1. Koje su to gluposti sa trecim borbama zadnjih godina. Uvijek je bilo borba i revans, i to ako je prvak pobijedjen ili je remi, a sad bi tako moglo biti 100 revansa revansa.
    Neka lijepo ostave Fury-ija i Miocica na miru i dovedu im nove koje ce izmlatiti.
    Sto se tice Hrgovica, naravno da moze. Hrvati su u svim sportovima stigli do vrha, bas u borilackim ponajvise, a on je top talent tako da moze. Pred njim je 10 godina i doci ce do pojasa ili ce barem biti jako blizu.
    Mavrovic je bio za klasu losiji a svejedno je protiv Lewisa bio al pari. A Lewis binadroviranog Joshuu zgromio. Inace, Fury je najbolji. I simpatican lik. Outsider koji je stigaodo vrha.
    (drago, 11. mart 2020 19:52)

    # Link komentara

  2. Tesko realno da moze naslov uzet. Do borbe za naslov ce doc (kao Mavrovic). Ima slab rad nogu, to je problem-jeste primijetili kako se Furry krece? Hrgovic nam je donio jedinu medalju (ako se ne konta Juga) u boksu na olimpijskim igrama ali bojim se da nije realno ocekivat naslov prvaka..
    (mate, 10. mart 2020 11:56)

    # Link komentara

  3. Za bumbum(bara):
    Beneše je bio Čeh (a Tesla je Srbin)
    (rocky, 8. mart 2020 12:47)

    # Link komentara

  4. (bumbum, 07. mart 2020 11:28)
    Može li....
    Trstena,Rusevski,Perunović,Kačar,Puzović,Salihu,Simić,Memišević,Obadov......samo da ti dopunim "Hrvate" koje si izostavio - Josipović,Frgić,Tadić......
    (deniro, 8. mart 2020 09:30)

    # Link komentara

  5. protiv ozbiljnijeg 'skolovanog' boksera ovakve drvosece sanse nemaju, sta drugo reci, ende.
    (deda, 8. mart 2020 07:56)

    # Link komentara

  6. "tisućljetnja avarska i germanizirana gotska prezimena?"
    (Vi ni trenutno ni vantrenutno ne postojite, osim kao halucinacija...

    Jedno takvo prezime donijelo vam je jedino olimpijsko zlato u borilačkim sportovima :-)
    (Otišlo i drugo oko iz glave, 7. mart 2020 19:39)

    # Link komentara

  7. Nema.. Sanse
    (Milos, 7. mart 2020 18:09)

    # Link komentara

  8. u teoriji da, u praksi ne.
    (pitam, 7. mart 2020 17:39)

    # Link komentara

  9. Malo smarate sa hrvatskim sportistima. Ako hocu da citam o njima ici cu na njihove portale.
    (Vasa, 7. mart 2020 17:30)

    # Link komentara

  10. (Boka, 7. mart 2020 15:50)

    I u koliko da se kladim pre guglanja da je prezime "Petrović, Srbić, Modrić..." i sl. tisućljetnja avarska i germanizirana gotska prezimena?
    (Vi ni trenutno ni vantrenutno ne postojite, osim kao halucinacija..., 7. mart 2020 17:18)

    # Link komentara

  11. (Sallas, 07. mart 2020 14:21)
    I oni Bosanci znači.
    (Đenosajd bre, 7. mart 2020 16:50)

    # Link komentara

  12. Kako samo lako Bosance i Hercegovce komšije prisvajaju kao svoje.
    (Đenosajd bre, 7. mart 2020 16:47)

    # Link komentara

  13. Može li?
    Hrvati:
    Marjan Matijević (Samson iz Like)
    Mate Parlov (Imotski)
    Marjan Beneš (BiH)
    Željko Mavrivić (Zagreb)
    Branko Cikatić (Hr)
    Damir Škaro (Hr)
    CroCop Mirko Filipović (mislim da isto ima porijeklo iz BiH?)
    Filip Hrgović (Zagreb, porijeklo BiH)

