Plavi, plavi – košarkaši opet u šampionskoj boji FOTO

U teškim decenijama za nama jedna od retkih radosti bile su titule koje su osvajali sportisti. Među njima su miljenici nacije posebno bili košarkaši, a jedan od njihovih zaštitnih znakova su bili dresovi plave boje.

A. Kovačević
Pošaljite komentar
  1. Ja sam za to da se promeni zastava i himna sa novim obelezjima da bi se ukljucili i ostali narodi i religije koji se ne identifikuju kao Srbin Pravoslavac.Ovo je po ustavu gradjanska zemlja i zemlja svih svojih gradjana.Neko je predlagao skroz plavu zastavu sa modifikovanim oscilima to bi funkcionisalo i za dreseve.Poenta je kao zemlja biti ono sto su Amerikanci uvek reklamirali a to je slobodna zemlja svih svojih gradjana koji imaju slobodu i pravo na srecu i prosperitet.Oni to vise ne praktikuju ali dobra je ideja.Srbija je vazila za najslobodniju zemlju u Evropi kad se oslobodila od Turaka.Sada je obicna gubernija i licno vlasnistvo pojedinih ljudi.
    (Drax, 18. avgust 2019 17:28)

    # Link komentara

  2. Terzić kao predsednik FSS je samoinicijativno uveo crvene dresove fudbalerima, tada u kombinaciji sa plavim šortsevima. Još tada su košarkaši bili nezadovoljni tim potezom. Taj potez je za posledicu imalo totalno šarenilo (crveno, plavo, belo) opreme reprezentativaca u svim sportovima. Do ove godine potpuno su se u fudbalu i košarci bili ustalili crveni dresovi i šortsevi kao glavna, "domaća" oprema i bela s crvenim kao rezervna varijanta. Plavi su šortsevi i(li), dresovi, detalji detalji preživeli u ostalim sportovima: odbojka, rukomet, atletika...
    Za početak, da imamo državu, ovako bitna marketinška odluka se ne donosi mimo institucija - Ministarstvo sporta.
    Sad, čini mi se, imamo novo nadgornjavanje. Evidentno je da skoro nismo, ni u jednom sportu, imali ovako lepu opremu.
    Medjutim, nije dizajn sam po sebi jedini kriterijum koji treba ispoštovati u ovakvim prilikama. Postoje još 3 bitnija: 1) nacionalna boja - heraldička tradicija (prva poznata zastava kneza Radoslava je bila crveno gore, plavo dole, 2) prepoznatljivost - marketing, 3) sportska tradicija. 1) Naša dominanta boja od srednjeg veka heraldički je crvena - crveno polje štita s dvoglavim belim orlom, crveno polje štita s belim krstom i ocilima. 2) Crveni dresovi nisu prepoznatljivi (Španija, Švajcarska, Danska, Belgija, CG, Makedonija, Albanija...). 3) Plavo.
    REŠENJE su crveno-plavi prugasti (možda horizontalne pruge) dresovi kao glavni i beli s crvenim kao rezervni.
    (ZS, 12. avgust 2019 17:19)

    # Link komentara

  3. Зашто Немачка и Енглеска не мењају боје дресова као што то Србија ради? Хоћемо ли за пет година да имамо жуте дресове? За мене они су од данас репрезентација Југославије.
    (Марко, 11. avgust 2019 15:44)

    Opet komplesaški mentalitet :(
    (VladaNS, 11. avgust 2019 21:37)

    # Link komentara

  4. I meni su lepsi plavi - crveni nekako bodu oci i deluju ruzno.
    Samo emojte filozofiju o zastavama i grbovima. To nema nikakve veze - zasto Nemci i Englezi igraju u dresovima koji nemaju veze sa zastavom? Iskreno, bolji su ovi
    (Mire, 11. avgust 2019 11:39)

    Зашто Немачка и Енглеска не мењају боје дресова као што то Србија ради? Хоћемо ли за пет година да имамо жуте дресове? За мене они су од данас репрезентација Југославије.
    (Марко, 11. avgust 2019 15:44)

    # Link komentara

  5. Crveni dresovi su oduvek bili srpski a plavi su jugoslovenski.Glasam za crvene i odvratni su mi plavi.Sto se tice pisama,cirilica je slovensko pismo(srpsko,rusko,bugarsko...)a latinica je rimsko ako ne i etrursko.Prema tome Srbi i Hrvati ne ubedjujte se bez veze i ne trosite energiju.
    (stratimir, 11. avgust 2019 14:15)

    # Link komentara

  6. I meni su lepsi plavi - crveni nekako bodu oci i deluju ruzno.
    Samo emojte filozofiju o zastavama i grbovima. To nema nikakve veze - zasto Nemci i Englezi igraju u dresovima koji nemaju veze sa zastavom? Iskreno, bolji su ovi
    (Mire, 11. avgust 2019 11:39)

    # Link komentara

  7. Plave dresove (mada je u pitanju bila svetlije plava boja, kao što je nekad bila na crnogorskoj trobojci) je uveo kralj Aleksandar i trebalo je da simbolizuju Jadransko more - i to namerno, zbog nadgornjavanja sa Musolinijem. Kakve to veze danas ima sa nama? A crvenu boju imamo u grbu. Pre trobojke smo imali crveni krstaš barjak. Crveni su dresovi bili i republičkih selekcija Srbije u SFRJ. Plava nema nikakve simboličke veze sa nama. Zašto se ovakve odluke prepuštaju dizajnerskim fićfirićima i šačici nostalgičnih zanesenjaka nije mi jasno. Alo, to je pitanje nacionalnih simbola, a ne ove ili one generacije, nekakve usiljene nostalgije, sujeverja ili trendi estetike. Mislim, stvaaarno.
    Prva boja: crvena. Rezervna: bela sa plavim detaljima.
    (despasito, 11. avgust 2019 04:58)

    # Link komentara

  8. Crveni dres treba zakonom zabraniti. Kad ih vidim od glave do pete u crvenom izgledaju mi na mrtvi USSR, crvenu armiju, komunjarsku Kinu, KPJ-u, KGB, Crvenu zvezdu i Partizan.
    (Neko od normalnih, 10. avgust 2019 14:42)
    Vidiš mene crna boja podseća na smrt,žalost,propast.Ova tamno-plava boja podseća na tu crnu,a plavu boju su nosili i reprenzetativci dve propale države.šta nam treba da se vraćamo na staro? hoćemo crvenu boju.crveno je boja ljubavi!
    (slobos sa rodosa, 10. avgust 2019 23:53)

    # Link komentara

  9. @rumba nera, ok, ako je tako, onda bi bilo logicnije da bude cirilica na dresovima, stoji. S druge strane, ja mislim da ne treba iskljucivati latinicu bez obzira na Ustav, jer je po mom misljenju nase svojevrsno bogatstvo to sto koristimo dva pisma, ne treba se odricati tako necega, poput onih Hrvata koji razbijaju cirilicne table samo zato sto to povezuju sa Srpstvom.
    (Zhol, 10. avgust 2019 23:32)

    # Link komentara

  10. boje srbije su crvene,ako ni zbog čega drugog onda zbog krvi prolivene za slobodu svoje zemlje.sad problem je što grobari đorđević,danilović,tomašević,
    zbog zvezde mrze crvenu boju.radije bi reprenzetaciju obukli u onu njihovu crninu,ali nisu za sad za to pronašli izgovor, pa nam podmeću jugoslovenske dresove,pošto i njihova propala 'institucija' ima prefiks jugoslovenski.
    (slobinator, 10. avgust 2019 22:39)

    # Link komentara

  11. Tamno-plava boja? Ne dopada mi se, mnogo naginje ka crnoj.
    (55, 10. avgust 2019 22:15)

    # Link komentara

  12. @ sasa

    “...Ja glasam za boju Dunava.”

    Siva???
    (Petko, 10. avgust 2019 16:52)

    Mislio sam braon. :)
    (sasa, 10. avgust 2019 21:17)

    # Link komentara

  13. @nikolakis,

    Igramo medjunarodno prvenstvo a ne seoski vasar u Srbiji. Nece ni Kinezi pisati njihovim kanji znakovima svoje ime. Dokle god se budete bavili ovakvim glupostima poput da li ima trobojku ili cirilicu, da li je Riki Martin normalan i sta je rekao Kirjos, bicete u toj zabokrecini.
    (Zipo, 10. avgust 2019 20:44)

    # Link komentara

  14. @ (Боки, 10. avgust 2019 18:40)

    Za pismene lepo piše, ali ti očigledno loše ide čitanje. Prvi srpski bukvar, 1827. godina, srpska latinica - sva današnja slova i dj umesto đ. Gajeva "reforma" 1835. godine...

    A ova tvrdnja da su Srbi nestali gde god je nestala ćirilica je tek notorna glupost i apologeza za postupke zlih ljudi i sa "njihove" i sa naše strane - Vuk je dovršio stvaranje naše ćirilice 1818. godine. Hoćeš da kažeš da pre toga nije bilo Srba? Pa Vukova ćirilica je u Srbiji bila ZABRANJENA do 1868. godine. Srpska pravoslavna crkva nije želela da dozvoli to pismo, jer je isto bilo "podvala sa Zapada usmerena ka tome da uništi srpski nacionalni identitet"... Danas se smejemo tome.

    Sada je SPC na braniku ćirilice i koristi iste argumente protiv izjednačavanja ćirilice i latinice koje je pre 150 godina koristila protiv ćirilice - zar ti to nije apsurdno? Ako ništa drugo, uveren sam da će se Srbi i za 150 godina smejati ovim "argumentima" koje danas navodiš, jer nekako, koliko god mi bili naopak narod, ipak uradimo pametnu stvar. Treba nam malo vremena, ali ipak nam dođe iz du*eta u glavu...
    (ja, 10. avgust 2019 19:45)

    # Link komentara

  15. Ono, jos Triglav na ledjima. Uh. Kakva ljepota. Mislim da nece biti dovoljno za zlato. Cak stavise, mislim da Srbija vise nikad nece osvijiti zlato. A osvajala je 5 puta do sada. Znate li zasto? Pa zato sto realno nije do sada osvijila niti jedno zlato, niti ce.
    (Strucnjak ekspertskog nivoa, 10. avgust 2019 18:04)

    Ajde? "Realno", a? A što onda pobegoste sa postolja 95-te? Od "nerealnog" znači? Begali ste 95-te od nečeg imaginarnog? Ha ha ha ha! Samo to mogu da izjavim! Bili smo 5 puta šampioni sveta u košarci, pet, dobro si upamtio, mi smo legitimni sukcesori bivše Juge a i da nismo mi smo tu reprezentaciju s pravom doživljavali svojom jer naši su igrači nastupali za nju! A to što vi to smatrate "nerealnim" to je vaš problem, ionako iovako od pamtiveka ste u nerealnom fazonu, stalno nešto tripujete bre! Aj pozz! :-)))
    (Ivan, 10. avgust 2019 19:29)

    # Link komentara

  16. To da li ću neku boju dresa da zavolim zavisi samo od igre reprezentacije ☝️
    (nacionale, 10. avgust 2019 19:27)

    # Link komentara

  17. Vratite crvene dresove.
    (Loli, 10. avgust 2019 19:27)

    # Link komentara

  18. Sviđaju mi se više od ovih do sad, prvenstveno zbog plave boje, ali za mene su oni iz '98 ipak neprevaziđeni. Eto, da budu možda u nekoj malo 'modernijoj' plavoj, kao ovoj sa zastave npr što je malo više isprana i bili bi fe-no-me-na-lni.

