1. Kako da ne,evo razbija na US openu...
    (m.nessa, 1. septembar 2014 16:14)

    # Link komentara

  2. Decko ima sve predspozicije da napravo veliku karijeru.
    (Slavoljub Slav Drca, 29. avgust 2014 00:03)

    # Link komentara

  3. Odgovor na ovo pitanje ce se znati vrlo brzo. Ako je on taj sledeci veliki sampion vrlo brzo ce morati uci u Top 10 i vrlo brzo doci do nekog finala GS-a, pa i do prve GS titule. Za sada ne znam. Ima drskost, ima medijsku podrsku, ali jos nema rezultate. Da mu igra ne zavisi toliko od servisa bio bi mnogo vise ubedjen da je on taj novi sampion a ne novi Ivo Karlovic ili Zivojinovic. I Boba je uzeo skalp Vilanderu na Vimbldonu u vreme kada je Vilander dosao na Vimbldon sa 2 GS titule iz Rolan Garosa i Australije.
    (Goran, 10. jul 2014 17:36)

    # Link komentara

  4. (realno, 2. jul 2014 19:09)
    u pravu si da igaju losije, stvarno se ne secam kada se desilo da prva 3 mesta na listi drze igraci koji su prosli svoj vrhunac, i to po par godina, bez ikakvog jasnog znaka da ce uskoro doci do smene u tom vrhu.
    Znaci Federer je najbolji svoj tenis igrao pre 8 godina, Nadal pre 6, Nole pre 3 a i dalje, sem eto na tom AO ove godine (Mari 2 puta i JMDP jednom), nizu slemove bez problema, pa i masterse.
    Tu i tamo neko zablista, ostvari vecu pobedu, ali to je to. Po meni je prekretnica za Noletovu karijeru bio turnir u Kanadi 2007. kada je na istom turniru zaredjao Rodika, Nadala i Federera, prvu trojicu na listi (ne znam da li je bilo bas tim redosledom, ali nije ni bitno) i pokazao da se na njega mora ozbiljno racunati.
    Danasnji mladi kao da su u fazonu, nemoguce je dobiti na istom turniru i Rafu i Novaka i Federera, Vavrinka je dobio prvu dvojicu na AO ove godine, pokazao da je moguce, ali on ima 28. godina, nije on nikakva buducnost tenisa. Kirgios je dobio Nadala i stao, valjda je bio zadovoljan ucinjenim. Nema smisla porediti Kirgios sa Rosolom, Rosol je odigrao taj jedan mec dobro u karijeri i vec je imao 22-3 godinice, Kirgios je daleko mladji i moze se probiti, samo treba videti da li ima mentalitet da nastavi u tom fazonu. Ovako, za sada je samo cudo od jednog meca.
    (Bojan, 8. jul 2014 11:14)

    # Link komentara

  5. Grigor Dimitrov, Raonic, ovaj Grk, Rosol.... navodno buducnost tenisa. Kakva teniska buducnost. Ljudi nisu svesni toga kakve su rezultate pravili Novak, Nadal i Federer u 22 ili 23 godini. To su vec igraci koji su sigurno izgradjeni.... Dakle, sadasnjost su. Kasnije kada se budu povukli Novak i Nadal a Federer ce to uskoro uraditi, ovi ce se momci siguran sam boriti medjusobno, ali nikada tenis nece imati taj kvalitet kakav ima sada. Kakav beba Federer, pobedio je jednom Djokovica znamo svi pored kakve publike, ne ponovilo se vise to nikada. Ostale da ne pominjem....
    (Nesalomivi-novosadjanin, 7. jul 2014 09:36)

    # Link komentara

  6. Sličan bum je napravio i Raonić kad se pojavio, a daleko je od toga da bude prvi. Mislim da je sad igrao prvo prvopolufinale GS. Videće se u narednom periodu šta će biti od njega. Ako nastavi ovako pre će on biti prvi na svetu nego Raonić. Sve zavisi od konkurencije jer dok igra Novak, Nadal i Federer ni Marej neće biti prvi a ne neko drugi.
    (PSL, 7. jul 2014 09:23)

    # Link komentara

  7. A zasto nije Kirgios?
    (zainteresovani, 6. jul 2014 22:17)

    # Link komentara

  8. Ma nema nista od njega.
    (Sutra, 4. jul 2014 15:44)

    # Link komentara

  9. Neverovatno koliko me njegov stil igre podseca na Noletov...Nick ce biti broj 1... sigurno!
    (joka, 3. jul 2014 13:33)

    # Link komentara

  10. Ma samo procitajte Nadalov komentar i dobili ste odgovor. On je to objasnio u nekoliko recenica. Sretno!
    (Goran, 3. jul 2014 08:46)

    # Link komentara

  11. Ja vam lepo rekoh minus 46.5 gemova, poklon kladionica za danasnji dan. Kirjios mora jos mnogo da igra i trenira da ne bi bio one hit wonder. Napisao sam jutros i opet cu, daleko smo od predvidjanja da ce biti prvi na svetu ali vreme definitivno radi za njega.
    (Misha, 2. jul 2014 23:21)

