)

    # Link komentara

  36. Dobro, neka je istina da ova vlast ne radi u korist Partizana.
    Na taj način vi samo posredno priznajete da su prethodne vlasti od raspada SFRJ radile u korist Partizana.
    Pa da li je to normalno da mislite da ste onda svojom vrednošću uspeli da osvajate sve u svemu?
    Ili jedni aršini vrede za sve ili ni za koga. Opredelite se prema tom pitanju već jednom.
    (izhlapjeli starac, 3. februar 2021 14:42)

    # Link komentara

  37. Vrlo logično-kad dođu nestručni i nemoralni ljudi na svim nivoima,a barataju i muljaju sa tuđim-uglavnom državnim parama šta drugo očekivati.Niko iz K K Partizan nije uložio,niti bi uložio jedan jefini svoj dinar pa tažan imao milione evra.Tako nešto urafi Divac davno i ostade i bez pars,bez vraćanja uloženog,nez finkcije.Pobeže očerupan i osramoćen.Ništa bolja ili slična situacija je i u Zvezdi-isti ili sličan sistem.Bez potpune privatizacije ćemo se vrtetu u krug dok nam košarkaška reprezentacija ne padne na nivo gudbalske.A tada će za sve biti kasno i uzalud,bez preokreta i povratka.Svakom normalnom je čudno da je vlasnik-titular gotovo svih sportskih klubova kod nas titoistički naziv grupa građana.Grupa građana od kojih nijedan grsđanin te grupe ne uloži ni kedan jedini svoj dinar.
    (jovan, 3. februar 2021 14:41)

    # Link komentara

  38. 40 sinko ne 20...

    Gazili ste dvadeset godina, hteli da uništite Zvezdu. Ove godine nećete osvojiti ništa ni u jednom sportu.
    (Rajko, 03. februar 2021 09:29)
    (Srbin, 3. februar 2021 14:39)

    # Link komentara

  39. Košarkaska liga Yuge je 80tih bila najbolja nakon NBA ! Igrali isključivo domaći igrači!
    Npr. Jugoplastika je ispala u 2 ligu... onda se sa mladim igračima ( Kukoč,Rađa,Perasović itd. ) brzo vratila u 1.ligu. 88' se pojačala sa par iskusnih igrača (npr Duško Ivanović)...i 3x zaredom bila prvak evrope !
    Zaključak: Treba forsirati mlade talente i biti strpljiv... rezulrati će se brzo ostvariti. Treba dozvoliti max 2 straca i to one koji čine razliku i od kojih mladi mogu učiti !
    (Panac, 3. februar 2021 09:37)

    Jugoplastika nije ispala ikada u II ligu tih godina i drzi se navedenog naslova,teme sadasnje. … Druze Jugoplastika je ispala sezonu 80-81 iz prve lige i vratila se ekspresno a sve ostalo je istorija
    (zoran, 3. februar 2021 14:34)

    # Link komentara

  40. Nista se ne desava. Ovo je normalno stanje Partizana. Tako je bilo i prvih 30 godina kluba. Ovo unazad 20 godina je incident.
    (Miki, 3. februar 2021 09:26)

    Od 70-ih i Kiće i Praje, pa do 2013. Partizan je osvajao u kontinuitetu domaće i evropske trofeje, uz 4 učešće na F4 i produkciju igrača i trenera, koji su dali ogroman pečat svetskoj i evropskoj košarci.
    Po nekoj mojoj računici, to je malo više od 20 godina.
    I razumem ja da ne volite Partizan, da vas boli činjenica, što uprkos ogromnim ulaganjima, ne možete ni sanjati da ponovite Partizanove uspehe, ali to vam ne daje pravo da prepravljate činjenice i izmišljate neku novu istoriju, kao da ne postoje zapisi.
    Ja nikada neću da omalovažavam rezultate Zvezde u fudbalu. Uživao sam gledajući Piksija, Prosinečkog, Deju... Toliko trofeji i uspesi u Evropi i bivšoj Jugi, svrstavaju FK CZ u red evropskih velikana i mi smo daleko od tog društva. Jeste meni krivo zbog toga, ali to je moj problem, ne mogu zbog toga da omalovažavam slavnu istoriju velikog kluba, kao da se nije dogodila.
    KK Partizan jeste institucija, koja prolazi kroz krizu, ali svedočanstvo se ne može izbrisati.
    (Đorđe, 3. februar 2021 14:33)

    # Link komentara

  41. Ugasila se Jugoplastika trostruki prvak Evrope i ne vidim razlog što ne bi isto bilo sa JSD.
    (Zastava101Specijal, 3. februar 2021 14:29)

    # Link komentara

  42. Šta napravi jedan slučajni koš 1992? Ispadoše najbolji u vasioni.
    (Bodibond, 3. februar 2021 14:29)

    # Link komentara

  43. Niko nije kriv. Ugasice se i Zvezda i Partizan jednog dana kada se privatizuju, kad ne budu na drzavnim jaslima.
    (kaokakao, 3. februar 2021 14:29)

    # Link komentara

  44. Katanac i rešen problem.
    (Zastava101Specijal, 3. februar 2021 14:24)

    # Link komentara

  45. Kriva je uprava zato sto je postavljena po politickoj liniji, a ne sportskoj. Na zalost u Srbiji se i sponzori dovode po politickoj liniji sto je katastrofalno za sam sport. Drugo, uprava je kriva jer ocigledno nisu preterano sposobni da odrade sportski deo i naprave tim i dovedu dobrog trenera. Uz koronu su samo pokazali jos vecu nesposobnost. Ali ako veceras izgubi Partizan od Lokomotive, pametnije bi bilo raskinuti skupe ugovore sa strancima pre svega Mika, Tomas, pa mozda i Mozli i Pejdz i ubaciti u vatru talentovane klince kojih imamo vec i gledati da se dovedu jos neki talentovani klinci iz Srbije i Evrope. I ovako je pukla sezona, pa bar da napravimo nekog igraca. Ako vec nemamo novca za kvalitetne, formirane igrace, onda moramo sami da napravimo. Iducih nekoliko meseci moze da bude ogromna skola za nekih novih 5-6 klinaca. Pa i ako dobijemo jednog dobrog to je vec ogromna stvar. Realno je nebitno na kom mestu u ABA ligi zavrsimo ako cemo biti van zone ispadanja. Ovako kako ide, ni evropsko takmicenje iduce sezone necemo igrati. Prema tome, neka se ulozi mnogo u tu decu. Ako treba neka se dovede kvalitetan trener poznat po radu sa decom. I polako sezonu po sezonu. Ali dokle god politicari diktiraju, nista od sporta u Srbiji.
    (Black, 3. februar 2021 14:23)

    # Link komentara

  46. Trener i uprava. Isto i u Fmp. Uprava i Radonjizam.
    (NR, 3. februar 2021 14:14)

    # Link komentara

  47. Čović i Nolan Smit
    (veverac, 3. februar 2021 14:12)

    # Link komentara

  48. Da bi rekao da ti je nesto ODUZETO , to nesto moras da osvojis. Aman shvatite da nista niste osvojili i da vam nista nije oduzeto. Shvatite da odluka da se sve prekine nema veze sa zvezdom, Aba prati EL, El je odlucila , tj.klubovi , i to je to. Zvezda je nebitna tu, radi kako veliki odluce. Zvezda je osvojila titulu, partizan nista . Veca bi nepravda bila da uskratis Zvezdi pravo da igra koje je osvojila na terenu nego da ubacis partizan koji nista nije oavojio
    (daki, 3. februar 2021 14:06)

    # Link komentara

  49. крива је политика тј систем у нашој земљи. све зависи од политике, а скоро ништа од струке. политичари долазе, отимају, хоће да они као нешто воде и управљају да би лечили комплексе (нису у питању само паре, проблем је што они желе да буду битни, да одлучују, да господаре), а немају везе с везом.
    навијачи партизана су утриповали да им неко намерно уништава клуб. истина је много простија. клуб воде неписмени, нестручни и некомпетентни људи. они једноставно не могу боље од овога.
    (софроније, 3. februar 2021 13:51)

    # Link komentara

  50. @ Jugoplastika nije ispala ikada u II ligu tih godina i drzi se navedenog naslova,teme sadasnje.
    (eto, 3. februar 2021 09:56)

    Ti verovatno imaš 10 godina... Jugoplastika je ispala iz Prve lige SFRJ u sezoni 1980/81 i vratila se u u Prvu ligu u sezoni 1983/84. U sezonama 83/84 i 84/85 je jedva izbegla ispadanje iz lige, kao prva iznad crte ( 10. na tabeli). Uspon je krenuo sa stavanjem generacije Sobin, Kukoč, Rađa, Perasović, koji su uz iskusne Ivicu Dukana, Pera Vučicu i Željka Poljaka se vratili u vrh EX-Yu košarke i to na kraju krunisali sa 3 titule prava Evrope. Na sličan način se pojavila i generacija u Patizanu (Đorđević, Divac, Paspalj, Koprivica...).
    Inače problem Partizana u ovoj sezoni je novac i odlazak sponzora. Koliko tu ima politike je već stvar čaršijskih priča, ali sama činjenica da je ostajanje u Evrokupu na Upravnom odboru letos prošlo tesnom većinom mnogo govori. Neko očigledno u momentu kada se sprovodi zatvaranje Evrolige ima interes da uklani Partizan iz EKA takmičenja na više godina. Ovakav rezultat i stanje u klubu je put u FIBA takmičenje i ostvarenje tog interesa. Način na koji je to učinjeno na stub srama stavlja Ostoju Mijailovića, iako je očigledno da je čovek izigran i da mu je samo uvaljen vruć krompir u nameštenoj igri.
    (Sinovac, 3. februar 2021 13:50)

    # Link komentara

  51. Partizan se moze porediti sa Cibonom, Jugoplastikom, Bosnom, ali Zvezda tu ne realno ne pripada.
    (medjunarodni uspesi su sustina, 3. februar 2021 12:45)

    E ovde jesi u pravu, Jugoplastika se ugasila a naslednik Split kuburi izmedju Abe 1 i 2. Bosna se ugasila. Cibona igra sa juniorima i bila vec nekoliko puta pred gasenjem.

    Kolko vidim idete bas ka tome da se pridruzite ovima sa kojima se poredite
    (23Sudija, 3. februar 2021 13:46)

    # Link komentara

  52. Pa zar je zaista neko mislio da ce uprava koju je dovela ova vlast raditi u korist Partizana, ne samo u kosarci. I sledeca uprava ce biti ista, ona je ustvari dobra, radi ono zbog cega je dovedena a to je urusavanje kluba.
    (ja, 3. februar 2021 13:37)

    # Link komentara

  53. Partizan se moze porediti sa Cibonom, Jugoplastikom, Bosnom, ali Zvezda tu ne realno ne pripada.
    (medjunarodni uspesi su sustina, 3. februar 2021 12:45)

    са цибоном да, и као и цибона вратили сте се где вам је место...средина ка дну табеле....

