- Komentari -
  1. Ono što je gotovo 100 % sigurno je da je Rafa rešio da se uskoro ženi. A zna se da na svadbi, na kojoj će sigurno biti puno zvanica, treba poslužiti i puno hrane, pa je s toga Rafa počeo da skuplja poslužavnike sa turnira :=)
    (Al' se nekad dobro jelo, baš, 29. januar 2019 10:09)

    ali ljudskoj gluposti stvarno nema kraja

    Imam skoro pedeset, upola mladje fizicki, kondiciono mogu dobrano da ostavim kao i dobar deo njih mene naravno, ali ova tastatura se izlaze svakakvom teroru od strane pojedinaca, gore pomenutih slaninara iliti "slaninara".
    Misli malo o tome, pametnice!
    (Novakov sam navijac, 29. januar 2019 20:14)

    # Link komentara

  2. obozavam kad Novak igra napadacki tenis ,cini mi se preko 30 vinera u tri seta ,svaka cast !
    (no name, 29. januar 2019 11:43)

    # Link komentara

  3. Ono što je gotovo 100 % sigurno je da je Rafa rešio da se uskoro ženi. A zna se da na svadbi, na kojoj će sigurno biti puno zvanica, treba poslužiti i puno hrane, pa je s toga Rafa počeo da skuplja poslužavnike sa turnira :=)
    (Al' se nekad dobro jelo, baš, 29. januar 2019 10:09)

    # Link komentara

  4. Prvi koji će samleti Djokovića na šljacu je Tim. Austrijanac je posle Rafe najbolji. To je onaj što se svaki put da 500% protiv Nadala i posle 5 sati sav istrošen i iznemogao dodje pred Djokovica kome je protivnik predao zbog povrede.
     (banjica, 29. januar 2019 09:41)

    # Link komentara

  5. Nisam primetio da je neko pisao ali je Rafa u jednom trenutku reketom promasio CELU loptu?? Da li ste to kod Rafe nekada do sada videli??
    ([link], 28. januar 2019 12:04)

    To što je Rafa "promašio CELU loptu" nije tako retka pojava. Dobro, na betonu nije česta, ali se događa. Dovoljno je da loptica iz bilo kog razloga nepravilno odskoči.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Čula si za Vinču..., 28. januar 2019 12:11)

    Ma to objasnjenje, nije potrebno, znam ja da se to desava. Medjutim nisam to nikada video da se Rafi desava? Da promasi "celu loptu"? Kako to da se desi kada je sa druge strane bas Novak? Bas zbog toga se i desilo, to je moje objasnjenje. Rafa je mentalno labilan jedino kada igra sa Novakom. A na snimku se lepo vidi, da taj odskok nije nista bio neobican, da je neobicno skliznula lopta ili da je pala na liniju pa odskocila drugacije...nema veze to. Novak ima veze sa tim, u Rafinoj glavi. A vala i ja da nekog nisam pobedio od 2013. i taj bi meni bio u glavi...
    ([link], 28. januar 2019 21:12)

    reketom je zakacio nogu, zato je omasio loptu
    (segamega, 28. januar 2019 23:59)


    Jos gore, udario svoju nogu pa promasio loptu? Rafa??
    (111, 29. januar 2019 01:34)

    # Link komentara

  6. Ako se ne varam, Nadal je imao poslednji servis gem na meču, mislim da je Novak osvojio prvi poen tad, ili sledeći - pomislila sam da ako mu oduzme servis za osvajanje meča, Nadal će teško moći to da zaboravi ikada.
    (leja, 29. januar 2019 01:27)

    # Link komentara

  7. RN.....Od koga je izgubio te dve.
    (Gaja, 28. januar 2019 18:11)

    Jednu od Soderlinga, kojeg je nakon toga dobio Federer. Da nije bilo Soderlinga Federer nikada ne bi uzeo Rolan Garos!
    Drugu od Noleta, u četvrtfinalu 2015. 3:0
     (Ćorava posla, 29. januar 2019 01:21)

    # Link komentara

  8. novak je bas specialno dobro nacitao rafinu igru i nije pravio greske kao na wimbledonu gde mu je bio dosta blizu.Novak je sigurno usao u glavu nadala koji,ce imati još veci strah u parizu i ako nadal nebude nasao neko oruzje moze se desiti,da vidimo reprizu australie.jedina stvar koja moze zaustaviti novaka je tezak duel u polufinalu kao sto je bio primer kad je 2.dana igrao brutalan tenis sa britancem murreyom i mislim,da je to bilo pravo finale jer onako iscedjenog novaka dobio bi mozda i neki amater a ne warvinka.u parizu se moze desiti,da uzme pariz cak i dominik tim koji je dobio nadala ba pesku
    (slaviša šmigič, 29. januar 2019 00:25)

    # Link komentara

  9. mikli nadal je bio i vise nego na 100.posto on nije izgubio niti 1.set od bilo kog igraca pre finala to sto je izgledao tebi kao,da je na 50.posto to nije niti,do mene,tebe a bogami niti do nadala jednostavno nadalova igra tzuzetno lezi novaku.ako budemo gledali paris podseticu,da je i tamo moguce,da se sve zavrsi u 3.seta.nadal je kondiciski spremniji ali mu novak nedozvoljava nikako,da se namesti na udarac dok nadal ostale gazi lagano 3 prema 0 upravo suprotno je kad se sretnu medjusobno a bogami usao mu novak u glavu kao nikome dosad.nadal je malo krijuci uvek imao strah pred novakom.
    (dregs, 29. januar 2019 00:08)

    # Link komentara

  10. Nisam primetio da je neko pisao ali je Rafa u jednom trenutku reketom promasio CELU loptu?? Da li ste to kod Rafe nekada do sada videli??
    ([link], 28. januar 2019 12:04)

    To što je Rafa "promašio CELU loptu" nije tako retka pojava. Dobro, na betonu nije česta, ali se događa. Dovoljno je da loptica iz bilo kog razloga nepravilno odskoči.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Čula si za Vinču..., 28. januar 2019 12:11)

    Ma to objasnjenje, nije potrebno, znam ja da se to desava. Medjutim nisam to nikada video da se Rafi desava? Da promasi "celu loptu"? Kako to da se desi kada je sa druge strane bas Novak? Bas zbog toga se i desilo, to je moje objasnjenje. Rafa je mentalno labilan jedino kada igra sa Novakom. A na snimku se lepo vidi, da taj odskok nije nista bio neobican, da je neobicno skliznula lopta ili da je pala na liniju pa odskocila drugacije...nema veze to. Novak ima veze sa tim, u Rafinoj glavi. A vala i ja da nekog nisam pobedio od 2013. i taj bi meni bio u glavi...
    ([link], 28. januar 2019 21:12)

    reketom je zakacio nogu, zato je omasio loptu
    (segamega, 28. januar 2019 23:59)

    # Link komentara

  11. Kako se samo usudio da pomisli da moze da pobedi coveka koji ima skor 86-2 na Roland Garosu.
    (RN, 28. januar 2019 16:57)

    Možda zato što ga je već jednom oplevio na RG sa 3:0 u četvrtfinalu 2015 (Đoković-Nadal: 7–5, 6–3, 6–1).
    (Spyderco, 28. januar 2019 23:10)

    # Link komentara

  12. Apsolutno nema sanse, naravno da je sve moguce, setimo se samo Vimbldona, jedna/dve lopte.

    "Nema sumnje da je Rafa bio slab, da li je to zato što ga je Novak terao ili ne, promašivao je mnogo udaraca."

    Naravno da je zato sto ga je Novak terao. Bila bi steta da Novak ne naplati u ovakvoj formi/igri propuste iz prethodne decenije.
    (gema, 28. januar 2019 21:49)

    # Link komentara

  13. Nisam primetio da je neko pisao ali je Rafa u jednom trenutku reketom promasio CELU loptu?? Da li ste to kod Rafe nekada do sada videli??
    ([link], 28. januar 2019 12:04)

    To što je Rafa "promašio CELU loptu" nije tako retka pojava. Dobro, na betonu nije česta, ali se događa. Dovoljno je da loptica iz bilo kog razloga nepravilno odskoči.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Čula si za Vinču..., 28. januar 2019 12:11)

    Ma to objasnjenje, nije potrebno, znam ja da se to desava. Medjutim nisam to nikada video da se Rafi desava? Da promasi "celu loptu"? Kako to da se desi kada je sa druge strane bas Novak? Bas zbog toga se i desilo, to je moje objasnjenje. Rafa je mentalno labilan jedino kada igra sa Novakom. A na snimku se lepo vidi, da taj odskok nije nista bio neobican, da je neobicno skliznula lopta ili da je pala na liniju pa odskocila drugacije...nema veze to. Novak ima veze sa tim, u Rafinoj glavi. A vala i ja da nekog nisam pobedio od 2013. i taj bi meni bio u glavi...
    (www.com, 28. januar 2019 21:12)

    # Link komentara

  14. Teniski Bog.
     (kontraverznjak, 28. januar 2019 21:07)

    # Link komentara

  15. Nadal do finala nije izgubio servis ni set, dodje Djokovic i ne da mu ni brejk, na kom je nivou tenisa Novak ustvari???
    (Damir, 28. januar 2019 11:42)

    Tenis je i psihološka igra, Nadal se plaši Noleta, to je očigledno.
     (Stolar, 28. januar 2019 19:12)

    # Link komentara

  16. Nadal ima uvek šansu da kompletira kolekciju poslužavnika.
     (Stolar, 28. januar 2019 19:09)

    # Link komentara

  17. Ima sanse protiv Nadala na sljaci kao i opozicija na mogucim potencijalnim ovogodisnjim izborima protiv Prvorodjenog...Nazalost!
    (AKapulko
    Sanse Djokovic:opozicija 100:0
    (Red, 28. januar 2019 18:59)

