- Komentari -
  1. Novak ce sigurno dati sve od sebe da osvoji jos neki slem...kada se sve sagleda, protivnici...nacin na koji je osvajao titule, skor sa najvecim rivalima, mastersi itd, Nole je najbolji u ovom sportu ali sto neko rece mora to i matematicki da dokaze. Ponosna sam na naseg Novaka..
    (anica, 30. januar 2019 22:39)

    # Link komentara

  2. @O.T.A.N
    ocigledno da nisi shvatio moj sarkazam...
    Dezurni pljuvaci bilo Federera, bilo Novaka su isti... Neostvareni ljudi... bas kao i ti i slicni koji Novaka nazivaju Nolo
    (NecuZvaku, 30. januar 2019 22:19)

    # Link komentara

  3. Federer prvo brani turnir 500 serije u Roterdamu pa 600 bodova finale Indijan Velsa. Ako ne uspe, a po svoj prilici neće, eto novog pada na listi i onda na velikim turnirima mora igrati pre četvrtfinala sa nekim od prve osmorice. Biće mu jako teško da opstane u prvih deset. Kraj dobrih rezultata je sve bliže.
    (Zdenko, 30. januar 2019 21:31)

    # Link komentara

  4. Novak je GOAT samo za Srbe. 17>15, 33>32, 9:6; RAFA THE G.O.A.T.
    (Muamer, 30. januar 2019 21:19)

    # Link komentara

  5. zaq one koji neznaju, elo sistem rajtinga je poceo iz hrvatske i zagreba od katolika Árpád Élő i to 1959, najverovatnije hrvat ima madjarske koremje.
    (Kole)

    Sledeci put ako moze sa malo manje kompleksa u jednoj recenici.
    (Unapred zahvalan, 30. januar 2019 21:17)

    # Link komentara

  6. Rafa the GOAT; 17:15, 9:6, 33:32, dva olimpijska zlata, 4 DC itd...
    (Muamer, 30. januar 2019 21:12)

    # Link komentara

  7. Rodik na 15. mestu, eto koliko je realna ta tabela.
    (BODIBOND, 30. januar 2019 20:34)

    # Link komentara

  8. Ali Nadala nece stici nikad. Jedan je Rafa.
    (BODIBOND, 30. januar 2019 20:30)

    # Link komentara

  9. Novak sačekao da Federer igrački uđe u pozne godine ,a Nadal nikako da se oporavi od povreda.Ostali su nikakva konkurencija i zato je osvojio Wiimbldon i USO prošle ,a A0 ove godine .Da je drugačije bilo teško da bi osvojio ijedan trofej koji je osvojio.On je i 2011-2015 . godine kad su pomenuta dvojica bila van forme zbog povreda iskoristio to i osvajao trofeje.
    (objektivno, 30. januar 2019 12:19)

    Prstis od objektivnosti.

    2011. Novak je igrao 6 finala sa Nadalom. Povredjeni Nadal u finalu Indijan Velsa, Majamija, Madrida (sljaka), Rima (sljaka), Vimbldona, US Opena???

    Federera dobio u finalu dva uzastopna Vimbldona, 2014. i 2015. Znaci oni povredjeni stignu do finala i onda Novak to zloupotrebi??? E, Novace, Novace...
    Ima slicnosti. Nisu gubili ni set... do finala.

    Je l' spakovao mrmot onu cokoladu?
    (auh!!, 30. januar 2019 18:53)

    # Link komentara

  10. @kole: nisam imao pojma... covek je genije...
    (lal, 30. januar 2019 18:41)

    # Link komentara

  11. Federer stariji 6 godina, igrao 19 GS vise od Djokovica, a ima 5 titula vise. Da sacekamo mi da Novak odigra jos koji slem, pa da se preracunamo?
    (auh!!, 30. januar 2019 18:37)

    # Link komentara

  12. dal je rodzer čestitao novaku titulu na AO
    (dok, 30. januar 2019 18:30)

    # Link komentara

  13. Stalno o tome ko je goat kao da je to najvaznije.Zasto bi to nekome toliko znacilo od nas navijaca?Svako od njih tri ima svoje argumente zasto bi mogli da se nazovu najboljim svih vremena,a ako cemo iskreno ipak je najrelevantnije da je najbolji onaj koji ima osvojenih najvise gren slem titula.Ja se nadam da ce Novak uspeti da stigne Federera po tom broju titula,ali daleko je jos to.Tesko je osvojiti jedan gren slem turnir a kamoli pet.Ako samo pomislite da je u poslednjih 14 godina samo sest igraca uspelo da osvoji gren slem titulu onda znate koliko je tesko osvojiti turnir te kategorije.Sa druge strane naprimer Sten ima tri osvojena slema a nijedan jedini masters.Novak je izgubio na slemovima neke meceve koje nije smeo,mogao je vec da ima 17-18 slemova,ali isto tako osvojio je slem kada je opalio onaj forhend ritern na mec loptu protiv Federera u polufinalu US opena 2011 i onda osvojio taj slem,tako da sve se to izjednaci na kraju.Ako se gleda samo igra,onda nema dileme da je najbolji tenis ikad pokazao Nole i to u nekoliko navrata,tu ima jedino konkurenciju u Nadalu ali samo na sljaci gde je Rafa isto tako odigrao neke meceve na neverovatnom nivou.Cudesno je odigrao i Sten protiv Novaka i na RG i na Us openu,dok za Federera bas ne bi mogao da kazem da je nekad odigrao cudesno dobar tenis,ali je puno toga osvajao pre nego su ozbiljni igraci postali Nole i Rafa,a puno toga i kada su njih dvoje ili bar jedan od njih bio povredjen
    (Mrki, 30. januar 2019 18:25)

    # Link komentara

  14. Novak za 2 godine ako se ne povređuje prelazi Rodžera u skoro svim kategorijama. možda jedino Rodja bude u prednosti u nekoj banalnoj statističkoj kategoriji tipa najviše poena osvojenih jednorucnim bekhendom ...
    Nole CAREEE!
    (nenad, 30. januar 2019 18:22)

    # Link komentara

  15. Polako korak po korak... Samo da nam je zdrav NOLE i džemperko će gledati u leđa po svim statistikama!
    (veljko, 30. januar 2019 18:17)

    # Link komentara

  16. zaq one koji neznaju, elo sistem rajtinga je poceo iz hrvatske i zagreba od katolika Árpád Élő i to 1959, najverovatnije hrvat ima madjarske koremje.
    (Kole, 30. januar 2019 18:01)

    # Link komentara

  17. Koliko je Federer osvojio titula posle svoje 31 godine.Mislim 3-4.Sa igrom poprilicno kilavom i skromnom. E sad,zamislite Novaka i njegovu trenutnu igru koja je vasionski brod za tu Rodzerovu.I jos zamislite koliko Novak ima ispred sebe GS turnira i Mastersa.Nek uzme u proseku samo 1 GS i 2 mastersa narednih 5 godina.Dolazimo do GOTA! NOVAK DJOKOVIC.
    (Skole, 30. januar 2019 17:44)

    # Link komentara

  18. @deka: prekopirali su elo rejting na tenis... to je sistem koji je preuzet iz saha i koristi se u mnogim kompjuterskim igrama... ocekujem da se u buducnosti kod kup takmicenja ubaci sistem duple eliminacije, zato sto je precizniji...
    ukratko, nemaju istu vednost pobede nad razlicitim igracima... primer: svi krecu od istog rejtinga, ali kada igrac sa skorom od 2100 pobedi nekoga ko ima 1900 onda ce dobiti 8 poena, dok ce porazeni izgubiti toliko, ukoliko se desi obrnut slucaj jaci igrac ce izgubiti 12, dok ce slabije ranikrani osvojiti 12...
    poenta je da se razlicito vrednuju pobede protiv razlicitih igraca, kao sto se razlicito vrednuju i pobede protiv istih igraca u razlicitom trenutku... nije isto da li pobedjujes congu ili federera... kao sto nije isto da li si pobedio novaka 2007. ili novaka 2011... time se eliminisu polemike oko toga kakva ti je bila konkurencija na odredjenom turniru...
    izguglaj ako te zanima... da ne ispadam tabloid sa sokantno + video tripovima...
    (lal, 30. januar 2019 17:22)

    # Link komentara

  19. Prvo Nadala nek stigne
    (Haris, 30. januar 2019 17:11)

    # Link komentara

  20. Ovako, jeste da debata GOAT postaje malo naporna, ali ako se već poštuje matematika po kojoj je Federer u prednosti te se proglašava za najboljeg svih vremena, koja je onda titula za onog koji je ubedljivo bolji u direktnim okršajima sa njim?? Dakle, ako lično pobeđuješ GOAT-a valjda si ti GTGOAT! Greater Then Greatest Of All Time. Nole > GOAT
    (Vanja, 30. januar 2019 17:01)

    # Link komentara

  21. niko,

    Gleda se ko ima manji prosek, taj je najbolji- logično i zato je Novakovih 3,3 bolje od Rafinih 3,5 i Rodžerovih 4,2, ali opet porediti Rodžera je nezgodno jer je učestvovao mnogo više pa procenat realno raste. Kada bi Novak igrao do 38 e onda bi se moglo tačno uporediti. Realnio Rodžer ima najbolji kontinuitet u vrhu prema broju godina. Jer njegova generacija ili su prestali da igraju ili su davno ispali iz Top 10 ako su i bili neko vreme. Sad su možda u prvih 100. Statistika je čudo.
    (jaki, 30. januar 2019 16:58)

    # Link komentara

  22. Za mene, trenutno nebitan rekord. Na kraju karijera naravno veoma bitno. Ali sada ništa ne znači da znamo da novak može da stigne Federera, kad do kraja godine ova statistika može da se promeni 5 puta u korist svakoga od pomenute trojke. A da ne govorim šta sve može da se desi na duže staze.
    (alfabet, 30. januar 2019 16:47)

    # Link komentara

  23. Federer: 20 GS x 2000 poena 6 ATP zavrsni masters x 1500 27 M1000 x 1000 ---…-- 76,000 Kada se ista formula primeni na Nadala dobija se 68000, a na Djoku 67,500NIje ti dobra računica. NOvak bi po njoj trebao da ima 69500 što mora se priznati,nije daleko od Federera a proveri i računicu za Nadala,ni ona ti nije dobra(67000).Pozz
    (morava, 30. januar 2019 16:26)
    Pazi,možemo prenositi razne parametre.To je ok.
    Kljucni parametar je da je Rodzer dosta trofeja osvojio u vreme kada nije imao ni približnu konkurenciju kakvu je imao Novak.
    Veliki su svi troica,a i Mari.No,Novak je TERMINATOR br jedan.
    To će i statistika za koju godinu pokazati.
    (Djed Gavrilo, 30. januar 2019 16:42)

    # Link komentara

  24. Misim da zurite sa komentarima. Prosla debata kad se vodila da li ce Novak prestici Federera zavrsilo se lose, dvije godine pauze. Ali svidja mi se izjava Vajde, idemo po jedan, pa jos po jedan,pa da se na kraju sabira sta i kako. Mislim da ce Novak Masterse narednih godina sa pola gasa, sto nije tako nepametno. Kad kazete ko ce ga zaustaviti, zaboravljate da su mlade nade tu, i da je pitanje vremena kad ce neki od njih da napravi korak vise, u vidu osvajanja nekog GSma.
    (Bolje, 30. januar 2019 16:41)

    # Link komentara

  25. Federer:

    20 GS x 2000 poena
    6 ATP zavrsni masters x 1500
    27 M1000 x 1000
    ---…--
    76,000

    Kada se ista formula primeni na Nadala dobija se 68000, a na Djoku 67,500


    NIje ti dobra računica. NOvak bi po njoj trebao da ima 69500 što mora se priznati,nije daleko od Federera a proveri i računicu za Nadala,ni ona ti nije dobra(67000).Pozz
    (morava, 30. januar 2019 16:26)

