- Komentari -
  1. @Xnodeh
    Isto kao sto sada tripujes da ce on biti najbolji ikada... neozbiljan si, jednostavno ne poznajes tenis kao sport dovoljno dobro.
    (ufff, 30. januar 2019 03:31)

    Ufff,tvoj nadimak sve govori.Teske su muke.Novakovim mrziteljima kao sto si ti,nije lako ovih dana,a tek nece biti lako u narednom periodu.Puno svezeg vazduha,nesto slatko za raspolozenje,i orjentancija na neki drugi sport,moj savet,kako da preguras sve to

    (MaironDrake, 30. januar 2019 07:52)

    Jeste,sve to stoji.Te 2006.godine su vec mnogi pricali da je potencijalni broj 1 mozda cak,da je veliko osvezenje medju novom generacijom itd itd.Ali to je sve mogli i da znaci da ce on biti teniser koji ce jednom doci na prvo mesto,provesti tu 10 nedelja,osvojiti mozda 1 ili 2 GS i to je to.Ali poenta je ta,da je zaista pitanje,da li je neko u Srbiji tada,te godine gledajuci njega mogao i 1% da razmislja u pravcu da gleda buduceg dvocifrenog osvajaca GS,nekog ko ce godinama dominirati svetom tenisa i doci u situaciju da o njemu pricaju kao jednom od najboljih ikad?! To je poenta moje price.A secam se vrlo dobro i te izjave za Nadala i sljaku da moze da ga pobedi.Pazi jos nesto,i Kirgijos i kojekakvi sarlatni teniski svasta pricaju,daju nerealne izjave,dovode do toga da im se svet smeje,kao Djokovicu tada za izjavu da moze da pobedu Rafu na sljaci,pa opet nista od toga sto pricaju na terenu nema blage veze.A Djokovic? Ne samo da je ostvario to sto je rekao,nego mnogo,mnogo vise od toga...
    (Xnodeh, 30. januar 2019 13:43)

    # Link komentara

  2. Moram da kazem onu izlizanu recenicu : Al sam se najezio citajuci ovaj komentar: .... Imam jednu zanimljivu anegdotu da vam ispricam.Sad vec davnog 30.jula 2006.godine,igralo se finale ATP turnira u Umagu.Ja sam bio u nekoj poseti u Beogradu i uvece ukljucio da gledam finale.Sastajali su se tada perspektivni Novak Djokovic i meni,pretpostavljam i vecini nepoznati Stanislas(ne Stan,tada nije bio iskompleksiran svojim slovenskim poreklom)Vavrinka.Djokovic je nedelju dana pre osvojio prvi turnir ikad,u Amersfortu i usao medju top 30 na svetu!Prvi set,6:6,uslo se u taj-brejk i kod 3-1 za Nokicu,pao na zemlju,i predao je.Posle je rekao da je imao problema sa disanjem.Dobro se secam,da sam bas bio razocaran u tom trenutku i da sam mislio tacno ovako u sebi:"Eh,koja steta,ko zna kad ce ovakva prilika opet da se pruzi da uzme ponovo turnir!Steta,pobedio bi Vavrinku,igrao je odlicno!".Ljudi,ko je tog 30.jula 2006.godine mogao da pomisli da zalim sto nije osvojio obican turnir srednje kategorije,za tenisera koji ce 13 godina kasnije imati 15 Grend Slemova i jurisati nezadrzivo ka zvanju najboljeg ikad u tenisu!!!!!!!!To je,ne zaboravite 2006.godina,jek Federerove dominacije tenisom i sa vec ozbiljnim Nadalom na sceni (osvojio prvi Rolang Garos,godinu dana ranije 2005.).Koliko sam se samo puta setio te veceri od 2011.godine do danas,kad je pocela Djokoviceva era,i koliko puta se sam sebi smejem,sta sam ja tad pomislio i za cim zalio,kao da nikad vise nece igrati ni finale negde!!!Ali,ko je tad uopste mogao i da pomisli da gleda uskoro najveceg ikad u ovom sportu???!
    (Xnodeh, 29. januar 2019 18:24)
    (Smuti, 30. januar 2019 08:50)

    # Link komentara

  3. (Xnodeh, 29. januar 2019 18:24)

    Ne bih da pametujem, ali to je polovina 2006...Tada se vec manje vise znalo da je Novak ogroman talenat.
    Ovo sto si ti ispricao je korektno...Ali jedna druga stvar je zanimljiva, Novak je te godine, par meseci ranije porazen na RG od Nadala. Na konferenciji za novinare posle meca je pun samopouzdanja govorio da moze da pobedi Nadala na sljaci. Meni je to bilo frapantno, momak sa 19 godina prica da moze da pobedi Nadala koji bukvalno nema poraz na sljaci. Meni je to bilo dovoljno da znam da ce biti sampion. Rekao je to sa nekom neobicnom mirnocom.
    Posle toga, na Nadalovoj konferenciji, novinari su se zajedno sa Nadalom smejali toj Novakovoj izjavi, bilo je zaista ruzno...Ocigledno jos nesvesni ko i sta dolazi na svetsku tenisku pozornicu.
    [link]
    (MaironDrake, 30. januar 2019 07:52)

    # Link komentara

  4. Daj Vilanderu cuti vise majke ti . . .
    (zoran pfc, 30. januar 2019 06:11)

    # Link komentara

  5. @Xnodeh
    Isto kao sto sada tripujes da ce on biti najbolji ikada... neozbiljan si, jednostavno ne poznajes tenis kao sport dovoljno dobro.
    (ufff, 30. januar 2019 03:31)

    # Link komentara

  6. Sta s' se primio Metse
    (Milos, 30. januar 2019 01:24)

    # Link komentara

  7. Nisam ja duzan da obrazlazem vase tvrdnje. To je poteklo od vas, a ne od mene.
    (za Federera spreman na sve, 29. januar 2019 23:51)

    samo da dodam: to da je zlatna medalja sa OI = 1/4 gs, nigde drugde nisam mogao da procitam osim ovde.
    (za Federera spreman na sve, 30. januar 2019 00:00)

    # Link komentara

  8. Obrazlozite zasto vam se ne dopada misljenje da je bodovno OI = cetvrti deo jednog osvojenog GS.
    (Barbara, 29. januar 2019 23:29)

    Nisam ja duzan da obrazlazem vase tvrdnje. To je poteklo od vas, a ne od mene.
    (za Federera spreman na sve, 29. januar 2019 23:51)

    # Link komentara

  9. Mislim da od ove godine počinje opšti rat velike trojke za Gren Slemove... Dolazi zlatno doba ;)
    (Sreten Žujkić, 29. januar 2019 20:05)

    Blago Tebi,ne zivis,cini se,u Srbiji. Ovde je zlatno doba uveliko pocelo,2012.,i nema nameru da se zaustavi narednih 30-40 godina.
    (Av,av,av, 29. januar 2019 23:49)