    # Link komentara

  18. Naum Aum
    (vidim, 28. januar 2019 18:55)

    # Link komentara

  19. Tek ce ga Noleterminator na RG razbiti...nece patike ni oblaciti igrace u isusovkama...
     (poznavalac, 28. januar 2019 18:32)

    # Link komentara

  20. Novak je bolji od Rafe na svakoj podlozi.Nole ima odlicnu igru i na sljaci.Nadal je postao rutina!Ima igru za Nadala i to je to.
     (zex, 28. januar 2019 18:26)

    # Link komentara

  21. Novak je postao zid.
    (Brother Cavil, 28. januar 2019 18:22)

    # Link komentara

  22. Ima sanse protiv Nadala na sljaci kao i opozicija na mogucim potencijalnim ovogodisnjim izborima protiv Prvorodjenog...Nazalost!
    (AKapulko, 28. januar 2019 18:14)

    # Link komentara

  23. RN.....Od koga je izgubio te dve.
     (Gaja, 28. januar 2019 18:11)

    # Link komentara

  24. U ovom njihovom mecu, Novak je istrajao u svojoj taktici i otud ovakav epilog. Ovo nije prvi put, umeo je Novak ovako dominantan biti nad Nadalom i na mastersima sa cvrstom podlogom, pa i na sljaci kad nisu igrali dnevne termine. Nadal je za Novaka opasan samo na jako visokim temperaturama i kada je izlozen direktnom suncu i pri tom nebitna je podloga.

    Novakova taktika sa Nadalom nije da gadja uglove po svaku cenu, vec samo onda kada ce to biti viner, jer loptu koju Nadal stigne u uglu, dolazi do prilike da vrati neodbranjiv udarac, jer mu je u toj poziciji teren otvoren i Novak ga ne moze dovoljno dobro pokriti. Zato se Novakova razmena sa osnovne linije bazira na slanju dubokih lopti koje idu pod noge Nadalu i strpljivo cekanje prilike za slanjem vinera, jer takvom igrom, Novak nadalu ne daje priliku da se razmase i salje svoje ubitacne forhende.
    Nadal je bio na 100%, ali je Novak kao niko vican da neutralise sva Nadalova oruzija.
    Ovakvog Novaka kada je blizu 100%, mogao bi pobediti jedino spoj Nadala i Andersona u jednom igracu, a takav bi mozda mogao postati Karen Kacenov, kada bi se tenisu posvetio koliko Novak, a to je vec veoma tesko.
    (Dott, 28. januar 2019 17:58)

    # Link komentara

  25. Upste nije bila prica o mesu vec o masnocama uopste, Novak je presao na vegansku ishranu i prvi uslov je bio da krene da unosi proteine, bilo kakve masnoce, dovoljno je videti Vajdu uz Novaka i video se napredak. Doticne persone vise nema u boksu sto je vrlo ohrabrujuce. Ne pije vam vodu da prica osudjivanja vecine koja je primecivala da je Nole potonuo, smesni su izgovori da je u pitanju bila samo povreda, cinjenice se lako pobijaju, a tek ovo o izvinjavanju...smesno!
    (anica, 28. januar 2019 12:43

    Anice ako cemo realno promenila si plocu . Ovde sad pominjes masnoce , a ne meso . Prica je bila iskljucivo o mesu . Dobro se secam slanine, cvaraka i ostalih djakonija koje je prestao da jede. Secam se optuzbi kako ga je Jelena naterala da kljuca itd. I dalje radi sa Imazom iako je istina da ga na u boksu . Sa njim je radio i pre toga . Znaci i 2015. kada je imao najvise uspeha radio je sa njim.
    Vecinu ne osudjujem zato sto su govorili da je Novakov pad uzrokovan povredom , nego zbog mesa i Spanca. I dalje sve isto , a uspesi su tu. Priznajem da je jedino promenjeno sto Imaza nema u boksu. Cak i Novak ovo tvrdi u svojim intervjuima kao onaj koji je dao posle US opena.
    Izgleda da je tebi lakse da nadjes opravdanje da je sve bilo zbog nekog drugog.
    (Sasa, 28. januar 2019 17:34)

    # Link komentara

  26. на шљаци у паризу надал је другачији проблем . он је 11-оструки шампион и само будала га не би поштовале. он је фаворит и посебно опасан ако је сунчан и сув дан...ко познаје надалову игру зна зашто ово спомињем. мада наравно новак има велику шансу. рекао бих 6-4 за надала ако би играли десет пута.
     (рајко, 28. januar 2019 17:23)

    # Link komentara

  27. Mikii, 28. januar 2019 14:36)
    Ta priča o procentima ne pije vodu. Kada ne izgubiš set ili sve oderes ubedljivo na kako se oni zvali nisu u polufinalu slučajno ti si odnosno Nadala najspremniji tog momenta. Da li je to 100 200 ko će ga znati kada je protivnik korak ili dva ispred. Moj utisak je da kada Novak video dranje Nadalovo u polufinalu da je rekao sebi da i on to može i mora. Zato je najbolji. Shvataš, glava mozak
    (Nenad, 28. januar 2019 17:23)

    # Link komentara

  28. Dobro vece.
    Nisam gledao finale ali su mi kolege su mi rekle da se novak igrao s njim i dodali da ga je poslao kuci za pola sata...
    Mislim da ga ni dva nadala na sljaci ne mogu pobediti...
    Pozz
     (Vladimir, 28. januar 2019 17:15)

    # Link komentara

  29. Kako se samo usudio da pomisli da moze da pobedi coveka koji ima skor 86-2 na Roland Garosu.
    (RN, 28. januar 2019 16:57)

    # Link komentara

  30. Milsim da samo tu Djoka nema sanse, na tri seta dobiti Nadala na sljaci je skoro nemoguce! Jednom je uspio ali u ranijoj fazi, ali dobiti ga u finalu RG tesko! Realno.
     (Banjaluka, 28. januar 2019 16:34)

    # Link komentara

  31. Uostalom i sam Nadal je rekao da ne veruje da bi imao šanse i da je bio na 100% mogućnosti.
    (gao, 28. januar 2019 13:29)

    Dakle, covek je i sam rekao da nije bio na 100% mogucnosti. To je upravo ono sto zelim da kazem, da vas nerazumne urazumim. Ali, ne vredi :)
    (Mikii, 28. januar 2019 14:38)

    To znači samo da bi meč duže trajao.
     (Druško, 28. januar 2019 16:25)

    # Link komentara

  32. Interesantno,znate li kolika je kvota da Nole osvaja sva 4 GS,samo 12
    (ValterNBG, 28. januar 2019 16:23)

    # Link komentara

  33. (VUK, 28. januar 2019 15:56
    Nemam sta da opravdavam sebe, mozda sam preterala u 10kg, ali 5-6 kg vise ima sigurno, bio je kost i koza, pogledaj samo kakav mu je vrat sad...nikakve gastro savete nisam davala, vec je poslusao savet svog trenera da ubaci bilo kakvo meso u ishranu i masnocu. Za mene je mrsav ali to je moje misljenje i nebitno je ako njemu odgovara ta kilaza u redu...ne znam zasto uvek pokusavas kad mi nesto napises da me osudis da sam gresila u necemu kad uvek stojim iza svojih reci, za razliku od tebe koji nisi jos uvek izneo stav po pitanju Noletove stranputice vec si sad tu kad se vratio.
    Niko njega ne tera da ima 90 kg, ali mozda bi mu jos koje kilo pomoglo dodatno da ojaca.
    (anica, 28. januar 2019 16:23)

    # Link komentara

  34. Pa Rafa jeste na 100% u ovom trenutku.Ne kazem da je 100 % kao pre 8-9 godina ali on bolje od ovoga ne moze.Jednostavno promenio je stil igre jer telo ne moze vise izdrzati onakav stil od pre 8-9 godina tako da sada igra ofanzivnije i skracuje poene i to odgovara Novaku.Veci otpor nece moci da pruzi od ovoga na betonu i travi.Na slaci malo jaci ali je opet Novak i na sljaci veliki favorit.
    (dush, 28. januar 2019 15:47)

    Varas se, decko. Moze on znatno bolje, samo da udje u ritam i podobija par tezih meceva. Kontinuitet igara bez povreda, pa ces videti. Uglavnom, brzo ce RG.
     (Mikii, 28. januar 2019 16:10)

    # Link komentara

  35. Rafa je poslednji put pobedio Novaka na betonu 2013. godine. Od tada su odigrali 8 mečeva i Rafa je samo jednom uspeo da izvuče tie-break (koji je izgubio) i dva puta da izgubi set sa 6:4. Sve ostale setove je deklasiran kao i na ova tri na AO. Dakle, ukupno 17:0 za Novaka u setovima, od kojih je 14 bilo deklasiranje, dva rutinska i jedan tie-break. Osim setova i gemova, Nole je sada uveo novo pravilo da nema ni poena, barem na Novakov servis, jer je Rafa u prvom setu osvojio čak jedan. Uskoro će mu ukinuti poene i na Rafin servis. U međuvremenu ga je pobedio i u jedinom meču na travi, dok je na šljaci 4:3 za Novaka. Zaista deluje nestvarno da, gledajući ove podatke, neko može da tvrdi da je Nadal bolji teniser. Normalan čovek bi, gledajući ove podatke, mogao jedino da se zapita da li je Nadal uopšte teniser ili neki lik u prolazu koji je nesrećnim sticajem okolnosti naleteo Novaku na zicer.
    (Dusan, 28. januar 2019 16:08)

