1. A Mandžukić? Standardan i jedan od najboljih u Juventusu. A Lovren u Liverpulu? Pa Kovačić u Čelsiju, Vrsaljko u Atletiku, Perišić u Interu... Sve sami prosečni timovi i epizodni igrači. Pa samo Modrić, Rakitić i Mandžukić su bolji od onog što ima 95% reprezentacija. Hrvati su za nas sila u fudbalu kao mi za njih u košarci. Biti drugi na svetu je ogroman uspeh.
    (Lannister, 8. oktobar 2019 11:33)

    Mandžukić ove sezone nije odigrao minuta u Juventusu i stavljen je na transfer listu, Lovren je rezerva u Liverpulu, Vrsaljko ne igra već duže vreme, Rakitića je iz prvog tima istisnuo mladi Holanđanin, a isluženi Hrvat greje klupu. Kovačič je čas na klupi, čas igra,ali i kad igra nebitan je...Hrvati uglavnom greju klupu. Ne radi se o nekakvim klincima pred kojima je budućnost i koji na klupi čekaju svoju šansu, već o isluženim igračima za škartiranje iz kluba.
    (nnn, 8. oktobar 2019 12:06)

    # Link komentara

  2. "...Neko je ovde uzimao primer Hrvatske,kako su prosle godine kad su uz puno srece i dosta lak zreb napravili tu senzaciju,imali mnostvo igraca standardnih u najvecim klubovima.To nije tacno.Jedina dva igraca koji su bili nosioci igara u top klubu,bili su Modric i Rakitic.Da,imali su jos nekoliko igraca koji su bili u vecim klubovima,ali nijedan nije standardno igrao niti bio medju najbitnijim igracima..."
    Footix_1998

    A Mandžukić? Standardan i jedan od najboljih u Juventusu. A Lovren u Liverpulu? Pa Kovačić u Čelsiju, Vrsaljko u Atletiku, Perišić u Interu... Sve sami prosečni timovi i epizodni igrači. Pa samo Modrić, Rakitić i Mandžukić su bolji od onog što ima 95% reprezentacija. Hrvati su za nas sila u fudbalu kao mi za njih u košarci. Biti drugi na svetu je ogroman uspeh.
    (Lannister, 8. oktobar 2019 11:33)

    # Link komentara

  3. (fudbaler grga, 07. oktobar 2019 15:54)

    I? Mislis da si mnogo pametan sto mesecima ovde kao papagaj ponavljas price za malu decu kojima ustvari sebe pokusavas da ubedis da ste nesto sto niste, jer ni sam u to ne verujes? Znamo te pod drugim nickovima, uzalud se trudis.To moze proci na tvojim hrvatskim sajtovima, na srpskim ne moze.
     (Footix_1998, 7. oktobar 2019 22:42)

    # Link komentara

  4. @(drago, 7. oktobar 2019 13:46)

    Ne postoji trenutno nijedan jedini hrvatski reprezentativac koji je nositelj igre u nekom jačem evropskom klubu. Rakitića isteruju iz Barselone, Modrić se već preselio na klupu Reala, Perišića su kao katastrofalnog lošeg isterali iz prethodnog kluba, a u Bajernu ga forsira trener Hrvat (realno nije on kvalitet za Bajern), Mandžukića su isterali iz kluba kao nepotrebni višak, Rebić koji je prošle sezone bio odličan je ove sezone rezerva u Milanu...I tako dalje, i tako dalje...Svi oni igraju u velikim klubovima, ali su tamo niko i ništa.
    (nnn, 7. oktobar 2019 21:43)

    # Link komentara

  5. Mitrović može da rešeta samo u drugoj ligi gde se njegov klub nalazi, između ostalog ,i zbog katastrofalne neefikasnosti u napadu. Prema statistici je Mitrović prošle sezone bio rekorder u promašajima u Premijer ligi. Samo 11 golova na preko 110 šuteva. Tako loš odnos šuteva i golova nije imao nijedan drugi centarfor u Premijer ligi prošle sezone. Statistika ukazuje da su ga hranili loptama. Gol na svakih 298 minuta. Poređenja radi Luka Jović je postizao gol na svakih 133 minuta u Bundesligi i svakih 95 minuta u Ligi Evrope gde je bio prvi strelac.
    U Fulamu sve lopte idu na Mitrovića, dok Luka Jović mora da se bori za šansu među sebičnim i prilično nenaklonjenim saigračima i trenerom u klubu u kojem čak i reprezentativci Španije sede na klupi. Zato je svako poređenje učinka Jovića i Mitrovića ove sezone prilično neumesno. Statistika za prošlu sezonu je pokazala razliku u klasi između ova dva igrača.
    (stat, 7. oktobar 2019 19:23)

