Tadić i Đilas u Leskovcu

Boris Tadić i Dragan Đilas borave u Leskovcu, u kome je napeta situacija zbog neizvesnosti oko formiranja lokalne vlastim, neki odbornici su dobijali i pretnje.

Prikazati ovde celokupan tekst članka

Pošaljite komentar

  1. "(surcinac, 31. maj 2012 21:04)"

    "Gradjani nisu dozvolili prekrajanje izborne volje" ?

    Jel se tako zove kidnapovanje, i "dozivanje oameti" dvojce odbornika koji su prešli na drugu stranu? Onaj jedan sav krvav samo govori "ma ne, ja sam se samo ogrebao" ?

    Jeste sigurni da ste uhvatili dvojcu pravih, ili vam je bilo svejedno?
    (sumorni, 31. maj 2012 22:30)

    # Link komentara

  2. Zar je toliko Leskovac bitan Tadicu?
    Unistio si Srbiju, zato odlazim iz ove proklete zemlje i pozivam druge da mi se prikljuce!
    (Milos, 31. maj 2012 22:24)

    # Link komentara

  3. ""Protiv toga svi zajedno treba da ustanemo. Odbornici u Leskovcu jedini imaju pravo da formiraju većinu. To je jedino legitimno, jer su ih gradjani izabrali na izborima", poručio je Tadić. "
    Reče Tadić bez trunke sramote...….. pa da li su i tebe građani izabrali da budeš premijer ili je to sve na silu da bi se sakrile sve kriminalne radnje tebe i tvojih saradnika počevši od Dulića pa nadalje, eeeee karakteru najveći na svetu.
    (lorka, 31. maj 2012 12:19)"

    U pravu je - odbornike su birali gradjani.
    Da, gradjani su izabrali i Tadića da bude premijer, i to će potvrditi u parlamentu gde će većina poslanika glasati za to.
    Koji deo je nejasan?
    (sumorni, 31. maj 2012 22:08)

    # Link komentara

  4. Ista situacija je i u Surcinu. Lokalni mocnici (citaj kriminalci), iz DS nisu osvojili neophodan broj mandata da bi formirali vlast, pa su pribegli kupovini odbornika iz drugih stranaka. Koliko su uplaseni za svoju slobodu (ukoliko ne budu na vlasti) vise i ne vode racuna cije odbornike pokusavaju da kupe... Napadaju cak i koalicione partnere iz SPS-a... Ali za razliku od Leskovca, u Surcinu gradjani nisu dozvolili prekrajanje njihove biracke volje!!!
    (surcinac, 31. maj 2012 21:04)

    # Link komentara

  5. Sad smo u filmu Policajac iz Leskovca...
    (Praslavan, 31. maj 2012 20:46)

    # Link komentara

  6. Aha... dobro... nego, u kom svojstvu je Tadic dao izjavu u skupstini grada Leskovac?
    (Nikola, 31. maj 2012 20:39)

    # Link komentara

  7. Da je u proporcionalnom sistemu pojedinac vlasnik mandata, moze samo samo u ovoj unistenoj zemlji.Pa biraci mnoge kandidate sa lista i ne poznaju.Ta odluka ustavnog suda dovoljno govori i o sudu i o drzavi.Ovakvu diktaturu i zloupotrebu vlasti kakvu sprovodi DS ,Sloba i Mira nisu mogli ni da sanjaju.
    (demokrata, 31. maj 2012 19:59)

    # Link komentara

  8. Pa vas dolazak u Leskovac je veci pritisak na formiranje skupstinske vecine nego svi protesti zajedno. Neka vas je sramota kvazi politicari
    (vlajko, 31. maj 2012 17:29)

    # Link komentara

  9. Za nekoliko meseci ce DS raspasti kao sta se SRS raspao i nastao je SNS. Zivi bi i videli.

    PS.
    DS je trenutno brod koji tone.
    (Wilhelm Conrad Röntgen, 31. maj 2012 17:04)

