1. @Del Piero#10

    Zaustaviću se samo na "tada su najbolji Evropljani igrali EL a sada NBA..." kakav paradoks, i tada i sada najbolji igraju NBA a to što ti misliš da je nešto najbolje a dobilo pedalu iz NBA ili nikada nije smelo da proba to...

    E za to ima izraz ..."lična impresija događaja"...

    Da ti prevedem, to što ti misliš šta je bilo najbolje očigledno nije jer nije moglo ili smelo u NBA tada, sve ostalo su TVOJE romansirane ekspresije o nekom vremenu koje normalno ne stoje JER ne odgovaraju ISTINI.

    Inače lično moje mišljenje hrkljuš u 65 pts, za mene nikakav doživljaj ali poštujem valjda je to vrh košarke šta ja znam...zato nas koji to igramo ovi koji igraju na 100+pts redovno deru sa 30-40 razlike...
    Duda, Željko, Sale Nacionale...sa najboljim našim igračima "kremom" koji pominješ igra sa NBA šta?

    Pa -30 opušteno ili I četvrtinu ili poluvreme...mani se ćoravih posla i laži koje sebi i drugima prosipaš, to je bio hrkljuš ili neki košarkaški katanaćo koji eto radio ovde u Evropi dok stvari nisu došle na druge relacije, prosto.
    (mohikanac, 30. januar 2021 16:10)

    # Link komentara

  2. Del Piero#10

    Da, prolazili ste grupu sa vise poraza nego pobeda, to sam zaboravio reci, to takodje nije tesko pronaci.
    (76er, 29. januar 2021 21:33)

    Ali smo ostvarivali rezultate kakve vi nikada nećete. Ostvarivali velike pobede u velikim utakmica, protiv velikih timova, predvođenih legendarnim igračima, ne polovnim Amerima. Pobeda smo imali dovoljno za prolaz, to je jedino merodavno. Možete vi pričati šta hoćete. :) U skorijoj istoriji dva puta među osam najboljih, jedanput među četiri najbolja. Ukupno četiri evropska trofeja, četiri F4 EL...
    Neki danas igraju TOP 16 samo zato što liga broji toliko klubova. :D
    (Del Piero#10, 30. januar 2021 01:05)

    # Link komentara

  3. Del Piero#10

    Da, prolazili ste grupu sa vise poraza nego pobeda, to sam zaboravio reci, to takodje nije tesko pronaci.
    (76er, 29. januar 2021 21:33)

    # Link komentara

  4. (76er, 29. januar 2021 17:46)

    Haha London nikad nije igrao Evroligu, a Budivelnik je igrao jer je bio šampion Ukrajine i kao takav prošao kvalifikacije za EL.

    A to da je EL sada jača je neverovatna glupost, koju može da izrekne samo neko ko nema veze sa košarkom. Tada su u Evroligu igrali najbolji evropski košarkaši, a sada najbolji Evropljani igraju u NBA, a EL igraju Amerikanci koji nemaju mesta u NBA. Da ne govorim o nakaradnom sistemu takmičenja, lošom kopijom NBA, gde više od polovina utakmica ima revijalni karakter, dok je nekada svaki meč bio jednako važan i malo je bilo prostora na kiks.

    Tadašnji PAO sa Pekovićem, Spanulisom, Jasikevičiusom, Dijamantidisom, Batistom, Focisom.
    Barsa sa Navarom, Riki Rubijom, Lorbekom, Lakovičem, Pitom Mikelom, Terensom Morisom, Ndongom, Bazileom, Franom Vaskezom.
    CSKA sa Šiškauskasom, Smodišom, Hriapom, Lengdonom, J. R. Holdenom, Kurbanovim, Švedom, Voroncevičem, Olimpijakos sa Papalukasom, Patrikom Beverlijem, Kleizom, Vujačićem Teodosićem, Burusisom, Papanikolaupm, Skorcianitisem, Čildresom, Slukasom...
    Makabi sa Alanom Andersonom, Doronom Perkinsom, Fišerom, Blutentalom, Šarpom, Eidsonom, Lazmeom, Višnjevkim, Mekelom.

    A svaki tim je bio pun kvalitetnim igračima tipa Teletović, Priđioni, Ljuj, Rudi Fernandez, Mačiulis, braća Lavrinovič, Rejes, Rakočević, Spliter.... Prelistaj malo rostere i uporedi sa današnjima.

    A o onih dve tri pobede, samo ću reći da smo u tom periodu igrali još dva 1/4 finala, jedno sa TAU Keramikom, jedno sa CSKA Moskvom, a tamo se ne stiže sa dve pobede i još 3-4 puta samo TOP16 fazu... Od raspada Jugoslavije tri puta na F4 turniru, jedan i osvojili. Molim lepo.
    (Del Piero#10, 29. januar 2021 20:01)

    # Link komentara

  5. (76er, 29. januar 2021 17:46)

    Haha London nikad nije igrao Evroligu, a Budivelnik je igrao jer je bio šampion Ukrajine i kao takav prošao kvalifikacije za EL.

