- Komentari -
  1. Politička korektnost će nas upropastiti. Šta je ovde nenormalno ili šokantno? Pokažite mi nekoga ko kaže da je na ovoj slici bilo šta nenormalno i ja ću ga pljunuti po sred lica.
    (Pero, 16. oktobar 2018 22:45)

    Evo mozes mene, a ja sigurno vise od tebe mrzim politicku korektnost. Sta ne valja na slici? Sve. Ubija zasticene vrste - zirafa, leopard. Pobijena mladuncad pavijana. Sam koncept fotografije sa pavijanima je strasno bolestan i uvredljiv. Nema to veze sa politickom korektnoscu, a i siguran sam da i ne poznajes dovoljno taj termin, cim se olako frljas sa njim. A sad izvoli pa me pljuni.
    (deformero, 19. oktobar 2018 14:16)

    # Link komentara

  2. @licemerje mase: Ok, a da li si možda čuo, da neko jede u 21. veku pavijane i žirafe, da bi se prehranio? Ne jede, moj brajko, ne jede...To znači da ih psihopate "lovci", poput ovog monstruma, koga očigledno simpatišeš, ubijaju iz čistog zadovoljstva!:(:(:(
     (Smuleco, 19. oktobar 2018 14:14)

    # Link komentara

  3. Politička korektnost će nas upropastiti. Šta je ovde nenormalno ili šokantno? Pokažite mi nekoga ko kaže da je na ovoj slici bilo šta nenormalno i ja ću ga pljunuti po sred lica.
    (Pero, 16. oktobar 2018 22:45)

    # Link komentara

  4. pa voli covek, sra ga briga
     (nesha, 16. oktobar 2018 21:44)

    # Link komentara

  5. Karma is a bitch...olosu ljudski
     (sun1, 16. oktobar 2018 21:26)

    # Link komentara

  6. Fischer ? Nemačko poreklo ?
    (Genetika je cudo !, 16. oktobar 2018 09:25)

    50 mil amerikanaca imaju nemacke korene,ima ih vise nego crnaca i hispanaca zajedno(barem legalno)
    (dragec, 16. oktobar 2018 18:41)

    # Link komentara

  7. ae ne smarajte, kad zakoljete prasice pa ih bacite na razanj onda zaboravite da su i to zivotinje a? ;) 
    (moca, 15. oktobar 2018 22:10) 

    Ја прасе не бацам на ражањ. Набијем га, па се окреће.
     (Јабучило, 16. oktobar 2018 18:26)

    # Link komentara

  8. Fischer ? Nemačko poreklo ?
    (Genetika je cudo !, 16. oktobar 2018 09:25)

    Da, da (((nemac)))
    (hih, 16. oktobar 2018 18:10)

    # Link komentara

  9. Auu druze al si se ti ukopo, pa zar nisi video sta se desilo sa onim zubarom, nema tebi vise zivota..
     (Brka, 16. oktobar 2018 15:21)

    # Link komentara

  10. Strasno.
    Uzas.

    Problem je sto kao i uvek para vrti... na zapadu je lov pitanje tradicije i znak da se nekome moze da plati sve sto treba od dozvola da bi ubijao.

    U Francuskoj bi nastala revolucija da zabrane lov ili da ga jos ostrije kontrolisu. Pijane, matore budale s puskama i zivom municijom tumaraju i pucaju.
    Kod nas, mislim na Balkan, je jos gore.
    Ne znam kako je sad u CG, ali dok smo (silom prilika) isli tamo, ribolov na dinamit je bio uobicajena pojava.

    Imam neke rodjake koji znaju kome ovde treba da plate i da love sta hoce gde hoce.
    Tuzno, tuzno...
    (Anja, 16. oktobar 2018 15:19)

    # Link komentara

  11. Amerikanac.
    Svaki komentar je izlisan.
    Vec je vreme da ih treba zakonom zabraniti.
    (Uh, sto volim da mrzim!!, 16. oktobar 2018 10:20)

    A Srbi trujemo zasticene ptice samo tako. Unistavamo svoja polja i reke a deca nam muce i rado ubijaju cak i domace zivotinje.
    Slika i prilika da nekome solimo pamet.
    (sasa, 16. oktobar 2018 14:08)

    # Link komentara

  12. Ja nisam nikada lovio, niti na neki drugi način ubijao životinje, osim pecanja? Ja sam pobio porodice šarana i štuka, basova i drugih riba, ali to se ne računa, jel?
    Čovek uzgaja stoku, živinu i ribu da napuni svoj stomak. I tada se na svirep način pobije ogroman broj životinja, od malih prasića i jarića do bikova. I to je u redu, samo da mi imamo meso za ručak. Kada kupite u mesari šnicle ili pljeskavicu ne razmišljate mnogo o tome...
    Ako je čovek išao u lov i imao dozvolu za lov i dopuštenje da lovi te životinje, to je njegova želja i odluka. Ja tako nešto nikada nebih uradio, ali neću ni praviti monstruma od tog čoveka.
     (Neko iz mase, 16. oktobar 2018 13:57)

    # Link komentara

  13. Nije mi jasan lovac koji se hvali odsterlom citave porodice majmuna, jer tu nema ni opasnosti ni strucnosti. Jos manje su mi jasni ovi "osecajni, svesni i osetljivi" ljubitelji zivotinja koji su spremni da izvrse srednjovekovna mucenja i sakacenja gore nevedenih lovaca. Cak su mi i gori zbog nedostatka humanosti. Jedina razlika izmedju njih je sto je lovac covek od akcije, naoruzan i spreman, dok su ovi drugi obicni ratnici za tastaturom i kuckaju, kuckaju, kuckaju...
    (Nisam Englez, 16. oktobar 2018 13:34)

    # Link komentara

  14. Pre mogu da razumem lovokradice koje ubijaju zbog pare nego ovakve koji uživaju u tome i to im je jedini pokretač ko zna koliko je i ugroženih životinja ovaj ubio a ne sme da se hvali javno.
    (Nebojša, 15. oktobar 2018 20:20)

    Puno grešiš ako tako razmišljaš! Planirani odstrel je nešto za šta je ovaj platio jako velike pare. To znači da je odstrelio prematore, preagresivne ili prekobrojne životinje. Siguran sam da je i ova žirafa bila na spisku za odstrel iz tih razloga. Novac koji je dao za to služi za održavanje lovišta i poboljšavanje uslova u kojima životinje žive. E sad, kakvo je zadovoljstvo našao u odstrelu žirafe to je već za diskusiju (lov nečeg tako sporog, ogromnog i bezopasnog je stvarno glupo - kao da je kravu ulovio pa se time hvalio!) Krivolovci, nasuprot tome, ubijaju životinje bez ikakvog reda, samo zbog lične koristi koja je obično minorna i prave ogromnu štetu životinjskom svetu.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Morski lav, 16. oktobar 2018 08:50)
    Nisi ti razumeo moj komentar. Nije bitno da li je planirani odstrel već kakav je to bolesni mozak koji će platiti da ubija životinju. Lovokradice naravno da prave štetu ali njih barem razumem jer hoće korist.
    (Nebojša, 16. oktobar 2018 12:53)

    # Link komentara

  15. Kakvih ljudi ima. Umesto da ode u prirodu na roštilj on ide da ubija životinje...
    (Earthlings, 16. oktobar 2018 12:41)

    # Link komentara

  16. ae ne smarajte, kad zakoljete prasice pa ih bacite na razanj onda zaboravite da su i to zivotinje a? ;)
    (moca, 15. oktobar 2018 22:10)

    Ishrana i ubijanje iz zadovoljstva je tebi uporedivo?!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nebuloza, 16. oktobar 2018 08:05)

    ubistvo je ubistvo, znači ja mogu komotno da ubijem čoveka, pojedem ga i onda nikom ništa? ;)
    (moca, 16. oktobar 2018 11:16)

    # Link komentara

  17. Šta vam je ljudi, niste se bunili kad je tito sa svojima ubijao jelene i medvede po YU i slonove po Africi. Postoji masa slika.
     (mikan, 16. oktobar 2018 10:58)

    # Link komentara

  18. Samo polako,u Americi je vec pokrenut siroki front protesta,reakcije protiv ovog coveka.Uskoro ce biti u svim medijima, a dalje videcemo...Verovatno je ovim postupkom doveo celu svoju familiju u neprijatnu poziciju.
    (justice, 16. oktobar 2018 10:46)

    # Link komentara

  19. Na vest da je neki manijak ubio porodicu pavijana ovoliko komentara...zale ljudi zivotinje normalno je to...pogotovo sto covek nije odavde...da dodam za mnogo ozbiljnije stvari nije bilo reagovanja...ali to smo mi?
    (pprvi dan skole u Svedskoj, 16. oktobar 2018 10:43)

    # Link komentara

  20. @Dundo Maroje...Tako je. Meso divljaci je cak mnogo skuplje od mesa domacih zivotinja, sto je i logicno, bas kao sto bi meni bilo jeftinije da odem u ribarnicu nego na pecanje. Odstrel "stetocina" takodje mogu razumeti jer smo mi ljudi odgovorni za prenamnozavanje neke vrste. U Prirodi ne postoje stetocine i ona sama to regulise. Mi, na primer, ne volimo vukove u svojoj blizini, pa se zato namnoze lisice, sakali i psi lutalice.
    (Trovach, 16. oktobar 2018 10:26)

    # Link komentara

  21. Sve lovce u rezervat , pa da ih mi lovimo. Ja bih uzivala - verujte mi .
    (ljilja, 16. oktobar 2018 10:25)

    # Link komentara

  22. Amerikanac.
    Svaki komentar je izlisan.
    Vec je vreme da ih treba zakonom zabraniti.
    (Uh, sto volim da mrzim!!, 16. oktobar 2018 10:20)