    # Link komentara

  26. Zivo me interesuje na sta ce se vaditi kada Djokovic prestigne Federera po broju GS. 

    20 slamka spasa
    (Neko tamo, 30. januar 2019 16:01)

    Federer je prvi koji je dosao do te brojke. ;)
    (Kole, 30. januar 2019 16:21)

    # Link komentara

  27. Da, da, isto je titula na mastersu i slemu... dajte ljudi, uozbiljite se...
    (Viktor, 30. januar 2019 15:55)

    Pa nismo mi pravili ovu tabelu, već ATP. Oni od skora umeju da stave na naslovnu vest King of majors i pregled velikih titula velike trojke. Idi tamo pa njih uozbiljuj.
    (panetu, 30. januar 2019 16:03)

    # Link komentara

  28. Zivo me interesuje na sta ce se vaditi kada Djokovic prestigne Federera po broju GS.

    20 slamka spasa
    (Neko tamo, 30. januar 2019 16:01)

    # Link komentara

  29. Da, da, isto je titula na mastersu i slemu... dajte ljudi, uozbiljite se...
    (Viktor, 30. januar 2019 15:55)

    # Link komentara

  30. Kod ovih poredjenja treba uvek imati u vidu da je svoju profesionalnu karijeru Federer otpočeo nekih 5 godina a Nadal 2 godine pre Novaka. Znači 20-ak tj oko 8 grand slam turnira na kojima su imali šansu da ih osvoje i ko zna koliko mečeva. Srećom, matematika pokazuje prave vrednosti i sasvim je jasno ko je ovde najbolji.
    (Deka, 30. januar 2019 15:05)

    Da se nadovežem na sopstveni komentar. Sasvim je izvesno da će Novak preteći Federera po broju nedelja na prvom mestu a i do te cifre, 311. sedmice, doći će pre nego on. S grand slemovima je situacija malo teža ali sigurno će uspeti da se jako približi ili izjednači a s velikom verovatnoćom i da ga prestigne. Tu medjutim ima jedan drugi faktor koji bi mogao da relativizuje broj osvojenih slamova a to je prosečna vrednost pozicije na ATP listi igrača u momentu osvajanja. Nisam računao, neko verovatno jeste ali bilo bi zanimljivo to videti. Verujem da su i Nadal i Novak tu bolji od Federera. Naravno ovo samo kao poredjenje medju njima trojicom, inače nema mnogo smisla za one koji su osvojili do 4 slama.
    (Deka, 30. januar 2019 15:46)

    # Link komentara

  31. I opet, kakve ovo ima veze sa Australian Openom?
    (Tetreb, 30. januar 2019 15:43)

    # Link komentara

  32. Gde je sada onaj što je rekao da je Nadal bolji od Đokovića jer je osvojio više mastersa :)
    (ko je ovde lud, 30. januar 2019 15:24)

    # Link komentara

  33. McEnroe kaze da je osvajanje 4 GS u nizu u modernoj eri tenisa vece dostignuce od broja GS, dakle Djokovic je najbolji !

    Doduse jeste to rekao za jednog drugog igraca i to pre finala gde je jurio 4. u nizu, kada je Djokovic to uradio nije se setio da ponovi sopstvene reci, ali nema veze !
    (antiDebil, 30. januar 2019 14:23)

    Mekinro je rekao da je to neverovatno dostignuće, a ne da je važnije od broja osvojenih GS-a! Mada je isti Mekinro rekao i da je u Melburnu došlo do smene generacija!
    (O.T.A.N., 30. januar 2019 14:53)

    McEnroe je za jednog igraca rekao da ce biti najbolji teniser svih vremena ako uspe da osvoji cetvrti GS u nizu, i ako bi u tom trenutku imao 6 GS titula manje od Samprasa, ovaj nije uspeo !
    10 godina kasnije jedan drugi igeac je osvojio 4 u nizu, a McEnroa nije imao ko da podseti na te njegove reci...
    (antiDebil, 30. januar 2019 15:16)

    # Link komentara

  34. hahahhahaha
    (Flik, 30. januar 2019 15:16)

    # Link komentara

  35. Da bi bio GOAT, treba da još da osvoji više GS od Federera i da provede više nedelja na prvom mestu od njega. Sve ostalo je tu, ali ako ne ispuni prethodno navedene uslove, uvek će se dovoditi u sumnju njegov GOAT status.

    Međutim, meni druga stvar upada u oči iz ove tabele koja je priložena. Godinama se veštački pokušavala stvoriti tzv. "velika četvorka" u kojoj bi, pored Federera, Đokovića i Nadala, bio i Marej. Ove brojke dovoljno govore o toj "velikoj četvorki"... Sva trojica, u proseku, imaju 3 PUTA VIŠE osvojenih velikih turnira od Mareja i sva trojica imaju više samo GS titula nego Marej svih velikih turnira zajedno...

    To je isto kao kad se igra turnir od 3 ekipe, pa onaj poslednji, koji je izgubio od svih, kaže kako je osvojio bronzu - e, toliko je Marej pripadnik "velike četvorke"...
    (ja, 30. januar 2019 15:12)

    # Link komentara

  36. Novak za 6 meseci uzeo 3 GS.

    Odakle nekima sumnja da do kraja karijere nece oboriti sve moguce rekorde? Kada to moze vec za godinu dana....

    Vec 2020. moze da bude najbolji po broju nedelja na 1. mestu. Ko ce to da ga spreci?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Rocky, 30. januar 2019 14:26)


    Bravo, ovo je zapazanje koje je mnogima promaklo.
    Pre svega 6-7 meseci Novak je imao "samo" 12 slemova i nedostajao mu je Sinsinati. Usput se vracao nakon povrede i psihickog zamora.
    Danas nesto malo vise od pola godine on ima 15 slemova i kompletirane masterse, a zver u njemu se opet probudila kao one 2011. i 2015.
    Zanimljivo da Novak ima taj četverogodišnji ciklus totalne domoninacije i ako gledamo sablon ova 2019. mogla bi da bude veoma bericetna.
    Ako Đokovic ove sezone uzme bar još jedan slem sto je realno prestize Federera bez ikakve sumnje. Ako uzme dva, odnosno zavrsi sezonu sa tri slema i brojkom 17. onda bi obaranje Federera moglo da nastupi vec sledece sezone što zvuči neverovatno, posebno ako se vratimo samo godinu dana unazad.
    Sa ovakvom formom (koja ce varirati) i sa ovakvom konkurencijom, Novak ove sezone moze do drugog kalendarskog slema (ako uzme RG) i još luđe do godišnjeg GREND SLEMA sve to u jednoj sezoni!
    Sve ovo je tesko postici, ja bih bio zadovoljan sa 2 slema godišnje ali s obzirom na trenutni teniski poredak Novak ima neverovatan momentum da napravi istorijski preokret i proboj u svojoj karijeri.
    (Centurion, 30. januar 2019 15:10)

    # Link komentara

  37. Ja sam veliki fan Federera i ne volim Đokovića, ali moram biti realan i reći da je Novakov tenis ma kako meni bio ružan, ipak za nijansu bolji od Federerovog, efikasniji, nekako atletskiji, muškiji, eksplozivniji, sva ta proklizavanja, udarci iz streča, špage, sprintevi, realno jeste to na žalost bolji tenis, tenis novog doba, ali ja više volim prelepi graciozni tenis Federera. Realan sam i priznaću da je čisto rezultatski gledano Novakov tenis bolji.
    (fed21, 30. januar 2019 15:06)

    # Link komentara

  38. Kod ovih poredjenja treba uvek imati u vidu da je svoju profesionalnu karijeru Federer otpočeo nekih 5 godina a Nadal 2 godine pre Novaka. Znači 20-ak tj oko 8 grand slam turnira na kojima su imali šansu da ih osvoje i ko zna koliko mečeva. Srećom, matematika pokazuje prave vrednosti i sasvim je jasno ko je ovde najbolji.
    (Deka, 30. januar 2019 15:05)

    # Link komentara

  39. McEnroe kaze da je osvajanje 4 GS u nizu u modernoj eri tenisa vece dostignuce od broja GS, dakle Djokovic je najbolji !

    Doduse jeste to rekao za jednog drugog igraca i to pre finala gde je jurio 4. u nizu, kada je Djokovic to uradio nije se setio da ponovi sopstvene reci, ali nema veze !
    (antiDebil, 30. januar 2019 14:23)

    Mekinro je rekao da je to neverovatno dostignuće, a ne da je važnije od broja osvojenih GS-a! Mada je isti Mekinro rekao i da je u Melburnu došlo do smene generacija!
    (O.T.A.N., 30. januar 2019 14:53)

    # Link komentara

  40. Matsersi i GS, ni po jednom osnovu ne mogu u istu kategoriju. Ne bi se GS duplo vise bodovali, igrali na tri dobijena seta, imali vece novcane nagrade... Eventualno, da se, kao sto je neko vec to i uradio, saberu bodovi, po ATP propisima, dodeljenim, za osvajanje turnira. Sto se mastersa tice, svi zaboravljaju da ne postoji niti jedan masters na travi, sto je svakao hendikep, za Federera. Da postoji bar jedan lako je izracunati, koliko bi Federer, imao mastersa. Na primer da se Hale i Kvins, kao najznacjniji, posto se igraju istovremeno, dodaju na masterse. Sa druge strane, GS su koliko toliko uravnotezeni. Jedan sa sporom, jedan sa brzom i dva sa umereno brzom podlogom. Postavice se mozda pitanje, zasto se zavrsni master ne igra ponekad i na sljaci, ali ne igra se na travi, pa je beton kao neka sredina, najkorektniji izbor.Neki gledaju ukupnu zaradu. Po njima Tipsarevic, ako ne i Troick, su bolji od Borga. Neki opet racunaju % velikih u odnosu na ukupan broj osvojenih turnira, dokazujci kobajgi nesto, iako Federer, ima i ukupno najvise, i velikih najvise, i GS najvise. Jednostavno GS, pa nedelje na br1, su dva primarna kriterijuma. Svaki pokusaj mudorvanja, po principu konkurencije, ima nema itd, siri pricu do max. Onda se u pricu uvodi da je Lejver, imao visegodisnju zabranu izmedju 2 kalendarska GS, a Borg, maltene nije ni igrao AO. Pa ce neko da pita, koliko bi oni osvojili GS. Novak, nije ni preterano blizu, a ni daleko, dakle nije GOAT, jos uvek-kljucna rec cele price.
    (Vladan R, 30. januar 2019 14:52)

    # Link komentara

  41. Najjači su mi ovi hejteri koji evo treći dan još kmeče.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (hihihi, 30. januar 2019 14:22)

    Nisu to ovi, to onaj mucenik otan pise komentare sa 20-ak razlicitih nikova.Provaljus valjda koliko je nepismen.
    (Aco, 30. januar 2019 14:49)

    # Link komentara

  42. Можемо на разне начине да меримо успехе и "намештамо" да буде бољи овај или онај, али...
    Чињеница је да Новак није на првом месту ни у једном најбитнијем параметру, али је у свим параметрима при врху. Он је НАЈРАЗНОВРСНИЈИ и НАЈСТАНДАРДНИЈИ тенисер у свим сферама (освојио је све битне турнире, добар је на свим подлогама, добар му је однос против свих ривала, одличан однос победе:порази...).
    То даје озбиљну НАДУ да ће Новак на крају постати НАЈБОЉИ!
    (sempervivum, 30. januar 2019 14:48)