    Da li je iko drugi iz ex Yu u borilačkom sportu, osim Hrvata, osvajao nešto na svjetskom nivou?
    Da li će Filip napraviti nešto ne znam ali ima potencijala i jake prethodnike (znači genetika).
    (bumbum, 07. mart 2020 11:28)

    Stipe Miočić
    Roberto Soldić
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (3210, 7. mart 2020 13:12)

    Antonio Plazibat u kickboxingu Glory.
    (PatrikCROTV, 7. mart 2020 16:47)

    # Link komentara

  14. Kad bi taj mali postao svetski sampion, Srbi bi pricali da mu je Ceca kupila titulu.
    (Mikii, 07. mart 2020 15:16)

    Tacno tako.
    (Will Mosley, 7. mart 2020 16:08)

    # Link komentara

  15. Kakve su ovo vesti, kakav Filip molim vas, pa ovo su smeske, da se pobije sa jednim normalnim borcem zavrsio bi u kolicima. Tehnika 0,isuvise smesno
    (moralni gmizavac, 7. mart 2020 15:58)

    # Link komentara

  16. ".. tu se slava Bogu nikad nećemo naći.
    Tako da si u pravu da je genetika."
    (Samo vi iz HR znate da se bijete i vičete "ostavili me dećki"..., 7. mart 2020 14:34)

    Trenutni prvak svijeta u karateu je iz hrvatske...hrvat...proguglaj
    (Boka, 7. mart 2020 15:50)

    # Link komentara

  17. Свако ко прати бокс,зна да је Хрговић обична сировина без технике,ни први ни последњи,кад налети на техничара неће знати ста га је снашло..
    Тајни детектив Ђидо Мова, 07. mart 2020 15:07

    Na zalost moram se sloziti s tobom. Inteligencija, top u ruci ili srce u lava, da bi bio sampion mota imati makar jednu od ove tri osobine, hrgovic bojim se nema ni jednu. Zadnji takav je bio mavrovic koji je imao i inteligenciju i hrabro srce, no njemu je falila elementarna stvar a to je meso. Ne mos s mekinjama postat prvak.
    (croata, 7. mart 2020 15:47)

    # Link komentara

  18. Ma nema nista dok se ne pojavi nas Veljko Ražnatović.
    (Zoran LFC, 07. mart 2020 11:27)

    Kad bi taj mali postao svetski sampion, Srbi bi pricali da mu je Ceca kupila titulu.
    (Mikii, 7. mart 2020 15:16)

    # Link komentara

  19. Ovog balavca bi i ja razvalio
    (too, 7. mart 2020 15:13)

    # Link komentara

  20. Свако ко прати бокс,зна да је Хрговић обична сировина без технике,ни први ни последњи,кад налети на техничара неће знати ста га је снашло.. прави пример је Усик,тешкаш са техником бантанаша,одличан борац и једини достојан спомена са листе.
    (Тајни детектив Ђидо Мова, 7. mart 2020 15:07)

    # Link komentara

  21. ".. tu se slava Bogu nikad nećemo naći.
    Tako da si u pravu da je genetika."
    (Samo vi iz HR znate da se bijete i vičete "ostavili me dećki"..., 7. mart 2020 14:34)

    To si dobro rekao. Tamo gdje je potrebna najveća moguća hrabrost, gdje se za pobjedu glava stavlja na panj i gdje se ostaje ili sa štitom, ili na njemu, tamo vas doista nema. I u praksi ste zbilja dokazali da to jest genetika.
    (Oprostite momci, ja bih u bitku ali čekaju me suknjice i klikeri, 7. mart 2020 15:05)

    # Link komentara

  22. Cubanac je moj favorit...
    (dm, 7. mart 2020 15:02)

    # Link komentara

  23. Ono što sam gledao borbi Hrgovića, bile su sve protiv lošoh protivnika, sve neki bivši, tako da mi se malo ogadio boks i te namještaljke da se upiše još koja pobjeda. Vidjećemo tek kad se bude borio protiv nekog pravog borca, nadam se da će uspjeti.
    (WillyWonka, 7. mart 2020 15:02)