    Ovi su svakako korak naprijed u odnosu na ove što smo furali zadnjih par godina a koji su mi uvijek nekako bili istovremeno i prejednostavni i previše kitnjasti... Ovi su samo pomalo jednostavni. Font i brojevi su super, samo fali par detalja na kragni i možda jedna linija sa strane. Ovako mi djeluju kao oni NBA dresovi za ljetnju ligu.
    (Čovjek koji zna, 10. avgust 2019 19:27)

    # Link komentara

  19. Plavi, napred plavi, Jugoslavija!
    (bokili, 10. avgust 2019 19:17)

    # Link komentara

  20. Латиница старија од ћирилице? Хм.....
    (Црвена звезда 1913, 10. avgust 2019 14:11)

    ... Latinica je starija nekih hiljadu i sedamsto godina od ćirilice.
    (Hmm, 10. avgust 2019 14:21)

    Eh sad, 1700 godina??? Samo toliko????? Ajde ne budi skroman, pa starija je Latinica od te Ćirilice najmanje 12900 godina, šta ti je. Pa s njom su još i pećinski ljudi pisali, i ne samo oni i svi reptili predvođeni Tiranosaurus Reksom, Brontosaurom, Pterodaktilom, Ihtiosaurom, Bubašvabesaurom i sličnih su redom pisali latinicom! :-)))))))
    (Oposum, divna životinjica, 10. avgust 2019 18:49)

    # Link komentara

  21. @ja
    Само је заборавио велика слова, баш чудно. Позиваш се на колону у којој гле чуда нема слова ć, č, š и ž јер су она морала да сачекају да их осмисли Људевит Гај за потребе хрватског језика. Зашто и ти као и "Вук" не би писао том српском тј. "Вуковом" латиницом слово ć као ch или š као sc.
    Што се тиче опаске о мени као оном "Србину" могу ти рећи да нисам православац, да ми се презиме не завршава на ић, да не тучем жене, да сам прилично образован, ни са ким не бих водио ратове, и и те како сам писмен. За разлику од тебе знам да латинице у Србији није било пре аустроугарске окупације, на старим разгледницама је Пожаревац латиницом написано Pozharewatz a Ниш Nisch. Можда је то та српска латиница, ова којом ти пишеш је хрватска. За крај навешћу ти један податак, свугде где је нестала ћирилица неколико деценија касније нестали су и Срби. Размисли о томе.
    (Боки, 10. avgust 2019 18:40)

    # Link komentara

  22. Greska je da je cirilica nase zvanicno pismo. Pogledajte ustav, navodi se da su latinica i cirilica nasa zvanicna pisma. Ako neko pismo treba da ima prednost to je onda starije, tj latinica.
    (Wlado, 10. avgust 2019 11:19)

    У латиници не постоје одговарајућа слова за гласове љ, њ и џ. Ни слова за гласове Ч, Ћ, Ж, Ш и Ђ нису баш оригинална већ су настала од слова Ц, С, З и Д додавањем надредних дијакритика. Види се да је латиница "буџена" за српски и друге језике који имају ове гласове.
    Када латиницом напишеш реч "надживети", онај који то прочита не може недвосмислено да тврди да ли је то реч "надживети" или "наџивети". Конвертор из латинице у ћирилицу би као резултат конверзије дао "наџивети". У овом конкретном случају би морао да закључује на основу тога што реч "наџивети" не постоји.
    Ћирилица се лакше учи, јер ако посматрамо велика и мала слова, у ћирилици их има само 33 различитих, ау латиници чак 50. На пример, у ћирилици мало и велико Г изгледају исто (Г и г) само су различите величине, а у латиници потпуно другачије изгледају (G и g). У ћирилици се мала слова разликују од великих само за гласове А, Б и Е.
    (Марко, 10. avgust 2019 18:39)

    # Link komentara

  23. Ono, jos Triglav na ledjima. Uh. Kakva ljepota. Mislim da nece biti dovoljno za zlato. Cak stavise, mislim da Srbija vise nikad nece osvijiti zlato. A osvajala je 5 puta do sada. Znate li zasto? Pa zato sto realno nije do sada osvijila niti jedno zlato, niti ce.
    (Strucnjak ekspertskog nivoa, 10. avgust 2019 18:04)

    # Link komentara

  24. Pita li neko zene za nesto u ovoj zemlji, eto ja bih volela ljubicastu boju dresova.
    (Sanja, 10. avgust 2019 18:03)

    # Link komentara

  25. Napokon da se skinu odvratni crveni dresovi dr. Zvezdana Terzica.
    (MaxMara, 10. avgust 2019 18:00)

    # Link komentara

  26. Srbija i Crna Gora predstavljaju bivšu Jugoslaviju na ovom SP, pa ajde neka jedna reprezentacija ponese plave dresove i ponovi rezultate sa SP 1998, 2002.
    (Milan, 10. avgust 2019 17:56)

    # Link komentara

  27. Karte su rasprodate!
    (Marko, 10. avgust 2019 17:55)

    # Link komentara

  28. godinama smo ziveli u zemlji koja se zvala jugoslavija i tradicijonalno dresovi su bili plavi ...kada je nestala juga a srbija oformila svoje selekcije pocinje da se u reprezentacije forsira crveno .....mislim nikako da se vise naviknemo na crvenu jer su nase selekcije u doba juge nosile plavo ...
    e sad meni licno sve je jedno bili plavi ili crveni dresovi vaznije mi kako ce igrati tim .
    (zoran ivkovic, 10. avgust 2019 17:47)

    # Link komentara

  29. Ala ste sludjeni, dresovi promenili boju, i nastaje opste ludilo. Milion eksperata, svi znaju najbolje. Ovaj dres je ukakan, zato sto nije to ta plava, a drugo izgleda kao ona gruba bela radnicka majica, farbana iskuvavanjem u kuhinji, u onim velikim metalnim loncima, sa onim prahom sto se kupuje u jeftinim samouslugama ili od sitnih svercera na pijaci. To je ta nijansa. O cirilici na medjunarodnim utakmicama ne treba trositi reci, to cak ni rusima nije palo na pamet, bitno je da se lupi nesto patriJotski. A sad sala. Posto nazad pise "Triglav", mogli su napred radi fore da napisu "Vardar". Pozdrav svima koji su shvatili ;)
    (Komentator, 10. avgust 2019 17:37)

    # Link komentara

  30. Плави воде против ових других у анкети.
    (деда мраз, 10. avgust 2019 17:33)

    # Link komentara

  31. I cirilica nije srpsko pismo, niti ima veze sa Srbima. To su vas naucili ovi rijaliti eksperti i polupismene “patriote”.
    (all, 10. avgust 2019 10:57)

    Da li je moguće da je ovo neko napisao?
    (Ban, 10. avgust 2019 17:23)

    # Link komentara

  32. Boja k’o boja...meni je,recimo,crvena antipatična jer je nose i Hrvati. No,ono što mi generalno ne prija oku je sama “Peak” oprema. Sa estetske strane je nekako baš Kineski dizajnirana,zjalava. Znam da oprema ne igra basket,ni na šta ne utiče i da će mi zlato na kraju biti isto drago,ali ne kontam kako vrhunski brendovi dozvole da im instituciju poput našeg košarkaškog tima/saveza otmu Kinezi... Ako je za utehu,i Švaba pored živog ”Adidasa” nosi “Peak”. Asian invasion.
    (Zoća, 10. avgust 2019 17:21)

    # Link komentara

  33. Dresovi su odlicni. Sad dal su plavi, crveni, zuti.. pokidacemo svejedno!!!!
    (zoo, 10. avgust 2019 17:10)

    # Link komentara

  34. Crveni dres treba zakonom zabraniti. Kad ih vidim od glave do pete u crvenom izgledaju mi na mrtvi USSR, crvenu armiju, komunjarsku Kinu, KPJ-u, KGB, Crvenu zvezdu i Partizan.
    (Neko od normalnih, 10. avgust 2019 14:42)

    Zaboravio si da navedeš:

    Englesku, Dansku, Španiju, Švajcarsku, Belgiju, Norvešku, Češku, Poljsku, ...
    zatim Bajern, Liverpul, Mančester Junajted, ... i tako to ...
    (kakve ti košmare imaš, ..., 10. avgust 2019 17:04)

    # Link komentara

  35. Хоћемо ли вечерас слушати "Хеј, Словени"?
    (Марко, 10. avgust 2019 16:59)

    # Link komentara

  36. @ (Боки, 10. avgust 2019 14:58)

    Eto, koliko Srbi sami znaju o sebi i sopstvenom jeziku i pismu pokazuješ i ti svojim komentarom. Nego, hvala Bogu na pismenim ljudima, koji razumeju značaj nauke, pa su digitalizovali Vukov Rječnik. Imaš milion sajtova na netu, pa ga lepo nađeš, okreneš glavu 69 (piše LXIX, rimskim brojevima, pa da znaš o čemu se radi), pa ćeš da vidiš tabelu sa uporednim pregledom slova u različitim evropskim azbukama - prva kolona je srpska ćirilica, druga kolona je srpska latinica (doduše, piše na latinskom, ali ćeš prepoznati jer stoji "Serb. lat."). Vuk je paralelno razvijao i ćirilicu i latinicu, pa je u Prvom srpskom bukvaru 1827. ponovo objavljena tabela sa srpskom ćirilicom i latinicom. Ta latinica je potpuno istovetna današnjoj, izuzev slova đ, za koje se koristi digraf dj - koji je zamenio znakom đ ponovo Srbin, Đuro Daničić...

    Ne volim ja latinicu više od ćirilice. Latinicu koristim u el. komunikacijama, a pišem ćirilicom. Uporno propuštaš moju poentu - ja volim oba ta pisma, i moj jezik (ako tebi nije savršen, meni jeste - to je jezik čija su književna dela bila dovoljno vredna da dobiju Nobelovu nagradu i koji su učili bitni stranci, samo da bi mogli u originalu da čitaju našu književnost) i ponosan sam na to što imamo 2 pisma, a oba su savršena.

    Ti si tipičan primerak onih "Srba" koji smatraju da si Srbin samo ako si neotesan, neobrazovan, biješ ženu, prezivaš se na ić, busaš se kako si pravoslavac i vodio bi ratove sa svima zbog vere, i nepismen si na ćirilici. Inače, zbog takvih je Vuk i bežao iz Srbije, pa se iz Beča borio da njegive reforme uđu u škole. Trebalo je 50 godina da ćirilica uđe u naše škole. Latinici je trebalo nešto duže, iako su na tome radili naši najznačajniji književnici tog vremena, latinica je počela da se uči pred 1. sv. rat. Dakle, pre zajedničke države i bez ustupaka bilo kome.

    S druge strane, ja se ne odričem ni ćirilice ni latinice, ni dubrovačke književnosti, ni Srba katolika, niti muslimana...
    (ja, 10. avgust 2019 16:52)

    # Link komentara

  37. @ sasa

    “...Ja glasam za boju Dunava.”

    Siva???
    (Petko, 10. avgust 2019 16:52)

    # Link komentara

  38. Što se mene tiče, može i plava ali ni crvena mi nije smetala.
    (Larry, 10. avgust 2019 16:50)

    # Link komentara

  39. Jos jedna stvar je ovde mnogo vaznija od samih boja u kojoj ce igrati reprezentacija Srbije. A to je, ko polaze pravno ali i moralno pravo na uspehe i medalje, koje su osvojene, pre nego sto se raspala Jugoslavija, i ona velika pa i ona krnja sa Crnom Gorom. Ko nastavlja tradiciju, i ko polaze najvece pravo na njene uspehe? Kao primer koji bi mi trebali da sledimo, (vise nego primer Rusije koja je bila apsolutno dominantna u bivsem Sovjetskom Savezu, pa niko ni ne spori da je naslednica), je primer Ceske i nesto manje Slovacke. Ceska republika je cak i zadrzala zastavu Cehoslovacke, tacnije onaj plavi trougao, koji je bio taj deo koji je u inace tradicionalno crveno-belu zastavu Ceske, unela 1918. godine Slovacka. Samo iz jednog razloga, a to je, da bi i formalno time potvrdila pravo na sukcesiju svega posrignutog u ime zajednicke drzave. I zato se recimo sve medalje u hokeju na ledu koje je osvojila Cehoslovacka do raspada te drzave, danas pripisuju Ceskoj.
    (Leksa, 10. avgust 2019 16:45)

    # Link komentara

  40. Ако јој ставимо шаховницу хоће ли престати да лови?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Црвена звезда 1913, 10. avgust 2019 15:28) # Link komentara
    Kda vec toliko mudrujes, pogledaj da li ima sahovnice u grbu "Ilirikuma Magnuma" iliti Dusanovom carstvu. Hocemo li se i toga odreci?
    (Proto Ganci, 10. avgust 2019 16:38)

    # Link komentara

  41. Латиница старија од ћирилице? Хм.....
    (Црвена звезда 1913, 10. avgust 2019 14:11)

    .. Latinica je starija nekih hiljadu i sedamsto godina od ćirilice.
    (Hmm, 10. avgust 2019 14:21)

    Просветли нас молим те..
    Чуо си за Винчу?
    (Црвена звезда 1913, 10. avgust 2019 15:30)

    Latinica i Ćirilica spadaju u alfabete a prvi alfabet je bio Feničanski (1500 godine p.n.e) a odatle su se kasnije razvili Grčki alfabet (900 godine p.n.e) i Latinica (700 godine p.n.e).Ćirilica se razvila iz Glagoljice negde oko 950 godine nove ere.
    Što se tiče Vinče čuo sam za nju tj. pretpostavljam da misliš na Vinčansku kulturu a ne na selo gde je deponija ali nema dokaza da su imali pismo.
    (Hmm, 10. avgust 2019 16:33)

    # Link komentara

  42. Ko bude bolji pobedu nek slavi,
    uvek smo sa vama plavi napred plavi
    nek se sve ori neka se navija
    plavi napred plavi NAPRED SRBIJA
    Ako se ne varam Boris Bizetić.
    (Tex Willer, 10. avgust 2019 16:33)