    # Link komentara

  43. Iskreno verujem da ce nas Nole biti GOAT jednog dana. U ovom trenutku to nije iz prostog razloga jer broj trofeja koje je osvojio nije rekordan, mozda cak i broj nedelja provedenih na 1. mestu ako uzimamo i taj parametar u obzir.
    Najvaznije je da njegova karijera nije ni blizu kraja i da mu dobro ide, da ga zdravlje sluzi i da ima motiva za trofejima.
    Zbog svega jako je glupo porediti Federera koji je na kraju svoje karijere, Nadala kojeg zdravlje sve vise izdaje, i Noleta koji nema nameru da se zaustavi.
    Sacekajmo jos koju godinu da se njih trojica penzionisu pa cemo onda videti ko je stvarno GOAT.
    (varburg limuzina, 30. januar 2019 14:47)

    # Link komentara

  44. Volim Novaka,vrhunski je igrač ali moram reći par stvari,imao sam prilike da gledam Borga,Konorsa,Lendla,Edberga i mnoge druge ali takvu eleganciju,lakoću igranja,skoro pa savrsene poteze osim kod Federera nikada i ni kod koga video nisam,ponavljam,navijam za Novaka iz sveg srca ali pokusavam da budem maksimalno realan.
    (Tesla, 30. januar 2019 14:44)

    # Link komentara

  45. Dosta, bre. Znate li vi za meru?
    (lule, 30. januar 2019 14:43)

    # Link komentara

  46. Federer je statistički najbolji teniser ikada, ima najveću karijeru, to niko ne spori. Da li igra najbolji tenis ikada? Ne bih rekao. Tenis Novaka i Nadala je bolji od Federerovog. Federer nikako nije bolji teniser od ove dvojice. To se videlo toliko puta vrlo jasno. A čiji tenis je lepši, to ostavljam ženama. Njima su te stvari bitne.
    (..., 30. januar 2019 14:43)

    # Link komentara

  47. Scenario za sva vremena:No1e do kraja godine osvoji sva 3 GS(može i poneki masters) i kaže - "Gospodo, hvala i zbogom"
    (zanajboljegdostai18, 30. januar 2019 14:41)

    # Link komentara

  48. Sve je vazno, uostalom, mozes naci intervju sa Polom Anakonom koji je rekao da Federer ne zasluzuje da bude najbolji jer je osvajao titule u losoj konkurenciji.
    (Ceed, 30. januar 2019 14:06)

    Pol Anakon je pre dva meseca za Nola i Nadala rekao da su hipokriti. Jel tako? Tako je. [link]/

    E sad, da ne bude Pol Anakon je u pravu kada se optužuje Federer, ali nije za drugu dvojicu?
    (O.T.A.N., 30. januar 2019 14:35)

    # Link komentara

  49. Novak je odigrao okruglo 100 meceva protiv dva najveca rivala I I'ma pozitivan skor 53-47 .
    Federer 85 meceva us negativan skor 37-48.
    Nadal 91 mec,pozitivan skor 48-43.
    Sve ovo daje zakljucak da je Rodzer ubedjivo najlosije prolazio u tim duelima I jasno je kao dan da ne moze biti najbolji ikad.U oktombru puni 38 god I velikih trofeja nece vise biti.Ostaje mu jos Vimbldon I US open ove god us odredjene sanse posle toga stvarno je kraj.
    Za Novaka Sam siguran da obara I broj nedelja kao prvi na ATP listi,za GS trebace I dosta srece I da bude zdrav u kontinuitetu.
    Nadalu ostaje samo RG,za ostale vraski tesko,tijelo je istroseno za igru na beton,plus Nole mu je usao u glavu samo tako.
    Novak ima 19 manje odigranih GS turnira od Federera a statisticki na tom uzorku kroz karijeru uzima 5GS turnira.Jos jedan razlog da vjerujem da pada I taj rekord,svakako najaci u tenisu.Svi preduslovi su tu,Nole Dominira I ne misli skoro da stane.
    (Kanidja PG, 30. januar 2019 14:34)

    # Link komentara

  50. Kako razmisljaju botovi:

    Prosle i preprosle godine kad se Novak mucio sa povredom, Federer igra bolje nego ikada, bekend mu je bolji nego ikada..., vrati se Djokovic pomete sve, onda dolazi prica Federer mator. Ostario za par meseci odjednom hahahahahah
    (Cirkusi, 30. januar 2019 14:34)

    # Link komentara

  51. Novak za 6 meseci uzeo 3 GS.

    Odakle nekima sumnja da do kraja karijere nece oboriti sve moguce rekorde? Kada to moze vec za godinu dana....

    Vec 2020. moze da bude najbolji po broju nedelja na 1. mestu. Ko ce to da ga spreci?
    (Rocky, 30. januar 2019 14:26)

    # Link komentara

  52. Lepota igre ne ulazi u statistiku i zato je sve to dzaba. Federer je najveci i najbolji teniser ikada i niko tu nista ne moze.
    (aleks, 30. januar 2019 13:48)
    Kako niko ništa ne može?
    Može Novak da ga mlati gde stigne sa sve tom lepotom.
    (komedija, 30. januar 2019 14:25)

    # Link komentara

  53. Oni nepristrasni? Joj nemoj molim te. Nolovi navijači i nolovci nisu isto. Ovi prvi se hvataju za slamku i jecaju da su mastersi važniji od GS
    (O.T.A.N., 30. januar 2019 13:13)

    McEnroe kaze da je osvajanje 4 GS u nizu u modernoj eri tenisa vece dostignuce od broja GS, dakle Djokovic je najbolji !

    Doduse jeste to rekao za jednog drugog igraca i to pre finala gde je jurio 4. u nizu, kada je Djokovic to uradio nije se setio da ponovi sopstvene reci, ali nema veze !
    (antiDebil, 30. januar 2019 14:23)

    # Link komentara

  54. Najjači su mi ovi hejteri koji evo treći dan još kmeče.
    (hihihi, 30. januar 2019 14:22)

    # Link komentara

  55. Ako baš računate u sitna crevca onda ne možete računati WTF titulu 1500 poena, nekada bude "samo" 1300 atp poena, pošto smo bili svedeci da se često dešavalo da neko osvoji titulu a da ima jedan poraz u grupi (-200 poena)....
    (dardan, 30. januar 2019 14:21)

    # Link komentara

  56. Саша, бодовање није исто, тако да ако не осваја " мање битне турнире" не би могао да буде на врху само са слемовима. а надамо се да ће наш Новак и по броју слемова да престигне Федерера.
    (сссс, 30. januar 2019 14:21)

    # Link komentara

  57. Matsersi i GS, ni po jednom osnovu ne mogu u istu kategoriju. Ne bi se GS duplo vise bodovali, igrali na tri dobijena seta, imali vece novcane nagrade... Eventualno, da se, kao sto je neko vec to i uradio, saberu bodovi, po ATP propisima, dodeljenim, za osvajanje turnira. Sto se mastersa tice, svi zaboravljaju da ne postoji niti jedan masters na travi, sto je svakao hendikep, za Federera. Da postoji bar jedan lako je izracunati, koliko bi Federer, imao mastersa. Na primer da se Hale i Kvins, kao najznacjniji, posto se igraju istovremeno, dodaju na masterse. Sa druge strane, GS su koliko toliko uravnotezeni. Jedan sa sporom, jedan sa brzom i dva sa umereno brzom podlogom. Postavice se mozda pitanje, zasto se zavrsni master ne igra ponekad i na sljaci, ali ne igra se na travi, pa je beton kao neka sredina, najkorektniji izbor.Neki gledaju ukupnu zaradu. Po njima Tipsarevic, ako ne i Troick, su bolji od Borga. Neki opet racunaju % velikih u odnosu na ukupan broj osvojenih turnira, dokazujci kobajgi nesto, iako Federer, ima i ukupno najvise, i velikih najvise, i GS najvise. Jednostavno GS, pa nedelje na br1, su dva primarna kriterijuma. Svaki pokusaj mudorvanja, po principu konkurencije, ima nema itd, siri pricu do max. Onda se u pricu uvodi da je Lejver, imao visegodisnju zabranu izmedju 2 kalendarska GS, a Borg, maltene nije ni igrao AO. Pa ce neko da pita, koliko bi oni osvojili GS. Novak, nije ni preterano blizu, a ni daleko, dakle nije GOAT, jos uvek-kljucna rec cele price.
    (Vladan R, 30. januar 2019 14:17)

    # Link komentara

  58. Mene ova statistika titula ne zanima! Igram tenis 20 godina.
    Gledao sam svih skoro 150 mečeva između Novaka, Federera i Nadala, i video sam ko je najbolji, ko igra najbolji tenis, čija igra je najbolja, i to svaki teniser vidi i zna (ako hoće to sebi pošteno da prizna). Ovo brojanje slemova je za one vikend fotelja navijače tipa bračni par iz Nju Džersija, menadžer sa Menhetna, trgovac automobilima iz Eleja, penzionerka iz Šefilda, kasirka iz Frankfurta, frizerka iz Bresta itd, koji navijaju jer je Rafa super frajer, a Federer ima lepu frizuru i lepo poskakuje, pleše po terenu. Kakve veze imaju Bagdatis, Puerta, Filipusis, Gonzales, Hjuit itd sa tim ko je bolji: Novak, Federer ili Nadal? Pa ko je bolji teniser od njih trojce valjda treba gledati njihove međusobne mečeve, jer svi igraju u isto vreme, i svi su jedan drugom najveći i jedini rivali, i jer su odigrali sva trojca imeđu sebe najviše mečeva u istoriji tenisa, najviše slem mečeva u istoriji tenisa, najviše finala slemova u istoriji tenisa, najviše finala mastersa u istoriji tenisa, najviše finala ukupno u istoriji tenisa itd, itd. Kakve veze sa tom pričom imaju razni Bagdatisi i Filipusisi? Nikakve! Jednostavno nisu u jednačini. Kao što nisu u priči ni Kirjosi, Brauni, Čungovi, Cicipasi, Ćorići itd, koji imaju tu i tamo pobedu više od nekog od ove trojce, jer oni im nisu nikakvi rivali, već sporadične prepreke do mečeva među sobom. Kada Cicipas bude imao makar 4, 5 finala ili par finala slema sa Nadalom npr., ili Kirjos isto to npr. sa Novakom, e onda bi im i oni bili rivali, pa bi se gledao njihov skor i poredila igra, ovako...
    Slažem se da broj slemova služi da se porede karijere tenisera iz različitih epoha, i da se na osnovu toga polemiše ko je veći, jer nikada nisu igrali međusobno, ali kada trojca tenisera skoro 15 godina igraju jedan protiv drugoga, valjda zdrav razum kaže da se pogledaju njihovih 150 međusobnih mečeva, i vidi ko igra bolji tenis, ko je bolji. Ja brate verujem svojim očima, a fotelja stručnjaci neka broje titule sa Bagdatisima.
    (teniser, 30. januar 2019 14:17)

    # Link komentara

  59. federer nije ni najbolji švajcarski teniser, đoković je uvek više muke imao sa vavrinkom...
    (džemperčići na aparatima, 30. januar 2019 14:17)

    # Link komentara

  60. A dje su vam nedelje na prvom mjestu???
    (Montenegringo, 30. januar 2019 14:12)

    # Link komentara

  61. Oni nepristrasni? Joj nemoj molim te. Nolovi navijači i nolovci nisu isto. Ovi prvi se hvataju za slamku i jecaju da su mastersi važniji od GS
    (O.T.A.N., 30. januar 2019 13:13)