    # Link komentara

  36. "Dakle, covek je i sam rekao da nije bio na 100% mogucnosti. To je upravo ono sto zelim da kazem, da vas nerazumne urazumim. Ali, ne vredi :)
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Mikii, 28. januar 2019 14:38)"
    Ali on vise nikada nece biti na "100%", ovo sada je njegov (sadasnji) maksimum (100%). Ako bude nastavio da igra stilom kao nekada, zavrsice u invalidskim kolicima. Kako to ne razumes?!
    (Mrmot, 28. januar 2019 16:07)

    # Link komentara

  37. @anica ... najbolji teniseri sveta su rekli posle jučerašnjeg finala ,da nisu nikada videli da neko tako jako udara loptu u kontinuitetu i dugim razmenama. Nije poenta u mišićnoj masi. Stvar je u tehnici i kretanju. Novak je defanzivac , gde je dobro kretanje iza osnovne linije 80% odrađenog posla. Tu nepotrebna masa bi mu samo smetala.A 10kg si izmislila da opravdaš svoju solidarnost sa gastro savetnicima od pre godinu dana. Koliko je to sve smetalo Novaku , možeš pogledati u intervju koji je dao posle New Yorka , gde se osvrnuo na nekorektnost medija u vezi njegovog privatnog života u vreme rezultatske krize i oporavka posle operacije.Dotakao se ishrane i jasno rekao : da se od 2007 godine uz manje modifikacije ISTO hrani .Da poslednjih 10 godina kilaža mu varira u rasponu maksimalno do 2,5 kg. I da u ovom trenutku ima isto kg kao i pre godinu dana !!! A što se Serene tiče , izvini Anice , ali to je drugi sport. Ne može to da se poredi sa Novakom,Federerom i Nadalom. Snaga Novaka je upravo u elastičnosti i brzini .To mu sve daje mogućnost da ima više vremena da donese odluku o izboru udarca. Novak ne bi trebalo ništa da menja i dodaje . Samo da je zdrav. Sve ostalo dolazi samo po sebi kao rezultat najvećeg kvaliteta koji poseduje među aktivnim teniserima .
     (VUK, 28. januar 2019 15:56)

    # Link komentara

  38. Uostalom i sam Nadal je rekao da ne veruje da bi imao šanse i da je bio na 100% mogućnosti.(gao, 28. januar 2019 13:29)Dakle, covek je i sam rekao da nije bio na 100% mogucnosti. To je upravo ono sto zelim da kazem, da vas nerazumne urazumim. Ali, ne vredi :)
    (Mikii, 28. januar 2019 14:38)Pa Rafa jeste na 100% u ovom trenutku.Ne kazem da je 100 % kao pre 8-9 godina ali on bolje od ovoga ne moze.Jednostavno promenio je stil igre jer telo ne moze vise izdrzati onakav stil od pre 8-9 godina tako da sada igra ofanzivnije i skracuje poene i to odgovara Novaku.Veci otpor nece moci da pruzi od ovoga na betonu i travi.Na slaci malo jaci ali je opet Novak i na sljaci veliki favorit.
    (dush, 28. januar 2019 15:47)

    # Link komentara

  39. @CroFed

    I ako ispuni taj preduslov od najviše osvojenih GS, opet ćemu mu nešto faliti, a to je harizma koju je imao Ivanišević, zar ne!?

    Nećete mu nikada priznati da je najbolji i ako predje 20.
    (STEVO, 28. januar 2019 15:43)

    # Link komentara

  40. Kako se samo usudio da misli da moze da pobedi KRALJA SLJAKE!
    (RN, 28. januar 2019 15:36)

    # Link komentara

  41. Da budemo iskreni Rafa ne igra bas kao 2008-2010 ali je opet na zavidnom nivou,mozda 80-90% od onoga sto je bio.Razlog su godine i povrede ali to je posledica njegovog stila igre.Rafa da nije imao takav stil ne bi imao ni 7-8 grand slams.Dok je bio mladji on je trosio svoje telo do iznemoglosti,tako da je shvatio da mora da skrati poene i igra agresivnije,ali to ne prolazi kod Novaka.Rafa i nece moci da igra bolje nego sada tako da je Novak prvi favorit na Rolan Garros.Rafa ako se vrati starom stilu izdrzace mozda jedan turnir i opet pauza 6 meseci.On sam zna da je zavrsio sa Grand Slams jedino ako je bas sretan da Novak ne igra ili da slucajno ispadne od nekog slabijeg igraca sto je nerealno.
    (dush, 28. januar 2019 14:50)

    # Link komentara

  42. Kao prvo da cestitam Novaku na maestralnoj igri.Kao drugo da se izvinim istom jer sam citao komentare posle poraza od Cekinata prosle godine,ja znam da smo mi takav narod ali toliki kontrast to je strasno.Sto se tice Rafine igre on mozda moze protiv svakog sa ovakvom igrom na tvrdoj podlozi osim Novaka.Njegova najveca snaga je prije bila da stane 5 metara iza linije i da vraca sve i ceka priliku za kontru zahvaljujuci svom fantasticnom forhendu.Ovakvom igrom on nemoze dobiti Novaka ni na RG,cak ni Tima ako se nevrati na staru igru.P.S.molio bih ljude da nekomentarisu O.T.A.Na BODIBONDA mikiija jumka jer jedno je konstruktivan dijalog a drugo je trolovanje ili neka patologija.Nekomentarisanje istih bi im bila najveca kazna.
    (Ilija, 28. januar 2019 14:46)

    # Link komentara

  43. Rafa je do juče imao šansu da osvoji sve GS dva ili više puta.
    Nije je ni mogao iskoristiti kad je na drugoj strani imao Nola.
    Da je bio neko drugi, on bi danas slavio...
    Sad Nole ima šansu da to učini u Parizu. I učiniće. Poseban bi
    bio doživljaj da se Rafa nađe u završnom. Nebi ni tu imao šta da traži.
     (milutin, 28. januar 2019 14:45)

    # Link komentara

  44. Novak ako bude gubio na gren slemovima ove godine gubice od mladih lavova, a i to tesko, od Nadala i Federera nema sanse da izgubi. Samo da bude 100 zdrav.
     (Zambezi, 28. januar 2019 14:42)

    # Link komentara

  45. Uostalom i sam Nadal je rekao da ne veruje da bi imao šanse i da je bio na 100% mogućnosti.
    (gao, 28. januar 2019 13:29)

    Dakle, covek je i sam rekao da nije bio na 100% mogucnosti. To je upravo ono sto zelim da kazem, da vas nerazumne urazumim. Ali, ne vredi :)
     (Mikii, 28. januar 2019 14:38)

    # Link komentara

  46. Dobro bre druže ohladi malo. Odmah po svim Srbima. Pusti nas da uživamo u sportskom odvaljivanju našeg Ljubimca i to je to. Činjenica je da ti pobediš rezultate sa pripremnih turnira koji se igraju u dva seta. A isto je činjenica da je Nadala pocepao sve protivnike do finala a Dole baš i nije ali se uozbiljio u polu i finalu pa pokazao svoje mogućnosti i prebio pošteno Rafu. E sad na koliko je ko posto ti najbolje znaš ali Nole dugo nije izgubio od Rafe a u Melburnu mu drugi put uzima meru. Aj ne nerviraj se sve najbolje
    (Nenad, 28. januar 2019 13:31)

    Ma ja nemam problem sa tim sto je Djokovic trenutno bolji, niti sam jednog jedinog trenutka doveo u pitanje njegovu pobedu. Meni smeta prica da je Nadal odigrao najbolje ikada na betonu. Neverovatno mi je da postoje ljudi koji stvarno veruju u to :) I to jos pokusavaju da tu nebulozu objasne Nadalovim ubedljivim pobedama protiv Tiafoa, De Minaura, Cicipasa. Dajte, ljudi, on to moze da mlati i povredjen. Na kraju, fora je u tome, druze, sto me ljudi ne shvataju. Cim nesto pomenes sto im nije po volji, odmah drvlje i kamenje.
     (Mikii, 28. januar 2019 14:36)

    # Link komentara

  47. Uzalud mu pozitivni H2H s njima ako neće imati više slamova niti od Rafe niti Rogera. Jasno je da će morati ponoviti još dva puta vanserijske 2011 i 2015!
    (CroFed@@
    Mislim da je GOAT lista naj mjerodavnija....zbir svih uspjeha i ne uspjeha ali i za to treba više od dvije dobre sezone. GS, Master ili H2H, najviše sedmica biti prvi..šta god da bilo bi lijepo da obori što više rekorda ali GOAT je ipak najrelrvantniji.
    (BLuka, 28. januar 2019 14:25)

    # Link komentara

  48. Kako je turnir odmicao tako je Novak napredovao.
    Nadal,ni kriv ni dužan,platio je ceh.Veliki Rafa(zaista to i mislim)je delovao ka neko ko povremeno reket uzima u ruke a radi rekreacije.Ubedjen sam da bi i svako drugi prošao tako ili još gore.Ko je mogao bolje proći?
    Možda neki jaki serveri tipaRaonica,Karlovica....
    Ovaj Novak na Rolangarosu bi bio isto tako brutalan.Nikakve šanse ni tamo Nebi imao Rafa.
    No sacekajmo.Do Frenc opena ima još 5 meseci.Forma varira.
    Ne sumnjam da će Novak sve uraditi da pokupi sve GS(ima sve atribute za to-realno),ja mu to od srca želim,ali i drugi će se sad posebno ostriti za njega.
    (Djed Gavrilo, 28. januar 2019 14:23)