    Сви ти играчи које си навео дошли су у ККП као остварени играчи. Нисте ви направили њих, него они вас....
    (Алекса, 3. februar 2021 13:28)

    # Link komentara

  54. Krive su palme.
    (Rajko, 3. februar 2021 13:25)

    # Link komentara

  55. Srećko Katanec
    (SkankHunt42, 3. februar 2021 13:24)

    # Link komentara

  56. Partizan je pao mentalno posle koronaske nepravde, rintali su cele sezone a onda su im oduzeli sve na mulj varijantu...
    (JOBAH, 3. februar 2021 13:23)

    # Link komentara

  57. Odgovor na kometar "kako se istorija ponavlja"...

    Mi smo avangarda, institucija i predvodnici. Prestrojićemo se, početi zdravu, održivu priču. Biće nešto slabiji rezultati u jednom periodu, ali to je cena.

    U jednom momentu kod ovih samozvanih će presahnuti izvor love i naći će se kao guske u magli. Bez oreola veličine i nakadašnje moći, a lupaće u zidove i neće znati gde udaraju. Deja vu.

    Pravićete vi opet evropsku Zvezdu ili kako se već zovete i opet će vam biti kriv Dule, Saša i ostali.

    Slažem se da se istorija ponavlja u ciklusima i ponoviće se opet, naravno.
    Ničija nije do zore gorela, istorija me uči da je tako, osim ako vi ne okrenete točak istorije.
    Zabavljate me uvek kada mi je dosadno a ova zima ubi.
    (zvonko, 3. februar 2021 13:22)

    # Link komentara

  58. Uprava predvodjena predsednikom i sportskim direktorom je primarni krivac za ovo stanje. Svesno pustanje najboljeg trenera , pustanje najboljeg igraca kod direktnog rivala, potom dovodjenje igraca prosecnog ABA liga kvaliteta. Naravno, ova rezimska uprava je planski dovedena da se KKP sroza na najnize grane, i odlicno im ide.
    (YO-doRRo, 3. februar 2021 13:21)

    # Link komentara

  59. Šta mislite, odakle Duletu slike? Mislite o tome.
    (epcot, 3. februar 2021 13:18)

    # Link komentara

  60. Jos se nije upalila masina? Kako bre
    (lule, 3. februar 2021 13:15)

    # Link komentara

  61. Nolan Smit
    (Resio ih, 3. februar 2021 13:08)

    # Link komentara

  62. Evo ne razumem način pisanja o poziciji Partizana. Da li iko normalan i realan misli da bi Mornar ili Cedevita (da ne pominjemo Zvezdu i Budućnost) dozvolili da sa 3 poraza padnu na 9 ili više, a da Partizan pobedi sve do kraja.
    Partizan ne ide definitivno u plej of ABA lige. To je katastrofa. To je razlog za smenu uprave. Zašto se ta tema već sad ne načinje?
    I da uradimo nešto u ovoj grupi Evrokupa, tamo negde čeka Virtus sa Teodosićem i Belinelijem i još jačih ekipa. Da li iko realan očekuje da uđemo u finale?
    Tema razmontiranja ove uprave mora da krene sada, kakvo crno preokretanje sezone. Nemamo gde da je preokrenemo, svuda je zid na kraju puta.
    (Ivan, 3. februar 2021 13:06)

    # Link komentara

  63. Grobari - Evroliga nije vaša briga!
    (Toplica, 03. februar 2021 09:58
    Vama jeste, i to velika kako da uđete u Top 16.
    (Ugljarevo, 3. februar 2021 13:06)

    # Link komentara

  64. Odmah su se javili botovi, Ostoja je postavljen da lagano iskasapi KK, a sto se tice Vujosevica njegovi casovi su bili nesto najbolje za mlade igrace koji dolaze u Partizan (istrpi sve I dobices karijeru)jasno je da covek treba da uzme svoje pare koje je debelo zaradio, jedina razlika koju "ganovi " ne vide je da su Danilovic I Vujosevic veliki grobari I da vole klub a ne kao Covic koji zadnjih 30 godina prelece stranacki I koristi kontakte I informacije koje zna da radi sta hoce. Zakljucak : Partizan je uz pomoc drzave igrao F4, a Zvezda ganja Top 8 !!!
    (Capo, 3. februar 2021 13:06)

    # Link komentara

  65. OSTOJA ponajpre !
    (DrL, 3. februar 2021 13:05)

    # Link komentara

  66. Kriv Dr. i Kk Cz.
    (Deli, 3. februar 2021 13:00)

    # Link komentara

  67. Sta ce vam ta stavka"naijaci"?Jedino ako se misli na nedostatak njihov zbog korone,inace ne shvatam kako oni mogu biti krivi a uzasan Partizan ove godine?Uprava?-vidim ubedljivo je "kriva"uprava...Mozda,ne kazem ne.Ako nisu na vreme isplatili novac,ili ako se kasni vise od 4.5-6 meseci sa platom moze,ali to nije razlog da IGRACI ovako igraju.Jer plate,i da kasne ,su ogromne,nisu to radnici u halama gde sastavljaju sal table,meste kondenzatote,ili se farbaju autobusi,ili prave kolace ,hleb i slicno...Ovde se radi o hiljadama evra plate,plus topli obroci topla hala,igarju za najveci klub na ovim prostorima,igarju i za paltu naravno,alii zadovoljstva....Pa ne moze biti samo uprava kriva.Ovi radnici gore rade za 200-300 evra,i ne verujem da im je (bar vecini) pravo zadovoljsto,dok ovi i sa 4.5, 10 000 evra mesecno(mnogi cak i vise)da budu nezadovoljni !!!Jel?Ma,kakva uprava?Sta ...uprava ih sputava ,da ne igraju dobro.Kome to ide u prilog?Igraci su krivi,nisu shvatili ozbiljno sva takmicenja ove godine,olabavili su se,i verovatno ima i takvih koji su nezadovoljni platom,ili odnosom nekih ljudi,ali su prevashodno oni krivci,kad vec trazimo krivce.Nek idu ako nisu zadovoljni,nek nas ne brukaju vise ako je to razlog.
    (Bitanga bez princeze, 3. februar 2021 12:55)

    # Link komentara

  68. Dešava se to da je Trinki bio zaslužan za veliku većinu onoga što smo postigli prošle sezone i da to sada itekako dolazi do izražaja. Čudili smo se kako smo iskopali relativne anonimuse u svetu ozbiljne košarke kao što su Mozli, Pejdž, Tomas itd., i uspeli da budemo prvi ispred Zvezde koja je dovodila evroligaške igrače. To je zbog toga što je Trinki iz njih izvukao 120% mogućnosti i koristio ih na pravi način sve, dovodio im prednosti do punog izražaja i sakrivao mane. Igrali smo neverovatnu timsku košarku, 12 igrača u EK su davala više od 5 poena u proseku, Tomas sa 10 poena nam je bio najbolji strelac. Kad na to dodaš navijače koji su bili ogroman uticaj na našu igru i motivisanost, podstakli igrače da ginu na terenu, prelepa košarka je bila za gledanje. Sada je to potpuno drugačije bez ta dva faktora, Trinkija i navijača. Tim je manje više nepromenjen. Dolazak Vlade je bio, iako razumem razmišljanje iza njega, potpuni promašaj. Dolazak Filipovskog već ni ne razumem. Opšta suprotnost Trinkija počevši od akcija kojih imamo možda 5, do korišćenja igrača gde zahteva od nekih da urade previše, dok od nekih premalo, pa sve do motivacije gde ne menja izraz lica tokom cele utakmice. Tek sada vidimo koliko nam je ekipa zapravo lošija nego što smo mislili prošle sezone. Većina igrača su vidno dosta ograničeni košarkaški. Nema više ko da im sakriva mane, nema timske igre, nemamo kvalitet da igramo izolaciju sve vreme. Katastrofa trener, ograničeni igrači i ogroman manjak motivacije.
    (Tragikomedija, 3. februar 2021 12:50)

    # Link komentara

  69. Partizan je vestacka tvorevina koja je po ukazu iscupana iz druge lige, po direktivi dovedeni igraci koji gle cuda odjednom postadose legende u ekipi koja opet naprasno postade institucija ...
    Znaci, Partizan je vestacka tvorevima nastala na lazima, ogrezla u njima i danas dan tako pociva ...
    Pravi poznavaoci prilika i ljubitelji sporta su ovakvo stanje ove ekipe docekali sa odobravanjem da ne kazem sa odusevljenjem ...
    (Slobodan, 3. februar 2021 12:08)

    Covece, izadjite iz tunela. Partizan se dokazao na medjunarodnoj sceni, a to je jedino merilo u situaciji kada se na unutrasnjem planu smenjuju uticaji politicara... Ti njegovi igraci koji su "naprasno" postali legende (npr Kica i Praja) su bili najbolji strelci i MVP svetskih prvenstava. Ostali poput Danilovica, Krstica, Djordjevica, Divca, Bogdanovica birani u najbolje petorke svetskih i evropskih prvenstava.
    Ta vestacka tvorevina je tri puta bila u F4, jednom sampion Evrope.
    Taj "izvor kosarke" o kome pricate je jedna provincijalna ustanova, koja se, uz ogromnu pomoc drzave, i najdominantnije vlasti u poslednjih 40 godina, ne moze da domogne ni F8 (u stvari sada je i ispd F16).
    Zvezdi svaka cast u fudbalu, tu se dokazala internacionalno. A od 70-tih, kada je Yu/srpska kosarka postala znacajna u svetu, Zvezda je prosecan srpski/jugoslovenski klub... to je cista istina... Partizan se moze porediti sa Cibonom, Jugoplastikom, Bosnom, ali Zvezda tu ne realno ne pripada.
    (medjunarodni uspesi su sustina, 3. februar 2021 12:45)

    # Link komentara

  70. Bilo ke to vreme kada jugoslovenska liga bila najjača u Evropi ...Bosna, Jugoplastika, Cibona i Partizan? Sta im je zajedničko??
    Ko je Zvezdu tada sprečio da pravi dobre rezultate... bilo kakve.
    Odgovor jednostavan. Loše vođenje kluba, .npr...samo jedna ilustracija. Djordjević je pokušao u Zvezdi, legendarni trener Kubat ga nije video u sistemu, jer traže visokog pleja. A.Trifunović i Rade Milutinović imaju prednost u odnosu na njega. Pogrešna procena!! ...
    Tarlać otpao zbog Cvetkovića juniora i Gilića(loša procena), Stojaković zbog ...Radmanocić, Vujanić, kako to da nikad nisu odigrali ništa naročito u Zvezdi? Nedović?
    ...kriv je Savez kunista Jugoslavije????

    Partizan je najveće uspehe imao dok je trener bio GOSPODIN DRAGAN KIĆANOVIĆ, koji je otišao iz košarke zbog sličnih kao što su Čolović, ...,Miško Ražnhatović, Nebojša Čović!!
    (Predsednik kosmosa, 3. februar 2021 12:42)

    # Link komentara

  71. Odgovor na pitanje:"Sta se desava sa Partizanom" je toliko lagan. Napokon su se pogasili i poslednji repovi visegodisnjeg sistematskog rada. Ovo sada je otelotvorenje vizije sporta naseg dragog predsednika i buduceg kosarkaskog trenera. Eto i Zvezde tik uz nas. Nije poenta u pumpanju para vec u zdravom sistemu koji ne postoji u nasim klubovima.
    Zivi bili pa videli
    (Odgovor, 3. februar 2021 12:41)

    # Link komentara

  72. Niujednom sportu Partizan nema titulu odavno, to svakako nije slucajno.
    (pfc, 3. februar 2021 11:52)

    Valjda vi najbolje znate kako to ide. 6 u fudbalu i 13 u košarci za redom svakako nije bilo slučajno.

