- Komentari -
  1. Само здравље да га послужи.
    (Влада, 19. septembar 2015 21:55)

    # Link komentara

  2. Ne mogu da verujem da je Vilander ovo izjavio,pa do jucer je blatio Noleta...@@@ ,,blatio,, ga je kad je bio los , sad kad je najbolji hvali ga i prica da je najbolji.Znaci covek nista nenormalno ne radi vec samo govori onako kako jeste
    (milan h, 18. septembar 2015 10:16)

    # Link komentara

  3. Što se mene tiče...pratim dosta sportova i naravno da volim kad naši sportisti prave odlične rezultate.Ulepšaju mi dan,nedelju,godinu.To mi je dovoljno.
    (N. 1, 18. septembar 2015 05:35)

    # Link komentara

  4. Trojicki je najjači svih vremena
    (Šekularac, 17. septembar 2015 23:27)

    # Link komentara

  5. Đokovic neće biti najbolji u istoriji. On će biti 3 ili 4 , prvo mesto je rezervisano za Trojičkog najjači si Viktora u istoriji dobar je i ovaj mali Dusko Vlajković
    (Šekularac, 17. septembar 2015 23:20)

    # Link komentara

  6. nemoj samo ovaj baksuz da daje prognoze.
    (alamunja, 17. septembar 2015 22:24)

    # Link komentara

  7. Nole da nije zbog neiskustva i nervoze izgubio brdo GS finala vec bi sada imao barem 15 osvojenih GS turnira. Ali nadoknadice on to i dogurati do 20 slemova.
    (Zurkolomac, 17. septembar 2015 19:01)

    # Link komentara

  8. Ne stici nego prestici blento.
    (Ko Martin po diviziji, 17. septembar 2015 18:26)

    # Link komentara

  9. Ne volim ovakvu prognozu da čujem od Vilandera, ne zato što nemam simpatije za njega, nego zato što mu se retko ostvare prognoze.
    (Teniski trener, 17. septembar 2015 14:38)

    # Link komentara

  10. Sta je sa Vilanderom?
    Izgleda je dobio neku groznicu pa bunca.
    (ja, 17. septembar 2015 12:22)

    # Link komentara

  11. Nole će biti najbolji svih vremena!
    (Ilija, 17. septembar 2015 01:38)

    # Link komentara

  12. Novak je kadar zdravlja boze da uzme sva 4 GS u godini,a ako to uradi sa 14 GS,sta mislite bili bio najbolji svih vremene,a potom da uzme Sinsinati?
    (novak123, 17. septembar 2015 00:17)

    # Link komentara

  13. AKO ga povreda neka ne omete..hoće!
    ne vidim nekog u skorijoj budućnosti da može da predstavlja veći problem.
    Živi bili pa videli
    (trabant, 16. septembar 2015 23:47)

    # Link komentara

  14. Горане, можда има и нас који нисмо баш промашили све у животу, имамо успехе, а волимо Нолета и уживамо у његовим успесима и тенису.
    (prof., 16. septembar 2015 23:04)

    # Link komentara

  15. @Goran
    Momak ti si zreo za posmatranje, ali ozbiljno!
    (Serdjo, 16. septembar 2015 22:14)

    # Link komentara

  16. wilander je pricao da novak nikada nece biti br jedan, da je klovan....
    (@black goo, 16. septembar 2015 22:08)

    # Link komentara

  17. jako si pametan...pa svaki živi teniser želi da prestigne federera...sada kad je novak oočeo da ga obara ti se našo da ga podržavaš a uvek si ga mrzeo...bolje zašrafi jezičinu.
    (newking, 16. septembar 2015 21:01)

    # Link komentara

  18. Zašto da ne ?
    (Milan, 16. septembar 2015 20:30)

    # Link komentara

  19. Pre US Opena sam pisao da se preuvelicava Noletov poraz u Sinsinatiju i losa forma, jer je dovoljno staviti se u njegovu poziciju i shvatiti da je njemu ove godine samo jos poslednji grend slem vazan. I sada treba svima da bude jasno da je Nole vec u 2016, velikoj godini koja moze (a naravno je mora) da ispise istoriju svetskog tenisa i donese novog kralja tenisa svih vremena. U igri je Golden Grand Slam (sva 4 grend slema + olimpijsko zlato) i sigurno je Novaku to prisutno. Ne samo sto bi to samo po sebi bio epski, bajkovit, cudesan poduhvat, vec bi time pali Sampras i Rafa sa 14 titula, kao i Roland Garros i Nole bi vec tada stao ispred Rodzera kao najveci medju najvecima. Legenda, tek cemo postati svesni sta imamo!
    (my way, 16. septembar 2015 20:26)

    # Link komentara

  20. gorane ja ne znam ko je tebe iznervirao ali i za to postoje bombone koje ce ti olaksati muke! Sport se prati radi uzivanja i kada imamo NAJBOLJEG na planeti ne mozemo da mu se ne divimo i on to stvarno zasluzuje. A ti prestani da pratis njegove uspehe i bice ti lakse.
    (bilja, 16. septembar 2015 20:22)

    # Link komentara

  21. daj Boze
    (vlada, 16. septembar 2015 20:16)

    # Link komentara

  22. E, moj Mats-e, znao je to Nole još kao pjetlić (čuveni TV intervju), a i mi...
    (Mr Monty, 16. septembar 2015 20:09)

    # Link komentara

  23. E, moj Mats-e, znao je to Nole još kao pjetlić (čuveni TV intervju), a i mi...
    (Mr Monty, 16. septembar 2015 20:08)

    # Link komentara

  24. već je najbolji igrač svih vremena, bez dileme, a da li će i kada postati naj trofejniji .. polako. nek osvoji ovaj WTF i Australiju, pa ćemo ostalih 7 lako
    (da je bolje, neb' valjalo, 16. septembar 2015 19:26)

    # Link komentara

  25. Nole treba pametno izabrati turnire sledeće godine i uzeti što više manjih turnira ne bi li nabio broj ukupno osvojenih atp turnira i skoncentrisati na rg i sinsinati. znamo svi da je pederer uzimao neke smešne turnire. bilo bi ekstra da osvoji dvadeseti turnir 2020,kao što reče deran ispod i onda kaže: nema dalje. dečaci,stignite me
    (dragan, 16. septembar 2015 19:24)

    # Link komentara

  26. Doci ce do titulu ispod Federera a onda ce uslediti mentalna blokada i nista. Federer ostaje car, a Nole veciti broj 2.
    (Vera, 16. septembar 2015 19:21)

    # Link komentara

  27. Gosn Vilander slazem se sa vama potpuno.
    Novak svakim svojim narednim mecom ulazi u istoriju tenisa nizuci nove rekorde i onog momenta kad padne 18GS tacka ce da bude stavljena za vek vekova.
    (Tacka, 16. septembar 2015 19:19)

    # Link komentara

  28. Ne mogu da verujem da je Vilander ovo izjavio,pa do jucer je blatio Noleta...
    (pravda, 16. septembar 2015 19:09)

    # Link komentara

  29. Aman ljudi, pa dokle više to vaše babsko baksuzirnje? Odakle vam to da Wilander mrzi Novaka? Naprotiv! Naučite taj engleski i sve će vam se samo kazati. Ako nekog opravdano kritikuješ to nikako ne znači da ga mrziš. Naprotiv. Šta da misliš drugo o igraču koji je toliko GS finala izgubio kao No1e? A vaše komplekse iz 90-ih i ranije lečite na nekom drugom. Jeste, ja nisam Wilanderov advokat i zabole me za njega, ali ne krivite čoveka ni krivog ni dužnog zbog vaših malograđanskih bolesti! Postoje i za to vaše stanje nadležne ustanove u ovoj zemlji.
    (Black Goo, 16. septembar 2015 19:04)

    # Link komentara

  30. jok ti ćeš... sada pametuješ a prvi si bio u redu za kritikovanje !
    (moler, 16. septembar 2015 19:01)

    # Link komentara

  31. sta ovog udari u glavu?
    (ma da, 16. septembar 2015 18:54)

    # Link komentara

  32. ako zadrzi ovaj nivo igre hoce, pitanje je samo da li sa ovakvim nacinom igre to moze da izdrzi. Nije on maratonac kao Nadal ali se ipak mnogo trosi. U korist mu ide i sto na vidiku nema mladih igraca koji mogu da bljesnu. Videcemo...
    (feda genius, 16. septembar 2015 18:54)