    # Link komentara

  24. Ljubi ga majka u šahovnicu na sortsu! Udri samo!
    (hm..., 7. mart 2020 14:47)

    # Link komentara

  25. ima puno dobrih boksača u njegovoj generaciji, teško je govorit o tome hoće li biti šampion trenutno, ima još puno borbi da bi dobio priliku za titulu, ali razvija se u dobrom smjeru, nije možda neki atleta ali ima snagu i dobru bradu, ne slažem se da nema neku obranu jer do sada nije ni davao priliku da se vidi što može podnjet, jer je većinu svojih protivnika deklasirao lakoćom. ali i ja se slažem s onima koji govore da tek treba vidjet kako će se nosit s najboljim borcima, i onima koji su mu tehnički ravnopravni, još je rano predviđat njegove dosege, ali je u užoj konkurenciji boraca koji imaju šanse boriti se za titulu šampiona, tako da vrijeme će dati odgovor kao i uvijek. po meni je on kompletan borac, i ne bih rekao da ne može primiti batine, primio je on batine na olimpijadi od Yoke i dobro ih podneso, iako je Yoka atletski jači lik i normalno da ga je dobio na tu kartu. po meni najveći nedostaci kod Hrgovića su ti što još nije dovoljno brz, a nije ni nabio dovoljno mase da bi bio konkurentan za titulu, svi pravi teškaši imaju oko 115kg mišićne mase, pa će i on morat poradit na tome, plus gledat da prilikom toga ne izgubi brzinu i fleksibilnost udaraca, to će mu vjerojatno biit najteže napravit, ali ako to uspije imat će šansu za titulu. u prošlosti je realno boks imao puno bolje boksače od ovih danas, Fury i Wilder nisu taj kalibar, a ni Joshua. no šta je tu je, trenutno su najbolji i na ovima što se spominju je da ih skinu s trona.
    (nekilikizhrvatske, 7. mart 2020 14:37)

    # Link komentara

  26. Da li je iko drugi iz ex Yu u borilačkom sportu, osim Hrvata, osvajao nešto na svjetskom nivou?
    Da li će Filip napraviti nešto ne znam ali ima potencijala i jake prethodnike (znači genetika).
    (bumbum, 07. mart 2020 11:28)

    U plemenitim jeste.

    Rvanje
    Karate
    Tekvondo
    Džudo
    Aiko majstori


    Najveća odličja!



    A u tim borilištima, gde dolzi napaćena masa kojoj je potreban dobar psihijarijski tretman jer pored silne love one gledaju vas "junake" i "uspešne" borce, u prevodu klovnove spremne umesto da žongliraju jedni drugima ubijaju sive ćelije u glavi, za mrve sa stola bogatuna... tu se slava Bogu nikad nećemo naći.

    Tako da si u pravu da je genetika.

    Nekom ostade sirovost pod kontrolom uma, nekome smao sirovost i tisućljetni dezen... avanzovali ste od čistača štala u dvorske lude i klovnove.
    (Samo vi iz HR znate da se bijete i vičete "ostavili me dećki"..., 7. mart 2020 14:34)

    # Link komentara

  27. Kad ih gleda čovek u tom tiućljetnjem dezenu, shvati da su avanzovali kod zapadnih gazda.
    (Od čistača štala, sad su dvorske lude i klovnovi..., 7. mart 2020 14:29)

    # Link komentara

  28. Bez zelje da umanjim vrednost aktuelnih i dolazecih boraca ne mogu da se otmem utisku da je boks u teskoj kategoriji dotakao dno. Izuzetno spori borci i vrlo masni.
    (stajaznam, 7. mart 2020 14:27)