    # Link komentara

  23. ja se rasplakao kad sam video mrtve pavijane...kao ljude da je pobio
    (eto, 16. oktobar 2018 10:13)

    # Link komentara

  24. По мени се и сви остали ловци не разликују од овог крвника, Без обзира коју животињу ловили.
     (Алидеда, 16. oktobar 2018 09:50)

    # Link komentara

  25. Lovci su cista glupost. Ovi nasi pogotovo, nekom prilikom mi se desilo prema selu jednom, vozim i u susret mi ide pickup jedan, staje odtvaraju se zadnja vrata viri puska i covek ladno puca ispred mene, par metara... On je procenio da moze, posle malo svadje smo se razisli... ali mi i dan danas krivo sto ga nisam isaketao, stariji covek bio, drzak... Ubijali lisice, cak ih i ne pokupe ostave tako da se raspadaju po polju... Kao odrzavaju prirodni balans, kako je to glup izgovor...
    (Mirko, 16. oktobar 2018 09:49)

    # Link komentara

  26. Ljudi ja nisam lovac, nemam oružje, ali sam išao sa lovcima da pomažem u održavanju o hranjenju fazana koji se puštaju u lovište, hranjenju i očuvanju divljih konja na Vlasinskom jezeru. Mogu da shvatim da u legalnom nedeljnom lovu neko odstreli fazana, zeca, jarebicu, divlju svinju, krupnu jelensku divljač obeleženu za odstrel. Sva ta divljac je jestiva. Mogu da shvatim jer se sve to pojede kasnije. Ali da neko ubije lava, žirafu, nosoroga, pavijane to stvarno ne mogu.
     (Rhynchinoi, 16. oktobar 2018 09:41)

    # Link komentara

  27. Fischer ? Nemačko poreklo ?
    (Genetika je cudo !, 16. oktobar 2018 09:25)

    # Link komentara

  28. @sql...Vecina nas je svesna da lov poprilicno doprinosi finansiranju tih parkova i mogu shvatiti lov zbog hrane i/ili trofeja, ali kakav trofej su pavijani? To je vec bolesna potreba za ubijanjem.
    (Trovach, 16. oktobar 2018 09:10)

    # Link komentara

  29. Kakav bolestan izraz lica, strasno! Ovaj se treba momentalno zakljucati u ludnicu.
     (ms, 16. oktobar 2018 09:08)

    # Link komentara

  30. vidi ga, som onaj barski....
    Uh kako bi mu skinuo ovaj debilni osmeh ...
     (lemy bond, 16. oktobar 2018 09:01)

    # Link komentara

  31. @Hunter
    Druze nije problem lovstvo vec ove slike a i siguran sam da i a beba pavijan nije bas bila zrela za odstrel. Kakva je to izjava ubio sam celu porordicu? Naravno da pravi lovci cuvaju prirodu i odstrele tu i tamo poneku jedinku ali ovo je divljastvo placeno debelo i jos okacio slike svuda.
     (4k4.Dex, 16. oktobar 2018 08:53)

    # Link komentara

  32. Pre mogu da razumem lovokradice koje ubijaju zbog pare nego ovakve koji uživaju u tome i to im je jedini pokretač ko zna koliko je i ugroženih životinja ovaj ubio a ne sme da se hvali javno.
    (Nebojša, 15. oktobar 2018 20:20)

    Puno grešiš ako tako razmišljaš! Planirani odstrel je nešto za šta je ovaj platio jako velike pare. To znači da je odstrelio prematore, preagresivne ili prekobrojne životinje. Siguran sam da je i ova žirafa bila na spisku za odstrel iz tih razloga. Novac koji je dao za to služi za održavanje lovišta i poboljšavanje uslova u kojima životinje žive. E sad, kakvo je zadovoljstvo našao u odstrelu žirafe to je već za diskusiju (lov nečeg tako sporog, ogromnog i bezopasnog je stvarno glupo - kao da je kravu ulovio pa se time hvalio!) Krivolovci, nasuprot tome, ubijaju životinje bez ikakvog reda, samo zbog lične koristi koja je obično minorna i prave ogromnu štetu životinjskom svetu.
     (Morski lav, 16. oktobar 2018 08:50)

    # Link komentara

  33. @hunter

    Pametnjakovicu,ovde se radi o autohtonim vrstama na ivici istrebljenja. Eej,zirafa!!!
    (nex, 16. oktobar 2018 08:32)

    # Link komentara

  34. Pre nego što krenete da mi lupate minuse, moram da kažem da ne volim kada se životinje love. Dražemi je da ih gledam u prirodi. Ali svi ti parkovi u Africi se finansiraju od legalnog lova. Od ovakvih ljudi, koji uživaju u ubijanju, se sakuplja novac za očuvanje parka, tu spada i zaštita od lovokradica. Kao što rekoh, više volim da ih gledam u prirodi, ali bez ovakvih "bolesnika" to ne bi bilo moguće.
    (sql, 15. oktobar 2018 22:13)

    Pricao sam sa nekoliko nasih lovaca o lovu generalno i ubijanju zivotinja. Nisu to bolesnici. Covek iz clanka verovatno jeste, ali lovci generalno ne. Ti ljudi iz lovackog udruzenja izuzetno cene i vole zivotinje. Jako cesto tokom jakih zima sami kupuju tone zita da bi bacali po sumama i gomilu slicnih stvari a love iskljucivo po propisima i to one zivotinje koje prete da postanu prekobrojne na podrucju. Meso se nikada ne traci i sve sto ulove mora biti pojedeno. U sustini dodje svejedno jeo pile ili fazana, domacu svinju ili divlju. Zivotinju ubijes pa ubijes.
     (Dundo Maroje, 16. oktobar 2018 08:23)

    # Link komentara

  35. @Nebojša
    ubili smo porodicu svinja, ovci, teladi... ali se nismo slikali! i sada siti sakatimo ovog lika??? samo pitam

    Malo si pobrkao stvari, on ovo nije uradio zato što je gladan ili hoće da prehrani porodicu, već zato što je bogati, bolesnik psihopata kome ubijanje nedužnih životinja pričinjava zadovoljstvo, posebno je naglasio da je u pitanju porodica pavijana, verovatno mu je to posebno drago. Nažalost delimo ovaj svet i sa takvima.
    (Miks, 16. oktobar 2018 08:22)

    # Link komentara

  36. Kakva stoka od coveka... Ostavio bi ga lavovima da ga pojedu.
     (Nemanjici, 16. oktobar 2018 08:21)

    # Link komentara

  37. Za ovakve stvari se u civilizovanom svetu ide direkt u ludnicu. Kakav bre sud i zatvor. Ovaj nije zdrav definitivno. 
    Sećam se slučaja iz devedesetih godina. Neki lik sa ovih prostora emigrirao u švedsku ili norvešku, ne sećam se tačno. Ode šef na "pecanje" na neko divno jezero i zabaci baja dinamit ili bombu neku. Napravio rusvaj, pobio pola jezera, sve riba isplivala. Meštani odmah zvali pandure i sačekali ga na obali. Na sudu ga pošalju u ustanovu za poremećene jer njihov zakon nije ni predvideo da neko može biti toliko bolestan. Nema tu robije, ludačka košulja i aj ćao.
    (kaligula, 15. oktobar 2018 22:22)

    Samo da ti objasnim da Norvežani nisu uopšte dobar primer! Možda samo u Africi mogu da se vide takvi primeri odstrela divljači u tolikom broju kao što to rade Norvežani. Posle lova natovare traktorsku prikolicu jelenima i losovima kao da su cepanice. Nema tu ništa od plemenitog sporta...
     (Morski lav, 16. oktobar 2018 08:21)

    # Link komentara

  38. uzasna katastrofa. ovakvi bi i decu ubijali...fuj!
     (catboy, 16. oktobar 2018 08:20)

    # Link komentara

  39. Lovci su mi oduvek bili posebna sorta ljudi...potisnute ubice i psihopate. Otuda s radošću primim vest kada slučajno ustrele jedan drugog tokom lova...
     (PhD, 16. oktobar 2018 08:16)

    # Link komentara

  40. ljudi niste bili u afganistanu, sta su ti amerikanci u stanju da urade, savjesti ni trunke
     (abraham, 16. oktobar 2018 08:07)

    # Link komentara

  41. Tako ameri vole prirodu i životinje... I posle se moja žena čudi što se ja radujem kad ih pogodi urigan...
    (Ivan, 16. oktobar 2018 08:05)

    # Link komentara

  42. ae ne smarajte, kad zakoljete prasice pa ih bacite na razanj onda zaboravite da su i to zivotinje a? ;)
    (moca, 15. oktobar 2018 22:10)

    Ishrana i ubijanje iz zadovoljstva je tebi uporedivo?!
     (nebuloza, 16. oktobar 2018 08:05)

    # Link komentara

  43. Aj vi sto se zgrazavate i naricete kao je mogao da ubina sirote zivotinje. Licemeri, pa jedete ih svaki dan!
    Svaki dan ih i licno ubijate raznoraznim nervnim otrovima i zamkama, od bubasvaba do pacova.
    Odlucite se licemercine.
    Nisam vegetarijanac. Jedino sto mi smeta je da je poslagao porodicu pa se kezi. A sto je ubio pa ubio je. Pa mi jedemo to sto neko drugi ubije sta se pravite fini.
     (a atak na batak???, 16. oktobar 2018 08:02)

    # Link komentara

  44. Svi vi koji ga branite kao on je lovac, shvatite da mesojed ne jede mesojeda lav ne jede zivotinje koje jedu meso kao I on. Razumeo bih da je hteo da se prehrani ali ubijati iz zadovoljstva to je malo bolesno ovakvi tipovi se ne razlikuju od ljudozdera ili vec sta. Ako vec hoce da bude lovac neka uzme noz pa neka lovi a ne sa bezbedne distance da upucava zivotinje koje mu nista nazo nisu ucinile. Idiot Mister Don Kretino de mizero sve takve kao ovaj pa I ovi sto ga brane u kavez sa belom ajkulom I cackalicom da se odbrani..
    (Dragan Ferencevic, 16. oktobar 2018 07:55)