    Kao i to kad drugi tim igra sa klincima i penzionerima, otimaju im se igrači noćnim sednicama, uzimaju im koševe i nemaju gde da treniraju, dok se jedan bahatio da nije u intersu srpske košarke da se pomogne Zvezdi...

    Vama je još i dobro koliko ste zaslužili.
    (Fox Mulder, 3. februar 2021 12:40)

    # Link komentara

  73. Znaci, Partizan je vestacka tvorevima nastala na lazima, ogrezla u njima i danas dan tako pociva ...

    Pravi poznavaoci prilika i ljubitelji sporta su ovakvo stanje ove ekipe docekali sa odobravanjem da ne kazem sa odusevljenjem ...

    Vreme je cudo i ono leci sve, kosarka se vratila kuci, tamo gde je Nebojsa Popovic postavio trmelje !!!
    (Slobodan, 03. februar 2021 12:08)

    Ko je vama branio da budete prvaci evrope temelju kosarke hahaha pa i jedna Bosna bi prvak evrope a vi se ubiste dokazujuci da ste eto vi stub kosarke a istina je da od svih vecih klubova bivse drzave imate najmanje uspehe u evropi a u domacoj ligi najveće što dovodi do toga da ste uvek bili projekat drzave samo evropa to nije znala
    (Koja, 3. februar 2021 12:38)

    # Link komentara

  74. Kao da je neki drugi klub iz Srbije prvak Evrope pa ćemo sada da se bavimo stanjem u Partizanu. Tamo jeste loše ali u ostalim klubovima kod nas nije ništa bolje. Nekada smo u košarci nešto značili a sada smo na nivou fudbala. Zato je Partizan morao biti srušen, znalo se da je to jedini klub u Srbiji koji je bio sposoban da ozbiljno igra EL.
    (connected, 3. februar 2021 12:33)

    # Link komentara

  75. (Slobodan, 3. februar 2021 12:08)
    Svasta si ovde nalupetao!!!!!! Neces nijedan kompleks ovim pisanjem sakriti!!!! Idi i biraj sebi klub,ili pravi kako vam je gazda kluba porucio! Nas ostavi da volimo KKp i bez obzira na rezultate i rang,bice nas vise u dvorani!!! Uzgred,Nebojsa Popovic,nije ucestovao u stvaranju srpske kosarke, vec Jugoslovenske!!!
    Srpsku kosarku od 1995.g su stvarali Evropski prvaci .1198 i 2002 svetski prvaci Duda,ZOC,Pesic,Divac,Paspalj,Danilovic,Djprdjevic,Bodiroga,Rebraca i mnogi drugi....
    Nazalost zakopava je vec skoro 20g vlasnik nejasnog kluba odnosno dva kluba... Najbolji treneri su Vam bili partizanovci Zeravica i Pesic!!!
    Kad budete igrali 4 puta F4 najaceg klupskog takmicenja u Evropi,bilo kako da se zove,moze i FIBA LS, nije vazno....
    Tada mozete ravnopravno da podignete tri prsta i da se javite.
    Do tada samo sanjajte,i vezbajte navijanje po gazdinim zahtevima,da budete spremni...
    (Миодраг, 3. februar 2021 12:31)

    # Link komentara

  76. Dešava se da dobijate isto para od države kao i Zvezda, ali niste navikli na to, navikli ste da vam se sipa neograničeno.
    (Verebi Lovra, 3. februar 2021 12:27)

    # Link komentara

  77. publika fali
    (dr psiho, 3. februar 2021 12:25)

    # Link komentara

  78. "Najdžel je deo Lokomotive, baš kao i još jedan bivši as Partizana, Dru Gordon."

    Zašto ih Partizan nije doveo? Zašto Partizan sezonu nastavlja bez prvog pleja? Gde je ozbiljno pojačanje pod košem? Ko od letošnjih pridošlica nije promašaj? Ne koštaju oni valjda od januara do maja "2 miliona".
    (Zašto Ostoja i Lončar ne podnesu ostavke?, 3. februar 2021 12:23)

    # Link komentara

  79. @323
    Koje domace igrace? Ajde nabroj mi 18 domacih igraca koji bi mogli da igraju u zvezdi i part a da mogu da ispune ocekivanja, sto znaci da se ne gubi po 30 razlike u el ili od kojekakvih izmisljenih timova u ek. Da li si svestan da za jednog kalinica, nedovica, jovica, da ne pominjem ove preko bare jer je to misaona imenica za nas, mozes da dovedes 2,3 stranca?
    (srb, 3. februar 2021 12:23)

    # Link komentara

  80. Покушавају да угасе Партизан свим силама. Али, ма колико они били јаки - Партизан је још јачи. Као и свако друго, проћи ће и ово зло а Партизан ће се вратити још јачи. Далипагић, Кићановић, Дивац, Паспаљ, Богдановић, Ребрача, Дробњак, Ђорђевић, Даниловић, Вујошевић, Жељко Обрадовић - кошарка то је Парти?ан.
    (НТТ, 03. februar 2021 11:07)

    Kk partizan je do 2000 godine osvojio celog 6 titula. Aj ozbiljno, ko vas je ubedio da ste vi bitni u košarci?
    (Mikeli, 03. februar 2021 11:55)
    Sto u konacnon zbiru daje koliko trofeja? Ili je istorija stala 2000-te? Ili vi ne brojite od 2000-te? Nisi bas najjasniji.
    (Mika, 3. februar 2021 12:22)

    # Link komentara

  81. Далипагић, Кићановић, Дивац, Паспаљ, Богдановић, Ребрача, Дробњак, Ђорђевић, Даниловић, Вујошевић, Жељко Обрадовић, Лучић, Милосављевић - кошарка то је Партизан.
    (НТТ, 3. februar 2021 12:22)

    # Link komentara

  82. Pitanje glasi zasto je drzava unistila bivseg prvaka Evrope i ubedljivo najuspesniji klub u Srbiji? Da bi FMP promenio ime u CZ Beograd i oteo mesto Partizanu u EL. Tome je doprinela i sama EL koja ne zeli ozbiljan klub iz Srbije koji bi bio konkurentan. EL vise uopste ne zeli klubove sa ovih prostora sto ce se ubrzo videti ukidanjem mesta za ABA u EL.
    (roll to play, 3. februar 2021 10:24)

    Погрешно постављено питање:

    ККП није најуспешнији клуб у Србији. ККП јесте једини клуб у Србији који има титулу европског првака, али не као производ рада клуба, него као производ рада скаута клуба и обилне помоћи државе која је окупила целу репрезентацију крње СФРЈ у један тим. ККП је до почетка отимачине и државне тираније имао ЧЕТИРИ титуле првака. Сложићеш се да то ипак не може да буде успех?

    Елем право питање је зашто бивши првак Европе без 100% помоћи државе и савеза није способан да преживи сам? И одговор је релативно једноставан, зато што је вештачка творевина, направљена за тај један успех, без темеља, ваљане школе кошарке и пријатељских односа са филијалама. Не заборави да је ККП скоро 15 година отимао играче без ваљане накнаде из Хемофарма, Борца, ФМПа, Звезде и да се та база полaко истањила.

    И ви сад и даље размишљајте о томе како сте били добра риба тамо негде 1992. а сад вас у 2021. нико више не воли. И сви су други криви, само сте ви у праву.
    (Алекса, 03. februar 2021 12:01)
    Druze, ako je vec komentar nebulozan, nemoj ga praviti jos nebuloznijim, jer to je krug koji se ne zatvara. Mozda si mislio da klub sa najvise trofeja ne moze biti i najuspesniji. I to je ok ako nam das valjano objasnjenje. Jer se busas na prethodni komentar s razlogom. Dakle cisto iz razonode da nam kazes koji je nas najuspesniji klub. Unapred zahvalan.
    (Petar, 3. februar 2021 12:20)

    # Link komentara

  83. Aj što posrće partizan, nego što se košarka gasi. Nakperspektivniji igrač davidovac jednom nogom u penziji i drugom povređenom. Megine igrače zabole za reprezentaciju i još malo više za svoj klub.
    (Lemmi, 3. februar 2021 12:17)

    # Link komentara

  84. Kosarka i EL na prvom mestu , posebno u ovom podneblju , nisu profitabilni sportovi. Ulazes da bi se nekako nosio sa timovima u EL a novac ne mozes da zaradis. To je bio slucaj u Partizanu, mada se u to vreme manje dovodilo stranaca nego danas a to se mnogo vise danas radi u CZ. Jos se u oba kluba dobijaju drzavljanstva kao da su toaletni papir..Partizan nije placao porez pa ga danas placa sa kamatama. Sa druge strane CZ je ova vlast izvukla iz enormnih dugova. Cela prica je da tek danas , u ovo vreme pandemije ne moze da se zaradjuje pa i kada su tribine pune opet to nije dovoljno. Skoro smo videli da igrac koji odlazi iz CZ oprasta dug koji klub ima prema njemu? Zasto, jer CZ zaradjuje? Zasto mu je duzna, koliko jos ima igraca kojima su duzni? Od zarade nema nista ili mu nebi bili duzni? Kada sve ovo prodje, kad tad ce isplivati na povrsinu koliko je CZ duzna?? Greska je oba kluba sto dovede 6 stranih igraca i sa njima nista ne moze da urade u Evropskim takmicenjima a kostaju ih debele pare. Treba klub da ima najvise 3 strana igraca a oslonac da bude na domace igrace. Tako bi se razvijala nasa kosarka a klub bi stranci manje kostali. A sumnjam da bi rezultati u Evropi bili gori nego sto jesu. Pogledajte kako igra Mega? koliko imaju stranaca? Pogledajte kako nasa deca igraju i to protiv klubova sa gomilom stranaca i sa vecim budzetom? Tako treba da se radi, nema dugova a nasa deca dobijaju priliku i napreduju. Ovako nisu ni na klupi?
    (323, 3. februar 2021 12:11)

    # Link komentara

  85. jedan je Dule !
    (mama, 3. februar 2021 12:08)

    # Link komentara

  86. Logicnije bi bilo postaviti pitanje ste se desilo da od jednog drugoligasa na silu napravite ono sto je bio Partizan ...

    Ovo sto se desava danas je normalan splet okolnosti i nista vise ... nasa drzava se polako oslobadja od Jugoslovenstva i vraca svojim korenima, u tom kontekstu treba gledati sta se desava sa svom Jugoslovenskom zaostavstinom pa i sa Jugoslovenskim Sportskim Drustvom Partizan.

    Partizan je vestacka tvorevina koja je po ukazu iscupana iz druge lige, po direktivi dovedeni igraci koji gle cuda odjednom postadose legende u ekipi koja opet naprasno postade institucija ...
    Na kraju ekipa koja je usko bila vezana sa svim rezimima i politicarima, kojima i treba da zahvali za sve uspehe ... vrhunac su dostigli pod vodjstvom mafijasa Radojice Nikcevica koji je inace bio blizak saradnik Mire Markovic i JUL-a, posle njega presednik je bio Ivica Dacic podpresednika SPS-a na cijem je celu bio Sloba a onda dolazi era Tadic-Dodik sa onom cuvenom fuzijom sa Igokeom ... Dodik sa svojim ljudima uzima i FK koji je predvodio Djuric ...
    Slobodan Vaskovic novinar iz RS-a je sve to ispratio i opisao ...

    Znaci, Partizan je vestacka tvorevima nastala na lazima, ogrezla u njima i danas dan tako pociva ...