    # Link komentara

  10. Imam 51 godinu i strašno me je sramota što sam ikad glasao za ds. Šta ovi rade u Leskovcu koja bruka jad , čemer, trebali su da objave rane radove ovih odbeglih, od koga pobegli za koga pobegli koliko im je vremebna trebalo sda odgovore na poziv , koliko je isti bio suptilan. Došli da plaše Leskovčane, ma možda im za sutra to i uspe, samo taj strah će vrlo kratko da traje, a onda će biti interesanto.
    (skaka 61, 31. maj 2012 16:59)

    # Link komentara

  11. Bravo za Gospodina Tadica.
    Pa ti neljudi su pretili porodicvama i urlali ispred kuca poslanika po gradu.Sada sledi smena na celu SNS-a (inace zbog glavnog coveka sns-a u Leskovcu je i sns tako prosao na lokalu), i raspad experata G17 plus.U Leskovcu je G17 zavrsio za sva vremena!
    (Nikola Leskovac, 31. maj 2012 16:51)

    # Link komentara

  12. @aca
    Da, to je ponasanje drzavnika i coveka koji ne misli samo na Beogradski pasaluk. Nije Srbija samo Beograd.
    Nemogu da verujem sta ljudi pisu!
    A koliko ste odgovorni vi Beogradjani, dovoljno govori to da vas je skoro za 40% izaslo manje na Predsednickim izborima u drugom krugu.
    Znaci kada je vase .... u pitanju tada glasate, a kada je interes zemlje u pitanju tada vas bas briga.
    Da ste glasali svega ovoga ne bi ni bilo.
    Sram da te bude!
    (Republika Juzna Srbija, 31. maj 2012 16:43)

    # Link komentara

  13. Bravo Borise, kupovanje vec izabranih odbornika je nenasilna metoda a i nije prekrajanje volje gradjana. Odbornike je narod vec izglasao. Ostaje nam samo da placemo , zasad.
    (Zoran Ristic, 31. maj 2012 16:34)

    # Link komentara

  14. Tadic tone sve vise, sad se bacio na lokalnu politiku i palanacke politicke obracune. Oni su gori od SPS, tesko im pada da izgube bilo koju opstinu. Jeli to ponasanje drzavnika i bivseg predsednika?
    (aca, 31. maj 2012 16:29)

    # Link komentara

  15. E mo Tadicu od predsednika drzave spao si na provodadziju. Vozikas se Srbijom i spasavas svoje propale ljude. Vala za dve godine ima da propadnete kao partija (preduzece). kao neko nekom preti , pa cete vi da ga branite....
    (rasa, 31. maj 2012 15:35)

    # Link komentara

  16. I u Leskovcu je DS osvojila manje mandata nego 2008 godine. I sta sad ?
    (sanja, 31. maj 2012 11:53)

    Pa i nije, na listi ZES je 2008 bio i URS i mislim NS, tako da je sve isto. Po meni je bolesno da se masa ljudi salje na privatni posed i da se ispred kuce gradonacelnika ili pojedinih odbronika skandira i uznemiravaju porodice pomenutih, ako zelite da se protestujete na glavu ulicu pa protestujte.

    Ja sam glasao za URS ali osudjujem i protiv sam ovog vandalizma, zakon postoji ako su par odbornika presla u DS, onda vi uzmite par odbornika od DS i eto na istom smo. Ne znam koliko si u toku ali JS je prvo pregovarala sa DS i trazili su mesto gradonacelnika sa 5.70% ili oko 6k glasova, to nisu dobili ali ih je koalicija "leskovacka muckaliica" primila i dala im sve. Tako da mi je bolesno da se ljudi iz JS sada predstavljaju kao borci protiv vlasti. Meska i lokalni SNS necu komentarisati, Nikolic je u Leskovcu pobedio a Mesko nazadovao i ako sada pukne vise ga nema u SNS.
    URS ciji sam clan me posebno razocarao zbog licnih nesuglasica sa ljudima iz DS-a Zlatanovic( bivsi DS) ce unistiti lokalni URS totalno.
    Jedini korektini u celoj ovoj prici su DSS i NS
    (zzbz, 31. maj 2012 14:27)

    # Link komentara

  17. Sve je ovo nekako jadno i bljutavo...
    (posmatrac, 31. maj 2012 14:18)

    # Link komentara

  18. Nemaju oni ni morala ni karaktera ni obraza.Sta vredi sto ih nismo glasali kada se i dalje vozikaju i pokusavaju da spasu sto se spasti ne moze.DNO DNA...
    (smeker, 31. maj 2012 13:45)