    # Link komentara

  43. I da... Fali ORAO...
    (Uroš, 10. avgust 2019 16:33)

    # Link komentara

  44. Braćo Срби, ajd' ako možemo i oko dresova, svađati se...
    (Uroš, 10. avgust 2019 16:31)

    # Link komentara

  45. Ja volim plave dresove i drago mi je da su odlucili da ih vrate...ali iskreno, ovi plavi dresovi su bas odvratni! Nijansa i dizajn su bas bas losi!
    (trigluv, 10. avgust 2019 16:17)

    # Link komentara

  46. Nesumnjivo vest dana.
    (Komrakov, 10. avgust 2019 16:09)

    # Link komentara

  47. Povratak u plave dresove jer su se i decenije teškog života takođe vratile. Ima smisla.
    (Dejo, 10. avgust 2019 16:06)

    # Link komentara

  48. Baci pogled na grb.
    (Eto, 10. avgust 2019 15:40)

    Slažem se prijatelju ali na grbu vidim i krunu koja pripada kralju kojeg nemamo. Republika sa krunom u grbu. Himna koja je pisana kralju koja je danas himna republike gde je kralj izbačen a dodat Bog. Mi smo zaista zemlja čuda.
    Sto se boja tiče, Italijani imaju plave dresove a nemaju plavu boju na zastavi. Holandjani su narandžasti a te boje na zastavi nema. Boje dresa može da simbolizuje nešto što je blisko narodu. Pošto smo mi nebeski narod, otuda plava boja. I dosadni ste sa bojom dresova. Sve smeta i svemu se traži mana.
    (Indoktrinacija, 10. avgust 2019 16:04)

    # Link komentara

  49. Nije zbog nostalgije prema Jugi,ali ja ni u fudbalu ne mogu da se naviknem na nase dresove,mislim da bi bilo dobro da i u fudbalu dresovi budu plavi a sorcevi beli,mislim da bi i igraci i navijaci vise dozivljavali fudbalsku reprezentaciju da su im plavo beli dresovi.
    (Djuro, 10. avgust 2019 16:03)

    # Link komentara

  50. . Latinica je starija nekih hiljadu i sedamsto godina od ćirilice.
    (Hmm, 10. avgust 2019 14:21)

    Просветли нас молим те..
    Чуо си за Винчу?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Црвена звезда 1913, 10. avgust 2019 15:30)

    Naravno. Poznato je da su u vinčanskoj kulturi svi pisali Vukovom ćirilicom i navijali za Zvezdu.
    (Joker, 10. avgust 2019 16:01)

    # Link komentara

  51. Konacnoooooooo. Dosta vise sa crvenim bojama dosadili ste i Bogu i narodu.
    (majstor, 10. avgust 2019 16:00)

    # Link komentara

  52. . Latinica je starija nekih hiljadu i sedamsto godina od ćirilice.
    (Hmm, 10. avgust 2019 14:21)

    Просветли нас молим те..
    Чуо си за Винчу?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Црвена звезда 1913, 10. avgust 2019 15:30)

    Naravno. Poznato je da su u vinčanskoj kulturi svi pisali Vukovom ćirilicom i navijali za Zvezdu.
    (Joker, 10. avgust 2019 16:00)

    # Link komentara

  53. . Latinica je starija nekih hiljadu i sedamsto godina od ćirilice.
    (Hmm, 10. avgust 2019 14:21)

    Просветли нас молим те..
    Чуо си за Винчу?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Црвена звезда 1913, 10. avgust 2019 15:30)

    Naravno. Poznato je da su u vinčanskoj kulturi svi pisali Vukovom ćirilicom i navijali za Zvezdu.
    (Joker, 10. avgust 2019 15:59)

    # Link komentara

  54. Не треба нам петокрака. Имамо спортско друштво Црвена Звезда, па тако задовољавамо све афинитете према црвеној, комунистичкој боји, петокраки, Југославији.
    (Psihimodo, 10. avgust 2019 14:41)

    Šta se ono nalazi u središtu Partizanovog grba?
    Ne mislim na Zepter posuđe, nego ono drugo?
    (Bane, 10. avgust 2019 15:57)

    # Link komentara

  55. "Nek se sve ori, neka se navija: Plavi, napred, plavi, Jugoslavija"...
    (Mirko, 10. avgust 2019 15:54)

    # Link komentara

  56. Plavi košarkaši su doživeli debakl na EP 2003. i u Novom Sadu 2005. i OI 2000, 2004 i SP 2006., a u crvenim dresovima smo uzeli više medalja u 21. veku. Fali nam to prvo mesto. Inače, uobičajeno je kada se odlučuje o glavnoj boji dresa da to bude ona koja preovladava zastavom. S' obzirom da je naša zastava trobojka, tu je uobičajeno da glavna boja bude prva odozgo u nizu. Kod Jugoslavije plava, a kod Srbije crvena. Ovde je verovatno u KSS-u pri odluci o boji dresa pored nostalgije pojedinih funkcionera, bilo uključeno i sujeverje, jer nismo osvojili nijedno zlato.
    (Balkanska Taraba, 10. avgust 2019 15:45)

    # Link komentara

  57. Jugoslavija! Konacno neka lepa vest!
    (realan dxb zr, 10. avgust 2019 15:42)

    # Link komentara

  58. Kad pocne ovo sa dresovima uvijek se sjetim Naseg centra iz NBA Darka Milicica, koji je nakon jednog kraha na prvenstvu Evrope mislim izjavio- To je zbog tih dresova SCG, cim na dresu bude samo Srbija zakucavace sa vrha reketa i letiti terenom...
    (dresovi su najvazniji, 10. avgust 2019 15:42)

    # Link komentara

  59. Ocekivao sam malo svetliju nijansu plave boje,ali opet bolje i ovi nego crveni,jos da i u fudbalu vrate plavo,mozda nekog i pobede.
    (Zoran LFC, 10. avgust 2019 15:42)

    # Link komentara

  60. Mi smo stvarno cudan narod (ne bih da upotrebim neku tezu rec). Razumeo bih jugonostalgiju kod svih ostalih nacija koje su izasle sa svojim drzavama iz SFRJ ali nikako ne razumem nas. Moj cukundeda je postao invalid posle Cerske Bitke i puno toga je propatio u zivotu nakon Prvog Svetskog rata da bi se preko nase ztrve ujedinili svi "jugosloveni". Uz to i oni koji su u velikom ratu nosili plave uniforme, kao i domobrani i ostali koji su dobili nacionalne penzije kojih je bilo za sve osim za ratne veterane iz Srbije. Nakon II Svetskog rata, i naravno opet nerasciscenih racuna pre svega za ogromne stradanje naseg naroda u NDH, stvorena je komunisticka tvorevina koja i dan danas zivi ali samo u mozgu Srba. U potomcima onih koji su svim silama bili protiv komunizma, onih koji i dan danas leze po stratistima ispod fudbalskih igralista sirom Srbije i ciji je duh nemiran vec vise od 70 godina. Kada su nas sva bivsa braca napokon oslobodili ropstva, i pustili nas da konacno sami zivimo i kreiramo svoju sudbinu mi se opet okrecemo nekoj laznoj lepoti zivljenja...
    (direwolf, 10. avgust 2019 15:42)

    # Link komentara

  61. Baci pogled na zastavu. Plava koliko bela i crvena...
    (zigy, 10. avgust 2019 11:14)

    Baci pogled na grb.
    (Eto, 10. avgust 2019 15:40)

    # Link komentara

  62. Plavi dresovi smetaju a odličja u njima ne.
    (Samo je Dule pravi otac, 10. avgust 2019 15:34)

    # Link komentara

  63. ... Latinica je starija nekih hiljadu i sedamsto godina od ćirilice.
    (Hmm, 10. avgust 2019 14:21)

    Просветли нас молим те..
    Чуо си за Винчу?
    (Црвена звезда 1913, 10. avgust 2019 15:30)

    # Link komentara

  64. Samo jedan citat, koji ce nadam se odagnati sve sumnje u vezi boje dresa, "Nije vazno da li je macka crna ili bela, vazno je da lovi miseve".
    (Proto Ganci, 10. avgust 2019 14:34)

    Ако јој ставимо шаховницу хоће ли престати да лови?
    (Црвена звезда 1913, 10. avgust 2019 15:28)

    # Link komentara

  65. Greska je da je cirilica nase zvanicno pismo. Pogledajte ustav, navodi se da su latinica i cirilica nasa zvanicna pisma. Ako neko pismo treba da ima prednost to je onda starije, tj latinica.
    (Wlado, 10. avgust 2019 11:19)

    Idi kod hrvatijanaca, pa tamo koristi latinicu, niko ti ne brani...
    (Zurkolomac, 10. avgust 2019 15:17)

    # Link komentara

  66. Jugonostalgija u ofanzivi. Prvo Djokovic, sad Djordjevic. Taman da se ne mucim da trazim prenos.
    (Dragan, Ontario, 10. avgust 2019 15:16)

    # Link komentara

  67. "Plava nije boja Srbije."

    "A zašto je onda imamo na zastavi? Dajte onda klot crvenu zastavu kad plava i bela nisu naše boje. Jel možda plava boja boja Italije? Čak je ni na zastavi nemaju a sve selekcije im nose plave dresove."

    Ne lupetaj, ne zanima me sta Italijani nose, crvena je prva boja na nasoj zastavi, crveni treba i da nam budu dresovi! Ovo dosadno plavo podseca na Jugoslaviju a mi nismo Juglosavja nego Srbija! Uz sve ti i estetski su mnogo lespi crveni dresovi.
    (LFC, 10. avgust 2019 15:16)

    # Link komentara

  68. Ako se ne varam kod Obrenovića plava boja je bila dominantna a crvena kod Karadjordjevića. Ima tu nečeg. Sutra će neki novi da vrate crvene i tako u krug. Ne svidja mi se
    (Nenad, 10. avgust 2019 15:14)

    # Link komentara

  69. Bicemo prvaci sveta, pa makar igrali goli i bosonogi. Ne moze se protiv Srbije tek tako bratac...
    (Zurkolomac, 10. avgust 2019 15:14)

    # Link komentara

  70. Ја навијам за Србију у свим бојама, али ипак треба поштовати своје. Плаво је туђе, а црвено је наше. Црвена је највиша боја српског стега, с плава оног југословенског, који нас је превише коштао.
    А за време ратова између Аустрије и Турске у 17. и 18. веку су српски војници су били препознатљиви у својим црвеним гуњевима и хваљени од обе стране због свог јунаштва. О томе су се писали извештаји и слали на бечки двор.
    Црвена није од јуче знак Србије.
    (А. Петров, 10. avgust 2019 15:11)

    # Link komentara

  71. PartiJote na aparatima.
    (Dvorska budala, 10. avgust 2019 15:08)

    # Link komentara

  72. SAMO MI NE POSTUJEMO SVOJU TRADICIJU...mi smo sada Sfbija, a ne SFRJ tako da je i ovo cista glupost i nostalgijs za starim vremenima za kojima izgleda samo mi zudimo...
    (mich, 10. avgust 2019 15:08)

    # Link komentara

  73. Koja smo mi banana republika, ne znamo i nismo sigurni koja nam je ustvari boja dresa.
    (Deyan, 10. avgust 2019 15:04)

    # Link komentara

  74. Meni se sviđa ova tamno plava nijansa sa kvadratnim boldiranim crvenim natpisima-sad ličimo na Amere!!! 😁😁😁 Neka, neka...
    (djc-xxx, 10. avgust 2019 15:02)

    # Link komentara

  75. @ja
    Кренимо редом.
    Одакле ти идеја да је српски језик савршен и да је било које од два писма која се користе у српском језику савршено?
    Кинези не пишу латиницом и никада неће писати тим писмом јер нису будале. Све новине, часописи, телевизије, вебсајтови на кинеском језику су и на кинеском сликовном писму тј. хијероглифима. Не знам какве везе има интернет са латиницом? То што своја имена за иностранство пишу пинјином тј. латиничким писмом је зато да би их колико толико разумели странци.
    Вук Караџић се никада није бавио латиницом и није објавио никакву "српску" латиницу у свом Рјечнику. Латиницу коју ти толико волиш и за коју се бориш, претпостављам да си ћирилицом задњи пут писао писмени рад у школи, стандардизовао је извесни Људевит Гај за потребе хрватског језика. Вуку Караџићу је направљен проблем због једног слова (Ј) које је увео у ћирилицу па су му пребацивали да жели да поунијати Србе. Баш ме чуди како му нису замеравали увођење читавог једног писма у српски језик?
    Срби у својим двема државама, Краљевини Србији и Краљевини Црној Гори, нису користили латиничко писмо пре формирања заједничке државе са Хрватима и Словенцима. Можда ти знаш разлог зашто је то тако.
    У заједничкој држави Срби, као државотворан народ, пристају на уступке и ћириличко писмо се повлачи јер два писма не могу да егзистирају у једном језику што ти најбоље потврђујеш.
    (Боки, 10. avgust 2019 14:58)