    A to da je EL sada jača je neverovatna glupost, koju može da izrekne samo neko ko nema veze sa košarkom. Tada su u Evroligu igrali najbolji evropski košarkaši, a sada najbolji Evropljani igraju u NBA, a EL igraju Amerikanci koji nemaju mesta u NBA. Da ne govorim o nakaradnom sistemu takmičenja, lošom kopijom NBA, gde više od polovina utakmica ima revijalni karakter, dok je nekada svaki meč bio jednako važan i malo je bilo prostora na kiks.

    Tadašnji PAO sa Pekovićem, Spanulisom, Jasikevičiusom, Dijamantidisom, Batistom, Focisom.
    Barsa sa Navarom, Riki Rubijom, Lorbekom, Lakovičem, Pitom Mikelom, Terensom Morisom, Ndongom, Bazileom, Franom Vaskezom.
    CSKA sa Šiškauskasom, Smodišom, Hriapom, Lengdonom, J. R. Holdenom, Kurbanovim, Švedom, Voroncevičem, Olimpijakos sa Papalukasom, Patrikom Beverlijem, Kleizom, Vujačićem Teodosićem, Burusisom, Papanikolaupm, Skorcianitisem, Čildresom, Slukasom...
    Makabi sa Alanom Andersonom, Doronom Perkinsom, Fišerom, Blutentalom, Šarpom, Eidsonom, Lazmeom, Višnjevkim, Mekelom.

    A svaki tim je bio pun kvalitetnim igračima tipa Teletović, Priđioni, Ljuj, Rudi Fernandez, Mačiulis, braća Lavrinovič, Rejes, Rakočević, Spliter.... Prelistaj malo rostere i uporedi sa današnjima.

    A o onih dve tri pobede, samo ću reći da smo u tom periodu igrali još dva 1/4 finala, jedno sa TAU Keramikom, jedno sa CSKA Moskvom, a tamo se ne stiže sa dve pobede i još 3-4 puta samo TOP16 fazu... Od raspada Jugoslavije tri puta na F4 turniru, jedan i osvojili. Molim lepo.
    (Del Piero#10, 29. januar 2021 19:58)

    # Link komentara

  6. Protiv Himkija dok je igrao Faktor Guduric Fener je gubio .Cim je Faktor zamenjen fener se odlepio druga cetvrt.A posle je lako da punis stastist.Faktor si Veseli i De colo.
    (Fedor, 29. januar 2021 18:17)

    # Link komentara

  7. Kakav bre Guduric vezara neopevana.Koja bre repka sa njime,znamo ga mi dobro klako igra za Srbiju.Covek vec ima i godine.Dokle da ga cekamo
    (Ramones, 29. januar 2021 17:48)

    # Link komentara

  8. Što se tiče tuče sa Hempfarmom, ona je počela pri vođstvu Partizana od dva razlike. Nakon koškanja Marića i provokatora Katića ispod koša. Poslednji minut utakmice je odigran tri na tri, a ne pet na tri kako su neki npr. igrali. S tim što taj Partizan u tri utakmice nije mogao da dobije ni Makabi u 1/4 finalu EL, a pred njim su padali Barsa, Panatinaikos, Efes još mnogi, sve do F4 turnira, gde opet nije izgubio utakmicu u regularnih 40minuta. A Hemofarm i Radnički su nestali sa mape, upravo jačanjem Zvezde i to je prosto činjenica. Ne samo oni, već je od tada i Partizan pao u tešku situaciju. Dakle od situacije gde smo imali jak Partizan u Evroligi ( sa najviše dva-tri stranca), u jednom momentu i dva evroligaša, pa FMP i Hemofarm kao polufinaliste ULEB kupa i osvajače ABA lige, pa Zvezdu i Radnički sa solidnom ulogom u ULEB kupu, sada smo dospeli na jednog Evroligaša koji se sa 10 stranaca bori za top 15, u ligi od 16 klubova i Partizan koji igra Evrokup, sa takođe velikim brojem stranaca. FMP služi za razvoj igrača Zvezdi, Mega da menadžeri uzimaju pare... To je to.
    A npr. u srpskom fudbalu se vidim propozicije menjaju u sred sezone, kad nekima to odgovara. I to već dve uzastopne godine.
    (Del Piero#10, 29. januar 2021 17:21)

    Sve si ti to lepo zamotao i naterao vodu na JNA vodenicu. S tim sto nije sve bas tako kako ti kazes, Hemofarm nije propao zbog Zvezde, sticacajem okolnosti moj deug je trenirao tamo dugi niz godina (prosao sve mladje kategorije) i zna se sta se zapravo tu desilo, grad i odredjeni ljudi iz grada su se tu ucepili malo vise, Hemofarm je hteo da da i vece pare kao sponzor, ali kad je video sta se desava, nije to uradio i povukao sponzorstvo u potpunosti. A i te stvari su se desavale mnogo pre 2011. Al ajde napisao si dugacak komentar, malo se uhvatio patetike i nostalgije i nalupao se ko nezdrav. Dakle Partizanu se ne ne moze osporiti taj F4 2010. ali pre toga i posle toga ste u Evroligi imali koliko pobeda u grupi, dve, tri? Pricamo u Evroligi gde je igrao London Towers, Budiveljnik itd, nemoj da se pravis blesav. Evroliga je sada mnogo teza i ti to znas.
    (76er, 29. januar 2021 17:46)

    # Link komentara

  9. (neki veliki dr, 29. januar 2021 13:12)

    Kad već pominješ ove transfere. Ne znam koliko pratiš sport generalno, ali zar nisu Levandovski i Gece postali igrači Bajerna nešto uoči finala Bajerna i Dortmunda u Ligi šampiona? I pre tog finala se znalo da će ovi igrači dogodine igrati za svog finalnog protivnika. Dvojica najboljih igrača Borusije u tom momentu. Jako slična situacija sa Anrijem, kojeg je Barselona vrbovala i uoči finala sa Arsenalom 2006. godine. Anri je već sledeće godine otišao u Barselonu. Ima sigurno još tih primera, ali meni ovo pada na pamet trenutno.

