- Komentari -
  1. @dzo
    Pričam sa njima u zavisnosti od situacije, ne posla. Ali mi je zato jedna poznanica rekla da joj je smešno kako pričam sa konobarima jer joj delujem kao da ih molim za nešto (obraćam im se poštovanjem i obično se trudim da brzo saopštim narudžbinu jer imaju posla). Naravno moj ton je uljudan, ali ako se druga osoba ponaša kao kreten i moje strpljenje nestaje, pa bio konobar, lekar ili šta god.

    P.S. Radnica u marketu mi je prevrnula očima i promrljala "šta me moliš", jer sam nakraju rečenice rekla, "molim te", kao što uvek radim.
    (M, 24. maj 2017 10:11)

    # Link komentara

  2. Ne slazem se! Nema vece odgovornosti od direktne odgovornosti za neciji zivot. Ne sumnjam da je konobarski posao tezak ( naprotiv, cak sam i par meseci bio u tim vodama), ali ne dao vam Bog da svaki dan dolazite u situaciju da vasa pogresna odluka moze da ugrozi neciji zivot. U sekundi morate da donesete pravu odluku ili cao- zdravo.
    (baksooz, 24. maj 2017 00:01)

    Nemam veze ni sa jednim ni sa drugom poslom. Najgori posao je kad trebas da radis sa ljudima, samo sto imas mnogo vise ljudi kad si konobar nego kad si doktor. Ne radi se o tome ko ima odgovorniji posao nego ko ima stresniji posao. Naravno da doktori imaju najodgovorniji posao!
    (mkd, 24. maj 2017 00:39)

    # Link komentara

  3. Ne slazem se! Nema vece odgovornosti od direktne odgovornosti za neciji zivot. Ne sumnjam da je konobarski posao tezak ( naprotiv, cak sam i par meseci bio u tim vodama), ali ne dao vam Bog da svaki dan dolazite u situaciju da vasa pogresna odluka moze da ugrozi neciji zivot. U sekundi morate da donesete pravu odluku ili cao- zdravo.
    (baksooz, 24. maj 2017 00:01)

    # Link komentara

  4. Od svih hirurga,najmanje stresa imaju neurohirurzi.To mi je licno rekao jedan od njih.Ocekivanja od njih su jako mala,to su uglavnom vec,nazalost prezaljeni ljudi,pa sve sto urade je ravno cudu.
    (Mix, 23. maj 2017 23:30)

    # Link komentara

  5. Kakve gluposti! A pacijenti i njihove porodice sve divni ljudi...
    (Ana, 23. maj 2017 22:33)

    # Link komentara

  6. Pa da, stresnije je nositi tacnu nego brljati po utrobi ljudi. Ma dajte. Šta loše može da se desi konobaru/ici ako pogreši, da ne dobije tip. A šta se desi kada hirurg pogreši, neko umre. Da ne bude zabune, govorim o normalnim uslovima, niti je ovde reč o nekim kafančinama gde imaš posla sa pijandurama, niti je reč o hirurzima u ratnim zonama. Smešno mi je što se već danima ovde nešto uzdiže konobarski posao. Zar u Srbiji više niko nema ambiciju da radi neki stvaran i kreativan posao. Nemojte da mi sad neko kaže kako je i to kreativno, molim vas. To u svetu rade studenti ili se radi kao part time job. Inače šta je sa stresom pilota, rudara, projekt menadžera velikih kompanija, socijalnih radnika, radnika na fabričkoj traci, itd...itd. Pustite više konobare.
    (Demos, 23. maj 2017 22:17)

    # Link komentara

  7. Jako postujem konobare i uvek sam ljubazan i volim da dam dobar baksis. Tesko je baviti se usluznim delatnostima jer ljudi konobare, sobarice, itd smatrajuslugama i primetio sam da ima se obracaju sa nepostovanjem. O tome se ovde radi. Posmatrajte kako ljudi razgovaraju sa hirurgom, kako sa advokatom, tetkicom u skoli, profesorom... Pokusajte da sa svim ljudima bilo koje dobi ili zanimanja razgovarate isto, sa istim postovanjem? Budite iskreni! Ha!
    (Dzo, 23. maj 2017 22:02)

    # Link komentara

  8. @Anon Pa ti onda operiši.
    (zbunjola, 23. maj 2017 21:23)

    # Link komentara

  9. ne znam,al' svi se opet nekako otimaju za belim mantilom a za konobarskim cipelama i nije bas veliko intersovanje ?
    (navali narode, 23. maj 2017 21:23)

    # Link komentara

  10. Za pocetak bi komentatori mogli prvo da procitaju tekst. Ovo skroz ima smisla.
    (Mhm, 23. maj 2017 20:00)

    # Link komentara

  11. Tesko da je tako. Gladna musterija ne moze da premine cekajuci jelo dok pacijent na stolu moze. Glupost.
    (Mistral, 23. maj 2017 12:11)

    Da ali... radis za sicu, cim radis kao konobar bolji posao nemas. Posao ti je da budes dobar sa ljudima koji dodju nervozni, frustrirani od strane nadleznog i zele da imaju makar mali osecaj bitnosti ili moci. Od tih ljudi ti zavisi egzistencija a ne znas kakva ti je sreca od jedne musterije do druge. Neko ti ostavi 100 dinara baksisa ali neko se zali na tebe iako si uradio posao najbolje moguce. Najgore je raditi sa zivim ljudima. Naravno da je neurohirurg najodgkovorniji, ali stres i odgovornost ne idu uvek jedno uz drugo basu uvek zajedno Neko se rodi odgovoran, ali i odgovoran covek se stresira u odredjenim situacijama.
    (Milioner, 23. maj 2017 19:52)