    # Link komentara

  12. Koji crni broj jedan. Za ovoga necete vishe chuti. Isto je tako i Rosol pobedio pa nestao. Sem serve, ovaj momak nema nishta drugo.
    Raonic ce ga odrati bez problema.
    (zoran, 2. jul 2014 22:36)

    # Link komentara

  13. Giros :) je novi Sampras
    (mi, 2. jul 2014 20:22)

    # Link komentara

  14. Raonic ga pobedjuje. Nije budući br 1 nego Rosol senzacija.
    (ok, 2. jul 2014 20:18)

    # Link komentara

  15. Evo, Raonić ga raštimovao ko tamburu...br.1 ali juče
    (Darko, 2. jul 2014 20:03)

    # Link komentara

  16. Evo, Raonić ga raštimovao ko tamburu...br.1 ali juče
    (Darko, 2. jul 2014 20:03)

    # Link komentara

  17. Da li dečko ima potencijala za najviše domete videćemo u narednim mesecima, mnogo ih je trenutno zablistalo pa su nestali sa scene vrlo brzo.
    Lično mislim da australijanci najviše rade na njegovoj promociji jer oni, kao nekadašnja teniska velesila, već 10 godina nemaju igrača sposobnog za vrhunske rezultate bez obzira na velika ulaganja u tenis!
    (Zoki Falcon, 2. jul 2014 19:52)

    # Link komentara

  18. Kada je Federer 2001 kao realtivno anoniman teniser dosao na Vimbldon i eliminisao cetvorostrukog uzastopnog sampiona Vimbldona i najboljeg tenisera na svetu, Pita Samprasa, svi su govorili - slucajno, desilo se, los dan Samprasa....
    Kada je Nadal 2005pobedio tada najboljeg tenisera sveta, Federera u polufinalu RG, svi su govorili, slucajnost, los dan Federera, opustanje....
    Kada je Djokovic prvi put pobedio Federera i Nadala, svi su govorili da je to slucajnost, da Novak nema igru za RF i Nadala, da nikada nece uspeti da osvoji GS pored njih dvojice...
    Sada, kada je mladi, devetnaestogodisnji Australijanac Kirgios pobedio najboljeg tenisera na svetu u osmini finala Vimbldona, mnogi pricaju kako je to slucajnost, los dan Nadala, samo servis i forhend.....
    Ali zaboravljaju mnogi da je Pit Sampras imao "samo" servis i forhend, pa je jedan od najboljih u istoriji...
    (rr, 2. jul 2014 19:34)

    # Link komentara

  19. @The End
    Jeste, kako da ne. Klinac ga je unistio juce, ponizio ga. Momak koji ima 19 godina i samo 14 meceva u karijeri ponizio velikog sampiona. Sta bi mu tek radio da je stariji, jaci, iskusniji.
    Nadal je proslost.
    (rr, 2. jul 2014 19:12)

    # Link komentara

  20. Možda mu prija igra na travi ? Možda ima dogovor sa Nike sponzorom i Rafom i Federerom da Rafu pobedi a onda Federer malog Australijanca-meleza-crnca Nike "95 pobedi i osvoji ovaj GS vs Dimitrov ili Djoka ? Mislim da Dimitrov ili Federer osvajaju a mali će biti Nike naslednik Federera i Rafe.. Za dve godine očekujem priče da je mali Australijanac koristio doping, išao u WC, koristio bombonice itd - to kada bude bio na Novakovoj strani žreba i kada ga samelje :-)
    (ok, 2. jul 2014 19:12)

    # Link komentara

  21. @DaLanik
    Bugarin zamalo ove godine da udje u polufinale AO, a sada je otresao Mareja na Vimbldonu, bez ikakvih problema.
    (rr, 2. jul 2014 19:10)

    # Link komentara

  22. @Vase ime
    Nase zelje su jedno, a realnost je drugo.
    27 i 28 su godine u kojima teniseri pocinju da popustaju.
    Nije bas tacno da Novak i Nadal igraju sve bolje i bolje.
    Novak je samo senka onog Novaka iz 2011. 18 meseci nije osvojio GS, sto deluje neverovatno kada znamo njegov kvalitet.
    Nadal nije ni blizu onom nivou igre iz 2006, 2007, 2008 ili 2009. Povrede su ucinile svoje, a i godine polako uzimaju danak.
    Ove godine nije se mucio samo na RG. Na svim ostalim turnirima je podbacio.
    Sada gubi od mladog Australijanca, koji jos nije na vrhuncu svoje igre.
    Federer je u sjajnoj formi, mozda i favorit za WB, ali ni njegova forma nece vecito biti ovakva.
    A Kirgios ima godine pred sobom.
    Kako vreme prolazi, on ce biti sve jaci i bolji, a Nadal i Novak ce polako slabiti. I onda ce doci trenutak kada ce oni biti lak plen za Kirjiosa, pa i Dimitrova, Raonica...
    PS- Velika cetvorka je mit. Postoji velika trojka i to je to. Marej ni po cemu ne zasluzuje da se svrstava u veliku 4. Cak i kada nije imao GS njega su forsirali mediji, dok su Del Potra ignorisali. Valjda je on trebao pre Mareja biti clan neke velike cetvorke. Prvi je osvojio GS.
    Federer 17 GS, Nadal 14, Novak 6.... zajedno imaju skoro 200 titula ukupno. Tu Mareju nije mesto. Nije konstantan, imao je uspesnih godinu dana i to je to.
    Da nije iz V. Britanije, niko ne bi govorio o njemu kao nekom velikanu tenisa.
    (realno, 2. jul 2014 19:09)