    Što se tiče tuče sa Hempfarmom, ona je počela pri vođstvu Partizana od dva razlike. Nakon koškanja Marića i provokatora Katića ispod koša. Poslednji minut utakmice je odigran tri na tri, a ne pet na tri kako su neki npr. igrali. S tim što taj Partizan u tri utakmice nije mogao da dobije ni Makabi u 1/4 finalu EL, a pred njim su padali Barsa, Panatinaikos, Efes još mnogi, sve do F4 turnira, gde opet nije izgubio utakmicu u regularnih 40minuta. A Hemofarm i Radnički su nestali sa mape, upravo jačanjem Zvezde i to je prosto činjenica. Ne samo oni, već je od tada i Partizan pao u tešku situaciju. Dakle od situacije gde smo imali jak Partizan u Evroligi ( sa najviše dva-tri stranca), u jednom momentu i dva evroligaša, pa FMP i Hemofarm kao polufinaliste ULEB kupa i osvajače ABA lige, pa Zvezdu i Radnički sa solidnom ulogom u ULEB kupu, sada smo dospeli na jednog Evroligaša koji se sa 10 stranaca bori za top 15, u ligi od 16 klubova i Partizan koji igra Evrokup, sa takođe velikim brojem stranaca. FMP služi za razvoj igrača Zvezdi, Mega da menadžeri uzimaju pare... To je to.
    A npr. u srpskom fudbalu se vidim propozicije menjaju u sred sezone, kad nekima to odgovara. I to već dve uzastopne godine.
    (Del Piero#10, 29. januar 2021 17:21)

    # Link komentara

  10. Dobar tekst, ali ovde treba biti pazljiv. Pokazalo se da Gudura mora da ima loptu u rukama malo vise da bi imao svoj doprinos timu, ali u Nba-u on to ne moze da dobije, tako da je EL za njega pravo resenje. Radio je u Americi na fizickoj snazi sto je jako dobro zbog kontakt igre, a sad je dobro sto radi sa Igorom, i samo da ga zaobidju povrede, bice nosilac igre repke. Ipak, u EL, stavljam Fener iza Barse, Csk, Reala i Efesa, tako da je top8 lep uspeh, sve preko toga iznenadjenje.
    (Demar Derozan, 29. januar 2021 16:58)

    # Link komentara

  11. @Del Piero10

    Partizan je direktnom kradjom i malverzacijama ugasio BFC Beočin, Hemofarm, Radnički Kragujevac, itd... Nikada na svetu, u istoriji sporta nije zabeleženo da trener jedne ekipe, u toku finalne serije, dogovori prelazak u protivnicku ekipu. (Muta iz BFC u KKP). U NBA su kaznili Bogdana i Milvoki jer su van predviđenog termina dogovarali trejd primera radi. Zato smo mi tu gde jesmo, USA je tu gde jeste. Ima nas koji pamtimo i kradje, stipanje, davljenje sudija i ono najsramnije - tuče sa Hemofarmom kada god su ovi bili blizu da pobede. Objavite mi komentar molim, trudio sam se da se lepo izražavam i sa postovanjem
    (neki veliki dr, 29. januar 2021 13:12)

    Kad već pominješ ove transfere. Ne znam koliko pratiš sport generalno, ali zar nisu Levandovski i Gece postali igrači Bajerna nešto uoči finala Bajerna i Dortmunda u Ligi šampiona? I pre tog finala se znalo da će ovi igrači dogodine igrati za svog finalnog protivnika. Dvojica najboljih igrača Borusije u tom momentu. Jako slična situacija sa Anrijem, kojeg je Barselona vrbovala i uoči finala sa Arsenalom 2006. godine. Anri je već sledeće godine otišao u Barselonu. Ima sigurno još tih primera, ali meni ovo pada na pamet trenutno.