    Ajde nadji jedan komentar da je to neko napisao.Sve je vazno, uostalom, mozes naci intervju sa Polom Anakonom koji je rekao da Federer ne zasluzuje da bude najbolji jer je osvajao titule u losoj konkurenciji.
    (Ceed, 30. januar 2019 14:06)

    # Link komentara

  62. Kao u svakom sportu, tako i u tenusu postoje najvažniji trofeji i manje važni.Kada se na Olimpijadi pravi redosled isvajača medalja, prvo se gledaju zlatne, oa srebrne i na kraju bronzane.Primjer: reprezentacija koja osvojisamo jednu zlatnu medalju rangirana je isored one koja osvoji 5 srebrnih i 19 bronzanih! U fudbalu Engleska je jednom bila prvak i uvijek se rangira ispred Holandije koja je 3 puta bila druga.I na kraju u tenusu se prvo posmatra GS a ako dva tenisera imaju isti broj slemova, onda se gleda ko ima više mastersa a ako je i to isto onda atp 500.Sve je jasno sami mi Srbi želimo da nije.Imaće Nole 20 slemova i tada će biti Goat.Sada je treći i to svi znamo!
    (sasa.r, 30. januar 2019 14:01)

    # Link komentara

  63. Grand Slam (GS) - 2
    ATP Finals (AF) - 1,5
    Atp Masters (AM) - 1
    .
    Federer 20GS * 2 = 40
    6AF * 1,5 = 9
    27AM * 1 = 27
    40 + 9 + 27 = 76
    .
    Djokovic 15GS * 2 = 30
    5AF * 1,5 = 7,5
    32AM * 1 = 32
    30 + 7,5 + 32 = 69,5
    .
    Nadal 17GS * 2 = 34
    0AF * 1,5 = 0
    33AM * 1 = 33
    34 + 0 + 33 = 67
    .
    1. Federer - 76
    2. Djokovic - 69,5
    3. Nadal - 67
    (Petar B, 30. januar 2019 13:56)

    # Link komentara

  64. Gotov je Federer Nadal i Djokovic preuzimaju sve
    (Bora, 30. januar 2019 13:54)

    # Link komentara

  65. Pošto neki ističu kao važne samo Grand slam turnire, napravio sam malo više" advanced" statistiku, pomnoživši broj titula sa brojem bodova koje se dobijaju za njih.

    Rodžer= 20GSx200 + 6ATPFx2000 + 27MSTx1000 =108 000
    Novak = 15GSx200 + 5ATPFx2000 + 32MSTx1000 =106 000
    Rafa = 17GSx200 + 0ATPFx2000 + 33MSTx1000 =100 000
    (Ranzo, 30. januar 2019 13:31)

    Računaj ponovo, GS je 2000, a ne 200.

    [link](2009_%E2%80%93_present)
    (O.T.A.N., 30. januar 2019 13:52)

    # Link komentara

  66. Pa nemojte Rodji da brisete tirnire 250 osvojene u kukuruzu, oni cekaju 100. hahahahahaha
    (Kasper, 30. januar 2019 11:40)

    Haha kralj! :D
    (Maradona, 30. januar 2019 13:52)

    # Link komentara

  67. Kada je Novak osvojio svoj prvi Atp trofej 2006. Federer je u tom trenutku imao 45

    Kada je Novak osvojio svoj prvi GS
    Federer je u tom trenutku imao 12

    Sramota da botovi uporedjuju titule, sacekajmo da Novak zavrsi karijeru, tad niko nece ni spominjati Federera.

    Mada i sa 6 godina zaostatka Novak ima samo 1 veliki trofej manje.

    Novak G.O.A.T.
    (Trile, 30. januar 2019 13:50)

    # Link komentara

  68. Znači više nisu slemovi beliki turniri, sad smo dodali i masterse, zanimljivo...
    (Vlado, 30. januar 2019 11:23)
    Ovu statistiku je uradio zvanicni sajt ATP.Udji na njihov sajt i uveri se.Na ove tri kategorije turnira igraju uvek najbolji igraci,osim ako je neko sprecen povredom.Tako da ima razloga da se vodi ova statistika.Jer da bi osvojio ovakvu vrstu turnira moras pobediti najace igrace na svetu
    Kad su u pitanju turniri iz serija 250 i 500,njih ima po 4-5 iste sedmice i igraci su razbacani po tih 4,5 turnira.Tako da se mnogo lakse osvajaju
    (Nikola, 30. januar 2019 13:49)

    # Link komentara

  69. Mislim da o skidanju Rodzera sa trona GOAT-a mozemo tek da pricamo nakon US open-a 2020, do tada Novak moze da ga stigne po broju nedelja na prvom mestu i da uzme jos jedan zavrsni master i 3-4 grand slema od 7 ukupno. Tek tada će početi svi Rodzerovi rekordi polako da tonu. Realno Novak ima dobre sanse da tako nesto i uradi. Idemo Nole!
    (alter-ego, 30. januar 2019 13:49)

    # Link komentara

  70. Lepota igre ne ulazi u statistiku i zato je sve to dzaba. Federer je najveci i najbolji teniser ikada i niko tu nista ne moze.
    (aleks, 30. januar 2019 13:48)

    # Link komentara

  71. Pošto neki ističu kao važne samo Grand slam turnire, napravio sam malo više" advanced" statistiku, pomnoživši broj titula sa brojem bodova koje se dobijaju za njih.

    Rodžer= 20GSx200 + 6ATPFx2000 + 27MSTx1000 =108 000
    Novak = 15GSx200 + 5ATPFx2000 + 32MSTx1000 =106 000
    Rafa = 17GSx200 + 0ATPFx2000 + 33MSTx1000 =100 000
    (Ranzo, 30. januar 2019 13:31)

    Računaj ponovo, GS je 2000, a ne 200.

    [link](2009_%E2%80%93_present)
    (O.T.A.N., 30. januar 2019 13:46)

    # Link komentara

  72. Mnogo je Federer osvojio turnira iz 250 serije, ne zasluzuje on da bude uz Novaka i Rafu
    (Damir, 30. januar 2019 13:43)

    # Link komentara

  73. (BBRS, 30. januar 2019 13:35)

    Ma sta se ubedjujes sa botom. Pise komentare godinu dana nije dobio vise od 5 pluseva, ukljucujuci i one sto sam sebi da sa telefona i kompa.
    (Hari, 30. januar 2019 13:42)

    # Link komentara

  74. Eh da mu je servis/volej+ forhend najvećeg Švicarca, to bi bila sigurna oklada da će ga Srbin nadmašiti u svim postojećim kategorijama/brojevima, ovako... Pred Novicom je JAKO PUNO znojenja...
    (CroFed, 30. januar 2019 12:57)

    Ako bude bilo potrebe usavršiće Nole i taj segment ali pošto potrebe nema, šetaće se po narednim turnirima lagano!
    Niko ga ne može pobediti sve dok igra na ovom nivou, što znači, samo se Novak pita, ostali služe za statistiku!
    (Doctor, 30. januar 2019 13:41)

    # Link komentara

  75. Otan se muci pise iscrpljujuce komentare nekakve statistike, niko to ne cita i nalupate mu minuse, niste dobri ni malo :D 
    (Pjer, 30. januar 2019 13:01) 

    A ocene komentara su ti važne? Zanimljivo je da su te ocene vama važne i na vestima iz politike i ekonomije...Naročito iz ove dve oblasti.
    (O.T.A.N., 30. januar 2019 13:18)

    Naravo da su važne ocene komentara!
    Kad vidim komentar koji ima jedan plus i stotinu minusa šta drugo da pomislim nego da dotični priča gluposti, ispoljava sopstvene komplekse niže vrednosti, zavidi drugima, laže, spinuje...
    Zar je vredno čitati takve komentare?
    (BBRS, 30. januar 2019 13:35)

    # Link komentara

  76. Federer zvani Atp 250
    (Nike, 30. januar 2019 13:05)napiše čovjek za tenisača koji ima 20 GS naslova.... i pritom dobije veliku podršku, nažalost nema smisla više čitati ni pisati komentare a i jasno je zašto su pravi poznavatelji davno otišli, pozdrav za Predu, Dilan Doga i ekipu ma gdje bili.
    (Rocky Balboa, 30. januar 2019 13:35)

    # Link komentara

  77. Pošto neki ističu kao važne samo Grand slam turnire, napravio sam malo više" advanced" statistiku, pomnoživši broj titula sa brojem bodova koje se dobijaju za njih.

    Rodžer= 20GSx200 + 6ATPFx2000 + 27MSTx1000 =108 000
    Novak = 15GSx200 + 5ATPFx2000 + 32MSTx1000 =106 000
    Rafa = 17GSx200 + 0ATPFx2000 + 33MSTx1000 =100 000
    (Ranzo, 30. januar 2019 13:31)

    # Link komentara

  78. @RT
    Ok, ako je broj osvojenih GS-a jedini parametar koji se uzima u obzir, onda je RF najbolji. Ipak mislim da bi trebalo da se racuna vise cinjenica iz njihovih karijera. Npr. konkurencija u kojoj su ostvarili te rezultate.
    (Vladimir, 30. januar 2019 13:20)

    # Link komentara

  79. Otan se muci pise iscrpljujuce komentare nekakve statistike, niko to ne cita i nalupate mu minuse, niste dobri ni malo :D
    (Pjer, 30. januar 2019 13:01)

    A ocene komentara su ti važne? Zanimljivo je da su te ocene vama važne i na vestima iz politike i ekonomije...Naročito iz ove dve oblasti.
    (O.T.A.N., 30. januar 2019 13:18)

    # Link komentara

  80. drugi, nepristrasni, kazu da je Federer deda a da je Novak vec pre par godina presao igricu...
    Fox Mulder - The truth is out there
    (NecuZvaku, 30. januar 2019 12:59)

    Oni nepristrasni? Joj nemoj molim te. Nolovi navijači i nolovci nisu isto. Ovi prvi se hvataju za slamku i jecaju da su mastersi važniji od GS-a, a ovi drugi koji su kancer ovog portala vređaju sa "džemperko", "prevara", ali se u tenis baš i ne razumeju...više prate Nola kao Nola i srbuju.
    (O.T.A.N., 30. januar 2019 13:13)

    # Link komentara

  81. Federer zvani Atp 250
    (Nike, 30. januar 2019 13:05)

    # Link komentara

  82. Ahahahaaa... 
    Nema smešnijih ljudi na planeti od nekakvih hejtera Đokovića. 
    Ahahahahaaaa...
    (hihi, 30. januar 2019 12:52)

    A koji hejteri ovaj Otan napisao 30 komentara, svima odgovara ni njemu nije jasno sta radi od svog zivota...
    (Pjer, 30. januar 2019 13:03)

    # Link komentara

  83. Otan se muci pise iscrpljujuce komentare nekakve statistike, niko to ne cita i nalupate mu minuse, niste dobri ni malo :D
    (Pjer, 30. januar 2019 13:01)

    # Link komentara

  84. Mogu da zamislim kako se glupo oseca covek koga proglasavaju za najboljeg a on u minusu sa najvecim rivalima.
    (maxim, 30. januar 2019 12:55)

    Druze :

    28-25 protiv Nadala
    25-22 protiv Federera

    Znam da te boli ovo ali ne brini se nece proci
    (Cole, 30. januar 2019 12:59)

    # Link komentara

  85. Koliko samo objektivnih i nepristrasnih navijaca, pa to je cudo jedno...
    jedni, objektivni, pljuju Novaka i kazu da je Federer kralj ovog sporta... drugi, nepristrasni, kazu da je Federer deda a da je Novak vec pre par godina presao igricu...
    Fox Mulder - The truth is out there
    (NecuZvaku, 30. januar 2019 12:59)

