1. Pozdrav Kosta,

    Nismo se videli od 1986.

    Da li nakon toliko godina mozes reci da li sam na svim utakmicama igrao presing na svim protivnickim bekovima preko celog terena a najvise na Sasi Djordjevicu radi nase jake odbrane ili radi treniranja napada i driblinga Djordjevica ?
    Secas se da sam bio najbrzi igrac mladjih kategorija tog vremena ?
    Secas se da sam protiv amerikanaca u Pioniru dao prvi kos nakon presecenog pasa i samostalne kontre u kojoj sam ostavio dva njihova beka za sobom koji au imali 18 a ja 15 god ?
    Secas li se da sam protiv Partizanakog puta dao oko 40 koseva jer si me pustio da igram odbranu kao i ostali, ne presing koji je ubitacan ?
    Da li sam ja bio neko ko je trenirao protivnicke igrace da se bore sa presingom ?

    Sve najbolje ti zelim.

    Dejan Perin
    (Dejan Perin, 14. jul 2021 11:01)

    # Link komentara

  2. Koji motiv za ovakvo prosipanje analiza ima čovek koji je izabrao da bude skaut?
    Da zaradi od prodaje čini mi se.
    Ako je od uticaja nek se na primer potrudi da novac kojeg u Americi ima u izobilju jednim delom usmeri i u košarkaške nacije jer su im oni baza sirovina.
    Valjda su Srbi dokazali da umeju da nauče decu osnovama.
    Treneri dokazali i mnogo šta još.
    Nebriga velikih za male uvek se na kraju pokaže kroz slabljenje sistema.
    Malo je lakše onim najvećima koji uvek mogu da doštampaju nove svežnjeve i kupe nove sirovine.
    No kao i u rudniku... Nekome zafalili rudari pa bi da nam školu košarke, nacionalni ponos, patriotizam, rezultate iz prošlosti podmeće umesto kinte.
    Bili nekad Srbi zainteresovani za rudarenje, sad nas malo više zanima menadzment.
    Valjda je to progres.
    (Zica, 11. januar 2021 11:02)

    # Link komentara

  3. @polupripitomljeni texasanin

    Citiram: “U prilog treba samo navesti da od ranih devedesetih godina (kada je Partizan postao prvak Evrope 1992. godine prim. aut.) nijedan naš trener nije osvojio bilo koju internacionalnu seniorsku titulu bilo sa reprezentacijom Srbije ili sa srpskim timom.”

    Spominjao je sve, i reprezentaciju i klubove, što realno nema veze s vezom. Potpuno mi je nejasno šta je time mislio. Za ostalo što je izjavio, kapa dole.
    (Miami Vice, 3. januar 2021 15:36)

    # Link komentara

  4. Ma Dule je problem.... Evo peta godina kako je otisao, ide nam dobro... Za jos jedno pet godina uci cemo u top 8...
    (Calvin Coolidge, 2. januar 2021 13:12)

    Taj tvoj Dule je uspesno raspirio mrznju medju navijacima i napravio mit o sebi. U tim dvema stvarima je najuspesniji.

    Inace prosecan (crnogorski) trener, koji je iza sebe imao sredstva i veliku politicku podrsku. Nista slabije rezultate (mozda cak i bolje, o tome niko ne razmislja) Partizan ne bi imao da je umesto njega na klupi bio neki drugi trener, kome govor mrznje ne bi bio jedno od glavnih oruzja.
    (Mutombo, 2. januar 2021 13:42
    Odakle ti obraz?Da li je bilo govora mržnje pre dolaska doktora iz predgradja?Da li je Vlade Jovanović pričao govorom mržnje kad je zalivan mokraćom i pljuvačkom i kad su igrači Partizana gadjani bakljama u Železniku?Da li je on prosečan crnogorski trener a Rudonja vanserijski jer je Rudonja dobio nagradu Aleksandar Gomeljski kao jedini trener koji je tu nagradu dobio a da mu tim nije bio prvak Evrope?Da li je već deset godina neko drugi guran politički i sa enormnim sredstvima pa eto niti nagrade Gomeljski niti plasmana na više od jednog top 8 (na guzove)i konstantne borbe za top 17?Neka tebe sa tvojom legendom,navijaj za FMP i uživaj.
    (UPPRD, 3. januar 2021 14:17)

    # Link komentara

  5. @Marko
    Pele proglašen nacionalnim blagom Brazila i nije mogao da igra bilo gde drugo, samo u Brazilu. Tek na kraju karijere mu je dozvoljeno da igra za Kosmos i velike pare.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (pera zdera, 3. januar 2021 03:14)

    Navijac sam Partizana, pokusacu da budem objektivan... Pratim kosarku od svetskog prvenstva 1974.godine. Doduse, gledao sam i finale 1970.godine, ali sam bio toliko mali da mi je to maglovito. Od te 1974.godine, periodi jakog Partizana se poklapaju sa najvecim uspesima srpske (i jugoslovenske kosarke). Dakle, govorimo od periodu 1974-1981, 1987-1992, 1995-2002). U periodu 1981-1986 Partizan je bio slab i reprezentacija je isla nadole.
    Od 2002 do 2006. godine Partizan nema titulu u ABA ligi (u istom periodu reprezentacija dozivljava sunovrat), Partizan prvu titulu osvaja 2006/07 i, gle cuda, 2009.godine srebro na Evropskom prvensvu, 2010 polufinale (i ona kradja protive Turske, realno je bilo finale) svetskog.
    DA budem realan, od 2014.godine Zvezda je dominantna i zaista smo u tom periodu imale jako dobre reprezentativne rezultate, tri srebrne medelje sa reprezentacijom. Dakle, to je jedini period koji vidim kao izuzetak u ovih 46 godina otkako pratim kosarku
    (da probam da budem realan, 3. januar 2021 14:05)

    # Link komentara

  6. "Taj Dule je preuzeo najjaču reprezentaciju Evrope i izbacio je iz Top 8 a iz nje izbacio jednog Rakočevića da bi igrao Avdalović dok su svi igrači rekli da neće više u takvim uslovima da igraju. "
    Toliko ti je taj Dule nabio komplekse da ni danas ne možeš da se oporaviš.Lažeš sebe ali ima nas koji pamtimo otkud u toj reprezentaciji Djuro Ostojić ,Vule Avdalović i ostali.Seti se ko je bio u KSS,kakva je bila atmosfera ,konje sve odlučio da ne igra i zašto....e moj tantuse
    (Vanja Grubač, 3. januar 2021 13:59)

    # Link komentara

  7. Licno sad vise navijam za Megu, Borac, FMP I Igokeu jer pruzaju priliku Srpskim igracima. Blizanci mi gade
    (shagger, 3. januar 2021 01:27
    Razumem zašto navijaš za FMP jer je od kako kažeš blizanaca ostao samo Partizan
    (UPPRD, 3. januar 2021 13:54)

    # Link komentara

  8. Veoma dobra i strucna analiza. Opisani su svi najveci problemi, koji ce se reprezentativno na zalost ispoljiti (verovatno) za 5-6 godina, a mozda i ranije. Najveci problemi po meni su ipak sujeta, pare (pri tom ne mislim na nedostatak para) i nas bahati mentalitet.
    (TAJL, 3. januar 2021 11:11)

    # Link komentara

  9. Meni je klinac trenirao kosarku 8 godina. Svacega sam se nagledao. Od trenera koji vise na telefonu ceo trening do standadne price da ima svoje miljenike. A to je i klinac video i jednostavno sve batalio. Inace je bio za njegov uzrast vrhunski suter ali to se ne racuna. Zao mi je ali situacija je sa mladjim kategorijama i vise nego ocajna.
    (Petar, 3. januar 2021 06:26)

    # Link komentara

  10. Upropastavanje Partizana u košarci i vaterpolu je uništilo te sportove u Srbiji.
    (Eto, 02. januar 2021 21:20)

    Upropastavanje sportova u Srbiji je krenulo sa uništavanjem sve moguće konkurencije koju je imao Partizan poslednjih 20 godina.
    (ajaJaZeMšipA, 3. januar 2021 04:45)

    # Link komentara

  11. @Marko
    Pele proglašen nacionalnim blagom Brazila i nije mogao da igra bilo gde drugo, samo u Brazilu. Tek na kraju karijere mu je dozvoljeno da igra za Kosmos i velike pare.
    (pera zdera, 3. januar 2021 03:14)

    # Link komentara

  12. @Milan

    Jedino loše u Megi je što je vodi menadžer (to ne bi smelo nikako da postoji). Radovao sam se kad je Petrušev pozvan da ihra za reprezentaciju, ali ga Miško nije pustio, to mi smeta! Zašto nije igrao??? Rekli korona, Miško demantovao, pa pta je razlog???!!!
    Oduševljen sam kako igra, zbog njega se i trudim da odgledam svaku Meginu utakmicu, samo da nastavi tako i imaćemo vrhunskog igrača (a to je i sad). Sigurno ne bi imao ovoliki prostor kod večitih i lepo je što postoji klub gde može da trenira kvalitetno i igra 30+ minuta. Samo da nema sukoba interesa, to smeta, a kod Mege ga ima i previše.
    (Ivan, 3. januar 2021 02:18)

    # Link komentara

  13. Licno sad vise navijam za Megu, Borac, FMP I Igokeu jer pruzaju priliku Srpskim igracima. Blizanci mi gade
    (shagger, 3. januar 2021 01:27)