    Što se tiče tuče sa Hempfarmom, ona je počela pri vođstvu Partizana od dva razlike. Nakon koškanja Marića i provokatora Katića ispod koša. Poslednji minut utakmice je odigran tri na tri, a ne pet na tri kako su neki npr. igrali. S tim što taj Partizan u tri utakmice nije mogao da dobije ni Makabi u 1/4 finalu EL, a pred njim su padali Barsa, Panatinaikos, Efes još mnogi, sve do F4 turnira, gde opet nije izgubio utakmicu u regularnih 40minuta. A Hemofarm i Radnički su nestali sa mape, upravo jačanjem Zvezde i to je prosto činjenica. Ne samo oni, već je od tada i Partizan pao u tešku situaciju. Dakle od situacije gde smo imali jak Partizan u Evroligi ( sa najviše dva-tri stranca), u jednom momentu i dva evroligaša, pa FMP i Hemofarm kao polufinaliste ULEB kupa i osvajače ABA lige, pa Zvezdu i Radnički sa solidnom ulogom u ULEB kupu, sada smo dospeli na jednog Evroligaša koji se sa 10 stranaca bori za top 15, u ligi od 16 klubova i Partizan koji igra Evrokup, sa takođe velikim brojem stranaca. FMP služi za razvoj igrača Zvezdi, Mega da menadžeri uzimaju pare... To je to.
    A npr. danas imamo u fudbalu situaciju da se dve sezone za redom, pravilnik o broju stranaca menja u sred sezone, onako kako to odgovara jednom klubu. Molim lepo.
    (Del Piero#10, 29. januar 2021 16:51)

    # Link komentara

  12. Teodosic,Micic,Jaramaz,Nedovic,Bogdanovic,Guduric,Kalinic,Lucic,Bjelica,Petrusev,Milutinov,Jokic
    (maxa, 29. januar 2021 16:07)

    # Link komentara

  13. Treba nam najjači mogući Gudurić za Olimpijske igre,
    a ne onaj mali uplašeni zeka sa svetskog prvenstva koji ne dobija šansu čak ni u garbidž-tajmu, pa onda kada silom prilika mora da uđe u igru - pogubi se skroz.
    Dobri treneri igračima bilduju samopouzdanje, a ne urušavaju ga.
    (NNN, 29. januar 2021 12:33)
    cak je i takav guduric, potpuno preplasen i pogubljen, dao trojku za nase vodjstvo protiv argentine u poslednjoj cetvrtini... pomislio sam: to je to, dovoljno od njega, sada cemo ih sabiti... nazalost nisam bio u pravu...
    (lal, 29. januar 2021 15:41)

    # Link komentara

  14. Treba nam najjači mogući Gudurić za Olimpijske igre,
    a ne onaj mali uplašeni zeka sa svetskog prvenstva koji ne dobija šansu čak ni u garbidž-tajmu, pa onda kada silom prilika mora da uđe u igru - pogubi se skroz.
    Dobri treneri igračima bilduju samopouzdanje, a ne urušavaju ga.
    (NNN, 29. januar 2021 12:33) ž

    Sve dok imamo Džordana niko nam ne treba. Nikada medalju zlatnu nećemo videti dok se jedan igrač pita za sve
    (toliko, 29. januar 2021 14:58)

    # Link komentara

  15. Ključno je što je Kokoskov, za pola godine u Euroligi vise naucio o basketu nego za 20 godina provedenih u NBA. Promenio je napadačke setove, zategao odbranu i promenio ponašanje na klupi sto je jednako važno. Sad skakuće pored klupe, prigovara sudijama, viče na igrače...emituje energiju sa klupe. Setite se na početku, kad su ga kantali sa po 40 razlike, nemo je gledao, ne znajući šta ga je uopšte snašlo. Ili Švajcarska i braća Mladjan...Spreman je dakle da uči, što je više nego pohvalno. Mislim zbog reprezentacije. Kako je to na početku izgledalo, ovo je majka Mara....I da, oslobodio se Bobija Dixona, onoga sto je mrljavio loptu u napadu 18 sekundi a u odbrani nije postojao. Napred Kokoškov...može to jos bolje !
    (Goks, 29. januar 2021 14:53)

    # Link komentara

  16. Gudurić je odličan timski igrač. Nije igrač koji će davati uvek 20+ poena, ali je jako pametan igrač, dobar šuter, zna i da postavi igru. Protok lopte sa njim u ekipi je mnogo bolji. Sasvim dobar defanzivac. Naravno da ima nedostataka. Nije dovoljno usavršio tehniku. Kokoškov za sada izvlači najbolje iz Gudurića.
    (boki, 29. januar 2021 14:40)

    # Link komentara

  17. Povratak Veselog je faktor preokreta.Gudura igra dosta dobro ,a biće i bolji dok se privikne u potpunosti.
    (vojislav, 29. januar 2021 14:38)

    # Link komentara

  18. Ma koji Kokoškov blage veze on nema. Tomoć, Obradović, Radonja, Alempije - to su treneri, videćete vi..
    (Poslednja 88-ica, 29. januar 2021 14:27)

    # Link komentara

  19. Objavite mi komentar molim, trudio sam se da se lepo izražavam i sa postovanjem
    (neki veliki dr, 29. januar 2021 13:12)

    U redu je Nebojša, objavljen vam je “komentar”, o tome što iznosite neistine neki drugi put. Pozdravite vaše.
    (Dlakavi, 29. januar 2021 14:23)

    # Link komentara

  20. "Istanbul je za mene druga kuca."