    # Link komentara

  23. Ne lozite se, jedan dobar dan i zelja...
    (nikg, 2. jul 2014 18:59)

    # Link komentara

  24. @Ljubiša - nije rekord open ere, ali nije ni mnogo iza

    Most match points saved in a winning match (Open Era) :
    Adriano Panatta (11 match points saved against Kim Warwick - Rome 1976)
    Most match points saved in a winning match (All time record) :
    Wilmer Allison (18 match points saved against Giorgio De Stefani - Davis Cup 1930)
    (mladen, 2. jul 2014 18:57)

    # Link komentara

  25. Ja mislim da smo dobili novog Congu, tako mislim i da ce ovaj mali stici do pete cetvrte ili mozda cak i trece pozicije, ali verovatno nikad nece biti prvi.
    (aleksa, 2. jul 2014 18:52)

    # Link komentara

  26. Eh proslih godina ovog Kirgijosa dobijali i Peliwo i nas Milojevic, a njih sad ni na google-u nema, dok ovaj igra cetvrt-finale Wimbledon-a
    (Juzni Front 012, 2. jul 2014 17:06)

    # Link komentara

  27. Decko je sa samo 19 godina spasio cak 9 mec lopti u mecu protiv jednog Gaskea. To moze samo jedna mentalna gromada uraditi a bez ovoga nemozes biti sampion makar i savrseno izvodio sve udarce kao sto rece gospodin Predo. Voleo bih znati, da li je uopste neko u Open eri spasio toliko mec lopti i na kraju pobedio. To je veliki podvig! Pobeda protiv Nadal(bez obzira u kakvoj je formi ovaj) takodje nagovestava jednu buducu tenisku zvezdu ali od mnogo toga ce zavisiti. Videcemo da li ima kontinuitet.
    (Ljubisa, 2. jul 2014 16:43)

    # Link komentara

  28. Damu je bekhend na nivou forhenda , uz onakav servis , bio bi broj jedan i to vrlo brzo. Ovako , morace jos mnogo da radi i za prvih 10. Mislim da ce u top 10 uci, ali broj jedan , ne verujem da ce postati.
    (afrogipsy, 2. jul 2014 16:09)

    # Link komentara

  29. Kada god neki junosa pobedi nekog velikana odmah ga proglase za buduceg broj jedan. Ovaj grk je bio najbolji junior sveta.Bio i Gilles Muller iz Luxemburaga nema ga nigde danas. Dimitrov pobedio jedne godine Djokovica i opet ista prica baby Federer.takvih slucajeva koliko hoces
    (Navijac iz fotelje, 2. jul 2014 15:56)

    # Link komentara

  30. Stakovski, Rosol, Tomik, Janovic... Sve budući broj 1 jer naprave jedan podvig. Sačekajte malo da dečko polaže kontinuitet pa pišite.
    (Hipp, 2. jul 2014 15:27)

    # Link komentara

  31. ne
    (larkin, 2. jul 2014 15:15)

    # Link komentara

  32. Mora jos mnogo da uci da bi bio najbolji!!! Videcemo I mentalno kako ce da izdrzi sledeci mec. Jer ako izgubi lako sledeci mec znaci samo da je jos uvek samo napaljeno dete koje mora jos mnogo da uci . Ja mu iskreno zelim da osvoji turnir!!!
    (David Pantovic, 2. jul 2014 14:57)

    # Link komentara

  33. Djokovic je sa 19 a to je bilo 2006 uzeo 2 titule i imao jedno finale. Sa nepunih 20 2 mastersa je vec bio uzeo. Ovaj momak trenutno nije ni blizu toga, ali videcemo. Za sad se cini da nije ta klasa, ali polako, ima vremena.
    Za broj 1 je najbitnija konstantnost.
    (Milos, 2. jul 2014 14:51)

    # Link komentara

  34. Isti tekst potpuno kao prošle godine samo je glavni junak bio Janovic. I gde je on danas? Može biti prvi kad se povuce cela velika cetvorka. I Hjuit je bio br1 jer nije imao konkurenciju.
    (mali aut, 2. jul 2014 14:49)