    # Link komentara

  33. NAJVISE POENA na SVETU U SEZONI,valjda i to nesto govori,Novace samo napred rodila te majka Srpkinja
    (zoran kalca, 16. septembar 2015 18:43)

    # Link komentara

  34. Daće Bog!:-))

    Imati za cilj u životu da budeš najbolji u istoriji, pa makar i u klikeranju?!
    Moćno!!!:-))
    (Bojan Ilić, 16. septembar 2015 18:35)

    # Link komentara

  35. Ne treba predvidjati jer se u sportu svasta desava. Ako neko kaze da ce sledece god. osvojiti 3, ko osvaja cetvrti? Ako to urade RF ili RN opet mu beze i ako to rade svake godine ista prica. Ispada da Novak osvaja GS a ostale neko drugi ali nikako RF ili RN. POLAKO, VREME CE SVE POKAZATI. Neka Novak bude zdrav pa je sve moguce. Licno bih voleo da kao nas covek osvoji sva 4 u jednoj sezoni jer to nije uspelo ni RF ni RN. Onda bi svima zapusio usta jer u novoj open eri to niko nije ostvario. Mogu da racunaju samo eru drvenih reketa a to je praistorija.Srecno Novace.
    (fortissimo, 16. septembar 2015 18:29)

    # Link komentara

  36. Cuti
    (mika, 16. septembar 2015 18:28)

    # Link komentara

  37. Goran

    Jadan li si.
    (Spale, 16. septembar 2015 18:28)

    # Link komentara

  38. Sparta!
    (krsman, 16. septembar 2015 18:22)

    # Link komentara

  39. Sledece godine 4gs, idemoooo
    (pametnjakovic, 16. septembar 2015 18:21)

    # Link komentara

  40. Nije trebao Djokovic juce da izjavi da mu je cilj da stigne Nadala i Samprasa. Time se cini ranjivim i samog sebe stavlja pod pritisak. Treba da cuti o svojim ciljevima i da igra i dalje na najvisem mogucem nivou. To ce biti dovoljno da presisa i Federera. Kada bude, dace Bog, presisao Federera, treba i dalje da cuti, da pusti druge da o tome govori. Sto vise cuti, to Zapad vise krvari.
    (Djole pusti ih da iskrvare, 16. septembar 2015 18:21)

    # Link komentara

  41. Ne neće.. ti ćeš! a di si bio kad je grmilo!
    (VUK, 16. septembar 2015 18:19)

    # Link komentara

  42. Statistics of Big Four since Novak became a real factor in 2011:

    Grand Slams: … Novak 9 x winner
    … Rafa 5 x winner
    … Murray 2 x winner
    … Federer 1 x winner

    Masters 1000: Novak 19 x winner
    … Rafa 9 x winner
    … Federer 7 x winner
    … Murray 5 x winner

    World tour final: … Novak 3 x winner
    … Federer 1 x winner
    … Rafa 0
    … Murray 0

    Olympics 2012
    Murray 1 x winner

    Total:
    … Novak 31 x winner,
    … Rafa 14 x winner
    … Federer 9 x winner
    … Murray 8 x winner

    Conclusion: Novak won the same number of titles as Rafa, Federer and Murray together in the last 5 years (2011, 2012, 2013, 2014, 2015) 31-31

    Head to head since 2011 until today:

    Novak vs Rafa 14:7 (6-1 in last 7 matches)
    Novak vs Federer 14:8 (4-1 in last 5 matches)
    Novak vs Murray 15:6 (8-1 in last 9 matches)
    In total: Novak vs other 3 big players – 43:21 (18-3 in last 18 matches)
    (Novak`s fun from US, 16. septembar 2015 18:16)

    # Link komentara

  43. Naravno da moze, samo je pitanje do kada ce Nole imati motivaciju i opet da li ce Roger i Rafa osvojiti jos koji slem Roger tesko moze dobiti Novaka na 3 seta sada jer godine cine svoje a i Nole je duplo bolji igrac nego prije 5 godina to se vidilo i na Vimboldonu i n Us Openu , Rafu ne treba otpisati bar na sljaci za ove ostale ne vidim ko moze biti prijetnja Noletu mozda Wawrinka a Marey nije Noletov kalibar,ovi mladji katastrofa al opet u tenisu se nista ne moze unaprijed planirati ne samo u tenisu negu u zivotu bez obzira na sve Nole je sada vec u top 5 najboljih svih vremena Nole,Roger,Sampras,Borg Rafa to je ta petorka .
    (Adi, 16. septembar 2015 18:15)

    # Link komentara

  44. Federer ce uvijek biti zapamcen ko najbolji teniser,nitko nema sposobnosti ko on to su cinjenice kako lako moze promijeniti sad u 34 godini stil igre...
    (Jedan, 16. septembar 2015 18:10)

    # Link komentara

  45. Tesko! Nadala da, ali Federera ne verujem.
    (Misko, 16. septembar 2015 18:08)

    # Link komentara

  46. Pre US Opena sam pisao da se preuvelicava Noletov poraz u Sinsinatiju i losa forma, jer je dovoljno staviti se u njegovu poziciju i shvatiti da je njemu ove godine samo jos poslednji grend slem vazan. I sada treba svima da bude jasno da je Nole vec u 2016, velikoj godini koja moze (a naravno je mora) da ispise istoriju svetskog tenisa i donese novog kralja tenisa svih vremena. U igri je Golden Grand Slam (sva 4 grend slema + olimpijsko zlato) i sigurno je Novaku to prisutno. Ne samo sto bi to samo po sebi bio epski, bajkovit, cudesan poduhvat, vec bi time pali Sampras i Rafa sa 14 titula, kao i Roland Garros i Nole bi vec tada stao ispred Rodzera kao najveci medju najvecima. Legenda, tek cemo postati svesni sta imamo!
    (my way, 16. septembar 2015 18:03)

    # Link komentara

  47. Ne znam kako vi, ali ja kad izvodim biznis petogodisnji plan za Novaka nikako ne mogu doci do manje od 20 titula do kraja njegove karijere?
    Evo ovako:
    2016ta + 3 GS titule = 13
    2017ta + 2 GS titule = 15
    2018ta + 2 GS titule = 17
    2019ta + 2 GS titule = 19
    2020ta + 1 GS titula = 20 GS titula.

    Meni ovo izgleda krajnje realno za njega, moguce je da neku godinu podbaci, ali isto tako je moguce i da neku prebaci.
    Znam i meni sad iz ove perspektive zvuci nerealno 20 GS turnira, ej 20!?. Ali kad pogledam svaku godinu posebno, onda i nije bas tako.
    Naredne 2016te ocekujem da Nadal bljesne i uzme jedan od GS turnira, nadam se samo da to nece biti R.Garos, jer vazno je da ga Novak uzme sto pre, jer ce dodatno svetu skociti u ocima, sto ce mu sigurno pomoci u daljoj karijeri.

    Dalja pretpostavka bi bila, pa naravno zlato na olimpijadi 2016te u finalu protiv Mareja, jer Federer ce biti broj tri i sastace se u polufinalu sa Novakom. Nadal ce biti broj 4 i tako zaziveti opet stara velika cetvorka, dobro naavno sa sleps sluzbom Marejem, havarisanim Nadalom, i old tajmerom... znate vec kojim.
    (Dott, 16. septembar 2015 18:00)

    # Link komentara

  48. Eto pegula se javio i naravno da ga sad neće stići. Baksuz...
    (Pablo, 16. septembar 2015 18:00)

    # Link komentara

  49. Pu, pu, pu! Samo da ga ne urekne! Ovaj Vilander nije baš dobar sa prognozama!
    (nolemanijakinja, 16. septembar 2015 17:55)

    # Link komentara

  50. u prolazu, 16. septembar 2015 16:45)

    Mats Vilander uoči samog početka meča,nekih 4-5 min,doslovce je rekao"Ako budemo gledali divan,leprsav,jednom recju fantastican mec,Federer ce pobediti,a ako bude tvrd,napet,ne previse atraktivan mec za gledanje,Novak ce osvojiti10 GS"/
    (Nikola Ue., 16. septembar 2015 17:55)