    # Link komentara

  29. @joca
    Iz prve ruke da Vam kazem da braca Kacar nisu iz Novog Sada.
    Poreklom su iz Perucice kod Jezera iz Republike Srpske.
    Za boks nemam pojma sta je bitno, ali mi se cini da osim upornosti i rada treba da se dolazi iz nizeg staleza ( ne mislim samo u matrrijalnom smislu, nego i intelektualno ) i malo divljastva svakako nije na odmet.
    Odatle se i moze izvesti zakljucak da je plodno tle za takve momke manje razvijena, ruralna sredina u nekim nasim okvirima ili nekakav sirotinjski.kraj nekog grada.
    Da li mislite da ce.dvoje lekara svoje dete usmeravati u tom pravcu ?
    Pozdrav.
    (Sallas, 7. mart 2020 14:21)

    # Link komentara

  30. Hrvati kao i uvek u svojoj samozaljubljenosti gaze
    istinu.Bilo je Srba koliko hoćeš:"Slobodan i Tadija
    Kačar(boks),Obadov(džudo),čak i devojke Mandić(tae-
    kvando)...
    (a, 7. mart 2020 14:20)

    # Link komentara

  31. ...ma razvalice ga veljko kad ga dohvati...
    (apx, 7. mart 2020 13:57)

    # Link komentara

  32. Tehničko je trom i ima slabu obranu. Testirat će se kad bude boksao sa nekim iz top 12. Spašava ga jaka brada i udarci ali je mnogo monoton.
    (Joki, 7. mart 2020 13:42)

    # Link komentara

  33. Znam neke dečke koji su mu bili u timu dok nije prešao trenirat u Miami i kažu da je Hrgović prije 4-5 godina sparirao sa Kličkom,Wilderom i Joshuom te da se dosta dobro nosio sa njima. Sa godinama sve bolji i bolji ali treba mu još par ozbiljnijih borbi da bi se vidjele stvarne mogućnosti. Sada ima odličnog trenera Kubanca i navijam da potrga cijelu tešku diviziju. Slažem se da je trebalo malo više pozornosti dati Duboisu I Yoku koji su uz Usyka stvarno životinje.
    (maximilian, 7. mart 2020 13:40)

    # Link komentara

  34. Ne spominjete ime Kubrat Pulev koji moze krajem maja da postane novi sampion.
    (Мими, 7. mart 2020 13:37)

    # Link komentara

  35. Nije bitno je li je iz BH ili HR boksa za Hrvatsku zastavu.Ali da se zna Hrgović je porijeklom iz Sinja.
    (Zoran, 7. mart 2020 13:30)

    # Link komentara

  36. Jel moguce da niste spomenuli Daniela Duboisa? 
    Momak ima samo 22 godine sve borbe je resio nokautom i 90% borbi je zavrsio za rundu i po
    (bagzi, 07. mart 2020 12:32)

    Moguce je jer je poznat isto koliko i teniser Gunesvaran.
    (Will Mosley, 7. mart 2020 13:24)

    # Link komentara

  37. Vec je postao, Zeljko Raznatovic.
    (Will Mosley, 7. mart 2020 13:23)

    # Link komentara

  38. Moze.
    (Will Mosley, 7. mart 2020 13:23)

    # Link komentara

  39. Može li?
    Hrvati:
    Marjan Matijević (Samson iz Like)
    Mate Parlov (Imotski)
    Marjan Beneš (BiH)
    Željko Mavrivić (Zagreb)
    Branko Cikatić (Hr)
    Damir Škaro (Hr)
    CroCop Mirko Filipović (mislim da isto ima porijeklo iz BiH?)
    Filip Hrgović (Zagreb, porijeklo BiH)

    Da li je iko drugi iz ex Yu u borilačkom sportu, osim Hrvata, osvajao nešto na svjetskom nivou?
    Da li će Filip napraviti nešto ne znam ali ima potencijala i jake prethodnike (znači genetika).
    (bumbum, 07. mart 2020 11:28)

    Stipe Miočić
    Roberto Soldić
    (3210, 7. mart 2020 13:12)