    Pravi poznavaoci prilika i ljubitelji sporta su ovakvo stanje ove ekipe docekali sa odobravanjem da ne kazem sa odusevljenjem ...

    Vreme je cudo i ono leci sve, kosarka se vratila kuci, tamo gde je Nebojsa Popovic postavio trmelje !!!
    (Slobodan, 3. februar 2021 12:08)

    # Link komentara

  87. Zasto si stao, navedi imena poput Tarlaca, Rakocevica, Stojakovica ...
    koje su partizanski generali doveli u Partizan... ups pardon.
    Pobegose iz kanalizacije u beli svet.
    (Partizan-zvezda 118-77, 3. februar 2021 11:26)

    Samo Ti zivi od tog rezultata,duletova si skola ocigledno,a karma je i stigla zato,a do 1977 godine niste znali sta je kos,obruc...pa ni do 2005 sem u par navrata. Inace Stojakovic je decko dosao u vreme sankcija,kad nije mogla kosarka da se igra u Evropi i Kapicic je skoro rekao Zvezda je zivela od tog transfera tri godine. Rakocevica ne znam zasto pominjes,cale mu igrao u Zvezdi,objasni mi,pa ni Tarlaca. Znam da je i Divac trebao doci u Zvezdu,Zeravica je krenuo kod njega kolima,ali dobro zavrsio je u Zvezdi kao i Praja. Ni jednom ni drugom,pa ni Saletu Djoredjevicu niste dali sansu u Partizanu,jel imate generala koji je egoista da se ne lazemo. Ja pa ja,kao svaki general. Ja znam da kao Zvezdas nikad nismu kukali,cak smo i bolje igrace od Vas imali i kad ste bili prvi,ali nismo imali KSS ili KSJ i sudije tih godina. Vrsac je dovoljno reci samo.
    (Simental, 3. februar 2021 12:07)

    # Link komentara

  88. Ovo je pravi Partizan.
    (darko, 3. februar 2021 12:02)

    # Link komentara

  89. Kriva je uprava koja ispunjava zadatak.
    (nik sloter, 03. februar 2021 09:41)

    Ne sećam se da je neko prošle godine krivio upravu što je bila na pragu Evrolige.
    (drug za druga, 3. februar 2021 12:01)

    # Link komentara

  90. Pitanje glasi zasto je drzava unistila bivseg prvaka Evrope i ubedljivo najuspesniji klub u Srbiji? Da bi FMP promenio ime u CZ Beograd i oteo mesto Partizanu u EL. Tome je doprinela i sama EL koja ne zeli ozbiljan klub iz Srbije koji bi bio konkurentan. EL vise uopste ne zeli klubove sa ovih prostora sto ce se ubrzo videti ukidanjem mesta za ABA u EL.
    (roll to play, 3. februar 2021 10:24)

    Погрешно постављено питање:

    ККП није најуспешнији клуб у Србији. ККП јесте једини клуб у Србији који има титулу европског првака, али не као производ рада клуба, него као производ рада скаута клуба и обилне помоћи државе која је окупила целу репрезентацију крње СФРЈ у један тим. ККП је до почетка отимачине и државне тираније имао ЧЕТИРИ титуле првака. Сложићеш се да то ипак не може да буде успех?

    Елем право питање је зашто бивши првак Европе без 100% помоћи државе и савеза није способан да преживи сам? И одговор је релативно једноставан, зато што је вештачка творевина, направљена за тај један успех, без темеља, ваљане школе кошарке и пријатељских односа са филијалама. Не заборави да је ККП скоро 15 година отимао играче без ваљане накнаде из Хемофарма, Борца, ФМПа, Звезде и да се та база полaко истањила.

    И ви сад и даље размишљајте о томе како сте били добра риба тамо негде 1992. а сад вас у 2021. нико више не воли. И сви су други криви, само сте ви у праву.
    (Алекса, 3. februar 2021 12:01)

    # Link komentara

  91. Ostoja je oterao Trinkija.. Pouzdano znam... Jednog dana ce i to na videlo.. Samo polako..
    (apostol, 3. februar 2021 12:01)

    # Link komentara

  92. Anketa je hit.
    150 ljudi smatra da je virus krivac za stanje u klubu i prikazane igre. ?
    (Mile, 3. februar 2021 12:00)

    # Link komentara

  93. Kriv je isti onaj koji ne zeli da uspostavi sistem, koji dovodi strance na kilo i placa ih kao da smo CSKA a ne Partizan i protom jedan od 10 necemu vredi. Bolje poceti sa mladim domacim igracima i jednim ili dva stranca i to iskljucivo ako skripi na nekoj poziciji. Tako bar znamo da smo tpisali dve tri sezone pa krece boljitak. Ako se nastavi ovo gomilanje igraca i menjanje trenera nema tu boljitka nikada. Ovo vise kao i kod Zvezde ni u klubu ne znaju koliko je igraca proslo za poslednjih 3 sezona.
    (Mad Max, 3. februar 2021 12:00)

    # Link komentara

  94. partizanu se desava ono sto se desava kosarci u srbiji. Los rad sa mladima i sumljiva selekciha kako igraca tako i kadrova, radi se ad hok i preko reda, pokusava se brzo nesto napraviti sa strancima... jednostavno nema kvaliteta i kontinuiteta u radu. Ovako ceo sistem zavisi od srece pri odabiru stranaca i kvaliteta trenera. prosle godine je Partizan bio hit jer je imao trenera, ove je rupa za punjnje jer ga nema. Isto je i sa Zvezdom, buducnocu, cedevitom...
    (mare, 3. februar 2021 12:00)

    # Link komentara

  95. Ko se mača lati, od mača nastrada
    (Rade Milic, 3. februar 2021 11:59)

    # Link komentara

  96. Parizan bi trebalo da se odluči za jednog trenera i onda počne izgradnju tima domaćim igračima i podmlatkom a strance korisi da 'popuni poneku rupu' u kraćem periodu (do godinu dana). Ako bi i izgubio jednu ili dve sezone dobio bi dugoročni razvoj i budućnost. Time bi dobila i naša košarka, u celini. Ovo kupovanje stranaca (upitnog kvaliteta) ne vodi ničemu. I još nešto, kada uprava zacrta plan rada i razvoja (to mora da uradi sa stručnim štabom na čelu sa trenerom, nikako svojevoljno) mora da ostavi stručni deo ekipe da radi, bez ikakvog mešanja do kraja sezone.
    (Snorke, 3. februar 2021 11:59)

    # Link komentara

  97. (Fenomen, 03. februar 2021 09:48)

    Pogledaj sa kojim timom je Vujošević igrao F4 evrolige, pa komentariši. Za te igrače niko nije ni čuo pre nego što su došli u Partizan.
    (Bule, 3. februar 2021 11:59)

    # Link komentara

  98. Jeste kriv Nolan Smit, mada ni Tepićev šut i asistencija od obruča za Nolana nisu beznačajni...
    (Mika, 3. februar 2021 11:55)

    # Link komentara

  99. Покушавају да угасе Партизан свим силама. Али, ма колико они били јаки - Партизан је још јачи. Као и свако друго, проћи ће и ово зло а Партизан ће се вратити још јачи. Далипагић, Кићановић, Дивац, Паспаљ, Богдановић, Ребрача, Дробњак, Ђорђевић, Даниловић, Вујошевић, Жељко Обрадовић - кошарка то је Парти?ан.
    (НТТ, 03. februar 2021 11:07)

    Kk partizan je do 2000 godine osvojio celog 6 titula. Aj ozbiljno, ko vas je ubedio da ste vi bitni u košarci?
    (Mikeli, 3. februar 2021 11:55)

    # Link komentara

  100. Sta se desava? Desava se sistematsko unistavanje Partizana od fudbalskog kluba, preko kosarkaskog pa zavrsno sa vaterpolo klubom. Niujednom sportu Partizan nema titulu odavno, to svakako nije slucajno.
    (pfc, 3. februar 2021 11:52)

    # Link komentara

  101. Katanac.
    (marko, 3. februar 2021 11:50)

    # Link komentara

  102. Karmetina ima da ih ganja jos 10 godina
    (Homer, 3. februar 2021 11:50)

    # Link komentara

  103. komentar na nivou deteta od 12 godina,pokušavaju da ga ugase ? pa vi sada imate još veći budzet od budzeta kad je vujošević hvatao igrače za vrat ...
    (želja, 03. februar 2021 11:30)
    Tesko da ce dete od 12 godina znati sve te legende.. Da je lazica nazvao igracem, onda bi se moglo govoriti o retorici deteta od 12 godina.
    (laka jovanovic, 3. februar 2021 11:50)

    # Link komentara

  104. @eto

    Jugoplastika je početkom osamdesetih ISPALA u drugu ligu. To se sigurno može lako proveriti na netu. Valjda im je tri ili četiri glavna igrača otišlo u JNA. Moralo se to tada...
    (dragiša, 3. februar 2021 11:49)

    # Link komentara

  105. Navijači Partizana to neće nikad priznati ali sadašnje stanje je zaostavština Danilovića i Vujoševića. Mislim i na finansijski i sportski segment. Dok su oni verili i oblačili mogli su da rade šta hoće. Mogli su da dovedu bilo kog igrača, novca je bilo kao blata, a šurovanje sa sudijama ili njihovo pritiskanje bilo je nešto što se podrazumeva. Kada je kada ispražnjena, kvalitetni igrači su prestali da dolaze, Zvezda se oporavila i sad imamo ovo danas. Naviknuti na privilegovan status uprava i navijači se teško mire sa činjenicom da toga više nema i umesto da se bave svojim dvorištem uglavnom se bave klubom iz komšiluka. Na taj način teško će rešiti svoje probleme i stiglo ih je ono...najteže je imati pa nemati.
    (Fenomen, 03. februar 2021 09:48)
    Potpisuje sve sto si rekao komsija. Nas je stiglo kao vas sa Evropskom Zvezdom. Nije moglo vise. Sami smo krivi.
    (Petar, 3. februar 2021 11:48)

    # Link komentara

  106. Drago mi je sto je na kraju teksta citiran Dusko Vujosevic. U tim, i mnogim drugim, njegovim "velikim mislima" je koren nezadovoljstva navijaca Partizana. Taj covek je tim frazama koje jako dobro zvuce zamazivao oci navijacima, skrecuci paznju sa cinjenice da su rezultati koje je postizao bili posledica nenormalnih (finansijskih i svih drugih) privilegija koje im je tadasnja vlast davala. Ti isti navijaci nisu hteli da vide premlacivanje sudija u vrscu, trojke iz auta, kriminalce koji dovode sudije na utakmice... Slusao se "General" i njegove " velike misli". Sada, kad nema te podrske vladti, Partizan je vracen tamo gde je bio a "general" i dalje naplacuje svoje "casove ljubavi". Izlaz (za navijace) je povratak u stvarnost.
    (Iber, 03. februar 2021 09:53)
    Makar je vama lepo sa doktorom. Cisto uzivanje. Vrhunski rezultati i zapazeno mesto u marketingu EL. Nas koliko god da vracas, uvek smo iznad vas u kosarci.
    (Mare, 3. februar 2021 11:46)