    # Link komentara

  45. ae ne smarajte, kad zakoljete prasice pa ih bacite na razanj onda zaboravite da su i to zivotinje a? ;)
    (moca, 15. oktobar 2018 22:10)
    Nisam znao da i žirafa ide na ražanj. Svašta čovjek nauči na ovom portalu. A kakav je pavijan kad se ispeče? A?
     (kele®, 16. oktobar 2018 07:38)

    # Link komentara

  46. Znači da ako mu dozvoli neka država, on bi poubijao ljude jer qnije ilegalno i neetički. Plašim se lovaca i smatram da imaju dijagnozu. Oni kažu da pomažu prirodi, a ja da hrane patologiju.
     (S Marsa, 16. oktobar 2018 07:29)

    # Link komentara

  47. Po meni ovako nešto može da uradi samo teško poremećena osoba. Eeeeeej, pobije toliko ugroženih životinja i još se samozadovoljno cereka na fotkama. Psihopata.
     (Mr.Realno, 16. oktobar 2018 07:26)

    # Link komentara

  48. Bravo majmune
     (salence, 16. oktobar 2018 07:06)

    # Link komentara

  49. iako sam mesojed....razmisljam....zivotinje su zivotinje....nema razlike izmedju teleta, jagnjeta, zirafe, majmuna, divlje svinje, jeleni, kosute, srne, ptice...a ipak ih sve ubijamo da bi jeli ili...lovili, zabava...ubijanje radi jela i zabave, zabava i jelo.
    (YWQ, 16. oktobar 2018 06:58)

    # Link komentara

  50. Čekaj: je l' treba Nole Đole da nastavi da jede travu i semenke ili treba da se najede mesa od zaklanih prasića, jaga i kravica?
     (Laki, 16. oktobar 2018 06:44)

    # Link komentara

  51. Da je ratno stanje, verujem da bi bio krvnik, kojem bi ustase pozavidele.
    (hyper, 16. oktobar 2018 06:16)

    # Link komentara

  52. Mislis da si baja sa oruzijem?? Ubiti nenaoruzanu zivotinju... Probaj na leoparda golih ruku, s**o bolesna!
     (dud, 16. oktobar 2018 06:03)

    # Link komentara

  53. dovoljno je napisati AMERIKANAC !!!
     (VladaS, 16. oktobar 2018 05:44)

    # Link komentara

  54. Po minusevima vidim da ima dosta psihopata i kod nas.
     (jedna, 16. oktobar 2018 05:04)

    # Link komentara

  55. Made in West Democracy World.
    (Utah, 15. oktobar 2018 22:03)

    Ma nemoj, lova nema ni kod nas, ni u Rusiji, samo na zapadu. A kod nas kad se krene na divlje svinje, pa ih još onako krvave stave na haubu automobila da svi vide da je baja ubio divlje svinjče,to nije ništa. Večno nam je nešto zapad kriv.
     (Stari čačanin, 16. oktobar 2018 04:49)

    # Link komentara

  56. A Eskobar kad pobije celu porodicu ljudi jos se stampaju majice sa njegovim slikama i pevaju pesme a ovog oce da lincuju.
    Zanimljivo.
     (Vuk iz Pančeva., 16. oktobar 2018 04:25)

    # Link komentara

  57. Čuj...veliki lovac ...ubio žirafu. To je kao da je u Srbiji ubio kravu ili ovcu u lovu. Budala.
     (Mika, 16. oktobar 2018 03:14)

    # Link komentara

  58. Pojeo sam pile koje je neko ubio prethodno. Samo, taj se nije cerio, niti se slikao sa mrtvim piletom, niti ga je ubio iz zadovoljstva, već mu je to posao. Životinje love jedne druge i to je normalno jer bez hrane nema života.

    E, a ove slike su uznemirujuće, naročito ova prva. To normalan čovek ne može da radi. Našao satisfakciju u ubijanju. Čak i ako je sve legalno, postoji i nešto što se zove moral i etika koji su daleko univerzalniji od nekakvog zakona, ovde konkretno u zakona u Namibiji, možeš misliti. Za svaku osudu, a i za psihijatra svakako.
     (Stefan, 16. oktobar 2018 03:08)

    # Link komentara

  59. Covek je jedina ziva vrsta na ovom svetu koja ubija iz zadovoljstva sve ostale zibotinje ubijaju zbog hrane ili ako su ugrozene.
     (SoLiLaC, 16. oktobar 2018 02:01)

    # Link komentara

  60. Svi koji jedu meso su slični ovome, jeste on to neće pojesti ali ipak kad jedeš meso podupireš ljude da kolju za vas, licemeri!

    A ona se brane sa; pa ovo je bilo humano ubijanje...
    (istinabre, 16. oktobar 2018 01:51)

    # Link komentara

  61. Za bozic se zakolje u Srbiji pa bar 200.000 prascica. Pa jel to ispravno a ovo nije? A sto jedete meso, ili su svi naprasno postali vegetarijanci.Ma ajde molim vas. Licemeri. Ajd sad lupajte minuse.
    (Dzoni, 15. oktobar 2018 20:48)

    Koji legalan lov? Alo bre, pricas o africi, pa ceo kontinent je sinonim za zemlje treceg sveta. Tu samo korupcija moze da cveta. Jeste, otisao je tamo jer se dobrica brine za opstu populaciju pavijana pa je resio da smakne celu porodicu, jer su se eto prenamnozli. To je bajka za javnost na koju samo naivni nasedaju. Zasto sam ja licemer ako jedem meso? Objasni mi i dodjem ti gajbu piva. Ovaj rednek nije lovio radi prehrane.
    (NOPC, 16. oktobar 2018 01:23)

    # Link komentara

  62. Lov i ribolov su zakonite aktivnosti koje praktikuje na desetine hiljada ljudi u Srbiji. Treba bolesnicima koji pljuju po ovom čoveku neko to da objasni. Zgrazavate se nad čovekom koji je lovac a onda idete u Lidl da kupite pilice preklane i ocerupane. Hranite vaše pse mesom ubijenih životinja (pilica, svinja itd) i sebi ste ok?
    (old school, 15. oktobar 2018 21:09)

    Hoce li psiho pojesti ove zivotinje? Sta da nece slucajno neko zabaceno selo da ih pojede? Ma daj. Ovo je klasican ekocid. Babuni, zirafe i leopardi, uz slonove i nosoroge se ne drze po farmama i ne kontrolise im se na taj nacin populacija. Broj divljih zivotinja u africi se rapidno smanjuje zbog amera i kineza. Ove zivotinje se ne love radi prehrane, tako da se tvoj komentar svodi na spin.
    (NOPC, 16. oktobar 2018 01:15)

    # Link komentara

  63. Cionizam na delu. Sto vise igre i ubijanja i ne moze im niko nista!
    (mitar, 16. oktobar 2018 01:12)

    # Link komentara

  64. Tito je 1964 ubio slona u Zambiji.
     (goran, 16. oktobar 2018 00:39)

    # Link komentara

  65. gad!
    (tako nam i treba, 15. oktobar 2018 22:06)

    Није гад... Из текста се може закључити да је Американац. УСА.
     (Ћезо рца, 16. oktobar 2018 00:37)

    # Link komentara

  66. juju sta su ti ljudi. masa je cudo. ovo je naravno uzas i za robiju ali od ovih 122 komentara sigurno 100+ jedu svinje, kokose, curke, itd. koga bre vi osudjujete. pa jedan komentator je veci ubica od ovog monstruma. kad masa nekog osudi nista gore. sto rece elijas kaneti ne radite nista sto radi masa. kad se setim koje sam muke i podsmehe imao u srbistanu sto od 17 ne jedem meso.
    (licemerje mase, 16. oktobar 2018 00:36)

    # Link komentara

  67. Lovac,ponosan svojim ulovom, podelio fotografije preko interneta.
    Starlete,ponosne svojim silikonima,podelile fotografije preko interneta.
    itd.
    Svi vi koji pretite smrcu lovcima,gori ste od njih sto puta.
    (Milivoje, 16. oktobar 2018 00:31)

    # Link komentara

  68. Tipicni amer kapitalista, dosao pun kao brod pa misli sve moze da kupi.
    (Washington, 16. oktobar 2018 00:29)

    # Link komentara

  69. Meni je samo zanimljivo kako krenu komentari, svi na isti kalup naravno, a onda procitas od 100 komentra par drugacijih, i slika se malo menja. Jeste da licno ne mogu da zamislim da neko moze da ubije majmune i zirafu, ali verovatno ne mogu da zamislim ni kako funkcionisu rezervati u Africi, i da smrt te zirafe verovatno znaci zivot i hranu i lekove za 100 drugih zirafa.
     (cx, 16. oktobar 2018 00:28)

    # Link komentara

  70. Pitanje za ove sto se zgrozavaju jel znate koliko zivotinja ubije lovac a koliko radnik u klanici?Isto se ubijaju porodice svinja,pilica itd.
    (Dusan, 16. oktobar 2018 00:17)

    # Link komentara

  71. ae ne smarajte, kad zakoljete prasice pa ih bacite na razanj onda zaboravite da su i to zivotinje a?

    Ali prasice pojedes, ne koljes radi izivljavanja i slikanja.
    (joca, 16. oktobar 2018 00:16)

    # Link komentara

  72. Dakle, ovako - čovek je svaštojed i hrani se biljkama, njihovim plodovima i produktima kao i mesom životinja i njihovih mladunaca, kao i životinjskim produktima.

    To isto rade životinje i neke biljke.

    Ono što skoro nijedno živo biće osim čoveka (mislim i naših bliskih rođaka primata) ne radi jeste ubijanje iz sadističkog zadovoljstva.