    # Link komentara

  19. U Sremskoj Mitrovici slična priča, samo DS kupuje odbornike SNS... Lokalni DS nikad nije imao goru ekipu ljudi na vlasti, sve nesposobni i korumpirani pajaci, zato je Tadić i dobio 800 hiljada manje, a tako će mu proći i stranka sledeći put...
    Čini mi se da je u svakom gradu tako.
    (Bojan, 31. maj 2012 13:40)

    # Link komentara

  20. U Gornjem Milanovcu je trenutno opsti karambol, DS u rasulu, javile se dve frakcije, jedna koja se zalaze za ulazak u vlast sa SPS i jedna koja se zalaze da se ide u saradnju sa SNS.
    URS bi trebalo da podrzi SPS, ali se ceka Mladjina presuda, ako Mladjo udje u koaliciju eto i na lokalu, ako ne udje onda SPS nece videti ni odbornika iz URS.
    SNS mudro cuti i ponasaju se kao da ih sve ovo ne dotice.
    SPS kao dobitnik izbora /dobili ljudi 40% glasova na lokalu/ pokusava da stvori neku vecinu, ali se lako moze desiti da zavrse u opoziciji.
    LDP nije prosao cenzus zbog predizbornog raskola.
    Radikali i Dveri ispod cenzusa.
    Sve u svemu bice ovo burno politicko leto u Milanovcu.
    (Sumadinac, 31. maj 2012 13:39)

    # Link komentara

  21. Pa zar Vučić i Toma nisu istim metodom došli na vlast?
    Prvo su oteli mandate radikalima a sad kad njima
    ili njihovim koalicionim partnerima neko otima
    mandate to je krađa?Kakvi licemeri Vučić i Toma!!!!!
    (Radikal, 31. maj 2012 13:26)

    # Link komentara

  22. Vidim po minusima da su kradikali i G17 (julovci) veoma nervozni!
    (marcelo, 31. maj 2012 13:20)

    # Link komentara

  23. Polako se rasformiruje G17 u Leskovcu, a uskoro ce i na republickom nivou.Zavrsice kao JUL, jer oni to i jesu.
    (Don, 31. maj 2012 13:14)

    # Link komentara

  24. Bruka i sramota, što reče Pešićka.

    Otišo lepi da spasi 2 odbornička mesta u LE.

    DS je puko skroz.
    (Pele, 31. maj 2012 13:08)

    # Link komentara

  25. U Leskovcu je DS pobedila na lokalnim izborima, a to sto se muci da napravi vecinu, to je zbog personalnih animoziteta vodecih leskovackih politicara.
    (peca, 31. maj 2012 13:01)

    # Link komentara

  26. Ma vas dvojica ste strasni. Da znate da ce izbori biti u roku od 2 godine i nadam se da necete osvojiti vise od 10 posto . To je sve zato sto ste tako radili i tako radite . Stop korupciji i kriminalu
    (radule, 31. maj 2012 12:57)

    # Link komentara

  27. Da li ovo znaci da Boris Tadic ignorise danasnju sednicu parlamenta i polaganje zakletve Tomislava Nikolica (a prethodno konstituisanje parlamenta i polaganje zakletve poslanika)?!!
    Ako je tako, mislim da je to vrlo ruzno.
    A Djilas kao potpredsednik DS-a, razumem da se bavi stranackim pitanjima, ali neka to radi u slobodno vreme, predizborna kampanja je zavrsena, mene kao njegovog biraca (za opstinu i grad glasao sam za DS zbog njega) ne zanima Leskovac i (moj) gradonacelnik Beograda nema sta da trazi u Leskovcu, cetvrtak, radni dan pre podne.
    (birač, 31. maj 2012 12:57)

    # Link komentara

  28. E jaka vam vecina od 1 odbornika. Ne znam kako ce to da vam funkcionise u Leskovcu. Ali vlast je slatka....
    (mare, 31. maj 2012 12:52)

    # Link komentara

  29. Gospodin Dobrosav Lazarević iz G.M. u DS je došao iz DHSS, a u DHSS iz SPS.
    Takvuh kadrova DS ima na pretek u svim gradovima.
    (Školski, 31. maj 2012 12:44)