    Stub srpstva!
    (Nebojsa, 29. januar 2021 14:10)

    # Link komentara

  21. Nešto sam propustio,duh Džordana ušao u Guduru?!Oh wait no...
    (Bobisha, 29. januar 2021 14:05)

    # Link komentara

  22. Neki veliki. Nikolić je prešao u sledećoj sezoni.
    Lazove..
    (djoka, 29. januar 2021 13:41)

    # Link komentara

  23. Obicno tako bude kada u steku imas pare pa ne moras da radis dzabe.
    (Najbolji je opancarev lepak., 29. januar 2021 13:28)

    # Link komentara

  24. DelPiero,ne jednog,uzdizanje samo dva kluba srozala srpsku kosarku,a to su blizanci,plus ljudi koje vode blizance nemaju su za 3 koplja od rukovodsva koje ranije vodili blizance...
    (Kirche, 29. januar 2021 13:19)

    # Link komentara

  25. Covek koji je napravio "karijeru" zahvaljujuci Misku. Najveca prevara od igraca. Odigrao 2 dobre utakmice u zivotu i covek bio u nba. Kad znate da je on imao preko 15 peona. Samo na osnovu Miskovih veza bio u nba, inace je prosecan evroligaski igrac, i to prosecnog tima za 2 petorku.
    (aabb, 29. januar 2021 13:12)

    # Link komentara

  26. @Del Piero

    Partizan je direktnom kradjom i malverzacijama ugasio BFC Beočin, Hemofarm, Radnički Kragujevac, itd... Nikada na svetu, u istoriji sporta nije zabeleženo da trener jedne ekipe, u toku finalne serije, dogovori prelazak u protivnicku ekipu. (Muta iz BFC u KKP). U NBA su kaznili Bogdana i Milvoki jer su van predviđenog termina dogovarali trejd primera radi. Zato smo mi tu gde jesmo, USA je tu gde jeste. Ima nas koji pamtimo i kradje, stipanje, davljenje sudija i ono najsramnije - tuče sa Hemofarmom kada god su ovi bili blizu da pobede. Objavite mi komentar molim, trudio sam se da se lepo izražavam i sa postovanjem
    (neki veliki dr, 29. januar 2021 13:12)

    # Link komentara

  27. @Del Piero

    Partizan je direktnom kradjom i malverzacijama ugasio BFC Beočin, Hemofarm, Radnički Kragujevac, itd... Nikada na svetu, u istoriji sporta nije zabeleženo da trener jedne ekipe, u toku finalne serije, dogovori prelazak u protivnicku ekipu. (Muta iz BFC u KKP). U NBA su kaznili Bogdana i Milvoki jer su van predviđenog termina dogovarali trejd primera radi. Zato smo mi tu gde jesmo, USA je tu gde jeste. Ima nas koji pamtimo i kradje, stipanje, davljenje sudija i ono najsramnije - tuče sa Hemofarmom kada god su ovi bili blizu da pobede. Objavite mi komentar molim, trudio sam se da se lepo izražavam i sa postovanjem
    (neki veliki dr, 29. januar 2021 13:11)

    # Link komentara

  28. 8 pobeda za redom je veliki uspeh, ali ipak treba uzeti sa rezervom jer je 7 od tih 8 pobeda bilo protiv timova iz donjeg dela tabele (zvezda, himki, olimpijakos, panata, baskonija, makabi i asvel) samo je cska iz gornjeg dela tabele
    (..., 29. januar 2021 13:07)

    # Link komentara

  29. Ne razumeju ovde ljudi sta je Amerika. U americi nema blejanja, izlazenja, košarkaši zive spartanskim životom. Zato se mnogi iznenade kada neko ko nije igrao tamo dodje u EL i igra se sa ovima odavde. Zato je Amerika najveca sila na svetu, jer mnogo rade i mnogo ulažu u sve talente koji dodju kod njih. Jako mi je drago zbog Kokoskova, znalo se odmah da mu treba period adaptacije na evropu, evropske igrače i nacin rada, ali covek drzi košarku u malom prstu.
    (neki veliki dr, 29. januar 2021 13:02)

    # Link komentara

  30. Regionalna liga je srozala srpsku i hrvatsku kosarku i pase samo Sloveniju, Republiku Srpsku i CG patuljaste zemlje. cz je predzadnja i naravno da nezasluzuje aba prestavnika u el.
    (Beoman, 29. januar 2021 12:17)

    Srpsku košarku je srozalo favorizovanje jednog tima, koji je nametnuo politiku kupovine skupih stranaca zarad instant rezultata. U jednom periodu imali smo Partizan, Hemofarm, Zvezdu, Radnički sa po nekoliko igrača reprezentativnog kalibra, u istoj toj ABA ligi. Sada od šest srpskih klubova (računam i Igokeu) u ABA ligi imamo dva potencijalna reprezentativca, Jaramaza i Petruševa... Tokom uzdizanja jednog kluba nestali du Hemofarm koji je izbacio igrače poput ( Milana Mačvana, Bobija Marjanovića, Stefana Markovića, Darka Miličića, Marka Simonovića, Danila Anđušića, Luku Mitrovića, Raška Katića...) Radnički koji je promovisao ( Nikolu Kalinića, Stefana Jovića, Dragana Milosavljevića, Stefana Birčevića, Marka Čakarevića). Svi ovi igrači su bili ili su i dalje reprezentativci. Neki su u njoj ostavili više ili manje traga, ali su zaslužili poziv u nju. Sada je gore pomenuta politika potpuno uništila "proizvodnju reprezentativaca"...
    (Del Piero#10, 29. januar 2021 13:00)