    # Link komentara

  51. Sta mu je? Da nije bolestan?
    Mislim Vilander
    (milan, 16. septembar 2015 17:53)

    # Link komentara

  52. Novak Djokovic G.O.A.T.
    (tard, 16. septembar 2015 17:49)

    # Link komentara

  53. Novak ce bez problema doci do brojke od 22-24 GS (ustvari, koliko bude hteo). A Federeru ce dzentlmenski dati da osvoji 18-ti GS (verovatno se "kao" povredi pred US 2016). I opet ce neki tamo zapadni "strucnjaci" procenjivati ko je najveci u istoriji. I kladim se da ce opet reci da je to Federer. A Rafa drugi jer bi "osvojio vise da ga povrede nisu sprecile".
    (KucVilander, 16. septembar 2015 17:44)

    # Link komentara

  54. Ovaj provalio da kad ga kudi, Nole kida. Sad se nada da ce ovom taktikom da ga "uroci" pa da na kraju ispadne da je uvek bio u pravu :D
    (Jovan, 16. septembar 2015 17:42)

    # Link komentara

  55. Mojne Vili
    (Roskilde, 16. septembar 2015 17:38)

    # Link komentara

  56. @fedex Jeste igraju egal ako se egalom smatra 3:0 i 3:1. xD
    (dada, 16. septembar 2015 17:36)

    # Link komentara

  57. Neće jer će Roger već u Australiji imati 9 više
    (Kafeljnikov, 16. septembar 2015 16:40)

    AO se racuna duplo? :D
    (Kum, 16. septembar 2015 17:35)

    # Link komentara

  58. Iz tvojih usta u bozije usi
    (Molder, 16. septembar 2015 17:26)

    # Link komentara

  59. Sledece godine nek uzme No1e slam pa onda opusteno...
    (baki, 16. septembar 2015 17:23)

    # Link komentara

  60. Tako jeee…ee
    (pametnjakovic, 16. septembar 2015 17:22)

    # Link komentara

  61. Kako stvari trenutno stoje, Federer teško moze da dobije Noleta u tri seta i osvoji jos neki Slem. Njegova jedina šansa je da Nole ne dođje do finala i da tako igra sa nekim drugim igracem koji slučajno udje u finale.
    (City Girl, 16. septembar 2015 17:21)

    # Link komentara

  62. bilo koje finale izmedju njih dvojice,na tri seta,fed nemoze da uzme ako ode u 3+,dokaz,wimbledon i us open,jednostavno,nemoze da drzi koncentraciju,ipak su to 34 godine,telo hoce,igra hoce,glava neda.
    (nevski, 16. septembar 2015 17:15)

    # Link komentara

  63. Voleo bih da Nole postane najbolji u isoriji,,..
    Zamislite samo..
    On je samo jedna kap u okeanu,ali ta kapljica je bas srpska,a da bude najbolja u istoriji..Meni to lepo zvuci i iskreno bih voleo da to postigne nekad..
    Idemo Nole!!!!!!!
    (branko usra-ko, 16. septembar 2015 17:09)

    # Link komentara

  64. sad sve zavisi od Novaka,ali bukvalno sve,probio je barijeru publike,dok igra deluje kao da nije sa ovog sveta,,a,pritom je igrao,realno,80% svog potencijala. To zna Vilander,to zna i Federer,a, i mi totalni dunsteri.
    Srecno momak,koliko god da uzmes bar za mene si GOAT vec sada.
    (nevski, 16. septembar 2015 17:08)

    # Link komentara

  65. Mislim da vilander nije neko merilo ide iz krajnosti u krajnost i omane u 90% prognoza jer nijedan igrac do sada kada je presao 28 godinu nije puno gs-a uzeo najbolji primeri za to su federer nadal sampras borg,nole neka stigne nadala i samprasa super
    (oli, 16. septembar 2015 16:30)

    Jednu stvar si propustio Federer je imao posle 28 godine igrače koji su mu dorasli a mladji su od njega Novak Nadal Marej Wavrinka dok sa druge strane Novak ima Federera Nadala Wavrinku koji su strariji od njega jedino je Marej vršnjak od ovih mladjih teško da neko može da mu stane ne put zato svi tek očekuju od Novaka velike stvari i trofeje videćemo šta će od toga biti.
    (Nebojša, 16. septembar 2015 17:06)

    # Link komentara

  66. Goran@ "Đoković je ljudi samo teniser, prebacuje lopticu s jedne na drugu stranu mreže i opšta korist od toga što on radi je NULA."

    Eto nek imamo koristi od tebe :/
    A drugo, NULA si ti kad tako pricas. Hajde da nemamo ni jednog coveka vrednog u citavoj drzavi, da nemamo uzore, nek milion osnovaca i srednjoskolaca nema idola i nek misle da sve se dobija neradom.
    Slabo citam komentare i koji me djavo dovede i ovaj da procitam.
    (Bojan, 16. septembar 2015 17:05)

    # Link komentara

  67. Ma ko sluša Vilandera još. Mats je odavno sve rekao.
    (mix, 16. septembar 2015 17:04)

    # Link komentara

  68. Besmislene su sve rasprave o tome ko je "najbolji teniser". Čak je sami Rodžer prije par godina rekao da ne postoji jedan najbolji igrač svih vremena, već klasa najboljih. Drugim riječima, postoje klase, a Novak spada u prvu.
    Evo, pogledajmo recimo Rodžera. Tačno je da ima najviše slemova, finalnih mastersa i nedjelja na prvom mjestu. Ali ima manje mastersa od Nadala, kao i katastrofalan skor s njim, a Nadal ima i bolju medalju na olimpijadi. Nadal mu uvijek može reći "kako si ti najbolji, a odrao sam te 23:10".
    Dakle, postoji ta najelitnija klasa tenisera Open Ere u koju spadaju Nole, Borg, Sampras, Rafa i Rodžer. Svako od njih ima svoje dobre i loše statistike. Nadal jedini ima zlato na olimpijadi. Borg nema nijednu slem titulu na betonu niti olimpijsku medalju, Sampras nema olimpijsku medalju niti ijednu titulu na šljaci. Federer ima katastrofalan međusobni skor s Nadalom. Nadal nema finalni masters. Nole je po broju nedjelja na prvom mjestu unutar ove elite gori samo od Samprasa i Federera.
    Dakle, postoji samo klasa najelitnijih tenisera, ne postoji jedan najbolji niti će ikad postojati. Novak samo treba raditi na tome da se unutar te klase što bolje pozicionira do kraja karijere. Pri tome su slemovi najveći prioritet, pa onda nedjelje na prvom mjestu i mastersi. Novak teško može prestići Federera, ali mu se može primaći na 2-3 slema, i to je sasvim dovoljno da se jednog dana može reći da su njih dvojica jednako uspješni.
    (Wong, 16. septembar 2015 17:02)

    # Link komentara

  69. Gorane,ne razumes ti nas i nikada neces,jer tvoj mentalni sklop reaguje samo na nesto licno,licna korist i sve licno i egoisticno.Gubitnicka tradicija,nasa,a koja je tvoja pobednicka?Nece biti,da si iz naroda koji je pobednicki,cak da si i iz najrazvijenijih drzava ovoga sveta.Pobednici se ponasaju kao Nole odmereni,kulturni,skromni na recima,bez ponizavanja protivnika.Zato Nole zasluzuje da mu posvetimo neko vreme ovih dana,jer covek pokazuje i drugu stranu Srbije.Da ima u Srbiji sjajnih sportista ljudi,da smo normalni.Morbidno je sto ti ne reagujes egzaltirano,na veliku pobedu Noleta u atmosferi nedostojnoj ni ragbija,ni boksa,ni hokeja.Morbidno sa ukusom bljutavosti,je traziti,kopati sitnice kako bi se umanjio ovaj velicanstven uspeh.Osecam se i samo pomalo morbidno,ali ne egzaltirano,sto ti posvecujem ovoliko reci,jer bih se bolje osecala da sam ovo vreme posvetila pisanju o velikom Noletu.
    (Melenci, 16. septembar 2015 16:58)