    # Link komentara

  10. Ove godine ako uzme samo Rolan Garos i Sinsinati, ima svaki veliki turnir (GS, završni i masters) bar po dva puta. Totalno neponovljivo. Tako da bih ja, recimo, bio zadovoljan sa Indijan Velsom (šesta titula), Monte Karlom (treća), Madridom (treća), RG (druga), Vimbldonom (peta), Sinsinatijem (druga), USO (peta), i završnim (šesta). Ukupno, 4 GS, 4 mastersa i završni. Sve ostalo može da ostavi za neki drugi put. Ako ovo napravi, biće prvi čitave godine, sačuvaće telo jer će malo igrati, i imati manje od četiri titule od velikih turnira samo na RG (dva), Monte Karlu (tri), Madridu (tri) i Sinsinatiju (dva). Nakon toga, nek uzme još po 2 puta AO, RG, i Sinsinati, i po jednom Monte Karlo i Madrid, i karijeru završava kao GOAT sa 23 GS titule, 40 mastersa, 6 završnih turnira, i svakim velikim turnirom osvojenim bar četiri puta. Koliko god ovo da se činilo ogromnim, to je još 9 titula ove godine, i ukupno 8 do kraja karijere. Ako dobro pogledamo, to je minimum minimorum onog što će stvarno osvojiti. Niko za još pedeset godina neće ovo prestići.
    (Moljac, 29. januar 2019 23:45)

    # Link komentara

  11. "S obzirom da ima tek 31 godinu, da je odličnog zdravlja i u vrhunskoj formi, opsednut zdravim navikama u životu i motivisan da stigne konkurente, teško je izbeći činjenicu da je Đoković u konkurenciji za GOAT"
    Iako je Nadal samo godinu dana stariji, Španac u igri pokazuje mnogo veći zamor materijala od Đokovića, jer njegovo telo ima mnogo veću kilometražu i potrebna mu je mnogo veća rutina za oporavak nego Srbinu koji deluje besprekorno.
    S druge strane, trenutno vodeći u trci za GOAT Rodžer Federer ima 37 godina i teško je očekivati da može do još nekog Slema.
    "Ako je moguće biti GOAT bez najvećeg broja Slemova onda Đokovićeve šanse za to rastu. Ima bolji međusobni od direktnih konkurenata u ovoj trci, protiv Nadala je poveo 28:25, s tim što od 2013. vodi 13:3. Protiv Federera vodi 25:22, a 5:1 na poslednjih šest Grend slem susreta"
    U međuvremenu, Nadal vodi protiv Federera 23:15 pa se pokreće pitanje : "Kako neko može da bude najveći svih vremena ako postoji osoba koju u svoje vreme nije mogao da pobeđuje redovno.
    Trka još uvek traje!
     (Miki, 29. januar 2019 23:33)

    # Link komentara

  12. Olimpijsko zlato = 1/4 gs? Ni vi niste kompetentni za dalju diskusiju.
    (za Federera spreman na sve, 29. januar 2019 22:20)

    Obrazlozite zasto vam se ne dopada misljenje da je bodovno OI = cetvrti deo jednog osvojenog GS.
    (Barbara, 29. januar 2019 23:29)

    # Link komentara

  13. Za one koji ne znaju, ili ne prate, Novak je vec duze vreme drugi na GOAT listi, odmah iza Federera, a Rafa je treci. Evo i linka, pa gledajte [link]
    (Branislav Zdravkovic, 29. januar 2019 23:27)

    # Link komentara

  14. Citam komentare , dokle vise o Novaku ? Ukazuje mu se paznja koja treba. Ako u US pisu o SB19 i TB koji ucestvuje ko zna koji put svaki dan i velicaju ga. Mozemo i mi naseg Novaka. Sve je on to zasluzio i pokazuje velicinu. Ostaje obican i okrece se novim ciljevima. Ima jos dosta do RG i ocekivanog obracuna. Sto se tice Vilandera ...ne moze covek da se sabere od finala. Novak je lepo rekao ..."Kupite kartu za finale" . Videli smo sta je bilo i uzivamo u uspehu. IDEMOOO NOLE.
    (POSMATRAC, 29. januar 2019 23:20)

    # Link komentara

  15. мики, 29. januar 2019 23:12
    Postuje se Rafa mnogo, zasluzio je to zbog Noleta, najvece rivalstvo u istoriji i best ass forever...svaki njihov mec je prica za sebe. Postovanje za Rafaela Nadala!
     (anica, 29. januar 2019 23:18)

    # Link komentara

  16. Vilander je jedna teniska neznalica!?
    (Jumko, 29. januar 2019 17:10)

    не треба нама ни једна незналица кад имамо тебе. лупаш нон стоп. Вилсндер је лупао годинама, од је коначно видио Бога и прогледао. када ћеш ти?
     (мики, 29. januar 2019 23:15)

    # Link komentara

  17. Рафа апсолутно јесте КРАЉ, а не "краљ" шљаке, па све и да до краја каријере не победи ни један меч на шљаци. молим поштовање за Рафу које сви ми очекујемо да други укажу Нолету
     (мики, 29. januar 2019 23:12)

    # Link komentara

  18. Bravo vilander-covek zvani naknadna pamet.pa kladim se i ja kolika je kvota.ja se kladim ne da jedva ceka(to je normalno)nego da ce ga dobiti sa 2-0.ako je masters a sa 3-0 ako je Gslem.Ma ima da ga dobije cak i ako pocne meso da jede hahahahahahahaahah
    (Lavpivo, 29. januar 2019 23:10)

    # Link komentara

  19. Jedno te isto, i isto, i isto. Vreme je da se zatvaraju ove strane.
    (Kosmajac, 29. januar 2019 23:01)

    # Link komentara

  20. Ne kapiram sta hoce ovaj , i kakav je on faktor da oceni Djokovica i ostale, kada nije ni pola osvojio kao njih troje!
    (Kristijan, 29. januar 2019 21:57)
    TROJICA se kaze
     (Milan, 29. januar 2019 22:58)

    # Link komentara

  21. @anica

    tvoj goat nema ni to anice. nema zlato sa oi, nema najvise gs-a, nema najvise mastersa, nema najvise nedelja na prvom mestu. sta ima uopste? a da "h2h" od tri meca razlike sa obojicom. 3 meca razlike sa Federerom i tri meca razlike sa Nadalom....eto sta je vas parametar za goat. komedija.
    (dr. Roddick, 29. januar 2019 22:51)

    # Link komentara

  22. @Barbara

    zasto gas nas nole ne osvoji 2008? mogao je i 2012 i 2016 u "slaboj konkurenciji" Marija, Federera, Nadala, Del Potra, ali je i 2012 i 2016 izgubio od Del Potra.
    (dr. Roddick, 29. januar 2019 22:36)

    # Link komentara

  23. (za Federera spreman na sve, 29. januar 2019 22:20)
    Ma samo kad ste vi kompetentni...Nadal nema zavrsni masters a vi pricate o DC i Olimpijskom zlatu...trenutni GOAT je bez olimpijskog zlata u singlu...toliko o bitnosti.
     (anica, 29. januar 2019 22:28)

    # Link komentara

  24. U teniskom svetu kao i po bodovima znacajni su isto koliko i pola jedne Masters titule. Ili turnir od serije 500. Ili cetvrtina jednog Gren Slema. Mozda naciji i igracu znaci vise, ali bodovno ne, te mnogi i preskacu to, slabija je konkurencija.