    # Link komentara

  14. gospodo kosarkaski radnici ljubitelji kosarke narikace nemamo ovo nedostaje nam ono STA !!!!???! KO JE I STA JE PROBLEM!!!????
    moja deca treniraju kosarku u privatnom klubu punih deset godina ja idem da ih gledam.pored svoje dece koju volim najvise na svetu vidim druge momke koji su suvi talenti i koji kosarku zive a nema ko da baci oko na njih( roditelji rade ili neceili ne mogu da ih "poguraju$$") kada kazete srpska skola kosarke meni kao roditelju se povraca reci cu vam i zasto.placamo clanarinu vlasniku i treneru kluba koji je zavrsio dif ima sertifikat i sve sta je potrebno ali on mora da vrti po netu koje vezbe za koje dete treba da radi mora da sa svakim odradi individualno kako mu je lakse da suta na kos kako da se postavlja kako da se ponasa u napadu u odbrani. savez je tu samo kada se uzima kotizacija za nastup u nekoj ligi pre i posle nema instrukcija ukazivanja kako treba da se radi nekog kongresa na kome ce neko da im ukaze objasni postavi neke obaveze. licno sam bio na zavrsnom turniru kada je medalje delio prim.aut.dragan torbica u novom sadu.zar u srbiji nije bilo nikoga od reprezentativaca bivsih sadasnjih sampiona strucnjaka da dodeli toj deci medalje jer cele godine su ginuli za taj dan. o cemu ti nesrecni covece pricas u americi se zna red tamo je sve biznis i drustveno uredjenje je kapitalizam dal je surovi zaostali razvijeni to je ne bitno.u srbiji je uredjenje po potrebi malo kapitalizam malo demokratije a pomalo socijalizma i komunizma.drzava nam je trula a o sportskim savezima da i ne pricam.zamislite jednu megu i jedan partizan i zvezdu.megu vodi jedan menadzer koji ima klub samo zato da bi kupovao i prodavao igrace nije ga briga da bude prvi peti deseti u aba ligi bitno mu je da se klinci i povratnici iz nekih klubova pokazu i dobro prodaju.nekome se taj covek svidja ili ne svidja ali on postoji i ne smete ga ignorisati.partizan i zvezda posto imaju armiju navijaca stalno zickaju od drzave opstaju koliko drzava moze da im nadje sponzore i te kakve sponzore nis telekom itd. kome odgovara da se dozvoljavaju dupli arsini. mi nemamo sem blizanaca dva kluba u drzavi koja isto funkciinisu nego svako ima svoje uredjenje. kosarkaski savez prestaje da postoji kada se od prostorija saveza zatvore vrata.ja clanarinu za decu izmirujem redovno trener ih trenira i zivi od toga a iz saveza niko ga nikada nije nazvao i pitao kako to radi nije niko dosao da pogleda jedan mec zato nam ispliva neko dete kao alen a da niko nema pojma ko je odakle je. o jokicu da ne pricam kako je dosao u megu i poceo svoju igru koja do danas traje.sve mi mozete reci samo nikako ne mozete da kazete da je jokic izdanak srpske kosarke. iz saveza nisu culi za njega a on je kidao u svojoj generaciji a rade zagorac i ognjen jaramaz bili nosioci te generacije ne mogu da kazem da su njih dvojica losi kosarkasi ali vredelo bi pogledati gde je jokic a gde njih dvojica.
    (nebitan srbin, 2. januar 2021 23:08)

    # Link komentara

  15. . Кошарку ће и у Европи ускоро да играју само Црнци, понајвише амерички, али и европски и афрички. Све их је више. Што се тиче фудбала, ту је све више Јужноамериканаца, као и афричких Црнаца. До пре тридесет година ниједан клуб у Европи ни. Кошарку ће и у Европи ускоро да играју само Црнци, понајвише амерички, али и европски и афрички. Све их је више. Што се тиче фудбала, ту је све више Јужноамериканаца, као и афричких Црнаца. До пре тридесет година ниједан клуб у Европи није могао да има више од три странца у истом тренутку на терену, а међу тим странцима велики број њих су опет били Европљани, тек понеки Јужноамериканац. Пеле, на пример, никада није играо у европским клубовима. На прсте једне руке могу да се преброје Јужноамериканци који су пре деведесетих играли у Европи.
    (Марко, 02. januar 2021 19:58пример, никада није играо у европским клубовима. На прсте једне руке могу да се преброје Јужноамериканци који су пре деведесетих играли у Европи.
    (Марко, 02. januar 2021 19:58

    Gospodine Marko, Kosarka nije zabranjena stvar u Srbiji, naprotiv, mislim da poznati kosarkasi finansiraju i sponzorisu gradnju terena. Nije takodje ni natalitet ni boja koze ni zemlja porekla problem mozda smo problem MI i kako smo se posle raspada jedne "velike drzave" od 20 milijona stanovnika morali snaci sa 7 milijona, ratova, i svega ostalo. Citao sam negde i o podplacivanju, postoji, nije samo to. Postali smo mnogo sebicni i bezobrazni prema deci, mrzi nas da bacimo kesu za smece u kontejner, a ne da izvedemo decu na neku vezbicu ili improvizovan turnir pored zgrade. Roditelji su krivi tu najvise.
    (istina, 2. januar 2021 22:07)

    # Link komentara

  16. @Ivan
    Ja i dalje ne shvatam šta je loše što neko kupi igrača da bi ga " nadogradio" pa prodao. Po čemu se to razlikuje kod večitih osim što neće da istrpe nikog ali hoće državne pare?
    Opet pitam: gde bi se izgradio i nadogradio mladi srpski igrač da nema mege? Petrušev u zvezdi bi putovao i grejao klupu, u megi 6 dana trenira a sedmi igra po 30+ minuta. Tako se napreduje.
    (Milan, 2. januar 2021 22:04)

    # Link komentara

  17. U SFRJ je postojao sistem školskog sporta i košarkaških škola gde je za talenta sve bilo bukvalno besplatno, tj. kvalitet nije imao prepreku da ispliva bez obzira na socijalni status.

    30 godina je to u prekidu.

    To je kao kada bi američki sistem branio siromašnim crncima da isplivaju talentom kroz sport. Zamislite celokupni američki sport bez siromašnih crnih talenata.

    E to smo mi uspeli da uradimo.
    (Sami sebi najveći neprijatelji, 2. januar 2021 21:48)

    # Link komentara

  18. Upropastavanje Partizana u košarci i vaterpolu je uništilo te sportove u Srbiji.
    (Eto, 2. januar 2021 21:20)

    # Link komentara

  19. I kao što sam već pisao- DUŠAN IVKOVIĆ na čelo sa svim ovlašćenjima da napravi sistem što je već do sada mnogo puta učinio!
    A naravno da mesta ima i za gospodina Jankova i mnoge njemu slične!
    (blagonakloni, 2. januar 2021 18:03)

    Duda ima 78 godina, pustite čoveka nek malo i odmori. Zaslužio je.
    (Locutus, 2. januar 2021 20:47)

    # Link komentara

  20. Деца у Европи су генерално све мање баве спортом. Видео игре, телефони и рачунари су у великој мери за то заслужни. Нећу да сада кажем да ли је то добро или лоше, само хоћу да кажем да је то тако. Телевизија у време мог одрастања није имала ту моћ јер није била интерактивна. Пролазим често поред основне школе, коју сам завршио средином деведесетих, и кошаркашки и рукометни терени су пуни деце, али лопти нема нигде. Наравно, говорим о периоду пре пандемије. Ми смо се буквално отимали за терене некада. Обично би старији клинци отерали млађе. Играли смо фудбал и на улици, по парковима, по зградама, двориштима, чак и по кућама. Данас се у Србији спортом баве деца чији родитељи имају амбицију да им деца постану врхунски спортисти. Данас родитељи морају да терају децу да се баве спортом. Неће клинци више да трче за лоптом. Кошарку ће и у Европи ускоро да играју само Црнци, понајвише амерички, али и европски и афрички. Све их је више. Што се тиче фудбала, ту је све више Јужноамериканаца, као и афричких Црнаца. До пре тридесет година ниједан клуб у Европи није могао да има више од три странца у истом тренутку на терену, а међу тим странцима велики број њих су опет били Европљани, тек понеки Јужноамериканац. Пеле, на пример, никада није играо у европским клубовима. На прсте једне руке могу да се преброје Јужноамериканци који су пре деведесетих играли у Европи.
    (Марко, 2. januar 2021 19:58)

    # Link komentara

  21. @back in black

    Istina, bez igrača ništa, samo da se uklope i da se međusobno na terenu poštuju, da ima hemije kako bi mogli da funkcionišu. Videli smo 2005. kod nas kako smo prošli jer nije bilo hemije, drugarstva, već sebičnosti sujete.
    Svaka čast Željku za sve uspehe i titule, ali kakve je on igrače godinama imao u Panati, koje budžete, zatim u Feneru, ove godine nema para i nije produžio ugovor.
    Greg Popović ništa sada ne može jer nema takve igrače, ako uđu u PO super, ili Tajron Lu osvojio NBA, kako da ne, LeBron mu vodio tajm aute, govorio šta da igraju.
    Mesina preuzme tim koji je napravio Duda i osvoji titulu...
    Ima i do trenera, da se razumemo, ali ne toliko koliko im se ovde daje na značaju. Jedni bez drugih ne bi mogli.
    (Ivan, 2. januar 2021 19:09)

    # Link komentara

  22. @Mutombo

    svaka ti je na mestu! Pogodio si srž problema, koliko god mnogi to ne žele da priznaju.
    (Ivan, 2. januar 2021 18:49)

    # Link komentara

  23. I kao što sam već pisao- DUŠAN IVKOVIĆ na čelo sa svim ovlašćenjima da napravi sistem što je već do sada mnogo puta učinio!
    A naravno da mesta ima i za gospodina Jankova i mnoge njemu slične!
    (blagonakloni, 2. januar 2021 18:03)