    # Link komentara

  70. U ovoj konkurenciji bi bila sramota da ga ne stigne. Ali, poceli su da ga stiskaju slabiji igraci, imao je dosta srece sa vremenskim uslovima i izvlacio se posle 1-2 izgubljenih setova, vratice se to uskoro, plus kad napuni 30 he is going doooooown...i onda ce da se povuce sa 31-32 da ne bi ovi mladji nabijali score sa njim.
    (Dr. Roddick, 16. septembar 2015 16:57)

    # Link komentara

  71. Интимно, највише бих волео да се Новак не оптерећује бројкама. Нека иде корак по корак, па докле стигне, и ово до сада је импозантно, а тек му је 28...
    (Бруклин бој, 16. septembar 2015 16:54)

    # Link komentara

  72. Da je Novak decko sa zapada danas bi imao 15 GS titula i sigurno bi stigao Fedexa. Ovako sam skeptican. Iskreno, ne treba njemu 18 titula jer je on vec sada jedan od najboljih ikada u ovom sportu.
    (Novakov fan, 16. septembar 2015 16:50)

    # Link komentara

  73. Prica da bi ga izbaksuzirao. Vilian, na engleskom znaci zloca. Ovaj je blizak rod.
    (draganz, 16. septembar 2015 16:50)

    # Link komentara

  74. Pocetak godine bilo je 7 a zavesa spustena sa 10...procitati jos jednom sa 10 iako je i drugi po redu slem mogao lako otici u njegovu korist posle uvodnog 1-0 u setovima, kakve druge prognoze mogu da se daju kada je Novak u ovakvoj formi.
    (poznavalac, 16. septembar 2015 16:49)

    # Link komentara

  75. Ja mislim da je ovaj zadnji poraz Rodžera jedan od najtežih do sada. Zato što je Rodžer bio u velikoj životnoj formi i želeo je da osvoji jedan GS, poslije dužeg sušnog perioda i tako pokaže svetu da nije za penziju. Meč je bio izjednačen i težak za obojicu, Vrijeme mu polako ali sigurno prolazi, bio je tako blizu, a tako daleko, jer je Novak bio na drugoj strani mreže. Novak je našao svoju igru i pobijedijo najvećeg protivnika. Ova muzika će dugo da ozvanja u Rodžerovim mislima kao grom iz vedrog neba i da ruši njegov mir. U Novakovim mislima ova muzika će biti kao melem za dušu, daće duboki mir, veliku sigurnost i novu veliku snagu za nove pobjede. HVALA TI MAJSTORE! IDEMO TAKO NAPRIJED. Moje je veselje veliko. Poz!
    (Stojan, 16. septembar 2015 16:49)

    # Link komentara

  76. Nije Vilander toliko los nego nama smeta sto on ne navija za Novaka.
    Prije finalnog meca covjek govori odnosno daje svoje misljenje ko
    bi mogao uzeti pehar pa navodi prednosti i mane i Novaka i Federera
    i ponovio je vise puta da je Novak najbolji igrac na svijetu.
    Komentarisuci njihove predfinalne meceve davao je prednost Federeru
    koji je igrao fantasticno za razliku od Novaka koji je imao slabije
    protivnike ali nije bio ni blizu svoje igre tako da je izgledalo da
    Fed ima dobru sansu za 18.GS. I sam sam se bojao za Novaka, servis
    los,izlazak na mrezu los...kao da je trideset i neki na listi.
    Istini za volju bilo je momenata kad bljesne i ja pomislim da je
    kriza prosla a on opet drop sot i protivnik vrati, volej u mrezu ili
    aut a publika odusevljena ocekujuci da izgubi ne zato sto vole Bautistu
    ili Lopeza nego sto bi sa nekim od njih Federer lako izasao na kraj.
    U mecu protiv bautiste Novak je pokazao koliko je osjetljiv na protivnicku
    publiku i ja sam pomislio da on nema sanse protiv Svajcarca za kojeg ce
    tek da navijaju. A onda se desi cudo i Novak pobjedi sebe a i publiku
    cije ponasanje ne treba komentarisati. Eh da je znao da sakrije tu svoju
    'bolest' vec bi stigao RN i do kraja karijere bi bio sa 18-20 GS.
    Koji bi novinar u tom slucaju smio reci nesto protiv Novaka? Pa svi bi
    mu se smijali. Bez daljnjeg kad Federer igra na svom nivou to je balet
    ali kad i Novak igra svoju igru taj balet nestaje pred predatorom.

    PS
    Ovo je moje vidjenje.
    (u prolazu, 16. septembar 2015 16:45)

    # Link komentara

  77. Dobro jutro!!!
    (brana, 16. septembar 2015 16:44)

    # Link komentara

  78. Auuuu... Bolje da ovo nije rekao.. Ovaj kad nekom nesto "prorekne" znate da ce se desiti nesto skroz kontra..
    Baksuz!
    (Scholes, 16. septembar 2015 16:41)

    # Link komentara

  79. Neće jer će Roger već u Australiji imati 9 više
    (Kafeljnikov, 16. septembar 2015 16:40)

    # Link komentara

  80. Možda Federer uzme još neki GS i time oteža posao Novaku, malo me plaši ovaj Fedov povratak i nivo igre na kojem igra. Pitanje je da li će biti konstantan, i koliko će moći još da održi ovaj nivo. Među mlađim generacijama ne vidim ko bi mogao tu da pravi probleme, što me raduje ali i brine kakav će tenis biti kada odu ovi velikani.
    (Biće bolje, 16. septembar 2015 16:35)

    # Link komentara

  81. Menjaju se misljenja o Noletu i to je najbitnije. Kao sto mu se danas Vilander slihta, tako ce i publika uskoro. Svi vole pobednike, sampione!
    (Sasa jokic, 16. septembar 2015 16:33)

    # Link komentara

  82. Mislim da vilander nije neko merilo ide iz krajnosti u krajnost i omane u 90% prognoza jer nijedan igrac do sada kada je presao 28 godinu nije puno gs-a uzeo najbolji primeri za to su federer nadal sampras borg,nole neka stigne nadala i samprasa super
    (oli, 16. septembar 2015 16:30)

    # Link komentara

  83. Novaku više ništa i ne preostaje nego da prestigne Federera.
    Neki će reći, ajmo polako i upravu su, ali ne zadugo.
    Sledeća godina će to pokazati.
    Novak nesme da stane ako to želi. Nesme da ima nikakvu pauzu, bar kad su mastersi i GS u pitanju. Samo ako ga zdravlje posluži.
    Vilander je to odlično primetio.
    Njrgovo pomalo skromno slavlje je to najavilo.
    Ovogodišnji USO je samo još jedna usputna stanica.
    Sve to ima i svoju draž, pošto ima prilku da trenutno najboljeg na toj listi direktno odvede u istoriju.
    Vilander zna o čemu priča. On je skoro uvek pravilno kritikovao Novaka ali nije (zbog posla kojim se bavi i za koga radi) uvek govorio svoje intimno mišljenje.
    Samo volja i zdravlje, sve će doći.
    (robin hud, 16. septembar 2015 16:27)

    # Link komentara

  84. Jedna je stvar vise nego ocigledna.Kad je svezije vreme Novaka niko ne moze da dobije.Upravo zbog vrucine nije osvojio rolan garos.
    (Napred nole, 16. septembar 2015 16:26)

    # Link komentara

  85. Nije ovo baksuziranje niti realna prognoza. Ovo je poziv na uzbunu matorog lisca, i upozorenje "nadležnima" da se uzmu u pamet i preduzmu šta se preduzeti može da se navedeno ne ostvari.