    Na kraju njihovih sezona neka se podvuce crta, a do tada, ako ste spremni na sve, uzmite u obzir da je Federer dobar deo karijere igrao (i osvajao) bez Nadala i Djokovica.
    (Barbara, 29. januar 2019 22:15)

    Olimpijsko zlato = 1/4 gs? Ni vi niste kompetentni za dalju diskusiju.
    (za Federera spreman na sve, 29. januar 2019 22:20)

    # Link komentara

  25. Znaci Dejvis kup i olimpijska zlata vam nisu nikakvo merilo? Niste kompetentni da sa vama nastavim dalju diskusiju.
    (za Federera spreman na sve, 29. januar 2019 21:56)

    U teniskom svetu kao i po bodovima znacajni su isto koliko i pola jedne Masters titule. Ili turnir od serije 500. Ili cetvrtina jednog Gren Slema. Mozda naciji i igracu znaci vise, ali bodovno ne, te mnogi i preskacu to, slabija je konkurencija.

    Na kraju njihovih sezona neka se podvuce crta, a do tada, ako ste spremni na sve, uzmite u obzir da je Federer dobar deo karijere igrao (i osvajao) bez Nadala i Djokovica.
    (Barbara, 29. januar 2019 22:15)

    # Link komentara

  26. Vimbldon, od 11 finala 8 (osam) pobeda.
    (za Federera spreman na sve, 29. januar 2019 22:12)

    # Link komentara

  27. Nadal postigao više od Djokovića? Šta to? Zaboravimo i da je 1 god. stariji.
    (Gale, 29. januar 2019 21:55)

    1 godinu stariji i isto toliko dugo odsustvova sa terena zbog povreda. Tako da na vasem mestu tu razliku od 1 godine ne bih uzimao kao merodavnu. 7 turnira vise, 2 gs vise, 3 dejvis kupa vise, 2 olimpijska zlata vise. eto sada znate sta.
    (za Federera spreman na sve, 29. januar 2019 22:06)

    # Link komentara

  28. (parx, 29. januar 2019 21:53
    Federer ti je za sljaku ko ja za fitnes traku...
     (anica, 29. januar 2019 21:58)

    # Link komentara

  29. Ne kapiram sta hoce ovaj , i kakav je on faktor da oceni Djokovica i ostale, kada nije ni pola osvojio kao njih troje!
    (Kristijan, 29. januar 2019 21:57)

    # Link komentara

  30. Znaci Dejvis kup i olimpijska zlata vam nisu nikakvo merilo? Niste kompetentni da sa vama nastavim dalju diskusiju.
    (za Federera spreman na sve, 29. januar 2019 21:56)

    # Link komentara

  31. Nadal postigao više od Djokovića? Šta to? Zaboravimo i da je 1 god. stariji.
     (Gale, 29. januar 2019 21:55)

    # Link komentara

  32. Jel Federer dobio nekad Nadala na sljaci? I on goat? hahahaha...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Darco, 29. januar 2019 17:18)

    I bez gledanja u statistiku, znaces i ti da ga je dobio. Pricati za RF da ne zna da igra na sljaci, a igrao 5 finala RG je malo neozbiljno. Ono sto neces iz prve naci u statistici jeste da je na RG, jedan set pocistio Nadala sa 6:0. Jedina greska Federera je sto je vise godina bio bez trenera (***ak misli da sve zna najbolje) a Rafa je vodio i tada kao i sada, celu katedru. Tako da svaka cast Nadrogalu.
    (parx, 29. januar 2019 21:53)

    # Link komentara

  33. Očekujte da Novak posle ovog Mastersa igra umereno, onoliko koliko misli da je dovoljno do “Garosa”. Moguće je da se desi da ga neki od “mladih junosa”, ili neko anoniman pobedi. Fokus ce biti na RG-u. On je jedan od igrača, sa njegovim timom, koji najbolje tempira formu za važne turnire (to radi i tokom turnira iz meča u meč).
    (XXX, 29. januar 2019 21:52)

    # Link komentara

  34. (Za Federera spreman na sve, 29. januar 2019 21:22)
    Kakav sad Dejvis kup, Olimpijska zlata...pricamo o turnirima u tenisu. Rafa je mnoooooogo osvojio, mnogo...zahvaljujuci neverovatnom radu, ali zamislite koliko bi upotpunilo celokupnu sliku da je osvajao zavrsne masterse... Rafa je najbolji igrac na sljaci, Roland Garos je njegova druga kuca, i zato se fokusira na turnire na sljaci, izgara od treninga kad predje na travnatu podlogu...dok nekim teniserima to nije potrebno. Nemojte molim vas misliti da vredjam Rafu, sad bi vam i on ovo priznao sve...svestan je on toga jer je momak bez kompleksa.
     (anica, 29. januar 2019 21:46)

    # Link komentara

  35. @anica

    Nisam rekao da je zavrsni masters nebitan. Ali su verovatno za vas gs + olimpijska zlata + dejvis kup < zasvrsni masters
    (Za Federera spreman na sve, 29. januar 2019 21:38)

    # Link komentara

  36. Al se uzavrela atmosfera. Polako ljudi. Vi sto sad potcenjujete Nadala , tako ste i Novaka potcenjivali. U tri seta na sljaci Novak je dobio Nadala samo jednom i ako se dobro secate Nadal je pre turnira imao dugu pauzu. To je i Novak posle pobede naglasavao. Nemojmo sad preteranom euforijom da prizivamo zlu sudbinu. Po meni Novak ima velike sanse na Roland Garosu ali nikako se Nadal ne sme potcenjivati
    (Predrag, 29. januar 2019 21:35)

    # Link komentara

  37. Al se uzavrela atmosfera. Polako ljudi. Vi sto sad potcenjujete Nadala , tako ste i Novaka potcenjivali. U tri seta na sljaci Novak je dobio Nadala samo jednom i ako se dobro secate Nadal je pre turnira imao dugu pauzu. To je i Novak posle pobede naglasavao. Nemojmo sad preteranom euforijom da prizivamo zlu sudbinu. Po meni Novak ima velike sanse na Roland Garosu ali nikako se Nadal ne sme potcenjivati
    (Predrag, 29. januar 2019 21:35)

    # Link komentara

  38. Da, bas sad Novak u avionu razmislja o RG!?
     (Skomi, 29. januar 2019 21:32)

    # Link komentara

  39. Pa ga Nadal demolira!
    (krca, 29. januar 2019 21:08)

    Pazi, moguce je...ako prezivi traumu sa AO, ali ako Nolenator bude igrao u istom ritmu kao sad....no way...mislim, zbog publike bi Nole trebao da mu da bar tri brejk lopte umesto jedne sa AO hahahaaaa....isto vazi i za naseg Tupka komentatora kad dodje vreme....Bosnom behar probeharao...
     (maketa F16, 29. januar 2019 21:29)