    # Link komentara

  40. Ne, ne moze. Da je Srbin mogao bi bit a ovako u najboljem slučaju može biti samo doprvak..
    (Mišo, 07. mart 2020 12:56)

    A koji je to Srbin značio nešto u borilačkom sportu? Pusti karate, hrvanje itd.
    (lol, 7. mart 2020 13:12)

    # Link komentara

  41. Ne, ne moze. Da je Srbin mogao bi bit a ovako u najboljem slučaju može biti samo doprvak..
    (Mišo, 7. mart 2020 12:56)

    # Link komentara

  42. Imamo i mi perjanicu boxa, profesionalca koji također ni jedan meč nije izgubio, malog Ražnatovića, a ljubi ga majka.
    (Orlando, 7. mart 2020 12:52)

    # Link komentara

  43. Bio pre 2, 3 godine u Lazarevcu, dovodio ga naš bokser Nemanja Stolić koji mu je i povremeni sparing partner... Sjajan mladić, sportista, ljudina... Svu sreću mu želim i da postane svetski prvak i da "iskida" sve ove zvezde i manekene...
    (Sale..., 7. mart 2020 12:52)

    # Link komentara

  44. Hunter nije pobjedio Povjetkina bilo je nerješeno
    (sani, 7. mart 2020 12:51)

    # Link komentara

  45. Nebitna vest .
    (Markobg, 7. mart 2020 12:50)

    # Link komentara

  46. srba_the_borilacki_znalac, 7. mart 2020 12:27

    Priznaj da si to morao sat vremena guglati. Nikad čuo za njih, a da iz sfrjota su ti.
    (Ilija D_VR, 7. mart 2020 12:48)

    # Link komentara

  47. Zabolje me
    (kakone, 7. mart 2020 12:40)

    # Link komentara

  48. *hrvatijanac
    (Cica D., 7. mart 2020 12:39)

    # Link komentara

  49. (bumbum, 7. mart 2020 11:28)

    U pravu si, i činjenično je tako! Ja bi ipak izdvojio najvećeg majstora, šampiona i gospodina Matu Parlova, od svih pomenutih. Kad su ga jednom pitali šta misli o nacionalizmu, rekao je " kako da budem nacionalista kad sam prvak sveta"! Bio i ostao SVETSKI ŠAMPION.
    (dimitrije, 7. mart 2020 12:34)

    # Link komentara

  50. Filip Hrgovic je porjeklom iz Livna, i vec ga dogodine vidim u mecu za prvaka protiv Joshue, Filipu je samo nebo granica, i bit ce godinama na tronu jer je najperspektivniji boksac!
    (Ivan Livno CRO, 7. mart 2020 12:33)

    # Link komentara

  51. Jel moguce da niste spomenuli Daniela Duboisa?
    Momak ima samo 22 godine sve borbe je resio nokautom i 90% borbi je zavrsio za rundu i po
    (bagzi, 7. mart 2020 12:32)

    # Link komentara

  52. @bumbum:

    (boks)
    Tadija Kacar
    Slobodan Kacar
    Zvonko Vujin
    Miodrag Perunovic
    Ace Rusevski
    Alijevski (iz Kumanova)
    Bratislav Ristic
    ...itd
    (Marijan Benes nije bio Hrvat, nego Ceh)

    (rvanje)
    Momir Petkovic (i jos nekoliko desetina medju kojima ima i Hrvata) visestruki svetski prvak

    (dzudo)
    Stojan Stojakovic (srebro na evropskom)
    Slavko Obadov (bronza u Montrealu '76)

    Sve za vreme ex-YU, posle toga nisam nabrajao.
    (srba_the_borilacki_znalac, 7. mart 2020 12:27)