    Ako ćemo realno, Novakovo ostvarenje do sada je već impozantno. Neće gospodari sveta tek tako lako dozvoliti da neko ko nije njihov pomrači slavu njihovih pulena.
    (Napoleon, 16. septembar 2015 16:23)

    # Link komentara

  86. biće fora kad sledeće godine pobedi nadala u finalu rolan garosa. nadalu je ostalo da brani cast na sljaci jer za drugo je daleko
    (nenad, 16. septembar 2015 16:19)

    # Link komentara

  87. @Dinke
    Reci da se sprdaš... ili baš ne umeš da čitaš ljudima sa lica. Pa ko god je gledao video je da se Mats kiselo i usiljeno smeje i priča ono što mora. Pa taj čovek ne može da podnese Novaka. Kladim se da noću ne može da spava zbog Novakovih uspeha.
    (baron, 16. septembar 2015 16:18)

    # Link komentara

  88. Slazem se sa vecinom stvari koje ste izneli, ali u Rimu ga publika zaista voli, tamo je on kao domaci teniser.
    (Vika, 16. septembar 2015 15:00)

    Tacno. Zato se i plasim da nikada nece da propusti ovaj master i ako bi sa time sacuvao mnogo energije za RG.
    (Ljuba, 16. septembar 2015 16:17)

    # Link komentara

  89. Sledece godine uzima sva cetiri i zlato na OI, a posle ce laganica dva GS godisnje dok ne nakupi 20 komada....Bice sve bolji na mrezi kako vreme odmice...
    (Boki, 16. septembar 2015 16:17)

    # Link komentara

  90. (Ratko, 16. septembar 2015 15:32)
    Odlican komentar Ratko, samo je euforija velika, ljudi su ponosni i svesni Novakovih mogucnosti, igra dobro, ali znamo da je uzasno tesko osvojiti GS u najtezoj konkurenciji, samo neka ga zdravlje sluzi volja nije problem, priznacete da je do sada Novak trebao imati vise GS ali sta da se radi, zao mi je najvise zbog WB protiv Mareja, i nesrecnog RG, ali bez obzira po meni je 15gs realan broj za Novaka, prvenstveno sto nece otici iz tenisa sigurno dok ne uzme RG, jos minimum jedan WB, 2 AO sigurno i nek bude 1 US open, to moze da uzme u naredne dve tri godine, skroz moguce, za vise cemo videti, i ne mora:)
    (anica, 16. septembar 2015 16:16)

    # Link komentara

  91. Naravno da će ga stići i prestići! To je naš SPARTANAC, to je naš NOVAK DJOKOVIĆ! Cela Srbija te voli, ti si idol svih nas!!!
    Volimo te Novače
    (Dejan Janković, 16. septembar 2015 16:15)

    # Link komentara

  92. doslo je vreme da svi menjaju misljenja pa i Vilander!Nole je na najbolji moguci nacin sve "prisilio"da ga postuju.Ni jedan vrhunski teniser nije doziveo ono sto je Nole u Njujorku,mislim na publiku.Kao da je najgori na svetu,a najbolji je na svetu!Nekog bi slomilo,a Noleta je ojacalo.I,to je cudno strucnjacima,koliko je jak kao licnost!Koliko god da osvoji titula,bice divno i sjajno.Najvaznije je da bude zdrav,da ga pobede zaobidu,da ima pauzu od mesec dana da se odmori,da letuje sa svojom porodicom!
    (Melenci, 16. septembar 2015 16:14)

    # Link komentara

  93. da bi djokovic bio najbolji svih vremena mora da ostvari par stvari:
    -da uzme RG i tako kompletira sve gs
    -da osvoji oko 20ak gs to jest da prestigne federera po tome(kojo ima 17)
    -da osvoji sinsinati i tako postane prvi covek koji je kompletirao sve masterse
    -da bude jos 3-4 godine na prvom mestu kako bi po broju nedelja na prvom mestu bio najbolji
    -da uzme zlato u riu
    i uz sve dosadasnje uspehe i rekorde koje ima to ce ga uciniti definitivno najboljim svih vremena i onda niko ali niko ne bi mogao to da mu ospori
    (panini, 16. septembar 2015 16:14)

    # Link komentara

  94. Svako je slobodan da pogleda Federerovu konkurenciju i sa kim je igrao finala GS-ova. Čovek je ni kriv ni dužan osvojio prvih 10 GS-a zbog smehotresa od konkurencije.
    Isti likovi sa kojima je Novak/Nadal generacija tenisera čistila pod kao što je to radio i Federer, maltene na počecima svojih pro karijera, a dok su ovi još bili u svojim najboljim godinama.
    Da su Federer, Nadal i Novak bili ista generacija, daj bože da bi Federer osvojio i 5 GS-a. Federer nije dominirao ni Tsongu kako je dominirao svoju generaciju, sa Tsongom ima 11:5 skor, koliko se sećam.
    (Zerox, 16. septembar 2015 16:13)

    # Link komentara

  95. Sledeće godine samo da kaže: Ove sezone prioritet mi nisu RG i OI, već samo da igram tenis, osvojiće oba.
    (Alex, 16. septembar 2015 16:11)

    # Link komentara

  96. (zzed, 16. septembar 2015 15:41)
    U Dohi:)
    (anica, 16. septembar 2015 16:10)

    # Link komentara

  97. Koji besposleni ljudi. Pa šta vi imate od toga što će ili neće Đoković osvojiti još 5,7, 10 GS-ova. Ostavite Đokovića, on radi svoj posao najbolje što ume. Pokušajte da i vi nešto u životu osvojite ili uradite. Novakov život nije vaš život. Tražite mu 100 evra da vam da i odmah ćete to utvrditi. Tužno je gledati ljude koji svoje vreme traće na slavljenje tuđih uspeha. Respekt, poštovanje i dužno priznanje za uspehe je jedna stvar ali navijati na ovaj način je u najmanju ruku nadrealno. Đoković je ljudi samo teniser, prebacuje lopticu s jedne na drugu stranu mreže i opšta korist od toga što on radi je NULA. Lepo je što se svi dobro osećamo kada pobedi i zadovoljni smo, lepše je što imamo nekoga ko pobeđuje umesto da ga nemamo ali dajte se malo upristojite u toj egzaltaciji. Pokušajte da budete više kao on a ne da svojim navijanjem pokušavate da njega napravite boljim. Kome je bitno hoće li biti najbolji svih vremena ili ne ? Pa realno samo njemu. Svi ostali od toga nemaju ama baš ništa. Da li svoju gubitničku tradiciju zamenjujete Đokovićevim uspesima? Zapitajte se. Tužno je gledati i čitati sve ovo. Istinski tužno i pomalo morbidno.
    (Goran, 16. septembar 2015 16:10)

    # Link komentara

  98. ...Napada rekord RF sigurno, to je ovaj i shvatio pa će igrati do poslednjeg daha dok ga ne iznesu sa terena!
    (ADVOKAT, 16. septembar 2015 15:08)

    Е ова ти је добра!!!
    (бт, 16. septembar 2015 16:08)

    # Link komentara

  99. Ma, najveći je svih vremena i to iz više razloga, koji su jasno navedeni u pravilniku svetske teniske federacije. Redom: prezime mu se završava na IĆ, a to, naravno po pravilima, donosi ogroman dodatni bonus. Publika ga ne voli, a to je fantastičan broj poena zavedenih u pravilniku. Cepanje majice i psovanje, takođe... itd. itd... Kako ga izračunaste on ih ima jedno 46 (treba proveriti po Bonus pravilniku) Zatim, po gore navedenom pravilniku, isključivo za njega su rezervisana bar tri GS godišnje. Ostali teniseri su dužni da mu to obezbede, inače slede sankcije. Da, jeste, najbolji je i sad jer Federer ne može po pravilniku da skupi ni poen bonusa. Sjajno, napokon je pravilnik priznat u svetskim okvirima, i on, Novak Đoković, je zasluženo, već sada, najbolji sportista u istoriji! Živeli!!!
    (tatamata, 16. septembar 2015 16:01)

    # Link komentara

  100. Новак sexy m. f....r!
    (идеја, 16. septembar 2015 16:01)

    # Link komentara

  101. (Oskar, 16. septembar 2015 15:20)

    Auuuu!!! Znam da je u vreme interneta tesko da covek bude nepogresiv u gramatici. Ipak,da bude totalna neznalica,to nije kriv internet. Hajde ti lepo gramatiku u ruke,a sa njom ce doci i logika,posto vidim da te i ona muci!!!
    (mickey, 16. septembar 2015 15:58)

    # Link komentara

  102. I jos jedna stvar,zasto vam je krivo sto ljudi u svijetu vise federera i nadala? po meni je to i logicno,jer su ova 2 puno duze na touru..kako kinezi vise navijaju za novaku,ja mislim da je to iz razloga sto su nedavno poceli da prate tenis,i normalno da navijaju za novaka..al jedna stvar mi nije jasna,a to je da navijaju vise za mareja,al ne mozemo sudit ko ce za koga da navija..lijep pozzz
    (fedex, 16. septembar 2015 15:56)