    # Link komentara

  31. U gotovo svim pobedama top partije Dekola, Veselog i produdjenog Pjera. Gudura igra sasvim korektno, ali taj uticaj nije bas toliki.
    (1t cr0wd, 29. januar 2021 12:58)

    # Link komentara

  32. Dobar igrac bez daljnjeg ali stubovi i nosioci igre Fenera su Dekolo, Veseli, Braun
    (nerealno, 29. januar 2021 12:57)

    # Link komentara

  33. svaka čas' doktore, 29. januar 2021 12:15
    čekaj FMP onaj što ste pobegli zbog ekonoma?Crvena Zvezda je ove godine pobedila Real u Madridu što Partizai nije uspelo nikad!!!CSKA, Baskoniju, Panateikos, Asvel, Valensiju...a koga ste vi dobili Krku,Borac? a da niste?...bićete u Evrokupu zadnji tj 16!!!
    (cska-partizan 88:46, 29. januar 2021 12:46)

    # Link komentara

  34. Kakav bre Kokoškov, čovek nema pojma.
    (Unuk četnika, 29. januar 2021 12:43)

    # Link komentara

  35. Gudura me je prijatno iznenadio. Fener igra nemilosrdno u poslednje vreme. Možda je Marko taj šraf koji je nedostajao, možda oporavljeni De Kolo i Veseli,...ne znam. Želim im sve najbolje u nastavku EL a Marku da svoje najbolje minute pokaže u dresu Srbije. Sportski pozdrav!
    (Crvena Zvezda Tirana 22.04.1945., 29. januar 2021 12:42)

    # Link komentara

  36. Nije ni u dva najbitnija igrača. Lovern, Milutinov i Veseli su u top 5 centara lige a zna se gde su se izbrusili...
    (walt, 29. januar 2021 12:37)

    # Link komentara

  37. 11, 3 i 3?

    Samo Miško može od ovoga da napravi senzaciju. Plaćeni oglas.
    (Mitch, 29. januar 2021 12:35)

    # Link komentara

  38. Treba nam najjači mogući Gudurić za Olimpijske igre,
    a ne onaj mali uplašeni zeka sa svetskog prvenstva koji ne dobija šansu čak ni u garbidž-tajmu, pa onda kada silom prilika mora da uđe u igru - pogubi se skroz.
    Dobri treneri igračima bilduju samopouzdanje, a ne urušavaju ga.
    (NNN, 29. januar 2021 12:33)

    # Link komentara

  39. Vratio se Gudura i De Colo i eto rezultata. Dok su igrali Veseli, Eddie, Pierre, Lorenzo, Barthel, Ulanovas, Dixon, Mahmutoglu, koji su vrhunski igrači, bili su čak iza Zvezde. E sad, ko je faktor ovih pobeda nije teško zakljuciti, ako niste klubaški ostrašćeni..
    (Spale, 29. januar 2021 11:16)

    Mi nismo, ali ti jesi definitivno jer verovatno ciljaš na faktor iz naslova.
    Ja bih pre rekao da je faktor Kokoškov, uspeo je da složi kockice, nisu na terenu više kao raspuštena banda, već se zna tačno ko šta radi.
    Gudura je realno samo produžio rotaciju i dodao desetak sigurnih poena i to je sve. Reći da je on baš glavni faktor je budalaština. Da neko ne shvati pogrešno, ima i njegove zasluge, ali daleko od toga da je baš on i samo on glavni faktor.

    Najviše mi je upala u oči ova poslednja rečenica u kojoj pominješ klubašku ostrašćenost, jer čitajući tvoje komentare nije teško zaključiti koliko si ti ustvari nenormalno ostrašćen.
    (društvance iz predgrađa, 29. januar 2021 12:33)

    # Link komentara

  40. Regionalna liga je srozala srpsku i hrvatsku kosarku i pase samo Sloveniju, Republiku Srpsku i CG patuljaste zemlje. cz je predzadnja i naravno da nezasluzuje aba prestavnika u el.
    (Beoman, 29. januar 2021 12:17)

    # Link komentara

  41. Meni je drago da nas covek igra dobro ali realno, vratili su se Veseli i De Kolo koji su imali probleme sa povredama, posebno De Kolo. Sada razbijaju. I normalno Fener pobedjuje. Tim je stekao samopouzdanje, imaju timsku hemiju.. Ali klupa..Videcemo koliko mogu da izdrze. Ako se odrze u top 8 posle je sve moguce..
    (111, 29. januar 2021 12:16)

    # Link komentara

  42. Ekipa iz Železnika je nadomak osiguranog mesta u top 17, Himki teško može da ih ugrozi. Mora se priznati da je doktor Čović bio u pravu kada je na početku sezone otvoreno najavio napad na sam vrh EL.
    (svaka čas' doktore, 29. januar 2021 12:15)

    # Link komentara

  43. Dobar je Guduric i znaci za rotaciju. Ipak rezultati su pre svega zasnovani na povratku De Koloa i vracanja u formu Veselog, a ponesto ide na racun Lorenca i Pierra
    (Lakmus, 29. januar 2021 12:12)