    # Link komentara

  53. @SubmisivniDominator

    Ušla je žestoka nauka u treninge profesionalnih sportista plus ovi današnji vrhunski su mnogo disciplinovaniji od svojih prethodnika (jer uzimaju ogromne novce). Tako u tenisu 3 "starca" i dalje vode glavnu reč (38, 34 i 33 godine, za koji mesec), u fudbalu Ronaldo i Mesi (35 i 33 godine), u košarci npr Lebron (35), a nekad su sa 30 godina završavali karijere. Zato je i mnogo teže klincima danas da naprave veće rezultate sa "samo" 20 godina (čast izuzecima, tipa Dončić)...
    (Dule Dabić Gluvaja, selo Gornja Suvaja, 7. mart 2020 12:26)

    # Link komentara

  54. @bumbum
    Genetika je ista kao i Srbima i Bosancima, posebno oniima iz Dalmacije, Like i zapadne Hercegovine. i naravno da nije to presudno već odlična škola koja generacijama postoji u Hrvatskoj a koje nema kod nas.
    Isto tako Hrvatska nema nikakvu odbojku pa ne kažemo da je genetika u pitanju. Predispozicije su svakako jako dobre, kao i kod nas, generalno za sport, ali je ključna dobra škola. A što se tiče boksera iz exYu, u rangu koji spominješ su svakako braća Kačar iz Novog Sada. Olimpijski prvaci. I moram priznati da imam utisak da razliku može davati i kultura, tj imam utisak da su hrvatski sportisti u proseku discilinovaniji od naših... Neki moj utisak.
    (joca, 7. mart 2020 12:25)

    # Link komentara

  55. Sve će njih razbiti Cecin mali ali kada budu na zalasku karijere a možda ni tada.
    (Koki, 7. mart 2020 12:24)

    # Link komentara

  56. Malko čudan naslov.. Može i Peruanac da postane šampion
    (Miloš, 7. mart 2020 12:24)

    # Link komentara

  57. Bumbum

    Enad Licina je bio interkontinentalni prvak u Kruzer kategoriji (do 91kg). Muamer Hukic je WBO Kruzer sampion, sa najvise odbranjenih titula (13), jedan medju boljim svih vremena u svojoj kategoriji, bila je cak i prica da boksuje sa Klickom ako se prebaci u tesku(iznad 91kg), ali nisu mogli da dogovore uslove.
    .
    (Edin, 7. mart 2020 12:22)

    # Link komentara

  58. U te godine vec je trebao biti u vrhu, evo ja vam garantujem od njega nema sampiona, zapamtite!
    (CrNoGoRaC10, 7. mart 2020 12:20)

    # Link komentara

  59. Podrska za Hrgovica. Ovaj Fjuri je presmijesan. Ako neko treba da bude sampion sad je bar lako, a i neka bude sa nasih prostora.
    (PGpgPGpgPGpg, 7. mart 2020 12:19)

    # Link komentara

  60. Hrgovica pratim nekoliko godina... Talentovan, odlične predispozicije, visina, gradja, mišići, duge ruke. Ima odličan tim oko sebe, trenira u Majamiju, veliki se hajp za njega sprema, namještaju mi se odgovarajući protivnici, kao doduše i svima koji imaju dobar tim iza sebe... E sada, licno mislim da je odlican ali ne i baš vrhunski čak je Marovic po meni bio bolji, slabo se brani i prima udarce. Onaj ukrajinac je pravo boksersko čudo, moj je favorit.
    (Kikboxer, 7. mart 2020 12:16)

    # Link komentara

  61. Volio bih, ali nema šanse. Možda kad bi sad dobio priliku, ali teško, prvo će meč Fury - Joshua, pa onda možda i Wilder dobije koju šansu, pa onda realno najjači izazivač, a to je Dubois, koji je stvarno zvijer. To znači da će Hrgović doći na red tek za 4-5 godina, i to ako u međuvremenu dobije sve borbe koje mora odraditi, da ostane na spisku izazivača, a znamo što je boks, jedan lucky punch i čao.
    Poslije Parlova, najbliži je bio Mavrović, ali eto, imao je nesreću da se bori protiv jednog Lenoxa Luisa, po meni jodnog od najboljih bokser ikad, u njegovom primeu.
    I izdržao svih 12 rundi, a u 8-oj čak bio uzdrmao Lenoxa.
    Ali nije. Od batina se nikad nije oporavio više, poslije te borbe je rapidno propadao. Postao vegetarijanac.. Ej, boksač teške kategorije vegetarijanac. Onda znate koliko mu je mozak pomaknut bio od udaraca.
    Svejedno, u borilačkih vještinama, i to ovim najpopularnijim, stvarno imamo nevjerojatne rezultate i prvake, koji nogomet, rukomet..
    (Ante, 7. mart 2020 12:11)