    # Link komentara

  49. Uzalud mu pozitivni H2H s njima ako neće imati više slamova niti od Rafe niti Rogera. Jasno je da će morati ponoviti još dva puta vanserijske 2011 i 2015!
    (CroFed, 28. januar 2019 14:09)

    # Link komentara

  50. Slabije pratim tenis, uglavnom GS-ove, ali primetio bih jednu stvar. Cini mi se da Nadal razvio strah od Djokovica tj od gubljenja finala od Djokovica. Do finala AO, gazio je sve redom, u finalu je izgledao kao jelen kada vidi farove. Za 2h tenisa je imao jednu brejk sansu. Razlog moze biti sto se covek vec 2-3x vraca i uvek naleti na Djokovica u top formi, za razliku od Federera koji u povratku nije imao ni Mareja, ni Rafu, ni Novaka u top formi kao protivnike.
    Ako izgubi finale na RG, tvrdim da ga vise nikada nece dobiti u finalima velikih turnira. Samim tim rivalstvo u okviru velike trojke je gotovo, ostaje samo jedan.
    Jedina nada Rafi za uzimanje GS titula ce biti mladja generacija tenisera, koja uvek moze da iznenadi jedan mec bilo koga, pa i Djokovica, zato sto nema respekta. Ili povratak Pepea.
    (drvobradi, 28. januar 2019 14:03)

    # Link komentara

  51. Kao prvo tačno je da se Novak u Melburnu poigravao sa Nadalom!!!
    Kao drugo nije tačno da Nadal nije u vrhunskoj formi, jer kako tumačiti sve mečeve do finala koje je dobio bez izgubljenog seta!! I kako tumačiti sve najave komentatora koji su u većini davali prednost Nadalu ili su pak potencijalno navijali na njega!!! Posle meča su ostali bez daha i bez komentara, a naročito bez sopstvene kritike!!
    Novak je u vrhunskoj formi bio tek u polufinalu i finalu u Melburnu.
    Najvažnije je to da Novak nije dozvolio Nadalu "da diše", ovo je uradio svojom igrom koja je bila jaka i naročito na visokom intenzitetu non-stop u tom meču!!!
    Posebno važno je da je Novak mentalno mnogo jači od Nadala, a što bi se narodskim rečnikom kazalo "ušao mu je u glavu"!!!
    Tako, da ni u narednom periodu se ne može drugačije očekivati, ako Novak bude u ovoj formi i ne bude povređen!!
    Ne mora ovako da pobedi Nadala u Parizu, dovoljno je da pobedi!!!
    Napred, napred, Novače tako ti Bog pomogao!!!
     (Građanin Kejn, 28. januar 2019 13:59)

    # Link komentara

  52. (Mikii, 28. januar 2019 12:53), da neces da ti se jos izvinjavamo sto je Novak pobedio, sta pobedio, rastimovao Rafu i sto je prestigao Samprasa, alo bre znas li ti ko je Sampras!???? Ajde sjasi vise, dosadio si i Bogu i narodu. Jeste, mi Srbi smo takvi, kurceviti, borbeni, najbolji na svetu, da nismo vec bi odavno otpali na neke hrvate, bosance, montenegrine poput tebe i tvojih... Ajde mrs u cosak i pati niza vrsto...i nadaj se da te ne potrazimo nekad negde a onda ce tvoj pad da bude jaaako bolan...
     (bruder, 28. januar 2019 13:56)

    # Link komentara

  53. A smeškali ste se nakon finala u Parizu i Londonu ? Mnogi govoriše da je izgubio oštricu, da ne zavisi više od njega... Ne, rođaci. Upravo suprotno. Sve zavisi samo od njega. Hoće li da trenira ili neće. Hoće li da osvaja ili neće.
    (mr čović i dr terzić, 28. januar 2019 13:49)

    # Link komentara

  54. (Marina, 28. januar 2019 13:31)

    Maro ti si car :)
    (darko, 28. januar 2019 13:48)

    # Link komentara

  55. Jedna interesntna stvar se desila ovim osvajanjem sedme titule,doskorasnji rekorder gos.Roj Emerson posljednju titulu sestu rekordnu osvojio je 1967god.znaci pune 52 god. je trebalo da bi se oborio taj rekord pa vi sad vidite koliko je tesko osvajati G.S titule.Ovaj rekord je mozda najstariji u sportu uopste.
    (boki, 28. januar 2019 13:47)

    # Link komentara

  56. 2011...2015...2019!!!
     (barre, 28. januar 2019 13:45)

    # Link komentara

  57. A sta cemo sad sa tim sto Nole ne jede meso, m? :D Sad je svima odjednom dobar.
    (Marina, 28. januar 2019 13:31)

    # Link komentara

  58. Mikii, 28. januar 2019 12:53
    Dobro bre druže ohladi malo. Odmah po svim Srbima. Pusti nas da uživamo u sportskom odvaljivanju našeg Ljubimca i to je to. Činjenica je da ti pobediš rezultate sa pripremnih turnira koji se igraju u dva seta. A isto je činjenica da je Nadala pocepao sve protivnike do finala a Dole baš i nije ali se uozbiljio u polu i finalu pa pokazao svoje mogućnosti i prebio pošteno Rafu. E sad na koliko je ko posto ti najbolje znaš ali Nole dugo nije izgubio od Rafe a u Melburnu mu drugi put uzima meru. Aj ne nerviraj se sve najbolje
    (Nenad, 28. januar 2019 13:31)

    # Link komentara

  59. @Mikii
    Upravo je finale bio odraz "nove igre" Nadala i Novakove uobičajene (promenio je servis).
    Svi su se utrkivali da pokažu "novi servis I i II", razmontirao ga je već u prvom međusobnom meču (ispod 50% osvojenih pts), "novi bekhend" hvata ranije, ravnije ..., izbušio ga je kao nikad na tom udarcu.
    Ulazak u teren ili približavanje os liniji je Rafa platio kao nikad, ponizio ga je za sva vremena. Izgubio ga u vremenu i prostoru, psihički razorio.
    Ako ne vrati staru igru (3m iza linije) prebiće ga na RG još gore nego juče.
    Ovo je realan odnos snaga za "novu igru" Rafe. Dobro pogledaj obe Rafine nedelje i finale, znači sve mečeve, odlišno je igrao ali veliko ALI Novak je poseban i njemu ovaj Rafin eksperiment je došao kao kec na jedan.
    Vrv bi ga dobio Novak u svakom slučaju ali novi način je omogućio poniženje koje će bogami da se pamti.
    (onako bez lupetanja, 28. januar 2019 13:30)

    # Link komentara

  60. Ja predlazem da Nadal & Federer ubuduce igraju u dublu protiv Djokovica.
    Jedino na taj nacin njih dvojica imaju jos neku sansu protiv Djokovica. Amin.
    (kvisko, 28. januar 2019 13:30)

    # Link komentara

  61. @Mikii ne lupetaj boga ti, činjenica je da u poslednjih osam sezona, igra i nivo tenisa kako kod Novaka tako i kod svih njegovih protivnika, zavisi ISKLJUČIVO od jednog faktora, a to je Novak.
    Nadal više nema rešenja za njega, i to se videlo juče. Pa lik je ceo svoj koncept promenio, pristup meču, servis, kretanje, pokazao zavidnu agresivnost za igrača koji je klasičan "rudar" i nije mu pomoglo. Ne znam da li si primetio ali je je juče u trećem gemu, pogledao ka Moji u boks, uzdahnuo i odrično klimnuo glavom, znao je posle 15 minuta igre da sa tim novim agresivnim stilom nema šta da traži u tom finalu. Jednostavno je, Novak je najjači, najbolji agresivni baseliner na turu trenutno. Kada kažu "zid", na to i misle, on to i jeste.
    E sad, kao što se više nikad neće dogoditi onih 6 sati iz 2012, tako ne verujem da će se desiti ovakva metla kao juče ponovo, ali teško da iko pre meča može biti izraziti favorit protiv Đokovića. Pa cela ATP lista se u...la u gaće posle onoga juče, na njemu je da koristi to, a nešto mislim da hoće. Uostalom i sam Nadal je rekao da ne veruje da bi imao šanse i da je bio na 100% mogućnosti.
     (gao, 28. januar 2019 13:29)

    # Link komentara

  62. Polako s ti zakljucci. I dalje je 17-15 u titulama..
     (Bradox, 28. januar 2019 13:28)

    # Link komentara

  63. 2011 - Novak u zivotnu formu, Federer ga dere na Rolan Garos. Jedini put je pobedio Rafu tu kad je ovaj igrao gore od mene. Cutite bolje.
    (MaceBo, 28. januar 2019 13:12)

    Nivo tvog znanja,odgovara nivou tvoje pismenosti.
    (carafrikeiazije, 28. januar 2019 13:28)

    # Link komentara

  64. "Naleteo sam na nekoliko tenisera i svi su mi rekli da nikada u životu nisu videli da neko tako udara lopticu. Novak to može, igrao je tenis koji nas je sve raspametio. Ni u jednom trenutku nije dozvolio Rafi da se namesti, udarao je jače i oštrije nego ikada, radio je sve što je želeo na terenu i u nekim trenucima se igrao sa Nadalom, što je poprilično opasno činiti".