    # Link komentara

  107. Partizan najveći problem ima sa Rašonom Tomasom zapravo. On je najskuplji igrač lige verovali, ili ne. Igra za 550. 000 evra u njegovoj drugoj sezoni (Imao rastući ugovor). Zašto je to problem? Pa jednostavno ne doprinosi na terenu koliko treba, a ne može da mu se nađe klub uprkos brojnim pokušajima uprave, jer niko ne želi da mu da taj novac. Sa druge strane ni on ne želi da se odrekne te plate, tako da su u partizanu u velikom problemu, s obzirom i na brojne dugove koje klub ima. Videćemo šta budućnost nosi, ali jedno je sigurno. Nosiće novi reset. Da li će biti dobar, ili još gori od prethodnih, vreme će da pokaže.
    (Pefi, 3. februar 2021 11:45)

    # Link komentara

  108. Žali bože tolikih para
    (leto, 3. februar 2021 11:45)

    # Link komentara

  109. @Iber, 3. februar 2021 09:53

    4. Lorens Roberts, 5. Stefan Sinovec, 6. Lester Bo Mekejleb, 7. Dušan Kecman, 8. Strahinja Milošević, 10. Aleksandar Rašić, 19. Aleksandar Mitrović, 20. Petar Božić, 21. Aleks Marić, 24. Jan Veseli, 31. Branislav Đekić, 33. Slavko Vraneš

    I koji je ovo budžet? Veseli 19 godina, Mekejleb došao u sred sezone iz nekog anonimnog turskog tima... Uporedi sada ovaj tim pa i s Partizanom, a da ne pominjem Zvezdu danas. I oni igrali F4 Evrolige, nesrećno posle produžetaka izgubili polufinale, pre toga izbacili Makabi na tri pobede... Svašta ljudi pričaju, tada je u KKP bio sistem, znalo se ko šta radi, a danas je potpuni haos povezan sa politikom. Tako da vaše priče su zasnovane na mitomaniji. Nema u ovom timu ni jednog igrača otetog, nije Dule gepekovao Bartuomeoa za prolaz n F4 (???), pa ovaj tim je i Zvezda dobila u jesenjem delu ABA lige! Ali je sistem na kraju doveo do rezultata.
    (dragiša, 3. februar 2021 11:44)

    # Link komentara

  110. Pa dobro imaće rezultate za jedno 5-6 godina
    (..., 3. februar 2021 11:43)

    # Link komentara

  111. A ko je grobarima preporučio Miku? Čak su se pojavile i neznalice koje su tvrdile da ga i on plaća, iz svog džepa. Ko je kriv za položaj Partizana? Kome nije jasno, nek pogleda snimak iz Milenijuma. Nek pogleda gostovanje Ražnatovića kod Ivana Ivanovića. Nek pogleda razgovor Duloa i Kimija na rođendanu SD. Nek pročita koliko je Partizan i dalje dužan Dulou. Njima je veći idol "general" od jednog Željka Obradovića!? Čovek koji je najuren iz 11 klubova i 4 reprezentacije. A imao rezultate samo u klubu gde je mogao da gepekuje, davi, ulazi u sudijske svlačionice... Oni i dalje ne veruju da su samo BAT časovi ljubavi gurua koštali klub 600k.
    (МилошПБ, 3. februar 2021 11:42)

    # Link komentara

  112. Nema potrebe sada tražiti krivca. Krivci nisu u Partizanu. Jedan je trener (još uvek), drugi bivši NBA košarkaš, ne znam šta sad radi. Način funkcionisanja i sva otimanja sada dolaze na naplatu. Drugo, Ostoja je puno rizikovao prošle sezone sa Trinkijerijem, skupim igračima od kojih su neki isplaćivani u celosti a igrali na pozajmicama, skupom Arenom za male utakmice i sl. Rizik se nije isplatio i sad jednostavno nema ni novca ni sistema za otimanje. Škola skoro da nikad nije ni postojala. A ima malo i do karme...
    (Milan, 3. februar 2021 11:37)

    # Link komentara

  113. Nolane Smite, Srbija ti klice!
    (Ola, 3. februar 2021 11:35)

    # Link komentara

  114. Kriv je Nolan Smit!
    Sta im uradi coek.
    (PDS, 3. februar 2021 11:34)

    # Link komentara

  115. @zelja
    Tvoj komentar pokazuje da imas 12 godina.
    U tome i jeste poenta, daj im veci budzet i najuri trenere koji valjaju, a kasnije kada nemas da vratis dugove nece ti oprostiti banka kao nekom.
    Pozdrav idejice
    (moralni gmizavac, 3. februar 2021 11:34)

    # Link komentara

  116. Placaju se ugovori iz 2010., sve je jasno kao dan. Tada se nismo pitali odakle za ovog i onog igraca vec smo uzivali kao u Titovo vreme, pa kad je proslo kukamo kako je nekad bilo bolje nego sada.
    Realno, nekakav tim smo imali prosle godine ali nas je korona sasekla, mogli smo nesto da uradimo a nismo..
    Najgore je sto navijaci vrse istovremeno pritisak da se ostvari rezultat i placu jer nas vlast ne voli (sto je 100% tacno)... da smo sve ove izgubljene godine igrali sa nekom novom decom gde bi nam bio kraj. Sada bismo imali uigrane klince, pa kad bude para i prilike, uleti iskusni Amer npr. pa da vidis kako nam ne bi niko nista mogao. Ovako i dalje tavorimo, duzni smo brdo para a dovodimo likove da igraju za stotine hiljada €.
    (nick diaz army, 3. februar 2021 11:33)

    # Link komentara

  117. Drzava. Malo im je para dala. Morala je mnogo vise.
    (ivan, 3. februar 2021 11:32)

    # Link komentara

  118. Покушавају да угасе Партизан свим силама. Али, ма колико они били јаки - Партизан је још јачи. Као и свако друго, проћи ће и ово зло а Партизан ће се вратити још јачи. Далипагић, Кићановић, Дивац, Паспаљ, Богдановић, Ребрача, Дробњак, Ђорђевић, Даниловић, Вујошевић, Жељко Обрадовић - кошарка то је Парти?ан.
    (НТТ, 03. februar 2021 11:07

    komentar na nivou deteta od 12 godina,pokušavaju da ga ugase ? pa vi sada imate još veći budzet od budzeta kad je vujošević hvatao igrače za vrat ...
    (želja, 3. februar 2021 11:30)

    # Link komentara

  119. Definitivno je kriva uprava, a evo i zašto.
    Prvo, trenerski menadžment bira uprava.
    Drugo, uprava je dozvolila preveliki uticaj jednog menadžera u Partizanu (u CZ je to još izraženije), po principu kafanskog poslovanja ("e batice imam za tebe jednog igrača..., a nemam ga gde..."), pa ti uvali raspalog Zagorca, Dangubića, N.Jankovića... (iz poštovanja ne pominjem Veličkovića).
    Treće, uprava je dozvolila da Trinkijeri ode, a imala je šansu da ga zadrži i ove godine uz veću platu. Ili je i njemu rečeno da je ova sezona unapred završena pa čovek podigo sidro.
    Šta smo dobili? Trinkijerija zamenio Šćepanović, bez ikakvog iskustva. Po tom potezu je bilo jasno da upravi ova sezona nije bitna (da li zbog korone iili nečeg drugog ne znam).
    Ono što je najvažnije, zadržali smo istu ekipu, ali je očigledno da je i njima jasno da se ove sezone igra u "safe mode" režimu, pa nema potrebe za preteranim trudom.
    Da zaključim. Uprava se ponaša kao da je Partizan privatni klub, a ne klub od kojeg se svake godine očekuju kakvi-takvi rezultati. Ako su već rešili da budemo ove godine u projektovanom minusu da bismo sledeće bili u plusu, onda su imali obavezu da to prezentuju javnosti, a ne da na početku sezone obećavaju (kao i Dr NČ) osvajanje najviših vrhova.
    Sve ovo možda i nije tačno, ali se onda otvara pitanje sposobnosti i podobnosti ljudi koji vode KK Partizan.
    (+41, 3. februar 2021 11:30)

    # Link komentara

  120. @realno...partizan poslednji u grupi u evroligi tesko da je bio u periodu kad je istu igrao....mozda jednom....da nisi pobrkao fmp i partizan...
    (muamua, 3. februar 2021 11:29)

    # Link komentara

  121. Niko nije kriv, jednostavno je, posto nema vise otimanja vracaju se tamo gde su bili prvih trideset godina od osnivanja, na margine kosarkaske mape posto znanje ne poseduju.
    (Cubaka, 3. februar 2021 11:28)

    # Link komentara

  122. Luka Bogdanović (otet od Zvezde registrovan za KK Partizai na sednici u ponoć) Tomašević (ucenjen ako hoće da igra za reprezentaciju mora u Partizai)Vujanić...?Nema više otimanja,štipanja, Vršac (podsetimo se Dule i Danilović maze sudiju Jurasa) trojka Drobnjaka iz auta (da li može njegova nožurda-stopalo da stane a ne čepa aut?) BFC (Mutu vrbovali za trenera pri vodstvu 2:0 u finalu ksl i Partizan preokrenuo)Babić Hemofarm (istovremeno i član upravnog odbora Partizai),dovođeni igrači no limit premije,Igokea(finansiranje preko Drine)...uff može rat i mir da se napiše zašto???
    (cska-partizan 88:46, 3. februar 2021 10:32) # Link komentara

    Zasto si stao, navedi imena poput Tarlaca, Rakocevica, Stojakovica ...
    koje su partizanski generali doveli u Partizan... ups pardon.
    Pobegose iz kanalizacije u beli svet.
    (Partizan-zvezda 118-77, 3. februar 2021 11:26)

    # Link komentara

  123. Nema tu nikakve velike filozofije, KARMA dodje kad tad, ne mozes vecito otimati. Prvi pokazatelj je bio kos Nolana Smitha i neprocenjivi izgled lica Dula posle toga kosa. Nista iz toga niste naucili te je KARMA dovela Radonju i isti je "proterao" Dula u Transilvaniju. Ukoliko i dalje ne budete nista shvatili tonucete sve dublje. Moj vam je savet krenite lepo od nule, ali posteno, i videcete pomak, mozda ne odmah ali za nekih 20-30 g. sigurno, kao u onim vremenima posle osnivanja.
    (Papilon, 3. februar 2021 11:25)

    # Link komentara

  124. Ne moze se preko noci
    (Mare, 3. februar 2021 11:24)

    # Link komentara

  125. 90% je do trenera.. Trinki sa Bajernom odlicno igra ove sezone dok su prosle godine bili fenjerasi.
    (90% je do trenera, 3. februar 2021 11:20)

    # Link komentara

  126. Kriva su vremena. Došlo je vreme na naplatu višegodišnjih kradja. Ugasili su BFC, Hemofarm, Radnički svojim kradjama, tucama... Zamislite oni dovedu trenera BFC Beočin usred finalne serije protiv njih. Prepostenog mutu nikolica
    (neki veliki dr, 3. februar 2021 11:20)