    # Link komentara

  62. Zašto nema informacija o korona virusu na naslovnim stranama?
    (Milos, 7. mart 2020 12:04)

    # Link komentara

  63. Već imaju-Stipu Miocića,po meni najboljeg MMA teškaša svih vremena i ne postoji bokser koji bi ga pobedio u kavezu,jednostavno-Zver!
    (Steva, 7. mart 2020 12:02)

    # Link komentara

  64. Hrgovic je trenutno u top 10 ali tesko da moze da bude u top 5 trenutno pratim ga jos od bokserske lige! E sad jos uvek je relativno mlad videcemo!
    (Surovo Realan, 7. mart 2020 12:01)

    # Link komentara

  65. Može.
    (marko, 7. mart 2020 11:57)

    # Link komentara

  66. Najozbiljni je Usyk na ovom spisku....imao sam priliko da ga vidim Live u Kievu kako boksira....neverovatan talenat...jedino moze biti pronlem sto je lak...okolo 98kg
    (Benny Hill, 7. mart 2020 11:56)

    # Link komentara

  67. Sigurno će mu onaj dati podršku. Taj uvek navija za Hrvate.
    (banjica, 7. mart 2020 11:52)

    # Link komentara

  68. Mislio je na Usyka a ne na Hrgovića.
    (Ivan, 7. mart 2020 11:45)

    # Link komentara

  69. Najmlađi 27 godine. Ejj kolko je postao jadan ovaj boks kad je prosek godina 30 . Mike T. je tuko buraniju u nepunih 20 god.
    (Sch.., 7. mart 2020 11:44)

    # Link komentara

  70. On nemoze to postat i nedo bog da postane jer rvati ce reci odjednom da su siala nebeska i sa Tomsonom ce to odpevat. Zamislite da Nole peva sa Knindzom.
    (Beoman, 7. mart 2020 11:44)

    # Link komentara

  71. Ja sam fasciniran činjenicom koliko su Hrvati talentirani sportaši.
    (ja, 7. mart 2020 11:43)

    # Link komentara

  72. A Veljko Raznatovic? ?
    (zic, 7. mart 2020 11:42)

    # Link komentara

  73. Joshua bi ga složio ko metar drva ...
    (aa, 7. mart 2020 11:38)

    # Link komentara

  74. A srbenda puca od kompleksa
    (Ženidba Kralja Mirčete, 7. mart 2020 11:33)

    # Link komentara

  75. Hrvati su mozda i najjaci ljudi na planeti Zemlji.
    (Zvezdara, 7. mart 2020 11:32)

    # Link komentara

  76. Može!Braća Hrvati imaju izvrsnog boksera..Filip je zaista dobar,puno sreće mu želim!(dnevna doza prosecnog Srbende, 07. mart 2020 11:11)Ma šta braća, rod najrođeniji.
    (SDK, 07. mart 2020 11:17)
    Koja li je dijagnoza ovih političkih botova?!Sam sebi piše i odgovara pod 2 različita nika...??!!??Nije bolest sve što boli...Znači da na političkim vestima moramo još jače!
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 7. mart 2020 11:30)

    # Link komentara

  77. Novi Mate Parlov!Cak i pomalo lice a i stil je isti.Dobar je...
    (CHE, 7. mart 2020 11:06)

    Mate Parlov i ja smo išli zajedno u školu!
    (Bruder Jakob, 7. mart 2020 11:30)