    Пријатељу..Дуди је забрањено да ради овде. Није политички подобан, опозиција је оном ко одлучује о свему, ни опроштајну утакмицу му нису уприличили у Бгд управо јер нема мишљење ко 'онај'. Чим имаш другачије мишљење, ти си непријатељ система, државе, 'њега'. Може 'он' сад да нареди да сви скоче у бунар и свако ко одбије је непријатељ. Зашто ово пишем? Па, зато што ту лежи почетак и крај проблема, барем за овај тренутак треће деценије 21.-ог века. Када би Дуда било шта радио у КСС, то би значило да би требао да буде плаћен од државних пара, а 'онај' не да паре онима који су против њега. Дакле није проблем нити кошаркашке природе, нити Дуда, проблем је..да, баш тако..јесте, он..на њега сам мислио. У све свере живота је поставио своје људе да одлучују о свему, а система нигде. Наравно да срљамо у пропаст. Да, у свим сверама, кошарка је само једна од њих.
    (Неедукован, 2. januar 2021 18:37)

    # Link komentara

  24. Najbolja opcija na koju niko sa ovih prostora, a da se pita nešto o košarci,neće pristati jeste da ostane ABA1 i 2 al' da u timovima budu samo igrači sa ovih prostora. Evroliga i ovako lagano pokazuje želju da nas se jednom za svagda reši tako da ona ni ne treba da nam bude prioritet. Ova ideja jeste na kratke staze neprofitabilna pa nikog ko je sad tu to i ne interesuje. Na duže staze od ovoga bi svi profitirali...al nažalost nema pameti...
    (Mixer, 02. januar 2021 17:23)

    Nema to veze sa nedostatkom pameti nego sa interesima i samom prirodom ABA lige. Zastupas je, a iznosis ideje i motive koji su potpuno suprotni sa njenom sustinom, vlasnickom strukturom, svime sto to privatno takmicenje predstavlja. Cak i da je moguce to sto kazes, to ne resava problem. Malo je to klubova za bazu igraca i svi su iz jednog grada. Onda, treba neko i da napravi te nase igrace koji bi igrali ABA, 1 ili 2, svejedno. Problem je sistemski, a sistem koji valja ne moze se bazirati na regionalnoj ligi. Na kraju, iz nje u svakom trenutku drugi mogu da istupe i sta kad to nespreman docekas, sta onda? Treba da znaju svi da Hrvati, Slovenci i ostali imaju svoja jedinstvena nacionalna prvenstva koja igraju svi od pocetka do kraja. Da li ce igrati ABA 1, 2, 3, ili nesto drugo pride, to je njihova klupska stvar zbog koje sistem i kosarka u jednoj zemlji ne smeju da trpe, jos manje da budu njen talac.
    (my way, 2. januar 2021 18:25)

    # Link komentara

  25. Prijatelj sam sa mnogim igračima koji su radili sa gospodinom Jankovim! I imali su/imaju samo najbolje reči o njemu i njegovom radu!
    Dragi mi je da i iz pre udobne stolice GSW brine o srpskoj košarci!
    Slažem se sa njegovim stavovima i posebno apstrofiram na neophodnosti obnavljanja institucije Stručnog saveta. I kao što sam već pisao- DUŠAN IVKOVIĆ na čelo sa svim ovlašćenjima da napravi sistem što je već do sada mnogo puta učinio!
    A naravno da mesta ima i za gospodina Jankova i mnoge njemu slične!
    (blagonakloni, 2. januar 2021 18:03)

    # Link komentara

  26. @Milan

    ma sva sreća za nas što postoji mega, ali cilj tog kluba je da Miško nadogradi igrače koje kupi, nabilduje im statistiku i što bolje proda, iz tog razloga igrači i dolaze u Megu a ne kod večitih. Želim da kažem da menadžeri ne bi smeli da imaju svoje klubove!
    Apsolutno si u pravu za Uskokovića, ali isto treba da se kaže da kod Saleta nije igrao ni Radanov, a evo kod Radonje je dobio šansu odmah i dobro je koristi, odlično čak! A on pustao Ročestija koji nije mogao da se sastavi. Simanić nije igrao mnogo, a Teri jeste, čemu to?! Večiti jure rezultat i ne trpe mlade, nažalost, ali bar da se dovede po 2,3 dobra strana igrača, a ne 7,8 prosečnih koji zauzimaju mesto našim talentovanima...
    (Ivan, 2. januar 2021 17:45)

    # Link komentara

  27. @s
    svaka čast za komentar! Koliko puta sam gledao da naši treneri sputavaju mlade igrače u reprezentaciji samo da bi pobedili nebitnu utakmicu. Francuzi recimo izbacuju puno više igrača od nas a nemaju dobre rezultate, tj ne insistiraju na rezultatu. Sa duge strane igraju podobni, preko veze. Jokić je bio rezerva u mlađim kategorijama, Petrušev takođe.
    Upravo zbog toga, naše najveće talente i ne vidimo dok ne odu u NBA.
    (Milan, 2. januar 2021 17:32)

    # Link komentara

  28. Pravo u centar, kakav tekst... BRAVO! Samo kad bi imao još neko da ovo pročita i shvati...
    (Rokabili, 2. januar 2021 17:25)

    # Link komentara

  29. Najbolja opcija na koju niko sa ovih prostora, a da se pita nešto o košarci,neće pristati jeste da ostane ABA1 i 2 al' da u timovima budu samo igrači sa ovih prostora. Evroliga i ovako lagano pokazuje želju da nas se jednom za svagda reši tako da ona ni ne treba da nam bude prioritet. Ova ideja jeste na kratke staze neprofitabilna pa nikog ko je sad tu to i ne interesuje. Na duže staze od ovoga bi svi profitirali...al nažalost nema pameti...
    (Mixer, 2. januar 2021 17:23)

    # Link komentara

  30. Gospodine Jankov:Kakva drzava takva Kosarka. Mozete vi da analizirate do besvesti ali Uzrok je tu a posledice ocugledne. Da kibce se nesto promeniti uskoro? Nece.
    (EZeljko, 2. januar 2021 17:17)

    # Link komentara

  31. @partizan
    Nijedan trener koji je stvoren u srbiji od raspada YU na ovamo. Obradović, Ivković, Pešić, Maljković su produkt jugoslavije, Sale Đorđević i Kokoškov nisu pekli zanat u Srbiji. Radonjić i Vujošević ( crnogorci, dakle stranci kako i piše u tekstu) su jedini dovoljno dugo radili kao treneri da imaju nekakav ciklus rada iza sebe. Nijedan srpski trener to nije doživeo
    (Milan, 2. januar 2021 17:17)

    # Link komentara

  32. @Ivan
    Čemu kritike megi? Gde bi ti igrači igrali da nije mege? Problem što zvezda i partizan ne ostavljaju mesta za razvoj mladih igrača je do trenera, Trinkijeri je pokazao da može. Obradović jeste prerano oteran, ali zašto je držao u igri Ročestija a sa uskokovićem grajao klupu? Politike klubova moraju da imaju drugačije ciljeve, ako partizan i CZ neće, usmeriti novac koji država njima daje u Leskovac, Čačak, Užice..
    (Milan, 2. januar 2021 17:04)

    # Link komentara

  33. Opa GOSPODIN jedan. Ni manje ni više...
    (Dlakavi, 2. januar 2021 17:02)

    # Link komentara

  34. "Taj Dule je preuzeo najjaču reprezentaciju Evrope i izbacio je iz Top 8 a iz nje izbacio jednog Rakočevića da bi igrao Avdalović dok su svi igrači rekli da neće više u takvim uslovima da igraju. "

    Uf, i ti se pitaš kako je nekom ispran mozak? Posle 2005e, Vujošević je morao motkom da zove u reprenzetaciju. Odigrali smo sa 70% igrača iz domaće lige, i ispali od budućih šampiona(jedna lopta odlučila ishod, ne krajnji rezultat). Koliko je uspeo hemiju da namesti, govori podatak da su se svi igrači ošišali iz fazona, bratski, jednakiji.
    (Salle, 2. januar 2021 16:42)

    # Link komentara

  35. Ne razumem deo kad kaze da nijedan Srpski trener nije osvojio nijednu titulu sa srpskim seniorskim timom od 92-ge? Jesu Obradovic 95,97.98 i Pesic 2001-ve i 2002-ge dosli sa Marsa i igrali sa Marsovcima u timu?
    (partizan, 02. januar 2021 13:16)
    Mislio je na klupsku košarku a ne reprezentativnu. Veliki Košta Jankov. Gospodin I genije.
    (polupripitomljeni texasanin, 2. januar 2021 16:41)

