SNS: Za NS najbolje da Pavličić ode

SNS saopštila da će svoje odluke donositi u najboljem interesu građana Novog Sada, a njihov najbolji interes jeste da Igor Pavličić više ne bude gradonačelnik.

Prikazati ovde celokupan tekst članka

Pošaljite komentar

  1. Srbija je okrenula kurs sa zapada na istok-severo-istok.
    Od sada ce Moskva odredjivati ko ce biti gradonacelnik Novog Sada!
    Utuvite to vec jednom! Sada ce te videti kako ce se brzo pojesti vasa letina......he, he......
    (Rakljica, 31. jul 2012 15:17)

    # Link komentara

  2. Neka Pavlicic ode. A sto se tice lose ekonomske situacije u Vojvodini tu je jedini krivac Beograd. Da BG ne isisava pare iz Vojvodine ista bi bila Qatar.
    (Gale, 28. jul 2012 19:49) … Vojvodina bi mozda bila Qatar kada ne bi imali duple institucije,pa Srbija placa dve vlade,duplu administraciju.Pa ti novci koje spominjete umesto da idu na njive i u proizvodnju idu Pajticima,Cankovima u dzep.Sisaju vas, satro za vase interese.Kako bi drugacije bili na vlasti da od Vojvodine neprave to sto prave...sve je njihov licni interes!!! P.S. ovce su za sisanje,bilo uvek i ostace!
    (boki, 29. jul 2012 21:37)

    # Link komentara

  3. Zasto su postojali lokalni izbori? Meni nista nije jasno
    (Pitanje, 29. jul 2012 21:03)

    # Link komentara

  4. A ja mislim da je najbolje za SER da SNS nestane.
     (Srbin, 29. jul 2012 20:52)

    # Link komentara

  5. A šta će sad biti sa "Frajlama"? Menadžer im pada sa vlasti? Šteta za tako "inovativan i kvalitetan" sastav sa naše genijalne scene.
     (novosadjanin, 29. jul 2012 19:13)

    # Link komentara

  6. sta to znaci gradjanska srbija...da li u to ubrajate i opstine i sela po vojvodini...oni nisu gradjani...morate da se zapitate kada delite tako srbiju da li smo gradjani ili nesto drugo
     (muamua, 29. jul 2012 13:04)

    # Link komentara

  7. Nestanite i vi i oni!!!
    (Ma, 29. jul 2012 12:24)

    # Link komentara

  8. odlicno.
    sns je jedino resenje protiv separatisanja vojvodine.
    imam informacije da su albanci poceli da kupuju kuce I stambene objekte I da se doseljavaju u vojvodinu.
    (nikica, 29. jul 2012 02:24)

    Mislio sam da nešto napišem, ali... Nema. Nema dalje. Ovaj komentar je pobedio. Taman kad misliš da nema kraja srBskoj paranoji, ovako nešto te oraspoloži. Čoveče, da mi je da mozak ovog komentatora.
    (samo voša, 29. jul 2012 12:04)

    # Link komentara

  9. I jeste najbolje da ode. Imao je puno afera i bolje je da ne vlada više.
    (perun_u, 29. jul 2012 09:39)

    # Link komentara

  10. Krenite da ih hapsite dosta price Vucicu- Miskovica,Koleta,Canka,Beka,Djilasa i sve lopove u zatvor da im se oduzme sva imovina i novac sa racuna i vrati Srbiji.Stvari su jasne kraosi ides u zatvor postensi radis i svaka ti cast.
     (shot, 29. jul 2012 09:18)

    # Link komentara

  11. Razjasnice SNS sve to, kako kazu, bas kao sto su razjasnili izbornu kradju ... TUGA ...
    (Kobac, 29. jul 2012 08:25)

    # Link komentara

  12. Dobro, nego da vidimo kako da se Vojvodina otcepi od turske Srbije koja je sada republička vlast (SNS, SPS, Ljajić...) ali tako da povuče sa sobom i Beograd. Ne turska, nego građanska Srbija je dobila najviše glasova , pre svega Vojvida i Beograd (pobedio DS). Bežimo od turske Srbije.
    (Srbin iz Beograda, poreklo Vojvodina, 29. jul 2012 03:35)

    # Link komentara

  13. odlicno.
    sns je jedino resenje protiv separatisanja vojvodine.
    imam informacije da su albanci poceli da kupuju kuce I stambene objekte I da se doseljavaju u vojvodinu.
     (nikica, 29. jul 2012 02:24)

    # Link komentara

  14. Pa valjda prvo da se dogovore oko firmi koje trenutno drzi DS, pa onda ide skupstina, pa onda smena Rodnija,...red je na skupstini da bude smenjen, polako, onako lalinski...e onda se zasucu rukavi pa se prione na rad...
    (Za Vojvodjanku, 28. jul 2012 21:33)