    # Link komentara

  6. Napisite slobodno- reseta u drugoj ligi
     (Losmi, 7. oktobar 2019 18:32)

    # Link komentara

  7. (Footix_1998, 07. oktobar 2019 15:39)

    Hrvatska je pomela Englesku sa šampionata. Hrvatska je jedna od retkih reprezentacija koja na ovom prvenstvu igrala da daje golove i pobeđuje, a ne da sramotno kalkuliše. Nije parkirala sve igrače 20-30 metara ipred svog gola i da dzogiraju levo, desno da čekaju polukontre i kontre.

    Treba imati na umu da nisu oni igrli penale zato sto im je to bio cilj, nego su pokusavali da dobiju a zavrsili su na penalima zbog protivnika koji je igrao defanzivno.

    Hrvati su osetili da su jači, da su bolji, moćniji, da je samo pitanje vremena kada će drugi put naterati kočopernog Pikforda da kapitulira.

    Magični Modrić, Rakitić, borbeni Rebić, pouzdani Vrsaljko, prekaljeni Mandžukić i Perišić bili su permanentna opasnost na polovini rivala, njihova kombinatorika je dovodila do ludila Engleze, koji su, ipak, uspeli da se odbrane do kraja regularnog dela i dođu do vazduha.

    U produžecima, Hrvatska je delovala svežije, Englezi su, u nedostatku načina da ispariraju protivniku, očajnički čekali penale, pa da odatle pokušaju da se domognu velikog finala, ali rampu im je spustio Mandžukić.
     (fudbaler grga, 7. oktobar 2019 15:54)

    # Link komentara

  8. (drago, 7. oktobar 2019 13:46)


    BUAHAHAHAHA da mnogo srece i najlaksi moguci zreb! Najpre srece da u grupu upadnete sa jednom od najlosijih Argentina u istoriji! Onada srece da ta Argentina proradi tek protiv Francuza u 1/8,sto joj je naravno bilo nedovoljno da prodje dalje jer je Francuska klasa,ali bi joj takvo izdanje protiv Hrvatske u grupi bilo i vise nege dovoljno,umesto su sami sebi davali golovi tako sto su vama nabacivali na volej ispred svog gola! Onda sreca da Rusija izbace Spaniju,i tako umesto Spanije vam dodje ona u 1/4.Sa Spanijom se videlo kako prolazite.Potom srece da cak dvaputa prodjete na slucajne penale,i jos vece srece da Engleska kod 1:0 promasi cistu sansu da zatvori utakmicu.Mnogo,mnogo srece BUAHAHAHAHAHAHA Kostarika nije nimalo crna,naprotiv Kostarika je na SP 2014. pobedjivala ultrajaki Urugvaj i Italiju,dok ste vi od jedine prave selekcije Francuske bili ponizeni.Sreca je tome sto pre Francuske nije bilo te jake selekcije da se ispreci na zrebu i otrese vas BUAHAHAHAHHAHAHAH
    (Footix_1998, 7. oktobar 2019 15:39)

    # Link komentara

  9. (drago, 7. oktobar 2019 13:46)

    BUAHAHAHAHAHA top klase imate samo u vašim snovima.Beše nekad!Tadić je za 90% vaših "top klasa" pojam! Kako samo istina boli! :D
    (Ovčara, 7. oktobar 2019 15:34)

    # Link komentara

  10. Ne, nego vas toliko pritiskaju da su igrači prisiljeni na double decker. Jedino protiv slabijih reprezentacija igrate napadački.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (lol, 7. oktobar 2019 13:29)

    Ne,nego komplekse od španskog šestardiranja,madjarskog i tunižanskog ponižavanja,moraćeš lečiti preko svoje repke koja više ni Azerbejdžan ne mođe da dobije.
    (Ovčara, 7. oktobar 2019 15:31)

    # Link komentara

  11. @drago haha mi nemamo top klase vi imate dete koliko ti imas godina ,nabrojao sve lazi ovde pa se tesi da Tadic nije vrhunski samo te statistika malo negira 38, 24
    (znas kad bi tvoj luka doveo ajaksa do polufinala, nikad, 7. oktobar 2019 15:24)