    # Link komentara

  36. Svaka reč na mestu!
    Ono što se meni ne sviđa kod nas je rad sa mlađim kategorijama. Sa decom rade "treneri" koji pre svega jure rezultat kako bi zadovoljili svoj ego, forsiraju se 1, 2 igrača u generaciji, koji u tom trenutku odskaču od ostale dece, a to nije garant da će sutra da budu bolji od ostalih. Zbog toga ostali gube volju za daljim radom i posle izvesnog vremena napuštaju košarku.
    Svi jure rezultat, trener iz Leskovca, vodi mlađe kategorije, Đerma, igra celu utakmicu zonu sa klincima da bi pobedio!!! Prvo time šteti klincima jer neće da nauče da igraju odbranu 1 na 1 i posle će u seniorskoj konkurenciji da imaju veliki problem. Ali džaba, bitno je da se pobedi, a što se igrač ne razvija na pravi način, to nije bitno. Posle se ti igrači uglavnom izgube.
    Predsednici klubova traže od svojih trenera da se pobedi po svaku cenu i u najmlađim selekcijama, da se protivnik dotuče, ako može da se i da preko 100 poena i da zbog toga ne igraju oni manje talentovani, samo zbog rezultata.
    Još gora stvar je što se imućniji roditelji isprse novčano da bi njihova deca igrala, pa trpi onaj koji svojim "znanjem" zaslužuje prednost.
    Zatim "menadžeri" su se pojavili svuda. Ovde kod nas na jugu trener Bujanovca i trener Vranja vrbuju mlade igrače i odvode ih u Italiju, Španiju iako ti igrači tek kreću sa nekim ozbiljnijim treniranjem, obećavaju im sve i svašta...pogotovo klincima koji odskaču od ostalih.
    Tipičan primer menadžera je Miško Ražnatović, odavno zvezda i partizan nisu kod mladih prvo mesto gde će da odu ako žele da napreduju, biraju Megu. Pumpaju tamo statistiku da bi ih što bolje prodao, samim tim i zaradio, 2 igrača se uglavnom uvek forsiraju, kad odu dolaze druga 2 i tako u krug zadnjih 10ak godina. Svaka čast za odlazak u NBA mnogih igrač, ali ima mnogo onih koji su se pogubili kad su otišli iz kluba. Zvezda i Partizan se svađaju, prepucavaju, zadnje je oko Petruševa, kad je vraćen Radonjić kao dolazi i on u zvezdu uskoro, onda Mijailović izjavljuje da je Petrušev grobar, pa zvezda nalazi njegovu sliku u zvezdinom dresu i tako u nedogled. Upropastili su tako Novaka, ponašali su se kao da je roba a ne čovek.
    Dovode se stranci koji kvalitetom ne donose razliku, naši klinci greju klupu ili su van 12. Dodeljuju se pasoši da bi mogli da igraju ligu i kup....
    Ako se ne poradi na struci, plašim se da nam se crno piše. Da se ograniči uloga menadžerima, roditelji da se ne mešaju u trenerski posao i možemo da se vratimo na staro. Najveća nada mi je Dejan Milojević!
    (Ivan, 2. januar 2021 16:24)

    # Link komentara

  37. Skaut GSWa je sigurno strucniji od mene, ali opet ne mogu da se slozim. Vecina mladih igraca vec dobija priliku u NBA, Turskoj ligi i Endesi, kako se uvecao budzet tih timova, ne vidim nacin da ih Partizan i Zvezda zadrze.
    Druga, slicna stvar za koju sam siguran da cu dobiti minuse, ali zapravo je konkurencija jaca. Sada imamo dva vrhunska Kamerunca, jednog odlicnog Finca, gomilu odlicnih Australijanaca zato sto cak i ako njihove skole kosarke nisu dobre (osim mozda australijske) dodje neki skaut i posalje ih na koledz i obucava u Americi gde je vrhunska skola. I onda vise ne mozemo ni mi, pa cak ni Amerikanci, da dominiramo toliko u odnosu na ostale kad i ostali odjednom imaju priliku da rade sa dobrim trenerima.
    (jsx, 2. januar 2021 16:20)

    # Link komentara

  38. ....zaboravili smo da je košarka igra, da deca (devojčice i dečaci) treba da se igraju, greše i uče, s vremenom stasavaju. Nismo spremni da prihvatimo da je košarka u našoj zemlji preminula. Da svi žele samo rezultat a da su gore spomenuta deca samo oruđe za to. treneri gube posao u mlađim kategorijama ukoliko ne naprave REZULTAT. Velikih u Srbiji više nema, kakva Zvezda, kakav Partizan....Nešto malo omog šmeka stare Jugoslavije ostade na Megi. Čačak umro. A nažalost a na sujetu svih tih naših velikih Trenera, Profa Aca je sve raščlanio, razvio i stvorio metodologiju kreiranja igrača od prvog tapkanja lopte na zemljanom ili betonskom terenu do reprezentacije. Nema ništa od našeg uspeha, ubiše ga želja za novcem, samopromocijom i sistematičnim upropaštavanjem svega dobrog i prljanjem ove divne igre. Da li deci od 15-16 godina trebaju Menadžeri, užas. Džabe rad i talenat, šansu sa ponekim dodatno ubačenim evrom u džep dobijaju oni imaju materijalno više a znanjem i sposobnošću manje. Gubićemo još mnogo jakih utakmica od Ekipa iz AUE, Švajcarske, Austrije, Bugarske, Holandije... od nekih igrača/momaka i devojaka sa nekim prepoznatljivim imenima i prezimenima iz našeg zgrade, ulice, Grada, koji su imali želju, ali ovi naši mudri, sposobni pametni, politički podobni nisu imali sluha i znanja da to prepoznaju. Kakav Partizan, kakava Zvezda, polovni strani igrači, mala ulaganja, prodajom veliki profit. Tužno, ali važno je da se vrti. Svaka čast...
    (Ćabarakandi, 2. januar 2021 16:19)

    # Link komentara

  39. Ma Dule je problem.... Evo peta godina kako je otisao, ide nam dobro... Za jos jedno pet godina uci cemo u top 8...
    (Calvin Coolidge, 02. januar 2021 13:12)

    Taj Dule je preuzeo najjaču reprezentaciju Evrope i izbacio je iz Top 8 a iz nje izbacio jednog Rakočevića da bi igrao Avdalović dok su svi igrači rekli da neće više u takvim uslovima da igraju. Trebalo je skoro 10 godina da se oporavimo od njegovog uništenja reprezentacije. A sve što je uradio u klupskoj košarci je da državnim parama otima drugim klubovima ono što stvore (Vujanić, Luka Bogdanović, Kecman, Milosavljević, Peković, B. Bogdanović itd.) a onda pošto ni to nije bilo dovoljno magu, prebija i preti sudijama da bi bilo 8 na 5 u svakom trenutku. Koliko je samo on isprao vama mozak to je neverovatno. P.S. Zašto taj čovek nema NIJEDAN uspeh van takvog sistema i takvog partizana i zašto nije mogao više ništa da osvoji čim su drugima odvezane noge i ruke?
    (Zvezda jedina svetla tačka, 2. januar 2021 16:12)

    # Link komentara

  40. Problem je što školu imaju samo Zvezda i Mega a što partizan 80 godina čeka državnu pomoć da bi oteo drugima ono što stvore i onda predstavi kao svoje. Evo i sad kao imaju razvojni tim a tu kupili 5 skupih stranaca! A još gledaj bezobrazluk ovog jednog komentara a Zvezda daje 80% reprezentacije. Gde su igrači partizana za to vreme i kako se radi sa talentima koji odu u taj klub? U šta su se pretvorili Zagorac, Đekić i bezbroj njih koji su važili za najveće talente? Sa druge strane znamo gde su posle Zvezde Jović, Kalinić, Nemanja Bjelica, Marjanović, Nedović i bezbroj drugih igrača.
    (Zvezda jedina svetla tačka, 2. januar 2021 16:06)

    # Link komentara

  41. Kosarkasku organizaciju u SFRJ su vodili mahom Srpski kadrovi a vrhunski klubovi su bili mahom iz Hrvatske. Kad se drzava raspala 92. na papiru Hrvati su bili u mnogo boljem polozaju igracki i klupski ali se bez "mozgova" koji su bili s ove strane Drine sve brzo sunovratilo. Nas problem danas je sto Zeljkova i Dudina generacija nije odskolovala ni jedno novo vrhunsko trenersko ime u ovih skoro 30g. Nekad su treneri vodili ekpie u kasnim 20tim danas je "mlad" trener od 45g Kako vreme prolazi nas sunovrat se najbolje vidi po mladjim kategorijama, do pre 10-15ak g smo stalno osvajali medalje bio je neuspeh kad nisu zlata a sada gubimo od Engleza u juniorima. Raspad domace lige i fokus blizanaca na isluzene penzionere strance isto ne pomaze. Posle Jokica mislim da ako se nesto drasticno ne promeni bicemo ko Hrvati u kosarci, nevazni.
    (Mladen, 2. januar 2021 16:05)

    # Link komentara

  42. Gospodin Jankov apsolutno pravilno dijagnostikuje problem. I sam sam dugo razmisljao o tome i dosao do zakljucka da nama stranci uopste ne trebaju (iscitajte do kraja komentar pa lupajte minuse). Naime - dokle god su nasi regionalni centri radili sa mladjim kategorijama, mi smo imali vrhunske igrace za Evropski nivo, gde su pojedini bili izvanredni cak i na NBA nivou. Od raspada Juge do ulaska u Jadransku ligu nasi klinci su napredovali, svaka generacija je imala 1-2 igraca sa odlicnim potencijalom koji su mnogi i ostvarili, a to je zahvaljujuci veri, pravu na gresku i minutima u jakoj ligi! Kosarka je neprofitabilan sport ali umesto 2-3 milliona evra velikim klubovima, rasporedimo ih na pola miliona za 4-6 kluba. Reprezentacija je iznad oba tima, a ako budemo jedan Vrsac (zbog infrastrukture), jedan Kragujevac, jedan Novi Sad, jedan Nis finansirali da napreduje, sa obaveznim 2 u21 igraca sa minutazom startera - imacemo za 5 godina brdo talenata, pa makar ne igrali Evropu.
    (Damjan, 2. januar 2021 15:48)

    # Link komentara

  43. Medlje 90ih su Jugoslovenska zaostavstina i tu je čovek u pravu. Kako vreme odmiče i kako se sistem urušava tako je sve slabije i slabije. Rupe pokušavamo da zakrpimo tako što pravimo famu pred EP jer smo tu još konkurentni, klasični damage control. Kod nas se pompa za EP digne na takav nivo kao ni pred jednu Olimpijadu i onda se tu mažu oči je doći do fanaj four u EP je za nas još uvek realnost. Probali smo istu takvu famu da dignemo pred ovo svedsko gde smo zaredjali 12 pobeda zaredom u pripremnim i grupnim utakmicama što je bio deo marketinga - najjači tim Srbije ikad. Sve je ovo sa našom košarkom smoke and mirrors.
    (Bizon, 2. januar 2021 13:44)
    A polufinale 2010-te na SP? Finale olimpijskih 2016? A finale SP 2014? sve u zadnjih 10 godina
    (xxxx, 2. januar 2021 14:11)