    Ako ne pravite razliku između ubijanja živih bića radi prehrane i iz zadovoljenja sadističkog nagona, pod hitno prestanite da gazite travu, jedete i biljke i meso i kvasni hleb (da, i kvasac u hlebu je oblik života koji umire prilikom pečenja).

    Ovde je samo i isključivo problem zadovoljenje sadizma koje se (naizgled) može uočiti kod osobe na fotografiji objavljenoj uz tekst. Niko zdravo odgojen nema ovakve nagone i potrebu da se uslika na ovakav način, sa ovakvim osmehom. Tu spadaju i oni ljudi koji ovo omogućavaju kroz lovački biznis namenjen ovakvoj klijenteli kao sa pomenute fotografije.
    (DuckyDuck, 16. oktobar 2018 00:14)

    # Link komentara

  73. Gde su sad oni iz Levijatan-a. Opasni momci, haaaa... ajde sad da vas vidimo.

    Lako biste i vi mogli da postanete plen ovog tipa.
     (Mmm, 16. oktobar 2018 00:05)

    # Link komentara

  74. Pustite ga samo u kavez sa hijenama
     (Borg, 16. oktobar 2018 00:02)

    # Link komentara

  75. Islam strogo zabranjuje lov na zivotinje zbog hobija.. Vratice mu se debelo
     (Sand, 16. oktobar 2018 00:02)

    # Link komentara

  76. i njega ce neko sredit samo polako
     (Dejan, 16. oktobar 2018 00:00)

    # Link komentara

  77. Za sve mega lovce koji pravdaju lika, zirafa i leopard spadaju vec u ugrozene vrste, a i sumnjam da se najeo njihovog mesa tako da-ne nije isto kao pile i svinja, ne moramo svi da postanemo vegetarijanci da bi osudili ovakvu budalastinu.
    Jedno je lov zbog hrane, da se ulovi jestiva divljac-a i tada postoji dovoljno vrsta koje nisu ugrozene. Drugo su ove trofejne gluposti..kakav je izazov uloviti zirafu?! Meta ogromna, plati i pucaj...
     (razum, 15. oktobar 2018 23:55)

    # Link komentara

  78. @Pavle Stojanović Pa nije to Srbija da neko živi od toga da bude član neke komisije. Nikakav otkaz nije spominjan, traže da bude izbačen iz komisije za koju je pretpostavka da bi njen član trebao da bude neko ko ima makar i zrnce empatije prema životinjama, a ne da bude jedan obični sadista, što magarčina sa slike očigledno jeste. Izvinjavam se magarcima... Ali da, u pravu si, nije prekršio nikakav zakon, tako da je ovo sasvim OK. I ti si kao čovek, jedna obična nula.
     (Bane, 15. oktobar 2018 23:51)

    # Link komentara

  79. Trebalo bi i od nega napraviti lovinu.
    (ubiti zver, 15. oktobar 2018 23:50)

    # Link komentara

  80. Ubiti Zirafu je isto sto i ubiti dete. Ona je tako mirna i plemenita zivotinja, biljojed i gotovo dinosaurus. Nisam agresivan covek, ali bih ovog monstruma fizicki napao da ga sretnem.
    (kole, 15. oktobar 2018 23:45)

    # Link komentara

  81. Koliko lažnih moralista u komentarima...
    Nisam lovac, i ne opravdavam ovog lika... ali neka mi neko objasni zašto je toliko različito kupiti teletinu u prodavnici? I to tele je neko ubio i pripremio. Ili jesti srnetinu? Isto je ubijena. U Srbiji ima desetine hiljada lovaca, svako od vas sigurno zna nekog: zašto njima ne kažete šta mislite, zašto njih ne pošaljete u ludnicu?
    I znajte: svaka od zivotinja koju je ubio moze da se svrsta u jestive ili štetočine.
    (Niks, 15. oktobar 2018 23:44)

    # Link komentara

  82. Potresli se ameri na slike pobijenih pavijana . Kad vide slike ljudi koje je pobila njihova vojska po svetu , ne uzrujavaju se . Toliko o njima .
     (T- Zex, 15. oktobar 2018 23:42)

    # Link komentara

  83. Zlotvor...vratice mu se...
     (mrkulj, 15. oktobar 2018 23:38)

    # Link komentara

  84. amerika u par slika...
    (hoce ljudska prava, ali nas ubijaju ko zečeve)
     (jasko, 15. oktobar 2018 23:36)

    # Link komentara

  85. Uporno pricam da su lovci bolesnici, jer uzivati u ubijanju, pa to nije normalno, blago receno. Lov iz nuzde, radi prehranjivanja porodice, kao sto je nekad bio, to je sasvim druga stvar.
     (kaokakao, 15. oktobar 2018 23:33)

    # Link komentara

  86. Poznajem nekoliko likova koji se bave lovom i loze se na to. Moj utisak o njima je da se lovom bave jer imaju ozbiljnih seksualnih frustracija i kompleksa.

    Oni koji pominji klanje domacih zivotinja da kazem jednu stvar. Ubijena zivotinja je ubijena zivotinja,slazem se. Ali,nije isto ubijati domace zivotinje koje uzgajas za ishranu i kojima se obezbedi opstanak i dalji uzgoj i ubijati zivotinje koje se ne koriste u ishrani zbog slikanja,obesti i lecenja lepeze kompleksa i frustracija i tako dovesti do njihovog istrebljenja.
    Ovaj monstrum sa slike samo potvrdjuje da je covek najgora zivotinja.
     (Slobodni Klikeri, 15. oktobar 2018 23:33)

    # Link komentara

  87. Izgleda i da među komentatorima ima zrelih za psihijatriju.
    (Ljuba, 15. oktobar 2018 23:29)

    # Link komentara

  88. Nije on problem. Problem je zakon koji dozvoljava lov. Aj da lovimo ljude malo da vidimo kako je!?
    (Danijel, 15. oktobar 2018 23:21)

    # Link komentara

  89. @EU citizen

    A jel lovis ti malo po EU ? Slabije. Cuj ga "plemenita vestina". Lezis u steku sa puskom, nisanis i cekas jadnu srnu da naidje ne bi li je upucao i slikao se. Bas viteski i vesto, doista.
     (Ljubisa livac, 15. oktobar 2018 23:20)

    # Link komentara

  90. Bolestan um!
     (Alex, 15. oktobar 2018 23:19)

    # Link komentara

  91. @nebojsa

    Postoji razlika kada ubikes ovcu, vepra/svinju, kravu. To nam sluzi za ishranu. A ovom to ne sluzi i jos se hvali.
     (NoName, 15. oktobar 2018 23:19)

    # Link komentara

  92. da li shvatate da covek stvarno nije ucinio nista nezakonito? Nije problem on ili njemu slicni, takvih bolesnika ima, bilo je i bice, problem je sto se takve stvari rade za pare i ljudi misle da poseduju neciji zivot, sve sto je potrebno je platiti. Strasno dokle je nasa "civilizacija" dogurala. Nista nismo bolji od starog rima gde su se naoruzani ljudi ubijali u areni za zabavu slobodnih, danas ubijamo nemocne zivotinje. Da nestanu ljudi sa lica zemlje u jednom danu ne bi mi bilo krivo, zaisto smo najgore zivotinje
     (srb, 15. oktobar 2018 23:19)

    # Link komentara

  93. @nebojsa

    Nemojte spinovati, mesati babe i zabe i davati opravdanja ovakvim slucajevima. Niko ne ubija prasad iz zabave radi vec radi prehrane. I niko se ponosno ne slika kada to uradi. Drugo, to su zivotinje koje su za to i odgajane. Ovo su divlje zivotinje koje nikoga ne ugrozavaju niti ljudi od njih zive, ubijaju ih iz ciste zabave i nekakvog, meni nepojmljivog, uzitka. Kad bi mogao da udjem u um osobe koja uziva da ustreli srnu ili lane... Zastrasujuce.
     (Ljubisa livac, 15. oktobar 2018 23:18)

    # Link komentara

  94. Leva fotografija (od ove tri, dole) - pogledati njegovo lice i pogledati lice ove mucne zivotinje - slika danasnjeg sveta.
     (Nikola, 15. oktobar 2018 23:16)

    # Link komentara

  95. Pa šta je ovde čudno???
    Oni bre pobili preko 50 000 000 indijanaca! Ubijali su ih iz zabave, uz zakusku i takmičenja!
    Naj genocidniji narod na planeti!!!
     (glas razuma, 15. oktobar 2018 23:16)

    # Link komentara

  96. Pre nego što krenete da mi lupate minuse, moram da kažem da ne volim kada se životinje love. Dražemi je da ih gledam u prirodi. Ali svi ti parkovi u Africi se finansiraju od legalnog lova. Od ovakvih ljudi, koji uživaju u ubijanju, se sakuplja novac za očuvanje parka, tu spada i zaštita od lovokradica. Kao što rekoh, više volim da ih gledam u prirodi, ali bez ovakvih "bolesnika" to ne bi bilo moguće.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sql, 15. oktobar 2018 22:13)

    zanimljiv ugao gledanja na ovaj problem.
    zanima me samo, ko je "finansirao" prirodu i zivotinje pre pojave "bolesnika"?
    ili mislis da oni ranije nisu postojali?
    (bojan, 15. oktobar 2018 23:16)

    # Link komentara

  97. Ovakvi su devedesetih harali na prostorima bivse Juge. A lovili su ljude... Safari...
    (zoran, 15. oktobar 2018 23:13)

    # Link komentara

  98. Nikad nisam i necu razumeti lovce iz hobija. Ubije srnu, lane, u ovom slucaju majmunce i onda se slika onako ponosno, sa osmehom, kao da je postigao nesto vazno u zivotu. Ti sa puskom, opremom, cekas nezasticeno i uplaseno mladunce koje ti nista nije skrivilo, ubijes ga mucki i onda se onako, ponosno slikas. Kakav li je to poriv ljudi moji, plasim se takvih ljudi.
     (Ljubisa livac, 15. oktobar 2018 23:09)