    # Link komentara

  78. Može li?
    Hrvati:
    Marjan Matijević (Samson iz Like)
    Mate Parlov (Imotski)
    Marjan Beneš (BiH)
    Željko Mavrivić (Zagreb)
    Branko Cikatić (Hr)
    Damir Škaro (Hr)
    CroCop Mirko Filipović (mislim da isto ima porijeklo iz BiH?)
    Filip Hrgović (Zagreb, porijeklo BiH)

    Da li je iko drugi iz ex Yu u borilačkom sportu, osim Hrvata, osvajao nešto na svjetskom nivou?
    Da li će Filip napraviti nešto ne znam ali ima potencijala i jake prethodnike (znači genetika).
    (bumbum, 7. mart 2020 11:28)

    # Link komentara

  79. Ma nema nista dok se ne pojavi nas Veljko Ražnatović.
    (Zoran LFC, 7. mart 2020 11:27)

    # Link komentara

  80. A gospodo Tony Yoka igra kriket, sta? Pogledajte gradju, visinu i kretnju samo. Tog istog Hrgovica je pobedio na olimpijadi. Samo sto se momak ne eksponira toliko.
    (matador, 7. mart 2020 11:26)

    # Link komentara

  81. Jos ovi nisu boksovali protiv pravih,hrgovic je zasad imao sve kante do moline,ne treba zuriti jos 2-3 godine jos jedno 5-6 borbi pa napad na titulu!..
    (mickey ward??, 7. mart 2020 11:20)

    # Link komentara

  82. Mršav je Hrvat, nema masu. Mora da radi na mišićnoj masi. Ono što mu je velila prednost, u odnosu na druge, su duge ruke.
    (Smuleco, 7. mart 2020 11:20)

    # Link komentara

  83. Ne zanima me?
    (Igor, 7. mart 2020 11:19)

    # Link komentara

  84. Tesko
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 7. mart 2020 11:18)

    # Link komentara

  85. Može!Braća Hrvati imaju izvrsnog boksera..Filip je zaista dobar,puno sreće mu želim!
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 07. mart 2020 11:11)

    Ma šta braća, rod najrođeniji.
    (SDK, 7. mart 2020 11:17)

    # Link komentara

  86. vidi se po pogledu da je bokserski ssmpion
    (mandrak, 7. mart 2020 11:14)

    # Link komentara

  87. Hrga je jako dobar,ali mislim da teško podnosi udarce,pa će teško do titule!
    Ali nikad se ne zna.... sreća prati hrabre.
    (Panac, 7. mart 2020 11:14)

    # Link komentara

  88. Može!Braća Hrvati imaju izvrsnog boksera..Filip je zaista dobar,puno sreće mu želim!
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 7. mart 2020 11:11)

    # Link komentara

  89. Moze li ? Ne moze !
    (Toto-ko-tunjo, 7. mart 2020 11:10)

    # Link komentara

  90. sta se desava sa bokserima, ovaj nada sa 27 godina, od ovoga se puno ocekuje ima 30 god... jel moram da podsecam da je Tajson ubijao sa 20 god i da su mnogi sampioni bili u 20tim kad su dominirali, ili su u 30 bili vec prekaljeni poznati borci i izazivaci.
    (SubmisivniDominator, 7. mart 2020 11:08)

    # Link komentara

  91. hegovica znam licno,strasan boxer,on je vec sada medju najboljih pet,veliki sportista i radnik,dobar decko..
    (SCG, 7. mart 2020 11:06)

    # Link komentara

  92. Novi Mate Parlov!Cak i pomalo lice a i stil je isti.Dobar je...
    (CHE, 7. mart 2020 11:06)

    # Link komentara

  93. Može!Braća Hrvati imaju izvrsnog boksera..Filip je zaista dobar,puno sreće mu želim!
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 7. mart 2020 11:04)

    # Link komentara

  94. Zasto da ne, ako nastavi da grabi daj Boze, samo napred! Sta ima veze sto je Hrvat..
    (Misa, 7. mart 2020 11:04)

    # Link komentara