    # Link komentara

  35. Decko je sa samo 19 godina spasio cak 9 mec lopti u mecu protiv jednog Gaskea. To moze samo jedna mentalna gromada uraditi a bez ovoga nemozes biti sampion makar i savrseno izvodio sve udarce kao sto rece gospodin Predo. Voleo bih znati, da li je uopste neko u Open eri spasio toliko mec lopti i na kraju pobedio. To je veliki podvig! Pobeda protiv Nadal(bez obzira u kakvoj je formi ovaj) takodje nagovestava jednu buducu tenisku zvezdu ali od mnogo toga ce zavisiti. Videcemo da li ima kontinuitet.
    (Ljubisa, 2. jul 2014 14:46)

    # Link komentara

  36. Дефинитивно га видим као број један.
    Али претходно мора урадити и један мањи хируршки захват ...
    (Među ženskim sigurica, 2. jul 2014 14:46)

    # Link komentara

  37. Mali je opasan. Ne vidim ko bi mogao do Australije da ga zaustavi. Vezace tri GS-a. Bice prvi do Uskrsa. Ako dogodine odbrani ovu titulu u Wimbledon-u, onda je pravi sampion.
    (vkv teniser, 2. jul 2014 14:43)

    # Link komentara

  38. Broj jedan?Moglo bi se početi sa recimo kandidat za top 10,i to je teško prognozirati,a ne sa ni manje ni više nego broj jedan.Stvarno brzopleta konstatacija. U tenisu je kontinuitet dobrih igara ono što razdvaja najveće od ostalih.Mnogi bljesnu s vremena na vrijeme(npr.wawrinka),ali samo nekoliko(zna se kojih) ima kontinuitet u dobrim igrama.Kirgios jednostavno,uopšte ne igra toliko dugo da se išta može prognozirati.Da je pobijedio Nadala u Parizu ili Novaka u Australiji ni to ne bi moralo ništa da znači,a pogotovo ne pobjeda protiv u Wimbledonu u zadnje vrijeme nepredvidivog Nadala.Dug je put i do npr.Raonićevog nivoa a komoli br.1
    (Jimbo Jones, 2. jul 2014 14:42)

    # Link komentara

  39. Nikad igrač ovog tipa neće da bude broj 1. Ozmo je poznat kao prognozer. Čekaj prvo Marija i Noleta da vladaju godinama.
    (Milan, 2. jul 2014 14:42)

    # Link komentara

  40. Ne znam čemu poređenje Nika i ostalih takozvanih talenata poput Dimitrova koji je prvu pobedu na gren slemu ostvario sa 20 godina, a prvi put dočekao drugu nedelju u Australiji ove godine. Nik već ima ostvarene pobede na svim gren slemovima, sem na US openu gde je prošao kvalifikacije, ali ispao od Ferera. Rekao bih da je pobeda protiv Nadala treća velika pobeda Kirgiosa. Prvu je ostvario na Rolan Garosu prošle godine kada je izbacio Stepaneka u tri seta, a drugu prošle nedelje protiv Gaskea. Dečko je osvajao čelendžere na svim podlogama, pri tome ima 19 godina i 2 meseca. Najviše me je juče oduševio njegov intervju posle meča, kada je pribrano i staloženo, kao da se ništa nije desilo, analizirao svoju pobedu.
    Za kraj da dodam da verujem da je Nik Kirgios budući broj 1 i višestruki gren slem šampion. Ne vidim nikoga iz njegove generacije, pa i starijih 3-4 godine ko bi mogao da mu parira kada tri velikana završe sa aktivnim igranjem tenisa.
    (whynot, 2. jul 2014 14:42)

    # Link komentara

  41. Kirjios, Thiem, Pospišil i Klizan su za mene najvece nade kod muškaraca, dok ce Halep, Busar, Kiz, Karolina Pliskova, Benčić, Konjih i Garsija buduće carice kod žena!
    (Božidar, Beograd, 2. jul 2014 14:41)

    # Link komentara

  42. Momak će, nema dileme, biti veliki igrač! Slučajno sam pratio kretanje rezultata u 1-om kolu RG 2013. (istovremeno je igrao i neko naš, Viktor ili Tipsa, pa zato). Elem, Nik je, iako tada prvi nosilac juniorskog turnira, dobio wild card za glavni žreb i zalomio mu se Štepanek. Dečku je to bio prvi meč u ATP konkurenciji uopšte, pa još na GS... Imao je 18 godina i par dana, igrao protiv lisca premazanog svim mastima... i pobedio 7:6, 7:6, 7:6! U tri taj-brejka, u prvom profesionalnom meču u karijeri, na gren slemu, nije mu se "skratila ruka"! E, za to treba herc, ono što odvaja šampione od ostalih...