    # Link komentara

  40. (Za Federera spreman na sve, 29. januar 2019 21:22)
    Znate vi odlicno sta sam htela reci, kazite mi kao sto znate da kazete da je vise osvojio, kako onda ne osvoji zavrsni masters? Nemojte mi reci da je to nebitno, ipak se tu susrecu osmorica najboljih. Ja Rafu obozavam, cenim njegovu borbenost, iskrenost, pravi sportski duh...cenim i njegovo telo ono treba paziti, ali da se razumemo...on nije kompletan igrac kao Novak.
     (anica, 29. januar 2019 21:28)

    # Link komentara

  41. @Za Federera spreman na sve

    Nemojte tako gdjo. Ja sam rekao da je Nadal koji je samo godinu dana stariji mnogo vise postigao od Djoke. Uprkos problemima sa povredama i pauzama zbog povreda. A vi govorite o jednom mecu. Mozemo i o "tumbetanju" od strane Cunga, Pera, Klizana, Edmunda, Cekinata, Cilica, Cicipasa, Kacanova, Zvereva?
    (Za Federera spreman na sve, 29. januar 2019 21:22)

    # Link komentara

  42. I ja se kladim na to, kvota 1.65.
     (BODIBOND, 29. januar 2019 21:14)

    # Link komentara

  43. Pa ga Nadal demolira!
     (krca, 29. januar 2019 21:08)

    # Link komentara

  44. Djokovic ce uskoro biti najbolji ikad u tenisu! A neki pametni iz susedstva, postavljaju pitanje najboljeg sportiste ikad sa ovih prostora? Grohotom se smejem. Evo ovaj @jumko place jadan svaki dan od muke, trudi se da ne razmislja o Novaku, ali ne ide,nije mu lako zaista ljudi, mora se priznati, nikom bi bilo na njegovom mestu lako tako
     (Xnodeh, 29. januar 2019 21:01)

    # Link komentara

  45. (Za Federera spreman na sve, 29. januar 2019 20:50)
    Nadal je slabiji igrac od Novaka, uz svo postovanje. Nadal je igrac cija igra nema veliku raznovrsnost iako je sve udarce doveo do savrsenstva. Nadal kao igrac sa toliko slemova i sa takvom karijerom nikako nije smeo da dozvoli da nema bar jedan zavrsni masters i da ga onako istumbeta Dastin Braun na Vimbldonu.
     (anica, 29. januar 2019 20:59)

    # Link komentara

  46. Ovo zvuči kao Vilander priželjkuje ili poziva da se ponovni obračun na RG dogodi što jeste bio nevezano na sve. Niko još Nadal nije uspeo da demolira na njegovom omiljenom GS u finalu kao Novak na AO Open al"za sve postoji prvi put. Mada je Rafa jak na zemlji pogotovo na Pariskoj šljaci gde ima impresivan skor 92 i samo 3 poraza. Nestvarno al'istinit podatak.
    (Poštovalac igre, 29. januar 2019 20:56)

    # Link komentara

  47. Ja mislim da Nole sad jedva ceka da dodje u Bg,a RG....o tome ce da razmislja tamo negde kad tresnje procvatu....
    (jumko, 29. januar 2019 19:58)


    Tako je bilo i posle Wimbldona, pa US opena, pa sad AO....jedno je sigurno, on je nas ispunio srecom a tebe zaviscu. Polako pocinjes da pucas po svim savovima. Definitivno je najbolji sportista sa ex-ju podrucja ( a mozda i sire) za sva vremena, kakav Modric, Janica i ostali epizodisti. Ovaj covek traje, imao je pauzu...a sad se zver probudila i jede sve pred sobom, i ne misli da stane. Pozdrav za Anicu, nismo se dugo culi.
     (maketa F16, 29. januar 2019 20:56)

    # Link komentara

  48. GOAT - 99, 20, 310

    Djoka je samo jednu godinu mladji od Nadala, ali zato Nadal 7 turnira vise, 2 gs vise, 3 dejvis kupa vise, 2 olimpijska zlata vise...
    (Za Federera spreman na sve, 29. januar 2019 20:50)

    # Link komentara

  49. Djoković je goat.
    (Siniša, 29. januar 2019 20:50)

    # Link komentara

  50. Nadal nikada nije izgubio finale RG, i nikada nije osvojio titulu igrac koji ga je pobedio na RG pre finala (Soderling, Djokovic).
    (RN, 29. januar 2019 20:45)

    # Link komentara

  51. Mislim da španjolski Bik ne bi imao ništa protiv da se susretne u finalu Roland Garrosa s srpskom Zveri...
    (CroFed, 29. januar 2019 20:41)

    # Link komentara

  52. jumko, 29. januar 2019 19:58)
    Liiiiiiipeeee cvaaaaatuuuu tum tum tum tum sve je isto ko i lani eeeeee samo...
     (anica, 29. januar 2019 20:30)

    # Link komentara

  53. Ovo vec lici na viceve o Caku Norisu. Zasto Novak ne bi mogao da glumi u Titaniku? Zato sto bi ih sve spasio.
    (Goran, 29. januar 2019 20:26)

    # Link komentara

  54. Dok neko slavi neko trenira.
    (O.T.A.N., 29. januar 2019 17:34)

    Tacno, mi Srbi slavimo, a ti jumko i bodibond na trening
    (Hi hihi, 29. januar 2019 20:25)

    # Link komentara

  55. ajmo malo stati na loptu ajde da ne pretjerujemo ,sve u svoje vrijeme da coveka neureknemo a i nesto ne bolim kad ga ovaj toliko hvali!
     (nitko, 29. januar 2019 20:11)

    # Link komentara

  56. @dr roddick: mozda zbog cinjenice da je imao problema sa zdravljem da bi postizao takve rezultate... i zato sto mu danas telo mnogo bolje podnosi napore... tako je i endi uspeo 6 meseci da osvaja sve....
     (lal, 29. januar 2019 20:08)

    # Link komentara

  57. Jumko malo dete prema ovom Vilanderu.
    (boem, 29. januar 2019 20:06)

    # Link komentara

  58. Mislim da od ove godine počinje opšti rat velike trojke za Gren Slemove. Sve ostalo je potpuno nebitno, čak i mastersi. Samo AO, RG, W i USO su od sada bitni. To će dati još više prostora drugima da osvajaju masterse, ali naredne dve godine biće ključne za Novaka i Rafu da stignu Federera i onda praktično da jedna sezona nakon toga odluči ko je najbolji svih vremena. Dolazi zlatno doba ;)
     (Sreten Žujkić, 29. januar 2019 20:05)