    Efekat tj. talenat znan kao Teodosic. Izbaci Tea iz reprezentacije i Srbija ne bi videla finala velikih takmicenja, catvrtfinala bi bila krajnji rezultat u najboljem slucaju za Srbiju.
    (Maksimilijan, 2. januar 2021 15:47)

    # Link komentara

  44. Problem je u mentalitetu, u svim sferama, pa tako i u sportu. Naši igrači su lenji, bave se sportom pre svega zbog novca, kada potpišu dobar ugovor interesovanje za rad i napredak im opadaju. To se najviše vidi u fudbalu ali zahvata i druge sportove. Mlad igrač mora da gine na terenu, da bude gladan pobeda i trofeja. Kod naših talenata toga nema, umišljeni su previše, zato im je zenit karijere sa 22, 23 godine. Da ne govorim koliko se naš sport svodi pre svega na taktiku, bez individualnog rada, trenerima je bitnije da pokažu šta znaju nego sa rade na razvoju igrača.
    (nikola, 2. januar 2021 15:45)

    # Link komentara

  45. Momak nisi u pravu. Dusko Vujosevic je imao par generacika i ti ljudi su kasnije napravili dobre karijere!
    (true_men_don't_kill_coyotes, 02. januar 2021 15:35)
    Hahahahaah Sta smo mi to osvojili dok je Dulo harao?A kod njega jesu mnogi napravili dobre karijere ali je problem sto nisu bili Srbi.
    (Back in Black, 2. januar 2021 15:42)

    # Link komentara

  46. Partizan i zvezda fabrike za uništavanje domaćih igrača, svake godine dovuku po 100 najtalentovanijih klinaca iz cele srbije, republike srpske i sve ih upropaste. Nijedni ni drugi nisu izbacili igrača iz svoje škole već godinama unazad. Dalje, biti košarkaški trener u srbiji je neisplativo, i većina trenera koji to rade, rade honorarno, pojedini samo iz ljubavi. Ne može se ni nazvati zanimanjem, više kao hobi.
    (dejan, 02. januar 2021 15:07

    Momak nisi u pravu. Dusko Vujosevic je imao par generacika i ti ljudi su kasnije napravili dobre karijere!
    (true_men_don't_kill_coyotes, 2. januar 2021 15:35)

    # Link komentara

  47. Au, ovom čoveku je svaka zlatna, ali baš svaka. Da nam takvi vode košarku bili bismo ponovo/još uvek konkurentni Amerima a ne na silaznoj putanji.
    (tako je, 2. januar 2021 15:19)

    # Link komentara

  48. I pored toga šta sve nisu učinili, stvarni problem je u tome kako „velike“ onemogućiti da ne čine štetu. Pored svih uslova koje imaju, rezultati su poražavajući. A koje to uslove imaju “veliki” a da drugi ne. Mnogi će reći, pre svega, novac. Silni milioni € koji su otišli kako su otišli u strategiju koja je trebalo da stvori takmičarski rezultat. Rezultat kojeg nije bilo, nema ga niti će ga biti. Ali, potrošen novac nije najveća šteta koja je učinjena. Najveća šteta je što su najkvalitetniji minuti u najkvalitetnijim ligama davani ispodprosečnim strancima koji su bili nadprosečno plaćeni i tako su u nepovrat odlazile prilike za razvoj srpskih igrača. To saučesništvo "velikih" sa onima koji su im odobravali činjenje štete srpskoj košarci je razlog zbog koje nismo najdominantnija svetska sila"


    Čitajte ove redove svakog dana. Ovo treba da nam stoji na zastavi mesto grba, da svi znaju kakva banda rukovodi košarkom. I slažem se, nismo mi nikakva sila već skoro dve decenije.
    (Salle, 2. januar 2021 15:16)

    # Link komentara

  49. Molim, ne krivite Zvezdu za sunovrat domaće košarke, ona je u zamrzivaču odavno.
    (Grobarchina, 2. januar 2021 15:16)

    # Link komentara

  50. Ne razumem deo kad kaze da nijedan Srpski trener nije osvojio nijednu titulu sa srpskim seniorskim timom od 92-ge? Jesu Obradovic 95,97.98 i Pesic 2001-ve i 2002-ge dosli sa Marsa i igrali sa Marsovcima u timu?
    (partizan, 02. januar 2021 13:16)

    Reprezentacija Jugoslavije i SCG.
    (zmajognjeni, 2. januar 2021 15:12)

    # Link komentara

  51. Partizan i zvezda fabrike za uništavanje domaćih igrača, svake godine dovuku po 100 najtalentovanijih klinaca iz cele srbije, republike srpske i sve ih upropaste. Nijedni ni drugi nisu izbacili igrača iz svoje škole već godinama unazad. Dalje, biti košarkaški trener u srbiji je neisplativo, i većina trenera koji to rade, rade honorarno, pojedini samo iz ljubavi. Ne može se ni nazvati zanimanjem, više kao hobi.
    (dejan, 2. januar 2021 15:07)

    # Link komentara

  52. Zaista nemam šta da dodam kao komentar na ovaj tekst što je čovek stoprocentno izanalizirao. Ne mogu i neću da verujem da nemamo Stručni savet više,kao nekada. Ima pravo čovek. Prvo red u KSS, pa ostalo. U stvari,sve počev od Države. Joj
    (Igor Senta, 2. januar 2021 15:07)

    # Link komentara

  53. Zvezda je ove godine bacila u bunar milion evra za strana pojačanja koja su se pokazala kao promašaj, a sa tim novcem se moglo platiti 10 stipendija za talente u rangu Dončića, Dragića i Avdije. Država mora usloviti da novac koji dobijaju Zvezda i Partizan sme da se troši samo za tekuće troškove, infrastrukturu, stipendije mladim talentima i plate za trenere koji rade sa mladima. Zvezda u fuziji sa FMP-om je imala priliku da napravi velike stvari, ali se taj potencijal koji je Zvezda dobila u vidu FMP-a jako slabo koristi. Imamo infrastrukturu, imamo kadrove, imamo know how, i samo nam treba sirovina da je prerađujemo, a mi umesto toga uvozimo škart robu sa Zapada. Srpskih talenata je uvek bilo i biće, rasuti su širom sveta a ne samo u zemlji, ali i svet je danas mnogo manji i lakše ih je sakupiti. A i ako nam nešto nedostaje, tu onda treba tražiti strance, već u tom ranom uzrastu. Pa kad taj stranac prođe 2-3 godine kroz naš sistem i dobro se spoznaju njegovi kvaliteti, onda nema šanse da nam se konstantno dešavaju pogrešni izbori stranih igrača.
    (Armata, 2. januar 2021 15:04)

    # Link komentara

  54. Covjek se nalupao za sve pare! Od 1990 nasi treneri su osvojili sve sto se moglo osvojiti!
    (Nucky Thompson, 02. januar 2021 14:23)

    Sa srpskim klubovima?
    (NebaCar, 2. januar 2021 15:02)

    # Link komentara

  55. Kad je već pomenuo novinare, jedan od retkih koji se ozbiljno bavi ovim temama je Dragan Popović, nekada Studio B, sada piše kolumne.
    (slobodan, 2. januar 2021 14:58)

    # Link komentara

  56. @partizan
    jesu osvojene titule sa tim trenerima ali su oni izdanak jugoslovenske škole košarke i čovek o tome priča da srpski treneri koji su stasavali posle Partizanove titule nemaju uspeha.
    (istina?, 2. januar 2021 14:56)

    # Link komentara

  57. @NickyThompson
    On je rekao sa srpskim klubom ili repkom nisu nasi treneri nista osvojili od 1992. Sto se tice kubova, u pravu je, a sto se tice repke ne, osvajali su titule Zoc i Kari, dok je Sale osvajao srebra. U nekim stvarima sr slazem sa njim, a u nekima ne, npr. da smo mi nepresusan izvor trenerskog talenta. Ne mislim da je tako, jer kako kosarka kao sistem propada, nema ni novih,talentovanih trenera koji su kadri za najvise domete .
    (Demar Derozan, 2. januar 2021 14:54)

    # Link komentara

  58. Covjek se nalupao za sve pare! Od 1990 nasi treneri su osvojili sve sto se moglo osvojiti!
    (Nucky Thompson, 02. januar 2021 14:23)

    Nije bas tacno, gde vam je Eurobasket institucijo? A da, osvojila Slovenija pre (jos uvek) 3 godine hiihihi.
    (Will Mosley, 2. januar 2021 14:52)

    # Link komentara

  59. luka doncic?
    njegova mama je slovenka, otac pa je sasa doncic, kao srbin. taj sasa je isto rodjen u sloveniji i tamo je zivio od malih nogu, prve korake napravio u slovenskim klubovima za koje je i igrao u svojoj karijeri.
    jos vazniji dio je rastava oca i majke, gdje je luka sa majkom otisao od oca sa 12,13 godina. oni nisu u dobrim odnosima, gdje vidite da je i danas sa njim u americi majka, otac nije bio pozvan niti na draft niti bilo sta.
    cak je i slovenski medij, na ono ep, gdje je slovenija osvojila zlato, pokusala nekom medijacijom da kao ublazi i osvjezi te odnose, jer je sasa bio kao strucni komentator na terenu, pa su se vidjali, ali vise od nekoeg blagog zagrljaja ili give me five, nije uspjelo. cak i to je bilo morati, jer su bile kamere.
    tako da je kod luke bio veoma velik problem igranja za srbiju, jer nije u tom fazonu. on je oduvijek govorio da mu je zelja igrati za sloveniju.
    (dado, 2. januar 2021 14:52)