    # Link komentara

  76. Sit sem se nasmejao na komentar o bojama nase "nekadasnje zastave,zastave Srbije !!!
    Nasa prva zastava je bila identicna zastavi danasnje Austrije I to se lako moze proveriti ko zeli da nauci nesto.
    Danasnja trobojka,samo su zamenjena mesta plavoj I crvenoj,je NAMETNUTA od strane tadasnjeg ambasadora Rusije koji je zahtevao od Turaka da nam ne dozvole takvo obelezje pa je tadasnji sultan to I uradio I ponistio izabranu.
    I jos nesto,zastave koje su se pojavljivale u to vreme,a imale su plavo na sebi,su bile iskljucivo ratne zastave.
    Tako da komentar jednog od "nasih drugara ovde" da je plava boja deo pravoslavlja I njega kao srbina I "grobara" totalno I iskljucivo ostrascen navijacki.
    Sportski pozz !!!
    (Dusan, 10. avgust 2019 14:53)

    # Link komentara

  77. Jos i fudbaleri da se vrate na plavu boju, ili bar na neku kombinaciju te tri boje sa trobojke. Najgora i najnelogicnija je ova skroz crvena iz poslednjih nekoliko godina kao da smo Belgija, "siptarska" Svajcarska, ili davno mrtvi Sovjetski savez. Uzas
    (Leksa, 10. avgust 2019 13:57)

    Šta sve ljudi pišu zaista neverovatno. Ima i onih koji, poput ovog gorecitiranog, istovremeno nazivaju "užasom" kada neko ima boju dresova koji priliče dresovima nekih "davno mrtvih" država koje više ne postoje ali istovremeno pozivaju i zdušno se zalažu da se reprezentaciji njihove države vrati boja dresa koji je nosila njena prethodnica, takođe "davno mrtva" Jugoslavija! Neverovatno! Ajde ljudi malo razmislite pre nego napišete nešto, zaista nema smisla škrabati ovakve besmislice.
    (Ivan, 10. avgust 2019 14:52)

    # Link komentara

  78. Nacinalne boje dresova cesto i nemaju neku vezu sa bojam zastave. Nego vise po nekim drugim stvarima po kojima su kao nacija ili drzava prepoznatljivi. Koja je srpska ili bolje boja Srbije verovatni svaki stanovnik ove zemlje ima svoje misljenje. Mi kao da jos uvek trazimo identitet a stariji smo od ameba. Sve u svemu komicni i tuzno. Logika bi bila da su nam boje plava i crvena. Ali mi i logika to je problem. Najlepse kombinacije fudbalera su bile crvena majica i plavi sorc (nike) a kosarkasa bela boja sa plavim slovima- adidas garnitura (pa vi kako hocete), odbojkasa plava a rukometasa crvena... e sad to je pravi recept svega po malo. Moram da zadovoljimo obrenovice, nemanjice, karadjordjevice, partizane, komuniste, drazine, ljoticevce, arkanovce, socialiste, demokrate, pinkovce, naprednjake, novosadjane, zemunce, pazarce, cacane, banjalucane, licane, dijasporovce, zvezdase, partizanovce, srednjiskolce, penzionere... ja glasam za boju Dunava.
    (sasa, 10. avgust 2019 14:50)

    # Link komentara

  79. ne priznajem ustav iz 2006 kojeg su pisali tadic, nikolic i dacic.
    takodje nije ni izglasan, vec je na prevaru objavljeno da je glasalo 50% gradjana.
    U tom ustavu svasta pise, pa i da je kosovo srbija...
    (wlado, 10. avgust 2019 14:50)

    # Link komentara

  80. Na osnovu komentara mogu da zaključim da navijači Zvezde ne žele plave dresove zbog Partizana, a crvene žele zbog grba Nemanjića.
    (PV, 10. avgust 2019 14:47)

    # Link komentara

  81. Ljudi dali ste vi svesni koliko je ovaj tim jak.Ovo je po meni najbolji tim ikada sastavljen u kosarci daleko bolji i od izvikanog drim tima.Ovaj tim ce se proshetati do zlatne medalje poigravajuci se sa protivnicima.

    Proshetace se...
    (Losmi, 10. avgust 2019 14:45)

    # Link komentara

  82. Primarna boja Srbije nije i ne sme biti plava, vec iskljucivo bordo-crvena. Ovo su potezi jugonostalgicara i jugogerijatrije. Nikada necemo nauciti lekcije iz proslosti.
    (Ljubisa livac, 10. avgust 2019 14:44)

    # Link komentara

  83. Nema nikakve veze sa jugoslovenstvom ciji sam protivnik ali ovi plavi dresovi su bas lepi. Nekako smo navikli da u njima osvajamo zlata i kada smo bili sami u drzavi sa Crnogorcima. Neka ponovo donesu srecu nasim kosarkasima.
    (Plavi, 10. avgust 2019 14:43)

    # Link komentara

  84. Crveni dres treba zakonom zabraniti. Kad ih vidim od glave do pete u crvenom izgledaju mi na mrtvi USSR, crvenu armiju, komunjarsku Kinu, KPJ-u, KGB, Crvenu zvezdu i Partizan.
    (Neko od normalnih, 10. avgust 2019 14:42)

    # Link komentara

  85. Srbi su ovce koje treba sisasti....Zasto ne vratite i petokraku????Sa njom smo bili sampioni OI...
    (Staight Outta München, 10. avgust 2019 10:57)

    Не треба нам петокрака. Имамо спортско друштво Црвена Звезда, па тако задовољавамо све афинитете према црвеној, комунистичкој боји, петокраки, Југославији. Још да нам је и Тита поживео, а не онако да се исплачемо на утакмици Хајдук - Ц. Звезда и спонтано певамо "Друже Тито, ми ти се кунемо".
    Сада се исто као и Торцида посипамо пепелом, правимо лажну историју и заташкавамо комунистичку прошлост.
    (Psihimodo, 10. avgust 2019 14:41)

    # Link komentara

  86. "U teškim decenijama za nama..."
    A ovo sad je zlatno doba.
    (H, 10. avgust 2019 14:40)

    # Link komentara

  87. @Wlado
    Изгледа да ниси "погледао" устав. А што се тиче писма којем треба дати предност онда то није никако латиничко јер Срби тим писмом нису писали пре формирања заједничке државе са Хрватима и Словенцима. Е сад то објашњавати некоме ко користи дупло ве у свом потипису је прилично тешко.
    (Боки, 10. avgust 2019 14:37)

    # Link komentara

  88. Plava boja je u našoj trobojci, a za starije ljude budi nostalgiju. Dobar potez.
    (Bbb, 10. avgust 2019 14:36)

    # Link komentara

  89. Samo jedan citat, koji ce nadam se odagnati sve sumnje u vezi boje dresa, "Nije vazno da li je macka crna ili bela, vazno je da lovi miseve".
    (Proto Ganci, 10. avgust 2019 14:34)

    # Link komentara

  90. Srećno momci! Idite u Kinu i vratite košarku kući, gde joj je i mesto ;-)
    (Sremac, 10. avgust 2019 14:31)

    # Link komentara

  91. Crvena je srpska boja? Ja mislio komunistička.
    Plavi dresovi su super, samo su trebali malo razbiti tu jednoličnost, recimo bijelim rubovima oko vrata i ruku.
    (kele®, 10. avgust 2019 14:31)

    # Link komentara

  92. (Vračarac, 10. avgust 2019 10:26)

    U vaterpolu sve ekipe nose samo bele ili plave kapice
    (Ilija Dukić, 10. avgust 2019 14:30)

    # Link komentara

  93. Sretno vam bilo junaci.
    (slavko, 10. avgust 2019 14:30)

    # Link komentara

  94. Uzasno uradjeno, tamno plavo monotono, prosto. Nikakav detalj, ne mogu da verujem da nikakve kreativnosti nema, gore od trening dresa...
    (Milance, 10. avgust 2019 14:27)

    # Link komentara

  95. @ viu viu
    Ljudi se zamajavaju nebitnim stvarima poput boja dresa. Još se i svadjaju oko toga. Ili se pitaju koliko gledalaca ima na utakmici, itd. Vazne su im nebitne stvari. Valjda je to definicija nove generacije.
    (Smeh, 10. avgust 2019 14:27)

    # Link komentara

  96. Ovo je najružnija i najlošija garnitura dresova ikada!! Ovo kao na pijaci da su kupili najjeftinije majice i samo odštampali
    (SRB, 10. avgust 2019 14:24)

    # Link komentara

  97. Napokon gospoda u plavom.Ono je delovalo smešno,kič i neozbiljno..
    (glava, 10. avgust 2019 14:24)

    # Link komentara

  98. Nije bitna boja dresa već srce igrača. Nesumnjam da ga naši igrači imaju. Kao što reče jednom Njegoš: A u ruke Mandušića Vuka svaka puška biće ubojita.
    (vladimir, 10. avgust 2019 14:23)

    # Link komentara

  99. Ne igra boja nego SRCE i ZNANJE ali i ŽELJA I MOTIV da se nešto napravi. U slučaju da sa tim stavom naši odu u Kinu onda nam je medalja apsolutno zagarantovana a s obzirom da Ameri dolaze u znatno izmenjenom sastavu bez mnogo najboljih igrača koji su svi redom otkazali, onda je moguće i zlato jer moći ćemo tim Amerima bez velikih zvezda da pružimo mnogo bolji otpor pa je iznenađenje potencijalno moguće. pa mogu da igraju i u zeleno-crveno-ružičasto-rezedo boji. Inače, lično sam protiv tog besmislenog sujeverja o boji, da kao eto u plavoj smo osvajali zlata i samo u plavoj možemo opet to učiniti, da kao eto crvena nam je "malerozna" i šta ja sve znam. Gomila gluposti i sujeverja naravno. A i protiv sam te besmislene nostalgije za "plavi plavi", to je prošlost ljudi, ta se priča završila sada već davno, vreme je da se okrenemo budućnosti, ta knjiga je zanavek zatvorena, sada naša glavna boja treba da bude crvena, prva nam je na zastavi i logično bi bilo da nam je ona glavna boja dresa i sa te strane a i sa strane diskontinuiteta sa nečim što više ne postoji, sada smo Srbija i tako i trebamo da se ponašamo. Ok, može plava ali kao rezervna boja ako im je već toliko stalo do te boje, nikako nikako kao glavna. Uostalom, šta nam je plava donela fudbalu od trenutka razbijanja Juge? Pa donela nam je par primljenih šestica od velikih reprezentacija i još gomilu poraza od Kazahstana, Azerbejdžana i sličnih! Znači tu je bila dobra promena boje? Gluposti! Ne igra boja već srce i znanje!
    (Ivan Veljković, 10. avgust 2019 14:23)

    # Link komentara

  100. Латиница старија од ћирилице? Хм.....
    (Црвена звезда 1913, 10. avgust 2019 14:11)

    ... Latinica je starija nekih hiljadu i sedamsto godina od ćirilice.
    (Hmm, 10. avgust 2019 14:21)

    # Link komentara

  101. немам ништа против ни црвено плаве али као Србин, православац и Гробар имам апсолутно све против црвене и црвено беле!
    (Bob Sent Kler, 10. avgust 2019 14:10)

    Udarila vrucina u glavu?
    (Boki, 10. avgust 2019 14:17)

    # Link komentara

  102. napred modri! :)
    (Asomakum doo - da se ne zaboravi, 10. avgust 2019 14:16)

    # Link komentara

  103. Vidim da su partiJote zapenile opasno pa zato podržavam povratak plave boje na dresove iako mi je svejedno.
    (Dvorska budala, 10. avgust 2019 14:15)

    # Link komentara

  104. Greska je da je cirilica nase zvanicno pismo. Pogledajte ustav, navodi se da su latinica i cirilica nasa zvanicna pisma. Ako neko pismo treba da ima prednost to je onda starije, tj latinica. 
    (Wlado, 10. avgust 2019 11:19)

    Латиница старија од ћирилице? Хм.....
    (Црвена звезда 1913, 10. avgust 2019 14:11)

    # Link komentara

  105. @ комша @ SRB

    Идите мало и по музејима, баталите ове фотошоп слике по интернету. Погледајте нпр. како изгледа царски стег Цара Душана, погледајте како изгледа прва икада нађена српска застава (боје су црвена и плава), распитајте се шта је значила византијска плава боја за српске средњовековне манастира, распитајте се и чега је плава боја симбол (слободе којој српски народ од постања стреми). Да ли мислите да тај академик безвезе прича? Када је црвено-бела била српска боја?
    Према томе маните се лажи којим се обмањујете:
    1. Плава није комунистичка и боја југословенства већ монархистичка, српска и симбол слободе
    2. немам ништа против ни црвено плаве али као Србин, православац и Гробар имам апсолутно све против црвене и црвено беле!
    (Bob Sent Kler, 10. avgust 2019 14:10)

    # Link komentara

  106. Plavu boju na dresovima je trazio Rakocevic, odnosno to je bila njegova ideja.
    (flip flop, 10. avgust 2019 13:42)