    # Link komentara

  59. Svaki dan vesti o Nolu...Dokle?
    (Samo pitam, 29. januar 2019 17:16)

    Zamisli! A o rijaliti programima skoro ništa! Ne brini, doći će i tvojih pet minuta!
     (Stvarno!, 29. januar 2019 20:05)

    # Link komentara

  60. Dok neko slavi neko trenira. 
    (O.T.A.N., 29. januar 2019 17:34) 

    Онда нема сумње да ти тренираш.
     (Марко, 29. januar 2019 20:03)

    # Link komentara

  61. Ja mislim da Nole sad jedva ceka da dodje u Bg,a RG....o tome ce da razmislja tamo negde kad tresnje procvatu....
    (jumko, 29. januar 2019 19:58)

    # Link komentara

  62. Rekoh ja danas jedno sutra drugo
     (majmum, 29. januar 2019 19:58)

    # Link komentara

  63. Prica se o Novaku i Nadalu a Federer uveliko se sprema za sljaku, jer misli neko da ce se tako lako predati, malo pre sam gledao online trening. Dok neko slavi neko trenira. 
    (O.T.A.N., 29. januar 2019 17:34) 

    Jel skinuo dzemper dok je trenirao ili nije bilo potrebe za tim? Mozes misliti, matori se sprema. Svaka njemu cast na karijeri ali on sa ovakvim Noletom i Nadalom nema sanse. Priroda je to regulisala na AO. Dolaze mladji na red.
     (maketa F16, 29. januar 2019 19:55)

    # Link komentara

  64. Ma sta zna eurosport kanal, Vilander je jedna teniska neznalica!?  
    (Jumko, 29. januar 2019 17:10)  

    Konacno i tebi da dodje iz .. u glavu. 
    (Czv, 29. januar 2019 17:24) 

    Haahahahhaha
    (Bre, 29. januar 2019 17:35)

    Kidalica :D
     (Petronijevic, 29. januar 2019 19:40)

    # Link komentara

  65. Dok neko slavi neko trenira.
    (O.T.A.N., 29. januar 2019 17:34)

    "Ne postoji gripa zlato moje... Svaki dan po tri sata vježbam!"
    (Driscoll, 29. januar 2019 19:39)

    # Link komentara

  66. Ko garantuje da će biti baš to finale? Novak je fantastično odigrao tri poslednja GS , ali i drugi momci treniraju. U sportu se gubi i kada je takmičar u vrhunskoj formi. Polako. Vilander maleriše već u januaru za maj mesec!
     (VUK, 29. januar 2019 19:37)

    # Link komentara

  67. Prica se o Novaku i Nadalu a Federer uveliko se sprema za sljaku, jer misli neko da ce se tako lako predati, malo pre sam gledao online trening. Dok neko slavi neko trenira.
    (O.T.A.N., 29. januar 2019 17:34)

    A jel da bi bilo lepo da sad i on ima šta da proslavi?
    (JVN, 29. januar 2019 19:34)

    # Link komentara

  68. Hahahaha, jedan napise da se najezio na Xnodehovu patetiku, a ovaj mu posle ponovi tekst! Nemoj molim te, sad ce vec zaplakati!
     (Jumko, 29. januar 2019 19:32)

    # Link komentara

  69. @da Ta statistika nedvosmisleno govori da je Rafa najozbiljnija pretnja Novaku na predstojećoj sezoni šljake ;)
    (JVN, 29. januar 2019 19:31)

    # Link komentara

  70. Ajde bre covece, opusti se malo. Mislim da ovaj Vilander sanja Novaka. Bas sad Nole razmislja o sljaci. Covek ce da odmara neko vreme sa porodicom, a kad dodje sezona sljake, dobice Rafu opet, ne brini ti nista. Samo verujem da ce Novak na Rolan Garosu biti dzentlmen pa ce mu dati jedan set
     (Uzicanin, 29. januar 2019 19:29)

    # Link komentara

  71. Čoveče. Naježih se.
    (Zuba, 29. januar 2019 19:09)

    Cesto se setim te veceri. Kako samo smesno deluje to razocaranje predajom finala, sada skoro 13 godina kasnije. To je period njegovih cestih predaja, problema sa disanjem,nedostatka snage za mec u 5 setova, bio je samo klinac od 19 godina. Da, videlo se vec tada da je za top 10 svetskog tenisa, ali ko je video da je to buduci, za sada 15-strostruki osvajac Grend Slema, covek koji ce imati pozitivan skor protiv Federera, tada neprilosnovenog broja jedan! Ajde, Nadal jos uvek nije tada bio takva zver, pa se o njemu nije tako razmisljalo, ali o ovom da.Dugo,dugo se takva sportska velicina nece pojaviti kod nas. Samo da istraje i statisticki potvrdi da je najbolji ikad, ikao je vec sad najbolji po mnogo cemu
     (Xnodeh, 29. januar 2019 19:24)

    # Link komentara

  72. I ja jedva cekam RG.
    (knez, 29. januar 2019 19:20)

    # Link komentara

  73. Zasto ovoliko paznje svejdaninu ?!?!?!?
     (NjegosSrbinCG, 29. januar 2019 19:19)

    # Link komentara

  74. (Xnodeh, 29. januar 2019 18:24)


    Čoveče. Naježih se.
    (Zuba, 29. januar 2019 19:09)

    # Link komentara

  75. Ja sam još od tamo neke 2013-2014 uvek imao u glavi da će Novak završiti karijeru sa tri osvojena Rolan Garosa. Ono kad jednostavno imaš osećaj da nešto ne može a da se ne desi, iako u to vreme nije mogao ni taj prvi da uzme.
    (Dynamic, 29. januar 2019 18:50)

    # Link komentara

  76. Đoković, Đoković, pa Đoković... svaki dan po ne znam koliko puta ga pominje...
     (MarcoPolo, 29. januar 2019 18:41)

    # Link komentara

  77. Pobediti Nadala u finalu RG je jedino što je Novaku ostalo od teniskih dostignuća i Mats na to aludira - praktično jedini preostali, pravi izazov za Novaka.

    OK, biće tu još GS, Olimpijada sl.godine, ali ako bi srušio Nadala na terenu gde ovaj ima 11/11 u finalima, GOAT diskusija može da se okonča već tog 9.juna.

    Budu li obojica ovako prošetali do finala, e tada možemo očekivati pravi spektakl jer nas očekuje zaista istorijski meč.

    Iako ne valja spremati ražanj dok je zec u šumi, obojica su garantovano već sada mislima u Parizu. Predstoji nam 4 nikad duža meseca iščekivanja i praćenja forme, grickanja noktiju usled mučenja po mastersima i analiziranja protivnika...

    Biće verovatno i par duela do tada (tipujem na Monte Carlo ili Madrid, a možda i Indijan Vels ako Rafa ode na USA turneju) gde će Nadal dobiti priliku da vidi iz prve ruke gde je u odnosu na Novaka, spremi novu ili dotera staru taktiku...