    # Link komentara

  60. Back in Black@ Kako uskogrudo zaključivanje! Da li znaš gde počinje košarka? Iz malih klubova gde deca još iz osnovne škole počinju! Da li tu igrač stvara trenera ili je obrnuto? Nažalost tih klubova je sve manje...trenerskog kadra za taj uzrast je sve manje jer finansijski nije isplativo. Da samo znaš koliko je takvih klubova (gde su deca igrala do max. 17-te godine) propalo u Novom Sadu. Par klubova imaju i po 30-toro dece jedne generacije, a neki ne mogu da skupe ni 10-tak. Gluposti sa tenderima za zakup sala, sa dodatnim sportom...i termini za malu dečicu odoše u 9 sati uveče, a stariji još kasnije. Znam šta pričam, dvojica mojih sinova su prošla kroz to, a njihov bivši klub se jedva održava živim a vlasnici žive od toga, a nekada (pre samo 15-tak godina) su imali redovno decu koja su potpisivala ugovore u Italiji, Sloveniji...i svaka im čast na borbi. Takvi klubovi treba da imaju podršku od KSS i onda će ponovo biti dece koja će ostvariti blistave karijere.
    (www, 02. januar 2021 14:38)
    Razumem ja tebe ali ja ti pricam o gotovom proizvodu.Ako nemaš dobre igrace u bilo kojem sportu nema tog selektora ili trenera na ovoj zemaljskog kugli koji ce sa njima nesto da uradi.To su fazoni koji se forsiraju u Holivudskim filmovima.Tako je u svim sferama života ako nemaš dobar materijal nema ni dobrog proizvoda.Ne može vrhunska rakija ili vino ako je groždje lošeg kvaliteta,e ovo pade pošto sam sipao jednu ljutu.
    (Back in Black, 2. januar 2021 14:51)

    # Link komentara

  61. Nisu to treneri, vec Dunsteri.
    Secam se da su gurali na beka igrace po 2 metra i na pleja sa visinom centra, jer je to bila trenutna Kukoc moda.
    Zatim nas unakaze igraci od 190 centimetara, manje vise neki, Kajri Irving i Dzejms Harden.
    Visoki igraci na svim pozicijama previse spori, nemaju motoriku kretanja, sto se videlo i u NBA sa Kukocem, niti bleda senka Pipenu sa 198 santimetara bez patika.
    Zatim, stavljaju niske igrace na poziciju centra a to nece moci nikad igrati.
    Ne znaju igraca fintama da uce, jer ne znaju, sto je bilo osnovno kod pokojnog Ace Janjica, kod kojeg su
    prosle desetine kosarkasa stare Juge.
    Pozicije u timu, krilo i slicno, niko ih ne uci kretanju za istu poziciju, vec Sabacka kosarka, izraz za neorganizovanu igru.
    Problem jeste veliki, mogu ovde da pisem knjigu sa svim problemima iz prakse, ali nemam vremena.
    Uglavnom zapamtite da skratimo pricu, jedini izlaz jesu ulicni tereni, gde se radja kosarka kao za vreme Juge i gde klinci postaju veci igraci kolektivne kosarke, nego kod trenera, gde plej divlja a ostali popunjavaju broj i trener to smatra dobrom kosarkom.
    (Neko koga znate, 2. januar 2021 14:51)

    # Link komentara

  62. Bravo Kosta.Daleko si dogurao. Od Bočara do velikog sveta,.... Svaka čast!
    (vranjevčan, 2. januar 2021 14:50)

    # Link komentara

  63. U pravu je.
    (Will Mosley, 2. januar 2021 14:49)

    # Link komentara

  64. Tuzno je kada na teren istrce Zvezda i Partizan i od 10 kosarkasa 8 ili 9 su stranci.
    (Zeljko, 2. januar 2021 14:14)

    Hocemo li evropu i borbu za trofeje ili borbu za opstanak bez evrope?

    Hajde prvo to da rascistimo.
    (Exe, 2. januar 2021 14:41)

    # Link komentara

  65. @ (partizan, 02. januar 2021 13:16)

    Mislio je na domaće trenere - ne samo u smislu nacionalnosti - već da nisu bili treneri u srpskim klubovima kad su osvajali titule sa reprezentacijom. Žoc, Kari, Duda, Sale - svi su radili u inostranstvu kad su bili selektori. Rekao je to u kontekstu nedavanja prilike, ne samo našim perspektivnim igračima, već i trenerima i apostrofirao je propuštenu priliku koju smo imali u Saši Obradoviću, jer se odavno nije desilo da imamo trenera voljnog i sposobnog da preuzme reprezentaciju, a da trenira domaći klub. Smatra da Zvezda nije trebalo da otpusti Saleta, jer je on bio fenomenalna šansa da se reafirmiše jugoslovenska škola košarke, koju jedino mi još baštinimo, jer je ista bila ključ svih naših uspeha prethodnih decenija...
    (ja, 2. januar 2021 14:41)

    # Link komentara

  66. "Spanija je najveca kosarkaska nacija u evropi"...

    Mislim da će uskoro, iz istih razloga kao i naših, biti bivša.
    (mkg, 2. januar 2021 14:41)

    # Link komentara

  67. Back in Black@ Kako uskogrudo zaključivanje! Da li znaš gde počinje košarka? Iz malih klubova gde deca još iz osnovne škole počinju! Da li tu igrač stvara trenera ili je obrnuto? Nažalost tih klubova je sve manje...trenerskog kadra za taj uzrast je sve manje jer finansijski nije isplativo. Da samo znaš koliko je takvih klubova (gde su deca igrala do max. 17-te godine) propalo u Novom Sadu. Par klubova imaju i po 30-toro dece jedne generacije, a neki ne mogu da skupe ni 10-tak. Gluposti sa tenderima za zakup sala, sa dodatnim sportom...i termini za malu dečicu odoše u 9 sati uveče, a stariji još kasnije. Znam šta pričam, dvojica mojih sinova su prošla kroz to, a njihov bivši klub se jedva održava živim a vlasnici žive od toga, a nekada (pre samo 15-tak godina) su imali redovno decu koja su potpisivala ugovore u Italiji, Sloveniji...i svaka im čast na borbi. Takvi klubovi treba da imaju podršku od KSS i onda će ponovo biti dece koja će ostvariti blistave karijere.
    (www, 2. januar 2021 14:38)

    # Link komentara

  68. problem je nemanje krstene lige te raznorazni menadzeri koji hoce zaradu sad i odmah. Zbog toga se u klubove dovode trecerazredni crnci i ostsla bratija sa raznih kontinenata, da bi koliko toliko zadovoljili evropski kritetijum kosarke (na stranu sto je evropska kosarka u znacajnom padu u odnosu na americku). Umesto da nasi klinci igraju, sticu znanje i iskustvo pa da se dobro prodaju, menadzerima to nije dovoljno vec hoce brzu zaradu. Zato nema novih klinaca, i zato kosarka puca po savovima. Dajle talwnta i zelje ima ali vodjstvo je problem.
    (Znalac, 2. januar 2021 14:33)

    # Link komentara

  69. nismo talentovani dovoljno? poslednji suter ako izuzmemo bogdana je tripkovic??? sledeci plej posle teodosica ce biti 2028.???
    (realnost, 2. januar 2021 14:32)

    # Link komentara

  70. "...Dve decenije slušamo netačne analize kako će ABA liga da pomogne u ovom i onom a da smo pri tom svedoc u ovom i onom a da smo pri tom svedoci da ništa dobro ta liga nije donela srpskoj košarci. Dešava se suprotno. Timovi su sve stariji sa velikim brojem stranih igrača koji su preplaćeni i bez perspektive. Po mom mišljenju, to je potpuno rasulo. I niko i nikad od onih koji to treba da rade ne izađe i prikaže materijalne dokaze šta je to dobro što te lige donose bilo "malim" klubovima bilo srpskoj košarci. Pa da li je moguće da košarka kao srpski najbolji proizvod nije u stanju da napravi svoju ligu? Odgovorni će uvek imati ko zna koliko razloga da je to nemoguće, a da pri tom niko nije ni probao da se raspita i dođe do vrlo jednostavnih informacija da je to i te kako moguće i, i te kako isplativo. Mi smo imali priliku da pratimo "male" Hemofarm i FMP u njihovim izvornim izdanjima..."