    Tako da me nimalo ne čudi da je omlatio Nadala na travi...
    (srkis, 2. jul 2014 14:40)

    # Link komentara

  43. Od svih njih jedino Raonić će biti broj jedan.
    (Ranzo, 2. jul 2014 14:38)

    # Link komentara

  44. Ma kako da ne
    Doduse ima vece sanse od mene, eto danas ce zavrsit nastup na Wimbledonu
    A broj jedan nece sigurno biti(niti medju 5) narednih 3-4 godine dok su tu Novak, Rafa, Muray...
    Onda ce iduce godine isplivat neki slican I za njega ce se pitati je li buduci broj jedan
    Ja bih se kladio da nece nikad biti ni blizu broja jedan
    (roger.ch, 2. jul 2014 14:35)

    # Link komentara

  45. ne lozite se, nadal ce ga dobiti sledeći put 6:0 6:0 6:0.
    (burduš, 2. jul 2014 14:35)

    # Link komentara

  46. Ma daj bre,nemojte preterivati....
    (red, 2. jul 2014 14:34)

    # Link komentara

  47. Broj 1 definitivno moze biti kada se povuce Novak. Kada je bio Rios, Rafter, Ferero, Safin, Muster, .. zasto ne bi mogao i on. Ali nece biti velika zvezda. Previsok je, ima razornu servu ali nije posebno dobar u razmenama. Pobediti Nadala na Vimbldonu i nije neko vrhunsko dostignuce. U njegovom uzrastu, Federer je bio broj 39, Novak 24, Hewitt 14, Sampras 5, Nadal 2, a Nik 144. Napredovace posle Vimbldona ali ako ne udje u top 10 iduce godine nema nista od njega.
    (Goran, 2. jul 2014 14:32)

    # Link komentara

  48. ne
    (ajd sad, 2. jul 2014 14:30)

    # Link komentara

  49. Ali covek se nije posvetio! Ajde brate, 'leba ti, posveti se. Da i sledecih 10 god tenis bude uzbudljiv.
    (srdjan iz smedereva, 2. jul 2014 14:29)

    # Link komentara

  50. Gledam i pretim tenis jos od vremena Borga i ovaj tenis me je zadivio koji je Kirjios igrao. Njegov forhend je razoran i ne citljiv u kom delu terena ce zavrsiti. Nadal je samo stajao u neznanju gde ce loptica. Istina da mu je bekhend slabiji ali ima samo 19 god i to se da nauciti i popraviti. Mali je za godinu dve broj 1. a ne onaj naduvani Dimitrov i veciti talenat Nisikori... sve su to buduci Fereri, ili Varvinke , gledaoci broja 1 na listi. Kirjios je cudo. Pocistice sve za za godinu dve...
    (Vladimir, 2. jul 2014 14:27)

    # Link komentara

  51. A da li se neko lepo kladio ?
    (dr Petrovic, 2. jul 2014 14:23)

    # Link komentara

  52. Pre ce biti Niki broj jedan, nego Nikola Milojevic, koji je isto godiste kao i Grk.
    Niki trenutno 144, a posle Wimbledona mozda i medju 100...
    Nikola 456.
    (as we speak, 2. jul 2014 14:22)

    # Link komentara

  53. Onako laicki se pitam ko je dobar teniser: neko od dva metra i sto kg koji servira ubitacno ili onaj ko zaista ume da igra tenis? I igra ga godinama kao Nole, Rafa, Rodja, Stan...
    (Cisto sumnjam, 2. jul 2014 14:21)

    # Link komentara

  54. Za pet godina vrh ce ciniti Nisikori, Kirios, Tomic, Raonic, Janovic, Tiem i mozda jos neko tipa Pospisil ili slicno. Najvise sansi za prvo mesto dajem Tiemu jer je najraznovrsniji. Ulazimo u eru sjajnih udaraca, kako stvari stoje.
    (Banezi, 2. jul 2014 14:20)

    # Link komentara

  55. Nije iskljuceno da stupa na veliku scenu buduci broj jedan svetskog tenisa. Pokazao je niz kvaliteta da se pojavi takva ideja a kod nekih i uverenje. Medjutim, mnogo testova mu predstoji, na terenu i van njega. Nadala je zaista "ozbiljno" pobedio, ali videcemo da li moze i Raonica sa kojim ce mu biti nesto teze jer ima dosta elemenata koji tu dvojcu momaka cine slicnim. Ako ga Milos izbombarduje kao sto je ovaj Nadala, sta cemo onda? Balkansko-azijska genetska kombinacija sa zastavom Australije Kirgiosa cini "dobitnom" kombinacijom globalnog koncepta koji trazi svoje potvrde na svim mogucim detaljima i tackama narocito javnih programa. Kirgios ima karakteristike "savremene ikone" tzv. "zeljenog sveta", od strane onih koji ga prilicno nasilno koncipiraju. Videcemo kako bivsi kosarkas (sto mu je velika prednost u odnosu na telesnu pokretljivost) trpi teske poraze, na toj tacki ce se narocito videti mentalni materijal koji je prizveo njegov genetski "urnebes". U svakom slucaju, velikani teniske arene pri izgovoru njegovog imena sigurno ne ostaju hladni, javlja im se signal da se na radaru pojavljuje neka moguca "oluja". Ljubitelji tenisa se raduju, i mi navijaci Novaka Djokovica nismo nezadovoljni, voleli bismo da nakon ere naseg viteza imamo sta da vidimo a da bude novo u svakom pogledu. Ne samo novo vec i bolje. Videcemo ko ce to biti, ima pretendenata koji ozbiljno najavljuju nov kvalitet.
    (Obican gledalac, 2. jul 2014 14:15)