    Ovo je jedino bitno!
    (IL, 28. januar 2019 13:27)

    # Link komentara

  65. Mikii@@
    Zbilja pamtim izuzetne Novakove igre ali ovako elegantnu, ubitačnu, opuštenu i iznad svega odlučno jasnu igru kao u polifinalu a pogotovo u finalu ja nepamtim;iznenadila me Novakova hladnoća i smirenost....Mikii,Novak je prvi preuzeo igru ali isto se tako lako moglo destit da Rafa preuzme jer obojica su izuzetni igrači što smo videli u dva polufinalna meča.. Nijanse odlučuju kada nji dvojica igraju.
    Elem...u čemu je tvoj problem kada tako ružno pišeš, u čemu je vaš problem sa Novakom i NoleFanovima?
    (BLuka, 28. januar 2019 13:26)

    # Link komentara

  66. Ako će Noleta dizanje forme za osvajanje RG koštati pada u igri posle toga (ili, ne daj Bože, povrede), više bih voleo da otalja sezonu na šljaci i tempira formu za WIM i posle toga USO. Mogao bi sad da totalno obori formu, odmori se, radi na nekim novim stvarima u igri, ... sve do sezone na travi. Neka pusti Rafu da osvoji RG a on da pokupi WIM i USO.
    (Zoran, 28. januar 2019 13:25)

    # Link komentara

  67. Da RG počinje sledećeg ponedeljka, rekao bih da ni Nadal niti iko drugi nema realne šanse, jer zbog trenutne forme i mentalnog sklopa Novak je trenutno spejs šatl za sve. Ali do RG ima još 4 meseca i svašta se može izdešavati, nadam se samo da Novak ostane zdrav, a za formu će se on i Vajda već nekako snaći. A do tada uživajmo u ovom trenutku.
    (Dragan Feliks, 28. januar 2019 13:20)

    # Link komentara

  68. (VUK, 28. januar 2019 12:32)
    Vrlo jasan komentar, samo je poenta u gradji tela, mogu da smrsam koliko hocu ali cu uvek biti krupnije gradje. Nadal i Federer imaju istu kilazu, a Nole je bio na 70kg sto je malo za njegovu visinu kako god da okrenes, sad je vratio kilazu sigirno na blizu 80. Dzaba proklizavanje i brzina aki nemas snage da udaras lopticu. Kod Nadala je stil tenisa najveci problem, suvise daje znacaja snazi...i trosi se.
    Pa sta da kazemo za Serenu Vilijams koja ih je tamanila sve redom, Ana Ivanovic je dok je imala vise kg najbolje igrala, mislim da su tu i prednosti i mane...zavisi sa kog aspekta se posmatra...ne verujem da bi Noletu jos malo misica smetalo na brzini , dobio bi on na snazi.
     (anica, 28. januar 2019 13:13)

    # Link komentara

  69. 2011 - Novak u zivotnu formu, Federer ga dere na Rolan Garos. Jedini put je pobedio Rafu tu kad je ovaj igrao gore od mene. Cutite bolje.
    (MaceBo, 28. januar 2019 13:12)

    # Link komentara

  70. Ima, ako mu je Nole da. Inace mrka kapa...
     (Zika-Testera, 28. januar 2019 13:01)

    # Link komentara

  71. Samo jos malo da se Zverev razigra. Obori ce svaki rekord.
    (Kule, 28. januar 2019 13:00)

    # Link komentara

  72. ja sam cuo da jede burek svako jutro.
     (blazo perisic, 28. januar 2019 12:59)

    # Link komentara

  73. Mislim da je dovoljno 18GS titula da bi ga svi smatrali za GOAT. Ako bi:
    1) od ta 3 dodatna GS osvoji RG ove godine - imao bi 2 Nole slema
    2) osvojio bar jos jedan zavrsni masters - izjednacio bi se sa Federerom
    3) bio jos godinu i po dana na broju jedan
    4) prestigao Nadala po broju Mastersa
    (x, 28. januar 2019 12:55)

    # Link komentara

  74. Ljudi,iluzorno je pricati kako Nadal nije bio na svom vrhuncu forme i slicne gluposti.Samo 2-3 dana pre toga su svi tvrdili da od one njegove igre protiv Cicipasa ne moze bolje i da je to vrhunsko ostvarenje,sto i jeste bilo tako.Fenomenalna igra Rafe,forma kao u najboljim danima i nemoguce je da se nakon samo dva dana to istopi negde,samo od sebe.Poenta je sto igras onoliko dobro,koliko ti protivnik dozvoli a Novak ga je ubio svojom genijalnom i vrhunskom igrom.U pojedinim trenucima je Rafa delovao kao segrt na terenu,tinejdzer,pocetnik...nije znao sta ga je snaslo i retko kada smo imali prilike da ga vidimo tako bespomocnog,da samo pogledom isprati loptice,nemocan da bilo sta ucini ali to nije zbog slabe forme,vec zbog Novakove nadmocne igre.Ima vremena do Roland Garosa i videcemo sta ce sve biti,samo da ih povrede mimoidju ali ako bi se taj turnir igrao u ovom trenutku,hipoteticki,Novak bi i na njemu bio veliki favorit
    (Objektivno, 28. januar 2019 11:49)

    Iluzorno je pricati da je covek, jedan od najboljih tenisera svih vremena imao jednu jedinu brejk loptu protiv igraca kojeg u konopce baca jedan Medvedev!? Nadal nikada nije ovako lako izgubio od Djokovica, cak ni kada je ovaj bio za 30% bolji nego sad, a tu mislim na 2011. i 2015. Ili vi zaista mislite da bi tog Djokovica jedan Medvedev nadigravao skoro set i po, a Bautista Agut razbijao?!? Dakle, niste objektivni, sto je takodje razumljivo. Kad je bilo pred samo finale, ovde je vladala prica da Cicipas nije realan pokazatelj Nadalove snage i forme. A sada, kada je Djokovic pobedio sramotno lako, prica se nesto sasvim drugo. Opet, kad ste vi u pitanju, razumljivo. A ja vam kazem i necu se umoriti da to ponovim i 100 puta, da onakav rezultat nije realno stanje i odraz kvaliteta. Jer da zaista jeste, onda Nadal ne bi bio vlasnik 17 grend slemova, nego igrac tipa Luka Puj. Ali, zadrti Srbi su skloni padanju u euforiju, omalovazavanju svega sto nije srpsko i zivotu u oblacima. A veoma lako se moze desiti da vrlo brzo sidjete sa tog oblaka, a taj silazak ce biti vrlo, vrlo bolan.
     (Mikii, 28. januar 2019 12:53)

    # Link komentara

  75. Hi hihi, 28. januar 2019 12:26)
    Upste nije bila prica o mesu vec o masnocama uopste, Novak je presao na vegansku ishranu i prvi uslov je bio da krene da unosi proteine, bilo kakve masnoce, dovoljno je videti Vajdu uz Novaka i video se napredak. Doticne persone vise nema u boksu sto je vrlo ohrabrujuce. Ne pije vam vodu da prica osudjivanja vecine koja je primecivala da je Nole potonuo, smesni su izgovori da je u pitanju bila samo povreda, cinjenice se lako pobijaju, a tek ovo o izvinjavanju...smesno!
    (anica, 28. januar 2019 12:43)

    # Link komentara

  76. (D.S., 28. januar 2019 12:32)

    Desetka!
    (Shotry, 28. januar 2019 12:42)

    # Link komentara

  77. Samo ako ostane pri vegetarijanskoj ishrani i drži se Pepea Novak će pobedjivati.
    Ajte sada mesozderi, pljeskavičari a o njegovom guru, sektama i grljenju drveća ni zuc.
    Bar se izvinite Pepeu. Bio bi red.
    (Biljojed, 28. januar 2019 11:18)

    Sam Vajda je rekao da je insistirao da Pepe više ne bude u boksu, kao i da Novak počne da unosi proteine životinjskog porekla. Otkako se Vajda vratio, tri GS i jedno finale GS. Zašto tačno da se izvinjavamo Pepeu i ostalim biljojedima?
    (Vlada, 28. januar 2019 11:47)

    Ne moras se ti meni uopste izvinjavati, ni ti ni bilo koja srbenda koja gleda biljojedu u tanjir i cudi se kako moze da ne jede meso. Imam 46 godina, osim ribe, meso ne jedem vec 20 godina, bavim se sportom i imam vise snage i energije nego 70% srpskih mesozdera koji su mnogo mladji od mene. I to sto vi jedete meso, mene uopste ne interesuje, ali zato redovno kada sa nekim rucam, moram da mu odgovaram na pitanje zasto ne jedem meso. A ja nikad nikog nisam pitao zasto jede meso. A jednom prilikom, u Novom Sadu mi je nepoznata zena prisla u restoranu da me pita kakav je to rucak bez mesa. Zato, ne moras se meni izvinjavati, izvini se sam sebi. A Nole eto bez snicle, ali je prvi.
    (dragaN, 28. januar 2019 12:41)

    # Link komentara

  78. Pod 1. Novak se vise NE DRZI Pepea jer je ovaj najuren iz tima na zahtjev gospodina Vajde,
    Pod 2. Novak nije na vegetarijanskoj ishrani posljednjih oko godinu dana jer jede ribu (opet na insistiranje gospodina Vajde), a prema nekim dobro obavestenim izvorima i piletinu, i
    Pod 3. Novak (cak i da jede samo biljnu hranu), kao i svi profesionalni sportisti danas, drma tolike kolicine suplemenata i hemije da je gotovo pa nebitno da li jede ribu ili ne.
    Da li ovo napisano moze da dopre do mozga osobe koja pase travu, pitam ja Vas gospodine Biljojede? Bilo bi mi drago da moze.
    Pozdrav svima!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (prela, 28. januar 2019 11:34