    # Link komentara

  30. Ko jedini u Srbiji može iz Leskovca da stigne u Beograd (u Narodnu Skupštinu, na polaganje zakletve predsednika Srbije) za manje od dva sata?
    (270km/2h, 31. maj 2012 12:39)

    # Link komentara

  31. Složićete se sa mnom da svaki značajniji događaj u svom životu proslavljate sa prijateljima, pogotovo ako su pozvani na tu svečanost!
    (Aca, 31. maj 2012 12:39)

    # Link komentara

  32. Prava vest je moralni čin ostavke podpredsednika opštine u G. Milanovcu, a ne ovaj maneken što se šećka po Leskovcu i drži moralno-demagoške propovedi.
    (Slon, 31. maj 2012 12:31)

    # Link komentara

  33. Nisu mi jasne neke stvari. Gospodin Tadić govori kao da nije osam godina bio na vlasti i poziva policiju i druge državne organe da spreče nasilje nad građanima. Pa policijom rukovodi njegov koalicioni partner, a državnim organima DS.
    (Oliver Tarabić, 31. maj 2012 12:20)

    # Link komentara

  34. A šta će Djilas u radno vreme u Leskovcu,za šta on prima platu,valjda da bude u svom gradu Beogradu...a Tadić može da ide gde god hoće,jer nije sada NIŠTA,samo od čijih para putuje...
    Otišle prve demokrate u Leskovac,da poguraju svoju stvar,da "navuku" većinu u leskovačkoj skupštini...verujem da im birači Leskovca to neće dozvoliti
    (beogradjanka, 31. maj 2012 12:20)

    # Link komentara

  35. "Protiv toga svi zajedno treba da ustanemo. Odbornici u Leskovcu jedini imaju pravo da formiraju većinu. To je jedino legitimno, jer su ih gradjani izabrali na izborima", poručio je Tadić. "
    Reče Tadić bez trunke sramote...….. pa da li su i tebe građani izabrali da budeš premijer ili je to sve na silu da bi se sakrile sve kriminalne radnje tebe i tvojih saradnika počevši od Dulića pa nadalje, eeeee karakteru najveći na svetu.
    (lorka, 31. maj 2012 12:19)

    # Link komentara

  36. Hvala Djilasu i Tadicu za podrsku demokratskom Leskovcu!
    Stvar je jasna i resena, tako da kradikali dzaba ste protestvovali.
    Protestante sutra ceka zandarmerija, zato pamet u glavu i budite manji od mahovog zrna.
    (Marcelo, 31. maj 2012 12:10)

    # Link komentara

  37. U Leskovcu? Pa zar neće biti u Beogradu na polaganju zakletve predsednika, gospodina Tomislava Nikolića? Počelo je, počelo.......
    (Miki, 31. maj 2012 12:00)

    # Link komentara

  38. Zanima me u kom svojstvu ih je primio u zgradi opstine ? Zasto ih nije primio u stranackim prostorijama. Svasta
    (Marko, 31. maj 2012 11:57)

    # Link komentara

  39. I u Leskovcu je DS osvojila manje mandata nego 2008 godine. I sta sad ?
    (sanja, 31. maj 2012 11:53)

    # Link komentara

Politika

"Ima dosta problema u vezi s poglavljem 35"

8.10.2015. | 12:33 | Izvor: Tanjug | Komentari: 0
foto: Tanjug

Beograd -- Premijer Srbije Aleksandar Vučić očekuje ove godine otvaranje poglavlja 32 i 35, a početkom sledeće 23 i 24 u procesu pridruživanja Srbije Evropskoj uniji.

  • BEOGRAD
    31. May 2012.
  • BEOGRAD
    31. May 2012.
  • BEOGRAD
    31. May 2012.
  • BEOGRAD
    31. May 2012.
  • BEOGRAD
    31. May 2012.
  • BEOGRAD
    31. May 2012.
  • BEOGRAD
    31. May 2012.
  • BEOGRAD
    31. May 2012.
  • BEOGRAD
    31. May 2012.
  • BEOGRAD
    31. May 2012.
  • BEOGRAD
    31. May 2012.
  • BEOGRAD
    31. May 2012.