    Аха, Игор је велики ауторитет за одређивање боје националног дреса...
    Једноставно смо изгубили идентитет услед вишедеценијског притиска да постанемо оно што нисмо-југословени!
    Прескупо смо ту идеју платили а никакву поуку нисмо извукли!
    (Црвена звезда 1913, 10. avgust 2019 14:09)

    # Link komentara

  107. Pre nego što neko kaže kako je ovo presedan, podsećam da su odbojkaši bili i ostali plavi. Ni vaterpolisti ne nose crvene kapice. Ima još primera. Moja jedina zamerka je što nisu dodali neke detalje na ove dresove, na primer bele linije po rubu kao na nekim dresovima 90ih. Ovako jednolično tamno plavo deluje nedorečeno, kao da je za trening.
    (Vračarac, 10. avgust 2019 10:26)

    Odbojkasi igraju u sve tri garniture, i u crvenoj i u plavoj i u beloj.
    Vaterpolisti ne mogu da igraju u crvenim kapicama jer crvene kapice nose golmani. U vaterpolu timovi moraju da imaju garnituru belih kapica i garnituru tamnije boje.
    (flip flop, 10. avgust 2019 14:04)

    # Link komentara

  108. Dajte nam jos HEJ SLOVENI :)
    (IvoLolaRibar, 10. avgust 2019 14:03)

    # Link komentara

  109. ...i triglav?
    (motoma, 10. avgust 2019 13:59)

    # Link komentara

  110. Jos i fudbaleri da se vrate na plavu boju, ili bar na neku kombinaciju te tri boje sa trobojke. Najgora i najnelogicnija je ova skroz crvena iz poslednjih nekoliko godina kao da smo Belgija, "siptarska" Svajcarska, ili davno mrtvi Sovjetski savez. Uzas
    (Leksa, 10. avgust 2019 13:57)

    # Link komentara

  111. Ovo NIJE plava boja.......
    (Ivan, 10. avgust 2019 13:55)

    # Link komentara

  112. Mogli su "genijalci", ako im je toliko stalo do tog plavetnila, da lepo uvedu da imamo kao dve garniture - crvenu i plavu, kao npr. CSKA... svi bismo bili zadovoljni, i ne bi bilo ovakvih podela koje troše energiju nacije.
    (Da, 10. avgust 2019 12:12)

    Zbog gledalaca koji imaju crno-bele televizore, mora jedna garnitura da nude bela...
    (J&B, 10. avgust 2019 13:54)

    # Link komentara

  113. napred plavi!!!
    (basketas, 10. avgust 2019 13:52)

    # Link komentara

  114. samo bre pljujete u p.m. neka igraju i u ljubicastim dresovima, samo da osvoje zlatooo!
    (viu viu, 10. avgust 2019 13:52)

    # Link komentara

  115. Ако неко не воли Југославију, онда сам то ја. Не дао бог више никад. Али променити слану плаву боју, под којом је кошаркашка репрезентација харала, само због фудбалера, од којих никад ништа бити неће ни у плавом ни у црвеном, је била сулуда одлука. Кад изађу наши у плавом, и противник их види, то је већ било 10-0 за нас. Напред плави, напред Србија!
    (Макс, 10. avgust 2019 13:51)

    # Link komentara

  116. Dres je los i sponzor koji ih pravi je los za jednu velesilu kosarke kakvi smo mi. Ali samo zato sto je plave boje ljudi tu nesto pozitivno govore, nema nikakav dizajn.
    Ali ako ce da pomogne na neki nacin da uzmemo 6. titulu prvaka sveta najbolji je dres od svih!
    (ElHombre, 10. avgust 2019 13:50)

    # Link komentara

  117. Презирем комунизам, ал' је плава љепша, а црвена ме више и асоцира на ком. ...кад се сјетим оних Најкових (презирем и Најк) дресова плавих, спонзор - Делта Спорт и Сале Ђорђевић 10 алааа па нема љепших....људи моји, немојте се свађати, па небо је плаво, море итд...на застави плава боја....па Италијани немају уопште плаву ал носе плаве дресове...како се Хрвати не буне што носе некад и плаве....што се тиче историје, па и грб нам је био сличнији Албанском него данашњем овом, мршавији двоглави орао...жути, црни и бијели....да додам и то да је остала плава нико се не би ни бунио,као и служење војске...већ кад је замјењена /укинуто онда дрвље и камење кад треба вратити😂 нпр одбојкаши остали плави и нико се не жали, једноставно љепши су дресови, хладнији за очи, угоднији...само, не могу се отргнути утиску да сви праве ружније дресове данас, поготово НБА - страшно.
    (Ранко Милановић Република Српска, 10. avgust 2019 13:47)

    # Link komentara

  118. Ljudi dali ste vi svesni koliko je ovaj tim jak.Ovo je po meni najbolji tim ikada sastavljen u kosarci daleko bolji i od izvikanog drim tima.Ovaj tim ce se proshetati do zlatne medalje poigravajuci se sa protivnicima.
    (Basketash, 10. avgust 2019 13:46)

    # Link komentara

  119. Daniloviću i Đorđeviću očigledno mnogo smeta crvena boja, pa su morali da menjaju. U svim sportovima smo crveni,samo u košarci izuzetak. 
    Alo bre, nismo više Jugoslavija, nego SRBIJA.
    (srbIN, 10. avgust 2019 10:50)

    Plavu boju na dresovima je trazio Rakocevic, odnosno to je bila njegova ideja.
    (flip flop, 10. avgust 2019 13:42)

    # Link komentara

  120. @Zhol
    Nije tačno, Po ustavu iz 2006 ćirilica je zvanično pismo.
    (rumba nera, 10. avgust 2019 13:41)

    # Link komentara

  121. Sto se nostalgije tice, jel mogu mladji narastaji da kazu za 10 godina da zele nazad crveni dres, veze ih kao nostalgicare za medalje iz Brazila, Spanije...Samo se nadam da ne bude Saletovi plavi moskitosi
    (stefan, 10. avgust 2019 13:40)

    # Link komentara

  122. komunjare,propast
    (solunac, 10. avgust 2019 13:39)

    # Link komentara

  123. neko je pomenuo zastave zemalja sa bojom dresova,a gde je italijanima plava boja na zastavi a imaju plave dresove u svim sportovima .....
    (panke, 10. avgust 2019 13:39)

    # Link komentara

  124. Brateee ovo nije plava već teget, a tek sa crvenim umesto belim brojevima totalno liči na upravo američke dresove... Mislim čemu? Plava je ok, ovo NIJE plava!
    (dzo, 10. avgust 2019 13:38)

    # Link komentara

  125. mogli su da nose i pink boje da bude u trendu sa situacijom u drustvu.AV bi se sigurno obradovao.
    (milan, 10. avgust 2019 13:38)

    # Link komentara

  126. Napred plavi!
    (C i n i k, 10. avgust 2019 13:38)

    # Link komentara

  127. Greska je da je cirilica nase zvanicno pismo. Pogledajte ustav, navodi se da su latinica i cirilica nasa zvanicna pisma. Ako neko pismo treba da ima prednost to je onda starije, tj latinica.
    (Wlado, 10. avgust 2019 11:19)

    Nisi u pravu.

    Jezik i pismo
    Član 10
    U Republici Srbiji u službenoj upotrebi su srpski jezik i ćiriličko pismo.
    Službena upotreba drugih jezika i pisama uređuje se zakonom, na osnovu Ustava.
    (flip flop, 10. avgust 2019 13:37)

    # Link komentara

  128. Jos umesto Boze Pravde...Hej Sloveni
    umesto uzickog ...kozaracko kolo i
    racunajte na nas...
    (grobar 1970, 10. avgust 2019 13:36)

    # Link komentara

  129. ajde ogadite nam i kosarkasku reprezentaciju... Danilovic i kompanija zale za tim jugo-vremenima, a vecini je muka. Samo se zanosite dresovima, pa kad nas ljuljne neko na Sp bice baksuzni dresovi. Da ne krene samo opet pesma ,,I da vodis deset nula, pesma ti se ne bi cula Jugoslavijo''...
    (stefan, 10. avgust 2019 13:36)

    # Link komentara

  130. zox

    i u reprezentaciji francuske igraju sve cistokrvni francuzi potomci napoleona!!!!aj ne lupetaj bezveze,srbija je naslednica bivse juge i tako je kako je....
    (panke, 10. avgust 2019 13:35)

    # Link komentara

  131. Sve mlade plave selekcije su ovog leta dozivele debakle, od srca to isto zelim i jugoslovenskim seniorima iduceg meseca!
    Toliko...
    (Šumadija, 10. avgust 2019 13:34)

    # Link komentara

  132. Ne mogu da se opasulji. Koliko jadnika ima u ovoj nasoj zemlji ....odma mora sve da bude politika, radi se o obicnom dresu a vi u sve,u morate da vidite zavere ....vi sami sebe ne mozete da podnosite
    (marko, 10. avgust 2019 13:32)

    # Link komentara

  133. (ja, 10. avgust 2019 11:48) Covek objasnio sve!! To je to, nema dalje diskusije, KRAJ!
    Da svako misli kao JA :), bilo bi nam svima bolje.
    (Samokazem, 10. avgust 2019 13:32)

    # Link komentara

  134. (Bob Sent Kler, 10. avgust 2019 12:32)

    Blago tebi, ako je konstrukcija iz knjizevnog dela presudan argument.
    Hajde pronadji takvu plavu zastavu- ne postoji! A svi nasi simboli srednjovekovni crveni - grb Nemanjica crveni dvoglavi orao, pa nadalje... do dana danasnjeg! Plave skoro nigde, narocito ne u poredjenju sa crvenom.
    (SRB, 10. avgust 2019 13:31)

    # Link komentara

  135. тако и треба ,први су фудбалери увели црвену боју јер им је као плава била несрећна, чуш несрећна а они немају појма.
    (Мишо, 10. avgust 2019 13:27)

    # Link komentara

  136. Ja nisam nikakav jugo nostalgičar, ali obozavam nove dresove jer su jednostavniji , manje je često više pogotovo kad pričamo o modi ...nego nešto drugo, doputovao sam iz beca za ovu utakmicu i dva dana obilazim svakojake radnje i ne mogu da nadjem dresove sa brojevima i imenima igraca ...kad sam pitao damu na info u rodi da li ja mogu da naručim dresove sa brojevima pa kad istampaju nek mi jave da dojem po njih ili da mi posalju , gospodja nije htela ni da me pogleda vec je samo rekla to ti je sto ti je i nece biti novi kontingent dresova ... znači wtf ? Sve sportske radnje me salju u rodu a rodu boli uvo , bruka za glavnog sponzora....i kako ja sad da dodjem u plavom?
    (marko, 10. avgust 2019 13:26)

    # Link komentara

  137. Плава боја плава крв ,Србија је у настанку по уређењу била монархија што неки повезују плаво са Југославијом њихов је проблем .Само плаво
    (деда мраз, 10. avgust 2019 13:24)

    # Link komentara

  138. Србија није никад била црвена или црвено бела као самостална држава. Пуна подршка за плаву боју!
    (Bob Sent Kler, 10. avgust 2019 12:32)
    Застава Немањића је које боје? Црвене са белим орлом.
    (комша, 10. avgust 2019 13:18)

    # Link komentara

  139. Osvajamo zlato na svetskom videcete..
    (Usamljeni vuk, 10. avgust 2019 13:13)

    # Link komentara

  140. "Bili smo šampioni Evrope i sveta kao 'plavi', a otkako smo postali 'crveni' nismo se radovali najsjajnijim medaljama. Evropu smo poslednji put pokorili 2001, a svet 2002."
    Ko to "mi"? Srbi ili Jugosloveni? Npr. u Seulu '88-e su bila u sastavu dva igrača iz Srbije - Divac i Obradović, i Paspalj iz CG... sve ostalo iz Hrvatske, i mi to dovodimo u vezu sa sadašnjom Srbijom!?!?!?!? Kakvo tendenciozno formulisanje - umesto da se kaže kako smo ostvarili najbolje moguće rezultate u datom trenutku i u odnosu na neke prethodne godine, maltene ispada da su crveni dresovi krivi što nismo bili šampioni, a ne pominju se Mokini plavi moskitosi ili onaj poraz plavih Srba od Rusa u četvrtfinalu EP 2011. zbog koga nisu otišli u London.
    (Zox, 10. avgust 2019 12:08)
    Svi nazivaju staru drzavu Srboslavija, i pricaju kako smo mi sve kontrolisali i organizovali u nasu korist,a 91-ve su se odrekli te drzave. Prema tome, sve zasluge, bar prema tome sto Hrvati kazu, ipak idu u zasluge Srba.
    (xxxx, 10. avgust 2019 13:10)

    # Link komentara

  141. Meni su plavi dresovi mnogo lepsi za oko, jos kada bi se samo sklonila ova crvena slova bilo bi bolje.
    Crvena podseca na komunizam i Jugoslaviju mnogo vise nego plava.
    (Iskreno?, 10. avgust 2019 13:09)