    # Link komentara

  56. Zaista bih volio da ovaj momak bude buduci broj jedan. Ima sve sto treba, ima harizmu, emotivan je i fino izgleda. Mislim, ovo su sve stvari koje nemaju veze sa tenisom ali itekako uticu na popularnost. Nadam se samo da nece proci kao Dimitrov ili jos gore kao Tomic.
    (Srdjan, 2. jul 2014 14:03)

    # Link komentara

  57. Svaka cast malom, em je igrao dobro em je Nadal na srecu i iskljucivo srecu dobio drugi set inace bi bilo 3:0. Jedno pitanje za Sasu, kada i dali pocinje sa igrom Troicki?
    (RGNS, 2. jul 2014 14:03)

    # Link komentara

  58. samo da vidimo kakva mu je glava kad on bude favorit.
    I Gulbis je obecavao..
    I Janko je bio gs sampion medju juniorima...
    Deluje da moze, videcemo.
    a mozda i necemo!
    (Spale, 2. jul 2014 14:02)

    # Link komentara

  59. nova zvezda se pojavila... vrlo moguce da ce biti broj jedan ali morace da seceka svoj red, ipek ce noli biti jos dugo na vrhu...
    (LAKI69, 2. jul 2014 13:58)

    # Link komentara

  60. Ne treba trčati pred rudu u zadnje dve godine čuli smo za desetak budućih broja jedan ili tenisera koji su kandidati za sam vrh top tri na listi tako da jedan dobar rezultat ne mora ništa da znači možda mali bude šampion možda bude top deset igrač a možda više ni nećemo čuti za njega kada su najveći turniri u pitanju vreme će pokazati svi pamte veoma talentovanog Bernarda Tomića sa Wimbldona 2011 protiv Novaka uspeo je set da mu uzme igrao je odlično sigurno su i tada komentari bili budući broj jedan budućnost tenisa itd. pa šta je on uradio od tada.
    (Nebojša, 2. jul 2014 13:58)

    # Link komentara

  61. Bravo Nik! Imas pobednicki mentalitet. Bices uskoro u prvih 10.
    (Branko, 2. jul 2014 13:57)

    # Link komentara

  62. Videcemo u mesecima i godinama koji slede, ali ono sto je ovaj decko prikazao juce ostavilo je isti utisak na mene. Visok, jaki dobri udarci, bezobrazna hrabrost... Video sam sve sto je potrebno da budes tu gde niko nije godinama krocio sem Nadala, Federera, Djokovica i Murraya.

    Bio buduci br 1 ili ne voleo bih da Novak nikada od njega ne dozivi ono sto je Rafa juce!
    (1234, 2. jul 2014 13:57)

    # Link komentara

  63. Jaoj! kako bih voleo da nekim čudom ovaj mali dođe do finala i da ga tu sačeka Novak! Pa kad mu ovaj servira bombu da mu se loptica vrati kroz uši.
    Ej bre, Nadal je uzeo RG i nema energije i snage da dođe do finala još jednog Slema, a ovaj sa 19 god. pun snage, energije, napaljen jer igra na gl. terenu, naleće na Nadala koji uz sve to ima loš dan, i dobija ga, i odma postaje Bog tenisa!!?? Pa on nije krenuo u školu kad je Nadal dizao trofeje bre ej!
    Šta se primate toliko? Zašto omaložavate šampiona i jednog u milijardu kao što je Nadal? Velika četvorka je toliko superiorna da su svi ostali smešni, i ovi iz top 10 pored njih, a da ne pričam o ovim padobrancima koji zablistaju u jednom meču od 5 hiljada mečeva! Navijam za Novaka, ali mi je sada krivo kad vidim koliko svi prde o ovom klincu i dižu ga u nebesa - što Nadal nije bio raposložen i malo odmorniji pa ga nije nalupao sa nulom! Strašno kakvi su novinari i pojedini teniski pratioci i navijači...koliko pušte mašti na volju a realnost pod tepih naguraju!
    (The End, 2. jul 2014 13:54)

    # Link komentara

  64. Aman ljudi, pa pobedio je jednom Nadala i sada je odmah buduci broj jedan? Nek prvo osvoji neki GS pa cemo onda videti. Isto je bilo sa onim bugarinom sto je pobedio Noleta, odmah je dobio nadimak Bejbi Federer, i sta je posle uradio? Nista.
    (DaLanik, 2. jul 2014 13:53)