    Zaista fascinantan period teniske istorije kome smo svedoci, i što je još lepše, naš čovek je deo toga. Uživajmo!
    (mickeyrs, 29. januar 2019 18:40)

    # Link komentara

  78. Ovo je besmisleno, cak i neozbiljno. Sta je sa ostalim igračima !? Pa neće ti niko unapred predati mec koji treba da se igra na proleće :)
    (kimiko, 29. januar 2019 18:16)

    Tvoj komentar je besmislen koliko igrača osim Nadala i Novaka može do titule ja ne vidim nikog drugog od starije generacije tu su Federer Marej i Wavinka ali znamo u kakvom su stanju oni a Federer nije ni siguran da će da igra a od mladih jedini šljaker je nepouzdami Thiem.
     (Nebojša, 29. januar 2019 18:33)

    # Link komentara

  79. Zeznuce ga Nadal. Ispasce u 1/4 od Tima npr.
     (Ayala, 29. januar 2019 18:33)

    # Link komentara

  80. @boban
    Ne bi ga dobio nole svejedno..
    Wawrinku je jako tesko pobijediti kad je u onom svom beast modeu..
    Mislik da je Wawrinka jedini tenisac kojeg nitko ne moze pobijediti kad igra na 100%
    Samo na njegovu zalost ,to se dogodilo par puta..i na Novakovu zalost,uvijek bas protiv njega..
    (Rafa30, 29. januar 2019 18:28)

    # Link komentara

  81. Koliko vidim ne postoje turniri izmedju dva GS, svi su se odmah prebacili na RG. Polako ljudi, ima vremena do RG i nove titule.. Cim je najbolji, velicaju ga i pricaju o rekordima, cim izgubi 2-3 turnira u ranoj fazi, onda kaci reket o klin, jedi meso, pusti gurua, ne brukaj se..
    (Tamara, 29. januar 2019 18:28)

    # Link komentara

  82. Imam jednu zanimljivu anegdotu da vam ispricam.Sad vec davnog 30.jula 2006.godine,igralo se finale ATP turnira u Umagu.Ja sam bio u nekoj poseti u Beogradu i uvece ukljucio da gledam finale.Sastajali su se tada perspektivni Novak Djokovic i meni,pretpostavljam i vecini nepoznati Stanislas(ne Stan,tada nije bio iskompleksiran svojim slovenskim poreklom)Vavrinka.Djokovic je nedelju dana pre osvojio prvi turnir ikad,u Amersfortu i usao medju top 30 na svetu!Prvi set,6:6,uslo se u taj-brejk i kod 3-1 za Nokicu,pao na zemlju,i predao je.Posle je rekao da je imao problema sa disanjem.Dobro se secam,da sam bas bio razocaran u tom trenutku i da sam mislio tacno ovako u sebi:"Eh,koja steta,ko zna kad ce ovakva prilika opet da se pruzi da uzme ponovo turnir!Steta,pobedio bi Vavrinku,igrao je odlicno!".Ljudi,ko je tog 30.jula 2006.godine mogao da pomisli da zalim sto nije osvojio obican turnir srednje kategorije,za tenisera koji ce 13 godina kasnije imati 15 Grend Slemova i jurisati nezadrzivo ka zvanju najboljeg ikad u tenisu!!!!!!!!To je,ne zaboravite 2006.godina,jek Federerove dominacije tenisom i sa vec ozbiljnim Nadalom na sceni (osvojio prvi Rolang Garos,godinu dana ranije 2005.).Koliko sam se samo puta setio te veceri od 2011.godine do danas,kad je pocela Djokoviceva era,i koliko puta se sam sebi smejem,sta sam ja tad pomislio i za cim zalio,kao da nikad vise nece igrati ni finale negde!!!Ali,ko je tad uopste mogao i da pomisli da gleda uskoro najveceg ikad u ovom sportu???!
    (Xnodeh, 29. januar 2019 18:24)

    # Link komentara

  83. Sad svi pričaju o finalu na RG Nadal i Novak... A onda dođe neki Isner i dobije nekog od njih u tri taj brejka... Ili poludi neki od ovih mladih... imaju njih dvojica ozbiljnu konkurenciju do finala. A gde je Federer pa Čilić pa Zverev...A i žreb može da pokvari to finale. Ja mislim da su šanse da se to finale desi oko 15%.
     (Iskreni lažov, 29. januar 2019 18:22)

    # Link komentara

  84. Ma on sve zna. I sta Nivak jedva ceka. Mnogo je pametan. Samo kada bih prestao da lupeta.
    (Mika, 29. januar 2019 18:18)

    # Link komentara

  85. Novaku bi najpametnije bilo da ohladi glavu od svih ovih spodoba koji mu sigurno ne misle dobro i voleli bi da ljosne prvom prilikom, nego je Nole na zemlji pa ce iskulirati. Sljaka je daleko jos uvek!
    (anica, 29. januar 2019 18:18)

    # Link komentara

  86. Ovo je besmisleno, cak i neozbiljno. Sta je sa ostalim igračima !? Pa neće ti niko unapred predati mec koji treba da se igra na proleće :)
    (kimiko, 29. januar 2019 18:16)

    # Link komentara

  87. Prica se o Novaku i Nadalu a Federer uveliko se sprema za sljaku, jer misli neko da ce se tako lako predati, malo pre sam gledao online trening. Dok neko slavi neko trenira.
    (O.T.A.N., 29. januar 2019 17:34)

    Jel' trenira u dzenperu, mislim, za svaki slucaj.Samo da ne pretera, stigle godine.
    (Aco, 29. januar 2019 18:12)

    # Link komentara

  88. Rekao je da pobedi Nadala i osvoji Roland Garos, sto Novak nije uradio do sad.
     (Cicipas, 29. januar 2019 18:12)

    # Link komentara

  89. A o rodji - ni reči!!!
    (ahahahahaaaa~, 29. januar 2019 18:10)

    # Link komentara

  90. Jeste ga dobio pre par godina kao sto neko rece pa izgubio od Vavrinke.Da,ludog Vavrinke jer ono sto je tad igrao Vavrinka je nadrealno bilo,takav je igrac on(kad mu je nalet kao blesav udara i pogadja),moze da se poredi sa ovim sto je Novak pokazao na AO.E sad,poenta je da je Novak u stanju da u FINALU dobije Rafu na RG,mozda i najveci izazov jer je Federera dobio na WB.U tom smislu.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (reflektor, 29. januar 2019 17:24)

    Ma dobio bi ga Novak da nije igrao 4 dana za redom. Protiv Nadala u cetvrtak, pa Mareja u petak i subotu, pa Vava u nedelju. A Vava igrao petak i nedelju, a dva dana odmarao. Novka je imao snage samo za prvi set koji je dobio. Da je imao bar jedan dan odmora dobio bi ga No1e 3:0.
    (boban, 29. januar 2019 18:08)

    # Link komentara

  91. Prica se o Novaku i Nadalu a Federer uveliko se sprema za sljaku, jer misli neko da ce se tako lako predati, malo pre sam gledao online trening. Dok neko slavi neko trenira.
    (O.T.A.N., 29. januar 2019 17:34)
    Gledas online trening, a od skole imas veliki odmor
    (Kosta, 29. januar 2019 18:06)

    # Link komentara

  92. Ne čeka ništa, sve je dočekao i red je da uživa u životu.
     (Sloba, 29. januar 2019 18:06)

    # Link komentara

  93. @Terry

    "zato sto se naosvajao titula u najsabijoj eri ikada, posle penzionisanja Samprasa i Agasija"

    Zasto se onda nas nole nije naosvajao GS titule kao sto je Nadal osvojio 5-6 GS titula u toj najslabijoj eri ikad od 2005 do 2010?