    # Link komentara

  15. Zašto bi demokratska tekovina da većina odlučuje bila nelegitimna, a na tome doneseana promena bila ospravana?! Menjaj...JUST DO IT!
     (Vlajko, 28. jul 2012 21:20)

    # Link komentara

  16. nisam glasao ni za sns ni za ds ni za ligase ali sam glasao za pavlicica jer mislim da je dobar gradonacelnik. vrtici skole kej bulevari i limanski park su lepsi zahvaljujuci njemu. jedino zameram pokusaj prodaje vodovoda i sto svaki put radi put invest. tako se klepa novac a on tolerise ili inicira ne bitno..
     (Srpski Novi Sad, 28. jul 2012 21:11)

    # Link komentara

  17. Da je interes gradjana NS da Pavlicic ode nebi on i njegova partija bili najjaca stranka a meni izgleda da vi sa Vucicem na celu stvarni umisljate sebe kao obnovitelje sveta a zaboravljate da ste dotle dosli gde ste danas sa nizom mucki.
    (milan, 28. jul 2012 19:47)

    Pa to je Tadić uveo da vlast tj koalicije koje se prave na svim nivojima moraju biti identične koaliciji na republičkom nivou.... ili ste se opet predomislili
    (Nada, 28. jul 2012 21:00)

    # Link komentara

  18. Родни да што пре оде са места крадоначелника Новог Сада или Нови сад неће дочекати нове изборе
    (DOSta, 28. jul 2012 20:50)

    # Link komentara

  19. Ima da nam svane onog minuta cim se resimo canka ligasa pavlicica i ds-ovaca!
    (Novosadjanka, 28. jul 2012 20:45)

    # Link komentara

  20. Pa ako imate većinu, zašto samo pričate, zbog čega ne završite sve pa da nam pokažete kako ćete vi biti bolji? Ovaj narod se igrao na izborima, mahali si belim listićima, nekima je bilo teško da izadju na glasanje, pa smo dobili Tomu. Onda su se pravdali pa su rekli "ma neće on moći ništa sam", pa su se prevarili na republičkom nivou. Mi u Vojvodini i Novom Sadu smo znali šta želimo i to smo i pokazali glasanjem. Dragi moji Novosadjani, ako dozvolimo da nam stranke čije su centrale u
    Beogradu kroje sudbinu, onda bolje nismo ni zaslužili, odnosno, bolje NISTE ni zaslužili. Neka vam je sa srećom, a mi koji ne mislimo tako ćemo se već nekako snaći.
    (Vojvodjanka, 28. jul 2012 20:32)

    # Link komentara

  21. Neka Pavlicic ode. A sto se tice lose ekonomske situacije u Vojvodini tu je jedini krivac Beograd. Da BG ne isisava pare iz Vojvodine ista bi bila Qatar.
    (Gale, 28. jul 2012 19:49)

    # Link komentara

  22. Da je interes gradjana NS da Pavlicic ode nebi on i njegova partija bili najjaca stranka a meni izgleda da vi sa Vucicem na celu stvarni umisljate sebe kao obnovitelje sveta a zaboravljate da ste dotle dosli gde ste danas sa nizom mucki.
    (milan, 28. jul 2012 19:47)

    # Link komentara

  23. Iskreno najbolje bi bilo da ode, nije nam doneo nista lepo, i trebalo bbi da se snemi. A kako cujem i ima neke afere, koje su vec pisane po medijima.
    (Grojzdje, 28. jul 2012 19:29)

    # Link komentara

  24. Ostavite se vi ex kradikali Novog Sada i Vojvodine. Nama je vas dosta za sva vremena. Imate vi vašu Srbijicu koja je i glasala za vas.
    (Vojvođan, 28. jul 2012 19:19)

    # Link komentara

  25. Ајмо СНС, доста опозионашког опанкавања. Имате сад Службу у рукама, а она увек брижљиво попуњава досијеа. До сад им је била сметња она накарадна власт, сад ту власт ви имате.
    Ако имате нешто против било које гњиде која је крала народ - ствар у институције (правосуђе), а не у медије.
    Па да видимо најзад, и они изнад Саве и Дунава, а и ми испод, ди су то наши новци?
    (Бојан, 28. jul 2012 19:00)

    # Link komentara

  26. Slažem se u potpunosti, Pavličić ne treba da bude gradonačelnik i DS treba da postavi nekog drugog.

    Ali u slučaju da SNS ovim u stvari govori "Pavličić je loš, treba da stavimo nekog našeg", mogu samo da se grohotom nasmejem. Pa dok je u Novom Sadu vladala bratija koja se sada kao oprala prelaskom u SNS i tamo kod Maje, 4 godine su asfaltirali jednu ulicu, spucali su 20 miliona evra u bezvrednu autobusku stanicu, porušili su zid na Tvrđavi, prebijali su glumce u Pozorištu mladih i oprali su ko zna koliko para kroz neke leve koncerte koji su se održavali svake dve nedelje na Trgu.