    # Link komentara

  12. UrosRuma

    Mjesas kruske i jabuke. Prije si spominjao da nisu igrali, sada da ne igraju. Pricamo o onome sto je bilo 2018-e.
    (drago, 7. oktobar 2019 15:00)

    # Link komentara

  13. Drago
    Standardni su bili Modric i Rakitic
    Subasic koliko znam ne igra u PSG, nego u Monaku koji je u raspadu, Lovren, za koga bukvalno svi navijaci Liverpula govore kako je najlosiji clan odbrane, Mandzukic okej bio dobar ali sada ili ne igra ili je ocajan i kad igra, u ovom trenutku jedina dvojica koja ista vrede u Hrvatskoj su Modric i Perisic
     (urosRuma, 7. oktobar 2019 14:21)

    # Link komentara

  14. Footix_1998

    BUAHAHA puno srece i dosta lak zdrijeb? Razvalili Argentinu (2 puta bili prvaci svijeta i aktualni viceprvaci svijeta sa najboljim nogometasem svih vremrna)pa bili 1. u skupini i isli na nominalno 2. Dansku. Izbacili i Englesku. Rusi koji su izbacili Spanjolsku su i sada dobri. Ali da, tu smo imali srece. 1 od 3. Vecina reprezentacija koja dodje do finala ima srecu da im.jedan favorit na putu ispadne.
    Standarni 4 do 6 godina su bili Modric, Rakitic, Lovren i Mandzukic u najjacim timovima. Takodjer su standarni bili Subasic u prvaku Francuske, Vrsaljko u viceprvaku Spanjolske i osvajacu EL, dvostrukom finalistu LP i prvaku Spanjolske zadnjih godina. Brozovic i Perisic su igrali u Interu, Perisic sad igra u Bayernu. Rebic je Bayernu zabio 2 gola za slavlje u finalu kupa. Kovacic je startao u pola utakmica u Realu, sad je standardan u Chelsea-iju, Kalinic je igrao u Atleticu i Milanu. Tu je 6 top klasa iz najjacih klubova (Real, Barca, Liverpool, Juve, Bayern, Atletico). Kakva crna Kostarika i Srbija haha.
    I za kraj Mandzukic bez bitne uloge a Bayernu donio LP golom u finalu a za Juve zabio spektakularne skarice za 1:1 protiv Reala u finalu haha.

    Ovčara

    Hahaha samo sto vi nemate top klase a mi ih imamo. Zato i Tadic, koji ne igra u top timu pa i nije top klasa, djeluje losiji jer igra sa igracima koji nisu iz top timova.
    (drago, 7. oktobar 2019 13:46)

    # Link komentara

  15. Tačno.Mi vam ti i govorimo.Da je naš 20-godišnji problem u selektorima pre svega,i u Savezu,a ne u igračima.Kvalitetnih igrača uvek imamo,nekad više,nekad manje,ali uvek dovoljno za dobre rezultate.Ali šta to vredi,kada dodje selektor ili po vašem izbornik i prisiljava igrače da igraju svoje neprirodne pozicije na koje nisu navikli u klubovima.Tako bi svaki tim delovao užasno.Eno,na vašem portalu index se pojavio tekst od Dušanu Tadiću,gde je predstavljen kao jedan od najboljih plejmejkera današnjice,ali je podcenjen jer igra u Ajaxu,i jer u reprezentaciji deluje 50% slabije zbog selektora koji ga guraju na pozicije koje inače ne igra u klubovima.Razlika izmedju Hrvatske i Srbije je isključivo u tome što kod vas i prosečni igraci u reprezentaciji igraju i deluju kao top klasa,a kod nas i top klas igrači se u reprezentaciji zbog selektora srozavaju na nivo osrednjih.
    (Ovčara, 07. oktobar 2019 12:30)

    Ne, nego vas toliko pritiskaju da su igrači prisiljeni na double decker. Jedino protiv slabijih reprezentacija igrate napadački.
     (lol, 7. oktobar 2019 13:29)

    # Link komentara

  16. Hahaha kako ih opusujete rekao bi da ste viceprvaci svijeta a ne mi.
    (drago, 7. oktobar 2019 13:22)

    # Link komentara

  17. Briljiraju i u reprezentaciji,ubise!!!
     (Bezrezervni, 7. oktobar 2019 12:36)

    # Link komentara

  18. A za reprezentaciju vam igraju u formaciji double decker.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (lol, 7. oktobar 2019 11:24)