    # Link komentara

  99. Postoje dva nacina kako sve ovo moze da se zavrsi. Ili ce preovladati razum i saosecanje prema malobrojnim preostalim zivotinjama i biljkama koju ima vecina ljudi i pozatvarati “bolesnu” manjinu ili ce “bolesna” manjina uspeti u svom cilju da istrebi sve zivo na ovoj planeti ukljucujuci i coveka.
    (Srle, 15. oktobar 2018 22:59)

    # Link komentara

  100. Platio je taj popriličnu sumu za ovaj odstrel. Obično se za odstrel odrede starije ili bolesne jedinke i ako se neka vrsta previše namnožila da se napravi balans u rezervatu a od tih para se te životinje hrane, čuvaju od lovokradica koje ne biraju šta će i koliko da ubiju. Žalosno je što to tako ide ali od nečega se lovišta i ti rezervati moraju finansirati. Sigurno nije ubio alfa mužjaka žirafe ili leoparda nego staru i obolelu jedinku koja više nije za priplod.
     (Džoni, 15. oktobar 2018 22:58)

    # Link komentara

  101. Sećam se slučaja iz devedesetih godina. Neki lik sa ovih prostora emigrirao u švedsku ili norvešku, ne sećam se tačno. Ode šef na "pecanje" na neko divno jezero i zabaci baja dinamit ili bombu neku.

    Dobro se sjećam, bio članak u Ribo-reviji, nalaz švedskog psihijatra je bio , čovjek je psihički zdrav, ali izuzetno primitivan
    (Bosnien Sohn, 15. oktobar 2018 22:57)

    # Link komentara

  102. Ovakvi krvnici i vladaju nasim svetom, cine razna zlodela, kupuju politicare koji upravljaju nasim zivotima na raznorazne nacine od skolstva zdravstva kulture medija i svega drugog i pogotovu u zemljama kao sto je nasa malo stvari na dobro izadje
    (Va, 15. oktobar 2018 22:55)

    # Link komentara

  103. Zbog ovakvih divljih ljudi treba napraviti takodje jedan nacionalni park u Africi gde bi njih lovili...Samo da osete ono sto su ove zivotinje,ni krive ni duzne,osetile...Da oni postanu lovina...
     (Leon, 15. oktobar 2018 22:46)

    # Link komentara

  104. Video sam jednom kako neki bolesnik namerno gađa mačku koja je jadna pobegla i na drvo i to s namerom da je ubije. Pošteno sam ga prebio. Isto tako ko god da dira ili psa naprimer isto bih ga izubijao, samo da vidim takve, postoje s vremena na vreme takva dešavanja kod nas. Ovaj pošto je ubio 14 životinja i nedužnu žirafu naprimer, ne znam šta bih mu uradio..
     (Mare, 15. oktobar 2018 22:44)

    # Link komentara

  105. @EU Citizen aj' procitaj svoj komentar jos jednom. Na boks mecu obadvojica imaju rukavice i priblizne su gradje (kategorije), na fudbalskoj utakmici ekipe imaju po 11 igraca, rukomet, kosarka, plivanje... Ako je ovo nekakav "sport", kakve sanse imaju zecevi l, leopardi ziraf ili ribe protiv coveka sa puskom (udicom) pa jos kada vidim durbin (nek se nadje, neznate vi kakva je zver mali zeka, a tek fazan). Bio na kosovu '99, ja pusku, "on" pusku. Na zivotinju NIKAD
    (Kentaur, 15. oktobar 2018 22:42)

    # Link komentara

  106. @EU bolesnik

    Smanji dozivljaj, bolesni, naravno da ce biti otpusten. Ti izgleda nijedan komentar ne mozes da napises a da ne iskoristis rec "neomarksizam". Patologija jbte. Na stranu sto balegas i lazes ovde godinama da si nekakav privrednik, da putujes po svetu...
    (...a u stvari sedis u memljivoj dorcolskoj jazbini, 15. oktobar 2018 22:41)

    # Link komentara

  107. Meni vise odavno nije zao kad neki tigar, leopard, lav ubiju coveka. Oni su pred izumiranjem kao i mnoge druge zivotinjske vrste, zbog one najgore, coveka!
     (Neko, 15. oktobar 2018 22:37)

    # Link komentara

  108. pitam se kad ce i kod nas da pocne lovna sezona na majmune i orangutane pa da pozovemo ovog tipa u goste pa da se i mi obradujemo smanjenjem populacije zivotinja kojima nije mesti u ekosistemu zvanom srbija...
     (VJ, 15. oktobar 2018 22:27)

    # Link komentara

  109. Budala,da je ubijao ljude niko ne bi ni primetio
     (Y, 15. oktobar 2018 22:25)

    # Link komentara

  110. Kako si ti jedan bolestan patoloski psihopata.Gen je čudo mora da ti je neko u familiji krvnik.
     (Dragan car, 15. oktobar 2018 22:24)

    # Link komentara

  111. Za ovakve stvari se u civilizovanom svetu ide direkt u ludnicu. Kakav bre sud i zatvor. Ovaj nije zdrav definitivno.
    Sećam se slučaja iz devedesetih godina. Neki lik sa ovih prostora emigrirao u švedsku ili norvešku, ne sećam se tačno. Ode šef na "pecanje" na neko divno jezero i zabaci baja dinamit ili bombu neku. Napravio rusvaj, pobio pola jezera, sve riba isplivala. Meštani odmah zvali pandure i sačekali ga na obali. Na sudu ga pošalju u ustanovu za poremećene jer njihov zakon nije ni predvideo da neko može biti toliko bolestan. Nema tu robije, ludačka košulja i aj ćao.
     (kaligula, 15. oktobar 2018 22:22)

    # Link komentara

  112. Ovo (nažalost) verovatno nije nelegalno. Ali je itekako NEETIČKI i NEMORALNO
     (nadam se da username nije zauzet, 15. oktobar 2018 22:21)

    # Link komentara

  113. Ubica! Jadne životinje
    (Mirko, 15. oktobar 2018 22:16)

    # Link komentara

  114. Pre nego što krenete da mi lupate minuse, moram da kažem da ne volim kada se životinje love. Dražemi je da ih gledam u prirodi. Ali svi ti parkovi u Africi se finansiraju od legalnog lova. Od ovakvih ljudi, koji uživaju u ubijanju, se sakuplja novac za očuvanje parka, tu spada i zaštita od lovokradica. Kao što rekoh, više volim da ih gledam u prirodi, ali bez ovakvih "bolesnika" to ne bi bilo moguće.
     (sql, 15. oktobar 2018 22:13)

    # Link komentara

  115. Ne treba njega zatvoriti u kavez sa nekom zivotinjom, sto bi mucili zivotinje. Zatvorite ga u kavez sa mnom , tukao bih ga 10 dana ko vola bez prestanka.
     (komentator, 15. oktobar 2018 22:12)

    # Link komentara

  116. ae ne smarajte, kad zakoljete prasice pa ih bacite na razanj onda zaboravite da su i to zivotinje a? ;)
     (moca, 15. oktobar 2018 22:10)

    # Link komentara

  117. Ubijao bi taj i ljude, al je to nelegalno
    (krcko, 15. oktobar 2018 22:10)

    # Link komentara

  118. gad!
     (tako nam i treba, 15. oktobar 2018 22:06)

    # Link komentara

  119. Made in West Democracy World.
     (Utah, 15. oktobar 2018 22:03)

    # Link komentara

  120. Jaaaadneee životinjicee. Kako su tužni na slikama, plače mi seee
    (jelena, 15. oktobar 2018 22:01)

    # Link komentara

  121. Pa to kao Sormaz, predsednik lovackog saveza srbije, kad se hvalio da je lovio tetreba ( trajno tj. strogo zasticenu vrstu) pa se onda vadio da nije rekao gde i kad je to bilo. Samo sto ovog sef pozove da da ostavku a kod nas takav ode na funkciju ambasadora pri nato. To mu valjda dodje na isto, posto i oni tamo imaju iskustva u pucanju bez ikakvih zakonskih i etickih ogranicenja.
    (Vajo Madžun, 15. oktobar 2018 21:56)

    # Link komentara

  122. Da li ovakvi ljudi zasluzuju da zive? Ubijanje radi hobija, stvarno ne mogu da razumem
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Petar, 15. oktobar 2018 20:30)

    Apsolutno ne zasluzuju !! Ja bih mu rado presudio kada ne bi "prekrsio zakon" i isao u zatvor ! A da ne pricam ti bedni afrikanci da bi zaradili koju paru sta rade sa svojim zivotinjama ! Tuzno..
    (Bane, 15. oktobar 2018 21:53)

    # Link komentara

  123. da je ovo,na ovaj način uradio neki srbin ,nas bi humano bombardovali ,CNN bi nedeljama ovo prikazivao u udarnim terminima
     (dr, 15. oktobar 2018 21:52)

    # Link komentara

  124. Бити ловац је у реду. Али ловити сироте мале мајмуне који скакућу по гранама је дебилизам а не лов. То су ликови који су дивљу животињу видјели на слици и сада дограбили се лове и ајмо у Африку да тамо ловимо и дођу и лове павијане ало павијане!
     (Себри, 15. oktobar 2018 21:51)

    # Link komentara

  125. Koliko je platio afrikancima da mu dozvole ubijanje nevinih zivotinja? ili je na divlje otisao i pucao?
     (Buntovnik, 15. oktobar 2018 21:48)