    # Link komentara

  127. Kriv je Đavo, došao je po svoje.
    (sa x, 3. februar 2021 11:18)

    # Link komentara

  128. Partizan u odnosu na prošlu godinu nije nešto lošiji igrački (sada bez Gordića i MMC jeste), ali je znatno oslabljen na mestu trenera. Dobra je ideja bila da se nastavi sa Trinkijevim pomoćnikom Šćepom i da se održi neki kontinuitet, ali je tim i sama igra bila nešto lošija. Da se razumemo, nije igra bila baš svemirska ni prošle sezone, bilo je tu više mučenja nego nekih ekstra partija (Virtus su zgazili), ali je nekako Partizan uglavnom iz tih mečeva izlazio kao pobednik, za razliku od ove sezone gde je taj tas na vagi uglavnom odlazio na drugu stranu. Nema sumnje da je za to bio zaslužan trener i da je uspevao da jedan više nego skroman igrački kadar solidno ukomponuje. Da ne pričamo o nedostatku publike na mečevima koja je prošle sezone nosila Partizan. Njegovim odlaskom to se za jednu nijansu promenilo, a upravo je ta nijansa i presudna što je sada sve kako jeste. Evo Zvezda je ove godine odigrala sigurno 5 ili 6 utakmica u EL na jednu loptu i izgubila, mislim da smo svega jednu dobili i to je ta nijansa, da smo na primer jednu izgubili, a ostale dobili, sada bi uveliko pričali o top 8???
    (Džoni, 3. februar 2021 11:16)

    # Link komentara

  129. Kakvih licemernih komentara kako je FMP i Hemofarm igrao uleb kup, a Partizan ih gušio. Pa što sad Hemofarm i Vojvodina koju su zaboravili ne igraju isto kupove pored državnog projekta. E vidite nemoguće je sve ostale su pogusili da bi jedan klub igrao sa 8 stranaca a ne stvarao igrace za reprezentaciju kako neko reče "realno".
    Ovo je samo bilo pitanje kada će se reprezentacije uništiti, a sad su definitivno i u kosarci i u fudbalu uništene.
    Ovdje više nema reprezentacije nego samo jedan klub u svim sportovima.
    Koliko se vidi i vaterpolo napreduje sve bolje nas najtrofejniji sport.
    (Bravo, 3. februar 2021 11:15)

    # Link komentara

  130. Htjeli vi to priznati ili ne Ostoja nije puno kriv,sve je ovo zaostavština Duleta i Danilovića,pa setite se malo koliko para ste dugovali jednom Klobučaru koga se malo ko sjeća a saznalo se preko bat.Toliko o časovima ljubavi koje još niste isplatili.Čovjek sam sebi pisao ugovor.
    (Hrkljuš, 3. februar 2021 11:11)

    # Link komentara

  131. Partizan ne bi bio to što jeste da nije veliki. Veliki se razlikuju od malih tako što su najveći kada je najteže. Srećno momci, idemo da vratimo Partizan gde mu je i mesto.
    (Darko, 3. februar 2021 11:10)

    # Link komentara

  132. Покушавају да угасе Партизан свим силама. Али, ма колико они били јаки - Партизан је још јачи. Као и свако друго, проћи ће и ово зло а Партизан ће се вратити још јачи. Далипагић, Кићановић, Дивац, Паспаљ, Богдановић, Ребрача, Дробњак, Ђорђевић, Даниловић, Вујошевић, Жељко Обрадовић - кошарка то је Партиѕан.
    (НТТ, 3. februar 2021 11:07)

    # Link komentara

  133. ima para ima rezultata, nema para nema rezultata...
    (Ko to tamo peva, 3. februar 2021 11:06)

    # Link komentara

  134. Za sve probleme uvek krivim upravu i njihovo neznanje. Nikada nisam posmatrao sport i desavanja u meri u kojoj mnogi danas posmatraju odnose dva kluba. Nije Partizan kriv što se Zvezda raspadala pre 10 godina, niti je Zvezda sada kriva što se Partizan raspada. Sve je to nestručnost i neznanje i ne prihvatanje nekih osvnovnih činjenica, a to je da danas košarku ne igraju talenti, već novac. Ukoliko imaš para, kupićeš licence za takmičenja koja možeš da ispratiš i to je to. Niko u Srbiji nije spreman da preseče i da kaže dosta je više ovog svega i da se resetuje, već se smišljaju načini da se pacijent održava veštački u životu.
    Krajenje je vreme da se preseče, da se ceo klub resetuje, da se oteraju svi stranci, da se dovedu mladi i talentovani igrači i da se otkačimo EL i EV i da se okrenemo Fibinoj ligi šampiona. Pa kroz par godina kada se i ako se stabilizujemo, da se vratimo ako treba i u EC ili EL. Neće nama niko zameriti što bismo napustili Bartomeua, jer je njegov bi i kroz nekoliko godina, uz određena finansijska davanja, opet dobili te licence.
    A za sve navijače Zvezde koji spominju Vujoševića i njegove mantre...čovek je sa Partizanom 1989 godine osvojio Kup Radivoja Koraća, tada Evropsko takmičenje i time utkao put osvajanju Kupa Šampiona 1992. godine.
    (Ajk, 3. februar 2021 11:04)

    # Link komentara

  135. Ljudi pa do pre desetak godina Hemofarm i Fmp su bili redovni ucesnici polufinala Uleb kupa (to takmicenje je sada Evrokup) i to sa vrlo malo ulaganja, stvarali su igrace za reprezentaciju. Jednostavno u partizanu su navikli da se stalno sipaju pare i pritom su imali i takvo sudjenje da su mnogo puta Hemofarm i Fmp, pa i Zvezda sa boljim timovima bili onemoguceni za titulu. Jedini put kada su napravili u proteklih 20 godina tim to je bilo kada su igrali fajnal for evrolige, i svaka im cast na tome, a do tada uglavnom poslednji u grupi u Evroligi gotovo svake sezone.
    (Realno, 3. februar 2021 11:01)

    # Link komentara

  136. ma sve je ovo meni jasno nego ima li ga PHELIX? To mene muči, živ li je, jel se digao iz pepela ? :)
    (rajka baregro, 3. februar 2021 11:00)

    # Link komentara

  137. Grobari bi nazad Duleta,ja bi itekako to voleo kao Zvezdas,ali da li se zapitaju da li covek u 60 godina narusenog zdravlja moze obavljati tu duznost,drugo trenirao je klubove od Italije,Cska,Limoza,Cluza sada i nigde nema nekog uspeha,a ujedno je tamo bio tih i miran kao bubica. Covek je naneo zla Partizanu,koliko i dobroga.U prevodu kusace te posle mene,losu kasu sto sam napravio. Sad je i drugo vreme,kosarka drugacije,menja se sve u dve godine kao nekad za 15. Nego zapitajte se gde su vam kadeti,juniori deceniju celu.Nema t ih,cka ni iz Mladosti i Dinamika niko da izadje na videlo.Jos Mega da vam ne da kosarkase neke,zlo i naopako bi bilo.
    (ETO, 3. februar 2021 10:59)

    # Link komentara

  138. Drago mi je sto je na kraju teksta citiran Dusko Vujosevic. U tim, i mnogim drugim, njegovim "velikim mislima" je koren nezadovoljstva navijaca Partizana. Taj covek je tim frazama koje jako dobro zvuce zamazivao oci navijacima, skrecuci paznju sa cinjenice da su rezultati koje je postizao bili posledica nenormalnih (finansijskih i svih drugih) privilegija koje im je tadasnja vlast davala. Ti isti navijaci nisu hteli da vide premlacivanje sudija u vrscu, trojke iz auta, kriminalce koji dovode sudije na utakmice... Slusao se "General" i njegove " velike misli". Sada, kad nema te podrske vladti, Partizan je vracen tamo gde je bio a "general" i dalje naplacuje svoje "casove ljubavi". Izlaz (za navijace) je povratak u stvarnost.
    (Iber, 3. februar 2021 09:53)

    Dzabe ti njima to pises. Oni i dalje veruju da su institucija, da su dolazili na "casove ljubavi" i u slicne gluposti. Ali neka ih. Nek veruju. Dok se oni zanose tim glupostima, Zvezdi ce biti dobro.
    (Rakovcanin, 3. februar 2021 10:56)

    # Link komentara

  139. Zar može neko drugi da bude kriv za rezultate kluba osim predsednika ili gazde kluba, trenera i igrača? Prvi za organizaciju kluba, drugi za vodjenje ekipe a igrači zbog igre odnosno nedostatka iste.
    (Smeh, 3. februar 2021 10:55)

    # Link komentara

  140. Šta se promijenilo? Prošle godine je vrhunski selektiran tim. Otisli tri najbolja, trener i Rejnolds u Bajern, Volden u Zvezdu, promašili sa zamjenama. Eto sva filozofija.
    (Zabjelcanin??, 3. februar 2021 10:51)

    # Link komentara

  141. Ostoja i ta klapa. Čisto bacanje narodnih para i u CZ i u Partizan. Pune vlastite džepove, dovode strance 5 klase. Ne žele srpske mlade igrače u svojim klubovima a ovaj što vlada neće da privatizuje te klubove...
    (Goran Loznica, 3. februar 2021 09:23
    Sve sto i malo vredi prigrli Misko a ostalima deli macke u dzaku tipa Jankovic ili Zagorac.
    (laza82, 3. februar 2021 10:49)

    # Link komentara

  142. Kako ko... Arapi, Rusi i pomoc drzave...

    AAAAA

    Ako nista, istom klubu s druge strane Drine kako su sami rekli... ide dobro.
    (GM, 3. februar 2021 10:48)

    # Link komentara

  143. Sto bi rekao Dulo Vujosevic, i pad je let
    (mhmmmmm, 3. februar 2021 10:47)

    # Link komentara

  144. Desava ono sto se I obicno desava kada odjednom ne mogu da uzimaju/kradu najbolje igrace Jugoslavije I Srbije, ne moze ni zvezda koja igra EL, to samo govori koliko je partizan bio bahat, Od Vujanica pa do ostalih...
    (realno, 03. februar 2021 09:24)

    On je bar te igrace doveo na reprezentativni nivo, plus je gomilu stranaca mladih anonimusa kupovao jer nije imao ili hteo da placa gotove igrace poput Lojda, Zvezda iz godine u godinu kupuje gotove igrace i nema rezultate a mlade igrace drzi zatocene u klubu i nemaju napretka jer su kupili skupe strance za nase uslove...
    (Stampar, 3. februar 2021 10:47)

    # Link komentara

  145. Sa Partizanom se desava upravo ono sto se desavalo Zvezdi kad je zapala u dubiozu a to je pravljenje instant timova gde se vrtelo mnogo igraca svake godine a rezultata nigde(KK sledeca sezona) samim tim ni prodaje igraca i zarada nula.Vujosevic je imao sistem, razvoj mladih, anonimni stranci i iskusni domaci igraci. Zvezdasi se pozivaju na to da je Partizan imao veliki budzet a onda pogledate sa kakvim timom je otisao na final for i sve te price padaju u vodu.
    (Miksx, 3. februar 2021 10:47)

    # Link komentara

  146. Partizan je u jednom trenutku zalozio kucu za jos jedno izvlacenje karata i izgubio. Potrosilo se previse para nizasta, i samo je klub gurnut u jos vecu provaliju.
    Trinkijeri je bio odlican trener, ali realno Partizan nista nije dobio za novac koji mu je isplacen, ako je i isplacen u celosti. Realno je da je tome i doprinelo stanje sa koronom, ali u odnoso u na desavanja se pravi biznis plan, a ne na "kockarske" zelje.
    Igracki kadar je nagomilan pod idejom, sad ili nikad, opet se kockalo i izgubilo.
    Sada ostaje pitanje da li ce Ostojic, Loncar i ekipa ponovo da se kocka da bi pokusala pre svega da spase sebe. Najveci problem u svemu je sto se kockaju tudjim parama, i ako brod potone, oni ce biti u camcu, a klub ce da se udavi.
    (Spetakl, 3. februar 2021 10:46)