    # Link komentara

  44. Jos sad i OKvin kad se uigra... Brutalan igrac za Evropu.
    (BokeeLee, 29. januar 2021 11:59)

    # Link komentara

  45. A dje Bogdan kineski snajper?
    (vaxilar, 29. januar 2021 11:54)

    # Link komentara

  46. Nego, pravda za zvezdu! Gde je TOP-16?
    (sone, 29. januar 2021 11:41)

    # Link komentara

  47. Nova mladost veselog je za sada kljucna za uspeh. Naravno i guduric je tas na vagi koji prevagne, pogotovo sto je on tek četvrti ili peti igrac koji valja tamo. Svaka čast kokoškovu, osim prve petorke nisu tamo neki igrači. Nesto slicno sloveniji. Videcemo koliko ce mu sada tim izdrzati, ipak ima mnogo više utakmica.
    (laka jovanovic, 29. januar 2021 11:35)

    # Link komentara

  48. pa zar on ne žari NBA-om?
    (hehe, 29. januar 2021 10:46)
    To je neka nova liga NBA-om ili?
    (Back in Black, 29. januar 2021 11:33)

    # Link komentara

  49. hahahahahahah sigurno je gudurić zaslužan, komedija lik, bolje na lakros da predje
    (deadpool, 29. januar 2021 11:31)

    # Link komentara

  50. Gudura se lepo uklopio u ekipu, ali pre će biti da je Kokoškov konačno posložio kockice. Dao je Nandu ključeve napada, pa on i Veseli razbijaju poslednjih par utakmica
    (Valjevska podvala, 29. januar 2021 11:30)

    # Link komentara

  51. Faktor povratka de koloa, mnogo vecim delom nego gudure
    (zxzxzx, 29. januar 2021 11:30)

    # Link komentara

  52. Svaki dan, pustim po nekoliko puta onu trojku Gudure u poslednjim sekundama!
    (Kontras, 29. januar 2021 11:24)

    # Link komentara

  53. Prosecan igrac, svidelo se tebi ili ne.
    (ŽOC, 29. januar 2021 11:23)

    # Link komentara

  54. pa zar on ne žari NBA-om?
    (hehe, 29. januar 2021 10:46)

    On je Goci ( Guduric )
    (Zare_i_Goci, 29. januar 2021 11:20)

    # Link komentara

  55. Niko ne moze da zabrani fmp kako cemo da se zovemo
    (moralni gmizavac, 29. januar 2021 11:18)

    # Link komentara

  56. moze biti problem.
    (Aleksej, 29. januar 2021 10:48)

    Nisi pomenuo Micica, koji je realno plej za narednih 4-5 godina, takođe tu je i Smajlagic koji ako nastavi da se razvija ima lepu budućnost, a Simonović koliko znam je CG državljanin i igrace za njihovu reprezentaciju..
    (Gro8ar, 29. januar 2021 11:05)Napisao sam jos jedan koment u pravu si Micic Milutinov itd jeste i za Simonovica si u pravu zaboravio sam da hoce za CG da igra:)
    (Aleksej, 29. januar 2021 11:17)

    # Link komentara

  57. Vratio se Gudura i De Colo i eto rezultata. Dok su igrali Veseli, Eddie, Pierre, Lorenzo, Barthel, Ulanovas, Dixon, Mahmutoglu, koji su vrhunski igrači, bili su čak iza Zvezde. E sad, ko je faktor ovih pobeda nije teško zakljuciti, ako niste klubaški ostrašćeni..
    (Spale, 29. januar 2021 11:16)

    # Link komentara

  58. Gudurić o tabluuu…uu
    (aahahhah, 29. januar 2021 11:16)

    # Link komentara

  59. Fener se nece boriti za top17 kao neki.
    (NR, 29. januar 2021 11:14)

    # Link komentara

  60. da bas je on taj sto pravi razliku. Isto tako je u NBA pravio - oh wait...
    (Ljubisa, 29. januar 2021 11:12)

    # Link komentara

  61. Evo je i tabela Evrolige!
    Na kom mestu je KKCZ Penzioni fond Srbije?
    (Mitar, 29. januar 2021 11:12)

    # Link komentara

  62. Gudura je klasa od igraca. Od njegovog dolaska Fener bez poraza on nestvarno igra. Mnogo je sazreo kao igrac bice perjanica reprezentacije uz Jokica, Bogdana i Nemanje Bjelice. Naravno tu su sada vec iskusni Nedovic, Kalina, Teo, Jovic, Boban, pa dalje Dobric, Davidovac, Jaramaz, pa Miskovic, Simonovic, Petrusev, pa nadolazeci Radanov ako pod Radonjom proigra, Pokusevski, ne treba skrenuti s uma i Apica, Ristica par potencijala iz Fmpa. Samo plej u buducnosti moze biti problem.
    (Aleksej, 29. januar 2021 10:48)Nisam ni pomenuo sve tipa Vasa najbolji plej nas trenutno, Milutinov posle Joke najbolji centar, Lucic...
    (Aleksej, 29. januar 2021 11:10)

    # Link komentara

  63. pa zar on ne žari NBA-om?
    (hehe, 29. januar 2021 10:46)

    Aa nije on ta klasa... Bogdan žari Nba-om.
    (Marx, 29. januar 2021 11:08)