    # Link komentara

  103. E nemoj ti baksuze
    (mareli, 16. septembar 2015 15:52)

    # Link komentara

  104. Eh Vilanderu, opet preteruješ samo na drugu stranu... daj čoveče stabilizuj se malo :)
    (Simon, 16. septembar 2015 15:49)

    # Link komentara

  105. Ne razumem,zasto su GS jedino merilo.ako tako gledamo i Bill Russell je najbolji kosarkas svih vremena.
    (Milan, 16. septembar 2015 15:31)

    Evo, jel moze merilo da je 'nash'? To je po meni dovoljno da je Djokovic najteniser svih vremena. Ma, najsportista...
    Dajte ljudi, pricate o momku koji nije ni blizu kraja karijere. Pricate s druge strane o dugoj, dugoj tradiciji tenisa, a frljamo se sa 'najbolji ikada'...Prvo, 'ikada' ne znaci za vreme koje mi ovde gledamo tenis (a 95% ga gleda od kad je Djokovic usao u prvih 10). 'Ikada' znaci od pocetka tenisa. Dakle, jos od vremena ovih ljudi cija imena nose arene. Polako, dakle. Navijajte za Noleta, volite tenis, uzivajte u tenisu..a sacekajte sa 'ikada' bar dok Federer, Novak i Nadal ne zavrse karijere.
    (uzdravlje, 16. septembar 2015 15:49)

    # Link komentara

  106. Jok i nece :-D
    (Brus Vejn, 16. septembar 2015 15:46)

    # Link komentara

  107. To je meni William Hill objasnio pre tri meseca,pokusao sam da uplatim da NOLE osvaja,13+,14+,15+,16+,17+ i 18+GS titula,NE MOZE,znaci pametnom dosta!
    (ZORAN, 16. septembar 2015 15:44)

    # Link komentara

  108. "on ne igra zbog sadašnjosti – on igra da bi ga znali kao najboljeg svih vremena“.
    (Sreten Žujkić, penzioner, 16. septembar 2015 15:43)

    # Link komentara

  109. Ne moze u tenisu da se daje prognoza 3 godine unapred po toj logici Federer bi sad imao 25 Gs.Moje misljenje ako uzme sledece godine Rolan Garos da ima dobre sanse da ga prestigne.
    (saeKn, 16. septembar 2015 15:43)

    # Link komentara

  110. Prvo neka proba da stigne Nadala i uzme jos 5 GS...Celu karijeru do 28 godine je uzeo 10 GS a sad ce u narednih 5 da uzme jos 10 ma da ajde lakse malo...
    (LOL, 16. septembar 2015 15:42)

    # Link komentara

  111. Pa jednom i ti da prozboris ko covek!
    Tako je Matsane Vilanderu!
    Pitam se da li je pokusao kod Barbare Set!
    (Beobrad, 16. septembar 2015 15:42)

    # Link komentara

  112. Ako se ovako nastavi mislim da 100% sustize nadala i samprasa,a moguce je i federera,pa nema nikoga,kako se sad ne pojavi neko ko nadal u federerovo vrijeme..mislim da novak moze daleko,ali isto tako i da ce federer uzeti jos bar 1 GS i tako ostati prvi..budit realni i priznajte da je svaki njihov mec egal u posljednje vrijeme i nekoliko loptica odlucuje,ko kaze da fedex nece imati vise srece u sljedecem gs finalu?
    (fedex, 16. septembar 2015 15:42)

    # Link komentara

  113. Tesko
    (Jao, 16. septembar 2015 15:41)

    # Link komentara

  114. posto decko igra samo finala (neka mi neko kaze da li je ove godine ispao pre finala),mozemo reci da igra sam protiv svih.znam,zvuci navijacki ali ne i neistinito. u stvari kada je zadnji put ispao pre finala?
    (zzed, 16. septembar 2015 15:41)

    # Link komentara

  115. Tako je, želi da ispiše nove stranice istorije! Zašto da ne, on je rodjeni šampion, teniski umetnik... Kao dete je rekao da će biti prvi na svetu, zašto sad ne bi bio NAJBOLJI TENISER SVIH VREMENA! Samo neka je zdrav i sve će doći na svoje mesto! Amin
    (Vera, ljubav i nada..., 16. septembar 2015 15:35)

    # Link komentara

  116. Daće bog i Nole a svi mi mu to iskreno želimo.
    (Dejan, 16. septembar 2015 15:34)

    # Link komentara

  117. Nole je za mene naj najveći svih vremena. Tačka. Za ostatak sveta me baš briga.
    (Makarije, 16. septembar 2015 15:34)

    # Link komentara

  118. Imam osecaj kao da Novak ima 14-15 GS titula pa se veca od strane Mekinroa i Vilandera da li ce stici i kada ce stici Federera. Po mom misljenju ne mora apsolutno nikada da ga stigne po GS titulama. Dovoljno je da bude tu negde jako blizu kako bi se obradili podaci i videli ko je gde u istoriji. Ako stigne super ako ne opet nista, vec je on po nekim parametrima blizu ili je dostigao Rodzera. Odavno se vodi debata da ko je bolji Rodzer ili Nadal? Djokovic je usao u taj dvojac i sada uveliko njih trojicu smatraju najacim teniserima ikada! Novak jos neki GS da osvoji i nema mu ravno. Svi bi smo voleli da on kompeltira u kalendarskoj godini 4 GS ali to je jako tesko, jedna Serena koja je prejaka, nije to uspela jednostavno dosao los dan i trenutak. Po 3 GS u godini osvojili su Roger 3 puta i Novak 2 puta. Svi ostali kojih nema koliko prstiju na ruci za pedeset godina open ere uspeli po jednom a Rod Lejver jedan jedini sa 4 GS u godini i to jos pre sletanja coveka na mesec. E sad vi vidite koliko je to tezak poduhvat, smatra se jednim od najvecih sportskih dostignuca, to bi bilo u vrhu ginisa sto se tice muske konkurencije tenisa. Neka Novak nastavi sa dobrim igrama, svaki GS je bitan, po 1-2 godisnje je idealno. Ovo sto je sada uradio i 2011 je perfekcija. Dakle jos je daleko da bi se ovde raspravljali da li ce stici Federera ili nece. Zaista daleko i nepotrebno.
    (Ratko, 16. septembar 2015 15:32)

    # Link komentara

  119. Ne razumem,zasto su GS jedino merilo.ako tako gledamo i Bill Russell je najbolji kosarkas svih vremena.
    (Milan, 16. septembar 2015 15:31)

    # Link komentara

  120. @danilo
    Da ne nabrajam daleko u prošlost, samo detalj od pre finala USO ove nedelje.
    Nije baš citat ali parafraziram sa 99% tačnosti:
    "Ja navijam za dobar tenis. Zato bih voleo da Roger večeras pobedi", u nastavku pokušava da relativizuje "Da bi Roger pobedio mora da igra jako dobro i inventivno". Očigledno je da Novaku daje za pravo da je dobar, ali ako već ide sa političnom izjavom "da pobedi tenis", onda treba da bude političan do kraja i da kaže nešto "neka oni igraju kako samo oni to znaju, pa nek pobedi bolji", ali morao je da kaže "da pobedi Federer, jer je to bolje za tenis".
    (genius, 16. septembar 2015 15:30)

    # Link komentara

  121. Po mom misljenju,Novak bi morao u naredne 2 godine da osvoji minimum 5 gren slemova,onda bi imao 15 slemova do 30-te godine...E onda bi posle 30-te mogao osvojiti jos 3,i eto prestize Fedeksa.
    (simke, 16. septembar 2015 15:30)

    # Link komentara

  122. Najbolji je onaj ko ce osvojiti najvise GS i Mastersa zajedno i ko ce najvise puta pobediti Nadala na sljaci( RG MK Rim). Ja znam koje.
    (Zoran, 16. septembar 2015 15:28)

    # Link komentara

  123. Baksuz!
    (Archie, 16. septembar 2015 15:27)

    # Link komentara

  124. "Има жене и дету". :)))) Пино вије Краљевићу Марко.
    (Кванте, 16. septembar 2015 15:04)

    Za drugog su žunje duteee! :D
    (estiar, 16. septembar 2015 15:27)