    # Link komentara

  65. Dobar je klinac,ima "to" nešto..Samo da se ne pretvori u Congu vol2
    (Moneymaker, 2. jul 2014 13:52)

    # Link komentara

  66. Ima sve elemente da to bude, dakle zavisi samo da li to stvarno zeli
    (srbofil, 2. jul 2014 13:50)

    # Link komentara

  67. Неки новинари имају кратку памет па заборављају какав играч је Надал и од кога све је у стању да изгуби на трави. Кирјиос игра добро, нема сумње али испада против првог ко иоле боље сервира и удара равно - рецимо Раонића. Па против Гаскеа је спасавао 9 меч лопти...
    (бт, 2. jul 2014 13:48)

    # Link komentara

  68. To ste pricali i za Janoviča. Bgde je on sada?
    (The king, 2. jul 2014 13:47)

    # Link komentara

  69. Za Kirgiosa sam čuo prvi put kada je delio megdan sa Milojevićem i Djereom u juniorskoj konkurenciji, ali sam ga prvi put gledao protiv Gaskea. U tom meču me je možda i više oduševio, nego u meču sa Nadalom. Servis, forhend i bekhend se daju naučiti. Imate vi mnogo momaka koji to strašno izvode, ali nisu šampioni. U meču sa Gaskeom je spasio ne znam koliko meč lopti i trijumfovao u stilu velike četvorke, Nadala su na travi tukli i Rosol, i Darsis, nedavno Braun i niko od njih nikad neće nešto veliko postići u ovoj igri, kao i Stakhovski, koji je prošle godine u velikom stilu tukao Federera. Tomić je, mislim 2011, odigrao fantastičam meč protiv Novaka, i da nije njegove lude glave i lude glave njegovog oca Ivice ili Džona, mogao je već biti u top 10.
    Dečko je dobar, bio je odličan junior, ali jedna lasta ne čini proleće. Moramo sačekati jedan dobar rezultat na drugoj podlozi. Videćemo ga i u meču sa Raonićem, koji je još uvek mlad teniser.
    I još vezano za onaj udarac kroz noge, o kome se priča. Udarac je pola znanje, pola sreća. Da je lopta bila slabija, udarila u bi u mrežu, a jaču bi ili Nadal vratio, ili bi otišla u aut. Ja se uvek iznova zadivim kada Nadal pogodi ćošak svojom top spin dijagonalom, ili Novak bekhend pasing šot iz punog streča, a to su oni uradili stotinama puta do sada.
    (Predo, 2. jul 2014 13:47)

    # Link komentara

  70. naravno, kao i ova ostala boranija sto je do sada uspela jednom da pobedi Nadala...
    (opsti smeh na stadionu, 2. jul 2014 13:43)

    # Link komentara

  71. Juce sam na kladionici ziheraski odigrao vise gemova, nisam imao petlju za kvotu 9 na Kirgiosa. Rafa se 3 prethodna kola bukvalno nudio protivnicima i samo se cekao neko raspolozen od pocetka do kraja da ga dokrajci. Medjutim, ne slazem se sa ovako prebrzo i olako donetim zakljuccima uvazenog Sase Ozma. Naime, sa igrom koju prikazuje na ovogodisnjem Wimbu, a i poslednjih godinu dana koliko ga pratim, Kirgios zaista istice kandidaturu za najvisi plasman ali i klasicne bolesti koje jedan junior lezi u fazi prelaska u top seniorski tenis. Nemojmo zaboraviti velikog juniorskog sampiona Gaskea, nekoliko juniorskih slemova, prva ATP titula vec u Kirgiosovim godinama (sa 19 Notingem) i nikada ni blizu broju jedan. Ono sto takodje mislim da ne ide u prilog mladom Niku je i prilicno monotona igra koja je juce na travi savrseno pasovala protiv indisponiranog Rafe ali da je sa druge strane bio Fedex ili Novak, prica bi bila okoncana u 3 seta, porazom Kirgiosa. Ravni udarci, posebno bekhend, su prilicno bezopasni na ostalim podlogama (pitajte Lejtona Hjuita). Kako bilo, meni je jako drago sto imamo novu zvezdu na teniskom nebu i nadajmo se nasledniku Novaka, Rafe, Endija.. Do tada Niku zelim svu srecu, trebace mu posebno kada na njegova ledja padne sav odijum javnosti koji je opravdano odjednom previsok. S toga i prognoziram danas relativno laganu pobedu Raonica (granica od 46.5 gemova u Meridianu je kao stvorena za jedan minus gemova na kladionici).
    (Misha, 2. jul 2014 13:42)

    # Link komentara

  72. Čini mi se da ćemo u relativno kratkom vremenu imati novu promenu igre. Dvehiljadite su donele korpulentne igrače, mišiće, snagu... Sad izgleda kao da dolazi vreme kada će vrhunski teniseri na sve to još i ''ići u visinu''. Plašim se samo da će era drvoseča doneti dosadan tenis, više nego ikad baziran na servisu. Videćemo...
    U svakom slučaju, ovog momka čeka još dug put.
    (Nenad, 2. jul 2014 13:40)