    Tačno.Mi vam ti i govorimo.Da je naš 20-godišnji problem u selektorima pre svega,i u Savezu,a ne u igračima.Kvalitetnih igrača uvek imamo,nekad više,nekad manje,ali uvek dovoljno za dobre rezultate.Ali šta to vredi,kada dodje selektor ili po vašem izbornik i prisiljava igrače da igraju svoje neprirodne pozicije na koje nisu navikli u klubovima.Tako bi svaki tim delovao užasno.Eno,na vašem portalu index se pojavio tekst od Dušanu Tadiću,gde je predstavljen kao jedan od najboljih plejmejkera današnjice,ali je podcenjen jer igra u Ajaxu,i jer u reprezentaciji deluje 50% slabije zbog selektora koji ga guraju na pozicije koje inače ne igra u klubovima.Razlika izmedju Hrvatske i Srbije je isključivo u tome što kod vas i prosečni igraci u reprezentaciji igraju i deluju kao top klasa,a kod nas i top klas igrači se u reprezentaciji zbog selektora srozavaju na nivo osrednjih.
    (Ovčara, 7. oktobar 2019 12:30)

    # Link komentara

  19. Haha, čuj objašnjenja za Radonjića, "nekoliko centaršuteva"... Pa liče znamo ko mu je menadžer, u redu je
    (zoka_mip, 7. oktobar 2019 12:07)

    # Link komentara

  20. Uporne tvrdnje kako nemamo igrace koji igraju standardno u jakim klubovima jednostavno nisu tacne.Tacno jeste da nemamo nosioce igara u krem de la krem timovima poput Barse,Reala,Juventusa ili Liverpula,ali mi nismo ni Francuska ni Spanija da imamo bas takve vrhunske igrace,sto ne znaci da nece doci opet period kada cemo ih imati.No,95% nase reprezentacije igra u ligama petice i to uglavnom standardno.Pritom su ti klubovi ili pri vrhu svojih liga ili u sredinama.Neko je ovde uzimao primer Hrvatske,kako su prosle godine kad su uz puno srece i dosta lak zreb napravili tu senzaciju,imali mnostvo igraca standardnih u najvecim klubovima.To nije tacno.Jedina dva igraca koji su bili nosioci igara u top klubu,bili su Modric i Rakitic.Da,imali su jos nekoliko igraca koji su bili u vecim klubovima,ali nijedan nije standardno igrao niti bio medju najbitnijim igracima.Prost primer Kostarike 2014.godine.Tim koji je u grupi smrti sa tri bivsa prvaka sveta,kao potpuni autsajder uzeo prvo mesto i dosao do cetvrtfinala gde ih jedan penal delio od polufinala.Slicno Hrvatskoj,samo je su ovi imali penal srece,ovi nisu.E taj tim Kostarike je pojedinacno gledao bio ispodprosecan time sa vecinom igraca iz domace kostarikanske lige,a ono malo u Evropi je igralo u osrednjim klubovima,bez znacajnih uloga.Dakle da bi reprezentacija napravila rezultat nije potrebno imati 23 igraca u Realima,Barsama,Juvima i Sitija,nego je potrebno da ti igraci ginu za dres i da ih krasi zajednistvo.Ono glavno sto nemamo
    (Footix_1998, 7. oktobar 2019 11:50)

    # Link komentara

  21. Delije2006
    Hahahaha kome zauzima mesto?
    Momku koji je poslednji ozbiljan mec odigrao pre 3 meseca, a izvini on daje evrogolove na treningu
    Mitrovic nas najbolji strelac da nema njega ne bi gola dali
     (urosRuma, 7. oktobar 2019 11:48)

    # Link komentara

  22. Daje golove za drugoligaša a zato u reprezentaciji ništa, samo zauzima mesta Joviću!
     (delije2006, 7. oktobar 2019 11:29)

    # Link komentara

  23. A za reprezentaciju vam igraju u formaciji double decker.
     (lol, 7. oktobar 2019 11:24)

    # Link komentara

  24. Taj Radaković već nekoliko kola u ovoj prvoj postavi. Pa pozvati ga u reprezentaciju i isprobati.
    (nnn, 7. oktobar 2019 11:20)

    # Link komentara