    # Link komentara

  86. Novak je vec sad GOAT a vi pricajte sta hocete..
    Hejteri na aparatima
    (Rade, 30. januar 2019 12:32)

    Jedan tvoj kolega se pozivao na GOAT listu kada je hteo da kaže kako najveći svih vremena nema zlatnu medalju sa OI, a ti sada kažeš da je već GOAT iako je na toj listi drugi. Sve u svemu, za vas je GOAT lista merodavna kada treba omalovažavati uspehe najvećeg svih vremena, ali opet sa druge strane ista ta lista nije baš merodavna jer Nole nije prvi na njoj. Lakrdija sa vama!
    (O.T.A.N., 30. januar 2019 12:58)

    # Link komentara

  87. Eh da mu je servis/volej+ forhend najvećeg Švicarca, to bi bila sigurna oklada da će ga Srbin nadmašiti u svim postojećim kategorijama/brojevima, ovako... Pred Novicom je JAKO PUNO znojenja...
    (CroFed, 30. januar 2019 12:57)

    # Link komentara

  88. Aaa dal je moguće da nema ni u jednoj kategoriji nema najviše.... Ajmo Nole bre gazi to
    (Ghost, 30. januar 2019 12:57)

    # Link komentara

  89. Mogu da zamislim kako se glupo oseca covek koga proglasavaju za najboljeg a on u minusu sa najvecim rivalima.
    (maxim, 30. januar 2019 12:55)

    # Link komentara

  90. 2008 - 1 GS, 1 završni masters2009 - 0 GS-a, 0 završnih mastersa2010 - 0 GS-a, 0 završnih mastersa2012 - 1 GS, 1 završni masters2013 - 1 GS, 1 završni masters2014 - 1 GS, 1 završni mastersNa OI 2012 dolazi kao drugi nosilac, a završava na 4. mestu. Na OI 2016 dolazi kao prvi nosilac, a završava u prvom kolu.Godine brutalne dominacije!
    (O.T.A.N., 30. januar 2019 12:28)
    25:22, (bez dzempera)godine brutalne dominacije
    (luka, 30. januar 2019 12:53)

    # Link komentara

  91. Ahahahaaa...
    Nema smešnijih ljudi na planeti od nekakvih hejtera Đokovića.
    Ahahahahaaaa...
    (hihi, 30. januar 2019 12:52)

    # Link komentara

  92. @20 GS x 2000 poena 
    6 ATP zavrsni masters x 1500 
    27 M1000 x 1000 
    ---…--  
    76,000 

    Kada se ista formula primeni na Nadala dobija se 68000, a na Djoku 67,500
    (dr. Roddick, 30. januar 2019 11:27)

    za Rafu:
    17 x 2000 =34000
    33 x 1000=33000
    67000 ukupno.

    iza Novaka !

    a Novak će prestići i Rodžera uskoro.
    (matori, 30. januar 2019 12:51)

    # Link komentara

  93. Djokovic ce igrati jos dve OI, neverovatno glupa stvar je da se olimpijske igre koje se odrzavaju svake cetvrte godine igraju na 2 dobijena seta, tako je po malo lutrija, izgoris od zelje da osvojis to se vec 3 puta desava Novaku, da je u 3 dobijena seta Novak bi sigurno vec osvojio jedne. Nadam se da ce od predstojece dve na koje bi trebalo da igra osvojiti jedne.
    (Deco, 30. januar 2019 12:51)

    # Link komentara

  94. Pa nemojte Rodji da brisete tirnire 250 osvojene u kukuruzu, oni cekaju 100. hahahahahaha
    (Kasper, 30. januar 2019 11:40)

    Otani i Botani cekaju 100. u Bazelu hahaha
    (Sasa, 30. januar 2019 12:46)

    # Link komentara

  95. Rodzer je odigrao cak "50" velikih turnira vise a osvojio je samo "1" titulu vise?? auu, ovo je bas losa statistika po Rogera, Novak ako bude jos samo godinu dana imao ovakvu formu presisace ga samo tako i verovatno postati prvi i jedini koji ce imati preko 60 velikih turnira, nije ni cudo sto je prvi po zaradi u istoriji..mnogi potcenjuju masters turnire ali oni su jako bitni i cesto odlucuju o broju jedan na kraju godine.. ne moze se samo igrati 4 puta godisnje tenis po 2 nedelje, da bi imao dobru poziciju masters turniri su tu najbitniji..
    (NIKI, 30. januar 2019 12:40)

    # Link komentara

  96. @ objektivno
    Objektivni, daleko si ti od istine, sto bi rekao Dzoni Stulic.
    (Tom, 30. januar 2019 12:36)

    # Link komentara

  97. Novak u odnosu na Rodzera je miljama ispred.
    Ako pisete o velikim titulama onda treba uzeti u obzir ukupan broj titula u odnosu na one velike
    Rodzer 99/53=53.53%
    Novak 73/52=71,23%
    Pa Rodzer je pola titula osvojio na turnirima iz serije 250 i 500 sto dalje implicira da je Federer kralj atp 250/500
    Novak je vec sad GOAT a vi pricajte sta hocete..
    Hejteri na aparatima
    (Rade, 30. januar 2019 12:32)

    # Link komentara

  98. Svi ovi hvalospevi nikako ne valjaju. Dizemo Novaka u nebesa i moze se uljuljkati. A u sportu je to najgore. Koliko puta smo bili svedoci da nista nije sigurno... Od Olimpijakosa u EL, Barselone koja pobedjuje 4:1 pa od ROME gubi 3:0. Psg pobedi pa izgubi 6:1. Nameste se kockice da imas los dan a protivnika sve hoce. Desava se vrlo retko ali se desi. Opustis se, i kada shvatis da si u problemu, vec je kasno... Verujem da je za Novaka bolje da se prica da je i dalje 3. na listi najboljih, da tek treba da dostigne Rafu a onda Federera, da nije TOP dok ne bije spremnog Rafu ma RG...
    (Tricikl, 30. januar 2019 12:30)

    # Link komentara

  99. Djoković u proseku osvaja svaki treći turnir na kojem učestvuje! Brutalno.

    Kume, aj u sto marke da Rafa ove godine gubi titulu na RG. Ove godine Novak osvaja.
    (Boki, 30. januar 2019 12:07)

    2008 - 1 GS, 1 završni masters
    2009 - 0 GS-a, 0 završnih mastersa
    2010 - 0 GS-a, 0 završnih mastersa
    2012 - 1 GS, 1 završni masters
    2013 - 1 GS, 1 završni masters
    2014 - 1 GS, 1 završni masters

    Na OI 2012 dolazi kao drugi nosilac, a završava na 4. mestu. Na OI 2016 dolazi kao prvi nosilac, a završava u prvom kolu.

    Godine brutalne dominacije!
    (O.T.A.N., 30. januar 2019 12:28)

    # Link komentara

  100. Od 1990 godine, za 28 godina, odigrano je 112 + 1=113 grand slamova. Ovde izbrojah 93. Gde se dedose 20 komada?
    (Ozren, 30. januar 2019 11:53)

    Gaudio, Cilic, Johanson, Korda, Wawrinka, Brugera itd !
    (antiDebil, 30. januar 2019 12:26)

    # Link komentara

  101. Ствар је проста. Да би се о Ђоковићу дискутовало као успешнијем од Федерера потребне су му још 2 титуле на гренд слемовима и по једна завршног мастерса и мастерса, односно титула завршног мастерса и 5 титула мастерс серије без икаквих гренд слемова, а под условом да Федерер у будућности не освоји икакав мастерс или гренд слем.
    И наравно, оно најважније, још годину и по дана на првом месту АТП листе.
    (Један, 30. januar 2019 12:25)

    # Link komentara

  102. Rodžer Federer

    20 GS
    27 Mastersa
    6 završnih mastersa
    21 serije 500
    25 serije 250
    (Slobodan, 30. januar 2019 12:22)

    # Link komentara

  103. U svetu tenisa ima samo jedna lista a to je broj GS, ostalo je samo statistika za razonodu.
    Novak je od nedelje na toj listi treći i to je njegov najbolji plasman do daljnjeg.
    (RT, 30. januar 2019 12:21)

    # Link komentara

  104. @Srbine ,Novak sačekao da Federer igrački uđe u pozne godine ,a Nadal nikako da se oporavi od povreda.Ostali su nikakva konkurencija i zato je osvojio Wiimbldon i USO prošle ,a A0 ove godine .Da je drugačije bilo teško da bi osvojio ijedan trofej koji je osvojio.On je i 2011-2015 . godine kad su pomenuta dvojica bila van forme zbog povreda iskoristio to i osvajao trofeje.
    (objektivno, 30. januar 2019 12:21)

    # Link komentara

  105. Kako je lepo citati Noletove izjave danas. Vidi se da opet ima tu zelju stras za pobedom i osvajanjem. Samo tako moze se doci do vrha!
    (Student, 30. januar 2019 12:20)

    # Link komentara

  106. @Srbine ,Novak sačekao da Federer igrački uđe u pozne godine ,a Nadal nikako da se oporavi od povreda.Ostali su nikakva konkurencija i zato je osvojio Wiimbldon i USO prošle ,a A0 ove godine .Da je drugačije bilo teško da bi osvojio ijedan trofej koji je osvojio.On je i 2011-2015 . godine kad su pomenuta dvojica bila van forme zbog povreda iskoristio to i osvajao trofeje.
    (objektivno, 30. januar 2019 12:19)

    # Link komentara

  107. Lep pokazatelj, pogotovo što je Nole u formi i očekuje se da nastavi sa titulama. Naravno tek će se kad sva trojica završe karijere podvući crta, oni su još uvek aktivni igrači. Ono što je sigurno da prisustvujemo istoriji tenisa, eto, ko bi rekao da posle jedog Samprasa dolaze čak trojica tenisera za koje se sa pravom može reći da su najbolji u istoriji. Nadamo se naravno da će Novak biti taj koji će na kraju biti prvak.
    (sinhro, 30. januar 2019 12:18)

    # Link komentara

  108. Mozete da pisete sta hocete, cinjenica je da kad je Nole na 100odsto ne mogu mu nista dva Federera i Nadala...pa prema tome i dolazi do bezanije u dzemperu.
    (anica, 30. januar 2019 12:17)

    # Link komentara

  109. Djoković u proseku osvaja svaki treći turnir na kojem učestvuje! Brutalno.

    Kume, aj u sto marke da Rafa ove godine gubi titulu na RG. Ove godine Novak osvaja.
    (Boki, 30. januar 2019 12:07)

    # Link komentara

  110. Neka neko javi svetu da smo danas došli do novog epohalnog otkrića: ATP 1000 je vredniji i od GS-a i završnih mastersa, a međusobni skor je važniji od broja nedelja na prvom mestu ATP liste!
    (O.T.A.N., 30. januar 2019 12:07)

    # Link komentara

  111. Federer je od Đokovića i Nadala bolji po broju GS titula (najvažniji rekord u tenisu), broju nedelja na prvom mjestu, WTF titula, ukupnom broju ATP titula... Malo li je? Sa istorijske tačke gledišta najbitniji su slemovi. Jedan Wimbledon vrijedi 10 puta vise od mastersa zato sto se igra od 1877. i sto je od prvog dana bio apsolutno najveća titula koju ste mogli da osvojite u tenisu. Za razliku od nama poznatih mastersa koji su se pojavili tek 1990, a bitni postali tek pojavom Nadala i Đokovića.
    (Berserk, 30. januar 2019 12:06)