    # Link komentara

  142. Могу да имају све тру гарнитуре дресова: плаву, црвену и белу комбинацију. Није то неки трошак.
    (Из угла, 10. avgust 2019 13:07)

    # Link komentara

  143. Meni se čini kao da je Jokiću ovaj dres mali :) .... Do Pobede!!
    (all, 10. avgust 2019 13:03)

    # Link komentara

  144. Meni je plavi najlepši, samo bi voleo da još pride ima detalj u stilu Sampdorijinih horizontalnih trakica na grudima.
    (Trikolor, 10. avgust 2019 13:02)

    # Link komentara

  145. jugonostalgičari,dokle?
    (Aleksandar21, 10. avgust 2019 12:09)

    Bando crvena dokle?
    (statuskan, 10. avgust 2019 12:55)

    # Link komentara

  146. @komsa I na Litvanskom dresu pise Lietuva ili kao sto ga citas- Lajitjuva pa ga ne pisu Lithuania...Ili mozda Espa?a da izbaci neko slovce, mozda bas ovo ??
    (Loney bin Inmate, 10. avgust 2019 12:53)

    # Link komentara

  147. Za pametnicu koja je izjavila da sve drzave nose dresove boje svoje zastave (btw i nasa zastava ima plavu), pozdrav iz Holandije, Italije, Slovenije, Australije, Nemacke, Novog Zelanda...
    (Dragan, 10. avgust 2019 12:49)

    # Link komentara

  148. Koji je ovaj na slici što se dovatio pehara? Sigurno neki rezervista koji je jedva i ulazio u igru. A vitla kao da ga je on osvojio.
    (Keramičar, 10. avgust 2019 12:48)

    # Link komentara

  149. Фазон код дресова је то да треба кад се спомене види дрес без натписа одмах знаш чији је, на пример Холандија упечатљива наранџаста у свим спортовима, Италија плава у свим спортовима, Швајцарска црвена, а не ми у кошарци сваких пет година мењамо боју, као и у фудбалу, али никако да се поклопе боје
    (hahahagahah, 10. avgust 2019 12:48)

    # Link komentara

  150. Ljudi budite ponosni, dok druge ekipe ne mogu da se izbore za pozive zbog novca i lobija, nasi su svi tu! Vec ste pobedili momci! Medalja je posledica, to je sve normalno!
    (Prognoza, 10. avgust 2019 12:47)

    # Link komentara

  151. Boja dresa i zastava su neuporedivo vazniji od rezultata!?Da li je ovaj narod svestan sta su ovi uradili?
    Treba da ih je sramota,prodali su boju dresa za nostalgijom za bivsom jugosla
    vijom,strasnije je da to neko uopste podrzava.Procice naravno ko bosi po trnju i naravno da medalju ni u sni nece videti.Najveca odgovornost je na Danilovicu a posle na Djordjecicu sto je to dozvolio,od ovoga ga nece oprati ni Dunav ni Sava ,a ni Jadransko more za kojim ih ubi nostalgija .
    (urke, 10. avgust 2019 12:39)

    # Link komentara

  152. Lepa je i zastava ali lepse da je grb na grudima
    (Miljan, 10. avgust 2019 12:36)

    # Link komentara

  153. Uzimamo titulu.
    (Gosko, 10. avgust 2019 12:36)

    # Link komentara

  154. (ja, 10. avgust 2019 11:48)

    Evo ti lajk za cimanje i pisanje.. Ali tvoj tekst je brate pisanje sa š.. Haos
    (Gde je sad moj Beograd?, 10. avgust 2019 12:34)

    # Link komentara

  155. Ispravno.Ako italijani mogu da budu Azzuri a nemaju plavu boju na zastavi zasto mi ne mozemo da budemo plavi a plave boje ima na zastavi.Rezervna varijanta bela
    (NY, 10. avgust 2019 12:32)

    # Link komentara

  156. "Помешале су се плаве и златне српске заставе са црвеним и белим турским барјацима" - академик Љубомир Симовић
    Србија није никад била црвена или црвено бела као самостална држава. Пуна подршка за плаву боју!
    (Bob Sent Kler, 10. avgust 2019 12:32)

    # Link komentara

  157. Ali kakav tim, odavno nismo bili jaci!
    (Brada, 10. avgust 2019 12:31)

    # Link komentara

  158. Naša zastava ima i plavu boju.Ne vidim u čemu je problem. Mene recimo crvena boja asocira na komunizam i komšinicu zvezdanu.
    (statuskan, 10. avgust 2019 12:28)

    # Link komentara

  159. Odlican savremeni dizajn, napokon lepi i originalni dresovi. Tamnija nijansa plave takodje odlican izbor u odnosu na prethodne koje smo imali.
    Napred plavi!
    (dizajner DE, 10. avgust 2019 12:16)

    # Link komentara

  160. Pre nego što neko kaže kako je ovo presedan, podsećam da su odbojkaši bili i ostali plavi. Ni vaterpolisti ne nose crvene kapice. Ima još primera. Moja jedina zamerka je što nisu dodali neke detalje na ove dresove, na primer bele linije po rubu kao na nekim dresovima 90ih. Ovako jednolično tamno plavo deluje nedorečeno, kao da je za trening.
    (Vračarac, 10. avgust 2019 10:26)

    Ватерполисти не могу ни да носе црвене, јер су оне резервисане за голмане
    (Сви на стадион!, 10. avgust 2019 12:15)

    # Link komentara

  161. Nije plava nego teget a zna se kako je teget boja dobila ime.
    Wilhelm von Tegetthoff - KundK admiral napišite jedan tekst
    o tome čisto da ljubitelje Rusa strefi srčka.
    Što se mene tiče može i zalizani da kreira dresove kao za
    Megu (po principu roze, roze bre, roze pa j..e)
    - ako igraju dobro to je najmanje važno.
    (Miloje, 10. avgust 2019 12:14)

    # Link komentara

  162. Šizofrena cepanja. Jos uvek bas mnogo,mnogo Srba ne znaju sta su, da li Srbi ili Jugosloveni. Neka za vas sada navija ko hoce i ko mora. Ja niti hocu,niti moram.
    (Slobodni Klikeri, 10. avgust 2019 12:13)

    # Link komentara

  163. Mogli su "genijalci", ako im je toliko stalo do tog plavetnila, da lepo uvedu da imamo kao dve garniture - crvenu i plavu, kao npr. CSKA... svi bismo bili zadovoljni, i ne bi bilo ovakvih podela koje troše energiju nacije.
    (Da, 10. avgust 2019 12:12)

    # Link komentara

  164. @igor

    Igore mnogo grešiš, šampionski PLAVI su bili Bodiroga, Djordjević, Danilović, Rebrača, Stojaković, Divac itd a ne Kukoč, Radja sl.
    Ja lično Jugonostalgičare prezirem jer je Juga bila ubistvo za Srpski nacionalni identitet i intere, ali u moru "CRVENIH" EX YU republika (Mak, HR, CG) nikako se nismo uklapali i nikad nam nije legla crvena. PLAVA je naša šampionska boja, boja zemlje košarke!
    (Marko, 10. avgust 2019 12:11)

    # Link komentara

  165. jugonostalgičari,dokle?
    (Aleksandar21, 10. avgust 2019 12:09)

    # Link komentara

  166. @komsa A zasto? Kod nas su oba pisma ravnopravna, sasvim je legitimno da pise latinicom.
    (Zhol, 10. avgust 2019 12:08)

    # Link komentara

  167. "Među njima su miljenici nacije posebno bili košarkaši, a jedan od njihovih zaštitnih znakova su bili dresovi plave boje."

    Bila je i "Hej, Sloveni" i grb sa šest buktinja - ko zna, verovatno bi većina i njih da vrati...

    "Osamostaljenjem Srbije u prvi plan dolaze crveni dresovi, ali posle sedam godina košarkaška reprezentacija Srbije će na predstojećem Svetskom prvenstvu opet biti u plavom."
    Ne, nego su u prvom planu ostali plavi - koji su doživeli debakle uoči Pekinga i Londona, pa su tek crveni otišli u Rio kao vicešampioni sveta.

    "Bili smo šampioni Evrope i sveta kao 'plavi', a otkako smo postali 'crveni' nismo se radovali najsjajnijim medaljama. Evropu smo poslednji put pokorili 2001, a svet 2002."
    Ko to "mi"? Srbi ili Jugosloveni? Npr. u Seulu '88-e su bila u sastavu dva igrača iz Srbije - Divac i Obradović, i Paspalj iz CG... sve ostalo iz Hrvatske, i mi to dovodimo u vezu sa sadašnjom Srbijom!?!?!?!? Kakvo tendenciozno formulisanje - umesto da se kaže kako smo ostvarili najbolje moguće rezultate u datom trenutku i u odnosu na neke prethodne godine, maltene ispada da su crveni dresovi krivi što nismo bili šampioni, a ne pominju se Mokini plavi moskitosi ili onaj poraz plavih Srba od Rusa u četvrtfinalu EP 2011. zbog koga nisu otišli u London.
    (Zox, 10. avgust 2019 12:08)

    # Link komentara

  168. Apsolutna podrska za plavi dres. Pod hitno da se vrati u svim sportovima. Nije jasnk ni zasto su svi posli za fudbalerima, a nadam se da ce i oni vratiti uskoro. A stonse tice dizajna mastovito kao i uvijek sa nasim dresovima.
    (Osprey, 10. avgust 2019 12:02)

    # Link komentara

  169. Uvek sam za plave dresove, ne jer sam jugonostalgicar vec jer sam nostalgican za tim medaljama koje smo osvajali u njima. Neka od najlepsih secanja iz detinjstva vezana su mi za kosarku. Kako smo se samo utrkivali ko ce da bude Jaric, Gurovic, Divac, Pedja... na terenu u kraju. Plava je kao i crvena boja sa zastave, ne moramo u svemu da vidimo neku zaveru, zaljenje za SFRJ i slicno... Opustite se.
    (Kriticar, 10. avgust 2019 12:02)

    # Link komentara

  170. Ovi sto im smeta plava boja, pa kao crvena je srpska, setite se da je crvena boja, boja petokrake, boja Komunisticke partije, boja medjunarodnog radnickog pokreta, a sve to vas vise boli od plave boje...
    Samo kriza identiteta, pa onda pravimo reality od boje dresova.
    (nlooooo, 10. avgust 2019 12:02)

    # Link komentara

  171. ok
    (Joker, 10. avgust 2019 12:00)

    # Link komentara

  172. Jaooooo stigla je paklena petnaestica heeheh
    (srbinizcrnegore10, 10. avgust 2019 11:59)

    # Link komentara

  173. (Vračarac, 10. avgust 2019 10:26)

    Odbojkaši su imali tri garniture i pre osamostaljenja Srbije - i sada; jedna od njih je crvena. Ta pesmičica koju neko još uvek pevuši, ne menja činjenicu da odbojkaši su često igrali, a i dan-danas igraju u crvenom, kao i u plavom i u belom.
    Vaterpolisti ni ne mogu da imaju crvene kapice - jer to je boja kapice golmana; mogu da budu samo plava, crna ili zelena uz belu.
    Normalno je da su plavi.
    (Eto, 10. avgust 2019 11:58)

    # Link komentara

  174. Jugoslovenski Košarkaški Savez = JSD Partizan
    (Parter B, 10. avgust 2019 11:55)

    # Link komentara

  175. boja ko boja je nebitna, ne znam sto im uporno prave sa ovim sirokim bretelama kad ih oni uvrcu, treba kao oni starinski tanka prugica i cao
    (djura, 10. avgust 2019 11:53)

    # Link komentara

  176. Сви у Арену! Што се тиче дресова, боја ок али натпис нека буде ћирилични, или ако не може нека пише на енглеском Serbia. Ово је најгора опција тренутно.
    (ерцег, 10. avgust 2019 11:53)

    # Link komentara

  177. Ovo nije plavo, već teget, vuče na crno!
    (poznavalac ©®, 10. avgust 2019 11:50)

    # Link komentara

  178. Ma dajte ljudi vazno je da nasi momci igraju najbolje sto mogu i da nas raduju svojim pobedama.A boja je tu manje bitna,meni licno plava lepsa ,a nisam jugonistalgicar niti ovu promenu gledam kroz to.Srecno momci!Napred Srbija!!!
    (Nik, 10. avgust 2019 11:49)

    # Link komentara

  179. Ma samo jos himna prava da bude...
    (Dali Bocek, 10. avgust 2019 11:49)

    # Link komentara

  180. Ovo nije plava, već teget...
    (ja, 10. avgust 2019 11:48)

    # Link komentara

  181. Crvena je mnogo lepša!
    (poznavalac ©®, 10. avgust 2019 11:48)

    # Link komentara

  182. @ (nikolakis, 10. avgust 2019 10:27)

    Pitanje pisma i identiteta je suviše kompleksno da bi moglo da se tek tako raspravi, a pritom je i potpuno besmisleno i zaludno jer nam nikakav ishod te rasprave neće promeniti ništa u životu, jer su "naša" ćirilica i latinica gotovo identične. Npr. Kinezi hiljadama godina pišu svojim pismom, ali je, u poslednjih 20-tak godina, latinica počela da preuzima primat, jer je lakša za pisanje. Da li su Kinezi postali manje Kinezi zbog toga? I da li su se odrekli svoje kulture i identiteta?