    Dragi gospodine, o tome i ja ovde pisem vec 2 decenije, otkako je unistena domaca liga. Nazalost, KSS je nemocan, jer je i on u rukama velikih i sluzi njihovim inreresima pod 1, a pod 2 vise i nema nikakva ovlascenja nad klubovima u ABA, bilo 1, bilo 2. Zasto niko ne radi na necemu tako ociglednom kao sto je neophodnost obnove jedinstvene nacionalne lige kao temelja za razvoj svakog sporta bez kojeg nema sistema, baze igraca, nicega? Odgovor je meni kristalno jasan, a to je monopol, uski interes na ustrb nekada naseg nacionalnog sporta broj 1. Tuzno mi je bilo i da su neki ljudi koji sport shvataju kao menadzer igricu mislili da je ABA 2 nesto korisno, a pre nego sto je formirana meni je bilo jasno da je to najbesmislenije takmicenje ikada napravljeno. Samo su se malim klubovima nametnuli veci troskovi da bi igrali sa drugim malim klubovima od cega nikakve koristi nemaju ni oni ni srpska kosarka, naprotiv, a drugi vise nisu ni u poluamaterskom statusu. No, drago mi je da je bar neko ciji se glas donekle cuje izasao sa ovakvim stavom, koji zapravo i nije stav, vec jednostavna istina o nasoj kosarci.
    (my way, 2. januar 2021 14:32)

    # Link komentara

  71. Mogao je kratko i jasno da napiše da je novac najveći problem kao i to da je sport postao biznis. Nekada su ljudi trenirali sport radi sebe i iz ljubavi prema tom sport. Sada je cilj samo novac i interes. Da nije sport postao biznis velika većina "sportista" bi danas jedva preživljavala. Na to sve dodati da navijači traže instant rezultate i da klubovi nemaju vremena da čekaju na rezultate. I na kraju dobiješ zatrovano društvo koji sve gledaju kroz pare i uspeh a lično nisu uradili ni delić onoga što traže.
    (Smeh, 2. januar 2021 14:29)

    # Link komentara

  72. Problem su roditelji koji podplacuju trenere da bi im deca igrala u mladjim uzrastima.Talentovana deca sede na klupi i odustaju a ova drva se guraju.I tako je u svim sportovima.
    Kasnije ulogu onoga ko gura igraca preuzimaju menadzeri i negativna selekcija se nastavlja.Ko zna koliko talenata i reprezentativaca smo izgubili jos dok su bili mali.
    (Pokondirena tikvica, 2. januar 2021 14:25)

    # Link komentara

  73. Covjek se nalupao za sve pare! Od 1990 nasi treneri su osvojili sve sto se moglo osvojiti!
    (Nucky Thompson, 2. januar 2021 14:23)

    # Link komentara

  74. Da. Svi sportovi sa loptom u Srbiji su u zatonu, i to upravo u vreme, kada u većini tih sportova dominira jedan klub, koji ranije nije bio toliko dominantan.
    (SIN LOVCA NA MEVDEDE, 2. januar 2021 14:22)

    # Link komentara

  75. 1. Manjak sutera, sto je bila odlika nase skole kosarke, poput litvanske
    2. Nedovoljno iskustvo u jakim utakmicama, nasi igraci su rezerve stranim
    igracima u Partizanu i Zvezdi
    3. Igra 1 na 1. U mladjim selekcijama se odmah potencira na strateskoj igri,
    malo je prostora da igrac sam razvije svoj talenat
    4. Brzina igraca
    5. Atlecizam
    (s, 2. januar 2021 14:20)

    # Link komentara

  76. "Ako kriterijumi nisu u stalnoj harmoniji sa zaslugom već sa podobnim, onda se tu nema čemu dobrom nadati. Tada srpska trenerska škola bespovratno gubi najbolje primerke iz generacija. Umesto njih, kako možemo da svedočimo već treću deceniju, dolaze nedovoljno kompetentni koje je dovela struktura koja ne zna šta znači srpska trenerska škola"
    Eto i ovaj čovek otvoreno ukazuje na problem. Hvala mu na tome. Isti problem u košarci kao i u svim profesijama u Srbiji. Struktura koja dovodi ljude koji nemaju pojma o poslu, nego su samo politički podobni. Ako se neko nekad zbog ovoga žalio na komuniste, mora da se silno razočarao kad je video ko ih je zamenio.
    (tocka, 2. januar 2021 14:16)

    # Link komentara

  77. Sta pričate košarkaški treneri koji su radili ranije nisu radili za novac sad treneri koji valjaju ne rade ovde odu dalje
    (super, 2. januar 2021 14:15)

    # Link komentara

  78. Igrači stvaraju dobre trenere a ne treneri igrače. Dosta naših trenera je cedilo suvu drenovinu jer su vodili super talentovane igrače i proslaviše se ljudi.
    (mare, 02. januar 2021 13:34)
    Konacno neko pametan vidim minuse ali najpametniji komentar.Ako pogledamo igrace koje su imali naš selektori iz bivše Juge i one iz 1995 lako je zakljuciti mnoge stvari.To sto se mi tripujemo kako ce neki selektor da napravi neko cudo to su price za malu decu.Ako nema vrhunskih igraca nema rezultata.Jer da je tako pa onda neka neki od tih sto se dižu u nebesa preuzme recimo Norvesku i neka osvoji EP ili SP.Mi smo ranije imali top igrace,najbolje igrace u Evropi.Mislim imaš Kukoca,Divca,Dražena,Radju,Paspalja,Savica,Danilovica,Komazeca,Danilovica,Zdovca itd i osvojiš medalju.Stvarno treba da si mag od selektora.To je kao sto je Luis Aragones osvojio EP u fudbalu sa Španijom.Taj tim Spanije bi osvojio EP pa da ih je trenirao neki amater iz Trece Juznobanatske lige istok.Zna se zasto se u NBA više cene igraci nego treneri,dok je u Evropi ono trener cudotvorac.Samo nesto ne videh te cudotvorce sem ako ne treniraju CSKA,Real,Barsu,Fener itd,itd.Fil Dzekson je jedan od najboljih trenera ikada ali svi znamo zasto i kako je on postao tako veliki.Eno ga Greg Popovic nema Parkera,Ginobilija,Dankana,Lenarda i sta radi San Antonio.Ako je on cudotvorac pa ajde neka osvoji prsten sa ovim San Antonijom.Svi naši selektori u košarci koji su ranije osvajali medalje danas su prepuni sebe,kako su oni ovo,kako su ono ali realnost je da su bili selektori u vreme kada smo mi imali najbolje igace na svetu posle Amerike.
    (Back in Black, 2. januar 2021 14:15)

    # Link komentara

  79. Tuzno je kada na teren istrce Zvezda i Partizan i od 10 kosarkasa 8 ili 9 su stranci.
    (Zeljko, 2. januar 2021 14:14)

    # Link komentara

  80. Manje više sve se slažem sa rečenim od sagovornika, s tim da jednu užasno bitnu stvar nije pomenuo!

    Kada sam ja bio klinac nije imalo teorije da pikam basket ispred Isidore ili iza građevinske, pa i na Podbarib domu vojske.. Jer je na jedan teren išlo đumle ekipa koje se ne zna koje su bile jače.

    A danas, kada bih otišao tamo, ne bih našao nikoga ni za 1 na 1..

    I to nema veze sa trenerima ni blizancima iz BGa, već sa nama samima..

    Prosto, klinci danas pikaju sport samo preko PS4
    (tamoneko, 2. januar 2021 14:13)

    # Link komentara

  81. Medlje 90ih su Jugoslovenska zaostavstina i tu je čovek u pravu. Kako vreme odmiče i kako se sistem urušava tako je sve slabije i slabije. Rupe pokušavamo da zakrpimo tako što pravimo famu pred EP jer smo tu još konkurentni, klasični damage control. Kod nas se pompa za EP digne na takav nivo kao ni pred jednu Olimpijadu i onda se tu mažu oči je doći do fanaj four u EP je za nas još uvek realnost. Probali smo istu takvu famu da dignemo pred ovo svedsko gde smo zaredjali 12 pobeda zaredom u pripremnim i grupnim utakmicama što je bio deo marketinga - najjači tim Srbije ikad. Sve je ovo sa našom košarkom smoke and mirrors.
    (Bizon, 2. januar 2021 13:44)
    A polufinale 2010-te na SP? Finale olimpijskih 2016? A finale SP 2014? sve u zadnjih 10 godina
    (xxxx, 2. januar 2021 14:11)

    # Link komentara

  82. Pa kakva su ovo pitanja? Zar nije Dule glavni problem, treba ga proterati iz Srbije??
    (The Dictator, 2. januar 2021 14:10)

    # Link komentara

  83. Bravo. Sve je tako. A vi i dalje podržavajte "velike" klubove bez naše dece
    (Raša17, 2. januar 2021 14:05)

    # Link komentara

  84. 1. Pare

    2. Šizofreno društvo/nerealni navijači

    Industrija u kanalu, malih centara nema. Pare naći nije lako. Nije ih lako napraviti. Opet nije ni nemoguće. Moraš da imaš poštene ljude, ljude sa vizijom, koji vide malo dalje od sutra. Ljude koji ne rade stvari da bi zadovoljili lične ili prohteve male grupe ljudi. Sistem u kome se zna ko upravlja novcem, kuda ide novac, sa sankcijama ukoliko dođe do malverzacija. To je zadatak države i sistema (znam nema ga). Ne davanje šakom i kapom, nego regulativa, zakon pa ti privuci sponzore ako si iole pismen menadžer. Međutim, pare su još i manji problem u odnosu na ovaj drugi.

    Ovo društvo nije normalno. Samim tim i navijači ne odudaraju. Uvek smo bili podeljeni (da nismo bili bi Švedska ili Danska dosad), ali mislim da nikad ovako nije bilo. Bilo je više sportskog karaktera. Sve se zasniva na "Da komšiji crkne krava". Ponekad deluje da ljudi više vole da komšiluk izgubi nego da oni pobede. Igrači se dovode kao na pijaci i iz prestiža. Kad se ne pokažu u prvih 7 dana, e zeznuli smo se. Puj pike, ajmo dalje. Pljuju se igrači samo zato što su igrali pod drugim bojama u odnosu na one koje mi volimo. Treneri isto. “Ovaj nije trener za Zvezdu/Partizan.” Šta hoćete, Grega Popoviča, Snajdera, Stivensa… Nema. Mora malo da se profiliše i brusi i u velikim klubovima. Ne može “E ovaj je odličan, daj ga ovamo. A možda i nije, vraćaj ga tamo.”