    # Link komentara

  112. Slazem se da se o tome ko je najbolji mozevraspravljati tek kad Novak, Rafa i Rodzer zavrse karijere. Ako bi danas svi napustili tenis i ako bi im se karijere posmatrale odvojeno,Rodzer bi bio najbolji. Medjutim ako se uzme u obzir cinjenica da su svoje karijere ostvarili, manje vise, istovremeno i da su odigrali veliki broj meceva medjusobno, onda je Novak ubedljivo najbolji. Posebno ako se uzme u obzir period od pocetka 2011-e, kada je Novak resio problem sa disanjem. Podsecam da je u tom periodu odigrano 33 GS-a. Od toga Novak je osvojio 14, Marej i Vavrinka po 3, Cilic 1 i Nadal i Federer zajwdno 12. Sto znaci da je Novak u tom periodu osvojio vise nego Rafa i Rodja zajedno. O medjusobnom skoru i da ne govorim.
    (Tom, 30. januar 2019 12:02)

    # Link komentara

  113. Samo cu da kazem da je Djokovic (31), 6 godina mladji od Federera(37), pa se zapitajte ko ce jos koliko da igra i sta ce ko da osvaja i ko ce koga da stize i prestize.
    (kv, 30. januar 2019 11:59)

    # Link komentara

  114. Roger vise nece dugo. Rafael sto manje kose ima na glavi on sve losije igra. A Novak ostaje sam da obara preostale rekorde.
    (M.M., 30. januar 2019 11:56)

    # Link komentara

  115. @Milan_PT

    Đokovic nema čak ni to. Nego...ko ono beše ima najvise GS-a i završnih mastersa od njih trojice?
    (O.T.A.N., 30. januar 2019 11:56)

    # Link komentara

  116. Šta će se desiti ako prestigne? Zemlja će prestati da se okreće? Naše odbojkašice su osvojile SP koje se igra jednom u 4 godine pa se nije toliko pisalo o njima. Grend Slem turnira ima 4 tokom samo jedne godine.Ali šta će se desiti ako njegovi rezultati tokom sezone ne budu u skladu sa očekivanjima? Da li će opet početi pljuvanje po njemu, njegovoj supruzi, ishrani? Mnogi koji su ga veličali su počeli sve najgore o njemu da govore kada su došli loši rezultati. Kada su opet počeli uspesi eto njih opet sa hvalospevima. To se zove licemerje.Da li bi naslovi mogli biti ovakvi:"Da li će Djoković prestići 11 Nadalovih Rolan Garosa?","Da li Novak može da osvoji više zlatnih Olimpijskih medalja nego Marej?"," Da li Novak može da osvoji 9 ili makar 8 Vimbldona?" Pustite to, zar je malo to što je do sada postigao? Neke stvari su nedostižne i ne može niko da osvoji sve i da drži apsolutno sve rekorde, pogotovo ne u tenisu gde ima puno turnira i kriterijuma za rekorde.Trenutno je prvi i ima 15 GS. Verovatno će osvojiti još koji. Navijam za njega samo kad igra za reprezentaciju, na turniru mogu da navijam za koga hoću, nema to nikakve veze sa patriotizmom. Ali ne omalovažavam njegove uspehe zbog toga dok mnogi Novakovi navijači omalovažavaju uspehe Federera i Nadala iako ih imaju više od Novaka. Za sada je tako, svidjalo se to nekom ili ne. Malo realnosti neće da škodi dok preuveličavanje može da šteti.
    (Dragana, 30. januar 2019 11:56)

    # Link komentara

  117. Od 1990 godine, za 28 godina, odigrano je 112 + 1=113 grand slamova. Ovde izbrojah 93. Gde se dedose 20 komada?
    (Ozren, 30. januar 2019 11:53)

    # Link komentara

  118. Novak je pre onih gluposti sa Imazom bio prvi na ovoj listi i to ubedljivo.
    Srećom, izgleda da će biti ponovo.
    (xyz, 30. januar 2019 11:53)

    # Link komentara

  119. Vidim dosta savjeta Noletu kako da igra i kako da bira turnire u narednim godinama. :)))
    Uporedite vas (tu ubrajam i sebe) gdje se nalazimo i sta smo do sada postigli u zivotu i Novaka. Naravno, ne mozemo svi biti Djokovic ali treba mi na njega da se ugledamo, na njegove stavove, pristup zivotu, poslu...
    Ali kod nas to ide obrnuto, nema on pojma sta radi i koje turnire ce da igra, treba nas da slusa. Da je tako i on bi tipkao ovde komentare, ne bi bio tu gdje jeste.
    (Goran, 30. januar 2019 11:52)

    # Link komentara

  120. Samo fokus na Gs turnire,a masterse ne sve,pa da se povredi braneci ih dogodine.Pametno slusati telo I sve rekorde ce oboriti.
    (nikola, 30. januar 2019 11:50)

    # Link komentara

  121. O.T.A.N.-e, koliko puta treba da ti se ponovi da se u ovim rang listama pojedinačni uspesi ne sabiraju sa titulama u dublovima i miks-dublovima, već samo singl konkurencija, te da Federer NEMA olimpijsko zlato u toj kategoriji, a ti uporno tvrdiš da ima...
    (Milan_PT, 30. januar 2019 11:48)

    # Link komentara

  122. Od kad su bitni veliki turniri? 

    Zar nisu vazni svi turniri...npr. fjucersi i mastersi serije 250? ha ha ha ha 

    Federer je velika prevara. 

    Ima kao najvise osvojenih turnira a polovona su sa fjucersa i mastersa 250 koje Novak nije ne igrao... a ovaj jurio na taj nacin bodove i dominaciju nekad.... 

    Smesno.
    (Rocky, 30. januar 2019 10:45)

    Kad bi tvoj mozak znao da se fjucersi ne racunaju ne bi tako trolovao.
    (King Roger, 30. januar 2019 11:45)

    # Link komentara

  123. Da sam ja osvojio dva GS a najjaci protivnik mi bio Marin Čilić od sramote bi trazio da ih ne racunaju.
    (luka, 30. januar 2019 11:34)

    A zamisli tek Bagdatis, Filipusis, Gonzales,Rodik.
    (K.G, 30. januar 2019 11:45)

    # Link komentara

  124. I jos na to dodas ovo:

    Djokovic - Nadal 28-25
    Djokovic - Federer 26-22
    Djokovic - Marej 25-11
    Djokovic - Vavrinka 19-5
    Djokovic - Del Potro 15-4
    (No1e, 30. januar 2019 11:44)

    # Link komentara

  125. Neverovatno koliko je velika trojka ispred svih ostalih. Tesko ce se u tenisu opet ponoviti era vladavine ovakvih velikana.
    (Triling, 30. januar 2019 11:44)

    # Link komentara

  126. Ceka se Majami i krunisanje kralja, zasluzio si Nole da budes najveci i na papiru, mada si ovako to i odavno!
    (Ime, 30. januar 2019 11:41)

    # Link komentara

  127. Mislim da je rasprava nepotrebna. Sacekaacemo jos 2-3 godine. Onda cemo sabrati i videti ko je gde. Ja nemam nikakvu sumnju da ce Novak uspeti da stigne do 20 GS. Onda ce odlucivati h2h, mastersi itd a tu je vec bolji. Nevolja za mrzitelje je sto se sad ne vidi niko ko može da ga ugrozi.
    (izhlapjeli starac, 30. januar 2019 11:40)

    # Link komentara

  128. Pa nemojte Rodji da brisete tirnire 250 osvojene u kukuruzu, oni cekaju 100. hahahahahaha
    (Kasper, 30. januar 2019 11:40)

    # Link komentara

  129. Pravo merilo odnosa velicine tenisera je upravo ova tabela. Ti turniri od 250 i 500 su intertoto kupovi.
    (zvezdas-rajvoSa, 30. januar 2019 11:38)

    # Link komentara

  130. Polako ali sigurno Novak rusi sve rekorde Federera
    (#idemooo, 30. januar 2019 11:38)

    # Link komentara

  131. Iako se nikada ne mešam u ova prepucavanja, ovaj put ću da napišem svoje mišljenje.

    Prvo, ta rasprava o tome ko je najbolji svih vremena je u redu za one koji su završili karijeru pa neka crta može da se podvuče. To je, po mom mišljenju, moguće za Federera jer mu je karijera realno pri kraju i mislim da nije više u stanju da uzme neki od najvažnijih turnira, osim u slučaju nekih, za njega ekstremno srećnih okolnosti a to je da se ispovređuju svi prvi favoriti.

    Moje lično mišljenje je da su Federer i Đoković najbolji teniseri ove ere. Nadal je odličan ali nije format ove dvojice. Tada je bio konkurencija ovoj dvojici jer je svoje tehničke nedostatke u odnosu na ovu dvojicu rešavao neverovatnom fizičkom snagom.
    Kako se "povredio" i verovatno očistio, više se nikada nije ni približno vratio na nivo na kojem je bio.

    Što se tiče Federera i Đokovića, mislim da je po rezultatima Federer bolji ali da Đoković ima priliku da ga nadmaši. Ako ga nadmaši, biće bolji ako ne, neće.
    Definitivna je stvar da se Federeru mnogo toga namestilo tako da kad je bio na navećem naponu snage i mogućnosti, nije imao konkurenciju kakva je sada i tada je uspeo da naniže najviše trofeja. Ali eto, Đoković bi u narednim godinama trebao da ima sličnu situaciju pa eto mu prilike.
    (Nikola, 30. januar 2019 11:38)

    # Link komentara

  132. Samprasa su u svoje vreme smatrali GOATom bas zbog toga sto ga nije bilo na turnirima duze vreme a onda se pojavi na nekom slemu i izdominira.
    (., 30. januar 2019 11:37)

    # Link komentara

  133. Novak najbolji i najdominamtniji u istoriji a iskoro i najuspesniji.
    (Rango, 30. januar 2019 11:37)

    # Link komentara

  134. Atp zna da Federer nije najveci zato ovo objavljuje
    (Acko, 30. januar 2019 11:36)

    # Link komentara

  135. 50 titula 250, sto je mnogo mnogo je.
    (anica, 30. januar 2019 11:28)

    Odavno govorim da je Federer jedna velika prevara, s tim da je 6 god stariji od Djokovica i 4 od Nadala morao bi mnogo vise ovih velikih turnira da ima a oni skoro svi isto, Federer prevara ponavljam!
    (Evans, 30. januar 2019 11:35)

    # Link komentara

  136. Da sam ja osvojio dva GS a najjaci protivnik mi bio Marin Čilić od sramote bi trazio da ih ne racunaju.
    (luka, 30. januar 2019 11:34)

    # Link komentara

  137. Novak nece da osvoji IW ili Miami, covjek je lijepo rekao da sav fokus ide na sezonu sljake i roland garos. Uzece Madrid i Rim a za Pariz borba
    (Mitar, 30. januar 2019 11:33)

    # Link komentara

  138. na goat statistici grand slam 8 bod.olompisko zlato 3 bod.
    (zlaja, 30. januar 2019 11:31)

    # Link komentara

  139. Federer se naosvajao titula posle penzionisanja Samprasa i Agasija i pre pojavljivanja Nadala i Djokovica to je svima jasno, a malo kasnije pisem koliko je Federer tacno osvojio titula u to vreme...
    (Srbin, 30. januar 2019 11:30)