    Hahhahhahahahaha a jel sinsiguran u to sto pises??? Ili opet sebe ubedjujes u nesto sto nije tacno. Tako ste sebe ubedjivali da je za Novakov pad kriv Imaz, vegan hrana pa cak i Jelena Djokovic.
    Pod 1. Imaz nije najuren nigde. Samo u dogovoru sa Vajdom ne prati ga na turnirima. Novak je cak proslog avgusta u pripremama za Sinsinati i ostalo radio sa Pepeom na njegovoj akademiji na Majorci.
    Pod 2. Novak jeste na vegetarijanskoj ishrani. Tacno je da je na insistiranje Vajde poceo da jede ribu. I dalje ne jede meso zivotinjskog porekla. A o obavestenim izvorima necemo.
    Da li ovo napisano dopire do tvog mozga ili ces i dalje da lazes sebe u krivicu drugog? Novak je pao zbog povrede, manjka zelje i samopouzdanja. Nije kriv ni Pepe ni Jelena niti deficit slanine i cvaraka.
    (Sasa, 28. januar 2019 12:41)

    # Link komentara

  79. Rafa je i sam izjavio juče na konferenciji posle meča da nije igrao loše sam od sebe već mu Novak nije dao da nametne svoju igru. Opisao je da sa novom taktikom, sa jačom servom, cilj je da igra servis a po povratku lopte odmah napada. U finalu mu se desilo jak servis pa uvek odbrana tako da je nateran da igra meč sa mnogo grešaka. Njegove reči.
     (DC, 28. januar 2019 12:38)

    # Link komentara

  80. Sta bese rece onaj Rus? Nole daje sanse na terenu da se pobedi a Nadal nikad.. Na kojoj planeti on zivi? Na 5 setova u poslednjih 8 godina niko nije dominirao kao Nole. statistika je ubitacna
    (Dule, 28. januar 2019 11:46)

    Ma pusti Dule Rusa i ove ostale što ne znaju da izbroje do 5. Zbog njih je Novak to skratio na 3 seta.
     (Laki, 28. januar 2019 12:36)

    # Link komentara

  81. Kralj (šljake) je go - Nadal, živeo IMPERATOR - Nole.
    (Beautiful mind, 28. januar 2019 12:32)

    # Link komentara

  82. Ovako, prvo, sramotna izjava Nadala juce da nije bio na 100%, onda neki komentari koji to potvrdjuju.

    Da vas podsetim na neke vesti pre finala sa Novakom:

    'Nadal sa pola gasa protiv Berdiha'
    'Nadal prejak za Cicipasa'
    'Nadal nikad ovako nije bio dominantan na betonu'
    'Neki drugi tenis ili brutalni Nadal'
    'Nadal gazi u Melburnu' itd..

    Nadal do finala BEZ izgubljenog servisa i BEZ izgubljenog seta. Komentari: bice tesno u 5 setova, Nadal dobija lagano itd

    Moj komentar je bio da Nadal nije imao pravog protivnika do finala tako da ne skacite bezveze. Onda i kladionice stavljuju visokih 1.70 na Novaka, pa nije bre ovo Rolan Garos vec Australija gde je Djokovic igrao 6 finala i svih 6 dobio.

    Da je u finalu bio Puj i Nadal ga pocistio sa 3-0 onda bi bio na 100%, znaci nije Djokovic pobedio nego je Nadal izgubio zbog lose igre, a ja sam ga naterao na tu losu igru???

    Veliki respect za Rafu, ovo pisem zbog botova koji se i dalje koprcaju i pisu da Nadal moze sa Djokovicem, ne, ne moze, protiv ovakvog Djokovica ni 100 ni 200 ni 500% Nadala nije dovoljno. I to je realnost. Pa i na sljaci. Protiv ovakvog Djokovica Nadal prosto nema sanse. Sto kaze Vilander (po meni neznalica) ali ponekad ubode nesto, a rekao je da je Djokovic procitao igru Nadala zadnjih 5, 6 godina, jednodimenzionalna igra udri iz sve snage pa sta bude, strani komentatori kazu da Djokovic pre Nadala zna sta ce on da odigra sto i jeste, malo ludo ali je tako.

    Sve u svemu Djokovic ako ovako nastavi moze oboriti sve rekorde Federera. A po onome sto pruza zadnjih 7-8 godina je i zasluzio da bude G.O.A.T. i tu nema dileme. Kompletan igrac, sljaka, beton, trava, sta god, njemu je svejedno. Igracki: bekend, servis, forhend, drop sot, mentalna snaga, sve je tu.

    Tako da nam ostaje samo da se nadamo da ce biti zdrav i imacemo sportistu koji je najbolji na svetu ikada u nekom sportu. Prosto nestvarno. Pozdrav svima i samo napred Nole!
     (D.S., 28. januar 2019 12:32)

    # Link komentara

  83. @Idemooooooo.....mržnja zaslepljuje. Ne znam da li si se bavio sportom ? Nije u pitanju da li neko stari ili ne ! I to koristiš da vređaš čitav jedan narod! A to nije lepo ! Ovde je u pitanju velika težina Nadalovog tela koja vrši užasno opterećenje na kolena , kukove i zglobove ...Zbog toga Nadal već godinama posle sezone šljake ide na odmor i oporavak tela. Federer i Novak nemaju taj problem. Njihova tela su vitka i nemaju nepotrebnu mišićnu masu. Novak uskoro puni 32 godine , ali neverovatno mali broj kilograma na gotovo 190cm visine mu dozvoljava luksuz da proklizava kao u dvadesetim godinama života. I ima privilegiju da može da igra broj turnira u kalendarskoj godini kao da mu je 25 god.I sory...kao i kod Federera ..karijera će da potraje. Gledaj i uživaj. Eto ...šta da se radi !? Ima sreće naš Nole !
     (VUK, 28. januar 2019 12:32)

    # Link komentara

  84. Samo ako ostane pri vegetarijanskoj ishrani i drži se Pepea Novak će pobedjivati.
    Ajte sada mesozderi, pljeskavičari a o njegovom guru, sektama i grljenju drveća ni zuc.
    Bar se izvinite Pepeu. Bio bi red.
    (Biljojed, 28. januar 2019 11:18)

    Sam Vajda je rekao da je insistirao da Pepe više ne bude u boksu, kao i da Novak počne da unosi proteine životinjskog porekla. Otkako se Vajda vratio, tri GS i jedno finale GS. Zašto tačno da se izvinjavamo Pepeu i ostalim biljojedima?
    (Vlada, 28. januar 2019 11:47

    Zato sto je Vajda rekao da je taj deo intervjua izmisljen. Novak se za americku seriju pripremao kod Pepea na Majorci zajedno sa Vajdom. Sto se tice mesa ni tu nisi u pravu . Novak je uveo u svoj jelovnik ribu i to je novo . Zivotinjsko meso i dalje ne jede. E zbog toga treba da se izvinis. A i zbog toga sto je Imaz sa Novakom vec 7,8 godina. I ne secam se da ga je iko hvalio za Novakove predjasnje uspehe. Otkako je poceo da pada zbog povrede ti i tebi slicni nasli ste opravdanje u Imazu , mesu pa i Jeleni.
    (Hi hihi, 28. januar 2019 12:26)

    # Link komentara

  85. Iz svih susreta Djokovic - Nadal, zadnjih nekoliko godina, odlucujuci faktor je bio kompleks koji je Nadal dobio svaki put kad igra protiv Djokovica, cija psiholoska superiornost, je i ovoga put bila ocigledna. Ne verujem da ce Nadal uspeti da izgubi taj 'chip on his shoulder', sto otvara put Djokovicu do novih rekorda.
    (v stepanovic, 28. januar 2019 12:24)

    # Link komentara

  86. Uhvatili ste se formalnosti a ne činjenice da je Nadal osvojio RG 11 puta i da zaslužuje respekt baš kao i Djoković za AO. I da slažem se da Djoković najkompletniji svih vremena ali u RG je zdrav Rafa favorit svidjalo se to kome ili ne.
    (STEVO, 28. januar 2019 12:18)

    # Link komentara

  87. Nole ima sansu na RG. Ono sto ce biti drugacije u odnosu na Australiju jeste sto ce biti gost a ne domacin, morace psihicki da bude na zadatku sto njemu verujem nije vise tesko jer je osvojio vec RG...verujem u Novakovu igru i nadam se da moze do drugog musketara.
    Idemo lave nas po sva cetiri slema ove godine, ti si kompletan igrac, tebi ne treba nikakvo prilagodjavanje, plase se Nole svi...znaju kako je kad lav stane ispred svih.
    (anica, 28. januar 2019 12:17)

    # Link komentara

  88. Ako je Nole na Australijan Openu bio blagi favorit, mislim da su na Rolan Garosu šanse 50:50. Na stadionu Filip Šatrije se Rafa oseća kao kod kuće, i kao da je rodjen tu. Zato treba biti obazriv, ima još dosta turnira da se odigra do RG, siguran sam da će Noletov tim dobro pripremiti taktiku i tempirati formu za taj turnir.
    (srle, 28. januar 2019 12:17)

    # Link komentara

  89. Sam Vajda je rekao da je insistirao da Pepe više ne bude u boksu, kao i da Novak počne da unosi proteine životinjskog porekla. Otkako se Vajda vratio, tri GS i jedno finale GS. Zašto tačno da se izvinjavamo Pepeu i ostalim biljojedima?
    (Vlada, 28. januar 2019 11:47)

    Nije tačno da je Vajda "oterao" Imasa. Nole i Pepe povremeno sarađuju. Ovaj intervju je objavljen nakon Vajdinog povratka: [link]
    (O.T.A.N., 28. januar 2019 12:14)

    # Link komentara

  90. Najidealnije bi bilo da se na RG sretnu pre finala. U tom slucaju ubedjen sam da Nole dobija glatko. U finalu je vec sve moguce.
    (Milos, 28. januar 2019 12:12)