    # Link komentara

  125. Vrlo istančan smisao za očigledno!
    (BrandonWalsh, 16. septembar 2015 15:25)

    # Link komentara

  126. "Има жене и дету". :)))) Пино вије Краљевићу Марко.
    (Кванте, 16. septembar 2015 15:04)

    Sta reci? Koju posluku porati?
    (iKrem, 16. septembar 2015 15:24)

    # Link komentara

  127. @(Branko, 16. septembar 2015 14:46)

    Primetio sam da su u Monteralu navijali za njega kada je igrao finale protiv Mareja... ali mislim da ne postoji mesto gde bi navijali za njega, a ne za Federer-a... pa i na WB Federer - Marej publika 50/50
    (Negde ga i vole, 16. septembar 2015 15:21)

    # Link komentara

  128. Novak osvaja plafon 14, 15 grend slemova do kraja godine, i to po mojoj proceni dva Ozi opena, jedan Vimbldon, jedan USO i ako ga posluzi sreca i forma mozda konacno uzme taj RG. Koliko god mi voleli Nole previse je ocekivati da stigne Federera, cudo bi bilo da stigne i Samprasa i Rafu pod uslovom da Spanac nikada vise ne trijumfuje do kraja karijere.
    (Tribislav, 16. septembar 2015 15:21)

    # Link komentara

  129. Federer je bolji od Djokovica tačno koliko je dobar Vilander. To znači da se integrišeš s Novakom bili bi kao Federer. Djokovic je jos miljama daleko od Federera po svim parametrima. Tačno daleko kao što je razdaljina izmedju Vilandera i Marka ( vodoinstalatera ) Djokovića.
    (Oskar, 16. septembar 2015 15:20)

    # Link komentara

  130. Vilander je po mom mišljenju vrhunski stručnjak i uvek sa uživanjem pratim njegove emisije. A vi ste već stvarno dosadni sa vašim "hejtovanjem" i glupim komentarima prema dotičnom. Kladim se da 95% ovih što ga pljuju i ne znaju zašto to rade, već onako po inerciji lupaju pluseve i minuse. Neko ih je nekad ubedio da Vilander mrzi Novaka i to im je zakon.
    Evo na ovom turniru je danima tvrdio da Federer ne može da pobedi Novaka na tri dobijena seta. I jel ga izbaksur´o?
    (Dynamic, 16. septembar 2015 15:19)

    # Link komentara

  131. Branko,svaka cast na kometaru,to je to,nista ne bi dodao.
    (simke, 16. septembar 2015 15:19)

    # Link komentara

  132. @Branko
    On je u Rimu veoma cenjen i publika je uglavnom na njegovoj strani.Cak je igrao i egzibicioni mec ove godine u kojem je ucestvovao i kapiten Rome,Toti. Ne znam odakle ti da ga ne vole tamo..
    (KG, 16. septembar 2015 15:15)

    # Link komentara

  133. @Branko

    Kada su Nadal i Federer dominirali tenis je postao strašno popularan i svi navijači su se poistovećivali sa jednim ili drugim igračem. Ili si za "prefinjenog zapadnjaka sa ofanzivnom igrom" ili za njegov arhineprijatelja "defanzivca koji koji sve stiže". Najki je, kao sponzor obojici, napravio čudo sa tim. Onda dolazi neki momak sa strane čije ime jedva izgovaraju bez podrške sponzora (i dobrog PR-a) i kreće obojicu da ih pobeđuje redovno. Nesvesno, navijači i jednog i drugog (znači 95% gladalaca) navijaju protiv Novaka jer narušava balans u kome su svi uživali. Ne mrze ga zato što je Srbin već zbog toga što je pobeđivao i Federera i Nadala. To ti je prokletstvo kada dolaziš posle velikana, makar bio i veći od njih. Ja sam ubeđen da bi npr. LeBrona ili Alonso imali deset puta veću podršku da nisu predstavljani kao nove zvezda koje će zameniti Džordana i Šumahera. S tim što je Nole u goroj poziciji jer pobeđivao i najvećeg (Federer) i izazivača (Nadala) sa kojim se poistovećivala druga polovina.
    (Jim Beam, 16. septembar 2015 15:15)

    # Link komentara

  134. ...i prestići...
    (newking, 16. septembar 2015 15:14)

    # Link komentara

  135. Da li je ovo isti Mats Wilander koji je uvek nalazio sto mana Noletu ? Doslo je vreme da se pokloni kralju ! Usta mu pricaju jedno a u dubini duse bi voleo da Novak ne uzme vise ni jedan GS !
    (sasa, 16. septembar 2015 15:14)

    # Link komentara

  136. Ma ovo je sve paljevina. Nole je njegov tim su isuviše veliki profesionalci da bi naseli na jurnjavu za titulama, rekordima... Ovo je svojstveno populističkom grandomanskom mentalitetu. Kako je Nole više puta rekao – igra se poen po poen, meč po meč, turnir po turnir, godina po godina. Pravi sportisti znaju da se u sportu, pa i u životu, ne sme puno planirati, niti glava dizati suviše visoko.
    .
    (Joc@, 16. septembar 2015 15:11)

    # Link komentara

  137. Sada i ja mogu da budem prorok i da kazem isto to! Gde si bio pre 4,5 GS-ova,kada su to pricali Mekinro,Gilbert pa cak i Agasi i Sampras,a da ne pominjem Nikija Pilica pa i naseg Armenulica!? E moj Mats,lako je prisljamciti se najboljima kada to vec postanu!!!
    (NN, 16. septembar 2015 15:11)

    # Link komentara

  138. "... on ne igra zbog sadašnjosti – on igra da bi ga znali kao najboljeg svih vremena“

    Da se covek naježi..
    (Monarh, 16. septembar 2015 15:11)

    # Link komentara

  139. Sada i ja mogu da budem prorok i da kazem isto to! Gde si bio pre 4,5 GS-ova,kada su to pricali Mekinro,Gilbert pa cak i Agasi i Sampras,a da ne pominjem Nikija Pilica pa i naseg Armenulica!? E moj Mats,lako je prisljamciti se najboljima kada to vec postanu!!!
    (NN, 16. septembar 2015 15:11)

    # Link komentara

  140. Ćuti nesrećo!
    (Igor Lon, 16. septembar 2015 15:10)

    # Link komentara

  141. Bravo Matse Vilandere,stari Srbine.
    (Nikola Ue., 16. septembar 2015 15:08)

    # Link komentara

  142. I taj RG osvaja sledece godine,samo da nam je ziv i zdrav.Novace ti si najbolji.
    (car, 16. septembar 2015 15:08)

    # Link komentara

  143. Ko prati sport zna da su Maldini, Barezi, Kostakurta u Milanu bili Evropski prvaci sa po 36 godina, odbojkasi Zorzi, Bernardi, Djani, Kantagali sa Italijanskom odbojkaškom reprezentacijom u sličnim godinama prvaci Sveta! Federera prave veterana od njegove tridesete bez razloga. Sa istrajnim treningom, ishranom, i posvećenost pred Noletom je još bar 5 vrhunskih godina. Napada rekord RF sigurno, to je ovaj i shvatio pa će igrati do poslednjeg daha dok ga ne iznesu sa terena!
    (ADVOKAT, 16. septembar 2015 15:08)

    # Link komentara

  144. Samo kad si ti rekao, baksuze, ali znaj da ce biti tako. Iako ti sve sto kazes, suprotno je od toga...
    (anica, 16. septembar 2015 15:04)

    # Link komentara

  145. "Има жене и дету". :)))) Пино вије Краљевићу Марко.
    (Кванте, 16. septembar 2015 15:04)

    # Link komentara

  146. Ajde bezi Vilanderu, menjas ploce ko gramofon. Sad i moja baba zna da ce ga stici.
    (Nikola TESLA, 16. septembar 2015 15:04)

    # Link komentara

  147. oooo wtfff ... kakva izjava , provalio ga je konacno ...
    (tennis_fan, 16. septembar 2015 15:03)

    # Link komentara

  148. Novak ima mnogo navijaca sirom sveta samo je problem sto na ovako velike meceve dolaze vecinom snobovi koji navijaju za Federera i Nadala jer je to "u modi". Za Kinu se ne slazem, tu je stvarno omiljen i ima najvecu podrsku od svih. A ovo o prestizanju Federera, samo da ga zdravlje posluzi kao do sada i vrlo je moguce.
    (shhhhhh, 16. septembar 2015 15:02)