    # Link komentara

  140. Smješni ste da smješniji ne možete biti.Više vrijedi jedan GS ,nego 10 mastersa ,ali po vama mastersi su važniji.Sve dok ne osvoji više GSod Federera Federer ne može se zvati kraljem velikih turnira.Nemam ništa protiv da Novak ima 100 mastersa ,a da nikad ne stigne i prestigne Federera po broju GS.
    (svašta, 30. januar 2019 10:54)
    Sreca pa tebe niko nista ne pita. Inace,pises neverovatne gluposti. 1GS = 2000 bodova ; 1 Master = 1000 bodova ,a po tvojoj logici (GS vredi 10 puta vise od mastera) master donosi svega 200 bodova.. Razlika nije velika izmedju Federera i Novaka i ako se uzme u obzir koliko je Federer odigrao vise turnira za sest godina (kolika je razlika izmedju njih),Novak to lako moze da prestigne! I da,kralj je velikih turnira upravo zato sto je 6 godina mladji,a ima svega 5 slemova manje,a taj broj ce ove godine da padne na 3. Tebi ostaje samo da nastavis da se nadas da Novak to nece uciniti,jer ocigledno ti je imperativ da Novak ne bude najbolji svih vremena,valjda ti je svajcarac iz oka ispao.
    (Drug Ostoja, 30. januar 2019 11:29)

    # Link komentara

  141. 50 titula 250, sto je mnogo mnogo je.
    (anica, 30. januar 2019 11:28)

    # Link komentara

  142. a zlatne medalje sa OI se računaju u svim sportovima, osim u tenisu.
    (O.T.A.N., 30. januar 2019 10:43)

    Gde je Ferederu zlatna sa OI [link]
    (Milan, 30. januar 2019 11:28)

    # Link komentara

  143. Federer:

    20 GS x 2000 poena
    6 ATP zavrsni masters x 1500
    27 M1000 x 1000
    ---…--
    76,000

    Kada se ista formula primeni na Nadala dobija se 68000, a na Djoku 67,500
    (dr. Roddick, 30. januar 2019 11:27)

    # Link komentara

  144. Novak skoro dve godine nije osvojio nista kad je imao problema inace bi sada imao bar 18gs i 40 mastersa. Ali polako se sve vraca na svoje mesto.
    (Piksi, 30. januar 2019 11:27)

    # Link komentara

  145. A ja se pitao odakle Federeru skoro 100 trofeja i tek sad mi postade jasno da su pola iz serije 250, ocaj!
    (Bane, 30. januar 2019 11:25)

    # Link komentara

  146. Nisu sve "velike titule" iste veličine. Federer ima najviše GS i WTF trofeja kao i kupan broj svih ATP titula.
    (Berserk, 30. januar 2019 11:24)

    # Link komentara

  147. Pitam se kako jedan Muster i Ceng nisu veci od Bekera, ili Agasi od Samprasa kada imaju vise mastersa?
    (Jumko, 30. januar 2019 11:24)

    # Link komentara

  148. Oduzmes Federeru ove turnire gde ih bosi osvajaju i lik ima manje trofeja od Nadala i Djokovica, smejurija!
    (Kosan, 30. januar 2019 11:24)

    # Link komentara

  149. Nole Brate Srbine...Pokazi svima ko ima najvecu patku,po fazonu ajde da ga merimo....Nek crknu dusmani sto si najbolji svih vremena. Nema ti ravnog Care samo butaj ti titule,a jednog dana kada i zvanicno osvojis 21 GS onda se lepo povuces i odes na pecanje.
    (losmi89, 30. januar 2019 11:24)

    # Link komentara

  150. Znači više nisu slemovi beliki turniri, sad smo dodali i masterse, zanimljivo...
    (Vlado, 30. januar 2019 11:23)

    # Link komentara

  151. Nova podela na "šta je važno, a šta nije važno" samo da bi išlo na Nolovu vodenicu. Gurate ga na prvo mesto po svaku cenu i izmišljate nove standarde. Vidim da se razlika od 5 GS i 1 tenis masters kupa onako usputno provukla kroz celu priču...Samo je u Srbiji: 15>17>20, 73>80>99, a zlatne medalje sa OI se računaju u svim sportovima, osim u tenisu.
    (O.T.A.N., 30. januar 2019 10:43)

    "Само у Србији..." Ако немаш довољно интелекта онда имаш бар очи: сви подаци и слике су да званичног сајта (светске) АТП организације.
    (Од мржње си ослепео, 30. januar 2019 11:23)

    # Link komentara

  152. Koliko se Nolu posrećilo što mu se na putu nije našao Agut, onaj isti koji zna kako se pobedjuje Nolo. Djoković je takodje rekorder i po broju predatih mečeva protivnika, kao što je to na primer bilo na US Openu 2016.
    (banjica, 30. januar 2019 11:22)

    # Link komentara

  153. Greška kod Bekera. Čovek ima 6 GS.
    (Džek, 30. januar 2019 11:22)

    # Link komentara

  154. Federer kralj atp 250 hahaha 
    (Zizu, 30. januar 2019 10:31) 

    Hahahaha da ima ih oko 50 ali bitno da botovi cekaju 100ti trofej hahajaha
    (Djomla, 30. januar 2019 11:21)

    # Link komentara

  155. Bravo za Atp, sto moraju gren slemovi da budu merilo najboljeg, znaci Rod Lejver da nije imao konkurenciju ili neko ranije i osvojio 30gs, ovi danas dzabe bi igrali?? Ovo je pravo merilo ukupno osvojenih najvecih turnira, zavrsni masters, mastersi i gren slemovi, idemo Nole!
    (Sasa, 30. januar 2019 11:19)

    # Link komentara

  156. Ocigledno je sportska medicina dosta napredovala, pa imamo sportiste koji duboko gaze u 4. deceniju, a ne padaju u formi: Federer(37 god), Ronaldo (33), LeBron (34), Modric osvaja zlatnu loptu sa 34 godine, Mesi je Novakovo godiste, Mikel Hansen najbolji rukometas sveta isto 87. godiste...

    Nema razloga da ne sumnjamo da ce Novak moci da igra na ovom ili na nesto nizem nivou bar do 34. godine. Pa Nadal koga su zbog nacina igre i istrosenih kolena salju u penziju jos od pre 5 godina i dalje igra na vrhunskom nivou...
    (x, 30. januar 2019 11:18)

    # Link komentara

  157. Juce mi jedna gospodja govori kako u slucaju Fedexa i Nadala jedno zlato sa olimpijskih igara vredi isto koliko i 1/4 GS. Moram da priznam da na takve podele nisam nigde drugde nailazio osim medju Djokinim navijacima na ovom portalu. E sad, koliko onda vredi jedan Djokin ATP 1000? 1/8 GS? 1/16 GS?
    (za Federera spreman na sve, 30. januar 2019 11:14)

    # Link komentara

  158. Najava da će Novak igrati oba Mastersa u USA mi ne deluje dobro. Naročito mu IW tegobnom podlogom ne leži. Uopšte treba da igra manje i da naročito batali sve te duplexe. I na leto u USA samo jedan masters a ne dva, Šangaj ali ne i Peking itd.
    Novak je već ugrozio sebe a učinio svoj sastanak sa sudbinom na granici mogućeg. Nova povreda bi mogla biti još gora. Ima staž da najzad može da bira. Na RG ide sa 32 godine. Broj Slamova osvojenih u tim godinama je izuzetno mali, pa će čak i njemu to biti teško.
    To je pogrešan način da se reaguje na propušteno, čega glupost mora da ga iritira jako. To lečenje nelečenjem itd. je bio period najjeftinijih Slamova u ovom veku! Sad bi bilo u najgorem 16-16-19 i sve bi još bilo pravolinijski. Ali jurnjava nije način osim za povredu. Samo će optimum dati maksimum. I ovako mu najveći broj Mastersa u istoriji ne gine. Ali još koji Slam je neophodan a samo neiskusnima sada deluje da ih mora biti; setite se prognoza nakon osvojenog RG "saće on još osam" i sl.
    Pun režim igre onemogućava i dovoljan odmor i pik forme - i ovde je Kei predao u pravi čas... Novak nije GOAT i još titula mora da ima da više niko nije GOAT a da dobaci do 20-21 je na granici realnog. Zahteva po 2GS u 32, 33, 34 godine, što ni izbliza niko nije ostvario. On jedini to i može ali...
    (znanje-imanje, 30. januar 2019 11:11)

    # Link komentara

  159. Kao otac i sinovi na slici.
    (anica, 30. januar 2019 11:10)

    # Link komentara

  160. Federer kralj atp 250 hahaha
    (Zizu, 30. januar 2019 10:31)

    Stvarno? A kada je Nole igrao Dohu 250 i izgubio od Aguta ostaviste 300+ komentara podrške u pohodu na taj "nebitan turnir". Najveći svih vremena ima najviše GS, najviše titula, najviše nedelja na prvom mestu mestu ATP liste, na Vimbldonu je od 11 finala dobio 8. Ali naravno to se po vama ne računa :D
    (O.T.A.N., 30. januar 2019 11:09)

    # Link komentara

  161. Ovde treba biti objektivan i priznati, da GS-ovi ubedljivo najviše vrede i ne treba ih porediti sa ostalim titulama.
    GS: 2x poena
    WTF: 1,5x poena
    Masters: 1x poena

    Novak je svakako sve bliže i bliže Federeru u dve najvažnije sfere: GS titule i nedelje kao broj 1. Federer je za sad najtrofejniji, ali će se Novak sigurno potruditi, da ga stigne do kraja karijere. Nadala je već ostavio iza sebe, jedina razlika su 2 GS-a.
    (diplomislav, 30. januar 2019 11:08)

    # Link komentara

  162. Evidentno je da je Nole najbolji teniser svih vremena. Do kraja karijere bice i zvanicno.
    (AgentPromena, 30. januar 2019 11:08)

    # Link komentara

  163. Djokovic ima 2 pobede vise a jedan nastup manje od Nadala, a Nadalu je prosek 3.5 dok Djokovicu 3.3... hmmmm
    (niko, 30. januar 2019 10:33)

    Djokovic: 173:52=3.33 (3.3 na jednu deciamlu)
    Nadal: 174:50=3.48 (3.5 na jednu decimalu)

    Matematika za 3. razred osnovne.
    (X, 30. januar 2019 11:05)

    # Link komentara

  164. Baš me zanima šta će se desiti nakon ove trojice. Jer deda(Federer) i dva matorca (Nadal i Đoković) neće doveka biti tu.