    A što se tiče Srbije - naše najstarije pismo je glagoljica. Prvi spis koji je pisan srpskom redakcijom staroslovenskog je Marijinsko jevanđelje iz 10. veka, pisano glagoljicom. Ćirilica je preuzela primat nedugo nakon toga. Međutim, to nije isto ono pismo koje mi nazivamo ćirilicom. "Srpska" ćirilica je nastala mnogo kasnije, reformama Save Mrkalja i Vuka Karadžića. E sad, Vuk je svoju, reformisanu, ćirilicu prvi put objavio u prvom izdanju Srpskog rječnika - 1818. godine, ali je, odmah pored nje, objavio i reformisanu, "srpsku" latinicu. Dakle, naša moderna ćirilica i latinica su "nastale" istovremeno.

    Ono što je posebno problematično kod pitanja srpskog identiteta i pisma je to što je, u Srbiji, pre 2. svetskog rata, bilo pismeno manje od 10% stanovništva (kroz veći deo istorije i manje od 1%), pa se postavlja pitanje - kako se, delom nacionalnog identiteta, može smatrati nešto što ogromna većina nacije uopšte ni ne poznaje?

    Narod je masovno opismenjen posle 2. sv. rata - i to paralelno, srpskom ćirilicom i latinicom, s tim da je već tada latinica imala primat. Prema tome, pre bi se latinica mogla smatrati "našim" pismom, nego ćirilica. Poenta je u tome da mi imamo ne jedno, nego dva savršena pisma, na kojima možemo da pišemo na našem savršenom jeziku. I to je nešto na šta možemo da budemo ponosni, a ne da se međusobno trvimo kom ćemo pismu da damo prednost. Treba da čuvamo oba, da se opismenjavamo i da koristimo i jedno i drugo pismo da zapisujemo samo pametne i korisne stvari. Džaba bilo kome savršen srpski jezik i savršena srpska ćirilica ili latinica, ako će i jedno i drugo da mu služe tome da ispolji svoju nepismenost ili da piše stvari koje podstiču zlo, mržnju i sukobe...
    (ja, 10. avgust 2019 11:48)

    # Link komentara

  183. Kakvi bre plavi dresovi . Josip Broz Tito je uspeo samo u Srba da udene pelcer zvani Jugoslavija .a pride je ugurao i dva sportska drustva u Srba CZ i Partizan koji veze nemaju sa Srbijom i nemaju nikakvu istoriju pre 41 ali bitno je da se mladi tuku i ubijaju oko toga . Jos sad kad vidim pored Zvezdinog grba ili Partizanovog na tribini portret D.Mihajlovica , ne znam da li da placem ili da se smejem kako su ga isti ubili. Mi nismo u libeli , to je to ;)
    (kladzom do bola, 10. avgust 2019 11:45)

    # Link komentara

  184. Ovi što "vračaju" oko boje su zaboravili da su plavi košarkaši Srbije propustili Peking i London, a crveni doneli medalju-a ovi što pominju Albance i Turke nek znaju da su Tačijevi košarkaši Kosova* plavi.
    (Desko, 10. avgust 2019 11:45)

    # Link komentara

  185. И наравно опет пише на дресовима СРБИЏА. Или напишите абецедом SERBIA или ћирилицом СРБИЈА.
    (комша, 10. avgust 2019 11:44)

    # Link komentara

  186. Prelepi dresovi...super boja.
    Jedva cekam da pocne...SRBIJA
    (anica, 10. avgust 2019 11:44)

    # Link komentara

  187. Plava je nasa boja kao i crvena i bela.Drago mi je da su plavi dresovi ponovo u opticaju jer vracaju nostalgiju u ono doba kad smo zarili i palili u kosarci.
    Spremam se da gledam u Australiji svaku nasu utakmicu i derem i navijam u 5 popodne zadnjih par godina sam morao ustajati u 4 ujutru hahahah
    Ajmo nasi
    (Zoks, 10. avgust 2019 11:43)

    # Link komentara

  188. Sto se mene tice, moze i zuta ali ako donesete medalju...
    (Vojnar, 10. avgust 2019 11:39)

    # Link komentara

  189. Hoćemo Najki dresove! Ubedljivo najlepše garniture prave u košarci kao i u atletici!
    (Djole_Kg, 10. avgust 2019 11:39)

    # Link komentara

  190. Odlican je dres. Moja glavna zamerka proslih dresova bio je kroj. Mnogo su bili siroki, kao da si navukao dzak na sebe. Sada je to bolje, suzili su malo. A sto se tice boje dresa, plava mi se vise svidja, deluje ozbiljnije. Ali opet sve je to stvar ukusa.
    (bubamara, 10. avgust 2019 11:38)

    # Link komentara

  191. Yubija
    (@202, 10. avgust 2019 11:36)

    # Link komentara

  192. Svi nose boje svoje drzave sem nas!
    (Kole, 10. avgust 2019 11:35)

    # Link komentara

  193. opet ste komunjare!
    (SUNĐER BOB, 10. avgust 2019 11:35)

    # Link komentara

  194. Ne moze plava boja biti simbol komunizma. Reprezentacija SSSR-a je bila crvena. SFRJ je bila plava. Nije simbol komunizma bila SFRJ nego SSSR. Zasto su Hrvati uzeli crvene dresove, pa da bi napravili otklon od SFRJ a ne od komunizma. Pola evrope ima kombinaciju plavo-belo-crveno na zastavi, kao da je Srbija posebna u tome. Sem toga vezivanje boje dresova za boje na zastavi nije nikakva obaveza. Italijani su plavi, Slovenci zeleni, Holandjani narandzasti. Ovde se uvek lome koplja oko potpuno beznacajnih stvari.
    (Miroslav, 10. avgust 2019 11:34)

    # Link komentara

  195. Jednom rečju sramota, ne samo što je u pitanju plava boja, nego sad još teget plava!? Nigde veze, ni sa zastavom ni sa prošlim dresovima. A ovo vraćanje na nekakvo jugoslovenstvo i te gluposti, nepoštovanja svoje zastave grba, strašno. Nikad se nećemo dozvati pameti. Sve nacije bivše nam države poštuju svoje zastave i drže se svojih boja samo mi izvodimo krive drine i pravimo nekakvu internacionalu. Bolesti nema kraja...
    (Sasa, 10. avgust 2019 11:34)

    # Link komentara

  196. Neojugoslovensko nasilje nad tradicijom ovog naroda, čija je boja od nemanjićkih orlova, boje grbova vladarskih kuća - do Karađorđeve i Miloševe zastave i sadašnjeg grba bila uvek dominantno crvena, praktično bez plave.
    Minut vremena neću da potrošim na ovo takmičenje.
    (Desko, 10. avgust 2019 11:33)

    # Link komentara

  197. Pravi smo jugonostalgicari! 10-15 godina posle raspada SFRJ mi smo nastavili da se zovemo Jugoslavija, da slusamo Hej Sloveni, da kao zvanicne praznike slavimo 29.novembar, firme nastavile da nam se zovu Jugo(JAT, Jugoturs, YUTA...). Uz Bosance, najvise patimo za YU, sto nikada necete videti u HR, SLO.. Sa druge strane, vecina Srba ce reci da nas je zeznuo Tito, da je SFRJ bila tamnica, komunizam zlo, itd..Potpuno smo sizofreni i nazalost nemamo izgradjen nikakav identitet i tradiciju. Da se razumemo, ja sam rodjen negde na vremenskoj granici SFRJ i SRJ, ali prema tome nemam nikakvu nostalgiju niti odnos. Ne smatram sebe nikakvim nacionalistom, naprotiv, i vrlo sam levo orijentisan. Smatram samo da svaka normalna zemlja ima neki identitet, a ako se mi zovemo Srbija, treba da ga izgradimo i postujemo. Postujem i istoriju i medalje bive zemlje, i tradiciju te reprezentacije, ali nju su gradili i Srbi, ali i Kresimir Cosic, Mirko Novosel, Drazen Petrovic, Toni Kukoc, Dino Radja.. To su bili plavi. Ovo su crveni i ovo je Srbija, a svaka cast generacijama pre.
    (Igor, 10. avgust 2019 11:14)

    Nema to veze ni sa Srbijom, ni sa Jugoslavijom, ni sa belom, plavom, ni crvenom. Ima veze sa kompleksom koje ima vrhuška KSS.
    (NoName, 10. avgust 2019 11:30)

    # Link komentara

  198. liče na francuske
    (panter botaći, 10. avgust 2019 11:28)

    # Link komentara

  199. Samo ne vise beli dres! Sve je bolje od belog. Meni licno se najvise svidja crveni, ali i plavi je ok.
    (scara, 10. avgust 2019 11:26)

    # Link komentara

  200. Imamo boljeg prvog igraca od Amera, ali da se ne lazemo, ostatak ekipe im je daleko jaci. Naravno da je moguce osvojiti SP, ali to bi bilo moguce i da su dosli sa najjacim timom. Nije puno toga drugacije, opet treba kockice da se poklope, ali Srbija NIJE favorit...
    (očigledno, 10. avgust 2019 11:23)

    # Link komentara

  201. Greska je da je cirilica nase zvanicno pismo. Pogledajte ustav, navodi se da su latinica i cirilica nasa zvanicna pisma. Ako neko pismo treba da ima prednost to je onda starije, tj latinica.
    (Wlado, 10. avgust 2019 11:19)

    # Link komentara

  202. Zar ovo nije teget? Nema veze sa onom nekadasnjom plavom.
    (mile ilic rules, 10. avgust 2019 11:16)

    # Link komentara

  203. Pravi smo jugonostalgicari! 10-15 godina posle raspada SFRJ mi smo nastavili da se zovemo Jugoslavija, da slusamo Hej Sloveni, da kao zvanicne praznike slavimo 29.novembar, firme nastavile da nam se zovu Jugo(JAT, Jugoturs, YUTA...). Uz Bosance, najvise patimo za YU, sto nikada necete videti u HR, SLO.. Sa druge strane, vecina Srba ce reci da nas je zeznuo Tito, da je SFRJ bila tamnica, komunizam zlo, itd..Potpuno smo sizofreni i nazalost nemamo izgradjen nikakav identitet i tradiciju. Da se razumemo, ja sam rodjen negde na vremenskoj granici SFRJ i SRJ, ali prema tome nemam nikakvu nostalgiju niti odnos. Ne smatram sebe nikakvim nacionalistom, naprotiv, i vrlo sam levo orijentisan. Smatram samo da svaka normalna zemlja ima neki identitet, a ako se mi zovemo Srbija, treba da ga izgradimo i postujemo. Postujem i istoriju i medalje bive zemlje, i tradiciju te reprezentacije, ali nju su gradili i Srbi, ali i Kresimir Cosic, Mirko Novosel, Drazen Petrovic, Toni Kukoc, Dino Radja.. To su bili plavi. Ovo su crveni i ovo je Srbija, a svaka cast generacijama pre.
    (Igor, 10. avgust 2019 11:14)

    # Link komentara

  204. Baci pogled na zastavu. Plava koliko bela i crvena...
    (zigy, 10. avgust 2019 11:14)

    # Link komentara

  205. "Neka bude da su mi lepši ovi plavi od crvenih", rekao je Nemanja Bjelica.

    sve jasno za neupucene :)))
    (Tor, 10. avgust 2019 11:06)

    # Link komentara

  206. Plava je jedna od najlepsih boja za dresove. I Italijani su izabrali plavu a nema ni traga plave boje na njihovoj zastavi
    (drmr, 10. avgust 2019 11:06)

    # Link komentara

  207. @JustarbeiterРФ Svaka cast na komentaru bratac. Cim su se dokopali vrha KSS-a, jugosloveni,naravno vratili plavu boju. Plava boja nije boja Srbije!!! Tokom svoje istorije, Srbija je bila Kraljevina ili Carevina.Od 45-e pa do danas Republika. Uvedena DEKRETOM! Bez volje naroda! A kraljevska boja je CRVENA. I sta sad? Kosarkasi plavi, fudbaleri crveni, pa teeeeraaj...svako kako mu se svidja.Po svom nahodjenju.Bruka,bre! Takve stvari se regulisu zakonom o sportu.I striktno ih se SVAKO mora pridrzavati! I samo u izuzetnim situacijama, kao gost mozes igrati u dresovima druge boje. E, a pazi molim te, u tekstu ladno stoji kako smo se grdnih zlata naosvajali u plavim dresovima, a u crvenim samo srebro!!! Pa toj generaciji si mogao obuci i bilo koju boju, pa i crvenu. Bili su najbolji i kakve veze boja dresova ima sa tim? Neverovatno, zaista...
    (Walldorf, 10. avgust 2019 11:03)