    # Link komentara

  147. Poruka svim komentatorima, ima nas koji pratimo tzv sport duže od nečijih godina života. Znamo i sećamo se mnogih otimanja, ucenjivanja, i marifetluka. Ljubav se iskazuje kroz tužbe, a toliko se pričalo o ljubavi prema Partizanu
    (Verebi Lovra, 3. februar 2021 10:43)

    # Link komentara

  148. Партизан ће бити пред гашењем за пар година, то и јесте циљ. Брука и срамота је што навијачи ћуте, али то нам је шпто нам је. Трпимо већ 20 година. Од Жутих до дана данашњег, мало Звездаши, мало ми.... Навикли смо да трпимо.
    (Quint, 03. februar 2021 10:16)

    Ма нећете се угасити, неће држава дозволити. Мада карма је чудо, после онолико клубова које сте угасили могуће је и то.
    (Серби, народ најстарији!!!, 3. februar 2021 10:41)

    # Link komentara

  149. Trebalo je samo vratiti Vujoševića. Ako bi ko znao od Zagorca, Trifunovića i Jankovića da napravi igrače to je on. Totalno je zakazao sportski sektor sa pojačanjima Dangubić, Mika, trenerom početnik om i nastavlja da pravi greške otpuštanjem Gordića i Mekintajera. A za Vujoševića (trenera koji je bio i proglašen za najboljeg trenera Evrolige 2011 godine koji je napravio Divca, Paspalja, Đordjevića, Danilovića, Bogdanovića, Krstića, Rebraču, Pekovića, Krstića, Raduljicu,Milutinova... koji je lansirao najviše igrača u NBA i koji je prvi trener koji je sa jednom evropskom ekipom pobedio NBA tim na teritoriji SAD, nema mesta u srpskoj košarci i Partizanu).
    (Pedja2206, 3. februar 2021 10:39)

    # Link komentara

  150. Kriv je Nolan Smit, a onda su krivi Radonja, Kalinic, Mitrovic, Markus Vilijams, Guduric, Jovic, ....
    (mire, 3. februar 2021 10:34)

    # Link komentara

  151. Luka Bogdanović (otet od Zvezde registrovan za KK Partizai na sednici u ponoć) Tomašević (ucenjen ako hoće da igra za reprezentaciju mora u Partizai)Vujanić...?Nema više otimanja,štipanja, Vršac (podsetimo se Dule i Danilović maze sudiju Jurasa) trojka Drobnjaka iz auta (da li može njegova nožurda-stopalo da stane a ne čepa aut?) BFC (Mutu vrbovali za trenera pri vodstvu 2:0 u finalu ksl i Partizan preokrenuo)Babić Hemofarm (istovremeno i član upravnog odbora Partizai),dovođeni igrači no limit premije,Igokea(finansiranje preko Drine)...uff može rat i mir da se napiše zašto???
    (cska-partizan 88:46, 3. februar 2021 10:32)

    # Link komentara

  152. (Panac, 3. februar 2021 09:37) # Link komentara

    Tacno, slazem se sa tobom, ali samo ako se vratimo 30 godina unazad i zivimo taj zivot.
    Tad su se deca igrala od malih nogu po parkovima i livadama, formiralo se jako telo i volela igra sa loptom. tako su nastajali i pojavljivali se talenti, koji su opet po kvalitetu i perspektivi razvoja bili birani. Dalje u skolama se na fizickom vaspitanju radilo, radile i skolske sekcije van toga. A, danas?
    Danas trenira onaj ko ima novac da plati trening. Trenira se, ili se pokusava trenirati iz pomodarstva i nerealne zelje za velikim novcem. Preskacu se faze i nema sistema.
    I koliko iz takve magle moze da izadje na svetlost dana talenata? Mozda jedan, i to nekom pukom slucajnoscu. Dakle, nema pravih izbrusenih talenata, ima samo masa, koja otpada i nestaje kao pahulja na suncu.
    Nekada je bilo talenata na kilo sto bi rekao narod, ali postojao je sistem, radilo se dan-noc, nije bio novac prioritet. Da, danas je umesto lopte prva igracka mobilni i nema pomoci. I pitanje, kome od mladih dati sansu, a nadati se vrhunskom rezultatu. Uostalom, pogledj film 250 stepenika. Pozdrav.
    (Kale_Pravi, 3. februar 2021 10:30)

    # Link komentara

  153. Pitanje glasi zasto je drzava unistila bivseg prvaka Evrope i ubedljivo najuspesniji klub u Srbiji? Da bi FMP promenio ime u CZ Beograd i oteo mesto Partizanu u EL. Tome je doprinela i sama EL koja ne zeli ozbiljan klub iz Srbije koji bi bio konkurentan. EL vise uopste ne zeli klubove sa ovih prostora sto ce se ubrzo videti ukidanjem mesta za ABA u EL.
    (roll to play, 3. februar 2021 10:24)

    # Link komentara

  154. I u vreme Partizan ove najveće dominacije najbolji klub u Srbiji je bio FMP. Izbacio je najveći broj kvalitetnih srpskih igrača i najviše srpskih reprezentativaca. Da je imao političku podršku i navijače koji bi vršili pritisak na sudije i savez, Partizan i Zvezda nebi videli titulu. Partizan nikad nije ni imao svoju školu već je uzimao najdarovitije igrače iz cele Srbije. Imao je monopol nad njima.Sad oni koji pričaju da treba da se osloni na svoju školu.... Koju vi školu imate.. Vujanic, Tomašević, Bogdanović, Stanojević, Milojević, Veša Petrović i mnogi drugi su produkt nečije druge škole..
    I za one koji velicaju Vujošević. Neka ode u Megu i kada je tako dobar trener i voli da radi sa mladim igračima, sa njima osvoji ABA ligu. Kada to bude uradio sa malim klubom koji nema političku zaštitu, svi će ga poštovati.. A FMP ima dve titule ABA lige, što je veći uspeh nego sve titule Partizana i Zvezde.
    (realan zvezdas, 3. februar 2021 10:24)

    # Link komentara

  155. Čitajući komentare grobara nije teško zaključiti zašto je patlidžan tu gde mu je mesto.
    Oni žive u prošlosti, misle da se napadima na konkurenciju, sponzore, državu može postići uspeh. Kad bi se mogli probuditi iz prošlosti videli bi, da je problem u njima.
    (MileR, 3. februar 2021 10:22)

    # Link komentara

  156. Karma.
    (Pozdrav, 3. februar 2021 10:20)

    # Link komentara

  157. Партизан ће бити пред гашењем за пар година, то и јесте циљ. Брука и срамота је што навијачи ћуте, али то нам је шпто нам је. Трпимо већ 20 година. Од Жутих до дана данашњег, мало Звездаши, мало ми.... Навикли смо да трпимо.
    (Quint, 3. februar 2021 10:16)

    # Link komentara

  158. Svi su krivi igraci,uprava najvise nesposobni Nikola Loncar koji nije pogodio ni jednog igraca,dovedes Miku,promasis sa oba trenera,promasis oba pleja,produzis ugovor sa Novicom koji ima probleme sa kolenima i ne moze da igra ni 10 minuta.Ne mozes da nadjes igraca na mestu cetvorke,ne vracas naseg igraca Drekslera iz Mladosti najboljeg igraca i strelca ABA2 lige i srpske lige.Ako je od Loncara mnogo je on mora biti smenjen klavni je krivac za neuspehe Partizana.
    (srdjan, 3. februar 2021 10:16)

    # Link komentara

  159. Karma je čudo.
    (miks, 3. februar 2021 10:16)

    # Link komentara

  160. kontrolisano uništavanje.
    (prosto, 3. februar 2021 10:16)

    # Link komentara

  161. (dekigrobar011, 3. februar 2021 09:50)
    Dobro pitanje si postavio dali su neki pocrveneli na dešavanje. Moje pitanje je dali si ti pocrveneo podsetivši se kako ste vi jedno vreme harali košarkaški nebom. Kad se setim kako je počelo, "Popoviću, sutra na trening u Partizan", i nastavilo se kroz budućnost.
    (Verebi Lovra, 3. februar 2021 10:15)

    # Link komentara

  162. Gazili ste dvadeset godina, hteli da uništite Zvezdu. Ove godine nećete osvojiti ništa ni u jednom sportu.
    (Rajko, 03. februar 2021 09:29)

    Како бих ти рекао... ФМП.
    (Јабучило, 3. februar 2021 10:14)

    # Link komentara

  163. Problem su pare sigurno, kao i uvek.
    (bulldog, 3. februar 2021 10:14)

    # Link komentara

  164. Најбоље је да доведу још 10 странаца, ови не ваљају.
    (Стара школа, 03. februar 2021 09:26)

    А да неком дамо држављанство, шта мислиш?
    (Јабучило, 3. februar 2021 10:13)

    # Link komentara

  165. ma njima je ipak najvaznije sto je zvezda 17 u EL
    (muke grobarske, 3. februar 2021 10:12)

    # Link komentara

  166. Stanko,a sada skokni do Zeleznila po sendvič i sok...
    (Dejo skojevac, 3. februar 2021 10:10)

    # Link komentara

  167. Mene interesuje dali je nadoknadjeno Trinkijeriju to što je "prodao kuću na moru" da bi doveo pojačanje za Partizan. Verujete li u BABA ROGU.
    (Verebi Lovra, 3. februar 2021 10:07)

    # Link komentara

  168. Prosle godine bilo nikad jaci Partizan...a ove godine opet drzava hoce da ih unisti...oa u krug.
    (jezzz, 3. februar 2021 10:07)

    # Link komentara

  169. Grobari - Evroliga nije vaša briga!
    (Toplica, 3. februar 2021 09:58)

    # Link komentara

  170. Sve je objasnio Željko Pantić. Čovjek je prorok. Partizan će uskoro doći ispod nivoa KK Split nekadašnjeg velikana. Druga ABA liga će biti realnost. Od Partizana će ostat samo dugmići.
    (Joksim, 3. februar 2021 09:57)

    # Link komentara

  171. Košarkaska liga Yuge je 80tih bila najbolja nakon NBA ! Igrali isključivo domaći igrači!
    Npr. Jugoplastika je ispala u 2 ligu... onda se sa mladim igračima ( Kukoč,Rađa,Perasović itd. ) brzo vratila u 1.ligu. 88' se pojačala sa par iskusnih igrača (npr Duško Ivanović)...i 3x zaredom bila prvak evrope !
    Zaključak: Treba forsirati mlade talente i biti strpljiv... rezulrati će se brzo ostvariti. Treba dozvoliti max 2 straca i to one koji čine razliku i od kojih mladi mogu učiti !
    (Panac, 3. februar 2021 09:37)

    Jugoplastika nije ispala ikada u II ligu tih godina i drzi se navedenog naslova,teme sadasnje.
    (eto, 3. februar 2021 09:56)

    # Link komentara

  172. Sa Partizanom se nista neobicno ne desava. Nalazi se upravo tamo gde i treba da se nalazi. Tamo gde mu je uvek bilo mesto. Od osnivanja.
    (Stanko, 3. februar 2021 09:56)

    # Link komentara

  173. Lol dolazak Dangubića bukvalno nikakvu prašinu nije digao, nikoga nije bilo briga
    (Valjevska podvala, 3. februar 2021 09:53)