    # Link komentara

  149. Evo nam je baba Vanga iz SveCke!
    (Advokat svih Srba, 16. septembar 2015 15:02)

    # Link komentara

  150. @Branko
    Potpisujem sve sto si napisao i da dodam:

    Samo podatak da naš Nole skoro na svakom turniru igra sam protiv svih lansira ga na mesto br. 1 u istoriji ovog sporta.
    Zaboravili ste reči pokojne Jelene Genčić koje je izgovorila u jednoj emisiji, a rekla je doslovce ovo: "On (Novak) meni kasni, kasni minimum dve godine sa rezultatima koje postiže. Sve ovo je trebao da počne da osvaja mnogo ranije. A kasni zato što nismo imali para da ga šaljemo sa 15, 16 godina na sve te prestižne turnire na kojima bi sticao iskustvo i samopouzdanje, ..."
    Ne preterujem ni sada ni 2011. godine kada sam rekao da je Nole na putu da bude novi Michael Jordan, a to znači NAJBOLJI SPORTISTA svih vremena. Mnogi su se iz mog okruženja tada smejali, a neki i ovde, ali ko se poslednji smeje, najslađe se smeje!
    (Srkson, 16. septembar 2015 15:01)

    # Link komentara

  151. I ti nešto da ubodeš i pogodiš....
    (Zoran, 16. septembar 2015 15:00)

    # Link komentara

  152. @Branko

    Slazem se sa vecinom stvari koje ste izneli, ali u Rimu ga publika zaista voli, tamo je on kao domaci teniser.
    (Vika, 16. septembar 2015 15:00)

    # Link komentara

  153. Auuuuuuuu! Kakav preokret Matsa wilandera! Opametio se!
    (Laguna, 16. septembar 2015 15:00)

    # Link komentara

  154. Da je reko da nece bilo bi super!
    (Crle, 16. septembar 2015 14:59)

    # Link komentara

  155. Isto razmisljam kao Mats, ali ne volim toliko da prognoziram. Jedino ko moze Noletu da pruzi otpor u tome su Federer, Marej i donekle Vavrinka koji je u padu forme. Nadal ne stoji dobro, Federer ima jos koju godinu, a kako stari sve se teze nosi sa Noletom(mislim na GS turnire). Ostaje trenutno samo Marej, koji je uvek nezgodan. Ako Noleta posluzi zdravlje, ima motivaciju i inspiraciju, moze on i preko 20 GS-a. Samo neka nastavi ovako.
    (Nidza, 16. septembar 2015 14:58)

    # Link komentara

  156. Ajoooooooj, here we go again. Mada ako se setimo kraja 2014. rece Mac vise puta uporno da ce ove godine Novak uzeti kalendarski slem. Vraski je bio blizu da ubode, narocito ako imamo u vidu da je dobio prvi set u finalu RG i ''samo dva'' su ga delila od istorije. Vilandera najvise volim da gledam posle Noletovih pobeda, posle Vimbldona je gutao knedle (sve ima na YT) a sada je lakse podneo, kao da se polako miri sa realnoscu. Ako Noletu nista ne moze ceo stadion i RF, ne moze mu ni ova urokljivi dekica. Ma da nam je Mac ziv i zdrav i da jos dugo dugo bude svedok Noletovih uspeha :)
    (charlotte sometimes, 16. septembar 2015 14:58)

    # Link komentara

  157. Kad ovo kaže Mats Vilander, koji ga nije nikad voleo, onda je Nole stvarno daleko od svih konkurenata za bar 3-4 godine!
    (bobb, 16. septembar 2015 14:55)

    # Link komentara

  158. Pu, pu, baksuz...
    (:), 16. septembar 2015 14:55)

    # Link komentara

  159. Sta reci na ovo nego "dobrojutro Kolumbo!".
    (Dott, 16. septembar 2015 14:55)

    # Link komentara

  160. Kako trenutno igra i imajući u vidu fizičku spremu i godine ima šanse da 2018. prestigne Federera ako osvaja 3 GS godišnje kao ove i 2011. godine. Doduše imaće tada punu 31 godinu ali vreme ide i njemu na ruku. Federer ne može da ga pobedi na GS, samo na turniru u 2 dobijena seta eventualno, Nadal je istorija a mlađih tenisera koji dolaze praktično i nema. Muški tenis po povlačenju Noleta, Rodžera i Rafe ,koji je u velikom padu, biće zaista na najnižem nivou ikada jer zaista nema nijednog igrača iz mlađe garde koji obećava.
    (Bojan KG, 16. septembar 2015 14:55)

    # Link komentara

  161. Našao sam ovaj komentar jutros u nekom američkom listu gde za Vilandera kažu da je veliki fan Djokovića?!
    Lično ga nikada nisam čuo da nešto kaže protiv Noleta, pa zaista ne znam otkuda to duboko uverenje da on kao mrzi Noleta?
    Možda je isti način do ne mnogo pametnih Amera stiglo da Nole mrzi USA?
    (danilo, 16. septembar 2015 14:55)

    # Link komentara

  162. Neko to shvati pre, a neko bogami kasnije!
    (glasnik, 16. septembar 2015 14:54)

    # Link komentara

  163. Vilander ne voli Novaka i to ne krije tako da su ovo velike reći ako dolaze od njega ostaje samo da sačekamo i da vidimo dali će biti u pravu.
    (Nebojša, 16. septembar 2015 14:52)

    # Link komentara

  164. Pa i hoce, to jest bice najbolji svih vremena (bez obzira sto si ti to rekao verovatno jer si posle toliko godina ukapirao da si baksuz i da sve sto kazes se ne obistini...Na nasu srecu, Nole moze i protiv baksuza, kad je mogao protiv Feda i publike) Idemooo Noleee!
    (Milosss, 16. septembar 2015 14:52)

    # Link komentara

  165. Ima zenu i detu? :D
    (Milovanovic mladji, 16. septembar 2015 14:51)

    # Link komentara

  166. Dobro jutro.
    (jackie, 16. septembar 2015 14:51)

    # Link komentara

  167. Bolje da ga on ne hvali!
    (Jedna je Serena, 16. septembar 2015 14:51)

    # Link komentara

  168. Bolje sa ga on ne hvali!
    (Jedna je Serena, 16. septembar 2015 14:51)

    # Link komentara

  169. Sad ce jedno 170 hejterskih komentara prema Matsu koji iz nekog razloga ima veoma losu reputaciju kod Srba. Mozda zaista nije bio preterano impresioniran Novakom u proslosti, ali danas je to sasvim izvesno drugacije, primera radi tokom prenosa finala na Eurosportu Mats je veoma pozitivno govorio o Djokovicu a nije krio ni odusevljenje u interviewu nakon meca.
    (Dinke, 16. septembar 2015 14:50)

    # Link komentara

  170. Baksuze cuti!
    (Kibo, 16. septembar 2015 14:49)

    # Link komentara

  171. On će biti najbolji i pored toga što ga ne vole. Kad igra protiv Mareja svi navijaju za Mareja a isti stil i to ne samo u NY nego i u Parizu, Rimu, MC, ma bilo gde. Kad igra protiv Nadala (isti stil ) usred Londona ili bilo gde navijaju za Nadala. Gledao sam pre par godina na WB protiv kipranina Bagdatisa u pet setova svi za Bagdatisa (delirijum) protiv (sada već čuveni meč). Ove godine protiv Wawrunke na RG svi za švajcarca e kad je izgubio onda može na dodeli pehara aplauz i za Noleta. Pariški Smradovi. Prošle godine u polufinalu NY svi za Nišikorija. Dimitrova u Madridu psovke, urlikanje, zviždanje kada traži da sudija proveri poen. Iskreno ja ne mogu ni da se setim gde je to publika bila baš na njegovoj strani čak i u Kini gde kažu da je megapopularan više njih navija za RF, AM ili RN - videćete ako se i tamo sastanu. Novak je toliko uskraćen za podršku navijača na terenu tako da ovih njegovih 10GS i 24MS vrede minimum duplo. On je sada već najbolji svih vremena.
    (Branko, 16. septembar 2015 14:46)

    # Link komentara

  172. Samo da ga ovaj ne izbaksuzira...
    (korisnicko ime, 16. septembar 2015 14:44)

    # Link komentara