    # Link komentara

  126. Idiot degenerski.
     (Hamburžanin, 15. oktobar 2018 21:47)

    # Link komentara

  127. Nemam reči za ovog nečoveka, samo bih ga malo okačio za ove debilaste brkove!
     (zliZo, 15. oktobar 2018 21:45)

    # Link komentara

  128. Zašto ?
     (nikada ne objavite drugo mišljenje, 15. oktobar 2018 21:45)

    # Link komentara

  129. I zirafu?! Ne znam koja bi bila kazna za ovog psiha. Da ga puste lavovima i krokodilima?
     (mare, 15. oktobar 2018 21:45)

    # Link komentara

  130. Covek je lovac, razume materiju! Lovci uzivaju u lovu zato se i smeje! Ne vidim zasto ljudi dizu frku oko ovoga, ako nije krivolov ne vidim problem! Da li je ispravno ili ne, to je za drugu raspravu!
    (Maximus, 15. oktobar 2018 20:33)

    Ja bih ubijao lovce da nije kažnjivo.
     (Major, 15. oktobar 2018 21:44)

    # Link komentara

  131. Trebalo bi znati da u razvijenim drzavama gde je lovstvo razvijeno,uredjeno zakonom koji se striktno sprovodi i gde nema pijanih lovaca,krivolova i malverzacija divljaci ima u izobilju.Logicno,da nema divljaci ne bi mogli da imaju razvijeno lovstvo.Lov podrazumeva mnogo aktivnosti koje idu u prilog ocuvanju brojnosti vrsta.Odstrel divljaci obolelih od zaraznih bolesti to jest sanitarni odstrel,odstrel stetocina,odstrel u cilju smanjenja populacije odredjene vrste divljaci,odstrel neperspektivnih jedinki zarad dobijanja sto zdravijeg fonda,prihrana divljaci,gajenje i pustanje divljaci u prirodu i drugo.Covek u svojoj ishrani koristi i meso divljaci.Od kada je sveta i veka ljudi se bave lovom.Da li je to sport,to je drugo pitanje.Nije li "ruznije"gajiti stotine svinja,teladi,zivine i kada dostignu kilazu poklati ih vezane i nemocne.Svi vi,moralisti....mozete biti kriticki nastrojeni prema lovu samo ako ste vegetarijanci pasete travu.U suprotnom nema nikakvog smisla da zderete meso i "borite"se protiv ubijanja zivotinja.
     (Hunter, 15. oktobar 2018 21:41)

    # Link komentara

  132. jeziva slika,
    za ovog je raspeće blaga kazna,kakav crni lovac,užas!!!
     (1976, 15. oktobar 2018 21:39)

    # Link komentara

  133. Saletece te lavovi ili hijene kad tad iz zasede. A onda ces u mukama shvatati da te jedu zivog. Lagano.
     (Pera Detlic 2, 15. oktobar 2018 21:38)

    # Link komentara

  134. Covek je lovac, razume materiju! Lovci uzivaju u lovu zato se i smeje! Ne vidim zasto ljudi dizu frku oko ovoga, ako nije krivolov ne vidim problem! Da li je ispravno ili ne, to je za drugu raspravu!
    (Maximus, 15. oktobar 2018 20:33)

    Po meni su svi lovci slucajevi za razmatranje. video takve face kad ubiju zeca, srnu, vepra... nikakve tu razlike nema. bar po mom misljenju to je monstruozan i svirep čin, a ako ide uz to užitak onda nemam reči.
     (ja hoću da budem aMoniman, 15. oktobar 2018 21:37)

    # Link komentara

  135. Svako ko oseća zadovoljstvo dok oduzima život drugim živim bićima (pogotovo sisarima i većim životinjama) ima sociopatski poremećaj ličnosti. Narodski rečeno - psihopata i ludak. Taj bi isto tako, bez kajanja i empatije, ubio i čoveka, samo da ima priliku i motiv.

    Kome ovo nije jasno isti je kao takvi.
    (Dragan, NBG, 15. oktobar 2018 21:37)

    # Link komentara

  136. Ovakvi likovi bi ubijali i ljude iz zadovoljstva da nije zakonom zabranjeno.
     (Mare, 15. oktobar 2018 21:34)

    # Link komentara

  137. Koliki idiot trebas da budes pa da ubijes zirafu ili leoparda ili bilo koju zivotinju ??
     (Sevastova, 15. oktobar 2018 21:32)

    # Link komentara

  138. kako bih tukao ovakve likove
    (realno, 15. oktobar

    kako mi ovaj lik izgleda kao neodoljiv mamac za belu ajkulu
     (Srbin na GMO piletini, 15. oktobar 2018 21:32)

    # Link komentara

  139. covek isti kao vlasnik "holesterola"
     (milija, 15. oktobar 2018 21:31)

    # Link komentara

  140. ubili smo porodicu svinja, ovci, teladi... ali se nismo slikali! i sada siti sakatimo ovog lika??? samo pitam
     (nebojsa, 15. oktobar 2018 21:28)

    # Link komentara

  141. Ovaj sto kaze za svinju i pile, pa ljudi se hrane njima, to im je hrana, mada ima preterivanja i tu, ali ko jede pavijana, leoparda i zirafu majke ti?!?!?! Mozda Busmani, zbog hrane. Ovaj ce da im otfikari glave kao trofeje i to je to.
     (vlada82, 15. oktobar 2018 21:27)

    # Link komentara

  142. Čovek je lovac i legalno je lovio divlje životinje koje tome i služe. Ova spodoba i druge slicne spodobe bi zbog toga da ga "otpuste", čistim populističkim. pritiskom, bez ikalve krivice i mimo svih legalnih mehanizma. Možda bi im to i uspelo u nekoj neomarksističkoj državi tipa Kalifornije gde aktivističke kreature podržane od strane medijskih hijena kolo vode i uništavaju živote ljudi koji ne žive u skladu sa njihovim bolesnim ideološkim principima, u Ajdahu gde ljudi žive blizu prirode, nisu degenerisani i gde je lov, prastara ljudska veština i plemenito umeće još uvek cenjen, teško da će izazvati išta osim podsmeha :))
     (EU Citizen, 15. oktobar 2018 21:26)

    # Link komentara

  143. ubije neko primate, i to neko, ko je nadlezan za njihovu populaciju...nije ih uspavao strihinom ili... rodjaci, kakva je razlika kad koljemo svinju, tele, jagnje... sto tad ne lupate minuse???
     (nebojsa, 15. oktobar 2018 21:25)

    # Link komentara

  144. Ko ubija životinje ubijace i ljude!
    Zgražavam se ovakvih !
     (David, 15. oktobar 2018 21:23)

    # Link komentara

  145. Jel realno koliko je srecan, pazite tu ozarenu facu...CCC
     (mich, 15. oktobar 2018 21:21)

    # Link komentara

  146. Dosta više iživljanja nad životinjama, posebno treba zabraniti obredna ubijanja - jevrejsku i muslimansku praksu ritualnog klanja
    (humanist, 15. oktobar 2018 21:21)

    # Link komentara

  147. Verujte mi, ne bih osećao ni mrvicu griže savesti kad bih mu zabio strelu kao što je on zabio ovim nedužnim životinjama!!!
     (leko, 15. oktobar 2018 21:18)

    # Link komentara

  148. @Pavle Stojanović
    Šta god da je dotični gospodin uradio, treba da odgovara ako je prekršio neki zakon. Ali internet-nasilnici koji se kriju iza plašta zaštite životinjskih ili ljudskih prava moraju da shvate da ne mogu javno da pozivaju na organizovanje kampanja da neko bude otpušten sa posla. To je slično linčovanju, krajnje je nemoralno, degutantno, primitivno i mora se zabraniti zakonom.

    Pavle, veruj mi - pametniji si kad ćutiš. Bolje da čitaš tuđe komentare i da nešto naučiš nego da lupaš gluposti.
    (OprostiBožeBudali, 15. oktobar 2018 21:17)

    # Link komentara

  149. "Kao što se zveri od iskona klone čoveka, jer čovek nema kandže i zube, već ima moć da napravi zamke, puške i druge stvari koje životinjama nisu dostupne iod kojih se ne mogu braniti, tako se i pametan čovek sklanja pod skute Gospoda Boga znajući da demoni kao jača bića imaju oružja od kojih čovek nema mogućnost sam da se brani."

    Sveti Nikolaj Žički
    (Ovo je još i nežan primerak naše vrste, ima koji se ovako smeju ispred ljudskih leševa!, 15. oktobar 2018 21:16)

    # Link komentara

  150. @nik - zlostavljanje u detinjstvu? Odatle sve pocinje... sto bih volela da te upoznam samo na jedan sat..
    (Maja, 15. oktobar 2018 21:12)

    # Link komentara

  151. U covekovoj prirodi je da lovi ali iskljucivo da bi se prehranio i samo onoliko koliko mi treba da bi bio sit i da se ne bi smrzo(krzno). To je moralno i eticki i tako je kako je,ovo ne odobravam,sta ce mu zirafa
    (blinkibile, 15. oktobar 2018 21:11)

    # Link komentara

  152. Pa, čekajte malo, zar se niko ne seća onih objavljenih traskripata razgovora nemačkih snajperista tokom ww2, koji su se takmičili koji će ubiti više trudnica pogotkom u stomak (iskreno se izvinjavam svima zbog ovako eksplicitnog podsećanja). Po mom mišljenju ovi sa severno američkkog tla (SAD) nisu uopšte daleko od tog načina razmišljanja.
    (Joška, 15. oktobar 2018 21:10)

    # Link komentara

  153. Licno milsim da su svi lovci za posmatranje. Nešto u njihovim glavama ozbiljno nije u redu.
    (Vojkan, 15. oktobar 2018 21:09)

    # Link komentara

  154. Kao pljujemo vegane, a kada vidimo ovakve likove odjednom se svi pretvorimo u vegane
    (Bane, 15. oktobar 2018 21:09)