    # Link komentara

  174. Drago mi je sto je na kraju teksta citiran Dusko Vujosevic. U tim, i mnogim drugim, njegovim "velikim mislima" je koren nezadovoljstva navijaca Partizana. Taj covek je tim frazama koje jako dobro zvuce zamazivao oci navijacima, skrecuci paznju sa cinjenice da su rezultati koje je postizao bili posledica nenormalnih (finansijskih i svih drugih) privilegija koje im je tadasnja vlast davala. Ti isti navijaci nisu hteli da vide premlacivanje sudija u vrscu, trojke iz auta, kriminalce koji dovode sudije na utakmice... Slusao se "General" i njegove " velike misli". Sada, kad nema te podrske vladti, Partizan je vracen tamo gde je bio a "general" i dalje naplacuje svoje "casove ljubavi". Izlaz (za navijace) je povratak u stvarnost.
    (Iber, 3. februar 2021 09:53)

    # Link komentara

  175. Kakvo pitanje, samo oni uz IQ manji od broja njihovih cipela bi imali problem da odgovore.
    Sistematsko urušavanje
    SD Partizan zadnjih 5-6 godina uz postavljanje "podobnih " uprava na čelo fudbalskog, košarkaškog, vaterpolo, odbojkaškog, rukometnog i svakog kluba iz ove familije.
    U isto vreme, pazi slučajno vaskrsenje svih dužničkih, zamrznutih, preobraženih i bez svake vrednosti klubova crveno-bele boje. Ok, tako je uvek kroz istoriju gde sila Boga ne moli. Osim u nekim opet slučajnim primerima gde recimo projekti tipa "Evropska Zvezda" iz perioda 2008-2011 ima više finansija od neprikosnovenog vladara tog doba KK Partizan !
    Samo su trenere(Pešić) plaćali više nego pola rostera učesnika F4 2010 u Parizu. Elem, od kuknjave nema vajde a očekivati da neki pocrvene od stida i savesti još manje.
    Okrenuti se stvaranju mladih igrača što u perspektivi može značiti da kad prodje suludo takmičenje za F16 Euroligue možemo polako sklapati tim sa osnovom domaćih igrača i uz 2-3 stranca kockati tim.
    Valjda će i najveći navijač mezimice pustiti i neku drugu mladost Srbije da učini nešto u ovakvom vremenu.
    Organizovati navijače da koliko toliko na bilo koji način pomognu da se div uzdigne jednog dana i nesebičnim delovanjem(podrška u hali, na treningu, na poslu, neki SMS ili bilo šta) pokažemo da duh institucije i dalje živi.
    Sa verom u Boga,
    Živeo Partizan !!!
    (dekigrobar011, 3. februar 2021 09:50)

    # Link komentara

  176. Navijači Partizana to neće nikad priznati ali sadašnje stanje je zaostavština Danilovića i Vujoševića. Mislim i na finansijski i sportski segment. Dok su oni verili i oblačili mogli su da rade šta hoće. Mogli su da dovedu bilo kog igrača, novca je bilo kao blata, a šurovanje sa sudijama ili njihovo pritiskanje bilo je nešto što se podrazumeva. Kada je kada ispražnjena, kvalitetni igrači su prestali da dolaze, Zvezda se oporavila i sad imamo ovo danas. Naviknuti na privilegovan status uprava i navijači se teško mire sa činjenicom da toga više nema i umesto da se bave svojim dvorištem uglavnom se bave klubom iz komšiluka. Na taj način teško će rešiti svoje probleme i stiglo ih je ono...najteže je imati pa nemati.
    (Fenomen, 3. februar 2021 09:48)

    # Link komentara

  177. Trinkijeri.
    (Masariko, 3. februar 2021 09:47)

    # Link komentara

  178. Pogrešno vođenje kluba. Od izbora igrača,trenera pa nadalje. Ostoja se foliranja da voli Partizan, a u stvari svojom politikom gura klub u propast. Partizanu trebaju njegova deca i bivši igrači i članovi kluba, koji stvarno vole klub i koji mogu da pomognu. Tu su Kuća,Pranja,Dule,Željko,Divac,Paspalj...... Ko je taj Filipovski? Zar on da spašava Partizan. Pa videli smo kako! Što pre čistkama...
    (Momir Mijajlović, 3. februar 2021 09:45)

    # Link komentara

  179. Ko je kriv? Svi znamo ko je planski uništio Partizan u svim sportovima. Od Hokeja do Košarke.
    (Igor Obrenovac, 3. februar 2021 09:45)

    # Link komentara

  180. Samo da je Angola ostao...
    (Aleksa78Junior, 3. februar 2021 09:44)

    # Link komentara

  181. Propast je pocela onog trenutka kada je otisao Trinkijeri! Jasno se videlo kako sistem funkcionise kad su on i Vujosevic vodili ekipe, a jos jasnije se vidi kako to izgleda kad vode pocetnici poput Scepe, Canka, dal bese Bozic, nzm nije ni bitno i evo sad Filipovski koji nije pocetnik ali svakako nije taj kalibar da vodi jaci klub...
    (Brada, 3. februar 2021 09:44)

    # Link komentara

  182. Vratiti Duleta makar igrali i ABA 2 ligu i srpsku ligu . Nije ni ucestvovanje u Evropi presudno . Uciniti sve da se od klinaca u buducnosti sastavi perspektivan tim pa jednoga dana sa pravim pojacanjima ( ne moraju to biti vrhunski igraci vec lica sa energijom i posvescenoscu ) vratiti se na staze uspeha. Jer KKP je nasa svetinja.
    (Istina, 3. februar 2021 09:43)

    # Link komentara

  183. PROBLEM/RESENJE

    Ono sto najvise boli KKP nisu izgubljene utakmice nego ne-moc i ne znanje da se nesto promeni.Kada god vidis da igraci beze, a KKP se raspada,to su uvek finansiska pitanja.Ali ono sto je naj-bolnije je ne-mogucnost KKP da se suoci sa cinjenicom da KKP vise nije tim za vrhunske domete,da 7 miliona duga je ogroman balast,da tim grca pod dugovima i da svi beze od njega.
    KKP treba raspustiti ovaj tim,omladincima predvodjeni Trifunovicem igrati ostatak ove ali i sledece 2 sezone,sanirati dug i uz eventaualnu prodaju igraca Negde na pocetak sezone 2023-24,ponovo se vratiti,sa minimum dugom,mladom selekcijom i timom koji se moze zadrzati,i priustiti..
    (sasha the red Baron..., 3. februar 2021 09:42)

    # Link komentara

  184. Kriva je uprava koja ispunjava zadatak.
    (nik sloter, 3. februar 2021 09:41)

    # Link komentara

  185. Kompleks malog kluba.
    (Tito partija crno bela armija, 3. februar 2021 09:41)

    # Link komentara

  186. Samo nam Ostoju ne dirajte!
    (Jovica, 3. februar 2021 09:40)

    # Link komentara

  187. jedan čovek
    (showlow, 3. februar 2021 09:40)

    # Link komentara

  188. Covek na zadatku, imenom i prezimenom ostoja mijailovic. Apsolutna jednakost sa vucelicem, vazurom i slicnima. Nije tesko provaliti da su tu da Partizan slucajno ne bi bio konkurentan, pisem o tome od momenta kada su ih ugurali u klub. Dok se ova vlast ne promeni nema boljitka to je jasno.
    (stoler, 3. februar 2021 09:39)

    # Link komentara

  189. Kriva je ona trojka čika Nolana Smita, zatim Radonja a i Danilović nije bez krivice!
    (cukce, 3. februar 2021 09:39)

    # Link komentara

  190. Košarkaska liga Yuge je 80tih bila najbolja nakon NBA ! Igrali isključivo domaći igrači!
    Npr. Jugoplastika je ispala u 2 ligu... onda se sa mladim igračima ( Kukoč,Rađa,Perasović itd. ) brzo vratila u 1.ligu. 88' se pojačala sa par iskusnih igrača (npr Duško Ivanović)...i 3x zaredom bila prvak evrope !
    Zaključak: Treba forsirati mlade talente i biti strpljiv... rezulrati će se brzo ostvariti. Treba dozvoliti max 2 straca i to one koji čine razliku i od kojih mladi mogu učiti !
    (Panac, 3. februar 2021 09:37)

    # Link komentara

  191. Ko je kriv? Pa upravo trinki i ta dobra hemija i forma ekipe. Uradio je nesto sto po današnjim policitickim afinitetima nije smelo da se desi.
    (laka jovanovic, 3. februar 2021 09:36)

    # Link komentara

  192. Pitaju se oni koji su videli korist od Partizana - ostale manje/vise bas briga.
    (man, 3. februar 2021 09:33)

    # Link komentara

  193. Sve bi bilo drugacije da su doveli normalnog centra i cetvorku, mladog plejmejkera naseg na pocetku sezone. Greska je bila drzati se Trinkijerijevog sistema...
    (ivan, 3. februar 2021 09:32)

    # Link komentara

  194. Partizan je prosle sezone isao na sve ili nista, trosilo se vise nego sto smo imali sve je bilo baceno u napad na Evroligu islo je sve kako treba dosla korona i sve je puklo. Trinki pobegao ostavio dugove prema igracima koje je doveo koji su bili promasaji, glavni igraci su dobili nove jace ugovore dosla nova sezona ugovori ostali isti budzet manji opet se gomilaju stranci koji su promasaji na kraju svega dobili smo dugove, lose rezultate, tim koji je u raspadu i niko nema pojma kako ce Partizan izgledati sledece sezone.
    (FM ludak, 3. februar 2021 09:32)

    # Link komentara

  195. Gazili ste dvadeset godina, hteli da uništite Zvezdu. Ove godine nećete osvojiti ništa ni u jednom sportu.
    (Rajko, 3. februar 2021 09:29)

    # Link komentara

  196. Ako ovako nastavite nista od odbrane titula u Euro kupu i ABA.Idemo Land Roversi,samo jako!
    (dusan popovic, 3. februar 2021 09:28)

    # Link komentara

  197. Klub u kome igraju Perkins, Janković, Dangubić i Zagorac još ima i dobre rezultate.
    (Lola, 3. februar 2021 09:27)

    # Link komentara

  198. Најбоље је да доведу још 10 странаца, ови не ваљају.
    (Стара школа, 3. februar 2021 09:26)

    # Link komentara

  199. Nista se ne desava. Ovo je normalno stanje Partizana. Tako je bilo i prvih 30 godina kluba. Ovo unazad 20 godina je incident.
    (Miki, 3. februar 2021 09:26)

    # Link komentara

  200. Prosle sezone su punili halu, Ostoja im je bio najbolji predsednik ikad.
    (maxx, 3. februar 2021 09:25)

    # Link komentara

  201. Desava se kletva Nolana Smita
    (nope, 3. februar 2021 09:24)

    # Link komentara

  202. Desava ono sto se I obicno desava kada odjednom ne mogu da uzimaju/kradu najbolje igrace Jugoslavije I Srbije, ne moze ni zvezda koja igra EL, to samo govori koliko je partizan bio bahat, Od Vujanica pa do ostalih...
    (realno, 3. februar 2021 09:24)

    # Link komentara

  203. Samo ne dirati Loncara i Mijailovica
    (Miki, 3. februar 2021 09:23)

    # Link komentara

  204. Puna podrška gospodinu Mijailoviću
    (Kole, 3. februar 2021 09:22)

    # Link komentara