    # Link komentara

  64. Gudura je klasa od igraca. Od njegovog dolaska Fener bez poraza on nestvarno igra. Mnogo je sazreo kao igrac bice perjanica reprezentacije uz Jokica, Bogdana i Nemanje Bjelice. Naravno tu su sada vec iskusni Nedovic, Kalina, Teo, Jovic, Boban, pa dalje Dobric, Davidovac, Jaramaz, pa Miskovic, Simonovic, Petrusev, pa nadolazeci Radanov ako pod Radonjom proigra, Pokusevski, ne treba skrenuti s uma i Apica, Ristica par potencijala iz Fmpa. Samo plej u buducnosti moze biti problem.
    (Aleksej, 29. januar 2021 10:48)

    Nisi pomenuo Micica, koji je realno plej za narednih 4-5 godina, takođe tu je i Smajlagic koji ako nastavi da se razvija ima lepu budućnost, a Simonović koliko znam je CG državljanin i igrace za njihovu reprezentaciju..
    (Gro8ar, 29. januar 2021 11:05)

    # Link komentara

  65. ne bih se slozio da je sila al imaju ok ekipu koja moze u top 8.. isto kao i zvezda samo zvezda nikako da se odepi sa tog zacaranog 17. mesta..
    (Pop, 29. januar 2021 11:04)

    # Link komentara

  66. Gudura je klasa od igraca. Od njegovog dolaska Fener bez poraza on nestvarno igra. Mnogo je sazreo kao igrac bice perjanica reprezentacije uz Jokica, Bogdana i Nemanje Bjelice. Naravno tu su sada vec iskusni Nedovic, Kalina, Teo, Jovic, Boban, pa dalje Dobric, Davidovac, Jaramaz, pa Miskovic, Simonovic, Petrusev, pa nadolazeci Radanov ako pod Radonjom proigra, Pokusevski, ne treba skrenuti s uma i Apica, Ristica par potencijala iz Fmpa. Samo plej u buducnosti moze biti problem.
    (Aleksej, 29. januar 2021 10:48)
    Neka to nego kako se Memfis rasapde od kad on dade otkaz. Prosle godine zamalo PO, ove dobro je ako ostanu u ligi.
    (youtube.com/user/makojaglupost, 29. januar 2021 11:03)

    # Link komentara

  67. Који бре Гудурић, тревало је време да Кокошков сложи коцкице. Углавном топ 8 максимум.
    (Серби, народ најстарији!!!, 29. januar 2021 10:55)

    # Link komentara

  68. Veseli je tu najveći faktor igra u životnoj formi u poslednjih mesec dana.Sinoc indeks 27.
    (Aleksandar, 29. januar 2021 10:52)

    # Link komentara

  69. Dobre opservacije. Gudura je zaista znatno poboljšao dribling toliko da komotno igra 1/2 i koristi visinu i snagu do maksimuma. Nije baš da je bezveze čamio u NBA. Šljakalo se. Užasno teško braniti je Marka i De Koloa u paru. To će se tek videti kako odmiče liga.

    Fener može biti ozbiljna koska i za Barsu, CSKA ili Real. Igor je spakovao tim u čas kad se lomi sezona. Čak i mrski Turci izgledaju dosta simpatičnije kad imaju manje keša i sudijske protekcije. Taman gde pripadaju.
    (prijatelj nekih prijatelja, 29. januar 2021 10:52)

    # Link komentara

  70. Eto još jedna potvrda kolika je razlika izmedju NBA i Evrope. Gudurić nije imao sreće što se tiče izbora kluba, ali da je za NBA kriterijum izuzetan talenat svejedno nema šanse da bi ga ignorisali. Zato je u Evropi kralj. Bolje mu je da razbija u Evropi nego tamo da sedi na klupi. Sutradan Bjelica kada bi se vratio verovatno bi bio MVP.
    (tocka, 29. januar 2021 10:48)

    # Link komentara

  71. Gudura je klasa od igraca. Od njegovog dolaska Fener bez poraza on nestvarno igra. Mnogo je sazreo kao igrac bice perjanica reprezentacije uz Jokica, Bogdana i Nemanje Bjelice. Naravno tu su sada vec iskusni Nedovic, Kalina, Teo, Jovic, Boban, pa dalje Dobric, Davidovac, Jaramaz, pa Miskovic, Simonovic, Petrusev, pa nadolazeci Radanov ako pod Radonjom proigra, Pokusevski, ne treba skrenuti s uma i Apica, Ristica par potencijala iz Fmpa. Samo plej u buducnosti moze biti problem.
    (Aleksej, 29. januar 2021 10:48)

    # Link komentara

  72. pogotovo pretproslu partiju, da se nelazemo Guduric je dobar za vrhunsku EL ekipu ali kljucno je forma Veselog koji je u zadnjih 8-9 utakmica kljucan faktor, pogotovo u odbrani, svakako da Veselom u napadu pomaze i Guduric time sto na njega mora da se obrati posebna paznja i plus naravno De Kolo
    (Stampar, 29. januar 2021 10:48)

    # Link komentara

  73. Ključni faktor je ipak Kokoškov.
    Gde ste sad hejteri kad je Kokoškov počeo da čerupa sve piliće redom?
    (Fudbaler, 29. januar 2021 10:47)

    # Link komentara

  74. pa zar on ne žari NBA-om?
    (hehe, 29. januar 2021 10:46)

    # Link komentara