    # Link komentara

  155. Lov i ribolov su zakonite aktivnosti koje praktikuje na desetine hiljada ljudi u Srbiji. Treba bolesnicima koji pljuju po ovom čoveku neko to da objasni. Zgrazavate se nad čovekom koji je lovac a onda idete u Lidl da kupite pilice preklane i ocerupane. Hranite vaše pse mesom ubijenih životinja (pilica, svinja itd) i sebi ste ok?
    (old school, 15. oktobar 2018 21:09)

    # Link komentara

  156. Dođi malo i kod nas, majke ti. Pavijana se nakotilo, poludesmo.
    (Sv. Eustahije, 15. oktobar 2018 21:08)

    # Link komentara

  157. Dođi malo i kod nas, majke ti. Pavijana se nakotilo, poludesmo.
    (Sv. Eustahije, 15. oktobar 2018 21:08)

    # Link komentara

  158. Dođi malo i kod nas, majke ti. Pavijana se nakotilo, poludesmo.
    (Sv. Eustahije, 15. oktobar 2018 21:07)

    # Link komentara

  159. zao mi leoparda a pavijana ne jer jedu zive antilope
     (Subert, 15. oktobar 2018 21:02)

    # Link komentara

  160. Ajd razumem da je ubio krvoločnog mesoždera, ali žirafu i pavijane, ne kapiram uopšte, to je tako jednostavno ubiti, nije potrebno nikakvo umeće. Lik je očigledno psihopata, a možda je čak i retardiran.
    (Pametnjaković, 15. oktobar 2018 21:01)

    # Link komentara

  161. nema ništa grđe od čoveka,grđi od čoveka je jedino čovek.
     (mišo, 15. oktobar 2018 21:00)

    # Link komentara

  162. Ja bi ga razumeo da je lovio iz gladi da se prehrani, ali ovako samo da bi ubio šta reći osim psihopata
    (Nebitno, 15. oktobar 2018 20:59)

    # Link komentara

  163. Jel problem sto je covek lovac i što je lov dozvoljen, ili je problem sto je ulovio porodicu pavijana i slatku žirafu, a ne divlje svinje i jelena?
     (Lektora bez, 15. oktobar 2018 20:59)

    # Link komentara

  164. Bahati idiot!
     (Tri, 15. oktobar 2018 20:59)

    # Link komentara

  165. Uh šta bi ti radio, nisi ni svestan toga, a daće Bog da ti to neko u Americi uradi...
     (Rozenkranc, 15. oktobar 2018 20:54)

    # Link komentara

  166. Kreten...nemam dalje šta da kažem!
     (dragan, 15. oktobar 2018 20:53)

    # Link komentara

  167. Citiracu agenta Smith-a:"Covek je virus".
    (Radovan, 15. oktobar 2018 20:53)

    # Link komentara

  168. ne znam MENI SU LOVCI UVEK BILI ZVERI...KAKAV SPORT I SL. SEDIS CEKAS ZIVOTINJU I ONDA KROZ NISAN JE UBIJES RADI SVOG EGA ISKRENO NEKO DA STAVI JELENA I COVEKA I DA MI PUSKU PRE BI UBIO COVEKA AKO JE LOVAC TO MU DODJE JOS I BONUS!!
     (>>dreams, 15. oktobar 2018 20:53)

    # Link komentara

  169. bolesni su samo oni ljudi koji jedu koze, jagnjad, svinje, teletinu... a osudjuju azijate sto jedu
    meso psa ili macke ili pacova. a sto se tice lova on nigde u svetu ni kod nas niti u africi zabranjen. krivoliv jeste. kod nas dolaza italinani, nemci, .... da love divlne svinje i raznu za nas region divljac. u afriku idete da lovite ono cega tamo ima i to je po privatnim lovistima veliki biznis decenijama. uostalom nikada mi nece biti jasni ljudi koji ne pomazu "bliznjem svom" a brinu se za pavijane na krajnjem jugu afrike...namibiji. prst na celo. bolje spasiti i jednog coveka nego sve dodo ptice.
     (ba_gra, 15. oktobar 2018 20:52)

    # Link komentara

  170. Pa cekaj bre....sta cemo sa nasim lovcima ili italijanima koji dolaze kod nas i ubijaju divlje svinje...jelene....njima pehar aaaa....sou!!!
    U svakom slucaju bih ja to sve zabranio!!!
    Bolesno....ides sa puskom i ubijas neduzne zivotinje na njihovoj teritoriji!!!!
     (sklek, 15. oktobar 2018 20:51)

    # Link komentara

  171. Zelim svim komentatorima ovde da se susretnu sa coporom Pavijana, sto pre. Cisto da dobiju neku perspektivu koju sad nemaju.
    (gradjaninX, 15. oktobar 2018 20:50)

    # Link komentara

  172. zakoljes svinju zbog susenog mesa i ubijes pile zbog supe..to je ok? a ovo kao nije,isto je,zivotinje su..
    (nik, 15. oktobar 2018 20:30)

    Plašim se onih koji razliku ne vide kao ti kao kada bi smo poredili policajca i serijskog ubicu obojica povremeno ubiju čoveka ipak samo jedan od njih ubija iz zadovoljstva ili ti je i to isto.
     (Nebojša, 15. oktobar 2018 20:49)

    # Link komentara

  173. A cekaj,sad je on kriv a nije drzava gde je lovio? On je bio u legalnom lovu, sa dozvolom drzave i u pratnji strucnog vodica. Nije on otisao tamo pa senlucio. Pa koliko lovaca ima na svetu? I sad su svi lovci ubice? Bas me interesuje ovi sto se zgrazavaju kako se i na slavama, svadbama i restoranima zgrazavaju snicle i pecenja. Za bozic se zakolje u Srbiji pa bar 200.000 prascica. Pa jel to ispravno a ovo nije? A sto jedete meso, ili su svi naprasno postali vegetarijanci.Ma ajde molim vas. Licemeri. Ajd sad lupajte minuse.
     (Dzoni, 15. oktobar 2018 20:48)

    # Link komentara

  174. @@@Šta god da je dotični gospodin uradio, treba da odgovara ako je prekršio neki zakon. Ali internet-nasilnici koji se kriju iza plašta zaštite životinjskih ili ljudskih prava moraju da shvate da ne mogu javno da pozivaju na organizovanje kampanja da neko bude otpušten sa posla. To je slično linčovanju, krajnje je nemoralno, degutantno, primitivno i mora se zabraniti zakonom.
    (Pavle Stojanović, 15. oktobar 2018 20:32)

    Pavle procitaj tekst prvo pa vidi gdje je doticni zaposlen. Ljudi organizuju kampanju jer oni placaju porez kojim se placa ovaj lik da stiti zivotinjski svijet u USA. Ako ovako postupa sa zivotinjama da li ti mislis da on zasluzuje to mjesto?
     (Nolov, 15. oktobar 2018 20:48)

    # Link komentara

  175. Pavijani su opasni, ubijaju decu, kucice, sire bolesti.. Al zirafu??
    (srbijasine, 15. oktobar 2018 20:47)

    # Link komentara

  176. Pavijani imaju status stetocina i opasnih zivotinja stoga je lov na njih apsolutno legalan. Svako neka radi ono sto ga usrecuje! Ja ne vidim ovdje nista lose ... odstrel zivotinja nista drugo!
     (e viva montenegro, 15. oktobar 2018 20:47)

    # Link komentara

  177. Au.Maheru uzmi baci pušku i uleti u krdo lavova da vise kako si moćan muškarac!!!!
    (we are the champions, 15. oktobar 2018 20:44)

    # Link komentara

  178. Posle vam je tigar kriv jer ubija po instinktu i da prezivi... Pa ima li veceg bolesnika od ovog bednika koji ubija puskom majmune,mladuncad i sve na sta naidje ? Dao Bog pa naisao na copor tigrova...lavova...ili sta god. Ne vredi ovakvima ista objasnjavati... Po kratkom postupku.
    (Voja, 15. oktobar 2018 20:43)

    # Link komentara

  179. Posle vam je tigar kriv jer ubija po instinktu i da prezivi... Pa ima li veceg bolesnika od ovog bednika koji ubija puskom majmune,mladuncad i sve na sta naidje ? Dao Bog pa naisao na copor tigrova...lavova...ili sta god. Ne vredi ovakvima ista objasnjavati... Po kratkom postupku.
    (Voja, 15. oktobar 2018 20:42)

    # Link komentara

  180. Nikada mi nije bilo jasno, čemu zabava ubiti životinju,to slabasni rade. jadno, bedno. Ako već hoće da se junačke neka idu u ring sa boxerima. Nemam reči.
     (anonimus, 15. oktobar 2018 20:42)

    # Link komentara

  181. Opusteno, sad ce ekipa iz Levijatana da ga isprebija.
     (bleed green, 15. oktobar 2018 20:42)

    # Link komentara

  182. kako bih tukao ovakve likove
     (realno, 15. oktobar 2018 20:38)

    # Link komentara

  183. Vidi ti samo tu "produhovljenu" facu.......zivot da ti se zgadi.
     (Nenad, 15. oktobar 2018 20:38)

    # Link komentara

  184. Cuvajte se ti i tvoja porodica, karma je cudo!
     (vukbar, 15. oktobar 2018 20:37)

    # Link komentara

  185. Ako je Amerikanac, onda je ok.. isto je što čine i sa ljudima na ovom svijetu... što vam je sad odjednom čudno!?
    (Djuro, 15. oktobar 2018 20:37)

    # Link komentara

  186. Psihopata..tako hladnokrvno bi ubijao i ljude!
     (Smuleco, 15. oktobar 2018 20:37)

    # Link komentara

  187. Al je ovaj poremecen
     (snost, 15. oktobar 2018 20:36)

    # Link komentara

  188. bolesna nacija kojoj je ubijanje nedužnih životinja sport
    voleo bih da ga vidim kako bi goloruk prosao u savani kad je takav baja
     (sasa, 15. oktobar 2018 20:35)