    # Link komentara

  73. Ove godine sam nakon dužeg niza godina video dva jako mlada igrača koji su u duelima protiv Nadala pokazali da njihovo vreme dolazi - austrijanac Dominik Tim na RG i sada Nik Kirjios na Vimbldonu. Tim se nije ustručavao da napadne Nadalov vorhend i u tim razmenama je bio ravnopravan što odavno nisam video a pogotovo ne od jednog tako mladog igrača. Sa svojih 19 odnosno 20 godina pokazali su obojica jako zrelu igru koja obećava. Mislim da će već u narednih godinu-dve preskočiti Raonića, Nišikorija i Dimitrova kao budući pretendenti na GS titule...
    (Savri, 2. jul 2014 13:37)

    # Link komentara

  74. Sada mi je još više krivo što sam prestao da treniram tenis. Trener je bio oduševljen mojim jednoručnim bekhendom, izlazak na mrežu uvek pravovremen, neodbranjiv kik servis u telo, ali jednostavno nisam imao para da odem na Floridu i napredujem na ATP listi, možda bih ja danas izbacio nekog...
    (IRONemke, 2. jul 2014 13:36)

    # Link komentara

  75. Mnogo je njih prošlo kroz istu priču kao ovaj mali.
    Mnogi su pravili senzacije i bili glavna vest do sledećeg poraza, pa su na kraju nestali ili se nisu pomerili sa mesta jer velika četvorka je i dalje moćna.

    Može on i do finala da dođe, može i da osvoji Vimbldon, ali da li on ima snage, da li ima dovoljno jaku psihu i glavu da svaki turnir igra kao protiv Nadala?
    Da svaki put pobeđuje Novaka, Federera, Nadala, Mareja, i ostale iz top10?
    Nema, jer je mlad i neiskusan a ovi su suvi kvalitet, pravi šampioni.

    Normalno, kad se povuče ova generacija neko će umesto njih morati da bude broj 1, ali ne u narednih 4,5 god. Suviše su dobri i Novak i Nadal i ostali da bi neko nov upao u njihovu grupu.
    Dokaz za to vam je da sem Vavrenke ove sezone, i daleke 2009 Delpotra, niko nije van velike četvorke osvojio ni jedan jedini GS!
    Zar treba dalje nešto da pišemo na ovu temu??

    A Novak sa 27 i Nadal sa 28 nisu stari. Te godine bi smetale nekim slabijim teniserima, ali ovi igraju sve bolje i bolje. Presto i vrh tenisa će pripasti drugima tek kad moćna četvorka odluči da je bilo dosta igranja, da ne mogu više da izdrže tempo jer su u godinama, a dotle... dotle će klinci da čekaju u dugom redu!
    (Vaše ime, 2. jul 2014 13:36)

    # Link komentara

  76. Upitnik je suvišan
    (Domilan, 2. jul 2014 13:35)

    # Link komentara

  77. Dobro decko je pokazao odlican tenis juce, i igrao je vanserijski, ali je u 2. kolu igrao 5 setova protiv Gaskea(spasavao mec lopte), pa 4 protiv Veselog. Ne moze se na osnovu ove pobede reci da ce biti broj jedan. Treba da nastavi da se dokazuje u daljem toku Wimbledona, kao i na ostalim podlogama. Pitanje da li je toliko dobar servis ubojit na sljaci, sigurno da ne toliko. Tako da je bolje da sacekaju jos ne znam godinu dana i ako nastavi sa izvanrednim partijama, e tek tada ce moci da se prica o novom broju jedan. Juce protiv Nadal je igrao fenomenalno iz svakog udarca, ali da li ce uspeti da odrzi to, i pitanje kako bi igrao bez onog dobrog servis. Sve najbolje u nastavku karijere.
    (Ma kako da ne, 2. jul 2014 13:33)

    # Link komentara

  78. ne verujem da se radi o novom igracu broj 1. Bar ne u skorije vreme.
    (sasa, 2. jul 2014 13:32)

    # Link komentara

  79. Dobar je igrac,ali njemu se najvise igra zasniva na nevjerovatno dobrom servisu...Ne svidja mi se sto sve vise mladih tenisera ima po skoro 2 metra,i imaju dobar servis i tako se probijaju u sam vrh....Ipak i dalje navijam za ove prave tenisere kao sto su Nadal,Federer,Novak,Marej....To je pravi tenis.
    (simke, 2. jul 2014 13:31)

    # Link komentara

  80. Ne matori...
    (Radule-Botina, 2. jul 2014 13:28)

    # Link komentara

  81. Kao sto je onaj sto je prosle godine izbacio Ndala postao br. 1 - tako ce i ovaj! Mozda postane kada se Nole, Nadal, FedEx i Mari penzionisu.
    (Ardbeg, 2. jul 2014 13:24)

    # Link komentara