    Jednostavno nije bio dovoljno kvalitetan za tu eru tenisera.
    (dr. Roddick, 29. januar 2019 18:05)

    # Link komentara

  94. Naravno...
    Pa jas o je da je nabrijan na sljaku..
    I Nole je trenutno veliki favorit da pobijedi Nadala na toj podlozi..
    Meni se cini ,da bi Nadalu najpametnije bilo da se pretvara ozlijedjen i ne igra sve do Monte Carla..
    A to bi mu dalo vremena da se pripremi mozda i za najbitniji period u nastavku karijere..
    Ionako mu Indianwells i Miami nista ne znace..
    Jer ako sad dozvoli Noletu da uzme French open i da uhvati zalet,gotovo je..
    Nole ce uzeti sljedecih 5 slamova..
    I to govorim kao najveci Rafin fan..
    U ovom trenu
    Dajem novaku 60% sanse da osvaja French open
    (Rafa30, 29. januar 2019 18:05)

    # Link komentara

  95. Не треба Новак да слуша ово прогнозе,и не треба да буде никакав осветник,већ треба настави вредно да тренира.Треба максимално да се поштује Надала,јер је на шљаци задао доста удараца Новаку.Улугу фаворита препустити Надалу.
     (побро, 29. januar 2019 18:02)

    # Link komentara

  96. Jel Federer dobio nekad Nadala na sljaci? I on goat? hahahaha...
    (Darco, 29. januar 2019 17:18)

    Da, na mastersu u Hamburgu 2007 god.

    Roger Federer - Rafael Nadal (2)2-6 6-2 6-0
    (Ditman, 29. januar 2019 17:57)

    # Link komentara

  97. Moguće je da Novak ima osećaj kako može da dobije Nadala na šljaci i na RG, ali to je sasvim normalno kad igraš tenis kako ga on igra. Samopouzdanja da nema ne bi tako pobeđivao. Ipak, daleko je taj famozni RG, ima posla Nole i pre toga. Mastersi na američkoj turneji donose nove izazove, treba da ovu formu zadrži do tada i osvoji što više bodova na ta dva turnira pre sezone na šljaci. Trebaće mu zaliha zbog drugog dela sezone a znamo šta sve brani tada. Srećom, ne brani ni na šljaci puno bodova, tu su mastersi u Monte Karlu, Madridu i Rimu. Mislim da ako ostane zdrav i posvećen treningu, može relativno lako ostati na prvom mestu ATP liste celu godinu. Jedva čekam da počne šljaka pa da vidimo gde je ko i koliko vredi.
    (Zdenko, 29. januar 2019 17:55)

    # Link komentara

  98. Novak i ti se ipak mnogo razlikujete
     (vlada, 29. januar 2019 17:52)

    # Link komentara

  99. Ako igra kao u finalu i polufinalu AO, Novak može da igra i na klikerima i opet bi svakoga pobedio.
    (Džoni, 29. januar 2019 17:45)

    # Link komentara

  100. (O.T.A.N., 29. januar 2019 17:34)

    Malopre se pise spojeno a kad hoces nesto da pitas pises jel a ne jer. Drago mi je sto svi nepismeni Novakovi hejteri.
     (Simi, 29. januar 2019 17:42)

    # Link komentara

  101. double double Nole slem?
     (neka najduhovitiji komentar pobedi, 29. januar 2019 17:38)

    # Link komentara

  102. Od 2011 je 7:7 na šljaci Nole vs Nadal
     (da, 29. januar 2019 17:38)

    # Link komentara

  103. Bože ovog čoveka,on je opterecen sa Novakom...pusti Noleta da uživa i odmara..jeste,jedva čeka da ga pobedi,a vec ga 28 puta pobedio...
     (Duh sa sekirom.., 29. januar 2019 17:38)

    # Link komentara

  104. Nole kako ove, tako i narednih 4-5 godina osvaja sve GS-ove, ako bude zdrav. To je svima jasno...
     (Zika-Testera, 29. januar 2019 17:37)

    # Link komentara

  105. Dokle god vi "što samo pitate" ne popiz....
     (Sava964, 29. januar 2019 17:36)

    # Link komentara

  106. Ma sta zna eurosport kanal, Vilander je jedna teniska neznalica!? 
    (Jumko, 29. januar 2019 17:10) 

    Konacno i tebi da dodje iz .. u glavu.
    (Czv, 29. januar 2019 17:24)

    Haahahahhaha
     (Bre, 29. januar 2019 17:35)

    # Link komentara

  107. Prica se o Novaku i Nadalu a Federer uveliko se sprema za sljaku, jer misli neko da ce se tako lako predati, malo pre sam gledao online trening. Dok neko slavi neko trenira.
     (O.T.A.N., 29. januar 2019 17:34)

    # Link komentara

  108. Jel Federer dobio nekad Nadala na sljaci? I on goat? hahahaha...
    (Darco, 29. januar 2019 17:18)

    Nije nikad ali nije zbog toga goat vec zato sto se naosvajao titula u najsabijoj eri ikada, posle penzionisanja Samprasa i Agasija i pre pojavljivanja Nadala i Federera. Zbog toga svako ko se malo razume u tenis Federera ne smatra najvecim.
     (Terry, 29. januar 2019 17:32)

    # Link komentara

  109. "Da. Pobedio Nadala koji nije licio na sebe posle povreda silnih koje je imao. Ako se ne varam posle RG je pauzirao dugo"
     (Flik, 29. januar 2019 17:12)

    -takticke pauze prijatelju, takticke. I Roki preskace sta mu ne odgovara, pa i Rafajlo veli, pa koja sam ja **dala da se cimam po svim turnirima i podlogama. kako je uvek pred sezonu sljake zdrav&citav i na 300 na sat. Videli smo kako su se mucili mukice Delpo i Mari. Kako je bilo pre par godina? posle 6 mesecne pauze ("povrede"), sve je cistio pred sobom i vratio na 1. mesto....
    (majtimajk, 29. januar 2019 17:32)

    # Link komentara

  110. Nolomani, da li vam i dalje smeta Djokovicevo davanje srca publici i zasto ne!?
    (Jumko, 29. januar 2019 17:22)

    Kako si prezivao sedmu rekordnu titulu Novaka na AO?
     (Car, 29. januar 2019 17:30)