    # Link komentara

  91. Nisam primetio da je neko pisao ali je Rafa u jednom trenutku reketom promasio CELU loptu?? Da li ste to kod Rafe nekada do sada videli??
    ([link], 28. januar 2019 12:04)

    To što je Rafa "promašio CELU loptu" nije tako retka pojava. Dobro, na betonu nije česta, ali se događa. Dovoljno je da loptica iz bilo kog razloga nepravilno odskoči.
     (Čula si za Vinču..., 28. januar 2019 12:11)

    # Link komentara

  92. ...."budu igrali u finalu, a Rafa sastavi odredjeni period bez povreda, ocekujte potpuno drugacijeg Nadala, koji ce se boriti kao zver za svaki poen."
     (Mikii, 28. januar 2019 11:14)

    - gotov je. Novak mu je u glavi. toliko ce biti okupiran time na RG da nece ni primetiti kad ga izbaci Thiem ili neko drugi.

    ps/ -a ono za 50% je biser dana. novak ga je jednostavno "oducio" od tenisa.
    (majtimajk, 28. januar 2019 12:06)

    # Link komentara

  93. Nadal u 33. godini života ima sve manje šansi, i sam je rekao da možda godine čine svoje, Novak svoje godine ne pominje godine, iako nije mnogo mlađi od Nadala, nepunih godinu dana, zato što su srbski navijači uvereni da će Novak još deset godina osvajati sve titule, jer jedan Srbin ne može da ostari.
    (Idemooooooo!, 28. januar 2019 12:06)

    # Link komentara

  94. Nisam primetio da je neko pisao ali je Rafa u jednom trenutku reketom promasio CELU loptu?? Da li ste to kod Rafe nekada do sada videli??
    (www.com, 28. januar 2019 12:04)

    # Link komentara

  95. Vise se nepita Nadal na slaci vec ovaj gospodin u plavoj majci.
    (miko, 28. januar 2019 12:02)

    # Link komentara

  96. Ne može se verovati Pat Kešu, pristrasan je.
    (O.T.A.N., 28. januar 2019 11:34)

    Jesi se cuo sa dzemperkom, kako idu pripreme za sezonu na sljaci
    (Milan, 28. januar 2019 11:55)

    # Link komentara

  97. AO je arhiviran i zaboravljen. Rafa nije bio ni na 50% svojih mogucnosti i to svaki iole objektivan poznavalac tenisa zna. Pa, alo, on je imao jednu jedinu brejk loptu! I to zahvaljujuci Djokovicevim greskama. Dajke, njemu fale jaki mecevi i pobede u kontinuitetu da bi mogao da izazove igraca Djokoviceve velicine. Ne moze se sa par meceva izaci na crtu takvom igracu, i to na njegovom terenu. A to, da li Nadal ima sansu ili ne na sljaci, zavisi iskljucivo od njega. Da je to onaj "prajm" Nadal, Djokovic bi skupljao gemove. Ovako, bice zanimljivo. Rafa je okrenut sezoni na sljaci i Roland Garos predstavlja poslednju liniju odbrane od Djokovica, da se tako izrazim. Ako budu igrali u finalu, a Rafa sastavi odredjeni period bez povreda, ocekujte potpuno drugacijeg Nadala, koji ce se boriti kao zver za svaki poen.
    (Mikii, 28. januar 2019 11:14)
    Još plačeš, mukicaaa…aa
     (Janko, 28. januar 2019 11:54)

    # Link komentara

  98. Upravo gledam reprizu, Novak je igrao fenomenalno,ne znam da može bolje!
     (pc,Niš, 28. januar 2019 11:52)

    # Link komentara

  99. Stvari nisu tako crno bele, zavisi od mnogo faktora, na primer nije isto igrati sa Nadalom kada je 15 stepeni i kisovito, vlazno vreme i kada je 30 stepeni I sunce przi (oba slucaja su moguca na Rgarosu). Cak i ovde da je bio dnevni termin i 35 stepeni, Rafine loptice bi odskakale 20 cm vise I to je onda sasvim druga prica… Nadal ovde definitivno nije bio spreman ni blizu 100% ali cak i pored te cinjeniceje podbacio, mislim pre svega da je problem bio u njegovoj glavi jer je znao da sa Novakom ne moze da igra na besomucno prebacivanje kao inace jer je bio nespreman, a I vrlo verovatno bi se u jednom takvom mecu do krajnjih granica opet povredio… tako da nije znao sta da radi, jer protiv Novaka je tesko igrati kratke poene, zbog njegovih dubokih I preciznih lopti koje je tesko napasti iz prve..
    Puno ce jos vode proteci do maja i Rgarosa, samo se nadam da ce Nole biti zdrav i da ce pametno rasporediti turnire, treba da se fokusira na gren slemove i jos samo pokoji masters da odigra...
    (srbin, 28. januar 2019 11:50)

    # Link komentara

  100. Ljudi,iluzorno je pricati kako Nadal nije bio na svom vrhuncu forme i slicne gluposti.Samo 2-3 dana pre toga su svi tvrdili da od one njegove igre protiv Cicipasa ne moze bolje i da je to vrhunsko ostvarenje,sto i jeste bilo tako.Fenomenalna igra Rafe,forma kao u najboljim danima i nemoguce je da se nakon samo dva dana to istopi negde,samo od sebe.Poenta je sto igras onoliko dobro,koliko ti protivnik dozvoli a Novak ga je ubio svojom genijalnom i vrhunskom igrom.U pojedinim trenucima je Rafa delovao kao segrt na terenu,tinejdzer,pocetnik...nije znao sta ga je snaslo i retko kada smo imali prilike da ga vidimo tako bespomocnog,da samo pogledom isprati loptice,nemocan da bilo sta ucini ali to nije zbog slabe forme,vec zbog Novakove nadmocne igre.Ima vremena do Roland Garosa i videcemo sta ce sve biti,samo da ih povrede mimoidju ali ako bi se taj turnir igrao u ovom trenutku,hipoteticki,Novak bi i na njemu bio veliki favorit
    (Objektivno, 28. januar 2019 11:49)

    # Link komentara

  101. (STEVO, 28. januar 2019 11:20)

    Djokovic Nadal 2015. 3-0 kako se ljudi prave pametni a pojma nemaju, Stevo idi prati kriket
     (Terry, 28. januar 2019 11:47)

    # Link komentara

  102. Samo ako ostane pri vegetarijanskoj ishrani i drži se Pepea Novak će pobedjivati.
    Ajte sada mesozderi, pljeskavičari a o njegovom guru, sektama i grljenju drveća ni zuc.
    Bar se izvinite Pepeu. Bio bi red.
    (Biljojed, 28. januar 2019 11:18)

    Sam Vajda je rekao da je insistirao da Pepe više ne bude u boksu, kao i da Novak počne da unosi proteine životinjskog porekla. Otkako se Vajda vratio, tri GS i jedno finale GS. Zašto tačno da se izvinjavamo Pepeu i ostalim biljojedima?
    (Vlada, 28. januar 2019 11:47)

    # Link komentara

  103. Sta bese rece onaj Rus? Nole daje sanse na terenu da se pobedi a Nadal nikad.. Na kojoj planeti on zivi? Na 5 setova u poslednjih 8 godina niko nije dominirao kao Nole. statistika je ubitacna
    (Dule, 28. januar 2019 11:46)

    # Link komentara

  104. Djokovic osvaja kalendarski gren slem, na sljaci ce jos vise dominirati sa ovakvom igrom. Ali ce se cuvati za GS tako da Nadal pre Rolan Garosa mozda nesto i osvoji
     (Mario, 28. januar 2019 11:45)

    # Link komentara

  105. Nadal do finala nije izgubio servis ni set, dodje Djokovic i ne da mu ni brejk, na kom je nivou tenisa Novak ustvari???
     (Damir, 28. januar 2019 11:42)

    # Link komentara

  106. 2 su kljucna parametra po kojima je Federer statisticki ispred novaka i zbog kojih jos za neke postoje argumenti da se smatra GOAT-om: broj GS titula i broj nedelja provedenih na 1. mestu ATP liste. Federer sa ovih 20 GS titula nece mrdnuti, ubedjen sam, ali ce zato Nole u narednih bar 4 godina (a to je 16 GS turnira) imati priliku makar da ga dostigne. Sa ovom voljom, zeljom, nivoom igre, daleko od Imasa i laznih gurua, sa normalizovanom ishranom (u jednom trenutku imao je 69kg, sada ima 77kg, a vecinu karijere je imao 80kg) - ne vidim kako Nole može da ne dosegne do 20 GS titula. Sto se tice broja nedelja na vrhu, Novak sve do Wimbledona brani smesnih 1165 poena, a u igri ce biti minimum 7000 poena (5 mastersa i Rolan Garos), a ako Nole igra Kvins - onda i svih 7500. U tom periodu Rafa brani 4680 poena. To znaci da je najmanje do US Opena Nole osigurao 1. mesto na ATP listi. Trenutno krcka 236 nedelju, sto znaci da ce ih minimum imati 270,a verovatno se taj niz nece ni prekidati, tako da ne sumnjam da ce kroz najvise 2 godine stici Federerovih 310 nedelja na vrhu. U svim ostalim parametrima: Nole Slam, Nole Masters (svi mastersi osvojeni), medjusobnom onosu pobeda i poraza, bas kao i u finalima, GS finalima i GS mecevima i mnogim drugim parametrima, Novak je vec sada daleko bolji od Federera i svih ostalih tenisera, a ta razlika ce se u njegovu korist samo uvecavati. Dakle, po skotrosvemu on je vec GOAT, a za neke 2 godine bice i po svim relevantnim parametrima.
    (veliki strumf, 28. januar 2019 11:39)