    Mora da se radi polako, studiozno, da se pitaju pravi ljudi. Just my two cents.
    (Gde ja živim, 2. januar 2021 14:01)

    # Link komentara

  85. Ne treba da si veliki genijalac pa da shvatiš da ako deca ne igraju u klubovima ne mogu ni da napreduju. U našim klubovima igraju stranci pa cak i u nizerazrednim klubovima, jedino da zamolimo klubove iz regiona da se tu nasa deca razvijaju.
    (Mlađan, 2. januar 2021 13:59)

    # Link komentara

  86. @Riva

    Ti bi sve dao da si u pravu i da je sve to tako kako ti napisa. (Kod nas kazu “papir sve trpi”)
    Ugl, velicina drzave i populacija, manjak novca, los politicki sistem, to sve nam ne ide u prilog i opet se osvaja i takmicimo. Nekada uspesno nekada manje, zato i jesmo Zemlja Kosarke. Kapiras?
    Zamisli samo da imamo sve uslove...
    Mnoge nacije nicu zemlja icega, niti istorije, niti kulture, niti sporta, tu ubrajam i vas.
    Sportski pozdrav komso dragi.
    (kljoca, 2. januar 2021 13:59)

    # Link komentara

  87. @partizan

    To su bili uspesi Jugoslavije. Seniori Srbije nemaju zlato!
    (NO, 2. januar 2021 13:58)

    # Link komentara

  88. Problem je u tome što klub za koji ja navijam (a za kojeg ne znam ni kako se zove) uvozi strance u neograničenim količinama, sputavajući pri tome razvoj domaćih igrača. Ovo je razumljivo, jer nikada nismo imali svoju školu, ali je nejasno zašto moramo uništavati škole u čitavoj Srbiji!?
    (Delija poreklom iz Radzastana, 2. januar 2021 13:57)

    # Link komentara

  89. Desi se nekoliko pehova u nizu i naša košarka je u problemu?
    Ja sam ipak mišljenja da su najveća opasnost srpskog sporta razni menadžeri i skauti, koji pokušavajući da napune svoje džepove ne mare ni za koga i ne prezaju ni od čega.
    Drugi veliki nedostatak je što je rad sa decom sveden na milion malih klubova, koji često nemaju kvalitetnih trenera (koji su obrazovani za taj posao), ali zato imaju vrlo sumnjive ciljeve. Iz tog razloga sva deca ne mogu da treniraju (ma koliki talenat bila) ako roditelji nisu dobro situirani ...
    (vlad, 2. januar 2021 13:51)

    # Link komentara

  90. Odlična analiza. Slično je i kod nas. Plus što bih dodao da prije rata, nisi mogao naći slobodan koš za hakl, a sad...
    Nogomet je nogomet. Ali nakon nogometa košarka je br 1, obožavam je. Dao bih pola rukometnih medalja za jedno zlato u košarci.
    (Suyjed, 2. januar 2021 13:50)

    # Link komentara

  91. "Ako kriterijumi nisu u stalnoj harmoniji sa zaslugom već sa PODOBNIM, onda se tu nema čemu dobrom nadati."

    Evo ključne rečenice jer tako sve funkcioniše u mladjim kategorijama. Imaš talenat,znanje i ogromnu želju za treningom i dokazivanjem ali nema koristi za kamerile u klubovima jer tata nema ili neće da plati treneru i lešinare oko kluba.
    (Pr, 2. januar 2021 13:47)

    # Link komentara

  92. Tesko ce nam se kosarka oporaviti od onog dugogodisnjeg unistavanja od strane partizana
    (Tel, 2. januar 2021 13:47)

    # Link komentara

  93. Medlje 90ih su Jugoslovenska zaostavstina i tu je čovek u pravu. Kako vreme odmiče i kako se sistem urušava tako je sve slabije i slabije. Rupe pokušavamo da zakrpimo tako što pravimo famu pred EP jer smo tu još konkurentni, klasični damage control. Kod nas se pompa za EP digne na takav nivo kao ni pred jednu Olimpijadu i onda se tu mažu oči je doći do fanaj four u EP je za nas još uvek realnost. Probali smo istu takvu famu da dignemo pred ovo svedsko gde smo zaredjali 12 pobeda zaredom u pripremnim i grupnim utakmicama što je bio deo marketinga - najjači tim Srbije ikad. Sve je ovo sa našom košarkom smoke and mirrors.
    (Bizon, 2. januar 2021 13:44)

    # Link komentara

  94. Ma Dule je problem.... Evo peta godina kako je otisao, ide nam dobro... Za jos jedno pet godina uci cemo u top 8...
    (Calvin Coolidge, 2. januar 2021 13:12)

    Taj tvoj Dule je uspesno raspirio mrznju medju navijacima i napravio mit o sebi. U tim dvema stvarima je najuspesniji.

    Inace prosecan (crnogorski) trener, koji je iza sebe imao sredstva i veliku politicku podrsku. Nista slabije rezultate (mozda cak i bolje, o tome niko ne razmislja) Partizan ne bi imao da je umesto njega na klupi bio neki drugi trener, kome govor mrznje ne bi bio jedno od glavnih oruzja.
    (Mutombo, 2. januar 2021 13:42)

    # Link komentara

  95. Problem je u Borinoj kradji u Usa kada su Arg pokradeni.Zbog te karme samoprozvana"zemlja kosarke" vise nece videti zlato kao sto i nije videla otkada je Srbija.Ostaje prisvajanje Jugo titula i nista vise.Prokletstvo ce vas pratiti vecno kao i nas zbog postolja.Slabo je 4 srebra zemljo kosarke buhahaha…haha hhhha
    (Riva, 2. januar 2021 13:36)

    # Link komentara

  96. While the United States is one of the largest countries in the world, its citizens tend to forget that a world outside of it exists. Americans are very set in their ways, and often when visitors from outside the U.S. visit, they’re totally surprised by things that are totally normal in America. One Reddit user wanted to find out what the most surprising ones are, and he posed the question to non-Americans: “What’s an American problem you’re too European to understand? Here are some of the best responses!

    Fancy Fashion

    Reddit user MrLongWalk pointed out that: “American fashion is more about comfort and utility, European fashion is about making a statement.”  For example, “Americans tend to reserve formal shoes for special occasions are formal settings, Europeans tend to just wear them around.”

    ?
    Fancy Fashion

    ADVERTISEMENT

    Sponsored Links

    You May Like

    The Deadliest Snakes On The PlanetJournalistate

    The Riskiest Dresses On The Red Carpet In 2019Gloriousa

    by Taboola


    Next 

    ADVERTISEMENT




    Procitaj pazljivije
    (sale, 2. januar 2021 13:35)

    # Link komentara

  97. @partizan

    Ti igraci koji su osvojili su prosli skolu kosarke pre raspada zemlje
    (ubso, 2. januar 2021 13:35)

    # Link komentara

  98. Igrači stvaraju dobre trenere a ne treneri igrače. Dosta naših trenera je cedilo suvu drenovinu jer su vodili super talentovane igrače i proslaviše se ljudi.
    (mare, 2. januar 2021 13:34)

    # Link komentara

  99. U sportu kao i svakodnevnom zivotu. Mora neko da pogura brate to ti je Srbija, ostavstina Osmanskog carstva, ni za 100 god nece se promeniti mentalitet ovog naroda.
    (nazalost_srbin, 2. januar 2021 13:34)

    # Link komentara

  100. Titule smo uzimali dok smo bili juga. Posle rastanka sa montenegrom potom. Bivsa zemlja kosarke. Spanija je najveca kosarkaska nacija u evropi
    (gooner, 2. januar 2021 13:33)

    # Link komentara

  101. Iako je moja greska sto ranije nisam znao za ovog coveka - Svaka cast na svakoj izgovorenoj reci. Jedino je steta sto se nekako uvek vratimo na cekanje za neke bolje uslove, ali avaj, i to ce se i mora promeniti.
    Sportski pozdrav i hvala na ovoj sportskoj vesti.
    (hakuna, 2. januar 2021 13:28)

    # Link komentara

  102. Amerika ima preko 300 miliona stanovnika. Sa razvijenim koledž sportom.

    Srbija, da kažemo da ima, a nema 10 i sve se svodi na profesionalizam.

    I uz to, Amerika ne dobija svaki put. Pritom, Srbija 2. na OI, SP, a i EP.
    Dok su u NBA medju najboljim igračima Grk, Slovenac, Srbin...

    I pričamo o problemu srpske košarke?!?!
    Ne, najjače da Srbija svake godine osvaja sve u mlađim selekcijama.
    (GM, 2. januar 2021 13:28)

    # Link komentara

  103. Glavni problem srpske kosarke je Crvena Zvezda i ljudi koji je vode!

    Nisu iznedrili nijednog krstenog igraca 45 godina. Unistavaju domaću ligu!
    (Srleee, 2. januar 2021 13:28)

    # Link komentara

  104. Nazalost, prepustili smo se drugima i mi imamo sve manji uticaj u razvoju igraca, vazno je da neko dobro zaradi odmah i sad i sve se svodi od danas do sutra...
    (Doktor docent akademik strucnjak, 2. januar 2021 13:28)

    # Link komentara

  105. nismo uspeli da materijalizujemo? pa sta onda znace i govore tolike medalje u svim kategorijama u zenskoj a tek u muskoj konkurenciji!
    (Prizren, 2. januar 2021 13:24)

    # Link komentara

  106. Eh da je u svim porama drustva vise ovako pametnih ljudi...
    (Mladen, 2. januar 2021 13:20)

    # Link komentara

  107. Ne razumem deo kad kaze da nijedan Srpski trener nije osvojio nijednu titulu sa srpskim seniorskim timom od 92-ge? Jesu Obradovic 95,97.98 i Pesic 2001-ve i 2002-ge dosli sa Marsa i igrali sa Marsovcima u timu?
    (partizan, 2. januar 2021 13:16)

    # Link komentara

  108. Veliki gospodin je locirao problem celokupnog srpskog sporta ne samo košarke. Živ bio još dugo leta.
    (Tako treba, 2. januar 2021 13:16)

    # Link komentara

  109. Ma Dule je problem.... Evo peta godina kako je otisao, ide nam dobro... Za jos jedno pet godina uci cemo u top 8...
    (Calvin Coolidge, 2. januar 2021 13:12)

    # Link komentara