    # Link komentara

  111. Jeste ga dobio pre par godina kao sto neko rece pa izgubio od Vavrinke.Da,ludog Vavrinke jer ono sto je tad igrao Vavrinka je nadrealno bilo,takav je igrac on(kad mu je nalet kao blesav udara i pogadja),moze da se poredi sa ovim sto je Novak pokazao na AO.E sad,poenta je da je Novak u stanju da u FINALU dobije Rafu na RG,mozda i najveci izazov jer je Federera dobio na WB.U tom smislu.
     (reflektor, 29. januar 2019 17:24)

    # Link komentara

  112. Ma sta zna eurosport kanal, Vilander je jedna teniska neznalica!?
    (Jumko, 29. januar 2019 17:10)

    Konacno i tebi da dodje iz .. u glavu.
     (Czv, 29. januar 2019 17:24)

    # Link komentara

  113. Me verujem da jedva čeka, ali verujem da očekuje i misli da je došao i trenutak fa pobedi Nadala u finalu RG. Medjutim, do tad ima dosta da se igra. Za Novaka bi bilo pametno da izbegne duele sa Nadalom na mastersima na šljaci i prepusti Nadalu nervozno iščekivanje.
     (mr, 29. januar 2019 17:23)

    # Link komentara

  114. Jel Federer dobio nekad Nadala na sljaci? I on goat? hahahaha...
    (Darco, 29. januar 2019 17:18)
    Добио је, али не на РГ. Али није освојио РГ док се још није појавио Рафа, а био је тада најбољи.
     (Гиле, 29. januar 2019 17:22)

    # Link komentara

  115. Imas istog sponzora i hvališ ga svim silama..
    (room 1408, 29. januar 2019 17:11)

    Pa govorio sam ja da je Vilander pristrasan i da mu se ne može verovati.
    (O.T.A.N., 29. januar 2019 17:22)

    # Link komentara

  116. Nolomani, da li vam i dalje smeta Djokovicevo davanje srca publici i zasto ne!?
     (Jumko, 29. januar 2019 17:22)

    # Link komentara

  117. A ako je neko i ranije razbijao na sljaci to je Novak. Pa i na RG takodje. Nekada i na vise turnira zaredom.
     (Rocky, 29. januar 2019 17:20)

    # Link komentara

  118. Zasto mora sve da bude vest sto izjavi Vilander!?
     (jeste, 29. januar 2019 17:20)

    # Link komentara

  119. Iskreno bez trolovanja mislim da nemo ze djokovic zadrzati ovakav nivo forme.da igra ovako stalno gubio bi 1 mozda 2 meca godisnje protiv nekog nalozenog.jednostavno nekoliko puta u zivotu se odigra ovako.sutra da se igra rg pocistio bi nadala.medjutim za 4 meseca se svasta moze izdesavati.
    (Bazan, 29. januar 2019 17:20)

    # Link komentara

  120. Djokovic ako uzme RG jedini teniser sa po dve i vise titula na svakom gren slemu. Jos jedan rekord idemo!
     (Kasper, 29. januar 2019 17:20)

    # Link komentara

  121. Zeza malo Vilander, ali samo ga motivise haha...Ja mislim da je za Novakove rezultate dobrim delom zasluzan i Vilander svojim izjavama tokom turnira :)
    (dusan, 29. januar 2019 17:19)

    # Link komentara

  122. Jel Federer dobio nekad Nadala na sljaci? I on goat? hahahaha...
     (Darco, 29. januar 2019 17:18)

    # Link komentara

  123. Vec je pobedio nadala u polufinalu pa izgubio od wawrinke
    (Vlasta, 29. januar 2019 17:06)

    Ne, Novak je pobedio Nadala u četvrtfinalu 2015. pa je izgubio od Vavrinke u finalu. Novak može i ove godine da ga dobije, šanse su bar 50:50.
    (srle, 29. januar 2019 17:18)

    # Link komentara

  124. Kladis se na sigurno a?! :-)
     (Rocky, 29. januar 2019 17:18)

    # Link komentara

  125. 11 titula na RG :O neverovatna brojka kad uzmete u obzir da neki od najboljih tenisera ikada nemaju toliko GS ukupno... Uglavnom navijam za noleta da uzme RG pa da kompletira opet Nole slam i usput da postane jedini teniser u istoriji koji je uzeo svaki grand slam najmanje 2 puta :) ajmo nole
    (nemanjaa96, 29. januar 2019 17:17)

    # Link komentara

  126. Novak je pobeđivao Rafu na šljaci više puta pa i na RG i to u tri dobijena seta. Zapravo Nole jedini je uspevao da ugrozi Rafu na ovoj podlozi. Soderling jeste dobio Rafu na RG ali Nole i Rafa su se samouništili u Madrudu te godine i jedan i drugi su na RG neočekivano rano ispali. Ostaje žal za 2011 i onaj nesrećni Fonjini koji je predao, Nole ispao iz ritma pa ga Rođa izbacio u polufinalu.
     (šetač, 29. januar 2019 17:17)

    # Link komentara

  127. Svaki dan vesti o Nolu...Dokle?
    (Samo pitam, 29. januar 2019 17:16)

    # Link komentara

  128. Bolje bi bilo da je naslov iz izjave Vilandera: -Novak jedva čeka RG i Rafu na tom turniru u finalu...
     (milutin, 29. januar 2019 17:15)

    # Link komentara

  129. Drao ga je Novak i ranije, Madrid Rim Monte Carlo itd i na Raolan Garosu ga je pocistio 3-0 u cetvrtfinalu
     (Uros, 29. januar 2019 17:13)

    # Link komentara

  130. Pobedio ga vise puta na svakakvim sljakama.
     (ns, 29. januar 2019 17:13)

    # Link komentara

  131. Da. Pobedio Nadala koji nije licio na sebe posle povreda silnih koje je imao. Ako se ne varam posle RG je pauzirao dugo
     (Flik, 29. januar 2019 17:12)

    # Link komentara

  132. Previse razmisljate o Novaku, ne valja vam to.
     (Zizu, 29. januar 2019 17:12)

    # Link komentara

  133. Imas istog sponzora i hvališ ga svim silama..
    (room 1408, 29. januar 2019 17:11)

    # Link komentara

  134. Ma sta zna eurosport kanal, Vilander je jedna teniska neznalica!?
     (Jumko, 29. januar 2019 17:10)

    # Link komentara

  135. Ahahahha pa ko tebe išta pita... Ne bitan si smešni dekice! I ne mora nek uzme 3 GS ove god dosta! i sledeće 3 i eto ga najveći svih vremena!
     (veljko, 29. januar 2019 17:09)

    # Link komentara

  136. U cetvrtfinalu a u polu je Mareja valjda
    (Neko, 29. januar 2019 17:08)

    # Link komentara

  137. Vec je pobedio nadala u polufinalu pa izgubio od wawrinke
    (Vlasta, 29. januar 2019 17:06)

    # Link komentara