    # Link komentara

  208. Pre nego što neko kaže kako je ovo presedan, podsećam da su odbojkaši bili i ostali plavi. Ni vaterpolisti ne nose crvene kapice. Ima još primera. Moja jedina zamerka je što nisu dodali neke detalje na ove dresove, na primer bele linije po rubu kao na nekim dresovima 90ih. Ovako jednolično tamno plavo deluje nedorečeno, kao da je za trening.
    (Vračarac, 10. avgust 2019 10:26)

    # Link komentara

    Subjektivna impresija i istini za volju pogresna. Dresovi ne deluju nedoreceno. Skladni su i kao takvi odlicni. Nikakve linije nije potrebno dodavati i vracati se radi nostalgije dizajnom u devedesete. Nema potrebe za tim. Ako se nesto moze zameriti dresovima, onda je to nijansa plave, jer podseca i te kako na Francusku.
    (Sasa, 10. avgust 2019 11:03)

    # Link komentara

  209. Jokić lep ki bombona
    (Kolač, 10. avgust 2019 11:02)

    # Link komentara

  210. Dexim/ I Francuska ima istu kombinaciju boja pa su uvek plavi šta ćemo sad ? Italija i nema plavu pa opet su plavi dresovi , Holandija iste boje kao i naša zastava pa narandžasti , Slovenija, Slovačka,Hrvatska ... Nama je najbliža plava i to svi znaju .
    (kakogod, 10. avgust 2019 11:01)

    # Link komentara

  211. Југословенство - најтрагичнији део српске историје!
    Никад се нећемо излечити од ове болести!
    (Црвена звезда 1913, 10. avgust 2019 11:01)

    # Link komentara

  212. Plava je boja nase zastave, ne vidim ništa sporno.
    Crvena je usiljena i isforsirana, mada kao deo trobojke takođe nije pogresna opcija.
    Crvena je više za fudbal, a plava za ostale kolektivne sportove.
    (Centurion, 10. avgust 2019 11:00)

    # Link komentara

  213. Плава није боја Србије !
    (неко, 10. avgust 2019 10:27)

    A crvena jeste ?
    Makedonci, Crnogorci, Albanci, a često i Hrvati igraju u crvenim dresovima
    (Gile, 10. avgust 2019 10:58)

    # Link komentara

  214. Boja ne igra nikakvu ulogu,nemoj da budemo smesni.Osvajali smo tad medalje zato sto smo imali paklene igrace a posle te 2002 nikad nismo bili u kompletnom sastavu sve do sad.Ovi sad dresovi su sad ok,nema vise onih glupih linija,ali opet me cudi s obzirom na rezultate u poslednje vreme da ne mozemo da potpisemo ugovor sa boljim proizvodjacem opreme.Ne mora biti Najk ili Adidas ali bar neki poznati brend.
    (ProdigyCZ, 10. avgust 2019 10:58)

    # Link komentara

  215. @nikolakis
    Ne stavljamo cirilicu strucnjace jer Kinezi ne stavljaju kineska slova, ni Arapi arapska. Jel malo jasnije? I cirilica nije srpsko pismo, niti ima veze sa Srbima. To su vas naucili ovi rijaliti eksperti i polupismene “patriote”.
    (all, 10. avgust 2019 10:57)

    # Link komentara

  216. Srbi su ovce koje treba sisasti....Zasto ne vratite i petokraku????Sa njom smo bili sampioni OI...
    (Staight Outta München, 10. avgust 2019 10:57)

    # Link komentara

  217. toooo bre! plavi dres!
    (Zappex, 10. avgust 2019 10:57)

    # Link komentara

  218. Plava naravno ali ne teget. Ova je dosta tamnija od one šampionske...nije svaka plava ista
    (Crvena Zvezda Tirana 22.04.1945., 10. avgust 2019 10:55)

    # Link komentara

  219. Baš mi je drago što su dresovi opet plavi. Nisam jugonostalgičar ali mi nekako plavi dresovi lepši od crvenih. Ipak, najvažnije je da mi postižemo dobre rezultate a da li smo u crvenom, plavom ili belom nije ni bitno, stvar ukusa.
    (Dragana, 10. avgust 2019 10:53)

    # Link komentara

  220. Haha, plava boja! Ne zato što donosi sreću, već zato što Srbi pate za svojom Jugom, tj. Velikom Srbijom. E pa nece je više nikada biti.
    (Adriano_Galliani, 10. avgust 2019 10:51)

    # Link komentara

  221. Као што су дресови одбојкаша, плави са црвеним ободом је одличан. Још само ћирилица да се уведе.
    (милан, 10. avgust 2019 10:51)

    # Link komentara

  222. U fudbalu vratiti crveno-plavo-belu kombinaciju.
    (Orao, 10. avgust 2019 10:51)

    # Link komentara

  223. Daniloviću i Đorđeviću očigledno mnogo smeta crvena boja, pa su morali da menjaju. U svim sportovima smo crveni,samo u košarci izuzetak.
    Alo bre, nismo više Jugoslavija, nego SRBIJA.
    (srbIN, 10. avgust 2019 10:50)

    # Link komentara

  224. na necemu sto predstavlja nasu zemlju treba da stavimo nesto sto smo mi, a to je pre svega nase jedino zvanicno pismo cirilica. Srecno nam bilo momci i nadam se zlatu svim srcem!
    (nikolakis, 10. avgust 2019 10:27)

    To nije nase jedino pismo. To može da bude kada se Vojvodina konačno odvoji od nesposobong ostatka zemlje.
    (Adriano_Galliani, 10. avgust 2019 10:49)

    # Link komentara

  225. треба се држати традиције ми смо земља која свако мало нешто мења и креће од нуле са плавим смо имали успеха нека буду плави плава је боја на застави србије како ником несмета што американци играју у црним дресовима иако на застави немају ништа црно
    (Беук, 10. avgust 2019 10:49)

    # Link komentara

  226. Плава није боја Србије !
    (неко, 10. avgust 2019 10:27)

    A zašto je onda imamo na zastavi? Dajte onda klot crvenu zastavu kad plava i bela nisu naše boje. Jel možda plava boja boja Italije? Čak je ni na zastavi nemaju a sve selekcije im nose plave dresove.
    (Del Piero#10, 10. avgust 2019 10:48)

    # Link komentara

  227. kakva ekipaaaaa
    (gago, 10. avgust 2019 10:47)

    # Link komentara

  228. boja srbije je crvena.
    (ali ok, 10. avgust 2019 10:46)

    # Link komentara

  229. Mi nemamo nacionalni identitet i brend. Zamislite da druge nacije ovako drasticno menjaju dres, pa to bi hila pobuna. Kod nas toga nema jer mi nemamo pojma sta nam je nacionalna boja. Pogledajmo u konsiluk samo, Hrvati od kockica napravili brend, i svaka ekipa ih nosi na svoj nacin, kod nas svaki tim radi po svom. Mora neko iz Vlade da se pozabavi nacionalnim brendom i simbolima. Da li krst, orlovi ili nesto trece,ali da je lepo i moderno stilizovano.
    (goran, 10. avgust 2019 10:46)

    # Link komentara

  230. Bilo koja medalja je istog sjaja bez obzira na boju dresa. Ali da, plava boja svakako nosi neku dozu nostalgije i nadam se da će ova promena biti talična kako bismo konačno prešli iz kombinacije "crvena=srebro" u "plava=zlato". Pozdrav! (:
    (Korlic, 10. avgust 2019 10:43)

    # Link komentara

  231. Pretamna je plava nijansa a i dres je generalno ruzan. Made in china
    (Srboje, 10. avgust 2019 10:43)

    # Link komentara

  232. Ne znam, lepo je sto smo postizali uspehe pod plavom bojom. Medjutim, postizali smo te uspehe dok nam se drzava drugačije zvala, a crvena boja je boja je postala zastitni znak nase zemlje Srbije. Prosto mi nisu motivi jasni, da li smo sa crvenom bojom neuspešni?
    (d, 10. avgust 2019 10:42)

    # Link komentara

  233. Jedva cekam da ponovo vidim "plave" kako dizu salataru.
    (Salata, 10. avgust 2019 10:41)

    # Link komentara

  234. Dobro, ova ili ona boja, tradicija ili nostalgija, ali, bez obzira na važan ekonomski aspekt, tj. sponzorisanje, ne mislim da je najsrećnije rešenje reklamirati (Triglav, Slovenija) na plavim dresovima i na jednom svetskom prvenstvu, one koji su prvi izdali tadašnju vlastitu državu (Jugoslaviju) i plavu boju.
    (Zoran Milenković, 10. avgust 2019 10:40)

    # Link komentara

  235. Plava kao SNS ? Ili kao DS ? Ili ?
    (matori 2, 10. avgust 2019 10:39)

    # Link komentara

  236. da, sigurno je boja dresa u prošlosti odlučivala hoćemo li osvojiti medalju u košarci, a ne kvaliteta igrača i igra na terenu..

    što se tiče plavog dresa, mogu se složiti da je on košarkaški simbolizirao jedno vreme i jednu zemlju, ali ta zemlja se zvala Jugoslavija, a ne Srbija..

    Jugoslavije više nema, a očito je i da crvena boja Srbije nekima smeta..
    meni lično, plavi dres sa Srbijom nema nikakve posebne veze..
    ako se već htela ubaciti plava, mogli su staviti crveni dres i plavi šorc..

    no kako rekoh na početku, medalje donose dobre igre na parketu, a ne boja opreme..
    ako budemo pravi, uzećemo medalju i u žutom, a ako ne - džaba i da lica okreče u plavo...
    (trn, 10. avgust 2019 10:36)

    # Link komentara

  237. Najsmesnije mi je bilo da cujes navijace partizana koji su najveci protivnici crvenih dresova da je to eto kao namece se crvena boja zbog zvezde, tragedija koliko su neki ostrasceni ...da prvo pogledaju dres Srbije.
    (matori, 10. avgust 2019 10:34)

    # Link komentara

  238. Za sve nas Jugonostalgičare, bravo! :)
    (dzeks, 10. avgust 2019 10:33)

    # Link komentara

  239. Црвени!
    (Одполапамети, 10. avgust 2019 10:31)

    # Link komentara

  240. 5 puta sampioni sveta u plavom i to postujem ali mi se vise svidja novi beli dres od plavog.
    (eX, 10. avgust 2019 10:30)

    # Link komentara

  241. Jaki smo ko zemlja.
    Obožavam ovaj sport.
    Napred naši
    (dr NS, 10. avgust 2019 10:30)

    # Link komentara

  242. Jos samo fali da se nazovemo Jugoslavija
    (justarbeiterРФ, 10. avgust 2019 10:28)

    # Link komentara

  243. Igracemo 17% bolje u plavim , naucno izmereno...jugonostalgicarski eksperti
    (kosjan, 10. avgust 2019 10:28)

    # Link komentara

  244. Плава није боја Србије !
    (неко, 10. avgust 2019 10:27)

    # Link komentara

  245. E hvala bogu, bilo je vreme!
    (Rade, 10. avgust 2019 10:27)

    # Link komentara

  246. Ok, obozavam plavu boju na nasem dresu, cak iako mislim da nijansa treba da bude svetlija kao sto je i bila. Ali aman ljudi, da li toliko nemamo kreativnu osobu za dizajn? Pa dete od 10 godina bi stavilo koju belu ili crvenu boju na rukavima, oko vrata itd. Druga zamerka. Zar je toliko tesko, sramotno ili se mi ustvari plasimo da stavimo cirilicu na dresu? Zasto ne bi pisala СРБИЈА ? Ja pisem latinicom na telefonu jer mi je lakse za kucanje i brze, ali na dresu, na necemu sto predstavlja nasu zemlju treba da stavimo nesto sto smo mi, a to je pre svega nase jedino zvanicno pismo cirilica. Srecno nam bilo momci i nadam se zlatu svim srcem!
    (nikolakis, 10. avgust 2019 10:27)

    # Link komentara

  247. Pre nego što neko kaže kako je ovo presedan, podsećam da su odbojkaši bili i ostali plavi. Ni vaterpolisti ne nose crvene kapice. Ima još primera. Moja jedina zamerka je što nisu dodali neke detalje na ove dresove, na primer bele linije po rubu kao na nekim dresovima 90ih. Ovako jednolično tamno plavo deluje nedorečeno, kao da je za trening.
    (Vračarac, 10. avgust 2019 10:26)

    # Link komentara

  248. Ovima sto smeta crvena boja su prosto iskompleksirani znamo zbog cega i Rusija ima istu zastavu kao mi pa su im dresevi crveni.
    (dexim, 10. avgust 2019 10:22)

    # Link komentara