    # Link komentara

  189. U neku ruku pocinjem da se slazem sa ljudima koji misle da treba izvrsiti depopulaciju ljudskog roda. Da se otarasimo svih ovakvih idiota.
     (NoName, 15. oktobar 2018 20:35)

    # Link komentara

  190. Taj bi trebalo da bude u kavezu sa muskim gorilama dozivotno, ali bez puske...zlotvor
     (Nikola, 15. oktobar 2018 20:34)

    # Link komentara

  191. Uzas! Kakav monstrum moras da budes da hladnokrvno ubijes toliko zivotinja i pri tom se jos i hvalis tim zlocinom!
     (Bilja, 15. oktobar 2018 20:33)

    # Link komentara

  192. Covek je lovac, razume materiju! Lovci uzivaju u lovu zato se i smeje! Ne vidim zasto ljudi dizu frku oko ovoga, ako nije krivolov ne vidim problem! Da li je ispravno ili ne, to je za drugu raspravu!
     (Maximus, 15. oktobar 2018 20:33)

    # Link komentara

  193. Bolestan čovek
     (Sloba, 15. oktobar 2018 20:33)

    # Link komentara

  194. E hajvane pobio si nedužne životinje.Jel ti sad srce (ako ga imaš) na mjestu?Tebe i tvoje ovako slikali uskoro.
     (Dodo, 15. oktobar 2018 20:32)

    # Link komentara

  195. Šta god da je dotični gospodin uradio, treba da odgovara ako je prekršio neki zakon. Ali internet-nasilnici koji se kriju iza plašta zaštite životinjskih ili ljudskih prava moraju da shvate da ne mogu javno da pozivaju na organizovanje kampanja da neko bude otpušten sa posla. To je slično linčovanju, krajnje je nemoralno, degutantno, primitivno i mora se zabraniti zakonom.
     (Pavle Stojanović, 15. oktobar 2018 20:32)

    # Link komentara

  196. kakav imbecil....
     (brana, 15. oktobar 2018 20:32)

    # Link komentara

  197. On i supruga? Kakve su to sirovine i kreteni. Poslao još na 100 maio adresa da se hvališe, skorojević. Valjda će ostati bez službe..
     (Boki, 15. oktobar 2018 20:31)

    # Link komentara

  198. E,sada bi trebalo ubiti celu porodicu Fišera i baciti ih tako na gomilu!!!
    Zlo se generalno uselilo u ljude,kao sto je pobio pavijane,sutra bi pobio i ljude!!!
     (Don Kihot, 15. oktobar 2018 20:31)

    # Link komentara

  199. Da li ovakvi ljudi zasluzuju da zive? Ubijanje radi hobija, stvarno ne mogu da razumem
     (Petar, 15. oktobar 2018 20:30)

    # Link komentara

  200. zakoljes svinju zbog susenog mesa i ubijes pile zbog supe..to je ok? a ovo kao nije,isto je,zivotinje su..
     (nik, 15. oktobar 2018 20:30)

    # Link komentara

  201. Strasno! Ovakave ljude treba zatvoriti. Ubijao je mladuncad zarad licnog zadovoljstva.
     (Marko, 15. oktobar 2018 20:29)

    # Link komentara

  202. Ubio zirafu??? Pa kakva tu tehnika, sposobnost, sta vec treba?!? Nikakva!
    I za pavijane, i pogoto leoparda mi zao, jako!
     (silvio, 15. oktobar 2018 20:29)

    # Link komentara

  203. Ma daj... ovo je psihopata... jadne zivotinje... ima Boga, stici ce ga pravda kad tad...
     (Krusevac, 15. oktobar 2018 20:29)

    # Link komentara

  204. go... jedno smrdljivo ubijaju životinje koje im nista nisu skrivile..pritom ne mogu da se brane. ..bolesnika treba zatvoriti. na 100 godina..
     (cinik, 15. oktobar 2018 20:29)

    # Link komentara

  205. Bolesniku nije mesto na slobodi!
     (Pravnik, 15. oktobar 2018 20:28)

    # Link komentara

  206. Али зашто, зашто, зашто ти мали умоболни човече?!? Шта су ти скривили? Побудио си оно најгоре у мени што може људско биће да осети. Пакао је блага казна за тебе. И ова сподоба још удише ваздух???
     (??????, 15. oktobar 2018 20:28)

    # Link komentara

  207. On njje životinja nego zver. Ubija slabije od sebe radi zadovoljstva . Fuj. Liči ne čoveka, a nije!
    (Ljiljana, 15. oktobar 2018 20:27)

    # Link komentara

  208. zar je dozvoljeno ubijati žirafe? ovo je neki fotošop. u suprotnom, lik je genocidan, pošaljite ga u hag
    (autocorrect off, 15. oktobar 2018 20:27)

    # Link komentara

  209. Kakav debil..... ali polako, karma je čudo.
    (Kosmopolita, 15. oktobar 2018 20:26)

    # Link komentara

  210. Kakav džukac.
     (Paranoik, 15. oktobar 2018 20:26)

    # Link komentara

  211. Znaci svuda je isto, nisu samo kod nas se takvi dovatili vlasti i kasnije posla preko veze. Kakav apsurd cime se bavi, a sta radi. Mada smo sampioni verovatno zauvek, kad smo postavili grobara na mesto predsednika drzave, auto limara na celo fudbalskog saveza, tetkinog malog na vojni vrh koji otvoreno tvrdi da ga finansiraju iz Amerike...
     (lala bojkotuje i dalje, 15. oktobar 2018 20:25)

    # Link komentara

  212. Monstrum!!!
    (deni, 15. oktobar 2018 20:25)

    # Link komentara

  213. Gotov je
     (alter ego, 15. oktobar 2018 20:25)

    # Link komentara

  214. Kakvo je zadovoljsto ubiti Zirafu i majmuna?Ajde gazelu koriste za hranu i gepardi su predatori ali Zirafu koja brsti lisce i ovaj kao lovac pridje i upuca puskom sa 100 metara? Kakvo je umjece potrebno i zrtva ili prijetnja odnosno rizik po lovca od strane Zirafe da bi se eto kao dobila neka satisfakcija u vidu "trofeja" ?
     (Nolov, 15. oktobar 2018 20:24)

    # Link komentara

  215. sve smo blizi kraju.
     (slobo night, 15. oktobar 2018 20:24)

    # Link komentara

  216. o boze, koji manijak,, ovog staviti u kavez sa tigrovima.
     (Salerno, 15. oktobar 2018 20:23)

    # Link komentara

  217. blagi užas
     (inb, 15. oktobar 2018 20:22)

    # Link komentara

  218. Bolesnik je mala rec.
    Kreten i unistitelj.
    (maja, 15. oktobar 2018 20:22)

    # Link komentara

  219. Bravo monstrume, za nagradu bi ti dao metak u čelo i tebi i tvojoj ženi... šta su ti skrivile jadne životinje...
    (Sasa, 15. oktobar 2018 20:21)

    # Link komentara

  220. Pre mogu da razumem lovokradice koje ubijaju zbog pare nego ovakve koji uživaju u tome i to im je jedini pokretač ko zna koliko je i ugroženih životinja ovaj ubio a ne sme da se hvali javno.
     (Nebojša, 15. oktobar 2018 20:20)

    # Link komentara

  221. Sve da ti se vrati u životu istom merom!!!
    (deni, 15. oktobar 2018 20:20)

    # Link komentara

  222. koja stoka razvalio bih mu glavu
     (markozemun, 15. oktobar 2018 20:20)

    # Link komentara

  223. Ubijes zirafu iz snajpera i to je kao akt hrabrosti???
    Ajde da je tog leoparda golim rukama savladao jer ga ovaj napao.... ali ovako je bedno.
     (Mare, 15. oktobar 2018 20:20)

    # Link komentara

  224. Ovo je ,da ima univerzalne ljudske pravde, za smrtnu kaznu ili bar doživotnu robiju.
     (spasicr, 15. oktobar 2018 20:19)

    # Link komentara

  225. Nikad mi nece biti jasno kako nelo ubije zivotinju. Ajde da zamislim neku situaciju samoodbrane, ali žirafa? Nema većeg monstruma od čoveka.
     (..., 15. oktobar 2018 20:18)

    # Link komentara

  226. Lagano bih ga gledao na mestu ovih životinja, bez imalo sažaljenja. Smrad ljudski
    (Andrej Jankovic, 15. oktobar 2018 20:17)

    # Link komentara

  227. Bolje je i da izumru kao vrste nego da postoje da bi bolesnicima sluzile kao zabava...
     (Gelimer, 15. oktobar 2018 20:16)

    # Link komentara

  228. Cime se pametan stidi,budala se ponosi.
     (..., 15. oktobar 2018 20:16)

    # Link komentara

  229. psihopata.zatvoriti ga .
     (dane, 15. oktobar 2018 20:15)

    # Link komentara

  230. Što bre žirafu?!
     (Sima Kosmos, 15. oktobar 2018 20:15)

    # Link komentara

  231. Tuzno je što afričke vlade ovo dopustaju zarad malo para.
     (miki, 15. oktobar 2018 20:15)

    # Link komentara

  232. Užas!!! Pare bi platio da ga sad vidim kao trofej u nečijim rukama sa sve krvavim brcima ovim rednečkim
    (luka, 15. oktobar 2018 20:14)

    # Link komentara

  233. Hitna hospitalizacija u psihijatrijsku ustanovu!!!
     (czbg, 15. oktobar 2018 20:13)

    # Link komentara

  234. Kakav uzasan covek, ako se moze nazvati tako.
     (Zlaja, 15. oktobar 2018 20:11)

    # Link komentara

  235. Zlo od ljudi...
     (GRIFON, 15. oktobar 2018 20:10)

    # Link komentara

  236. Bolestan čovek.
     (Only fools and horses, 15. oktobar 2018 20:09)

    # Link komentara