    # Link komentara

  12. Konobari(ca)ma u kafanama koje rade do kasno u noc, posao je veoma stresan. Imaju posla sa raznim pijanim budalama.
    (Marko, 23. maj 2017 19:46)

    # Link komentara

  13. Ogranicenom je I obavljanje jednostavnih zadataka stresno, otuda rezultati studije.
    (Nenad, 23. maj 2017 17:25)

    # Link komentara

  14. Pa nek vas konobari operisu,kad vec znaju sta je stres
    (D, 23. maj 2017 17:20)

    # Link komentara

  15. Potpuno druga vrsta stresa.
    Jedno je kada radiš sa kretenima, a drugo kada radiš sa nečijim životom.
    Ono što većina komentatora, kako mogu da vidim, meša pojam odgovornosti i "stresnosti". Nema polemike šta je odgovornije, ali šta je stresnije - zavisi od slučaja do slučaja i od čoveka do čoveka...
    (genius, 23. maj 2017 16:26)

    # Link komentara

  16. Vise studija do sada je dokazalo da sto si nize u drustvenoj hijerarhiji to vise stresa i kraci zivot.
    (Slobec, 23. maj 2017 12:39)

    Kakva zabluda! Ako pričamo o egzistencijalnoj brizi, da, ali ovde je reč o zanimanjima. Što je odgovorniji posao, to samim po sebi nosi više stresa sa sobom. A to su uglavnom poslovi fakultetski obrazovanih i/ili poslovi koji su (proporcionalno sa težinom/odgovornošću koju nose sa sobom) bolje plaćeni. Polazim od pretpostavke da je čovek iole ppšteno i dobro ljudsko biće, koje zna šta znači odgovornost za druge i za okolinu, a naravno to često i nije slučaj. Tad ni najodgovorniji posao nije stresan. Rezime: Posao konobara može biti stresan samo u onoj meri u kojoj nisi spreman da progutaš svoj ponos. Ne zna konobar šta je stres jednog (poštenog) lekara, advokata, sudije, arhitekte/građevinca čija građevina ne sme da se sruši itd.
    (f, 23. maj 2017 16:13)

    # Link komentara

  17. Stvar je u tome što hirurgovi klijenti ne pričaju
    (Marija, 23. maj 2017 16:08)

    # Link komentara

  18. Evo kako to bukvalno izgleda. "Izvinite doneli ste mi pogresno jelo.Nema problema pomesala se porudzbina, bicete usluzeni ubrzo. Covek je sediran i nije pri svesti i vi mu kacite krv zbog pada hemoglobina,nema izvinite, greska,sad cu drugu da donesem. Ako ste vec pustili u venu treba nekoliko stvari da se poklopi da bi taj covek preziveo. A kod neurohirurga je jos crnje i gore i ti ljudi nose stres kuci bude se kad ih mozak alarmira da mozda nesto prekljuce nisu dobro uradili. Tako da vam je studija smesna.
    (Perica, 23. maj 2017 16:00)

    # Link komentara

  19. kada bi mogla da vratim deset godina,ne bi nikada radila kao konobrica,nikad ,a ni tad.
    pozdrav za sve koji se bave ugostiteljstvom i ko je osetio sve nivoe stresa kroz ovaj posao.
    (realno, 23. maj 2017 15:53)

    # Link komentara

  20. Svaki posao je težak na svoji način! Inače ono što je 99,9% sigurno da rudarski najstresniji sa najviše odgovornosti prema sopstvenom životu pa prema svemu ostalo. To znaju najbolji radnici rudari koji rade takav posao svaki dan.
    (Čovek u prolazu, 23. maj 2017 15:42)

    # Link komentara

  21. Raditi kao konobar sa neotesanim idotima je daleko stresnije nego biti mesar nad anesteziranim ljudima.
    (Anon, 23. maj 2017 15:37)

    # Link komentara

  22. @ Slobec
    ha,te studije samo pokazuju da smo jos uvek velikom vecinom nezreli kao drustvo,jer da nije tako vredovali bi svaki rad jednako,pa onda neka svako radi ono sto najbolje zna..da,vec cujem,nisam ja studirao/la godinama pa da danas primam istu platu kao cistacica,a sta to molim vas nije u redu sa dobrim poslom jedne cistacice,sto? - obzirom kakvi smo nasa sreca da to jos neko uopste hoce da radi,da,da
    (danas utopija-sutra buducnost, 23. maj 2017 15:15)

    # Link komentara

  23. moze biti a ne mora,u svakom slucaju jedna od najslozenijih profesija u kojoj su mnogi zalutali,dobrim delom zahvaljujuci losem sistemu obrazovanja kao i poslodavcima,ako neko misli da gresim neka me ovde kontaktira - javicu se;)
    (merci beaucoup, 23. maj 2017 13:00)

    # Link komentara

  24. Vise studija do sada je dokazalo da sto si nize u drustvenoj hijerarhiji to vise stresa i kraci zivot.
    (Slobec, 23. maj 2017 12:39)

    # Link komentara

  25. Da nemam i konobare i doktore u siroj familiji pa i da poverujem ?
    (duki, 23. maj 2017 12:33)

    # Link komentara

  26. Sigurno, a radnik na naplatnoj rampi stresniji od kontrolora leta.
    (Kobster, 23. maj 2017 12:27)

    # Link komentara

  27. Tesko da je tako. Gladna musterija ne moze da premine cekajuci jelo dok pacijent na stolu moze. Glupost.
    (Mistral, 23. maj 2017 12:11)

    # Link komentara

  28. Kod nas da, jer je sve manje a uskoro i nece biti hirurga, treba se skolovati za to...
    (Miki, 23. maj 2017 11:40)

    # Link komentara