    # Link komentara

  107. U vrhunskom tenisu je jako bitan momentum.
    AO je Novakova "privatna svojina", RG je Nadalov hram. Biće zanimljivo samo da obojica budu zdravi pa da uživamo
     (Armadajj, 28. januar 2019 11:38)

    # Link komentara

  108. (STEVO, 28. januar 2019 11:20)

    Druze ako nesto ne znas onda ne komentarises, Nadal nije pobedio Djokovica ni 2011. ni 2015. 2011. ga je izbacio Federer, na RG a 2015. je Djokovic samleo Nadala kao juce u cetvrtfinalu Rolangarosa sa 3-0 a 2016. je osvojio. Kad je Djokovic na svom nivou bude demoliranje i na sljaci, setomo se Madrida i Rima laganih 2-0. Djokovic je najbolji i najkompletniji igrac ikada.
     (Plee, 28. januar 2019 11:37)

    # Link komentara

  109. Samo ako ostane pri vegetarijanskoj ishrani i drži se Pepea Novak će pobedjivati. 
    Ajte sada mesozderi, pljeskavičari a o njegovom guru, sektama i grljenju drveća ni zuc. 
    Bar se izvinite Pepeu. Bio bi red.
    (Biljojed, 28. januar 2019 11:18)
    Pod 1. Novak se vise NE DRZI Pepea jer je ovaj najuren iz tima na zahtjev gospodina Vajde,
    Pod 2. Novak nije na vegetarijanskoj ishrani posljednjih oko godinu dana jer jede ribu (opet na insistiranje gospodina Vajde), a prema nekim dobro obavestenim izvorima i piletinu, i
    Pod 3. Novak (cak i da jede samo biljnu hranu), kao i svi profesionalni sportisti danas, drma tolike kolicine suplemenata i hemije da je gotovo pa nebitno da li jede ribu ili ne.
    Da li ovo napisano moze da dopre do mozga osobe koja pase travu, pitam ja Vas gospodine Biljojede? Bilo bi mi drago da moze.
    Pozdrav svima!
     (prela, 28. januar 2019 11:34)

    # Link komentara

  110. Ne može se verovati Pat Kešu, pristrasan je.
    (O.T.A.N., 28. januar 2019 11:34)

    # Link komentara

  111. @ Mikii, 28. januar 2019 11:14
    Sve korektno,osim ovog da je Nadal bio na 50%.
    (mix, 28. januar 2019 11:30)

    # Link komentara

  112. ako je Novak fokusiran kao juče i ako ga služi prvi servis, ne može ga ni Chuck Norris pobedit..
    (dare slovenac, 28. januar 2019 11:30)

    # Link komentara

  113. Odgovor je krajnje jednostavan, sa ovakvom formom Novak je veliki favorit i na Rolan Garosu. Velika je šansa da Novak ove godine osvoji sve četiri Gren slem titule i time ispiše nove stranice teniske istorije.
    (Ivica Đurović, 28. januar 2019 11:29)

    # Link komentara

  114. @miki

    Bojim se da tvoja konstatacija da je nadal bio na 50%, nema veze s istinom, nadal je bio iznenadjujuce odlican, koncentrisan, i fizicki spreman tokom celog turnira i najbitnije vrlo konstantan, sto odavno nije bio. Licno mislim da je bio na neki 80-90 %, naravno on ce za sljaku biti verovatno najspremniji sto moze (ako ga povrede ne sprece), ali Djokovic he prosto bio za celu klasu bolji, mislim pre svega psihicki, a posle i fizicki i takticki. Na sljaci ce psiha i jednog i drugog biti malo drugacija ali ce Novak opet imati lepe sanse, mislim da ce biti negde pola pola, mozda 2-3 %na strani novaka.
     (ernesto che, 28. januar 2019 11:24)

    # Link komentara

  115. Čitam tu razna prepucavanja, pametovanja i ostrašćenosti, u stvari budalaštine. Očigledno, likovi nedovoljno dokazani u svojim životima i večito nezadovoljni svim i svačim. Hoće da su kao pametni i nešto bitni. Pobedio čovek, bio bolji, a da li će sledeći put, videćemo.
    (Sve moj do moga, 28. januar 2019 11:21)

    # Link komentara

  116. Brutalna demonstracija vrhunske veštine nad velikim borcem i šampionom Nadalom koji je bio potpuno nemoćan!" I to sve je tako lako izgledalo...zato je ovo najbolje (sigurno ne i najbolji meč jer za "tango je potrebno dvoje"), što je ikada u tenisu viđeno!!!
     (Nemanja, 28. januar 2019 11:21)

    # Link komentara

  117. Za kralja sljale pita da li ima sanse??? zaista interesantno nerazmisljanje
     (zvizdoje, 28. januar 2019 11:20)

    # Link komentara

  118. @Plee

    Ali je te dve godine Nadal osvojio RG a ne Djoković. Ne bi bilo loše pokazati malo respekta prema čovjeku koji ima 11 RG. Bez obzira što Djoković djeluje zaista nedodirljivo u ovom momentu, do Garosa ima još 5 mjeseci i Nadal će se sigurno vratiti još jači, tako da prognoze u ovom momentu nisu zahvalne. Ono što je Djoković za AO, to je Nadal za RG, odnosno favorit i sa jednom nogom.
    (STEVO, 28. januar 2019 11:20)

    # Link komentara

  119. Ma kad je Novak ovakav nema sansu Nadal, svi znamo kako ga je pobedjivao 2011. i 2015. Rim Madrid Rolan Garos svuda ga je drao
    Plee, 28. januar 2019 11:04

    Samo ako ostane pri vegetarijanskoj ishrani i drži se Pepea Novak će pobedjivati.
    Ajte sada mesozderi, pljeskavičari a o njegovom guru, sektama i grljenju drveća ni zuc.
    Bar se izvinite Pepeu. Bio bi red.
    (Biljojed, 28. januar 2019 11:18)

    # Link komentara

  120. AO je arhiviran i zaboravljen. Rafa nije bio ni na 50% svojih mogucnosti i to svaki iole objektivan poznavalac tenisa zna. Pa, alo, on je imao jednu jedinu brejk loptu! I to zahvaljujuci Djokovicevim greskama. Dajke, njemu fale jaki mecevi i pobede u kontinuitetu da bi mogao da izazove igraca Djokoviceve velicine. Ne moze se sa par meceva izaci na crtu takvom igracu, i to na njegovom terenu. A to, da li Nadal ima sansu ili ne na sljaci, zavisi iskljucivo od njega. Da je to onaj "prajm" Nadal, Djokovic bi skupljao gemove. Ovako, bice zanimljivo. Rafa je okrenut sezoni na sljaci i Roland Garos predstavlja poslednju liniju odbrane od Djokovica, da se tako izrazim. Ako budu igrali u finalu, a Rafa sastavi odredjeni period bez povreda, ocekujte potpuno drugacijeg Nadala, koji ce se boriti kao zver za svaki poen.
     (Mikii, 28. januar 2019 11:14)

    # Link komentara

  121. (ElHombre, 28. januar 2019 10:53)

    Možda je Nadal kralj šljake, ali je Nole CAR TENISA.
    (O titulama, 28. januar 2019 11:08)

    # Link komentara

  122. Ma kad je Novak ovakav nema sansu Nadal, svi znamo kako ga je pobedjivao 2011. i 2015. Rim Madrid Rolan Garos svuda ga je drao
     (Plee, 28. januar 2019 11:04)

    # Link komentara

  123. Mislim da je Dimitrov na Noletovom nivou!!! hahaha
     (Realnost, 28. januar 2019 11:04)

    # Link komentara

  124. Nole je sad neprikosnoven, ali budimo svi pametni i ne uzlećimo. Drevni mudrac reče "Panta rei", sve se menja. U sportu i sa velikim šampionima baš je tako: smena uspeha i padova stalno. Setite se Noleta pre godinu dana, Federera pre 3, Nadala posle svih povreda... Uvek dovođeni pod sumnju, često otpisani - nalazili su snage da se vrate i zaprepaste sve. Ko može reći da to Nadal ne može na šljaci? Moj životni savet svima nama bi bio: uživajte ljudi u šampionima, pre svega Noletu, dok sve ovo traje, i ne razmišljajte previše o "sutra".
     (sdned, 28. januar 2019 10:59)

    # Link komentara

  125. Kvote za osvajanje Roland Garosa 2019:
    Pre finala AO: Nadal 1.8 Djokovic 4.2
    Posle finala AO : Nadal 2 Djokovic 2.8
    (x, 28. januar 2019 10:58)

    # Link komentara

  126. Who's in your head?

    Who's in your head?
     (Seminola, 28. januar 2019 10:58)

    # Link komentara

  127. Lako se od toreadora, po potrebi pretvara u matadora.
     (Mediocritical, 28. januar 2019 10:57)

    # Link komentara

  128. Rafa neće stići do finala na RG. Otrsiće ga nekod od omladinaca.
    (Peđa, 28. januar 2019 10:55)

    # Link komentara

  129. Samo polako klicace Noletu GOAT..Ako Nole osvoji RG u maju siguran sam da prestize Federera po broju GS.Ali i da ne pretigne Federera da ima recimo 19,20 GS opet je veci teniser od njega o tome zasto drugim prilikom.
    (Aleksej, 28. januar 2019 10:53)

    # Link komentara

  130. Ima mnogo turnira pre RG, a Nadal nije dzabe kralj sljake.
    (ElHombre, 28. januar 2019 10:53)

    # Link komentara