    Možda jedino Aleksandra Zvereva vidim, koji nema negativan skor sa Đokovićem i Federerom.
    (Ostin A, 30. januar 2019 11:03)

    # Link komentara

  165. Fali im ovde jos i Stan Wawrinka.
    (the man, 30. januar 2019 11:02)

    # Link komentara

  166. hahaha znate sta, mora da je i Zvezda veci klub od Milana. nema veze sto ima 6 LS manje od Milana, jer ima vise nacionalnih prvenstava i kupova
    (dr. Roddick, 30. januar 2019 11:02)

    # Link komentara

  167. Xnodeh, baci jednu patetiku tipa "secam se..." da ljudi ovde pocnu da se jeze... Hahaha...
    (Jumko, 30. januar 2019 11:01)

    # Link komentara

  168. Priča o najboljem svih vremena u svim sportovima je samo delom povezana s uspesima. Ta priča više pije vodu zbog medijske pažnje. Zavisno od toga ko je medijima (iz finansijskih razloga) unosniji, on će se više i forsirati. Trenutno je Rodžer u tom segmentu neprevaziđen, kao i Džordan u košarci. A niko nikada neće moći da dokaže da su njih dvojica zaista bolji od svih svojih protivnika ikada.
    (Malkom, 30. januar 2019 10:59)

    # Link komentara

  169. Iako sam veliki Novakov navijač, zaista se preteruje sa količinom ovakvih vesti... Verujem da ništa od toga ne dolazi do njega jer se tako bespotrebno skida fokus sa bitnih stvari a povećava ili pritisak ili sindrom nama srodan "lako ćemo". Takođe verujem da je imao dovoljno prilike da nauči da se nosi sa tim teretima što je moguće više.
    Ono na čemu treba da bude fokus je dobra selekcija turnira i naravno volja da se na svakom sledećem meču zadrži najveću moguću koncentraciju i želju za borbom, da tog dana bude najbolji.
    Kada bi zadržao ovu igru sve ostalo bi samo došlo, ali ako bi popustio sve bi opet bilo kula od karata.
    (Brkajlo, 30. januar 2019 10:56)

    # Link komentara

  170. Koje brojke prve trojice,stvarno doninacija...
    (realno, 30. januar 2019 10:55)

    # Link komentara

  171. Smješni ste da smješniji ne možete biti.Više vrijedi jedan GS ,nego 10 mastersa ,ali po vama mastersi su važniji.Sve dok ne osvoji više GSod Federera Federer ne može se zvati kraljem velikih turnira.Nemam ništa protiv da Novak ima 100 mastersa ,a da nikad ne stigne i prestigne Federera po broju GS.
    (svašta, 30. januar 2019 10:54)

    # Link komentara

  172. Smješni ste da smješniji ne možete biti.Više vrijedi jedan GS ,nego 10 mastersa ,ali po vama mastersi su važniji.Sve dok ne osvoji više GSod Federera Federer ne može se zvati kraljem velikih turnira.Nemam ništa protiv da Novak ima 100 mastersa ,a da nikad ne stigne i prestigne Federera po broju GS.
    (svašta, 30. januar 2019 10:54)

    # Link komentara

  173. Jao, kakvi hvalospevi... Do prvog poraza! A onda, komentari kao 2017! Od ljubavi do mrznje...
    (Jumko, 30. januar 2019 10:53)

    # Link komentara

  174. Samo u Srbiji... Drugde u svetu, fali mu 5 titula sa Gs turnira da ga stigne! Kakvi mastersi, medjusobni susreti... Pitajte nekog starijeg ciku koji nije poceo pratiti tenis pre 10 godina da li je nekada brojao masterse, h2h i druge stvari? Sa pojavom Djokovica su te stvari postale bitne! Ej, pazi molim te, da li je nekom negde bitan h2h Samprasa i Agasija ili Mekinroa i Vilandera? Ili koliko koji ima mastersa? Naravno da nije, a to znate i sami... Ali lepo je terati na vodenicu ono sto ti odgovara! Hvala, prijatno...
    (Jumko, 30. januar 2019 10:52)

    # Link komentara

  175. Novak je najbolji svih vremena i tesko ce ga ikad neko stici.
    (ja, 30. januar 2019 10:51)

    # Link komentara

  176. Opa ovo zvanicni sajt atp-a objavio, Nole uskoro postaje rekorder u svemu
    (AO, 30. januar 2019 10:50)

    # Link komentara

  177. Federer kralj atp 250 hahaha
    (Zizu, 30. januar 2019 10:31)

    Činjenica da je Đoković blizu ovog rekorda je nevjerovatna, i potvrđuje da je jedan od najboljih tenisera svih vremena, što je za svaku hvalu. Ali tvoj komentar je glup, jer ako se pogledaju turniri, oni najveći, Federer je kralj Grand Slamova, i ima 5 više osvojenih od Novaka. To je u najboljem slučaju za Novaka sigurno do rolan garosa 2020 godine, odnosno godinu i po dana, može da ga obori najranije na wimbldonu 2020.
    (requiem, 30. januar 2019 10:49)

    # Link komentara

  178. Novak G.O.A.T.
    (Mario, 30. januar 2019 10:49)

    # Link komentara

  179. Federer: 99 titula, 53 velike (53,53%), 46 atp 500 i 250
    Djoković: 73 tiule, 52 velike (71,23%), 21 atp 500 i 250
    Nadal: 80 titule, 50 velike (62,50%), 30 atp 500 i 250

    Cifre nikako ne idu u prilog Federeru uzimajući u obzir da je 6 godina stariji, Novak mu već sad ozbiljno diše za vratom, i sigurno će ga do kraja ove godine prestići.... a šta će biti dalje....
    (dardan, 30. januar 2019 10:49)

    # Link komentara

  180. Док не освоји 21 ганд слем не може да престигне Федерера.
    Зато му најискреније желимо да га престигне и постане у тенису оно што су Пеле и Марадона у фудбалу или Мајкл Џордан у кошарци.
    (Гази Ноле!, 30. januar 2019 10:47)

    # Link komentara

  181. @niko
    Sta ti je matematika i zaokruživanje na jednu decimalu, čudo..
    (djetic, 30. januar 2019 10:46)

    # Link komentara

  182. Od kad su bitni veliki turniri?

    Zar nisu vazni svi turniri...npr. fjucersi i mastersi serije 250? ha ha ha ha

    Federer je velika prevara.

    Ima kao najvise osvojenih turnira a polovona su sa fjucersa i mastersa 250 koje Novak nije ne igrao... a ovaj jurio na taj nacin bodove i dominaciju nekad....

    Smesno.
    (Rocky, 30. januar 2019 10:45)

    # Link komentara

  183. Djokovic ima 2 pobede vise a jedan nastup manje od Nadala, a Nadalu je prosek 3.5 dok Djokovicu 3.3... hmmmm
    (niko, 30. januar 2019 10:33)

    Manji broj tj prosek je bolji, ne znam sta je sporno.
    Zahvaljujemo se na glasu.
    (Somi, 30. januar 2019 10:45)

    # Link komentara

  184. Kad osvoji 21 Grand Slam i kad bude 311 nedelja na prvom mestu ATP liste, onda mozemo razgovarati na ovu temu. Sto se nedelja tice, vec u maju 2020 mozemo ocekivati da Federer padne, a sto se GS titula tice, iste godine pocetkom Jula na Vimbldonu. Srecna Nova godina sa zakasnjenjem :)
    (miki, 30. januar 2019 10:45)

    # Link komentara

  185. Djokovic ima 2 pobede vise a jedan nastup manje od Nadala, a Nadalu je prosek 3.5 dok Djokovicu 3.3... hmmmm
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (niko, 30. januar 2019 10:33)

    Podelis 2 broja i carolija nastaje!
    (Nikola, 30. januar 2019 10:44)

    # Link komentara

  186. Ovakav rivalitetnije vidjen u svetu tenisa a mozda i sire
    (True Batman Fan, 30. januar 2019 10:44)

    # Link komentara

  187. "Novak Đoković mogao bi u aprilu da postane teniser sa najviše osvojenih velikih turnira u istoriji."

    Nova podela na "šta je važno, a šta nije važno" samo da bi išlo na Nolovu vodenicu. Gurate ga na prvo mesto po svaku cenu i izmišljate nove standarde. Vidim da se razlika od 5 GS i 1 tenis masters kupa onako usputno provukla kroz celu priču...Samo je u Srbiji: 15>17>20, 73>80>99, a zlatne medalje sa OI se računaju u svim sportovima, osim u tenisu.
    (O.T.A.N., 30. januar 2019 10:43)

    # Link komentara

  188. jedva čekam džemperčiće ovdašnje:)))
    (mladići borovi, devojke jele, 30. januar 2019 10:43)

    # Link komentara

  189. Polako..dosta euforije! Iako je Đoković u odličnoj formi, videćemo razvoj situacije
    Pobogu, i on je samo čovek, nemojmo polaziti od toga da he "teniski Supermen"!
    (Smuleco, 30. januar 2019 10:43)

    # Link komentara

  190. ITF i ATP su najveće teniske organizacije. Organizuju prestižne turnire koji su sa velikim nagradnim fondovima, posećeni si i jako popularni. Igranjem na turnirima organizovanim od dve organizacije igrač formira karijeru. Ova trojica osvajaju sve velike titule, ostalima ostavljaju manje. Nije fer brojati samo GS, oni jesu najprestižniji ali ni ATP 1000 nisu ništa manje vredne. Velike su to titule.
    (šetač, 30. januar 2019 10:42)

    # Link komentara

  191. kakvi bogovi
    (ass, 30. januar 2019 10:42)

    # Link komentara

  192. Novak je definitivno jedan od najvećih sportista planete a to neki lokalni likovi ne mogu da mu oproste. Razni mrzitelji, autošovinisti, promašeni životi ne mogu da oproste Novaku njegov uspeh, njegovu veličinu. Kod malih (mentalno) ljudi tuđi uspeh se ne prašta. Ljubomora i zavist ih teraju da svim silama svojih letargičnih života pljunu na onoga ko se uzdigao. Preko granica ljudskosti i minimuma ljudskog dostojanstva izmišljaju poklonjene titule, neplaćene poreze (porez se plaća temo gde se novac i zaradi, proverite sa gastarbajterima), kritikuju način radovanja, vređaju... Može nekome da se Novak dopada ili ne dopada ali veličina mu se ne može osporiti. Smeta im što ne krije da je Srbin kao što ne krije ni da ne mrzi druge narode. Da, cenim da ih to najviše boli - USPEŠAN SUNARODIK. To je ono što oni nikada neće biti. Za njih je uspeh pljuckanje pred tastaturom. Pričaju da ne vole Novaka zato što žive u državi gde ne mogu da zarade 5000 eura (?) i to im je izgovor da mrze svog zemljaka koji svojim radom i trudom zaradjuje milione. Bolesno. Mali umovi se raduju kada nekoga vide u blatu, ne znaju da se raduju tuđem uspehu...i pate. Pate zato što su oni ostali mali i nebitni a njihov komšija je dosegao svetske visine. 

    Napred Nole. 
    Ti si pravi šampion.
    (dr.Roddick, 30. januar 2019 10:40)

    # Link komentara

  193. Rafa je uzdrman. Dok mu je tu bio stric, imao je neka rešenja za Novaka. Sad mu je upitan i Rolan Garos gde je neprikosnoven sa 11 titula, komforna zona je prošlost za Rafu na šljaci stadiona Filip Šatrije. Šanse u Parizu su sada bar 50:50. Novak samo da osvaja grend slemove, a Rafa i Fed masterse, svi zadovoljni.
    (srle, 30. januar 2019 10:38)

    # Link komentara

  194. Po peoseku osvojenih turnira na osnovu učešća Novak i Nadal ubedljivo prvi!
    (PRAVI VALTER, 30. januar 2019 10:38)

    # Link komentara

  195. Nole je vec sada GOAT.
    (banjica, 30. januar 2019 10:38)

    # Link komentara

  196. Novak je najveci.
    (O.T.A.N., 30. januar 2019 10:37)

    # Link komentara

  197. Federer kralj atp 250 hahaha
    (Zizu, 30. januar 2019 10:31)I kralj Wimbldona drao Rodika,Hjuita,Medvedeva i matorog Agasija.hahahahah
    (Aleksej, 30. januar 2019 10:37)

    # Link komentara

  198. Kakva 3 rivala, takmicera i velikana tenisa u istoj eri. Igrajuci u istoj eri doveli su sebe do savrsenstva tenisa. Novak nikada ne bio ovakva masina da se upravo nije takmicio sa njima. Svako ko je proveo dane u sportu to zna. Dzabe trening ako nema prakse a bez jake prakse nema najvecih. Tako da ce tenis dugo tragati za jednim ovakvim igracem a kamoli 3. Steta sto sve ima kraj, ova trojica velikana ulaze u sam vrh svetskog sporta.
    (phrm, 30. januar 2019 10:34)

    # Link komentara

  199. Djokovic ima 2 pobede vise a jedan nastup manje od Nadala, a Nadalu je prosek 3.5 dok Djokovicu 3.3... hmmmm
    (niko, 30. januar 2019 10:33)

    # Link komentara

  200. Federer kralj atp 250 hahaha
    (Zizu, 30. januar 2019 10:31)

    # Link komentara