    Da, Pavličića treba smeniti pod hitno - iskreno, ne znam šta bi DS-u da ga ponovo postavi na tu funkciju, čovek je operisan - ali molio bih da se ova gospoda ne javljaju, dobro znamo kakve su njihove "alternative".
    (miloš Novi Sad, 28. jul 2012 18:58)

    # Link komentara

  27. Novi Sad je glasao da Pavličić ostane, i pored neviđenog napada i blaćenja od strane SNS(bivši SRS), znači nemojte da uvlačite Novodađane u vaše prljave igre. Za vreme Pavličića nije bila ni jedna afera poput Autobuska stanica ili prebijanje glumaca, Novosađani ni malo ne pate za tim vremenima.
    (ZoranNS, 28. jul 2012 18:57)

    # Link komentara

  28. Pa Sns je bio spreman da zadrzi ljude iz redova demokrata ako je to u interesu gradjana!! Oni koji ne valjaju treba da idu, dokle ce se to vise pripisivati politickoj pripadnosti??
    (Mogli, 28. jul 2012 18:42)

    # Link komentara

  29. Ne znam da li je koalicija SPS-SNS dobra za Novi Sad, ali svi koji su živeli u prethodne četiri godine DS vladavine Novim Sadom znaju koliko je Igor Pavličić LOŠE rešenje za Novi Sad. U tom smislu, potpisujem od reči do reči ovo saopštenje SNS-a.
    (Novosađanka, 28. jul 2012 18:29)

    # Link komentara

  30. NS: Za NS najgore da SNS dođe
    (Maksimalno orao negativno, 28. jul 2012 18:28)

    # Link komentara

  31. Pazi sada ove. Ajde da DS promeni Pavlicica i dovede nekog drugog. Da li bi ovi radikali bili zadovoljni.NE.Ne smeta njima Pavlicic vec DS. kritikaovali su Dinkica kako je u NBS ulazio sa masinkama. Ovi se izbezobrazili kao da su svugde osvojili minimum 50% glasova pa iako imaju, manje mandata i glasova hteli bi u vlast.Na republickom nivou osvojili za manje od 1% izbore u Srbiji i trolaju kako su najjaca politicka snaga u Srbiji. Za njih ne vazi da liimaju manje ili vise mandata. Na silu hoce vlast
    (hajducija, 28. jul 2012 18:25)

    # Link komentara

  32. Tu su u potpunosti u pravu.
    (Novosadjanin, 28. jul 2012 18:22)

    # Link komentara

  33. Za NS jeste najbolje da Pavličić ode, ali i da Vucevic ne dodje
    (mnogo su isti, 28. jul 2012 18:11)

    # Link komentara

  34. Za Novi Sad je najbolje da bude Glavni grad Vojvodine! A da nema ni Pavlićiča ni Vučevića!
    (Janko, 28. jul 2012 18:05)

    # Link komentara

  35. ma sve u interesu građana, pardon - vašem. da znate šta radite, ne bi imali onakvog predsednika. užas!
    (htenja, 28. jul 2012 18:04)

    # Link komentara

  36. Game of thrones.
    (E, 28. jul 2012 17:49)

    # Link komentara

  37. He, he, šta je bilo, nema većine da se ispune želje Mlađe, Mirovića i družine ...
    (Saša, 28. jul 2012 17:45)

    # Link komentara

  38. "Ovo su svakako politički pritisci na lokalnu vlast u Vojvodini ali i pokušaj da se vlast na lokalu formira mimo volje građana", rekao je Pavličić.Zaista ne razumem sta ovaj covek govori.Zar nije volja gradjana svaka koalicija koja ima vecinu u skupstini???
    (petar, 28. jul 2012 17:45)

    # Link komentara

  39. Ja ću opet glasati za Demokratsku stranku kada vest bude bila: DS: za Novi Sad najbolje da Pavličić ode. Znam da su Naprednjaci gora opcija, ali pobogu jel ima neko drugi tu u DS-u osim Pavličića!*
    (Petar, 28. jul 2012 17:45)

    # Link komentara

Politika

"Ima dosta problema u vezi s poglavljem 35"

8.10.2015. | 12:33 | Izvor: Tanjug | Komentari: 0
foto: Tanjug

Beograd -- Premijer Srbije Aleksandar Vučić očekuje ove godine otvaranje poglavlja 32 i 35, a početkom sledeće 23 i 24 u procesu pridruživanja Srbije Evropskoj uniji.

  • BEOGRAD
    31. May 2012.
  • BEOGRAD
    31. May 2012.
  • BEOGRAD
    31. May 2012.
  • BEOGRAD
    31. May 2012.
  • BEOGRAD
    31. May 2012.
  • BEOGRAD
    31. May 2012.
  • BEOGRAD
    31. May 2012.
  • BEOGRAD
    31. May 2012.
  • BEOGRAD
    31. May 2012.
  • BEOGRAD
    31. May 2012.
  • BEOGRAD
    31. May 2012.
  • BEOGRAD
    31. May 2012.